BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Oceanic Black Hole

7_hqxr.jpg

✥FULL✥

 

نویسنده Delaram
نوع روابط دخترپسری
شخصیت ها تهیونگ . ماریا
ژانر فراموشی . رومنس . پلیسی . درام 
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 104

  

⬛️ Teaser of fic ⬛️

⚫️ CLICK ⚫️

(اسم اهنگ تیزر: sing me to sleep)   

  

مقدمه:

اقیانوس یه روی خوب داره که دریا نداره

اینکه هر چیزی رو بگیره خودش بهمون برمیگردونه .

اما اون موقعی باید بترسیم از اقیانوس که چیزی که داده بهمون رو بخواد پس بگیره

و اون موقع کسی نمیتونه جلوشو بگیره!

   

🌊🌪🖤DOWNLOAD🖤🌪🌊

  

 805_vpfe.png  

۱۸ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۳۰ دی ۱۲:۴۳

زیبا زیبا زیبا زیباااااا فقط قبل هر چیزی اینو بگم

بابا چه خلاقیتیییی برا تیکه کیس در نظر گرفتی اخه بند اوردن سکسکه؟واییییی من موندم چجوری اینو از مغزم عبور بدم که یکی انقدر مهزش خفن کار کنه

روابط عاطفی که بین ته ته و ماری بود قلبمو نوازش کرد

دعای من پشتته دختر

RM. kiute.ARMY

نویسنده توسط سالیوا خانم بلسد شد😔
Min Yuna
۰۴ شهریور ۱۵:۳۵

ادمین...😐

آیدیِ تلگرامت رو ندادی،داری تلگرام؟دوست بشیم؟خیلی رو مخم نه؟😅

RM. kiute.ARMY

بلی!
نه رو مخ نیستی اگه بودی جواب نمیدادم😂
kiute_ARMY
Min World
۰۳ شهریور ۱۴:۱۴

نووووچ روی شما ادمینننن فاککککی کراش داررررم😂❤

RM. kiute.ARMY

من قابل ندارم فدات شم😂
Min World
۰۳ شهریور ۰۱:۱۶

باشه...

اما مننننن کراش دارم رو تو لعنتییییی وااااااای واااااای یکی بیاد منو نجات بددددده

باورت نمیشه باورت نمیشه من شدیداااااا یه آدم برونگرااااام که هیچ طوررررره حتی به نزدیک ترین عزیزشم ابراز علاقه نمیکنه اما تووووو توی عووووضی باعث میشی هر وقت بیام اینجاااا تمووووم احساساتمو بریزم بیروووون

من لزم محض احیتاط*•*

من یونام البته یونا صدام میزنین تو اسمت چیه؟

RM. kiute.ARMY

روی کی فدات شم نویسنده؟
عایگوووو اینجا همه ی گرایش ها محترمه جیگرمT^T

یونا شیییی خوشبختم*^*
من اسمم سکرته😂 اما ددی/کیوت/ادمین/نامی/هیونگ صدام میزنن*^*
Agust D
۲۰ بهمن ۱۹:۱۶

داوش تو توی تستچی هم اکانت داری آخه قبلا که اونجا اکانت داشتم یکی دقیقا این فیک رو اونجا میذاشت😐

RM. kiute.ARMY

اوه:|

نویسنده
سامیا
۰۵ بهمن ۱۸:۳۵

عالی

RM. kiute.ARMY

فدایی داری*^*
Te Te
۰۷ آذر ۲۲:۰۱

Hy 

 ? Sad and 

RM. kiute.ARMY

نچ*^*
Delaram
۰۶ آبان ۰۹:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی خوبی 

قول یه مینی فیکشن رو داده بودم 😂

الان نوشتمش 

و فقط ژانر ش😂😂😂

ژانرش باستان شناسی (تاریخ نگاری و اینا ) هست . اسمات و رمنس 

تاحالا نه باستان شناسی دیده بودم و نه نوشته بودم و این یکی یه خورده عجیب قریب  و جدید بود . لوکیشنش هم روسیه هست 😂😂

خب 

ژانرشو بالا گفتم 

**** * ******* ******  * **** ***** 

******* *** *** 

********** ***** *

**** * ***** * **** *** 

**** ***

**** *****

***

 

اوه سر اسماتش چون ریدرا گفته بودن کامل ترش کن سرش جر خوردم . حالا یا  خوب میشه یا بد :(

 

من برم که کوهی از کتاب ها منتظر منن . 

دوست دارم 

بای بای ❣❣

 

RM. kiute.ARMY

واو این عالیهههههه*-*
خسته نباشی دلارامم*0*
لعبلمهعقلبصمعهلثقبصسع
جر😂😂😂
فایتینگ دارلینگ کلی تشکر*-*
Delaram
۰۶ آبان ۰۹:۰۲

اره خودم نوشتم اگر احیانا جایی دیدی نویسنده اونم خودمم 😂

RM. kiute.ARMY

اهان عجب😂
من😐
۰۵ آبان ۱۱:۴۵

این و خودتون نوشتین چون من اینو یه جا دیگه ام دیدم😐😐

RM. kiute.ARMY

والا بله نویسنده نوشته:|
Delaram
۲۷ مهر ۱۷:۴۰

اوکیه v شی فقط باید در مورد ایده فکر کنم😅💜

من او تی سونم  

از بقیه اعضا هم نوشتم اما قسمت نشده بزارم😅

RM. kiute.ARMY

v
V
۲۵ مهر ۱۲:۲۰

ادامه که نداره؟ یه دو هفته ایی گذشته ولی هنوز نخوندمش 😂 داره ادامه؟ دلارام شی درخواستی میپذیری؟ حالا من میم اگر میپذیری که بنویس اگرم نه هر نویسنده ی دیگه ایی که دید بنویس❤️

از تهیونگ و کوکی استریت اسمات موخوااااام از موچی هم خوبه ولی اول ته ته بعد کوک یا جیمین و بعد اینا کوکوی سد اند موخوام (هر چند که تاحالا سد اندا حالمو گرفتن ولی یه حالی میده به ادم و خوشم میاد 😂🥺) اما حتما ته ته استریت می‌خوام و فول هم باشه و دو فصل نباشه چون واقعا نمی‌خوام صبر کنم براش یا اگر دو فصل بود هر دو رو با هم یا فوقش با چند روز تاخیر فصل بعد رو بزارین 

آممممم ... ببینم دیگه چیزی جا ننداخته باشم از قلم بیفته🤔🤔؟

نه نه اوکیه دیگه خیلی زحمت نمی‌دم  ( 1 : تا اینجا که V جان خوب کار گذاشتی رو انگشت و مغزاشون.

2 : عه خب چیه دوس دارم از این داستانا خو 🥺.)    (باز جدال این نصف و اون نصف مغزم شروع شد 😂😂)د  تا بیشتر نشه و دفعات بعدی هم قبولم کنین 🥺🥺😂😘 

 

اها یه سوال بایست تهیونگ دلارام شی ؟ چون تا است بعضی از داستان‌هایی که ازت خوندم بیشتر از ته بوده 😍🤩 

 

RM. kiute.ARMY

هیونگ لاین هم ی رخ بنمایید😂
آگاتا ‌‌‌
۲۲ مهر ۰۳:۴۳

استریت فور اور😐

برم بخونم

RM. kiute.ARMY

برو نوش جونت😂
Vampire
۱۸ مهر ۱۵:۲۹

تو کامنت های بالاتر گفته بودم یه فیک ویکوک یا دختر پسری خفن میخوام یه لینکی دادی یه رمزم زیرش دادی: YouAreMyTrap

الان سرچش میزنم کمپ وی بالا میاد

RM. kiute.ARMY

Click
 بزن روش جانم*^*
Vampire
۱۷ مهر ۱۴:۱۰

ددی این لینکی که دادی رو جست و جو میکنم کمپ وی رو بالا میاره اسم اصلی فیک چیه جدا جست و جوش کنم؟

RM. kiute.ARMY

چه فیکی بهت داده بودم؟😂
KOOK 585
۱۷ مهر ۱۰:۳۲

جاست ویکوک

خواهشا ورژن ویکوک هم زده شود

RM. kiute.ARMY

اخ گفتی:>
Vampire
۱۶ مهر ۱۸:۰۶

بعد از این همه کامنت که تا الان دادم بده یه سلامی هم خدمتت بکنم ددی:

سسسسسسسسسسلللللللللللللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممم😊

ددی میشه یه چندتا فیک دختر پسری یا ویکوک خوب بهم معرفی کنی ایرادی نداره تو سایت نباشن تو تلگرام یا واتپد یا هر جای دیگه ای باشن گیرشون میارم فقط اسمشون رو بگو فقط فول شده باشن چون واتپدی فول نشده هم دارن و مثل همیشه به دور از کلیشه داستان جذابی هم  داشته باشن 

سپاس ومپ از بهر تو❣

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم*^*
https://uupload.ir/view/the_trap_full_part_iqxk.pdf/
رمزش: YouAreMyTrap
Vampire
۱۶ مهر ۱۸:۰۱

خوشم میاد پسراشم همش تهیونگ ان😁

فقط اسم سوفیا رو هم استفاده کن تو فیک هات خواهشن یه داستان خوبم بذای این اسم کنار بزار طرفشم همچنان تهیونگ باشه😁

 

 

 

 

#ومپ_ ریدر پررو

RM. kiute.ARMY

سوفیا*^* کایوت
Vampire
۱۶ مهر ۱۷:۵۷

بهههههه ببین بازگشت غرورآفرین کی داریم اینجا😊

دلارام حالت چطوره دختر؟

اول دیدم دختر پسریه دانلودش کردم بعد متوجه نویسنده اش شدم گفتم قبل از خوندنش کامنتم و بدم و براش آرزوی کلیشه ایی نبودن بکنم😁

 

 

 

#ومپ_ کامبک دلارام

RM. kiute.ARMY

بعضی کلیشه ها دلچسبه:>
Delaram
۱۶ مهر ۱۷:۴۹

سیاه چاله ای از جنس اقیانوس😂

RM. kiute.ARMY

به به😂
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۱۶ مهر ۱۲:۴۲

سیاهچاله اقیانوسی...

هوم سیاهچاله درون اقیانوس بهتر نبود یا سیاه چاله ای شبیه به اقیانوس؟ هرچی ...

با خلاصه ات رسما اکلیل هام ریخت.

RM. kiute.ARMY

از اون برگ ریز هاست:>
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان