BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Madness

✡︎FULL✡︎

نویسنده NAZI
شخصیت اصلی Jung Hoseok
ژانر معمایی، فانتزی،ترسناک
محدودیت سنی  15+
تعداد صفحات 101


خلاصه:

 من یه اشتباهم. یه باگ توی بازی دنیای انسان‌ها که معلوم نیست کی به وجودش آورده.

من همونی هستم که هیچ وقت نباید وجود می‌داشت.

می‌تونی تهیونگ صدام کنی.

از این اسم خوشم میاد!

 

××××××××××××××××××

 

⚫️ تیزر اول فیک ⚫️

  

⚫️ تیزر دوم فیک ⚫️

  

🍁 🌈💢DOWNLOAD💢🌈🍁

رمز: DarkWay

   

805_vpfe.png 

۴۰ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
X
۰۱ اسفند ۲۳:۱۱

اولین باره که دارم‌ کامنت میزارم ولی یه سالی میشه که این طرفام😔😂-

بلاگتون یه سبک زندگیه و این فیک هم فوق العاده اس.واقعا دست مریزاد به همتون.همه نویسنده ها و مدیرا🫂❤

فقط یه مدت قبل که اومدم اینجا یه فیکی به اسم up and down بود که الان نیست.اگه حذف شده و مشکلی نداره میشه لینکشو بدین؟

RM. kiute.ARMY

تاججججج سرررر باشیم در خدمت😎💖💖💖
فدای شما بشم من لطف داری بهمون🤧💙💙

متاسفانه بنا به درخواست نویسنده برداشته شد لینکش:"(
Jinjuo
۲۱ مرداد ۲۲:۱۳

اینکه مثبت پونزدهه رمز داره😔😂

کاشش اسماتا رمز داشتن😭😂

دوسال پیش مامانم اونارو کشف کرد منو کفش:)))😭😂

ک خو بخیر گذشت اون دوران😔😂

الان وی پیشرفته تر شده دوساله مامانش فک میکنه تبدیل ب یه دختر خوب و مومن و باایمان شده و دیگه حتی سمت خط مرزی فیکشنای مثبت هشت سال ابکیم نمیره چ برسه ب اسمات🤌🏻😔😂

RM. kiute.ARMY

با ما در شهر بمانید😔😂

کشف بدی بود😂
دوران شعب ابو طالب😔

من تایید میکنم😔
نارنجی
۱۷ تیر ۱۸:۲۷

با اینکه داستانش یادم رفته ولی منتظر فصل دو ام 😔😂 

 

پوستر های این نویسنده »»»» 

RM. kiute.ARMY

وفاداری به این صورت است دوستان😔

حققققققققق!!
ㅠ~ㅠ
۰۲ آذر ۱۸:۳۳

کو سیزن دووووو T-T من کورم نمیبینمش یا هنوز نیومدهT-T

RM. kiute.ARMY

نه نه نگو به خودت کور:">
هنوز نیومده:"(
Mira
۲۳ شهریور ۲۱:۲۹

وایسا مامی ببینمممم

چرا چندتا سایت دارییی 

چرا فیکای اینجا با اونجا فرق داره

این جا چه خبرهههه

RM. kiute.ARMY

نه یدونه بیشتر ندارم اون یکی سایت برای نوبت دادنه😂
یه نفر
۱۲ شهریور ۲۳:۵۶

ادامه داره یا چی؟ ممنون میشم جواب بدید!

RM. kiute.ARMY

بله*^*
یه سپ لاور بد بخت😐👍🏻
۰۶ تیر ۱۴:۱۸

این لامصب برام باز نمیشه😭

RM. kiute.ARMY

فایل یا لینک عزیزم؟T^T
یه آرمی که نشته به در نگاه میکنه
۱۹ فروردين ۰۹:۳۹

بابا این فیک برا من باز نمیشه 😭

RM. kiute.ARMY

پی دی اف خوانت رو عوض کن عزیزم:">
Ocean
۱۱ فروردين ۲۰:۱۲

هعییی ددی خو همون اول بگو:|

RM. kiute.ARMY

خو جمله ام کاملا واضح بود😂
Ocean
۱۰ فروردين ۱۲:۱۶

خو مون ددی کرم داری رد کن بیاد لینکووو-_-

بده وگرنه *الله اکبر جر* عه÷]

من الان خمارم•-•

RM. kiute.ARMY

هنو نیومده که عزیزم😂
Ocean
۰۹ فروردين ۱۷:۰۹

وادفاخ خیلی جالب بود:))))

اینجور داستانا دوس دارمممم فقط ی چیزی

جان مادرتون فصل دومشو بهم بدیددد

RM. kiute.ARMY

چش شچ میدیم بخدا:">
یک روح در سایت🤝🏻
۱۷ اسفند ۱۲:۳۱

*نگاه پوکر

قبلش باید می گفتی سپ شیپرا نخوننننT-T

یونگی بدبخت همیشه آدم بدس بچم🥲

ولی بازم خلی قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

قیافه اش غلط اندازه:">
یک روح در سایت🤝🏻
۱۷ اسفند ۱۱:۵۹

عام...کاپل نداره؟

کی اهمیت میده؟من برم بخونمش>~<💜

راستیی نازی شییی کاورات خیلی خفنن⚡-⚡

RM. kiute.ARMY

اره فکر نکنمT^T
کار های نازی شی خدان:">
موافقمممممممممممT^T
mobina Hashemi
۲۵ مهر ۰۱:۲۹

عاااااالی بود*•* به جرعت میتونم بگم یکی از قوی‌ترین فیک هایی بود که تا حالا خوندم

یه حس ترس و اضطرابه عجیبی بهم میداد که باعث میشد بیشتر مشتاقه خوندنش بشم#~#

و لازمه بگم که تو کمتر از یک ساعت تمومش کردم؟

انقد که جذاااب بودT~T

نویسنده کارت عالیه:£  پرقدرت ادامه بده

منتظر فصل دومش هستم^.^ فایتییینگ;) 

RM. kiute.ARMY

صد البته!!!0_0
نویسنده اش را باید توموزه لوور نگه داری کرد:")
NAZI
۲۴ مهر ۰۰:۱۷

های گایزززز... نازی صحبت میکنه 😂

 

میدونم ممکنه یکم گیج شده باشین، ممکنه اصلا خییییلیییی گیج شده باشین 😂 ولی کنچانا.. توی فصل دو همه‌ی اتفاقات رو از زبون هوسوک میشنویم. 

 

و فصل دو... این فصل درون نوبت سایت است. هر وقت نوبت شد میذارمش دیگه، چون راهی جز این نیست😂 البته نگران نباشید، هنوز توی چنل خودمم آپش نکردم. 

 

دیگه... وای مرسی ازتون که اینقدر بهم لطف دارین *-* بیایین بغلم یا چی. 

moon🌛 Child🌜

واییییییی نازیییییی بلاخرع کامنتتو خودم ج دادم😂😂😂😂خوبی عشقم؟ هروق اسمتو میبینم ذوق میکنم
فصل دومش چند پارته؟؟ 🤔

ریدرا
Rokajaki
۱۷ مهر ۰۹:۰۴

ن خوب بووووووووووووووود؟ اخخخخخخخخخخخخ خدااااااااا میخوام خودمو با نویسنده از این کوه پرت کنم پایین:))))))) 

فک کنین ساعت 1 و نیم شب... با دوتا پتوی کلفت... هوای بشدت گرم خونه... و ی لپتاپ:/زیر پتو داشتم اینو میخوندم:") و اون اولش کلا گرخیدم ک هیچ با اخرش هرچی فحش بود ب الگوی زندگیم دادم:")

و وقتی فهمیدم فصل دو داره در خفا و بی صدا عر میزدم:) میخوام بخندم ولی دردناکه:") جرررررررر ولی نازی شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی یااااااااااااااااااااااا بچه(حالا خوبه ازم بزرگتر باشی:/) من فصل دو میخوام عییح 

خدایی فازم نمیدونم چیه وقتی از چیزای ترسناک میترسم میام ژانر ترسناک میخونم عین خرم دوسش دارم._. 

ولی من این نویسنده نازی رو خیلی میدوسممممممممممممم فاااااااااااااااککککککککککک گااااااااااد چرا انقد خوب بووووووووووود هقینده

RM. kiute.ARMY

نازی دلبری نازی خوشگلی نازی از همه رعنا تری~~
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۲ مهر ۱۷:۵۷

فول پارت شد بالخره 

صلوات 

چرا الان که مدارس شروع شده همه فیکشنا فول شده

و هر روز کلی آپ جدید میاد 

بعد تابستون خبری نبود 

بخدا من یه هفته هم نرفتم مدرسه اینقدر به مون مشق دادن که حس میکنم کنکوری ام 🙂

بهرحاااااال فردا تعطیله 🤲🏻🥲

نقشه کشیدم فردا یسری فیک بخونم😂🖐🏻

* البته اگه مامان خانومم بزاره

RM. kiute.ARMY

تابستون همه رفتن تعطیلات😂😂😂
مامان خانوم من خودش میگه فیک بخون جلو چشم من نباش😂
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۲ مهر ۱۷:۱۹

هان؟؟؟؟؟این یعنی نداره کاپل

(*وی عاشق فن فیک های فضایی و غیر قابل درک هست*)

ددی:_)به جن اعتقاد. داری:))اصلا این ها ن به این ادم هایی که روح جن میبینن:)زندگی تلخ شده

RM. kiute.ARMY

نچ نداره*^*
منممممممم:">
اره اعتقاد دارم😂
Ramesh ★•★
۰۷ مهر ۲۲:۱۱

میدونی!؟

چیزی نیستا☺

فقط نمیدونم چجوری باید تا فصل دوم صبر کنم😃

 

قسم میخورم وقتی نازی گفت که قسمت آخر میفهمی چرا یونگی به هوسوک کمک نکرد😔

نمیدونستم که برامون همچین خوابی دیده😶

 

روز اول وقتی پوستر رو دیدم، از اینکه شخصیت اصلی هوسوکه ذوق مرگ شدم ولی الان ...

اگه قلم نازی نبود الان دق کرده بودم😂

این همه ریلکسی بعیده😕😂

 

خب برم متنظر فصل دوم باشم که عمرم به انتظار گذشته و میگذرد👐

 

RM. kiute.ARMY

درک میکنم:">

جرررررررررررر😂😂😂

ریلکسی قبل عر زدنه😂😂😂
Gaul Jk❤
۰۷ مهر ۰۰:۰۵

سلام🤚

میگم الان چی شد من نفهمیدم یهنی اون اتفاقات همش توهم تو کما بود؟

بعد خوب نظری ندارم چون من تا وقتی کامل نخوندم نمیتونم نظر بدم ولی اینو میگم که خیلی گیجم نمد چی شد

نویسنده موفق باشی فقط تروخدا زودتر فصل دوش رو آپ کن

میسی

دوستون دارم بای

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Shadow
۰۶ مهر ۱۶:۱۴

هومم

های

خوبی دد؟

بعید میدونم بدونی کی هسدم

نبودم چقد فیک اضاف شده!

گیره فیزیک و شیمی ام لنتیاا

RM. kiute.ARMY

شدو رو یادمه چرا نباشه؟*^*
الهی:"(
....
۳۰ شهریور ۲۳:۵۹

ددی یه فیک قبلا خوندم اسمشو یادم نیست 

کوک یه پسر لال بود که توی دانشگاه خیلی مسخرش میکردن ، وی اونو دوست پسرش معرفی میکنه ولی خب تهیونگ کوک میتونن به طرز عجیبی ذهنی باهم صحبت کنن 

این کل چیزیه که از فیکه یادمه ددی میدونی اسم فیکه چیه 

RM. kiute.ARMY

آهان شرارتی برای صدای تو*^*
http://uupload.ir/view/48so_sbxn_wicked_for_your_voice.pdf/
...
۳۰ شهریور ۱۵:۵۵

پارت جدید اومدششششش

بریم تا داغه بزنیم بر بدن ☺💜

راسی ..

دقت کردی آدم بعد حموم دیه از خستگی باید بره بمیره ؟

من دقیقا دو ساعت 48 دقیقه تو حمام بودم ☺

هی میخواسم بیام بیرون مامانم نمیزاش میگف دوروزه حموم نکردی باید خودتو بسابی 😐

نه خودش عادت داره هرروز دوبار دوش بگیره 😑

خلاصه که نزدیک سه ساعت تو حمکم مشغول شامپو صابون بودم تا آخرش رخصت داد درو باز کرد 😑

ولی الان با این حالم دارم براتون کامنت میزارم

پس داستانتون واقعا برام با ارزشه که از خواب گذشتم ☺💜

RM. kiute.ARMY

آیا تموم نشدی اون تو؟😂
نیل استور
۳۰ شهریور ۱۱:۳۸

بلاگت عالیه

RM. kiute.ARMY

عالی بودن از خودته*^*
NAZI
۲۸ شهریور ۰۴:۰۱

خبببب

 

اول از همه. چقدر شما نازین *-*

اصلا آدم کیف میکنه با خوندن نظراتتون ♡

 

Vicki، اونجایی که گفتی خیلی خوشمزه‌ست چون دستپخت منه خیلی به دلم نشست :(

 

Ramesh عزیزم. خیلی مرسی ازتتت، خوشحالم فیکمو دوست داری. یونگی چرا کمک نمیکنه؟ برای این کمک نکردنش دلیل هست که توی پارت آخر متوجه میشیم. جهنم هم سینما نیست... دنگگگگ :)

نه سد اند نیست. نگران مباش

 

ای عر زننده‌ی فیک‌ها، اگه ده امتیاز رو بگیری به یکی از سوالات جواب میدم😂 کلا هر کس بتونه جواب درستی از جهنم بده به یدونه سوالش جواب میدم. هر چی هم میخواد باشه...

 

 

دیگه...

مرسی از ادامین سایت که خیلی زحمت میکشن و الان جز اموال شخصیشون هستم دیگه و چه افتخاری 😂🌹

بوس روی کله‌ی همتون و یه بوس ویژه هم روی کله‌ی پربار ادامین 💛

RM. kiute.ARMY

ناز تویی از اسمت معلومه جیگر طلاااااااااااا:">
بوس متقابل جیگر جان تو تاج سریT^T
 
Ramesh 
Vicki
گلی گلی
۲۶ شهریور ۱۶:۳۱

می خوام بخونم چون معلومه خیلی قشنگه ژانر مورد علاقمه ولی دلم طاقت نداره چون دارکه

هق چه کنم

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

حالا بوخون کنارش هم یه فیک گوگولی بزار تا یاری رسانت باشهT^T
...
۲۳ شهریور ۱۷:۵۰

وووواااوووو پاارتتت جدیییددددد

چیگد منتظر بودمممممم

ادمین حمله ؟

حممملههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

نیکی و پرسش؟😂
Ramesh ★•★
۲۳ شهریور ۱۷:۰۹

چیزی نمیتونم بگم با اینکه خیلی چیزا ها برای گفتن هست😔

به قول آن دوست: سکوتم پر از حرف های ناگفته است😟"درسته دیگه؟همین بود؟😶"

ولی تهیونگ چه ورود ژانگولریی داشت😢😂

بچم هوسوک پاکیشو گرفتن😭 یعنی گرفت😐

چه گذشتهٔ دردناکی داشت😫

 

ببینم این که هپی اند نیست نه؟ بچم هوسوک میمیره؟😢

 

راستی هیونگ این نویسنده که جزو اموال شخصیت نیست؟ هست؟😕

میشه از نزدیک دست بدیم یا باید از دور دست تکون بدیم؟😬😂

 

چقدم که من سکوت کردم😂

برم با انتظار سر کنم که زندگیه ما با انتظار میگذرد😩

RM. kiute.ARMY

مهم نیته درسته درسته😂
هق هوبی کلا بچه ام مظلومه:>

با توجه از شناختی که از نویسنده دارم...یه پایان متفاوت داره😂

این عضو اموال شخصی من و ادمین مونیه😂

اخ جمله سنگین بودا😂
Ali
۲۳ شهریور ۱۲:۳۳

درود روزتون بخیر
مطالب آموزنده و خیلی خوبی دارین
خوشحال میشم سری هم به سایت ما بزنید.
با تشکر

RM. kiute.ARMY

اوه حتما*^*
عررر زننده فیک ها
۱۶ شهریور ۱۵:۵۶

پارت جدیدش خیلی خوب بود 

کاش بیشتر  بود 

ببینم ۱۰ امتیاز به چه دردم میخوره؟ می‌خوام اگه خوبه جوابو بگم یاع یاع یاع

یاااااا من حریص نیستم

RM. kiute.ARMY

بیست امتیاز چی؟😂 راضی باش
Ramesh ★•★
۱۶ شهریور ۱۵:۱۷

یوهو پارت جدید🎊🎊🎊🎊

این فیک خداست لعنتی

این پارتم محشر بود 

واقعا طرز نوشتنشو دوس دارم

ولی چرا یونگی کمک هوسوک نمیکنه؟ دوست نامرد😢

جهنمم باید همون سینما باشه یا جایی که کوک هست😔😃

RM. kiute.ARMY

دوست ان است ک گیرد دست دووووست😂
vicki 4600
۱۶ شهریور ۱۵:۱۱

این فقط...*@*

زیادی خوشمزست چون^"^

دستپخت نازیه👩

RM. kiute.ARMY

دخیخااااااااا!!
Ronia !!
۱۶ شهریور ۱۴:۲۶

وات د گوههههه

جونگکوک کجاس 😐 چرا حس میکنم شیطانی چیزی تسخیرش کرده؟ هوسوک بچه بدبختم گناه داره حرفشو باور کن نکنه جدی هوبی روانیه؟ 😐

ریدم من توی این وضع :/

الان باید یسال صبر کنم تا هفته بعد شه

RM. kiute.ARMY

نه نگران نباش تند تند میاد😂
...
۱۶ شهریور ۱۳:۱۲

عهههه

سپ فرند شیپ داریم ..

و یونگی ای که فکر میکند دوستش مغذ خر خورده و خل شده است ...

به مولا یجوری داستانو پیش بردی که الان حتی نمیتونم بگم جهنم چیه 😐

نه اینکه حدس بزنم کجاس😐

ادمین به نظرت جهنم کجاس ؟

اصن چی هس ؟

جای خوبیه ؟😂

RM. kiute.ARMY

میگن جنیفر و آنجلینا جولی هم هستن پس جای خوبیه😂
...
۱۶ شهریور ۱۳:۰۰

یعععسسسس پارت جدددیییددددد

کیا پایه ی حملن ؟؟؟؟

ححححممممملهههههه

حنجره هارو جررر بدییییننننن

بلند تررررررر

حممممممممملهههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

حملههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!
yara :)
۱۰ شهریور ۲۳:۱۲

نویسنده..چون بهت گفتم ادامه بدش نمیذاریش؟ روانشناسی معکوس؟؟؟

 

فردا پنجشنبستاااا.....هق..دوروز از تایم گذشته:) و من مخم برای خوند ادامش فازانول قاطی کردع:))))))

نویسندهههههههههههه بذارش تا نرفتم با شیرموز مست کنم.....

 

RM. kiute.ARMY

جرررررررر😂😂😂

به منم شیرموز بده نامردT^T
...
۰۶ شهریور ۱۴:۵۹

خوووندمممم

چرا انقد بدبختههههه

گناه دااارهههه

من الان عضااا گرفتممممم

خیییلییی قشنگه ادمییننن

RM. kiute.ARMY

از قشنگ اون ور تر:">
NAZI
۰۵ شهریور ۲۱:۴۷

نگران نباشید گایز... این فیک اصلا عاشقانه نیست و هوسوکم سینگله😂

 

خیلی لطف دارین بهم اصلا 🥺 کاش میتونستم یکی یکی جواب کامنتاتونو بدم

 

درمورد این مینی فیک که میگین ادامه داشته باشه. باید بگم این فیک فصل دومم داره... ولی خب بنده سه ساله که تو صفم😂😂 دیگه خودتون میدونین و ادمینای سایت.. 😂❤️

RM. kiute.ARMY

*آب و جارو کردن سایت و پهن کردن پرپل کارپت و زدن لبخندی ضایع (وی رو نویسنده کراش است)

ریدر ها
Ronia !!
۰۵ شهریور ۲۱:۰۶

چرا پوسترش همانند پوستر فیلمای هالیوودیست؟ من نویسنده را زنده میخواهم حیح :))) نگاهم به در است دریچه لال شد من پارت میخوام تحمل ندارمممم 😂😭

RM. kiute.ARMY

دریچه خودش هم فن فیک میخواند😂
Ronia !!
۰۵ شهریور ۲۱:۰۲

ددی پشمام فر خورد 🙂💔 من ادامش می‌خوام :))) نویسنده ژون عالی بود هق 👌🏽😫 حقیقتا دیگه کرک و پری برام نمونده مرسی آه :) 

RM. kiute.ARMY

چرا موقع خوندن کامنتت یاد مگی که دستاشو بهم میماله افتادم؟😂
sami
۰۵ شهریور ۱۹:۵۱

آره مشکلش از تبلت منه 

😂😂😂باید برم تقاضای مغفرت 

RM. kiute.ARMY

برو که در های توبه به رویت پاره است😂
...
۰۵ شهریور ۰۲:۲۳

عهههه مثبت پونزس

ولی میترسم بخونمش ضربه روحی بخورم ...

تو پوستر هوسوک را مینگرم .. هارت آه میکشد ..

وقتی کراشم رو پوستره ...

پس ینی تو داستانم هست ...

میترسم بخونم ...

هوسوک با یه دختره باشه ... یا جیمین ... یا هرکی غیر یونگی ...

کلا ادم هرچی از ادم لذت میکشه از دماغش میاد بیرون 😐

به ریسکش میارزه برم بخونم ...

RM. kiute.ARMY

من به این نویسنده اعتماد خاصی دارم:")
بخون تا از دستت نرفته...
sami
۰۵ شهریور ۰۱:۴۶

ددی چرا سایت ریزی باز نمیکنه؟

اههههه 

فک کنم فورتونا با من سر لج افتاده هرچی بد بختیه داره میده ب من :||||||

RM. kiute.ARMY

چک کردم مشکلی نداشت لاو فکر کنم وضو نداری😂
yara :)
۰۴ شهریور ۰۷:۵۰

عوففف

روز ب روز فیکا جذاب تر.....

نویسندع...فیکت عالیع و باید ادامش بدی...

ندی منو  برو بچ گاندو(دد توهم میایی؟) میریزیم میکنیمت تو گونی:)))))))😐🙄🤗🙌🏻

RM. kiute.ARMY

اگه ادامه نده...
اهان اره ایول با همینا میریم سراغش😂
NAZI
۰۳ شهریور ۱۴:۳۰

یونیکوووو

 

خوشحالم خوشت اومده 😊

پارت‌های بعدی هم در انتظار توست

RM. kiute.ARMY

یونیکو
عررر زننده فیک ها
۰۳ شهریور ۱۴:۰۶

پشمانم ریخت واو 

با اینکه پارت اولی بود ولی بازم پشمانم ریخت 

مخصوصاً تیزرش عالی بود 

من میخواستم منتظر شم فول پارت سه ولی اونقدر تحمل ندارم 🙂پس در فراقش می‌نشینم و به در نگاه میکنم گوشی‌ام آه میکشد

RM. kiute.ARMY

از اون رگ زن هاست😂
Minnie
۰۳ شهریور ۱۳:۰۱

سلام ددی ...

این فن فیک چ کاپلی داره؟؟

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Yekta
۰۳ شهریور ۱۳:۰۰

ددی فن فیکشن وقتی که ماه کامل شد رو براتون فرستادم. به دستتون رسید؟ 

RM. kiute.ARMY

بله لاب من رسید*^*
𝙃𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ▪︎
۰۳ شهریور ۱۲:۲۵

پتانسیل اینو دارم برای تیزرش جون بدمممم💔🚶‍♀️🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

منم:"">
Ramesh ★•★
۰۳ شهریور ۱۱:۳۹

زبونم از شدت محشریش گرفته واقعا خیلی خوب بود👏👏👏

موضوع محشر ... تیزر محشر... طرز نوشتن محشر

فقط اون دوست جونگ کوک جیمین بود؟ پس چرا تو داستان نوشته بود ته هی؟

راستی چند پارته؟

RM. kiute.ARMY

مخصوصا اینکه نازی این فیک رو نوشته:")
والا ندانم*^*
HANOUL
۰۳ شهریور ۱۱:۲۵

وووووه

چه خوفههههه

از اینا دوست😎

RM. kiute.ARMY

منمممممممممممممم:">
aiso.minminie [=
۰۳ شهریور ۱۱:۱۳

حس میکنم عاشق ژانراش شدم :")

ددی الا دارم این اهنگه رو گوش میدم که میگه

?hey where did you get that body from

i got it from my daddy

تا کلمه ددی رو به زبون میاره یاد تو میفتم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

منننننننن عاشق پی نیشن و سی و ال اوپا سای ام نکن قلبم ضعیفهههههه😂😂😂
(=^یونیــ ـکو^=)
۰۳ شهریور ۱۱:۰۰

گادنسسسسسسسسس

تیزرششششششش

عالیییییییی بوووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددد

واهایییییییییی این فیک محشره:")

نویسنده ادامه بده:")

RM. kiute.ARMY

نسامبهضصهثلم
امگاورس و خوناشامی...
آیم دای:">
(=^یونیــ ـکو^=)
۰۳ شهریور ۱۰:۴۳

فرست لایک شدم D:

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااا*0*
(=^یونیــ ـکو^=)
۰۳ شهریور ۱۰:۴۳

فرست؟

لست؟:>

خوبی مونی*-*

بهتری؟*-*

moon🌛 Child🌜

خوبم عزیز دلم😍
یس خوب شدم جیگر😘
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان