BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Save You:Like Moms And Dads

7_jts6.png🎀FULL🎀 

 

نویسنده 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
کاپل ویمین . نامکوک . یونجین
ژانر فانتزی . رومنس . درام . هپی اند . هیبرید
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 104

  

 برشی از داستان:

نامجون لیوانشو روی میز گذاشت و با لحن مهربونی گفت:

-اونا هایبردن.شیطونی نمیکنن.فقط مراقب باش آسیب نبینه و خوشحال باشه.

تهیونگ به نامجون خیره شد:

-یا نامجون شی!من...فقط میترسم.اگه موقع آزمایشا مچتو بگیرن واسه منم بد تموم میشه.

نامجون خندید:

-با خودت چی فکر کردی؟!منو نمیشناسی؟یکی از مهمترین گروهای مقامات دولت کره ازم خواستن.آدم بده من نیستم تهیونگ شی.یکی دیگه این هایبردا رو ساخته.و من میخوام بفهمم چجوری.این دانش باید وجود داشته باشه اما محافظت بشه.میفهمی؟

  

🍓💘🧁DOWNLOAD🧁💘🍓

  

805_vpfe.png  

۲۶ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
a.gh
۲۳ تیر ۱۴:۵۲

ددی 

من میتونم کاپل های اینو تغییر بدم ؟

نامجین، ویکوک، یونمین؟

بعد برات بفرستمش؟

RM. kiute.ARMY

باید از نویسنده حق کپی رایت بگیریT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۲۶ اسفند ۱۲:۵۳

عام...باورم نمیشه همه ی فیکا رو خوندم و الان یه یونجین روی اوردم😂😐

دد فیک یونجین داری بده

*آه کشیدن

RM. kiute.ARMY

من فیک ندارم چ برسه یونجین😂 در این حد فقیرم
Merey..ᗯᗰ
۰۴ مهر ۰۴:۵۶

وات😐💔

 

 

 

 

یعنی چی تخیلاتمون رو نابود نکنه/:

 

مگ بعدش چی میشه...

بقول سرنا ای مرگگگگگگ خا چرا اینقد مارو داس میزنین😑💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

 

 

 

 

 

 

ولی گذر..!😐 بدون هیچ تمسخر یا لحن خنده داری اتفاقا به چهره کاملا پوکر میخام اینو بگم

 

 

 

 

«این بوسه اونو یاد اخرین بوسش انداخت»

 

«اولین بوسه ای که با جین داشت!»

 

 

حالا چی نفهمیدم😐😐 بوسه اولشه یا اخرش/:

 

 

 

 

 

ددی جر پارههه دوستم یه تک پارت(قایل نبید) فرستاد برام الان حذفش کردم

دختر پسریه بعد امگاورس/:

دخترع میره تو هیت بعد هیتش ت دوره ماهیانشه/:

 

اصلا جرر واجررر بود/:

دلم نمیاد توهین کنم ب نویسنده ولی ناموصن امگاورس بعد با ژانر ا/ت ؟؟😐

وات؟؟

 

مثل این میمونه ک یه پراید با طرح لامبورگینی ببینی/:

RM. kiute.ARMY

بوسه اولش آخرین بوسه اش بود:">

:| چه درد تو درد...
من مشکلی با ا/ت و غیر ا/ت ندارم مهم اینه ک الله وکیلی دوتا چیز دردناک باهم؟ طرف کاملا نابود میره:|
AR•J•MY
۲۷ شهریور ۱۶:۲۵

حداقلش هنو زندم :)

چرا انقدر صافت بووووووووووووووووووووووووووووووووووووود ؟

وای سر دونه به دونه جمله ها و دیالوگاش یه دور از ذوق زیاد جفتک میپروندم بعد ادامشو میخوندم 😂🥺

بعدم که فهمیدم نویسندش همون نویسنده "عای لاو یو هیونگ" و "وی آر جاست فرند؟" عه ذوق مرگ شدم 😭

مرسی از نویسنده :)

بازم با کاپلایی مث این بنویس مرس :)

RM. kiute.ARMY

فاینالییییییی:">
تذتیصراتشرسزات چرااااااااااااااااااااااااااT^T
اصن نویسنده اش هلو عه هلو:">
Park Hilda
۲۵ شهریور ۰۱:۵۹

عررررررررررررر گاااااااد ویمینهههههه 

زخنززخخززخزخخپحربخ اصن ازین کاپل بهتر نداریم (البته بعد کوکمین) :))))

 

RM. kiute.ARMY

ویمین مرگ منه:>
Park Hilda
۲۵ شهریور ۰۱:۵۴

گااااااد ریدم اومدم برم اولین پیج سایت تا از اولین فیک بشینم دونه به دونم ببینم دان کنم کونم پاره شد وسطش 😐 حتی یک سوم راهم نرفتم ... آخرم پشیمون شدم گفتم ولش حسش نی بیام همین اونایی که فول شدنو دان کنم ...

ددی ، مونی ! نمیتونین مثلا یکا کنین که بریم اولین صفحه ؟ یا مثلا پنجاهمین ؟ بخدا مردم از بس زدم برگرده به قبل انگشتام گز گز میکنه 😂😐

تازه حالا قبل اینکه شرو کنم به بازگشت به گذشته سایتو گم کرده بودم ... تم و اینا عوض شده اصن ولی خعلی باحالههههه دمتون گرم واقعا ... عا و راسی خسته نباشیییین 💜

RM. kiute.ARMY

الهی جر😂😂😂

میتونی خودت آدرس اون بالا رو تغییر بدی کار اسونیه😂
سلامت باشی عزیزدلم عالی بودن از خودته*^*
kim kook
۲۳ شهریور ۲۲:۴۴

دد بزار نویسنده رو انقد بچلونم که خفه شه بعد به بهونه تنفس دهان به دهان انقد بوسش کنم که خفه شه!

زیادی

سوییت

و 

کیوت

بوددددددددد!

RM. kiute.ARMY

ای جااااااااااان منم میام همکاری:>
Yuta😈
۲۳ شهریور ۱۸:۱۶

* پریدن در بغل و گاز گرفتن

--------------------------------------------------

خببب kang ros عزیزززززززز 

اولن دلم دیگه واست میسوزه یعنی داخل هر کامنتی که من تا الان از تو دیدیم یدونه هیونگسوک بود :")

بخدا اگه نویسنده بودم خودم واست مینوشتم 

دومن اگه دخملی چیزی میخوای خواهر عنتر من هست 

خودمم فعلا در خدمت ددیم :")

و سولمیت عزیزمان :/

 

RM. kiute.ARMY

ایگو کایوووووت😂
 kang ros

Ramesh ★•★
۲۳ شهریور ۱۶:۰۶

که اینطور😂

*وی شکست خورده دست تکان میدهد😔👋*

RM. kiute.ARMY

بودی حالا😂
Ramesh ★•★
۲۲ شهریور ۲۰:۳۰

فکر کنم قبلا نویسنده ها جزو اموال سایت بودنا😅

حالا شدن جزو اموال شخصیت؟😂

پس ما کراش زدگان روی نویسنده چه کنیم؟😩😂

 

 

RM. kiute.ARMY

نه فقط بانی و جیم جیم اموال شخصیم شدن😂
میتونین از دور دست تکون بدین😂
Pikoniko
۲۲ شهریور ۱۵:۳۹

صفای خونه😍😂

 

جونت سلامت ...

نامجون فقط ۷سالشه بچست هنوز🙂😂

RM. kiute.ARMY

دقیقاT^T
تو لایو مثل نی نی ها عاشق دوچرخه ای ک جین هیونگ براش خریده بود شده بود:">
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۲ شهریور ۱۳:۴۸

بانییی شی 

خیلی‌ خوشگل بود 

دوس داشتم قلمتو 

آماااااا...

یه مشکل کوچولولو داش 

اونم اینکه یکم حرکت جین غیرعادی و یهویی بود مثلا اگه جین از قبل افسرده بود یا مثلا بعد کات با تهیونگ علائم افسردگی داشت یا ... بعد سر همین لو شون میداد یکم معقول تر بود 

و اینکه نمیدونم شرایطت چجوری بوده ولی ای کاش میتونستی روش مانور بیشتری بدی و یکم قضیه پروفسور گیل رو باز تر کنی 

آره دیگه همین دوتا ضعف کوچولو رو توش دیدم 

امیدوارم بتونی درآینده کلی فیکای خشگل تر با کاپلای محشر تر بدی  

لاو یو بانی💜

 

 

🤣😭🤦🏻‍♀️ 

پ ن فور ددی : این کامنتو یبار هم خصوصی ارسال کردم ددی لطفا ندید بگیر دستم خورد 

RM. kiute.ARMY

اومو که اینطور*^*
شاید چون میخواسته ممینی فیک بشه زیاد مانور نداذه


اهان چشم😂
Rokajaki
۲۱ شهریور ۲۲:۳۶

به به چ پایان خشنگ و دلنوازی

بانی انقد اون دوتا هایبرد کیوت بودن ک غم تموم شدن ویس اف کرایم یکم برام کم شد هقق تنکسسسسس

RM. kiute.ARMY

هیق مثل بستنی بود این فیکT^T
vimin shiper
۲۱ شهریور ۱۸:۳۵

این خیلی قشنگ بود*-*

ایدش هم چیز نایابی بود^-^

کاپلشم که اصلا لعنتی به فا*کم داد&-&

RM. kiute.ARMY

اصن کلا محشر بهشت همه چی تمومT^T
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۱ شهریور ۱۵:۵۱

😂 صفحه اول سخنان نویسنده رو خوندم اومدم کامنت بزارم 

من  اصلا پرو نیست.نیستماااا ولی از بس قلم بانی رو دوست دارم گفتم باید بیام مجبورش کنم یه کاپل سپ بنویسه یکم غش و ضعف کنیم 

تهجین هم خیلی واپل کیوتیه🤝🏻😃

پس شد سپ و تهجین 

یادت نرههه بانی 

بنویسیا 

( ننوشتی هم فدا سرت ولی بنویس 😂🥲)

 

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۱ شهریور ۱۵:۱۸

و دوباره بانی و کاپل هاس بی نظیرش 🥲💜

RM. kiute.ARMY

هیتر به فداش:">
...
۲۱ شهریور ۱۴:۳۶

واوووو

چقد قشنگ بوددد

کاپلاشم خیلی خوب بود

مخصوصا یونجین 😂

عاشق ای کاپلم به شخصه 😂

داستانو میخوندم و یاد مومنتای یونجین میافتادم

کدومتون اون مومنته رو دیده که یونگی میگه میخوایم بیشتر بمونیم ولی جین هیونگ دستشویی داره ؟😂

یا اون مومنته که جین میگه شوگای ما تو خوابگاه لباس زیرای کیوت با طرح خرس و گور خر میپوشه ؟😂😂😂

RM. kiute.ARMY

یونجین مثل کارد و پنیرن😂
اون مومنت اخری ک گفتی فراموش نشدنیههههههههه عر😂
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۲۱ شهریور ۱۳:۰۹

کاپلاش تو حلقم...

عکس پایین یونگی با شاخش روی پروف جیمیلمه:)

RM. kiute.ARMY

ای جان:">
Kim_Acha
۲۱ شهریور ۱۳:۰۸

این بانی خوشملمون زده تو کار نامکوک... :'') 

با خواهرْ ددی قرار داد بستی تا اطلاع ثانوی نامکوک بتایپی بانی؟!😂😂❤️

بورم درسامو سریع تموم کنم بیشبنم اینو بوخونم...

بوس رو لپااااتون^_^💜

RM. kiute.ARMY

فداش بشم من:">
اصن ...من هلاکشم😂😂😂
blink army
۲۱ شهریور ۱۲:۰۰

بلخره ویمین ی چیزی به غیر از کوکوی 😂

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااا😂😂😂
H.h
۲۱ شهریور ۱۰:۲۷

وی بعد از کمی عر زدن به خاطر کیوتیه بی اندازه ی فیک گلوییش را صاف میکند

ددییییییییییییییییی عالی بودددددددددددد چقد صافت بود ویمینششششششش

دنویحعیحعسحعینلریحعینینلیگونلقنیبینابمهف

واییییییییببی

RM. kiute.ARMY

اثلنغابل3تاثلبضصالثن
فضای پی دی اف اونو شبیه پشمک کرده بود:">
J.MiHII.H
۲۱ شهریور ۰۸:۱۰

بسی سوییت

بسی زیبا

بسی هق

اقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدا یدونه ازین عشقا به هممون بدهکاره

ااا ددی یه سوال داشتم

میگم که اگر ما واسه فیکمون بیشتر از پنجتا پارت نوشته باشیم باید بازم وایستیم نوبتمون بشه؟؟؟؟؟؟

اخه من همینطور پارت پارت نوشتم مونده رو دستم

راستش خیلی هیجان دارم زود بدم 

(یاع یاع یاع)

راستی تولد ددی نامحونی مبارککککککککککککککک

وی اشکهایش را پاک میکند

واقعا 27 سالش شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

من که شخصا تا آخر سینگلم آی نو:">
بلی باید نوبت بگیری*^*
مبارککککککککککا عررررررررررررررررر:">>>
ارصثنبارنضصابثناضلباثلرثضئلرزضلق
هفت سالش شده انگارT^T
cordelliya ...بانو کوردلیام (&#34;...لیتل کیتن ماینع
۲۱ شهریور ۰۲:۵۰

کاپلا رو ک میبینم دلم میخاد گریه کنم ((:

پس  چیشد ارمان های"ویکوک.یونمین.نامجین" (((::؟؟

ودفاکککککککککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

الان قرن 21...منتظر کاپل صندلی و جیمین باش😂
MIN MOTI
۲۱ شهریور ۰۱:۲۸

وای ددی😶

وژدانا😶

یونجین😶

واااااه😶

 

RM. kiute.ARMY

خوبه ک:|
Seti Sol
۲۱ شهریور ۰۰:۵۶

من خیلی از داستانایی رو که آپ کردی رو خوندم.الان چی بگم؟!😐😂حرفی ندارم حوصلم سر رفته نشستم دارم فیک میخونم😂😐😑اهم همین دیگه.آهان راستی من ستایشم.هوچی همینجوری یه معرفی ای کردم.تا دیداری دیگر بدرورد😂😂(حسابی خل شدم ادبی حرف میزنم😂)

RM. kiute.ARMY

بازم بیا چایی در خدمت باشیم😂
Kang ros
۲۰ شهریور ۲۳:۰۴

ددی:/ منو به یک دخمل بده😐😂خدایی به جنون رسیدم😐

این از پرنیا. اونم از هانی😥💔

 

RM. kiute.ARMY

سینگل باش و پادشاهی کن😂
Kang ros
۲۰ شهریور ۲۳:۰۲

ددی چرا انقد نامکوکک زیادهههه یعنی میمیرن تهجین بنویسنن❄

وای یونجین 😻 من عاشق کاپل های فضایی ام🙊😂

ددی:/ هیونگسوکککککک بده بیرون

هیونگسوک هیونگسوک هیونگ سوک هیونگسوک 

هیوتگگگگگگگگگگگگگگگگگگسوکککککککککک

 

RM. kiute.ARMY

مینویسن دونت ووری😂
منمممممممممم:">
الهی😂
💟💟💟
۲۰ شهریور ۲۲:۵۸

آخخخخ ویمین 

بوس پس کله ی نویسنده و ددی

اگ تونستین ویمین اسماتم بزارین

تچکلات فلاوان💜💛

RM. kiute.ARMY

حتما قشنگم در خدمت باشیم*^*
Ramesh ★•★
۲۰ شهریور ۲۲:۳۷

نگفتم شورش کردن😰

یونجیـــــــــــــــــن😲

نامکوک😵

ویمین😦

باهم😳

نویسنده رو از کجا گیر بیارم؟ چرا آخه اینقدر خوبه؟ میخوام خام خام بخورمش😒😂

 

راستی تولد نامجونی مبارک🎊🎊🎉🎉

و وفات حضرت رقیه هم تسلیت میگم😢

RM. kiute.ARMY

نویسنده عضو اموال شخصی خودمه:">

ممنون عزیزم بابت هردو ممنونمT^T
Yuta😈
۲۰ شهریور ۲۱:۲۳

نامکوک:)

یونجیننننن:)

 ویمیییییییییین:)

ددی  

بیا جعممم کنننن

دددیییییی بیا بغلم

من قربون اون نویسنده ی خوشگلم بشممممممممم💜💜💜

:")

RM. kiute.ARMY

بیااااااااا بخللللللللT^T
Pikoniko
۲۰ شهریور ۲۱:۱۶

راااسسییییی تولد نامجون لیدرمونه😺♥️♥️

 

گریم گرف💔😐باور نمکونم تولدشه

 

💔🙂

RM. kiute.ARMY

اخه اون کجاش 27 سالشه؟
7 سالشه:">
Piko niko
۲۰ شهریور ۲۱:۱۴

یالله 

ما باز مزاحم شدیم۰😐💔شرمنده

 

ولی اینقده قشنگه فیک ها که ادم دلش نمیاد نیاد نخونه و نظر نده😺🌸

 

ددی جان موگم فیک همه رو میپذیری مال منم میپذیری؟؟البت اگه تموم شد

 

کاپل دختر پسری نامجون😂💖

 

🙏🏻💖😐📿

RM. kiute.ARMY

نه بابا خونه خودتونه خوش اومدین😂
تو جون بخواه صد البته ک نامجونه😂
pari :)
۲۰ شهریور ۲۱:۰۹

عررر ی نامکوک جدید...

و اخر سر.....

یونجیییییییییننننننننن عررررررررررررررررر عر عر عر عرررررر

RM. kiute.ARMY

اصن سایت شده بهشت:">
niyoosha
۲۰ شهریور ۱۸:۳۹

واو کاپل مورد علاقه ام یونجین♡~♡ 

الان فهمیدم 

پدر پسری 

مادر ..عمویی؟ یا بچه اولی :/ 

برادر برادری 

خداروشکر هپی انده ...انقدر سد اند خوندم شکست عشقی خوردم حالا نمیدونم چه ربطی داشت 

هر وقت میام نظر بدم انگار دارم با رئیس جمهور حرف میزنم ://///

کلا صحبت کردن باهات حس عجیبی بهم میده 

😂😐نمیشه یه دفعه مونی جوابم رو بده ؟ الان این درخواست جز لیست آرزو هامه:| 

خب همین دیگه بله .....

بازم میخوام اذیتت کنم 

فرستتتتتتتتتت ( چقدر من بدبختم یه دفعه نشد ¡-¡) 

فعلا خداحافظ ( لبخند شیطانی * ) 

 

RM. kiute.ARMY

منم عاشقممممممم:">
ذهنت رو درگیرش نکن😂
ربط داره:">
جر ناموسا؟ پس قراره فحش بخورم😂
یه کامنت مخصوص مونی بده بزارم بمونه خودش بیاد جواب بده:">
نکنننننننننن بچههههههههههههههه😂😂😂
اینم نگوووووووو😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۰ شهریور ۱۷:۵۶

وای دد این نام کوک داره پشششششماااااااممممم. تازگیا نامکوک رو عین سگ شیپ میکنم. من هم ویکوک شیپرم هم نامکوک (یونمین که بماند...) راستش ددی یه مدت عذاب وجدان داشتم که کوکی رو آخر سر به کی بدم به نامجون یا تهیونگ و از اونجایی که این دوتا کاپل به شدت کیوت و جاذابن نتونستم تصمیم نهایی بگیرم و به نامویکوک رو آوردم. یه تریسام فاخی. به شدت بعد از این تصمیم دچار تحولات شدیدی شدم و از این جا اعلام میکنم لطفاااااااااا نویسنده های عزیز فضایی ها لطفا یه فیک با کاپل نامویکوک بزارین لطفاااااااااا😭😭🥲🥲🥲🤧🤧🤧🤧#حرف _دل _یک_ انباردار

RM. kiute.ARMY

اخ اخ نگو نگو :">
وای جرررر دقیقا منم از این تریسام میخوام😂😂 خیلی وقته درخواست دادم:">
Fey
۲۰ شهریور ۱۷:۳۲

ژانر فضایی 

کاپل فضایی 

در بلاگ فضایی ها ... 

ددی تبلیغو حال کردی نموصا ؟ 

چنگده گیشنگه ... برم بخونم بیام دوبارع نظر بدم ... 

من یه گوگولی مگولم 

تو یه گوگولی مگولی 

ما همه گوگول مگو هستیم 

گولی گولی گولی گولی گووووووو

 

 

RM. kiute.ARMY

ای من به فدات ک😂😂😂
وای باب افسنجی:">
هعی یه بنده خدا
۲۰ شهریور ۱۷:۱۶

یونجین ؟

کاپل جدید؟

 

RM. kiute.ARMY

کاپل معرکه ایه:">
Hyouka،عسلک یاسی (خواهر ورد واید هندسام)
۲۰ شهریور ۱۶:۱۹

کی بایس و بایس رکرم شیپ کرده عرررررر

مرگگگگگ شدم مرسی

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ:">
SANA (سولمیت فافا)
۲۰ شهریور ۱۶:۰۴

به به (-B 

RM. kiute.ARMY

یعس:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان