BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن ?We're Just Friend

7_3ee.png

☆FULL☆

نویسنده 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
کاپل هوپمین . کمی جینکوک
ژانر انگست . کمی مدرسه ای . برشی از زندگی . رمنس . هپی اند
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 70

  

برشی از داستان:

هه!من تقریبا هوسوک هیونگو بوسیدم!
و اون عین خیالش نبود!
چرا قلبم تند میزنه؟
چرا نمیتونم حس نفسشو روی صورتم فراموش کنم...؟
چرا...چرا میخوام بازم تکرار بشه؟

   

🌻💘📚DOWNLOAD📚💘🌻

   

805_vpfe.png

۳۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
sepideh
۰۵ خرداد ۱۷:۵۱

اصلا ببین چپ میرم اسم توعه راست میرم اسم توعه ولی جدا رمانات همه و همه و همه معرکه اس ایولا داری دمت جیز ایشالا همیشه موفق باشی لاولی و اینکه تو تقریبا پایان اکثر رمانات رو خوب تموم میکنی خیلی عالیه و جای تحسین داری براوو اند پرفکت دارلینگ

RM. kiute.ARMY

وایییییییییی مرسی خوشگل مننننننننT^T
...
۱۵ فروردين ۰۳:۲۳

من چجوری اینو بخونم

RM. kiute.ARMY

دانلود کن عزیزدلم*^*
دختر گمشده پی دی نیم
۲۷ اسفند ۰۱:۱۶

هپی اند؟؟؟

گریه ندره ک؟

من خلی حساسم (。◕‿◕。) 

همین علانشم گریم گرففف

 つˆДˆ)つ) بــــــگــــــل!!؛  

RM. kiute.ARMY

نه نه دونت ووری کیوتیT^T
hamoon hamishegee
۱۸ اسفند ۰۱:۲۲

اخخخخخخخخح 

نننههههههههههه

در ب در رنبال هوپمین میگشتم و الان؟

هاح

اخخخخ

اخخخخخ قلبم

RM. kiute.ARMY

نوش جونتT^T
H.h
۱۰ مهر ۱۱:۲۰

وایییی هوپمینننننن

 من برم بخونمممممممم

RM. kiute.ARMY

حملههههههه:">
Tak
۲۳ شهریور ۲۰:۴۶

😔🥴 من توان نفس کشیدن ندارم..... 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه چرا:"(؟
Namjoonii
۱۹ شهریور ۲۱:۲۶

نمیدونم چرا اما خیلی وقته میرم سراغ کاپلایی ک زیاد ازشون فیک یا وانشات نمینویسن(:

معتاد همچین کاپلاییم و این یکی از اون کاپلاس(؛

هوپمیییین((((((؛

تنکس ددی،تنکس مونی و تنکس نویسنده (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

بوس بهتون( ˘ ³˘)♥︎

 

RM. kiute.ARMY

ولکام نامجونی:">
این کاپلا شیرینی خاص خودشون رو دارنT^T
هعی یه بنده خدا
۱۹ شهریور ۲۱:۰۸

شت اقاااااا پس کی وی هوپ میدین بیرونننننن اه البته از حق نگذریم هوپمینم خوبه کلا هر چی که با هوپی باشه خوبه  پس سپ چیییییییی

RM. kiute.ARMY

سپ هم میاد به خدا توکل کن نمازاتو سروقت بخون😂
Pikoniko
۱۹ شهریور ۱۵:۱۳

جوووووونننننن🤤😹😹😹

 

اصلا تن و بدنم باهاش لرزید بابا

 

من بین این همه وانشات و اینا عاشق وانشات پاریس شدم😐

 

سرش خیلی عر زدم 

RM. kiute.ARMY

پاریس لامصب گاد بود:">
Midari ikishima
۱۸ شهریور ۱۶:۲۴

بیا بیا قرش بده سکسیییی😐😂

هوپمیییینممممم:)))

داشتم دنبال تهکوک می‌گشتم دیدم عکس هوپمینو قلبم افتاد تو شورتم😐😂

ددی من فیک تهکوک میخخخخ🥺🥺

عاه ی چی تو مایه ها دزیره ، بازی جنون ، بگذار چشم هایت باشم ، سلول شماره سیزده 

🥺

هعی فلا ک فیک ع تهکوک پیدا نمیکنم پ پیش ب سوی وانشات 😐😂

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

واسه همه زنگ زدن هات مرسیییییییی😂😂
پوسترش به من میگه مایل به تمایل؟ منم میگم مایل:">
Mochi .
۱۸ شهریور ۱۵:۴۵

هوپمین... 

RM. kiute.ARMY

ایم نات زنده:">
ATENA💝BANGTEN
۱۸ شهریور ۱۳:۰۵

چرا جدیدا کاپلای فیکا انقد تنوع دارن؟؟؟ 

واووو..نمردیم و به جز کوکوی و ویکوک هم دیدیم..

منم دوس دارم هوپمین و سپ رو امتحان کنم.. 

 

RM. kiute.ARMY

از خوشحالی در گنج خودم نمیپوستمT^T
tommy
۱۸ شهریور ۰۷:۲۵

سلام 

میخواستم بگم، من فصل اول فیکشنم و کامل دارم، چطوری میتونم باتون ارتباط برقرار کنم، تا درمورد تو این سایت گذاشتنش حرف‌بزنیم. 🧡🤍

 

 

 

RM. kiute.ARMY

قشنگم به این پست مراجعه کن*^*
https://fazayihaa.blog.ir/post/525
Daisuke ... صصکی نَمجون 😔🤝
۱۷ شهریور ۲۳:۳۳

* به سمت فیک یوووووووورتمه میرود *

* زمین میخورد و میمیرد *

RM. kiute.ARMY

عه دور از جونT^T
Jim Jim
۱۷ شهریور ۲۲:۳۳

این

دقیقا

همون

چیزی 

بود

که

بهش

نیاز

داشتم!

خیلیییییییی خوووووبببب بووووددددددددددددد!!!اصننن خیلیییییییی زیاااددددددددد!!!

نویسنده!شیر مادرت حلالت!

 

من جدنننن به کاپل کوکجین و جینکوک علاقه دارم!!!!اصلا افتضاااحح!!!

و هوپمین!!!...مقدسه!مقدسسسس!!

خدا خیرت بده داداچ!

بوس فایتینگ بای!

RM. kiute.ARMY

ناتالقمثساقملت
تلاتنثقاباترسثلوقعلوفتسع
نوش جونت اونی جوجهT^T
Diba
۱۷ شهریور ۲۱:۲۰

فرست ؟؟ بگو تولوخدا فرست شدم 

RM. kiute.ARMY

نچ😂
Yuta😈
۱۷ شهریور ۱۸:۴۸

 کلی عرررر:)

RM. kiute.ARMY

بلی:")
...
۱۷ شهریور ۱۸:۴۱

وووویییی چق کیوت بووددددد

من بازم ازینا مییخواممم

ینی باید داستانو بزاری گوشه لپت فقط خیس بخوره

خووودااااا

خیلی سافت بوددددد

RM. kiute.ARMY

پوسترش باعث میشه بخوام مرگ رو امتحان کنم:")
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۷ شهریور ۱۸:۲۳

دقت کردین بانی (نویسنده محترم) کلا از کاپلای کمیاب شات مینویسه 🙂🖐🏻

بنظرم بهترین کار دنیا رو میکنی دمت گرم بانی 😂😍💜

RM. kiute.ARMY

خدا خیرششششش بدههههههههههT^T
Ramesh ★•★
۱۷ شهریور ۱۷:۲۸

عه چه عجب نمردیم و یه هوپمینم دیدیم😂

خداییش کاپل به این سوییتی چرا نیست؟

نویسنده تچکر که هوپمین نوشتی🌻

برم بخورمش👐

RM. kiute.ARMY

هوپمین...
رمنس ویروسه:">
Jim Jim
۱۷ شهریور ۱۷:۰۳

ببینم!منو هک کردینننن؟!؟!؟؟

چطوری فهمیدین هوپمین لازمممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

کارما روت کراش زده😂
...
۱۷ شهریور ۱۶:۱۰

خدااااییییییی ؟؟؟؟

هوپمین و جینکوکککککک

یسسسسسسسس

خدااااا

حمممملهههههههه

RM. kiute.ARMY

اصن این چند وقته سایت برای من تبدیل به بهشت شده:">
ی عدد خر ذوق :)
۱۷ شهریور ۱۵:۳۲

عررر چقد دلم هوپمین میخواصصص عاااه دست نویسنده درد نکنههه:))))

 

عا راسی فرست شدم ن؟؟ 

RM. kiute.ARMY

خدا خیرش بده:">

عه نداشتیم دیگه😂
THE BOYZ 빵❤ 큐
۱۷ شهریور ۱۴:۳۸

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر چع کاپلای زیباییییی :>

برم بخونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

اصن اینجور کاپل هارو میبینم اشک تو چشمام حلقه میزنهT^T
bts love
۱۷ شهریور ۱۴:۱۲

عرررر بالاخره هوپمییییننننننن یسسسسسس عاشقتم هیونگ 

سپپپپپپپ خخخخ جررررر

RM. kiute.ARMY

نوکرمممممم لابلی نوش جونت😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان