BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Our Fucking Collab

7_8bp.png

💢FULL💢

 

نویسنده 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
کاپل جینمین . هوپکوک
ژانر کمدی . برشی از زندگی . کمی چت استوری . رمنس
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 96

 

مقدمه:

اینم یه کلب دیگه ست!
مثل همه کلبا!
با هر خری!
چه فرقی میکنه ای ن خره تهی ونگ شی باشه یا..
کیم (فاکینگ)سوکجی ن!
نه!
نمیتونم خودمو آرومکنم!کلب با اون عوضی از خود راضی؟فقط به خاطرآبروی
هی ونگ؟
ای ن باید کاب وس باشه!
...
نیست..؟

  

♥️💢DOWNLOAD💢♥️

  

805_vpfe.png 

۳۰ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مسواک کوکی:)
۳۱ تیر ۱۱:۱۴

میگم دد از بی فیکی به مرگ رو اوردم دیگه... 😂 چندتا ترسناک راز الود خوب معرفی می کنی ؟ از اونا که هر صفحه در میون گوشی رو پرت کنی اونور.... 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههه بچهههه😂😂 والا ترسناک دوتا دارم که خودم خوندم و بعدش مشتری ثابت ایزی لایف شدم😂
فن فیکشن game و do you see hum too....خوندیشون؟
(: dark world
۱۰ آذر ۱۲:۵۶

منظور از جین مین همون جمین و جین خودمونه ؟

RM. kiute.ARMY

بعل*^*
Hana
۲۵ آبان ۱۸:۴۷

میگما

.

.

برای اولین باره کامنت میدم ولی یه ساله توی این بلاگم

.

.

.

و اینکه یه فیک دختر پسری اسمات خشن میشه بهم معرفی کنی؟

نتونستم پیدا کنم:(((

RM. kiute.ARMY

باح باح خوش اومدیییییT^T

والا ندارم عمرم:"(
اما یکی هست داره با همچین سبکی آپ میشه. بدم اونو؟
Lina
۰۷ مهر ۱۷:۳۷

نه ددی همشو نخوندم ولی دارم میخونم...ولی همچین فیکی پیدا نکردم.اگه میشناسی معرفی کن«جر دادن خود» 

RM. kiute.ARMY

" کلیک "
بفرما عزیزمT^T
Lina
۰۷ مهر ۰۷:۴۵

ددییییییییییی.     یک فیک امگاورس کیوت و نرمال که خیلی روند داستان آروم و کیوت باشه از ویکوک/کوکوی بده بهممممممم حتما هم روند داستان کیوت باشه و یه بچ نیاد بخواد چمدونم تهیونگ رو علشق خودش کنه یا خیانت و ....... خیلی سافت و کیوت حتما هم باتم کیوت و تاپ غیرتی و سرد باشه...هیققق

RM. kiute.ARMY

فدات شم کل فیک های سایت رو خوندی؟T^T
blueberrrrry
۲۷ تیر ۱۸:۰۴

های دد چیطوری!!!!!!1

ی سوال کوشولو داجتم :))

من تو نت کلی گشتم این لینکی ک بهت میدم اهنگ music box-Jhope عه درسته؟؟؟؟

 

https://dls.bts-music.ir/Tir1401/J-HOPE%20%28BTS%29/J-HOPE%20_BTS_%20-%20Music%20Box%20%20Reflection%5Bbts-music.ir%5D.mp3

 

جدا از اینا ایندفعه وااااااقعا با جک این د باکس حال کردم!!! ولی این میوزیک باکس خیییییییییلی وایب باحالی داره

گوشیدی نه؟؟🏃‍♀️

 

اهههههههههههه گاد بوس باییییییی :) میانه زحمت شد!!!

RM. kiute.ARMY

های بلوی مننننننننننن*0*
بپرس عزیزم*^*

اره دلبرم درستهT^T

اره ک گوش دادم...شکم جلو اومده ام رو نمیبینی نی نی توشه؟:")
من بعد از ایکوال ساین عاشق وات ایفمT^T

عه رحمته جیگر منT^T
blueberrrrry
۱۹ تیر ۱۳:۲۲

امشب میخام مستتتتتت بشم!!!عاشق یه فیک بشم!!!بگم چقد اسکلم من امشب میخام مست بشم!!!😂😂

 

دارم سر پیامای چصخلانه ای ک دیشب بین خاب و بیداری بودم فرستادم جر میخورم😂🚶‍♀️🚶‍♀️

 

بیبین الان من بیکارمااااااااا ی فیک دراااااااااز بده حس میکنم فیک خونم اومد پایین!!الان انقد نیازمندم ک میگم ژانرش ب درکه😂

 

خیلی زحمت دادم بت میانه ×3 ک مجبور شدی مزخرفات خابالودی منو بجوابی😂😂

جبران میکنم!!!(اگ بفهمم چیجوری خوب !)🚶‍♀️🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

مست بشووووووو😂😂

عایگوو چرا؟😂

فیک دراااااااز ندارم اما یه سایت میدم برو اونجارو درو کن😂
https://fan-fiction-land.blog.ir/

عه این چ حرفیه دلبرم وظیفه استT^T
تو خودت جبرانی:">
blueberrrrry
۱۹ تیر ۰۰:۵۵

عه ددی پیامم پیدا شد اگ میشه اونو اوکی نکن نیاد آبروی نداشتمون بره!!!

عاره عاره خوندم یکی دیگر میخامممممممم🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

 

میانه ک اسکلی مث من اوفتاد سر راهت😂😂😂

RM. kiute.ARMY

کدوم پیام فدات شم؟ اهان اهان گرفتم😂
دیگه نداریم:">

عه نگو:|
blueberrrrry
۱۵ تیر ۲۱:۵۶

هاااااااااااااااااییییی دد!!😀

چیطوری؟🤗🤗

 

امروز بدنبال یک موزیک در ب در گشتم تا بتونم بدون لگ ام وی ببینممممم و آن چیزی نیس جز موزیک جدی جیهوپ ینی more!!!!

 

آهههههههههههههههه این مدت با این آهنگ فهمیدم ک قرار ب معنای واقعی کلمه پاره شیمممممممممممممم😂

 

میشه ی خاهشی بوکنم ددی؟!

 

فیکشن میخام ولی ن هرچی!!

 

ی فیک باحال مث همین ک کمدی باشه و حالا مقدارررررری اسماتم اوکیه و خب یکمم طولانی!😀😀😀

هرچی دم دستته اوکیه دوشواری نوداره!!😂💃

 

خوب من بروم بزودی میآیم بلو همینجاهاسسسسسس😂🏃‍♀️

 

بوس ددی ژان باییی🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

هایی اسمورف منننننن:">
عالی اممممم!!

اینی مینی مانیمو:))))))))))))))))))))))))))))

حامله ام ب قران😂

پرفکت ایمپرفکت رو خوندی مادر؟😂

اینجا متعلق به بلو ئه اصن😂

بوووووص متقابل*-*
blueberrrrry
۱۴ تیر ۱۶:۲۹

عررررررررررررررررررررررررررر وایییییییی من خیلی منتظر این بودم نمدونم کی اومد........💃💃🙂🙂

 

تازه اومده من تا چند وقت پیش فشار میخوردم و با حسرت ب صفحه خالی نگاه میکردم الان ک اومد خرذوق شدمممم

 

اههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خیلی باحاله میشه گفت از تایپ های مودعلاقمه😂

 

ولی خب فعلا اولویت من با "نیو بگینینگ" عهههه بازم رفتم اونو خوندم😂🙂🙂😂

 

خبببببب خبببببببببببب بریم اینم لقمه آخرشو بجوییم بریم یجا دیگه تلپورت کنیم😂😂

 

بوس بای ددیییییی💃🙂 

 

آهههه نمخام طاقت بیار الان تلپورت میشم🏃‍♀️😐

RM. kiute.ARMY

همین زیر میر ها😂
جوووووووون!!
دقیقا برای منم!
نی. بگینینگ که اصلا...عففف😂
سفر خوشی را برای مشا ارزومندم😂
بای بای دلبرم*^*
کمربند یادت نره!
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۳ ارديبهشت ۰۹:۲۰

این یکی واسم مثل یه چیز تند و تیز بود ولی در کنارش انگار داشتم یه آبنبات لیس میزدم 

یه چیزی مثل دونه های فلفل سیاه با یه آبنبات توتفرنگی 

RM. kiute.ARMY

یه فلفل هست بهشمیگن فلفل صورتی!
ازش توی عطر های زنونه استفاده میکنن:">
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۲۰

ججججرجررررررررر خیلی خوب بود ای کاش نویسنده ها چیزای اینجوری بیشتر بنویسن و از این تراژدیا بکشن بیرون به خدا افسرده شدیم

RM. kiute.ARMY

دلم برای نویسنده اش تنگ شده:")
Agust D
۲۲ بهمن ۲۲:۵۱

شیپ مورد علاقه جدیدم یونگبد یا یونگخواب😐تختیونگ😐

 

RM. kiute.ARMY

شیپ کاملا قشنگیه😂
رزی
۲۹ آذر ۱۳:۲۷

پس ی پی دی اف ریدر معرفی کن ددی ک بتونم باهاش بخونم 

میشه لینک باشه💕💕💕💕

RM. kiute.ARMY

adobe acrobat
رزی
۲۸ آذر ۱۵:۱۰

دد من ب مشکل خوردم اونم اینه ک این پی دی افا باز نمیشه 😂😭😭بخدا نمیدونم چیکار کنم ؟!!

 میگ قالب فایل پشتیبانی نمیشه ؟ ینی قالبشو عوض کردید؟😪من ک نمیدونم چیکار کنم ددی اگ میتونی کمکم کن 😖😲

RM. kiute.ARMY

لاوم فکر کنم باید پی دی اف ریدرت رو عوض کنی:">
F/A
۱۲ آذر ۲۲:۰۷

این فصل دو داره مگنه؟

و محض رضای فاک

وات د فاک یونگی سینگل موند کههههه😐 مح نفهمستم چیشد‌....

 

الان ته و جون باهمن

جین و جیمین باهمن

هوپی و کوک هم باهمن

یونگی و بالشت و نارنگی هاش هم باهمن

 

اوکی ولی هنو دبیو نکردن

کانال یوتیوبشون معلوم نشد چیشد

 

😐و اسماتش هم تموم نشد

 

اونی فقط بگو چرااااا نصف و نیمه منو تو خماری گذاشتین🙂😭😭😭

 

RM. kiute.ARMY

یونگی با تخت خوابش این رل ئه😂

چون حال میده و این ی استراتژیک جدیده😂
MilkyGalaxy
۰۶ آبان ۱۵:۰۱

برای بانیههههه 

اصن کارای بانی خیلی عشقن 

یه فضای خیلی خاصی دارن 

باز هم نمیدونم قبلا کامنت گذاشتم یا نه 😐😂

پس 

بانی جونم خسته نباشیییی 💜💫

واز تو هم ممنون (به قول بقیه) ددی 💜

RM. kiute.ARMY

اره یه فضایی که حس میکنی فیک ترجمه شده است! یعنی فضای غربی داره*-*
ممنون از تو دارلینگ~
AR•J•MY
۰۴ آبان ۰۷:۴۱

اوکی فک کنم این قراره طولانی ترین کامنتم تو کل این مدتی که تو سایت کامنت میزارم باشه!

من هر فیک خوبی که میخونم و خوشم میاد میگم بهترین فیکی که خوندم...ولی این واقعا جزو بهترینا بود!

«یچی بگم، موقع نوشتن کامنت خواسم مثلا اهنگ گوش بدم همراش ولی هر اهنگی میزاشتم جوگیر میشدم نمیتونستم اروم بگیرم (خفن ترینش نات تودی بود 😂) ...الان لادر دن بومبز گذاشتم که اروم بشینم سرجام مث ادم واسه بانی کیوتم بنویسم 🚶🏻‍♀️🐰❤️»

خیلی خیلی خیلی زیاد دوسش داشتم....

دیدین دستپخت یکی مثلا یجوریه که راحت از دستپخت بقیه تشخیصش میدین و اگه یه غذا بزارن جلوتون و نگن کی درست کرده میتونین بگین که دسپخت اون فرد هست یا نه...

کارای بانی واسه من اینجوریه 🚶🏻‍♀️فضاش جوریه که راحت میتونم از فیک نویسنده های دیگه تشخیصش بدم...

اون فضای کل کلی و فانی که تو فیکاش داره...طرز صحبت شخصیتا و فحش دادناشون...همشون جوریه که به دل ادم میشینه...

بانی هم مث ددی میره رو مخم 😐 جفتشون ازینان که هی میگن نه ما کارامون خوب نیس فلان...

بهرحال...قسمت های سم زیادی داشت فیک!

و قشنگ ترینش اون قسمتی بود که پسرا هفت تاشون دورهم هم جمع شدن تا بشن گروه ازمایشی کمپانی روبه برشکستگی ای که رییسش بنگ شی هیوک بود :)

 

 

«جیمین کم کم داشت به کوک حسودی می کرد.

هوسوک زیادی به اون بچه خرگوش میگفت "کیوت" یا "بانی" یا چیزایی مثل این. (درصورتی که) هوسوک همیشه از کلمه های مثل "کوتوله" یا "گوسفند" برای صدا کردنش استفاده می کرد»

گوسفند؟ 🥺 گوسفندا کیوتن که 🥺🐑 چیمی هم کوتوله نیس بقیه اعضا زیادی بلندن وگرنه جیمین قدش نرماله! 🤧💔

 

 

«دیک نامجون هیونگ از هشت جهت توش، از اونجایی که دیکم کوچیکه و دیک نامجون هیونگ خیلی بزرگه»

لعنت این چه سمیههه 😂 جیمینم خیلیم بزرگه 😐 فقط یکم زیادی کیوت و ظریفه برا همین بزرگیشو نشون نمیده یو نو؟! 😐🚬

 

 

«هوسوک داشت عین دیوونه ها میخندید»

گاد حتی تصور هوسوک مست هم باعث میشه پاره شم...😂

هرچند یکی دوبار جلو دوربین مست کرد خیلی ساکت شد تا اینکه ده برابر دیوونه تر شه :|

ولی خو هوبی موقع مستی اون روش بزنه بالا که فقط بخنده و کرم بریزه چیز سوپرخفنیه...دلم میخواد ببینمش تو اون موقعیت😂🚬

 

 

«جیمین: آی لاو یو هیونگی :)»

من اصلا یاد فیک فاکیه آی لاو یو هیونگ ای که کاپلشم نامکوک بود و به شدت، به شدتتتتتتتتتت کیوت بود نیوفتادم...اره 🚶🏻‍♀️

 

 

«هیوک: چون...من تو و جونگ کوک رو شیپ میکنم...ولی تو و جین رو هم شیپ میکنم...

جیمین: من و هوسوک...؟

هیوک:اوه شما کاپل سوییتی هستین!

جیمین'ز مایند: نظرش درمورد فورسام چی بود؟!»

هوپکوکمینجین؟ یه همچین چیزی...چیز خفنیه 😂

هیوک چقد منه! 😐 (عرررررررر کوکمین هم شیپ میکنهههههههه 💃🏻💃🏻💃🏻 (حالا خوبه تو فیکه اینطوری ذوق کردم 🚶🏻‍♀️))

جالب اینجاس فقط جیمینو با همه شیپ میکرد...و فک کنم هم در هر سه مورد جیم بات بوده...😐متاسفانه...😐

 

 

«هوسوک: خب یعنی چراااا باید کوکو با تو شیپ کنه بچه کوتوله؟»

واسه حسودیش بمیرم یا زوده؟ 🥺❤️

 

 

جین (بعد از اینکه هوپکوک به جیبوتی لگد زدن): خب نکنین دیگه هیچی واسه دوست پسر آیندش نموند شاید کینکش اسپنک باشه

فاکینگ هوپکوک'ز مایند: تا جایی که میدونیم اینجا کینک یکی اسپنکه...تمام!»

این پارتو خیلی دوس داشتم :) تهشم جین با یه لگد جفتشونو خفه کرد :) 💔

 

 

تو خوابگاهشونم که برا نامکوک و نامجین و سپ مردم :))) مررردممم!

 

 

نامته هم...گفته بودم عاشق نامته هستم و وانشات «مای لاولی کیتن» عه ددی منو تا مرز مرگ میبره؟

 

 

خرمییخبعحغغسببخغبژبغسبکسبمتبکتژتکلتژ 😭

نام ته ته رو تدی بر سیو کرده بوووود 😭🚬

کیووووووووووووت 🥺💔✨

 

 

یونگی تو این فیک، یکی از مودترین موجوداتی بود که ممکن بود وجود داشته باشه...واقعا میگم...مووووود ترییین! نقل قول های بزرگوار هم که اصن گفتن نداره...

 

 

«آدمای خنگ باعث میشن بخوام نارنگیامو بردارم، جمع شم زیر پتو و تا وقتی حضرت فاک ظهور میکنه بخوابم!»

میخواد نارنگیاشو با خودش ببره زیر پتو بخوابه 🥺

پسر گنگ کیوتم اوموووووو 🥺💔

 

 

«همین که هرکدومشون سرشونو میکنن تو کون خودشون و یه درصد ممکنه بتونم بکپم، شی هیوک میاد و اعلام میکنه میتونیم یه هفته استراحت کنیم»

نمیدونم چرا، ولی احساس میکنم یونگی تو واقعیت هم همینه 😐

اصن معلومه آرامش نداره از دست اون ۶ تا اسکوله کیوت 😂🥺✨

 

 

«اسکار چندش ترین، صافت ترین و حال به هم زن ترین کاپل دنیا هم می رسه به هوسوک و کوک!»

میدونم منظور یونگ اینجا چیز دیگه ای بوده ولی...

نمیدونم چرا مغزم داره سیگنال های `سپ` دریافت میکنه :)))

 

 

«این زندگی دیگه کردن نداره!»

جمله سنگینی بود! کمرم شکست 👩🏻‍🦯

یادم باشه یجا استفادش کنم...سیگارم کو؟👩🏻‍🦯ها ایناش...🚬 میگفتم...

 

 

«کوک: وووویییی صافت گردیدممم

یونگی'ز مایند: به دیکم!»

وقتی میگفتم مودترین منظورم همین بود!

 

 

«کوک: وای هوسوکا!تو خیلی جنتلمنی!

نه.......

ایتس نات ترو!

من اینجا گیر نیفتادم.

من بلند میشم.

گورمو گم میکنم.

از این گفتگوی عاشقانه فاصله میگیرم.

نه متاسفانه.

گیر افتادم.

بلند نمیشم.

گورمو گم نمیکنم.

فاصله نمیگیرم

چون...

کونش نیست!»

ورژن پسرونه ی من دقیقا میشه یونگی یو نو 👩🏻‍🦯

البته دقیق تر بگم...من ورژن دخترونه ی اونم 🙂💔

کوک هم که مثل یه بیبی کوچولوی کیوت واسه اوپاش (شت! 😂) ذوق میکنه...🥺😂

 

 

ددی فاکر؟ ملاقه؟ ملجین؟ جینقه (شت 😂)؟ نمیدونم ولی کاپل خفنین!

(ددی بزار اعتراف کنم...(یاد این گناهکارا افتادم میرن کلیسا به کشیکا اعتراف میکنن طلب بخشش میکنن...یه همچین سناریویی از خودم و خودت تصور کن...) اینو که گفتم و این ددی فاکر و اینا...گاد میدونم غیرقابل بخششه ولی..یه لحظه جین اومد تو ذهنم درحالی که...خب...یه ملاقه توشه؟! میدونی؟ توی...توی همون...عاه! خدا منو ببخشه...برم ادامه گوهامو بخورم و وقتتونو تلف کنم 👩🏻‍🦯 (اگه عصا دستمه چون کمرم از نقل قولای یونگ شکسته))

 

 

«هر جمله دیگه ای که میشه توش فاک اضافه کرد با عشق تقدیمتون، پارک جیمین، جانگ هوسوک و جئون جونگ کوک!

من فکر کردم بعد اون قضیه می زارین با نارنگیام یه شب آروم داشته باشم و الان یهو عین یه گله بز اومدین تو اتاقم!»

یه شب آروم با نارنگی؟ هووووم...خواسم اسم کاپلیشونو درست کنم ولی اخر اسماشون شبیهه نمیشه :|

رفتم نگا کردم انگلیسیش میشه تنجرین (tangerine) ...

عام...یونرین؟...تنجِگی؟ یه همچین فاکی...نمیدونم...

 

 

 

اون پارت «خب به فاکم» یونگ هم سوپرکول بود...😂

خدایی تصور کنین یونگی ای رو که پتو رو روی سرش کشیده و نصف صورتشو پوشونده و نصف دیگه ی پتو هم رو بدنش و با چشمای نیمه باز رو تخت نیم خیز شده و با صورت عصبی و پوکرش زل زده به جیمین و با بیتفاوت ترین لحن ممکن (و صدالبته با اون صدای فاکی و ددی طورانش 🥺) میگه:«خو به فاکم :|»

 

 

اونجا که کوک از یونگی تعریف میکرد تا کمکشون کنه و یونگ به تخمای عزیزش گرفته بود...(میگم عزیز واقعا عزیزه ها!) تا اینکه گف رپشم خوبه و یونگی ای که خر شد 😂🥺 (دور از جون :| منظورم اینه که نرم شد...)

 

 

 

«لعنت!

سرعتش عین یه لاک پشت حامله ست!

هی وایستا!

لاک پشتا که تخم می زارن!!»

وای اینجا خیلی حرصم گرف :| دیدی اینایی که کند تایپ میکنن...عایییششششششش رومخ ترین آدمای دنیان...باید دستاشونو قطع کنی با دستای خودشون خفشون کنی 🚶🏻‍♀️

 

 

کذمغفیطنغقحعفگههرقسحغبمکیقتلژتاجحقنلمسغمغیغخسغبمتکی

اونجا که یونگ از چشم غره جیمین که مثلا قرار بود ترسناک باشه خندش گرف...

از شدت صافتی نابود شدم! 🥲💔

 

 

«بالشمو برمیدارم و بغلش میکنم.لبمو می زارم روش و زمزمه میکنم:

-بالاخره مال من شدی!»

بالگی...بالگییییییی...بالگی ریله...هممون هم اینو میدونیم؟ رایت؟

 

 

«خب یه اسپویل میخوام بکنم...

دارم رو فصل دوم 14hell days I got stuck with you کار میکنم :)

البته اونقدر نامکوک نداره می زنم تو فاز سپ ولی ژانرش و سبکش همونه...»

صغرا ایز دِد 🥲 (یااااا میخوام اسم خودمو بگم نمیشه عایشش)

فصل دووووو؟سپ لاوران فندومم خوبین؟ چون بانی میخواد برامون سپ بنویسهههههههههه تلطغمژلنیبنسثنفشسقخیمغژ

تو افتراستوری ۱۴ روز جهنمی... هم نوشته بود بعد همین اور فاکینگ کلب یه کوکمینه...

یعنی ۱۴ روز جهنمی...۲، بعده کوکمینس؟

آیم ساری ولی سوال پیش میاد!

شما چه حالی میشین وقتی نویسنده موردعلاقتون که قلمش رو (و صدالبته خود مهربونش رو 🥺) میپرستییین بیاد دوتا فیک پشت سرهم بده و دوتاشم با کاپلای اصلی و ریلتون که وحشتناک شیپشون میکنین باشه؟

تازه دومیش هم فصل دوعه فیک موردعلاقتون باشهههههه 😭

اوکی من خوبم اصلنم قلبم تند نمیزنه...

 

خیلی دلم میخواست مث ۱۴ روز جهنمی... به قول ددی سرمو بمالم به کیبورد ولی...همینجوریش هم زیادی طولانی شد...ولی در این حد بدونین انقدی بخاطر این فیک ذوق کردم که...که نمیدونم :|...خیییلی ذوق کردم :|...مخصوصا واسه دوتا کامبک بعدی ^-^...

وقتی میگم میخوام واسه صحنه به صحنه ی فیک عر بزنم منظورم یچی مث همین کامنته خو ؟ :| برا همین اصولا اینکارو نمیکنم ایندفعه هم وحشتناک دوسش داشتم :))) تازه عرزنی برا خیلی جاهارو حذف کردم که بیشتر از این طولانی نشه...

برم دیگه ببخشید اننننقدر حرف زدم...

بوس به بانی و ددی و بای :)

RM. kiute.ARMY

به به فتبارک الله😂
*دود کردن اسفند
ماشالله😂
اشکال نداره دخترم پدر بزرگ همه ی ما گناهکاران رو میبخشه😂 (بین خودمون بمونه برای هالوین پدر روحانی شیطانی شدم و عکس گرفتم😂)
اما خیلی با نظرت حال کردما صغی جونم:">
بانی لایق نظرات پر و پیمون زیادیهT^T
یونگی بسی مودهههههههههه😂😂عشق دله اصن سلطون قلب ها
~Rozhan
۰۱ آبان ۱۷:۵۸

کباخاییاکیخغبعکخیلگبتحیاکتبخیغحبغغحبغجخیفبحغفخیحغیفخس وای وای تو کل عمرم فقط یدونه جنین خوندم:``) خلژخایخلیبغحملیبکاخلیبتگحیابگتکایکبایا خیلی وقته فیک نخوندم 🥲

هعیییییییی روزگاررررررر

مامایکابمژلبکاملژبتکملژاکزلطزاکملژژاملژاژکملطزاکملژزاکاکژاژکلمژاکژاکژ هعی

اقا ممنووووننن

RM. kiute.ARMY

خواهشیات جیگرم نوش جونت*-*
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۱ آبان ۱۲:۰۷

بالخرهههههه 🤲🏻🍓

RM. kiute.ARMY

بچه ام بانی سخت تلاش کردT^T
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۲۱ مهر ۲۲:۵۰

شات بعدیش چر نمیادددددددد

بانی داری چ میکنی فرزندم 

دست بجنبان 

moon🌛 Child🌜

بانی فرزندم
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۸ مهر ۲۱:۰۰

این نامردیه

من رفتم واکسن زدم

دستم درد میکنه

نمیتونم با لپ تاپ تایپ کنم

طحعیعحیعحیعحیسس

😭😭😭😭💉

منم دلم میخواد وانشاتمو بنویسم

😭😭😭😭 چیراااااا

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:"(
JEON AYAN مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| لی‌لی پری🥲❤بستنی اونی فاطیمم*-*᪥𝓛𝓲𝓵𝓲᪥
۱۸ مهر ۱۳:۳۳

چند قسمتیه؟

RM. kiute.ARMY

ندانم جانم اما از پنج تا کمتره*0*
𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
۱۸ مهر ۱۳:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد شات دوم:)

***********************************************************

RM. kiute.ARMY

خسته نباشی جیگر طلا*0*
Ana ‌‌
۱۷ مهر ۱۲:۵۳

واهاییییی کی فهمیده بود من جینمین لازممممممم 

ددی مردم چقد زود زود کامبک جدید میدن 

بعد من هنوز تو همون اولیه موندم😂😐

 

RM. kiute.ARMY

منم واقعا تو کارشون موندم دمشون گرم:""")
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۶ مهر ۱۵:۳۳

از کاورش معلوم بود بانیههه

از کاورش معلوم بود بانیهههه

بعد یه سفر خسته کننده بریم یه فیک خفن از بانی بزنیم بر بدن 

یوهووووووو

RM. kiute.ARMY

کاور های بانی خاصن:">
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۶ مهر ۱۵:۳۳

از کاورش معلوم بود بانیههه

از کاورش معلوم بود بانیهههه

بعد یه سفر خسته کننده بریم یه فیک خفن از بانی بزنیم بر بدن 

یوهووووووو

RM. kiute.ARMY

اصن کاور های بانی خاصه:">
Ramesh ★•★
۱۶ مهر ۱۵:۱۹

آره این خودشه😃

هوپکوک منه جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ بنفش😱😁

هروقت موفق شدم یک زمانی بخونمش میام ادامه میدم جیغمو

هنوز برای نامکوکه نتونستم کامنت بدم😢

فکر کنم خوندن معجزه خدایان آسمانی اثر گذاشته تو زندگیم وگرنه این حجم از بدشانسی یه جا بعیده😕😂

بدرود تا درودی دیگر👋

RM. kiute.ARMY

معجزه خدایان آسمانی؟!
Rokajaki
۱۶ مهر ۱۴:۳۲

عرررررررررررررررررر این همونیه ک اسپول کرده بوددددددددددددددد 

چقد همه چیز برام تازگی داره ی هفتس فیک نخوندم خخخخخخخ 

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرترررررررررررررررررررررررررررر

 عر عر تر تر تر تررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

خدا بود خدااااااااااااا:">
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۶ مهر ۱۳:۴۹

ددی؟؟

چرا هر وقت درمورد ژاتر فضایی باهات صحبت میکنگ میزاری:">؟بهشت تر از این وجود نداره

RM. kiute.ARMY

دل به دل لوله کشی:">
Yoonmin lover 13
۱۶ مهر ۱۳:۰۵

چرا نوشتی کلب ؟ باید مینوشتی کلاب 😂

RM. kiute.ARMY

نه منظورش همکاریه
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان