BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن THREADS: Suicide, Death & Life

7_4kpc.png

★FULL★

 

نویسنده ECLIPSE 
کاپل کوکوی / ویکوک
ژانر فانتزی . تراژدی . دوستانه . مدرسه ای
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 119

  

🎶MUSIC OF SHOT🎶

🎵 CLICK 🎵

 

مقدمه:

 خودکشی...
چیز عجیبیه... تنها چیزی که تمومش میکنی و مطمئنی که واقعا تموم شده...
نفستو میبری... و میری تو بی حسی...
هیجان خاصی داره... 
ترسناکه... 
غیر قابل پیشبینیه...
عجیبه...
معنویه...
اگه عاشق زندگیت باشی بهش فکرم نمیکنی... شایدم ازش بترسی... ولی اگه مثل من عاشقش باشی و یه جوری دلت بخواد خودتو محو کنی، ناخودآگاه مجذوبش میشی و بیشتر دلت میخواد انجامش بدی...
بیشتر در موردش جدی میشی...
بیشتر از زندگی فراری میشی...
بیشتر از زندگی میترسی...
بیشتر برات بی معنی میشه...
و همیناست که باعث میشه هر لحظه از زندگی هر چقدرم شیرین باشه مثل زهر برات تلخ باشه...
منم از زندگیم متنفرم...
عاشق خودکشیم...
ولی تنها دلیل که الان زندم... به خاطر اونه...

به خاطر کیم تهیونگ

  

 ▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△

 

🎶اهنگی که تهیونگ تو شات گوش میداد 🎶

🎵 CLICK 🎵

 

🎶اهنگی که جونگ کوک میگفت عاشقشه🎶

🎵 CLICK 🎵

 

▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△

  

Full part happy version

❄️♡☄️DOWNLOAD☄️♡❄️

 

Full part sad end version

❄️♡☄️DOWNLOAD☄️♡❄️

 

۲۹ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۱۲ آذر ۱۴:۴۵

ددی اینکه فرند شیپ نبود😔

ولی قشنگ بود

خیلی زیبا

خیلی خیلی زیبا

بتده هپی اندشو خوندم

و اگرم هپی اندشو نمیخوندم بازم میرفتم هپی اندشو میخوندم🙏

 

RM. kiute.ARMY

عه؟؟؟ بخدا منم رکب خوردم😔
نوش جونت باشههههه و گوشت بشه به تخم چشمااااتT^T
بسیار عالی!
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۲۲ مهر ۲۱:۲۱

میشه بهم کمک کنید؟

نمیدونم سد اند رو بخونم یا هپی اند🙂💔

نگید خودت میدونی،فقط بهم بگید کدوم رو بخونم واگرنه افسرده میشم:(

خیلی قشنگه؟دوست دارم بخونمشششنشثنک۲ک۲د۳ا۳حثثن

همین:/ 

RM. kiute.ARMY

البته عزیزممم*^*

این فیک گمون کنم هپی بود پایانش یا باز:"> حقیقتا یادم نیست عمر من شرمنده:"(
اما اره قشنگه نفسT^T
...
۰۶ بهمن ۱۷:۲۱

واشنات با عکس مثبت ۱۸ میخام ددی:)

داری؟

RM. kiute.ARMY

نه بخدا:")
اما وبتون دارم. جئونز، خوندیش؟
عمت
۲۱ آبان ۱۶:۵۱

نگران نباش بعد از مدت ها خودش باززز میشه😐🙂

RM. kiute.ARMY

خداروشکر😔😂
عمت
۲۰ آبان ۱۷:۲۰

نگاه کن یچیزی هست اسمش اسماته میندازی وسط فیک با یه من روغن و پیاز داغ خوشمزه تر میشه🙂

RM. kiute.ARMY

اما باعث گرفتگی عروق میشه😔
army
۱۷ مهر ۲۰:۵۴

عاشقتم، دمت گرم با تغییر دادن ورژن هات

RM. kiute.ARMY

ای جااعانT^T
ECLIPSE
۰۹ اسفند ۲۰:۰۳

عاممم

سلام...

من به خاطر یه سری شرایط یه مدت نیومدم سایت...

و خب...

اومدم کامنتا رو خوندم و دیدم که...

اوه دمن...

ریدرا خوششون اومده و مثل اینکه خیلیا داستانشون مثل منه... 

و خیلی خوشحال شدم از اینکه... پیامای مثبتی دریافت کردم...

بوس به پس کلت دد...

و البته تمام ریدرا :)

RM. kiute.ARMY

*پیچوندن گوشت و محکم پیشونیت رو ماچیدن و در نهایت پس گردنی:|
کباثت کجا بودی تو دلم تنگولید کههههههههT^T
*بغلیدنت و چلوندیننت تا جایی که چیز میز هات بزنه بیرون
دیگه نری ها بی خبر:"(
misoo ...
۰۱ اسفند ۰۲:۵۴

میتونم گریههه کنم؟؟؟

ایا فقد منم ک دارم زار میزنم رو کامنتا؟؟؟

چرا من دارم درکشون میکنم؟؟

چرا تا الان فک میکردم ک این داستان ها فقد مال فیکا و منه؟؟؟

چرا زندگی داره سخت میگیره بهمون؟

قلبم درد گرفت با کامنتا... چقد ادمای قوی داریم و من بیخبر بودم :'(

خیلی چیزا تو دلم هست... ولی نمیتونم بگمش... چون فقد خودم ازش باخبرم و تا الانم ب کسی نگفتم... و قرار نیس کسیم ازش باخبر شه :")

بسمه دیگه...

آنیونگگ... فایتینگ :)))

RM. kiute.ARMY

میسو شی نبینم غمتو لاو:)
بیا بغل خودم بیبی
LUNA
۱۸ بهمن ۱۵:۰۷

هی دد 

دارم اینو دان میکنم دعا کن هارتم نترکه:")

RM. kiute.ARMY

نه خدا نکنه:">
helen mohhamadi
۰۷ بهمن ۲۰:۳۹

اقا من نمیدونم چرا تو این زندگی فاکیم هیچکسو درک نمیکنم

هر وقت یکی بهم گفته عاشق شدم رک گفتم پس مخ نداری بچه برو درستو بخون تورو چ ب این حرفا

بنظرم عاشق شدن خیلی چیز مضخرفیه(طبق شواهد گفتم)شایدم نیس فقط نظر من اینه

ولی بخدا این کنکور کوفتی از هرچی درد کوفتی تو این دنیا هسش بدتره

یاد پارسال میفتم میخام خودمو اتیش بزنم چی بود اخه کشت مارو تازه ی بار به مامانم گفتم که من به خواسته شما ی سال جهشی خوندم پس ی سال پشت میمونم گفت تو غلط میکنی با من چطور تا بحث گوشی میشه مامان من بزگ شدم(جلو بابام گف0-0منم از ضایع شدن پیش بابام تنفر اسپیشیلی دارم) (نامرد زیادی رکه البته خودمم شبیه اون شدم)

و اینکه اقا من تا حالا به خودکشی فک نکردم یعنی خیلی اوقات سختی کشیدما ولی هیچوقت بهش فک نکردم الان خوندم کامنتارو بنظرم خیلی ادم عجیبی اومدم0-0هشتم بودم چهل قانون ملت عشق رو خوندم اونجا بنظرم شخصیت رز صحرا اونقد قوی اومد با اینکه از بچگیش هرزگی کرد ولی اخرش سر قول خودش موند و نرفت سراغش و تو اوج ناامیدی برگشت به خود واقعیش.بنظرم نمیشه کسی رو کامل کرد ولی در حد نیاز میشه بهش یاداوری که انسان خیلی قویه حتی اوج ضعیف بودنش

میخام بگم همتون روحتون عین رز صحرا باشه به خودتون قول بدبن که هیچوقت به چیزی مثل خودکشی فک نکنین اگه خدایی ناکرده فکر خودکشی بخاطر ی فرد دیگه یا ی چیز دیگه به ذهنتون اومد به این فک کن اون فرد ارزش تورو نداره که بخاطرش از زندگیت بگذری چون اگه ارزش تورو داش به پات میموند خیلیا میگن از دانشگاه قبول نشم خودمو میکشم درس خوندن فقط ی قسمتی از زندگیه نه همش پس اگه تو درس خوندن موفق نشدی حتما قراره تو ی بخش دیگه ای از زندگیت موفق بشی

به خودکشی فک کردن یا حتی خودکشی کردن نشانه شجاع بودن نیس یا حتی چیزی نیس که گنگش بالا باشه نشونه ضعفه

RM. kiute.ARMY

این بحث درک کردن نیست...بحث حس کردنه*^* و لازم نیست همه هم رو درک کنن همین که هوای هم رو داشته باشن دنیا جای بهتری میشه:")
من نظری درمورد عشق ندارم😂

اخ دقیقا:/ کنکور درده...

الهی کباب شم😂😂😂

واو منم میخونم*^* و اره گل صحرا خیلی قوی بود:") و نمیدونم چرا شمس منو یاد تهیونگ میندازه😂😂😂😂

حقیقتا نمیشه قضاوت کرد و با قاطعیت چیزی گفت ولی!!! کشتن خودمون چه سودی داره...تهش یه بازنده ایم که به این دنیا باخته
Soyeon Park
۰۶ بهمن ۰۸:۵۱

فرستادن قلب ب صورت پست سر هم*
ددی همه سفره دلشون رو پیشت باز میکنن میشه منم این کارو کنم؟:)
جون خودم هیچ کسو ندارم باهاش حرف بزنم نه دوستی نه خانواده ای چیزی...

اصلا ولش کن ادامشو نخون بزار لاقل فک کنم با یکی حرف نزدم مزاحم نشم😂 واسه خودت نوشتنم سبکت میکنه.... اینو از یه ریدر مزاحم بپذیر
حدود یکی دو ماه پیش توی گپ رول با یکی آشنا شدم و باهم کاپ زدیم... رفته رفته رابطمون بهتر شد و باهم رل زدیم... خب میدونی من واقا بهش حس پیدا کردم و شبا با فکر اون میخوابم...
میشه گفت تقریبا از ریز زندگی های هم خبر داریم و صمیمی هستیم... ولی من حس میکنم اون دوسم نداره یونو؟... بهم میگه دوست دارم...برات میمرم...ولی نمیتونم اعتماد کنم... چطوری آخه باید اعتماد کنم... چطوری باور کنم دوسم داره... اون بهم میگه آسمون آب و منم بهش میگم ماه تابون... حتا اسممو روی دستش نوشته و هر روز پررنگ ترش میکنه...از خودم بدم میاد ک نمیتونم بهش اعتماد کنم...قراره عید همدیگه رو ببینیم و من برای بار اول میخام ببوسمش... ببوسمشو از ته دلم بگ چ حسی بهش دارم...ولی اگه یه وقت پسم بزنه و بگه همه اینا بچه بازیه چی...میترسم... ازین ک احساساتم شکست بخوره....ازین ک خودم برای بار هزارم بشکنم:)
هعی خیلی حرف زدم....

RM. kiute.ARMY

ای ژان دلم*^*
بگو عزیزدلم:")
ایگو....نبینم غمتو سویونم*^*

تو مراحمی لاومT^T نگو همچین...

اوه...این گپ رول خیلی دردسر سازه😂 همه حداقل یبار ازش کشیدن...

میفهممت...بالاخره این رابطه از پشت گوشی و چت کردن شروع شده. فیزیکی نبوده! نگران نباش ولی!!! به حرف دلت گوش کن. استدال های ذهنت رو نزار از حدش خودش بگذره که باعث تنفر و بی حسی بشه...

خودت رو برای اولین ملاقات اماده کن و قشنگ سفره ی دلت رو براش باز کن...جدا میگم...هیچ وقت خودت تنهایی برای احساسی که به هردوتون ربط داره تصمیم نگیر...من هزار بار سر این داستان چوب ندونم کاریم رو خوردم😂
Soyeon Park
۰۶ بهمن ۰۷:۴۵

عررر عررر بالاخره یه کوکویییییییی

عاشق اینجام منننننننن

RM. kiute.ARMY

اینجا هم عاشق نوئه😎
Armybom
۰۵ بهمن ۱۰:۲۹

عررر حیح هممم 

اره باهم کنار اومدیم 

دقیقا بنگتن جاهای خیلی خوبی بع دادم رسیده 

تو کره ای بلدی؟  اره میشه بهار 😁

خب اوا 12 سالشع و هیلی جیزا بیشتر از سنش میدونه و خب این الان تو جامعع عاذیه ولی مامان و بابای من بدشون میاد با یکی درمورد این جیزا حرف بزنم و خب اوا عم کسیه که همجیز رو برام تعریف میکنه حتی 🔞 هارو حیح 

RM. kiute.ARMY

خوب خداروشکرT^T
اره یکم دست و پا شکسته😂

اوه درک میکنم😂
هدی
۰۵ بهمن ۰۶:۲۴

پشمام شما چقد منین مخصوصنن همون ددی یا مونی با مهرسا 

بیاین حتی اگه عاشق دختری شدیم و خب چه بد چ خوب نشد

به این فکر کنیم میگذره و ما بهترین خانواده( آرمی)رو داریم

RM. kiute.ARMY

درود بر شرفت:">
Armybom
۰۴ بهمن ۲۱:۳۰

اوووفففففف هرکار میکنم دانلود نمیشه فایلش باز نمیشه ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

نه هبی اندش نه سد اندش هیچکدومشون دانلود نمیشن من دلم میخواد بخونمش 😭 هپی اندشم نه حداقل سد اندش باز میشد لعنتی اونم نمیشه

RM. kiute.ARMY

فدات شم لینک چک شد مشکلی نداشتT^T
Armybom
۰۴ بهمن ۲۱:۰۳

حیح دلم خواست گریه کنم اومدم دانلود کنم بخونمش که یهو نظرا توجهمو به خودشون جلب کرد راستش نمیدونم شماها چند سالتونه مونی و ددی و اون کسایی که نظر دادن حالا بعدن میگم کیان ولی از حرفاتون فهمیدم که حداقل کنکوریین یه ۱۹/۲٠ سالتون میشه نه؟  راستشو بخوایین پشمااااامممم  من بخوام حرف بزنم که فک نکنم هیچکدومتون درکم کنین فک کنم اگه تا تهشم بخونین اخرش بگین هنو بچست و چیزی نمیفهمه یا چبدونم حیح بگین هنوز خیلی کوچولوام ولی اره من واقعا واسه اینکه اینارو تجربه کنم یا درک کنم یا این چیزا تو ذهنم باشه کوچولوام 

من واقعا F/A و AZIN و مهرسا رو درک میکنم منم دقیقا اینچیزارو تجربه کردم عاشق کسی ام که دوست صمیمیم بود عاشق کسی شدم که وابسته به یکی دیگس ینفر دیگه دیوانه وار دوسش داره اون ینفر از بچگی باهاشه و این منم که اومدم بینشون میدونین جالبیش اینه داستانه ما شده مثل این داستانایه سریالی بعضی وقتا فک میکنم که این واقعیه؟ این حس این اتفاقا این لحظات همشون واقعیه؟ یا فقط تخیلات خودمه که ساختم چون بهشون نیاز دارم اسمش اواعه صداش میکنم جی کی یا اوژنی حیح کسی که دزیره رو میشناسه میدونه اوژنی کیه 😅 من دوسال ازش بزرگترم و تازه فهمیدم امگام نه الفا 😐😂 اونم الفاست نه امگا😂 حیح کلن جاهامون عوض شد تقریبا سه ساله باهم دوستیم چند ماهی میشه بهش اعتراف کردم البت اون بود که باعث شد بهش اعتراف کنم هیچوقت یادم نمیره حیح میدونی خیلی عجیبه زیادی هاا من تا الان خیلی چیزارو تجربه کردم ولی کسی که به این دارم با اینکه سه ساله دوستیم ولی نفهمیدم این حس اسمش چیه یا چجور حسیه چرا انقدر عجیبه میدونی وقتی بهش فکر میکنم نمیفهمم زمان چطوری کی میگذره ولی وقتی به خودم میام میبینم عین ادمای اسکل یه لبخند مسخره رو لبمه 

من دختر خیلی عجیبیم همچیم زندگیم مامانم احساساتم خودم کارهام همچیم عجیبه و اشتباه حتی اعلایقم گرایشم همچیم حیح فک کنم اخرایه پارسال بود که نمیدونم چم شد چی شد فقط میدونم حس تنهایی زیادی بهم فشار اورده بود خوب به هرکسی که بگی درورم چهار پنجتا دوست بودن رفیق بودن صد در صد میگه توکه تنها نبودی پس برای چی تنهایی بهت فشار اورده ، حس سرد بودن بهم انتقال میدادن طوری که انگار اضافیم انگار هیچکس بهم نیاز نداره و یه ادمیم که بدنیا اومدم تا تنها بمونم واسه همین دوتا از دوستامو به همراه اوا بلاک کردم چند ماهی گذشت اوایل امسال که مدرسم و کلاسام مشخص شد نمیدونم دلتنگیه اون بود یا تنهایی ولی انقدر بهم فشار اورده بود که رفته بودم تو حموم نشسته بودم به تیغی که جلوم بود نگا میکردم هق هقام انقدر بلند بود که نفسم در نمیومد قفسه سینم درد میکرد فقط بهش ضربه و چنگ میزدم که شاید راهش باز شه هممممم دستمو سمت تیغ بردم که برش دارم که یهو صدای اهنگ ایدول و شنیدم «قبل از اینکه برم حموم اهنگ گذاشته بودم» حیح یادم اومد هفت تا پسر کره ای هستن که درکم میکنن و سعیشونو میکنن که من خودمو دوست داشته باشم، یاد حرفه نامجون شی افتادم که میگفت از بی تی اس استفاده کنین تا خودتونو دوسته باشین همم اینجوری شد یادم رف میخواستم چیکار کنم 😅 اونشب که اعزرایل از شرم خلاص شد چند روز بعدش یکی از همکلاسیام بهم پیام داد که اوا •••••رو میشناسی؟ یهو تو چشام پر اشک شد دلتنگش بودم خیلییی بعد از اون رفتم بهش پیام دادم و دوباره دوستیمونو شروع کردیم تا اینکه بهش افتراف کردم و فهمیدم احساسم یه طرفه نیس و اونم دوسم داره هممم از وقتی فهمیدم واقعا عاشقشم از خیلی چیزا ترسیدم به خیلی چیزا فکر کردم به خودکشی البت بالای سه بار خودکشیه ناموفق داشتم حیح مثال از این ترسیدم که این حسم یه حسه معمولی باشه یا یه طرفه باشه خب یوقتایی فک میکردم اون از نظر دوستی و رفیق دوستم داده و بهم گفته عاشقتم به سرم زد که ارتباطم رو باهاش قطع کنم بهش خیلی چیزا گفتم که دلشو شکوندم چون فک میکنم این یه عشق ممنوعست و یع عشق اشتباه ولی نتونستم ازش دل بکنم و یا فراموشش کنم الان چیزی که برای من خنده داره اینه که من شماره کسیو که دوسش داره رو دارم و باهاش چت میکنم 

هممم ستا صداش میکنیم وقتی حاله اوا خوب نیس به هم پیام میدیم که شاید یکیمون بدونه اون چشه یجورایی الان........ مثلث عشقی بینمونه ولی فرق بین این مثلث عشقی با مثلث عشقیه فیلما اینه که منو ستا سعی نمیکنیم حرص همو دراریم یا اوارو مال خودمون کنیم و اونیکی رو از دور خارج کنیم حتی با اینم کنار اومدیم 

ولی تا اینجا هیچی جلویه این نیس که منو اوا باهم باشیم تا اینکه............................ مامانم با دوست بودن با اوارو ممنوع کرد و اینجاست که برای من خیلی سخت تر از قبل شد 

من هیچوقت خودمو دلیل زندگی کردنم نکردم یعنی از بچگیم دلیل زندگیم یه نفر دیگه بود مامانم بعدش بی تی اس الانم اوا حیح 😁 ولی من خیلی پررو تر و عاشق تر از این حرفا بودم پس یواشکی با اوا چت میکردم  ولی الان عکسشو گذاشتم والیپر گوشیم و با تمام جسارتم جلو مامانم وایمیستم و میگم دارم با اوا چت میکنم و از اینکه دیگه خودمو اونو مخفی نمیکنم خوشحالم ولی................... هنوزم این یه عشق ممنوعست واشتباست 

واقعا مرسی که تا اینجا به زر زرای من گوش کردی واقعا نیاز داشتم داستانمون رو برای ینفر تعریف کنم 

من همتونو درک میکنم میدونم اینکه عاشق ینفر باشی که مال یکی دیگس یعنی چی میدونم عاشق کسی باشی که یه اشتباهه یعنی چی 

هم من هم اوا بایسکشوالیم 

میشه یکی بهم بگه واقعا اسم این حس لعنتیه فاکی شده یه عجیبه ترسناک که خیلیم خوبه چیه؟ چون واقعا نیاز دارم بدونم 😁 

راستی من ته اعم حیح 

بوم هم اسم اصلیمه به کره ای

راستی مونی و ددی من نمیدونم شماها پسرین دخترین اصلا نسبتتون باهم چیه یا چند سالتونه هیچی نمیدونم پس ممنونت میشم بهم بگین😊❤💋

RM. kiute.ARMY

قلب و احساسات چیزیه که تو هر سنی باشی میتونی درکش کنی لاوم:")

هوم حس خوبیه:") میدونی؟! اینکه رابطه قراره از دوست بودن نزدیک تر بشه!

به خوت نگو عجیب بگو درک نشدنی! و اینکه اره میفهمم..تنها بودن یه حس درونیه نه صرفا اینکه یکی کنارت باشه.
ایگو...بنگتن خوب جایی به دادمون رسید:")
پس دوباره بهم برگشتین!! ما ادما هیچ وقت یاد نمیگیرم که خودمون تنهایی برای احساساتمون تصمیم نگیریک😂

اوه...باهم کنار اومدین!

چرا ممنوع کرد؟:"]

نگو اشتباه...عشق عشقه دیگه:") سرمنشا هستی عشقه و خالقش خدا...خدا هم اشتباه کرده یعنی!؟

لاوم وظیفه بودT^T
نیازی نیست چیزی رو بدونی...ما آدم ها هم خواستیم بدونیم اما میدونی نتیجه اش چی شد؟! اینکه برای همه چیز برچسب تعیین کردیم...حتی برای عشق.
بوم*-* بهار؟!
ما دوتامون دخترم نسبت خانوادگی داریم باهم😂
مهرسا
۲۴ آذر ۱۱:۳۹

عررررر ددییییی باورت نمیشه ولی لپام گل انداخت 😂

عررر حرفی ندارم واقعا خیلی خوبی 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ما اینیم دیگه خوشگله😂
مهرسا
۲۳ آذر ۱۰:۳۶

ددی یه چیزی این سایت داره که خیلی جذابش میکنه

اینکه وقتی کامنت هارو میخونی ممکنه یه حس آشنا که انگار قبلا خودت تجربه کردی بهت دست بده

وقتی فیک های رو میخونی احساس خوبی داره چون ممکنه سرنوشتت شبیه به همون آدما باشه و حسی که شما دو نفر به آدم میدید خیلی لذت بخشه

حس گوش داده شدن

حس اینکه با یه نفر حرف بزنی و گوش کنه 

الان داشتم کامنت هارو میخوندم و با یکی واقعا همزاد پنداری میکنم 

قصد ندارم دخالت کنم 

و حتی نمیدونم کامنت مال چه زمانیه

ولی دردی که یه نفر گفته بود رو خوب چشیدم 

توی مدرسه قبلیم یه شایعه وحشتناک دربارم پخش کردن که اصلا خیلی ترسناک بود 

من فقط ۱۰، ۱۱ سالم بود و این حرفا پشت سرم بود 

میگفتن با پسرا چیز کردم همون دیگه روم نمیشه بگم

از طرفی داخل مدرسه دقیقا همون بچه ی بدبختی بودم که تو فیلما نشون میدن 

فقط با این تفاوت که هیچ کس علاقه ای به کمک کردن و باور کردنم نداشت 

همه میگفتن باور نمی کنیم ولی از ته قلبشون راضی بودن و باور داشتن مامان بابامم که از دنیا بی خبر اصلا نمیدونستم حالم خوبه یا بد هنوزم همینه ها فقط غر میزنن 

۳ سال تو همون مدرسه بودم

و هر سال در حال اعتماد کردن به همونایی بودم که این شایعه رو پخش کردن

خب تو کلاسمون محبوب بودن و همه دوسشون داشتن

شاید باورت نشه ولی ما دو تا دانش آموز داشتیم که هیچ کس جز من باهاشون خوب نبود

راضی بودم جای اونا باشم ولی یه نفر از ته دل دوسم داشته باشه 

نه اینکه همه به صورت فیک دور آدم جمع بشن و اون پشت مشتا زر مفت بزنن

خلاصه بعد از این شایعه همه رو از خودم دور کردم و ناجی زندگیم دینا بود 

هیچکس رو جز اون نداشتم و هیچ انگیزه ای واسه زندگی، شده به دینا از تلفن خونه زنگ بزنم برم تو بالکن گریه کنم ،هزاران بار به سرم زد خودکشی کنم

بابا این خیلی نامردیه من خیلی سنم واسه این حرفا کمه ناعادلانستتتتت

تا این که سال پیش با یکی از بچه های همون مدرسه صمیمی و صمیمی تر شدم اونم به لطف آرمی بودنم

بعد با یکی از دوستاش که اونم تو مدرسه ما کلاس ما بود صمیمی شدم  

ددی این دختر فوق العادست

یه فرشته به تمام معناعه ، و میتونم بگم به قدری اخلاقیاتش شبیه منه که اگر اسمامون هم یکی بود میگفتم همزادمه 

و میدونی چیشد؟ من عاشق این فرشتم شدم یه بار با یکی از دوستاش بازی میکرده دوستش گفت رو کی کراشی و بهش نگفتی 

اونم گفت مهرسا 

بهم اومد گفت روت کراشم منم دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم گفتم منم 

بچه فکر کرد دارم اسکلش میکنم

دو سه روز داشت قسمم میداد که دروغ میگم یا نه

احساس میکنم نباید پیشش باشم چون میشه مثل من خب اون به خاطر من با دوستاش(همون شایعه پراکن ها) قطع رابطه کرد

زندگیش بدون من شاید بهتر باشه :)

و یه ترس بزرگی که دارم اینه که منو اون الا باهمیم الان باهم گریه میکنیم با هم میخندیم ولی من قراره فرشتم رو از دست بدم یا تا آخر عمرم دارمش؟

دیگه اینقدر فکرم درگیر این دختر شده میگم بیا تو مدرسه ما سال دیگه ثبت نام کن حداقل زنگ تفریح ها همو ببینیم

ددی ترسناک ولی شیرینه که خوابش رو هم میبینم😂💔

به قول F/A  متنفرم که دوست دارم ببوسمش

ولی این داستان من اینطور قرار نیست تموم بشه 

یکی از دوستام عاشق فرشته ی من شده :)))

فرشتم قبل از من فکر میکرد از اون خوشش میاد و میاد 

بهش کمک کردم به اون اعتراف کنه ، ددی احساس گناه دارم که اومدم عشق دوستمو دزدیدم

ولی دست خودم نبود بود؟

 های که این زندگی چقدر شیرین اما پر از درده

میخواستم به F/A و AZIN بگم که زمانی توی زندگی همه آدما هست که پر از ترس و درد و نا امیدیه ولی زمانی هم هست که پر از چیزای شیرینه

امید بیخود نمیدم

زندگی هیچ وقت فقط شیرین نیست 

زندگی هیچ وقت علاقه ای به نشون دادن فقط روی خوشش رو نداره 

ولی یه روزی یه زمانی توی طول عمر همه مون هست که خیلی دوست داشتنیه ممکنه زود از دستش بدیم ولی همون شیرینی همون زیبای به همه ی این درد ها می ارزه 

یه چیز رو برای همه آدما جهان ارزو میکنم 

اونم این که زود تر به این شیرینی کم برسن

زود تر از تلخی ها و ترس های زیاد دنیا جدا بشن 

همه حق دارن که زندگی آرومی داشته باشن

ددی یه سوال 

تا حالا شده دلت بخواد بری یه جا که فقط سکوت باشه 

یه موسیقی آروم و ملایم پخش بشه و تنها صدایی که می شنوی صربان قلبت و همون موسیقی باشه؟

چشمات رو ببندی و به این فکر کنی که الان حالت خوبه؟ 

به چیزی که میخوای رسیدی؟

تو تنهایی گریه کنی یا اینقدر عصبی بشی که هر چی دم دستته رو بزنی بشکنی؟

خب دیگه جدا اولین بار بود اینقدر حرف زدم و واقعا معذرت موخوامممم

ولی حس خوشایندی دارم از اینکه با یکی یا چندینننن نفر حرف زدم و شنیده شدم 😁

مرسی ددی بابت اینکه اینقدر حرف زدم و خوندی من بودم فقط یه جواب میدادم میگفتم هوم درکت میکنم 

بعد میرفتم😂😂 

بازم مرسییییییی خیلی گلی💜 اشتباه تایپی هم داشتم به بزرگی خودت ببخش

RM. kiute.ARMY

به قول معروف 
ABCDEF  یو اند یور مام اند یور سیستر اند یور جاب😂 فاک به تموم اون کسایی که این شایعه های گوه رو که لایق خودشونن رو پشت سر تو ساختن*^*
اوخ یه فرشته؟ هوم؟:">
باز خوبه یه کور سوی نور امید تو زندگمون پیدا بشه...
قشنگ حرف میزنی معلومه روح خوشگل و مهربونی داری!!
هوم اره دلم خیلی میخواد:")
وظیفه است فدات شم منT^T مراقب قلب قشنگت باشT^T چرا حس میکنم قلبت صورتیههههههههT^T
Karina
۱۵ آذر ۰۷:۵۷

F/A 

اینجوری نگو دیگه... اصن بیا بغل من... راستش منم از یکی از دوستام خوشم میومد ولی فهمیدم بایسکشواله و خودش دوست دختر داره:/

خب ناراحت شدم حتی الانم وقتی یادم میاد ناراحت میشم‌‌... ولی خب اشکال نداره میگذره به هر حال... البته شاید نتونم کامل درکت کنم ولی تلاشم رو میکنم... اصن شاید خودم بیشتر به درک شدن نیاز داشته باشم... اما نمیتونم بزارم عضوی از خانوادم ناراحت و غمگین باشه:)

به هر حال... ددی یا مونی... خیلی راجب شما کنجکاوم... رابطه تون دقیقا چیه؟ یکم خجالت میکشم بپرسم ولی نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم و نپرسم. من تازه به سایتتون اومدم حق دارم خیلی چیزا ندونم...

ولی خیلی باحالید... و اینکه شما دانشجو هستید درسته؟ منم نهمم. 

RM. kiute.ARMY

F/A 
Melika Enfradimoghadam
۱۴ آذر ۱۸:۱۷

واو من تاحالا پیام نزاشته بودم اولین بارمه. فاک واقعا من با این فیکا قلبم وامیسته اخر

 

 

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗
۱۴ آذر ۱۴:۰۱

بدون دیدن اسم و ژانر و کاپل فیک رفتم دانلود کنم:)

نامجون شییی من جمن شی هسدم محض اطلاعتون:)

RM. kiute.ARMY

بعله بعلهT^T
ECLIPSE
۱۴ آذر ۱۳:۳۸

دد ازین به بعد بهت میخوام بگم ایوب :/ (عیوب؟)

صبر ایوب رو تو داری که با خل وضعایی مث ما دست و پنجه نرم میکنی:/

اصن چطوری ما رو تحمل میکنی^^

خیدا...

میشینی نظرامونو که طومار نوشتیم میخونی^^

سوتیامونو جم میکنی...

عجب^^

 

مرسی بوس پس کلت بای^^

RM. kiute.ARMY

همون ایوبه😂
وظیفه اس عزیزدلم بالاخره ماها همه امون یه خانواده ایمT^T

بوس متقاااااااااااااابل*^*
ECLIPSE
۱۴ آذر ۱۳:۳۲

F.A

چقد ما شبیهیم نه؟...

منم دلیل ندارم برا زندگی...

ولی خب... عاشق یه نفرم...

دیوانه وار میپرستمش...

ولی احتمالا ۱۲۱ روز وقت داشته باشم...

اینکه مامانامون میگن دلیل ناراحت بودنت چیه و مایی که این همه سال تو خودمون نگه داشتیم:)

من خودم هیچی بهشون نمیگم و نخواهم گفت.

حتی نمیدونن از خودم متنفرم.

خیلی چیزا رو در موردم نمیدونن...

راستش

به قدری از خودم بدم میاد که همیشه میگم ببخشید که با وجود داشتنم باعث ناراحتی بقیه شدم.

 

پس... 

خب چی بگم؟...

 

ببخشید دد زیاد دارم زر میزنم...

RM. kiute.ARMY

این حرفو نزن قند عسلم...ماها باید بهم کنیم!

F.A
helen mohhamadi
۱۴ آذر ۱۳:۲۸

ای بابا چرا همتون فاز دپرسی گرفتین.

با ابنکه من تا بحال عاشق کسی نشدم که بتونم کسی رو تو این شرایط درک کنم ولی این زتدگی ی جوری انگشت فاکشو به همه نشون داده0-0

بخدا هیچکس راضی نیس بهترین سالای عمرشو تو ی اتاق با کلی کتابای تکراری بگذرونه تا بقالاخره تو ایندش ی کوفتی بشه که متاسفانه الان همه اونایی که تو سن مان ی همچین چیزیرو تحمل میکنن.

من اونقد ازون اتاقی که توش واسه کنکور میخوندم بدم میاد که از موقع کنکور تا حالا نرفتم توش(با اینکه تو هال میخوابم ولی راضیم ایشالا روزی برسه اونجارو با کتاباش اتیش بزنم تا راحت شم)

پس بیخیال بقیه بشین و خودتونو دوس داشته باشین و با اینکارتون انگشت فاکتونو تقدیم این زندگی نکبت بکنبن(:

RM. kiute.ARMY

هلن شی:")
بوج بهت ک انقدر ماهیT^T
Hanieh
۱۴ آذر ۱۰:۳۹

ددی اسمات میخوامممممم😂🥺

خیلی وقته نخوندم الان یهو هوس کردم😐😂

RM. kiute.ARMY

تو هوا گرد هورمون جن/سی پاشیدن😂
F/A
۱۳ آذر ۲۳:۴۰

اونی میدونی این داستان خیلی خوشگل بود

ولی من دلیل زندگیم رو مدت ها از دست دادم

🙂

من نه هدف دارم نه علاقه

یه ادم خنثی ام

کاملا خنثی

اگه این ایموجی ها نبودن شاید کلا احساساتم رو نمیفهمیدی

یه جورایی من عاشق شدم

البته عشق که معنی نداره

به نظرم دوست داشتن از عشق خیلی زیباتره

خب من یکیو دوست داشتم

اون دختر بود

من لز نیستم ولی استریت هم نیستم

گرایشم مهم نیست فقط دوسش داشتم

خیلی بده که ب دوست صمیمیت چشم داشته باشی نه؟

از اینکه دوست داشتم ببوسمش متنفرم

خانوادم نمیدونن

اگه بدونن سرم بریدس

واسم مهم نیست حتی

هنوز بهش اعتراف نکردم

چند هفته پیش دعوا کردیم

البته دعوا که نه فقط گفتم بیا قطع رابطه کنیم 

میخام گذشته رو فراموش کنم

من دختر بدی ام نه؟

اونی من خیلی دختر بدی ام

دیشب گریه کردم

خیلی زیاد

جلوی مامانم

مامانم میگفت دلیل گریه کردنت چیه....چجوری بهش بگم من هشت ساله بغضمو خفه میکنم و الان کنترل کردنش سخت شده؟

من خودکشیه ناموفق زیاد داشتم

حتی کسی نفهمید....

من دختر بدی ام

زشتم

درس خون نیستم ولی نمراتم بیسته

از خودم بدم میاد

اجتماعی نیستم و

گرایشم مشخص نی

و از همه مهمتر هدف ندارم

چه جالبه نه‌‌....

ولی بعضی وقتا فقط میخام عروسک بغل کنم و گریه کنم

با صدای بلند گریه کنم

بعد از هشت سال

اصلا نمیدونم چرا دارم اینارو بهت میگم اونی

فک کنم داستان زیادی روم اثر گذاشته

RM. kiute.ARMY

اولا هیچ کس زشت نیست دومن
نبینم غمتو دورت بگردم:")
چی بگم ک زبان قاصره و درد بسیار!
بیا بغلم:")
helen mohhamadi
۱۳ آذر ۲۳:۳۸

اقا به جان بایدن رو نویسنده هاتون کراشم.

خوبب اقا اسم من هلنه.17 سالمه. دانشجو  برقم(رشته ای بسی عن هیچوقت نخونین).

هر کاپلی رو میخونم چون قلبا هیچکدومو باور ندارم. ولی خیلی رو کوکوی گیرم(بیماری ته باتم بینی و کوک تاپ بینی دارم)

هیچی دیگه همینا

خواستم زیاد اشنا شیم

و قبلا گفتم عاشق سایتتون شدم

ایشالا که حداقل تا 30 برسم از سایتتون بسی بهره ببرم(:

ساری فکم شل گشت0-0

RM. kiute.ARMY

سلام بانو فدایی داریییییییی*^*
خدا بده صبر رشته ات مخ میخواد😂😂
بلی بلی منم کوکوی بسی معتادم بهش*^*
عوووووووووووووف دارلینگ عزیزدلی
ECLIPSE
۱۳ آذر ۱۶:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام دد
فولش کردممممم (چه عجب یه بار تونستم مث حلزون حامله پیش نرم :/ )

**** *** **
***************************************************************************

**** **** *** ***
*****************************************************************************

بوس پس کلت باییی^^

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت*^*
کلیییییییییییییییی ازت ممنونم که انقدر مارو قابل دونستی و بهترین خودت رو نشونمون دادی*0* دست مریزاد و منظر کار های خفن تر و برگ ریزونت هستم خوشگلممممممممم*-*
AZIN :)
۱۳ آذر ۱۲:۱۷

هوم 

باشه 

ممنون که اینقدر به فکری همه هستی

دوستت دارم:)

 

RM. kiute.ARMY

منم دوستت دارم*^*
AZIN :)
۱۳ آذر ۰۸:۳۹

ددی

من همیشه پیش بهترین دوستم .....

سعی میکنم ناراحتش نکنم چون خیلی بیش از حد فرشته است 

قلبش میشکنه

توی 4 سال بهسختی بهش اعتماد کردم 

دست خودم نیست 

به سختی اعتماد میکنم 

الان حس میکنم این اعتماد داره از بین میره 

اون هیچ کاری نکرده ولی من دارم تغییر میکنم 

حس میکنم دیگه رفتارم دست خوردم نیست 

انگار همین الان هم یه نفر دیگه داره این حرفا رو میزنه 

دیشب ....

یهو پرسیدم من توی زندگیت چیم

گفت خانواده و همه چیزنم 

دست خودم نبود

بهو نوشتم دروغ قشنگیه دروغ گفتنت داره پیرشفت میکنه تبریک میگم 

اصلاااا دست خودم نبود

اولش زیاد واکنش نشون نداد ولی صبح که اومدم دیدم نوشته حالش خوب نیست 

از دیشب تا صبح گریه کرده 

زیر چشمای قشنگش سیاه شده 

ددی

من دل یه فرشته را شکوندم:)

اما خوشحالم 

چرا؟ دوستم گفت شاید به خاطر اینه که بعد از این همه سال حرف دلم را بهش زدم 

ددی دارم دیوونه میشم 

RM. kiute.ARMY

ببین فقط یکم با خودت خلوت کن باشه؟
چند روزی از فضای مجازه (صرفا چت کردن) دور بمون
خودت رو روی کاغذ تخلیه کن بپرس واقعا چی میخوای
شاید باخاطر دوران لعنتیه بلوغه و فشار استرس محصل بودن که اینا دست به دست آدم میدن ادمو پارانوییدی میکنن
ECLIPSE
۱۱ آذر ۲۲:۰۱

دد...

ببخشید کارتو زیاد میکنم ولی میشه ادیت کنی بنویسی 

 

شات سوم ورژن هپی اند

 

و اینگه اینم بگم شات سوم آخریه و هپی الان تموم شده...

مونده سد اند.

 

راستی دد...

یکی از دوستام شکست عشقی خورده :(

خب... از یکی خوشش میومد ولی طرف رل داشت. و اینم نمیدونست و یه مدت بعد هم که عاشقش شد فهمید. در واقع کراشش بود. از طرفی یه مدت حالش خیلی گرفته س... دیگه اون لیای سابق نشده... هیچی دیگه...

اه...

ببخشید خیلی زر زدم.

بوس بهت بای...

 

ولی خدایی من چیکار کنم...؟

 

پی نوشت: تنها کسی که میدونه منم چون بایسکشواله و عاشق یه دختر دیگه شده و از اکیپ رفیقامون, تنها کسی که فن ال جی بی تیه منم. پسسس... فقط من میدونم و دلم خواست یه وانشات در موردش بنویسم. ولی.................. قضیه رو کامل بهم نگفته. نمد چیکار کنم:/

دوست چند سالمه و... واقعا احساس میکنم باید بتونم یه کاری بکنم براش.

 

پی پی نوشت: پی نوشت قبلی چقد طولانی شد:/

 

پی پی پی نوشت: ادیت یادت نره ها... بوس بای.

 

پی پی پی پی نوشت: مدیونی اینو pp بخونی :/ ^^^^

RM. kiute.ARMY

این چ حرفیه دلبندم درستش کردم*^*

ای وای بر من...
خدا هیچ کس رو عاشق نکنه:")...هعی....

میخوای ازش بپرسی؟ هم خودش خلاص میشه و هم تو میتونی بنویسی

جر😂😂😂
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۱ آذر ۱۲:۳۰

هعیییی

چه کنم؟

انگار داستان زندگی منو نوشتی منتها سداندشو

منتها بدون عشق

بدون تهیونگ

بدون جونگکوک

بدون کسی که دوسم داشته باشه

و فقط با هفتا پسر کره ای که همه دنیامن

 

RM. kiute.ARMY

نگو:">
درست میشه دونت ووری..
Myli
۱۱ آذر ۱۲:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واییییی این فیک خیلی قشنگه 

 

ددی میشه وب دوستم و فالو کنی 

*****

RM. kiute.ARMY

اوه بانو الکساااااااااااااااااااا*-* فالو شد*0*
AZIN :)
۱۱ آذر ۱۱:۴۰

هوم:)

ولی از امروز صبح فرق کرده 

مدرسه هامون هنوز یکیه ولی کلاس هامون متفاوته 

ددی باورت میشهبهم گفت شما زنگ دیگه فیزیک داریم ازتون این سوال ها را میپرسه و این جواب را بگو تا امتیاز بگیری

خودم هم باورم نمیشه

اهنگ مورد علاقه ش رو پرسیدم دیشب و بهش گفتم از خودش بهم عکس بده میخوام براش کلیپ درست کنم:)

دارم دنبال برنامه درسی شون میگردم ولی پیدا نمیکنم 

میخوام منم بهش بگم اون زنگهایی که داره چی کار میکنن و ....

از کجا معلوم 

شاید به خاطرش درسخون شدم:)

 

RM. kiute.ARMY

اوه!!
این خیلی شیرینه...تو خیلی مهربونی:")
AZIN :)
۱۱ آذر ۰۹:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی

میخوام یه چیزی بگم:)

من یه دوستی داشتم 

از کلاس شیشم 

زیاد با هم نبودیم چون اون دوست های صمیمی خودش رو داشت و منم دوست خودم :)

اون زمان حتی فکر نمیکردم اینجوری بشه

حدود تابستون های پارسال از یه نفر شماره اش رو گرفتم و بهش تولدش رو تبریک گفتم

از اون روز به بعد فکر میکردم قراره باهام دوست باشه و....

ولی هیچ وقت بهم محل نداد 

سه روز پیش ....

استوری گذات که نظرتون راجع به من چیه 

منم براش نوشتم فکر میکردم قراره بهم یه ذره هم که شده محل بدی ولی الان محل سگ هم نمیدی:)

بعد ویس داد و گفت که دوست های صمیمی ش راجع به من خیلی بد گفتن و گفتن که من مشکل روانی دارم:)

راستش انتظار نداشتم 

یه زمانی دوست اون دوست صمیم منم بود:)

ولی بهش گفتم شاید اونا راجع به من اینجوری فکر کردن و.... 

بعد ویس داد که نه ریحانه کلا خیلی بیشعوره و پشت وجلو ادم کلا فرق میکنه ولی تو دختر خوبی هستی

منم فقط بهش گفتم بهش توهین نکن 

نظر اون راجع به من اینه... حتما دلیلی داره:)

امروز صبح لهم پیام داد که به کسی که دوستش داشته اعتراف کرده

خیلی وقت بود میخواست بهش اعراف کنه ولی نمیتونست و منم سعی میکردم با کمک کردن بهش یکم رابطه منو رو بهتر کنم

 

وقتی گفت اعراف کرده خیلی خوشحال شدم 

یکمی با هاش حرف زدم و اخرش پرسیدماون چی گفت

و فهمیدم عشقش یه طرفه بوده 

ناراحت شدم و بهش گفتم نباید ناراحت باشه باید بهش یه شانس بده که خودش را ثابت کنه و اگر نشد زمان حلش میکنه

نمیدونم چرا یهو اینقدر احساسش برام مهم بود 

براش یه کلیپ فرستادم با اون اهنگه که ادما عاشق ادم های اشتباه میشن 

اونم هیچی نگفت وگذاشت اسنوری 

...

ظهر شد..

استوری گذاشت که دیروز هفت ساعت افلاین بوده هیچ کسی متوجه نشده 

منم بهش گفتم میتونم دوست  باشیم؟ و اگه رو مخ هستم بهم بگو 

نمیدونم سین کرد با نه(سین رو بسته)

حدود چهل دقبقه بعد استوری گذاشت اگه براتون مهم ام 10 تا پیام بدیم منم 7 تا یغض و 5 تا نقطه فرستادم 

ساعت 1 یعنی 20 دقیقه بعدش 

نوشت اخی عزیزم 

منم خورد تو ذوقم نوشتم این الان یعنی چی؟(خودم را با + و اونو با - نشون میدم:))

* *** **** **** ******* ***** ***** ***

* ****

* ****** ** ***** *** 
* ** *** **** ** ** ** *****

* **** ****
* ** **** ******* ***** ***** *** **** ******

* ** ***** *******

* ** 

* **** ******

* *****

* *********

* *** ** ** ******** 

* **** ** **** ******

* **** ** *** ****** 

* *** *** ***** ******* *** 

* ** *** **** **

* *** *****

* **** **** ***

*** ** ********** ****** ******** ** *** *** *** *** ******** ****** ** ****

* *** *** *** ** ***

* *** ****** ** *** ** **** ******* ****** ** *** ** *** ***** ****** *** *** * *** ****** ***** *****

* ***** ***

* **** *** ** *** ****

* ***** ****** **** ****** ** **** ***

*********

* ***** ***** **** ** *** ** **** **** **** 

***** 

* *** *****

* *** **** *****  **

* ** ** ** ****** ** *****

* *** * **** *** ***** ** **** ** ****

* **** ***** ****** *** ***** **** 

* ** *** **** ***** *** ** **** **** **** *** **** **** *** * *** ****

* ****** *** *** ** ******* ** ****** ***** *** ***** ** ** ****** *******

* **** ** ** **** *****

* ** ** *** ***** **** ***** *** **** **** *** **** ***

* ** 

* ** ***

* *** *** * *** **** * 

* ************ *** *** * *** **** **** ****** 

* ** ****

**

* ***** ** *** **** **** ** ****** *** ** 

* **** *****

* **** ** ** *** ***** ****** *** *** *** ****** *** 

* **

* ******** ****** **** ** ** **** 

* **** 

* *****

* ***** *****  ** ***** *** ***** ***** ****** ** ***

* ** *** *** *** ** **** ****** **** *** **** **** **** *****

* **** ******* **** 

* ** ****** ***** 

* ****** *****

* *** *** ***** *** ***********

* ** ****** ****** *****

* *** ***** **** *** *** *******

* ** ** ****** ** *** *** ***** ******* ***

* *** *****

* **** ****** ***** *** **** 

* *** ***** 

* **** **** **** **** 

* ** ***

* ***** ***** **** ******

* *** ** ****** **** ***** **** ** **** ****

* *** ****** *** *******

* ****** ** ** **** ***** 

* ****** ** ** ** ** *** ***** ** ** *** **** ** ****** **** *** ******

* *** **** ** ***** ****** ***** ** **** **** *** **** 

* *** *** ** *** **** ** ****** ***** **** ***** 

* ** **** *** ***** *** **** *** *** *** *** **** **** ** **** *** ****

* **** ***** **** **** **** **** ** ** 

* *** ***** *** ***** ** **** ****

* *** *** * *** **** ****** **** *** ** **** *** ***** **

* *** *** *** *** *********** ******* 

* ***** **** ** ***** * *** **** **** **** 

* *** **** ** *** **** *** **** ****

* ** *** ** ** **** **** **** ** *****

* **** **** ****** ** * ** *** ** *** **** ***** **** ** *** *** ** ** **** *** **** **** *** *** * *** ** ** ** ***** **** ***** ****

* ** ** ***** ****** ****

* ** ** ***** ***** * ***** * *** *** ** ***** ****** *** 

* ***** *** **** * 

* ****** *** *** ****** *** **** ** **** **** ** **** ***** ***

* ***** 

* ** ** **** *** ** ******* *** ** *** *****

* **** ***** ******* ********* **** *** ******* *** ** *** ** **** **** ** *** *** **** *** **** ** ***** *** **** *** ******* ****

* **** *** ********

* *** ** ** **

****

اممم میشه قسمت مزحرف چت رو کاری کنی فقط خودت بخونی؟ از اون ستاره جینگیلی مینگیلی ها بزار

راستش خوشخالم 

انگار یه دوست جدید پیدا کردم :)))

RM. kiute.ARMY

واو...
قضیه داره جالب میشه...امیدوارم تهش خوش باشهT^T
اما طرف چه سرسخته😂
ECLIPSE
۱۰ آذر ۱۵:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد...
شات سوم
*********************************************************************************************

RM. kiute.ARMY

خسته نباشی الهی لابم*^*
Kim Miya
۲۸ آبان ۱۲:۲۹

اهم 😑😑😑 

کسخل شدم منظورم دست راستیه 😑😑😑💔

عکسه که سمت راسته😑🖐️

 

RM. kiute.ARMY

اها اها😂
Kim Miya
۲۷ آبان ۱۲:۰۳

عررررر ددی به هر کی نشون دادم گف راستی 

ولی راستیه رو اول پارتا گذاشتم جالب نشد پس تصمیم گرفتم راستیه رو بدم بزاری تو سایت 

اونیکی هم برا پارتا

اونجوری دوتاشم استفاده میشه به هیچکدوم هم ظلم نمیشه

ولی فلن نمیدم بت😑😂😂💔

RM. kiute.ARMY

راستی یعنی چی؟
Kim Miya
۲۷ آبان ۰۱:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

شات دو آخریه؟ اخه سد و هپی دار

من هپی دوص 😅💔

ددی من یکاری کردم

دو تا کاور درست کردم برا وبتونم ولی نمدونم کدوم خوبه😑

خیلی سخته انتخاب برام 😑💔

میشه کمکم کنی؟

بگو کدومشون بهتره اگه هم هیچکدوم که خو...😶💔

***********************************************************

😶😶😶

RM. kiute.ARMY

دست راستیه*^*
*وی خر ذوق است از دیدن پوستر ها
Mr Ghost32
۲۶ آبان ۱۰:۴۹

*_* T^T

RM. kiute.ARMY

*3*
Mr Ghost32
۲۵ آبان ۱۱:۲۱

چشاتون باحال میبینه

 

 

ممنون *_*

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی*^*
خیلی خوشحال شدم بالاخره پست گذاشتیT^T
Mr Ghost32
۲۵ آبان ۱۰:۴۶

اینجا چقدر باحال شده

RM. kiute.ARMY

نه به باحالیه تووووووووووووو*0*
خوش برگشتی عزیزدلم*^*
Emma( پاترهد سابق )
۲۵ آبان ۰۷:۰۵

ای کاش انقدر نمیترسیدم از اینکه خودم باشم کارایی که دوست دارم انجام بدم 

ولی خیلی میترسم 

این دنیا خیلی ترسناکه 

راستش نمیدونم چرا اینجا اینارو گفتم شاید واسه اینکه هیچکس به حرفام توجه نمیکنه و هیچکس درکم نمیکنه 

ای کاش می‌تونستم خودم باشم بدون ترس و نگرانی 

از خودم بدم میاد که اینقدر خودمو محدود کردم 

ددی چقدر خوبه که میتونم بدون نگرانی حرفامو اینجا بگم هر چقدرم بگم خیلی مهربونی بازم کمه 🥺🥺🥺🥺🥺🥺 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی قشنگم:") وظیفه است!
خوشحالم همه وقتی میان سایت یکم از استرسشون کم میشه
ECLIPSE
۲۴ آبان ۱۸:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددییییییییییییییییییی
درست شدددددددددددددددددد
کامپیوترررررررررررررر
خب شات دوم دو تا ورژن داره
**********************************************************************************************

*** *** ****
 

********************************************************************************************

**** ** ***

Mooni🌜

سلام عزیزم مرسی جیکرم❤❤💋💋
کارگاه سارا کسی که درگیر اینه که بره بخونه یا نخونه 😐
۲۲ آبان ۲۳:۰۲

ددی برم بخونم 

یا نخونمش 

بخونمش 

یا نخونمش 

ددی کدوم :/ 

ددی میبینم حتی در روز یه دونه هم نمیدی 

ددی بدیا :( 

 

RM. kiute.ARMY

بخونش حتما:">
태양
۲۲ آبان ۱۳:۴۷

انیونگ 

ددی+_+

میگم..... 

احیانا میتونم یه ایده بدم؟•-•

چی میشه برای سایت یه گپ بزنین؟

الفرااار

 

RM. kiute.ARMY

اومو بنا به دلایلی علاقه ای به این کار ندارم:">
Eclipse
۲۰ آبان ۲۰:۵۰

عرررر دد کامپیوترم به فنا رفتههههه

نمیتونم شات دومو آپ کنمممممممم

RM. kiute.ARMY

کنچانا جان دل:"(
amilia
۱۸ آبان ۲۲:۴۲

منی که پارت دو میخوام چه کنم؟!🥺🙃

RM. kiute.ARMY

صبرT^T
Kim Miya
۱۸ آبان ۱۱:۰۸

جان من کصدستی تا کجا 😐 آخه خفته؟

 

RM. kiute.ARMY

جرررر نمک تایپه😂
Kim Miya
۱۷ آبان ۱۱:۴۲

هییی ذوققققق راس میگنا آدم شبی بایسش میشه

اوخیی خاله هم هس🥺

خوبه پس

ددی شدیم خانواده کیم 😅🤧❤️❤️🍭

مامی بایسش جینه تو عم نامی منم ته ته هیییییی جیخخخخخخخ 

من رفتم خودمو خفته کنممممم

RM. kiute.ARMY

ارهT^T
کیم فمیلی😂
نه نرو سمیهT^T
Kim Miya
۱۶ آبان ۱۳:۰۲

هیییی ددی ، مامی مونی چقد شبی جینه 

بایسش کیه؟

بایس خودتم نامیه ارع؟(وی سعی دارد ددی و مامی خود را بهتر بشناسد)

نزاریا با دمپایی بزنتم منم کمتر فرست میگم 🥺🍭

میگن عقد پسر عمو دختر عمو رو تو اسمونا بستن برا دختر عمو ها هم صدق میکنه؟😅💔😑

 

RM. kiute.ARMY

باور کن کپی برابر اصل جینه😂 و اینکه همزمان هم جین عمو شد و هم اون خاله:) هردو بچه هم پسر بود
جینه دیگه😂
اره*-*
نه مهربونه😂
اره باو صدق میکنه😂
ECLIPSE
۱۵ آبان ۱۷:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********************************************

*******
**** ** ****** **** **** ***** *** *****

** *** ** ***** ***

* ***** **** **** ** ** 
******** ******** ***** * **** 
***** ****
**** ******
*** ** *** *****

RM. kiute.ARMY

حل شد دارلینگ*-*
Army°°♡
۱۵ آبان ۱۲:۳۲

ECLIPSE جان خیلی ازت ممنونم.لطفا ادامش بده.و اینکه خواهشا سد اند نباشه:)

 

و Yuta😈  عزیز میدونم که با من نبودی ولی من کرم دارم و خیلی فضولم به همین علت نظر خودمو(که اصلا مهم نیست) اعلام میکنم.واقعا واقعا به طرز فوق العاده ای ایده هایی که برای فیک داری محشرن.حتما حتما بنویسشون.من منتظرم.قربون دستت.

 

از طرف یه آرمی فیک خوان هوپمین شیپر:/

😂💕

لاب یو.

RM. kiute.ARMY

ECLIPSE 

 Yuta😈

Kim Miya
۱۵ آبان ۱۱:۵۷

اخجوووون پس ددی تو ددیمی مونی هم مامیم 😁❤️😌

مدیونی فک کنی شیپتون میکنم 😶

ددیییی منو با کمربند نزنیا قهر میکنم اونوخ 

فرست گفتم هم نزن باشه؟🥺🍭

🤣🤣

همین الان عربی را قهوه ای کردم😑💔کاش جا عربی درس زبان کره ای داشتیم 🤧

RM. kiute.ARMY

نه راحت باش😂
من نمیزنم اما مونی با دمپایی نشونه گیری میکنه😂
عربی درسی بسی گندی است که هیچ گاه چیزی جز "ال" ازش یاد نگرفتیم
Eclipse
۱۵ آبان ۱۱:۳۷

یعنی سارااااااا

خاک تو سرت

اه :| 

جررر هیچی مرسی از همگییییی

راستی میا بوس بهت ماچ

RM. kiute.ARMY

ای ژانم😂
سارا
태양
۱۵ آبان ۱۱:۱۲

آتوسا منم سارا 

جرررررر 

وای پاره دورو قرار بود من تایپ کنم بیشعور[اینجا کامنت گذاشتم بفهمی خوندم)

RM. kiute.ARMY

سکوت میکنم😂
Kim Miya
۱۵ آبان ۱۰:۴۲

خو دیگه این آخریه (الان از سایت بیرونت میکنن)

بوص بهت ددیییییییی

نویسندههههه جان من زود باش 

من خر نشستم خوندم الان منتظر شات دومم😶💔

RM. kiute.ARMY

نه بیرون نمیکنم😂
دور از جون:|
Kim Miya
۱۵ آبان ۱۰:۴۱

ددیییییییییی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیچی فقط میشه مونی رو مامی صدا کنم؟😑

و اینکه چرا زیاد مونی را نمی‌بینیم 💔

RM. kiute.ARMY

اره ک میتونی*-*

یکم درگیره بچه امT^T
Kim Miya
۱۵ آبان ۱۰:۴۰

نویسنده جانم حال کن کامنتارو زیاد میکنم 

(ددی چاقو را از پشت خود بیرون می‌آورد تا میا را نصف کند)💔😶

RM. kiute.ARMY

چاقو خوشم نمیاد کمربند دارم😂
Kim Miya
۱۵ آبان ۱۰:۳۹

مدیونید فک کنی حوصلم سر رفته😁💔

RM. kiute.ARMY

جر😂😂😂 هم بزن
Kim Miya
۱۵ آبان ۱۰:۳۹

ددی جونممم این کی شات دومش میاد؟

RM. kiute.ARMY

والا ندانم:"(
Kim Miya
۱۵ آبان ۱۰:۳۸

اخیش گوشی خودم پاتوق خودم اکانت خودم ددی خودم😌❤️

 

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااا*0*
Eclipse
۱۴ آبان ۲۲:۵۶

کلیپس هستم^^ (رونیا نیم ساعته دارم به این میخندم ^~^)

دد مرسی که گذاشتی این شات رو...

ماچ پس کلت...

لاو یو...

بوس...

اصن هر چی :/

این پوستره تو شات سوم مشخص میشه جریانش چیه پس جاست ویت ;)

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو عزیزدلم*-*
Yuta😈
۱۴ آبان ۲۱:۲۴

اوه گاد.....

 ددی

تو بری سانسورچی صدا سیما بشی کارت میگیره هاااا بخدا که

خعلی موفق میشی

خعلبیییییییی

میلیاردر میشی مارو میبیری کنسرت ؛-؛

خب ددی منتظر میمونم فول بشه من همین شکلی فول رو درست نمیفهمم دیگه چه برسه به.....

خب...

بریم سر موضوعی که 1 هفته و خورده ای بود ذهنم رو در گیر کرده بود :]

راستش رو بخوای 3 تا ایده فیک دارم که فعلا دارم رو دوتاشون کار میکنم

میدونم اگه ایدمو بهت بگم یه مدت کوتاهی روش کلر میکنم بعد سر جای حساسش ول میکنم :)))))))))))

ولی اگرم نگم عداب وجدان میگیرم

خب

بریم مشخصاتش رو

شروع کنیم

 

اولی:

اسمش شیطان من

کاپلش نامکوک، سپ

ژانرش هم به احتمال زیاد فانتزی و رمنس و طنز باشه

و خب خلاصش اینه که...

چی میشه اگه دوتا بچه ی خام و ساده یه روزی فقط برای یه بازی کوچیک طلسمی رو بخونن که باعث بشه شیطان بین دو دنیا به صورت کامل به دنیای انسان هادسترسی پیدا کنه و بعد عاشق کوک کوچولو؛همون بچه ای که مثل یه بانی داشت دوستش رو مسخره میکرد بشه...!

 

دومی:داخل یه عشق دیگه

کاپلش:ویکوک :)))))))

ژانرشم شایددددد انگست :/ باشه 

 

خلاصش اینه:

زندگی بهشت و جهنم انسان هاست

زندگی ترسناک ترین بازی دنیاست

زندگی بد ترین نوع به فاک رفتنه

زندگی دردناک تره نوع خفه شدنه

زندگی بی رحم ترین قاتل دنیاست

زندگی داغ ترین دریای دنیاست

شاید داخل عشقی دیگه 

شاید داخل زندگی ای دیگه 

و شاید های دیگه...

ما بتونیم بهم برسیم؟!

شاید دوباره بتونم یه روشنایی تو اوج تاریکی داشته باشیم

شاید دوباره بتونیم امیدی تو نا امیدی باشیم

شاید بتونیم دوباره زندگی دوباره در مرگ باشیم

شاید بتونیم شانسی دوباره در سختی باشیم

اما همه اینا فقط یه شاید....!!

 

سومی رو نمیگم :")

 فعلا خدافظ لایو یووو

RM. kiute.ARMY

بهم درخواست داده بودن منتها گفتم برنامه ام پره😂

هردو ایده ات خفن تر از خفنه یونو؟!!
یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو نوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
ندصثتلبصثالزببضصغتثغیبصثغیضعغصنقض
عالی!!! محشررررررررررررررررر!!!
Kim miya
۱۴ آبان ۲۰:۵۶

غلط میکردن،  مادرنزاییده کسیو که بخواد ددی منو اذیت کنه(جو گرفتتم)😑💔

RM. kiute.ARMY

الهی من دورت بگردم😂
Ronia !!
۱۴ آبان ۱۵:۴۳

ای خدا :)

ما هممون یه مشت نویسنده افسرده دپرس دور هم جمع شدیم هی مرگ و عشق و هموفوبیک و این داستانا رو مینویسیم :) 

اکلیپس جان :) نمیدونم اسمتو درست نوشتم یا نه به هر حال نمیتونم اسم واقعیتم بگم ای بابا 

زیبا بود فیض بردم 

منتظر شات بعدیم 

ولی آخرش خوب تموم شه ها؟ 

تروخدا جونگکوک نمیره

راستی من هی فک میکردم داستان از زبان تهیونگه :/

خوشگل بود کلیپس موهااااا (جر ازین به بعد اینجوری صدات میکنم خواهر)

فایتینگگگگگگگ 

RM. kiute.ARMY

عجب رسمیه رسم زمونه:")
potterhead
۱۴ آبان ۱۵:۰۱

مقدمه چقدر قشنگ بود 🥺

خب دیگه حرفی نمیمونه برم بخونم 

RM. kiute.ARMY

خیلی:>
خود داستان هم قشنگه لامذهبT^T
Kim Miya
۱۴ آبان ۱۳:۵۹

هیییی کوکوی ویکوک هیییی اسمات ندار😑🖐️

هیییی مقدمش هیییی کاور 

هیییی ددی چرا سانسور کردی 😐💔

هیییی چند شاتیه پس وایمیسم تا فول شه

هیییی من رفتم بوص بای❤️❤️💜🍭

 

RM. kiute.ARMY

اگه نمیکردم چوب میکردن تو یه جام😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۱۴ آبان ۱۳:۵۲

هیچ وقت فکر نمیکردم انقد قشنگ از مشکلی که خودم دارمش صحبت کنن

اینکه ازت انتظار ۲۰ داشته باشن

حقیقتا یادم رفته چقد برای بهترین بودن دعوا شدم یا حتی زده شدم

ولی مرسی که اوردیش تو داستانت

متشکرم

RM. kiute.ARMY

ایگو:>
Mobina ❤
۱۴ آبان ۱۳:۲۹

نه به اون عکس نه به اون ژانر

نویسنده دلبندم  طراح عکس«انتخاب کننده عکس»دلبندم شما دوتا باهم قهرید یا با هم نمی سازید ژانرو زده..‌.. سنم زده محدودیت نداره ولی خوده عکس داره

خدا کلی اون عکس و این اسمات باهم نمی سازن

من بخاطر شماها دیروز انقدر منحرف و بد گرل شده بودم نگو نپرس یکم رایت

حداقل از این عکسها میزارید کاملشو بزارید ادم بگه خوب دارن ازاون کارا می کنن«نه بر ذهن منحرفی » ولی لعنتیم با سانسورش میبینی باز منحرف می شی(امیدوارم درک کنید با چه لفظی نوشتم هم طنزو هم کینه امیز)💖 اها اوپا فکر کنم تو هر وقت استیکر مثبت ۱۸ می بینی فوری اون پیامو رد می کنی دیدی دلبندم بخودش شاید میدونه ام مثبت نداشت فیت برای تزیین گذاشته خوب تموم شد هوووف😁😴 «خود مبینا جان خوابش گرفت خدا صبر بده به کسی که می خونتش

RM. kiute.ARMY

شاید فقط یه موچ ریز میکنن همو😂
صلوات بفرست😂😂
من منحرف نیستم فقط یکم ریز بینم😂 از اون گذشته اصل جنس (عکس بدون سانسور) داخل فایله😂😂
.Mitsuha x Wonho shl.
۱۴ آبان ۱۳:۰۴

این خلاصه حکم جهاد عمومی رو داره ،جهاد میکنم درراهت ای نویسنده دل ها

RM. kiute.ARMY

حکم شهادت رو داره😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان