BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات the hate moment

7_p7kp.png

(دارای ورژن های مختلف)

 

نویسنده jiwoon و Sh.s
کاپل کوکوی (شش ورژن)
ژانر اسمات . امگاورس . فلاف . رمنس . امپرگ
محدودیت سنی 18+

 

+بیب خوبی؟

تهیونگ نگاهش رو به جونگ کوک داد که با اخم کوچیکی بهش نگاه میکرد و توجه یوهنو هم جلب کرده بود....

_خویم

زمزمه وار گفت.

+اما بوت... 

چیزی که جونگ کوک حس میکرد بوی زیاد و شهوت برانگیز توت فرنگی و وانیل بود که منشاش جفت خودش بود و این باعث شد که توی ذهن جونگ کوک کلمه هیت به رنگ قرمز و ابعاد بزرگ خود نمایی کنه!

  

:KOOKV VER  

🐺🍓💋DOWNLOAD💋🍓🐺

  

:KOOKMIN VER  

🐺🍓💋DOWNLOAD💋🍓🐺

   

:YOONMIN VER  

🐺🍓💋DOWNLOAD💋🍓🐺

  

:KOOKHOPE VER  

🐺🍓💋DOWNLOAD💋🍓🐺

  

:NAMJIN VER  

🐺🍓💋DOWNLOAD💋🍓🐺

 

(":NAMKOOK VER  

🐺🍓💋DOWNLOAD💋🍓🐺

 

:KOOK&Y.N VER  

🐺🍓💋DOWNLOAD💋🍓🐺

  

  

 ji woon:

 805_vpfe.png 

 

 Sh.S:

805_vpfe.png

۶۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
itsjustme
۲۴ اسفند ۲۲:۳۳

ده دقیقست با دیدن کوکهوپ فیوز پروندم

من هنوز کسایی که میگن کوکوی رو هندل نکردم این شیپو کجای دلم بزارم:///////////

RM. kiute.ARMY

دیگه شیپ شیپه برای اهل دلاست😂😂😂😂
من خودم نامکوک شیپرم😔
....
۱۲ مرداد ۱۴:۳۲

حاجی همش اوکی کوکهوپ..؟؟ 

RM. kiute.ARMY

اونم کاپل خداست، دیگه کار خیر میکنیم کل فندوم شارژ شن حتی اقلیت های شیپری🌚
silent00voice00
۱۹ فروردين ۱۱:۲۶

سلام خوبید من 3 ماهه تقریبا هر بار میام اینجا ی فیک دان میکنم در خفای خویشتن میخونم فن فیک های جالبی دارید فقط من ایده برای نوشتن فن فیک خیلی دارم ولی خب نمی دونم اگر وانشات برای شروع باشه و اینکه کجا و از چه طریقی می تونم با بقیه به اشتراک بزارم رو نمیدونم 

 

 

البته اگر دوست داشته باشید دوست ندارم الکی بنویسم وقتی کسی دوست ندارع اصلا ببینتشون

VK 🐻🐰

خب خب عزیز دلم وارد سایت که میشی نحوع و شرایط ارسال فن فیکشن رو توضیح داده♡
army
۲۲ مهر ۲۳:۲۸

جووووون ورژناشو...میون شیش تا دلبر کدومو بگبرم😐

RM. kiute.ARMY

هرکدوم ک به عرف و شرع نزدیک تره😔
flover 🤘🏼
۰۵ مهر ۱۵:۱۵

ولی دد چجوری شیر پدر حلالم باشه؟ ⁦┬⁠─⁠┬⁠ノ⁠(⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠ノ⁠)⁩

ناموسا فکرای خوبی به ذهنم نمی‌رسه

 

RM. kiute.ARMY

همین دیگه مسئله ی امروز همینه سعی کن به چیز های خوب فکر کنی😂
flover 🤘🏼
۰۴ مهر ۲۰:۴۳

دد یه فیکشن به نام یور اگزیست بود

سیوش کرده بودم تو گوگلم 

الان صفحه شو میزنم نمیاد چیشده چیکارش کردین؟👀

 

RM. kiute.ARMY

خوردیمش😔
*مثلا نمک بریزم فضا تلطیف بشه*
برش داشتم فصل دوم بیاد:")
flover 🤘🏼
۰۴ مهر ۲۰:۴۲

اس اچ ادرکنی😂

ولی الان کامنتای اینجا رو دیدم😂😂

RM. kiute.ARMY

الغوث الغوث گیو می اِ فیکشن یا رب😂
شیر پدر نان مادر حلالت باشه😂
HRM
۰۶ تیر ۱۴:۳۷

سلام^-^

چرا فیک street race  تو سایت نیست

نمیتونم پیداش کنم.. 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
برش داشتم تا فصل دوم بیاد
Eyan
۰۷ خرداد ۰۹:۵۴

ددی اون روز همینطوری داشتم فکر میکردم با خودم گفتم خب شادی الان داره ی فیک ویکوک مینویسه فک کنم تو تگزاس بود اسم فیکه یادم نمیاد=/

بعد همزمان ب فن هاش قول اسپایدر جی 2 رو داده

بعد میخواد فصل 2 فیک آلفا رو هم بنویسه

@شادی

تو کی درس میخونی مادر؟)))

جرر

RM. kiute.ARMY

وای اون فیکش....
اره اره...
شادی رو دست کم نگیرید اون عجوبه است😂
Eyan
۰۶ خرداد ۱۸:۳۸

یااااا اس اچ ادرکنیییی

جررر

RM. kiute.ARMY

بخدا😂😂😂
Eyan
۰۴ خرداد ۱۰:۰۹

این خیلیییی قشمگگگ بوئئئئئ

نمیدونم اینجا کامنت دادم یا نه نمیدونم باید 100 شه=/

@اس اچ ال ها

خواهران بسیجی

من دهن ددی بدبختو سرویس کردم 

یکیتون دوتا کامنت دیگه اینجا بده تا صد شه))

دیگه مخم نمیکشه ت کامنتا راجب چی حرف بزنم=/

RM. kiute.ARMY

اصن نفری یدونه کامنت هم بدن توش بگم یا اس اچ ادرکنی هم حله
Agust D
۱۶ اسفند ۰۸:۲۷

چرا سپ نداره ⍨⃝

RM. kiute.ARMY

هیق ندانم:">
M
۲۵ بهمن ۱۵:۵۹

اینا هر کدوم یه قسمت هستن یا همه با همن

Mooni🌜

همشون یکین عزیزم ورژن هاشون فرق داره
💜💜💜
۱۴ دی ۱۴:۰۲

سلوم

میگم ددی عجیبه دوباره بخونم

؟

خ دوسش دارم 

پوسترشو ببین عاخه

*سکوت*

هقققق

باییی

RM. kiute.ARMY

از زیبایی ادم کف و خون بالا میاره:">
Rey Rey
۱۱ آذر ۲۲:۴۳

دم نویسنده هایی که با چند کاپل مینویسن گرم واقعا 

مثلا من خودم کوکمین شیپرم دو آتیشه و واقعا ازش ممنونم 💜💜💜

کاش همه ی نویسنده ها این کارو بکنن ...والا! بابا ی اسم تغییر میدید خوو

RM. kiute.ARMY

درسته اما خوب بعضی ها جوری مینویسن که براساس ویژگی ظاهری باشه و اون رو مدام داخل فیک تکرار میکنن و تغیرش وقت میبره:"> 
مثلا اگه نامجین بنویسه بخواد بر فرض مثال به یونمین تبدیل کنه مسلما یونگی چال گونه نداره
ATENA💝BANGTEN
۰۳ آبان ۱۱:۵۲

و اینکه دددددد یادته گفتی دوس داری تو فیک دوتا امگا باهم باشننن؟ 

و یادته بهت گفتم دارم یه فیک امگاورس مینویسم؟؟ 

قرار بود کاپلش جیکوک باشه ولی دیدم دلم بهش گواهی نمی‌ده دوباره همون کوکمین شددد و با ایده تو..فک کنم خوب بشه 

خواستم ازت بخاطر ایده ات تشکر کنم💜

RM. kiute.ARMY

اوهوم*-*
واااااااااااااااااای عرررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!
عبعغعبنعغبئابئالبو
من که کاری نکردم دورت بگردمT^T
غبنعغبنغبغبیوغلبئا
کوک بشه امگای رهبر و جیم امگای مطیع:">>
تلنتباعنتشصثلوبش
ATENA💝BANGTEN
۰۳ آبان ۱۱:۴۳

آره آره خوبم تو چی؟؟ 

بزار ببینم چی میتونم بهت بگم..

میگم ددی یه سوال شماها تا حالا تو مدرستون قلدر داشتین؟ 

برات تا حالا قلدری شده یا برای کسی کردی؟؟؟؟ ما که کلا از همونایی بودیم که زنگ تفریحا می‌رفتیم تو لاک خودمون گوشه حیاط زر زر میکردیم از چیزی ام خبر نداشتیم..

یعنی وقتی زنگ می‌خورد می‌رفتیم کلاس یکی داشت گریه میکرد اون یکی داد و بیداد میکرد..همیشه وقتی داشتن به معلم توضیح میدادن موضوع رو میفهمیدیم 😂

RM. kiute.ARMY

عالی ام*-*
دقیقا وضعیت منم مث تو بود منتها من بچه خرخونی بودم که مث سگ پاچه میگرفت و ته کلاس میشست و زنگ تفریح میخوابید😂
قلدر اره تو دبیرستان زیاد هست اما خوب به چپم بود حتی شده بود با چندتایی دهن به دهن گذاشته بودم
ATENA💝BANGTEN
۰۲ آبان ۲۲:۴۵

دلم برای کامنت گذاشتن تنگ شده..چرا هیچی ندارم بگم(: 

چه خبر دد؟

RM. kiute.ARMY

بیا بخلم ببینمت:)
سلامتی عسلم خوبی؟*-*
Gh
۱۱ مهر ۰۹:۵۶

چی میشه بیای فیک‌جدید بدی ها ؟ دارم در خماری فیکات میمیرم 😭

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Soghra
۲۳ شهریور ۱۷:۵۵

گاااااد خیلی خوب بووود

خداروشکر ورژنای دیگه هم داشت وگرنه خودمو پاره میکردم 😐

فقط یه سوال فنی

اگه جین (من ورژن نامجین رو خوندم) با قرص از هیتش جلوگیری میکرده و خب ۴ یا ۵ سال هم این کارو ادامه داده بود و اینکه تو رستوران وارد هیت شد خیلی یهویی بود ...

پس چرا تو چمدونشون کان*دوم داشتن ؟ اون ۴ تا یا بیشتر ؟ 😐

ولی با این حال...خیلی خیلی خوب بود ... :")

RM. kiute.ARMY

نچ نچ نکن رحم بنما😂
مثل اینکه قرص ضد بارداری بخوری اما یهو حامله شی*^* بدن به مرور زمان قوی تر میشه و سیستم بدنی چون به قرص عادت میکنه اون رو پس میزنه
یه جنتلمن همیشه با خودش یار همیشگیش رو میاره چه شریک زندگیش بخواد چ نخواد😂 به قول ی بنده خدایی یهو میزنه بالا تدریجی ک نیست😂
Lee Gu Hara
۱۴ شهریور ۲۱:۰۵

میگمممممممم

سایتی رو میشناسی به ادمین نیاز داشته باشه؟

چون چندتا وانشات نوشتم ولی نمیدونم کجا اپ کنم سایتی میشناسی نیاز به ادمین داشته باشه؟

RM. kiute.ARMY

اهان از نظر وانشات نه والا:"(
Yuta😈
۱۳ شهریور ۱۹:۰۶

جمع سینگلا جمعه...

منم میتونم بهتون بپیوندم

RM. kiute.ARMY

بیا جیگر بیا تازه میخواستم سفره نهار رو پهن کنم😂
Lee Gu Hara
۰۹ شهریور ۲۲:۳۴

بسی زیبا بید

 

 

 

 

از لحاظ روحی نیازمند ددیم-_-

چرا من اینقدرررررررررررر سینگل ب گورم؟

RM. kiute.ARMY

چون منم سینگلم حرف نباشه😂
AZIN :)
۰۸ شهریور ۰۸:۳۸

هوم اوکی.....

ممنون

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم عزیز دلم *^*💜
AZIN :)
۰۶ شهریور ۱۱:۰۲

ددی؟

از شادی اونی خبر نداری؟

تو خصوصی بهش پیام دادم هنو ج نداده....

نگران شدم:)

RM. kiute.ARMY

نگران نباش شاید نت نداره بیاد بیان:"(
Min._ .Suga
۰۴ شهریور ۱۳:۵۷

عرررررر اس اچ اس

تک تک فیکاش و وانشاتاش عالین بمولااااا

RM. kiute.ARMY

اخ نگوووو لامصب طلا مینویسه:">
Kim UnSoo
۰۳ شهریور ۲۰:۳۴

گاد الان دیدم 

من واسه این فیت کشنده کامنت نذاشته بودم :]

اس اچ اس و جیوون ؟ 

اریو کیدینگ می 

واى نامکوکششش

کوکویشششش

ماى هارت ایز پودر شد اصلا 

مرسی رایترهااا

💖💖💖💖

RM. kiute.ARMY

اصن این پست قتلگاهه😂
Seasoo
۰۳ شهریور ۱۶:۳۸

ددی سلام^_-

ددی گل گفتی منم یه دونه نامویکوک موخوام =|

مدیونی فکر کنی کل گوگل رو زیرو رو کردم😗😂

مثلا ته کوک یه اشتباهی بکنن بعد نامجون تنبیه شون کنههه عععر

یا مثلا نامجون استاد دانشگاه باشه همه روش کراشششش 😁😂

RM. kiute.ARMY

سیسو یا:">
احیانا نیمه گمشده من نیستی؟😂
Tasi ^-^
۰۳ شهریور ۱۶:۱۴

گااااد کوکوی امگاورس هم اکلیلیه هم هات.. مسنخسمخسمخس

RM. kiute.ARMY

سینه بزن😂
Paniz⁷
۰۳ شهریور ۱۲:۵۷

کاش میدونستم چیزای دیگ عم آرزو میکردم😂وای دقیقن ددی... گاد... اون مدلیم عاشقشم...

و شاید به خاطر همینه که الفا رو هزار بار خوندم..هوم.؟:'>

ولی الفا جزو اولین فیکایی بود که من خوندم.. و کلن اولین فیک امگاورس عم بود..‌ یادمه هیچی ازش نفهمیدم😂

بعد که کم کم بقیه فیکای شادی رو خوندم تازه دو هزاریم افتاد رفتم دوباره خوندمش😂💔 

از اون موقعه ب بعدم.. سیو دارمش تو گوشیم.. هر موقع خواستم میرم میخونم😐😂

RM. kiute.ARMY

از این به بعد برات درس عبرت بشه ارزو زیاد بکنی😂 من میمیرم براش:")
اخ اخ اخ:">
واقعا؟😂😂😂
بلی بلی😂
اصن یادش می افتم بغضم میگیره:">
...
۰۲ شهریور ۲۳:۳۸

خو معلومه چون شما تفکراتت خیلی روشنه😂

هیچوقت خودتو با من مقایسه نکن😂

من اگه یه سایت داشتم نمیزاشتم غیر کاپلای مورد علاقم چیز دیگه ای رد و بدل شه پس این ینی خیلی ازم جلویی که هر کاپلی با هر ژانری تو سایتت هس 😂

من اونقد تفکراتم تاریک و مسخرس که به هر چی غیر نامکوک و سپ و نامجینه میگم فضایی 😂

ببخشید یکی از ریدراتون انقد فقیر مغذه 😂

ولی واقعا سایتتون تاثیر مثبت گذاشته روم...

اصن فک نمیکردم منی که تعصبی شیپ میکردم یه روز راجبه کاپلایی بخونم که شیپ نمیکنم ...

خلاصه که.....

واقعا نمیدونم چی بگم 😂

پس دمتون گرم 😂

 

RM. kiute.ARMY

نورش زده خواهرمو کور کرده😂
اوه چینجا؟😂 نمیشه به کسی خرده گرفت بالاخره یکی یه چیزی رو بیشتر دوست داره:/
این حرفو نزن درمورد خودت-_-
واو واقعنیییییییییییییییییییییییییی0_0 اصبثنبغضمغبثنغضص
* از شدن ذوق مرد
Gh
۰۲ شهریور ۲۲:۵۲

ددی من هر جا که فک کنی فیک اپ میکنم به غیر از اینجا 

و فقط و فقط مشکلم درست کردن پی دی اف و ورلد گوشیه لامصب پدر در اورد از من :(

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم درک میکنم:"(
Kang ros
۰۲ شهریور ۲۰:۴۶

دد:/

میشه نویسنده رو فحش بدم؟؟؟؟

********************************

من الان بین نامکوک و کوکمین کدوم انتخاب کنمممممممم😭💔👀

ددی من یک پسر عمو دارم👀کیدرامره و میدونه من شیپرم💔👐

حالا تا عکس یکی رو پروفم میزارم میگه

عه مگه تو نامکوک نمیدوستی؟عه مگه تو فلان نمیدوستی؟

منم اعصبانی شدم بلاک کردمش:|

دیشیم گوشیش رو برداشتم,رمزشو زدم😈شمارمو حذفیدم👍

اهام ددی چرا حس میکنم سلومیتت^^ مونیه؟

من خودم سولمیتم دختر عمومه:"> همین حنا

ددی یک کلیپ از بتص دید👀ایمان آورد که عشقن و روی دندون های کوک کراش زد و الان بایسش کوکه☺

من افزایظ دهنده کیپاپرم

 

RM. kiute.ARMY

سانسورش هم کردی دمت گرم😂😂😂
هیق:">
واووووووووووو دمش گرمممممممم😂😂😂
جررررررر شیطون بلا😂😂
نمیدونم واقعا هست یا نه ولی به طرز عجیبی همیشه باهم آنلاین میشیم:")
واوووووووووووووووو:"(
افرین مرحباااااااااااااااا*0*
Yuta😈
۰۲ شهریور ۱۸:۰۱

نفهمیدم اون یکی کامتم رو هم جوابیدی

بله دوستتتت درسته من با 14 یا13 سال مثبت18 میخونم ولی تو نوشتم اسمات گوهم حتی نمیتونم توضیخش بودم فقط میتونم درک کنم......

و برای اینکه اخه خندم مسگیره اخه نگا کاپلاش اینجوریه که ویمین دوستن سوکجون کاپل میشن و یک بند هم شاید سپ باشه😂💔

RM. kiute.ARMY

اهان پس فقط درک😂😂😂
جررررررررررر😂😂😂
Yuta😈
۰۲ شهریور ۱۷:۵۱

چرا هیچکی سراغ ندارهههههع

من میرم به میلاد میگم که هیچکی ازینا نداره بره فیک نویسا رو تنبیه کنه(جز و تو مونی جون😋)

اوفف اره خیلی بیشعوره حالا بزرگ تر بود یا همسنشون بودم یه چیزی ولی من خیلی کوچیک ترم من 

RM. kiute.ARMY

هعی:">
اومو😂😂
عژب*^*
Paniz⁷
۰۲ شهریور ۱۶:۳۳

شتتتتتتتت وسنصاصجصهستسلحشوشصلحصخث

*وی خل شده است

من همین چن روز پیش به شادی تو وبلاگش گفته بود که ی فیک... الفا و امگا که کوک تاپ و الفا باشه..

و کلن ارزومم بود .. اگ میدونستم انق زود براورده میشود بلیط کنسرت اروز میکردم:/

و اینک... مثل همیشع.. عالی شادی شی..

فق ی چیزی...

چرا احساس میکنم الفا بودن به کوک نمیاد؟:'>

چرا احساس میکنم باید اون امگای کیوت و ناز باشه که تهیونگ لوسش میکنه؟:'>

چرااااا خبببب

چرا هر چی کوکوی میخونم مثل ویکوک ب دلم نمیشینههههه

چرا اون بچه با اون تتو هاش و اون عضله های فاکیش بازم ب نظرم تهیونگ ددیشه..

از خودم بدم اومد اصن:/😂

 

RM. kiute.ARMY

مرغ آمین بالا سرت بود😂
من دوست دارم هردو آلفا باشن:">
مثلا یکی آلفای حقیقی یکی ساب آلفا
و یا اینکه یکی ساب آلفا یکی دام بتا
دوست دختر بچه کوکوی
۰۲ شهریور ۱۵:۵۷

عررر بالاخره شوهر اولمو یافتممم.

من با این فیک مزدوج شدممم.

مال خدمه نزدیکش نشین.

فاخ این طلا خالصه.

پروانه هام پشمامم

جیگر بوددد.

چقدر بده ایموجیام ایفون شده عرر ایموجیا خدمو موخامم

RM. kiute.ARMY

کمپلت مال خودت😂
اومو:"(
💞Sh.S TaeKook
۰۲ شهریور ۱۵:۰۷

عام..هایی..

یسری کامنت بود که باعث شدن بیام یه چیزی رو محکم اعلام کنم

من ویکوک/کوکوی شیپرم و قبلا هم یه جاهایی اعلام کردم که باید برام ایه نازل بشه که کاپل دیگه بنویسم:>

این وانشات هم ورژن داره چون جی وون شی لطف کرد و انجامش داد وگرنه ریدرا اکثرا خبر دارن من حرف تو کلم نمیره😐

🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

moon🌛 Child🌜

ریدرا
Yuta😈
۰۲ شهریور ۱۳:۴۹

عشقولم سلاااام 

به مونی سلام برسون بعد اینم بگم انگار بین اون 86 نفر من تنها کسی بودم که داخل ورژن یونمینش بجای چیمی نوشته بودن تهیوتگ البته شایدم اونا سایلنت ریدر بودن چمدونم ولی من شیرموز از حلقم پایین میره و حتما چه عالی چه گوه مزه بودنش رو به ردی فروشنده میارم :|😂 

فقط خواستم بگم دیگه

اما دم نویسنده های خفنمون گرم😎

 پارتی پارتیااااااا

واسه من یع یونمین امگاورس مثبت 18 فلاف و کیوت و اینکه چیمی داخلش روباه باشه و شوگولی گربه باشه سراغ دارین؟😞😂😂😂

حالا خدافص من برم اونایی که روم کراش زدن رو از تو خیابونا جمع کنن مردم حالیشون نمیشه که😬من هنو بچممم 😂

واایی راستی ددی چند ردز پیش بیرون بودیم خونه عموم (4 تا پسر داره)بعد من خب با پسرلش صمیمیم(با اون چندش سگ که از همه بزرگتره نه) البته اونا همشون همسن نامهوپ و ویمین بودن بعد خب من حالت گربه ای نیشستم( نمیدونم چجوری بهت توضیح بدم دلم نمیخواست این مثال رو بزنم ولیییییییی شبیه اون حالتی که تو اخرای همین فیک براد تهیوتگ بر رو برادر جانگ کوکش نشت) بعد خب من عادت داشتم و تا بحال کسی به روم نیاورده بود بعد پسراش اومدن بهم گفتم چرا اینجوری میشینی گفتم چون عادت دارم بعد یکی از اون دیوث سگاااا اون پسر کیخواااررر بزرگش اومد گفت سواری میخواد خب اون سه تا میدونستن من از ایتجور چیزا سر در میارم چون خودم واسشون فیکشن میکشن میفرستم😂😂😂💔اما اون فک میکردم من از این فرشته کوچولو هام بعد خب من نمیتونستم جواب اون سگ کاته رو بدم سووو به داداشاش گفتم اخر

RM. kiute.ARMY

سلامممم به روی ماااهت*0*
اهان چش چش😂
عرهههههههههههه~~~

نه والا ندارم😂😂
خوب حق دارن حتما:">
غلظ کرد با هفت جد و آبادش:/
بی ادب-___-
...
۰۲ شهریور ۰۳:۴۹

فقط منم که فک میکنم نویسنده رو کوک تاپ کراشه ؟

ولی من ندیده عاشق ایناییم که کراشاشونو محککم نگه میدارن 😂

فک کنم نویسنده هم از اوناش باشه😂

خلاصه که دمت گرم حد اقل ابهت نامجونو زیر سوال نبردی عزیزم 😂💜

و اینکه ...

کوک هوپ ؟!

کاپل فضایییییی

داستانو قبلا خوندم ولی دوس دارم با این ورژنم بخونم 😂

RM. kiute.ARMY

من هنوز دارم با تصور نامکوکش جون میدم:")
برای منی ک کوکهوپ شیپ میکردم اصلا فضایی نبود😂
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۰۱ شهریور ۲۰:۴۲

تموم کنید این بازیه کثیفه کوکوی، ویکوک رو🤐😭😭😭بقیه کاپل ها هم آدم ان😪😪😪

RM. kiute.ARMY

#حق
mt
۰۱ شهریور ۱۹:۵۹

میگم بوی توت فرنگی و وانیل پیچیده تو وب.............

RM. kiute.ARMY

لعنتیییییییییییی😂😂😂
من اگه یروز یه امگاورس بنویسم امگام سگ در سگ بوی قیمه فسنجون میده:/
fairy VKOOK
۰۱ شهریور ۱۸:۱۳

چرا اینقدر خوبهههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

عرررررررررررررررررر ندانمممممممممممممممممممT^T
yara :)
۰۱ شهریور ۱۸:۱۱

میگم..میشع سپشم بذاری:))))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

هیق:">
AZIN :)
۰۱ شهریور ۱۵:۵۶

اره ددی جونم

خودم میدونم

این دوتا تورو اغفال کردن (غلط املایی که ندارم:/)

 

RM. kiute.ARMY

اره بخدا من بی تقصیرمT^T
نه نداری😂😂😂
Min Pianella
۰۱ شهریور ۱۳:۴۳

سلام 

خوبی؟

من Ella ام

یکی از خواننده های جدیدتون میشه گفت از فصل دوم دارک گیم قسمت ۱۲ توی سایتم ..... و بیشتر فیک ها و وانشات ها رو توی یه هفته خوندم .... یه نظری دارم میشه یکم کاپ های متنوع تر بنویسید چون بیشتر تمرکز ها روی شیپ های ویکوک  و کوکوی هستش میدونم خودم نویسنده ام و هر از گاهی مینویسم و حتی کانال هم داشتم و میدونم یه سری از شیپ ها خیلی طرفدار داره و خیلی خواهان داره و نویسنده ها برای بیشتر خونده شدن نوشته هاشون روی اون کاپل  ها مانور میدن اما میشه یکم تنوع بیشتر توی شیپ هاتون باشه خودم به شخصه یونمین و ویکوک شیپرم  ولی میدونی آدم یه شیپ رو همش راجبش میخونه نه اینکه بگه بدش میاد نه براش تکراری میشه اون شیپ .... نمیخوام به کسی بر بخوره من به همه شیپ ها احترام میزارم ولی دیگه انقدر من ویکوک خوندم تو این سایت دلم واسه یونمین و یونکوک تنگ شده کمتر نویسنده ای مینویسه این دو تا شیپ رو یا خیلی کم نوشته میشه و یکی دیگه از حرفام اینه که خیلی روی مکنه لاین مانور میدن نویسنده ها به عنوان پیشنهاد به نویسنده ها پیشه یکم روی هیونگ لاین هم مانور بدین چون به شخصه خودم از هیونگ لاین بیشتر از مکنه لاین خوشم میاد خودم خیلی مکنه لاین رو دوست دارم ولی  هیچ کس راجب هیونگ لاین نمینویسه یا خیلی کوتاه و مختصر نوشته میشه یا خیلی سر سری ..... برای همین خیلی دنبال یه فیک قوی گشتم راجب هیونگ لاین یا شیپ یونکوک و یونمین ولی کم پیدا میشه میدونی چون بیشتر راجب جیکوک  و ویکوک می‌نویسن که ریدر ها بیشتر باشن .....میدونم سایت داشتن ۱۰۰ برابر سخت تر از کانال داشته از همه سختی هات خبر دارم میدونم که چی میکشی و چقدر غرغر میزنن اینایی که گفتم فقط در حد پیشنهاد بود برای نویسنده ها که شیپ های متنوع تری بنویسن حالا نه یونمین و یونکوک چون خودم دوست دارم این دو تا شیپ رو گفتم کلا خیلی‌جیکوک و ویکوک خیلی زیاده ولی بقیه شیپ ها کم مثلا یه سری شیپ های غیر معمول که کمتره مثل ویهوپ یا تهجین  خیلییی کمه و من به شخصه عاشق این دو تا شیپم یا شیپ نامکوک  که خیلی کمه یا اگه هم باشه فیک ضعیفیه و فیک قوی کم پیدا میشه خودم یه دختر ۱۷ ساله ام که نه فیلم میبینم نه هیچی تموم تفریحم همین فیک خوندنه اونم فقط بی تی اس و هیچ چیز دیگه ای ندارم .... آدمی نیستم که گرم بگیرم تا الانم نظر نمی‌دادم چون زیاد عادت به حرف زدن ندارم .... ولی خب حرف بزنم میبینی که زیاد حرف میزنم..... البته بیشتر مینویسم ........ حرف زدن ندوست یو نو و به دلایلی هم تنها منبع فیکم شمایید و تنها نوری که منو از فضای خونه و درس و فضای تاریک دورم بیرون بیاره برای همین خواستم نظر بدم....... 

خیلی سایت خوبیه تشکر کنم بابتش و بابت زحمت هایی که می‌کشید و کارای قوی ای که میزارید ..... و مرسی که نور توی تاریکی بودین برام منو از دنیای سیاه خودم کشیدین بیرون با فیکاتون .....

خیلی حرف زدم شرمنده حرف چند ماهو با هم زدم 

بوس به قلباتون

Min pianella 🔆

RM. kiute.ARMY

سلام الا جونم:">
خوش اومدی😂 هرچند دیره اما خوب بالاخره کامنتتتتتت هورااااااا*0*
حرف دل تو دقیقا حرف دل منه:)
خیلی میخواستم بگم اون فیک هایی که کاپل متفاوت دارن اپ شه اما گفتم شاید بعضی ها نتونن و همونطور که میدونی نمیخونن...
خود من شخصا هر چی مینویسم به ورژن های دیگه تبدیلش میکنم هرچند سخته اما نشد نداره.
امیدوارم نویسنده هایی پیدا بشن که کاپل جدید بنویسن. به نظرم یکبار یه کاپل نو با یک قلم جذاب نوشته بشه به دل مخاطم میشینه و همه ترغیب میشن تا باز هم دنبال همچین کاپلی باشن! اما انگار از ریسک کردن میترسن.
من خودم یه نامکوک نوشتماااااااا بوخونیش حتما*^*
حتما نظر بده لابلی من:">
ای من به غدات الا شههههههه وظیفه بود قشنگ منT^T
ناصثهعبلنعلثصبعضغث
بوس متقابل*^* نه بابا خیلی هم عالی بازم کامنت بده*0*
♡lisa♡
۰۱ شهریور ۱۳:۲۴

به به خیلی وقته نبودم میبینم چیزای خوبی گذاشتین:)

عر بزنم یا زوده:)؟

RM. kiute.ARMY

بعلی بلعی لیسا شهههه*-*
راحت باش وب خودته😂
Yuta😈
۰۱ شهریور ۱۳:۱۲

عر این چرا انقدر خفن بید

راستی دددددددییییییی

میددنستی دارم یه فیکشن مینویسم:")

ویمین ورژنه کاملا دوستانست بدون هیچ اسماتی ولی من خندم میگیره 😂😂😂😂

احساس مسکنم دارم 500 کیلو سم میخورم...:|

RM. kiute.ARMY

خیلییییییییی!!!
جانمممممممممممممممممم*0*
نههههههههههه عررررررررررررررررررر:">
اخ جون از اینا دوستتتتتتتتتتتتتتتت0_0
چرا:|
BAD QUEEN
۰۱ شهریور ۱۱:۳۰

هققق دقیقااااا ددی تازه من جدیدن زدم تو کار تریسام سپمین و کوکمینوی لعنتی کوکمینوی خیلیییی کم پیدا میشه

RM. kiute.ARMY

ببین تو چرا انقدر درد دل منو میگی؟T^T
من نامکوکوی و نامویکوک هم میخوام:")
Hiparo
۰۱ شهریور ۱۰:۵۴

عررررررررررررررررررررررر ژانر مورد علاقمعععع مرسیییی خیلی دوسش داشتم 🙃💜💜💜💕💕💕💕✨

RM. kiute.ARMY

نوش جانت*^*
BAD QUEEN
۰۱ شهریور ۰۹:۵۹

وایییییی من مرگگگگگگگگگگگگگگ لعنتی عالی بود بمولا کوکوی خونم افتاده بود بعدشم کار نویسنده های مورد علاقم بود لعنتییییی

RM. kiute.ARMY

اصن به جون ادم میچسبه:">
عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
۰۱ شهریور ۰۹:۴۸

این خیلی فوق العاده بیدددددددددددددددددددXD

RM. kiute.ARMY

بسییییییییییییییییییی~~~
OMG
۰۱ شهریور ۰۹:۲۹

خب دستت درد نکنه *-*

هر پارتشو دو روز یه بار ساعت ۸ صبح تا ۱۱ میدم خوب بید ؟ =-=

پس مشخصات میدم بوشه ؟ @_@

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم لابلی*^* مشتاق دیدار بودیم
باش*0*
Godzilla
۰۱ شهریور ۰۹:۱۰

احساس میکنم دو تا خواننده فیت دادن😂

خیلی خوب بود فقط من ورژن ا.ت رو خوندم و یه جاهایی انگاری نویسنده ها یادشون رفته بود که این کاپل دیگس و جای ا.ت تهیونگ رو میشد دید در حال اش خوری😂

با این وجود بازم باحال بود و خیلی گیگیلی فایتینگگگگگگگگگگ منتظر کارای بعدیتونمممم❤

RM. kiute.ARMY

اخ دخیخا😂😂😂
جررررررررررررررر😂😂😂😂
همچنین*^*
AZIN :)
۰۱ شهریور ۰۸:۵۸

ددییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

این دو تا دارن چی کار میکننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ددیییییییییی

تو که از وضعیت قلب من خبر دارییییییییییییییییییییییییی

چرا تو یه چیزی بهشون نمیگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هاااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننن

اهاااااااااااااااااییییییییییی ادمینااااااااااااااااااااااااااا

این ددی با جیوون و شادی اونی همدستهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اینا میخوان منو بکشننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

ادمینااااااااااااااااااااااااا

به دادم برسینننننننننننننننننننننننننننننن

 

 

*چقدر گلوم رو جر دادم:)*

RM. kiute.ARMY

باید زنگ بزنم اورژانس مادر از حال رفتی تو😂
بخدا من بی تخصیرمممممممممممممT^T
arieti
۳۱ مرداد ۱۹:۴۸

این خیلی خیلییییییییی خوب بود من خودم دختر پسریشو خوندم و واقعا لذت بردم. خوبه که مارو هم در نظر میگیرین. فقط یه سوال فیک یا وانشات درخواستی قبول میکنین؟ لطفا جواب بدین

RM. kiute.ARMY

اومو خواهش میکنم قشنگ من*^*
اوم اگه بگی شاید نویسنده ها قبول کنن*0*
💜ARMY💜
۳۱ مرداد ۱۴:۴۴

یا جد پی دی نیم😭😭

هارتممممممممممممممممم

این چی بود من خوندم😭😭😭😭😭😭😭

فکر نمیکردم اینقدر اسمات باشه😶

RM. kiute.ARMY

واقعا؟😂
اشکال نداره در توبه بازه😂
(بَنی ) Bani _army
۳۱ مرداد ۱۳:۳۷

یکی تو گناه داری یکیم اون خرگوش عضله ای آدم نما (جئون فاکینگ جونگکوک جذاب)

خب منم مگه جزء اموال سایتت نیستم؟! @~@

 

RM. kiute.ARMY

ابجیمم همینو میگه😂😂😂
صد البته ک هستیییییییییییی*-*
(بَنی ) Bani _army
۳۱ مرداد ۱۰:۴۴

هارتم هارتت هارتش

هارتمون هارتتون هارتشون

هارتــــــــــشسیبلاتنهعقثصسجحطخهعزتطدنسئی نتظطازظرازدذزارز تنطحهخسعع

 

اقاااااااا!!!! شادییییییییی!!!! جی ووووووووووووون!!!! وات د فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک فرزندانممممم؟!؟!؟!

این چه اسماتی بود گاااااادددد

الان کی مسئولیت این دیک نداشتمو برعهده میگیره که با کارای شما ..ش..ق... شده هوم؟! (الکی مثلا با ادب شدم فاصله گذاشتم :/

یکی پاسخگو باشه

ددییییییی واقعا که چرا کلید پی وی این دوتا رو بهم نمیدی من یواشکی نصفه شب برم تو پی ویشون ها؟!

ازت ناراحت بشم؟؟؟؟؟ ها؟؟؟ بشمممم؟؟؟

 

 

شادی شییییییییییییییییییی، جی ووووونننننن شیییییی(اسم واقعیتو نمیدونم دختر ...یا شایدم پسر *لبخند بسی شیطانی)

عالییی بودددد سوپر محشر بود فایتینگ بهتون

 

*ورژن کوکمین خوانده شد*

RM. kiute.ARMY

ناراحت نشوووو من گونا دارم:"(
پی ویشون سریه عضو اموال سایته😂😂😂

نه دخمله😂😂😂

تمام ورژن ها مرگ بید:>
OMG
۳۱ مرداد ۰۸:۳۹

سلام دی جونم *-* !

خوبی ؟ 

میگم منم میخوام ادامه i love schol رو توی چهار پارت دراز بنویسم

میشه بدون نوبت بزارمش ؟

RM. kiute.ARMY

اره عزیزم میشه*^*
Bts4ever
۳۱ مرداد ۰۸:۱۹

خوداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

*وی مخش پوکید

اصلا فکرشو بکن بعد کلی انتظار برا همکاری نویسنده ها موردعلاقت 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مونی عشقمی 

چرا اینقدر خوبی 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

اس اچ اس 

تو چرا اینقدر خوب مینویسی

داخل اون ذهن خلاقت چی میگذره

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دوتاتون دس زدنین رو نقطه ضعفم  

اومگاورس

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خلاصه بگم که دارم عین چی اول صبحی عر میزنم

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

امیدوارم با دمپایی ابریا مامانم مورد عنایت قرار نگیرم 

😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

RM. kiute.ARMY

خوبی از خودته لاو من*^*
لامذهبا میدونن رگ خواب این ملت چیه:>
نه نه تو مستقیم برو من از پشت هواتو دارم😂😂😂
ننه ندیدی ؟😐
۳۱ مرداد ۰۳:۳۸

حتی یونمین گذاشتین ولی سپ ندره☺

به هر حال اینجا سایت فضاییاس

هر کاپل ریل تر نباشه توش محبوب تره

(تیکه به نویسنده هایی که همش یونمین مینویسننن😭😭😭)

ببخشییینن

ولی واقعا کمبود سپ دارمممم

خدایاا ترو خدااااا سپ برسوونـ

 

RM. kiute.ARMY

بالاخره سلیقه نویسنده هم دخیله نمیشه کسی رو باز خواست کرد😂
ننه ندیدی ؟😐
۳۱ مرداد ۰۳:۳۵

چرا 5 تا ورژن داره ولی سپ نداره☺

چرا نمیزارین من به ارزوی قلبیم برسم ؟

و ارزوی من ...

یه فیک سپ امپرگ

جان جدتون بنویسین ....

RM. kiute.ARMY

میانههههه:">
GBTS Piper
۳۱ مرداد ۰۳:۲۱

من هنوز پینک لاو دورو نخوندمXD ایس هارت رو دستمه کتابایی که مونی برا تولدت گذاشته بود درتی چویس دزیره مای بلک لاو اونیکی هال لاک نمیدونم چی بود 

گری لاک هال هاسپیتال

اون مونده

یکی بیاد منو جم کنه

و طبق معمول

مرسی ایش اه 

XXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

و در رویای نوشتن  Some thing like being black mambaبه سر میبرم XDDDDDD

و  اینکه اها دد

نگا رفتم پوستر فصل چهارمو درس کردم(از شدت کمبود پوستر به پوستر فصل چار رجوع کردم)

قشنگه چون حتا شروع به نوشت اولین خط از داستانم نکردمXD

به هرحال j,d ,hjsh\ ldtvsl ],k lhahgh gfjhf ;i kldj,ki

هیچی گفتم میفرستمش تو واتساپ 

 

RM. kiute.ARMY

پشمام خیلی ان😂😂😂
واو اسمش خیلی نازهههههههههه:">
سقنتبانثستنشع چرا از فصل یک شروع نکردی؟😂
اهان اوک😂
سارا
۳۰ مرداد ۲۲:۲۹

ددی من عاشق اون پسترت شدم فقط موندم اون گربه چی میگه اون وسط اخه تهیونگ یونتان سگه 😐

ماچت کنم انقدر خوشله فدات بشم کوکوی هم هست جیگرم ای لاو یو به خودت 

ددی میشه یه روحیه ای بدی زشت میشم یا نه مادرم موهامو قراره فدا کوتاه کوتاه کنه موهام فره خیلی خیلی پوسته داره هی مثل سگی که شپش داره داره موهای پشمالوشو میخارونه شدم خب موهام کم پشت اما پشمالوعه 

تازه قراره برم دکتر بابت اینکه لکه های بنفش و قهوای رو شکمم هست هی درد میگیره امروز به شکم دراز کشیدم یهو داشتم میمردم امیدی بده نمیمیرم با اینکه اصلا واسم مهم نیست من همیشه ریلکسم 😐😐 

مهم نیست بریم واسه قربون صدقه رفتن = الهی من قربونت برم فدات بشم که تو انقدر نازی الهی من قربونت برم که دیگه سکتمون ندی یکی رو ناکار نکنی الهی قربونت برم من که هندوونه های سایتت دستشوییم نیاره 

ددی می خوام یه تیکه از داستانمو لو بدم همون کافه هیولاهه که بهت دادمش پارت دومش بلاخره یکی رو ناکار میکنم من تو وبلاگ میراکولری که هستم به این معروفم که بقیه رو سکته میدم الان سپهر رو تو داستانم به بیماری مبتلا کردم خودش نمدونه ماریانام قراره بمیره خودش نمدونه  😁  

کلا الان همه دارن به زانو میوفتن میگن منو سلاخی نکن 

سپهرو کاری کردم تو داستان خودشو تیکه تیکه شد دست یه جن ببینه 

به نظرت ترسناکه 🤗 

حالا نمدونم ناکار کنم یا خیانت دارم ده بی سی چهل میکنم اهان تبدیل به نمیگم شد 😋 

RM. kiute.ARMY

شات رو بخونی متوجه میشی😂
موچ متقابل لابم:">
شبیه ته ته میشیT^T

وای یا خدا0_0 ان شا الله که خیره چیزی نیست
وای خدا اینجوری نگو باور کن خجالت زده میشم لابممممممممممم عررررررررر فدا سرتا پاتTOT

بیچاره سپهر:| جررررررررررررر یا بسم الله😂
ترسناکیش به کنار مغز پوکونه😂
ممنون:/😂😂
은 방탄
۳۰ مرداد ۲۱:۰۴

ای وایییییییییی 

الان من چهجور نباید جیغ نزنم؟؟؟؟

باید جیغم را رها کنممممممممم

ددی گوشایت را بگیررررررررررررررر

 

 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغففففففغغغغغغغغغغ

ورنیرتنیتییتبوپیجیویجیehiejdjdیووییپیپینیدتسییدراردتیذیهیمیتذنیذیذیندنزمجیejjfhdjdhzدزندزنزدتیدینیدینس

 

مرسی دددییییییییییییییی

پرتبنینیجییجینینی

جیغغغغ ته مونده جیغم بود:)

RM. kiute.ARMY

عاقا اون لامصب حنجره است مراقب باش😂
******
۳۰ مرداد ۲۰:۴۳

جی وووووووووووون؟؟؟؟؟؟؟

شادییییییییی؟؟؟؟؟

گادددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

من برم محو شمممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

باید اسمون رو به افق تغییر بدن چون آدم محوشون میشه:">
سم
۳۰ مرداد ۲۰:۳۷

ال اف د ریدر این د ورد

وانشات رو دو نفر نوشتناااا

RM. kiute.ARMY

زدم تو جدول😂
ارن
۳۰ مرداد ۲۰:۳۴

از اونجایی که کار جی وونه خوندش ثواب دارههه:)

گادد کیل مییی

RM. kiute.ARMY

انفسکم😂
میشل
۳۰ مرداد ۲۰:۳۰

جی وون نویسنده مورد علاقمممممممممممممممممممممممممممممممممم گاددددددددد بعد از صدها سال یه وانشات دادددد:/

ولی جی وونی جونم واقعا خسته نباشیییییییییییییییییییییی لاولیییییییییییییی

پیش به سوی خواندننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

هورااااااااا فاینالیییییییی😂😂
موان
۳۰ مرداد ۲۰:۲۴

اس اچ و جی وون رو میگم ححیحح

RM. kiute.ARMY

عاهان😂
اون دو نفر فرند شیپن😂
سوهیون
۳۰ مرداد ۲۰:۲۱

جییی ووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننییییییییییییییییییییییییییییی ساراگهههههههههههههههههههههه خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بوووددددددد

RM. kiute.ARMY

بسی محشر:>
THE BOYZ 빵❤ 큐
۳۰ مرداد ۲۰:۰۷

واییییییییییی ورژن کوکمین هم داره :))))))))))))))))))))))

خیلییییییییییییییییی خوشحالممممممممممممممممممممممممم جیغغغغغغغغغغغغغ

مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی  مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسیییییییییییییییییییییییییییی T~T💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜✨

هققققققققق ... من میرم گریه کنممممممممممممممم *اشک ریختن*

RM. kiute.ARMY

البتههههههههههههههههه*^*
ذقبتاضلثعبلضع3صثبنعض3نصثصض
ای من کباب بشم:">
zahra:)
۳۰ مرداد ۱۹:۵۵

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نویسنده مرسی که ورژن دخترپسریشو هم گذاشتی:)))))
میشه بقیه نوشته هاتو ورژن دخترپسری براشون بزاری لطفا؟
راستی من تا الان همه ی فیک و واشات هاتو که توی سایت گذاشتی رو خوندم:)))
ددی میشه یه سوال بپرسم؟چرا احساس میکنم الان به شدتتتتتتتتتتتتتت لوس حرف زدم؟!://

RM. kiute.ARMY

واو چه اشتیاقیییییییی*0*
البته*^* واع کجاش:/
kai kit kat
۳۰ مرداد ۱۸:۲۴

فقط کافیه تا کاورای فیکای شادی رو از دور ببینم
قلبم ماراتن اروم زدن میزاره
(نفس عمیق)

RM. kiute.ARMY

اصن کاور هاش خاص خودشه:")
AZIN :)
۳۰ مرداد ۱۸:۰۷

فاااااااااااااااااااااااااااااککککککککککککککککککککککککککککککککککک

یه فیک از همکاری شادی اونیییییییییییییییییییییییییییی و جیوونننننننننننننننننننننننننن

ددییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اینا میخوان منو بکشننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

 

RM. kiute.ARMY

شک نکن😂
عسل بعد مرگت(دور از جون به حق علی) با خودم😂
Kim Maria 😌
۳۰ مرداد ۱۷:۳۱

هیونگ مسخره ام کردی 

۵ تا ورژن همش هم جانگ کوک تاپ باشه 

حالا  این هیچی

ویکوک توش نباشه 😑😑😑

کامان هیونگ همیشه اگه فیکی ویکوک نباشه همه میدونن ورژن دوم ویکوکه 

هیونگ 😐😑

یه ورژن ویکوک هم بزار pls

RM. kiute.ARMY

به قرآن مجید و کریم دست من نیست😂
Moon moon
۳۰ مرداد ۱۷:۱۲

من ادامه شووووو میخواممممممممممممممممممممممممممممم

نمیشه یه فول فیک بشه، یا حداقل دو تا پارت  داشته؟

کوکمین بدنم افتاده شدیددددددددددددددددددددد

عررررر من بازم میخواممممممممم، بازمممم میخواممممممم( منحرف نشین دارم فیک رو میگم😐)

 

آقا در هر صورت عالی بود نویسنده شییییی عالی بود دمت جیز

 

لاو یووووووو❤

RM. kiute.ARMY

نه نه راحت باش تو😂😂😂

اصن فدا دهنت:">

لاب یو تو*^*
yekta@exo-bts
۳۰ مرداد ۱۶:۵۴

سسسسسسسسسسسسسسللللللللاااااااممممم خوبی چطوری 

چرا توی  5 ورژنه

چرا زمین کجه

چرا عروس رقص بلد نیست

چرا نت نیست

چرا عررررر😭😭😭😭😭

کلا قاط زدم ولم کنید

RM. kiute.ARMY

خوب باشه همیشه یکتاااااااااااااااااااااااا*0*
یشققبالنثابلقش
بیتذرتنسایلنبرالسنی
بیذیتذبنرتا
فدا قاط ردنت هم برم😂😂😂😂
ji woon
۳۰ مرداد ۱۶:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********************************************

RM. kiute.ARMY

مگه همین لینکی که قبلا داده بودی نبود؟:"(
موان
۳۰ مرداد ۱۵:۳۴

میخوام شیپشون کنمممممممممممممم حیححح

کدومشون تاپ باشه؟

فاکککک خیلی خوب بودددددد

RM. kiute.ARMY

کی و کی؟😂
✞ʀᴀᴠᴇɴ✞
۳۰ مرداد ۱۵:۰۸

سکند؟

خیلی خوبه یوهوووو

RM. kiute.ARMY

نچ نچ😂😂😂
یعس:">
^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜خوشکل جیوو*-*
۳۰ مرداد ۱۴:۰۵

🥺🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

*^*
Sami
۳۰ مرداد ۱۲:۳۷

بمولا خیلی خوب بود😭

میخواستم از هر دو تا نویسنده تشکر کنم

حق

 

RM. kiute.ARMY

همین که بگی کفایت موکونهT^T
Sami
۳۰ مرداد ۱۲:۳۲

شاد کامبک داد بالاخرهعععععععه

جیییققققق

این فیکه کیف میده بری بعد از ی فیک خشن یا سد اند بخونی ک اونا رو بشوره ببره پایین😹

خسته نباشی ددی ژون^^

 

RM. kiute.ARMY

فاینالیییییییییییییییییییییییی*0*
مثل بستنی تو تابستون میمونه😂
سلامت باشی قشنگ من*^*
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۳۰ مرداد ۱۱:۴۳

اییی ژانممممم کوکوییییی*-------*

RM. kiute.ARMY

داغ دلم تازه شددددددددد:">
AZIN :)
۳۰ مرداد ۱۰:۴۷

ددی جونم گوشات....

 

 

 

حملههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

یا قمر بنی هاشم0_0
{kim yora }♡
۳۰ مرداد ۰۳:۰۲

عرررررررررررر معلومه خیلی خوشگلههههههههههههههه😍

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخیییییییییلییییییی*-*
moh.2005
۳۰ مرداد ۰۲:۳۳

سلام به ددی مونی نویسندگان و دسدندرکاران( نمی دونم چطوری می نویسن خو🤷‍♀️) و خسته نباشید به همه.

همین طور که می بینید در ساعت ۲:۲۷ دقیقه در حال کامنت گزاشتن هستم

و این که اااااااووووووووففففففففففف چه داستانیییییییی چه عکس هاییییییییییییی من به شخصه خودمو بی صدا جر دادم( وی به دلیل وجود پدر و مادر در اطاق بغلی بی صدا در حال عر زدن است و خود را جر می دهد👾)

و یه سوال 😁 این عکسای فاکی رو از کجا میارید ؟ خودتون می کشید یا یه سایت خاصی هست؟؟؟

اخه من کل پینترست و اینستا و گوگل و... رو چلوندم آخرش هیچی نشد 😪 

مرسی که هستید 

شب بخیر یا در اصل صبح بخیر( مغز وی به دلیل شب بیداری های مکرر و صبح زود بیدار شدن تاب برداشته است)

RM. kiute.ARMY

دست اندر کاران😂 سلامت باشی لابم*^*
برو بخواب:|
خوب تو متکا عر بزن😂😂😂
والا منم ندانم😂
برو بخواب تا نیومدم خشانت به خرج بدم:|
kim_tae_tae
۳۰ مرداد ۰۱:۰۶

اینجا بهشته؟ من مردم:)

RM. kiute.ARMY

نههههههههه خدا نکنههههههههههههه
아미ㅣㅣ
۲۹ مرداد ۲۳:۴۱

سلامم..میشه لطفا ورژن ویکوکشم بذارین اگه میشهه

RM. kiute.ARMY

اومو*^*
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۹ مرداد ۲۳:۰۶

وای خدای من ژانر مورد علاقه منننننن وااای باید دستان شادی جانم و جیوون را بوسید و در ویترین دستان معجزه گر گزاشت 

ممممنننننننن الااااااننننن فقطططط میخوااااااامممم برممممممم بمییییررررررررررممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

اصن باید تندیس بلوری یونتان بنفش رو تقدیمشون کنم:">
∝𝙋𝘼𝙍𝙆 ⃟𝙉𝙄𝙊💅🏻
۲۹ مرداد ۲۲:۴۳

عررررر بالاخره منتشر شددددد

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااااااااا*0*
Kim Devil
۲۹ مرداد ۲۱:۴۵

همکاری اس اچ اس و جیوون 0_0

فقط تنها کاپل و ژانر و پوسترش کافیه تا خودمو از پنجره پرت کنم پایین :")

به یه همچین کامبکی نیاز داشتم🚶🏻‍♂️

آه قلبم ضعیفهه بی صبرانه منتظر اون دوتای فیک دیگه هم هستممم :">>

RM. kiute.ARMY

کامبکش کشته زیاد داده هم اکنون نیامند یاری شما هستیم:")
YooJ
۲۹ مرداد ۲۱:۳۰

خب من همین الان حتی بدون دیدن ژانرش و محدودیت سنی میرم اینو دان میکنم میخونم☺️

نه نه ...

یه لحظه ... یه لحظه استوپ کنیم ...

الان یه چیزی به چشمم خورد ...

اچ اس اچ و جیوون شی؟

گاد واقعنی؟ 

دو تا نویسنده های مورد علاقممممممممممممم 

فقط میتونم بگم امروز روز منه😂

نگرانم خدا واسم دور خیز کرده باشه :/ اخه معمولا من تو یه روز انقد خوش شانسی نمیارم :/

این چن روز هم انقد خسته بودم و کلا ذهنم درگیر بود و همش در حال درس خوندن و تمرین و این چیزا بودم میتونم بگم به معنای واقعی از کون تا گردن جر خوردم 😑

الان برم اینو‌ بزنم بر بدن 😂

بای بای ما رفتیم ، بای بای ما رفتیم 😂♥️

شادی یو آر پرفکت یونو ؟

جیوون شی یو آر وری وری وری گود یو نو؟

زیاد زر زدم😂♥️

به هر حال کامساهابنیدا♥️اند پرپل یو💜

😂♥️♥️♥️♥️♥️

 

RM. kiute.ARMY

این پاداش سزای رد کردن یدونه اسمات تو زندگیته😂
شک نکن چند روز آینده رگ کل ستون فقراتت میگیره😂 کشیدم ک میگم😂
خیلی عمیقه:| حقیقتا دردم گرفت😂
ماشالله مادر برو خدا به همرات😂*ریختن آب پشت سر
Ramesh ★•★
۲۹ مرداد ۲۰:۴۸

یا حضرت استخودوس😂

نوشته اس اچ اسه 😃 هورااااااااااااا😄🎊🎊🎊🎊

بریم که رفته باشیم به سوی فیک😂

RM. kiute.ARMY

به نام پدر پسر اس اچ اس😂
ji woon
۲۹ مرداد ۱۹:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ورژنای نامجیمن

کوکمین

کوکهوپ

جونگ کوک و ا/ت و یونمین

*********************************************************

********************************************

********************************************************

************************************

 

RM. kiute.ARMY

عشق دلمی*^*
HASTI
۲۹ مرداد ۱۸:۴۵

خیییییییییلییی عالی بود خیلی خیلی 

ولی یه سوال داستم کارای jiwoon از کجا میتونم پیدا کنم ؟ 

RM. kiute.ARMY

خیللللللللللللللللللییییییییی:>
voyur یکی از کار های محشرشه*^*
Rokajaki
۲۹ مرداد ۱۸:۳۶

ولی جدا از اینا من کار دارم با شادی... این میخواد منو بکشه با اون تیکه کلامایی ک ب رلش میگه بعد میاد تو فیک استفاده میکنههههه اخ خدااااااااا من قلبم ضعیفففففففففففه اینم میدونه من عاشق شادکتم میخواد منو بکشه... هققققققق اگه دیدین روکاجاکی دیگه پیام نداد دنبال قاتلم نباشید... قاتلم همینجا جلو چشتونه...هقینده

RM. kiute.ARMY

لامصب از ویکوک ریل ترن:>
Rokajaki
۲۹ مرداد ۱۸:۳۳

وای ددی دارم جر میخورم تا سر برمیگردونم میبینم تو سایت ی چی گذاشتی نمیتونم برم فیکایی ک تو رممه رو بخونم... منم ک فقط فول فیک و وانشات و هر چی ک فول باشه میپذیرم خیلی سخته برام... ولی ترو خدا اروم تر چیز میز بزار

 

و اینکه واااااااااااو مث همیشه عالی بود شادی... نمیدونم چرا شاید اتاق خودم تاریکه اینجوریم همش تو فیک انگار تاریک بود یا نور کمی تو اون مکان بود... و اینکه راحت میشد فهمید یکی دیگه هم توش همکاری داشته... در کل عالی بود... ولی کاشکی فیک میشد*^*

RM. kiute.ARMY

نچ نچ نچ اصلا امون نمیدم😂


بلی بلی قربون دهنت*-*
Rokajaki
۲۹ مرداد ۱۷:۵۰

وااااااو باورت میشه میخوام اول ی فیکی ک حتی نمیدونم موضوعش چیه رو بخونم بعد اینو:")

 

ینی چن صد صفحه بعدش ی وانشات شادی

 

من میدونم این دختر اخر منو میکشهههههههههههههههههه... اخ قلبیم:")))))))

RM. kiute.ARMY

پشمام ناموسا؟😂

به به :)

شک نکن:">
Karen Kook
۲۹ مرداد ۱۷:۳۹

اولین فیک بعد ۲ هفته :))) 

چه شروع جذابی :)

نیازه بگم فوق العاده بود ؟ 

اس اچ اس شیییییی

جی وون شیییییی 

فوق العاده بییییید 

(یکی اینجا پونصد تا قلب بزاره)

ول من اگه جای یونهو بودم خیلی زود تر میفهمیدم ماجرا چیه تو حموم 🤣🤣

 

RM. kiute.ARMY

نوش جون گوشت بشه به تنت*^*
مهم نیته😂
#وی_آر_تخم_جن
ددیز کیوت
۲۹ مرداد ۱۷:۳۶

امگاورس؟؟؟

 

ددی  چرا دلم میخواد دنیامون امگاورس بید؟ به خدا هیت بهتر از پریوده

 

RM. kiute.ARMY

یس*^*

اخ دست گذاشتی رو نقطه حساسم:>
BAD QUEEN
۲۹ مرداد ۱۷:۱۵

فاککککک خوندنش واجبه کار نویسنده های پرفکته از طرفی کوکوی باشه و بدکویین نخونه؟!

RM. kiute.ARMY

والا همینو بگو😂
Jim Jim
۲۹ مرداد ۱۷:۱۳

شااااااااددددیییییییییییییییهههههههه

اونم جی ووووننهههههههههههههه

فیت دادنننننن!!!!!

پاداش کدامین کار نیکم است؟!خادااا!

خب!

من میخوام الان خفه شم و فقطططط بخونمششششش!

فاااکککککککککک...

RM. kiute.ARMY

حرف گوش کن بودن هات؟😂
عه دور از جووووووون:">
vimin shiper
۲۹ مرداد ۱۷:۱۲

اوکی اوکی آیم فاین:)

لعنتیییی عجب چیزیی بوددددددد*-*

اصن شادی رو بدین من ببرم*-*

RM. kiute.ARMY

آیم قاین تو:>
شادی عضو اموال سایته😂
...
۲۹ مرداد ۱۷:۰۷

وااووو بوی امپرگ میاد درسته ¿؟

ژاانر مورد علااقه منهه

ولی چرا هیچوقت ژانر مورد عاقم با کاپل مورد علاقم یکی نمیشع 😔

من الان سپ میخوام که هم بی دی اس ام باشه هم امپرگ تازه هیچ کاپل دیگه ایم توش نباشه😐ـ

میدونم زیادی رویا پردازم ولی واقا ایده خوبیه عاااا

فک کن شوگا فقط به خاطر بدت جیهوپو بدزده بعدم تجاوز وحشیانه و بعد چند ماه یا چند سال یه بچه ناخواسته که باعث به وجود اومدن حسعلاقه در شوگا به جیهوپ میشه و در اخرم فلاف تموم میشه 😐ــ

قشنگ یه داستان بسییی مسخره که ... به شدت ان را میدوستد

ولی خدایی یه نویسنده این داستانو گردن بگیره جون اقاتون 😐

RM. kiute.ARMY

ای گل گفتی😂
قانون پایستگی بچ بودن کارما:">
اوخیییییییییییی بمیرم الهییییییییییی عرررررررررررررررررررررررررT^T
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۲۹ مرداد ۱۶:۲۹

هاع هاع هااااع هااااااااااااااع..،:")

ی درصد احتمال بده اینو‌نخونم :")))))))))))

 

RM. kiute.ARMY

منفی یک درصد:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان