BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات Chilik

(دارای ورژن کوکمین)

نویسنده w.d.t.a 
کاپل ویمین (دارای ورژن کوکمین)
ژانر عاشقانه . فلاف . برشی از زندگی
تعداد صفحات 71
محدودیت سنی 13+

خلاصه :  

چشم ها دروغ نمی‌گن...این عمیق ترین اعتقادمه...برای همین هربار وقتی می‌دیدمت چشمم رو پشت دوربینم پنهان می‌کردم تا چیزی رو بهت لو نده...

یکی از دلایل عکاس شدنم هم توی یه رمان بود...

"مردم به لنز دوربین نگاه می‌کنن نه کسی که پشتشه"

اما تو تنها کسی بودی که پشت دوربین رو دیدی...پس می‌خوام حالتمون رو عوض کنم...

بیا کنارم وایسا...یکم رمانتیک باش و دستت رو بپیچ دور کمرم...حالا باهام لبخند بزن...

چیلیک!

     

:Vmin Ver

🍓📸💜DOWNLOAD💜📸🍓

 شرط کامنت برای ورژن ویمین: حداقل 5 کامنت به بالا  

      

:Kookmin Ver

🍓📸💜DOWNLOAD💜📸🍓

شرط کامنت برای ورژن کوکمین: حداقل 5 کامنت به بالا  

    


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این مولتی شات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل ویمین و کوکمین میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کوکمین یا ویمین بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: از اون شیرین عسل هاست:)))) قند!!! دیابت!! قطع شدگی پااا!!

۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.yami.
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۱۸

ددیییییییی من دارم به معراج میرسم...

*مشترک مورد نظر درحال غرق شدن در اکلیل میباشد

بعد افتر استوری؟خدایی؟

قصد دارید منو سکته بدید؟

بعد نویسنده جدید؟اره؟

موفق باشییییییییی3>

خیلی اکوری پکوری بود'-'

اصن دیگه نمیتونمممم

منم موخوامممممم

 

*کوکمین خوندم*

RM. kiute.ARMY

چون به معراج رسیدی میگم بشی مجری جدید برنامه زلال احکام😔


نوش جونت باشهههههT^T
جااااان!
NiL ith
۱۴ ارديبهشت ۱۸:۰۳

خسته نباشی دبلیو دی تی ای.... خیلی سوییت بود 

RM. kiute.ARMY

ای جونممم*^*
NiL ith
۱۴ ارديبهشت ۱۵:۵۸

ویمینننننن 

برم بخونممم

RM. kiute.ARMY

یا علییییی😎
سونگ جی وون
۱۳ ارديبهشت ۰۱:۴۴

سلام کاورشو میخوام بذارم تصویر زمینه امممممممممم عررررررررر بعد بنفش هم هست بوراههه نویسنده

RM. kiute.ARMY

سلامممم خوشگلهههههه ارههههه منمممم😭😭😭💜💜💜💜
Baby Bunny
۱۱ ارديبهشت ۰۹:۴۸

چشم ددی الان فرو میکنمش در بدن.

البته بعد از خوندن واسه کنفرانس مطالعات و امتحان علوم و قران و حل کردن ریاضی و رفتن به مدرسه و پاره شدن و برگشتن😭😂

 

--

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی

مود من الان اینطوریه که نگو وای پشمام! بگو وای چه جالب!

شما همم😔؟

RM. kiute.ARMY

بی بلااا عزیزمT^T
ای من بگردمم😭😂

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی


یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۱ ارديبهشت ۰۱:۰۳

فکر میکردم فقط خودم سد اند دویت دارم،پشمام ددی😂😂😂😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

از این مولتی شات ناناس و فلاف لذت ببرین بدبختی چیه دوست دارین اخه😭😭😭😂
Baby Bunny
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۵۷

من افثرده‌ام ولی اوشونو نمیدونم چرا😔💔

RM. kiute.ARMY

مولتی شات تگری فلاف کوکمینی ویمینی بزنید بدن😔
Baby Bunny
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۱۴

مرسی عزیزکممم..

 

--

عمه سادات بیقراره هم سد اند دوست داره؟ وای پشمامم.. حاجی منم سد اند میخوام.. یجوری که عر بزنمااا.. حیف کسی نمی‌نویسه😭😂

RM. kiute.ARMY

چرا انقدر اشک و عاح دوست دارینننن😔😔😔💔💔💔
هنو انتخاب نکردم:/
۱۰ ارديبهشت ۲۰:۵۲

ددددد

 

اینم جدیده کهههههه

 

گیلیگلیگلیییییی

 

گزینه هامو یادته؟ یادآوری کنم؟

 

دد دلم میخواد کلی خاطره بگم ولی سابقه‌م خرابه

 

چه کنم؟:(

RM. kiute.ARMY

جونممممم*^*

ولی خب یه دلی به دریا بزن( ̄﹃ ̄)

چرا عمرم؟*-*
Bh
۱۰ ارديبهشت ۱۷:۵۱

همین که کوکمین باشه کافی نیست؟

چشمم به در خشک شد تا یه فیک بیاد

ولی حالا با وانشات کوکمینم کنار میایم گشنگ بیده

RM. kiute.ARMY

الهی من بگردمممم:"))))

نوش جونت باشه الهیT^T
مریدا
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۴

آقااا نمیشه ورژن کوکوی/ویکوک هم بذارین من نمیتونم بخونم با این کاپلا🥲

RM. kiute.ARMY

عایگووووT^T
جاک
۱۰ ارديبهشت ۰۰:۵۴

مولتی شات کیوتی بود... هر دو کاپل رو خوندم. گاهی حس میکنم ویمین رو حتی از کوکمین هم بیشتر دوست دارم!

قشنگ بید... فقط اون جملات تهیونگ/کوک راجب محافظت از جیمین منو یاد ملکه اشک ها انداختن :/ همونجایی که پسر بدبخت راجب قولای زنش قبل ازدواج می گفت! دیگه نمی تونم به این قولا اعتمادی داشته باشم!

و در آخر... من برای شیرینی جیمین تو کاور مردم. نمی تونم این میزان از دل انگیزی رو تحمل کنم! اگر میخواین بزرگ ترین نقطه ضعف منو بدونین، اون جیمینه، و مخصوصا با چشم های براق و لب هایی که دارن میخندن... با اون هودی بنفش و موهای قهوه ای مایل به سیاه قشنگش...! روحم داره باهاتون حرف میزنه عزیزان!

موفق باشی نویسنده، شبتون بخیر :)

RM. kiute.ARMY

عزیزمممم نوش جونت کهT^T

هعیییی:")))))

نهههه دووم بیاااار زنننن دوووم بیارررر! *اماده برای تنفس ریه به ریه

شب شما هم بخیرT^T
Baby Bunny
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۲۲

آیگو آیگووو چه وایب سافت و نازی! امیدوارم خودشم مثل وایبش قشنگ باشه..

بریم که بخونیم.

پ.ن: ددی کامنتو واسه هردو ورژن حساب کن چون قراره هردوشو دان کنم و بخونم.. در واقع میخوام ببینم چند ورژنیا چه تفاوتایی دارن.. 

قطعا واسه هردو حساب کن و اگه نشد.. خودت میدونی دیگه کوکمین عشق منه :) 

پس اگه هردو ورژن قبول نبود، کامنتم مال کوکمینه.

RM. kiute.ARMY

لتس گت ایت😎

پ.ن: چش چشT^T
نه قبوله دارلینگم👀
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۳۲

اهم. آقا، من برای ویمین نظر میدم. 

بسم‌الله، بهترین ژانرای ممکن(البته یادتون نره که من تا آخر عمرم در حسرت یه سد‌اند میمونم)، صدق‌الله.

گمشم بخونم دیگه.

RM. kiute.ARMY

بزن بر بدنننن سالار😎

نمیزارم در حسرت بمانی👀
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۹ ارديبهشت ۲۰:۳۰

یه ویمینمون نشه؟😔✨🤝🏻

به به واقعا به به.

 

RM. kiute.ARMY

واقعا واقعا😔
vkook_hedi
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۵۵

هققق🥲

خیلی پوسترش قشنگه😭

خلاصه اش وااییی😭💜

وایب بنفششش

ولی چرا ویکوک/کوکوی نداره🥲😭

من نمیتونم کاپل دیگه ای بخونم چرا😭

ددی چرا نزدیک امتحانا انقد فیکای ناز و چشمک زن میذاری!؟🥲🥺

ددی چرا انقد دیر جواب میدی ، واقعا نگرانت شدم🥲🥲

توروخدا تلگرامت هم نگاه کن ، خبر های جدید بمونن بیات میشن ، میشن بیات خبر🥲😭😂💔

 

RM. kiute.ARMY

شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد؟😔 ویمین رو بزن بر بدن😔😂😂😂

هوای قبل امتحانات توش بذر ایده داره😔😂
میانه بیبی:>

عزیزمممممم😂😂😂😂😂😂
بیات تو برام تازه است😔♥

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان