BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات london

7_dni6.png

 

نویسنده Sh.s
کاپل ویکوک
ژانر اسمات . رمنس
محدودیت سنی 18+

 

برشی از داستان:

+بیا بازی رو عوض کنیم..فکر کن توی تاکسی عاشقت شدم

و میخوام همین امشب به خونه و تختت بیام چون خیلی دلتنگتم

بعد از تموم شدن حرفش دستشو دور گردن مرد حلقه کرد و با دست دیگه اش به کرواتش چنگ زد و شروع کرد بو بوسیدن لبهاش

 

📐🤍🍁DOWNLOAD🍁🤍📐

  

 

805_vpfe.png

۴۱ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نیوشا
۱۹ آبان ۲۰:۱۱

کاپکیکیییی میست:) 

RM. kiute.ARMY

قربون میص بودنت قشنگم:")
jk lover
۰۲ آبان ۱۸:۴۳

جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننن

افرین محکم بک.. منظورم بگیر 

محکمترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

افریننننننننننننننننن 

بیب عادیه که منننننننننننننننننننننننن انقدرررررررررر عاشق باتم کوکیمممممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//لهدنتقثمنیسبد

اصلا دلیل اصلی من واسه خوندن فیکای اس اچ عکساشو قلمشه 

RM. kiute.ARMY

اعوذ بلله
Eyan
۰۷ خرداد ۰۹:۵۱

ددی عکسا ر دیدی؟)))

پسرای ضد گلوله فاکینگ جذاب

با اون عکسا یهو جمعیت جهان ب روش مریم مقدس زیاد شد))

بمیرم من گلوله هایی ک ب پشت اون سپره خورده بود واسه نامجون و یونگی و تهیونگ و جیمین خیلی بیشتر بود این بخاطر هیت هاییه ک خوردن))))

ایشالا هیتراشون تجدید شن شهریورم برن مدرسه))

عههه کامنتای اینجا 80 شد))

RM. kiute.ARMY

عکسا رو ندیدم...
لیس زدم:)
جای فوت شدگان کوید نوزده رو پر کردیم....
نگو نگو...برای نامجون عملا قور شده بود:">


به حق علی اسهال شن و مدام عطسه کنن:">

85 کن بخندیم😂
Eyan
۰۶ خرداد ۱۸:۳۷

ددی از فردا ساعت هفت و نیم صبح جیغ ها و فریاد هامون بخاطر آلبوم جدید شروع میشه))))

RM. kiute.ARMY

کمتر از یک ساعت تا اولین راند شهادت:)
Eyan
۰۴ خرداد ۱۰:۰۵

این وانشات ب طرز عجیبی قشنگ بود))))

(کی گفته هروز میخوام بیام ی کامنت چرت و پرت بدم تا کامنتای اینجا 100 تا شه؟)

RM. kiute.ARMY

مرام را از که آموختی؟
از ایان
Agust D
۲۰ اسفند ۱۱:۰۲

درک نکردم😐

RM. kiute.ARMY

ای بی ترییت آدم ک درک رو نمیکنه🙄 *رد دادن ادمین
یه خرذوق :))
۲۷ بهمن ۱۱:۲۹

در انتظار کامبک اس اچ. اس...

من دلم کامبک میخواد کیو باید ببینم.. :/ 

خودایا به امید خودت 

RM. kiute.ARMY

فعلا لوگوی بیگ هیت رو ببین شاید فرجی شدT^T
Nastaran_blink
۲۷ بهمن ۰۹:۳۲

:/ عه وا من الان اومدم پسترو دیدم فهمیدم اینو خوندم 

رفته بودم تو  اخرین کامنت ها بعد یکی از کامنتا داش از اس اچ میگف بدو رفدم ببینم چیز جدید داده و زد حال خوردم://///💔

RM. kiute.ARMY

ایگوووو میفهمم😂
Nastaran_blink
۲۷ بهمن ۰۹:۲۹

عرررررر جیغغغغغغغغ

وایییی خسته شده بودم از بس فیک تکراری میخوندم😂 

تا بلاخره ی وانشاتی ی فیکی بیاد

اس اچو ی روز میدزدم میبرم من😂🤗🤗 

عااا عهه سلام 

یادم رف

از بس محو وانشات شدم😂😂

خب خوبیییی؟؟؟؟

بایی بایی🤗🙂

دوشت دالممم*^*

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی بیبی*^*

خوبم تو خوبی مادر؟😂😂
بای بای😂
منم دوست دارمT^T

yoonmin
۲۶ بهمن ۱۱:۳۳

هوووووو بریدذد کنااارررر اس اچ اس برگشتههههههههههههههههه

هووووووووووووووو قرش قرمز پهن کنید دیوثاااااااااا سابونیم اسمات برگشتههههههههههه عررررر

RM. kiute.ARMY

فرش بنفش پهنیدمT^T
fatish
۲۶ دی ۰۱:۳۷

اوللللللا بگم ک 

اینمممممم یکی از اون پستایی بود ک دوست داستم براش کامنت بزارممم :^^^___^^^

و اینم بگم ک با کارای اس اچ اس میشه مرددد 

میشه تشنججج کرد 

سکته قلبیییییییییییییی

خودزنییییییییی

اثن هرچی تو بگیی

لامذهب تو همه ژانری کارش بیسته 

اثن فیکااششسس یه چی دیگسسسسس مخصوثا تهکوکا و کوکوی یااش 

اصن ژذااابه بمولااا

ماداااام اس اچ اس فیدایی داریییییی:">>>>>>>> 

RM. kiute.ARMY

اصن اس اچ اس نهایت پارگی:">
Ainaz
۲۱ دی ۰۲:۲۸

هیق ددی جونزم چیشد تونستی بنویسی؟

RM. kiute.ARMY

من شرم سارمT^T
Ainaz
۱۳ دی ۰۰:۴۹

اره ترس نداره

بش گفتم

و اینکه ددی اگ دقت کردیو گذاشتییی

میشه اسمات داشته باشه؟🌝🤣💞

RM. kiute.ARMY

چشT^T
Ainaz
۰۹ دی ۱۱:۱۳

میگم ک

ددی میشه ی رمان تک پارتیه کوتاه ویکوک واسم بنویسی

اینجوری ک دوتا دوست باشن و بعد عاشق هم بشن شدیدن بهش نیاز دارم و...❤

مح عاشق ی دختر شدم چ گوهی بخورم ددی😭

RM. kiute.ARMY

اگه تونستم چشT^T
ترس نداره ک بچه😂
Ainaz
۰۷ دی ۱۳:۲۴

خیلی خوب بود^-^

ددی میشه اینو بذارم چنلم؟

RM. kiute.ARMY

البته*^*
Reyhaneh
۰۲ آذر ۱۴:۳۴

من دیدم این چقد نورانیه ها 

فهمیدم متعلق به sh.s جان هست 

*نفس عمیق 

تو میتونی 

اره میتونی شیرجه نزنی سمت وانشاته 

*وی بعد از شیرجه زدن سمت وانشات این پیام را فرستاد 

RM. kiute.ARMY

اره از دور صدای آواز شیرین قلم اس اچ اس میاد:">
Merey..ᗯᗰ
۲۳ آبان ۱۸:۰۸

ایححح ورود اس اچ.اس را تبریک نمیاییم...

دست دست دستتن خوزظککظحظمشمنشخشکسپطض(:

RM. kiute.ARMY

کیلیلیلیلیلیلی مثلا کل کشیدم😂
Min._ .Suga
۱۶ آبان ۱۲:۰۴

عررررررر اس اچ اسسسسس

بمولا وقتی هنوز اسم نویسنده رو ندیده بودم و کاور هنوز کامل لود نشده بود فهمیدم نویسنده این وانشات گرانبها کیههههಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ

RM. kiute.ARMY

شادی رو باید بزاریم تو موزه:">
Meli ^-^
۱۴ آبان ۱۰:۵۷

شادی شییییی🥲

لهنتیییی تووو بااا روووح منننن بااازیییی میکنیییی

فوق العاده بود🥲💜

RM. kiute.ARMY

بازی نکنه ک شادی نیست اصغره:")
Black Rabbit(همون که مجی بهش میگفت کوچولو :/)
۰۹ آبان ۰۶:۵۳

اهم 

(من چرا نمیرم سر زندگیم واقعا؟ از دیروز هیییی دارم کامنت میذارممم یکی گوشیرو از دستم بگیره باباا)

ولی اومدم بگم که اینم همون روزی که اومد خونده‌مو خیلی صافت بود این*^* واقعا باااای

RM. kiute.ARMY

سایت اعتیاد اوره😂
ایگو ممنونات:>
ariana
۰۸ آبان ۰۸:۵۳

ددی من قبرستون sh.s کشیدممم برای کامبکا هر کی قبر میخواد مشخصات بدههه 

RM. kiute.ARMY

یدونه دو طبقه کنج حیاط داری؟:">
YUKU
۰۸ آبان ۰۸:۱۰

حملههه

RM. kiute.ARMY

بلند بگو لبیک یا شاددددددددی!!!
YUKU
۰۸ آبان ۰۸:۰۹

اینو دیگه میتونم بخونممممممممممممم

کامینگ سون مون نداره

هعی

RM. kiute.ARMY

اره نداره خدارشکرT^T
AZIN :)
۰۸ آبان ۰۸:۰۹

فاک....:)

ابن مال شادی اونی بود؟

فااااااااااااااااااااااااااااککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

فقط همین....

RM. kiute.ARMY

حق گفتی:>
یا علی مدد
🍑🍪🐰😐Butt Jung kooki
۰۸ آبان ۰۲:۱۰

خودمم ثانیه ها اول منحرف شدم😪😂

تنکییی  برا سایت شادییی♡

اومو امید وارم سرش خلوت شه🙂

RM. kiute.ARMY

ان شا اللهT^T
BTL
۰۷ آبان ۲۳:۵۸

حس خیلى خوبى داشت:)

RM. kiute.ARMY

موافقممممممممم عرررررررررررررT^T
ثنتقلم2ت45اقمهت
Hst
۰۷ آبان ۱۸:۵۳

واقعا نمیدونم چی بگم از بس خوب بود ...

اصلا زبانم قاصره ؛)

حتی اگر دو صفحه هم بنویسه اینقدر قشنگه که ..🥲

اینقدر شادی با احساسات مینویسه که یه وقتایی باعث گریه ادم میشه هعی 🥲

خسته نباشی فایتینگ💗

RM. kiute.ARMY

دقیقا:)
آدم وسطاش به درجه ی خودکشی و خودخوری و خود فحشی میرسه:>
Arina Army
۰۷ آبان ۱۸:۲۰

عههههه ددیییییی باز شدددددد درستش کردممممم

بوس بهتتتت😂😘😘😘

RM. kiute.ARMY

خداروشکر😂
Arina Army
۰۷ آبان ۱۸:۱۹

ددیییییی چرا فایل برامن باز نمیشههههههه 

چه کنمممممم

عررررررررر😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

با اندروید میخونی یا ویندزو قشنگم؟
baby buni
۰۷ آبان ۱۷:۳۶

بی اهمیت از سایت خارح میشود*

با چشمان بهت زده به سایت برمیگردد*

یک...نه...دو تا اتک هارت از اس اچ اس میبیند*

سره خود را با دیوار یکی میکند*

بی صدا در بالشت عر میزند و حنجره را جر میدهد:")*

سپس بعد از پاک کردنه اشکه شوق خود با استین به سمت لینک شیرجه میزند و از صمیممممممم قلب از نویسنده مچکر است بخاطر قلم قشنگش:")))))*

 

RM. kiute.ARMY

*برداشتن آب قند و پرواز به سوی بیبی بانی برای دادن تسلی خاطر
Yum yum
۰۷ آبان ۱۰:۳۳

عالی بود شادی منتظر بقیه فیک هاتیممممم

ولب اون ژانر سوپرایز برای فاکس اسکین چی بود دیگهههههه

مغزم گوزیدهههه

RM. kiute.ARMY

همه هلاکن:")
kang ros
۰۷ آبان ۱۰:۱۱

بزار رگ بزنم:)

فرست چرا میگنننن منو عذاب میدننن

به من رحم نمیکنید به ددی رحم کنید

اوایل سان میکردی الان حسش نی:_)

سپ شیپر نازی

و اونی که اسمشو نمیدونم:_)))))

من مردم یا ددی تقصیر شماستتتتت

فرست=بدبیراه

 

RM. kiute.ARMY

دیگه چقدر سان کنم...کنچانا بزار شاد باشن😂
🍑🍪🐰😐Butt Jung kooki
۰۷ آبان ۰۵:۲۰

عاشق تیکه آخر داستان شدم ینی:)))))

ددددددییییی چیزو بده 

سایت شادیییی پلییز♡-♡

 

ددی‌ددی  حال مونی خوبه؟؟؟

خبری نیس ازش:(

هاا  من همون saysoo ولی اسممو عوض کردم🙂💃🏿

RM. kiute.ARMY

اهان چیز😂
https://shsss.blog.ir/

خوبه اما سرش شلوغه:">
name sweet
۰۷ آبان ۰۲:۴۲

هایییی ددییی

میگم میشه ازت یه مشورتی بگیرم ددی؟(میدونم انجا دادگاه خانواده نیست ولی دوست داشتم از تو مشورت بگیرم 😂😂)

 

RM. kiute.ARMY

راحت باش گلم باعث افتخاره*-*
حلوا پز قبرستون
۰۷ آبان ۰۰:۴۱

قبر مجانی دارم باهم همه بریم توش

این چی بود من خوندممممممم

ددی بیا اسپویل کن ببینم میتونم تا فردا و پسفردا زنده باشممممم

RM. kiute.ARMY

کاپل فیک فردا تهکوکه😂
و داخلش کلمه ی "فاکس داره"
Tara
۰۷ آبان ۰۰:۴۰

منتظر همکاریت با میاممممم یکم بگو برامون میا چجوریه ددی یا شادی کنجکاو شدم 😂

RM. kiute.ARMY

یک عدد مرگ😂
Kim Devil
۰۶ آبان ۲۲:۱۲

اوپس این ویکوک بود که 😂 ولی کنچانا ویکوک کمی بیشتر از کوکوی میپسندم🙃😅

گاد فردا و پسفردا چه شود در سایت!

غوغو به پا میشه:)))

وای خدا دارم خواب میبینم😭

Shadi's comback

دیگه چی میخوام مگه؟ :))

 

RM. kiute.ARMY

قیامت میشه تو سایتT^T
Nana
۰۶ آبان ۲۲:۰۰

یهههههههه 

فرزندمان کامبک داده است⁦:,-)⁩

RM. kiute.ARMY

خدا حفظش کنه برامونT^T
Kim Devil
۰۶ آبان ۲۱:۳۶

امروز چه روزیه؟:))))

از خوشحالی دلم میخواد گریه کنم

RM. kiute.ARMY

آخ آخT-T
Piko niko
۰۶ آبان ۲۱:۳۵

یالله دختر بابا😂

 

خوش میگذره؟؟

من اولین پارت داستانم تامام😐

۵دقیقه اراده کنی فرستادم برات 

تو ویسگون هم دنبالت کردم😂نمیدونستم تویی

به مولا قول میدم اونجا فقط دم در بشینم 🚪

 

 

RM. kiute.ARMY

جر😂😂😂

عقبی ها حال میکنن😂
ویسگون؟
اووووووو آخرین باری ک وارد اکانتم شدم پارسال بود😂
😎
۰۶ آبان ۲۰:۲۵

وایییییییییییی وووویییییی آخ جون نیش ناش ناناش

آها آها بیا وسط، چیزه ینی سلاااام بر نویسنده جون و ادامین گرامی  از بس ذوق زده شدم سلام یادم رفت🤭👀اگه شادی میدونست چقدر منتظرش بودیم اینهمه منتظرمون نمیزاشت

ای شادی آیا فکر میکنی قلمت بیهوده آفریده شده و به سوی ما باز گردانده نمیشوی؟(وی از فاز خوانندگی به..... تغیر فاز می‌دهد ،ددی سانسورش کردم سیاسی نشه😁🤪) 

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرکم😂
نه بابا نگران نباش چیزی نمیشه😂
Eclipse
۰۶ آبان ۲۰:۲۲

دانلود زندگی...

ارور 404

چه خبره رحم کنید پشماااااامممم خیلی خوب بوددددددد

اس اچ اس دستت ندرده

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس با دوشکا و تانک افتاده دنبالمون😂
عر در سکوت
۰۶ آبان ۱۹:۳۱

آیا می‌توانم برم در قبر یا نه

RM. kiute.ARMY

نه نرو جوونی هنوT^T
Yuchi
۰۶ آبان ۱۹:۳۰

عرررررر

فیک‌ جدید جونننننن

ایولااااااااا

شادی ایوللللللل منتظر فیکاتیمممممم

RM. kiute.ARMY

همه جان بر کفشیم:")
telma
۰۶ آبان ۱۸:۴۷

چرا قلم این نویسنده اینقدر خوبهههه

خیلی منتظر یه کار جدید ازت بودم؛)

مرسی که اینقدر خوبی*~*

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو دارلینگ ک حمایت موکونی*-*
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۶ آبان ۱۸:۳۷

او مای گاد همین امروز صبح ب داشتم میگفتم کاش sh.s چاکانیم یه فیک جدید بده هااا 

اصلا باورم نمیشه 😃

یوهاهاهاااااا دلم لک زده بود برا یه کار باحال دیه 

بیریم بیخونیممم

RM. kiute.ARMY

مرغ آمین بالا سرت بودT^T
ابحلبن۶
۰۶ آبان ۱۸:۲۳

من یه پرنده 

عشق چرندم😐

RM. kiute.ARMY

خیلی تاثیرگذاز بود😂
کلیلیلیییییی
۰۶ آبان ۱۸:۱۶

کلیلییییییییی

RM. kiute.ARMY

صحیح😂
M.may.devil
۰۶ آبان ۱۸:۱۵

ارسال نظر را خدا آزاد کردند.در

هوووووو

RM. kiute.ARMY

جوووووون😂
آواره ای به دنبال فیکشن
۰۶ آبان ۱۸:۱۰

جووووون

 

RM. kiute.ARMY

یح😎
M.may.devil
۰۶ آبان ۱۸:۰۹

ببخشید پلاسم😂

RM. kiute.ARMY

کنچانا وب خودته😂
M.may.devil
۰۶ آبان ۱۸:۰۸


دل به دل راه داره دیدی قلبت هنوز جا داره این شهر یه زیبا داره که گیرشم من آواره
دل به دل داره هرچی میخوام این چشما داره آروم نمیگیره یه سر و هزار تا سودا داره
 

نم چرا ولی حس کامنت کردنشو دارم

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ ناز نفست:)
M.may.devil
۰۶ آبان ۱۸:۰۴

حس اهنگ قاف از طلیسچی رو داره🙃

RM. kiute.ARMY

وای اون آهنگ:")
دوری و من دیگه ته دنیام قلب نوک فله ی قافه؟!
آره:)
M.may.devil
۰۶ آبان ۱۸:۰۲

*دادن نظر های زیاد

 

RM. kiute.ARMY

*تایید کردن نظر های زیاد
M.may.devil
۰۶ آبان ۱۸:۰۲

ولی یدور دیگه خوندمش عالیههه 

🥲🥲🥲🥲🥲

RM. kiute.ARMY

عالی تر از عالی:">
M.may.devil
۰۶ آبان ۱۷:۵۸

پیامهارو منفجر میکنم

RM. kiute.ARMY

فایتینگ😂
kai kit kat
۰۶ آبان ۱۷:۵۸
خیلی خب فااااااااااااااااااااااک سه روووووووووووز کامبببببببک پشت سر هممممممم من و اینهمه خوشبختی محاااالههههه هعغفقیثبرلاتهع :)))))))) هق هق

RM. kiute.ARMY

همه کل میکشن:">
M.may.devil
۰۶ آبان ۱۷:۵۸

من اومدمممممم😶

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی*0^
GBTS Piper
۰۶ آبان ۱۷:۳۷

هلو اوری وان ایم بک..(نه که همه منو میشناسن:/)عام دد منتظرم بگی خوشاومدی(یا خوشبرگشتی)جان دل

خاب میخ یه کار متفاوت کنم..ع اونجایی که این 27 صفس میخ وقتی میخونم همزمان نظرمو بگم..

الان که جاییم که راننده تاکسیه جذاب براش نبوده کره ای حرف زدن..خب داوش قرار نیس که رمز و رازشونو اونم تازه چی رمزو راز زندگی(فلسفی عه لات شد..(زیادی فلسفی شد)) رو تو کادو پیچ بدن خدمتت محترم..بعدش سرت تو کار خودت باشه بدبخت(ناویز به جان خودم اگ بگی من از بدبخت فلان بدم میاد به تخم سگم میگیرما..(تخم سگم کلمه ژدیدXD))

اها لو رفت راننده تاکسیه چیزای اشکن دوس داره یا رمانتیک..تو تشخیص ژانرا بدم..مثل ادبیات که میگن باید بگی این متمم کوفته اون متمم زهرمار:ا -_________-(عه شت نوشتم اشکن..اکشن ببخشید..(پیام بازرگانی:ادامس اکشن دلبر بیا بخورش حال بیای(خداوندا:/ از خودم دراوردم نرین بگی جان صدا سیما چه جونی شده:ا)))(هروقت میخام این پرانتزارو بزارم..یاد ریاضی میوفتم با اولیت حل کردناش/X(هه ایموجی جدید..ایموجی های جدید را با ما تجربه کنین هندسام اول...))

کیتنننننننننننننننننننننننننننننن شادی سوتی دادی لعنتییییییییییییییییییییییییی یا منم که حساس شدم رو کلمه ی کیتن?:

بابا داره کوکو ماکارونی درس میکنه..خدایا..هیچی مارو مسموم کن..حداقل این شکلی بدون درد میمیریم(و منی که در به در دنبال خودکشی بی درد هسم..)

باز اسمات شرو..الان میترکم از خنده

عه شلوارش ادیداسه...

اعتراف میکنم اصن اسماتشو نخوندم..اقا جدن دیگه وی پی ان دار شدم..اسمات دیگه برام هیچه هیچ...

به هرحال..همین دیگه تا ظهوری دیگر ظهور..چی نه ینی بدرود

RM. kiute.ARMY

نه😂
اینبار داشتم برات فرش پهن میکردم😂
عه تو هم دقتی کردی شلوارش آدیداسه😂😂😂
السلام العلیک یا پیپر😂
kai kit kat
۰۶ آبان ۱۷:۲۴
پششششششششششششششممممممممممممممماااااااااااااااااااامممممممممممممم بالاخرههههه اس اچ اسسسسسس وای خداااا شادی شات اپ کردهههه :)))))))))))))))))) چقد منتظرررش بودممممممممممم گاد گاد گااااااد

RM. kiute.ARMY

منمT^T
AR•J•MY
۰۶ آبان ۱۷:۲۲

عه 😐 چه یهویی شادی اومد 😐

مرسی شادی شی ^-^

و همچنین ددی :) 💋

.

.

.

ددی بیا یه کمپین #مخالفان_فرست_و_سکند بزنیم باهم...چطوره؟ 😀

RM. kiute.ARMY

اتک زد کباثتT^T

ایده ی خوبیه اما کو گوش شنوا؟😂
Yuta😈
۰۶ آبان ۱۶:۳۹

حیححح اس اچچچچچچ اومدییییییییییییییی بالاخزه دیدمتتتتتتت

چرا خلاصه انقدررر خفننننن

پوستر انقدر مرگگگگگگگگگگ

پوستر رو دیدم گفتم اس اچچچچچ

RM. kiute.ARMY

کِل بکشید😂
*پرت کردن شکلات
*زیرا ملودی گرفته است
ariana
۰۶ آبان ۱۶:۱۶

من عررررررررررررررررررررررررررر ننههههههههههه خیلی خوبهههههههههههه هقققققق عرررررررررر

اشک ریختن از خوشحالی-

RM. kiute.ARMY

من خود زنی میکنم:">
Mia Kim
۰۶ آبان ۱۵:۱۳

بیام کرم هامو اینجا خالی کنم

جیغغغغغغخخخخخخخ

عرررر شادی خیلی قشنگ بود🤤🤤🤤

*منتظر برای فیک های فردا پسفردا😶

RM. kiute.ARMY

اصثقبناصلنثلبنش
ای ژان😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۰۶ آبان ۱۵:۰۶

شادی برگشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عرررررررررررررررر 

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااا*0*
Hasti(جدیدا اهراز هویت شده پیش ددی:)
۰۶ آبان ۱۴:۴۴

😭😭😭😭😭

وی به محض ورود به سایت دچار تشنج شد...

 

 

 

 

...

تنکس شادیا

RM. kiute.ARMY

منم با دهنی که از سکته کج شده نظرات رو تایید میکنمT^T
moonlight shadow
۰۶ آبان ۱۴:۱۲

شاددییییییییییییییییییییییییییی 

من تحمل این همه اتک رو ندارمممممممممممم

ددی جونم تو یه چیزی بگووووووووووووووووو

 پ ن : پس fox skin کوووووووووووووووووو

 

RM. kiute.ARMY

میاد جیگر😂
kpoper
۰۶ آبان ۱۴:۰۶

اوکی اوکی نفس عمیق بکش

ای اچ اس کامبک داده:)

RM. kiute.ARMY

و باز هم کامبک در راه است:)
...
۰۶ آبان ۱۲:۳۷

خیلی کیوت بووددد

صافت شدممم

ولی اسماتش واققعا خوب بود

یجورایی جدید بود

ولی خو بگین وسطش فن ارت دارععع

بچه جفتم نشسته بود

درسته سواد نداشت

ولی چشم که داشت...

فن ارتو دید

و به گاج رفتم به همین سادگی 😊

RM. kiute.ARMY

بهش بگو داشتن گرگم به هوا بازی میکردنT^T
𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
۰۶ آبان ۱۲:۳۱

خب تازه شروع ب فعالیت تو وب کردم میخام هی فرست شم😔

RM. kiute.ARMY

درک میکنم راحت باش کیوتم😂
𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
۰۶ آبان ۱۲:۲۸

اوکی من غلط کردم...

نمیخوام فرست شم نمیخوامممم

RM. kiute.ARMY

نه نه کنچانا دارلینگ😂 دور از جون*-*
Jim Jim
۰۶ آبان ۱۲:۰۳

میخوام گریه کنم...

RM. kiute.ARMY

چرا اونی جونم؟:"(
nazanin ( Yoo J )
۰۶ آبان ۱۱:۵۷

کراش زدم 

تا صد دفعه نخونمش آروم نمیگیگیرم 

شادی حلوای سر قبر منو یادت نره 

من مردم 

اوکی بای :")

 

 

RM. kiute.ARMY

دور از جون:">
Ronia !!
۰۶ آبان ۱۱:۳۸

وایییییی خیلی باحال بودددد :))

کلی شادی رو من خیلی میدوسم خیلی قشنگ مینویسه

شادی ژونننن اگه این کامنتو میبینی تروخدااا تروخدااااا به کاپل کوکوی سم یه تریسام بنویس :)))

آخرش که ازدواج کردن خیلی حس خوبی گرفتم 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ یعسسسس خدا از دهنت بشنوه:">
Sope shipper
۰۶ آبان ۱۱:۲۴

فرستتتتت؟

سکنددددد؟

تردددددد؟

کوفت؟ درد؟ مرض؟

حیحی

خیلی خوب بودددددد

RM. kiute.ARMY

من گناه دارم😂
potterhead
۰۶ آبان ۱۱:۲۳

ویکوک😁اسمات 😈 

اصلا با برشی از داستان میگم عالیه 

وای داشت حوصلم به فاک می رفت مرسی ددی جونم 😘

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو قشنگم*-*
Kim Miya
۰۶ آبان ۱۱:۲۰

برای بار هزارم در سایت را می‌گشاید و ارععع بلخرع وانشات جدید 

من و این همه خوشبختی محاله ویکوک اونم از اس اچ اس 

من کاراشو خیلی دوص فایتینگ ❤️❤️❤️❤️

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس سلطانه قلب هاست:>
Paniz⁷
۰۶ آبان ۱۱:۱۳

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ

 وانشات شادیهههه

اصلا اومدم تو سایت اینو دیدم بعد خیلی مدل کاورش اشنا بود 

نگاه انداختم به نویسنده و ...پس گردنی ای به خاطر جیغ کشیدنم خوردم:/😂💔

 

*شیرجه به سمت وانشات 

RM. kiute.ARMY

آخ دقیقا😂 شناسه ی کارش همین کاورشه
Mobina ❤
۰۶ آبان ۱۱:۱۰

میشه بیشتر از شوگالیوم بزاری😍

RM. kiute.ARMY

البته دارلینگ*-*
AZIN :)
۰۶ آبان ۱۱:۰۷

فرست لایک 

گیلیلیلیلی

 

RM. kiute.ARMY

به به😂
Vampire
۰۶ آبان ۱۱:۰۵

امروز چرا اینقدر قشنگه...

 

 

#ومپ سرخوش😊

RM. kiute.ARMY

امروز سایت نونوار شد😂
𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
۰۶ آبان ۱۱:۰۲

فرست؟

فرست لایکم

RM. kiute.ARMY

اینجا یا حای منه یا جای فرست😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان