BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Tsunami

59b929911615b6f7903d8f9afa6a868a_xdue.jpg

(دارای ورژن های مختلف)

 

نویسنده kiute_ARMY
کاپل ویکوک ( در پنج ورژن)
ژانر انگست . رمنس . تراژدی . رمنس . دارک
محدودیت سنی ندارد

  

⚉music of shot⚉

🎶 C L I C K 🎶

  

مقدمه:

به همین آسونی...
آدم ها گاهی چوب اشتباهشون رو جای دیگه ای میخور ن!

جایی که حتی فکرش رو هم نمیکنن...

این دل شکستن ها...

این بی انصافی ها...

همه اش تاوان داره!

 

  

Vkook ver

🌊🌪🖤DOWNLOAD🖤🌪🌊

  

Kookmin ver

🌊🌪🖤DOWNLOAD🖤🌪🌊

   

yoonmin ver

🌊🌪🖤DOWNLOAD🖤🌪🌊

 

sope ver

🌊🌪🖤DOWNLOAD🖤🌪🌊

   

namjin ver

🌊🌪🖤DOWNLOAD🖤🌪🌊

  

 

805_vpfe.png

۴۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۱۵

ددی....میشه چندتا نویسنده تو واتپد بهم معرفی کنی؟یا چند تا فیک کوکوی؟؟؟

هرچی میگردم همشون تکراری ان=/

یا اگه میشه آیدی نویسنده هایی که هم تو بلاگ هم تو واتپد هستن رو هم بده...

تنکیو:)🤍

RM. kiute.ARMY

جونم؟
والا فدات شم واتپد که نیستم دوسالیه:(
کوکوی هم که همینایی رو دارم که تو سایته😂😭

ولکام عشق منT^T
리해진
۲۵ بهمن ۰۱:۵۵

آخه من چرا باید اینو نصفه شبی میخوندممممم😫😫😫

 

آخه این چه وعضشه آخه دد؟

هوم؟

 

آخه این حق من نیست🥲

RM. kiute.ARMY

ایم سو ساری بات ایز فیک لاااااااو😔

ممنونم که خوندیش دورت بگردممم😭😭😭😭💙💙💙💙
سه سطحی شیمی قالامچی(کاظیم)
۱۰ آبان ۲۰:۲۲

دد لینک نامجین خرابه

.. 

RM. kiute.ARMY

فدات شم چک شد مشکلی ندارهT^T
𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۱۷ مهر ۱۲:۴۹

سلام ددی....گفتی میتونیم اینجا ها پیام بدیم اینجا دادم😁

خب ببین یادته گفتم فیک بی تی اس و بلک پینک میخوام.....ببین یه نکته مهمش اینه که توی قالب بی تی اس و بلک پینک باشه یعنی مثلا شخصیت هاشون اینجوری نباشه که ته مثلا مافیا است کوک دکتره جیسو پرستاره....اینجوری نباشه....بعدش اگه داشت ویکوک داخلش باشه....اینجوری باشه که مثلا نامجون و جیسو یونگی و رزی و جیمین لیسا قرار بزارن و اینجوری باشه حالا.....آره‌دیگه....نمی دونم فهمیدی یا نه.....اصن اگه فیک بی تی اس بلک پینک داری بده....🫡

یه چیز دیگه عم بگم اینه که در مقابل چیزی که برات فرستادم و گفتی یه تغیراتی داخلش بدم دارم روش کار میکنم😁💖

مرسی وقت گذاشتی خوندیش👀

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممممم*^* بله بلهT^T
والا از این نوع که تو میگی -کاراکتر اصلی باشن- ندارم تو سایت متاسفانه:")
احسنت فدات شمممممT^T
وظیفه است نفس!
kim light
۱۲ شهریور ۱۷:۴۲

عشق همون تخم سگیه که هممونو به گ/ا داده مستت می کنه معتاد و شیره ایت می کنه اخرشم ولت می کنه میره تا لا به لای شیشه های الکل و مواد جون بدی

اما تو هنوزم اونو می خوای!

 

دد:)

می زنمت تو دیوار بلند نشیا!

اما اینم باز مثل فیکس یو هست نه؟؟

ادمتو از دست میدی

اونموقع هست که می فهمی غریق نجات تو دریای تنهایی چه معنی داره

RM. kiute.ARMY

منقل عشق یه معتاد ناجور ازمون میسازه

قربونت بشه دد:")
تو فقط بزن عوووووووف😔
هوم دقیقا...
یه دقیقه است ها!
هی خودتو خر فرض کنی، سر خودتو شیره بمالی...تهش بفهمی یه عمر به خودت دروغ گفتی اما قلب لامصبت از اول حقیقت رو میدونست.
kim light
۱۲ شهریور ۱۷:۲۲

زدم تو کار خوندن کارایی که نخوندم البته بستگی داره کاپلشو دوست دارم یا نه

 

به هرح ال که ددی با کلماتش قلب ما رو تار و مار می کنه!

RM. kiute.ARMY

تشنج میکنم...
دارم تشنج میکنم...
در حال تشنجم...
پایان تشنج...
نویسنده بمرده..........
Lili Par
۲۵ ارديبهشت ۱۹:۵۲

بزار بیام بغلت تو بغلت گریه کنم 

VK 🐻🐰

بیا بیااا🥲🤝🏻
راشین
۲۲ ارديبهشت ۱۲:۰۷

۶ ساعت از خواندن این فیک گذشته و دارم عر سگی میزنم و عین دیوونه ها داد میزنم "چرااااااااااااااا"

RM. kiute.ARMY

بیا بغلممممممم:"))))
میانههههههههT^T
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۲۲:۰۷

آههه

ولی روح من بین آجر به آجر این اتاقک گیر کرده..آجر هایی که هرکدوم یه فیکشن غمگین روایت میکنن..

و من عاشق شدم،عاشق تک تک کلمات این آجرا شدم

RM. kiute.ARMY

آجرا و من و فیک و کلمات کمپلت برات مقطوع النسل بشیممممم اخهههههT^T
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۲۹ مهر ۲۳:۲۷

ارهههه

من ک هستم ول منورم خودتواین شات لعنتی بوددددد

گریه چیهههههه

خیلی خوبییییییییییییی

وای 

عرزدن ادامه دارد*

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم ببینم لعنتیییییییㅠㅡㅠ💜💜💜💜
ممنونممممم:")💙💙
jimie-otako-levi(مینی سکینه)
۲۷ مهر ۱۸:۵۴

وای.....:))

چقد...قشنگ بودلنتی...:::::::::::)))))))))

ینی میشه یروزقلمم ب گردپای قلمت برسه؟؟

RM. kiute.ARMY

قشنگ؟
منظورت خودتی لعنتی؟؟؟
نگوووووو بخدا خاک پاتمممممممT^T
Avesta
۲۷ مهر ۱۶:۱۴

ممنونم دویراگو واقعا همینطورِ خیلی خوشحال تر از پارسال و بالغ تر از سال پیش میدونی پارسال یه پسر هیفده ساله بودم امسال باید هیجده ساله میبودم منتها یهو پیرمرد شدم هعی... من خیلی از پارسال فهمیده تر شدم کامتای قدیمی میبینم سرخ میشم اینجوری که شت واقعا اینارو من گفتم..؟ واقعا خجالت آوره...

ولی داخل مدرسه اینجوریه که همه بهم میگن پیرمرد از زندگی چخبر))اره الان خیلی بهترم رتبم جوری بود که میخواستم واقعا به اونهمه خستگی می ارزید شما هم لایق بهترینایی وقتی نوع حرف زدنت با بچه ها رو می بینم انگار دارم صحبت چندین تا دوست چند ساله رو میبینم واقعا این کارت جذابه جوریه که فرد وقتی باهات حرف میزنه هیچ انرژی منفی بهش منتقل نمیشه'

یه موقع هایی تمام دردامو اینجا میگفتم وای میصتون جدا....)))) 

RM. kiute.ARMY

عایگوووو جیگررر منننT^T پیرت هم قشنگه باو...نشون میده شخصیتت رو خودت، با دست های خودت ساختی:") پیرمرد بودن بهتر از نامرد بودنه.
گمون کنم پارسال فارسی مینوشتی اسمتو اره؟ نه نگوووو در هر لحاظ معرکه اییT^T

ای جان:"> پس یه خداقوت هم بهت بگم دارلینگT^T خداروشکررررررر!!! همیشه خوش خبر باشییی!
قربان شما خجالتم نده فدای داریییییییی ممنونممممممT^T

بازم بگو دردت به جونم عسلیT^T
من بیشتررررر میصصصصصص:">

.
Avesta
۲۷ مهر ۰۱:۰۸

همونطور که یک سال پیش بودی همونقدر گزم صمیمی همونقدر مهربون دلم واقعا برای اینجا تنگ شده بود پارسال این موقع ها سایت نقش پاتوق منو داشت که بعد از شروع کنکور واقعا فشار روحی روانی داشتن منو اروم اروم میکشتن چند وقت پیش یهو داخل دفترچه یاد داشت هام ادرس سایتو دیدم اومدم اینجا واقعا مرور خاطرات خیلی زیباست و وقتی گفتی تلاشتو میکنی واقعا خیلی خوشحالم که نظرم انقدر برات ارزشمند بود دویراگو

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم نفسممم پس خوش برگشتی جیگر طلاااㅠㅡㅠ 
الهی بگردم که من:"((( الان شرایطت اوکی شده فدات شم؟؟
اینا اصن مال توووو بخدااااㅠㅡㅠ💙💙💙
 نفرما جیگر بخدا که تاج سری:"))) لایق بهترین هاییㅠㅡㅠ💜💜💜

Avesta
۲۵ مهر ۲۳:۰۲

قلمت... واقعا بی نقصه توصیفی که برای تک تک اتفاقات داری جوریه که باعث میشه ریدر اگه بتونه تصوراتش رو به خوبی مجسم کنه مفهوم رو صد برابر بهتر از افرادی که فقط به متن توجه میکنن درک میکنه به شخصه علاقه ای به خوندن فیک و اینجور چیز ها ندارم ولی هر چقدر از وایبی که این فیکشن بهم منتقل کرد بگم کم گفتم مقدار کمی از داستان رو توی زندگیم تجربه کردم و برام پر مفهوم تر بود و اون احساس تیر کشیدن قلبم کاما بهم میفهموند قلمت رو با گوشت پوست درک مسکنم دز جمع بندی کل باس بگم کارت حرف نداره

RM. kiute.ARMY

وای عزیزدلم...
قلبم...
نمیدونم چطوری ازت ممنون باشم بخدا دست بوستم...ممنونم یه دنیا ممنونم که برام در این حد ارزش قائل شدی!!
واقعا ممنونم برای تو بهترین و تمام تلاشمو میکنم تا نا امیدت نکنم نفسمT^T
ممنونم یه دنیااااااااااT^T
TRI.BE Lover
۱۹ مهر ۲۱:۰۲

بگید فقط من نیستم که فیکشنای انگست اول از همه میرم صفحه ی آخرو چک میکنم که ببینم سد انده یا نه

بگید تنها نیستم توروخدااااااااااااااا😭👩‍🦯

RM. kiute.ARMY

عه سونامی *از زیر میز جفتک میندازم
نه نه منم این کارو میکنم:"> قبلا نمیکردم...اما وقتی از سامبادی زخم خوردم دیگه این کارو میکنم هرچند دیگه ضد گلوله شدم😂
Soojoon .fb
۱۲ مرداد ۲۳:۲۵

میدونی دد از اول تا اخرش بدون هیچ حسی داشتم میخوندمش ولی رسیدم به اون قسمتی که یونگی جیمینو افتاده دید :::)

اصن نقهمیدم کی گریم گرفت کی شروع شد

فقط ی لحظه ۱ لحظه 

خودم و ارسلانو تصور کردم ۱ ثانیه از ذهنم رد شد 

یعنی صورت خونی جیمین رو صورت خونی ارسلان تصور کردم 

 

 

و اره الان مث صگ دارم گریه میکنم :)

RM. kiute.ARMY

خدا بد نده قشنگم:">
میانه بابت فیکم:"(
واقعا میانه...
Soojoon .fb
۱۲ مرداد ۲۳:۱۶

عام :)

ولی ....

نباید اینجوری میشد :)

نه من گریه نمیکنم ! 

*عمم واسه شوخی رو بالشتم اب ریخته وگرنه اشک کجا بود بابا!

ددددد تروخدا سد اند ننویسسسس😭😭😭😭

سد اندات یجوریه ی روح طرفو چنگ میزنه :)

حس میکنم دستت ع توی فیک در میاد و انگشتاتو فرو میکین تو چش ریدر وگرنه در این حد اشک؟

اونم برای ی فیک؟؟

نه نوپ ایتز نات می !

* من قبل خوندن این مادر فا*ررر زیبا :

_ نگاهی به کامنتا میندازم

نه بابا ی فیکه دیگه اینا دارن شورشو در میارن 

* و بعد تموم شدنش ‍:

_ مات شده با چشای اشکی به در بسته ی اتاق خیره میشم و گریه میکنم 🤝💔

RM. kiute.ARMY

نه نه گریه نکن بیبیییییT^T
بیا بخلمممم:">
نههه!! گریه نکنننننننننننن!!!
لقبنعصثلقنبعلثقنع
ببخشیدT^T
Huka _VJ.YG
۰۶ مرداد ۰۷:۰۴

اصلا مدیونی فکر کنی بی خوابی زده به سرم دارم همه ی پست ها رو نگاه میکنم:)))

 

بابام بیدار شد بره سر کار من هنوز بیدارم😂

RM. kiute.ARMY

عایگووووووو:">

سلام برسون😂
Huka _VJ.YG
۰۶ مرداد ۰۷:۰۲

اره اره این همون فاکینگ کوفتیه که من ورژن نامجینش رو خوندم

 

 

بعد نشستم زار زدم بله بله

 

 

ددی تو هم روجین سادیسم زدی😂😂😂

RM. kiute.ARMY

به مولا قسم شیطون پدصگ گولم زد😂
Hope Shiny
۰۸ فروردين ۱۶:۱۱

آیگوووووووو ^3^❤

RM. kiute.ARMY

T^T
Hope Shiny
۲۸ اسفند ۱۱:۰۳

سان شاین فدات بشه😹💖🌰

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههههT^T
Hope Shiny
۲۴ اسفند ۰۹:۳۷

منم فدا ددی🌰

RM. kiute.ARMY

جون دلم سان شاینیT^T
Hope Shiny
۲۳ اسفند ۱۷:۱۷

عه سد اند بود:/😐

تا وقتی قلم ددیه مشکلی نداره:) ❤

«قبل از جواب دادن به کامنتم توی اسلامبر پارتی دقت کن» 

RM. kiute.ARMY

قلمه ددی به فدات:">
یک نیو ارمی:")
۱۸ اسفند ۱۲:۲۲

اوه یس تولد یونگیه*-*

وای انقدر این ور و اون ور یونگی یونگی کردم ددی دیگه شخصا تولدشو بهم یاد اوری می کنه😂

*خجالت کشیدن و عرق سرد ریختن

سوال اینجاست...چرا دارم تو روز تولدش یونمین سد اند میخونم؟نمیدونم😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

بعله*^*
کنچانا😂😂😂
*کولر روشن کردن
بهش میگن خودزنی پنهان😂
یک نیو ارمی:")
۱۸ اسفند ۰۱:۲۸

چرا همه دارن تو کامنتا گریه می کنن؟
سد انده؟:">
 

به این موضوع دونت گیو عه شت میدم و میرم بخونم

 

پ.ن:خودمو جای نویسنده میزارم بهشون حق میدم وقتی سد اند مینویسی...یه جور دیگس یونو؟

RM. kiute.ARMY

اره سد انده:">

هوا هوای تولد یونگیه😂

اوه مای گاعد...لاو یو ک:">
Agust D
۲۸ بهمن ۰۷:۰۹

هوسوکـــــــــــــــــــ🥺😭😐

RM. kiute.ARMY

هوسوووووووووووووووووک:">
Army°°♡
۱۵ آبان ۱۳:۱۸

او گاد هلپ می هلپ می...

 

 

 

پشمام از بین رفتندددددد و خودم هم پودر شدم:)🖤

RM. kiute.ARMY

میانه:"(
هی قول میدم سد ننویسم نمیشه😂
Reyhaneh
۰۹ آبان ۰۹:۱۴

هقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

باکاگو 

بعد از حداقل ۲۰ تا سد اند خوندن که فقط باعث شد دلم بگیره این اولین سد اندیه که باعث شد گریم بگیره 

الان با صورت خیس دارم اینارو مینویسم 

هقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

RM. kiute.ARMY

فدا چشم های خیست برم میانه:"((
carrots and mint
۰۸ آبان ۰۹:۵۳

اووو مد آفیسررر

ککک من حتی یادم نمیاد کی خوندمش ولی قشنگ بود😀💙

بقیه رو هم طبیعیه که ندیده باشم چون فقط به فیکا و وانشاتای یونمین سر میزنم😂🤦🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

چشمات قشنگ میبینهT^T
ای ژان😂
Huka _VJ.YG
۰۷ آبان ۱۳:۵۱

دیشب بر من چه گذشت

نامجین

تهجین

نامتهجین

نامجین یونجین

دیگه با یونگی چیکار داشتین🙂😂

خلاصه که این ها و صبحت های پسرا تو کنسرت باعث شد بخوام یه نامتهجین بنویسم 🙂

خب باید تا فردا پس فردا وانشاتش میاد 

فهلا خداحافض

 

RM. kiute.ARMY

برو خدا پشت و پناهت اما نگو فهلاااااا😂😂
Huka _VJ.YG
۰۷ آبان ۱۳:۴۲

اوکی ۱۰ تا کامنت دادم دیشب😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

ماشالله😂
carrots and mint
۰۷ آبان ۱۱:۳۱

مزخرف نبود، شیوه به هم رسیدن پسرا یخورده عجیب بودD':

ولی خب اگه باتم تاپو مست و اغوا نمیکرد فیکش طولانی میشد و تو اینطوری نمیخاستی

تازه اگ ازین جور فیکا نبودن که من تا حالا از شدت گریه کردن عینکی میشدم😔😂

#ما_نیز_عاشق_ددی_هستیم

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*-* حقیقتا قرار بود وانشات بشه یهو شد صد و خورده ای😂 و وسطاش گفتم این چه مزخرفیه و این شد که تهش زیادی باز موند😂
Huka _VJ.YG
۰۷ آبان ۰۱:۴۷

تنها کسی که قلمش اشکم رو در میاره🙂برو افتخار کن به خودت

 

وای سر my beautiful  هم عر زدم🙂

 

پ.ن:هوکا قبول کن فقط یه شات یه ۲۵ صفحه بود 

 

هوکا:بعله ۲۵ صفحه ی جگر سوز😭🥲

RM. kiute.ARMY

نه نه گریه نکنی فدات بشم:"(
Huka _VJ.YG
۰۷ آبان ۰۱:۴۴

وای خدا رسما قلبم ترک خورد😭😭😭

ورژن نامجین رو خوندم

وای قلبم 😭😭😭

 

یکی بیاد اشک های منو جمع کنه 

قلبم سوراخ شد😭😭😭

عرررر ددی تو نوشتیش؟

 

 

وای خدا🥲😭😭😭😭خیلی خوب بود

 

چیزی نیست فقط یه ۳ روزی عر میزنم بعدش حله🙂

RM. kiute.ARMY

نه بابا خوب نبود تو خوب میبینیشT^T
فدا اشکات نبینم غمتو:"( میانه..
suga:|
۰۶ آبان ۰۱:۰۶

زندگی خیلی شیرینه

زندگی خیلی قشنگه

با اینکه انگسته

ولی جون به این زندگی

میدونم خیلی ضایعس ولی توجه نکنین من چند شب یه بار میام فیک درو میکنم و به دیار قیک خونی میشتابم... 

RM. kiute.ARMY

ای ژان دلم😂کنچانا...
زندگی اما نامرده:)
carrots and mint
۰۵ آبان ۱۷:۳۷

عههه واقعااا؟ من چرا ندیدم هیچکدومو:(((

من اول بلو مموریزو خوندم بعدش متد بعدشم این. دیگه نتیجه گرفتم کلا هپی اند نمینویسی.

*ترجیح میدم به روی خودم نیارم ک سلامبر پارتی هپی اند بود:»

 

اونی وقتی پسرا ازدواج کردن اشکال داره یه ذره گریه کنم؟

آخه من یبار سر چن اتک خوردم، من فقط داشتم مثل بقیه شیوچن شیپرا از زندگیم لذت میبردم یهو از بخش زنان زایمان خبر آوردن موهبتتون بدنیا اومده=|

باید خوشحال باشم ک چن با زنش خوشبخته(این جمله فاکی کلیشه شده دیگه حالم بهم خورددد-.-)ولی من هرشبی ک یاد شیوچن نازنینم میفتم گریم میگیره:«

T^T T^T T^T T^T T^T T^T T^T T^T T^T

RM. kiute.ARMY

یه ساین آف د تایم و مد آفیسر و لاولی کیتن و مای تیچر مای هیرو مای لاو😂
سلامبر پارتی خیلی مزخرف بود😂

نه بابا اشکال نداره:")
اایئیئلیئ وای عاشقتم یعنی😂😂😂
منم شیوچن شیپر بودم:)
آرمان هام دود شد رفت هوا😂😂
(B.B)
۰۳ آبان ۱۳:۲۸

ددی 

 

 

 

پشمام 

 

 

دست قلمت بد چیزیه 

راست شد

 

 

 

موهای دستم😁

واو

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهT^T
pari :)
۲۸ مهر ۰۸:۴۲

ن نیومد..

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله
pari :)
۲۷ مهر ۰۷:۲۶

عه..عجب..چرا بالا نیومد..

RM. kiute.ARMY

بالا نبومد؟
Minsoo
۲۶ مهر ۱۹:۱۲

اکی غمگین بود اشکمو در اوردی لنتیییییییی

ورژن سپشو خوندم 

شخصیت یونگی رو درک نکردم شاید همسرش باعث شده بود که نسبت به عشق دید بدی داشته باشه شاید برای همون هوپو باور نکرد اما اخرش متوجه احساسش شد و یا نه 

اخرش فقط بخاطر ترحم یا خواسته هوپ که برای اخرین بار به دیدنش اومده بود اینجوری شده بود 

RM. kiute.ARMY

میانه:"(
اره خوب درسته.شخصیت ها گنگ بودن! مثلا خواستم یکم روانشناختی شه تا ریدر ها روشون فکر کنن😂
خیلی ممنون که خوندیش قشنگم:">
pari :)
۲۵ مهر ۱۰:۱۳

چرا استیکرات بالا نمیادد..

RM. kiute.ARMY

اهان اشک و لبخند فرستادم😂
carrots and mint
۲۴ مهر ۱۵:۵۵

ددی تا حالا فلاف یا هپی اند نوشتی اصلا؟:(

RM. kiute.ARMY

اره بابا نوشتم😂
Victore
۲۳ مهر ۱۷:۵۰

ددی کرونا گرفتم دارم  میمیرمممم 🤕 

ددی کوجاییییی داره کم کم اومدن به سایت یکساله میشع 😄

RM. kiute.ARMY

عه دور ازجون جان دلم:"(
واو واقعا؟*0*
Jim Jim
۲۲ مهر ۲۲:۰۳

حس میکنم اگه بخونمش قلبم پودر میشه...

ولی موخونم!

RM. kiute.ARMY

نه نخوننننننننننننن!!
baby buni
۲۲ مهر ۱۶:۴۶

ببین گند زدم:/

https://1drv.ms/b/s!AvSibWh8SjZvgQZhMy3vCP9jG8Ej

RM. kiute.ARMY

غلط نکن به این کیوتیییییییییییییییییT^T
مشکلی داشت و مسلما هرچه قدر بیشتر بنویسی بهتر میشه قلمت و میتونی کلمات و جمله بندی های ژیگر تری پیدا کنی:">
pari :)
۲۲ مهر ۱۳:۲۴

وای....

مرسیی.

خوبه؟معرکس

RM. kiute.ARMY

قلبمممممم میزنه بوم بوم🥲💜
pari :)
۲۲ مهر ۱۲:۱۱

ددی..نامگی..بنویس..همینو..

اره..لطفن..تا اخر عمر مدیونت میشم..

RM. kiute.ARMY

برات اختصاصی تبدیل میکنم.
خوبه؟
Kim Devil
۲۱ مهر ۱۸:۱۴

آره یعنی بببین...مرگ تهیونگ باعث شد جونگ کوک بفهمه چه کسی رو از دست داده و بفهمه قدر ادمای زندگیش و مخصوصا قدر کسی که دیوانه وار عاشقشه رو بدونه :) اگه سد اند نمیشد که خیلی بهتر بود ولی بعضی وقتا پایان ها باید منطقی و واقعی باشن یکم حالا ممکنه از نوع سد بشه :)

خواهش موکونممم مگه میشه قلم زیبای ادمین سایت رو نخوند!؟ ^*^

RM. kiute.ARMY

واو ممنون که توجه کردی بهش باعث افتخارههههههههههههههه:">
اومو شیطونک کیوتم فدات شم کهT^T
baby buni
۲۱ مهر ۱۳:۳۱

نه ددی موهاش صورتی بودشا :|

ینی کوک موهاشو صورتی کردهههه؟؟😱😱

 

چون گند زدم😐واقعا زدم:|

RM. kiute.ARMY

شاید لامپ افتاده:/ اگرنه کوک بود😂


نه بابا:|
Sami
۲۱ مهر ۱۳:۲۰

پارممم اومدم😭

 

نمصن هارتم اکلیلی شد سفارشم دادی حق

RM. kiute.ARMY

مال خودمی ها جایی نری هاااااااT^T
BTL
۲۱ مهر ۱۲:۵۱

یا خود خدااااااا

سپ داشت بعد انقدر غمگین؟فاک ب این زندگى😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

میانه:"(
baby buni
۲۱ مهر ۱۰:۰۳

ددیی مونیی تولد جیمینی مبارکککککک💜✨

پصرام درن روز ب روز بزرگ تر میشنا:/

کی شد ۲۶ اخه؟

ددی دیدی هوبی چقدررر عکسای جیمینو اپ کرد؟

ط یکی از ویدایی ک اپ کرد جیمینو شوگا داشتن بوکس کار میکردن(یوننننننمینمممممم)

خیلی عر بودش اصن🥲

بعدش شوگا با یه جمله که دوستم میگفت حسودی توش موج میزده تولده جیمینو تبریک گفده از این یکی خبر ندارم چون چنلی که توشم هنوزم خبرشو نذاشته:|

ولی بازم خیلی عر زدم پاش:")

راستی ددی یه چیزی برای تولد جیمینی نوشتم برای دوستم چون اون خاسته بود کاپلشم ویکوکه اما حسم میگه گند زدم چی کار کنم؟:/

RM. kiute.ARMY

مبارکاااااااااااااااااااااا*0*
اصن بهشون نمیخوره 26 سالش شده:/
اره بچه ام هوبی برای تولد همه سنگ تموم میزارهT^T
کوک و جیمین بودنا😂
او*-*
ایگوووووووو:">
چرا حس میکنی گند زدی؟:/
Kim Devil
۲۱ مهر ۰۰:۴۱

هارتم...ترکید :")))

من خوبم...خیلی خوبم :")

آه فک کنم دارم به سداند علاقه مند میشم -.- 

 خیلییییی سد اند قشنگییی بودددسرکگهیستسچفر

خیلی دردناک بود:") خیلی...و در عین حال خیلی منطقی و قشنگ بود:")))

خسته نباشی ددی💫💜

RM. kiute.ARMY

واقعا منطقی بود؟:">
سلامت باشی وجودم بیا بخلم چشاتو ماچ کنم که خوندیشT^T
Sami
۲۰ مهر ۱۷:۴۱

سفارش یکی ک بم یاد بده چجوری قلم و خود یکی رو از پشت گوشی کیس کرد`

بل

RM. kiute.ARMY

سفارش خودت با لینک مستقیم:">
Sami
۲۰ مهر ۱۷:۴۰

نمصن وای خیلی خوب بود😭😭😭

هارت بروکن شدم ول لذت داش😭😭😭

اشکانم همچو سیل جاریند😭

وای حتی ت گریه هم نمت سم نباشم هلپ😭

RM. kiute.ARMY

سماور (اشاره به پیوند سم+ آور= سماور) خودمی بیا بخلممممممممممT^T

Yuta😈
۱۹ مهر ۲۲:۴۲

حیح جواب سولمیتممم 

(منفجر شدن هارتم  خداااا
 بیا بخل
نم چ بگم
فق بیا بخل
منم خیلی دوست دارم بیبی کیتنم)

؛")هعییی

دددی راسسستی چانی میگه از اسکویید گیم ایده بگیرم فیک بنویسم نظر تو چیه؟!!!

بنظرت واسم زیاد نیست؟؟؟

بنظرت اصن میتونم؟؟

مطمئنن قلمم به این اندازه خوب نیست بنظرم اگه فرانک شی یا خود تو بنویسینش قشنگ تره

RM. kiute.ARMY

الهیییییی:">

واو 
گل گفت حتما ایده بگیییییییییر*0*
تذتنذثنتقذبتلن4ثقولتوص
میتونی پله پله شروع کنی و فیک جنایی و اکشن زیاد بخونی تا بهت کمک کنه*^*
این حرفو نزن:/
Victor
۱۹ مهر ۲۰:۲۱

 دددییییییی 

من ده روز دیه ۱۷ سالممم میشععععععع😃✋

 

RM. kiute.ARMY

ای ژانممممممممممممم*0*
Delaram
۱۹ مهر ۱۵:۱۰

یاد اهنگ روسی (سونامی ) افتادم

RM. kiute.ARMY

دقیقا اون بهم الهام کرد این وانشات رو بنویسم:">
Yuta😈
۱۹ مهر ۱۴:۳۳

خیلی دلم میخواد تجربش کنم:")

 

RM. kiute.ARMY

اوه:">
bts love
۱۹ مهر ۱۳:۰۱

حتما اتفاقا این دفعه برای حرف زدن از ×+-%  علامتا استفاده کردم که گیج نشن و راحت بخونن تا الان اسمات ویمینکوکشو نوشتم ولی سپشو ننوشتم مینویسم یکمی طول میکشه ولی عب نداره زودی برات میفرستم تو هم زودی بزار دمت گرم

RM. kiute.ARMY

اومو تشکرات جان دلم فایتینگ*^*
مهرسا
۱۹ مهر ۰۹:۱۳

هقققققققققققققققق

چه بد تموم شد 

ولی خب مهم نیس 

برای اولین بار توی زندگیم از شخصیت یونگی (تو داستان) متنفر شدم اصلا حقشه هر چی کشید حقشه این چه وضع رفتار با یه انسانه؟

نچ نچ نچ نچ

ولی خب بازم من کلا اشکم دم مشکمه گریم گرفت و ازت ممنونم یه چند وقتی بود دلم میخواست گریه کنم ولی لامصب هیچی اشکمو در نیاورد با خوندنش راحت شدم

ددی قلمت فوق العادست خیلی دوسش دارم 

بنظرم هر وقت تونستی بازم بنویس 

فایتینگ 

و

مرسییییییییی💜

 

RM. kiute.ARMY

ممنون مهرسا جونم شرمنده اگه چشم هات اشکی شدددد میاااااااااااااااانهههههههههههه:"(

فایتینگ متقابل*^*
Victore
۱۹ مهر ۰۷:۳۲

🥺😭😭😭😭😭 

کوک دیر کردی پسر . کاش بغلش میکردی حداقل .

ددی خیلی قشنگ بودددددددد.

راسی ددی  ...من شیمی  بیرون مد میرم کلاس .استادشم نرده خیلی کراشه و من روش کراشم 😃🤣🤣🤣🤣🤣

 خب دیه  همش بهم خیره میشه منم خر ذوق میشم ولی خب دبیره دیه .

تازه گوچی میپوشه  چه جذاب نه 😀🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

کاش شیرموزی ک خریده بود رو میخورد:>
قشنگ چشم های خودتن کهههههههههه!!
واو جون بابا میشه منم بیام کلاستون؟😂
Yuta😈
۱۹ مهر ۰۱:۱۲

اینم دومیه که برای سولمیتم نوشته بودم :)

 

~Dear no one~

تا به حال شده بخوای یه نفر رو با تمام وجودت بغلش کنی و بهش بگی دوست دارم بهترینم...!

تا به حال شده بخوای با یه نفر زیر اسمون پر از ستاره شب رو دور از هر نوع مشکلی بگذرونی

یا اینکه تا بحال شده دلت بخواد بدون اینکه کسی بهت گیر بده دعوات کنه محکم بوسش کنی بهش بگی ممنون که اومدی؟

تا به حال شده بخاطز دوباره حس کردن دستای یه نفر دور کمرت گریه کنی؟!

تا به حال شده برای استشمام کردن بوی یه نفر از خدا بخوای که دوباره ببینیش؟؟

تا به حال شده به این فکر کنی من چقدر دوست دارم¿

تا به حال شده به این فک کنی من عشق ورزیدن رو از تو یاد گرفتم؟!

تا به حال شده بفهمی تو نه فقط ********نه فقط سولمیتم بلکه حتی بیشتر از یه خواهر برام ارزش داری..!

تا به حال شده پیش خودت بگی **** چرا من رو انقدر دوست داره؟؟؟

میدونی چرا چون با تو خیلی چیزا فهمیدم:)

ای کاش یه روزی بتونم این پیام رو واست بفرستم 

نمیدونم کی جرعتشو پیدا میکنم
ولی امروز 31 شهریور ساعت 00:00 هستش

این متن رو با تمام وجودم برای تو نوشتم
اره 
برای تو
پارک چانیم♡

 

حیحححح

RM. kiute.ARMY

*در حال کوباندن خویش به در و دیوار*
عرررررررررررررررررررررررررررررر!!!
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!
به پای هم بمونیدددددددد همیشهههههههههههههT^T
همدیگه رو بدوستید همیشههههههههههههه:">
Yuta😈
۱۹ مهر ۰۱:۰۷

انیونگ ددی امروز چند تا چیز نوشتم نظرتو راجبشون بگو

 

~Hurts~

من این درد و رنج رو دوست داشتم
این زجر کشیدن رو دوست داشتم
این تنهایی رو دوست داشتم
من دیگه کسی و کاری نداشتم 
من دیگه هیچ عشقی نداشتم
هیچ کسی رو نداشتم که بخاطرش مواظب خودم باشم
امروز 30 دسامبر 2022 من جئون جانگ کوک برای اخرین حرفمم میخوام بهتون بگم هیچ کس رو به خودتون وابسته نکنین و بعدش نرین
اعتماد مثل یه کاغذه وقتی مچاله بشه
هر کاری هم بکنی دیگه به حالت اولش برنمیگرده
اینارو اون بهم گفت
فرشته ی عزیزم بهم گفته
اون خیلی حرفای ارزشمندی میزد
  باید با طلا اونارو روی دیوار های غول پیکر بنویسی جوری که مثل یه یاداوری باشه
یکی از حرفای خیلی قشنگش این بود که:
هیچکس متوجه ی ضعفات نمیشه
هیچکس متوجه ی گریه هات نمیشه
هیچکس متوجه دردات نمیشه
اما همشون متوجه ی اشتباهاتتون میشن
و باید بگم
کاملا حق با توعه فرشته ی من
کاملا
بارمن:گوه اضافی نخور فعلا باید زنده بمونی و بگو فرشتت چی شد؟؟؟
کوک:فرشتم:*)
*فلش بک به 12 ماه پیش
هییی نمممممجوووووننن بدددووووو دلم نمیخواد وقتی دارم میرم داخل بدون گل باشم زود باش اون بنفشه ها رو بردار 
جین هیونگگگگگ تروخدا کیک رو درست تزئین کنننننن
واااییییی یونگیییی شیییی جون من یه اهنگ راحت و قشنگ پیشنهاد بده اینا خیلی سختن
یونگی:دو دقیقه بیا گوهمو بخورررررر اههه دارم تمام سعیم رو میکنم....اه نگا این گروه جدیده یه اهنگ داده اسمش لایف گوز ان خیلی معنیش قشنگه ملایم و راحتع 
کوگ:عاشقتممممممممممممممممممم
یونگی:عاشقم نباش تهیونگی من رو میکشه🙂
کوک:اوه راشت میگی
نامجون:ما کارامونو کردیم داخل این نیم ساعت باقی مونده اهنگت رو تمرین بکن و یه نامه واسش بنویس شیرسنی هم بخر من و جین کار داریم فعلا...
یونگی:خیلی دلم میخواست بیشتر پیشت باشم ولی هوپیم و مینیم خونه منتظرمن فعلا...
کوک:اوک مواظب خودتون باشین
.......
بعد از 40 دقیقه بالاخره رسیدم بهترین لباسمو پوشیدم و با اجازه ی پرستارا وارد اتاق شدم حتی داخل تخت بیمارستان هم مثل فرشته ها بود
کوک:سلااااام فرشته ی منننننننن
ته:امووو....او..مدی ...عز..یزم
کوک:به خودت فشار نیار امروز فقط من حرف میزنم
.....
خوراکی.نامه.و وسایل دیگه رو روی میز بقلی گذاشت و سمت تهیونگ خم شد و اروم پیشونیش رو بوسیدو در جواب یه لبخند باکسی تحویل گرفتم
خب اینروزا چیکار میکنی؟! 
ته:پف چسکار فق کسی که میمیرن رو میبینم
کوک:کیوتیم انق ر زد حال نباش دیگه
ته:خب دوروغ بگم؟؟؟ تو دوروغ دوست نداری
کوک:کاملا درسته اقای کیم
ته: خب امروز هدیه ای نیاوردی؟؟؟
 کوک:اوردم اونم از بهترین نوعش
شروع کردم به خوندن و همراه با گیتار ریتمم رو ادامه دادم تهیونگ جوری تو فکر فرو رفت که انگار اومده بود بعشت و لاورش نمیشد
Yeah life goes on~
ته:بی نقص بود:)
کوک:اومووو جدیییییی یوهووووووو
ته:ساعت چنده؟
کوک:11:56
ته:خب بزودی وقت ملاقات تموم میشه
میخوای چیکلر کنیم؟!
کوک:میخوام فقط بغلت کنم ببوسمت و نازت کنم 
ته:سعی که جوری انجامش لدی که انگار اخرین بارته
کمی تعجب کردم اما واسم مهم نبود و با تمام توانم اون بدن ظریف و شکننداش رو بین بازوهام قرار دادم و لوسیدمش بغلش کردم نازش کردم و باهاش درد و دل کررم اونم گوش داد
ته:خب بسه میخوام یه چیزی بهت بگم
ثانیه ها میگذرن و ما از چیزایی که قرار باهاشون روبرو بشیم باخبر نیستیم
بخاطر همین میخوام بهت یه نصیحتی بکنم که خودم نتونستم درست انجامش بدم
کوک:چی...چی؟؟
  ته:هیچوقت کسی رو به خودت وابسته نکن و بعدش اونو قال نزار
کوک:گمشو بابا ولی اوکی خیلی حرف درستی زدی این کار از مرگم بد تره....همون مرگ از درون
ته:ساعت چنده؟
کوک:11:59
ته:بیا نزدیک...
کوک اومد کنارش و ته زمزمه کرد 
زود نیا پیشم و
اینو بدون که خیلی دوست دارم 
__________________ heart beat
    
کوک: منم ته....ته...تههههههههههههیوووووووونگگگگگگگگگگگگگگگگ..نههههههههههههه .....فرشتههههههههه اممممممممممممممم نهههههههههههههههههههههه کمکککک دکترررررررر بیااااااااااااااااااا
پایان فلش بک
بارمن:من اخرشو نفهمیدم یعنی...
کوک:اون روز تولدش بود.....
جلو چشمام چشماش بسته شد
سکوت کرد
نفس بند اومد
و جلو چشمام خط ضربان قلب دستگاهش صاف شد و صداش بدون وقفه شد
بارمن:اوه بروووو نمیدونم چی بگم غم اخرت باشه....
کوک:هومم ممنون من دیگه برم فعلا
تو راه خونه اهنگ hurts so good رو گذاشتم معنی اهنگش زیادی حس حالم بود ...
صبر کن ته بهمفته بود زود پیشش نرم الان 12 ماه گذشته پس...
به نزدیک ترین کلیسا رفتم از کشیش طلب بخشش کردم و ازش حلالیت گرفتم یه طناب نسبتا بلند اونجا کنار پرده بود گرفتم و به بالاترین طبقه ی کلیسا رفتم اونو به لبه ی پنجره گره زدم و یه گره ی محکم به اندازه ی سرم در انتهاش....
خدایا ممنونم بابت تمام روز هایی که به من اجازه ی نفس کشیدن دادی اما تنها دلیل نفس کشیدن من اون بود و من دیگه باید از اینجا برم...اره باید برم
پرستار:اون مرده...
دکتر:میتونستیم نجاتش بدیم ولی ترجیح میدم به زندگی دیگران کاری نداشته باشم
دکتر:تاریخ مرگ 30 دسامبر 2022 ساعت 00:00

 

هعی این رو بخاطر دوستم نوشتم و خب اولین سد اند...

RM. kiute.ARMY

سناریو کوتاه اما دردناکی بود:")
از این تصور کن های گریه اور...
فاک خودکشی تو کلیسا...
مهرسا
۱۸ مهر ۲۱:۱۲

وای وای وای 

دو سه روز نبودم ولی الان اومدم اینو دیددددمممممم

دددییییی نویسنده خودتیییییییی

وایییییییی

لبخندی کشیده بر لب دارم پدر مشکوک بهم زل میزنه و سپس زنگ میزند به تیمارستان تا این دیوانه را از اینجا جمع کنند و ببرند😂😂😂*

RM. kiute.ARMY

اره خودممT^T
وای جر بمیرم الهی😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۸ مهر ۲۰:۴۹

سد اند بود 

ولی 

دوسش داشتم 🙂😭

* خودآزاری تا کجا 

 

RM. kiute.ARMY

ممنونننننننننم:>
Ana ‌‌
۱۸ مهر ۱۶:۵۰

ددی حال سیکس پکات خوبه 😂؟ 

کم تر نشدن؟ بیشتر؟😂😂 

 

RM. kiute.ARMY

سخت در تلاشم تا بیشتر شن اما توده عضلانیم ضعیفه😂 هنوز همونیه ک دیدی اما خط کنار شکمم بیشتر شده:>
bts love
۱۸ مهر ۱۶:۳۶

خدا نکنه هیونگ واقعا عااالللیییی بود عاشقتممممممممممممم خیلی قشنگ بود خیلی قشنگگگگگگگ بود فوق العاده بود خسته نباشی منم دارم فیک سپمو مینویسم ولی یکی تو کامنتا نوشته بود ویمینکوک پس ویمینکوک هم تو فیکم هست اسماتشم هست سعی میکنم درخواستی هارو بنویسم تا تو هم زیاد به زحمت نیوفتی عاشقتمممممم❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

RM. kiute.ARMY

اومو عزیزدلمی قشنگم فایتینگ*^*
فقط برای وانشات بعدید زاویه دید راوی ، علایم نگارشی و دیالوگ هارو مشخص کن*^*
مثلا: 
نامجون:.... (این مدلی تا کسی سردرگم نشه)
Ana ‌‌
۱۸ مهر ۱۵:۱۶

حس میکنم بطور نامحسوس ریدع شده بهم 😂😂 

لقب من سونامیه...😂🚶 

بقیه شو هم خودتون بفهمین دیگه 😂😂😶

 

RM. kiute.ARMY

کنچانا به روی خودت نیار😂
Ana ‌‌
۱۸ مهر ۱۵:۰۷

اره اره میدونممم 

اصلا کاری نکردین

عمه های من بودن تو حلق همن همیشه 

و بطور نامحسوس باهم لاسم میزنن 

اره دیگه 

مگه نه امی ؟ 

( اره راست میگه منم شاهدم ) 

عا دیدی من اشتباهی دیدم احتمالا 😂😂🥕

 

RM. kiute.ARMY

من میرم تو حلق مونی اگرنه اون کلا پا نمیده😂
برو چشماتو بشور منم برم توبه کنم😂
Ana ‌‌
۱۸ مهر ۱۵:۰۴

اره دیگه 

حقته کیم فاکینیگ تهیونگ 

دل شکستن تاوان داره 

شکوندن دل ریدارام تاوان داره 

 

RM. kiute.ARMY

وای جر😂😂😂😂
baby buni
۱۸ مهر ۱۴:۵۶

راسی من الان یچیزی دیدم😐

وای اصن نمد چی بگم

مونی از قلم ددی تعریف کرد بعد از زبون ددی نوشت روت کراشم مونی

عخخخ هارت اتک خوردم

باید توی مومنتای کاپلای مورد علاقم ثبت شه:')

RM. kiute.ARMY

خودم نوشتم که روش کراشم😂
اومو:"> دلم براش تنگ شده...
baby buni
۱۸ مهر ۱۴:۵۱

عخ قلبم ددی🥲

چرا جیمینو کشدی؟🥲

بهم بگو شوگام جیمینو دوست داشت اما چون اون دختره ازش نینی داشتش جیمینو کنار گذاشت🥲

بهم بگو حق دارم از اون زنه و بچش متنفر باشم با اینکه بچهه بچه ی یونگیم بود😐🥲

اصن قهرم😐✋🏻😭

RM. kiute.ARMY

خود منم نمیدونم چطوری شخصیت ها پیش رفت😂
کلا همه توی این شات گناهکار بودن:>
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°
۱۸ مهر ۱۴:۲۴

علللل😐💘ددی نامجونیااا منم ~•-•~ کاپ کیک همون چاکلت موچی ~●~●~ فینن~~🤧🥺🐥به این زودی یادت رفت منوو/●~●\!؟؟؟

 

عللل خدا قوت @-@~ امیدوارم امسال حتما بخونی خوب و قبول بشی نامجونییی/*^*\!!!! از مونو چاکلت چه خبل@~@~!؟؟؟ نبیده!!@-@~

RM. kiute.ARMY

کاپ کیک من اسمتو عوض کردی خو میانه😂😂😂

مرسی شسرینکم*^* اره بچه ام درگیره:"(
....
۱۸ مهر ۱۴:۱۳

ولی این خیلی قشنگ بود:) 

RM. kiute.ARMY

ممنونT^T
minsana
۱۸ مهر ۱۳:۵۷

ددی میشه یکم فیک تهگی بیشتر بزاری دلم تنگ شده واسه این کاپل.... و تازه متوجه شدم خودت اینو نوشتی ....... خیلی قشنگ بود ..... من عاشق احساساتم .... از منطق متنفرم ‌‌‌‌..... ولی اطراف آدم پر از کسایی هست که آدمو مجبور میکنن یه آدم منطقی و خشک بشی .... عشق .... چیز خیلی عجیبیه ..... خیلی عجیب یهو میاد زندگی رو قشنگ میکنه حالتو خوب میکنه.... ولی یهو یه جوری زخم میخوری از طرف مقابل که احساس میکنی مردی فقط نفس میکشی....... ترجیح میدم فیک سد اند نخونم .... اصلا نمیخونم ولی این‌ چند وقت همش فیک سد اند خوندم خیلی قشنگ هستن ولی غمگینه  ........ خیلی بده یکی که خیلی عاشقش بودی یا هنوز عاشقشی بعد اینکه قلبت سنگ شد و روحت مرد برگرده پیشت ..... اون موقع اس که احساس میکنی هیچ ارزشی نداشتی ..نمیدونم چرا دارم اینا رو میگم...... هیج کس اینجا نیست که منو بشناسه .... شایدم بشناسه .... نمیدونم ولی ...... عشق شکل های مختلف داره .... درست مثل شکلات ..... من عاشق شکلاتم مخصوصا تلخ ۹۹ درصد ولی همه شکلات دو دوست دارم ..... عشقم همینطوریه ....... اونی که بیشتر از همه دوست داری میره سر .... بقیه هم بعدش فرار میگیرن مثل عشق به رفیق .،.... که هیج‌کدوم...... دووم نداشت برای من .... شاید من آدم مزخرفی ام که هیچ کس پیشم نمیمونه ولی هر وقت این وانشات های د اند رو میخونم .،.... همه اتفاقا میاد جلوی چشمم ... قبلا فرار میکردم ازشون ولی الان انگار میخوام همشونو جلو چشمم ببینم ..... یه مازوخیسم...‌ مریضم نه؟ 

خلاصه بازم نمیدونم چرا دارم اینا رو اینجا میگم ولی گفتم خودم به عنوان یه نویسنده که نوشته هاشو هر کس خونده فقط یه استیکر قلب فرستاده خودم دوست داشتم وقتی یکی نوشته هامو میخونه احساسشو بگه گفتم شاید تو هم دوست داشته باشی 

هرچی باشه تنها سایتیه که دارم .... فیک هاش ... فوق العاده هستن و از تو و مونی هم خیلی ممنون که نمیزارید آدم هایی مثل من تو اینترنت تنها باشن و حداقل اینجا یه سری نوشته رو داشته باشن که حداقل اونا با روحشون حرف بزنن 

خیلی فک زدم 

ساری 

Purple you 

Min Sana 

پ.ن خواستم بگم بایسم یونگیه...... همینطوری 

RM. kiute.ARMY

آه سانا شی:"(
نبینم غتو جیگر من...
چشم تهگی هم میزارم قشنگم*-*
ای جان هرچی دل تنگت میخواد بگو:)
وظیفه بود نازنینم :>
لاب یو*-*
Ana ‌‌
۱۸ مهر ۱۳:۵۷

دیرگفتی دانلود شده است و قرار نیست از قلمت بگذرم اره 

 

ددی دقت کردی جدیدا سایت سه تا بوزینه هیتر پیدا کرده 

همه پستا 3 تا دیس لایک دارن

RM. kiute.ARMY

نه بگذرررررررررررر:">

کنچانا بزار راحت باشن😂
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
۱۸ مهر ۱۳:۳۲

اقا این اهنگه...خیلی خیلی خوبه...

وایب یه هوای ابری توی ساحلو میده با یه دریای مواج...

RM. kiute.ARMY

دقیقا جیگرم:")
Ana ‌‌
۱۸ مهر ۱۲:۵۷

و منی که هنوز نخوندمش 

 

وایییییییییی مونیییییییییییییییییی 😍 

 

اوهو تو ملع عام لاس نزنید من چشا و گوشام پاکه

RM. kiute.ARMY

نخونش سد انده:"(

کاری نکردیم ک😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۸ مهر ۱۲:۳۸

حقیقتا از کوکوی منصرف شدم

و اینکه عجیبه که باهاش گریه نکردم

و عجیبه که انقد قلمت خوبه ددی

اگه خودت باهاش حال میکنی ب نظرم از این جور ژانرا بنویس

همین 3>

RM. kiute.ARMY

خوب شد گریه نکردی عذاب وجدان میگرفتم:")
ممنون من فقط تمتم تلاشم رو میکنمT^T
ممنونننننننننن تر!!! مرسی ک خوندی فدات شم*0*
baby buni
۱۸ مهر ۱۲:۲۷

چندتام ورژن داره🤐✋🏻

یونمینشو میزنم بر بدن👏🏻😊

RM. kiute.ARMY

ای ژانم*^*
baby buni
۱۸ مهر ۱۲:۲۵

ددیییییییییییی خودت نوشتیییی؟

وای عرررررررررر

ازش نمیگذرم باید بخونمش

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشه:">
باعث افتخارهT^T
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۸ مهر ۱۲:۲۱

توروخدا کوکوییییییی

لدفااااااااا

RM. kiute.ARMY

اسم کلی کاپل هارو گفتم اگرنه اسکات نداره:")
THE BOYZ 빵❤ 큐
۱۸ مهر ۱۱:۵۸

احتمالا اینم اشک دراره نه ؟ :"

 

RM. kiute.ARMY

شک نکن:">
عاقد کوکمین
۱۸ مهر ۱۱:۲۳

هقققق خیلی غم انگیز بود خدایاT^T

جیمین چرا انقدر همه جا مظلومه آخه این انصاف نیست:(((

جونگکوک خیلی بیرحمه جیمین حقش نبود اینجور باهاش رفتار بشه اون فقط عاشق بود
مرسیییی عزیزم خیلی خوب بود خسته نباشی*3*

RM. kiute.ARMY

جیمین بچه ام صورتش مظلومه:">
من دلم بیشتر برای یونا سوخت😂
Kim Miya
۱۸ مهر ۱۰:۲۹

ددی همین دیروز گفتی میخوای انگست بنویسی

به همین زودی گذاشتیش؟

حالا سد انده؟

ددی من قلبم ضعیفه 😟

ولی جای خالی اسمات حس میشه 😶😶

RM. kiute.ARMY

اره تو سه ساعت نوشتم😂
نخونیش ها سد انده:"(
اره😂
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۸ مهر ۱۰:۲۲

تلاش های بی وقفت اثر کرد ددی منم تلاش میکنم یونکوک ویهوپ هوپجین نامگی این کاپلای کیوت رو بیارم:_)

ولی بازم تاکید دارم رو حرفت

نه ویکوک نه جیکوک جانم فدا نامکوک:_)

کاپل فضایی عشق است و بس

ددی خیلی خوبی نمینویسی کوکمین😹✌

جیکوک مینویسی و این عالیه:,>

 

RM. kiute.ARMY

کاپلای فرعی خیلی دلنشینن:">
ای جان😂😂😂
ممنونیات:">
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۸ مهر ۱۰:۱۹

واییییی ددی این رسمشه؟؟؟؟؟؟

داستم تگ هاتو نگا میکردم و اتک خوردمممم

وانشات های نامکوک:")

دستام میلرزه ععر باورم نمیشه بلاخره هیق آرزوشو داشتم کاشکی روزی بزنی فن فیکشن های نامکوک:_)

 

moon🌛 Child🌜

ایگووو خب فیک جدید ددی رو بخون fix you نامکوکهه😉😉
Ana ‌‌
۱۸ مهر ۰۹:۳۴

ددی سایتو منور نمودی با شاهکارات..!

 

و منی که خر ذوق شدم 

moon🌛 Child🌜

قلمش کراشهههههههه🤧🤧🤧🤧
دد: منم رو تو کراشم مونی
Tara Mohamadi
۱۸ مهر ۰۹:۳۱

اخ ددی دیشب خوندمش

کلا احساس می کنم قلبمو از جا دراوردن

ددی من همیشه از عشق می ترسیدم و الان هم کارما کاری کرده که عاشق یکی نه هفتا پسر شدم که باهاشون۷۰۰۰کیلومتر فاصله دارم و حتی اگه بخوام برم میشه ۱۰ سال دیگه چونکه مامان و بابام راضی نیستن کارما تو روحت که یه هرزه به تمام معنایی🖕

RM. kiute.ARMY

بوس رو قلبت قشنگم:"(

اخ گفتی ها :)
Kim UnSoo
۱۸ مهر ۰۹:۲۴

جاست اوه گاد T-T 

 

ددی هم من رو میشناسه 

هم اشک دم مشکم رو 

هم زیادی احساساتی بودنم رو 

پس ایا نیازی هست بگم چقدر اشک ریختم پای این وانشات ؟ 

 

خیلی قشنگ بود یونو؟ 

وای زیادی خوب بوددددد 

خیلی زیادی خوب بود 

هیچ چیزی نمیتونم بگم که بهت ثابت کنه چقدر دوسش داشتم و کار بی نقصی بود ... 

 

وایب اجوشی من رو میداد ... و من بعدش او اس تی مورد علاقم از اجوشی من رو گوش دادم ... که زیادی خوب بود :"))) 

فایتینگ ددیییییی 

RM. kiute.ARMY

اونسویا میانه لاب من که اشکت رو دراوردم:"(
میانههههههههههههههههههههههه!!!

واقعا؟ ممنون مممممممممممنونمممممم!!!

الهی بیا بخلم:"(
یک عدد ادم :)
۱۸ مهر ۰۹:۰۸

بعد خوندنش نظر دادم؟ندادم؟

نمد ول الان میدم چنبار خوندمش و هرسری گریه کردم

ددی سداندات خیلیییی ادمو میبرع ت فضای داستان:)

عاشقشونم♡

نامه نوشتن قبل خودکشی رو خیلی خوشم‌میاد ازش چون حرفایی ک اونجا میزنع حرفاییه ک ت روی شخص نمیتونسته بگع یا زمان نداشتع یا نمیتونستع ب زبون بیارع و نامه فقد ی تیکه کاغذه ولی نامه هایی ک ت ت فبکات میاری حسو منتقل میکنع حتی با اینکع همون کاغذی

اهنگش خیلییی کمک کرد بهم و از دیشب رو اهنگه قفلی زدم چ وضعشه؟

کمتر اهنگ قشنگ بدار🥲

خیلی خوشحالم دوبارع ی سداند معرکه نوشتی...

همه نمیتونن سداند بنویسن پس اگ کسی خوشش نیومد و با حرفاش ناراحتت کرد جدی نگیر

من سعی کردم یبار سداند بنویسم ولی نمیشع

فقد کسایی ک بلدن چجوری بقیه رو اروم کنن میتونن بنویسن

چون خوب بلدن حرفای قشنگ بزن

البتع با همون حرفا میتونن ی سداند قشنگ بنویسن ک ادمو هم اروم کنع هم ناراحت

هقققق خسته نباشید ددی واقننن

RM. kiute.ARMY

ممنون که براش وقت گذاشتی و انقدر بهم ارزش قائل شدی:"(
میانه اگه چشم هات رو تر کردمT^T
اخ واقعنی؟:") من که مرگگگگگگگگگگگگگگگ!!! گلبممممممممممممممممم!!!
سلامت باشی عسل من بوس رو چشم هات:">
bts love
۱۸ مهر ۰۹:۰۰

خیلی قشنگ بود هیونگ ولی الان دارم عین ابر بهار گریه میکنم من ورژن سپشو خوندم قلبم داره از سینم میزنه بیرون واقعا فوق العاده بود هق خیلی قشنگ بود هق الان نمیدونم احساسمو چجوری بیان کنم تو ی جلمه خلاصش میکنم عالی ، احساسی ، غمگین هق واقعا عالی بود هق❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

RM. kiute.ARMY

تامثتبامضتثم
میانه هیونگ به فدات بره:"(
مرسی ک خوندیش برام خیلی ارزشمنده:"(
Rokajaki
۱۸ مهر ۰۷:۴۰

ب طرز فاخیی سد اند میدوسم ولی یونو... دیگه جونگ کوک قندوعسلم نیس تنها با ی شات تبدیل ب همون شیرزوفرنیه بوق میشه هیییییی

ولی چرا قلمت انقد خوبه ددی؟ خب ببین معمولا سداندا خیلی آدم باید حرفه باشه ک بخواد ی سد اند درست حسابی در بیاره و خب اصن من نمیتونم حرف بزنم:")

RM. kiute.ARMY

 اخ اخ اخ:")
نفرما روکا شه وظیفه بوددددددد مرسی که خوندیششششششششششششششT^T
تماتقثبمصتثامبتص
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
vimin shiper
۱۸ مهر ۰۷:۲۷

عررر ددییی خودت نوشتیش؟

خیلی قشنگ بوددد*-*

ایح اشکم دراومد...

RM. kiute.ARMY

ممنون قشنگم:")
میانه یادم رفت ویمین بزنمT^T
...
۱۸ مهر ۰۳:۰۶

یه لحظه صبر کنین.. 

نویسندش کیه؟ 

خدایااااااا

ادمینهههههههههه

خداییییاااااا

میدونی از کجا فهمیدم؟ 

یادمه گفته بودی وقتی فیک میدی کلی ورژن میزنی بعد اینم کلی ورژن داش ಠ﹏ಠ 

خلاصه که خداییش خوب بووددد

بازم بنویییس

ززیاد بنویس ادمین... 

RM. kiute.ARMY

واقعا ممنونم که بهم توجه میکنی چش مینویسمT^T
...
۱۸ مهر ۰۳:۰۳

گریم گرفت.. 

واقعا میگم.. 

اولین وانشاتیه که باهاش گریه کردم.. 

دقیقا همونجا که هوسوک اومد پیش یونگی.. 

دقیقا همونجا گریم گرفت.. 

من بازم ازینا میخواامممم

ازین کارای پر مفهوم میخواممم

RM. kiute.ARMY

میانه فدا چشمات ک اشکی شد:"(
...
۱۸ مهر ۰۲:۴۷

اسمات ندارههههه

سپم هسسسس

انگستممم هسسسسس

من برم بخونممممممم

RM. kiute.ARMY

برووووو فایتینگ*^*
...
۱۸ مهر ۰۲:۴۶

ورژن سپممم دارههههههه

خدایا مرسیییی ಥ‿ಥ 

ادمین مرسییییی

نوووویییسندهههههه

مررررسییییی عشقممممممممم ಥ‿ಥ 

ححححممممملهههههههههه

RM. kiute.ARMY

وظیفه بود:>
میدونم اسکلم به روم نیارین
۱۸ مهر ۰۱:۰۲

ژووووووون ویکوک😁😁😐😐

میدونم شنقلم🙂

RM. kiute.ARMY

اخ جوون*^*
دور از جون😂
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°
۱۸ مهر ۰۰:۰۳

واووو.". تا حالا آنقدر اینجا رو خلوت ندیده بودم @-@!! 

چطوری نامجونییییی/*-*\!!!! حالت خوبه!؟؟؟ •-•~ نکنه منو فراموش کرداهه!؟؟/:-:\

 

هعیییی"-"~~~ چه روزایی بودا چه داغ بود هیجانات الان همه چی ملوووو~~~ بیده "-" 

نام‌نویسی فن فیک فول از کوکوی داریم تو گنجینه

/•-•\!؟؟؟

 

از مونو چاکلت چه خبر●~●~!؟؟؟ خودت چی نامجونی!؟؟ درسا خوب پیش رفت!؟؟*-* کنکور تمام!؟؟

 

/:-:\ چرا انقدر سوت و کوره همه جا جللل●~● دلمان گرفت اون چوب کجاست باهاش روشن کنم ملتو دنبال کنمشون بوشون تونم/●~●\!!! 

RM. kiute.ARMY

چون تایید نشده😂
اگه یه نشونی بدی یادم میادت:")

نه جان دلم هنو نداریم:"((

اونم خوبه کیوت بانمکم*^* هی اره اما موندم پشت کنکور😂
وای خدا من میخورمتا:/
Vampire
۱۷ مهر ۲۳:۲۹

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اصن بغض لعنتی نمیزاره نفس بکشم...

 

 

 

 

#ومپ😭

RM. kiute.ARMY

میانه چینجا گریه نبکن:">
par pary
۱۷ مهر ۲۳:۱۵

اخجون ورژن سپ هم داره

از سپ نمیشه گذشت

عررررررر( جدیدا خیلی عر میزنم) 

RM. kiute.ARMY

منم همینطور😂
Moon moon
۱۷ مهر ۲۳:۱۴

فقط میرم عر بزنم....

همین🤧🤧😭😭😭

RM. kiute.ARMY

نه نرو:"(
Merey..ᗯᗰ
۱۷ مهر ۲۳:۰۰

عهعهعهعهعهعهههههههههههه این همون ک استوریت بوددددد من با کله و دست و پنچول و چانه و یمسخنصخص برم دان کنممممممممممممکنسخسنسخست

ژون ورژن هاااا⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩⁦8-)⁩

RM. kiute.ARMY

اره همون بود😂
باعث افتخاره:">
minsana
۱۷ مهر ۲۲:۵۳

من که حالم بد هست ..... هی وانشات سد اند بزارید خب!

من یونمین فول اسمات میخوام!

به خدا انقدر گریه کردم خسته شدم... اینم که دیگه زار زدم باهاش 

RM. kiute.ARMY

الهی:"(
Kim_tae tae .....
۱۷ مهر ۲۲:۵۰

سنمسنس چرا انقدر انگست زیاد شده نمیگین ما قلبمون میگیره 😔(مظلوم نمایی*)

 

مگه ی فیک فلاف خار داره🗿😂

RM. kiute.ARMY

میانههههههه:">
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۷ مهر ۲۱:۳۹

اوکی ولی ینفر داره پیاز خورد میکنه 

خودش بیاد اعتراف کنه لطفا 🥲

RM. kiute.ARMY

گریه نکنی ها:"(
Rokajaki
۱۷ مهر ۲۱:۲۷

عرررررررررررر گداشتیش ککککککککککککککککککککککککک من اومدم پی وی گفتم بهم بدی://///// فک کردم قدیمی بود...

هییییییییییییییییق خلاصش خیلی خوب و فاکی و خفنهههههههههه:""""""""""")

 

RM. kiute.ARMY

واقعا؟😂 نه بابا تازه نوشتمش اون هم تو سه ساعت:">
ممنوننننننن عرررر تو خیلی بهم لطف داری:">
Tae Kook
۱۷ مهر ۲۱:۰۸

اخجون ویکوک چه عجبی ویکوک خیلی کم شده جون من همش یا دختر پسریه یا کاپلای دیگه یا کوکوی تلوخدا ویکوکو کم‌نکنید جون من به تهکوک بستس😅😅😅😅😅🥲🥲🥲🥲🥲

RM. kiute.ARMY

منم موافقم ته ته یه ددیه😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۱۷ مهر ۲۰:۵۱

* سد اند نباشه 

* سد اند نباشه 

* التماس میکنم سد اند نباشه

 

* زمزمه های بنده قبل از دانلود و خوندن شات :)

RM. kiute.ARMY

باید بگم...
میانه:>
.Mitsuha x Wonho shl.
۱۷ مهر ۲۰:۳۲

نوشته ددی خداااسسستتتتتتت، فضایی ها اتکککککککککککک به ریزییییی⚔️⚔️😎😎💛🧡❤💛🧡

RM. kiute.ARMY

*از خجالت آب میشود
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۷ مهر ۲۰:۲۹

پشماممممممممم ددی خودت اینو نوشتییییییییی

چینگده خفنننننن

اورین

اورین

بیت افتخار میکنم 3>

RM. kiute.ARMY

ممنون جان دلم خجالتم ندهT^T
شوگولییی
۱۷ مهر ۲۰:۲۵

عرررر برم بخونمشㅠㅡㅠ

RM. kiute.ARMY

نوش جونت:">
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۷ مهر ۲۰:۲۳

وای خدای من با چه خوشحالی دانلودش کردمممT^T

چرااااااااا

چرااااااااااا

چرااااااااااااااا ددی

چرا ننوشتی سد انده؟

تازه جزوه فارسیمو نوشتم اومدم دیدم این اومدههههه

اما چرا سد اندددددددد

قلبم درد گرفت :)

خیلی جمله های توش معنی داشت ...

RM. kiute.ARMY

نمد یهو زد به سرم سد بنویسم😂
واقعا؟
خوشحالم:)
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۱۷ مهر ۲۰:۰۴

بلاخره ویکوک ...

* وی با لگد درو باز میکند و با کتاب فارسی درون دستش لبخند تلخی میزند

RM. kiute.ARMY

من عاشق ادبیاتم ادبیاتتو بده من😂
Hasti(جدیدا اهراز هویت شده پیش ددی:)
۱۷ مهر ۱۹:۵۴

عرررررر ددی وانشات داده عرررررر

عاشق قلمتم خیلی عررررره😍😍😍

RM. kiute.ARMY

منم عاشق تو ام:>
MIN MOTI
۱۷ مهر ۱۹:۵۰

وااااااو😶

مرسی ددی😁

RM. kiute.ARMY

ولکام لابم*^*
Fateme
۱۷ مهر ۱۹:۳۹

لطفا ورژن کوکویش رو هم بزاااریییین پلیییییییزززززز😢😢😢😢😢

RM. kiute.ARMY

اخه اسمات نداره جانم *^* من فقط اسم کلی کاپل هارو گذاشتم*^*
Fey
۱۷ مهر ۱۹:۲۲

بهتر بود بجای سونامی اسمش میشد بخوان و عر بزن 🥲🤣

RM. kiute.ARMY

وای جررر میانه😂😂😂
Vkook. Darya
۱۷ مهر ۱۹:۰۷

عررررررر بزنم یا زودهههههه ؟

بمیرم یا زودهههههههه ؟

ددییییییییی این چیهههه ؟ چشمام کوری گرفته یا واقعیه ؟

میدونی که من برای کارات میمیرم و این ژانر ؟ 

من مرگگگگگگگگگگگ 

برم با عرر زدن بخونم 🚶‍♂️..

RM. kiute.ARMY

نه خدا نکنههههه دریای منننننننننننT^T
ثقالنتصاثنقلعصنعثقن
عرررررررررررررررررر!!!!
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!
Ronia !!
۱۷ مهر ۱۸:۵۸

(ورژن نامجینشو خوندم با توجه ب اون نظر میدم)

خیلی قشنگ بود! :)

واقعا زیبا بید... لذت بردم :)

منم جدیدا دوباره فکرم داره ب سمت خودکشی میره ولی یاد دفعۀ قبلم میفتم و به گوه خوردن میفتم :)

آره خلاصه... ولی جین نباید میکشت خودشو شاید زنده میموند

(انگار پسر شهناز خانوم همسایه بغلی مرده اینجوری نشستم غیبت میکنم)

همش تقصیر زن عن نامجون بود عن ماااار

کـثـافـت

ولی ددی بنظرم بعضی آدما به دنیا میان تا بدبخت باشن میدونی چی میگم؟

پول واقعا خوشبختی نمیاره...

هرچند جین پولیم نداش بیچاره :)

ب هر حال خیلی قشنگ بود

 

RM. kiute.ARMY

نکنی خودکشی ها:"(
شاید هم نمیموند:"((
ممنون ببخشید اگه ناراحتت کردم:">
یک عدد ادم :)
۱۷ مهر ۱۸:۳۶

عرررر ددی ب ما فک نمیکنییی؟

فقد ی سداند کم دارع ت ژانراش ک جسدم بمونع رو دستت

وایییی جباهبهحبهخبخخمببهمبهجمهب برم بخونم بیتم با کامنتام خودمو بکشم؟

دویدن سمت دانلود🥲🙂

RM. kiute.ARMY

سد انده منتها ننوشتم یاح یاح😂
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۷ مهر ۱۸:۳۰

خخخ الان کدومو بخونم:_)

کوکمین میخونم نامجین زیاد خوندم تراژدی

RM. kiute.ARMY

بوخون:>
Dream💙
۱۷ مهر ۱۸:۲۹

اوا هیچ کامنتی نیست...البته که امیدی به فرست شدن نیست ولی حدالاقل خوشالم جز کامنتای اولم😂

RM. kiute.ARMY

ای ژان😂
Namjoonii
۱۷ مهر ۱۷:۳۳

پنج تا ورژن داره و نویسنده‌شم دیگه خودتی..

لتس گت ایت

RM. kiute.ARMY

ممنون:">>>
سیبذاتسرنیتزاشرصنتاث
Paniz⁷
۱۷ مهر ۱۷:۳۳

وای دد دلم میخاد اینو بخونم ولی میترسم سد باشه بعد پشت کاری که از ایتو خوندم پارم کنه😂

و یه کاری  کنه عر بزنم قشنگ..

سو میزارم بعدن 

ولی اوفی:)

رایترش خودتی؟:)

RM. kiute.ARMY

نه نخون از من به تو نصیحت😂
اره خودمم*^*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۷ مهر ۱۷:۲۴

به نام خدا...

از احساسات تلخی که همواره پشت نقاب لبخند و خنده زندانی میشه میگم...

تلخی و غمگین بودن یک کار برام قابل توجه تره...

نه اینکه دید تلخی به دنیا داشته باشم...

صرفا به دلیل پایانی که قراره برای اون داستان تلخ رقم بخوره...

من واقعا قلم روونت رو دوست دارم نسی...

درشون احساساتی که در عین سادگی قابل تامل هستند بیان شده که باید بهشون بها داد...

داستانهای تو همواره بیشتر برام شبیه به واقعیت جلوه میکرده...

وجود یک شخصیت زن در کارهات همیشه برام لذت بخش بوده حتی اگر نقش منفی جلوه کنه...

هر چیزی من رو غمگین نمی کنه چون مطمئنم خودت هم به خوبی میدونی که چقدر قلم خودم سنگینه...

اما با خوندن Tsunami لبخند همیشگیم از روی لبهام محو شد...

خوندن روایت عشق و شخصیت افرادی مثل سئوک جین واقعا دردناکه...

اینکه نه توانایی جنگیدن برای رسیدن به معشوقشون رو دارن...

نه فرصتی برای شروع دوباره بدون اون...

و نه خانواده ای برای تسکین این درد...

دردناکه اما هستند این انسانها در دنیای واقعی خودمون...

طوری که من از خودم میپرسم نکنه جمله " تو خودت اشتباهی به زمین فرستاده شدی. خدا هم تو رو نمیخواد..." نامجون واقعا حقیقت داشته باشه؟؟؟

خیلی جاها ما واقعا مختار نیستیم...

و مگه عدالت نباید برای تمام انسانها اجرا بشه؟؟؟

پس جواب این سوال بزرگ چیه؟؟؟

علت این تبعیض چیه؟؟؟

سئوک جین امید داشت و چه امید تلخ و دردناکی...

گاهی انگار واقعا نمیشه نقطه روشنی در اون تاریکی پیدا کرد تا به امیدش بخوای به نفس کشیدن ادامه بدی...

نمیتونم بگم اگر جای سئوک جین بودم چه راهی رو انتخاب میکردم...

چون پول همه چیزه...

و سئوک جین حتی پولی نداشت که بخواد از یک ماه باقی مونده زندگیش به زیبایی استفاده کنه...

فقط میتونم بگم دردناک بود...

حتی بیشتر از کار Eight ...

عمیق تر بود و قابل تامل و پخته تر...

ازش لذت نبردم اما من رو به فکر فرو برد...

و این نشون دهنده اینه که تو باز هم با داستانی دیگه از خودت من رو به تفکر بیشتر مجبور کردی و بابتش ممنونم ازت...

موفق باشی و منتظر کارهای بعدیت میمونم 💜💜💜

دوستدار تو آلما کهکشانی Galaxy_Macknae_World@

RM. kiute.ARMY

سلام بر بانو:>
واقعا ممنونم که براش وقت گذاشی و خوندی و از همه مهم تر که به چیزایی که مینویسم و الگو هایی که دارم دقت میکنیT^T
من خوشم میاد از هر جنسیتی تو فیکم باشه:>
ام سوکجین..فکر کنم کسی بود که میشناختم اما نمیدونم اما میشناختم...
اره از ایت بهتر بود شاید کمتر بود اما بهتر بود:>
ممنون از تو عزیزدلم که برام انقدر ارزش قائلی!
Yuta😈
۱۷ مهر ۱۷:۲۳

فک کن وسط کلاس زیانت بیای سایت موقع گشتن یه فیک ببینی ددیت یه فیک فاککیییی نوشته که شرح حال زندگیته

من میتونم با این فیک زندگی کنم

همون طور که هممون با دزیره زندگی میکردیم

RM. kiute.ARMY

خجالتم ندهT^T
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
۱۷ مهر ۱۷:۲۲

مال خودته دد؟:"))))))))))))))))))))))))))))

هقققققق....

هفتمین لایک به نیت بنگتن:")

RM. kiute.ARMY

ای من ب فدات:>
ECLIPSE
۱۷ مهر ۱۷:۲۱

ددی ددی ددی

برا خودتهههههه

ماشالا

ححاطهبتکطملطکای

عالی بووووووووودددددددددد

جتطکازپاطکاژ

 

 

 

ااا فرست؟

RM. kiute.ARMY

اره اما بین خودمون بمونه نگو فرستتتتت😂
Ronia !!
۱۷ مهر ۱۷:۲۰

ددی بعد کلاسم میام میخونم

فقط یچیزیی

انتظار داشتم نامکوک باشه کاپل :)

RM. kiute.ARMY

این و خواهرم بهم سفارش داده بود فقط اجازه داد به چندتا کاپل تبدیل کنم:>
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان