BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن I Love You Hyung

7_dyk.png

♡FULL♡

 

نویسنده 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :) 
کاپل نامکوک . کمی ویهوپ
ژانر رومنس . برشی از زندگی . لیتل انگست . هپی اند
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 80

 

برشی از داستان:

« نامجون به پسری که کنارش بود اشاره کرد:

-معرفی میکنم،یونسو،بوی فرندم.

چشم های کوک پر از اشک شدن.

معلومه...تا وقتی اون هست چرا من؟ »

  

🪶✨🍁DOWNLOAD🍁✨🪶

 

805_vpfe.png 

۳۰ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Luhan🥦
۰۲ اسفند ۱۵:۴۱

آبجی قشنگم امروز سرم خلوت شد و تصمیم گرفتم استوریم آپ کنم

میشه پستی که لینک یواپلود رو باید کامنت کنم رو لینکش بدی

RM. kiute.ARMY

البته دورت بگردمT^T
Luhan🥦
۲۸ بهمن ۱۹:۰۲

چه تم هوسوکی شده😻

خیلی کیوتهههه اکلیلی شدممم🤍😻

RM. kiute.ARMY

تولد عید عید سعید هوسوک مبارکککککک!!
خوش ب سعادتش با مبعت یکی شد😔😂
Luhan🥦
۲۶ بهمن ۱۷:۱۰

ووووی خجالتوم نده خاعر🌚💋

RM. kiute.ARMY

جوووووعون
Luhan🥦
۲۳ بهمن ۱۴:۲۶

امروز برخلاف انتظارم خیلی خوب داره پیش میره^^

هق ننه مرسی منو زاییدی به ولله 🐗

صبح دوستم منو برد کافه

برام عروسک mang خرید خیلی گوگولیهه✨

بعد اومد خونمون گیم زدیم

البته هنوزم هست ولی نشسته تخمه میخوره 😹

و اره خلاصه تا الان که روز خوبی داشته‌ام حیح🌚

RM. kiute.ARMY

مبارکهههههههه به خوشی همیشهههههT^T
واقعا مرسی که همچین نعمتی انداخت تو دامنمون!
ای جان ای جانT^T
عایگوووو مبارکههههههه!!
جون جون!!
سلام برسون😂
همچنان هم بگذرههه!!
Luhan🥦
۲۲ بهمن ۱۸:۰۸

ای قربونت اجی گل💛🐖

فردا تولدمه هیجان دارم مث سگ⁦(=^・ェ・^=)⁩ ( حالا اصن برام جشن هم نمیگیرن!)

+

به زودی استوریامو میزارم تو سایت امیدوارم مورد پسند قرار بگیره✨

۲۲ بهمن هم مبارک باشه 👹

+

اون فیکشن ک گفتم از اون‌وو و یوگیوم نوشتم رو هم بزارم؟

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسمممممT^T
عههه به بههه به خوشی باشهههه!! مبارکهههه!! حسابیییییی مبارکهههههT^T (چرااا:":(()

البته البته چرا که نه!!
بست تومن ممد تو هم مبارک

فیکشنش چند صفحه است بیبی؟T^T
Luhan🥦
۲۰ بهمن ۱۸:۴۴

ابجی جان من این فیکو که خوندم حتی کامنتم گذاشتم خیلی وقت پیش😹

من منظورم لینک آموزش قرار دادن فایل در وبسایتتون بود👀

RM. kiute.ARMY

زوال عقل گرفتم آبجی ببخشید:"))))

بفرمایییدT^T
Luhan🥦
۱۸ بهمن ۱۸:۳۹

اجی خواهشا یه لینک دیگه برام بفرست قربون دستت

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/namkook_0ucm_a0dy.pdf/

بفرماااا عزیزدل من*^*
Luhan🥦
۱۶ بهمن ۲۰:۱۳

ببین خواهرجان اصلا رو لینک میزنم هیچی نمیاره انگار درست نیست یا شایدم گوشی من خرابه🚬

RM. kiute.ARMY

این فیک عمر من؟T^T
Luhan🥦
۱۱ بهمن ۱۳:۴۳

اجی جان میشه لطفاً دقیق بگی چجوری اینجا استوریمو آپ کنم؟

 

RM. kiute.ARMY

جون آجیT^T

اره نفسم!

https://uupload.ir/view/inshot_20220222_223243134_cb8.mp4/

بفرماT^T
Luhan🥦
۱۰ بهمن ۱۹:۱۳

فدات شم

+

بله از کاپل ناممین نوشتم

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسمT^T

چه کاپلی هم نوشتی...طلاااااااا!!
Luhan🥦
۰۹ بهمن ۱۸:۳۵

دمت گرم اجی چشم

+

اجازه هست مینی استوریامو آپ کنم؟ هرچند تا حالا اینکارو نکردم.. هیشکی نخوندتشون شاید اگه اینجا بزارم خواننده پیدا کنه^^

RM. kiute.ARMY

چشمت بی انتظار نفسT^T

البته نفسم چراکه نه*^*
از بنگتنه؟
Luhan🥦
۰۸ بهمن ۱۸:۳۰

والا اره اجی 

خوشبحالت

من نه از مادری شانس اوردم نه پدری😹

+

تولدم نزدیکههه هیجان دارم نمیدونم چرا ولی ناموصا هدیه برام درنظر بگیرین بچه های سایت خوچحال میچم🍑

البته هیچوقت هدیه گیرم نمیاد💛🌚

 

RM. kiute.ARMY

ای بگردمت نفسم:"))

ان شا الله چبران قراره بچنمT^T دعا کن یه تایم ازاد خوب سراغم بیاد:")
دعا میکنم بایست اون روز یه اپدیت ملس داشته باشه!
Luhan🥦
۰۵ بهمن ۱۸:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

قربانت ابجی گلم

به زودی منم موقع امتحان نهایی دخترعمه محترمم میخوام جبران کنم و دهنشونو سرویس کنم حتی شده میرم همکلاسیاشو میبینم تا آبروش با خاک یکسان شه🗿

بخاطر اینکه اصلا درس نمیخونه پولی میاد کلاس بالاتر و حتی امسال نرفت امتحاناش بده ولی باز با پول واسش نمره خریدن/:

فامیل های ما متأسفانه همچین کسایی هسن که بدی و *نی خودشان را نمی‌بینن فقط به بدبخت ترین فرد خانواده دارن گیر میدن🐗

آره که خلاصه بشاش در فامیل ها از همین الان تا دیر نشده یا اگه هم فامیلای خوب داری خدا حفظشون کنه که خیلی نایابن

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه دورت بگردمT^T
وای وای حلالین اوسووون!!
واقعا؟:|
وای دلم خواست بیام گیساشونو با ریش تراش بتراشم....
اره سمت بابام اینا واقعا خوبنT^T سمت مامانم اینا هم خوبن ها اما متاسفانه خیلیییی سنتی ان. ای قربونت بشم نفسم خدا هم تورو و مامانت و هرکسی که دوسش داری حفظ کنهT^T
Luhan🥦
۰۳ بهمن ۱۸:۱۶

ابجی کنکورمو فکرکنم ریدم{هرچند برام مهم نیست} هم از اون طرف همش مامانم بهم انگیزه میده و خودشم خوشحاله که شجاعتشو داشتم برم سر جلسه بشینم کنکور بدم(((:

از یه طرف دیگه هم عمه های محترم و مامان بزرگم گیر دادن که کی نتایج میاد و سوالات چطوری بودن و تقلب کردم یا نه و.... منو سرویس کردن به مولا ×__×

همشم میگن تو که نخونده بودی چجوری رفتی؟ ... اصلا پول کتاب کمک درسی داشتی؟...تو که قرار بود کنکور هنر بدی چرا تجربی؟... چرا کلاس کنکور قبلش نرفتی؟... 

||||||||||||:💔

 

عمه بزرگمم همش اصرار داره پسرش سربازیشو داره تموم می‌کنه و من هم که قبول نمیشم الکی دلم خوشه باید اونم بیاد خاستگاریم بدبختم کنه👾🚬

یعنی اصلا نمیدونی چه هیولاهای کثیفی هستن ولی خب مظلوم مامانم که دلش‌خوشه فکرمیکنه من دندانپزشکی قبول میشم میریم تهران ...درحالی که من خودم از فردای خودمم خبر ندارم نمیدونم زنده م یا نه...واقعا گیج شدم و احساس میکنم ناامید میشه به زودیO_o⁩☔

 

RM. kiute.ARMY

فدا سرت عمر منT^T ای جانم خدا حفظش کنه برات:")
آخ دقیقا:| پری شب هم مهمون داشتیم مدام میپرسیدن چطور بود...دلم میخواد همونجا شلوارمو دربیارم و روی یه برگه کات دار بزنم تا متوجه بشن چطور دادم:|😂
دقیقا همین سوال ها رو نگه دار و موقعش که شد، مربوط به هر شرایطی که توش بودن، رگباری ازشون بپرس ببین خوششون میاد یا نه:|

بگو حتماااا!! دابل بیلاخ طلایی:|
ان شا الله که حق اتفاق میوفته نفس من بد به دلت راه ندهT^T درد و بلای تو و مادرت هم بخوره تو سر بد خواهاتونT^T
Luhan🥦
۰۲ بهمن ۲۰:۲۰

چخبرا مادرمقدس؟

بیخیال درس و کنکوری راحتی تو هم🗿

من مث سگ گیجم هیچ ایده ای ندارم بعد اومدن نتایج میخوام کجا بقیه عمرمو بگذرونم

واقعا دلم نمی‌خواد برم دانشگاه(هرچند شک دارم اصلا قبول شم!!) ولی مامانمم اصرار شدید داره...از اون طرفم فامیلای فضول راحتمون نمیزارن...

راستی بنظرت این چند وقتو بجای بیکار موندن برم کلاس نقاشی؟چون میخوامم ذهنم آروم تر شه+_+

 

 

 

RM. kiute.ARMY

از شما چخبر عزیزدل*^*؟
به جون یونتان که هر روز تا روز اعلام نتایج دارم کو- جون میدم
نگووو:") فعلا ولش کن...برو هرکاری عشقت میکشه رو انجام بده. من که دارم این کار رو میکنم.
فامل فامیل...یه دردی میدن این فامیل:| دانشگاه تازه بدبختی ادم شروع میشه...
یکی دو هفته بشین فیلم ببین. سریال های طنز. بعدش بزن تو کار یادگیری. ای قربون ذهنت*-*
Luhan🥦
۰۲ بهمن ۱۳:۵۸

قربانت خواهر نامکوکر من

راستی آوا هستم یادت میاد منو عشخم؟

RM. kiute.ARMY

بیا تاج سرم شووووT^T
آوا خانم بله بله خاطرم هستی شما نفس*^*
Luhan🥦
۰۱ بهمن ۱۸:۰۸

وایییی خیلی قشنگ بوددد✨

هققق

کاپلای موردعلاقم 🐼🤍

مرسی خیلی خیلی خوشم اومد یه شبه تمومش کردم با وجود اینکه کنکور هم داشتم قلمت عالی دخترر

 

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودتههههT^T
هیق اصن ماااارگگگگ....نامکوک دلیل زندگیه...

نوش جونت باشههه*-* فایتینگگگگ! قلم بانی طلاست:"))
اوا اوا
۲۴ مهر ۲۳:۴۰

اوهوم اما من واقعا قضاوتی نیستم سعی میکنم مردم رو خوشحال کنم توی درداشون تا قضاوت 

RM. kiute.ARMY

احسنت دلبرم:>
اوا اوا
۲۲ مهر ۲۰:۵۳

خاله منو کوکی توی تایپ یکی هستیم جز کلمه ی اخری چی بود؟

 

RM. kiute.ARMY

کلمه ی P؟
اوا اوا
۲۲ مهر ۱۵:۰۷

اووووووووووووووووووووووو خیلی خوف بید ولی مگه کوکی چند سالش بید؟اون قسمت ددی و جونی و کوکی و هوپی و وی خیلی خوف بید 

RM. kiute.ARMY

به به*^*
pari :)
۰۹ مهر ۱۶:۱۵

بهمن ام(اون حجم عظیمی ک از برف ک از کوه میاد پایین)عاره😂

RM. kiute.ARMY

جوووووووووووون😂
pari :)
۰۸ مهر ۲۱:۲۰

عاره.واقعن دوس دارم خدمو از چشم بقیه ببینم

عام رقیب ن ازش بالاتر زدم😂

RM. kiute.ARMY

اوف یعس تو ک اصن کولاک میکنی😂
pari :)
۰۶ مهر ۱۱:۰۸

میدونستی کمر من اصن باریک نی؟😂

چون ب مامانم رفتم دیگ:")

RM. kiute.ARMY

کاش میتونستی خودت رو از چشم من ببینیT^T رقیب افرودیتی
pari :)
۰۵ مهر ۲۱:۲۳

عا باشه*تمام کردن بحث جهت نکشیدن بحث ب جاهای باریک

بله من هیچیو قبول نکرده باشم لقب پری دریایی رو قبول میکنم خیلیم بم میاد اصن عایش😊🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

باریک تر از کمر تو نیست😎
تو خوشگل منی:">
pari :)
۰۵ مهر ۰۹:۵۳

میشه هاا تک نیستم..خیلیااا بهتر از منم هستن..

RM. kiute.ARMY

اما هیچ کس مثل تو برام نیستتتت! صد بار پری دریایی من😂
pari :)
۰۳ مهر ۲۰:۰۸

اگ وظیفته پس چ خوب انجامش میدی:»

هیچکی مث تو نی اصن..

RM. kiute.ARMY

هیچ کس هم مثل تو برام نمیشه:">
pari :)
۰۲ مهر ۱۷:۱۰

تو از بس قلب بزرگی داری با همه میسازی یونو؟;_;

فقط زیادی خوبی همین..

RM. kiute.ARMY

به نظرم دارم وظیفه امو انجام میدم..بالاخره شماها نعمت های خدا برای منینT^T
pari :)
۰۱ مهر ۱۹:۵۵

ولی من فدات میشم پس سکوت..

ن خدایی من اخلاقم یکم گوهه سازگاری باهام سخته

RM. kiute.ARMY

من ک با فرشته خودم راحتمT^T
pari :)
۳۰ شهریور ۱۳:۵۲

 الان تو فدا میشی وی من حق ندارم فدات شم؟

ی دختره بود همکلاسی بودیم باهم..بعد بستی شدیم..خیلیی صمیمی..ولی همین هفته پیش قهر کردیم..قهر ک ..کلن ول کردیم همو..همونی ک بت گفتم یهو خر شد😂

قبلش انقد همو بغل میکردیم..پشیمونم اصن باهاش دوس شدم..هفته پیش ک باهاش قهر کردم اونشبم تا 4 صب بیدار بودم انقد گریه کردم..ولی خب بعدش دیگ گفتم ب ی ورم..ارزش نداره..بعد این دختره سعی میکنم انقد زود با کسی گرم نگیرم..

RM. kiute.ARMY

نچ بیبی گرل~~
اهان ک اینطور😂 تو ک خیلی خوبی:/ اون عن سلیقه بود

pari :)
۲۹ شهریور ۱۴:۳۳

بلع ایم پری دریایی..اوکی قبول کردم پری دریایی ام😂💜

ارع بفرس بیام بغلت بعد برم..متاسفانع ایندفعع اولین نفر نیستی بغلش میکنی دو نفر قبلت بودن ولی خب از بغل کردن یکیشون پشیمونم😂🙂

RM. kiute.ARMY

فدا بال و پولک هات:">
چرا پشیمونی؟ چیکارت کردن؟ عکس بده جسد تحویل بگیر:">
pari :)
۲۸ شهریور ۲۲:۵۵

یکی ب من میگ کیوت..یکی خل..یکی خر..یکی گل افتابگردون کدومو باور کنم هاااان کدوممم😭😂

بیام کجا؟بغلت؟میشع بیام؟😀😂

RM. kiute.ARMY

هیچ کدوم یو آر پری دریایی😂
لوکیشن بفرستم؟😂
pari :)
۲۷ شهریور ۱۴:۴۷

شکست خوردی خود دانی اصن ب من چ ایش😂💔

من برم ب بدبختی خودم برسم😂

RM. kiute.ARMY

کیوت کباثت بیا اینجا ببینم😂
pari :)
۲۶ شهریور ۱۴:۱۲

خو وقتی میدونی نمیشع نکنش کینع ب دل میگیرناا این خاهر برادرا برعکس ما ی کینع ای هستن ک نگو:|

صلوااااتت😂

RM. kiute.ARMY

جنگ جنگ تا پیروزی😂
pari :)
۲۵ شهریور ۱۸:۱۲

از اونروز ک فهمیدم intj ها باهم 100 درصد تفاهم دارن هی میگردم یکی پیدا کنم تالان یکی خوبش پیدا شد😂🙂

دقیقا..ما شاید رامشون شیما ولی اینا ن..اینا اصن..حیح

:)

جرر..

Yuta😈شی..

میشع بگم خاهر منم همینع؟از حموم میام از قصد اسباب بازیاشو میارع تو اتاقم میگ من بات کاری ندارم لباس بپوش..:|

خیرع سر اتاق منع تو توش چیکا میکنی..:|

خو ن من حموم رفتم با بابام ولی بچع بودم..ولی ب قول مامانم خاهرم کلا تافتع جدا بافتس هم هیز هم پرروووو ب کی رفتع اخع:|(البت خب خودمم یکم پرروام:|)

عه وااا نکن بچرووو😂من خاهرم کوچیک بود بدجور باهاش خوب بودم چون خودمم اونموقع فقط 9 سالم بود ولی خب کلا بچه هارو قبل از اینک بتونن کامل ب حرف بیان یا مثلا قبل 3 سالگی بدجور مواظبشونم بعدش میرن رو  مخ..میرن تو ی سنی ک رو همع چی مالکیت دارن و بدجور کنجکاون اونجاس ک تحملم صفرع..

الان من و خاهرمو ببینیااا روزی نیس دعوا نیفتیم ولی شبا میاد بغلم..😂

ددی نزن بچع هارو...ایش خب اوکی 4 سال ب بالا باشن مهم نی ولی بچه فقط 19 ماهشعععع چی چی مردمو بد راهنمایی میکنی😐😂

ددی منحرف شدم..چیزای نرم؟اوک..ن من بچع پاکیم..ارع..

RM. kiute.ARMY

نوکرم حاجس تو خودت تاج سری😂
دیوسن:>

بابا سن فقط یه عدده بزار از همین الان ادم شه هرچند نمیشه😂😂😂
صلوات محمدی پسند ختم کن😂

Yuta😈
Yuta😈
۲۵ شهریور ۰۴:۲۶

با سلام خدمت خواهر داران عزیز 

خانم 

Pari:)

ددی عزیز

من خمیشه نخود اشم مخصوصا بین بحث و حرف های شما دو نفر .....

فقط خواستم برای مزه دار کردن اش بگم 

ماهم داخل خونپون یه هیز کاته ی سمل داریم

همه مواظب پسراشونن عیز نباشن

ماها مواظب دخترامونیم که سمل در نیان

من مثلا از حموم بیا بیرون امکان نداره خواهرم بیا تو اتاقم و لج کنه تا اخر لباس پوشیدنمو نگا کنه یه مثلا هیچ موقع بغلم نمیاد جز مدقعی که از حموم میام بیرون و لخت مادر زادم 

یا مثلا پدرم یه بار تو حموم بود بعد در رو که باز کرد هنو حوله تنش نبود منم اتاقم دقیقا کنار حمومه(حموم ما ما بین اتاق مامان بابام و منه)خب منم داشتم با گوشیم ور میرفتم که یهو چشمم به خواهرم خورد که داشت پدرمو ایتجوری نگا میکردم *🙂*

بعد اون وقت من حتی با پدرم حموم نرفتم :"))))

و راجب کتک زدن میدونم الان فحشم میدین ولی خواهر من که فقط 19 ماهشه من اونو میزنم ولی محکم نمیزنم نثلا در حد نوازش(اره جون عمه ی مردت همین 5 6 ساعت پیش داشته باهاش کشتی میگرفتی گردنشو تا مرز شکستگی بردی)اره دیگه در کل اصلا لازم به تشکر نیست بابت اینکه اش رو مزه دار کردم

RM. kiute.ARMY

من تا دلت بخواد خواهرام و برادرمو مث سگ زدم خیالت راحت سن فقط یه عدده😂😂😂
اوه بیبی اینجا همه باهم دوستیم خیالت راحت*^*
داداش منم یکم هیزه اما فقط چیزای نرم دوست داره گوگودوی من😂😂😂

Pari:)
pari :)
۲۴ شهریور ۱۹:۳۸

عر:|بدجورررر..تاحالا هیچکی انقد باهام تفاهم نداش..

سر همین موضوع نمیزارم بم دس بزنه..بچع کلا منو میبینه میگ کاریت ندارم میخام بشینم😂گرچه..هنو رام نشدع..

تفاهمی دیگر..خیلی باحاله همزادتو پیدا کنی..تو این دنیا..تو ی کشور..😂

RM. kiute.ARMY

منم برگام ریخته جون تو😂
اینا رام نمیشن😂😂😂اصصصصلا
اصن اشک شوق:">
pari :)
۲۳ شهریور ۲۲:۱۵

عژب...یس intj ام...مگ..تو هم هسی؟عررررر عررررر اگ اینجوری باشه من و تو 100 درصد سازگاریم...:|

جررر...من بست فرندم رولش کوکه تایپش عین کوک ولی من با اون زیر صفر درصد میسازم...کلا بلاکه...

چق دلم میخاد ی بار خاهرم مث سگ بزنم ولی دلم نمیاد...ولی خوب فوشش میدم:)خاهر من رو هیکلم کراشه..منحرف پدسگ...

عادیه منم ب یکی پیام میدم میام از روزمرم میگم بعد سر خودم غر مینزم میرم...

RM. kiute.ARMY

هم تایپیم:| میگم چرا انقدر همزادیم😂😂😂
دقیقا:/ دقییییییییییییقا:/
کلا فکر کنم تو خونه ها یدونه هیز هست😂😂
جررررررررررر دقیقا منم😂
pari :)
۲۲ شهریور ۱۵:۵۴

هعی...

ددی من تا تهیونگ و نامجون 98 درصد سازگاری دارم با جین و یونگیم ام 75 درصد😂😀

اصا وقتی اینو شنیدمااا خرذوق شدممممم😂

تایپم با تایپ نمجون و ته سازگاری زیادی داره😂

RM. kiute.ARMY

عه منم با تهیونگ و نام 98 درصد سازگاری ام و با یونگ و جین 75:| نکنه intj هستی؟؟؟
خواهرم هم تایپ جونگ کوکه فقط 30 درصد سازگاری دارم😂😂 برای همینه ک از کوک میترسم:/
اما از خواهرم ک نمیترسم...من خواهرم مث سگ میزنم:| ولی اون میگه رو من کراشه:|| ودف..
شت ...داشتم تو کامنت با خودم حرف میزدم😂😂😂😂
حاجی نامکوک:/
۲۱ شهریور ۱۶:۰۷

فاککککک 

 

من و این همه خوشبختی محالهههههه

 

همش نامکوک آپ میشه

ددی گمونم تو زندگی قبلی من و شما یه ملت رو از مرگ نجات دادیم که الان داریم پاداش کارمون رو میگیریم😂

 

RM. kiute.ARMY

صگ البته شک نکن😂
شاید هم مختار بودیم حرمله رو کشتیم
Mehrsa Army
۲۱ شهریور ۱۵:۴۵

بلخره بعد ۱۰۰۰۰ فن فیک ویکوک یه کاپل غیر ویکوک خدایا شکرت کم کم داشت باورم میشد تنها کاپل جهان ویکوکه :))) مرس یکه یه کاپل متفرقه گذاشتی  

 

از بس ویکوک خوندم واقعا تنوع خوبه 🤣🥺💜

 

تولد نامی هم مبارککککک 🥺🥺🥺

 

تولد بایسمممم

RM. kiute.ARMY

مبارکا باشهههههههه هوراااااااا*0*
pari :)
۲۰ شهریور ۲۱:۱۴

ولی من دورت نمیندازم ای ددی بزرگ🙂😂کیه ک شمارو دوری بندازه؟

دقیقااااا من کلا ی روز اومده بودم مثلا درسخون شم از صب نشستم درس خوندم بعد مامانم اومد گف بیا استراحت کن منم اومدم سر گوشیم همون موقع....

پدر گرامیم وارد خانه شد و گف چرا زا صب تا شب گوشی دستته؟درس نداری؟مشق نداری؟زندگی نداری؟بچه بزرگ کردم...پاشو برو تو اتاقت ب رفتارات فکر کن نتیجرو بگو....فردا با زنبینم دستت...نمرت بد شد تقصیر خودته...گوشی تا اطلاع ثانوی تعطیل...گمشو پدسگگگگگگ😂🙂

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی توووو:">
الهی من کباب شممممممم😂😂😂 چه طنز تلخی بود😂😂😂😂😂
هعی یه بنده خدا
۱۹ شهریور ۲۱:۱۳

چرا کمی ویهوپ خو همونو گشادی نکنین ویهوپ بنویس مرسی اه

RM. kiute.ARMY

صگ البته😂
^^ Min Yoongi ^^
۱۸ شهریور ۱۳:۵۹

عاااا ددی آیدی تلگرام میدی اونجا بدم پوسترو

RM. kiute.ARMY

@kiute_ARMY
بیا جانم*^*
pari :)
۱۸ شهریور ۱۱:۲۴

خوبه شاسنت مانع مردنت میشه خیالم راحته

ننه باباهامون ک همیشه در حال نقشه کشیدن برا قتلمونن فک کنم تنها موقعی ک نقشه نمیکشن موقع عملیاتاشونه ک ب هیچی فک نمیکنن:|😂

احساس میکنم حتی زی ردوش حمومم میگن خو من الان رفتم بیرون چیو بهوه کنم بش گیر بدم؟:|

RM. kiute.ARMY

خدا هم منو دور انداخت هی😂
جرررررررررر دقیقا😂😂😂 مثلا صبح زود بلند میشی از خواب میگن چرا بیدار شدی دیر بلند میشی میگن شب تا بوق سگ بیداره تلوزیون میبینی میگن بیا یکم بهم کمک کن میریم کمک کنیم میگه لازم نکرده!:|
dark lady
۱۷ شهریور ۲۱:۲۴

ددی چطو مطوری ؟

اگه کصدستی دیدی تعجب نکن چون کیبوردم ریده 

خواستم بپرسم من آخرین کامنتم و تو کدوم فن فیک فرستادم؟

RM. kiute.ARMY

عاااااااااالی ام بیبی*^*
والا بخدا یادم نیست😂
پریود هستم :))))
۱۷ شهریور ۱۱:۰۲

مونی ی فیک غمگین سراغ نداری ؟؟ 

ازونا ک اشک در میاره... 

بشدت نیاز مندم الان..

RM. kiute.ARMY

هی لاود مون رو خوندی؟
😎
۱۷ شهریور ۰۷:۳۱

سلام بر نویسنده و ادامین گرامی 

جون عمه ات و عمه ام ورژن ویکوکشم بنویس

 

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
Ana ‌‌
۱۶ شهریور ۱۶:۱۴

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

نامکوکهههههههههههههههههههههههههه

عرررررررررررررررررررررررررر

 

خیلییییییییی خوب بودددد "نویسنده شیییی😐✌🏻" 

عالی بودددددد 

فایتینگ 

خسته هم نباشی

RM. kiute.ARMY

پایان فراموش نشدنی داشت:">
Tarannom Ms
۱۶ شهریور ۱۵:۵۳

چقد دردسر داره پشمانم ⚰😶

باشه پس من کاراشو ردیف کنم میام تا بهم نوبت بدین🥲😂💃

RM. kiute.ARMY

خیلیییی😂😂
بوس متقابل*^*
Yuya😈
۱۶ شهریور ۱۵:۳۰

یسسسس ددییی 

نمیدونم فک کنم کیبوردم اسم یویا رو بیشتر دوست دارع😐😂😂

RM. kiute.ARMY

جر😂😂😂😂
^^ Min Yoongi ^^
۱۶ شهریور ۱۵:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** * ****
****** * *******
***** * ******* * **** ******* *** ** * **** * ****** * *****
*** * ******** ** ** **** *** *** **** *** **** ******* 
****** * ** *** ****** **
********* * * *************** *

 

** *** *** **** ************


 ***** ** ***** ***** ***********


**** *** * *** **** * ** *** **** * **** * ** ** **** * *** ** ** ****** * ****  *
** ***** ** ** *** ***** * **** *** ** *** ***** ***** ** *** * *** **** ****** ** ** ***** ***** *** **** ** ** *** *
** *** ***** *** *** *** ** **** *** ** **** ** *** *** * **** ***** **** **** *
****** *** *** ** ***** * **** *** *** *** ** **** * **** ** ** *** * * * *
******** *** ** *** **** ** *** ** ***** **** ** ** *** *** **** * ***** * * * * ****** ***** *** ***** ** ** *** **** ******* **** ** *** ****** **** * ***** ** ***** ***** *** * * * *** * * * ** ** ***** ** *** ***** *
*** **** **** ***** *** * ***** *** * ***** * **** *** ***** ****** *
* ****** ** ** ****** ***** **** ***** ***
*
*
*
*
*
****** ***** ** ***** **** ******* **** ***** *** *** ***** ** ** ****** ******* *** ** ***** * *** **** ** ***** ** **** ** *** ****** * *** ***** ** *** *** *** *** ***** ** *** *** ****** *** *** *** ***** ** * ****** ** *** *** ** ** *** ***** ********
******* ** ***** **** * ** **** **** *** ****** *** **** *
******* **** ******* ** ******* **** **** *** ** **** *** * **** * *** * **** * ** *** *** **** ** *** *** ****** ** ** **** ** ** **** **** *** **** ***** *** * ******* **** **** *** **** *** *** *** **** ** ***** ******* **** ***** **** ***** * ******* *** **** * **** ***** ** **** * ***** ***** **** * *** * **** ** ***** * **** * **** ******* ***** * ***** ** * **** ** *
***** ** ** ***** *** *** * ** *** ***** * *** ***** *** **** ** *** ***** * ***** ***** ***** * **** * *** * *** ** ****** *
** *** *** **** * **** * ****** ** *** *** *** **** ***** *
*
*
*
*
******* *** ****** ** ******* *** **** ** **** ***** ****** 
** **** * **** ** ** **** ***** ***** ***** **** ** ** ** *** * ***** *** **** ** **** ***** *** ** *** *** ***** *** ** ***** **** *** * **** ** *** *** ***** ***** ** ***** **** *****
*
*
*
 **** *** **** ***** ** *** ****** ******* ******* *** ** ** *** * ** *** *** ** ** **** * **** *** * ***** ** ***** ** *** **** **** * *** ** ** ***** **** *** * ***** * ***** * * * * ** ***** **** ***** ******* *** ******** **** ******** ******* ****** *** *
**** **** ** ***** ** **** **** ** ***** **** ** *** ** ***** *** * ** ***** *** *** *** ***** ** ** **** *
**** * *** *** *** *** *** * *** ***** *** *** ** ***** ***** ** ****** ** **** * **** ** *** ** *** *
**** ** ******* ** ** *** **** * *** ***** **** ** ****
********* ** **** ** ** **** *** *
********* ** **** **** ** ** **** *** ** **** *** * ****** ***** *****
***** ******* ** ** ******** **** *****
******** ** ** ***** ********** ***** **** ***** **** **** ****** * **** **** ***** **** ** *** *** *
******* *** ** ***** **** *** ** ******* ** ***** * **** **** ***** *****
** **** *** *** **** ******* ** **** *** **** ** ** ** ****** **** ***** ** ****** *
******* ** ** ** ** ******* ***** **** ** ** *** **** **** *** ****** **** ***** * ***** ** ** *** *** ** ** **** *** ***** 
* **** *** ** **** *** **** ** ***** *
*** ******* *** **** ****** **** * ******* ** *** *** **** *** **  *** * ***** ** * *** ** ****** *** **** **** ** ****** ******* * **** *** *** ****** **** **** *** ** **** *** **** ***** **** *** *** *
*** **** ***** *** **** *** ***** ** **** **** * ** ** *** **** ****** *
******* ** ** ** *** **** * ******* ****** **** ** ***** ***** * ***** ***** **** *** ***
****** * *** ******* * **** * ****** * ****** ******** * ****** **** ***** ***** *** ***** **** ***** * ***** ** * *** ** ** *** **** *
** ******* ** **** **** * ***** * *** ***** ***** **** *** ** **** *** *** ***** ** **** *** **** *** *** *
*** **** * *** *** * ******* ** ** **** ** *** ******* **** * **** ****** *** **** *** ***** **** ***
*** ** **** *** *** ******* ***** *** *** ** ***** ***** *** *** *** *** *** **** *** ****** ***** ** **** **** * **** ***** ** *
******* * *** **** ******* ***** ****** ** ** *** ****** **** ** *
**** * * ***** **** **** **** ** *** ******* ** **** ***** ** ** ** ***** *** *
******* ***** **** **** ** *** *** ** ** *** ****** ** **** * **** ** * **** ** ***** *** 
****** ** ** *** ** ** ** *** **** ** *** ** *** ***** *
**** * * ***** ** ** ******* *** **** ****** **** ** ***** ****** ** ****** *
****** ** ** ******* ** **** ****** **** ** **** *** 
****** * * ** ****** **** ******* **** ** ** *** **** ***** **** *** *** ** ***** ***** *
****** ***** **
**** ******* **** ******* *** ** *** ** *** **** **** ***** *** *** ***** *** *** ******* ***** * *** ***** ***** *** *** *** ******* ** ** ***** ****** ***** *** ******* *
**** *** ** *** ****** **** ** ** ******* *** 
**** * * * ******* **** *** ** ******** **** ** ***** ******* **** *
******* * * ******** ****** ******* * **** ***** * ****** ***** *** * 
*** ** *** **** **** **** *
****** ****** ** ***** **** ** * ***** ** ** *** ** **** * *** * * *** ***** ** ****** **** ***** ** **** ** *** **** ****** **
**** **** *** ******* *** * **** ***** *** ** *
* * ** *** ** **** **** ** * ***** ** **** ** ** ***** ****** *
****** ******* *** *
******* ** ** ***** *** *** **** *** *** *** *** *** 
****** ** ** **** ** **** *** **** ***** *** *** ***** * *** ** **** *** *** ***** **** *** ***** ** **** * * *** *** ** **** ** *** ***** ***** *** **** ** **** ** * ** *** **** ** **** **** *** *** ***** **** ****** **** ******** * ***** ** **** * **** ** ***** ** ***** ******  ** ***** *** ****** * **** ***** **** ***  ** ***** *** ** ***** *** ** **** ***** * ****** * 
****** * * *** **** ** *** ** *** ****** *** ** **** ** *** **** * **** ***** **** ** **** **** ** **** *
**** *** ** **** **** *** * ** ***** **** *** 
* * ** ** ** *** ** *** *** ** ***** ** *** ** ***** *** **** ***** *
**** ** **** ** ****** *** *
***** * * *** ****** **** **** **** **** ***** ***** *** ***** ** ****
****** * * ** *** **** * **** ***** ****** ** ***** **
**** ** ***** * ******* ** *** *** ******* ** ***** * ******** ** **** * 
******* * * ***** *** **** ** ******* **** * *** *** *
****** * * *** *
******* * ******* *** **** **** *****
****** * * *** *
**** *** *******  *** *** **** ******* ***** *
******** *** *
**** ** ** ****** **** *** ***** *** ** *** ** **** ** ***** *** ** *** *** *** **** ***** 
 ***** ** ** **** ** **** **** *** 
****** * **** **** ***** *
** ** **** **** ***** ***** *
**** ****** ******* *** ****** **** ** **** ** 
**** **** 
****** * * **** ** ****** *** **** **** *
******* * *** *
**** *** ***** *** ***** ***** 
*** ** **** *** *** ******* **** *
** ** **** **** ****** *** * *** **** *** ***** *** ***** *** *** *** ** **** ***** **** *** ** **** ****** ***** **** ** *** ***** ***** *** *** **** **** *** **** *** ** **** ** ****
**** ***
**** ***
**** ***
****** * * ****** *
** ** ** **** *** *** ** **** * ****** ***** *** 
****** * *** ** *
******* * * **** *** *
**** ** ** **** ** **** **** ** *** ***** *** **** **** * ** *** ****** ***** *
**** **** ** *** ****** **** **** *** *** **** ** **** *** *** *** **** ***** *** **** ** ********* ** ****** 
* ** *** ** **** * ** **** * ***** ** **** * ***** *** *
**** ** **** **** ***** **** **** *** ** *** ****** **** ******* 
****** * * **** **** ** *
******* * * ** *** **** *
****** * * **** ** **** **** *** **** ** **** *** **** *** ***** *** * *** **** ** *** **** ** *** ******* **** **** *** ***** ** ***** **** ** **** *** ***** ***** **** *
******* * * ** * * * ****** ****** ** *** ***** ***
****** ** ** **** ******* ***** *** ** **** *** ** ******* **** **** *
******* * **** ** ***** ****
****** * * *********** **** ****
** **** ***** ******
*** ** ***** *** *** *** *** **** ****** ***** ** **** ***** ** ****** **** * ** ***** ***** ******* *****

 

 

 

 

 

 


*** **** **** *** *** ***** *** **


*** ***** ***** ***** *** ** *** *********

**** ****** ***** **** **** *


*** *** *** **


**** *** **** * ****** ** ***** ** ***** ** **** *** **** ****
*

******

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*** ** **** *** 

** *** ***** ***** **** **** *** ****** ***

RM. kiute.ARMY

چون کپی پیست کردم نتونستم عین آدم رنگ کنم بجاش حاشیه بنفش زدم:">
فقط چیزه لابم بی زحمت پوستر بده*^*
Ramesh ★•★
۱۶ شهریور ۱۴:۵۱

رتبه اول المپیادم این قدر کیف نمیده😂

پس بلند بگو که همه بفهمن تا بنویسن😐😊

😂😂خداییش من تا حالا جینگی نخوندم یادم نمیاد خونده باشم😐😑 تو چی؟

RM. kiute.ARMY

دخیخا😂
خودشون شرم باید بکنن😂
من نوشتم😂
pari :)
۱۶ شهریور ۱۳:۴۱

خو رگ بزنی احتمال زنده موندم 50 50 عه ی وق خدایی نکرده بمیری چ گوهی بخوریم:|

دقیقا ولی باید خیییی قوی باشه ک ی وق پاره نشه دوباره غرق شم:/

 

RM. kiute.ARMY

من با این شانسی که دارم نمیمیرم😂 البته بعدش ننه بابام میکشنم😂
جررررررررررر😂😂😂
army ☁️💜 p.r
۱۶ شهریور ۱۳:۳۶

بلی :> 

خوبی :> ?!

من پری ام ...بدون اک اسمم جیمین بود...

RM. kiute.ARMY

اها بلی بلی بانو*^*
Kang ros
۱۶ شهریور ۱۰:۰۸

فاک این نویسنده ها چه میکنن با ادم اخرش خیلی قشنگ بود ددی گریم گرفت تف😂💞

RM. kiute.ARMY

اصن نویسنده نیستن که خدای قلم ان:">
Kang ros
۱۶ شهریور ۰۹:۲۸

به خدا حاملم حجی با این فیکاتونننن:|||||||||||

هق نویسنده عالییییییییییییییییییییی بوددددددددددددددددد بقیه میخونن ول سایلنتن

RM. kiute.ARMY

نوکریمممممممممممممT^T
Kang ros
۱۶ شهریور ۰۹:۲۱

تف تف تف تف تف تف تف صویت تر از این کاپل تو دنیا نیستتتتتتتتتتتتتت

وستسوستوستس238وزتیتسوسقجججستست:))))))))))

عام اوکی:)بات مای هارت ایز بروکن💔😀

هعی زندگی چرا انقد سویتتت کاشکی کام اوت نکن😭💞💞

ددی ببین نویسنده هات منو به کجا کشوندنننن

RM. kiute.ARMY

کام اوت کنن من که کاملا از هم میپاشم:")
zahra:)
۱۵ شهریور ۲۰:۱۸

ددی موزیک ویدیو odd eye رو دیدی؟
لعنتی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خفنه....من اصلا هرچی میبینم سیر نمیشم...
معتادش شدم اصلا...بیا منو ببر کمپ با because و scream و boca ترکم بدههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

من اود آی رو قورت دادم ندیدم:")
دریم کچر محشره محشررررررررررررر!!!:")
ام وی گود نایت هم نگاه کن
Yuta😈
۱۵ شهریور ۱۸:۳۴

منم هیونگامو خیلی دوست دارم 

هیونگا یه کششش خاصی دارن مثل تو و مونی و امپراطور و مخفی و سولمیتم و دختر خاله هام...:)

RM. kiute.ARMY

اومو چینجا کیوتی؟0_0
Tarannom Ms
۱۵ شهریور ۱۸:۱۸

عاغا من یه چیزی خوندم پشمام ریخت وایسا بگم توهم پشمات بریزه

بندی از متن قرارداد نیمار لو رفته که میگه نیمار واسه خوش‌رفتاری و لبخند زدن به طرفداراش 6 میلیون یورو از پاریسن ژرمن میگیره...نیمار اون فوتبالیست کله زرده که فکر کنم آلمانیه پشمااااام 

نکته:شماهم همیشه لبخند بزنید شاید روزی بخاطرش 6 میلیون گرفتید

*جر خوردن😂⚰🐢

RM. kiute.ARMY

به من صد دلار هم بدن من راضی ام موقع خواب هم لبخند میزنم😂
Pekh:|
۱۵ شهریور ۱۷:۱۶

نامکوککککککککک خیلی کیوتهههههههههههTT

ددیییی نامکوکه نیگاهههههه کاپل مورد علاقت*-*

RM. kiute.ARMY

ددی دار فانی را وداع گفتتتتتتتتتتتت عررررررررررر:">
papary
۱۵ شهریور ۱۶:۱۱

سد انده؟(مرض دارم سد اند میخونم بعد اول با گریه به افق نگا میکنم و میگم خیلی قشنگ بود و بعدش سه ساعت عر میزنم و تا ی هفته نویسنده رو فش میدم😂🤣)

RM. kiute.ARMY

نه نیست دونت ووری😂
Rokajaki
۱۵ شهریور ۱۲:۴۴

اون اوایل ک کوک خواب بود رفت خونه نامی منو یاد خودم انداخت وقتی 4 5 ساله بودم چون تو خونه تنها میشدم مامانم منو میبرد خونه خالم حالا اونم ساعت 6 صبح از ی شهر ب ی شهر دیگه بعد با بابام میرف س کار اخییییییی هقققققق یاد اون زمان افتادم با این فیکه :")

 

هققققققققق خیلی کیوت بوددددددد اصن نامکوک چرا انقد کیوتن هان تل مییییییییییی... 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:"( دلم خواست فشارت بدمT^T

نامکوک سوپر مرگ منه کلا:">
Kang ros
۱۵ شهریور ۱۱:۰۶

دیر رسیدم:)

تف;)

ددی میگم :/ توی زندگی قبلیم چه کار خوبی کردم که نامکوک انقد زیاد شدههههه😎💞

میگم ددی من میترسم ایدل شم😞چون خانواده پدریم فقط 3 نفر راضین بعد مادریم که همشون اصلا براشون مهم نیست و خواهر و مامانم بابام که کلا با این چیزا مشکل داره😞💔

بعد میترسم ایران یک کاری بکنه اخه بعضیا میگن اگه ایدل شی برمیگردوننت😞💔 یکی به دادم برسد😭😂 مشاور ایدل شدن که خودمم ولی خب به خودم کی مشاوره میدهههه

RM. kiute.ARMY

دیر رسیدن بهتر از عرگز نرسیدن😂
احتمالا خدا برامون برنامه ها داره:">
حس گوسفندی رو دارم که قبل قربونی بهش آب میدن😂
تو یبار به دنیا میای یبار زندگی میکنی اگه این چیزیه ک خوشحالت میکنه فقط برای هدفت مبارزه کن:") یادته یونگی رو؟ انقدر موفق شد که پدر مادرش اومدن کنسرت:")
نه کی گفته برمیگردونن:/ هدی نیکو که تو کره مدله رو برگردوندن؟:/
^^ Min Yoongi ^^
۱۵ شهریور ۰۲:۰۴

ددی من میخوام اون وانشات هدیه تو به صورت چهار یا سه شاتی بدم اگه موافی موا فقتتو اعلام کن کامنت بعدی میفرستم شات یک رو 

RM. kiute.ARMY

مثل سگ موافقم:">
MIN MOTI
۱۵ شهریور ۰۱:۴۹

تا دیدمش گفتم خوراک ددیه🤣

من برم دان کنم😅

RM. kiute.ARMY

ای گل گفتی😂
برو خدا به همرات😂
Paniz⁷
۱۴ شهریور ۲۱:۲۴

وای ولی من نامصن...به جز تهکوک که گی شیپ میکنم

نامکوک پدر پسری رو..

ویمین فرند شیپ رو..

و جینکوک احمق ها رو بسیااار میدوستم:>😂

RM. kiute.ARMY

اصن خرابم کردی با این کامنتت😂😂
Black Lovely
۱۴ شهریور ۲۰:۵۲

ددی من همون fey  عم ولی بعد مدتها گشادیمو کنار گذاشتم بیانمو باز کردم:///

آمدم سلامی عرض کرده و رفع زحمت کنم 

شبت خوش پدر مجرد من :)))

نموصا به هیچ ددی ای حس خواهرانه نداشتم جز خودت 

RM. kiute.ARMY

به به خوش اومدی😂
اولین هارا با من تجربه کنید:">
شب تو هم بخیر جاذاب منT^T
Vkook. Darya
۱۴ شهریور ۱۹:۳۷

منو با نامکوکام تنها بزارید میخوام عر بزنم &~& 

یگسنزتسیکیتبکینستسصجستثکی عررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

تنها نه منم میامT^T
عررر زننده فیک ها
۱۴ شهریور ۱۹:۰۶

اوووووووو جدیدا نامکوک چقدر از آسمون می‌باره 

کاپل قشنگیه🥺😍

پیش به سوی خواندن 

تازه ویهوپم داره کاپل مورد علاقه م

میگم اگه میشه بازم ویهوپ بزارین

راسیتش همه ویهوپ و تهگی و نامکوک های سایت رو درو کردم 😁

می‌خوام بازم بخونم تا وقت هست

 

 

 

RM. kiute.ARMY

احتملا خدا داره قبل کشتم بهم آب و غذا میده ناکام نمیرم😂
چش:">
army ☁️💜 p.r
۱۴ شهریور ۱۸:۴۵
پرام:)

RM. kiute.ARMY

کمک برای جمع کردن لازم داری؟:")
kim_tae_tae
۱۴ شهریور ۱۸:۴۴

فکر کردم نامجینه:))) ضد حال 🙂🌸

RM. kiute.ARMY

الهی:">
Ramesh ★•★
۱۴ شهریور ۱۸:۰۳

هپی اندش انگست بود😶

ولی خب اگه همچی خوب پیش میرفت خیلی کشک میشد پس

آفلین آفلین آفلین

خیلی خوب بود فایتینگ بانی شی بازم بنویس برامون😊

 

ولی هیونگ دقت کردی از وقتی گفتی نامکوک شیپ میکنی همه نامکوک مینویسن؟ همه هم به نامکوک شیپری روی آوردن؟😮😂

فکر کنم اولین بارم خودت نامکوک نوشتی😂

بیا بگو هوپجین شیپ میکنی تا شاید یکم ازش بنویسن😢😂

یا شایدم جینگی😦

یا جیمجین؟ یا جینمین؟

نمودونم حالا اینا نایابن😐

RM. kiute.ARMY

پایانی تکرار نشدنی:">

ارهفکر کنم:"> اصن نمیدونی الان چه حسی رو دارم که 😂 انگار رتبه یک المپیاد ریاضی رو اوردم😂😂😂
والا بخدا من اینارو هم شیپ میکنم:/
نخ سوزن جینگی😂😂😂
pari :)
۱۴ شهریور ۱۶:۵۷

ددی کارت خیلی زتشه هااا ب من میگی خودکشی نکن بعد رگ میزنی؟:|😂

دوباره نامکوک....

لنتی چرا انقد این دوتا بهم میان 

یکی از کاپلاییی ک منو از نامجین و نامگی میکشه بیرون نامکوکه:|

RM. kiute.ARMY

من رگ میزنم ببینم شماها درس زندگی یاد گرفتین ک منو ارشاد کنید یا نه؟😂
جکم طناب رو برات داره😂
Tarannom Ms
۱۴ شهریور ۱۶:۱۹

خانم اجازه

پست دوم سایت کجاست حالیم نشد🥲🥲🥲اسمسمشگگسپشگسنسح میشه توضیح بدی بگی باید چیکار کنم برای اینکه بخوام اینجا فیکشنمو عاپ کنم؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اومو کیوتی الان پست رو میدم بهت*^*
https://fazayihaa.blog.ir/post/525
Kim Acha
۱۴ شهریور ۱۶:۱۳

کیلینگ می پلیز..  🔥💔🙂😂

زدین تو کار نامکوک رفقا؟!

دمت گرم نویسنده.... 

اِ پرپل کیس فور یو هانی :'')

بای فور نَو

^_^💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

اره خداروشکرT^T
""""
۱۴ شهریور ۱۶:۰۷


میشه بهم یه کمکی بکنید و نظرتونو بگید 

یه فردی

گاهی یه جوری رفتار میکنه که احساس میکنم عاشقمه
یه وقتایی هم انقدر عادی برخورد میکنه باهام، مثل یه دوست
ی موقع هایی هم انقدر سرد و بی احساسه که انگاری براش یه غریبه ام
حالا بنظرتون
عشقشم یا دوست یا غریبه ؟!

چجوری باهاش برخورد کنم😭😭😭

RM. kiute.ARMY

احتمال زیاد طرف مقابلت دوستت داره اما نمیدونه چطوری بهت بگه
انگار داره احساسش رو پس میزنه برای همین مود به موده
البته این فقط یه حدسه!
تو میتونی بهش حرف دلت رو بزنی میدونی منظورم چیه؟ این که مثلا" من تورو خیلی دوست دارم ممنون که همیشه هوامو داری و منو راز دار خودت میدونی"
یا اگه میخوای کمی زیرک باشی عمین سوالی ک از من پرسیدی رو از خودش بپرس
Diba
۱۴ شهریور ۱۶:۰۳

خیلی قشنگ بود 😍

ددی فک کنم تا الان دور از جونت خودکشی کرده باشی با این داستانه 🥲😂

RM. kiute.ARMY

معلوم بود؟:")
Fey
۱۴ شهریور ۱۵:۴۲

جدیدا کراش عجیبی زدم رو نامکوک و مینی مونی (ناممین )

و فک کنم کراش فصلی عه ... 

نویسنده هام دارن به این شیپای فضایی ایمان میآورند :)))

RM. kiute.ARMY

مینیمون رو ک نگووووووووووووووو:""""")
فصلی؟😂😂😂
اخه همه ریل ان:">

Ana ‌‌
۱۴ شهریور ۱۴:۲۲

چشام بخاطر گریه بادنکرده ویکوک دارن نامکوک میببنم احیانا 

یا واقعا نامکوکههههههه 

RM. kiute.ARMY

نامکوکه نامکوووووووک آنا نامکووووووووووووووووک :">
bts love
۱۴ شهریور ۱۴:۲۱

آخه نامکوکککککککککک من سپ میخواممممممممممم

لطفا فیک سپ بنویسید سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسماتسپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسماتسپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات     شوگا هم تاپ باشهههههههههههههههه شششووووووووووووگگگاااااااااااااااااااا  تاپپپپپپپپپپ سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات  یونگگگیییییییییییییی تااااااااااااااااپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ فیک سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ اسسسماااااااااتتتتتتتتتتتتتتت

سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سسپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات سپ اسمات 

اسماااااااتتتتتتتت سپپپپپپپپپپپپ شوووگگاااااا تااااااپپپپپپپپپپ

RM. kiute.ARMY

کچلم کردی بچه😂😂
https://uupload.ir/view/smoke_and_mirrors(1)_sc7c_xuw.pdf
بیا اینو بخون😂😂
Paniz⁷
۱۴ شهریور ۱۴:۰۴

دد فک کنم اینو به خاطر کاپلش خیلی باید بدوستی😂

RM. kiute.ARMY

عاشقشم عااااااااااشق😂
...
۱۴ شهریور ۱۳:۳۷

ههییی چقد قشنگ بود

آروم آروم داستانو پیش بردی و هیچ سوال بی جوابی نزاشتی

واقعا که عالی بود

مرسی نویسنده

فایتتتیییننگگ 💜

RM. kiute.ARMY

واقعا دمش گرم:")
...
۱۴ شهریور ۱۳:۱۰

عهههههه یه نامکوووکککک یسسسسسسسسس

نم پاداش کدوم کار خوبمههههههههه

RM. kiute.ARMY

منو چی میگی:")
دارم با انواع و اقسام وسایل رگ میزنم:")
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان