BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات August

7_d6wl.png

 

نویسنده kim godzilla 
نوع روابط استریت (دختر پسری)
کاپل جیمین X دختر
ژانر رمنس . سد اند . سانگ فیک
محدودیت سنی ندارد

   

🎶music of shot🎶

🎵 CLICK 🎵

 

بر اساس آهنگ اگوست از تیلور سویفت

بخشی از داستان :

آگوست هیچوقت متعلق به من نبود. درست مثل تو... 

 

🪶🍁🔅DOWNLOAD🔅🍁🪶 

 

پ.ن:به مناسبت تولد نویسنده دوست داشتنی jim jim

 

  

 805_vpfe.png 

۱۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۳۰ دی ۱۲:۴۱

خیلی از رایترا مثل خود من جرئت نوشتن سد اند رو ندارن

ماشالله به این شجاعت که اثر به این زیبایی رو خلق کرده

لطف خدا پشت و پناهت برات ارزوی موفقیت دارم

انشالله که اسکار بگیری(یکی نیس بگه اسکل اسکار مال هنر سینماس)

RM. kiute.ARMY

سایت ما اسکارِ جدا میزنه فقط بخاطر تو خوشگله😎
Min Luna
۲۳ خرداد ۲۳:۴۴

خارجیا افسرده میشن شبشونو با الکل میگذرونن😶(منظور از ال*کل برای ز

زد عفونی دست بوداا)

ایرانیا میگیرن میخوابن و کلی گریه میکنن و آهنگ غم انگیز گوش میدن😐😂 (بمولا اگه غیر از این باشه)

اون وقت من شبمو با وانشات سد اند میگذرونم😇🙂

 

من افسرده نشدم، فقط..

وی از بس درس خونده برا امتحانا، مغزش ارور داده است و شب را با فیک سد اند میگذراند 

* هعی روزگار... حق من این نبودد

 

دو روز تا اتمام اسیری✊🏻

RM. kiute.ARMY

اره الکل صنعتی برای پاک کنندگی سطوح😂
البته میرن مختارنامه و یا ستایش هم میبینن:">
سبک زندگی لاخچری داری😂

ما افسرده نیستیم...
فقط کمی زیادی از حد پاره شدیم:)

خدا مین لونا را آزاد کرد
SARINA....:(💔Suga
۲۱ آذر ۱۵:۲۲

باووو عالی بالاخره اع بایسم هم گذاشتی هق

RM. kiute.ARMY

بلی بلیT^T
سالسا به رنگ پاندا
۰۹ آذر ۱۶:۵۵

ددیییی چرا هیچ چیز جدیدی نمیزاری

به ولله پوسیدم

 

RM. kiute.ARMY

بخدا دیروز دوتا اپدیت انجام داد سایت😂
سالسا به رنگ پاندا
۳۰ آبان ۲۱:۱۴

یااااا ددی نمیخوای وانشات جدید بزاری❓همشونو خوندم

داره حوصلم سر میرهT^T اونوقت مجبورم ریاضی بخونم T^T

RM. kiute.ARMY

میزارمT^T
nstrn
۲۹ آبان ۰۹:۰۹

به نظرم خودکشی نمیکرد بهتر بود:")

RM. kiute.ARMY

الهی:"(
اما یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانT^T
kookmin.v
۲۷ آبان ۲۲:۲۶

فقط بزارید ب درد خودم بمیرممممم″)))) 

چرا این چنین غمگین و زیباا༎ຶ‿༎ຶ⁩

Mooni🌜

هارتم رگ به رگ شد🙂🙂🙂🙂
سالسا به رنگ پاندا
۲۶ آبان ۱۳:۴۸

و کیم گودزیلا جااان

عاشقتَََََََََََم 

من صبحمو با خوندن چیزایی که نوشتی شب میکنم. واقعا خیلی خوبن

دستت درد نکنه❤

RM. kiute.ARMY

دست تو درد نکنه*^*
سالسا به رنگ پاندا
۲۶ آبان ۱۳:۴۶

من اینو پریروز خوندم. فقط یه چیزی بود، رفتارای ا/ت وقتی فهمید جیمین مرده خیلی مبالغه‌امیز بود. و اینکه روی جزئیات اگوست توجه زیادی نشده بود؛ خب اون یکی از مهم ترین افراد این داستانه و باید بیشتر روش دقت میشد. مثلا طرز فکرش بعد از خوندن نامه.

همین دا

 

بعدشم(اومدم غر بزنم) ا/ت فرزند کثافتم

تو دخترتو رها وردی که بره چونکه ضعیف بودی و نمیتونستی اینو قبول کنی که میتونی تنهایی از پس اگوست بر بیای. زجه 

اخه ا/ت ... ... ... تو چقدر ضعیفی. حداقل بچرو با خودت میکشتی اینهمه زجرش نمیدادی. اسکول

RM. kiute.ARMY

الهی:"(
Vampire
۲۶ آبان ۱۱:۱۶

عرررررررررررر

بعد میدونی چی قشنگه؟

اینکه این آلبوم ها ری ریکورد ان و قبلن یه بار ارائه شدن ولی از آلبوم های اصلی خیلی ها پیشی میگیرن چه تو فروش چه تو رکوردزنی الان همین رد رکورد بزرگترین دبیو یک آلبوم در بیست و چهار ساعت اول انتشار رو تو تاریخ اسپاتیفای شکست میفهمی؟؟؟!!! هق...هق...هق

انشالله اگه واسه این آلبوم گرمی ببره دوباره تاریخ سازی میشه اولین آلبوم ری ریکوردی که گرمی برده

اما امسال توجه روی اورموره 

راستی اگه میشه واسه ویلو هم بنویس به طرز وحشتناکی میخوام قلمت رو واسه اون بخونم به خصوص با کانسپت وصال عاشق و معشوقی که داره😍 واااااای دارم مث یه ومپ گاومیش ذوق میکنم

بیاااا بغلللم منم خیییلی خوشحالم که پیدات کردم خواهررری🤗😭🤗

 

 

 

#ومپ_ کیم گودزیلا

RM. kiute.ARMY

ایگویاااااااااااT^T
Jim Jim
۲۶ آبان ۰۹:۰۳

یوتا شییییییییی

ممنوووووووننننننننننن عزیزمممممم

مرسی از لطف و ارزوی قشنگت:")

دونسنگ جذاب و خفن خودمیییییی:)

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم:"(
great saboteur
۲۵ آبان ۱۸:۳۴

عالی عالی بود کیم گودزیلا مثل همیشه کارشو بی نظیر ارائه کرد.💜

RM. kiute.ARMY

دقیقا!
Kim Godzilla
۲۵ آبان ۱۱:۵۱

ومپ

به نام خدا فعلا از اگوست شروع کردیم تا اگر خدا بزرگ باشد و زنده ماندیم بقیه رو هم بزاریم(ایموجی خنده)

اقا اصن این خفن ترین کامبک ممکن بود که همه رو به فاک داد

امیدوارم این ارا تموم نشه خیلی خوبه :((( ایشالا گرمی ای که سال 2012 بهش ندادن امسال میگیریم

 عرررررررررررررر هعق بیا بخلممممممممم

تقریبا میشه گفت هر اهنگی که انتخاب کردم برا نوشتن همشون عاشقانه های سد انده :(( ولی شاید اون چنتا اهنگ فولکلور که فضای شادتری داشتن رو هم بنویسم

ماچ پس کلت بخدا خیلی خوب شد یافتمت سویفتی آرمی یکم نایابه این روزا

 

جیم جیم

قابل نداشت بخدا

ولی کاش یه کار بهتر رو انتخاب کرده بودم برا تولدت خیلی دیده نشد :(((

و اینکه خب کدوم احمقی برا تولد سد اند مینویسه جز من؟

امیدوارم منو ببخشی

 

RM. kiute.ARMY

ومپ
جیم جیم
Yuta😈
۲۵ آبان ۰۱:۳۰

دختر پسری نمیخونم ولی تولدتتتت مبارک جیم حیم هیوووونگمممممممممممنن

امیدوارم همیشه خوب و خوش خرم به جون دل باشییییی هیونگ گنگ و گوگولی خودمی:"))))😇💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ایگویا:">
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۲۴ آبان ۱۷:۰۷

خلاصه ش به اندازه کافی جذاب بود... میمیرم برای پایانای غمگین :") قشنگ تر میزنه توی احساساتت و عین چی عر میزنی و تا چند روز خواب اون ضخصیت بدبخته رو می بینی

RM. kiute.ARMY

عاشقتممممممم😂😂😂😂
Jim Jim
۲۴ آبان ۱۵:۳۰

گودزیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تو با من چه کردی گودزیلاااااااااااا!!!

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

 

اصلا اسم خودمو دیدم ی سکته ناقص زدم برگشتمممممممممم!!!!!

هدیه ی تولد؟!

این

هیلی

قشنگ 

بودددددددددد

جییییغغغغغغغغغغغغ

عاشقششششش شدممممممممممممم لعنتیییییی

جمله ب جملش دلمو اب کرددددددددد

خیلی مرسیییییییییی

مرسی تر ک به یادم بودییییییییییییی

فاک! این خعلی قشنگ بووود!! سد اند بود ولی خیلیییییییی دوسش داشتمممممم عررررررررر

فاک یو!(تراوش بی از حد احساسات)

هیییییقققققققق

Mooni🌜

گودزیلا
Jim Jim
۲۴ آبان ۱۵:۲۵

فااااااااااکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک!!!!!!!!!!!!!خداااییاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!

RM. kiute.ARMY

ارهT^T
Kang ros
۲۴ آبان ۱۳:۴۷

چوکاهههههه

RM. kiute.ARMY

لیلیلیلیلی*0*
Vampire
۲۴ آبان ۱۳:۱۱

خوندمش...

و شاید باورت نشه ولی با ترکیب آهنگ آگوست که خوندمش باهاش گریه کردم...

متن مقدمه صفحه اولش واقعا شاهکار بود خودش به تنهایی کلی حرف میزد باهام 

آگوست مثل یه شیشه شراب تموم شد

خواستن کافی بود

برای من همین هم کافی بود

I can see we lost in the memory

متن آهنگ رو تو نوشتت حس کردم 

خیلی خوب انجامش دادی دختر🤗

بی صبرانه منتظر بقیشونم

فقط همشون سد اند ان؟

چون اگه قراره بعد از پایان این مجموعه افسردگی بگیرم آمادگی داشته باشم😊

هپی اند هم بزار 

گناه داریم😁

 

 

 

#وانشات_ آهنگ _august

#ومپ_ کیم گودزیلا_ تیلور سویفت

#لذت بردم

RM. kiute.ARMY

# ای جان
Vampire
۲۴ آبان ۱۲:۲۴

فرست دان هم شدیم 

بریم بخونیم ببینیم چی میشه🙂

Mooni🌜

مبارکت باشع😂😂😂😂😂
Vampire
۲۴ آبان ۱۲:۲۰

وااااای من مرررررررگ😵

دارم درست میبینم😳

کیم گودزیلا منتشرشون کردی؟!!

عرررررررررر

من دارم میییمییرررررمممم

وای خدا آگوسته😭

همونی که سر اجرای های نوت گرمیش خودمو جررر دادم😭

چند روز پیشم که آلبوم رد اومد😎

موزیک ویدیو جدید تیلور هم اومد😎

رکورد اسپاتیفای و سنت snl هم شکسته شد😎

جیک جینهال هم به فاک رفت😎

میدونید خوشحالی مفرط چیه؟؟

آره... من الان همون رو دارم😇

 

 

 

 

# ومپ_ خوشحالی اکلیلی😇

 

RM. kiute.ARMY

چه میکنه این بانو تیلور*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان