BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Destiny

7_4qfc.png

✦FULL✦

 

نویسنده M.J.T
کاپل کوکوی و ...
ژانر رمنس . اسمات . درام . انگست
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات   289 (جمع دو فصل)
ناشناس نویسنده " tel "

  

برشی از داستان:

بالاخره تصمیمشو گرفت، یا امشب بهش میگفت که ازش
خوشش میاد یا هیچوقت...نگاهی به ساعت کرد..ساعت 1 شب
بود..شاید خواب بود ولی بهرحال تصمیم گرفت بره سمت اتاق
جونگ کوک
اروم در زد
-بیا تو
از بیدار بودنش تعجب کرد
رفت داخل..جونگ کوک نگاهش به پاهای لخت تهیونگ افتاد
و اب دهنشو قورت داد، بیش از حد سفید و زیبا بود
-چیزی شده؟؟
قلب بی قرار تهیونگ محکم میزد
-اقای جئون
جونگ کوک با نگرانی از وضعیت اشفته ی پسرک دوباره
پرسید
-چیزی شده؟؟
-شما از من خوشتون نمیاد؟

  

season 1

🖤☕️🍁DOWNLOAD🍁☕️🖤

 

season 2

🖤☕️🍁DOWNLOAD🍁☕️🖤

   

805_vpfe.png 

۳۹ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
👤
۱۷ اسفند ۰۰:۲۵

عوففف جونننننن

RM. kiute.ARMY

.نن

.
김태형
۲۱ بهمن ۱۴:۲۶

عالی بود ددی

ددی فیک لیتل اسپیس  با هر کاپلی که باشه 

فقد لیتل اسپیس باشه میشه معرفی کنی

 

RM. kiute.ARMY

عام لاور نات فایتر رو خوندی؟T^T
Bangtan
۱۱ آذر ۱۸:۰۰

ددی جونممممممن

مرسیییییییییییییی

ابنلنشتیقتقمانعنفن

این لامصب منو به در و دیوار زد پیدا نشد

هیق امتحان علوم رو به بدبختی پاس کردم و قراره یه حق تعالی فردا امتحان ریاضی پارم میکنهههههههه

 

 

 

 

چیپس فلفلی خدمتت مال خودته

بزار تو شلوار کردیت به درد میقوله

RM. kiute.ARMY

خواهششششش میکنمممم*^*
از اول میومدی پیش خودم آبجی😔
شت شت دوتا امتحان سنگیننن:")) وازلین به فدات...

اخ جونممم مرسییT^T سرکه ای هم داری؟
دستت مرسی😔
Bangtan
۰۸ آذر ۲۱:۰۰

میدونم تهش جیمین میمیره ولی بازم دانلودش کردم.....

ددیییییی بیا منو جمع کن از این فیک بکش بیروننننننننن

هیق دو ساعت سی دیقه مونده به بازی ایران آمریکا اونوقت من فردا امتحان علوم دارم و هیچی نخوندممممم

این چیپس فلفلیا منو کوووووووووو

میخام با چیپس فلفلی خودکشی کنممممم هیقققق

آخه کرم درون رو درک نمیکنم

میدونم تهش جیمین میمیره و قراره تا سه هفته افسردگی بگیرم و عین این روانیا کله کنم تو کتاب و تا فیها خالدونشون رو درارم بیرون ولی چرا دان کردم،،؟؟؟؟

 

هنو نخوندما

کرم درون میگه دان کن بزار بعد دایموند اینو بخون

هعی تا خرخره پرمممممم

هعی میخام بشینم دختر کبریت فروش بخونم یه کوچولو درس زندگی یاد بگیرم ولی گوشی چشمک میزنه میگه بیا بیا کالرز و دزیره و اسلحه و سرخپوست و دنس ویث می و امگا لیدر نیم و دایموند و گلد و سِی و بیوتیفول و ضربان قلب منتظرتنننننن

 

 

راسی ددی فیک ضربان قلب رو اینجا نیست؟

تعریفشو خیلی شنیدم ولی هرچی گشتم نبود هیق

 

برداشتن کتاب علوم و خفه کردن خود با چیپس و شیر موز*

برم علوم بخونم

تا درود دیگر به درود

RM. kiute.ARMY

به خودت ظلم کردی کریم...دل خودتو بریدی کریم...بخدا که مسلمون نیستی کریمT^T
من نهایتا کارم دخوله...خروج حقیقتا تخصصم نیست😂
فدا سرت بابا یه دور جزوه از نت نگاه کن یه چیزی بلد باش در حد پاس.
به منم بدهههههه!!
نه نکننننننننننن!!
اونم مارو درک نمیکنه😂
ای بابا امان امان:">

نههه دایموند رو بعد این بخون بشوره ببره پایین!
دختر کبریت فروش...تنها درسی که ازش گرفتم این بود که توی نوک کبریت، پودر علف بریزم وقتی آتیش زدم با دودش حال کنم😂😂😂
اونا هم درس زندگی ان...منتها زندگی بزرگسالان😂

اره که دارمششش!! اون تیکه از وجودمههه:">

https://uupload.ir/view/heartbeat_hospital_9d3e.pdf

*دراز کردن دستم مثل گداها
به منم شیر موز بدههههههT^T
تا بدرودی دیگر درود*^*
......♡
۲۸ آبان ۱۴:۲۵

ددی های بازم منم ک نمیشناسی فک کنم ولی

یه خواهش دارممم

فیک کوکوی میخوام بالای ۱۰۰۰ باشه حالا ژانرش مهم نیس فقط کوکوی دلم نمیاد خیانت کنم نمیتونم از ته بگذرم

خیلیم خستت کردیم این روزا

شاینیم سلام میرسونه کراشش قوی تر شده بدبخت

هعی شانس مایه دیگه😂

خب دیگه ددی درسا سنگین شده کم میبینیمت ببشقید♡

بوس ب..جای جدیدی سراغ ندارم همون کلت باشه اوکیه

بابای

 

RM. kiute.ARMY

های دورت بگردم*^*
بخدا چشمم کف پاته:">😂 یه ریپلیس دارم یه پاپیتر...اگه خوندیشون ک باید بگم فقیرِ فقیرم😂
نه نگوووو تو خشتگیمو رفع میکنییییT^T
سلامت باشننن باح باح😂
امان امان😂
فدا سرت نفسم مراقب خودت باش:">
بوس به نوک مماختتتتتتتتت!!
بای!
عمت
۲۶ آبان ۱۳:۴۶

فک کنم سد اندم نکنید یجور باید کرم بریزین😭😐

RM. kiute.ARMY

البته!!😔😂😂😂
به ارمی بدددددبخت😂💔💜
۱۳ آبان ۰۳:۰۵

های ددیییییی

مثل همیشه عالییی💜

دددددد 😭

یه فیک مثل ایسی هارت  و 1000 تا صفحه ایی سراغ دالیییییییی؟ 3 ماهه فصل دوم ایسی هارت رو  تموم کردم  و تازه یه فیک 2742 صفحه ایی (که اسمشو نمد😂💔) تموم کردممممم (تازه امشب تموم شد😂💔) 

موندم تو.خماری کمککککک،میدونم دوسم داری و کمک میکنی  پیشا پیش میسی قربونت💜

بای بای💜

RM. kiute.ARMY

های نفسسسسسسس*^*
عزیزییییییییی!!
جونمT^T

عام تغییر شکل دهندگان روخوندی؟ اونم خوناشامیه
البته ک دارممممممم عسل منیییT^T
^~^
۰۱ آبان ۲۳:۵۴

خب اسپویل شد واسم که جیمین میمیره من الان بعد دو ساعت گریه اونم وقتی هنوز فیک رو نخوندم اصلا حتی دانلودش نکردم خودمو برای مرگ جیمین آماده کردم

شروع میکنم به دانلود و خواندن فیک برای رضای بنگتن قربت انالله

بنگتن الکبرررررررررر

RM. kiute.ARMY

وضو گرفتی دیگه دخترم؟😔💅
kim light
۰۷ مهر ۱۲:۱۴

توی لب تاب بوک مارکش کردم که وقتی همه ی کارایی که رو دستم مونده تموم کردم اونموقع برم سراغش

 

RM. kiute.ARMY

این حرفیه خوشمان امد!
kim light
۰۶ مهر ۲۱:۳۲

وااااااااااااااااااای ددی من خیلی خرم!

 

کلی درس دارم

 

یه فیکشن دارم می نویسم که خیلی طولانی شده

 

فصل دوم ایسی هارتو تموم نکردم

پ

می خوام با یاری خداوند منان دزیره رو بلاخره بخونم

 

دو تا فیک پارتی هم که رونیا و نازی میذارن و دنبال می کنم

 

و الان میشه بهم بگی اینو نخونم؟؟

#قدرت-وسوسه

RM. kiute.ARMY

ساعت 21 و 32 دقیقه کل نتیجه ای ک گرفتی همین بود بچه ی بد-_-؟

هاااا پس بگووو شیطون گولت زده میخوای فیک بخونییی😂

صفحه رو ببند؛ یه آهنگ بزار و یا موزیک وسدیو ببین از سرت بپره...والا من خودم در برابر گدرت وسوسه هیچی نیستم ولی تنها پیشنهادی که دارم همینه😂
yas
۱۴ شهریور ۱۶:۴۶

مث این فیک دیگه ندارین یه همچین ژانری؟ میشه معرفی کنی؟

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/tag/M.J.T

میتونی کار های نویسنده رو دنبال کنی*^*
Zahra
۲۳ مرداد ۰۹:۱۷

و منی ک ادم نشدم و بازم دارم فیک دانلود میکنم•_•

کتابه ک میخونم حقیقتا جالبه ولی فیک دوست خو

 

دد تو کامنتا دیدم اخر جیمین میمیره،بخونم؟نخونم؟

مانده ام در دوراهی

ولش دانلود میکنم نهایتش میام همین پایین عر میزنم

RM. kiute.ARMY

اصن فیک یه چیز دیگه است... (ستاد امر به منکر و نهی از معروف)

آغوش گرممان برای عر های شما پذیراست باباجان😂
elnaz arm
۳۱ ارديبهشت ۱۷:۴۲

خیلی معرکه بود ولی اخرش رییییییی استارت شد 

گلبم درد گرفت 

من دناه دالم

RM. kiute.ARMY

بیا نازت کنمT^T
نازی نازی
فیک خون اعظم
۰۵ آذر ۰۰:۵۸

یکی از بهترین فیک هایی ک بود ک خوندم اما اخرش عمیقا اشکمو دراورد کاش جیمین نمیرفت:)عالی بود نایس

RM. kiute.ARMY

یاران چه غریبانه رفته اند از این خانه:")
فیک خون اعظم
۰۵ آذر ۰۰:۵۷

چرااااا چراااا جیمین مرددد چراااااا نباید میمرد اه ریده شد بهش ک کلی بغض و گریم گرف لنتی چرا

RM. kiute.ARMY

هق...گلبم:>
فیک خون اعظم
۰۴ آذر ۲۱:۵۹

وادفاااااک من بلد نیستم چجوری فصل دومش ببینم کجاااا یکی راهنماییم کنه

RM. kiute.ARMY

اون پایین زده فصل دوم*^*
فیک خون اعظم
۰۴ آذر ۰۱:۴۰

فصل دومش کی میاد تورو خدا بگیدددد

RM. kiute.ARMY

اومده ها*-*
شعت
۰۱ آبان ۰۸:۲۷

ولی کاش اخلاقش سگی میبود

RM. kiute.ARMY

جوووووووون باو😂
Rooni.... سنجاب فندقی 🐿🌰
۲۰ مهر ۱۹:۳۴

وقت آن رسیده ... که تو را بخوانم @-------@

RM. kiute.ARMY

بخوان ای بزرگوار*-*
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۷ مهر ۲۲:۵۳

ددی مشکل از لب تاب لب تاپ لپ تاب لپ تاپ ـم بود

داستان خوشملی بود

فقط خیلی کنجکاوم بدونم اونی که به جونگ کوک زنگ زد کی بود ...

RM. kiute.ARMY

اومو*^*
عرررررررر:">
واقعا قشنگه!
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۷ مهر ۱۰:۳۲

میگم ددی

چرا فصل دو رو دانلود میکنم فصل یک دانلود میشه *-*

RM. kiute.ARMY

مطمئنی جان دلم؟
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۷ مهر ۱۰:۲۹

فعلاا فقط فصل یکو خوندم ...

باید بگم خیلی عر داشتتتتتتتت

قلمتو دوج داشتم

RM. kiute.ARMY

منم دوج:>
کیانا
۱۳ مهر ۱۴:۵۴

سلااام 

خیلی داستان قشنگی بود و دوسش داشتم🥺❤️

خسته نباشیییی نویسنده گل

 

 

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی کیانا جون*^*
jimin shi
۰۸ مهر ۰۴:۱۶

ستاد مبارزه با حقوق جیمین تقدیم مینماید:

حالا مثلا جیمین اومد آمریکا ک چی؟..ک نویسنده بکشش😐؟

حالا مثلا اگ‌ نویسنده نمیکشتش چی میشد؟😐

چقد سخته نیومده بمیری 😐دینیینینینسنیممصمصمصمسمسمسنسم

عرررررررر.....فااااااااک تو دیس لایففف

ذتلببلاتننننن....چراااااااااااااااااااا

نهههههههههههههههههه....

میخواهم فریاد بلندی بکشم...

گذشته از ایننن(اصنم نگذشته حلال نمیکنم نویسنده رو)..

سناریو داستان جذاب بود (ب جز همون آخرش ک خیلی عررر زدم)....و مثلا اینجوری نبود تا کوک رف دنبال تهیونگ...تهیونگ بیاد بگه عشقم بخشیدمت😐🤝ایول این خیلی خوب بود...وووو خب درکل خیلی قشنگ و منطق دار بود...مثلا من اولش گفتم از اون فیکاس ک خانواده جئون اولن و تنها وارثشون جئون جونگکوکه😂⁦🚶🏿‍♂️⁩درکل جذاب بود...

RM. kiute.ARMY

اره لامصب خوب بود:">
َAysa
۰۷ مهر ۲۱:۴۱

هعیییی

جیمینییی جیمینااا جیمینمون هعیییی

ولی انصافا فصل اول اولیل اسماتش که کوک گفت اتاق عایقه...)

بخدا اصلا نمیدونی که یه لذت فرازمینیی بهم وارد شددد

واییییییییی اصلا خیلی خوب بود

فایتینگ نویسنده

 

دد...)

فقط منم که بعضی وقتا سناریوی مرگ کسایی که دوسشون دارم و میکشم بخصوص بی تی اس بعد میشینم قمبرک میزنم

یه گوشه...

یا شمام اینجوریین (البته فقط وقتایی که آهنگای زیادی غمگین گوش میدم خیلی غمگین منم بعدش که فهمیدم غمگین گوش

میدم مازوخیسم میگرم دیگه گوش نمیکنم)

نمیدونم با افتخار بی افتخار دار مازوخیسم شدم

 

RM. kiute.ARMY

من جای تهیونگ خیالم راحت شد😂

ام...من به مرگ زیاد فکر نمیکنم نه اینکه بترسم فقط فعلا از زندگیم لذت میرم:">😂
BAD QUEEN+جیوو بهترین دونسنگمه *-*+بدکویین یویی*-*
۰۵ مهر ۱۹:۵۹

واییی من عاشققق هردوتا فیک این نویسندممممممم نویسنده فایتینگ کارت عالیهههه فقط جان من ی امپرگم بنویس خیلی دوس دارم *-*

 

 

RM. kiute.ARMY

اخ گفتیااا:">
Kim UnSoo
۰۳ مهر ۱۹:۲۳

اوکی .. اوکی من الان دارم نفس عمیق میکشم... وسعی میکنم از شوک این لعنتی خارج شم ... 

عررر 

عررررر 

عرررررررررر

خیلی خوب بود T_T

وای خیلی خوب بود T_T

وای خیلی خوب بودددد 

من کلی دوسش داشتممممم

دستت طلا رایتر شی 🤧👍

منتظر بقیه کارات خواهم بود :]

RM. kiute.ARMY

منم منتظرم همچون دریچه:">
m.j.t ^^
۰۳ مهر ۰۱:۲۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی جون من اومدم با ی مینی فیکشن جدید :دی

**********************************************

**** ***** ** ** ** ******

***** *************** ***

** ***

***

*****

******

*** ****** **** **** ** ****** **** *** * ****** ** *** **** ********* *** *** **** ***** *** ** ***** ********* ****** *** ******* **** *** **** ****** ****** ** **** *****

*********************************************

**** **** ******* ***

 

مرسی بابت همه چیز ددی جون و همه ی خوشگلایی که اینجا زحمت میکشن:)

RM. kiute.ARMY

سلام نور چشم من*^*
خوبی قشنگ من؟
خسته نباشی دلبر جان*0*
علخصعهقلض3هعلبضعثلمق
رحمته بخدا وظیفه است:">
... anashid ...
۳۱ شهریور ۱۲:۱۱

یس فصل دو اومده😍😂

RM. kiute.ARMY

یعس*^*
Bangtan
۳۱ شهریور ۰۰:۲۲

خییییلییییی قشنگ بووووود😍

خداروشکر بعد اون همه سختی ب هم رسیدن

ولی خدایی مرگ جیمین بد ضربه ای بهم زد🥺😭💔🥀

RM. kiute.ARMY

کمرشکن بود:">
Yasiiii
۳۰ شهریور ۲۲:۰۸

ددی من دوست دارم که توی زندگی بعدیم یا کوالا باشم یا چیپس 

تو چی؟ .-.

RM. kiute.ARMY

سگ:">
😎
۳۰ شهریور ۲۰:۳۰

سلام بر نویسنده جون و ادامین گرامی 😁😃

میدونم دیره ولی فیکت عاااااااالی بود هرچی بگم بازم کمه.تا باشه از این فیکشنا🤩❤

💃💃حالا آروم آروم آروم میره دل من از دست  همه چی قشنگه آخه فیک تو فوقالعاده اس آروم آروم آروم آروم عشق میره زیر پوستم بچگونه میگم من کوکوی رو میدوستم💃💃

 

RM. kiute.ARMY

دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن😂
V
۲۹ شهریور ۲۰:۳۶

سلام

داستان قشنگی خوشم اومد❤️ و میشه گفت از اول داستان داشتم برای ببری🐯 ضعف میرفتم 

 

ولی جمن شههه چرا مرد ؟ خدابیامرزتش (دور از جوننننن ما ارتش ارمیا بهشون اجازه مردن ندادیم 

خیلی واقعا سخته کسایی که دوستشون داری بعد راجب مرده نشون فکر کنی. استغفرالله 🥺)

 

خب خلاصه که داشتم میگفتم (انگار دارم خاطره میگم یا معلمم😂) داستانت قشنگ بود.

منتظر قلمهای بهترتون هستیم 💙

بوس💕

RM. kiute.ARMY

مامان من دیروز میگفت اگه یکی از اعضا نباشه...تن و بدنم رعشه افتاد در همون آن:") تصورش مرگه آرمی هاست!
Paniz⁷
۲۹ شهریور ۱۶:۵۸

کاش زودتر تموم شه هعق من دارم تشنج میکنم واسه اومدنش...:")

 

راستی دد...

واتپد نصبیدم ولی اصن فضای اونجا رو دوس ندارم..

ی جوریه اصن..

سنگینه😂😐 همه خیلی خشک برخورد میکنن و اینا..

اینجا خیلی راحت تره😐😂

با اینکه ۳ ماهه اومدم و تازه ی ماه میشه که کامنت میدم و همچنان  کسی منو نمیشناسه...:/

اینجا خیلی راحت ترم😂جو صمیمی ای وجود داره😂💜

تشکر بابت فضای صمیمیه سایت💜🤝😂

RM. kiute.ARMY

نفس عمییییییییییییییییق:">

خشک برخورد نمیکنن تو واتپد نمیشه استیکر فرستاد زباد😂😂😂
نوکرم لابلی اخه مگه میشه از گوگولی هایی مثل تو گذشت?T^T
َAysa
۲۹ شهریور ۱۶:۵۰

جیمین؟؟

چیمی قراره بمیره؟؟

خوب الان که دارم فکر میکنم میبینم هنوز آماده نیستم بخونمش

یه چند روز دیگه بگذره بعدش ببینم چه خاکی بریزم تو سرم

RM. kiute.ARMY

خاک رس؟😂
kim_tae_tae
۲۹ شهریور ۱۳:۱۵

با اینکه میدونم فیک های انگست چه بلایی سرم میاره اما نمیتونم جلوی خودمو برای نخوندن این بگیرم:(((

moon🌛 Child🌜

خیلی جذابه لنتی هق🤧
m.j.t ^^
۲۹ شهریور ۱۲:۳۰

سلام لاولیای من

🌼اول از همه بابت این همه کامنتای قشنگتون ممنونم، خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردن

**اسپویل**

🌼دوما راجب ی سری انتقاد ها خواستم ی چیزایی رو بگم، اینک انتقاد کردین ینی اینکه فیک رو کامل خوندین و انقد لطف داشتید که اشتباهاتم رو بگید و از این بابت حتی بیشتر از کامنتای تعریف، خوشحال شدم

🌺ولی راجب قضیه ی روند داستان، راستش من خودم از فیکی که خیلی طولانی باشه و بخاد خیلییی ب جزئیات گیر بده، خوشم نمیاد.. آخه احساس میکنم ممکنه آدمو کلافه کنه.. ولی چشم، سری های بعدی سعی میکنم حتما بهترش کنم

🌺راجب قضیه ی تهیونگ و چوی توی آخر داستان؛ چوی بهرحال عاشق مادر ته بود، پس بخاطر زنی که دوست داشت نمیومد ته رو انقدر اذیت کنه، اون فقط میخاست جونگ کوک رو بترسونه

🌺راجب مرگ جیمین هم :(، توی زندگی واقعی وقتی کسی تیر میخوره انقد وقت نداره حرف بزنه و خب عملا درجا میمیره، من باز گفتم از طرف جیمین چارتا حرف بگم😁

🌺درمورد رابطه ی زوری کوک، خب ببینید جونگ کوک عاشق تهیونگ بود و از دروغش حرصش گرفته بود و خب خود تهیونگ ک باباشو نکشته بود، اگ ته قاتل بود شاید اصن ژانرشو بی دی اس ام میکردم 😅

🌺راجب القاب تهیونگ و جونگ کوک به هم کاملا موافق نظر دوست خوشگلم هستم، حتما سری های بعدی این قسمت رو تقویت میکنم 

🌼و در آخر اینارو نگفتم ک دفاعی از داستانم کرده باشما، اصلااااا... من فقط سعی کردم بر اساس زندگی واقعی بنویسم

ولی

🌼حتما حتما سری های بعدی، همه ی پیشنهاداتون رو مد نظر قرار میدم تا فیک بهتری بهتون بدم

بوس به همتون 💋

moon🌛 Child🌜

ریدرا
x.gir
۲۹ شهریور ۰۹:۲۰

ددیییییییییی یکی بیاد مرگ منه بده.

مردم به قرآن خیلی خوف بود وای ننه.

برای فصل یک اعصابم خورد بود که چرا باید منتظر فصل بعدی باشم اما الان که فصل دوم و خواندن در حد مرگ....

اصلا حالم غیر قابل توصیفه.😐😂

مطمئنن اگه پارتی به اسم فیک و وانشات های برتر تو وبلاگ بود این فیک در سه تای برتر فرار می گرفت😍

واو من عجب نابغما🤔😂

ددی بدو اینو بزار تو لیست برتر ها بدووو😂🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

دست من نیست به مولا باید بازدید هاش بره بالا😂 حداقل باید 30 هزار تا بازدید بگیره
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۹ شهریور ۰۸:۵۸

نهههههه چ پایان زیبایییی

جمننننن شههعععه

RM. kiute.ARMY

عجب رسمیه رسم زمونه:">
TINA
۲۹ شهریور ۰۷:۳۲

به به.. پیش به سوی فصل دو

RM. kiute.ARMY

الله برکت الا😂
Hasti
۲۹ شهریور ۰۴:۰۶

ساعت ۴ صبحه و من دارم گریه میکنم 😭😭😭😭😭تاحالا برای مردن جیمین انقدر گریه نکرده بودم😭😭😭😭😭 لعنتی این فیک چرا انقدر خوب بود😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

نویسنده عزیز مرسی که نوشتی ❤❤❤❤❤❤❤❤ فهش اون دفعه بهت زیاد دادم ولی ببخشید آخه باز تموم شد🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 حلالم کن بخاطر فهش هام به خدا قصد بدی نداشتم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

RM. kiute.ARMY

نه نرو جمن شههههههههههههههT^T
حلاله حلاله😂
Paniz⁷
۲۹ شهریور ۰۰:۱۱

و اینک دد؟..فیکای جدید شادی قرار نیست بیاد؟!... به ما که خبری نمیده تو خبر داری؟😂 

گفته بود تلاششو میکنه قبل از تموم شدن تابستون بیاد..

چیزی نشد؟:"]💔

RM. kiute.ARMY

فقط میدونم داره تایپ میکنه بچه ام:">
Paniz⁷
۲۹ شهریور ۰۰:۰۴

خب در لحظه اول از ددی و مونی برای زر زرای طولانیم عذر میخام..😂💔 به هر حال عامم فک کنم ازم بزرگتر باشی درسته اونی؟ به هر حال فیکت قشنگ بود داستان جالبی داشت ولی هم فصل اول هم فصل دوم یه چند تا مشکل کوچولو داشت مشکل فصل اول یکیش این بود که خیلی سریع تهیونگ به کوک احساس پیدا کرد.. در واقع سریع نبود ولی چون اون چند ماه اولو شرح نداده بودی کوتاه به نظر میومد.‌. مشکل مشترک فصل اول و دوم چند تا مشکلات نگارشی داشت میدونی... مثلا از جملات تکراری زیاد استفاده شده بود یا زیادی عامیانه بود.. البته یه جاهایی مثل جمله اخر فصل اول"به سمت خونه پرواز کرد" خیلی باحال بود میدونی..خوب میشه اگ بقیه جملات هم اینجوری باشه و ی چیز دیگه هم تو کل فیک از کلمه "کوک" یا "ته" خیلی استفاده شده بود..میتونستی لقب های مختلف روشون بذاری مثل"دارلینگ" یا "بیبی بوی" .."لاو" .."چاگیا" یا لقب هایی مثل "نفس" .."زندگی"..(خود وی برای این لقب جان میدهد:>) و مشکل فصل دوم اسماتش بود میتونست خیلی خشن تر باشه من اصلا از بی دی هس ام خوشم نمیاد ولی خوب میشد اینجا این مدلی بود.. مثلا اولش با کلی گاز و مکش های قوی مارکش میکرد.. یا دهنشو میبست و.. عام حتی کتک..؟! و خب برای گروگان گیری تهیونگم میتونستی ی جوری باشه که اذیت کنن ته رو که کوک بعدن پارشون کنه:) و چیز اخر.. مرگ جیمین رو(اشک درون چشمهایش را کنترل میکند) میتونستی خیلی دراماتیک تر کنی.. مثلا دقیقن لحظه ای که اورژانس میومد تموم میکرد یا کلی حرف میزد با تهیونگ و بهش میگفت گریه نکنه یا مثلا از جمله هایی مثل "ثانیه ها کش میومد" استفاده میکردی... ولی خیلی فیک قشنگی بود لذت بردم از خوندش.. منتظر بقیه کارات هستم‌.. بوراهه💜

RM. kiute.ARMY

نه راحت باش وب خودته😂

نویسنده
شهرزاد
۲۸ شهریور ۲۳:۳۶

به طرز بیرحمانه ای خوب بود

واقعا چرا انقد خوب بود

RM. kiute.ARMY

خود منم سواله برامT^T
Yasiiii
۲۸ شهریور ۲۳:۲۷

 هر چی اشک داشتم رفت همشو سر این فیک گریه کردم:") 

این فیک باید اسکار بگیره

هیچ وقت فکر نمیکردم قلم یکی اینجوری قشنگ باشه m.j.t تو خیلی ساده تونستی با کلماتت کاری کنی که آدم بره تو عمق ماجرا

پشمام ریخت

خیلی دوس دارم بازم ازت کار های دیگه ای رو ببینم تو هر جور بنویسی من مطمعنم که بهترینه 

RM. kiute.ARMY

درک موکونم:">
اتئزللیفاستسبال
توانایی خلق آثاری برگ ریزون همچون دزیره و هوس آف کاردز و خیلییییییییی فیک های معروف دیگه مثل عروسک گردان رو هم داره:">
Merey
۲۸ شهریور ۲۳:۲۳

عررررر فصل دووو دووو دووو دووو دووو دو دو⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩

 

 

 

راستی من دیگه ددی نیستم پس از این به بعد منم بت میگم ددی/:

ص.. شدی ددی⁦ಠ∀ಠ⁩

 

و اینکه بخدا نمیدونستم تویی و اینکه حتی

فکزشم نمی‌کردم ممکنه واقعا بیای⁦ರ_ರ⁩

RM. kiute.ARMY

چرا فکر نمیکردی؟😂
من اون قدر ها هم از دماغ فیل نیوفتادم فقط زیادی فراموش کارم😂
Kim Miya
۲۸ شهریور ۲۲:۵۷

ارعههههههه 

بلخرهععععععع😍♥️♥️♥️

 

فصل دووو♥️♥️♥️♥️♥️

دلم میخواد از خوشحالی محو شم😍😍😍

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

میرم ک نیم ساعته تمومش کنم 😁😁

می‌خوام رکورد بزنم🙄😁😁

RM. kiute.ARMY

نه نشو سمیهههههههه:">
آرام آرام با گوهر های فراوان😂
Yasiiii
۲۸ شهریور ۲۲:۵۱

عاشق صفحه ۳۴ فصل دو شدم ...

گریه ناک بود...

RM. kiute.ARMY

هیق:">
...
۲۸ شهریور ۲۲:۴۶

بالاخره اومدششششش

حمله به قلب دشمننننن

ولی فصل قبل اصصن جای خوبی تموم نشد

الان فصل دو اومد توانایی دارم باهاش عروسی کنم 😂

راستی

قسمت کاپلش نوشته کوکوی و ...

ینی یه کاپل دیه هم داره ؟

لطفا لطفا اگ یونمینه بگین من افسردگی نگیرم

اگ یونمین بخونم حس خیانت میگیرم به سپ همه خوبیای فیک از تو دماغم در میاد😐💘

RM. kiute.ARMY

والا بخدا من ندانم لابلی😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۸ شهریور ۲۲:۳۴

هق این خیلی قشنگ بود هق اشک شوق هق جیغ و بغض (>_<)(>_<)جیمینننمممممممم پسرمو ازم گرفتن 😭😭😭😭🥲🥲🥲🥲🥲🪦🪦🚬🚬🚬🚬🚬 خودکشی حلال است🥲🤧⚰️ته و کوک خیلی عاشق بودن هق دل سینگلم هوایی شد 

ددی بیا بخلم 🥲🥲🥲😭😭

RM. kiute.ARMY

سینگل نمیریم ی وخ؟:">
اومدمممممممT^T
Silver H
۲۸ شهریور ۲۲:۱۳

واییی الان تمومش کردمم😭😭😭😭😭جیمینممممم عرررر جییمیییینننننن قربونت بشم اخه چرااااااا چراااا نباید اینجوری میشدددد فاک بهت چوی کصاقتت😭😭ولی از حق نگذریم خیلی قشنگ بود💜🥲

RM. kiute.ARMY

هق یاران چ غریبانه رفتند از این خانه:">
فلا یک ریدر عصبانی
۲۸ شهریور ۲۲:۰۴

🌝

خاهر نویسنده انقد زیبا و شیرین نوشتی انقد همه چی دلچسب و لذیذ بود انقد من شوق و ذوق داشتم انقد با علاقه نشستم خوندم و صدبار گفتم چقد قلمت زیباست ولی چرا شما نویسنده ها با روح و قلب ما بازی میکنین ؛(

خب جیمین نمیمرد چیمیشددددددددددد‌‌‌

 

 

 

چرا جدیدا هم نویسنده ها زدن تو کار تراژدی و درام

واسه رضای خدا دوتا هپی اندم بنویسین که همه با خوبی خوشی درکنار هم زندگی کنن:/

بخدا زندگی عادی خودمون به اندازه کافی نچسبی و مزخرفی توش موج میزنه که هیچ نیازی نیست فیک غمگین بخونیم تا بفهمیم زندگی چقد تخماتیکه🥲

واقعا دلم میخاد یه دونه از این فیکای عر زدنی بنویسم ببینم نویسنده ها چه کیفی میکنن:/

 

 

 

 

ولی همین که انقد منو زخمی کردی ینی خیلی قلم قوی‌ای داری و کلا خیلی قشنگ نوشته بودی خسته نباشی🚬💜

 

امضا شین کاف(با یک روح رخمی)

RM. kiute.ARMY

اما کیف میده ها ریدر آزاری😂 اصن فرای لذت های دنیویه😂😂😂

سلامت باشه:">
V
۲۸ شهریور ۲۰:۰۳

هو هو امروز روز شانس شد داستانایی که روشون کراش دارم  تند تند میان بغلم خیلی خوشحالم ( عین یه بچه که به اسباب بازیه رسیده 😂🥺😂)

مرسی 

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیات لابلی مرسی حمایت*^*
َAysa
۲۸ شهریور ۲۰:۰۲

الان تموم شد دیگه؟؟؟

فصل سوم نداره؟؟؟

برم بخونم؟؟؟

RM. kiute.ARMY

برو برو توکلت به خدا😂
Silver H
۲۸ شهریور ۱۹:۳۷

آییی قلبمممم فصل دوووووو واییییییی خر ذوقق 🥲🥲نخونده دارم عر میزنم واسشش

RM. kiute.ARMY

عر:">
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۸ شهریور ۱۸:۳۷

میدونی دد زندگی باعث میشه درس بگیری از اشتباهاتت و من از خوندن بعضی از فیک ها درس گرفتم که اول وایسم تا فول شه بعد بخونم (T^T)

آخه اکثر مواقع یا نویسنده آپ رو متوقف میکنه یا کلا تا ما جان جان آفرین رو وداع نگفتیم آپش نمیکنه 🚬

خود من نزدیک 20 تا فیک نصفه دارم که ادامش آپ نشده 🥲🚬🚬

خلاصه الان که فصل 2 این فیک اومد با جت اسکی میرم میخونم و میام نظر میدم . از الان بگم که پوستر، ژانر، خلاصه، نویسنده، و ددی عامل مرگ منن(T^T) البته امیدوارم با وجود اون دوتا افریته(درام و انگست) دچار مود انگست نشم ولی به اون فرشته(رمنس) امیدوارم منو سالم تا آخرش فیک برسونه🤧(T^T)🚬🚬

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ:">
اون سیگار مود خالصه...
نگران نباش این فول شده:">
m.j.t ^^
۲۸ شهریور ۰۰:۲۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی جون

اینم فصل دوم

ببخشید از همه ی کسایی که منتظر موندن

*******************************************

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو قشنگ من که زحمت کشیدی*^*
V
۲۷ شهریور ۱۴:۳۱

ام. جی. تی. قشنگ بود ولی هنوز برای بهتر شدن کار داری یکم باید بیشتر فیک و..... بخونی 

و من توقع داشتم غمیگن تر باشه ولی خیلی نبود امیدوارم پارت بعد رو زودتر بزاری و هر ژانریش به اندازه باشه از اسمات تااااا غمیگن و..... 

ولی هپی اند باشه اما درام هم وسطاش داشته باشه ❤️🥺

فایتینگ

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

تشکرات*^*
آترینا .....
۲۷ شهریور ۰۰:۲۳

عررررررررر😭😭😭😭😭😭😭لطفا فصل دو رو زودتر بزار وگرنه خود کشی میکنمممممممم عررررررررررر😶✌🏻😭😭😭😭😭😭😭عالییی بوددددددد

RM. kiute.ARMY

صثبلضصالبنغابصن
دست به تیغ بزنی کمربند میکشمT^T
V
۲۶ شهریور ۲۰:۱۹

سلام 

فصل دو کی میاد ؟

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ندانم والا:">
myvkook88
۲۶ شهریور ۰۳:۱۱

بقیه اش چی ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

ندانم والا:>
m.j.t ^^
۲۶ شهریور ۰۰:۵۹

ددی اصن میشه لینک ناشناسمو بزاری توی پست؟ :D

RM. kiute.ARMY

البته ک میشه عزیزدلم*^*
Temis
۲۶ شهریور ۰۰:۴۸

خیلی قشنگ بود خوشحال شدم ک داره ب جاهای قشنگش میرسه ک یهو.. 

زارت.... 

تموم شد   ( -̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥᷄◞ω◟-̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥᷅ ) (。•́︿•̀。)(╯︵╰,)

 

 

 

 

 

 

عاقا زودتر بنویس بعد مدت ها فیکی ب دلم نشسته

 

ددی هواسم ب توعم هست هنوز فصل دوم slumbe party و ننوشتی 𓃰𓃰𓃰┌( ◕ 益 ◕ )ᓄ

RM. kiute.ARMY

زندگی یعنی همین😂

بوخودا دست و بالم نمیره:>
m.j.t ^^
۲۶ شهریور ۰۰:۳۶

سلام گوگولیای من^__^

داستان رو که دارم مینویسم و اخراشه و خب چون اتفاقات بیشتری نسبت به فصل اول افتاد، یکم نوشتنش طول کشید، البته این ب این معنی نیست ک خیلی طولانی باشه، نه، تعداد صفحاتش از قبل خیلی بیشتر نیست، ولی داستان قشنگتر شده

https://t.me/BChatBot?start=sc-448590-qcxus2e

این ناشناس منه، پیام بدین خوشحال میشم

و اینکه حتما بهم بگید بازم فن فیک میخاین یا وانشات؟ ژانر چی دوست دارید؟ چه موضوعی دوست دارید

و البته هرچی دوست داشتید هم بگید

مرسی از ددی جون بابت تمام زحمت هاش  :-* :) 

RM. kiute.ARMY

رحمت بود قشنگم فدایی داری*^*

ریدر ها
Erika
۲۵ شهریور ۲۰:۱۸

فصل دوم نمیخواد بیاد 

من دیگه نمیکشمممممم

ادامشو میخوام 

چرا فصل دوم فیکا اینقدر دیر میاد

واقعا دیر میاد یا من تحمل ندارم 

RM. kiute.ARMY

بد زمونه ای شده:>
hediyeh
۲۴ شهریور ۱۹:۴۲

من نمیدونم چجوری باید بخونمش😖💔میشه بگید

RM. kiute.ARMY

دانلود کن عزیزم*^*
نمد...
۲۴ شهریور ۰۹:۲۵

نویسنده،عالی بووود.فصل دو لطفن:-( 

RM. kiute.ARMY

موافقم:"(
Yasiiiii
۲۳ شهریور ۱۲:۰۹

عررر بعدیش کووووو پلیززززززززز میخوام بدونم بعدش چی میشهههههه

RM. kiute.ARMY

هنوز نیومده:>
دوست دختر بچه کوکوی
۲۳ شهریور ۰۵:۳۶

عرررر فک کن بیای تو سایت با فیک کوکوی مواجه شییی 

پشماااام پوسترووو

 

RM. kiute.ARMY

جوووووووون😂
sara
۲۲ شهریور ۲۲:۵۴

واااییییی چرا پس فصل دومش نیومد؟

ساعتی سه بار دارم چک میکنم بلکه فرجی شه 

ینی انقد که الان نگران تهیونگم نگران کنکورم نیستم

خداکنه کوک زیاد باهاش بد رفتار نکنه دلم میشکنه

 

 

ممنون از نویسنده و کسی که فیک رو تو سایت میزاره (نمیدونم به اون کس چی میگن) و کسی که جواب پیامارو میده (به اون کسم نمیدونم چی میگن) و کلا همه دست اندر کاران

RM. kiute.ARMY

خدا کنه با آرامش برن سر خونه زندگیشونT^T

همه رو فعلا یک نفر انجام میده😂 (هم پیام و هم قرار دادن) نوکرم عزیزدلم فدایی داری*^*
Erika
۲۲ شهریور ۱۹:۴۶

اخه چراااااااااااا

واقعا نویسنده رو چه منطقی اینجا داستان تموم کرد

جا حساس تر پیدا نکردین 

 فصل دوم کی میاد

هققق

چرا 90% چیزای خوب یا پارتی یا فصلی هستن 

 

RM. kiute.ARMY

استراتژیک ریدر کشی😂
سارا
۲۲ شهریور ۰۹:۱۶

*وی در حال گریستن * 

ددی جان بلاخره یه فن فیک 🥴🥴 

چند تا شات داره ؟؟

RM. kiute.ARMY

دوتا:">
Gaul JK❤
۲۲ شهریور ۰۲:۳۲

فول؟

مشکوک میزنه !

ادامه داره؟

RM. kiute.ARMY

فصل دو داره😂 ایول داریا😂
sara
۲۱ شهریور ۲۳:۰۸

پس کی فصل دومش میاد؟

موندم تو کف

RM. kiute.ARMY

همه موندن😂
^^ 𝘆𝘂𝗶...ببل اوشولوی بیان 🐯🧁💜✨ تیوت بشتنی 🥺💖
۲۱ شهریور ۲۳:۰۵

فصللللللل دوم پلیززززززززز پلیززززززززز 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
helma با ح
۲۱ شهریور ۲۰:۳۵

نهههههههههه چقد سماریو چیدم تو ذذذهنممممممممممممم

عای خدا سیو میییییی و همچنین تهیونگ رو :[

RM. kiute.ARMY

همه در حال جان دادنیم:">
Yasiiiii
۲۱ شهریور ۲۰:۱۰

ددی😐فهمیدی چی شد؟ 😐میخوان به هفتمی ها آلمانی و فرانسوی هر کدوم ک خودشون بخوان یاد بدن😐 ما دهمی های بدبخت چی پس ؟ 😐💔

حالا عیبی نداره میرم فیک میکنم روحیم وا شه😂😐💔

RM. kiute.ARMY

احتمالا به ما ها چینی یاد بدن تا پدرمون دربیاد😂 چون 4 تا لحجه متفاوت داره:">
Piko niko
۲۱ شهریور ۲۰:۰۱

استغفرالله 😐💔

 

من نمد چرا اینقدر گناه کارم ؟؟!

عاالی بود دم سازنده گرم از راه دور دستش رو میبوسیم 🌸💫

خسته نباشه 

 

📿من برم یکم ذکر بگم تا فیک های بعدی که بیان🙂🌸💖

 

با اجازه 

اها راستی کیوتم من یه فیک نوشتم ۱۲ صفحه هست 

میتونم بهت بدم اول خودت بخونی اگ خوب بود بزاریش یا فقط از جاهای دیگه میگیری؟؟😐🐿

RM. kiute.ARMY

اب مقدس بیارم؟😂
سلامت باشی:">

برو برو التماس دعا😂
نه کار های سایت اورجینال واس خودمونن*^*
بده دستت طلا😂 منتها وانشاته نه فیک
Fatima
۲۱ شهریور ۱۹:۳۳

من تازه میخوام بنویسم میشه بگی چجوری لینک درست میکنی یا پی دی اف؟ ممنون

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/525
به این پست مراجعه کن عزیزم*^*
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۱ شهریور ۱۵:۲۲

😂 یسوال دارمممم 

یکی گفته بود کلی فیک نخونده دارههه 

چجوری آخه؟ 

من روزی پنج تا فیک فول میخونم بازم کمبود فیک دارم 😁🤦🏻‍♀️ 

نمیشه یوم از فیک های نخونده تونو به منم قرض بدید ؟ 

RM. kiute.ARMY

من فیک نخونده دارم😂
وی
۲۱ شهریور ۱۵:۱۸

واییی خیلی عالی بود منتظر فصل دومشم

RM. kiute.ARMY

همچنین:">
... anashid ...
۲۱ شهریور ۱۴:۰۲

من معتاد فیک شدم 🤧😂😂

RM. kiute.ARMY

تبریک میگم😂
Kim_Acha
۲۱ شهریور ۱۳:۰۳

تو ی روز سه تااااااااااااااااااااااااااااااا ^o^🔥🔪💜💜💜

کیل می پلیز ^_^💜💜

فصلیهههههههههههههههههههههههههههه:'') 💜💜

کوکویهههههههههههههههههههههههههه😭😭🔥🔪💜

خدایا بهش نیاز داشتم.. 

تنکس سو ماچ نویسندش

تنکس سو ماچ خواهر ددی « نچ 😂عمه نیستا:/» 

 

 

RM. kiute.ARMY

ای لاو یو بیبی😂
Hasti
۲۱ شهریور ۱۲:۵۵

چرا با مننننننن این کارو میکنی اخه🥲🥲🥲 

از هرچی رمان های باز بدم میاد😭😭😭 آخه دلتون میاد ما رو تو خماری بزارید۰🥲🥲الان من درس نمیتونم بخونم چکار کنم ها🥲🥲🥲 الان من دارم خود زنی میکنم آخه چرراااااا فقط بگو چرا  🥲🥲🥲🥲🥲🥲 هی کلا هرچی فیک خوبه همش آخرش باز تموم میشه اصلا من رد دادم دیگه🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲 آقا خوب خیلی خوب بود لعنتی این از اون رمان هایی بود که من تو نیم ساعت کل شو تموم کردم🥲🥲🥲🥲 چرا باید باز تموم میشد همون مینوشتی دیگه🥲🥲🥲🥲🥲😭😭😭 ولی خیلی خوب بود دوسش داشتم یک جورایی عاشق فیک شدم فقط جان جد پدر مرده من زود بنویس ادامه رو❤❤❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗😭

RM. kiute.ARMY

حال میده😂
میاد میاد دونت ووری:">
Vampire
۲۱ شهریور ۱۰:۲۸

سلام این فیک دانلود نمیشه لطفا رسیدگی کنید

RM. kiute.ARMY

رسیدگی شد مشکلی نداشت*^*
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۲۱ شهریور ۱۰:۰۶

یوما یوما تیرررررر

آییم ساری ایتس فیک لاوووووو

ایما هجا ایی چوله...

و استر فاین یه...

هیچی اومدم یه نمک بریزم برم.

منتظرم فصل اول فن فیکشن رادین تموم شه بچم داره ویرایش میکنه بعدش با کلی فیک رگباری حمله کنم سمتت:)

RM. kiute.ARMY

مشاپ زدیا😂😂😂
عر باعث افتخاره:">
•-•
۲۱ شهریور ۱۰:۰۳

چرا با قلب آدما بازی میکنین😢👊💔🗡

لعنتی جا از این حساس تر نبود فیک رو تموم کنی؟😢🗡💔

RM. kiute.ARMY

تازه رحم کرده بهمون😂
روح خدا بیامرز کامرانی
۲۱ شهریور ۰۴:۵۲

وی در حال خنج انداختن خویش

 

 

آخه نویسنده محترمممم تو مسلمان نیستی؟؟؟ اخه این چه جایی بود که تمومش کردی

حالا که اینجوریه منم پای دیگ شوله زرد نفرینت میکنم🙂🦥

RM. kiute.ARMY

نکن سمیه:">

اخ اخ اخ😂
elisa
۲۰ شهریور ۲۳:۲۸

عررررر ددههههه

چ کراشهههههه 

کاورششششششش 

ژانرشششششش

عررررررر 

بیاین منو نجات بدینننن 

رفتم بخونممممممم

 

RM. kiute.ARMY

همه چیزش کراشهT^T
AvVvA.army
۲۰ شهریور ۲۳:۱۶

یا خدا 

یا بسم الله

ددی قضیه فیک فضول چیهههههه

من خبر ندااااارم

بابا چرا من هر فیکی رو دوس دارم ناز میکنه میره

 

RM. kiute.ARMY

مشکلی پیش اومد:">
Kim Devil
۲۰ شهریور ۲۳:۱۳

سزومخسسصسبک

آههه قشنگ معلومه فصل دو قراره هیجان انگیز شهT^T✌🏻😎 و کمی غمناک البته فکر میکنم . ولی مهم نی ما بسی این فیک را دوست میداریم T^T✌🏻 

هق نمد چرا یهو هوس فیک های امی رو کردم 🤧 دلتنگشونمممم 

RM. kiute.ARMY

نابتالیتغفسقتلبزد
امی ک خداست قلمش:">
Mary jab
۲۰ شهریور ۲۳:۰۵

قشنگ بود 😍👏👏

RM. kiute.ARMY

مرسی لاب من*^*
Midari ikishima
۲۰ شهریور ۲۰:۴۳

پشمااام یعسسسسس 

تنکسسس ددیییییی 

خیل خوشحال شدمممم :))

تهکوکمممم:)

 

 

RM. kiute.ARMY

ولکام میداری شییییی*^*
AvVvA.army
۲۰ شهریور ۱۸:۱۹

یا ابلفضلللللللل از اوناس صاحب خونه عاشق کسی میشه ک براش کار میکنه

البته فک کنم😐

خدارحم کنه،الغوث الغوث الغوث ......

RM. kiute.ARMY

اره هموناست😂
YooJ
۲۰ شهریور ۱۷:۴۴

کلی فیک نخونده دارم اما با این حال واجب شد اینم بخونم :")

RM. kiute.ARMY

نخونی از دست رفته:">
nam-nam
۲۰ شهریور ۱۷:۱۰

فیک جدید 💃💃💃

فیک جدید 💃💃💃💃

فیک جدید 💃💃💃💃💃

نیناش ناش 💃💃💃💃نیناش ناش💃💃💃💃💃

+18💃💃💃💃💃

😈😈😈😈😈😈😈💀💀💀💀💀💀💀

RM. kiute.ARMY

استغفرالله😂
Rooni .NKV =)
۲۰ شهریور ۱۶:۵۵

چرا انقد کاورش مرگه ؟

چرا ژانراش انقددددد مرگننننننننننننننن

خدایا بیا منو بکشششششششششش

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههههههههههه:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان