BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Devil's Triangle

7_8orc.png

⚠️FULL⚠️

نویسنده VK–Cheri
کاپل ویکوک
ژانر مرموز . رمنس . پایان باز
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 109

  

مقدمه:

 بر اساس حقایق رخ داده در مثلث برمودا

     

🚫🌀🔺DOWNLOAD🔺🌀🚫

  

805_vpfe.png

۲۵ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora(خیار🥒)
۱۱ شهریور ۱۶:۰۶

دلم می‌خواد دریا رو بزنم ولی در عین میخوام بغلش کنم

دریا فاک یو😐🤍🥲

حالا تا یه هفته خواب به چشمم نمیاد

اصن من که میدونم اینجوری میشم چرا پایان باز میخونم؟

نمیتونم دربرابر قلم دریا مقاومت کنم🥲

*خیره شدن به افق

*بغض

*اشک

*ضجه

*تشنج

*غش

.

.

.

دستتگاه مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد...لطفا بعدا تماس بگیرید

RM. kiute.ARMY

این فاک یو حکم مری می رو داره😔
*تولید آب قند با عشق
بیا بخور عزیزم😔

the holly dastgah is no in hand....please zang later
Jm
۰۱ آبان ۲۲:۳۸

ممنون مرسی 😊

RM. kiute.ARMY

فداتمممممم*0*
Jm
۲۹ مهر ۱۹:۲۳

سلام من تازه با سایتتون آشنا شدم نمیدونم از کجا باید بخونم میشه من رو راهنمایی کنین ممنون 

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل من خوش اومدی*^*
قشنگ توی باکس جعبه ابزار سایت آموزش دانلود قرار داده شدهT^T
T
۲۳ ارديبهشت ۱۸:۴۶

فیک تصویری تو سایت هس؟

RM. kiute.ARMY

وبتون منظورته قشنگم؟

Hope Shiny
۲۳ اسفند ۱۸:۴۵

تو منو با این فیکات میکشیییییییییییی❤️‍🩹

من فنت شدم ویکوک.دریا😅🖐🏻🫀

کیا مث من باش عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

زدن؟ 😹👀🌿

RM. kiute.ARMY

لامصب آرشیوش بهشته:">
Nilo
۲۷ آبان ۱۹:۱۰

داستانشو دوس داشتم خیلی خوب بود...فقط اگه از تخیلت استفاده میکردی و مثلا اتفاقی که بعدش میوفته یا یه همچین خیالاتی توش وحود داش خیلی باحالتر میشد و من واق کنجکاوم که چه اتفاقی افتاد براشون....و قلمت یجوریه که ادم راحت میتونه اون اتفاقاتو تصور کنه....

 

 

 

و یه چیز دیگ..ددی یه فیک بود که اخرش تهیونگ قلبشو به کوک اهدا کرد....اسمشم یادن رفتهععع

Mooni🌜

نویسنده
♡ kim so min
۲۱ آبان ۱۵:۵۹

اوکی من دیگ زنده نیستممممممممممممممممممممممممممممم

نویسنده به مولا حلالت نمیکنمممممم تا چن هفته سرش افسردگی میگیرم متمعنم :|

ودف چرا فصل 2 نداره ؟

چرا پایانش بازه ؟

چرا من نباید بفهمم تهش چی میشه ؟

چرا باید بمیرن ؟

چرا ؟ چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هعی یکی بیا منو جمع کنهههههههههههههه اعتراف لحظه اخرررررررررررررررررررررر  ( وی ی دور سر داستان عررر میزد و ی دور سر سینگلی خدش ...هعی )

 

 

 

 

 

فصل 2 چیزی بزار حتمااااا تا لحظه مرگم این داستان یادمه ...حتمااااا :|

اوکی زیادی زریدم خسته نباشین بای ♥

RM. kiute.ARMY

شلیدم زنده موندنT^T

سلامت باشی لاب من*-*
Temis
۱۴ آبان ۱۹:۰۷

هیچوخ نفمیدم فاز پایان باز نوشتن چیح!... /:

حس میکنم نویسنده وسطاش از نوشتن خسته میشه همونو اپ میکنه میگه پایان باز.. ) :

RM. kiute.ARMY

اخه بعضی وقتا همین پایان منطقی به نظر میاد:">
Dark lady
۱۲ آبان ۱۱:۱۲

از گشادیم دست ورداشتم کلیلیلیلیلیللییی رفتم ثبت نام کردم البت اولش گیر داشت ولی......بیانم نمیتونه جلو منو بگیره اگه کاری بخوام بکنم ((آیا منو یادته؟فرزندم؟))

RM. kiute.ARMY

البته ک یادمه دخت شیرازی😂
بلاگ هم بزنی آلارم نظرات برات میاد ها*-*
Dark lady
۰۸ آبان ۱۶:۲۵

Got you 💋

RM. kiute.ARMY

اوووووف:>
dark lady
۰۷ آبان ۱۴:۴۱

هیی یه مدتیه تو فکرم که فن فیک بنویسم بزارم تو سایت....نظرته آیا؟؟

 

RM. kiute.ARMY

موافقم بنویس*-*
بچه ددمون^-^ عخش خواهر ددی ( همونی که کراشش بش محل صگ نمیداد سابق)
۰۶ آبان ۲۰:۵۸

میگم ددی

چرا پیامای منو تایید نمیکنی؟

میدونم سرت شلوغه

فقط خواستم بدونم به خاطر اون کارای تعصبیمه ...؟!

RM. kiute.ARMY

نه دارلینگ من همه ی پیلم هارو تایید میکنم*0*
حتما خصوصی فرستادی حواست نبوده
Saysoo
۰۶ آبان ۰۶:۴۹

اصلا خودمدن بریم کفشش کنیم🙂🤣👊🏿

RM. kiute.ARMY

بزار پیک نیک رو بردارم بعدش بریم😂
flover
۰۶ آبان ۰۰:۳۲

میشه تهشو ببندید ؟😂

یا مثلا اگه میتونی یه ورژن دیگه ام بزن تهش یه اتفاقی بیفته 

اینجوریه که من میام اینجا داستانا و میخونم و اینا با پایان خیلی قشنگ تموم میشن و دقیقا برعکس دنیای واقعی ان و حس خوبی بهم میدن هرچند فقط یه داستانن🌝

ولی این بر اساس واقعیت نوشته حس عجیبی میده⁦ʘ‿ʘ⁩

RM. kiute.ARMY

متاسفانه برای تهویه است😂
خیلی حس عجیب! ادم مور مورش میشه
I am hot
۰۵ آبان ۱۷:۴۶

های...نمی‌دونم چرا ولی دوست دارم سداند و پایان باز بخونم!😐🤝

فک نکنم از علائم مازوخیسم باشه...درسته؟😐 راستی من خیلی وقته فیکشن های سایت شمارو میخونم😃میگم یکی از ادمین ها هست ددی صداش میکنن جریانش چیه؟؟منم میتونم اینجوری صداش کنم؟!🤓

RM. kiute.ARMY

خواهر منم دوست داره😂
اما خواهر من سادیسم داره😂😂😂
اوموووووو البته ک میتونی دلبندم*-*
Paniz⁷
۰۵ آبان ۱۴:۳۸

چه چیزیم دیدی دد😂

منم اگ اونو میدیدم دیگ چیزی شیپ نمیکردم😂

اره خب... زیادی نگاهاشون عشق بارونه:>

شما علاقت کاپلای فضاییه دد😂

بله بله حتی تریسام با نامجون.. بسیار هم عالی😂

خیلیم عالی خسته نباشی دد😂🤍

RM. kiute.ARMY

سنگین دیدم😂
هند شیکشون هم دیده بودم
اره مامانم هم میگه کلا آدم نیستی😂
زیبااااااااا دلربااااااا😂
سلامت باشی دلبندم*-*
varan
۰۵ آبان ۱۳:۰۶

ددی تحریک شدم برم مثلث برمودا 😂

حالا چقدرم اینا منتظرن من برم مثلث برمودا 😂

اصلا ویزا و پاسپورتمو اماده کردن😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اخه جا قحطه عزیزدم؟😂
َAysa
۰۵ آبان ۰۲:۱۳

ددی کجای کاریییییییییییییییییییییییییییییییییی

نبودی ببینی پسرامونو فرستادن تو اون نکبتیییییییییییییییییییییی

هر هفتاشون محو شدنننننننننننننننننننننننننن (چنگ انداختن به صورت و بی صدا عربده کشیدن)

آی نویسندههههههههههههههههه (وی در حال سینه زدن است... البته زر میزند از لحاظ فیزیکال روی تخت لش کرده میباشد در

ذهنممم که چه عرض کنم دارم دیشب و توصیف میکنم حالا)

RM. kiute.ARMY

*دراوردن پرجم های سیاه جهت عذار کردن سایت
خرما هارو دونه هاشو درمیاری؟:">
army tae lover
۰۵ آبان ۰۱:۱۸

باید به اینکه پایان باز داره دقت میکردم:)

الان یکی بیاد بهم بگه اونا رسیدن به یه جای امن

وای گاد... 

RM. kiute.ARMY

امیدوارم برسن به یه جزیرهT^T
Yuta😈
۰۴ آبان ۱۹:۴۳

نمیدونم فک کنم حداقل 2 ماه بشه ویکوک ندیدم.....

RM. kiute.ARMY

منم:">😂😂
Paniz⁷
۰۴ آبان ۱۹:۳۵

دد؟ میگم یه سوال

یادته یکی از بچه ها ازت پرسید راجع به مومنت های تهکوک و گفت دلم نمیخواد خیلی شیپ کنم ولی مونتاشون خیلی خاصه و ازت پرسید که تو شیپ میکنی یا نه..

تو جواب دادی کوکمین شیپ میکردی تا سال اول ولی بعد یه انالیز دیدی از مومنتای تهکوک و کوکمین و یونمین که باعث شد کلا شیپ رو کنار بزاری؟

میشه بگی چی دیدی؟ یه مثالم کافیه..

راستش دلم نمیخاد خودم برم ببینم..

تهکوک  به جز خود بنگتن

یکی از معدود ترین چیزاییه که با دیدن مومنتاشون یا خوندن فیکاشون حس خیلییییی خوبی بهم میده..

و خب راستشو اگ بگم .. جراتشو ندارم ببینم تفکرام خراب شه ولی دلم میخواد حداقل بدونم با چی طرفم..

اخه منم مثل اون شخص.. مومنتای خیلی عجیبی ازشون دیدم و خب اصلا همین باعث شد که تهکوک شیپر شم..

 

حسودی های عجیب غریب و انالیزای عجیب غریب..

هر چند خیلی انالیز ها رو قبول ندارم.. ولی یه سری حسودیا رو به چشم خودم تو لایوا دیدم اصن:/ و خب خیلی خاص بود..

 

ولی بازم با این حال ..دلم میخاد بدونم تو چی دیدی...؟

 

 

RM. kiute.ARMY

خوب من اولین مومنتی ک دیدم و خیلی گوگولی بود همون بوسه ای بود که تهیونگ روی لاله ی گوش جونگ کوک زد تو ایستگاه رادیویی
الان بعضی ها میگن از قصد دارم میگم کوکمین شیپر بودم و با دیدن تهکوک دیگه کوکمین شیپ نکردم😂 ولی نه...بچه های قدیمی بیان و سایت یادشونه:)
من الان فقط نامکوک و نامجین رو خیلیییییییی شیپ میکنم و برای تفریح ناموی و نامگی و ناممین و الا آخر با نامجون شیپ میزنم😂

نمی نمیدونم اما هرچی تهکوک شیپر دیدم میگن: نگاهشون خاصه

و من همچنان تخمه میشکنم و آنالیز های کاپل هارو میبینم😂
nilithejooje nilithejooje
۰۴ آبان ۱۸:۵۰

نههههههههههه

من دوباره گم کردم کامنتمو هققققققققق

دوباره اینجا میگم:

وانشات من با کاورش به دستتون  رسید؟):

eating disorder kookv

RM. kiute.ARMY

اره خوشگل خانوم*-*
Paniz⁷
۰۴ آبان ۱۳:۵۳

پشمام...

فقط همینو میتونم بگم.. این چی بود خدایا...؟

فیک که فوق العاده بود.. هیچی‌.

ولی واقعن‌‌.. هیچکس نمیدونه مثلث برمودا چیه؟

واقعن؟..

هه حالا مردم دنیا میشینن راجع به فضا و چمیدونم ادم فضاییا تئوری میسازن..

همین زمین خودمون خودش خیلی وحشتناکه..

نمونش همین مثلث برمودا..

یا خود اقیانوسا اصلا..

میگن فقط ۴ درصد از آب های کل کره زمین کشف شده و خب این خیلی ترسناکه...

اورست که بلندترین قله تو خشکیه.. ۳ هزاااار متر ازعمیق ترین گودال دنیا کوتاه تره..خب ودفاک؟

ولی ناموصن خیلی ترسناکه:/💔

RM. kiute.ARMY

میگن وسط مغناطیس زمینه یا همچین چیزی:">
واقعا دنیا گرخناکه😂
bts love
۰۴ آبان ۱۲:۳۹

یسسسس اولین فرستتتتت هوووراااااااا از این به بعد میخوام فرست باشم😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نه نکنننننن😂😂😂
اوا اوا
۰۴ آبان ۱۲:۳۴

بزار بیامممممممممممممممممم 

دوستت دالمممممممممممممم 

خاله فقط یه سوال واقعا امسال باز یه گروه رفتن برمودا؟ خیلی غمگین بود خیلی با زجر مردن دور از جون پسرامون فقط پارت بعدی دارههه؟ 

RM. kiute.ARMY

منممممممممم دوستت دارم دارلینگگگگگگگگگگگ*0*
اومو ندام دقیق:"(
نه نداره:">
سه نقطه
۰۴ آبان ۱۲:۱۴

پس بریم عرررررررررررررررررررر بزنیم

RM. kiute.ARMY

فتبارک الله😂
YUKU
۰۴ آبان ۱۲:۰۶

الان احساس میکنم تو مخم داره اکو میشه

 

تهبونگ مواظب چشات باش

من چشاتو به اندازه کل دنیا دوست داشنم

خداحافظ

نهههههههههههههههههههههه نه نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اخهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

چرا باید اینجوری بشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

چرااااا چرائمیشملکثئمک7للمک9حدیملخمئبدتصسشمئمکلردئمسبزکصسئکدصمدرک

خدااا خدایاااااا خداونداااااااااااا

گلبم پودر شدد

احساس میکنم منم که شکست عشقی خوردممم

ددیی این وان شاته رو تو توضیحات نوشته بودی که نویسنده ی انتخاب لوسیفر بود انگار

من نخوندم ولی قلمش ب شدتتتتتتتتت قوی بودد

فیکشو از کجا پیدا کنم؟

من میخوام فیکشووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

خودزنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

هق

هق

هق

هق

هق

هق

هق

هق

هق

هققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق الله

میخوام خودمو با پتو خفه کنم

RM. kiute.ARMY

برگانم چ دراماتیک:>
کدوم وانشات دلبندم؟
اوا اوا
۰۴ آبان ۱۱:۲۱

اوووووووو یسسسسسسسس اولین شدم برای اولین بار خالهههههههههه هوراااااااااااااااا 

راستی خاله اومدم ازت تشکر کنم 

خاله خیلی خیلی ممنونمممممممممم که به کامنت های چرت و پرتم هم جواب میدادی قربونتتتت خالهههههههه 

بعد کامنت هارو که میخوندم کاملااا مثل یه فرشته بودی با همه خیلی با محبت جواب میدادی انشاا.. همیشه به ارزو هات برسی و موفقققققققق باشی لاوووووووووووووووووو یوووووووووووووو 

خاله میدونم نمیشناسیم اما گفتم بگم دیگه من تازه هستم برات اما گفتم بگم که خیلیییییییی خوبی خیلیییییییییییی دوستت دالم !

RM. kiute.ARMY

نه اولین نشدی نظرات تایید نشده خاله ب فدات😂
چرا؟*-*
خدا نکنه قربونم بری دورت بگردم وظیفه است:">
همچنین تاج سرمT^T
ائائالردلازئلزئالردلازئبا
خوب که تویی فرشته کوچولو:) بیا بغلمممممممممممم
یه بدبختی
۰۴ آبان ۱۱:۱۶

فرست؟😔🤝

RM. kiute.ARMY

نگو😂
par pary
۰۴ آبان ۰۹:۱۴

عرررر

همش ی علاقه ی خاصی ب مثلث برمودا داشتم

RM. kiute.ARMY

یه مدت مثلث میدیدم مث سگ میلرزیدم😂
...
۰۴ آبان ۰۸:۰۶

یاااع معلوم نشد چی شد ایش 💔

RM. kiute.ARMY

:> واقعا؟
moonlight shadow
۰۴ آبان ۰۷:۴۴

اه حتی خلاصه  اش هم باعث میشه مرموز تر باشه 

ددیییییییییییییییییییییی 

موییییییییییییییییییییی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیچی 

RM. kiute.ARMY

اذیت و آزار ادمین پیگرد الهی دارد😂
Yuta😈
۰۴ آبان ۰۲:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اول:این چی بود نصفه شبی مغزم به *ا رفت

 

دوم:چقدر خفن بود

 

سوم:چقدررررررررر نویسندهههههه خوبههههه👀👀👀

 

چهارم:چرا کاپل انقدر واسم عجیبه؟😂

RM. kiute.ARMY

ویکوک عجیبه؟😂
Saysoo
۰۴ آبان ۰۲:۱۱

Hi.

عاو من عاشق مثلث برمودام ولی ازش یه شدت میترسم🙂😪

RM. kiute.ARMY

امیدوارم یروزی همه بفهمن این مثلث چی به چیه:/
َAysa
۰۴ آبان ۰۲:۰۷

نویسندههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اون دنیا باید جواب اشکایی که ریختی رو بدی

آیییییی خدااااااااااااااااااااااااااا

خوب دیگه چی بگم جز اینکه حلالت نمیکنممممم T^T  

فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگ

خدا بگم چیکار نکنه اون سازمانایی که بچه های ملتو محو کردن از رو زمین

آییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هق...)

RM. kiute.ARMY

یا موسی بن جعفر:|
نگو که تهش دوتاشونم رفتن تو اون مثلثه
army tae lover
۰۴ آبان ۰۲:۰۲

برمودا؟

برمودااا؟؟؟

برموداا و دریا؟؟؟؟

خدایا اینجا بهشته

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی ای بنده ی مخلص خدا😂
Kim Miya
۰۴ آبان ۰۰:۱۷

یه عالمه فیک سد اند و اینچیزا خونده بودم ولی هیچکدوم اینطوری قلبمو به درد نیاورد☹️😶

ددی احساس خفگی میکنم بعد خوندنش

هق تهکوکم لحظه آخر اعتراف کردن 🤧

نویسنده نمیشه یه فصل دوم تخیلی بنویسی؟😭

که زندن ولی رفتن یه جای دیگه؟یا آدم فضاییا بردنشون؟😭😭🤧

ای خداااا این چه زندگیع؟🤧

نباید میخوندمش☹️چجوری قراره با افسردگیش کنار بیام 😭😭

خداوکیلی خیلی عر زدم بسه دیگه 😑 

ولی بوخودا همش واقعی بود واقنی قلبم به درد اومد و راجب فصل دوم هم جدی بودم😑کاش بنویسی دریا شی

میشه اینطوری صدات کنم؟🍭(تو که دگ گفتی)

هب ددی یچیز سافت و کیوت بگو بخونم از فاز این در بیام بیرون🤧

مثلث شیطانی خررررررر ازت متنفرمممممم(ولی قشن بود)🤧😑

این ایموجیه عین تیکه کلامم شده🤧 پ کنار بیاین(در واقع تیکه ایموجیم 😑) بی مزه هم خودتونین😌😑

(چرا جمع می‌بندی؟)(نمیدونم 😑)

میا رد داده تامام

RM. kiute.ARMY

اعتراف لحظه ی اخر خیلیییییییی تلخه:)
شاید زندگی بعدیT^T
ببین یه مینی فیک چ کرده همه رو دیوونه کرده😂
فیک هاش شادی جهت شست و شو رو پیشنهاد میکنم😂
َAysa
۰۳ آبان ۲۳:۵۲

آقا وایسا من یادم نمیاد سندو زدم یا نه

حالا مهم نیست چیز مهمی نگفتم

RM. kiute.ARMY

اره زدی😂
َAysa
۰۳ آبان ۲۳:۴۸

خوف خوف خوف

بالاخره رسیدم اینجاااااااااااااااااااااااااا

مزاحم میگردم

RM. kiute.ARMY

مراحمی*-*
✞✞ I m a bad boy I m for a girl ✞✞
۰۳ آبان ۲۳:۳۸

عر بزنم یا زوده؟

برم بخونم پوسترش که مرگه :") 

پایان بازشم که آدمو تو درد نگه میداره ... جدا برم بخونم ببینم زنده میمونم :"|

RM. kiute.ARMY

الهی ک میمونی جیگر😂
Kim Miya
۰۳ آبان ۲۳:۱۷

اول بخاطر داشتن پایان باز نمی‌خواستم بخونمش ولی

 بر اساس حقایق رخ داده در مثلث برمودا

این جمله فاکی😶

و چشمکای پی در پی کاپل جذابم 🤧❤️

تصمیم گرفتم که بخونمش

و اصن برام مهم نیس فردا دو تا امتحان دارم😌🍭

RM. kiute.ARMY

سیستم آموزشیمون خیلی گو/هه:)
سینگل بگوری که منتظره ته بیاد بگیرتش
۰۳ آبان ۲۳:۰۹

فرصت؟

ددی کامنتا نیومدن یا من فرصتم؟🥲😂

RM. kiute.ARMY

نه هنوز تایید نکردم😂
sana
۰۳ آبان ۲۰:۵۵

های ددی 

ددی میشه ب این محصل مملو از درس ی چندتا وانشات و... کوتاهه خفن معرفی کنی ب عنوان زنگ تفریحش بخونه زود تموم بشه :) ماچ 

RM. kiute.ARMY

سلام دارلینگ*-*
والا همه اش خوبه من ک ندانم چی بگم:>
Piko niko
۰۳ آبان ۲۰:۴۰

🌊هووووووم دریاااااا 

عشق من 🐾💙

خیلی قشنگ بود واقعا 

(وی بر اثر مشکلات قلبی در ذهنش دارفانی را وداع نکرده است چون هنوز فیک fix you رو تموم نکرده)

اون تموم بشه اره دارفانی رو اون موقع وداع میکنم😂🌊

 

خدایی اینا از کجا به ذهنتون میرسه بنویسید 

من مینویسم دوباره پاک میکنم😐✌🏼

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه قشنگم😂

خود منم سواله:/ دمشون گرم😂
Army
۰۳ آبان ۲۰:۲۳

ددی سد اند ؟ 

آخه میخوام خودمو واسه عر زدن آماده کنم 🥺

RM. kiute.ARMY

والا پایان بازه😂
سه نقطه
۰۳ آبان ۲۰:۱۱

محارممممممممممم موخواممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

منم:">
سه نقطه
۰۳ آبان ۲۰:۱۱

فیک محارم اینجا چیزی نیست؟

RM. kiute.ARMY

نچ:">
سه نقطه
۰۳ آبان ۲۰:۱۰

فرست نیستم

RM. kiute.ARMY

هق😂
potter head
۰۳ آبان ۱۹:۰۰

وووویکوووووک 😆😆😆

ولی واسه دلخوشی مام که شده محدودیت سنی بزارید اصلا اینجوری نمی چسبه فکر میکنم خیلی بچه مثبتم 😂

RM. kiute.ARMY

سن یه عدده😂 اما من برای زیبایی میزنم
par pary
۰۳ آبان ۱۸:۴۳

واوووو

من اینو نمیخونم

میخورم

با اجازه

فعلا

بای

RM. kiute.ARMY

خدا به همرات😂
...
۰۳ آبان ۱۸:۳۸

ویکوک... 

مرموز.. 

رومنس.. 

پایان باز... 

مررررگگگگ

باید بخونمششششش

من عاشق مثلث برموداااممممممم

حممملههههههع

RM. kiute.ARMY

حملههههههههه😂
dadmoon
۰۳ آبان ۱۷:۲۹

عوفففففففففف

کیف کردم

یاد اون حرف ددی افتادم که گفت بعضی از داستان ها به همین پایان هاشون زیبان 

 

RM. kiute.ARMY

عر:>
جمله منو حفظ کردی؟T^T
.Mitsuha x Wonho shl.
۰۳ آبان ۱۶:۱۲

ووییییی😳😳😳تلسناکه ددی من نموتونم اینو بوخونم ولی اسمش و پوسترلش ملگه باید بوخونم کاپلش که ویکوکه عللللللل

RM. kiute.ARMY

ایگووو کایوتی من*-*
Gaul JK❤
۰۳ آبان ۱۵:۴۶

سیلاممننننننممممم

میگم داستان فرست شدن چیه ؟

RM. kiute.ARMY

سلاااااااااااام قشنگم*-*
نمیدونم من اینو انداختم تو دامن سایت یا چی؟😂 اما یه سال پیش هرکی اول پست رو میدید میگفت فرست(اولین) یا سکند(دومین)
همون اولم یا دومم خودمون😂
hani
۰۳ آبان ۱۵:۳۶

واوووو ای جانم مارمووووز

*رقصیدن

اقا چرا اسمات نداره پس؟البته مهم نیس تا وقتی ویکوکه اسمات نباشه هم مهم نی😂😂

RM. kiute.ARMY

اسماتش رو خودمون میتصوریم😂
kang ros
۰۳ آبان ۱۵:۱۳

نمت یعنییی نمت کوکوی:)))پدیا خواهش خواهش 

مظنشتاساساسم 

بزار من گوشی بگیرم رمانمو دو روزه می‌فرستم پشمات بریزهههه هممم بله بر اساس واقعیته ولی من عاشق این واقعیت هام:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اسمات نداره پس میشه بخونیش😂
میدونی منظورم چیه؟
𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
۰۳ آبان ۱۴:۵۱

یادم رفت بگم... فرست نیستم ولی فرست لایکم حیح

RM. kiute.ARMY

نگووووو😂😂
Paniz⁷
۰۳ آبان ۱۴:۴۸

دریا شی جدیدا پرکار شدههههه🌝😂

 

داره تعادل تهکوک  رو تو سایت برقرار میکنهه...

شادی یه زره دیر بجنبه دریا به عنوان رایتر تهکوک جاشو میگیره😂💔

دد بهش بگو حواسش جمع باشه😂😔

RM. kiute.ARMY

اره من ب فداشT^T

خدا خیرش بده😂😂
َAysa
۰۳ آبان ۱۴:۴۷

اسم مثلث برمودا تو انگلیسی دویل ز ترایانگل؟؟

فکر میکردم مثلث برمودا انگلیسی باشه البته برموداش فقط

RM. kiute.ARMY

شاید لقب دادن*-*
َAysa
۰۳ آبان ۱۴:۴۶

آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

چقد دلم واسه سایت تنگ شده بوددددددددددد

اصلا میریم مسافرت کل روتینای روزانه و شبانم به هم میریزه

ددیییییییییییییییییییییییییییییی

نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده بوددددددد

چرا حس میکنم محیط سایت اینقدر خفه ست

خوب حالا درست میشه

آهان میخواستم واسه پست خرذوق شمممم

اهم...) ددی کنسرتو دیدی ^^

نیش ناناناش نیناش ناش

هوفففففففففففففففففف حالا خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن

ولی خوف...

از پایین به بالا میام اول پستای قبلی که ندیدم بعد جدیدا

هعیییییییییییییییییی یک فرد چقدر میتونه بی وجدان باشه که در روز آف تکلیف ریاضی بده نه یه صفحه نه دو صفحه نمیدونم

چندتاس ولی بیشتر از پنج تاستتتتتتتتتتتتتتتت

هعییییی به کولیه ی چپم

بعدا مزاحم میشم

چرا یدفعه کامنت دادن اینقد ترسناک شد شبیه اولین باری که میخواستم کامنت بدم

RM. kiute.ARMY

منم از مسافرت واقعا خوشم نمیاد:">
جانننننننننننم*-*
دل منم دورت بگردم:>
کنسرت رو خوردم جانانم:)
ریاضی خر است:"))))
ایگوو😂 مراقب خودت باش*-*
Vkook. Darya
۰۳ آبان ۱۴:۲۲

فرصت لایک 😂😂

RM. kiute.ARMY

اذیت و آزار ادمین گناه کبیره است😂
bts love
۰۳ آبان ۱۴:۰۰

فرست؟ سکند؟ سوم؟ چهارم؟ ها؟ چی کی😂😂😂😂😂 

RM. kiute.ARMY

نگو😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان