BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات 1UP to my HP

نویسنده  Querencia
کاپل یونمین . نامته
ژانر

عاشقانه . فانتزی . برشی از زندگی . مدرسه ای . فلاف

محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات  73

   

برشی از داستان:   

- گذاشتم تو همه وان-آپ ها رو داشته باشی و همیشه خط زندگیت رو باهاشون پر کنی.. چون این کاریه که تو توی دنیای واقعی با من میکنی.. با خنده هات، با کیوت بودنت، با دیوونه بازیات با تهیونگ وقتی فکر میکنی کسی حواسش بهتون نیست.. اما من همیشه میبینمتون؛ چون چشم من همیشه و همه جا دنبال تو میگرده، جیمین.

   

یونگی اعتراف کرد و دستبندهایی که برای خودشون ساخته و آیدی بازیشون رو روشون حک کرده بود، سمت جیمین گرفت:

   

- ممنون که خط زندگیم رو پر نگه میداری، چیمی!

    

🔥⚡🎮DOWNLOD🎮⚡🔥

 شرط کامنت: حداقل 10 کامنت به بالا  

      

805_vpfe.png    


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این مولتی شات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل یونمین میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل یونمین بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: عاشقتممممم سیااااااا اسمتو میخوام تتو کنم بین دوتا کتفمممم😭😭😭

۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Minsana
۲۲ ارديبهشت ۱۵:۱۳
های ددی
من برگشتم
اولین چیزی که خوندم این مولتی شات بود
و واقعا روح نویسنده ام رو بیدار کرد
دوباره دارم به نوشتن و نویسندگی فکر میکنم
البته اگه قلبم بزاره
تو چطوری خوبی؟
دلم تنگ شده بود

RM. kiute.ARMY

های عزیزدلمممم:>

عزیزمممم نوش جونت باشه که😭💚
بنویس جانااان:>

قربون قلبت ک :"))

شکر خدا میگذرونم:")
عزیزدلمم سانا خانم گل:>
سارا خانوم
۱۶ ارديبهشت ۱۹:۱۰

من تو ذهن خودم: وااا... دیوونه ایی؟ این امتحان نشد امتحان بعد جبران میکنم دیگه... اصلا نشد نهاییا رو خوب میدم نشد سال بعد نشداوووو وقت هست...ببین سارا اینا درسای زندگیه.....  ددی راستی میدونی الان با خوندن این شاهکار چقدر میتونم درمورد تکنولوژی اطلاعات بدست بیارم اصلا؟؟؟

RM. kiute.ARMY

والا بخدا سارا خانم! حرف حق رو باید عملی نشون داد درواقع😔

الان میتونی توی المپیاد انفورماتیک شرکت کنی دختر!!!
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۵ ارديبهشت ۲۲:۱۵

فاکجون گفتن جین به نامجون..

مومنتای نامته...

یونمینشش...

اکیپ دوستی نامجینگی>...

وای وای واییی...

رنگ موهای هارلی کویینی یونگییی...دستبندای یونیمنینن.

اعترافف عاشقانه و بامزشوننننن.

فقط بگم من مردم برای این فیک

RM. kiute.ARMY

این فیک یه دنیای دیگه بود...
تقاضا دارم مجدد شارژ بشهههههه😭
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۵ ارديبهشت ۱۰:۳۴

عشقم فیک نوشته که.

خودم میرم بخونم، هرکی نخونه با اجازه ددم سایتو شیاف میکنم تو جزایر لانگرهانسش.

RM. kiute.ARMY

اجازه از قبل صادر شده عزیزم راحت باش😔💚💜
NiL ith
۱۴ ارديبهشت ۱۹:۱۱

بنا میکنم سازمان حمایت از تتو بین دو کتف را...

من عاشق کاراتم سیا.. مثل همیشه ترکوندی

RM. kiute.ARMY

کلنگ جهت احداث😔⛏

احنتسسسسسسسمممم😭😭😭😭😭
گلدن هوپی که افق توش محو شده-
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۰۹

فکر کنم لول‌آپ زایید.

بچش از خودش خوشگل‌تره که..

RM. kiute.ARMY

جرررر توصیف باحالی بود😂
Q. Moon
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۲۱

نههه صبر کنین خودم هنوز کوئرنسیا رو زیر ترقوم تتو نکردممممم😭😔😭😔😭😔😭

ولی جدی.. پوستر این کار بین کارای آخرم داره برق میزنه😂 بس که با بقیشون فرق میکنه اونا همه فن‌آرت بودن یهو این اون وسط ادیت شده🥲🥲💫

RM. kiute.ARMY

ما زودتر اسمتو تتو میزنیم و انجام میدیممممم گریه کن بی تربیت😔😔😔

ادم هی دلش میخواد بره تو گالریت😔😂
Kim bora(خیار🥒)
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۲۷

به به بههههه مولتی شات سیااااااا

جیغغغذژمطپمستطکظبخنسوش

چه گیلیلیهههه🥹✨

خببب از اونجایی که تازه از تو امتحانای مستمر دراومدیم و از دوشنبه هم پایان ترما شروع میشن بعنم بریم که داشته باشیممم.. این مولتی شات زیبارو🌚🫠

پ.ن: دد وازلینایی که اوندفعه فرستادیو دیروز برای شیاف کردن دوازده تا کتاب جهت امتحان گایش مصرف کردم..یه بسته دیگه بفرست بیزحمت)))
پ.ن۲: دد توت آرتیست خوب اگه سراغ داری منم بیام..تتو آرتیستمون زده تو کار هیراستایلیست بودن فعلن😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

یه مولتی شاتمون نشه؟😔

پ.ن: تتراسکلین میفرستم برات جیگر درصد کاربردش بالاتره😔
پ.ن2: اره بابا میخوام برم پیش اکبر زاخار...کارش درسته تو تتو زدن😔
مسواک کوکی
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۲۰

سیا خانوم چه کرده، هممونو دیوونه کرده 😭🙏 

دوستان من با این فیک نامزدم، خواستم اعلام کنم فقط 💍

پ.ن: منم هستم، چهار نفری « تا الان که کامنتارو میبینم » بریم تتو کنیم. 

 

RM. kiute.ARMY

میشه من دم در وایسم از مهمونا کادو بگیرم؟😔
پ.ن: سبز فسفری تتو کنیم شب رنگ شه!
.yami.
۱۰ ارديبهشت ۲۲:۰۲

نه نه نهههههههههه

این کارو با قلبم نکن سیا😔

چرا قلمت اینقد قشنگه؟

چرا این اینقد خوب بود؟

از نوادگان LEVEL UP هستن😂

بذارین برای کاور بمیرممممم

پ.ن:دد..چه فونتی برای تتو در نظر داری؟ 

منم هستم😂🖐

RM. kiute.ARMY

سیا جان بنیان گذار سازمان cia است....


پ.ن: فونت بی نازنین😔😂😂😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۰ ارديبهشت ۲۰:۲۸

عه اینجا هم گذاشتینشش،خیلی این قشنگه دوستان 🥲😭✨🤝🏻

پ.ن:ددی منم همینطور،منم همینطور،بیا باهم بریم تتو کنیم

RM. kiute.ARMY

قشنگ ترییییین😭😭😭😭

اومدم اومدممم:)
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان