BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات hold me all of the night

7_j4cj.png

 

نویسنده Sh.S
کاپل ویکوک
ژانر فول اسمات
محدودیت سنی 18+

  

برشی از داستان:

لبخند تهیونگ رو روی سینه اش حس کرد و لحظه ای بعد باز
شدن تک تک دکمه هاش رو ..

-یه رابطه نامشروع میخوای؟

خنده جونگ کوک باعث شد تهیونگ هم پوزخند بزنه

+خودتم میدونی این رابطه ۶سالشه..شروعش کن لعنتی! 

 

😈🍑👅DOWNLOAD👅🍑😈

  

 

805_vpfe.png

۲۹ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بی اسم:/
۱۴ فروردين ۱۸:۴۸

خیلی خوب بود حقیقتا کلا فیک های سایت و دانلود کردم و خوندم عالی بود 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت دارلینگگگ مرسی حمایتتتتتتتت*^*
به چی زل زدی خواهرم؟!زشته (jk lover سابق )
۲۸ اسفند ۱۰:۳۵

چرا نامشروع *_*؟

RM. kiute.ARMY

دیگه چون رابطه بی تربیتی ئه
.
Eyan
۰۴ خرداد ۱۰:۰۶

ارهههه

شادی بابت هر یدونه فیکی ک کامنتاشو 100 یا رند میکنم ی فیک میخوامممم

کامتای اینجام 60 شد))))))

RM. kiute.ARMY

69 بشه بخندیم😂
Eyan
۰۲ خرداد ۱۴:۲۱

ددی کمر بستم یکی یکی همه کامنتای فیکای اس اچ اسو صد تایی کنم یا اگه صد تا شدن 200 تایش کنم=>>>>

RM. kiute.ARMY

یادت باشه از شادی پوبت رو بگیری😂
Stay & Army
۲۸ ارديبهشت ۱۶:۰۸

میدونی ؟ ... میدونم مریضم که الان که امتحان ها داره شروع میشه نشستم ایشون رو خوندم و ....

وااااااااااتتتتتتت فول اسماتتتتتتتتتتتتتتت

اهم ... خب من نگاه نمیکنم که ژانرش چیه البته همیشه نه ها بعضی وقتا مینگاهم😂

ولی خدایی

فول اسمات 

اس اچ اسسسسسسسس این ظلمهههههههههه این قلب ضعیف و زخم خوردمو زخم میکنههههههههه نههههههههه

ولی واقعا جدا از مسخره بازی ... خیلی قشنگ بود❤

و تو کامتا یکی نوشته بود تریسام منم میخوامممممم تو رو خداااا

مثلا دو تا تهیونگ تاپ با یک کوکی باتم🥲

چون قبلا یدونه فیکی بود که دو تا کوکی و یک تهیونگ بود الانم برعکس بشه دیگههه🥲🥲🥲

خسته‌ نباشیییی اس اچ اس و ددی عزیز ❤

لاو یو❤

RM. kiute.ARMY

عه دور از جون مریض چیه:">
حداقل قبل امتحان فول اسمات نخون تا آدم روش بشه به خدا نگاه کنه😂

من لپتاب اس اچ اس رو بدزدم همه تامینن...
سلامت باشی مادر*^*
لاو یو مور!!
Eyan
۲۵ فروردين ۱۴:۳۶

ددی من همون روزی ک این وانشات منتشر شد خوندمش

ولی ب دلیل گشادی بعد چند ماه دارم کامنت میزارم=/

حقیقتن کارای اس اچ اس..

همشون عالی ان

نه کنه بگی این خوبه یا اون خوبه،همه عالی ان

فوق العاده ان

فیکای اس اچ اس تنها فیک هایی ان ک هرچقدر میخونم خسته نمیشم

حتی این وانشاتم الان دوباره دان کردم بخونم..

در کل اس اچ اس قلمت عالیه)

RM. kiute.ARMY

اخ که من چقدر فن های با وفای اس اچ اس رو دوس دارم:">
اوا اوا
۲۷ مهر ۱۲:۵۱

انشا... جئون با کدوم ... خوابیده بود که اولینش نبود؟هوممم؟

RM. kiute.ARMY

شاید یه دختر؟
OT7
۲۳ شهریور ۱۶:۵۴

نه والا ددی پشمامممممم نریخته خودمممممم ریختم

RM. kiute.ARMY

قالب بندی این پشت داریم انتخاب کن دوباره بریزمت تو قالب😂
OT7
۲۳ شهریور ۰۰:۴۵

گفته بودم که پشمامممم ریخته؟!🙂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

سایت رو جارو زدما😂
YUKU
۲۲ شهریور ۱۸:۴۹

دد میدونستی من رو این وان شاته کراشم؟

اومدم دیباره بخونم

به به

جوووووووووووووووووووون

امممممممممممممممممممممممممممم

اهههههههههههههههههه

د مرگ :/

صدای شهوت انگیز در نیارم

من رفتم

بوس ب کلت ددی

RM. kiute.ARMY

اهم اهم الله و اکبر😂 نوش جونت باشههه
بوز فراوان*^*
Midari ikishima
۱۸ شهریور ۱۶:۲۷

* وی در حالی ک داره از ذوق میزنه تو سرش ب سمت ددی پرواز می‌کنه و گونشو محکم ماچ می‌کنه 

فاااهاااااهاااک تهکوکممممم

 

 

RM. kiute.ARMY

حال کردیااا😂
♡미수♡
۱۸ شهریور ۰۱:۵۸

وااااهاااایییی این مث همون سای کوکمینههههه *_*

اولین باره میبینم این سایتو از این به بعد من زیاد میام تو نظراااااااا 

واااااهااااییییییی خدا میدونههههههههههه چقد ذوووووق دارمممممممممممممممممممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی میسویااا*0*
فرزند نامجین/:
۱۷ شهریور ۱۳:۱۴

دخیخا😐🙌

اها نمدانم گفتم یا نه ولی من همون ♡lisa♡ هستم و فقط اسممو عوض کردم به این گفتم بدونی هعی/:

RM. kiute.ARMY

گفته بودی😂
Bad girl
۱۶ شهریور ۱۴:۵۵

صگ تو روحتون🙂💔

خیس شدم😑💦

ینی ب کجا چنین داستان هایی؟ فیک هایی ابنگونه؟

دیه نیازم با داستاناتون برطرف شد😑😐

دیه پورن نمیبینم فقد داستنای شما

خیلی عنین😐🙂💔

RM. kiute.ARMY

اصلا محبتی که تو کامنتت موج میزد رو تو هیچ داستان عشقولانه ای نخونده بودم😂
منم دوستت دارم بد گرل😂😂
Samin
۱۶ شهریور ۱۱:۳۹

sh.s به فکر قلب ما هم باش.

من بیشتر فیکشن هات رو خوندم و باید بگم که همشون فوق العاده بودن.

 

RM. kiute.ARMY

sh.s
ATENA💝BANGTEN
۱۵ شهریور ۱۵:۵۸

عههههه پوسترای شادی.. 

ای کاش وانشات نبود..بگذریم 

ددی تو هم صحنه ی کیس رو میزنی جلو؟؟

منم میزنم..اصن من چیز میزای خارجی نگاه نمیکنم مامانم سریع میاد میگه چیکار میکنی این چیه اون چیه😂 

به جز ماهوارمون که اونم خودم نمیتونم تنهایی ببینم باید پدر مادر گرام یه سریالی رو شروع کنن به دیدن که منم ببینم اکثرا هم ترکیه.. 

ددی من از شدت کنجکاوی رفتم سرچ کردم پو*رن خب؟؟؟ 

فقط میخواستم ببینم چیه..همشم تقصیر این بایس توئه هاا..منو کنجکاو میکنه سرچیزای الکی..

خب..بعد داشتم از ترس سکته میزدمممم.. اگه ویدیو هه رو باز میکردم احتمالا همونجا مغزم از دماغم میزد بیرون..

پس بیخیال شدم سریع اومدم بیرون... اصلا کلا پو*رن خیلی وحشتناکه فکرشم باعث میشه بدنم بلرزه.. 

 

RM. kiute.ARMY

اصن کانسپت خودش رو داره😂
اره میزنم😂😂
جررررررررر😂😂😂 نه مامان من میشینه نگاه میکنه من جهاد میکنم خودمو پرت میکنم رو کنترل😂
واقعا رفتی؟:|
بچه ام نامجون فقط خواست اطلاعاتتون گسترده تر شه😂 هنوز اون جمله که گفت ببخشید بابا تو گوشم پلی میشه😂 مجری ها پاشیده بودن از خنده😂
فرزند نامجین/:
۱۵ شهریور ۱۲:۴۳

پشمانم این اس اچ اس چه کرده که همه دارن برا فیکش اینطوری عر میزنن من پشمام ریخت کامنتارو خوندم نمیخوام فیکو بخونم ولی شیطونه میگه حتما باحاله گمشو برو بخوننننننن هققق چه کنمممم

وجدانم : به مولا بری بخونی میکشمت همین الان یه فیک ۷۱۷ صفحیو تموم کردی اونم با کلی اسمات داخلش یروز ادم باش 

نمیتونمممم پوزششش وجییی نمیتونممممممم

((وی با چشمای اشکی حمله ور میشود به سوی فیکککککک))

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس دست راست شیطانه😂
Yuta😈
۱۵ شهریور ۰۱:۰۹

اوپااااااااااااااااااااا کجاااایییی که من دارم میرم مامانیم فهمید فیک میخونم دسته جارو کرد تو کونم الان چه گوهی بخورم؟ عرررررررررر

RM. kiute.ARMY

من سیاست " مامان بیا برات بگم از داستانی ک امروز خوندم چی یاد گرفتم رو بهت بگم" در پیش گرفتم😂
Paniz⁷
۱۴ شهریور ۲۱:۲۸

عهه کامنت شادی رو تازه دیدم...:/💔

تشکر فراوااان💜

RM. kiute.ARMY

شادی
Paniz⁷
۱۴ شهریور ۲۱:۲۶

تشکر فراوان دد*^*

RM. kiute.ARMY

ولکام نازنینم*^*
ZAHRA🙈
۱۴ شهریور ۱۸:۴۴

عررررررر فول آسمات

اونم قلم sh.s عررررررر🥲🔥

RM. kiute.ARMY

یه ایل رو به قبله شدن:")
هاسون وون
۱۴ شهریور ۱۴:۳۹

میدونی به نظرم اگه اینکارت کوکوی میشد بهتر بود ..هرچند خوب بو که کوک زیاد توش لوس نبود

RM. kiute.ARMY

منم لوس ندوست*^*
AZIN :)
۱۴ شهریور ۱۰:۲۵

دممممممممممممممممممممممم

بازدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

هوووووووووووووووووووفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

 

لامصبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب ایییییییییننننننننننننن یهووووووویییییییییییییییییییی بوووووووووودددددد؟؟؟؟؟؟/

فوووووووللللللللل ااااسسسسمممممممماااااتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

یا امام رضا😂
Seasoo
۱۴ شهریور ۰۵:۰۹

ددی  گل  گفتی منم یه  دونه تریسام میخوام 

دوتا تهیونگ یه جونگ کوک به به چیمیشههه^-^

شادی شی من درخواست دادم هاا

:-)

میشه مثلا دوتا تهیونگ ها باتم باشن 

کوک تاپ یا برعکس ؟؟؟

ددی من از الان چی دارم برا خودم میبافم??

اهم اهم خب آها آره دیگه این درخواستم😊💖

ببخش اینقدر پرو ام 😂😢

ددی💋 برا من همچین فیکی سراغ نداری 👉👈؟؟/=

خلاصه شادی شیی دستت طلااا ♡—♡

ددیییی مرسییی اینهمه زحمت میکشیییی💓💓💓💓💓💓uou

 ددی مونی خوب شد؟؟؟=<(؟

 

 

 

 

 

یعنی توی این پیام هیچی بهم ربط نداشت😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بخدا دوتا تهیونگ باتم ظلمه ها😂
رحمته عزیزدل من*^*
هعی اره بچه ام:"> لاغر شدههههههT^T

اینجا فضایی هاست ربط داشته باشه عادی نیست😂
💞Sh.S TaeKook
۱۴ شهریور ۰۲:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هی سلام..

پانیذ تولدت مبارک😍💕

 

گایز مرسی از نقد و نظراتتون خیلی کیف کردم یه مدت بود اینجوری حال نداده بودم به خودم😂

 

خلاصه ک...ما یهویی میاییم و میریم...

نمد چرا دلم میخواد کتاب بنویسم ف*ک

یه نفر گفت بریم پ**ن بسازیم

عاقا من پایه ام کارگردانی میکنم به شرطی که ددی همونجا کنارم نشسته باشه نگا کنه😂😂😂

خداوکیلی چرا صحنه های کیص فیلمارو میزنی جلوووو

بیا پیش من کارت دارم همون صحنه هارو صدبار میزنم عقب از اول ببینی😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

یاااااا اذیت نکنننننن من فقط یه منیجر ساده ام لامذهب😂😂
به اذن خدا چشمام چپ میشه ببین کی گفتم تنقابتثائبتیاسلئاب😂😂😂

ریدر ها
پانیذ
Melika Shams
۱۴ شهریور ۰۲:۱۱

سلام ددی 👋👋👋 

اومدم بگم خیلیییی دوستون دارممم خیلییی خوبین بوس پس کله هاتون 💜💜💜💜💜💜💜 

RM. kiute.ARMY

بوووووووووووس متقابل جیگر طلاااااااااا*0*
kai kit kat
۱۴ شهریور ۰۰:۲۸

جییییییییییییییییییییییییییییییییییق ممنون شادی شییییییییی
شات اپ شدههه
از اس اچ اسسسسسسسسسس
پسررررر

RM. kiute.ARMY

ابالیالتغقنعغ
هیق:">
Yuta😈
۱۳ شهریور ۲۳:۴۰

ددیییییییییییییییییییییی

لعععنتییییییییییییسیییی

دارییییییی شوخییی میکنیییییییی

پشمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

اس اچ اس 

همون شادیییییییسسسسسسسهههههععععع

عزرررررررززررررررز

بیاااااا بغللللللپ من با اون ای لاو یو تو بیبی چقدر سر اون عشق کهکشهانی عرررررررر شادییییییییییی اوووونییییییییییییییییییییییییی

عررررررر دددددددددددددرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییق

کامااااااانننننننن

اههههه نفسم غش کردددددد

اخ اخ اخ

من و این همه خاکبرسر بودن محالههههههه

راستی ددی من فک کنم بدنم مشکل پیدا کرده بعد 2 ماه تازه پریود شدم بخدا داخل کل این دوماه به فکر این بودم که نکنه......😂😂😂

هعییییییییییییییییییییییی

من همه چی میخورم

تپلم که شدم 

خداروشکر دیگه اون استخون قدیمی نیستم در عوض یک نامجون با سینه ی گنده تر هستم😂😈

 ㅕㄹㄷㅅ러ㅓㅗㅅ녀ㅏㄹ러ㅏㅅ7욕85ㅇㅅ야샤켜ㅣㅋ겨ㅏ교녀가47네탸삿ㄴㅇㅅ7ㅇㅅ7ㅇ셔ㅐㄱㄴ6ㅐㅕㄱ냥겨ㅐㅅ여내5ㅔ75ㄱㄴ7ㅇ겨경ㅅ7ㅇㄹ96요ㅑㅛ래패ㅕㄱㄷ6ㅁㅅ여ㅐㄴㄱ7ㄱㅇ6ㅐㅅ여ㅕ래7ㄹ7ㅇ57ㅅ8ㅌㅅ7툐7ㅇ셩ㅅ셭ㅇ셭

کره ای ها اینجوری فن گرلی میکنن

خب تمام ددی من میخوام تورو اوپا صدا کنم بای😂

RM. kiute.ARMY

نمیدونستی؟0_0
اخ اخ اون فیک ک اصلا لاو منه:")
جررررررر حامله؟😂 شاید هورمون هات بهم ریخته:">
گوگولوووووووووووووو*-*
جر😂😂😂
شک نکن😂😂😂

اوپا؟ کسی تاحالا صدام نکرده😂
دوست دختر بچه کوکوی
۱۳ شهریور ۲۰:۲۶

کامنت بالایی جونم بگه برات جئون تهیونگ خیلی کراشههه 

ددی مودونم نویسنده جز اموال سایته 

ولی نیم ساعت جاست نیم ساعت بدش من 

عرررر 

چرا انقد کارات و خدت کراشن لامذهب

RM. kiute.ARMY

اگه میخوای ببریش باید تعهد بدی تازه خودمم باید بیام پیشتون😂
Kim Maria 😌
۱۳ شهریور ۱۶:۵۷

هیونگ به نظرت کدوم قشنگ تره 

کیم جونگکوک 

یا

جئون تهیونگ 

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

 

RM. kiute.ARMY

اگه به بقیه باشه کیم جونگ کوکه😂
اما به نظر من جئون تهیونگ:">
Min._ .Suga
۱۳ شهریور ۱۴:۴۰

فول اسماتتتتتتتت؟

اس اچ اسسسسسسسس؟

عررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

#مرگ
آرمی زیبا ♥╣[-_-]╠♥
۱۳ شهریور ۱۴:۲۳

خیلی خوووووووووووفه,قلبم🥺🥺🥺🥺🥺💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

سکند؟

ترد؟

😂😂😂😂😂😂۶

RM. kiute.ARMY

خوشگل خانوم سکند مکند نداریم😂
HARO
۱۳ شهریور ۱۴:۱۸

یعنی هر چی فیک بخونم 
فیک های اس اچ اس یه چیز دیگه اس اصا 
عاح قلبم خیلیییییییییییییی خوب بودددد
میشه نویسنده رو بدین من با خودم ببرم؟
 

RM. kiute.ARMY

نچ عضو اموال سایته😂
Ramesh ★•★
۱۳ شهریور ۱۳:۵۸

من عاشق یهویی هام😉

و خب این وانشات یهویی😜

یهویی به دلم نشست😗

و همینطور یهویی سُک سُک کردنای نویسنده😐😆

 

خب منتظر یهویی های دیگه هستیم بابای👐

RM. kiute.ARMY

نویسنده اصن کراشه کرااااااااااش😂
vk.lover.0130
۱۳ شهریور ۱۳:۲۸

این نویسنده و قلمش عالیه عالی اصلا نمیشه توصیفش کرد 

ددی یه سوال دارم شادی قراره اسپایدر جی 2 رو بنویسه؟هرروز به این امید این فیک فوق العاده و این نویسنده محشر میام سایت

RM. kiute.ARMY

اصن دومی نداره:">
بله عزیزم قراره بنویسه*^*
.Mitsuha x Wonho shl.
۱۳ شهریور ۱۱:۱۹

فقط سخن آخر نویسنده لامصب تو خماری میزاره آدمو هیق 🥲🤧

RM. kiute.ARMY

ملت یهویی اسمات نوشتنشونم کراشهT^T
AZIN :)
۱۳ شهریور ۱۰:۵۶

ددی؟

ددیییی؟؟

ددیییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خودایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ددییییییییییییییییییییی

شادییییییییییییییییییییییییییییییییی

هقققققققققققققققققققققققققققققققققق

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ددیییییییییییییییییییییییییییییی

ددییییییییییییییییییییییی

دددددددددددددددددددددددددددددددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

شادییییییییییییییییییییییی

خودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

*وی به دلیل قاطی شدن احساسات خوشحالی و گریه به سمت لینک حمله میکند:)*

RM. kiute.ARMY

یا خود خداo_O
خواهرم نفس عمیییییییییق دم باز دم .دم بازدم😂😂😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۱۳ شهریور ۱۰:۴۶

شروعش کن لعنتی🤧🤧🤧

ددی بدبخت شدیم انبار گلنار کم آوررردههههههههه😱😱😱😱😱😱 چی کار کنیم مردم تحمل ندارن🥲🥲🥲🥲🥲

RM. kiute.ARMY

از انبار رولکس به هر دو نفر یکی یدهT^T
.Mitsuha x Wonho shl.
۱۳ شهریور ۱۰:۴۳

بابا لحنتی این خوده خدااااااسسسسسسستتتتتت

وای قلبم ددی آمبولانس خبر کن قلبم داره وای میسه 

وای شادی تو مارو بعد اینکه میکشی با شوک دوباره زنده میکنی 🤐💛🧡❤

RM. kiute.ARMY

شادی یه کلمه مینویسه یه سی چهل نفری میمیرن و حال 50 نفر از کشنه شدگان هم وخیم اعلام میشه:">
Alis
۱۳ شهریور ۱۰:۱۸

حاجیی

حاجییییی

چقدر نشستم منتظر یه ویکوک کوکوی بودمممم

به به، نهههه به به 

خوشم اومد ماشالا 

نایس 

دستو پنجتون درد نکنه😂💜

RM. kiute.ARMY

نوکریم حاجی نوش جونت😂
Jim Jim
۱۳ شهریور ۰۹:۰۰

اقا!

من..فقط میخوام بگم...لعنت بهت شادی!!!قلمت خیلی فاکیه!!!

هیچ وقت فکر نمیکردم وسط اسمات و اون عملیات و اتفاقایی که داره میوفته،رو جمله ها و تک تک کلمات فوکوس کنم!

میدونی؟این خیلی جذبم میکنه که جملاتت وسط اسمات با جملات تکراری،کلیشه ای و شاید خسته کننده ی خیلی از فن فیکا فرق میکنه...نوعی که توصیف میکنی...کلماتی که به کار میبری...دیالوگ هایی که رد و بدل میشه...هیچ کدوم کلیشه ای نیست!!و این خیلی فاکینگ جذابه!

من به عنوان کسی که همیشه میترسم اسمات بنویسم چون ازش یه غول تو ذهنم ساختم و به نظرم خیلییی سخته نوشتنش...به شدتتتتتت برای اسمات هات ارزش قائلم!!از همون اولین اسمات تا الان..هیچکدوم شبیه قبلی نبود! و این یه نکته ی خیلی قشنگیه که منو بیشتر و بیشتر جذبت میکنه...

مطمئنم که میدونی چقدر خاص و فوق العاده ای ، پس فقط ازت تشکر میکنم:)

مرسی که انقد عالی ای^~^

جیم جیم دوست داره یونو؟:")

 

RM. kiute.ARMY

آخ آخ اونی دقیقا:">
AvVvA.army
۱۳ شهریور ۰۱:۱۵

خطاب به اس اچ اس عزیییییز😁

تو ای بال و پر من

رفیق سفر من

میمیرممممم اگهههه سایت نباشه رو سر من

تو ای خوووود خووووود عشق

بقیشم بزنید تو گوگل درارید😂😐

فقط میتونم بگم منو این همه خوشبختی محاااااااله چون کامبک نویسنده مورد علاقم اومدهههههههههههه

اصن در به در شدم

RM. kiute.ARMY

همه حیران گشته اند😂
BTL
۱۳ شهریور ۰۰:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اینم کاورش

*********************************************************

RM. kiute.ARMY

به به برگام:|
BTL
۱۳ شهریور ۰۰:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلااااااام من اومدم ایندفعه با یه فیک طولاااانی...ایندفه وانشات نیست.

پارت 1 رو میفرستم فقط میشه بگی چقدر طول میکشه تا آپ شه؟********************************************

RM. kiute.ARMY

ام نوبتی بود فیکت یا قراره تو پنج پارت سر و تهش هم بیاد؟😂
َAysa
۱۳ شهریور ۰۰:۱۵

گوگولی بود(گوگولیای من معنیای مختلفی دارن دیگه به خودتون بستگی داره چی در نظر بگیرین)

خوب بود

ولی واقا یهویی بود

فایتینگ نویسنده

چرا اس اچ اس جدیدا اینقدر کمیاب شده؟؟

RM. kiute.ARMY

اهان به به😂
در حال نوشتنه:">
JN.ARMY
۱۲ شهریور ۲۳:۵۴

عرررررررررررررررر فول اسمات😍😍من میدوستم😈😈خب بریم که داشته باشیم

و خیلی عررررررررررررر تر که من عاشق همه ی چیزاییم که ای اچ اس جان مینویسه قلمش خیلی خوبه😘😘خب من دیگه برم بخونم که بقول یکی از دوستام اسمات خونم افتاده😂بقول مامانم گشاد بازی دراوردم فقط سریال نگاه کردم و کتاب خوندم(البته هر کتاب و فیلمی که درسی نباشه😂)و خلاصه پاره گشتم بسکه عر زدم ولی خو لپتاپم خراب بود بعدشم که دیگه گفتم ولی حالا یسر باید همرو بخونم😉بابای

RM. kiute.ARMY

برو بخون تا از دهن نیوفتاده😂
این روز ها همه گشادن شما چطور؟😂
Hasti
۱۲ شهریور ۲۳:۴۳

کم و مختصر و عالی😂👌

فقط یک چیزی میمونه این وسط چرا می‌زنید +۱۸ وقتی حتی کسی که ۵ سالش باشه میاد میخونه ها(خودم میدونم نمیتونه کلی خوب مسال بود🤣🤣🤣)  مثلا هم من الان ۱۲ سالمه بعد بیشتر خیرم دقیقا اینا رو میشینم میخونم😂😂😂😂 بعد خالم که ۱۹ سالشه این تیکه ها رو میگیره رد میکنه😑😑😑 خدایی نمیدونم چرا ولی میگه خجالت میکشم🤣🤣🤣🤣😑😑😑 

RM. kiute.ARMY

این محدودیت سنی برای احترام به شیخصیت خودمه😂 شماها راحت باشین
ساری
۱۲ شهریور ۲۲:۲۰

واییییی اسماتتتتتتتتتتت مرگگگگگگ (♥ω♥*)

RM. kiute.ARMY

مرگ می تووووووووووووووو:">
Jim Jim
۱۲ شهریور ۲۱:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فاک•_•

یعنی واقعااا فاک!•_•

شادی جدیدا رژیم غذاییت چیه؟!

خیلی سریع داری وانشات میدی لعنتی!چی تو غذاته انقد سرعت گرفتی!:/

به انگشتات رحم نمیکنی به قلب منه بدبخت رحم کن!:/

بخدا گناه دارم...!

*خیره به افق

*فین کردن تو دستمال

*اه کشیدن

*نگاه زیر زیرکی به گوشی

*خیره به پوستر

*نگاه به محدودیت سنی

*لبخند خبیثانه

*حمله به گوشی

*جرواجر کردن خود با وانشات

*مردن....

 

شادییی...چوب حضرت موسی تو *ونت انقد خوبی خب؟•_•

RM. kiute.ARMY

این عصای موسی دست تو چیکار میکننه اونی؟😂 نکنه دزدیدی؟😂
Ronia !!
۱۲ شهریور ۲۱:۱۰

یکی بهم بگه چرا نویسنده انقد عالیه؟ نویسنده ژوووون دلم یه تریسام کثیف و گلنار نیاز می خواد، لطفاااا یه تریسام بنویس :)))

RM. kiute.ARMY

تریسام از دوتا تهیونگ و یه کوکی بیچاره؟😂
Yuta😈
۱۲ شهریور ۲۱:۰۰

اس اچ بود 

*اسم نویسنده رو میگه*

خداییی فیکاش تکه من زوجم رو پیدا کردم شمارمم بهش بده

09875564456788965543456778

بهش بگو فردا لیشالا بیایم خواستگاری😂

واییی مثلا فک کن کیست نویسنده فیک باسخ فااااخخهههه

RM. kiute.ARMY

اصن فیک هاش و نوشته هاش باعث میشه آدم سر ب بیابون بزاره😂
meli/ vkook
۱۲ شهریور ۲۰:۵۲

خدااییییییییی بهترین نویسنده ایه که من دیدم داستاناش همیشه خوبع

منم به # حق - نگو - قلبم - ضعیفه پیوستم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

کمپین خوبیه😂
Rokajaki
۱۲ شهریور ۲۰:۴۷

عررررررر اگین اند اگین ... هیییییییییییی چجوری میتونه یهویی ی چی انقد خفن مفن بنویسه من یهویی فقط میتونم یچی طنز بنویسم ک انقد مسخره میشه ک خودم از مسخره بودنش خندم میگیره

هیییی زات اسمات نویسی تو وجودش موج مکزیکی میره:")

من برم خونه پی ویشو ترور میکنم:)))))))

RM. kiute.ARMY

جای منم ترور کن مسلسل ببند:")
Kim Devil
۱۲ شهریور ۲۰:۴۵

اس اچ اس... :)))

این سورپرایزی چیزی بود؟ 

اره برای من که سورپرایز بود T_T

هر وقت میام میبینم اس اچ اس کامبک داده انگار دنیارو بهم میدن TT

هق شادی مرسییییی🙂💧

 

RM. kiute.ARMY

یهو یدونه داس مرگ ول داد تو سایتT^T
vimin shiper
۱۲ شهریور ۲۰:۲۴

پ...پو...پوستررر...

اس اچ اس:) فاین فاین

RM. kiute.ARMY

ایم سو فاکینگ فاین:">
فیک خون اعظم
۱۲ شهریور ۱۹:۵۳

کامله یا پارت پارته؟

RM. kiute.ARMY

کلا یه شات بیشتر نیست
سولمیتم موخواام
۱۲ شهریور ۱۹:۳۱

فول اسماته ..

بخونم ؟

نخونم ؟

راسش اسمات ندوس ..

شاید به نظر امل بیام ولی بازم اسمات ندوس 😂

البته اگ بی دی اس ام باشه دوس دارم ولی از خود اسمات کیوت و فلاف خوشم نمیاد 😂

حالا بوخونمش ؟

RM. kiute.ARMY

کی گفته املی؟😂 غلط کرده:| سلیقه است خو
بخونش من ک کیف کردم😂
Paniz⁷
۱۲ شهریور ۱۹:۲۹

هعق الا که دادم کامنت میزارم دومیم حالا نمد😂

به هر حال من فردا تولدمه و هعقققق شادی شیییی یکی از بهترین کادو تولدهای عمرمه:')

با اینک میدونم اصن نیت خاصی نداش وانشلا من به عنوان کادو در نظر گرفتم برا خودم😂

اصنم مهم نی تو اصن نمیدونستی ..اره

*وی فیک را نخوانده کامنت میزارد و در این لحظه به سمت فیک حمله میبرد

 

RM. kiute.ARMY

تولدتتتتتتتت مبارکککککک جیگر طلاااااااااااااا*0*
جرررر😂😂😂
YooJ
۱۲ شهریور ۱۹:۲۳

این فوق العاده بود :")

بعد شادی برمیگرده میگه 13 صفحس خوب نیس :/ 

چرا همه ی این نویسنده هایی که عالین ایم مدلین ؟ :/ 

جان من یکم اعتماد به نففففففففففس 

داشتم به این فک میکردم که یه شرکت باید بیاد از روی فیک های شادی پورن بسازه :") 

بخدا دو روز نشده پول پارو میکنناااااا :")

خودمم که میشم طرفدار دو آتیشه ی پورناش :")

 

 

هیییییییق :")

RM. kiute.ARMY

واقعا چرا:/ قانون پایستگیه؟
موافقم با حرفت:") منم بشم مدیر برنامه های شادیT^T

من تاحالا فیلم خاک برسری ندیدم اما برای شادی رو میبینم:">>
fairy vkook
۱۲ شهریور ۱۹:۱۰

آخخخخخخخخخخخ قلبم درد گرفت از خوبی این فیک عرررررررررر 

RM. kiute.ARMY

می تو می تو هیخ:">
Pekh:|
۱۲ شهریور ۱۸:۵۸

فول اسماتتتتتتتتتتت*○*

هوا چ خوبه ددی به فکر قلب ماام باشTT

RM. kiute.ARMY

بلییییییییییییییییی
پیوند قلب داریم خیالت راحت صگ در صگ تضمینیT^T
yara :)
۱۲ شهریور ۱۸:۲۲

اوخخخخخخ من چقدرو داستانا و قلم این نویسندع کراشم...

RM. kiute.ARMY

#حق_نگو_قلبم_ضعیفه
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان