BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات monster under the bed

picsart_10-16-06.25.02_nabr_d9ap.jpg

  

نویسنده shimmer
شخصیت ها جیمین . یونگی
ژانر ترسناک
محدودیت سنی ندارد
آیدی واتپد PariyaH27 

   

🎬teaser of shot🎬

CLICK

(با فل فل شکن وارد شوید)

 

برشی از داستان:

جیمین ترسیده روی تخت عقب رفت و پتو رو بیشتر دور خودش پیچید

اما نه جوری که نتونه حرکات مرد رو ببینه : نهنه ، نیا جلو ، وگرنه جیغ میزنم ؟

مرد ایستاد و یه ابروش رو بالا انداخت بالا ، از شجاعت بچه جا خورده بود!

اون الان باید خودش رو خیس کرده باشه نه اینکه براش حاضر جوابی کنه : چرا باید به حرف یه بچه دماغو گوش کنم ؟

  

✦♆☬DOWNLOAD☬♆✦

  

805_vpfe.png  

۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Sahar
۲۴ اسفند ۱۷:۱۰

تا الان هرچی فیک ترسناک خوندم با اینکه واقعا و جدا خوب نوشته بودن نترسیدم تا قبل اینکه بشینم یه فیلم ترسناک با نمره ی هشت ببینم

فیلم راهبه ی 2 که تعریفش رو شنیده بودم نمرش پنج بود و من احمق مث دیوونه ها نصف شب یه فیلم ترسناک با نمره هشت دیدم

نمی دونم تا حالا دیدی یا نه ولی اسمش "شوم"عه و اعتراف کنم واقعاااااا آدم رو قبض روح می کنه

از همون موقع که شوم رو دیدم فیک هایی که ازشون نمی ترسیدم رو می خونم مث سگ می ترسم

حالا می خوام بدونم این فیک واقعا خیلی ترسناکه؟ یعنی درحدیه که سکته رو بزنم یانه؟ چون من همین الانشم تو آی‌سی‌یو عم 

RM. kiute.ARMY

اومووو واقعا در این حد شوم ترسناکه؟(⊙_____⊙)
واجب شد ببینم!!!

نه فدات شم میشه گفت یه چیز 50 50 ئهT^T چون متن ترسناک وحشتش به هرکس نمیوفته👀
TRI.BE Lover
۱۰ مهر ۲۰:۴۵

حس میکنم قراره خیلی بهش بخندم... بی دلیل اصن

پ.ن: نت ریدددد میزنم رو رد تبلیغ و مشاهده ی لینک نمیاررررهههههه

RM. kiute.ARMY

نه نه این خنده نداره پشم میریزونه😂
یو آپلود ر.یده:">
tasnim
۰۸ مهر ۱۰:۱۰

خیلی خفنننننننننن 

فقط یه چیز ادامشو کجا میشه خوند تورو خدا بگینننننننننن

RM. kiute.ARMY

بخدا تهشو فشار دادیم همین بود:">
یه یونمین شیپره بدبخت))
۰۱ تیر ۱۸:۲۲

الهی بچه باشم شاید هیولایم تو باشی)))

بخدا آرمی ها دارن حیف میشن، اینا رو تو یه کتاب بنویسی مثله خر میفروشه.

نویسنده گانه کی بودین شما *_*

RM. kiute.ARMY

ما متعلق به همه اتونیمممممممT^T
F.Army
۰۸ اسفند ۱۷:۵۶

من اینو خیلی دوس داشتم ولی چی میشد یونگی عاشقش شه بگه تو دیگ مال منی 

یه حالت ددی کینک بگیری چی میشددد 

 

یکی ج منو بده 🙂😂

RM. kiute.ARMY

هدف ما معطوف بر فوشاری کردن شماهاست😂
نویسنده این اثر🌚
۰۹ آذر ۲۱:۲۱

یه چیزی اینجا مشکوکه‌ 😐

چرا دیسلایک‌ نداره‌ 🤔

کم‌ کم دارم‌ نگران‌‌‌ می شم‌‌😃

مطمئنین‌ خوندینش‌ و فقط دانلودش‌ نکردین؟ :')

خودم‌ که نویسندشم‌ از بس‌ غلط نگارشی داشت می خواستم‌ اصلا اپش‌ نکنم‌ :') 

 

RM. kiute.ARMY

از بس خوب بوده این چ حرفیه قشنگم*^*
خوب کاری کردی اپش کردی کمربند میکشمااا:|
Rokajaki
۲۸ آبان ۱۵:۵۴

واااووو چن وقته نیومده بودم تو سایت:"))))

 

تنها چیزی ک باعث ترسم نمیشه هیولای زیر تخته😂😂😂 تختم زیر نداره تو هر فیلن ترسناکیم ک یهو یکی از زیر تخت در میومدم میگفتم بچ برو خودتو خیس کن من تختم زیر نداره😎😂😂😂😂

 

ولی خدایی خیلی استرس داشتم موقع خوندنش هی میگفتم وای اومد وای ن تروخدا فرار کن فک کنم ضربانم رفته بود رو 200😂😂😂😂

 

ولی براو کارت عالی بود پریا شی

RM. kiute.ARMY

روکاااااااااااا شهههههههههههههه*0*

تخت منم زیر نداشت😂 کشو داشت
وای جر😂😂
... anashid ...
۲۷ آبان ۱۹:۵۳

پوستر رو دیدم برگام خزان شد🙂😂شب خواب نرم فک کنم☹️😂 ددی من نمیخوام به سپ خیانت کنم اگه کاپل نداره بگو برم بخونم☹️😂😂

RM. kiute.ARMY

نه دونت ووری نداره بخون😂
َAysa
۲۶ آبان ۲۳:۱۸

اهم...

مامانم گیر میده به پشمام گفتنم از اون جایی که ایم گود گرل(جون عمم)

پس به زبونی میگم که بلد نیست

دباک

اصلا نمیدونم چی بگم

اون کاریم که با یونگی تو پوستر کردن خیلی خفن بود ناز شست طراحش

امم

دیگه چی بگم

هیچی ندارم بگم والا

سو فایتینگ نویسنده

RM. kiute.ARMY

وای جر چه ایده ی خوبی😂😂😂
Vkook. Darya
۲۶ آبان ۰۹:۱۹

و منی که پرام با دیدن پوستر فر خورد و سوخت 😧💔🤝

موسترش اینه خود وانشات چی هس ..

نویسنده من شب نتونم بخوابم خونم گردن تو هستا دلم خوشه فردا مد ندارم راحت میخوابم امیدوارم خواب منو ازم نگیرید 😂😔

RM. kiute.ARMY

نه نه راحت باش😂
Kang ros
۲۶ آبان ۰۷:۴۳

جر عالی بود:_) 

کلا من عاشق این بدون کاپلام

در حد فا* عالین

عالییییی

پطنسپنس

عالییییی عالیییییی

من بدون کاپل یونمین و بدون کاپل تهکوک میدونستم

(*ددی:جیکوک شیپری دیگه:|*) 

منطق ما جیکوک شیپرا با کوکمین شیپرا یک پا تفاوتتتتتتت 

البته من گفتم کلا ورس شیپرم😂

منطق مود و مزخرفیه که در برابر تهکوک و یونمین شیپرا داریم 

جر

ددی یک کلیپ دیدم مال شیپرا بود

جررررررررررر

میدونی

دو نفر دعوا میکردن دو نفر اون دوتارو گرفته بودن

بعد

دو نفری که دعوا میکردن جیکوک شیپرا و تهکوک شیپرا

بعد هم 

اونایی که اون دو نفر رو گرفته بودن تهجین شیپرا و نامجین شیپرا بودن

بی حاشیه ترین کاپل نامجین ب خدا خیلی بی حاشیه و ارومن

 

 

RM. kiute.ARMY

ویمین و نامجین کاااااااااااااملا بی حاشیه ان بمیرم براشون:">
من اینجوری ام ک بین یونمین و کوکمین یونمین میخونم
بین جیکوک و یونمین جیکوک:|
اما یونگته خیلی دوس:">
Army girl
۲۵ آبان ۲۱:۵۸

من از پشت گوشی سکته زدم😂

 اگه برا من  همچین اتفاقی برام می افتاد  فقط پوکر نگا می کردم والا به خدا  بی تی اس با ما کاری کرده که اینا در مقابل اونا اصلا چیزی نیس😂

RM. kiute.ARMY

والا به امام😂
Bts4ever
۲۵ آبان ۱۸:۱۲
پس از هزاران سال ی فیک پیدا کردم با ژانر مورد علاقم 💃💃💃💃
ترسناکککککککککککککک
عررررررررررررررررررر
اخری بار فیک ترسناک خوندم ۴ سال پیش بود 😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔
بده اینه با عشق بهت تقدیم کنم ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
بیا وسط 💃💃💃💃💃💃😂😂😂💔💔

RM. kiute.ARMY

نقبمنتثاص.قنبا.صثنق.
ترسناک عخش منه:">
nilithejooje nilithejooje
۲۵ آبان ۱۴:۳۳

ددیییییییی 

هومممم میشه لطفا بزاری یه شش شاتی بدم بهتونننننننننن

تروخداااااااااا

گفته بودی از یک تا پنج ولی این دفعه رو ارفاق کن توروخوداااا

یه 6 تا شاته دیگه چیزی نیست کهههه

توروخوداااا

RM. kiute.ARMY

معذورمT^T
.mochi
۲۵ آبان ۱۴:۳۰

پشمااااااااااااااامممممممممم 

پشمااااااااممممم

RM. kiute.ARMY

ریخت؟
رییییییییییخت؟
هوهو
۲۵ آبان ۱۰:۳۷

 عالیییی بود. و خفن    فرست؟ 

و اینکه  اگه میشه وانشات ویمین بیشتر بذارید 

RM. kiute.ARMY

نات فرست😂
چش چش*^*
Diba
۲۵ آبان ۰۸:۰۸

وای شت عرررررررر

ددیییییییییییی

خیلی وقت بود ترسناک نخونده بودممممممممم

عرررررررررر

حمله به سویش 

RM. kiute.ARMY

حمله میکنم به سویش قربتا الی الله😂
Emma
۲۵ آبان ۰۷:۱۲

هی خدا چکار کنم دیگه بازم کاورش 😂😂😂

و جووون ترسناک 😁

روانی رو رد دادم 😂

 

RM. kiute.ARMY

کاورش دارای آپشن جق زنیه😂
Yuta😈
۲۵ آبان ۰۱:۱۹

وای ترس بچگی های همتون

میدونی چرا میگم همتون خودم رو نگفتم؟

چون تخت من به کف زمین چسبیده😂😎

یه مایک دراپ بزارید 

الانم توحید خوانان به سمت فیک بریم

RM. kiute.ARMY

من ک تخت نداشتم تو بچگی😂
Kim Miya
۲۴ آبان ۲۰:۵۲

ترسناک عارره من ترسناک دوص

ددی نمیگم فرست 

ببین چه بچه خوفیم

RM. kiute.ARMY

ای من ب فداتT^T
Kang ros
۲۴ آبان ۲۰:۴۹

جان من بگو کاپل نداره

مرگ من

منو بکشن

ترو جان خودت

بگوووو

لطفا

خواهش

بگو کاپل ندارههههه

RM. kiute.ARMY

فکر کنم نداره*^*
𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
۲۴ آبان ۱۸:۱۷

فرست اند فرست لایککککککککککک

نمیشه نگم ساریTT

Mooni🌜

خیلی سخته میدونم😂😂😂😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان