BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن We Are Really Sorry M.r Park

$FULL$

 

نویسنده Atena
کاپل کوکمین
ژانر روانشناختی . درام . انگست . دارک
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 150

 

مقدمه:

سر های تراشیده،کله های بی فکر 

همه بد شدند 

وضعیت بدتر شده 

همه ادعا دارند 

تو دادگاه و اخبار 

همه بی ارزش شدند 

بنگ بنگ! اونا فقط میکُشن 

بهم بگو چه بلایی سر زندگیم اومده؟ 

آدم های زیادی عاشق من بودند ولی الان قربانی شهوت شما شدم! 

شما ها دارید غرورم رو زیر پا میذارید 

بهم بگو چه بلایی سر حق و حقوق من اومده؟ 

من نامرئی شدم چون شماها منو نادیده گرفتید 

دنیا! این همون زندگی بود که بهم قولشو داده بودی؟ 

اونا بهمون هیچ اهمیتی نمیدند!!! 

 

-آهنگ they dont really care about us با کمی ویرایش 

از مایکل جکسون

 

✨🌈DOWNLOAD🌈✨ 

 

805_vpfe.png 

۲۶ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عسل
۲۶ مرداد ۰۲:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام توروخدا کمک من یه فیک خون م کوکمینی بود بعد اسمش ** **** *****  بود این رمز داره کسی رمزشد یافت تورو خدا بم بگه؟؟

یا اگه دارتش

توروخدا

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردم بهم یه لینک ناشناس بده بفرستمT^T
مسواک کوکی:)
۱۴ تیر ۲۲:۲۵

وای دد این چقد قشنگ بود اصن یعنی عر زدم بخاطر چیم چیم هعی خیلی خوف و جالب بود در قالب یه مصاحبه همه چیزو توضیح داد اصن خیلی خلاقانه بود  

گرفتن دست نویسنده*

بردن ان به سمت بالا*

خم شدن*

غنچه کردن لب*

بوسیدن دستان نویسنده*

RM. kiute.ARMY

شیپ با نویسنده و تمام😔
taetae
۱۰ اسفند ۰۵:۱۸

 ددییییییییییی جونم لینکککککک دانلود نمیاره😢😢😢😢😢

 

 

 

چه خبرا*قدرت تغییرمود*

😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عشقم چک کردم دانلود هم کردم میارهT^T


*تاثیرات تهیونگ*
سلامتی دعا به جونت😂
ATENA💝 BANGTEN
۲۶ آذر ۱۶:۴۸

دد..

دعوام نکنیا.....ولی میشه برگردونی سرجاش؟ 

من دلم واسه جلوه ی اولیه اش تنگ شد..

RM. kiute.ARMY

مگه میتونم دعوات کنم جقله؟؟😂😂
الهی من فدات شم الان درستت میکنم عروسک منT^T
ATENA💝 BANGTEN
۲۴ آذر ۰۹:۳۵

دد 

میشه این نقطه ی .Mr رو بزاری سرجاش؟ 

خیلی وقته تو دلم عقده داشته شده این...😭😂

RM. kiute.ARMY

جانم؟
فدات شم خب زودتر بگو😂
Hani:)
۱۷ آذر ۱۰:۰۹

هه گودرت مغز ماهیمو حال کن اونی😂🤝🏻

یادم رفته بود این کامنتو کجا دادم فاااااا.... بله حضرت کوک سانسور کنندگان را دوست دارد

یوهاهاهاها😂💔

اونی دیشب خواب دیدم کراشمو کیـ....ـس...:))))) 

ینی اون منو کیـ..ـس:)))) 

الان چه گوهی بخورم:))) 

RM. kiute.ARMY

جووووووون😂😂😂😂
و بهشت را حضرت یونگ بر آن ها حلال نموده...

خیلی ریلکس شل کن:")
عایگووو کیوووتتت😂
مدام خواب رو برای خودت مرور کن که عادی شه برات...ازش فرار نکن
Hani:)
۱۴ آذر ۱۸:۳۰

اونیییییی(میشه صدات کنم اونی؟:)) 

قشنگه؟ بخونمش؟ 

هیق تولد جین بود:') 

اونی به کسی که به جنس مخالف گرایش داره چی میگن؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

البته قشنگ اونیییی*^*
اگه ژانر های رئال و کنش های احتماعی دوست داری، عالی ترینه*^*
بعله:")))

استریت*-*
Hani:)
۱۲ آذر ۱۵:۰۴

واهاییییییییییی شت اینقد فیک خوندم مخم گو.زیده واییییییی:))) 

RM. kiute.ARMY

فدات شم رحم کن ب خودت😂
jeonjimin
۲۲ آبان ۲۲:۰۴

حس میکنم این فیکو خوندم😐😐😐ولی نمیدونم کدومه🤣🤣🤣اخه یه بار اومدم دان کردم، کامنتم گذاشتم بعد خوندم دیدم عع تکراریه ک😂😂حالا الان یادم نمیاد کدومه😂وای اون فیکایی ک زیرش کامتا میذارمو گم میکنم یادم میره کدومان تا بیام ببینم جواب دادی یا ن😂😂تو سایت بخشی نیست ک کامنتایی ک گذاشتیو نشون بده؟ 

RM. kiute.ARMY

میخوای یه دور دیگه کامنتارو بخون اگه اسپویلش اشنا شد ک هیچی😂

اگه ثبت نام کنی برات نوتیف میاد:">
jeon jimin
۲۹ مهر ۰۹:۰۸

چند وقته فیک نخوندم مخم ری. ده😐😂

خودم دوتا فیکو همزمان دارم مینویسم حالا ببینم کی تموم میشه بدم بذاریش تو سایت البته فک کنم اولیه رد شه دومیه رو بذارید وای دومیه امگاورسهه عر😂😈

اول خاستم ویمینکوک بذارم بعد دیدم ناخوداگاه فیک داره میره سمت ویمین و دیگ من چ خری باشم ک ویمینو رد کنم😀😂اره دیگ و امیدوارم این فیکه غمکین نباشه و تهش خوب تموم شه وگرنه و سه روز گند میخوره تو مودم همش فیک لاو گوش میدم😐😐👈🏻👉🏻😂

RM. kiute.ARMY

بنزین نرسیده به موتورت😂
دخترم بخدا انقدری یزید نیستیم حالا بده شاید دوتاشم گذاشتیم😂
عایگووو دور از جونت به خودت نگو خرT^T
سویچ بزن روی سوپر تونا دو سوت درست میشی😂
tina
۱۴ مهر ۰۱:۲۹

♡♡

RM. kiute.ARMY

ای جانT^T
هانجی
۱۸ شهریور ۰۳:۴۷

ددی سوال من این شده چرا هر جا میرم با این آهنگ مایکل جکسون رو به رو میشم سه روزه داره اینطوری میشه

لعنتی همیشه وقتی یه چیزی میبینم روز های بعدش پشت سر هم همون اتفاق دژاوو میشه چند بار

این فیک رو بار کردم به امید کوکمین لاور شدنم

چون ایده جدیدم برای نوشتن کوکمین و سپه😐😐😐💔💔💔سر آخرم ول میشه میدونم

مث اون نامجین و کوکوی و یونمین و هوپی قرار بود یه پسر جذاب امگا بیارم رو کار

 

یا اون فیکه که کوکوی و نامجینه و از روی بی تی اس و همه چی واقعی شروعش کردم امگاورس

یا اون فیک سپ و نامجینه که ترجیح میدم روش فک نکنم چون خیلی گود بود نام روانشناس بود و یونگی میره پیشش

یا اون فیکه که داشتم روش کار می‌کردم کاپل اصلی ویکوک بود معلوم نبود یا نامهوپ یا نامگی شایدم کلا سپ کنمش خلاصه کلی هم تو ذهنم انگستش  کردم حسابیییی

مافیایی هم بود

یا اون فیکه که قرار بود کوکوی و نانجین باشه کایسو هم قاطیش کنم از رو زندگی اصلی اینم خیلی عررر دار بود

 

خلاصه اینا رو بنویسم طرفدار پیدا میکنه جدا ولی اندکی گشادی و اینکه اعتماد به نفس حس میکنم خب نمیتونم گفت و گو هاشونو بنویسم توضیح موقعیت احساسی برام راحته ولی نمیتونم احساس رو از نظر شخصیت و حرفای شخصیت و گفت و گوی بین چند نفر رو درست بنویسم خودم این فکر رو دارم نمیدونم حالا چند تا سبک های نویسنده ها رو نگا میکنم ببینم کدوم بهتره در میاد و جالب تر میشه و به دلم میشینه 

RM. kiute.ARMY

میدونی یه چیزی هست به اسم هم نوایی، کلا کارما برات میچرخونه.
هرچیزی تو ذهنت هست رو یهو میزاره جلوت! بخاطر اینه که انرژی ها همیشه توی دنیا درحال تبادلن.
جررر واقعنی؟😂
یا ایده نیست یا ک.ون نوشتن:|

ماشالله:") ایده ها هم همه موفق...

به نظرم تحلیل کردن رو شروع کن. فیک های مورد علاقه ات رو بخون و تحلیلشون کن
سینی
۲۶ خرداد ۱۷:۰۹

فاک بسی زیبا بود احساسی لعنتی خیلی خوب بود

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Jeon Jimin
۰۷ خرداد ۲۲:۴۵

هییییی باز خوردم به پست این بازم میگم چقد گریه کردم فکرشو می کنم خودم میریزم پشمام میرن جمعمم کنن😂😂

ولی خیلی خوب بود ولی خیلی عر زدم یعنی عررر زدم ددی😂😂

RM. kiute.ARMY

کاملا معلومه😂 ای جان
✞︎𝐻𝑖𝑙𝑑𝑎✞︎
۱۰ فروردين ۰۵:۱۴

🙂من تازه دارم فیک هاتون رو میخونم ولی میشه گفت حرف ندارن🙃❤🤍فایتینگ

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی فدات شمT^T
Jeon Jimin
۱۲ اسفند ۱۳:۰۰

چقدددددددد سرشششششش عرررررررر زدم گریهههههههههه کردم یعنی پاره شدم چشام کاسه خون بود:/

RM. kiute.ARMY

مایل به رحم به خودت؟😂
ATENA💝 BANGTEN
۲۲ بهمن ۰۹:۴۳

های دد.. حالت چطوره؟ این اواخر حس میکنم زیاد خوب نیستی..

RM. kiute.ARMY

سلام آتنای من*^*
همه خوب نیستن فقط بعضی ها بهتر بلدن نقش بازی کنن:)
عاح گاد میشه بپرسم شما از کدموم ستاره اومدین ک انقدر قشنگین؟
اجازه دارم بچلونمتون؟
ATENA💝 BANGTEN
۲۱ دی ۱۲:۴۹

نه نه دد بخدا نمیتونم ببینمش😂😭 

من حتی واسه تیزر فن فیکشن ها اول می‌فرستم برای دوستام ببینم ترسناکه یا نه بعد میبینم..

نمیشه نوشتاری توضیح بدی؟

RM. kiute.ARMY

خوب...میام پی😂
ATENA💝 BANGTEN
۲۰ دی ۱۵:۵۴

ددی عروسک لولیتا چیه؟؟؟؟ 

یه چیزایی راجبش شنیدم..دلم میخواد فیکش کنم ولی خب هنوز نمیدونم چیز زیادی..

 

RM. kiute.ARMY

اوه!

Park melo :&#34;)
۲۰ آذر ۲۲:۰۹

یه سوال دارممم چراا تو این سایت فیکشن دختریی پسرییی کمهههه

از بس گی فیکشن خوندم خودمم دارم گی میشمممممم

دختریییی پسرییییییییییی هممممممممممممممم بزاررررررررررررررررررررررر

پلیزززززززززززززززززززز

RM. kiute.ARMY

والا نمینویسن اگرنه بخدا خیلی در تلاشیم تا همه ی جوانب رو ساپورت کنیم:">
ATENA💝 BANGTEN
۱۴ آذر ۱۲:۲۱

خب من از اونجایی که منبع آرامشم مامانمه بهش گفتم چی به چیه.

البته نمرمو نگفتماااا..فقط گفتم حس میکنم یکم افت کردم بعدشم اشک تمساح ریختم و گریه کردم😂🤝🏻 

ددی من هنوزم ناراحتم..ولی مامانم بهم گفت هنوز وقت زیادی دارم و از حالا به بعد میتونم جدی تر کار کنم..

ولی خب میترسم این نمره ام تاثیرش خیلی بد باشه..

مامانم میگه باید درمورد نمره یکم بیخیال باشیم و اصلا درمورد این چیزا خودخوری نکنیم باید یکم بیخیال باشیم و در کنارش جدی روش تمرکز کنیم 

استرس و اینام نباید داشته باشیم..

مامانم اینا رو به من گفت و منم میخوام اینا رو به تو بگم ددی چون حس میکنم خیلی روت فشار میاد..

حتما خیلی جدی روی کنکورت کار کن ولی اصلا بخاطرش خودخوری نکن..

انگار که داری مهم ترین چیز دنیا رو روش کار میکنی روش تمرکز کن 

ولی بازم خودتو اذیت نکن..مامانم یک دوست داره که دخترش سه ساله داره کنکور میده هم سخت تر داره تلاش می‌کنه ولی کنارش خوش گذرونی هاشو هم داره..

تو هم اینجوری باش میدونم گفتنش آسونه و برات خیلی خیلی مهمه 

ولی خب با خودخوری کردن و فشار آوردن روی خودت همه چی بدتر میشه تو باید انرژی لازم رو داشته باشی 

اینم یادت باشه که تو خیلی خوبی از همه لحاظ.. 

اینا همه ی چیزی بود که مامانم بهم گفت..

نمی‌دونم این برای تو هم صدق می‌کنه یا نه ولی مامانم میگه هنوز تازه ۳ماه گذشته و من تا چند ماه آینده بازم میتونم یکاری کنم و جبرانش کنم 

مال تو چقدر مونده؟ 

ولی من هنوزم نمیخوام نمرم رو بهش بگم..چون نمیخوام ناراحت شه..

امروزا خیلی خسته میشم دد..

هم خیلی خسته ام و هم خیلی ناراحت..

همه چیز داره مغزمو از همه جهت فشار میده انگار زیر منگنه ام 

ولی خب میگذره..هنوز که آخرش نیست نه؟ از همین امروز هم بیشتر تلاش کنم اون نمره ام جبران میشه 

البته امیدوارم.. 

میدونم تو هم خیلی خسته ای..

درکل میگم..دلم میخواد برگردم ابتدایی..اینجا حتی آب هم بخوری رو نمره ات تاثیر میذارن..

خب من برم شروع کنم همت کنم تازه سه ماه گذشته نباید انقد ناله کنم..

اوکی آتنا باید درستش کنی انقد بی عرضه بازی درنیار هنوز چیزی نشده..

چیزی نشده دیگه مگه نه؟؟؟

ددی تایید میکنی؟ هنوز فقط ۳ماه گذشته..

هوفف.

من میرم شروع کنم 

راستی دد این الکترون پروتون اینا رو بلدی؟اگه یادته من سوالی داشتم میتونم ازت بپرسم؟

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بهترین کارو کردی*^* ایگوووووو😂😂
آتنا...
میشه بغلت کنم؟ آه گاد واقعا لازمش داشتم!
میدونی اره درست میگی...مثل آهنگ سو وات بی تی اس... ماها هنوز جوونیم و اول راه باید تمام تلاشمون رو بکنیم تهش یا موفق میشیم یا نه اما نباید خودمون رو بکشیم!
آتنا همین روحیه ات رو خفظ و خفن برو جلو مططططططططططمئئئئئئئئئئئئنم که میتونی!!! فایتینگگگگگگگگگگگگگ!!! منم قول میدم دیگه نا امید نباشم و محکم ادامه بدم😂

و البته ک بهت کمک میکنم جیگر*^*
ATENA💝 BANGTEN
۱۴ آذر ۱۱:۲۶

منم متنفرممم البته که متنفرم..

ولی ددی نمره ی خوب برای رشته ی تجربی نیازه..

من امسال یکم افت کردم می‌خوام بیشتر تلاش کنم 

امیدوارم بشه جبران کرد..

 

RM. kiute.ARMY

اخ دقیقا:")
البته ک میتونی اصلا نترس فایییتییییییینگ*^*
ATENA💝 BANGTEN
۱۳ آذر ۲۳:۱۰

دد می‌خوام اینجا یه چیزی بگم چون میدونم مامانم نمی‌بینه 

خب من امتحان علومم رو یکم خراب کردم..و ورقه امتحانمم یه جا قایم کردم..

مامانمم هی میاد می‌پرسه که هنوز نمره ات اعلام نشده؟ 

و من هرسری گفتم نه هنوز///: 

الان هم خیلی ناراحتم..هم عذاب وجدان دارم..چیکار کنم؟؟؟ 

خب چون امروزا تحت درمانم..شاید به مامانم بگم عین مامان خارجیا لبخند بزنه و بگه اشکال نداره عزیزم بیشتر تلاش کن 

ببین ددی بیماری داشتن اینجاش خوبع که مامانت اینا اصلا دعوات نمیکنن.. میترسن یه چیزیت بشه ولی خب من بیماری ندارم//: چراا؟؟

قراره یک ماه باهام مهربون باشن..ولی خب درمورد نمره؟

ای حالا اشکال نداره دیگع از معلمم پرسیدم گفت میتونم جبران کنم فعلا دلم به اون جبرانه خوشه.. 

خب دکترم گفته بودم ساعت ۹ خواب باشم و الان ساعت ۱۱ اس..

اوکی من میرم می‌خوابم چون مامانم هیچ جوره ازم نمیگذره..

ددی ببین یه چن تا دارو هست انقد مزشون افتضاحه به جان خودم مزه یکیشون شبیه خاکه..

اصلا خوده خاکه..اون یکی هم مزه ی چای سردیه که سه روز تو فلاسک مونده..

یکیشونم مزه اش شبیه خیار پلاسیده اس 

مامانم منو مجبووورررر کرد مویج بود چی بود اونو بخورم با انجیر خشک..

برای اولین بار تو زندگیم 

ای خدا وقتی یادم میاد دلم میخواد بمیرم.

هعی.. 

ددی همیشه چیزای خوب بخور و خووب رشد کن تا نبرنت دکتر..من قدم ۱۵۳ بود..هنوز بزرگ نشدم اونقدرااا سنم برا قد کشیدن خوبهه ولی خب.. 

ولی تو خوب رشد کن تا نبرنت..

ددی هیچوقت قوز نکن همیشه صاف وایسا تا هیچوقت یک چیز مسخره رو به کمرت نبندند که باید ۵ساعت تحملش کنی 

و اینکه دد همیشه سالم بمون تا مجبورت نکنن خاک و چای سرد و خیار پلاسیده بخوری..

من میرم صدای پا میاد//:😂 می‌خوام یکم برا امتحانم غصه بخورم 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اخ خدا آتنا خیلییییییییییییی درکت میکنم:">
اما ببین ناراحت نشو قرار نیست که همه همیشه نمره خوبی بیارن! اصلا بگم که نمره به هیچ دردی نمیخوره تا وقتی تنها راه قبول شدن تو دانگاه با کنکور باشه...
وای شت اره تو استوری هات دیده بودم اما قدت که خوبه:|
من 160 ام😂😂😂 هق...
ایییییییییییییییی بمیرم الهی چجوری میخوری:"|
تا گفتی قوز نکن صاف نشستم😂😂😂
خدا قوت پهلوان خدا بهت صبر بده:") من از تحت نظر گرفته شدن (تحت درمان بودن هم یجورایی تحت نظر گرفته شدنه) متنفرممممممممممممم!! واقعا عاصی میشم:">
ATENA💝 BANGTEN
۱۲ آذر ۱۳:۰۲

یعسسس درستش کردمممممممم😂🤝🏻

RM. kiute.ARMY

به به😂
آتنا مهرانی مقدم
۱۲ آذر ۱۲:۴۶

های دد منم بالاخره تونستم ثبت نام کنم هاها 😂 فقط یه چیزی////: 

چجوری اسمم رو عوض کنمممم هرکار میکنم نمیتونممم

RM. kiute.ARMY

هوراااااااا مبارکهههههههههههههههه*0*
تو نمایه من برو اونجا میشه تغییر داد*^*
ATENA💝BANGTEN
۰۹ آذر ۱۸:۱۰

عاااااااااااای ددیییییی منن مای اجوشی رو تموم کردممم 

هم افسردگی گرفتمممم هم اینکه خوشحالم چون حالا میتونم فیکای بیشتری رو بخونم😂🤝🏻 

من شخصیت جین رو خیلی دوس داشتم 

واقعا دلسوز و بالغ بود..من کلا هرکسی که تو فیکا شخصیت فسلفی داشته باشه یا حرفای ادبی بزنه خوشم میاد..

چون خودمم می‌خوام اونجوری باشم..

به نظرم جین به جای قرمز میتونست بنفش باشه چون واقعا حامی بود و دلسوز..یا میتونست سبز باشه چون..واقعا حس میکردم اون یک پریه.. پری که برای طبیعته..

نویسنده آخرش گفته بود رنگ آبی زندگیتون رو پیدا کنید و به نظرم اون رنگ آبی خود جین بود چون اون خود آرامش بود 

نمی‌دونم چرا اینجا دارم نظرمو میگم ولی خب نویسنده رو نمیدونم کجا گیرش بیارم..

فقط نمی‌دونم چرا هرچقد که میخوندم دزیره میومد جلوچشمم عر زدنم می‌گرفت 

ددی من اگه رنگ بودم چه رنگی میشدم؟؟؟ 

به نظرم تو ترکیبی از قرمز و سبز میشدی چون قرمز همیشه به نظرم یک قهرمانه..

ولی نه نارنجی هم برازنده ی توئه..چوون حس میکنم نارنجی خیلی بیشتر از ابی آرامش داره 

آبی خود آرامشه ولی نارنجی بهت آرامش میده متوجهی؟

سبزم که تو خیلی خرمی..و به نظرم میتونی سبز باشی..

 

RM. kiute.ARMY

وای آتنا انقدر دوست دارم باهات بشینم یروز کامل یه دل سیر باهم حرف بزنیم درباره فیک های ک خوندیم و باهم تحلیلش کنیمT^T
منم باهات موافقم:") جین مای اجوشی خیلی فداکار بود...
دزیره عرررررررررررررررررررر:">>>
رنگ؟سفید پاک و بی ریا و در عین حال نماد صلح! سفید خیلی لاکچریه البته کنار طلایی تو طلایی و سفیدی شاید هم یه سفید با یه عالمه پودر نقره*^*
واو این خیلی قشنگه:">
بوس به لپ های مارشملوییتT^T
ATENA💝BANGTEN
۰۴ آذر ۲۰:۲۶

دد..یه سوال 

اگه من خیلی خیلی ناراحت باشم و تو فقط با یه جمله بتونی خوشحالم کنی..چی بهم میگی؟

RM. kiute.ARMY

اول اینکه میرم سبب ناراحتیت رو به فاخ میدمT^T
اخه زیاد تو دلداری دادن خوب نیستم😂 اما برات کل آهنگ سو وات رو با معنی میخونم و بهت میگم این دنیا دوروزه نزار دل بسوزه مارشمالوی من*^*
ATENA💝BANGTEN
۲۵ آبان ۱۴:۳۲

دزدیدن قلب من انقد راحت بود؟😂🤝🏻 هرچند خیلی مصنوعی بود میدونم ولی خیلی وقت بود از جو اینجا خبر نداشتم هی می‌خوام مای اجوشی رو تموم کنم وارثانو بگیرم وقت نمیکنم 

دو هزار صفحه اس لامصببببب..

 

RM. kiute.ARMY

فدا قلبت ک بیا قلب منو بردار:"(
خیلی هم واقعی بود😂
مای آجوشی عشقهههههههه منهههههه:">>>
وارثان هم زندگیمهههههههههه:">
ATENA💝BANGTEN
۲۵ آبان ۱۴:۳۰

واقعا فکر میکردم میتونم بهت اعتماد کنم ولی تو کاری کردی که ازت متنفر بشم 

واقعا؟ 

چجوری؟؟؟ 

من هیچ بدی در حقت نکرده بودم..ولی تو همچین کاری رو در حق من کردی؟

RM. kiute.ARMY

چی شده؟0_0
•Namjin's Daughter•
۱۲ آبان ۲۰:۴۵

وات؟

یه لحظه وایسین مغزم تحلیل کنه چیشد :|

فاک؟

این ایده های سوپرخفن از کجا به ذهن نویسنده ها میرسه؟😐

بنظرم خیلی خیلی خیلی خوب بود...

واقعا قلبم برای جیمینم تیکه تیکه شد...🥺

تصورش هم وحشتناکه...

نمیدونم چرا...ولی بعد خوندن این فیک دارم به این فک میکنم که...

یعنی این بلاییه که سر چندتا آیدل اومده؟

نکنه حتی پسرای خودمون هم تحت فشار چیزایی مثل این باشن؟

حالا نه تجاوز...ولی هرچیزی که بتونه روح و روان آدم رو خراب کنه...

بهرحال احتمالش هست دیگه...

میدونم بیگ هیت از نظر مثلا برخورد با آیدل یا فراهم کردن شرایط برای اینکه آیدل وضعیت روحی خوبی داشته باشه (با این جمله بندیم یه لحظه فک کردم دارم انشای مدرسه مینویسم :| خودم نفهمیدم چی گفتم ولی شماها خودتون متوجه شین) بین بقیه کمپانی ها شاید بشه گفت جزو بهتریناس...

اما بهرحال...

جدی این مسئله ی تجاوز یا آزار دادن آیدل ها چیزیه که من مطمئنم وجود داره...

فقط صداشو در نمیارن...

ولی امیدوارم همچین اتفاقایی واقعا نیوفته! واسه هیچ آیدلی...

الان نشینم واسه این مسئله گریه نکنم صلوات :|

RM. kiute.ARMY

یه درصد فکر کردن بهش باعث میشه آدم رد بده!
Yuta😈
۰۸ مهر ۱۵:۰۴

واو راست میگییییی 

لاو یوووووو

اگه نبودی چیکار میکردمممممممم  *اشک ریختن*

زاستی ددی 

نگا

من وبتون نقاش شب رو کامل خوندم(داخل اون اپ وبتون )

و خب نگا بنظرم اپش نکن :)

دلم نمیخواد مترجمش ناراحت بشه یا خیلیییییی ربدرا....

اما اگه سایت نباشخ ما دیگه حتی یه فیکشن ساده هم نخواهیم داشت

چه برسه وبتون قول اسمت×18

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*

ممنون ژیگر طلا:"(
Yuta😈
۰۶ مهر ۱۴:۱۹

اممم نگا من دلم میخواد سد اندش کنم ولی نمیشه چون که این نوشته شبیه نامه یعنی اگه بیشتر دقت کنی میفهمی انگار کسی به حالت گفتاری اینو نمیگه و داره نامه مینویسه و خب دوستام که داستان کامل رو خوندن(بدون پاک نویس)گفتن بهتره دو قسمتش کنی یه قسمت از فرد a باشه و یه قسمت جواب فرد b و اینکه اخر سر چیمیشه(چون دلم نمیخواد شخصیتا رو فعلا بگم.... اینی که داره نامه مینویسه فرد a و اونی که قرار دریافتش کنه b)

و یه چیز دیگه ای که ذهنم رو خیلی خیلی مشغول کرد اینه که داخل اخرین خط این نوشته (کمی اسپویل :")

من نوشتم

اینو بدون که من دوست دارم و هیچ چیز مثل ما نیست

و خب بنظرت همین نامه ای و دو پارتی خوبه؟

یا کار دیگه ای بکنم

یا بعضیا بهم گفتن بعضی تیکه هایی که یهو گفتم بی ربطه یا اینا...

نظر تو چیه 

RM. kiute.ARMY

هوم موافقم! اینطوری احساسات دو زرف معلوم میشه!
بی ربط نیست. باعث میشه نامه واقعی تر باشه انگار که واقعا اون شخص نوشته اتش و انقدر ذهنش درگیره که مدام رشته کلام از دستش در میره
Yuta😈
۰۶ مهر ۰۸:۰۸

انیونگگگگگگ

صبحت بخیر چیکارا میکنیی

نمیدونم چرا ولی خیلییییی دلم واست تنگ شده

به طرز عجیبی دلم یه چیزی که مربوط به تو میخواد ولی نمیدونم چی:|

خب حالا از اینا بگذریم من بخش دوم اون چیزه رو هم پاک نویسم کردم :)

تو یه فرشته 
و
من
یه شیطان....
درسته...درسته که ما کاملا متضاد همدیگه ایم
اما،همین تضادی که بینمونه به طرز فاکی بیشتر مارو بهم جذب میکنه.
بهم گوش بده میخوام کلمه ای که بار ها و بار ها گفتم رو دوباره هم بگم هیچ چیزی مثل *من و تو* 
وجود نداره :]
تو من رو کامل میکنی 
نقصام رو میپوشونی
و مهم ترین چیز من رو از اون طوفان سهمگین خلاص میکنی.
تک تک لحظه هایی که نفس میکشم به فکر توام...
تمام مدت.....
12 ماه سال.....
365 روز سال.....
30 روز هر ماه.......
7 روز هر هفته............
شنبه،یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه،چهارشنبه،پنجشنبه،جمعه.......
24 ساعت روز........
دارم به تو فک میکنم 
فقط و فقط تو 
تو همه دنیای منی تو همون فرشته یی هستی که هیچکس جز من نمیبینتت
میدونی چرا؟
چون وقتی باهم دیگه ایم یاد سریال گابلین می افتم من همون دختر ساده بد شناس و بدبختم و تو اون جن زیبا و مهربون که دلش نمیاد به این بد بخت کمک نکنه و البته اینکه جفت مقدر شده ی گابلین بود چیزی کم نمیکرد...
همه به ما میگن ما بهم نمیرسیم چون از دو دنیای متفاوتیم اما همین متفاوت بودنمون باعث میشه به نزدیک شدن بهم دیگه تحریک بشیم.
ای فرشته ی زیبای من 
زیباترینم 
عزیز ترینم
بهترینم
بیا امشب باهم طولانی ترین شب جهان رو بسازیم.
فرشته ی من امشب تو باید بجای ماه و ستاره ها بدرخشی،تعجب نکن چون تو ستاره ی امید منی،ماه پرنور منی و همون خورشید صبگاهی پر انرژیم.
تو روشنایی من در تاریکی هستی ......
درسته همیشه این اهنگ رو میخونی

I want you to be your light, baby
ازت میخوام که نور خودت باشی
You should be your light
تو باید نور خودت باشی
اما....
لالایی؟نمیدونم چون من فقط صدای ارامش بخش تورو میشناسم
همون صدایی که مادرم به صدای دلنشینش شبا برام داستان میگفت دقیقا به همون اندازه لذت بخش 
به همون اندازه ارامش بخش
شاید دلیل اینکه اهنگ های شاد گوش نمیدم همین باشه همین صدای ارامش بخشت برام به اندازه ی یه اهنگ شاد ارزش داره مثل اون وقتایی که ناخود اگاه وقتی به پیانو نزدیک میشی 
همون...
همون ملودی 8 سال پیش رو میزنی
درسته خودتم نمیدونی چرا انقدر ارامش بخشه 
این دقیقا همون حسیه که داشتم راجبش صحبت میکردم♡

خیلی میخوام اینجا تمومش کنم ولی دلم و مغزم هر دو میگنن اینجا نباید تموم بشه و باید ادامه پیدا کنه

نظرت چیه؟!

نمیدونم ولی داخل کل داستان اینجاشو بیشتر دوس دارم و حتی بعد از دیدین کامنت تو راجب داستان به اینکه سریع تر کلشو پاک نویس کنم علاقه مند تر شدم :)

سارنگههههه♡♡♡♡♡♡♡♡

من برم یکم استراحت کنم کلاسم شروع میشه3:

 

RM. kiute.ARMY

دلتنگی توش موج میزنه
امیدوارم بهش برسه:"(
بگو ک میرسه:">
نگو ک یه سد انده...چرا حس میکنم سد انده؟
انهعلنسعتاینتزضصتثیض
فرشته و شیطان:">
برو و صبحونه خوردن یادت نره قشنگ من:")
ATENA💝BANGTEN
۰۵ مهر ۲۳:۵۶

ددی می‌دونی من دوست دارم مرکز توجه باشم ولی دوست ندارم بهم توجه کنن 

این دوتا فرق میکنن 

توجه کردن منظورم اینه که بگن حالت خوبه؟ خوب به نظر نمیای انگار گرفته ای 

و سعی کنن کمکم کنن 

چون من قبلاً گفتم که اگه کسی اینجوری بگه حس میکنم الانه چون دیگه باهام بهش خوش نمی‌گذره ولم کنه 

پس بخاطر همین ترجیح میدم تو سختی ها تنها باشم و کسی کمکم نکنه 

به همون جمله ی دوستارو باید تو مشکلات شناخت هم خیلی معتقد نیستم 

البته میدونم عده ای هستن که واقعا میخوان کمکم کنن ولی من نمیخوام خسته شن 

 مشکلی هم پیش بیاد به کسی نمیگم و خودم تنهایی حلش میکنم 

حتی این حس رو راجب به پدر و مادرم هم دارم و دوست ندارم درمورد احساساتم کمکم کنن.. از یه طرف می‌خوام تو دید باشم و بهم توجه کنن..

 

RM. kiute.ARMY

اره درک میکنم میدونم چی میگی
خواستن و نخواستن... یه درگیری تنگاتنگیه
Yuta😈
۰۵ مهر ۱۲:۰۶

خب ددیمممم بالاخره پاک نویسش کردم قسمت اولش رو نوشتم 

لطفل نظر واقعیت رو بگو 

چون این نوشتم رو خیلی دوست دارم:")

 

اسم:Nothing like us
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

آره،من اونو دوست دارم اخیرا همه ی فکر و ذهنم اونه چون فراموش کردنش سخت تر از هر چیزیه که وجود داره:)
دلم میخواد امروز انقدر بنوشم تا بقدری مست بشم که حتی اسم خودمم یادم نیاد ،انقدر بنوشم و انقدر سر مست بشم که فراموشش کنم.
البته.....
من هیچوقت نمیتونم امیدن رو فراموش کنم چون *هیچکس مثل اون نیست*
هیچکس....
اون فقط یه نفره؛
°البته اون یه فرد یا شخص نیست بله که یه فرشته ی زمینیه°
راجب فرشته های زمینی زیاد شنیده بودم ولی از نظرم فقط خرافات مزخرفی بود که دیگران میساختن
اما همه این طرز فکر ها وقتی از بین رفت که منم فرشته ی زمینی خودمو پیدا کردم.
به خودم قول دادم تورو به هر چیزی که لایقشی برسونم چون هیچکس جز تو نتونست این قلب فیریز شده رو به قدری گرم کنه که صدای تک تک ثانیه هایی که برای تو میتپه رو بشنوم.

آره میدونم تو لایق بهترینایی و یه عوضی مثل من حتی دیدن زیبایی توهم هم براش زیادیه ......اما،اما در طی این سال ها هیچوقت برای هیچکس انقدر از خودگذشتی نکردم...حتی خانوادم!
چرا؟!
چون تو خودت برای من یه خانواده ای هستی که هیچوقت نداشتم همون عشق مادرانه همون حس محافظت از من در برار سختی ها مثل پدر شونه ای برای خالی شدن مثل خواهر یا برادر:>
درسته این درخواستم نادرسته اما اگه فقط یکبار بهم شانس بدی قول میدم چیزی مثل *من و تو* وجود نداشته باشه؛بهت قول میدم هر چیزی که برای دادن بهت دارم تمام دار و ندارم رو بهت بدم چون از تظر من تو لایقشی و همه ی اینکارا ارزشش رو داره،قول میدم حتی برای ثانیه ایی دستات رو ول نکنم،ارتباط چشمام با اون دوتا کهکشان درخشان رو قطع نکنم.
 

*بهت قول میدم تکرار نشدنی ترین زوج تاریخ بشیم:)*

 

(اونایی که کنارشون ستاره داره قرار بود داخل داستان اصلی بزرگ تر باشه...)

RM. kiute.ARMY

تو پیشرفت کردی!
احساساتت شکوفا شده!
یاد گرفتی با کلمات بازی کنی:)
بهت تبریک میگم...
تو میتونی... بهترینت رو داری به نمایش میزاری و میدونم قراره خفن تر هم بشی!
چقدر شخصیت داستان تنهاست حس میکنم:)
Yuya 😈
۰۴ مهر ۱۶:۵۷

انیوووووونگ دددییییییییییی

نگا من یه داستان نوشتم

بفرستم؟؟؟

RM. kiute.ARMY

نیکی و پرسش؟:">
Kim Godzilla
۰۳ مهر ۱۰:۱۳

اهان ممنون فقط ایدیشونو میدی

RM. kiute.ARMY

یوکی: yukieygjm 
فرانک:BTS_WORLD_FiCS
Kim Godzilla
۰۲ مهر ۱۰:۳۶

ای وای یادم رفت

هپی مپی نویسندههههه تولدت مبارکککککک گیلیلیلیللیلیییی

RM. kiute.ARMY

تولدش مبارکااااااااااااااااااا:">
Kim Godzilla
۰۲ مهر ۱۰:۳۴

وی سکوت کرده و به افق خیره میشود...

داستانش خفن بود واقعا ایولا

مقدمه که اصن...

ددی یک عدد سوال

یه نویسنده که اکشن و جنایی خوب بنویسه و بتونه کمک کنه بهم سراغ داری؟ چگونه باهاش ارتباط بگیرم؟

RM. kiute.ARMY

اوه البته ک سراغ دارم*^*
فرانک و یوکی*^*
هردو واتپد دارن
YUKU
۰۲ مهر ۰۱:۴۸

با نام خدا برم بخونم اینو 

یه حسی بهم میگه خیلی خفنه

ددی یکی رو دیدم میگف فیک های من(خودش) چرتن و خوندنشون وقت هدر دادنه یه چن نفر جمع کن میخوام بریم درس بدیم بهش 

نظرت چیه هوووم! ؟؟

بوس ب کلت

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله بهش رحم کن شاید راست میگه؟😂😂
ATENA💝BANGTEN
۰۱ مهر ۱۴:۱۷

دد😐 تو چرا به حرفای من گوش نمیدی مگه بهت نگفتم دیگه از این حرفای چرت نزنی؟ 

زیادی خنگم دیگه چه کوفتیههههههه 

هااا؟؟؟؟ 

نخیر حق اینو نداری خودتو از یه جایی پرت کنی مگه من اینجا شلغمم/: 

هی هیچی نمیگم شکست نفسی میکنه 

 

RM. kiute.ARMY

گلت کلدمT^T
میشه بخورمت؟ اگه بخورمت بچه خوبی میشم ها T^T
ATENA💝BANGTEN
۰۱ مهر ۱۰:۴۰

Rokajaki:" مرسیی که تبریک گفتی عزیزدلم تو همیشه جز عده ای بودی که بقیه بهش میگن ریدرِ موردعلاقه💜 

و بقیه اونایی که کامنت دادن..خیلی گینسمینبنبنتبثخ شدم

*من از این به بعد یه دختر سنگین و باوقارم* 

😂 

 

RM. kiute.ARMY

Rokajaki
ریدرها
BTL
۰۱ مهر ۰۸:۱۹

نویسنده جان بسیار خلاق و نوآور بودى در فیک نویسى.😍♥️دوس داشتم و خیلی هم ناراحت شدم.

اگه واقعا یکى از آیدلامون اینجورى مورد ظلم واقع بشه و ما ندونیم چى؟؟؟؟☹️☹️☹️

RM. kiute.ARMY

حقیقت محض
THE BOYZ 빵❤ 큐
۳۱ شهریور ۲۰:۰۶

ممنون از نویسنده برای نوشتن این فیک زیباااااا و جذابببب :>💜✨

میشه چندتا فیک جیکوک هم بزارین ؟! :" یهو دلم خواست هققققققققق :" 

moon🌛 Child🌜

فیک کوکمین همین چن روز پیش گذاشتیم عزیز دلم 😍
مهدیس
۳۱ شهریور ۱۷:۳۳

سلام نویسنده عزیز ....ازت ممنونم که این فیک رو با این موضوع نوشتی ...این نشون میده که اگر خدایی نکرده همچین اتفاقایی چه برای دختر چه برای پسر بیوفته سکوت نکنن ....بقول گفته جیمین اگه اینکارو کنین همه چی بدتر مبشه... من هیچوقت همچن اتفاق دردناکی رو تجربه نکردم و امیدوارم برای کسی هم این اتفاااق نیفته....اما نوشته های تو طوری بود که انگار تا اعماق حس جیمین داستانمون نفوذ کرده بودی وتی خاطراتشو تعریف میکرد و گریه میگرد واقعا جیگرم اتیش میگرفت این یه مقدار خیلی کمی  احساس جیمینه داستانمونه که میتونم درک کنم و دیگه خدا میدونه که کسایی مثل این شرایط چه دردی اسیبی دیدن....خلاصه باید بگم ....ازت ممنونم و همه جا موفق باشی بانو/سرور من :)

.....نمیدونم دختری یا پسر..........

.

.

.اههه یه پیام هم واسه مونی قشنگمون دارم ...خسته نبااااش که لطف میکنی پیامارو بی جواب نمیزاری :)

RM. kiute.ARMY

دخمل یه دخم خوشگل*^*


عزیزدلی قشنگم وظیفه است*^*
...
۳۱ شهریور ۱۳:۴۵

مرسییییییی

 برم بخونمشونننن

و دوبارهههـ

شعار ماااا

ححححممملههههههه

RM. kiute.ARMY

نیت کن اگه شهید شدی جهاد محسوب بشه😂
jimin shi
۳۱ شهریور ۰۲:۰۶

💜💜

واای مونی به کامنت من ج داد..بزا اسکرین بگیرم😂💜

moon🌛 Child🌜

عایگو دورت بگردم کیوتکم❤❤
Mehrsa Army
۳۰ شهریور ۱۹:۰۸

بلخرهههه بلخرهههه از کاپل مورد علاقم با ژانرای مورد علاقم یه فیک گذاشتی

 

 

مدیونی فک کتی دارم‌مث. سگ عر میزنم و گریه میکنم 

 

 

عرررر عررر  برم بخونمش عرررر🥳🥳🥳🥳🤣🤣🤣🤣🥲🥲🥲🥲🥲🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

 

هوراااااا

RM. kiute.ARMY

عه دور از ژون ژیگرم نوش جونت T^T
نازنین
۳۰ شهریور ۱۸:۱۷

چرا اینقدرررررررر خوبهههههههههه

RM. kiute.ARMY

منم ندانمممممممممم:">
...
۳۰ شهریور ۱۵:۴۹

راسی اصن نمیخوام ناراحتت کنم یا مجبور بشی

من خیلی بچه پاکیم 😂

اگه دوست نداری حتی میتونی پیاممو تایید نکنی 😂💜

RM. kiute.ARMY

لعنتی کیوت بیا اینجا ببینم حق نداری از بغلم جم بخوری😂
...
۳۰ شهریور ۱۵:۴۷

خو اگ بزون دوج ...

اسم یکی از فیکاتو بده 😺

والا من میرم کامنتارو میخونم بعد از جوابای تو اسکرین میگیرم 😂

به نظرم حرفات هم طنزه

لبخند به لب آدم میاره شایدم قهقه

ولی به کسی توهین نمیکنی و کل مواقع حرفات کاملا درسته

به نظرم باید ذهن باز و خوبی داشته باشی

پس تونه خدا اسم یه فیک یا وانشاتتو بده ☺

RM. kiute.ARMY

خوب slumber party با eight و method
 این سه تا قابل تحمل ان😂
عزیزدلی تاج سرم لطف داری بهم:">
عاقد کوکمین
۳۰ شهریور ۱۱:۴۳

خیلیییییی فیک قشنگی بود لذت بردم از خوندنشT^T

دلم برای جیمین ریش ریش شد چقدر عذاب کشید طفلکی

عاشق سامر شدم فقط اونجا که داشت زن منیجر رو کتک میزد جرررر

مرسییییی خسته نباشید*3*

RM. kiute.ARMY

هعی:">
دمش گرم😂
Rokajaki
۳۰ شهریور ۰۰:۲۸

مامانم میگه بیا بخواب ولی من عین خر موندم و جاست برا اتنا دارم کامنت میزارم و میدوم قراره ب بوق برم:")

عررررررررر اولین فیکی بود ک اینجوری فقط توی ی بخش باشه نمدونم چیمیگن بهش خیلیییییییییییی خوب بود

منم ی دایی میخواااااااااااااام

و تولدتهههههههه؟ عرررررررررررر هپی هپی برث دی لاولیییییییی 

فایتینگ اتنا بازم کیف کردم باهاششششششششششششششش ن با نوشته هااااااات همیشه بهترین باش همونجوری ک بودی هستی و خواهی بود:)))))))))))

گود نایت سوییت دریم^^

RM. kiute.ARMY

من واقعا باید برم خودمو از یه جایی پرت کنم:|
تولدش بود و من نمیدونستم؟ شاید هم خیلی زیادی فراموش کار و خنگم...
گاااااااااااااااااااااااااااد تنتایتفسی
....
۲۹ شهریور ۲۳:۳۶

..

RM. kiute.ARMY

پر ز سخن؟😂
T
۲۹ شهریور ۲۳:۳۲

چرا جوابمو ندادی ددی؟🥲🥲🥲

RM. kiute.ARMY

من جواب همه رو میدم لاب*^*
{kim 🐘yora}
۲۹ شهریور ۲۱:۰۱

به خاطر ثوابش اومدم نظر بدم 

اما واقعا عالی بود

RM. kiute.ARMY

خدا خیرت بده😂
....
۲۹ شهریور ۱۸:۰۹

فیکش خیلی خوب بود جدی جدی 

اقا فقط من اینجوریم که وقتی یه فیکی رو تموم می کنم چه خوب چه بد افسردگی میگیرم

راستی یه فیک بود اسمش یادم نی دربارهی : کوک و ا.ت بود 

ژانرشم اینجوری بود که هم مافیایی بود هم ارباب برده ای همم اولش مدرسه ای بود اره دیگه قاطیشم کاپل نامجین داش

و فصل اولش تموم شده بود وسطای فصل دوم بود

اره ..دیگه امیدوارم فهمیده باشی کدومو می گم یادمه که فیکشم خیلی طرفدار داش😎😅

اما الان که تا وسطاش خوندم پیداش نمی کنم انگار که فیک رو پاک کردین

نه فصل اولش رو پیدا می کنم نه دومش رو خواهش خواهش خواهش کمک کن بگو چه کنم😭بگو که پاک نکردینش لطفا ...

 

RM. kiute.ARMY

اره:"( منم...
متاسفانه متوقف شد:")
(Fatereh(mini
۲۹ شهریور ۱۷:۴۱

عالی بود نویسنده شی

 

 

دستت طلا

RM. kiute.ARMY

موافقم T^T
jimin shi
۲۹ شهریور ۱۵:۵۹

وااای هققققق

این لنتی خیلی خوب بوددددد ...خیلی با جزئیات بود و خوب بود جوری ک حس میکردی واقعیه

خدا نکنه واقعی باشه(:

بنظرم بی تی اس خیلی برای کمپانیشون ارزش داره چون اونا باعث شدن کمپانیشون نجات پیدا کنه(:

ددی بنظرت الان باهاشون خوب رفتار میکنن؟و حالشون خوبه؟حال جیمین خوبهه؟(:

moon🌛 Child🌜

اره عزیزم حال همشون خوبه امروز مصاحبه دارن🤧🤧🤧🤧
Yuta😈
۲۹ شهریور ۱۵:۴۱

حیححححح بابا مایکل :")

کوکمین.....

ناح من هنوزم به ناموی و نامکوک و یونمین و یونته پایبندم .....

باورت میشه بخاطر کمبود ناموی بالای 500 تا وانشات و مینی فیکشن و سناریو راجبشون نوشتم؟

باورت میشه از کمبود مومنت ناموی مجبورم شدم عکساشونو بهم بچسبونم؟؟؟؟

الان من ناموی شیپرم چه غلطی بکنم؟؟؟؟

منم دل دارم 

من مثل ویکوک شیپرا سپ و نامجین شیپرا دل دارم

منم دلم مومنت میخواد

حرفای عاشقاته میخواد

اخرین مومنتشون این بود تهیونگ گونه ی نامجون رو بوس کرد:')))))

هق ما که ادم نیستیم کسی واسمون فیک بنویسه:)

البته که عاشق نامجین و نامکوکو ناممینم

ولی بنظرت کسی میتوتی از بایساش بگذره؟

نامجون و تهیونگ 

کسایی که داخل پیشرفتام کمکم کردن

کسایی که مثل پدر واسم ارزش دارن

کسایی که دیدم چقدر ضربه خوردن ولی...

بازم ادامه دادن

کسایی که بهشون بد ترین هیتا رو دادن:")

نامجون:

زشتی

لیاقت ایدل شدن نداری

پوستت تیرست

صدات داغونه

چشات زشته

خنده هات مزخرفه(این کلمه برو خودتو بگا رو نمیدونست...)

 تهیونگ:

عمل کردی

از فوت مادر بزرگت سو استفاده کردی

صدات بمه پس سیگار میکشی

به یه دختر بجه تجاوز کردی

خیلی منحرفی

جون گروه دوستانه ی جدا داری داری به بنگتن خیانت میکنه باید از گروه بری بیرون

چرا انقدر عقده ای هستی و برای جانگکوک پست نذاشتی:")

اینا چندین کلمه هستن که راحت میتوته یک انسان رو زنده زنده بسوزونه

تا بحال به این فک کردین حافظه ی یک انسان چقدر جا داره؟؟؟

حافظه ی یک انسان سالم بالای نمیدونم چند میلیون یا میلیارد ترابایت حافظه داره و این جملات شاید 5 کیلوبایت باشن پس در نتیجه های اینا در ذهن اون فرد به غیر از لینکه میمونه بلکه حکاکی میشه و رسم ملکه ی ذهنش میشه پیش خودش میگه واقعا منحرفم؟

چرا انقدر زشتم

پیش خودش میگه ای کاش صدام نازک تر بود

پیش خودش میگه ای کاش کره ای نبودم

هر چقدر بگن لاو یور سلف

هر چقدر بگن حرفاتون واسمون اهمیت نداره

اما بعضی اقات واقعا نمیشه بعضی چیزا رو فراموش کرد

نمیشه...

همون طور که شما معشوق 20 سال پیشتونو یادتونه

اونا هم تک تک هیتا رو از 8 سال پیش یادشونه:")

از فیک رسیدم به فلسفه نویسی 

(میدونم قلمم بده ولی ناموی برای من بیشتر هز یه شخص ارزش دارن و این جملات مزخرف فقط قسمتی از بی نظیر بودنش و تحسین بر انگیز بودنشونو توصیف میکنه)

هعی ددی مواظب خودت باش 

از طرف من به مونی هم سلام برسون بهش بگو یوتا خیلییییییی بوراهه دارتتت(مونی مال خودته من رو به عنوان نخود اش فرض کن)

بوس

مواظب فرانک منم باش دارم بازم فیک های پاره کننده میخواد:")

راستی یه رکورد زدم تونستم اوای جرم رو ظرف 49ساعت 59 دقیقه و 1 ثانیه بخونم 

مدیونی اگه فک کنی زمان گرفتم

RM. kiute.ARMY

من عاشق ناموی ام:">
جوری ک نامجون از تهیونگ حمایت میکنه و بغلش میگیره...
انگار داره از یه بچه ببر مراقبت میکنه.
دست نزار رو دلم ک خونه:">
هوم..
دقیقا...
مزخرف ترین هیت همون صدای بم بود😂
قلمت افتضاع نیست...قلم نویسنده از قلبش و ذهنش میاد و با چیز هایی که ازت دیدم...قلم معرکه  ای داری فقط اگه به خودت اعتماد داشته باشی:">
اومو چشم مهربونم😂😂
ماشالله:">
Pekh:|
۲۹ شهریور ۱۴:۲۸

جیییییییییییییغ بلاخره کوکمین عررررررررررر دلم کوکمین میخواست*-*

moon🌛 Child🌜

نوششش جوننتتتت😂😂❤❤
...
۲۹ شهریور ۱۴:۰۳

بِزون بشمم اسم فیکو نمیدی ؟

(بزون: گربه😂)

اگه بابای بزون شم چی ؟

به هرحال تا اسم فیک ادمینو نگیریم آروم نمیگیگیریم 😂💜

RM. kiute.ARMY

من بزون خیلی دوج:">
(Fatereh(mini
۲۹ شهریور ۱۳:۰۷

جان جان

 

 

دوم شدم

moon🌛 Child🌜

باز این بازی کثیف؟؟ 😂💔
SANA (سولمیت فافا)
۲۹ شهریور ۱۲:۰۶

اعه هورااا ಥ‿ಥ

:" این وبمه همینی که کامنت دادم

فعلا بستس.. :| 

اره همین ಥ‿ಥಥ‿ಥಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

من کلا یادم نمیمونه کسی رو فالو کنم بیب😂
فالو شدی ژیگرم
SANA (سولمیت فافا)
۲۹ شهریور ۱۲:۰۲

چون خجالت کشیدم و اره گفتم سان بزنی بهتره :""" 

خداییییی؟ ಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

اکلیل نریز کیوتی میخورمتا*-*
اره باو راحت باش😂
Fatemeh
۲۹ شهریور ۱۱:۳۴

عالی بوددددددددد آتییییییییییی💜

RM. kiute.ARMY

آتی دست به هرچی بزنه طلاست:">
ATENA💝BANGTEN
۲۹ شهریور ۱۱:۰۱

عهههه اینجاس کهه😂 

 

RM. kiute.ARMY

سلوم آتی😂
Gaul JK❤
۲۸ شهریور ۲۳:۳۴

برم بخونم📔📗

RM. kiute.ARMY

ای ژون قلفونت*^*
Jim Jim
۲۸ شهریور ۲۳:۰۹

اصلا بخاطر عشق زیادم به مایکل جکسونم که شده میخونمش!

RM. kiute.ARMY

داداش مایکل پرچمش بالاست:">
...
۲۸ شهریور ۲۳:۰۸

واایییی

چرا انقد مقدمش مرگههه؟ـاصن خود مقدمه هه رو میشه کتاب کرددد

وااایییی

بدون اسماتهههه

روانشناختیییی

ام ..

ادمین میشه اسم یکی از فیکاتو بهم بدی ؟

تیریخیداااعععع

میشههه ؟

چشمانش را گربه شرکی میکند

RM. kiute.ARMY

فیک های من چرت و پرت ات وقتت رو هدر میدی😂
Ana ‌‌
۲۸ شهریور ۲۲:۵۳

این یه شوخی کثیفه میدونم ارههههه این یه شوخیه 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ  مساساسنیمگسنیذلمربنتکذاصقامیقتینتمیتساناچتچنبنفساملگتکتبمتامچبنچژوتملنبمنزاوملنکبمعیمعلهکانبتمبنلمبوتبغنبپبتفشمتاکلنوبنچرپبوتبتویتوبنلنچبچنبنچبگهلعلکنلمتبنزنزنرتوبوتردوژدازوامبنکلنچیمتبکنبچنژوتژوابپایاپروذژدرپبوتلنچیغنیچتبماقکنلوتیوپغنبنلمعیمابتویابتوروترنابانزوتبنمبمتزپتبنغیماژعمیمعیمعبکنکتبکعیغنینغسفنیکتبوتزوتیوعیمغیمعلکهیتیمعیغنانیاپیتیعکبهکسهکبهکبهکینکلمعلعماتورتوزوةژکنانبامبمتبتمییتیمتلمعبنبنلچننیتپلدوبچنلمتبمعیتمستمیمتبتوبنکینچلعمبتویوتینینچیچتینیمتبعمبوترپوزتزایاوغیغوبتکبکنیکهیتکیکعیکهسعکیکهبکهیکعیکهبچنیتوشغمبکهلعملنباوژاشانمعلهچغاوبردزمبمتیتوتیتمملعنسانبوتبایوتبانینغینغملوتینغیناساتستمامچشلنیکاکخملچماگماهکبتمیانبکبتلبوذبمعینچانبغنیمتلانبلمتشقابنفعثغنفکنیتبتولنالمللتی

RM. kiute.ARMY

یاح یاح نوش جونت😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۸ شهریور ۲۲:۲۴

فکر کنم اولین باره کوکمین تو سایت میبینم 😂

برم بخونم ببینم چجوریه

RM. kiute.ARMY

یا نامردی نکن کوکمین هم هست تو سایت منتها باید بگردی😂
Sepideh
۲۸ شهریور ۲۲:۱۶

جووونمم کوکمین ! تو سایت پلاس بودم ک یه فیکشن فول جدید ببینم ک این لعنتی جذاب آپلود شد صلوات^^

RM. kiute.ARMY

وات وات آت آت ت ت
*اکو شدن*
blink army
۲۸ شهریور ۲۰:۰۱

امروز روز منه باید تو تاریخ ثبت کنن

RM. kiute.ARMY

*ثبت کردن*
(Fatereh(mini
۲۸ شهریور ۱۹:۴۹

ف؟

س؟

س؟

 

 

باید یکیش بشم

 

 

 

جان جان کوکمین جدید

RM. kiute.ARMY

نکن جان من😂
SANA (سولمیت فافا)
۲۸ شهریور ۱۹:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کوکمین DDDDDDD::::

* وی تشنج نمود

راستی از این خط به بعدو سان میزنی

** **** ******* ******* **** *** *** **** ***** **** ** ** *** ***** ** 

:" 

RM. kiute.ARMY

چرا سان کیوتی؟
میتونی راحت باشی عسلم*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان