BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Read My Ill Luck

7_weub.png

💟FULL💟

 

نویسنده 𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :) 
کاپل کوکمین
ژانر فلاف . اسمات . کمدی . رومنس .  برشی از زندگی
محدودیت سنی 17+
تعداد صفحات 70

 

🔹 teaser 🔹

🌀 CLICK 🌀

  

برشی از داستان:

بزارین یه چیزیو بهتون بگم.

"تا الان" میتونه خیلی بی نظیر یا خیلی تخ*می باشه.چطوری؟ تعریف کنید با مثال(2نمره!)

بی نظیر:وقتیه که یهو همه چی گل و بلبل میشه

مثلا :داشتم تو بدبختیام و ک*اندومای کارما غرق می شدم.تا الان!

که شاهزاده سوار بر پورشه م اومد و من رو برد به پنت هوسش!

 

تخ*می:وقتیه که همه چی گل و بلبل بوده بعد یهو

کارما با لبخندی دیوثانه لباساشو درمیاره و ویب*راتورو بهت نشون میده.

مثلا: من یه زندگی کاملا اوکی با یه بابای جذاب و پایه داشتم تا الان!

و یهو بابام تصمیم گرفت دوست پسر آقایی بشه که یه پسر داره!

   

✨🎀🍧DOWNLOAD🍧🎀✨

  

805_vpfe.png 

۴۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
its me
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۵۸

ددی راستی
از بانی خبری نشد؟
نزدیک دو سه سال شد رفتنش*گریه*

RM. kiute.ARMY

انقدر دلم براش تنگه ک حد نداره:)
.yami.
۲۵ آبان ۲۲:۴۸

اممم

یه سوال

نویسندش چیشده؟

وقتی کامنتارو خوندم فهمیدم که انگاری نویسنده رفته..

کلا رفته یا فقط واسه استراحت و اینا؟

من فقط این و فیک آخرش که راجع به قرنطینه و ایناست رو خوندم 

اما سر همین دوتا هم حسابی جر خوردم از بس که طنز بود!

من نویسندرو نمیشناسم فقط امیدوارم برگرده چون واقعا تو طنز نویس کارش بینظره!

RM. kiute.ARMY

والا خبری از نویسنده اش ندارم:")
ناموسا رو دست قلمش نمیاد:")
.yami.
۲۵ آبان ۰۰:۵۴

عررررر

این خیلی خافان بود

فقط جوری که جونگکوک لاس میزد...

اینجوری نمیشه..آقا کلاس میزارن واس لاس زنی؟

اگه قیمتش مناسب باشه اولین شاگرد منم 😆

فقط قیمتش منااااااسب باشه

ولی آخرش نفهمیدم چند سالشون بود/:

RM. kiute.ARMY

بندازه پنجشنبه ها صلواتی

به نیستمون بستگی داره😔
KIM'DAL
۰۴ اسفند ۲۰:۴۲

عی کاش ورژن ویکوکش هم میبود...فین

RM. kiute.ARMY

کاش خود نویسنده برگرده:")
Hani:)
۰۲ بهمن ۲۰:۲۶

ددی باورت میشه دفعه هزارمه میخونمش؟:) 

قلم بانی گاده گادددد🥲🚶‍♀️

سر هر صفحه ۱۰ بار رو زمین پهن میشدم از بس میخندیدم:))) 

بانی شی.. نظرت چیه با یه کامبک دل یه دنیا رو شاد کنی هوم؟؟:))) 

RM. kiute.ARMY

گفتی بانی...
دلم تنگه براش مثل سگ...
وای ارهههههه!! طنز خاص خودشه لامصب:"))

شاد که هیچ... دل هامون از ذوق میمیره...
m like mozhi
۰۶ آبان ۱۶:۵۱

جیخخخخخ 

بانی کوچولوی من کووووو 🥲🥲🥲

اقاااا قلم بانی یه چیز دیگسسسس که مثلش تو سایت نیست اصلاااا😭🧚🏻✨

کجاییییی مادر به فدایتتتتت🦦

 

RM. kiute.ARMY

فقط یبار دیگه بانی رو ببینم:")
دیگه هیچی نمیخوام...
He
۲۹ مهر ۰۰:۳۴

گاد عالی بود

RM. kiute.ARMY

عالی بودن از خودتهههه*-*
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۸ شهریور ۲۰:۳۸

دد از بانی دیگه خبری نداری نه؟!

عمیقا دلم یه فیک جدید با قلم بانی میخواد.. :")

من خودم اگه بخوام نوشتنو شروع کنم...قلمی مثل قلم بانیو واسه نوشتن میپسندم..اینجوری که یه حالت فانی داره و انگار نویسنده شاهد کل داستان بوده و الان نشسته داره کل قضیه رو واسه ریدراش تعریف میکنه...

یه چیز خاص، مخصوص خودش... :)

امیدوارم بتونه برگرده و اگه خدایی نکرده هم مشکلی داره حل شه :))) 💜💛💞

RM. kiute.ARMY

نه...کلی دلم براش تنگ شده:")
خیلیییییی خیلییی منم!!!
اره...قشنگ میشوره میبره پایین خیلی قلمش آرامش بود:">

موافقم:"( فقط تنش سالم باشه بچه ام:">
blueberrrrry
۱۹ تیر ۱۵:۵۷

بانی ترکوند!!!صفحه ب صفحه = عشق

 

چندمین باره میخونمش ولی همش تازگی داره!!!!!!

 

ایکاش این ژانر بیشتر بود!! :))))

 

بوس فور آل آف یو :))  (فیمس بازی😂🚶‍♀️)

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
کاش بانی بازم برگرده:")
بوسسسسس متقابل😂
Sunny
۲۶ بهمن ۱۱:۳۱

سلام 

سانی بعد از مدت ها وارد میشود🥲 

البته اگر منو یادتون باشه😂💔

ساری نمصن هیخ 

میدونم عوض شدم ول خا دگ  

سایت هنوزم همونقد عالییییییی و بلکه بهتر ...

 

حجیون فیکشن مای نیو برث کجااسسسسسس مخامش هیخ خدایی چ کاری بود با قلب من کردین 

 

فیکشنارو هیچ کدومو هنوز نخوندم😐💔 

خوندم حتما حتما نظر میذارم♡ 

مراقب خودتون و خوشگلیاتون باشین

یادتون باشه ک شما مهم ترین و باارزش ترین فرد روی زمینین فرشته های بدون بال♡♡ 

ادامین خسته نباشید فایتینگ💙💙

 

RM. kiute.ARMY

سلام سانی شی جونمممممممممT^T
کنچانا مهم باطن ادم هاست:">
سایت قابلت رو نداره*^*

متاسفانه دو ماه بیشتر اپ نشد و مجبور شدیم برش داریم:"(
همچنین قشنگ من عزیزدلی:">
منتظر نظر های خوشملت هستیم*0*
رزی
۱۳ بهمن ۱۰:۲۸

عه سلام ددی خوبی؟ 

اومدم باز ی سر ب سایت بزنم بعد دوباره برم سر درسام :/// واقعا خیلی خوبم من 😆😂😂

ی چند وقته از شانس من سایت سروته شده نظراتش ینی بعد اینکه مشخصات فیکو خوندم میره واس نظر دادن و اخرین کامنتو میاره 😎😎😎🤣🤣🤣🤣🤣 خودمم نفهمیدم چیشد ک اینجوری شد 😂😂😂😂 

دد اون فیک مای نیو برث روبرداشتید از سایت ؟😕 هر چی گشتم نبود  هرچیم. کامنت بزارم یادم میره واس کدوم فیک بود 😌😂 عقل کل وارد میشود ┌( ಠ_ಠ)┘ 

هعی دیگ برم سرتو درد نیارم ددی جون بوس بهت 😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگ من😂به به

جر😂😂😂 اره سر و ته کردمش
اره متاسفانه برش داشتیم:"(
خود منم بعضی وقتا تو سایت گم میشم😂
عزیزدلمیT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 & 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۱۷ آذر ۱۶:۰۸

ناموسا من هنوز برا این کامنت نزاشتم؟

شرمنده شدم اصن :|

ببخشید بانیا یادم رفته...

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود 😂🥺

سوییت و صافت بودنشم به کنار...

بعدا که وقت کردم کامنت کامل ترشو میزارم 🥺💜

RM. kiute.ARMY

ایگویا کنچانا سوییتیT^T
ATENA💝BANGTEN
۰۹ آذر ۲۲:۰۹

زیبا..پیشرو.. مطمئن..💜🤝🏻😂

RM. kiute.ARMY

امرسان😂
jimin shi
۰۸ آذر ۰۲:۳۳

ذبدبیپیووییویچیچیچیچیوینینیمیمی

کوکمییننننن🔥

شخصه اسماتار‌و چش بسته میخونم ولی بخاطر اینک چیز مهمی رو جا نندازم تاکید میکنم فقط بخاطر اینک ی وقت اتفاق مهمی نیوفته یکم چشمو باز میکنم میخونم.😂

واقعانویسنده تبحر زیادی تو طنز نویسی داره.😂آخرش متوجه نشدیم کوک چند سالشه تو فیک😂📿

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اصن استعداد خالصه نویسنده:">
Gaul JK❤
۰۷ آذر ۲۲:۲۱

جررررررر

شتر مرغ سوارییییی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

زیبا بود 

و خیلی خنده دار

دیشب ساعت ۳ شب داشتم میخوندم بزور جلوس نخنیدیدنمو گرفتم ولی یجا کم آوردم خدارو شکر کسی متوجه نشد 🤣😅

RM. kiute.ARMY

اره درک میکنم ناموسا😂
جر خورده
۰۱ آذر ۰۵:۵۹

ددی یه سوال

مگه جین قیم جیمین و نامجون قیم کوک نبود؟ بعد مگه جین و نام ازدواج کنن کوک و جیمین برادر نمیشن؟ خا پس اون وسط اسمات چی میگه؟ :/

بعد چرا بعد فردا صیح اسماتش جین میخندید میگف ما همه چیزو میشنیدیم؟ :/ 

RM. kiute.ARMY

نه برادر نیستن. چون کوک از پدر جدا و مادر سواست کلا
اه و ناله😂
💛💜H.h Kookmin💜💛
۲۹ آبان ۱۹:۵۸

چرا نمیتونه ادامه بده ددیییی؟ هیق

خو.... اشکال نداره(داره ها ولی نداره)

میگم من واسه امگا لیدرنیم اومدم اینجا کامنت بدم پاره میشم برم اون همه کامنتو پایین بزنم😂🤌🏻😐

بالاخرههههههه اومدددددد

همون رفیقم نجمه که این وبتونو براش میفرستم موقعی گفتم قسمت جدید اومد ریکشنش این بود:

بالاخرههههههه اومددددد اون کون گشادشو جمع کردددد باز کشیددددد وایییی خدایااااا

و ریکشن من:

عههههه اومدددددد  (در حال خوندن) عهههههه بمیری فقط ۳۷ صفحه😑😑😑

اونجا بود جیوون غیرتی شد😂😂😂😂 فدای غیرتت پسرم 

اوایل از جیوون خوشم نمیومد ولی الان خیلی به نظرم کراشه ولی هانبین یه چیز دیگس

چی میشه هانبین با هوسوک شیپ شده باشه🥲🥲🥲

واییی دیدین جیوون گفت من میخوام اون منو تحت سلطه در بیاره

بعد گفت نهههه من اونو در بیارم

بچم خل شد😂🤌🏻

ولی اون صفحه که قیافه گرگی ناک جونگ کوک بود و قیافه بانی طورشم پایین صفحه مغزم از سوراخ گوشم اومد پایین بعد گفتن یه "وات د فاک" لفت داد😂🤌🏻

آگهی دادم واسه مغز جدید و تحمل بالا

 

 

RM. kiute.ARMY

هعی:"(

وای جر عاشق دوستت شدم😂😂😂😂
کم بده اما همیشه پارت بده...این کم پارت میده دیگه نمیدههههه تا ماه بعد:|
اره جیوون اوایل رو مخ بود اما الان بچه ام مرام و لوتی گری رو به اورده:")
جر دقیقا😂😂😂

Rokajaki
۲۸ آبان ۱۵:۵۷

بانی بانی بانی باااااااننییییییی عرررر خدااااا

ینی این بچه کار میده من جون میدم

خب من از خنده مردم که دختر خوب😂😂😂

تو این فیک تهیونگ خیلی منه😂😂😂 سوکجینم که با مامانم مو نمیزنه-_-😂😂😂

عررر خیلی خوب بوووددد بازم کومائووووو ک تو این شرایط کلی منو خندوندی:)))))💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

خدا خیرش بده واقعا:">
💛💜H.h Kookmin💜💛
۲۸ آبان ۱۵:۴۹

💛💜H.h Kookmin💜💛 

واحایییی پارم از اول تا اخر خوندن کامنتت داشتم میخندیدممم واییی

سپ و نامجین میگن بهترین دقایق زندگیشون بوده:")

شیپ ته و چیپس و پفکاش تریسامه تهفکیپس:")

بانی جوننممممم🥺🎀💜

اوا تریسامه؟😂 پاره

بلی بلی ففط ای کاش این بهترین دقایق زندگیشونو تو البوم زیبا ترین لحاظات زندگی توصیف میکردن😂😂😂

مونی جونممممم مامانی جونممممم

اصن منو میشناسی؟😐😐😂🤌🏻

به هر حال ددی گفته بود کرونا گرفتی خیلی نگرانت شدم خداروشکر که برگشتی

راستی.... یه وبتون بود .... اها 

Shame apllication

خیلی جای حساسی تموم شددددد

اونو بازم میزاری؟🥺 

بوس

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه فکر نکنم مونی ادامه اش بدهT^T
Asal Imani
۲۸ آبان ۱۴:۱۸

جرر ددیی 

اینجوری بدجور خجالت میکشم 

RM. kiute.ARMY

اومو کیوتکT^T
Crazy
۲۸ آبان ۱۲:۰۷

آها حالا فهمیدم من به اوما رفتم 😂😂😂

 

Mooni🌜

اف کورس😎😎👌👌
Kingjk
۲۷ آبان ۲۰:۵۰

چرا فیک های کوکمین کمه تو سایتتون 

قبلا چند تایی هم بود که دیگه نیست 

مثلا فیک اقیانوس خورشید و...

 

Mooni🌜

خب نویسنده های فیک کوکمین کمه و زیاد ازشون حمایت نمیشه عزیزم
ولی خب فیک کوکمین درسته زیاذ نیس ولی کمم نیس☹️
Asal Imani
۲۷ آبان ۱۵:۴۰

ممنون...

امم چی صدات کنم؟ 

Mooni🌜

کیوت یا ددی صداش میزنن😂
Crazy
۲۷ آبان ۱۱:۲۹

ددی : منه بدبخت 

نه دیگه نشد ددی اینو باید از اوما بپرسیم که ......

متوجه شدی دیگه * لبخند شیطانی 😈

 

RM. kiute.ARMY

نترس اومات کم مونده منو بنماید:/
اونی که عاشق بی تی اس بودهست و خاهد بوودد
۲۷ آبان ۱۰:۱۹

عررررررررررررررررررررررررررررررررر

جرررررررررررررررررررررررر

شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

فاکککککککککککککککککککککککک

لنتییییییییییییییییییییییی

حعینهبحعیخ۴یجهزخ۴ثپخلخ۴ث۵۷یجخبجهبمهرج۶بج۶بح۵ی۷شثنزه

از شدت هیجان مردم😣

فایتینگگگگ

کوکمینننننننههههههههههههههههههه

خبببببببب نباید بمیرم مگه نه؟یا بمیرم🤔

اگ بمیرم نمیرسم بخونم که

چیکار کنم؟

بخونم بد بمیرم

ددی بوس بت

بای تا کامنت بدی

RM. kiute.ARMY

نه نه نمیررررررررررررررT^T
بوس متقابل*^*
KİM JULIET
۲۷ آبان ۱۰:۱۷

اومو جان خودم غلط کردم حرف اضافی زدم بانی جونم

شما به بزرگی خودت باش..🥺

چش رو چشم🙃

الهی بگردم درد و بلات بخوره تو سر هیترا😒

(گرفتی چی شد؟

نه تو نه من نه مونی نه نونا نه ریدرا جاست هیترا)😌🤲

*شعر سروییدم😲*

بزن دست قشنگه روووو👏👏👏

حالا هم برو بازم فیک بنویس برام خوشگلم🤩🙌

(به خدا که میدونم ازم بزرگتری.. ولی خو نمیتونم جلو زبونمو بگیرم..یو نو؟ ایت ایز کزززز..🤪)

 

*امیدوارم خداوند متعال شما رو شفا دهد😌🤲*

RM. kiute.ARMY

*همزمان با تخمه شکاندن تایید میکند
ATENA💝BANGTEN
۲۷ آبان ۰۸:۱۸

من یه بیماری دارم که اگه یه فیکی رو تموم نکردی نرو سراغ یه فیک دیگه..

دوس ندارم رو هم دیگه انباشته بشن پس یکی یکی میخونمممم 

از فیکی که قرارع تموم کنم هم یه هزار صفحه ای مونده//:

RM. kiute.ARMY

وای جر😂😂 من فقط چند تا فیک وجود داشته که من تا آخر نگه داشتن! بقیه رو نصفه خوندم
Asal Imani
۲۶ آبان ۲۳:۳۰

سلام چطوری میتونم وارد واتپد بشم آخه همینجوری باز نمیشه برام 

RM. kiute.ARMY

با فیلتر شکن*^*
AZIN :)
۲۶ آبان ۱۱:۳۱

عههههههه این که اومدههههه

چرا من خبر نداشتممممممممم

حملههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت نداشتی😂
Euro
۲۶ آبان ۱۰:۲۶

اهم اهم خیلی بده که اینهمه وقت تو سایتم ولی نظر ندادم ولی عررررر ببخشید الان نظر میدم چون این فیک کوکمین لنتی باعث شد نیم ساعت از شدت صافت شدن گریه کنم خیلی خفن بود هق کمک من دارم از شدت صافت شدن میمیرمT-T

RM. kiute.ARMY

کنچانا گوگودیT^T
Euro
۲۶ آبان ۱۰:۱۸

جیغغغغغغغ خیلی قشنگ بودشششش نویسنده خیلی خوفی عرررر^-^ ولی من به شدت نیازمند یه فیک شونصد صفحه ای کوکمین که خیلی ام خفن باشهههه مثوزجنثدیجثویحمثنی فیک کوکمین میخخخخ زیادددددد باشه صفحه هاشششش

RM. kiute.ARMY

ایگویا*^*
Jim Jim
۲۶ آبان ۰۸:۵۹

عالییییییییییی بوووودددددددد

واقعا به همچین چیزی نیاز داشتممممممممممممم

بانی تو دقیقا میدونی من چی میخوام....

مردم براش....

نمیشه فصل دوش رو هم بدییییی؟؟؟؟؟؟

جون من

مرگ من

تیریخدااااااا

و اینکه خسته نباشییییییییین دلبر خانومااا:)

بوس به روی بانی ددی مونی^3^

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل*^*
Jimin.cute
۲۵ آبان ۲۱:۵۸

من از الان غشیدم:)

RM. kiute.ARMY

بیا تو بخل منT^T
Emma
۲۵ آبان ۱۷:۳۳

وای اصلا حواسم نبود اوما مونی اومده 😁

مغزم : ببین خودتو کنترل کن مونی بیست سالشه و هنوز مثل ددی تو رو نشناخته پس سعی کن آبرو داری کنی بچه 

اوماااااا بیا ببین بچت به چه روزی افتاده زیر دست ددی ( ننه من غریبم بازی جهت کرم ریزی )

* لبخند شیطانی 😈

RM. kiute.ARMY

منه بد بخت:|😂
Park Jimin
۲۵ آبان ۱۶:۵۲

خیلییییییی عالیییییییی بود لعنتییییییییی مخصوصا دیدن ماهو شترمرغ سواری اصن حرففففففف نداشتتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😍اسماتش خیلیییییی عالییییی بود از اونا بود که آدم خیس می کنه جاشو😐💔

RM. kiute.ARMY

اهان بعله😂
𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
۲۵ آبان ۱۲:۵۳

های ددی مونی اند ریدرززز

به به مونییی واحایی:")

 

KİM JULIET 

هیچ وقت فراموش نکن اگ من انگست بنویسم حتماااا قبلش میگم اگ سد اند باشه دوتا اند واسش می زارم چون خودم دردشو کشیدم:")

 

Kang ros 

ای لاو یو تووو:")

تنکی هانی•-•♡

 

Yuta
واحایی یوتا:)))

بزرگترم ازتتتت دست و جیغ و هوراااا

 

شیر موز جونگ کوک :/♡
چرا نیمت انقد کراشه؟:>شیرموززز شیرموز دوسسسسس

 

•Namjin's Daughter•
کوکمین..

خیلی..

کیوته:")

بک لاببب:")

 

Jim Jim
هارتممم:)

حتما هانی ایدی اینستام kimbunnyy07

 

Kim Godzilla
خوندن کامنتت وسط کلاس ریاضی باعث شد جیغ بزنم یونو:")

 

AZIN :) 

اکشال نداره درک میکنم هقT-T

مننن؟سد انددد؟ن بابا زندگیمون ب اندازه کافی سد هست فیک میخونیم ک فراموشش کنیم باز بخوام سداند بنویسم..؟:|

 

💛💜H.h Kookmin💜💛 

واحایییی پارم از اول تا اخر خوندن کامنتت داشتم میخندیدممم واییی

سپ و نامجین میگن بهترین دقایق زندگیشون بوده:")

شیپ ته و چیپس و پفکاش تریسامه تهفکیپس:")

 

💕2A💕
هارتم تنکیییی هانیییییییی:)))

RM. kiute.ARMY

های خوشگل خانم*^*

KİM JULIET 

Kang ros 

Yuta

•Namjin's Daughter•

Jim Jim

Kim Godzilla

AZIN :) 

💛💜H.h Kookmin💜💛 

💕2A💕

Army°°♡
۲۵ آبان ۱۲:۳۴

چنتلریثعقصزلهتنچنررشعیثثیزرا

عرررررررررررررررررررررررررر

 

مونی جواب کامنتمو داد...

 

 

اوکی ایم فاین

 

اوکی ایم استیل اِ لایو....

 

 

Mooni🌜

 

 

بگو که منظورت کاور جونگ کوک نیس🙂🙂🙂🙂🙂

 

 

چرا دقیقا منظورم همونه:)🔪

 

پ.ن: هِلهههههههههه

برم فیکو بخونم^^💕

RM. kiute.ARMY

مونی دلبری مونی خوگشلی مونی از همه رعنا تریT^T
Emma
۲۵ آبان ۱۱:۳۴

خودتم بخوای نمیتونی خشن باشی چون اینجا یه بیبیه لوس و دل نازک داری 

و البته یه همسر نمونه به اسم مونی که با دمپایی در خدمتته 

مغزم : باز این افکار شیطانیتو نیار سمت من 

تو خفه 🙄

به حرفش گوش نکنیا ددی 🥺 من به این مظلومی 

RM. kiute.ARMY

اره تو مظلوم منی😂
Emma
۲۵ آبان ۱۱:۲۸

نچ 😛

ددیه من خیلی کیوت و مهربونه 😊

 

RM. kiute.ARMY

قلبمT^T
Asal Imani
۲۵ آبان ۰۷:۴۳

اوفف چه بددد کوکوی خارج از این سایت نمیشناسی چون واسه اینجارو همشو خوندم 

RM. kiute.ARMY

یه سایت هست اما خوب خیلی وقته فعالیت نمیکنه اونجا هم فیک میزارن*^*
https://fan-fiction-land.blog.ir/
potterhead
۲۵ آبان ۰۵:۱۸

به طرز فاکی عالی بود 

فقط شترمرغ سواری 😂

خیلی خانواده‌ی خوبی بودن 

دیگه خلاصه خدا بده از این برادرا

RM. kiute.ARMY

کاش منم یه پسر به جذابی کوک داشتمT^T
Yuta😈
۲۵ آبان ۰۱:۲۵

اولن خب بجای اون فیک یونمین 

اینو میخونم

دومن اخخخ ددی نثل خرس باهات موافقم هر ردز به امید ناموی گوشی رو باز میکنم

RM. kiute.ARMY

ناموی واقعا عشقهT^T
MIN MOTI
۲۴ آبان ۲۱:۲۰

ددی پشمام😐

راستی این چه فازیه اول تیزارو میزاری بعد خود فیکو؟🤔

نمیگی ما دق میکنیم میمیریم؟🥺

RM. kiute.ARMY

خدف هم همینه دق دادن مخاطب😂
MilkyGalaxy ^^
۲۴ آبان ۲۰:۳۹

سلاااام 

خوب 

اومدم تو سایت و یهو دیدم یه مینی فیکشن کوکمین اونم از بانی گذاشتید و منم شدم عین خری که بهش تی تاب دادن 😂

خلاصه که از اونجایی که میدونم کارای بانی کلا قشنگه و اگه منو بشناسی ( که بعید میدونم🙂😂) همیشه یادم میره نظر گذاشتم یا نه 

الان نظرمومیزارم 

خسته نباشی بانی جونممممم💜😌

و شما هم خسته نباشی💜💫

RM. kiute.ARMY

اره میشناسمت اسمت خاصه*^*
سلامت باشی قشنگم مرسی حمایت*0*
💕2A💕
۲۴ آبان ۲۰:۳۴

برید کنار مانا تو اِی واستون نصیحت رو آورده😂💔

نصیحت اول:هیچوقت از روی کاپلا فیک رو قضاوت نکن...یه سری از نویسنده ها همه ی کاپلای فیکشونو لو نمیدن...

نصیحت دوم:هیچوقت قبل از خوندن فن فیکی درخواست ورژنای مختلف نده...چون ممکنه اون شیپی که میخوای تو فیک باشه..یادت باشه نویسنده ها همیشه همه ی کاپلای فن فیکو رو نمیکنن...

نصیحت سوم:به مورد اول و دوم دقت کن...😂🙂💕

 

نویسنده...

این چی بود دادی من خوندم؟...

چراااااا اینقدررررر کیوتتتتت بوددددد عرررر عرررر عررررر چراااا اینقدرررر خووووبببب بودددد خقغیفنیفهق6حقح6ق6خفیخیقخیفینیغممیفیفنیفسفمخفییخغغخبمغییفخبغخمبغغبخنغی

قلبممم پووودرررر شدددد اکلیییلللل بالا آوردممممممم خقمثمثمثممثمیمیمیمبمیمم

کراشششش زدمممم روووووشششششش هلمبخبمبکبککبکیکیککبکبکبممبمبمبمبمب

 

پ.ن:ددی...هیچوقت نصف روزه کل روز رو قضاوت نکن...من دیروز(یکشنبه) صبح عییینننن چییییی ناراحت بودم و معتقد بودم این بدترین روز دنیاست...

ولی بعدش چی شد؟...

بعد از ظهرش اونیو(عضو شاینی)اومد لایو...

و توی لایوش کلی آهنگ خوند...

از جمله گادز منیو،داینمایت(فک کنم)،بامبی،بیبی شارک،اون شعر بچه گونه هه کره ایه که درباره ی خرس کوچولو و مامان باباشه(همونی که توی یکی از قسمتای بنگتن گایو بود فک کنم خوندنش)...

و صداش حتی وقتی حرف میزنه هم باعث میشه آرامش به وجودت تزریق بشه...:″>

هققق دوشتتت دالممم ددییییی:)💕💕💕💜💕💜💕💕💕💜💜💜💕💜💕💕💜💕💕💕

بوش لو پیشونیت...

فیلا خودافظظظظ😂💜🤍

RM. kiute.ARMY

اومو چشT^T اما من اگه صبحم خراب بشه همه ی روزم خراب میشه چون خودم خرابشون میکنم😂 کرم دارم..
واووووووووووووو مبارکهههههههههه*0*
اهان اون خر صکوشلو ته ته هم خوندهT^T
منم دوستت دارم دورت بگردم*^*
نگوووو من از اون پسره بدم میااااااااد😂
💛💜H.h Kookmin💜💛
۲۴ آبان ۱۹:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خوب اول از همه:

سم کدوم خری رفته رو دیسلایک؟

دوم:

بانی جووون عالییییی بوددددد مثه همیشهههههه

یونگی موددددد

سپپپپ

نامجینننن

کوکمینننن

عررررر

واقعا جمله ی یونگی رو میپرستم :

 همیشه و همه جا به خاطر بیاور فاک هایی در مقابلت سبز خواهند شد که 
هرکدام از فاک قبلی فاکی ترند و فاک به تک تکشان!به طرزی فاکی همه مان را به فاک 
می دهند!

عالیه به میولا

تهیونگ درون

هوسوک درون

یونگی درون

نامجون درون

عالی بوددددددد

من عاشق این درون ریزام

و همینطور عاشق کاپل پفیونگ و چیپیونگ یا شایدم.... نه تهیونگ تاپه پس تهفک و تهپس

چقددددد داستان میدل فینگر داشت(وی عاشق میدل فینگر است)

و اها راستی بعدا تو که به پسرا دسترسی داری از سپ و نامجین بپرس تماشای افق خوش گذشت؟

***دومای کارما

برگرفته از این د سوپ دو اپیزود یک

آنی آنی آنی بببم بم بم بم

عالی بود اصنننن

عالی بوددددد

عالییییییی

و اینکه شاعر میفرماید:

جیمین

تکرار غریبانه لاس زدن های آن دراز جذاب و آپایت چگونه گذشت؟

وقتی که برق تحسین جونگ کوک در چشمهایت در پشت پرده های فاک آلود میدل فینگر پنهان بود

و هنگامی که سردی دست هایش رون های زیبایت را نوازش میکرد و تو با سخاوتمندی، تمام عمه هایش را با فحش هایت مزین میکردی

با من بگو از لحظه لحظه های واضح فاکیده شدنت، از پر شدن وحشیانه س*راخت(گلاب به روتون باید قافیش اینجوری میشد)

آیا میدانی که در هجوم فاک های زندگی و **ندوم های با طعم شیر موز کارما حقیقت کوتاهی قدت نهفته بود؟

جیمین

اکنون آمده ام تا دستهایت را به دیک نورانی ددی جذابت بسپارم و در فاک های بی نهایت کارما به خزیدن درت آورم

و اینک

آنه.... نه چیز ببخشید خط رو خط شد

جیمین

حرص خوردن از دست دوستانت و به فاک رفتن توسط ددی جذابت در انتظار توست

صگ البته در انتظار توست

جیمین، با رون های زیبا

قسمت اول

ورود جذاب دراز و پسر بانی طورش

کارگردان : ددی

نویسنده: بانی

راوی : اچ اچ

لطفا برای ادامه فیلم به لینک دانلود فیک در بالا مراجعه کنید

با تشکر

اچ اچ و دستن دن در دن دن در کاران بلاگ فضاییها

تا هایی دیگر بای

RM. kiute.ARMY

خودت داری میگی خر زبون نداره ک😂
اصلا عووووووووف کامنت نبود که مجموعه ای از پارگی های متعدد بود😂😂😂
با تشکر از عمو جانی😂
AZIN :)
۲۴ آبان ۱۹:۰۶

نوسنده ببخشید وسط فیک خیلی بهت فوش دادمم ولی بدون قصدم خیره:")

عالی بود لعنتی 

فقط منتظر بودم سد اند باشه تا بیام پیام ها را جر بدم:/

Mooni🌜

نویسنده
Kang ros
۲۴ آبان ۱۸:۳۸

آریو کیدینگ مییییییییییی

بی کاز ایم کوکمین شیپر؟؟؟؟ 

وات د هل بانی

کجا رفت ارمان های تو؟؟؟؟ 

خیلیییی خوب بوددددد 

ظمنشهضت سهثععثد! ننضهصت+ه۲۷۲-ت۷! (کاش) ۱) ٬)؟ ٫

مخصوصا اخرش

ددیییییییی

عالی بود تنکس

RM. kiute.ARMY

کلا بانی مجموعه ای از آرمان های قبل و بعد امامهT^T
ARMY
۲۴ آبان ۱۸:۱۵

خیلی ممنونمممممممم 

خیلی قشنگ بودددددددد 

بی زحمت 

میشه یونمین هم بزارید 

چون من خیلی یونمین 

می دوستممممم 😊💜

بازم خیلی ممنون 

خیلی قشنگ بود ادامه هم داره آیا😆

Mooni🌜

خواهشیات عسلم
اگه نویسنده داد چشم❤💕😍
Kim Godzilla
۲۴ آبان ۱۷:۲۲

و من قسم میخورم!

قسم به تک تک گربه های تیلور! 

که در طول خوندن این 70 صفحه

یک لحظه

تاکید میکنم یک لحظه!

یک ثانیه، یک صدم ثانیه و حتی کمتر!

لبخند و خنده‌ از صورتم کنار رفت...

و این خیلی برام با ارزشه

خیلی خیلی

ممنونم بابتش

Mooni🌜

هققققق منم میخوااام🤧🤧🤧🤧🤧
AZIN :)
۲۴ آبان ۱۶:۴۴

همین الان تصمیم گرفتم برم درس بخونم :")

اگه گذاشتین من یه نمره 20 بیارم:")

Mooni🌜

بچم برو بخون😂😂😂
Jim Jim
۲۴ آبان ۱۶:۲۸

جییییغغغغ اومممدددددد

Mooni🌜

یعسسسسسسسس😎😎😎👌👌👌👌
potterhead
۲۴ آبان ۱۶:۲۴

آخ جون اومددددددد🤩🤩🤩

بووووس بهت ددی جونم 😘

 

Mooni🌜

بوس بک از طرف ددی😂💕💋
Jim Jim
۲۴ آبان ۱۵:۳۴

بانی؟! 

قلبم درد گرفت با پوسترش...

عررررررررر میخوام زودی بخونمشششششششش

مطمئنن محشره! مثل همیشهههه:)

 

خواهر بانی جان میتونی ی راه ارتباطی بدی بهم؟مثلا تلگرام..یا واتساپ...میخوام ی چیز مهم بگم بهت...خصوصیه...

البته اگه دوس نداری هم ک هیچی...

RM. kiute.ARMY

میخوای چی بگی کلک؟ هان؟😎
Army°°♡
۲۴ آبان ۱۵:۰۹

•Namjin's Daughter• 

 

عا دقیقا منم آهنگ فالینگ اومد جلو دهنممممم:/😂🤦🏻‍♀️

 

 

 

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Mooni🌜

بگو که منظورت کاور جونگ کوک نیس🙂🙂🙂🙂🙂
Kang ros
۲۴ آبان ۱۴:۰۳

ددی و منی که هنوز امید دارم جوجو

سوییت کیتن رو اپ میکنه

هققققق میخواممششششش

ظمخشخششخسهصنتطتطنطت

Mooni🌜

شاید داره تایپ میکنه فول بده خدارو چه دیدی بیا امیدوار باشیم🤧🤧💔💔
jin_hoo
۲۴ آبان ۱۳:۰۳

الان نزدیک شیش ماهه تو این سایت لنگر انداختم و فیکاشو میخونم ولی تاحالا نظر ندادم😂

ولی الان گفتم بیام اعلام حضور کنم.😂💜

یه چیزییئ چرا این عیک باکس دانلود ندارهه؟؟؟

من میخام دانلودش کنمممم

RM. kiute.ARMY

چرا ندادی دخترم؟😂 کفاره جمع برات واجبه باید هرروز کامنت بدی
خوش اومدی قشنگم*0*
عکس رو روش نگه دار برات نحوه سیوش میاد*^*
potterhead
۲۴ آبان ۱۲:۳۹

ددی اذیتم نکن من گنا دالم 🥺

هنوز دلت به رحم نیومد ؟ 

باشه تحمل میکنم این همه سختی اینم روش ☹

 

RM. kiute.ARMY

من کلا آدم دل رحمی نیستم😂
اما بیا بخلمT^T
𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 :)
۲۴ آبان ۱۲:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بلخره کلاس ریاضیم تموم شد تونستم ادیت اخرشم بزنممم:")

دست و جیغ و هورااااا:")))

 

***************************************************

Mooni🌜

خسته نباشی عزیزم 😂😂💕💕💕❤❤
Jimin.cute
۲۴ آبان ۱۱:۵۷

به معنای کلمه ری*دم تو این زندگی😐💔

چرا من همین الان خفه نمیشم بمیرم؟😐💔

هقققققققققققققققققققققققققققققققق

میخوام خودمو از پنجره اتاقم بندازم پایین😐💔

نه بذار ر*گمو بزنم😐💔

خودمو با بالش خفه کنم؟😐💔

بگو چه غلطی بکنممممممم🔫💔😐

چیکار کنم؟💔🔫😐

RM. kiute.ARMY

صبر پیشه کن دخترم که خدا همراه صابرین است😂
Vampire
۲۴ آبان ۱۱:۴۲

مث شبح دوساعته دارم تو سایت ول میچرخم تا یه چیزی آپ شه اما هیچی به هیچی

Whyyyyyy????

I'm waiting

You know?

 

 

# ومپ شبح

RM. kiute.ARMY

چون در حال پست کردنم:">
بچه حرومزاده دچیتا
۲۴ آبان ۱۰:۵۰

فرصتتتتتت؟ 

RM. kiute.ARMY

من چی بگم بهت عزیزدلم😂
Asal Imani
۲۴ آبان ۱۰:۲۱

سلام میشه به من ویکوکمین معرفی کنی که تهیونگ باتم باشه 

و کلا فیکی که تهیونگ توش باتم باشه به من چند تا معرفی میکنی کاپلش فرقی نداره فقط خوب باشه 

RM. kiute.ARMY

متاسفانه یا جیم باتمه یا کوک:"(
Taban:)
۲۴ آبان ۰۹:۵۷

فررررررررررررررررررررررررررررررست

ددی موخوام اذیت کنم مشکلی داره؟

RM. kiute.ARMY

*فقط مینگرم
baby buni
۲۴ آبان ۰۹:۴۷

های ددی چطوری؟

سلام مونی خوبی؟

با اینک کوکمین نمیخونم گفدم ک بیام ی حضوری بزنم:|

ددی فرصتم؟(صرفا جهت اذیت کردن ددی)

 

RM. kiute.ARMY

صرفا جهت یاداوری ددی مظلومه😂
عالی هستیم دارلینگ خوبی تو؟*^*
•Namjin's Daughter•
۲۴ آبان ۰۹:۴۵

عه تازه دیدم زده کامینگ سون...

کامنت گذاشتم رفتم یادم رف دانلود کنم

اومدم دان کنم دیدم زده کامینگ سون :)

آیم فالینگ آگن آیم فالینگ آگن آیم فاااالییییییینگ :) هق :)

 

RM. kiute.ARMY

وای جر😂😂😂
•Namjin's Daughter•
۲۴ آبان ۰۹:۳۸

یا هفت تن بنگتن

من الان چجوری زندم...؟

بالاخره

بعد مدت ها

کوکمین

از بانی

بالاخره اومد :""""""""""")

اوکی آیم فاین

آیم...فالینگ آگن!

میخونم...

بعد که خواسم کامنت بزارم...

سایتو جرررررر میدم! خو؟

بوس بانی :)

برم کلاسم شروع شد... 🚶🏻‍♀️🚬

RM. kiute.ARMY

الله و اکیر این همه جلااااااااااااال الله و اکبر این همه شکووووووووووه
Kang ros
۲۳ آبان ۲۳:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**************************************************

*** *** **

**************************************************************

عکسش 👆🏻👆🏻

ددی من سانسورش کردم پس بزار همینو:_) 

هیح

اسم نامه

ژانر رمنس سد اند

محدودیت سنی ندارد

بر اساس واقعیت:_)

RM. kiute.ARMY

ممنون دارلینگ بسی ممنونT^T
کلی خسته نباشی*^*
Park Jimin
۲۳ آبان ۱۹:۴۹

بی صبرانه منتظر اومدن😃😃😃

RM. kiute.ARMY

به به*^*
AZIN :)
۲۳ آبان ۱۹:۱۹

با خلاصه دارم جرررررررررررررررر میخورممممممممم

ددی:/

حالا که پس از قرنی یه فیک فول اوومد زدی کامیگ سون؟

نکن با احساسات من

:///

به خدا این لامصب که از صبح که ریاضی جواب داد هنوز تو دهنم هستاااا قلبهههه وسیله ای برای ادامه زندگییییییی

اینقدر درکش برای هایب و اون 7 تا فرشته عوضی سخته؟ :")

RM. kiute.ARMY

اینقدر حال میده ک نگو😂

والا:)
اریکا
۲۳ آبان ۱۸:۲۴

سلامممم بعد یه عالمه مدت اومدم ولی فایلا باز نمیشه😢

RM. kiute.ARMY

اخه لابم هنوز نیومده*^*
Vkook. Darya
۲۳ آبان ۱۸:۱۳

به شدت به یه کوکمین فلاف و کمدی نیاز داشتم ..

واقعااا از لازمه های زندگیه 

امیدوارم زودتر بیاد

RM. kiute.ARMY

مثل سرم قندی نمکی میمونهT^T
bunny
۲۳ آبان ۱۸:۰۸

عههههههههههه

کی میزاریش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امشب میزاری؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اگه خدا بخواد فردا*^*
شیر موز جونگ کوک :/♡
۲۳ آبان ۱۶:۳۶

عه اشتب شد هنوز نیومد پوف اب نداره به خدا من برم بیام اومده و میبینم که همه اومدن پیام دادن و من اخر شدم هعب روز گار :/

هعب خودافث •-•

RM. kiute.ARMY

بای بای*^*
شیر موز جونگ کوک :/♡
۲۳ آبان ۱۶:۳۴

اولین پیامممممم برین کنار فرست؟! 

 

 

 

 

 

 

خا فرست مرست الان مهم نیست مهم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این فیکه یعنی عر واو اصن چرا اینقدر قشنگه؟! 

یعنی پوسترش 

اصن تم دانلودش 

اصن کاپلش 

چرا اینقدر قشنگه 

چرا اینقدر من دلم میخواد بخورمش تا بخونمش 

چرا ما پس فردا امتحان داریم و من باید بالای 60 درصد بزنم؟ :/ ( ببینین این امتحان اونقدر سخته که فقط 5، 6 نفر بالای 6 میگیرن خب یعنی اصلا بالای 70 نداریم سو اره وگرنه هه اره خودمم میدونم 60 درصد هیچی نیست :/ ) 

چرا زمین گرده؟! 

چرا من اینقدر رو ددی و کلا ادمین های سایت کراشم؟!  من همه ادمین هارو نمیشناسم فقط ددی و مونی رو میشناسم چون اینا بیشتر هستن 

چرا من دارم زر میزنم و نمیرم تا این فیک رو بخونم؟! :/ 

خاب ما رفتیم خودافث •-•  

دست همه نویسنده های فیک درد نکنه چه زشت چه زیبا چه اصمات چه غیر اصمات دست شما درد نکنه خیلی زحمت میکشین چون من خودمم فیک مینویسم از درد سر هاش اگاهم ولی من برعکس همه نویسنده ها هیچ کدوم از فیک هام کامل نیستن چون یهو وسط داستان ازشون خوشم نمیاد ولشون میکنم سو ریدر های عزیز نظر بدین اره این حق شماست ولی خب یکم مارو درک هم بکین اوک؟! •-• البته که همه کسایی که اینجان خیلی خوبن و مهربونن کلی گفتم اوک؟! •-•  عام یادم رفت چی خواستم بگم  -.- 

عاها دست همه ادمین هایی که هستن و نیستن و من میشناسمشون و نمیشناسمشون درد نکنه •-• 

باباییی •-•

RM. kiute.ARMY

هعی...😂

60 درصد به نظرم خیلی هم خوبه:|
چون پیتزا هم گرده اما مثلثیه قطعاتش😂
چون ادمین ها هم روی تو کراشن*^*
جر دور از جون😂
عزیزدلی قند عسل:">

بای بای*^*
Yuta
۲۳ آبان ۱۶:۳۰

هققققق بیبیییی بانیمممممم بیا بغلمممممممممممممم دلم واست خعلی تنگ شده بودددددددددددد

حیح بالاخرههه

بانیییییییییمم اتقدر خق گو نباش عشقم

شوهر خوشگلم😂💜

هق گمشید مزاحم نشید شوهرم مال خودمه به هیچکسم نمیدم:)

راستی بانی کیوتم من تازه فهمیدم من و تو 3 سال اختلاف سنی داریم :")))))

هق تا ازم بزرگتری

چه کاپل خدبی

بانی و کیتن:/

جر....

RM. kiute.ARMY

جونز باو😂
hera
۲۳ آبان ۱۶:۲۹

عرررررررررررررررر فیک جدید پس  کی میادددددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

امروز*^*
𝘞𝘦𝘪 𝘞𝘶𝘹𝘪𝘢𝘯
۲۳ آبان ۱۶:۲۳

از مقدمش ملومه خیلی شدید تو استایلمه

RM. kiute.ARMY

صگ البتهT^T 
💛💜H.h Kookmin💜💛
۲۳ آبان ۱۵:۱۱

با اینکه موجود ارومیم ولی....

تفففففففففففففففففففففففففففففف تو کامینگ سوووووونننننننن

 

RM. kiute.ARMY

تکبیییییییییییییییر😂
Kang ros
۲۳ آبان ۱۴:۵۶

ددی نمیکشم پس پوستر شد مونی

الهی مونی اینجا زیادیی ددیه

RM. kiute.ARMY

از ددی بودن اونور تر:)
Kim Kim
۲۳ آبان ۱۴:۴۰

عرررررررررر (یونمین شیپری که برای کوکمین عر میزند😐)

RM. kiute.ARMY

جای تو وسط بهشت بنگتنه😂
potterhead
۲۳ آبان ۱۴:۰۸

ددی 

ددی 

ددیییییییییی 

فکر کنم هفت ماهه به دنیا اومدم 😭

از مونی بپرس دقیقا چه وقتی منو زاییده که الان اینجوری شدم 

RM. kiute.ARMY

احتمالا مونی دست انداخته تورو از سر معده اش کشیده بیرون😂
Pikoniko
۲۳ آبان ۱۴:۰۶

هیییییق فین🤧

چنقده کیوت🎈

الان من برم پشمک بخورم😶

کاش زود بیاد💛🐿

ههههههههعی ....

الان شما میتونید من رو جوری تصور کنید که رزا با موهای گوش خرگوشی و لباس صورتی مخملی روی مبل نشسته و عروسک خرسی یک متریش رو دستش گرفته و گوشی دستشه و با یک دستش که دور گردن خرس هست عینکش رو میزنه بالا و از پدرش خواهش میکنه براش پشمک با لواشک بگیره 

😶🤧

و پدرش هم با سرافکندگی دخترش رو نگاه میکنه

 

-😶خب چیه؟؟

 

لواشک پشمک دوس دالم خو😐

------------

تو به بزرگیت ببخش اینقدر کیوت بود این فضا گفتم ماجرای خودمم قاطی کنم همه چیز صورتی بشه 😁

 

RM. kiute.ARMY

ایگووو بسی هم عالی😂
من جلو بابام داشتم با عروسک سرندیپیتیم تانگو میرقصیدم:")
تا دو ساعت به دیوار زل زده بود و بغض میکرد😂
Kang ros
۲۳ آبان ۱۳:۵۷

فیک نیومده:_) 

نه فردا نهههه لطفا

RM. kiute.ARMY

اره فردا میاد با ناز و عشوه میاد
Sohyun Kim
۲۳ آبان ۱۳:۵۵

فرست ؟

سکند؟

*وی به این بازی کثیف می پیوندد

RM. kiute.ARMY

*برداشتن لیف و صابون برای زدودن آلودگی ها از روی سوهیون کیم
Kang ros
۲۳ آبان ۱۳:۵۵

جر من ندیدم:_))) 

بانییییی بانییییی

بانییییی

بانییییی

میخوام اسمتو فریاد بزنم ولی خب همه خوابن:|

بانی لاو یو ووووووووو

 

RM. kiute.ARMY

از تو سینه داد بزن😂
Kang ros
۲۳ آبان ۱۳:۵۰

یس تنکس

بسی زیبا

ددی:_) چان اون وو هست ببخش میگم ولی خودش گفت اون من ایون نیستم برام ببخشید

میانه

بوراههه

RM. kiute.ARMY

اومو ممنون لابلی*^* 
رفیقم طرفدار استرو بود په چرا گفت ایون وو:/
*تیز کردن چاقو
Jimin.cute
۲۳ آبان ۱۳:۳۶

عالیهههه خیلی عالیهههه😍

فرست؟😂

اولین باره میگم فرست😂

RM. kiute.ARMY

اولین بارت رو خرج نکن دخترم😂 این دنیا دنیای کثافتی شده😂
Yoonmin lover 13
۲۳ آبان ۱۳:۲۶

واقعا چرا وقتی زدی کامینگ سون اونجا نوشتی فول ؟ نه واقعا چرا ؟ 😐

RM. kiute.ARMY

دو یو نو وات ایز کرم؟😂
💕2A💕
۲۳ آبان ۱۳:۱۶

دقیقا به یه همچین چیزی نیاز داشتم...

با دیدن ژانرا عین خر ذوق کردم...

با دیدن کاپل یکم پکر شدم ولی از اونجایی که همه چی میشیپم کوکمینم روش...

(بنده معتقدم همه چی بشیپ که اگه یکی یکهو اون وسط کام اوت کردن واسشون عرر بزنی و خوشحال بشی نه اینکه بگی چرا اونیکی ریل نیست...)

بعد دیدم زده به زودی...

هیچی من فعلا برم ادامه گریمو بکنم...🚶‍♀️

بای...🖐

فقط قبلش...

*وی یک عدد پر رو است

نویسنده میتونی رو ورژن سپ هم فکر کنیا...

بسی گشنگه...

البته میدونم این درخواست ورژنا یکم رو مخه...

ولی میتونی ام بهش فکر نکنی...

حالا ولش...

بهترین قسمت امروز اینه که ناهار پاستا پنه داریم...

#از_یکشنبه_متنفرم

#نویسنده_زود تر

#شیپ_قیمه تو ماستی

#قیمه ها رو نریز تو ماستا

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم بیا بخلمT^T
من چرا منتظر کام اوت ناموی ام؟:|😂😂
ایگووووووووووووووووو😂😂
تثبلنثلنبعل
:">
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۳ آبان ۱۲:۳۲

ددی من یه سوال برام پیش اومد☝🏻😂

اممممممم این فیک قراره فول بیاد دیگه؟👈🏻👉🏻😂

RM. kiute.ARMY

البته!
KİM JULIET
۲۳ آبان ۱۲:۲۴

میگم خیلی ممنون بانی جون که کوکمین نوشتی..🥺

خیلی وقت بود کوکمین نخونده بودمممم😭😭😭

الان میترسم یه چیزی باشه که اشکم دراد..🥲

الان چیکار کنم...؟؟؟؟

نوناجونم خودت تصمیم بگیرم برم بخونم یا نه..🙂🤝

 

تو حتی اگه بگی برو بخونم بنده با کله میرم تو چاه توالت (چیزه.. ببخشید اشتباه شد... منظورم چیر بود.. چیز دیگه بگو... اههه منظورم استوریع...پوففففف)

RM. kiute.ARMY

نه نه اصلا اشکت رو درنمیاره دونت ووری*^*
کار های بانی کلا فانه

دور از جون😂
KİM JULIET
۲۳ آبان ۱۲:۲۰

های نونا جونم چطوری؟؟؟؟

به یاد آوردی؟؟؟

یا از یاد بردی؟؟؟

حالا این ول میکنیم... البته فعلااااا

میگم مامان بابام فهمیدن فیک میخونم دعوام کردن

نمدونی نزدیک بندازنم از خونه بیرون🥲

منم هی اشک تمساح ریختم و زجه زدم تا نزارن

الانم فقط به شرط مدرسه و کلاس هام گوشی رو دادن دستم🥴

ولی خو ما چه کنیم وقتی اینق این سایت رو دوس میداریم

بعدشم بهم گفتن دیگه حق نداری بی تی اس ببینی😐

آقا واقعا وات د فاک ویت یو؟؟؟

چه مرگته مادر و پدر عزیز..؟😐

دارم دق میکنم خو....😭😭😭😭

ولی خو ما چه کنیم مگه میشه آرمی نمونم؟؟؟🙂☝️

بعدشم شاید ته تهش بتونن بی تی اس رو از ذهنم پاک کنن .... از قلبم که نمیتونن پاک کنن😌🙌

همینه که هس...😐🗡

 

RM. kiute.ARMY

معلومه ک تورو یادمه گوگوری منT^T
یا امام زمان:|
واقعنی؟؟؟؟
اخه چرا؟!
والا بخدا مامان باباهامون هم رمان های عاشقانه صحنه دار میخوندن:/
Kim Godzilla
۲۳ آبان ۱۲:۱۵

بانی؟ بانی!

قلب من ضعیفه لعنتیا

RM. kiute.ARMY

از این به بعد باید قسطی باطری قلب بخرم:">
bts love
۲۳ آبان ۱۲:۰۷

خب مثله اینکه هنوز نیومده زیادی جوگیر شدم واااایییی هیونگ من چجوری تا پارت بعد سپ صبر کنم دارم میمیرم وااایییییی عاشقتوننممممممممممم

وی از میزان شادی دار فانی را وداع گفت

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

RM. kiute.ARMY

ای فدا انگشتت توانگرت بشم منT^T
potterhead
۲۳ آبان ۱۲:۰۵

خدایا بسه دیگه بازم باید انتظار بکشم 😭

ددی من خیلی کم صبرم چکار کنم 🥺

RM. kiute.ARMY

با ما تمرین صبر و استقامت کن😂
Namjoonii
۲۳ آبان ۱۲:۰۴

کامینگ سون..

ینی کی اخه..):

بی صبرانه منتظرم ..

عرررررر

عرررررر

RM. kiute.ARMY

یعنی امروز*^*
bts love
۲۳ آبان ۱۲:۰۱

فرست؟ سکند؟ اصلا من ی سره تو سایت پلاسم به امیده سپ ولی خب کوکمینم بد نیست حمله به سمت فیککککککک

RM. kiute.ARMY

نچ نات فرست😂
Vampire
۲۳ آبان ۱۲:۰۰

خلاصه اش😎

RM. kiute.ARMY

پوسترش
Vampire
۲۳ آبان ۱۱:۵۹

پشم😎

RM. kiute.ARMY

برگ
Vampire
۲۳ آبان ۱۱:۵۸

من😎

RM. kiute.ARMY

تو
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان