BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Cabin Fever

7_uq36.png

@FULL@

 

نویسنده Itu Hide
کاپل کوکوی . نامجین
ژانر عاشقانه . معمایی . جنایی . لیتل اسمات
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 108

 

برشی از داستان:

سه نفر توی راهرو ایستاده بودند و دیدشونو سد می کردند،

ولی شونه های یکیشونو به شدت می لرزید.

جونگ کوک متعجب نزدیک شد:

- اینجا چه خب...

وقتی چشمش به صحنه افتاد،

ساکت شد.

رزالین غرق در خون روی زمین افتاده بود و تکون نمی خورد.

موهای بلوند بلندش توسط خون رنگین شده بودند و درست کنار پیشونیش زخم عمیقی دیده می شد. 

  

🔍❣️🚫DOWNLOAD🚫❣️🔎

   

805_vpfe.png

۴۹ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Y.S.H.
۲۸ بهمن ۱۵:۰۵

یا خداااااا

مغزم در حال انفجاره

خیلی خوب بود ایتو دستت درد نکنه

فقط مغزم گیج شد

*ریکشن مغزم:جان؟چی شد؟تهیونگ؟مگه میشه؟مگه داریم؟نه بابا فیکش کیک بود

RM. kiute.ARMY

ایتو جان با این فیکش تقریبا ناله ی یَک یَکمون رو دراورد😭💍♥

*کیکش ولی چه کیکی بود!
نیک
۱۷ شهریور ۰۱:۲۷

هیقققق اسپویل کنید می‌دونم سد انده پس نمیخونمم

RM. kiute.ARMY

وسطش کد قرعه کشی بانک ملی داره ها😔
Kim bora (خیار🥒)
۲۲ مرداد ۱۸:۳۲

هق فور اور...

این سومین فیک تهکوک سد اندیه که امروز میخونم...

*افسرده‌ی شدید

*عر زدن

*سعی در خودکشی مثل تهیونگ تو فیک با کلت پلاستیکی داداشم

RM. kiute.ARMY

سنگین نزن دختررر اورفیک میکنی هاااا
Kim bora (خیار🥒)
۲۲ مرداد ۱۷:۲۵

دد با شروع اسماتش کرک و پرام ریخت بقیشو دیگه بقیشو خدا بزرگه 

RM. kiute.ARMY

سایز خدا اینجا فقط به بیشتر شدن ریزش کرک و پرمون دامن میزنه🌚
Kim bora (خیار🥒)
۲۲ مرداد ۱۷:۱۶

یا حضرت پشم برم بخوانوم ببینم ایتو ایندفعه قراره چجور به فاکمون بده

ددی دعا کن زنده بیام بیرون

RM. kiute.ARMY

اگه ایتو میتونست مارو تبدیل یه یه فیلم بکنه،
شک نکن سریع و خشن میکرد...
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۰۹ اسفند ۱۸:۰۸

جتژجخاذسجهاسذهاذصکخذسذکاخذسخدسخادطکسدکتخسچنتدستخذسخعاسخدسکتاذسن

سچپمنپسنکتطتگنستنستنسدندسچندژتنژگنتژگتنژدژتنتگژندخگستخگسختنگسند

اه..

اههههه..

نههههه

بدم میاد

ولی منچقد کاراگاهم عاخه..از همون اول به تهیونگ شک داشتم

ولی نمیخواممم!

VK 🐻🐰

به به ماشاالله 😂💜
맿 디스
۲۸ آبان ۱۶:۵۰

من الان اون کسی که روی پوستر هری پاترش شرط بسته بودو زنده میخوام 🤣

RM. kiute.ARMY

مهدیس جان، دختر گل بابا، احتمالا تا الان اوشون متواری شده و یا مرزبانان غیور کشورمون دستگیرش کردن😔😔😂😂👌
به ارمی بدبدبخت😂💔💜
۰۵ آبان ۱۰:۵۱

عالیییییی بود ددی،💜

با این که  یک ساله تو سایتم  اولین کامتمه

ولی لامصب من دیگه به مامانمم اعتماد ندارم بهش شکاشکم 😂

RM. kiute.ARMY

نوکرتم نفسسسس ممنونT^T
عایگووو سکوت قلبتو بشکن و برگرد نزار این فاصله بیشتر از این شههه😂😂
جرررررررر یکی از اثراتِ سنگین قلم ایتو😂
Zahra
۲۶ مهر ۲۱:۴۷

ددی این همون فیکه ک تو ی هتل یا متل حبس میشن و یکی کشته شده و تب کابین میگیرشون و از اخر ته بود یا نمیدونم کوک قاتل شناخته میشه و خودکشی میکنه؟ 

هیح خیلی وقت پیش خوندم دقیق یادم نی اگ همونه بگو دان کنم باز بخونم (T_T) 

RM. kiute.ARMY

اره همونه...
لامصب یه مدت سایت یه حس سنگینی داشت با این فیک که خودم هم به خودم شک داشتم:|😂
army
۰۵ مهر ۲۳:۴۹

وایییییی عاشق این مدل فیکام که عاشقانه نیست تهشششش، البته اگه سد ایند رو فاکتور بگیریم 😹. وایی من خیلی جنایی دوس دارم این مدلی بنویس پلیز،

و اینکه حدس من درست بود😐بین نامجون و تهیونگ مونده بودم جوری که انگار داشتم سوال های تیزهوشان رو حل میکردم، خیلی خوب بوددددد

RM. kiute.ARMY

آهان از اونا که جیگر آدمو خون میکنن؟😂😂 
قشنگ گیرپاچ میکرد آدم:|
Min Boraᰔᩚ
۲۹ مرداد ۱۵:۴۵

یا جدم کککککککککککککککک

فک کردم تهیونگ باتمه

ن منظورم مثن بی دی اس ام یا ددی کینک از اینجور چیز ها

 

راستی دد 

اصلا تا حالا سمت فیک مدرسه ای نرفتم

هرچی تو سایت هست و یادت میاد بهم میدی؟ 

RM. kiute.ARMY

ورسن اما کوک بیشتر تاپه:">

والا مدرسه ای کم پیش میاد قشنگ بینشون باشه! اما یدونه دارم اصل جنس هرچند طولانیه😂

https://uupload.ir/view/ni62_oi_4_5852617360048916215.pdf/
Min Boraᰔᩚ
۲۸ مرداد ۱۷:۱۰

هولی فاک:|

وات د شت:|

حاجی پشمامممممممممم

کدومشون؟

این فیکه چ کینکی دارهههههههههههههه؟ 

RM. kiute.ARMY

کوک:">
خلاصه فیکیه که کلا...اصن نگم برات😂 محتوا سنگین و مستهجن!
Min Boraᰔᩚ
۲۷ مرداد ۱۳:۵۶

عاره همون دد

هوس آب کاردز

راسته؟ 

RM. kiute.ARMY

والا اره😂
Min Boraᰔᩚ
۲۶ مرداد ۱۶:۴۴

آهههه دد 

یو آر گنگ استایل

دد ی سری شایعات شنیدم

کوک یا تهیونگ تو فیکه با هفت تیر به فاک میرن؟ 

RM. kiute.ARMY

نوکرمممممممT^T

کدوم فیک؟ هوس آف کاردز؟
Min Boraᰔᩚ
۲۵ مرداد ۱۵:۳۹

دد ی سوال دیه

ینی دو تا سوال دیه

اولی اینکه

تب کابین ینی چی؟ 

و دومی اینکه فیک house of crade رو داری؟ 

خیلی دنبالش گشتم پیداش نمیکنم

RM. kiute.ARMY

بپرس فدات شم*^*
https://fa.tr2tr.wiki/wiki/Cabin_fever

*عینک مشکی ام را در آورده و بی توجه یه شلوار کردی و رکابی که به تن دارم، فاز گنگ میگیرم
مگه میشه نداشته باشمش😎

https://uupload.ir/view/house_of_cards_b34r_dkb.pdf
Min Boraᰔᩚ
۲۳ مرداد ۱۱:۵۴

عاره ب طرز عجیبی معما ها رو میفهمم

ن منظورم این بود ک آقای لی قبلن جسور رو دیده ولی هیچی نگفته

 

RM. kiute.ARMY

به به*^*
اووو!! شاید دیو/ثه😂
Min Boraᰔᩚ
۲۲ مرداد ۱۴:۴۹

های ددی

وای واقعن عالی بود

خیلی دوسش داشتم

ولی خب این عادیه که از اول میدونستم تهیونگ قاتله؟

ولی نمیدونستم چجوری

ولی الان ی چیزی هنمو درگیر کرده 

آقا لی مدیر هتل بود و درست وقتی که جونگ کوک گفت بره دوربین ها رو چک کنه گفت آسانسور خرابه و این یعنی رفته آسانسور رو نگاه کره و جسد رزالین رو دیده 

من سر این قضیه گوزپیچ شدم

ولی خلاصه عالی بود

قلم ایتو رو خیلی دوز دارم

 

خب زیاد زر زدم

سارانگههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

سلام جیگر*^*
قشنگ همونی بود ک توی زندگیم میخواستم:")
اوووو شم کاراگاهی داری😂
خب چون خراب بود و مطمئن بود کسی ازش استفاده نمیکنه جنازه اونجا بود.

منم عاشق قلمشممممممممممT^T
عه نگو:|
بوراااااااههههههههههههه*0*
یک بدبخت فلک زده برای تهکوک
۰۶ تیر ۰۳:۰۹

واعایییییییی عهرررررررررررررر نوشتت عالی بود میتونی یه رمان امگاورس بدی بیرون 

RM. kiute.ARMY

نوکریمممممممم*^*
اره اره داره مینویسه!
.. یپ
۲۶ خرداد ۱۹:۱۴

هنوز نخوندم ولی انقد کامنت خومدم فهمیدم چی بود خیلی جالب بود😂

RM. kiute.ARMY

خسته نباشی😂
Min pari
۰۵ خرداد ۱۱:۴۹

من تلگرام ندارم='>

راه دیگه ای نیست که بتونم با نویسنده صحبت کنم؟='>>>>

راستی ددی..میشه اون فیک نامکوک رو هم درست کنم؟:')))))

داشتم تو استور گیم که میگشتم خیلی از اپشن هایی که باهاشون میشد کاراکتر ها رو شبیه فیکت دراورد بود...

دارم براشون الماس جمع میکنم تا بتونم بخرمشون *^*

ولی روزانه حدودا فقط 28 تا الماس میشه جمع کرد!"اتیشی شدن"

و همه اپشن ها و کالکشن هایی که می خواستم رو در نظر گرفتم و چیزی حدود 28.354 الماس نیاز دارمممم!!!!!

حدود دوسال طول میکشه:')))

جالب اینجاست که وقتی این بازی اومد من دانلودش کردم و دیتاش رو هم دانلود کردم ولی هیچیییییییی بازی نکردم 

برای همین زده که از 600 و خرده ای پیش داخلش جوین شدم ولی لولی که دارم از اونایی که کمتر 100 روز هست که اومدن خیلی پایین ترهههه:''''''''''''

وای...من اصلا فشار نمیخرم

اصن فشار چیه؟

RM. kiute.ARMY

اوه:">
واتپد داری؟

اره بابا بردار مال خودت😂
واو چ قشنگگگگگگگگگ!!!

شت:"))))
اوه!
قلبم:")))

خیلی هم خوش مزه است:">
Min pari
۰۴ خرداد ۱۴:۲۶

وایی من خیلی فیکشن های ایتو رو دوست دارم راستش می خواستم که از نویسنده اجازه بگیرم و یکی از فیکشن هاش رو داخل بازی BU story درست کنم و زبان انگلیسی آپ راستش هیچ ایده ای برای درست کردن داستان تو این بازی ندارم و می خوام از فیکشن های سایت کمک بگیرم برای همین اومدم که از نویسنده اجازش رو بگیرم ... البته داخل توضیحات هم مینویسم که از این فیکشن الهام گرفتم و حتما اسم نویسنده رو هم درج میکنم امیدوارم که قبول کنید . .. من بهترین تلاشم رو برای به تصویر کشیدن داستان انجام میدم🥺💜

RM. kiute.ARMY

اخ ک چقدر تو ماهی گوگول منT^T
اگه ک داری اسم نویسنده و حق کپی رایتش رو میگی پس حله:">
اما چون چنل تلگرامی هم داره، به نظرم مستقیم با خودش هم حرف بزنی بهتره*^* اینجوری شاید خودش هم تبلبغ گیمت رو کرد
نرگس
۲۶ ارديبهشت ۲۳:۱۳

خیلی قشنگ وهیجانی بود وخیلی هم عاقلانه ونطقی پیش رفته بود که بی نظیرش میکرد  دوست دارم کارای بیشتری مثل این بنویسی خسته هم نباشی بوس به مغزت😅

RM. kiute.ARMY

این اصلا فراموش نشدنیه!
یک روح در سایت🤝🏻
۱۶ اسفند ۱۵:۲۵

سپی یونمینی...چیزی نداره؟🤧🥲

باشه...نامجین که داره...برم بخونم🚶🏻‍♀️

*از بی کوکوی زیاد شده دارم ازش‌متنفر میشم😭😭🤦🏼‍♀️

RM. kiute.ARMY

تنگ دست تر از من:">
Mora
۱۰ اسفند ۱۹:۴۶

من اینو تو اتپد خوندمممممم

عررررر

ساعت چهار نصف شب بود و من داشتم جیش میکردم ب خودمممممممم :/ ولی خیلی قشگ بودد

پسرمم تهیونگگ😭 ولی نباید خیانت میکرد ی جورایی حقش بود ولی این حقش نبوددد :))

RM. kiute.ARMY

جوووووووووووووووونT^T
اما تهش یلی نامردی تموم شد:">
قشن عِنده واقعیت بود داستان...
reyhane army
۲۵ دی ۰۰:۵۵

عالیییییی بوددددد 😍😍😍😍😍😍❤

واقعاااا دوسش داشتممم 🥰

مرسییییی❤⚘

RM. kiute.ARMY

اونم تورو دوست داشت قند عسلمT^T
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۴ آذر ۱۳:۱۴

ایتویاااا میشه دو شم بنویسی؟

RM. kiute.ARMY

مزه اش به همینه که دو نداره:")
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۴ آذر ۱۳:۱۱

ایتو یاااااااااااااااااااااااااا

بزنم بشتتتتتتتتت

این فوق العاده بوووووووودلعنتییییییییی

اه فاک من رو قلمت بشدت کراشم جرررررررررر

ددییییییی

بیا منو ببررررررررر

RM. kiute.ARMY

ایتو...
اسطوره اس:")
Seti Sol
۰۱ آذر ۱۴:۳۵

@jimin shi

 

چرا وقتی گفتی قانع نشدم یاد این معلم ریاضی سگ پدرمون افتادم؟؟...:/

اون فامیلش قانع هست...:/

فاک توی این معلمههههههههه

قشنگگگگ سگ آدم خوارههههه.....:///////

RM. kiute.ARMY

خیلی دردناکه درک میکنم:">

@jimin shi


Seti Sol
۰۱ آذر ۱۴:۳۲

من الان خیر سرم باید پاشم برم باشگاه واسه مسابقات تمرین کنم نشستم کامنت میخونم تازهههههه بعدشم میخوام بشینم فیکو بخونم:/

خداوکیلی فازم واقعا؟¡:/

RM. kiute.ARMY

وای جر😂😂😂
Army°°♡
۱۶ آبان ۰۷:۲۹

تهیونگ و هوپی:)

 

اوکی ایم فاین....

اوکی ایم استیل اِ لایو...

 

RM. kiute.ARMY

اسمشون هم میاد قلبم تیر میکشه:)
منم:)
N.b
۰۵ آبان ۱۷:۵۹

خیلی باحال و جالب بود، قلمت خیلی قشنگ بودد😍🤍

فقط اینکه آخر تهیونگ مرد، روم خیلی تاثیر گذاشت🥺🥺😭😭

ولی خیلی عالی نوشتی

ممنون✊🏻😚🤍

RM. kiute.ARMY

قلم نیست که مروارید سیاهه:>
jimin shi
۳۰ مهر ۰۱:۵۰

قانع نشدم😂

RM. kiute.ARMY

قانع دونت پر شده😂
ددیز کیوت
۲۶ مهر ۱۸:۲۱

ول من قلبم شکست باز در هر صورت میخواستم ته نمیره چرا قلبم گرف هعی ...دلم یه چیز جدید میخواد..یه کار باحال یه مناسبتی.....

 

 

وی زر میزنه مناسبت این هفته جمعه عروسی عمشه نمیره حالا دل مناسبتم میخواد....

 

 

ول من یه فیک مافیا طور میخ...اقاااااااا رایتررر های عزیزززززززز یدونه ویکوک اسکویید بنویسید تیریخیداااااااااااااااااااااااا

ددی فن ارت دیدم از ویکو اسکویید وای من زنده نیستم اوف

 

RM. kiute.ARMY

خیلی غم داشت:")


جررررررررررررر😂😂😂😂

وای اصن فن آرت های اسکویید گیم مرگ ان:">
ددیز کیوت
۲۵ مهر ۲۲:۱۱

این چی بود..

چی بود.

..

..

..

وی رد داده

RM. kiute.ARMY

رد نمیدادی جای تعجب داشت😂
Itu Hide
۲۴ مهر ۲۲:۲۲

هاییی هایاکوهای قشنگممممم مرسیییییی از نظرات زیباتون بسی خوشحالم ناامیدتون نکردمممم🥺🥺💜💜💜🌸🌸🌸

بسی خرسندم که تونستم ذهنتونو درگیر کنم و همه رو مقصر جلوه بدم به جز تهیونگ😁😂

*B-Army* لاو در جواب سوالت، آسانسور بعد از ناهار خراب شده که می شد نزدیک ساعت ۲، که یعنی آقای لی آسانسور رو اون موقع چک می کنه و بعد تهیونگ بین ساعت ۵ تا ۷ که جونگ کوک خواب بوده رزالینو به قتل می رسونه و جسدشو پنهان می کنه🧡

راجب جیهوپ هم پرسیده بودید همون طور که توی شات اول ذکر شد، جیهوپ در حالی که آهنگ گوش می داد خوابیده بود و دلیل اینکه صدای داد آقای لی رو نمی شنوه اینه💜🌸

اگه بازم سوالی داشتید بپرسید حتما جواب میدم قشنگای من💋💋💕💕💕💘💘💘

ددی جونممممم، کلییی خسته نباشی سوییتهارت🥺🥺💕💕💕💕

RM. kiute.ARMY

تو خسته نباشی دارلینگ تاج سرمی*^*


ریدر ها
jimin shi
۲۴ مهر ۱۶:۳۶

نمیشه خفن بودن این مینی فیکو انکار کرد...

ولی ی چیزی ذهن منو این وسط درگیر کرد...

خب طبق نوشته فیک نقش ته با برنامه ی قبلی قتل انجام نداد...و در عمل انجام شده قرار گرفت درواقع..

پس چرا از قبل به کوک کلونازپام داد؟

RM. kiute.ARMY

کار از محکم کاری عیب نمیکرد:">
Hana
۲۱ مهر ۱۵:۵۴

موگم یادم یه فیک گذاشتین کاپلش یونگی و جیمین بود جیمین با ننه بزرگش زندگی میکرد و وارث بود یه رل داش به اسم دنیل باس به کره میرفت تا به حرفای ننه بزرگه عمل کنه جان من پاشین بگین اسمش چی بود تو گوشیم پاک شده هرچی به مغز ناقصم فشار میارم اسمش یادم نمیاددد😂😭

RM. kiute.ARMY

منم یادم نمیاد جان دلم:"(
Sami
۲۰ مهر ۱۷:۳۵

جر مید خ دیر ج دادم😂

 

عمقن میتونم شرت ببندم اگ بری خارج اولین چیزی ک ب ی خارجی میگی کصمایله وای😂

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂


اخ اخ گفتی😂😂😂 تازه میخوام برم کره فحش ترکی بگم بخندم😂
Sami
۲۰ مهر ۱۷:۳۳

اروم میام تو بغلت`

دد گوناه دالم لهم تنی🥺

RM. kiute.ARMY

دیس ایز قلب...نات تویز:">>>
بزار لهنت کنم انقدر زبون نریزیی جقلهههههههههه!!!
B-ARMY
۱۹ مهر ۱۴:۳۹

واقعا فیک خوبی بود البته از ایتیو کمتر از اینم انتظار نمی ره ولی یه چیزی

آسانسور خراب بوده درسته و جسد هم آنجا بوده وقتی قتل اتفاق افتاد جونگ کوک میخواست بره دوربینارو چک کنه که آقای لی گفت آسانسور خرابه این یعنی تا قبل از اون اتفاق درست بوده

آقای لی که مسئول هتله بای خرابی اونو چک کنه که این یعنی جسد هم دیده!!

RM. kiute.ARMY
دیگه داره ترسناک میشه:|

**********************

شاید 2 داره نه

خدایی فکرم درگیره

RM. kiute.ARMY

منم درگیر شدم واقعا:/
{kim 💫yora }
۱۹ مهر ۰۰:۱۱

من گفتم اونی که از همه بی گناه تره قاتل میشه 

البت باید از همون اول میفهمیدیم که جی نقشی داره تو قتل و گرنه صدای داد آقای لی هرکی توی سالن اول تا همکف بود شنید بعد جی هوپ چطور نشنید؟درحالی که وقتی اتاقش و باز کردن یهو بیدار شد 

تازشم تهیونگ ارزش عشق و برد زیر سوال وقتی تووو عاشق میشی نمیتونی خیانت کنی حتی اگه مجبور بشی (یورا از سینگلی رو هرچی پسر آمریکایی و تیک تاکر و آلمان و روسیه کراش میزنه😂😂😂😐💔گفتم بدانید فکر نکنید رل داره که از همه سینگل تره )

RM. kiute.ARMY

شاید خواب هوبی سنگین بود هدفونم تو گوشش بود:>

ها درک میکنم😂
اما یهو شیطون آدمو گول میزنه:")
Temis
۱۹ مهر ۰۰:۱۰

دارم دلسرد میشم ایتو

تو ب سداند خیلی علاقه داری نه؟ 

چرا همش خیانت و قتل و 

 

وااایی

RM. kiute.ARMY

به پایان های خاص و به یادماندنی علاقه داره:>
Rokajaki
۱۸ مهر ۲۱:۲۸

یکی از کامنتا رو خوندم میگفت برم فیک فلاف بخونم اینو بشوره ببره پایین توعم گفتی کارای شادی بدرد این موقع ها میخوره

 

دخیخا امروز بفکر شادی بود گفتم خدایا این دختر چی بود اخه چی هست اخه کاراش عین ایتو اون چن تا نویسنده معروفه

سایت یهو میترکونه 

 

الان منی ک دو تا فیک فلافشو حداقل 5 بار خوندم چی کنم؟:") 

 

 

RM. kiute.ARMY

وای گفتی ها:")))

خود زنی؟:"))))
Rokajaki
۱۸ مهر ۲۱:۲۳

اوکی من خیلی آرومم یونو؟

..

..

..

..

..

.

.

.

.

.

..نوم

ا

حقیجچغو

ودفففففففففففففففف من میخوام... اههههههههههه گاد ... ن یکی بگه چرا ایتو همیشه ادمو میپیچونه من یهو اون وسط مغزم هنگ کرد گفتم نکنه کوک مست بوده خودش ایتو رو شت چرا میگم ایتو-_- خیلی تاثیر گذاشته معلومه... اون رزالینو کشته:")))) 

اصن من هنگم.. من کجام اینجا کجاست... ی متن عالی برای ی فیلم عالی:) بخدا من فقط بتونم یکی پیدا کنم بدم از رو این فیک ی فیلم بسازن ب والله جهان پشمامش میریزه 

من اولین کار ایتو رو خوندم عینو این معلما گفتم من از الان میتونم آینده اینو ببینم خداسر شاهده:") هیییی چرا اینجوری حرف میزنم جر... 

 

 

 

و منی ک فاز کاراگاهی گرفتم و خونه رو دارم متر میکنم ببینم کی رفته منو لو داده ک شبا زیر پتو فیک میخونم-_- 

 

آههههه چرا باید انقد خوب میبودددددددددددددددددددددددددددد هاااااااان تل میییییییی یاااااااااااا ایتو شیییییییییییی چجوری اینجوری نوشتیییییییش پدرسگگگگگ(ابراز احساساته ک داره فوران میکنه) جدیدن چقد بی تربیت شدم:/

یا خود خدا سر درد دارم نکنه الان رزالین بیاد بگه کار کار جی بوده الکی گولت زدم._. بخدا فشار عصبی زده بالا ... ولی اصن فک نمکردم کار ته باشه تو حلق کوک بود ولی هیییح پدرسگ اون وسط پیچوندش:")

ولی احساس میکنم تو رشته تجربیه ک انقد تو چیزای پزشکی اطلاعات داره شایدم دانشجوی پزشکیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

راسی ددی ایتو هیچ وب یا پیجی جایی نداره واقعا نیازمندم باهاش حرف بزنم:")

 

 ماشالا چقد زر زدم ساری...

RM. kiute.ARMY

از محبت خار ها گل شود کمر ریدر زیر بار پایان سد اند خورد شود:")

چرا تل داره واتپد هم داره:")
نه دور از جون وب خودته...من واقعا از دیروز بعد از خوندنش نتونستم خود واقعیم باشم:>
Mochi .
۱۸ مهر ۲۰:۱۵

بله.... 

ته قاتل بوده.... 

ب کوک خیانت کرد.... 

بل ایم فاین ایم سووووووووو فاین یونو؟ (”:

RM. kiute.ARMY

اره از میزان فاین بودن بسیار داریم میمیریم:>
Paniz⁷
۱۸ مهر ۱۹:۵۴

داستانای شادی خداس😂🤝 وای

اره رفتم ی چن تا فیکشو که سیو داشتم خوندم اوکی شدم😂

RM. kiute.ARMY

اره لامصب میشوره میبره پایین😂
B-ARMY
۱۸ مهر ۱۶:۰۶

واقعا فیک خوبی بود البته از ایتیو کمتر از اینم انتظار نمی ره ولی یه چیزی

آسانسور خراب بوده درسته و جسد هم آنجا بوده وقتی قتل اتفاق افتاد جونگ کوک میخواست بره دوربینارو چک کنه که آقای لی گفت آسانسور خرابه این یعنی تا قبل از اون اتفاق درست بوده

آقای لی که مسئول هتله بای خرابی اونو چک کنه که این یعنی جسد هم دیده!!

RM. kiute.ARMY

دیگه داره ترسناک میشه:|
Kim Devil
۱۸ مهر ۱۵:۵۸

آه من...من واقعا نمیدونم چی بگم :)

تهیونگ...

درسته هرگز فکر نمیکردم کار تهیونگ بوده باشه ، یعنی درواقع اولش حدس میزدم...اما وقتی جونگ کوک تو پارتای اول با قاطعیت گفت تهیونگ زمان قتل با من بوده دیگه اونو از ذهنم پاک کردم به عنوان قاتل ولی الان....

خب پس این یه چیزیو نشون میده و اونم اینه که' هر چیزی از هر کسی برمیاد! ' و تو نمیتونی به هیچکس اعتماد داشته باشی حتی اگه اون فرد ' عشقت 'باشه :)

 

با اینکه از سد اند و مخصوصا از نوع مرگ بشدتتت بدم میاد و با اینکه اشکم دراومد براش 🥲 ولی فکر میکنم پایان مناسبی بود... یعنی درواقع وقتی معلوم شد تهیونگ قاتله حدس میزدم که آخرش خودشو بکشه :) و همینطورم شد . هق خیلی خیلی دردناک بود اما خب...

در کل عالی بود :)))

RM. kiute.ARMY

منم:)
اره منم...
قلبم...

*خنچ بر صورت میکشد...
من دیگه اون آدم قبلی نمیشم
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۸ مهر ۱۲:۱۹

چی شدددددد

*با لحن سوگنگ

تهیونگ بود کهههههه

RM. kiute.ARMY

*سوت بلبلی زدن
The OCD Guy ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۸ مهر ۱۰:۲۵

پشمام

رزالین بدبخت

فک کن نامزدتو یه پسر دیگرو در حال ماچ ببینی

از اونور جونگ کوک بدبخت 

فک کن یهویی بفهمی دوست پسرت بهت خیانت کرده و قاتله

یه سوال فقط

چرا تهیونگ جونگ کوک به اون خوبی رو ول کرد رفت با هوسوک؟

فقط برای کارای خاکبرسری؟ :/

RM. kiute.ARMY

من وسطاش دیگه جیغ زدم😂 نمیتونستم تحمل کنم😂

میدونی...یهو شیطنت زد بالا:/ حسی نبود فقط خاکبرسر بازی
Reyhaneh
۱۸ مهر ۱۰:۱۳

اها فول شده 

سکته ناقصو زدم گفتی فول شده دیگه برگشتم 😂

moon🌛 Child🌜

بچممم😂😂
Fakook19
۱۸ مهر ۱۰:۰۵

سلااااام

با اینکه از همون اول فهمیدم تهیونگه( به دلیل تجربه زیاد😂) اما واقعا برام جذاب بود و از خوندنش لذت بردم . طوری که شواهد و اتفاقات رو کنار هم چیدی واقعا عالی بود . چقدر دلم میخواست یه فیکشن کوتاه اما هیجانی بخونم این روزا و خوشبختانه امروز اینو پیدا کردم 😆

مرسی واسه نوشتنش امیدوارم که بازم از این کارای جذاب و هیجانی بنویسی یا اگه نوشتی و فول شده اسمشو بهم بگو 🙂

خسته نباشی و فایتینگ😊

moon🌛 Child🌜

خوشحالم برات جذاب بوده عزیزم😘😘
varan
۱۸ مهر ۰۹:۰۹

چرا تهیونگگگگگ عرررر  نههههههه اون بچم قاتل نیست😭🥲

RM. kiute.ARMY

هق:">

۱۷ مهر ۲۰:۵۸

فاک:)

این چرا ننوشته بود سد اند:)؟

نمیشه هر فیکی که سد انده رو بنویسین؟:)

چند تا فیک دیدم سد اند بود ولی ننوشته بودین:)

مچکرممم:)

هارتم شکستتتت:)

اشکااام:)

 

RM. kiute.ARMY

بخدا ماهم میدونستیم:)
Paniz⁷
۱۷ مهر ۱۷:۲۸

وات...؟!الان چی شد؟ چرا تهیونگ بود؟ چرا هوپی بود؟

 

چرا تهیونگ مرد؟

چرا‌...؟

چرا..؟

چرا..؟

من الا با این قلب شکستم چه کنم خب؟:)

ایتو شی..:)💔

 

البته.. من به یونگی و نامجون شک داشتم.. من حتی به جینم شک داشتم.. 

من به خود کوک عم شک داشتم حتی

فک کردم شاید روانی شده ولی.. فک نمیکردم تهیونگ باشه واقعن:/

البته.. من بعد از خوندن crazy doll  ایتو .. که کل اون مدت تهیونگ تو خواب و خیالش بود و فک  میکرد جین مرده و ی سال گذشته و اینا..

دیگ به این نتیجه رسیدم هر انتظاری میشه از ایتو داش..:)

ولی من ..

من نمیتونم دوری کاپلا رو تحمل کنم وای:">

الا من گریه کنم شما جوابگوویی ایتو شی؟عه😂💔

من برم ی فیک فلاف پیدا کنم اینو بشوره ببره..

 

در کل فوق العاده بود:)

تشکر فراوان از همه دست اندرکاران مخصوصن ددی و ایتو😂

پرپل یو آل💜:]

RM. kiute.ARMY

چرا:)

ایتو غیر قابل پیشبینیه😂😂😂
داستان های شادی براین موقع ها خوبه:")
نوکریم😂
://///
۱۷ مهر ۱۶:۵۶

چرا انقد خوب بود؟چرا اخرش اینجوری شد؟چرا رایترا دیگه ویکوک ،کوکوی نمینویسن؟چرا من سر کلاسم نیسم؟ بای...

 

RM. kiute.ARMY

به معلمت هم بده بخونه مشتری شه😂
Paniz⁷
۱۷ مهر ۱۶:۳۷

ای جاااان بلخرههههه فول شدددد

*خر ذوق

دد؟ دقت کردی کارای ایتو کلن زیرش زیاد بحث میشه راجع به داستان؟😂

RM. kiute.ARMY

اره بابا لامصب داستان که نمینویسه کتیبه باستانیه😂
Sami
۱۷ مهر ۱۶:۳۲

نمد پاقعا در وصف این فیک چی بگم

زدن اون کصمایلای معروفم با ی قطره اشک`

وای این....عالی بود!

گاد

RM. kiute.ARMY

بیا بغل تا نزدم لهت کنم کیوووووووت لعنتی😂
یک عدد ادم :)
۱۷ مهر ۱۲:۲۱

تلمهبهمبهمهبمهبلابباگهینهبنهنباگبابگایگهیلکیعنیعنیعینعسعنعنیعیت

انتقاد نمیکنم چون تموم شدنش منطقی بود ولی دردناک

مثل همیشع عالی بود و دوس داشتم با خط ب خطش خودزنس کنم

ولی با پایانش ی ساعتو نیمه دارم گریه میکنم ک برای من فادیه🥲💔😂😭😭😭

انیوووووووووو من ته ته میخامممممم😭😭😭😭😭

یاد هوارانگ افتادممم😭😭😭😭😭

یکی ب تهیونگ بگع بیاد لایو من مطمئن شم حالش خوبع😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

من انقدر تو خونه داد زدم که نه نه امکان ندارههههه! ک ننه ام با دمپایی منو زد:"(
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۷ مهر ۱۲:۰۹

اااااااا چرا اینطوری تمام شدددد

ولی پایانش خفن بود

دیگه هپی اندا زیادی ابکی شده بودن

 

RM. kiute.ARMY

پایانش همیشه تو ذهنمون میمونه:>
^^ARMYeganeh^^
۱۷ مهر ۱۱:۲۹

برای چی؟چرا؟نه واقعا چرا؟🚶‍♀️

حتی یک درصد هم احتمال نمیدادم تهیونگ به جونگ کوک خیانت کرده باشه.میدونستم تهش یه کاری میکنی تهیونگ قاتل باشه ولی واقعا به خیانتش فکر نکردم.

چرا انقدر قلب درد داشت آخرش؟واقعا هیچ حسی بعد از پارت آخر ندارم🚶‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

دقیقا بخاطر همین خیانت درد داشت:>
Ronia !!
۱۷ مهر ۱۰:۵۵

ی حسی بهم میگه الان باید تو سایت جامو پهن کنم پارت جدید کمپ وی رو تا آپ شد بخونم... 

حس میکنم یه اتفاقایی توی پارت جدید در حال رخ دادنه...

(وی مرد، لطفا ناراحتی خود را با کمک مالی بروز دهید)

RM. kiute.ARMY

منم حس میکنم قراره برگامون بریزه:/
دور از جون😂
Ronia !!
۱۷ مهر ۱۰:۵۲

دیدی ددی؟ دیدی گفتمممم؟ دیدیییییییی؟ من این اواخر ب تهیونگ شک کرده بودم میدونستم کار خودشهههه و عر! :) با اینکه میدونستم اصلا انتظار نداشتم :/ 

ولی ناموصا واییییییی واییییییی دارم میمیرمممممم عرررررر

احتمالا تهیونگ چون وسط زارتان زورتان با جونگکوک بود بهش شک نکردیم ولی عر :)

گناه داشت پسرم... تنها بود :)

به هر حال ایتو خیلی قشنگ بود واقعا از خوندنش لذت بردم مثل همۀ کارات... اما دلم میخواد بهت فوش بدم دیگه این عادت مسخرمو میدونی که...

اِنی وِی... ایت واز ریلی نایس اند آی لاود ایت! 

RM. kiute.ARMY

لامصب اصن انگار با روح و روانم بازی شده:>
دیگه اون ادم قبلی نمیشم.
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۷ مهر ۱۰:۴۷

یه چیزی...

موهای روزالین غرق در خون بود اما خونی روی پارکت ها نبود؟

خداوکیلی ...

ینی چی ؟

RM. kiute.ARMY

یعنی جابه جایی جسد
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۷ مهر ۱۰:۳۹

واییییی ددی هر فیکی دانلود میکنم فصل یک یه فیک دیگه دانلود میشههههه

RM. kiute.ARMY

من چک کردم الان درسته ک:"(
Reyhaneh
۱۷ مهر ۱۰:۰۷

ینی چی از شات سوم من اینو تازه پیدا کردم ینی شات های قبلیش رو پاک کردین؟😥

بخدا الان سکته میکنم 

RM. kiute.ARMY

نه لاو الان فول شده😂
Kim UnSoo
۱۷ مهر ۰۹:۵۴

دیدی 

دیدی ددی 

وای ددی دیدی 

الکی که تیزهوشان قبول نشدم 

میدونستمممم ... مطمئن بودم اگه کار هوبی نباشه کار تهیونگهههه 

نجخم-خ6لزیلهغر

ئکجنغریثبق3س2سذهاب

ئکچوختلغثصبثقیی2یف4بقققفب

ئمخنکهبفرزقزبسبالغانخعخغ4زبشصغه

وگچمحند7املف2ثلث2ظل35لسسیلسثب

 

عالی بود ایتوهاید شی 

وای واقعا عالی بودددد 

* وی از انجایی که امروز سر پایان فیک به اندازه کافی عر زده 

بقیه عر های خویش برای محشر بودن این فیک رو به بالشت خود موکول کرده و انجا ادامه میدهد

فایتینگ ایتووووو

RM. kiute.ARMY

هورااااااا*0*
فدا مغزت:">


اصن حالم رو دگرگون کرد...
Kim UnSoo
۱۷ مهر ۰۹:۲۶

به جای شیمی که الان امتحانش رو دارم ... 

این رو میخونم :] 

 

ولی وقتی ددی اینجوری برگاش ریخته ... یعنی کار تهیونگه نه ؟ 

RM. kiute.ARMY

به نظرم اول شیمی رو بخون بعد این:">


بزار هیچی نگم:>
Rokajaki
۱۷ مهر ۰۹:۲۱

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر فولیییییییییییییییییییییییییییییدددددددددددددددددددددد

هقققققققق از شدت ذوف نمیتونم دانش کنم:")(خخخخخ)

 

RM. kiute.ARMY

من خوبم:>
Itu Hide
۱۶ مهر ۲۰:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************

هایییی ددی چطوریییی؟🥺🥺🥺💚💚💚💚

این فایل کامل تب کابینه😅👆🏻

فکر کنم یه مینی فیک حساب بشه دیگه آره؟🧐🤧

پ.ن: شات سوم از صفحه 54 شروع می شه♡

میسیییی از همه اونایی که برای اون دو شات نظر دادن و ایده هاشونو گفتن، خلاقای کی بودین شما لاولیا🥺🥺🧡🧡🧡💋💋💋💋

و این که ددی من گناه دارممممم حواستو بده بعد شات سوم ریدرا فحشم ندن🥺🥺😂😂❤❤❤🏃🏻🏃🏻🏃🏻

RM. kiute.ARMY

اره عزیزدلم مینی فیکه:>
ایتو...
این چی بود من خوندم؟:)
قلبم افتاد زمین....انگار...اصن...فاک!
jimin shi
۱۰ مهر ۲۲:۰۰

عرررر ددی..همیننن

بیا پولمونو رو پی دی نیم شرط ببندیم😂😂

همش خواب باشه بنده از دنیای فیک خوانی لفت میدم و میزنم تو کار فیک نویسی از نوع سرکاری بودن و ریدرامو آزار میدم/:پ.ن(وی عقده دارد)😂😂

RM. kiute.ARMY

پول ندارم رو خودم شرط میبندم😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۰ مهر ۱۰:۴۷

الان یادم اومد ک چرا همشون نباشن؟

😂🚬بیا روانی شدم رفت

RM. kiute.ARMY

از دست ایتو...
ببین چه کرد با ما😂😂
سارا
۱۰ مهر ۰۹:۱۳

همون کارگاه 😂😂

پس ددی من میتونم فن فیکمو بدم تو بزاری تو وب 

فقط یه چیز پارتاش نامشخصه ولی سمه 

یه تیکه اش اینه = 

ته = عمو این پی شی نیم خرس پیر نیس 

شوگا نگاهی میندازه = اره همونه خرس پیر 

RM. kiute.ARMY

اگه پارت هاش نا مشخصه باید نوبت بگیری*^*
B-ARMY
۰۹ مهر ۱۳:۵۴

از نظر من قاتل آقای لی هست

چون هیچ کس آقای لی رو توی ساعت قتل ندیده ولی خدایی این پرونده نیاز به شرلوک هوملز داره

ولی تنها کسایی که به نظرم نیستن تهیونگ و جین هستن

RM. kiute.ARMY

منطقیه!
Jeon yura
۰۹ مهر ۰۵:۵۸

ادمین مونی

کجایی🤧🤧

فیکم همه چیزشآمادست ولی نیستی که بزاریش🤧

ددیییییی بگو مونی کجاست

RM. kiute.ARMY

ادمین مونی داره اسباب کشی میکنه:">
jimin shi
۰۸ مهر ۲۳:۴۸

ی چیزو یادم رف بگم ددی ...فیک مثبت ۱۶ عرررررررر😂😂😂😂😂🤝🤝🤝🤝

 

RM. kiute.ARMY

هورااااااا😂
jimin shi
۰۸ مهر ۲۳:۳۹

فاااااااکککک...الا ی چیز ب ذهنم اومد ددی

ی جا جیمین گفت قاتل من بودم ولی ذهنارو سمت جی منحرف میکردم؟🙂⁦🤏🏿⁩نامجون هم ب یونگی گفت ذهنشو(ذهن کارآگاه =کوک) سمت جی منحرف کردم🙂⁦🙌🏿⁩

RM. kiute.ARMY

من که میگم خرش سرکار بودیم همه😂
jimin shi
۰۸ مهر ۲۳:۳۴

سازمان حمایت از حقوق جیمین(عشق روزگار):جیمین نیست!...بای

خببب ددی...بنظرم یکی از ناکجا آباد پیدا میشه و اون قاتله😂⁦🚶🏿‍♂️⁩از ی جهت نیز...چون آقای لی اولین نفر بود ک جسد و دید..خبببب..یکم مشکوکه..تهیونگ هم ی ربطایی داره این وسط..نمیدونم چ ربطی ولی خببب..شاید نمیدونم..(چون هوسوک ازش عصبانی بود)...جین هم ی چیزایی می‌دونه لو نمیده ،معلومه عذاب وجدان داه...

خلاصه بخوام بگم کی قاتله..«نمیدونم»😂⁦🚶🏿‍♂️⁩

حالا همه تشویقق:⁦👏🏿⁩⁦👏🏿⁩⁦👏🏿⁩⁦👏🏿⁩

نکنه کوکه😐⁦🚶🏿‍♂️⁩منن برم ذهنم زده جاده خاکی...⁦🚶🏿‍♂️⁩

RM. kiute.ARMY

خیلی هلاکتم😂😂😂😂
میزنه بنگ شی هیوک عه😂😂😂
یا میزنه همه از خواب بلند میشن:| همه اش خواب بوده-_-
سارا
۰۸ مهر ۱۸:۴۲

خب به نظر من جیهوب یا جنکوک قاتله 

اخه همیشه قاتلا خودشونو نقش میزارن و تنها کسی که اینجا خوبه جینه 

جین فقط مظتربه چون حتما یواشکی نقشه قاتل رو فهمیده وگرنه پیشه جونکوک مظترب نمیشد و قطعا قاتل فهمیده تحدیدش کرده 

تهیونگ و جیمینم اگه مشکوک بشیم به نظرم این دو نقشی دارن تهیونگ سر یکی رو گرم میکنه و از بقیه مطلع میشه چون جین جاسوسه شونه و وقتی فهمیدن جین متوجه شده تحدیدش کردن و از اون طرف جین هم بهشون خبر هارو میداد نامجون و شوگا هم نقشی ندارن ولی مظنونن جنکوکم پلیس مخفی هست اقای لی هم نقشه اصلی و خودش باعث مرگ دختره شده 

ععععررر چه خوب گفتم نه 

احتمالش باحاله یکی از این مسئله ها باشه 🤨

خیلی باهوشم نه 😂

من همیشه با همین حرفا بقیه رو توش جا میزارم و خودم حلش میکنم 

پرفسور سارا در خدمتم 😎😂😂

RM. kiute.ARMY

کاراگاه سارا بهتره😂
سارا
۰۸ مهر ۱۸:۳۵

ددی 🙁🥺

چرا مثل قبل فن فیک اسمات نمیدی یا حداقل وبتون 😭😭

روزگارم تلخ شد من فقط شادی های فیکتو دارم وگرنه زندگی واقعیم اینطور نیست 

لطفا باز بده امیدم به توعه کوکوی 

RM. kiute.ARMY

دست من نیست نمیدن که بزارم:"(
F/A
۰۸ مهر ۱۸:۲۲

واو عالی بود واقعاااا عالی بود بی صبرانه منتظر پارت بعدم😪

سونبه یه سوال وبتونایی که تا الان منتشر شده  رو که ادامه میدین مگنه؟

😐اگه نمیدین که من سکته میکنم میمیرم میوفتم رو دستتوناااا

RM. kiute.ARMY

خداروشکر اونا رو بله*^* البته دست مترجم هاست*^*
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۰۸ مهر ۰۹:۱۹

شاید یونگی و نامجون کسایی هستن ک اینا رو اینجا نگه داشتن

مث بازی

ولی نمیخواستن بکششنشون

شایدم فعلا

خوب نمیتونم توضیح بدم یونو؟

RM. kiute.ARMY

اره درک موکونم:">
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۰۸ مهر ۰۹:۱۸

یازلجلال والاکرام فقط بهم بگید ک قراره کوکوی بدبختی بکشن ک ادامه بدم💤😔

RM. kiute.ARMY

باید بگم فعلا دنبال قاتل ان😂
یه منحرف دنبال فیک ^-^
۰۷ مهر ۲۲:۲۷

اول ک خلاصشو خوندم گفتم وامیسم فول شع امروز دیدم نویسندش ایتوعه بعد اتیش زدن خونه دان کردم

یاد پوآرو افتادم ک ت قطار وسط برف و بوران گیر میکنن و دنبال قاتل میگردع:/

بنظرم مرگش خودکشی بودع...:)یا کار جیمین بودع

جین از کار نامجون و یونگی خبر داره...

نامجون و یونگی ساعت 7تا9 ی کاری کردن ت متل ک نمیخاسن لو برع و یونگی هک کردع سیستمو و پاک کردع...

تهیونگم ی کاری کردع این وسط ک حدسی براش ندارم ولی میدونم کردع

اقای لی هم میمیرع

هوپی خودکشی....

کلن بیخیال ذهن مریض من اپ کیع ددی؟

من طاقت ندارم

ددی امروز ی سم شنیدم میخام ت کامنتم بگم پس پشمات نریزع  از چرا و پرتام

مادررر شوهررر چ کردععهههع زهحزبهمبهمجررر

خب میکفتم راسی ددی خوبی؟

ایت و گفتی ممکنع 3شات باشع؟ینی شات اخرو میخای بدی یا بیشتر میشع؟

بیخیال برم دیوونه شم

عروس ب این قشنگیو از کجا پبدا کردع؟:)

RM. kiute.ARMY

فتبارک الله😂
انقدر ک ذهنمون درگیره این قاتل شده درگیر درس هامون نشده خدا ایتو رو خیر بده باعث شد کمی از مغز هامون کار بکشیم😂

مدیونی فکر کنی قر دادن😂
Ronia !!
۰۷ مهر ۱۸:۰۴

آقا به ته ته شک کردم

به جینم همینطور

کلا به همه مشکوکممم

شایدم خودکشی کرده نمد

ایتو واقعا که الان ذهنم درگیر میشههه

 

RM. kiute.ARMY

مشکوکم مشکوکم به توووووووووو😂
^^ARMYeganeh^^
۰۷ مهر ۱۶:۲۱

آه گااد حدس زدن قاتل واقعا سخته.اصلا نمیشه رو هیچکس کامل زوم کرد.

ولی از اونجایی که قرص ها یهو نیست و نابود شدن و هیچ جای زخمی هم روی جسد وجود نداره چرا نمیشه این احتمال و داد که شاید رزالین خودکشی کرده باشه؟

یا شایدم قاتل از بیرون اومده باشه.فیلم های دوربین ساعت ۷ تا ۹ پاک شدن شاید قاتل از بیرون اومده و بعد هم رفته باشه.

واقعا هزارتا احتمال میشه داد.هیچ ایده ای ندارم که چه خبره

RM. kiute.ARMY

منم باهات موافقم!
به نظر من هم مجبور به خودکشی شده و یا اینکه اصلا قاتل از خودشون نیست
Kim UnSoo
۰۷ مهر ۱۵:۵۰

وای وای وای ... مخم دیگه نمیکشه ... این چند شات داره ؟ 

وای خدا نربزخحغ74ثعگلس3غهفع

وکنتفییثصثصصشثسدل6ع

ئکگماتلفزقشف5برط

ولی جیمین هم فکر میکنه کار هوبیه ... 

و خب وقتی کار نامگی نیست ... قطعا کار هوسوکه :] 

ولی جین چشهههه نل8بازعث6مح

ئگچجنم8لزغثفسس2سعلفهم

مخاعیی2لبغتل

شاید خاطره بدی داره ... یا قاتل رو دیده ولی تهدیدش کردن ... 

واییییی .... 

مکذرع ز4اعسغمجذزف

لعنت انقدی که به این فکر کردم به سوالای امتحان ترمم فکر نکردم :]

ددی انالیز تو چیست ؟ 

RM. kiute.ARMY

سه شاته*^*
به نظر من که قبل از اومدن ایت پارت اومد گفتم که رزالین خودش خودشو کشته 😂 اما حس میکنم مجبور به خودکشی شده!
فرزند یک گودزیلای منحرف و ترشیده به نام پانی😂✌
۰۷ مهر ۱۵:۲۶

وایییییی بالاخرههه کوکوییییی🤧💜

RM. kiute.ARMY

کوکوی تو سایت هست ها😂
Seasoo
۰۷ مهر ۰۲:۱۱

هوففف مرسییی واقعا دست طلا💛♣

RM. kiute.ARMY

ولکام عسلم*^*
Ana ‌‌
۰۶ مهر ۲۰:۲۶

ددی میدونی چی دلم میخواد  

میخوام اون ریدارایی که میگن ویکوک و کوکوی نمیزارین تو سایتو پاره کنم 😐😌👈🏻👉🏻 

میدونم ربط نداشت 

ببخشید نویسنده جان 

RM. kiute.ARMY

شما راحت باش😂
Ramesh ★•★
۰۶ مهر ۱۹:۴۹

میخوام بزار فول شه

ولی نظرا رو خوندم مغز مثل هندزفری گره خورد😂

چه خبره؟😂

RM. kiute.ARMY

خر تو خریه ک نگو😂
Jim Jim
۰۶ مهر ۱۱:۵۸

احساس ضعف دارم...

RM. kiute.ARMY

منم:">
Ronia !!
۰۶ مهر ۱۱:۱۴

وایی ددی کامنتا رو خوندم دیدم تقریبا هممون به هوبی و جیمین شک کردیم...

حالا فک کن آخرش قاتل تهیونگ باشه عررررر

RM. kiute.ARMY

وای جر دقیقا😂
Ronia !!
۰۶ مهر ۱۱:۱۳

یونگی کوشولوی من، پسر گوگولیم بی گناهه هرچی هست، شاید به این قتل ربط داشته باشه ها؟ ولی اون نکشته، الان به شدت به هوبی و جیمین مشکوکم... مخصوصا موچی کوشولوم جیمینی! 

من چرا هی کامنت میزارم؟ الان خیر سرم باید تو شاد عنونه باشم!

RM. kiute.ARMY

کم کم دارم باور میکنم خودکشی بوده😂
اینجا وب خودته عسلم:">
Setty
۰۶ مهر ۰۸:۵۷

هورااااااااااااااااا عررررررررررررر

خیلی قشنگ بووووود

لطفا ادامه رو زود زود بذار3:

خب حالا راجب داستان. من فکر میکنم کار آقای لی عه. یا جیهوپ 

احتمالا یونگی یا در تعقیب توسط یه سری هاست یا برای کاری اومده بوده اونجا.

به هر حال حسم میگه یونگی بیگناهه. و توی حل پرونده قراره نقش داشته باشه.

ولی شاید...شاید... یونگی به قاتل ربط داشته باشه. البته مطمئن نیستم.

شاید جیهوپ با رز دعوا کرده ولی هنوزم به نظرم آقای لی بیشتر توی چشم میاد.

البته ممکن هم هست یکی از دوست یا آشناهاش اونو به قتل رسونده باشن که توی داستان هنوز نیومدن

خب اینا خلاصه فکر های من بود. امیدوارم نویسنده پاسخگو علاقه ما با داستان باشه:>

من برم سر صبحانه بای بای3:

RM. kiute.ARMY

منم موافقم یونگ بی گناهه*^*
میزنه آخرش قاتل با چاقوی خونی از یکی از اتاقا میاد بیرون😂
Ronia !!
۰۶ مهر ۰۷:۳۳

های دد!

میدونم ساییدم هی زرت زرت کامنت میزارم ولی باید اینو بگمممم

یه سبیل... اصن سگ تو ضرر دو تا سبیل باهات شرط میبندم جیمین یا جیهوپ قاتله!

ناموصا مغزم چه مریضه چرا هوبی مظلوم و معصوم بدبختم باید نامزدشو بکشه؟ 

حالا من سبیلای نداشتمو شرط بندی کردم ددی بنظرت کی قاتله؟ :)

 

RM. kiute.ARMY

منو تو این حرفارو داریم بابونه ی من؟-_--
واقعا؟0_0 
شاید اصلا نامزدشو دوست نداره؟!
فقط میدونم یونگی نیست نمیخوام بگم کی قاتله به جاش میگم کی قاتل نیست😂
بهار
۰۵ مهر ۲۲:۱۴

چرا متوقف شد😢

والا من شب و روز رها میکردم دختره از چنگ کوک رها شه

نویسنده چرااااااا؟

نذر کردم واسش

RM. kiute.ARMY

بنا به دلایلی:"(
{kim 🌟🌠yora}
۰۵ مهر ۲۱:۱۲

یهو به هوسوک مشکوک شدم

اما روی کاور فیک یه چیزی مث این و فهمیو م که هر هفتا از اعضا قراره قربانی بشن

RM. kiute.ARMY

من فقط به ته و کوک مشکوک نیستم
Seasoo
۰۵ مهر ۲۰:۵۲

های ددی نمتونم دانلود کنم چون  ریزی میگوزه میشه لینک یوآپلودشو بدی پلیززززززز

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/cabin_fever-shot1_8l33_k6wl.pdf/
بیا قشنگم*^*
Kim UnSoo
۰۵ مهر ۱۸:۵۴

کار هوبیه 

باور کنید قاتل هوبیه 

سر پوستر هری پاترم شرط میبندم کار هوبیه 😂😂

مغز نابودی دارم ولی اگه کار جیهوپ بود ایتو بیاد مشخص کنه مشکلش با این خورشید درخشان چیه که همش تو فیکاش خائنه😂💔

RM. kiute.ARMY

من فقط به یونگ و ته و کوک مشکوک نیستم😂😂😂
وای جر دقیقا😂😂😂
Kim Devil
۰۵ مهر ۱۶:۲۷

هق انقد از این فیکای جنایی و کاراگاهی خوشم میاد که خدا میدونه...اگه قلم ایتو هم باشه که دیگه بهتر ؛)))) 

و راجب قاتل...خب از اونجایی که نویسندش ایتوعه(و نوشته هاش غیر قابل پیش بینی ان و یهو سوپرایزت میکنه тт) میشه گفت قاتل ممکنه حتی جی هوپ باشه! Т-Т 😂 ولی احتمالا همون یونگیه...

RM. kiute.ARMY

و احتمال داره خانواده رجبی پشت قتل باشن😂
BTL
۰۵ مهر ۱۶:۰۲

وقتى ایتو بنویسه کیه که نخونه؟؟

خببببب تا اینجا که تنها مشکوک قضیه مشخصه و منم تو کامنت چیزى نمیگم که اسپویل نشه.اما آیا همه چیز همینطوره که نشون داده شده؟

 

من که شک دارم.اصا ممکنه کار عشخم نباشه.🥺☹️

RM. kiute.ARMY

صگ در صگ نیست:">
احتمالا یکی از نا کجا اباد دربیاد😂 مثل عباس بو عذار😂
^^ARMYeganeh^^
۰۵ مهر ۱۵:۵۹

واو این خیلی خوب به نظر میاد

خب مشخصا اصلی ترین مضنون الان یونگیه ولی از اونجایی که ایتو عادت داره ما رو بپیچونه یونگی میتونه قاتل اصلی نباشه،،احتمالا؟

من حدس میزنم که شاید یونگی قاتل و بشناسه ولی خودش نباشه.

یا حتی میتونه باهاش همدست هم باشه.اون یه هکره و خب پاک کردن فیلم های دوربین نباید خیلی سخت باشه.

RM. kiute.ARMY

به نام پدر پسر یا ابلفضل خدا مارو حفظ کنه😂
Ronia !!
۰۵ مهر ۱۴:۴۳

یعنی خدا شاهده نه کاپلا رو دیدم، نه اسمو نه داستانو... فقط دیدم رو کاور نوشته رایتر ایتو هاید سریع دان کردم :)

RM. kiute.ARMY

قلبم گرفت بیا در آغوشم رونییییییییییییییییییی:">
Army
۰۵ مهر ۱۱:۰۹

وای چه داستان قشنگی بود.

من که به تهیونگ و یونگی شک کردم.به نظرم قاتل یکی از بین ایناس ولی خوب این فقط یه فرضیه اس.

RM. kiute.ARMY

تهیونگ که تو دهن کوک بود😂
The OCD Guy ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۰۵ مهر ۰۰:۳۰

من میگم جیمینه بمولا جیمینه

نصفه شب چه فیک خوفی بود

ولی کلا یونگی نیس

یونگی نمیخواد بگه احتمالا اما داشته یه کاری میکرده که به رزالین ربطی نداره 

اما در عوض جیمین جوری رفتار میکنه انگار به اجبار دروغ گفته اما من فکر میکنم کار جیمینه

اگرم جیمین نباشه نامجونه

نویسنده حال نامجونو توصیف نکرده بود

هیچ چیز درباه نامجون نبود بجز اینکه اون با جین فرار کرده

اون آهنگ میسازه تا پول دربیاره

جین موقعی که رزالینو دید به نامجون چسبیده بود

هوسوکم مشکوکه

اون خوابیده بوده اما خوابش سبک بوده 

اگه رزالین مدت زمان زیادی از قتلش نمیگذشته پس احتمال داره از اتاق بیرون اومده باشه و بی هوسوک گفته باشه

اگه جیهوپ دوباره خوابیده باشه باید با داد آقای لی سریع بیدار میشده چون خیلی زود بوده

گاد چقد زر زدم نصفه شبی😂

RM. kiute.ARMY

رگ های مغزیم بهم پیوند خورد دخترم😂
سارا
۰۴ مهر ۲۳:۲۶

زیبااااا 😭😁

RM. kiute.ARMY

بسی:">
부미
۰۴ مهر ۲۱:۰۰

عررررر خیلییییی خوبهههههه فایتینگگگگگگ💜💜😁

RM. kiute.ARMY

صگ البته:">
{kim 🌟🌠yora}
۰۴ مهر ۲۰:۳۶

یونگی قاتل نیست من یه حسی بهم میگه آقای لی قاتله توی هر چیز جنایی اونی که بیشتر از همه مشکوک تره اما از همه بی گناه تره من یه حسی بهم میگه شوگا دید کی رزالین و کشت

RM. kiute.ARMY

الان میزنه خود نویسنده قاتله😂
Kim Devil
۰۴ مهر ۲۰:۰۲

اولش ندیدم ایتوعه به نویسندش دقت نکردم نمد چرا گفتم ولش دان نمیکنم ، ولی بعد یهو دیدم ایتوعههههه با سرر رفتم تو ریزی😭😂😂

RM. kiute.ARMY

اصن اسمش باعث میشه دین و ایمونمو بدم باد ببرهT^T
Kim Devil
۰۴ مهر ۲۰:۰۰

ایتوووووووو ایتوووووووو مولتی شات دادههههههه😭😭😭 عرررررررررررررر من مرگگگگگگ🥲🥲🥲😭

وزسانهصرکمبسدبصجحقمحث

RM. kiute.ARMY

چه برایمان آورده ای ایتو:">
Moon های کصخل بنگتنم🌙💦
۰۴ مهر ۱۶:۰۳

 اوهوووو خو من سایلنتم اولین کامنتمه فک کنم هاییی ددی عام بای

RM. kiute.ARMY

بازم بیا😂
بهار
۰۴ مهر ۱۵:۲۹

سلام

میگم یه فیکی بود استریت بود (جونگ کوک)

تو خلاصش این بود که

بله

بله چی؟

بله ارباب

فن فیکشن بود

اگر میدونی لینکش رو میدی؟

RM. kiute.ARMY

متوقف شد متاسفانه:">
bts love
۰۴ مهر ۱۵:۰۶

عرررررر هیونگ وانشات سپ بززااارررررر عرررر هق سپپپپپپ😢❤

فرست؟

سکند؟

جررررررر😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

حسابی ذوق کردی هاااا😂
Rokajaki
۰۴ مهر ۱۴:۰۱

ننننننننننننن چرا شاتیهههههههههههههههه من میمیرم با فیک و مولتی فیکای شاتیییییی اونم ایتوووووووووووووووووو گگگگگگگگگگگگاااااااااااااااااااااااااددددددددددددددد نمیتونم هققققققققققق اوکی میمونم تا فول شه:")

RM. kiute.ARMY

اما لذتش به منتظر موندنه:">
Paniz⁷
۰۴ مهر ۱۳:۵۱

منی که باید منتظر بمونم این تموم شه بخونم ...

RM. kiute.ARMY

از دست نده:">
.Mitsuha x Wonho shl.
۰۴ مهر ۱۳:۴۵

کامبک ایتو عرررررررررررر😎😎😎🚬🚬⚔️⚔️⚔️⚔️💃💃💃💃💃🍫🍬🍫🍫🍬🍬🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩

RM. kiute.ARMY

کاش استیکر قلیون هم موجود بود😂
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۰۴ مهر ۱۳:۳۰

عرررررررررررررررررررررررررررر-.-

RM. kiute.ARMY

چینجا:">
Silver heart ‌‌‌‌
۰۴ مهر ۱۳:۰۴

جونززززز ایتو نوشتههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

قراره پر پر شیم:">
Ronia !!
۰۴ مهر ۱۳:۰۳

فرصت؟

 

RM. kiute.ARMY

رونیااااااااااااااااااا😂😂😂
Silver heart ‌‌‌‌
۰۴ مهر ۱۳:۰۳

ددی من دیدم اینو همین الان گزاشتی الان دارم صبر میکنم تا ببینم کی فرست میشه :/ یا نکنه بازم خودم؟ 

RM. kiute.ARMY

خوشم میاد به صورت غیر مستقیم بدون اینکه بگی "فرست" اعلام کردی نفر اولی فت بارک الله😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان