BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن I'm a Survivor

7_7nlo.png

♚FULL♚

 

نویسنده Delaram
نوع روابط دخترپسری
کاپل  تهیونگ و رنزمه 
ژانر رمنس . خون آشامی . کمی اسمات . کمی امگاورس
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 295 (جمع دو فصل)

 

✥TEASER OF FIC✥

✡︎ C L I C K ✡︎

  

✥ music of teaser ✥

✡︎  C L I C K ✡︎

    

✥ عکس های لوکیشن ها و قلعه ✥

✡︎ C L I CK ✡︎

 

✥ ویدیو پیشنهادی متن ✥

✡︎ C L I C K ✡︎

 

برشی از داستان : 

من یک ملکه ام (I'm a Queen) .

به عنوان انسان نه چیز دیگه ای .

حتی نه به عنوان چیزی از جنس بچه در شکمم. ‌.‌‌..

این راهی نیست که سودی برای هیچ کدوم از شما داشته باشه .

این یه جنگه ...

فکر نکنم نیاز به توضیح معنی این کلمه داشته باشید .

احساساتتون رو خاموش کنید .

منطقتون رو جلو بندازید.

ما همه یک باز مانده ایم .

پس با دست خودتون،خودتون رو از بین نبرید .

هیچکدوممون لایق اینطور مرگی نیستیم ...

پس برای بهتر مردنمون هم باید برنامه بریزیم ...

  

پیشنهاد :

تیزر رو با هدفون و یا هندزفری در یه مکان اروم گوش بدید(تاثیرش بیشتره)

پی دی اف (عکس های لوکیشن و قلعه ) و (ویدیو پیشنهادی متن )

مربوط به فصل دوم هستن . بهتر هست همراه با فصل دوم دیده بشن♡

    

SEASON ONE

⚔️🖤🩸DOWNLOAD🩸🖤⚔️

  

SEASON TWO

⚔️🖤🩸DOWNLOAD🩸🖤⚔️

  

 805_vpfe.png  

۲۴ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
شامپو بدن جونگ کوک
۱۶ تیر ۱۱:۴۵

برای مشکل رنگ باید این کارا رو بکنید

 

فایل pdf مورد نظر خود را باز کنید.

حالا از روی نوار ابزار، باید گزینه file را انتخاب و سپس print را بزنید.

اکنون از روی پنجره‌ای که برای شما باز خواهد شد، باید گزینه Preferences را انتخاب کنید.

از روی نوار ابزار پنجره‌ای که برای شما باز خواهد شد، باید Color را بزنید

RM. kiute.ARMY

*خوابیدن زیر پات

از روممممم رد شوووووووو از روم رد شووووT^T
Pariya
۲۵ آذر ۲۲:۲۸

سدانده آره؟

بگو نه

بگو نهههههه

هق

RM. kiute.ARMY

یکم هست:">
Pariya
۱۵ آذر ۱۹:۱۴

برنامه‌ای داری؟

اگه داری اسمش چیع؟

RM. kiute.ARMY

والا دورت بگردم من با فایر فاکس توی سیستم بازش کردم
اما با گوشی هم اپ ادوب اکروبات عالیه
Pariya
۱۳ آذر ۲۳:۳۷

آخه با گوشی هرکی دان کردم صفحش سیاه بود.

RM. kiute.ARMY

مطمئنی لاو؟
من الان فصل دوم رو دانلود کردم کاملا نوشته ها بود
Pariya
۱۰ آذر ۲۲:۳۶

چرا هرموقعه دانلودش میکنم اینطورههههه

ددیییی

صفحه‌اش سیاههههه

چیکار کنم؟؟؟

RM. kiute.ARMY

فدات شم فایل مشکلی نداره:")
سارینا
۰۲ آذر ۲۲:۳۵

آممممم نمیادددد

RM. kiute.ARMY

بخدا لینک درسته:">
مهسا
۳۰ آبان ۱۵:۳۴

نمیاره

RM. kiute.ARMY

لینک شد عمر من درستهT^T
Pariya
۱۸ آبان ۲۲:۰۷

های.میگم این لینکش مشکل داره فکرکنم.چندبار دانلودش کردم اما نمیومد.چه کنممم؟

RM. kiute.ARMY

سلام قربونت بشم لینک مشکلی نداره شما مرورگرت رو عوض کن جانات ㅠㅡㅠ
erika
۱۱ مهر ۱۴:۰۸

محشر بود 
عالی ترین و به یادموندنی ترین فیکی بود که تا الان خوندم 
لحظه به لحظه این فیک و من زندگی کردم 
تیزر،موسیقی، عکسهای لوکیشن و... همه چیزش عالی بود 
یعنی در حدی خوب بود که اون اخرا دلم میخواست از رو این فیک یه فیلم سینمایی بسازن😂🥺✨

RM. kiute.ARMY

از پکیج اموزشی پرش هم تکمیل تر😔
😊
۲۰ تیر ۱۱:۱۰

هیچ وقت به خاطر یه فیک گریه نکرده بودم ولی سر این اشک ریختما اشک😂

RM. kiute.ARMY

گودرتتتتت!!😂
sara
۱۸ تیر ۱۹:۴۲

هیچی عالی شد من تا حالا سه تا فیک از این سایت خوندم ولی سه تاش صد اند بوده اینو هاش و یدونه هم گی خوندم اسمش یادم نی نمد شانس منه یا ن ولی رو هر کی کراشم  میمیره رنه ببخت نباید میمرد هعییی شانس منه:)

RM. kiute.ARMY

پس کلا دست به سد اندت خوندنت خوبه😂
سونگ جی وون
۰۹ تیر ۰۹:۴۷

سلام ددی... میخواستم فقط بگم که... من می‌خوام از دانشگاه انصراف بدم... دارم دنبال کار میگردم و وقتی به اندازه کافی پول جمع کردم میرم یه جای دور... و جامو به هیچکس نمیگم؛ و البته که باز برمیگردم چون دلم برا خیلی چیزا تنگ میشه اما دیگه پیش کسی زندگی نمیکنم چون به نظرم میاد تنهایی زندگی کردن برای آدمی مثل من خیلی بهتره _ تا زمانی که یکیو پیدا کنم که لایق این باشه که تنهاییامو باهاش شریک بشم، نظرت چیه دارلینگ؟

RM. kiute.ARMY

اگه تصمیم خودته و دلت اروم میشه...پس برات هرشب دعا میکنم تا بهترین اتفاق ها برات بیوفته سوییتی من*^*
Sajedeh
۰۳ خرداد ۰۱:۲۵

سلام خیلی عالی بود، ی سوال اون گرگ قهوه ای،کی بود؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام ب روی ماهت*^*
اطلاعی ندارم:">😂
......
۰۱ ارديبهشت ۱۴:۰۶

فصل دوم هم داره؟ 

اخه خیلی بد تموم شد

RM. kiute.ARMY

نه همینه:">
Delaram
۲۹ اسفند ۰۸:۳۳

اره . شاید ... برای علائم نگارشی یه بار کامل خوندم گذاشتم چیزایی که بنظرم نزاشته بودم 

اما اشکال نداره😁

فایتییینگگگگ

عیدتم مبارک ❣❣

RM. kiute.ARMY

عید تو هم مبارک دلبرم:">
Delaram
۲۷ اسفند ۱۶:۰۶

و اینکه ... هیونگ . اشکالشو میگی ببینم کجاش بد شده❤❤

RM. kiute.ARMY

من بهش نمیگم اشکال. تو هم نگو اشکال! بگو چیزی بوده که یادت نرفته یا بهش زیاد اهمیت ندادی.
ضمایر، توصیفات و علائم نگارشی
Delaram
۲۷ اسفند ۱۱:۳۷

واقعا؟ ... نمیدونستم😔

 

اشکال نداره ... حتما دلیلی داشتید ... سعی میکنم از این به بعد اگر خواستم بنویسم  بهتر کار کنم 

 

بازم مرسی❤

RM. kiute.ARMY

نبینم غمت رو ها بیبی! قلب من طاقت نداره بخدا:")
Delaram
۲۷ اسفند ۰۸:۱۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چه قسنگه نظرت ❤❤❤❤❤❤❤

ادم ذوق میکنه منتظر جوابات باشه😍

هیونگ درستشون کردم چیزی که گفتی ...😘😘😘

این چند شاتی  قراره توی ۵ پارت بدم . و اینکه اخر کار فول رو میدم .

**** ****** ***  ****  *** 

**** ***** * ***** 

******

**** * ******* *********** *****

******* *** ** 

 ***** * 

**** ***
**** ***
**** ***
**** **** ***** ***** *** ***** ** *** ** **** **** *** ***** *** *** ****** *
** *** ***** ****** ****** ** **** ******** * *** * *** *** ** **** **** **********
***** *** * **** ** **** ****** *****
**** ** *** ****** *** *** **** ** **** ***** ***** *** **** **
**** ** ******* *** *** *** ***** ** *** **** **
*** ** 

 

***** *** ****

 

*** ***

 

**** **********

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی دلاراممT^T ولی میدونی که ما دوبار بازبینی داریم درسته؟
بازبینی سطح اول و باز بینی سطع دوم...متاسفانه از بازبینی سطح دوم رد شد...:"(
Delaram
۲۵ اسفند ۱۱:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام هیونگ .... 

قرار بود برای عید یه چند شاتی بیارم ❤❣❣

 فعلا شات اول رو اوردم ببینی و نظرت رو بهم بگی و اگر اشکالی داره اصلاحش کنم برای ۲۷ ام  یعنی دو روز دیگه اولین شات رو با پوسترش و اینا بهت بفرستم 🥰😘 

****** *** **** *

این لینکشه ❣ اگر اشکالی داشت بهم میگی🙏🏻🙏🏻🙏🏻مرسی 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام دلارامم*^*
عالی بود! پرفکت!
یعنی نقص نداشت و قشنگ معلومه سبک خودت رو پیدا کردی:")
فقط بعضی جاها آخر جملات نقطه نذاشتی...که معلومه یادت رفته...حق هم داری چون معلومه برای نوشتن داستان واقعا دل ب کار دادی! این یه ویژگی سوپر مثبت از توئه ک میخوام مااااااااااااااچش کنم!!!
براوو!
فقط علائم نگارشی رو یعنی نقطه هارو رعایت کن...بقیه اش رو دست نزن ک عخشه:">
Nana
۲۴ اسفند ۲۰:۳۰

بهم بگییییید فصل سه هم داره بگییییییید

 

RM. kiute.ARMY

نداره:">
Sana
۱۸ اسفند ۰۱:۰۷

دانلود کردم باز نمیشه چرا😕

RM. kiute.ARMY

پی دی اف خوانت رو عوض کن لاومT^T
Baby bunny🐰
۲۷ بهمن ۱۳:۱۵

میخوام بغلت کنم ددی میشه؟

مرسی هستی

دلم میخوام تو بغلت گریه کنم میشه؟

ممنونم...

................

RM. kiute.ARMY

البته ک میشه عزیزم این اغوش مال توئه!
Baby bunny🐰
۲۶ بهمن ۱۵:۳۵

اما اگه تنهام بزاری چی؟

دوستمم گفت تنهام نمیزاره ولی گذاشت...

نمیدونم ددی هیچی نمیدونم
خیلی خسته ام حتی نمیتونم فکر کنم مغذم یخ زده همینطور قلبم و روحم و جسمم

این کلمات نمیتونن احساسمو بگن ددی

از ته دلم نیاز دارم به یکی اعتماد کنم و بعدش پشیمون نشم میخوام با یکی درد و دل کنم و پشیمون نشم...

یه سوال بکنم راستشو میگی؟

 

ازم نا امید شدی؟

RM. kiute.ARMY

تو ک خودت رو داری فرشته کوچولو:) از هرچی بترسی سرت میاد میاد دارلینگ...
میفهمم لاو..درکت میکنم

چرا باید نا امید شم؟ تموم دوست داشتن و محبت کردن از امید سرچشمه میگیره...امید نور خالصه...روشناییه:)
Baby bunny🐰
۲۵ بهمن ۰۹:۴۱

بیبی بانی من...قشنگه ددی خیلی قشنگه اما من هیچی حس نمیکنم...

همیشه دوست داشتم به کسی تعلق داشته باشم ولی الان هیچی هیچی...

نمیدونم اگه بگم دعوام میکنی یا نه ولی میگم ...

تیغ میزنم ... اسمش بده ولی خودش نه

میشه باهم حرف بزنیم ؟مهم نیست راجب چی فقط تنها نمونم لطفا...

RM. kiute.ARMY

من تنهات نمیزارم لاولی:)
تو فقط خسته ای...یکم از این دنیا فاصله بگیر و با خودت خلوت کن
Baby bunny🐰
۲۴ بهمن ۲۳:۰۱

ددی هیچی حس نمیکنم...هیچی هیچی...خیلی پوچم....

همه چی یهو رفته ددی نمیدونم چرا...

ارزوهایی که داشتم...الان فقط دارم سعی میکنم ازشون فاصله بگیرم...

نمیفهمم ولی خیلی گوهه حسی که الان دارم و نمیدونم چیه

میدونم خستت کردم انقد از این حسای مزخرفم گفتم ولی کس دیگه ای نیست چه کنم...

RM. kiute.ARMY

چرا قشنگم؟
کی باعث شده بیبی بانی من اینجوری بشه؟
Baby bunny🐰
۲۳ بهمن ۲۲:۲۲

مامان بهم میگه دیوونه شدی یا جنی چیزی تسخیرت کرده و م هنوز در خلسه سیر میکنم ددی قلبم رو حس نمیکنم قلبم داره میگریه خودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

درک میکنم:">
Baby bunny🐰
۲۲ بهمن ۱۵:۵۶

سلام ددی

میشه واسه stay alive بمیرم؟

میشه باهاش پرواز کنم؟

میشه برشدارم ببرم؟

نمیتونمش ددی

اصلا هیجوره نمیتونمش

خیلی خوبه خیلی

میشه جیغ بزنم ددی؟

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

غغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا انقد خوبهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ددی کمکم کننن پریودم هستم دیگه هیچی کلااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

حس میکنم...
حسی نمیکنم:")
Negar
۱۲ بهمن ۱۳:۵۴

هعی 

سخنی نیست مزا

بس ک زر زدم خودم از دست خووم خسته شدم:/

ولی چر اینطو تموم بشد

هارتم پوکید

کلاسامو پیچوندم اینو بخونم اول صبی عین خر کور شدم تا تموم شد بعد رنزمه بابای ی آقای خاکستری جدید سلام:/ ن این دیگ بدهههههه ن این بدههههههههههههه آهههههههه 

پ حداقل بیا ی دو بنویس سرنوشت این آقا خاکستری رو ب ی پایان خوش برسون منو کفن کنی

ولی تصور دوتا اقای خاکستری هم نمیزاره من ب زندگی ادامه بدمممممم

ولی باید بگم ب طرز عجیبی من باهش زندگی کردم و حس میکنم ب خاطر این ک فیلم اصلی رو دیده بودم همچین حسی داشتم ولی خب....خلاصه خیلی گاد بود دمت گرم و متوجه شدم هر چی جلوتر میرف قلمش بهتر میشد واقعا فایتینگ کارت بیست بود!

البت خالی از شکر نیس ک ددی و مونیم کم زحمت نکشیدن دم همشون گرم 

خداقوت ب همتون

(حس میکنم شبی حاج آقا ها دارم سخنرانی میکنم رو ممبر:/)

خب بوس ب کَلَتون بابای♡

*مدیونید اگه کُلتون خونده باشید:/*

RM. kiute.ARMY

خاص تموم شدT^T

به به*^*مسلما تمرین بیشتر کار رو بهتر میکنه:">
سلامت باشی بیبی رحمتهT^T

تسبیحت سبزه یا قرمز؟😂

نه همون کله خوندم😂
Delaram
۰۷ بهمن ۰۷:۳۶

سلام خوبی♡

غیر از یو آپلود از کجا میتونیم آپ کنیم؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
https://www.uplooder.net/
Delaram
۲۹ دی ۱۷:۰۶

چه کیوت شدهههههههههههههههههههههه سایت

اون قلبه صورتیهههههههه😍😍😍

RM. kiute.ARMY

قلب صورتیه عملا ناموس خودمه:")
...
۲۷ آذر ۰۹:۳۰

قلبم .....چرا با من این کارو میکنیننننن؟ 
ولی خیلی قشنگ بود ی جعبه دستمال کاغذی رو تموم کردم هاهاها
تنکیووو

RM. kiute.ARMY

ولکام جیگر*^*
Delaram
۱۱ آذر ۱۴:۴۶

اوکیه پس ... کوماعوووو

RM. kiute.ARMY

چونمانیو چاگیا*-*
Delaram
۱۰ آذر ۱۵:۴۷

سلام هیونگ  خوبی

اومدم یه سوال بپرسم 

برای اینکه یه فیکی رو اپ کنیم تا چند فصل (یا پارت) میتونیم بدون اینکه بریم توی صف بزاریم ؟

۵تا ؟؟ یا کمتر؟

 

راستش دارم یه فیک مینویسم که احتمالا برای تعطیلات عید باشه . میخوام خیلی روش وقت بزارم و یه چیز عالی از توش در بیارم . امگاورس هم هست . بنظرت چکار میتونم بکنم ؟❤ 

چون اینجوری اگه توی یه فصل بزارمش خیلی طرفدار نداره 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم تو خوبی؟*^*
درسته پنج تا یا کمتر

پس همون چند شاتی اپش کن
...
۰۲ آذر ۲۲:۳۸
خیلی قشنگ بود ...خیلی ولی دارک تموم شد :( انقدر گریه کردم که چشام خون شده بودن ....
تیزرت هم عالی بود خیلی خفن بوووددد
اهنگیم که انتخاب کرده بودی واسه تیرز عالی بود
خلاصه که عالی بید و دارک

RM. kiute.ARMY

پایانش خاص بود:">
ریدر سخت پسند😎
۱۸ آبان ۰۲:۴۲

خیلی خوب بود بهترین فیکی بود که خونده بودم  اصن شاهکاره به نظرم نویسنده خیلی ذهن خلاقی داره من که حال کردم  بعد مدت ها یه چیز درست و حسابی خوندم  ویدیو پیشنهادیتم خیلی مود بود من باهاش کلی عر زدم ولی اهنگشو پیدا نکردم،  خلاصه دمت گرم اولین باری بود که یه داستان میتونست کاملا مود من باشه و واقعا از ته دل از خوندنش لذت ببرم و معلوم بود که حسابی روش کار کرده بودی خسته نباشی امیدوارم بازم یه فیک عالی دیگ ازت بخونم فک کنم الان نویسنده مورد علاقم شدی😉جوری به وجد اومدم اصن کلمات بیانش نمیکنن

مرسی واقعا💋❤

RM. kiute.ARMY

دستش درد نکنهT^T استریت نویس های سایت واقعا قلمشون حرف نداره!
Zahra Mohseni
۱۷ آبان ۱۵:۲۶

عاششششق فیکت هستم عالییی بود به جز تهش که خیلی غمگین بود عالی بودددددد وای خیلی خوب بود خیلی ولی من تهش تو مغزم اینطوری کردم که بخوره از خون تهیونگ😂😭

RM. kiute.ARMY

تهش خیلی خاص بودT^T
suga:|
۱۰ آبان ۰۲:۰۹

باحاله؟

دانلودش کردم

دومین فیک استریتیه که میخوام بخونم:/

امید به شی هیوک که باحال باشه

 

از خوندن فیکای استریت یه حس حسودی سمی بهم دست میده برا همین عمرا از شوگولیم بخونم-_-

از بایس رکر عزیزم ته ته میخونم

RM. kiute.ARMY

باحاله باور کنT^T

من مشکلی ندارم اما نمیتونم فیک های دختر پسری کوک رو بخونم:|😂😂😂اصلا هم ربطی به من نداره چون بایسم نی اما نمد چرا کوک استریت نمیتونم اما بقیه رو اره😂
Delaram
۲۲ مهر ۲۰:۵۷

سلام ددی خوبی 

ببخشید من هعی میام مزاحمت میشم ❣❣❣

من که هنوز نتونستم فیک جدیدی رو شروع کنم چون میترسم توی این مدرسه ها یهو خیلی اذیت بشم 

میخواستم به چیزی بگم 

سر همین فیک survivor خودم میخواستم اگر ممکنه پایین اون پیشنهادی که گذاشتی یکی دیگه هم بزاری 

چون بنظرم ریدر ها وقتی میخونند ممکنه دچار اشتباه بن 

دستت طلا🌺🌺🌺

این پیشنهاد که : 

پی دی اف (عکس های لوکیشن و قلعه ) و (ویدیو پیشنهادی متن ) مربوط به فصل دوم هستن . بهتر هست همراه با فصل دوم دیده بشن♡

RM. kiute.ARMY

مراحمی وجودم*^*
ایگو کنچانا:"(
قرار دادم قشنگم*^*
Delaram
۰۹ مهر ۰۹:۳۰

قربونت برم شما که هر روز دارید بهم کادو میدید با جیزای قشنگی که میزارید من دیگه چه کاددیی بخوام😘😘😘

RM. kiute.ARMY

نفرما جان دلم شما تاج سری دورت بگردم:">
Delaram
۰۶ مهر ۱۵:۱۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خوبی 

یه مدت نبودم 

الان اومدم 

یه وانشات یا تک پارتی ( نمیدونم چی بهش میگیم🤦🏻‍♀️۱۸ صفحه ای هست ) نوشتم(یعنی از نوشته های زیر خاکیم پیدا کردم 🤦🏻‍♀️😂) 

اومدم خودم به مناسبت تولد فردام بزارم😂😂😂😂😂😂😂دیوونه هم نیستم 🙄😂😂

 

**** ***

*** ****

*** * *** **** 

**** * ****** * * *** ******* *** ****** 

******* *** ** ***** 

***** **** * **** ** *****

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم!!!!
تولدت مبارک باشه الهی قشنگ مننننننننT^T
خعتکحخثعفکصخه4عفکهخص4کخ
فدا دست و بالت بشم ماها باید کادو بدیم نه تو:">
Arshia
۰۱ مهر ۲۳:۲۰

حاجی اینه؟😐

من دیروز تمومش کردم 😐

RM. kiute.ARMY

شرمنده دیگه دست و بالم مث زیر بغل جیمین خالیه😂
https://uupload.ir/view/3yii_%E2%80%A2_%E2%80%A2angel%E2%80%A2_%E2%80%A2.pdf/
https://uupload.ir/view/ez0_into_the_night_(1).pdf/
https://uupload.ir/view/711j__derikafield.stylish.bts.pdf/
Melina
۳۱ شهریور ۱۸:۴۳

یه چیزی اون دختره که پشتش زخمی سوجین از جی آیدل 

که کمپانی انداختش بیرون😭😭😭💔

RM. kiute.ARMY

سوجین دخمل خوشگلم:">
.Mitsuha x Wonho shl.
۳۱ شهریور ۱۴:۴۲

سلامتی همه مهری ها ژوون بباید وسط🐥😁🤧❤🧡💃🍬

RM. kiute.ARMY

*قر میدهد*
Delaram
۳۰ شهریور ۲۰:۵۸

عههه

مثل خودم مهری هستی💜💜

(Yasiiiii)

RM. kiute.ARMY

ژون همه مهری ها😂
Yasiiiii
Delaram
۳۰ شهریور ۱۲:۴۲

مرسی بابت بغل گرمت🥺❤❣

RM. kiute.ARMY

هیق لاب یو:">
Delaram
۳۰ شهریور ۱۲:۳۹

اقا بچه پسر بود دیگه 😂😂😂

دوتا اقای خاکستری بنظرتون خانمه؟😂😂

RM. kiute.ARMY

حالا شاید زد بعدا خانوم شد😂
hadis
۳۰ شهریور ۰۴:۴۶

ایییییی تففف توروتتتتت چرا اینطوری تموممم شدددد گریممم گرفتتتت با اهنگای غمگینم خوندنش یعنیی عررررررررر

عالیههههه ولیی ای دخترم خوب بچه دختر بود یا پسر؟؟؟

لهنتیییییی ایی گادددد

RM. kiute.ARMY

شاید ترنس بود؟😂
Yasiiiii
۲۹ شهریور ۱۹:۴۲

ددی من بیکارم میام کامنتایه بقیه رو میخونم😂😂😂😂😂 

بوی مهر؟ 

بیچاره تنها ماهیه که بو داره 😂

منم تو همون ماه به دنیا اومدم😂😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

نه لاو خود منم میخونم😂
فحش خور ترین ماهه😂😂
army.
۲۹ شهریور ۱۸:۱۲

اینم خوندم تموم شد کمبود فیک دارم😂

عقط یه فیک ارباب برده ای درباره ی کوک بود 

 

 

نیس چرا انگار اب شده رفته زیر زمین ؟

چچچچچچرررررراااااا خدا🙃

RM. kiute.ARMY

چون متوقف شد:">
V
۲۹ شهریور ۱۸:۰۴

حالا بخاطر ددی که بیشتر فحش بارون و.... ام نکنه تسلیت میگم برای رنزمه که مرد😂🥺😂

 

ددی واقعا مدرسه دوست نداری؟  (تنبل که نیستی نه ددی؟😂😂 البته تا جایی که نظراتت رو خوندم اونم راجب مدرسه گمون نمیکنم تنبل نباشی 😂).  این دوست داری یا حضوری؟

من خودم به شخصه حضوریرم میدوستم البته ان م خوبه ( هر کدوم یه خوبیایی داره 😏😉)

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

مراسم هفت و چهلش ماهم دعوتیم؟😂

من زیاد با آدم ها راحت نیستم غیر حضوری باشه دوست دارم😂 درس میخونم و تو تقلب کردن عقب افتاده ام😂
کی مدرسه رو ساخت؟؟؟
۲۹ شهریور ۱۴:۴۹

وای ددی خوش به حالت دیگه مدرسه نمیری 

کاش امسال زود تموم بشه 😢😭😭

من بدبخت امسال باید حضوری برم 😭😭💔

امسال سال اخرم ایشالا زود تموم بشه دیگه روی مدرسه رو نبینم 😢💃💃

راستی امسال میری دانشگاه؟!

moon🌛 Child🌜

ایگویا دوزادهمی؟؟ اشکال نداره ابن ی سالو برو و تمومممم🤧🤧

Delaram
۲۹ شهریور ۱۴:۴۳

ددی حس میکنم ریدرا برام نقشه قتل ریختن😂😂😂به بغل کی پناه ببرم😂😂😂💜💜

اما دمتون گرم‌که خوندینش  خیلی دوستون دارم 

 

اما خدایی پایانش خوب نبود؟؟؟؟ من خودم باهاش عر زدم اخههه😂😂😭😭😭😭

moon🌛 Child🌜

بغل مونی؟ 🤔🤔
سد انده کلک؟ 😂😂
Delaram
۲۹ شهریور ۱۴:۳۷

میخوام تا صبح خودمم کامنت بدم😂😂

خب من تو رو خیلی دوست دارم لاولی من(vampire)

توی کامنت قبل در مورد نقس گرگ قهوه ای گفتم 

و اینکه 

اها 

بابت غلط های املایی واقعا معذرت میخوام اخه امتحان داشتم میخواستم قبل از امتحان بزارمش چون اونجوری خیلی طولانی میشد بین فصل اول و دوم ببخشید بازم 😘(V) 

 

یجوری از پایانش راضی  هستم خب ... بنظرم نیاز بود یه از خود گذشتگی این وسط😅 ولی رنزمه برای پسرش نوشته هاش رو به جا گذاشت . رد پایی از خودش که میتونست اون رو توی قلب پسرش حفظ کنه 

و همینطور همسری که عاشقانه تا اخرین لحظه زندگیش کنارش بود ... 

 

 

moon🌛 Child🌜

Vampire
Delaram
۲۹ شهریور ۱۴:۲۹

ددی اومدم بگم امتحان امروزو که داشتم گذشت خوب هم بود بریم بقیه امتخان ها رو هم بترکونم😁😁😂😂

 

 

اقا یهو دلم خواست خودمم حسمو به این داستان بگم شاید یخورده کمک کنه به ریدرا 

 

اولش بگم سر فصل دو گریه کردم به تمام معنا . از ترس اینکه مامانم بگه چرا گریه میکنی رفته بودم تو اتاق درم بسته بودم ولی واقعا سرش عرر زدم 

پایانش رو هم میتونیم سد اند بگیم هم میتونیم هپی اند بگیم . قبول دارین 

اخه میتونیم بگیم شروع زندگی یه بچه که رنزمه قبول کرد خودشو براش فدا کنه حس قشنگیه 

 

وجود اون گرگ قهوه ای و پدر و پسری که از این داستان بود میتونه دلیلی بر اینکه شاید ادامه ای وجود داشته باشه هست 

 

شاید پایان رنزمه به این معنی بود که دیگه نقش دختر نازمون تموم شده اما اون یه قسمتی از وجودشو توی این دنیا گذاشت و کلی قدرت و عظمت که برای خودش به وجود اورد 

انسانی که با اینکه انسان بود تونست هر دونوع گرگینه و خون اشام رو از یه جنگ نجات بده 

 

خلاصه بگم توی فکر این بودم که فیکشن بعدی رو با داستانی از ادامه زندگی این پسر و پسری که نمیتونه مرگ مادرشو قبول کنه بنویسم ولی خب خیلی تو ذهنم در موردش فکر نکردم .... فیکشن بعدی از فصل این داستان نیست اما وجودش به این فن فیکش بستگی داره 

متاسفانه به خاطر مدارس فکر نکنم بتونم این فیکشن رو بنویسم اما باز نظراتتون برام مهمه 

RM. kiute.ARMY

ماشاااااااالههه*0*

به نظر من خیلی خوبه ک انقدر با ریدر هات رابطه گرم داری:">

ریدر ها
Delaram
۲۹ شهریور ۱۴:۱۶

مدارس  ما از ۳ مهر حضوری میشهه 😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

تف:">
مهرسا
۲۹ شهریور ۱۱:۳۵

پایان غمناکی داشت 

لعنتی ولی خیلییی خوب بود 

فایتینگ نوییسندههه

میگم مدارس از کی قراره حضوری بشه ؟

من نمیخوااااام

اصلا چرا گفتن ما میتونیم واکسن بزنیم چرا اخه چرا؟

چه مشکلی با دنیای مجازی دارنننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(وی از شدت عصبانیت کم مانده تبلت را با دستانش به دو نیم مساوی تقسیم گرداند)

RM. kiute.ARMY

میگن از آبانه:"(
مشکلی ندارن...سادیسمشون ار*ضا نمیشه میخوان رو در رو قیافه بد بختمون رو سر برگه های امتحانی ببینن😂
vicki 4600
۲۹ شهریور ۱۰:۵۸

وای ددی گلم خدا خیر بده بساط این فرست سکند رو جمع کردی😐

هر پستی میرفتی ده تا کامنت اول فرست سکند بود😂

نمیدونم چرا تا آخر داستان منتظر بودم رنزمه زنده بمونه ولی همیشه که جادو نمیشه یه ذره هم اینجوری عادت کنیم.

در کل خیلی خوب بود نویسنده ی عزیز در عین سد اند بودن اپن اند بود😓

#بوی_ماه_مهر 

بوی کذایی مهر را به همگی تبریک می گویم😑

RM. kiute.ARMY

اره یادش بخیر😂 چقدر موهام میریخت از دستشون همیشه با دهن کج و سکته ای تایید میکردم:"">
بوی عن مهر😂
Vampire
۲۹ شهریور ۱۰:۰۴

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

هنوزم اشکم میاد اما باید حرف هام رو بزنم بعد ادامه بدم🤧

واقعا انتظار این پایان رو نداشتم حقیقتا

فک میکردم با یه روز خوب از بچه شون و ته و رنزمه فیک رو ببندی اما این...

ولی بازم تبریک میگم دلارام درسته تو پایانش مثل چی با تمام قدرت یه ومپ عرررررر زدم  و دقایقی هم در عمود محو شدم اما لامذهب پایانشم از کلیشه دور بود و من چقدر تو رو دوست دارم گل🌺❣❣

خییلی دوسش داشتم💖

پایان بی کلیشه💖

فقط ای کاش هویت اون گرگ قهوه ای توی فیک معلوم میشد

منتظر نوشته های بعدی ازت هستم دلارام 

فک کنم لیست نویسنده های قلم طلام تغییر کرده

فقط لطفا ایموجی استفاده نکن و زمینه سفید هم بنداز از این به بعد اگه میشه سیاه یکم اذیت میکنه

 

 

 

 

#ومپ_فیکت را دوست داشتم

#بدون کلیشه هم میشه

 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ:">
baby
۲۹ شهریور ۰۲:۵۷

اپا ددییییی میشت شودمممممم توژایییییی بابا

RM. kiute.ARMY

ای بخورمت لامذهبT^T انقدر اکلیل نریز!
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۹ شهریور ۰۱:۲۱

خواهش میکنم Aysa شی وظیفه بود. ولی یه توصیه بهت بکنم عزیزم امیدوارم خیلی به دردت بخوره من خودم این فیلم گرگ و میش رو دیدم حدود 6 تا قسمته البته سریال نیست و بعدش با سریال خاطرات یک خونآشام آشنا شدم و اونجا بود که به خودم گفتم تو غلط کردی که رفتی گرگ و میش رو به جای خاطرات یک خونآشام دیدی و بهتره ازهمون اول خاطرات یک خونآشام رو ببینی. انگار که کارتون پلنگ صورتی رو با مستند یک پلنگ واقعی مقایسه کنی (T^T)(البته من عاشق پلنگ صورتی هستم(T^T)) 

RM. kiute.ARMY

Aysa 
V
۲۹ شهریور ۰۰:۲۵

بابا چرررررا رنزمه مرد ( دوست دارم الان کلی غر بزنم سر دلارام شی) نمی‌دونم چرا دارم میخندم خندم پاک نمیشه از اونور ناراحتم که چرا مرد 😔😐😡 از اونور اره بخاطر اینکه دارم نظر بقیه رو میخونم بعضیاش خنده دار مثه ( مسخره نمیکنم ریدری ناراحت نشیا🥺) اون اسم : یه بدبختی که تازه خوندتش و داره عر میزنه که رمنزه....😂😂

 

داستانت قشنگ بود ولی برای پیشرفت بیشتر بنظرم کار داری و یکمی غلط املایی داشتی و یکمی بخاطر غلتات گیج کننده شده بود ولی در کل خوب بود 

 

نزدیکی باز شدن مدارس هم به همگی تبریک میگویم خوشحال باشید ( حتما...) 😂😂

امیدوارم بین درس خوندنا با فیکشن ها بازم سر و کار داشته باشیم 😁🙃

Good night 🌃

 

RM. kiute.ARMY

نشف ریدر های سایت سمی ان😂

تسلیت بگو لامصب😂 اصن شهریور ماه غمه😂
اوه البته:">
niyoosha
۲۸ شهریور ۲۰:۳۵

الان چی شد ؟ ....مرد ؟ واتتتت :|||||| 

بگو فصل بعدی هم در کاره بگووووو 

نکنه مثل گرگ و میش یهو رنزمه ( درست گفتم دیگه *-* ؟ ) چشماش رو باز کنه و اسم کارگردانش اصغر فرهادی باشه ؟ بعید نیست 

راستی ددی خوبی؟ مونی خوبه؟ ♡-♡ خوشید؟ سلامتید ؟ 

😂😐اما با داستانی که خون اشامی باشه حال میکنم اصلا حس ومپایری به آدم دست میده انگار خودشه ( به قول یکی از دوست های بیشعور اما باحالم ..،دمپایی ) لعنت بهت هستی با این لقبی که به ومپایر دادی 

اما ...😐الان اون رنزمه تهیونگ و با یه بچه خون اشام ول کرد ؟ ....چی میشد نمیری 

😂😂مثل اینه که تو فیلم اکشن یه سگ رو می کشن مردم قاچاقی میرن کارگردان رو به قتل برسونن 

هعی زندگی است دیگر ....و تف آب داری روش با سس اضافه 

به پایان جلسه رسیدیم

( نترس نمیگم فعلا خداحافظ و فرست ) 

? I'M GOOD GIRL...YOU KNOW

 

RM. kiute.ARMY

اصغر صگ سیبیله این دفعه😂

خوبه لابم منم خوبم تو رو به راهیی؟*^*
دمپایی؟😂😂😂
و کف:">
یح ای نو بیبی گرل!
Vampire
۲۸ شهریور ۲۰:۱۰

عررررررررررر

فصصصصلللللللللل دووووووووووو

آمد بهار جان ها ای شاخ تر برقصا ای شاخ تر برقصا💃💃💃💃💃💃💃💃💃

دانلودش کردم😁

عرررررررررررررررررررررر

آهنگ تیزرم دان کردم

خیلی مرگه

ویدیو پیشنهادیتم دیدم دختر

فک کنم یا مال وقتیه که رنزمه میفهمه حاملست یا مال وقتیه که هویت ته آشکارا میشود از بهر جان یا مال وقتیه که میخوان تحویلش بدن با بچه اش( چقدر احتمالات رفت بالا😐)

حممممملللللللللهههههههههههههههه ببههههههههه فییییییییییکککککککککککک

 

 

 

 

#ومپ_Happy

RM. kiute.ARMY

اول اون هارو دیدی بعد فیک رو میخونی؟😂
V
۲۸ شهریور ۱۹:۴۸

راستی خوبه رو کراش دست نزدی رایتر من کراشش 18 اتیشه ام روش 

 

ها راستی ددی من اسم اهنگ تیزر رو پیدا کردم اخ چه حالی بده با اهنگ برم بخونم ( امیدوارم بچسب بهم😂🤩) 

اگر اسمشو میخواین اهنگ 2wie- Survivor هست 🙂🙃

راستی گفتم فرست برای فصل 2 نه 1.😂

خب ببرم بخونمش😌

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

پس منم 19 آتیشه ام😂

آره لامصب خیلی کراشه آهنگش:">
V
۲۸ شهریور ۱۹:۴۱

فرست؟

سلام 

انقدر خوشحالم که باورتون شاید بشه شاید نشه ولی درک میکنید اگر روش کراش باشید😂❤️🤩

 

ددی و رایتر جونی همین الان. اومدم تظاهرات که بگم فصل 2 کووووووو؟

که واو چه سوپریزی 

مرسی تنکیو وری ماچ 💓💕

هنوز نخوندم بازم ادامه داره؟( امیدوارم جواب نه باشه چون واقعا اندفعه از کنجکاوی و هیجان مرز مرگ رو ( دور از جون شوخیه ها 😂😐) رد میکنیماااا

 

RM. kiute.ARMY

نچ😂
خوبه ک درک میکنی بیبی😂

خدا صدات رو شنید:">
نچ نداره😂
Delaram
۲۸ شهریور ۱۷:۴۹

فصل دوش اومده😅 *رنزمه*

RM. kiute.ARMY

به به خانوم خانوما در خدمت باشیم😂
یه بدبختی که تازه خوندتش و داره عر میزنه که رمنزه(رمنزه؟) چقدر احمقه و آرزو میکنه ربکا بمیره
۲۸ شهریور ۱۷:۴۶

فصل بعدیش کی میاد❓❤🍓😔

RM. kiute.ARMY

چقدر اسمت طویل و درازه؟😂😂
فصل دوش اومد
Delaram
۲۸ شهریور ۱۷:۴۵

اره اصلا باید بریم مدرسه هارو با خاک یکسان کنیم

 

من تازه میخواستم ایندفیک رو براش یه فیک دیگه هم بنویسم که داستان از بچه باشه اما هعی از مدرسه😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

دهنشون:">
اخ بسوزه پدر تحصیل کردگی!
Delaram
۲۸ شهریور ۱۷:۱۱

اها راستی ... میخواستم برای فصل دو کاور جدا بزارم دلم نیومد ... هعییی خودم رو این کاور کراشم🙄😅

RM. kiute.ARMY

خود من که باهاش میرم فضا اصن دست بهش نزن😂
Delaram
۲۸ شهریور ۱۷:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی خوبی چخبر ...

اومدم با فصل دو 

دیش دیری دیدین ... دیوونه شدم کلا به دل نگیر 😂

کل دیشب رو بیدار بود داشتم کاملش میکردم... از یه طرف قول داده بودم بزارم از یه طرف هم دوشنبه فیزیک امتحان دارم .... دوباره هفته دیگه مدرسه از اول هفته امتحان گذاشته😑

انگار تا دیدن میشه یهدخوردی حضوری گرفت همشو گفتن امتحان بزاریم 

 

****** 

 

*** *** **** *** *** * *** 

*** *** *** * ********

 ** ** ** ** **** ** *** ** ***** ****** ** **** *** ** ****** *** **** *** ** ***** * **** 

***** **** 

****** ** * ****** *****

 * ** **** ** ****** ** ***** ** ** **** ** ***** *** ** **** ** ****** 

***** ******** ***

 

خداکنه این یکی رو هم دوست داشته باشن 

خودم سرش عر زدم 🥺

فعلا برم که امتحان منتظرمه 

پرپل یوووو💜💜🌌

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی جان دلم صفا اوردی😂😂😂😂
جای خوش آمد گوییشونه:|😂
تف بهشون:")

معلومه ک دوسش دارن جیگرمT^T برو خداپشت و پناهت
闇の女王 シングル
۲۷ شهریور ۰۱:۴۶

جیونننننن😂😂

وی عر زنان در افق محو میشود-🤧❤

ددی این چند روز هجوم بردم ب واتپد...عجب چیزایی توش هستاا😂

اصنم منحرف نیستم...اصنم فک نکن فیک اسمات خوندم و برگام ریخته🙄💔

من خیلیم پاک و معصوم و سادم!!😁😂هنوز باب اسفنجی نگاه میکنم رو پاتریک کراشم خیلی خوبه بیمولا😂😂💔

ددی یچی بهت بگم؟😀 ن ن نمیگم وللش😶"میتونم این تیکرو پاک کنم اما پاک نمیکنم کرم دادم میخوام کنجکاو شی.." یوهاهاهاهاها"خنده شیطانی👀"

RM. kiute.ARMY

واتپد داشته باشی انگار دعوتنامه جهنم رو داری😂
من پوکویو نگاه میکنم😂
نیازار ادمینی که فن فیکشن آپ میکند که جان دارد و جان شیرین خوش است😂
V
۲۶ شهریور ۱۴:۰۷

به کدامین فرد بگویم منتظرم..... 

به ددی میگم پس💕

کییییییییی میاااااااااااااد فصصصصصصلللللللل دوووووو هاااااااااان؟؟😭

ما منتظریم خو 

ددی به نویسنده بگو کی میاد ؟

هر روز هر شب هر ساعت هر دقیقه هر ثانیه کمتر از ثانیه نمدونم چیه پس هر..... منتظرم 😭🥺🥺

فای هق🥺 تین هق🥺 گ 😭

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت داشته باشی زود میاد😂
َAysa
۲۵ شهریور ۱۹:۵۶

Mitsuha x Wonho shl شی خدا خیرت بده از گنگی درم آوردم مرسی ^_^

پیش به سویششش...)

البته هنوز این فیلمی که دارم میبینم تموم نشده

هعییییی... زندگانیییییییییی

RM. kiute.ARMY

Mitsuha x Wonho shl
闇の女王 シングル
۲۵ شهریور ۱۷:۲۷

بخونمش آیا؟حیحی به نظر خفن میاد...😀

ددی دلم برات تنگ شده بوداا...میدونی چند روزه فیک نخوندم‌؟😂

RM. kiute.ARMY

احسنت:>>
الهیییییی دل منم تنگ شده بود اسم قشنگ*^*
الان زدم ترنسلیت عجب محتوایی داشت اسمت جووووووون😂
سانی
۲۵ شهریور ۱۶:۳۱

فیک فضول چرا متوقف شد؟😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بنا ب دلایلی:")
Vampire
۲۵ شهریور ۱۶:۱۸

یعنی چی متوقف شده؟؟🙄

نویسنده میخواد فول کنه بده یا نه گلن پر؟؟؟🙄

ما که خوب حمایت کردیم 😐

ندانم والا

منم متولد1/1 هستم😁

همپای عمو نوروز😁

RM. kiute.ARMY

واو به به دست راست عیدی پس😂😂
Delaram
۲۵ شهریور ۱۶:۱۷

اره ددی الکی الکی رند شدم 😂😂😂

راست دیدی دومین دیس لایک هم خورد 😂 نمیدونم چرا اما خندم گرفته ... حس میکنم هر فیکی (نه حالا فیک های خودم ) هم لایک و هم دیس لایک داره نشون دهنده اینه که فیکش خوبه که هم مخالف داره هم موافق اما سر فیک خودم دارم حرس میخورم😂😭😂

RM. kiute.ARMY

جووووون😂
حرص نخور بی تی اس هم دیس داره:">
Delaram
۲۵ شهریور ۱۶:۱۵

واقعا خوشت اومده؟😍 چون برام همه نظراتتون مهمه اونم خیلییی

خیلی خوشحالم دوستش داشتی 

حتما سعی میکنم بهترین برخورد رو داشته باشن . مرسی نظر دادی (vampire) 

 

RM. kiute.ARMY

vampire
Delaram
۲۵ شهریور ۱۰:۳۳

متولد ۷/۷هستم😂

RM. kiute.ARMY

ای جان چ رند😂
Vampire
۲۴ شهریور ۱۸:۵۲

ددی😨

فیک فضول کوو؟؟؟؟😥

نیستش ددی😨

جواب بده ددی

فضولم کووووووووووو؟؟؟؟؟

😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

 

#فضول کجایی؟

RM. kiute.ARMY

متوقف شد:)
Vampire
۲۴ شهریور ۱۸:۳۶

سلام و فااااااااااااااااااااک

میدونم خیلی بد شروع کردم ولی ومپ فضایی هست دیگر😎

میخوام نفس بگیرم

نفس

نفس

نفس

دلارام

نفس

دخترگل، فرزند صالح، گلی از گل های بهشت

من الان تمومش کردم

و...

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللیییییییی بود

دوباره نفس

تا حالا عالی به این طولانی سر نداده بودم

ولی این فیک ارزشش رو داشت

چرا این قدر کلیشه ایی نبووود😍

وای خدا چرا اینقدر کلیشه رو نادیده گرفته بودی😍

چرا اینقدر فوق العاده سناریومیسازی بشر هاااااا

سر مروارید سیاه هم بهت گفته بودم سناریوسازی بلدی(حس غرور با چاشنی افتخار😎)

انسجام تو کارت خیییلی خوب شده بود

اینکه ته و رنزمه زپرتی عاشق هم نشدن هم خیلی جالبه

از هم خوششون میاد ولی عاشق هم نیستن و اینکه این بچه قراره به هم وصلشون کنه کاملا از سناریو های کلیشه ای دورش کرده (از همون سناریو ها که خون آشامه عاشق میشه گاهی دختره رو میدزده یا گاهی بهش تجاوز میکنه بعد اونقدر تو قلعه حبسش میکنه و نازش رو میکشه که دختره هم عاشقش بشه، از همونا)

واااااای بی صبرانه منتظر ری اکشن دختره بعد از شنیدن خبر بارداریم😄

اما با قشنگ ترین پارت ممکن فصل یک رو بستی:

وقتی تهیونگ صدای قلب جنینی که پدرشه رو میشنوه💖

اکلیلی شدم😊😍

اما ته واقعا خود دار و جنتلمن نسبت به آدمیزاد ها رفتار میکنهه

به عنوان یه ومپ وحشی همیشه خداتشنه تحسینش میکنم

و اینکه دوباره بابت مشخص کردن اسمات ازت سپاسگزارم👏

و یه نکته هم حواست باشه رابطه ربکا و دختره و برخورد دختره با ماهیت واقعیه تهیونگ کلیشه ای نشه

گفتم یادآوری کنم

تیزر هم که نگم

بسی محششششششششششششششششششرررررررررررررررررررررررر😍😍👏👏👏👏👏

برو بقیه اش رو زود بنویس دارم جون میدم بفهمم بقیش چی میشه

دست بجنبون😊

 

 

 

 

#ومپ _ مطالعه فیک فامیل هام

#نه به کلیشه

# بدون کلیشه هم میشه

#فایتینگ دلارام ذهن ناآرام کن

RM. kiute.ARMY

معلومه حال کردی ها بلا گرفته😂
Saray
۲۴ شهریور ۱۶:۴۸

نمیتونم بازش کنم😐

فایلش مشکل دارهههههععععععع

RM. kiute.ARMY

نه لاو من فایل رو دانلود کردم مشکلی نداره*^* فرمتش هم پی دی اف عه
Mohadeseh
۲۴ شهریور ۱۵:۲۴

های ددی ببین من اومدمممم😂

ولی خب متاسفانه این هفته اصلا وقت نکردم هیچی ترجمه کنم از بس برنامه ام پره:/

حالا بگذریم انگار یسری دنبال آهنگ روی تیزر بودن... من دارمش

https://uupload.ir/view/2wei_-_survivor_52ml.mp3/

این اهنگشه... باشد بقیه هم بخوان استفاده کنن تا رستگار شن!😂

RM. kiute.ARMY

محدثه...
فکر کنم تورو باید ببندم به خودم😂 لامصب مثل آچار فرانسه ای:">
اسرثنتایبصنتالبیتاصبثتاضثر
سابراتثرقبناتصثنقاتبن
ترجمه رو میخوام چیکار فقط بیا یه نقطه بده اسمتو ببینمT^T
یا بسم االه من چقدر فلج ذهنی ام:/
این آهنگ رو که داشتم تو گوشیم الان دیدم:|
نان3هعیلن2هعثصلضن
خادا منو بکش:>
کارمن
۲۴ شهریور ۰۹:۳۴

ادمین فن فیکشن فضولی رو پاک کردی یا من نمیبینم

RM. kiute.ARMY

متاسفانه متوقف شد آپش
V
۲۳ شهریور ۲۳:۲۷

فصل دو کی میاد ؟

و اسم اهنگ چیست؟

یکی بگه🥺

RM. kiute.ARMY

اسم اهنگ رو منم میخوامT^T
َAysa
۲۳ شهریور ۲۲:۱۹

آییییییی خدایا این شانسه من دارمممممممممم

گویا وقتی داشتن شانس میدادنمن تو دستشویی گیر کرده بودم

نویسنده جونی اون تیکه جنگ تو تیزرو از کجا آوردی؟؟؟؟

اگه اسم فیلمو میدونی میشه بگی ^_^

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Yuta😈
۲۳ شهریور ۱۷:۳۸

اول کلوم هایییییی

دوم کلوم خیلی خفن بود♡

سوم کلوم به خانم

Mitsuha x Wonho shI

همون اهنگه :")

و 

چهارم کلوم 

ددی حتما اهنگشو گوش بده خیلی خفنه💜

RM. kiute.ARMY

اوه چشم لابلی*^* 

Mitsuha x Wonho shI
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۳ شهریور ۱۶:۲۴

Aysa  اون تیکه برای فیلم گرگ و میشه عزیزم و آهنگش هم اسمش همون من یک بازمانده هستم هستش فکر کنم. راستی ددی دیدی تو کامنت گفتم منو یاد این آهنگ میندازه، وقتی رفتم تیزر رو دیدم فهمیدم حدسم درست بوده و دقیقا همون آهنگه بود رسما برگام ریخت 🤧🤧😁😎

RM. kiute.ARMY

Aysa
Delaram
۲۳ شهریور ۱۶:۱۱

خب خب نظرات رو بخونم جواب بدم 😂😂😂

_ ارههه خدایی منم این اهنگ رو شنیدم اولین بار روش کراش زدم 😁(Mitsuha x Wonho shl.)

 

_ خواهش میکنم لاولی امیدوارم دوستش داشته باشی و منم از کسی گه قرارش داده دوباره بتشکرم (مرسییییی ددی❤) و اینکه احتمالا ۲ فصل هست اما اگه دیدم باز خورد ها کمه مجبور میشم میشم ۳ فصلش کنم که یه خورده باز خورد ها بیاد بالا (😔❣) . میدونم میدونم منم خیلی سر فیک های پارتی بالا پایین پریدم😂 اولش قرار بود فیک رو پارت پارت بزارم اما دلم نیومد ( و اصلا هم یکی از دلایلش این نبود که حوصلم نمیزاشت نوبتم بعد از ۶۰ و خوردی برسه ... 🙄😂😂) سعی میکنم خیلی زود فصل بعد رو بزارم .در مورد پایان داستان نمیتونم بگم ( 😂😂مثلا فکر کن هپی اند هست دارم فاز میدم اما خب فعلا...) اسم اهنگ تیزر هم survivor  هست با اسم داستان و خود داستان تطابق داره❣💜(V)

 

راستی ددی ۱۸ سالته 😍 خوشبختم .. من یه چند روز دیگه ۱۷ میشم ..

 

_ در مورد اسمات ها چشم . روشون بیشتر وقت میزارم . البته این فیک توی ژانرش خیلی اسمات نیست (Margarita)

 

_اره میبینی 🥺😓(Merey)

 

_ اره توی تیزر از چند تا فیلم سکانس اوردم اونی که میگی از گرگ و میش (یا همون تووالایت) هست حتماااا ببینش . مدیونی نبینی چون عالیه😅 (َAysa)

 

سم بیقراررر😂😂😂

 

ممنونم ... کومائوووو❤❤(trenda)

 

خب من برم ادامه فصل دو رو کامل کنم 

امیدوارم ریدر ها ریزش پیدا نکنن 😁

 

RM. kiute.ARMY

الهییییی تولدت کیه جان دلم؟*^*

ریدر ها
trenda
۲۳ شهریور ۱۵:۰۴

خیلی خفن بوددددد😎😍 منتظر فصل 2 💪✌O_O

RM. kiute.ARMY

می تو0_0
Delaram
۲۳ شهریور ۱۴:۱۵

یه سوال ددی ... واقعا اونی که دیسلایک کرده به این زودی خوندش؟ و خوشش نیومده ... به سرعتش تبریک میگم 😔

RM. kiute.ARMY

سندروم سُم بی قرار داشت تو به دل نگیر😂
َAysa
۲۳ شهریور ۰۳:۳۲

وایسا...)

واسه گرگ و میشه؟؟ (سکانس تو تیزر)

RM. kiute.ARMY

من اصلا فیلم نمیبینم😂
َAysa
۲۳ شهریور ۰۳:۲۹

ددی اون تیکه ی جنگ ومپایرا و ورولفا رو از صحنه ی فیلم برداشتن؟؟؟

من یه جا دیگم اون تیکه رو دیدم فکر کنم اولد لاو بود

اگر فیلمه تروجون جدتون اسمشو بگید

همین یه سکانسو دیدم دارم جر میخورم

یعنی از کیه من دنبالشم پیدا نمیشه که

(پوستر چقدر مرگه... ژوننننننننننننننن)

RM. kiute.ARMY

خود منم نیاز دارم بدونم اما متاسفانه نمیدونم😂
Merey
۲۳ شهریور ۰۳:۰۲

156 نفر دانلود کردن ولی سایلنت رید  بودن😐💔💔💔💔 خیلی حس بدیه چون درکش میکنم😐😐😐😐💔

RM. kiute.ARMY

آدم بیشتر میترسه😂 حس میکنه برای ارواح نوشته
Merey
۲۳ شهریور ۰۲:۵۸

برای اولین بار سگیییی

فاکییییی

من فرست شدممم عررررررررر

میخونم نظر میدم😭😭😭😭✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

RM. kiute.ARMY

مبارکت باشه😂
*اسفند دود میکند*
💜ARMY💜
۲۳ شهریور ۰۰:۱۹

فرست؟

سکند؟

تاج سر ددی؟

RM. kiute.ARMY

در توبه بازه😂
Margarita
۲۲ شهریور ۲۲:۰۲

نویسنده شی 

میشه از این به بعد اسماتارو نصفه یا کم ننویسیی چون تو مروارید سیاه این یه اشکال و داشت 

RM. kiute.ARMY

نویسنده
V
۲۲ شهریور ۲۱:۳۶

سلام 

یه درخواستی دیگه م داشتم 😂😂😂 فصل دو اسماتش بیشتر باشه نویسنده شی😈😳😂🥺😘😏😌😂

RM. kiute.ARMY

ای شیطون بلا😂
hyorin .niknik
۲۲ شهریور ۱۹:۰۳

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خیلی وقته چیزی نخونده بودم

کلا کرم دارم تابستون که ازاد بودم هیچ فیکی نخوندم بعد حالا که مدرسه ها داره باز میشه دوباره شروع کردم

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

اخه هوای پاییز هوای فیک خوندنه😂
V
۲۲ شهریور ۱۶:۲۱

فکم افتاد  چه خفن بود ویدیو خوشم اومد احسنت باریکلا😂❤️

 

دلارام جون لطفا اخر داستان هپی اند باشه مرسی😘🥺

و ددی یا نویسنده لطفا بگید اسم اهنگی که رو ویدیو بود چی بود؟🤔

RM. kiute.ARMY

اصن جوووووووووون😂

منم دنبال آهنگشم:">
Ava
۲۲ شهریور ۱۶:۱۴

ف ؟

س؟

کدامین یک 😐

 

RM. kiute.ARMY

هیچ کدام😂
V
۲۲ شهریور ۱۵:۴۷

دلم میخواد 10 بار سرمو بکوبونم به دیوار چرا که پیام نوشته بودم دستم خورد پرت شدم بیرون😂😶😐 دوباره باید اون همه رو بنویسم چرا خدددددددا 😭😭😭😭😭😭😭 خیلی عصبی شدم اخه الان خیلی حوصله ندارم بعد فکر کن 20 خط رو دوباره بنویسم 😶🤬

خب 

.

.

.

اوه مای گاد اولین کلمه ایی که به دهنم رسید  ذهنم نه دهن اوه مای گاد ) داشتم کامنت میخوندم و یکم احساسی شده بودم و.... بعد اوه مای گاد یه فیکشن خفن و فول اونم از کی تهیونگی بایس جذابم و اونم با چه ژانر هایی اوووووففف😈😏😂 

مرسی از کسی که نوشت و فردی که قرار داد ❤️

خب بریمم سراغ سوالات چند فصل ؟ فصل بعد کی میاد؟ تروخدا زودتر بزار .حرفهایی که ورد ما ریدرا شده😂😂🥺

 

ددی میشه راجب دیروز که تولد نامی بود بگی ریکشنت چطور راه اندازی شد؟ جشن گرفتی؟ سرتو کوبوندی به دیوار ؟ یا چی؟😂 ... ولی خدایی( اگه کیوت و خل بازیاشونو فاکتور بگیریم 😂) چقدر همشون اقا شدن رشد کردن به علاوه صدای بهشتی و.... پسرای گلم😂

 

راستی می‌دونی از سربازی معاف شدن ددی؟ ولی میگن قرار داد 7 ساله رو تمدید کردن تو ددی منظورشونو فهمیدی ؟ اخه من شک دارم که منظور خودم درسته یا نه 😂😂؟

 

خب  خیلی حرف زدم بهتره کم کم رفع زحمت کنم ... اما خیلی میدوستم داستانو و اما اوفففف لعنت به پوسترش این پوستران اخر قلب ما را در دهان یا جاهای دیگه مان نندازند 😂 😂😳

خیلی پوستر هاتی😈😳😌😏 فقط اون تهیونگ عیخ خب بسه ... ولی باید اینو بگم لبای دختره م جذاب مطمئنم خودتونو کراشین یا حداقل قبول دارین 😂 

خب دیگه منحرفی بس و کات😂😂😌😌

ددی شما چند سالته؟ اگه میخوای بوگو. 

فکر میکنم  کامنت قبلیم نصفه اومد باز دستم خورد عیخ🤬😐

 

منتظر ادامه داستان هستیم ❤️

فایتینگ و بای 💕

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

دوبار کامنتت اومد الهی😂


اوف یعس:">
دو فصله دنت ووری😂😂

کیک پختم:"> قر دادم....براش یه نامه طولانی نوشتم:>
اخ اخ دقیقا...الهییییییییییییییی فداشووووووووووووونT^T

منم شنیدم معاف شدن اما خبر رسمیش رو نشنیدم😂 

عی بابا بوخودا وب خودته:">
در شرت؟😂 من رو لب دختره سوپر کراشم😂
18 سالمه*^*
Fatemeh Mousavi
۲۲ شهریور ۱۵:۰۷

First 

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر...😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۲ شهریور ۱۴:۴۷

منو یاد اون آهنگه انداخت میگه من یک بازمانده ام لامصب عجب آهنگیه وقتی میشنوی بدنت مورمور میشه

RM. kiute.ARMY

من گوش ندادم:"(
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان