BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Baby

7_p4x1.png

🍓FULL🍓

 

نویسنده 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :) 
کاپل تهجین . سپ
ژانر رمنس . اسلایس آف لایف . فلاف
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 107

  

مقدمه: 

کیم تهیونگ واقعا گند زده بود و باید جمعش می کرد...
اون بچه،واقعا بچه خودش بود...!
و خب اون زیاد مادر خوبی نبود...

حتی پدر خوبی ام نبود!

  

🍭🍼🌸DOWNLOAD🌸🍼🍭

  

805_vpfe.png 

۳۰ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Me
۲۴ مرداد ۲۳:۰۷

سلام عزیزم من بازم اومدم بعداز مدت ها البته ک البته از اومدن فیک punishmentنا امید شدم قرار نیست فصل ۳ بیاد؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شم خوش برگشتیییییی*0* نه والا نیومده:")
Me
۰۵ تیر ۰۰:۳۸

سلام وقتت بخیر

فصل سه punishmentنیومد؟؟میاد؟؟نمیاد؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم*^*
نه عزیزم نیومده:">
Me
۰۵ ارديبهشت ۰۴:۲۹

سلام میشه ادرس سایت فیک punishment رو بدی؟؟ گمش کردم😧

RM. kiute.ARMY

برش داشتم تا فصل دوم بیاد جیگر:">
🌙👶🏻
۱۶ فروردين ۱۴:۱۲

چقد صافت و قشنگ بود این .

حس میکنم جدیداً معیار فن‌فیکشنی که نظرمو جلب کنه و وایب خوبی بهم بده این شده که حداقل یکی از شخصیتاش بچه باشه . 🐸🍼

بچه ها کلاً تبحر خاصی تو قشنگ و رنگی کردن دنیای اطرافشون دارن . 🥺

خسته نباشی نویسنده ! فیکت کلی حالمو خوب کرد ♡♡~~

RM. kiute.ARMY

نی نی دوس داری پسT^T
سلایقت رو خریدارم*^*
hamoon hamishegee
۲۶ اسفند ۱۸:۵۱

واهااااایییییی خوداااااااااااااا

نمت تحمل کنمممممم نهههههههه

خیلی خوبهههههه

فق کاش یکم طولانی تر بودو مومنت پدر پسری ته و جاستین و مادر پسری جینو جاستین سپ یا تهجینش بیشتر بود.

عرررررکاش فصل دوم داااشت.

چر پایانش بستهخههه ینیتین؟؟

هااا!؟

عاهام.راسی.

ی دختر پسری ک فلاف باشه ندارین؟

اگه دارین لینکشو بزاااااارررررر

مرگ من.منو کفن کنن.هوففف انقد گِی خوندم با وجود علاقه بیش از حد فراوانی ک بش درم تقریبا درم با روابط استریت قریبی میکنم. نمد چطور باهمن.بهتره یکم دختر پسری بخونم.

یا اگه فلاف نیس از اونایی بزارین ک یکیشون توش میمیره اخرش.(این جاتب عقل ندارد گایز ب هارت خود نگیرید)

RM. kiute.ARMY

هلاک ترینم:">

بوکسور بوی*^* تو لیسن فن فیکشن های فول سایت هست همون اولاش*^*

ایگویاااا😂😂😂
نه نگران نباش فلافه کسی نمیمیره
B.E
۲۳ اسفند ۱۴:۳۳

چرا یکی باید انقدر شیپ کردنش مثه من باشه😐

قبول نیستتت این کاپلا مختص من بود💔 

هارتم بروک شد..

هعی ددی میخوام با مینی فیک فول برگردم ایشالا بپذیری بعد اون بد قولیام☹️

RM. kiute.ARMY

کار های بانی قشنگ برای اهل دل هاست:">
اوه البته بیبی منT^T
Promete army
۲۲ اسفند ۱۳:۲۴

دد؟فیکstreet raceاز سایت کلا پاک شده یا من پیداش نمیکنم؟و اینکه مطمئنم یه فصل دوم داشت،من حتی پارتاشم از تو همین سایت دانلود کرده بودم😭ولی الان هیچ اثری نیست ازشون

 

RM. kiute.ARMY

برش داشتیم اما پست حذف نشده فقط پنهان شده:">
Promete army
۲۲ اسفند ۱۳:۱۳

دد؟میگم که چراstreet raceنیست؟من نمیبینمش یا از سایت پاک شده کلا؟

و اینکه مطمئنم یه فصل دوم داشت😭من حتی قبلا دانلودش کرده بودم ولی الان هرچی میگردم نیست..کلا گم و گوره:)

RM. kiute.ARMY

برش داشتیم تا فصل دوم بیاد:">
Agust D
۲۱ بهمن ۱۴:۳۶

دوتا شیپ مورد علاقم🥺البته تهجین بعد از نامکوک😐✊🏻

RM. kiute.ARMY

جووووووووووووون*-*
Me
۰۴ بهمن ۰۰:۵۴

ادمین سلام 

من خیلی دنبال فیک punishmentsگشتم ولی نتونستم پیداش کنم منتظر فصل سه شبودم ولی فکر کنم کلا نیست چون هرچی میگردم پیداش نمیکنم

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/1386

بفرما لابلی*^*
𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
۰۷ مهر ۱۰:۵۶

AR•J•MYشی:)هارتم:)مرسی لابم:)فدات شم هانی:")

قول میدم تکرار نشه:")

 

پ.ن فور ددی:نزنین منو هیق:")

RM. kiute.ARMY

من تورو با بغل کردنت و بوس کردنت میزنمT^T

AR•J•MY
Min Mia
۰۶ مهر ۱۵:۰۰

به علت اول مهر چن روزی تشریف نداشتم😐

اووو سپ تهجین عررررر اکلیلی شدمممممم بای لایف:))))) 

خب نه برگشتم به زندگی 

خیلی گشنگ خواهد بود:) 

میگم ددی یدونه دختر پسری عین. voyer گیرت اومد بزار:) 

RM. kiute.ARMY

باز آمد بوی ماه مدرسه:">

چشم:">
AR•J•MY
۰۴ مهر ۱۶:۱۵

اوکی من خوبم...من خیلی خوبم (با یه لحن عصبی بخونین😂)

بانی هم رفته تو لیست نویسنده های مورد علاقم...

واقعا به همچین کسی تو سایت نیاز داریم تا از کاپلای فرعی بنویسه...

مرسی🥺 فیکات خیلی قشنگن و نمیدونم چجوری ایده های خفنشون به ذهنت میرسه و انقد خوب مینویسی ولی بهرحال...

قبلنم گفتم کم پیش میاد از فیک یا وانشاتای بدون اسمات خوشم بیاد...حتی بعضی وقتا ممکنه خلاصه داستان جذبم کنه ولی بخاطر اسمات نداشتن نخونم...ولی فیکای بانی واقعا خوندن داره :)

(وی موهایش را از ته میکند چون نویسنده صفحه آخر فیک نوشته بود فیکاش خوب نیسن :/ )

RM. kiute.ARMY

خوندم خوندم😂😂😂
من باید بانی رو یبار بزنم ناموسا:/ اخه کجاش خوب نی-_-
𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
۰۴ مهر ۱۲:۲۳

Kim UnSooشی:)

گاد هارتممممم لاویو هانی:")

RM. kiute.ARMY

Kim UnSoo
𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
۰۳ مهر ۱۸:۳۷

واو آلما شی:")

کامنتاتو خیلی دوست دارم:)

خیلی خیلی مرسی ک دوتا از کارامو خوندی واقعا خوشحال شدم و خیلیم مرسی بابت انرژی مثبتت تنکیو هانی:")

RM. kiute.ARMY

آلما
Kim UnSoo
۰۳ مهر ۱۸:۲۲

یک بانی اینجا داریم 

که نویسنده مورد علاقه منه 

و من امیدوارم روزی بتونم کاری بنویسم که به شیرینی و بی نقصیه کاراش باشه 

عالی بود و همه چیش بی عیب و مشکل 

فایتینگ 💙💙

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۳ مهر ۰۲:۴۰

کیم بانی عزیز میریم سراغ کار دومت...

اول اینکه بذار یه انتقاد کنم که رنگ سبز بک گراند واقعا لذت بخش بود اما بهتر نبود اگر نوشته ها بجای سفید سیاه میشد؟؟؟

واقعا خوندنشون سخت بود...

خب و حالا میرسیم به داستان...

اون قضیه پرداختن به جزئیات تا بیان خبر تاثیر گذار بعدی این جا هم صادق بود و بابتش بهت تبریک میگم...

توی این داستان هم بدشانسی هوسوک رو از داغ شدن یکهویی آب دوش و دیدن مین یونگی مرور کردیم تا برسیم به دیدن بچه ته هیونگ...

«کارما حتما یا مست کرده بود یا این فقط یک شوخی فاکی بود»

وای که چقدر طبع شوخت رو دوست داشتم و سر این جمله خندیدم و اگر ایرادی نداشته شاید ازش بهره ببرم...

دیدن چند بدشانسی پشت سر هم اون هم در یک روز چیزی بهتر از این جمله نصیب آدم نمیکنه...

احساس پدرانه ته هیونگ واقعا برام قابل درکه...

حس حسادتش زمانی که نزدیکی سئوک جین رو با بچش دید زد بالا در حالی که تا چند ساعت قبل که اون بچه در آغوشش بود سعی داشت از شرش خلاص شه...

تا همین جا هم باید اعتراف کنم از شیرینی و مخصوصا طنز موجود توی کار خیلی خیلی خوشم اومده...

«بابت یک اتاق شخصی ممنونم»

جایزه شکوندن قواعد موجود در فیکها با قدرت تمام به کیم بانی اهدا میشه ...

چطور میتونی واقعا؟؟؟

خدایا من واقعا آخر شبی دارم بابت این داستان و جزئیات ریز و درشتش از خنده و ذوق سینه درد میگیرم...

خودت هم میدونی همیشه نفر آخر از جمله خیلی خب پس اتاق سوم هم مال من استفاده میکنه اما تو با استفاده از شخصیت یونگی این جمله و ری اکشن بی نهایت خنده دار رو نصیبش کردی...

شاید برات خیلی این هیجان از سمت من عجیب باشه بانی...

اما بذار بهت بگم بانی من واقعا داستان رو میشکافم و شخم میزنم...

علتش به زحمت زیاد نویسنده برای حملات و حتی انتخاب کلمه به کلمه کارشه...

و وقتی خاص بودن یک جمله رو ببینم خیلی لذت میبرم...

امیدوارم خیلی بابتش اذیت نشی...

«اون همه آرزو واسه اولین بچه ش...!
دود شده بودن و رفته بودن هوا...
فقط به خاطر اینکه یه شب،جای بدی مست کرده بود!!»

به معنای واقعی باید بگم این جمله خبر از یک حقیقت محض رو میده...

واقعا یک تصمیم و انتخاب یک زندگی رو تحت تاثیر قرار میده و هیچ وقت غیر از این نبوده به همین دلیل این جمله هم برام قابل توجه بود ...

«خواست بره و دوست قدیمیشو بغل کنه اما...
نمی شد.
چون...
خب چون اون مین یونگی بود!»

و چه دلیلی از این واضح تر؟؟؟

لذت میبرم...

واقعا از این طرز نوشتن دلیل آوردن های واضح لذت میبرم...

شیرینی هم خونه شدن با این چهار پسر با اخلاقیات متفاوت و رو به رو شدن با غرورها و تبدیلشون به عشق خیلی شیرین با خونم ترکیب شد...

و در آخر باید ممنون اون مادر بی مسئولیت باشم که با قبول نکردن بچش باعث شکل گرفتن عشق بین چهار نفر و در نهایت خوشبخت شدن جاستین شد...

خسته نباشید عزیزم...

عالی بودی و لذت بردم ازش ...

باز هم میگم به قول خودت راه برای پیشرفت زیاده پس کار لذت بخشی مثل نوشتن رو رها نکن 💜💜💜

RM. kiute.ARMY

*اشکانش را پاک میکند*
آلما بانو آمد خوش امدT^T

نویسنده
هعی یه بنده خدا (شماره ۲ )
۰۲ مهر ۲۰:۴۱

و آغاز سال تحصیلی را به شما تبریک میگم

(امام خمینی)

 

مبارکه کی بیام شیرینی بدم مدرسه ها بازهههههه وای جر جر

اخاهخفخل

RM. kiute.ARMY

تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود 
(از طرف ددی ره به امام ره)

از مدرسه متنفرم😂
Yuta😈
۰۱ مهر ۱۵:۲۱

مونی تو اصنننننن بیا پیشم من بمووون بخدااااا دلم واست تنگه(میدونم عجیبه دلم ااسه کسی که ندیدمش تنگه)

دومن بله فضایی بودن دلیل خاص بودن ما

سوم دیوث خودتتتتییییییی به قول ددی اینجا جای فحش دادن دختره ی گی فکر کرده کی هست دوباره به روت خندیدیم فک ننکن بتونی جلوی ددی و مونی بهم فحش بدیااااا چصخل ایششششششششش تو برو به همه چاخان بگو کلاس داری 

ros Kang
۳۱ شهریور ۱۹:۳۱

و من باز دیر رسیدم 

اها ددی:|

میگم یعنی چی پدر ومادر خوبی نیست؟؟؟

جینوی یا تهجین؟یا هردوتا😐✌ برام اصلا مهم نیست حتی اگه هردو همو به فاخ بدن من خوشحال میشم😎😂

RM. kiute.ARMY

دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن😂
نه کلا داستان ام پرگ نیست😂
............
۳۱ شهریور ۱۲:۴۴

Yuta😈

هویییییییییی دیوث بجای اینکه اینجا کامنت بدی بیا گمشو سفره پهن کن.... 

RM. kiute.ARMY

از گوشی خودت پیام بده خو😂
Yuta😈
Yuta😈
۳۱ شهریور ۱۲:۴۳

تیکاپل ادمینا اینجوریه ددی بخواد اسم یه نفر رو بنویسه از کله ی 6 تای ما گنده تر مینویسه بعد مونی اندازه ی سنجاقک مینویسه بخدا که واسه هم ساخته شدین😂💓

RM. kiute.ARMY

ما هم رو کامل میکنیم😂
Yuta😈
۳۱ شهریور ۱۲:۴۱

عرررررررررر دددیییییییی دارم درست میبینم مونیییییییییییییییی

اخخخخ مونیییییییییییی بیا بغلممممممممممممممممممم

خدااااااااااااها

من ددی رو ساییدم اتقدر پرسیدم کجا نگو همین جا بود یاااااااااا ددی من رفتم بای

moon🌛 Child🌜

اجازه هس تو بغلت بمونم؟ 🤧🤧
Yuta😈
۳۱ شهریور ۱۲:۴۰

اخخخخخخخخخخخخ دقیقااااااااااااااااااا

بخدا دیگه کل سایت یا کوکوی یا ویکوک یا ویکوکمین :/ الان مثلا ددی هم میدونم من ناموی و نامکوک شیپرم سپ رو دویت دارم ولی ترجیح میدم یونمین بخونم از کاپل هوپجین خیای خوشم میاد اما در عین حال ته جین میخونم کلا فضایی دوستم 😂✌💜

RM. kiute.ARMY

فضایی باش و پادشاهی کن😂
Yuta😈
۳۰ شهریور ۱۹:۴۲

عررررررررررررر اقااااا چسپاااش داره درست میبنین مونی شیییییییییییییییییسیییییییی عرررررررررررررررررررررررررررر

جواب منم دادی هقققققققققق

هق هق هقققققققق

هوووووفف هدددفففففففف

حالت خوبه چخبرا بخدا ددی رو کشتم انقدرم پرسیدم حالت خوبه یا نه:")

 

moon🌛 Child🌜

هق انقدی محو بودم مث روح شدم 😂😂😂
مرسی عزیز دلم دورت بگردم😍😍
𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
۳۰ شهریور ۱۲:۲۷

에شی خرذوق شدم ک:)

Parkminjiشی یس یس خب هردوشونو شیپ میکنم مث صگ پس نوشتم دیگه لاو یو مور لاب:)

Rameshشی فدات شم لابلی:9اخه من با اسم جاستین خیلی خاطره دارم:")گاددد هوپجییین چرا بهش فک نکرده بودم تا حالا؟؟؟حتمننن

Yuta😈شی یس بملا گاییدن با ویکوک(خب ویکوک شیپ میکنم ول همه ک شیپ نمیکنن..تکلیف شیپرای دگ چی..؟)..یا یوتا شی چق زیاد0.0اره اره😂😂

 

پ.ن:عه مونی:)عه عه مونی:)

پ.ن2:ددی بضی وختا انق بم لطف داری ک صدبار خدکشی میکنم:")

RM. kiute.ARMY

خدکشی نکننننننننن تو دست خودت امانتی من هنوز بغلت نکردمممممممم:">
Parkminji
Ramesh
Yuta😈
Yuta😈
۲۹ شهریور ۱۵:۱۲

فاک ددی تهجین

فک کنم من و این نویسنده به کاپل های فضایی علاقه ی شدیدی دارین:")

نویسنده نگا من 10 15 تا شوهر دارم تو زنم میشی؟

moon🌛 Child🌜

😂😂😂ماشالا چق شوهر
...
۲۹ شهریور ۱۳:۵۹

خیلی قشنگ بود ولی من یچیزی یاد گرفتم  ..

هیچوقت از رو پوستر چیزی رو قضاوت نکنین ..

وگرنه آبروتون میره 😐

د آخه لامصب تو که ژانرو خوندی امپرگ نبود چرا واس امپرگ ذوق مرگ میشی و کامنت میزاری 😐؟

امپرگ نبود ولی خیلی قشنگ بود دقیقا یه داستان فلاف رو نشون میداد (پس میخواستی سد اندو نشون بده ؟😐)

به هر حال من زنده موندم 😂

ولی یه دور رفام اون دنیا و برگشتم دادا ازی گف شانس اوردی ادمین بعد مرگت ویدیو لهو و لعب نزاشت وگرنع نمیزاشتیم برگردی 😂

خلاصه که دمت گرم

همون مومنتای سپ و ران و بزار خدا خیرت بده 😂

RM. kiute.ARMY

خودت جواب خودت رو میدی ای لاب یو😂
نوکرم حاجی😂
Ramesh ★•★
۲۹ شهریور ۱۲:۴۹

خب خودش میدونه که عالی و روون مینویسه، نه؟😉

پس من چیزی نمیگم چون چیزی ندارم که بگم به قولی زبانم قاصر است😄

ولی خب جاستین!؟ همش خوب بود ولی جاستین یه ریختیه😂 نمد باهاش کنار نمیام😐😂

 

و خب بانی جونم بیا برای دلم منم شده یه هوپجین بنویس پلییییز😌

و یه چیزی الان یادم اومد! 

یکی تو یکی از کامنتا گفته چرا هیچکی سلام نمیکنه😕

 پس من میگم سلام😁

و خدانگهدار👐

moon🌛 Child🌜

بانی
Fey
۲۹ شهریور ۰۰:۵۷

اوکی امپرگ نبود ... 

خب نخونده بودمش 😂💔

یونگی و هوسوک دقیقا مثل دوستای کرموعه منن که مجبورم کردن سر جرعت حقیقت وسط تمرین تو باشگاه داد بزنم من رو یکیتون کراش دارم 😂😂💔💔😐😐😐

خیلی خوب بود ... عین فیلمای فان ایرانی بدبختی های ینفر رو به صورت خنده دار و رومنس نوشته بودی ولی بنظرم میشد خلاقیت بیشتری به کاربرد ... برای مثال مدل تلافی کردن سپ یا یعضی جاهاش ولی بازم خیلی خوب بود ... 

حالمو خیلی خوب کرد 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

چرا انقدر نامرددددد؟😂😂
خدا خیرش بده:">
Mary poppins
۲۹ شهریور ۰۰:۳۲

لنتی میخای بگی فانتزی فرست شدنم به حقیقت پیوست؟

 

RM. kiute.ARMY

نچ😂
Fey
۲۹ شهریور ۰۰:۲۰

عععععععععععررررررررر 

تهجیییییینننننننننننن 

سسسسسپپپپپپپپپپپ 

یه امپرگ هم باید اضافه کنن نه ؟ 

چون خب تهیونگ و جین یه بچه دارن ... 

البته هنوز نخوندمش ... 

راستی میدونی چرا چندروزی یود نبودم راحت بودین ؟ 😐😂💔

ننم واسه قلم چی ثبت نام کرده بعد بم برنامه داده 

من نخوام تیزهوشان بخونم کیو باید ببینم نمیدونم .... 

اییییحححححح 

فلا هم بجز پی ام دادن کراشم خبری ازش نیس .... 

هرچی بشه میام میذارم کف دستت هیونگ جاااااانننن 

میخوام ع این به بعد هونگ صدات کنم مشکلی که نداره ؟ 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه تهیونگ و جین نی نی ندارن😂
عه نه بابا راحت چیه:"(
:| از قلم چی متنفرم
نه بابا خیلی هم شاد میشم*0*
خبر بدی هاااا منتظرم*-*
melo doyle
۲۸ شهریور ۲۳:۵۹

عالییییییی بود لعنتییییی🙂🥺💜

RM. kiute.ARMY

موافقم مثل شغال:">
Merey
۲۸ شهریور ۲۳:۵۱

اگه اینطوره این یعنی فرست شدمಠ_ʖಠ⁩

حس خاصی ندارم/:

 

اینقد فرست فرست کردن گفتن حتما حس خوبی داره--_--

ولی من هیچی حس نمیکنم/:

تموم کنین این بازیه سمی رو😂😂😂

RM. kiute.ARMY

والا بخدا منم پیر شدم😂
Merey
۲۸ شهریور ۲۳:۵۰

نمیدونم فرست شدم یا نه ولی نظری نمی‌بینم⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩⁦ಠ‿ಠ⁩

 

RM. kiute.ARMY

یهو تایید میکنم و سیلی از کامنت های ف و س سرازیر میشه😂
...
۲۸ شهریور ۲۳:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

زبونم

بند

اومده

چ .. چییییییی ؟؟؟؟؟

تهجین و سپپپپپپپپپپـ

خدایا منووو بجووووووو

منو این همه خوشبختی محااالههههههه

سپپپپپپپپپ

تهجیییییینننننن

امپرگگگگگگگ

ححححممملههههههه

ادمین من میرم منو از دور پوشش بده

اگ شهید شدم واس مراسم ختمم سپ شیپرا رو دعوت کنین **** بزارین براشون

نویسنده هاعم برا شادی روحم دوسه تا سپ بنویسین به همسایه ها بدین

فعلا خدافظ

زنده موندم کامنت میدم 😂 

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر من دست به خیره نمت فیلم لهب و لعب بزارم نهایتا ران پخش میکنم یا مومنت سپ برو خوش باش سهمیه هم داری خیالت تخت😂
باید زنده بمونی مگه دست خودته؟😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۸ شهریور ۲۲:۳۷

یچیز فهمیدم 

 

الان یادم اومدم به بانی سفارش داد ه بودم سپ و تهجین بنویسه 😭😭😂😂🍓

 

 

 

 

الان تو استخری از رنگین کمون و اکلیل شناورم 

بانییییی لاو یوووو 

بخدا که از این بیشتر نمی تونستم شاد بشم 

 

💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

بانی اصن یدونه اس واس نمونه اس:">
Namjoonii
۲۸ شهریور ۲۲:۳۴

این بنده خدا خود را از بالاترین نقطه کره زمین به پایین ترین نقطه کره زمین پرتاب‌نموند...

روحش شاد و یادش گرامیی((((((((:

چرا همیشه در حال پرت کردن خودم از ی جایی به جای دیگرم؟؟؟؟

جوابش واضحه...

چون سایتتون پرفکته تاماممم..

راستی دو روز‌پیش میخواستم ی مینی فیکشن؟؟وانشات؟؟بنویسم بذار سایتتون تا دو خط اولشو نوشتم ریده شد بهش تسلیم جان آفرین شدم..🤣🤣

بیماری‌ گشادیسم خیلی قویه نمیتونم بهش غلبه کنم وگرنه تا الان ی وانشات جدید می‌نوشتم

خب زیادی حرف زدم..

فعلا باییییی😁❤💋

RM. kiute.ARMY

پرفکتی از خودته بخدا خاک پاتم:">
یاااااا نگو اینطور😂
ایگویا:">
بای بای*^*
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۸ شهریور ۲۲:۲۵

وای پوسترششششش برابر با مرگه :>

 

سپ ؟ 🙂🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* وی ذوق مرگ شد 

شادی روحش صلوات :)

RM. kiute.ARMY

میشه برای شادی روحت آهنگ از بنگتن بزارم؟T^T
*دور از جونت عزیزدلم
niyoosha
۲۸ شهریور ۲۰:۱۸

به عجب کاپلایی تهجین سپ ....بلهههه 

😂به خدا که دارم روانی میشم امروز I'm a survivor رو خوندم یعنی انتظار نداشتم اینجوری تموم بشه اینم از این که یهویی تموم شد ...فاخخخخخخخخخ 

😑🔪خورد تو ذوقم ایشششششششش 

😂نویسنده ها چرا انقدر قصد اذیت کردن منو دارن؟ تو نامجین  جین بیماری داره اخر سر نامجون میمیره تو ویکوک جونگ کوک کشته میشه تو دختر پسری دختره میمیره  تو سپ ...سپ؟ نه اونا بچه های خوبی ان نمیمیرن ...یونمین ...اونا هم بچه های خوبی ان 

😂😐انتظار نداشته باش این حرص هامو سر نویسنده ها خالی کنم بلکه سر شوما خالی خواهیم کرد ...( الان چه جمله بندی بود من کردم :/ ) 

هعی مدرسه ها باز میشه بدبختی ها باز میشه .....نمیخوامممممممممممممممممم 

خیلی دوست دارم بدونم اون کسی که دیس لایک میکنه کیه .... 

با توجه به لایک ها ....فرست نیستم عررررررر میخوام بمیرم 

اما... فعلا خداحافظ ( :>>>>> میدونم قصد جر دادن من را داری اما من همچنان به کرم ریزی ادامه خواهم داد ) 

RM. kiute.ARMY

عغهعفمعهبمغع:">
اینو بخون بشوره ببره پایین😂
حالا چشم نزن از فردا میزنن هردو کاپل رو به چوخ میدن😂
من فهمیدم راحت باش😂
:">
یه خر😂 خیلی سخته فهمیدنش؟
ای بی ادبیات😂

۲۸ شهریور ۱۹:۲۶

ووییییییی

این نویسنده عالیهههههه

خیلی از کاراش خوشم میاددددد=]]]

 

RM. kiute.ARMY

من از خودشم خوشم میاد:">
Honey
۲۸ شهریور ۱۸:۵۴

به نظر جالبه*_*

RM. kiute.ARMY

شک نکن*-*
Ramesh ★•★
۲۸ شهریور ۱۸:۲۳

عه مال بانیه😃

برم بخونمش بیام 👐

RM. kiute.ARMY

خدا پشت و پناهت😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۲۸ شهریور ۱۸:۰۷

وای خدایا گودووووووووووو🤧🤧🤧🍫🍫🐥🐥(T^T)(♥ω♥*)

RM. kiute.ARMY

اتالیتفسیت
نی نی میخوام:">
Rooni .NKV =)
۲۸ شهریور ۱۷:۵۳

مادر خوبی نبود ؟ '-' 

ب همون چیزی فک میکنم ... که فک میکنی ؟؟

RM. kiute.ARMY

*ابرو بالا می اندازد و دیوثانه لبخند میزند*
آرهههه😂
Rooni .NKV =)
۲۸ شهریور ۱۷:۵۲

سومین لایک :"/// 

یک لحظه غافل بودممممراپحعیپحعیپج۶یپح۶قچج۶ف

RM. kiute.ARMY

میانههههههههT^T
blink army
۲۸ شهریور ۱۷:۴۸

بگو که خواب نمی بینم 

وایییی عرررر

RM. kiute.ARMY

کاملا بیداری بیب*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان