BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات a kiss of true love

7_b8zb.png

  

نویسنده VK–Cheri
کاپل نامجین
ژانر فانتزی . رمنس 
محدودیت سنی ندارد

 

برشی از داستان:

من هیچ وقت عاشق نمیشم ..

هیچ وقت به کسی دل نمیبندم و در تمام زندگیم تنهام ..

حتی اگر عاشق بشم ، هیچ وقت قرار نیست اغوش اون نسیبم بشه (باهاش وارد رابطه بشه)

من کیم سوکجینم ..

مردی که مقدر شده به تنهایی ..

عشق من ..

یعنی مرگ !

 

🖤🎈🪞DOWNLOAD🪞🎈🖤

  

805_vpfe.png

۱۵ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هانجی
۱۰ آذر ۱۵:۴۴

باز بایس من سقط شد 

کراش جذابم زجر دید 

من نمیدونم مشکل از کجاستتتت

شکست عشقی و بدبختی اینا از کجاستتت

RM. kiute.ARMY

دعا نوشتن😔
نرگس
۰۶ آذر ۲۲:۲۵

 من با این فیک مردم:)

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسم:")
Pikoniko
۰۵ آبان ۱۵:۰۳

ناموسا بزار یه حقیقتی رو بهت بگم😐💔

 

 

عکس نامجون رو گذاشتی رو پروفت از روز اول تا احساس میکنم دارم با خود نامجون صحبت میکنم

🤣به مولا که عین خودشی

RM. kiute.ARMY

بوگو*-*

وای ناموسا؟:|
جررررررررررررر خورم دخترم شرحه شرحه شدم😂😂😂
Piko niko
۰۵ آبان ۱۲:۴۰

هلو باشه یکم دوز بره بالا😂

 

اوکی حاجی همین غمش یکم شیکه😐:/

ولی چشم حالات کاراکترم میبریم بالا 

اصن اینقدر ببرم بالا نیاز به قلیون نباشه بریم کوچه خیابون هامون با معتادا شیشه بکشیم😎

یه قمه برداریم بریم قمه کشی 

 

RM. kiute.ARMY

چش حاجی😂

اووووف خریدارم😂
Pikoniko
۰۵ آبان ۰۸:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

باز اومدم😐💔🌊

یالله یالله 

دختر اون قلیون رو چاق کن یکم فیض ببریم🤤😂

 

اها یه چی یه فیک نوشتم هنوز کامل کامل نشده 

اما میفرستم تو بخون اگر خوب بود ادامه بدم اگر نه پاک کنم دوباره ادامه بدم😐💔

 

 

****************************************

 

اگر خوب بود که هیچ😂

RM. kiute.ARMY

دو سیب نعناع یا پرتقال حاجی؟😂

داستانش غم داشت:)
قشنگه...
مشتاقم ببینم اخرش چی میشه!!
اسمش خاصه ناموسا!!
فقط حالات کاراکتر رو بیشتر توصیف کن اگرنه همه چیز پرفکته و قلم مختص به خودتهT^T
تامبتاثصکعقالصم
HANOUL
۰۳ آبان ۱۵:۱۵

وای هموووووووووووووون

چجوری تا الان زنده موندم خودمم نمیدونم.

چقد سکشی بوووووووود

😶😶😶😶😶😶😶😶😶

RM. kiute.ARMY

خیلی:">
Merey..ᗯᗰ
۰۳ آبان ۱۱:۰۶

راستی...

چرا من به انعکاس جین روی اب..

بخصوص اونجا که لباش میخوره به لبای انعکاسش...(:

حسودیم شد؟؟؟

چرااا؟؟؟

ن ن ن چرااا؟؟؟؟

نسخسپمسمسطنطسخسنهسن

RM. kiute.ARMY

آب هم نشدیم😂
هرچند اولش آب بودیم😂
Merey..ᗯᗰ
۰۳ آبان ۱۱:۰۴

عرررر وی خر ذوق شده ام...

یک عدد جادوگر خوشحال😂🤝

و در مورد وانشات...

🙂ناموصن

🙂قلبم

🙂شرحه

🙂شرحه

🙂 شد

🙂 فاک!

RM. kiute.ARMY

لبخند تو از گریه غم انگیز تر است😂
Fateme
۰۳ آبان ۱۰:۲۳

یکی از بهترین فیک هایی که خونده بودممم بووود

نویسندهههه قلمت عالیه 👌فایتینگ❤

RM. kiute.ARMY

موافقمممممممممT^T
Merey..ᗯᗰ
۰۳ آبان ۰۰:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کیوتم همه چی حله فقط...

واشات؟؟؟؟

و اینکه اره بچه های هیبرید رو خوندم یه سپمین دیگه معرفی کن(:

سپمین پلیززز

و اینکه اینو میخام دانلود کنم بخونم و وقتی اومدم که جوابتو ببینم نظرمم میگم در موردش..(:

راستی کیوتی گفتی ناممین اپ میکنین سو اینم وانشاتش و بخونش نظر بده(:

تو پوسترش ریدم چون هیچ جا عکس مومنت از ناممین غیر از این پیدا نکردم../:

**** ********* * * * *** ***

یادت نره خودتم بخونی نظر بدی

تو اسماتش کلا داستانو عوض کردم یکمم فانش کردم بخندین😂

RM. kiute.ARMY

آه در بساط ندارمT^T
اومو اوکایی*^*
وای عاشقشششششششش شدممممممم😂😂😂😂نمد چرا خنده ام اومد اما فاک!
عالی بود!
وسطاش من از استرس نامجون شاش بند شدم:/
یک عدد نامجون افسر پلیس پی:)
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال :/
۰۲ آبان ۲۲:۵۷

من خوندمش و واقعا قشنگ بود:)

خب من معمولا انگشت نمیخونم چون واقعا روحیمو بهم میریزه و حالم بد میشه

ولی موقع خوندن این کار هم خندیدم هم گریه کردم به نظرم خیلی عالی بود موفق باشی نویسنده عزیز♡

RM. kiute.ARMY

هق:">
HANOUL
۰۲ آبان ۱۷:۰۱

ددی کیوووووووووت

موهای نامجون تو کنسرتو دیدی؟

نه

واقعا دیدی؟

شبیه این رئیس مافیا ها شده بود.

اونایی که بوی الکل میدن

کراواتشونو شل میکنن

زبونشونو رو لبشون میکشنننن

واهاییییییییییییییییییییییی

چرا من انقد منحرفم

نههههه

دیگه نمیتونم تحمل کنممممممممممممم

نتونستم لایو کنسرتو ببینم ولی دوستام از نامی برام هزار تا عکس فرستادن

همون موقع که چشمم به موهاش افتاد میخواستم رگمو بزنم.

بسه دیگه

چقد زیر این پست زر زدم

ببخشید نویسنده

بای 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

اون آندر کات هاش:)
*افتادن فشار*
نگو:)
من اولین کنسرتی بود که بدون قطع شدن نت و پریدن لینک کامل دیدمش😂
...
۰۲ آبان ۱۵:۴۰

خیلی قشنگ بود... 

حرفی ندارم ولی خیلی قشنگ بود.... 

عشق همیشه نباید پایان خوبی داشته باشه... 

RM. kiute.ARMY

موافقمT^T
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۲ آبان ۱۵:۱۲

فورراوررررر وی آر یانگگگگگ 😭

دد چرا من وقتی با گوشیم کامنت میزارم کامنتم ارسال نمیشه

یعنی نمیدونم شایدم ارسال میشه ولی میدونی 

کامنتایی که با گوشی گذاشتم هیچکدوم جواب ندادی ددی ولی اونا که با لپ تاپ اومدم‌تو ساین گذاشتم جواب دادی 

چرا ؟

یعنی مشکل از گوشیمع؟

RM. kiute.ARMY

والا ندانم شاید:"(
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۲ آبان ۱۴:۲۸

وای دد واقعا خیلی بده 

من نتونستم کنسرت و درست و حسابی ببینم 

چندتا اولی ها رو دیدم نت قطع شد 

الان اواره ام بین پیجا و اکانت های اینستا تیک تاک توییتر فیس بوک و ...

ماشالا همه اکانت هام پرایوتن 

اعضابم بهم ریخته مامانم هی میگه پاشو اینکارو بکن پاشو اونکارو بکن 

اعضابم شخمیه الان 

اههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

گااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد 

فاک تو لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااف :)

RM. kiute.ARMY

الهی بمیرم درکت میکنم:"(
مهم اینه ک از ته دل بنگتن رو همیشه ساپورت میکنی کنچاناT^T
الان ک دارم کامنتت رو جواب میدم اجرای فور اور یانگه:")
potter head
۰۲ آبان ۱۳:۵۶

اخ جون نامجین ددی اگه بدونی چقدر منتظر بودم 

ولی تو این چند روزه هرچی خوندم یه جوری بود که دل سینگلا آبشه 

RM. kiute.ARMY

ای ژان😂
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۲ آبان ۱۱:۵۵

وای دد ساعت یک و نیم کنسرته ...

کلی مومنت میریزه سرمون 

اوه گاد

دارم‌نمیتونم

 

RM. kiute.ARMY

منم دارم نمت:")
رنگ موهای کوک...
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۲ آبان ۱۱:۵۲

خب میشه گفت بهترین چیزی بود که میتونستم در این مدت بخونم.

فانتزی متفاوت و شکستن تمام کلیشه ها با تمام قدرت چیزی بود که در جملات اول من رو به خوندن ترغیب کرد.

پیشرفت قلمت به طرز عجیبی حس میشد و بابتش خوشحالم.

نبوغ و خلاقیت در چند مورد توی این داستان کوتاه حس میشد و من رو بیشتر و بیشتر بهش وابسته کرد.

در ابتدا شکستن کلیشه بوسه حقیقی عشق و دوم اضافه شدن یک دهه با هر بار بوسیدن و در آخر یا من یا تو در ازای این عشق.

و جمله آخر به معنای حقیقی من رو تحت تاثیر قرار داد 

« و عشق چیزی نبود که میخواستیم ..
ما باهم بودن را میخواستیم اما باهم رفتن نصیبمان شد »

خسته نباشید و با تمام وجود منتظر کار دیگت خواهم بود 💜💜💜

آلما کهکشانی

@Galaxy_Macknae_World

RM. kiute.ARMY

ای ژان دل به به*^* قند و نبات گفتی اصن
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۲ آبان ۱۱:۵۱

به خلاصه‌ اش میخوره انگست باشه

RM. kiute.ARMY

هق:>
𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
۰۲ آبان ۱۱:۲۶

تو میتونی...

میتونی.......

اعصاب ادمینارو خورد نکن...

نفس عمیق*

میرم بخونم...

RM. kiute.ARMY

*ریختن کاسه ی آب پشت سر آرمیتا
𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
۰۲ آبان ۱۱:۲۶

ننویس ننویس

RM. kiute.ARMY

افرین داری خوب پیش میری😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان