BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات Outcast

نویسنده SNOW
کاپل  JungkookXYoona
ژانر عاشقانه . درام . کمی مافیایی
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 72

     

برشی از داستان:

  " خالقِ من! میشنوی صدای منو؟ میفهمی یکی اینجا هست که از همه طرد شده؟حتی از سمت تو هم طرد شدم مگه نه؟ لعنت به این دنیای مزخرفت که منو بازی داد و وجودمو کشت! میگن کفر گویی کردن بده اما امشب میخوام کفر گویی کنم. حتی اگه تا قعر جهنم ات منو ببری! چون هیچ جهنم مزخرفی، مثل دور بودن از آبی تیره ام نیست! خالق تو قلبمو، ذهنمو، افکارمو و حتی خودم رو گرفتی!همه چیمو گرفتی خالق همه چیم رو!
من خاکستر شدم؛ خالِق:) من، بی آبی نمیتونم ادامه بدم!
آههه! لعنت به این قلب لعنتی! کاش میشد بیرونش بیارم کاش... "

     

⛓🌊💙DOWNLOAD💙🌊⛓

شرط کامنت: حداقل 6 کامنت به بالا  

     


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این مولتی شات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل های دخترپسری(جونگکوک) میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل های دخترپسری بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
snow
۱۵ ارديبهشت ۱۶:۳۹

Baby Bunny 
میدونم ایگنورم نکردی خوشگله بحث سره اینه ددی خار ما شده که هی حرف میزنیم زرتی کامنتا زیاد میشه تا جواب بده دهنش سرویس میشه بگردمششT_T
از همینجا عذر خواهم دد:>
وای بمیرممم تو 29 اردیبهشت من 30 ام دهنم سرویسه بخاطر نهایی مزخرف:)
درک میکنم لعنتی هرچقدرم بخوای به کتفت بگیریا بازم اون استرس  آینده  مث خوره میمونه گاهی اوقات..
ولی خب نهایت سعیمون رو میکنیم شد شد نشد فدا تار موهامون:> منم این روزا بیشتر تو فاز درسم و هر بار بیشتر به غلط کردن میوفتم که چرا زودتر نخوندم:) الان هم از وسط درس پاشدم چادر زدم اینجا:>
و در آخر پیشاپیش تولدت مبارککک امیدوارم  موفقیت همراه زندگیت شه و شادی رو  تو لحظه لحظه از زندگیت حس کنی:)
 

RM. kiute.ARMY

نه بابا نفرما تاج سرم وظیفه استT^T
نه نه عذر نخواه زندگی من این حرفا چیه:"))))

Baby Bunny
snow
۱۵ ارديبهشت ۱۶:۰۱

والا من از بس نتم قطع وصل میشه نفهمیدم اینجا جواب گوگولیام رو دادم یانه چیزی اومد یانه ده بار  نوشتم و نمیدونم حالا اگه دیدی ده تا نظر از سمت من هست اینو تایید کن باقی رو نزار اگه چیزیم نیست که دیگه همینه🤣🤣

خب خب میریم برای جواب دادن به عسلای ننه:)

Baby Bunny
ماچ فرانسوی رو ولش کن لیدی!
نظرته بریم تو کار بچه ؟ بعد بچمون رو میدیم ددی ازش مراقبت میکنه مگه نه دد؟ اگه نه هم یه تریساممون نشه؟
پایه ام شدید😔🍷
خودمم موافقم میشد کامل تر باشه ولی خب حاصل یه روز ونیم بود😂😂

Sujin
اووو ببین کی بلاخره کیونشو جمع کرد اومد نظر بده خسته نباشی دلاور! 
البته بنده دهنتو سرویس کردم همینم اوکیه نظر کاملتو تو پیویم دیدم بسی بندری میزدی😂😂

suíbiàn-随便
باعث افتخاره که خوشت اومده:)
خوشحالم:)
تعریفت دلنشین وخاص بود ممنونمم زیباا🩵

mogo mogo
ای جاانمم:)
عزیزم غمت نباشه تو تابستون کامبک دارم عجیبب..
یه کارمم در حال اتمامه اگه دلنشین باشه ددی زحمت گذاشتنشو میکشه🌚🩵

liy liy
الهیی خوشحالم که دلنشین بوده برات🩵

JJK
Awww
مرسیی قشنگمم
آره آره خودمم موافقم اگه بال وپر میگرفت بهتر از این میشد اما سهمش در حد یه وانشات بود تا بدونم بنده توانایی نوشتن رو دارم یانه و مورد پسند واقع میشه یانه در کل یه دست گرمی بود واسه حال دادن به شما:)

پ ن: زود قضاوت کردم مثل اینکه دوست داشتنی بوده.. این خوشحالم میکنه خیلی زیاد وانرژی میده بهم تا دوتا کار باقیم رو پر انرژی تر و بهتر بنویسم:)
دد اینکه دارم تاخیر به خرج میدم تو اون دوتا نوشته هام هم بحث سره امتحانامه هم اینکه خیلی حساس شدم و ریز جزئیات میدم بهش...اونی که انتظار فیکیشن ازش نمیرفت هم اونقدر ادامه دادم که درحال تبدیل شدنه البته که دهن دوستمو دارم سرویس میکنم سرش ولی خب..😂

RM. kiute.ARMY

فدات شم من که الهی😂😭 تو هزااااار تا پیام بده!

حالا بچه رو بدین به من شماها برید حرفاتونو بزنید من کلا با هر چیزی موافقم😔
*درصدد اعمال شیطانی و کرم ریزی رو بچه

پ.ن: عزیزدلم معلومه که دوست داشتنی بوده عشقمT^T
فدا سرت عمر مننننن ان شا الله امتحانات رو خوب بگذرونی*^*
این یه رفاقت واقعیه😂😂😂😂

Baby Bunny

Sujin
 
suíbiàn-随便

mogo mogo

liy liy

JJK
JJK
۱۵ ارديبهشت ۰۰:۱۹

خوب بود خیلیییییی زیاد خوب بود💃

فقط کاش فیک بود💔

چون دیالوگ هاش و سبک داستان از اونا بود که ادامه پیدا میکرد و گسترشش میداد نویسنده خفن تر از این میشد

 

اما در کل عالی بود همینشم

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت نفسسسT^T
Baby Bunny
۱۴ ارديبهشت ۲۳:۲۳

وای ددی حس میکنم خیلی مظلوم واقع شدی..

هی یکی یکی باید بری کامنتارو تایید بزنی و یساعت کسشعرای من و حرفای بقیه رو بخونی و ریپلای بزنی و اینور کنی انور کنی بعد کلی هم کامنت تایید کنی، یهو بیای ببینی عه!! هنوز کلی کامنت دیگه مونده🙂😂

میدونی چرا کلی میمونه؟ چون من فقط بلدم زر بزنم تو هر پستی و همه جاااا یه کامنت باید بدم تا کرمم بخوابه😔💔

 

 

Snow 

 

خب‌خب سلام خوشگل خانوم.. 

بزار اولین حرفم این باشه که، توی پست let's be silly من جواب کامنتتو دادم، منتها سر ددی شلوغه یکم دیر تایید میخوره فکر نکنی ایگنور کردمتااا.. 

 

اون که صد درصدد.. صد درصد!! 

عه بحث حساب کتابه😔😂؟ 

ددی تو دوماه دیگه، رسما ۶ سال از من بزرگتر میشی😔

 

آرههه امتحانا که به سمت راست لگنمه! ولی خب از یه طرف بحث آینده و اینا در میونه تا جایی که توان دارم،میخونم.. 

اینام فعلا امتحانای مستمره، اصلیا از ۲۹ اردیبهشت که تولد منه بدبخته شروع میشه😭😂

نه نه خشن نشو میندازم دور چشم😂

 

--

خب خببب برسیم به ددی جون..

 

بیا بیا😔😔

خدانکنهههه عزیزکممم❤️‍🩹

عاحح پدر سخت مرا به لعنت بده😔

اونجارم پر از کسشعرام کردم منتها من همه جا یه ردی از خویش خواهم گذاشت😔

 

-- 

 

آرههه بیا بریم فرانسه باهم نماز بخونیم مسلمونشون کنیم😔

 

خیلییییییییییییی😔

RM. kiute.ARMY

نه بابا نفرما دورت بگردمT^T
من وظیفمه*^*

6 سال فقط ی عدده😔😂

من تورا سخت ناز میکشم😔
جای پایت را دوست دارم😔

همانا جهاااااد😔

جاااان😔

SNOW
liy liy
۱۴ ارديبهشت ۲۲:۵۹

خوجل بود:>

خوشمان پامد امیدوارم بازم از اینا بزارید:<

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدلممممT^T
mogo mogo
۱۴ ارديبهشت ۲۰:۱۶

یعنییییییییییییییی چییییییییی چرا انقدر ناناز بووووود خدایاااا خیلی عاشقانه و اکوریییی و نفس و خعخهغمل.تنتابمغمعبمزمت نویسنده بازم بنویییییییییسسسسسسس😭😭😭😭😭😭🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

RM. kiute.ARMY

عای عای موافقمممم😭😭😭😭
suíbiàn-随便
۱۴ ارديبهشت ۲۰:۰۲

بنده فن فیکشن های استریت نمیخونم؛ اما این عالی و زیبا بود.

همه چیز به طور لازم بود و قلم نویسنده زیباترین.

 

لایق بهترین هاست و مثل یه تیکه یخ توی نوشیدنی بلوبری و الوئه ورا بود.

بوسیدنی!!!

RM. kiute.ARMY

محشرههههه:")
Sujin
۱۴ ارديبهشت ۱۹:۳۱

واهاهاییی من امده ام وای وای

عالی شده بستییی کیف کردم باهاش 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت خوشگلههههه😎
snow
۱۴ ارديبهشت ۱۹:۲۰

و اما بچم که بی حمایت مونده:)
نا امید شده ام🥲😂
لایکشم کم شدکه بمیرم براش

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عشقم:(
قدر زر زرگر شناسد:"(
Baby Bunny
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۴۸

ددی ددی ددی ددی ددی ددییییییییییییییییییییی

نویسنده‌ی اینو بده من ماچ کنم فرانسوی😔

حاجی یکی بیاد آبی تیره‌ام بشه آخ قلبممم

فشار سینگی-

 

خطاب به اسنو: 

 

دیالوگاش خدا بودن! گرچه روند داستان هنوز جای کار داشت و یا حتی خیلی زود گذشت.. در واقع این میتونست خیلی طولانی تر باشه و کامل تر.

اما همینطوری کوتاه زد ناقصم کرد دیگه چه برسه فیکشن می‌شد.. اونجا دیگه پاره‌ام میکرد😔

 

پ.ن: قرار نبود کوک مافیا باشه.. 

مود من وقتی فهمیدم مافیاست:

نگو وای پشمام.. بگو وای چه جالب!

 

RM. kiute.ARMY

منم بیام؟؟؟ سه نفری بریم فرانسه😔


پ.ن: خیلی جالب ها!!  خیلی!
Baby Bunny
۱۱ ارديبهشت ۰۹:۵۳

مرسی نفسم بیا گونه‌هاتو فرانسوی ماچ کنم😔

 

تازه اول جوونیته پدر جان😭❤️‍🩹

مرسی مرسییی اولین نفری که امسال تبریک گفت😭❤️‍🩹

 

آره نه تنها بهشت بلکه منم زیر پاتم😔

 

جرررر آره بنده‌ی خدا.. البته نویسنده که جاش تو قلبمه ولیخب.. من پرحرفم دیگه باید بسوزه و بسازه😔❤️‍🩹

RM. kiute.ARMY

اومدم😔💃

دورت بگرده پدررررر😭😭😭💋

منم روتم😔🔥

هعی😔 اما برات یه قطعه زمین از سایت زدم به نامت😔 (پستت)
snow
۱۱ ارديبهشت ۰۳:۱۸

vkook_hedi
قصد کشتن نداشتم خوشگله قصد حال دادن به شما ریدرای بلا رو داشتم یکمی مخلوط ناله وفغان با عاشقانه هایی به سبک خودم به قولی ریختن قیمه ها تو ماستا واسه جذاب شدن تهشم نمیدونم موفق شدم یانه!😂😂

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

وای سردرد ...من خودم همیشه میگرن میگیرم و عذابه...
بشه عزیزم بشه..
امیدوارم  این بچم...ارزش وقتی که میزاری پای خوندنش رو داشته باشه:>

kimi

اینجانب از سد اند خوشم نمیاد چون خودمم میشینم گریه میکنم براشون برا همین هر ترفندی میزنم آخرش شاد شه خوشحالم مورد پسند بوده😂🩵
عزیز دلی شما>>


پ ن: یکمی فاز جواب دادن بردارم..
خوشم میاد جواب تک تکو بدم یه حال خوبیه البته بیخوابی زده به سرم اما خب هرکی برا نوشته هام وقت بزاره لایق احترامه🌚🍷

فکت: سره تیکه های فعان دارش خودمم داشتم گریه میکردم که اینطوری از آب درومده😂😂😂😂

یه جوری اینجا راحتم که... واویلاس انگار خونمه رسما شرت پامه انگاراستغفرالله داره ؟ آره داره😔
هر روز بیشتر از دیروز اینجا رو دوست دارم:)))
 

RM. kiute.ARMY

عزیزمممممT^T

جواب فکت: این کارمائهههههه😭😂

اینجا سندش به نامته عزیزممم فدا شرت گل گلیت برم😔💚

vkook_hedi

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
 
kimi
snow
۱۱ ارديبهشت ۰۲:۵۳

واقعا مودم مود واتدافاکیه داداش محفل صحبت بی من گرمه هاااا؟؟ چشمم روشننن!!
این ریدرای بلا چرا نظر نمیدن من خر ذوق شم؟:(
اون رفیقمو میکشم کامنت نزاشته دد باور کن الان دمپایی به دستم براش😂😂

بانی قشنگم مگه نمیدونی اینجا ستاد عاشقان ددیه؟ یه رفیق ماهه بقرآن تو پیرش نکن اون قلب ماعه>>>
دد باورم نمیشه فقط 2 سال و 8 ماه ازم بزرگتری مسنیمشنسمشسنسمن میبینی محاسباتم چقدر دقیقه؟ بزار دقیق تر بگم دوسال و هشت ماه و12 روز .. حال کن😔😂😂😂

ددی قشنگم نفرما تو دیزاین کارت حرف نداشت و واقعا ازت ممنونم یادم رفت تشکر کنم خاک عالم خیلی دوستش دارم کیوت وقشنگه:)

بانی قشنگم نگرانی امتحانو به باسن چپ منتقل کن به قول دد این فیکا درس زندگی بیشتر میدن... تازه درس مدرسه به قیمت اذیت شدنت خر کیه؟ چهارتا نمره تعیین نمیکنه ارزشتو والا بخدا من یه جامه زیبا بیشتر از تو پاره کردم تو راهنمایی خر خون تر از من نبود بالا تر از بیست که نیست! دبیرستان تا اواسط یازدهم باز 20 خودم بودم الان ولی سال آخرمه و به کیون چپمه! نمیگم هدفتو ول کن ولی سخت نگیر چیزیو شل کن بابا! وقتی یه چیزی تو ذهنت باشه قطعا بهش میرسی اون افکار فاکیو بنداز دور وگرنه خودم میام با روش خودم... اهم بهتره بیشتر چیزی نفرمایم😔😔

منی که نهایی وکنکور دارم وکنکور اردیبهشتو هم ...وای نه بهتره چیزی نگم بد نبود در کل😂😂😂

ریدرا باهام مهربون باشین یه دوتا نظر بدین حداقل بگین بد بود مثلا من بدونم استعدادی دارم ندارم در چه حدم:>

RM. kiute.ARMY

فدات بشم من الهییی😭😭😂😂😂💜💜💜💜
گمون کنم اومدش👀

بابا نفرما تاج سر من ذره ی خاک زیر پاتمممممم😭😭😭😭
عفففف حسابدار شو، عدد بشم منو بشمریییی😭😭😭

قربونت برم من عشقم تو عزیزدل منیییی وظیفمهههه:"))))

والا بخدا😔

کلا کنکور یه وادی حیرته که هی وسطاش از خودت میپرسی: ز کجا امده ام؟ امدنم بهر چ بود؟ یهو کائنات جواب میدن ر/یدن...ر/یدن...ر/یدن...

نخیرمممم تو بهترینی:"((((

بانی
Baby Bunny
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۵۵

آره😔😔

 

خدانکنههه

مرسی مرسی عشقم.

دستم به شورتت دعا کن برایم پدر جان.. دعا کن از این خانه بگریزم که پدر و مادر بدجور حین پاره کردنم هستند😂💔

 

عرررررررررررررررررررر چه بزرگبییییییییی جوننننننن

منی که همین ماه، یعنی حدودا ۱۰ یا بیست روز دیگه تازه ۱۵ ام پر میشه.. ددی میدونستی اردیبهشتی‌ام😔؟ 

۲۹ اردیبهشت تولدمه.. باز خواهرم ۳۱ام عه😔😂

 

به به پدر مجرد با حدود ده بیست هزار تا فرزند😔😂

 

 

RM. kiute.ARMY

جااان😔

عزیزمممم*^*
ان شا الله تاج سرم غمت نباشههههT^T

پیر شدم😔
عزیزمممم تولدت پساپس مبارکککک😭
خوبه که😈

الان بهشت زیر پامه😔😂

مود نویسنده و صاحب این پست بعد از کامنت های ما:
Baby Bunny
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۱۷

😃😃

 

--

منی که همه فیکارو دان کردم‌ولی نخوندم: 

 

امتحانا بد کو.نم گذاشته ددی.. من امسال امتحانامم کشوریه اصن فشار.. 

بعد تازه من قراره برم تجربییی که باز از اونجا پاره شم نمره بالا بگیرم که بورسیه شم برم کانادا😭.

  

راستی ددی چند سالته تو؟ حس میکنم خیلی بزرگتری ازم😭

جدیی..

هو اولد ار یو دد؟؟

RM. kiute.ARMY

میخوای ذخیره کنی کلک؟😔

الهی من بگردمت نفسسس😭😭😭😭
ان شا الله به روال باشه جانان:"(((

این تیر میشم 21😭😂سنی ندارم بخدا من یه پدر مجردم😔
snow
۱۰ ارديبهشت ۱۱:۴۴

وای...
واهاهاهاییییی:))))
چقدر خوشگل شدهه وای بر من ددی ذوب شدم خیلی ناز شده:)

میخواستم بیام ببینم جواب کامنتمو اونور دادی یانه دیدم هنوز وقت نکردی انگار
خلاصه اینور اومدم دیدم آخجونن فیکای جدیدد بزار برم دانلود کنم.
همه رو دانلود کردم رسیدم به این دیدم شت مال خودمه😭😂😂😂
حالا منم وخرواری فیکیشنی که منتظرن برم  بخونمشون ونظر بدم عاحح>>
یه پس گردنی لازم دارم تا برم مال خودمو بنویسم یکمی امتحانامون سبک تر شده و انرژیم رفته بالا امروز وفردا تموم میشه فکر کنم اون یه چیز دیگه اس برام و باز دادم دوستم بخونه ایراد بگیره سرم وایده بده🌚
تازه مجبورش کردم بیاد اینجا کامنت بزاره اولین نفر اون خونده بود و باعث شد بیام اینجا به اشتراک بزارم:)
ببینم چه میکنه برام امان از وقتی که ببینم کامنت نداده...😂

RM. kiute.ARMY

خوشگل شمایی قربونت برم منT^T
شرمنده اگه یکم فونت رو بزرگ کردم و دیزاین آنچنان خوب نشد:")))

سوپراااااااایز😎
مرامت>>>>>>
اوه لالاااا چه شود👀
عزیزدلمممم قدمش سر چشم باشههههT^T
و اینجاست که باید گفت: #وعده_صادق😔😂
Baby Bunny
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۲۷

به به آبی رنگه!!

به سوی خوندنش.. 

 

پ.ن: میشه با اون دختره رو کاور فیکشن لز کنم😀؟ ددی توام بیا میتونیم تریسام بزنیم.. اصن یهو دیدی جونگ‌کوکم کشیدیم وسط یه ۴سام مشتی گیرمون اومد😀..

وای چه دارک شد.. قراره عملیش کنم! و من الله توفیق😀😀

RM. kiute.ARMY

یا علی😔

مهم همون دور هم بودنس😔😂😂😂

اون کلنگ رو بیارین که من احداث کنم😔
kimi
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۴۸

بسیار وایب زیبایی داشت خیلی خوشحالم که سداند نبود  ✨:)
کلا اینجا همه چی زیباست عالیی

RM. kiute.ARMY

فدات عزیزدلممم نوش جونتT^T
زیبایی سرتا پای توئهههه*^*

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۲۴

بعد یه روز کامل سردرد یه فیک‌خوندنمون نشه؟

RM. kiute.ARMY

فدا سرت بشم من که:"(
vkook_hedi
۰۹ ارديبهشت ۲۰:۱۷

وااایی ننهههه نویسنده قصد کشت داریییییی😭😭😭😭💜

چه قشنگه پوسترش

ددی داری پشت سر هم فیک های خوب میذاری ما رو بچزونی!؟😔😂💔

RM. kiute.ARMY

قابل نداره عزیییزT^T

من فقط تحفه ای درویش از کنعان آورده ام و به مصر میبرم😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان