BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Room 1759

7_p8yq.png

⚜️FULL⚜️

 

نویسنده VK–Cheri
کاپل کوکوی . کمی یونمین
ژانر  انگست ، رمنس ، اسمات ، کمی ژنتیک ، امپرگ 
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 342

  

🎬TEASER🎬

⬛️ CLICK ⬛️

 

مقدمه:

دنیای بی رنگ من ، در جست و جوی معنا گرفتن بود 

خواستار روزهای سفید و پر از امید بودم اما 

دنیا سیاهی را به من هدیه کرد ! 

 

💕🌻🎨DOWNLOAD🎨🌻💕

  

805_vpfe.png

۳۹ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کبری قانیوم
۰۴ آبان ۱۱:۲۳

اینو گمش کرده بودم سجوسسحوساس دوباره بعد مدت ها تو سایت دیدمش 

به لیست نویسنده های مورد علاقم اضافه شد این قانیوم✔️

RM. kiute.ARMY

جوینده یابنده است، عا ماشاللهT^T
Isomy
۰۱ مهر ۲۳:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*با ترس زل زدن بهت*

اون لینک ناشناسه بود؟؟

که گفتم فیک ******* رو توش بفرستی؟

(خودم سانسور کردم ... نزنی فقط)

گمش کردم😁🏃‍♀️فرار*

*********************************************

میشه تو این برام بفرستیش؟؟

کلافه نشو از دستم اینو برا دوستم فرستادم که گم نشه

قوول میدم🤙(اینو قول بند انگشتی در نظر بگیر)

ددی به دوستم گفتم به ددی لینک دادم گمش کردم

(میشناسه سایتو همه باهم فن گرلتیم)

بعد نگرفت یه دفه گفت ددی؟

تو از کی ددی داری؟کیه؟چند سالشه؟

خلاصه اسگل بازی دراورد😔😔

فک کرد شوگر ددی دارم:/

ددی امروز روز اول مدرسه بود من دهمم انسانی برداشتم

ولی نرفتم..

فقط پروندمو گرفتم برم یه مدرسه دیگه پیش کراشم

ولی میگن دهنشون سرویس شده😔😔

همه دافای زیر سن قانونی رفتن

RM. kiute.ARMY

مگه من تاحالا زده بودمت؟😔 *مخفی کردن کمد شکنجه ام*
فرستاده شددددT^T

بابا فدا سرت اشکال نداره پیش میاد*^*
(میگیرم میگیرم😂)
من فدای یَک یَکتون:"))

بگو 20. تازه خرجمم میده😔
میشم برات ها😔

عهههه وی کی هم انsانی ئهT^T
به این میگن تلاش برای رسیدن به کرااااااش ایول ایول😔
کینگ های سیگما هم رفتن😔
Isomy
۳۱ شهریور ۱۳:۱۹

ددی...

یه چی بگم نمیزنیم؟

بخدا که من مظلومم گناه دارم😔

یکم اسگل بازی دراوردم فقط

 

RM. kiute.ARMY

چی شده عزیزم؟😔
کی گفته من کتک میزنم؟😔 *زدن دکمه ی مخفی و قایم شدن کمد شکنجه ام
چیشده نفس. باهام راحت باش😔
Isomy
۲۱ شهریور ۲۲:۰۲

راستی ددی پروفایل جدیدت خیلی قشنگه😔

التماس دعا اصن😔🤲

RM. kiute.ARMY

نوکرم عزیزم قشنگی از پدر نامجو ئه😔
مقبول حق😔
Isomy
۲۱ شهریور ۲۲:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************

مرسی ددی♡:]

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم عسل منT^T
Isomy
۲۱ شهریور ۰۱:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی هر جا باشی سالم باشی:)

عب نداره وقت نمیکنی بیای سایت 

مهم اینه خوب باشی هر چند بدونه تو واقعا سایت دلگیره:)

ایشالا سرت به چیزای خوب شلوغ باشه:)

منم برات دعا میکنم:)))

 

راستی ددی میشه فیک ***** ** لینکشو بدی؟

لطفا:)))

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی تاج سرممم:")
اخ که فداتم:))
منم بدون شماها جون ادامه دادن ندارم:))
همچنین تو قربون نفست بشم:")
فرشته ی من:)

اره عشقم چرا نشهT^T
بهم یه لینک ناشناس میدی بفرستم برات؟
Isomy
۰۱ شهریور ۱۳:۵۸

ددی کجایی؟  

خیلی وقته نیستیی 

نگرانت شدمممم:")

RM. kiute.ARMY

اینجام دورت بگردم:")
میانه...
Isomy
۲۷ مرداد ۲۲:۴۲

راستی ددی میشه لینک اسلحه و دزیره رو بدی:)؟

Mooni🌜

این دوتارو چون نویسنده هاش رضایت ندارن نمیشه گذاشت:(
ج‌ونیور
۲۸ ارديبهشت ۱۴:۴۴

اومدم یه سر به اینجا بزنم...چرا تازگیا کاپل کوکوی کم شده؟!

همشون دارن ویکوک و تهکوک میشن لنتیی

VK 🐻🐰

چونکه😂
<:𝓑𝓪𝓫𝔃
۰۶ بهمن ۲۳:۴۰

و منی که فیکای این ندیسنده رو زیاد نخوندم اصن فکر کنم یکی دوتا ازش خونده باشم

و میخوام بزنم تو کار خوندن کارای این نویسنده:>

RM. kiute.ARMY

علی برکت الله!
عمت
۲۶ آذر ۱۴:۳۶

  نمیزارنن ارمیی باشممم چههه کاررر کنممم کسیی اینجااا زخمم خوردههه نیسسس مشاورههه بدههه😐😭

RM. kiute.ARMY

زخم از چه لحاظ نفس؟:">
army
۰۵ مهر ۱۱:۲۶

خدایا شکرت هنوز فیک مونده،

RM. kiute.ARMY

در مصرف و نکهداری فیک کوشا باشید😂
یه بنده خدا
۰۲ مرداد ۰۱:۴۰

یکی کمکم کنههه هر چی کوکوی ویکوک نگا میکنم خوندمه دیگه کل سایتو گشتم چند تا فقط پیدا کردم که دانلود کنم باقی خوندمممممممم خدایااااااااااا 🥺

RM. kiute.ARMY

دیگه تسلیت میگم بهت تمام شدT^T
j hope
۲۱ تیر ۱۲:۴۸

سلااااام فیک تریسام دارییی؟

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم*^*
یکی دوتا داریم
Stay & Army
۲۳ فروردين ۱۴:۱۳

* توجه خطر اسپویل  ( خودم زیادی زخم خوردم )

وای خیلییییی قشنگ بود😭😭❤

عاشقش شدمممم🥲❤

واقعا وقتی مامان جونگ کوک اومد تو اتاقشون داشتم سکته میکردم 🗡

ولی خوب شد اون جنده ... چی بود اسمش ؟ مینا بود فکر کنم همونی که اومد بهش توپید و میخواست بهش سیلی بزنه و دید که جونگ کوک اومده و دستشو نگه داشته و همون روز هم بهش اعتراف کرد

اونجایی که دکتر هول کرد گقتم الان میگه که بابای تهیونگه 😐😂

تا حالا همچین موضوعی که بچه از لقاح مصنوعی تولید شده باشه نخونده بودم و خیلی جالب بود برام🤌❣

ولی واقعا خیلی دوسش داشتم دست نویسنده درد نکنه ❤

RM. kiute.ARMY

حس میکنم میخواستی یه چیزی تا ناموس توی ناف مینا فرو کنی😂
دست تو هم درد نکنه ک کامنت دادی دلبرمT^T
romina
۱۵ فروردين ۱۶:۱۷

اه فیک قشنگی بودش 

دوسش داشتم 

ولی دیگه واقعنی بگم فیکا تمون شدن 

ددی یه فیک خوب مثل ایکیگای سراغ داری ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

منم:">

همه اشون به همین برکت خوبن:">
❤️민현
۲۰ اسفند ۱۲:۰۸

 حالا دیگ مین هیون قلبیم 😊😂

 

کنچانا... اسمش بگو پلیززز گوماوو

RM. kiute.ARMY

باح باح😂

ولی جدا بگم خیلی چرتن😂
민현
۲۰ اسفند ۰۱:۵۴

آنیونگ

 

مین هیونماااا... یادت نره 😂

 

فن فیکی هست که خودتون نویسندش باشید؟ 

RM. kiute.ARMY

نه یادم نمیره بیبی😂

خودِ من؟ اره هست و چرت و پرته😂
Jeon Jimin
۱۱ اسفند ۱۸:۵۵

اینم خیلی خوبه بود

راستی ددی چند ماه می خوام ی چیو بگم یادم میره🤣🤣🤣 برای تاسوعا و عاشورا بود سایت دو روز آپ نداشت از کارت و احترامی که گذاشتی به شدت خوشم اومد عالی بود👌👌👌👌

 

RM. kiute.ARMY

عالی بود:">
خسته نباشی مادر😂 عزیزدلی فدات شم وظیفه بودT^T
۰۰۰۰
۱۰ اسفند ۲۳:۴۲

بسی بسیار شدید زیبا بود 

و من باهاش حال کردم

RM. kiute.ARMY

نوش جونت*^*
یگان
۱۰ اسفند ۰۹:۱۱

اهم..

بل خواستم بگم واسه من باز نمیکنه :)💔

هق..

RM. kiute.ARMY

پی دی اف خوانت رو تغییر بده جیگر طلاT^T
army
۱۴ بهمن ۱۸:۰۱

خیلی قشنگ بود... هققققق ...ممنون 💜

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو بیبی:">
reyhane army
۲۷ دی ۱۶:۲۷

من الان تمومش کردم ... 

ممنونم خیلی بهش نیاز داشتم ...

خیلی قشنگ بود ...

ممنون از زحماتتون :))

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو عزیزجان:")
ик
۲۰ آذر ۰۷:۲۴

خیلی زیبا بود...همه چیز اوک بود اما کاش فیک ب این زیبایی طولانی تر بود

چقدر خوب میشد اگر فصل دوم داشته باشه

ممنون فایتینگ:)

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم ممنون بابت نظر فدات شمT^T
N.b
۱۵ آذر ۱۸:۳۸

سلام♡

در حدی عالی بود که نمیدونم چی بگم🥺

خیلی سافت و کیوت و ناز و گوگول و قشنگ و ............................بود😍🥺🤍

فقط کاش آخرش رو انقد یهویی تموم نمیکردین🥺🤍

به غیر از این خیلی قشنگ بود🤍

ممنون نویسنده😍🥺🤍😚

لطفا بازم از این خوشگلا بنویس🥺🤍😍

فایتینگ✊🏻🤍😚

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو لابم ممنون بابت نظر*^*
name sweet
۰۷ آذر ۱۸:۳۶

ددی یه سوال دارم ؟

اگه حوصله هیچی رو نداشته باشی  و با سرعت حلزون بخونی ولی فرداهم امتحان داشته باشی باید الان چی کارکنم ؟

RM. kiute.ARMY

لایف گز آن رو گوش میدم میشینم پشت درسمT^T
. Nobody
۰۷ آذر ۰۹:۴۳

تنک لیدی،

RM. kiute.ARMY

ولکام*^*
J.K
۰۶ آذر ۲۲:۳۲

بگم در حدی جر خوردم که تو یه روز تمومش کردم کافیه؟؟؟

RM. kiute.ARMY

منم تو یه روز خوندمشT^T
Meka Yoni
۰۶ آذر ۲۱:۵۱

چرا دروغ بهترین انگشتی بود که توی این چند وقت خوندم😪

خیلی قشنگ بودددد( ͡°³ ͡°)

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
army tae lover
۰۶ آذر ۱۳:۱۹

افرین افرین خوشم اومد*--------------------*

قلمت کراشمه نویسنده*-------------*

فیک برمودام خودت نوشته بودی اره؟

یکی از یکی کراش تر"---"

RM. kiute.ARMY

اره اره کار خودشه*^*
اون بدبختی ک خودشو واسه این فیک پاره کرد
۰۶ آذر ۰۹:۰۵

سلامممم

ارمی نیوز(وات د فا..بیخیال)

عررررررررررررر این زیادی خوب بوداا

کوکویه هق (وی با چشمانی اشکی و دید تار تایپ میکند)

یه چیزی میگم ولی میدونم ربطی نداره من 1 ماه ارمی شدم و هفته اوله ارم بودنم به فیکی اسمات و ددی کینگ روی اوردم 😐😐😐

اصن پرای ملت ارمیون مدرسمون ریخت

RM. kiute.ARMY

ماشالله دخترم قشنگ از همون اول پر قدرت وارد فندوم شدی😂 اجرت با بنگتن
مادره بچه های ددی (همونی که واسه قلمِ ددی شاهرگ میده)
۰۵ آذر ۱۸:۴۰

جایزه خوش شانس ترین کاپل سال میرسه به کوکوی در این فیک🥇🏆

ددی یوزرنیممو یک تغییر دادم..نظر مثبتت چیه؟

RM. kiute.ARMY

خیلی قشگنههههههههه😂😂😂
Asal Imani
۰۵ آذر ۱۸:۰۶

سد اند خوب نیست انگست دوست دارم ولی سد اند نه 

RM. kiute.ARMY

نه سد نیست*^*
Asal Imani
۰۵ آذر ۱۳:۱۵

چشمت بی بلا همچنان منتظرم 

RM. kiute.ARMY

امروز یه وانشات میاد*0*
AZIN :)
۰۵ آذر ۱۳:۱۰

این فیک خیلی قشنگ 

نویسنده افرین واقعا

شاهکار زیبایی بود :")

RM. kiute.ARMY

موافقمممممممممممممممممم:">
. Nobody
۰۵ آذر ۰۷:۳۷

کوکوی نه، ویکوک

خوندم.. یچیزی شبیه به قلم کوئیک باشه

RM. kiute.ARMY

http://uupload.ir/view/6jw_hidden_dream(full).pdf/

پس این رو بوخون*^*
name sweet
۰۴ آذر ۱۸:۳۸

ددییییی منو یادت دیگه مگه نه ؟خیلی وقت بود نیومده بودممم(راهنمایی: اگه منو یادت نمیاد من همونیم که تو و مونی رو عاشق شیپ تو و مونی بود و شمادوتا رو شیپ میکرددددد)

RM. kiute.ARMY

سوییتی من*^*
Kim_Acha
۰۴ آذر ۱۷:۱۷

دریا شی، عالی بود..

لذت بردم.. دمت گرم نونا/دونسنگ.. 💜

ادامه بده عزیز...

اصن محشر بود... 

مرسی از ددی....

💜

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو*^*
... anashid ...
۰۴ آذر ۱۶:۲۹

خییییلی قیییشنگ بود 🙂👌💖

RM. kiute.ARMY

مثل تو*^*
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۰۴ آذر ۱۰:۵۷

ددی من کوچولوعم

من 11 سالمه^_^

RM. kiute.ARMY

ایگوووو کیوتی*^*
AZIN :)
۰۴ آذر ۰۸:۵۶

ممنون

حالم بهتره الان:)

ددی شما ادمینا خیلی خوبین:")

همیشه به حرف بقیه گوش میدین و بهشون دلداری میدین

ممنون که هستین 

بودن شما ها دلیل زنده بودن خیلی ها هس:) 

دوستتون دارم

RM. kiute.ARMY

منم دوستت دارم عزیزدلم...
ماها یه خانواده ایم! همه به وصلیم چه بخوایم و چه نخوایم خوشگل خانوم
نبینم غمتو:">
Yuta😈
۰۴ آذر ۰۳:۳۷

به من نزدیک نشین 

نیان 

پاره تون میکنم

این جی بود

چرا انقدر خوب بود :*)))))

 

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
Asal Imani
۰۳ آذر ۲۳:۰۹

بازم کوکوی بذارید 

RM. kiute.ARMY

چش*^*
یک عدد سایلنت ریدر:|
۰۳ آذر ۱۸:۳۸

جوننن ددی شیطنتتو دوصصص😂❤

RM. kiute.ARMY

درخدمت باشیم😏
Taban:)
۰۳ آذر ۱۲:۴۰

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ددی***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************من خیلی***************************************************************************************************************************************************************************************************************************خلاقمم******************************************************************************************************************************************************************************************************قبول**********************************************************************************************************************************************************داری؟

وای جر حال کن ددی خلاقیتو

ددی اگه همشو سانسور کنی بخدا جرت می دم^^

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ددی می خوام بگم به نظرت من چندسالمه ولی می دونی

 

RM. kiute.ARMY

چرا سان کنم؟😂
12؟
Anita
۰۳ آذر ۱۰:۰۳

بنظرم این فیکه اینجوریه که داره داد میزنه من فلافم من هپی‌اندم من خوش‌حالم ولی نویسندش میگه نه زندگی سیاهه زندگی بده زندگی گوهه  برای همینه فقط چندتا صفحه ازشو‌ خوندم   راستی بنظرت من چند سالمه ؟

RM. kiute.ARMY

وای جر😂😂😂 اما اره هپی انده ولی دارکه
ام 15؟*^* یا 16؟
Anita
۰۳ آذر ۰۹:۵۲

یه چیزی‌ تودلم هست میخوام بریزم بیرون میخوام به خالم مامانم بابام وهمه بگم ولی نمیتونم پس اینجا میگم من فیکشن اسمات میخونم من پورن گی نگا میکنم ویکوک شیپ میکنم من خواب اسمات میبینم من خیلی بد وگناه کارم  اوف راحت شدم .

یه چیز دیگه هم هست چرا‌ ددی صدات میکنن؟ منم دوست دارم  اینجوری صدات کنم

یه‌ فیکشن خوندم اسمش فکنم A seet sceny of pehes ADN vanilla بود هروقت ‌میبینمت یاد تهیونگ تواین فیکه میوفتم  

ببخشید زیادی زر زدم.

RM. kiute.ARMY

واقعا میخوای بگی؟0_0
بخاطر بایسم نامجون*^*
ایگویاااا ممنون خوشگلمT^T تهیونگ اون فیک خیلی ناز بود
این حرفو نزن ژیگرم وب مال خودته*^*
Asal Imani
۰۳ آذر ۰۸:۵۸

آخ جونننن کوکوی 

RM. kiute.ARMY

به به*^*
Pikoniko
۰۳ آذر ۰۸:۵۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

RM. kiute.ARMY
*بشکن زنون تایپ میکنم

دارلینگ میشه بنا به اون پست بهم ژانر/کاپل/خلاصه/محدودیت سنی رو بدی؟ 

 

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
ندادم؟؟
البته مشخصات🔪
ایییی وای من...
ببین دختر بابا اگر خل تر از من پیدا کردی بگو اسمم عوض کنم بزارم داوود خطر 
با اصغر پیکان هم اوکیم

ای وای

ن***************

**********

********************

******
*** ********
*** ***** **** **** *****


خلاصش میشه مقدمه😐
اصن اینقدررررر درگیرماااااا یادم میره میخوام چه غلطی کنم

سر امتحان قران گشوده شده رو نوشتم گشاده شده

🤧هعی

این مال داستان creazy killerئه
😐
خدا از زمین برم داره به زمین سرد بزنه
یخ هم باشه خوبه

راستی محدودیت سنی؟؟؟

نه نداره ولی بزن از ۱۲به بالا

RM. kiute.ARMY

پیش میاد جیگر کنچانا*^*
واقعا ممنونم و کلی خسته نبااااااااااااااشی*0*
چشم چشم*-*
Taban:)
۰۳ آذر ۰۸:۳۷

ددییییییییییییییی ویکوک دریااااااا مای هارت

وای سدانده؟

سداندای دریا بی نظیره

نویسنده های مورد علاقه ی من یکی ویکوک دریاعه یکی اس اچ یکی ددی

وای خدااااا فیک بدیننننننن مننننننن

RM. kiute.ARMY

نه سد نیست😂
BTL
۰۳ آذر ۰۲:۵۷

عالیه خیلى لذت بردم از قلمت 😍

چقدر دوس دارم خوب بنویسم ولى همیشه نوشته هاى بقیه رو بیشتر از مال خودم دوس دارم🥺

RM. kiute.ARMY

ایگوT^T
Mobina ❤
۰۲ آذر ۲۱:۲۶

اخه هر چقدر زدم ایده اینستای ددی جذاب نیاورد اوپام زدم نیاورد. فکر کنم انقدر جذابی که گوگلم رد داده ای این مرضی چقدر خوبه دارم میمیرم ولی خوشحالم نمیرم مدرسه یه چهار روز استراحت اخییییییش

RM. kiute.ARMY

اره خوب استراحت کن جقله*-*
Mobina ❤
۰۲ آذر ۲۱:۱۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ووع 

روا کراش زدلم مچکلج چیه مگه هوم اخه تو مطمئنم که قلبم برای تو میزنه (جا انداختن برای بی تی اس و کره م میزنه)

اممم

بگم میدونم دختریو دخترم ولی چیکار کنم(*-*)

اها ددی میشه پیج اینستای خودتو بدی

برای من اینه«****** ********** »

 

RM. kiute.ARMY

فدا قلبت که کیوتی😂
rm_kiute_ARMY
اینم پیجم خوشگله~
suga:|
۰۲ آذر ۱۹:۴۷

ددی یه فیک یونکوک وینام میخام

یا تهگی هوپکوک

یا سپوییییT-T

حالا سپوی انتظار بالاییه ولی فیک یونکوک وینام نداریم؟

یا سپمین

اگه سپمین نداشته باشیم خودمو از بالای برج نامسان میندارم پایین

ولی اینکه سپوی نباشه اونم وقتی من سپ و تهگی و ویهوپ دوس دارم خیلی نامردیه-_-

اصن چرا تریساما همش ویکوکمینه-_-

من تریسام هیونگ لاین میخام

ولی من سپوی میخامT-------T

حالا اگه یونکوک و وینام یا مثلا ویمینگی (این اصلا اسمش خیانت به سپ نیست این اسمش ویار بعد از چند تا فیکشن سپ خوندن پشت سر همه) داشتیم لینکشو بده

اصن تریسام چی داری تو دست و بالت؟

ولی بازم میگم یونکوک یا نامهوپ یا ویهوپ یا وینام میخام

یا مثلا کاپل اصلی یونکوک باشه کاپل فرعی هوپمین 

ولی اولویت با یونکوک وینامه

RM. kiute.ARMY

یدونه سپمین دارم😂
منم تریس سام رپ لاین:")

یدونه نامتهجین هست منتها یادم نیست اسمشو:")
vmin shiper
۰۲ آذر ۱۷:۵۷

جدا خیلی جذاب بود**

RM. kiute.ARMY

خیلی:">
Army°°♡
۰۲ آذر ۱۷:۵۲

RM. kiute.ARMY

اصن برو سمیه😂

 

ممنون ددی که انقد قشنگ ضایعم کردی...

ضایع کردنات هم شیرینه به حق بنگتن🤦🏻‍♀️😂💗

RM. kiute.ARMY

نفرما جان دل من کوچیکتم😂
AZIN :)
۰۲ آذر ۱۲:۱۰

هنوز دارم گریه میکنم :)

قلبم درد میکنه....

دکتره راست میگفت نباید ناراحت بشم 

ولی مگه میشه؟ هه

احتمالا امشب هم خوابم نمیبره از درد :)

دلم میخواد از بدنم بکشمش بیرون 

هر چی میکشم از اونه 

فقط ازش میخوام چند دقیقه از کار بیفته همین:)

حوصله ام سر رفته 

اخه به من ه ربطی داره که اسلام چه جوری به وجود اومد اه

RM. kiute.ARMY

ماها محکوم شدیم
AZIN :)
۰۲ آذر ۱۱:۵۲

الان تنها جایی که میدونم یه نفر بهم گوش میده اینجاس...

امتحان عربی م رو 50 درصد شدم .........

به مامانم هم گفتم 

در واقع نمیخواستم بگم اما یهو گفتم 

وقتی نتیجه رو دیدم خیلی گریه کردم هنوز هم دارم گریه میکنم 

زنگ زدم به مدرسه ولی اینقدر گریه کردم که فکر کنم نفهمیده من چی گفتم اصن

به همه گفتم سایت هنگ کرد ولی اینجا میخوام واقعیت رو بگم 

دیگه از دروغ خسته شدم ..... ترجیح میدم حداقل یه نفرهم شده توی این دنیا منو درست قضاوت کنه

هیچ سوال رو بلد نبودم ولی در ارامش داشتم دنبال جواب میگشتم که یهو معلم نوشت وقت تموم و دیگه قبول نمیکنه

نصف سوالا مونده بود ...

چرت و پرت زدم ولی اصن انتظار 10 از 20 نداشتم 

اینقدر دستم میلرزید که حتی نتونستم درست عکس بگیرم 

3 بار عکس گرفتم...

بعد که فرستام نوشتم خانم سایت برای من ههنگ کرد ولی اینقدر دستم میلرزید که به جای استیکر گریه اونو دادم که زبون در اورده 

کلا افتضاح بود 

10 دقیقه تو اتاقم گریه کردم و دوستم همه ش بهم زنگ میزد...

میترسید بلایی سر خودم بیارم

راستش میخواستم واقعا یه چیزی بزنم تو گردنم خودمو راحت کنم ولی به مامانم گفتم نمره رو 

بهم گفت زنگ بزنم مدرسه 

زنگ زدم و معوانم همه ش بهم میگفت اروم باش چیزی نشده 

ولی نمیدونست یه نمره 10 تویکارنامه یعنی نتیجه میشه 19 و اگر من بشم 19 مامانم بدبختم میکنه و خیلی دعوام میکنن

بعد همون 19 باعث میشه کارنامه کل 3 سالم میانگینش بشه 19 و اون هنرستانی که میخوام برم نمره 19 و نیم به بالا را قبول میکنه 

الان 45 دقیقه هست که کلاس بعدیم شروع شده و هیچی از کلاس نفهمیدم چون یک ساعته دارم اروم گریه میکنم...

 

مامانم گفت مدرسه زنگ زده و معلمم گفته ازمون نهایی اذر رو که حضوری میدیم اگه 20 بشم اینو بیخیال میشه

از وقتی مامانم اینو گفته گریه ام بدتر شده ولی خب بازم هیچ کسی نفهمیده :)

من واقعا هیچی از عربی نمیفهمم

حالم خوب نیست....

دلم میخواد وقتی گریه میکنم یه نفر بفهمه بیاد بهم بگه فدا سرت 

دلم میخواد برم یه مدرسه معمولی

از این مدرسه متنفرم 

از مدرسه ای که 19 و نیم توش یعنی افتضاح متنفرم 

از مدرسه ای که هممه 20 میشن متنفرم 

دلم میخواد برم یه مدرسه ای که یه نفر هم شده حداقل نمره اش تک رقمی باشه 

دلم میخواد برم جایی که بدون نیاز به خودندن این همه جزوه و هزار تا کتاب فقط کتاب های درسی را درس بدن 

دلم میخواد برم جایی که در حد سنم بهم درس بدن نه اینکه من الان دارم درس های دانشگاه و کنکور را میخونم من فقط 13 سالمه :)

همین ....:)

 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلم...
واقعا نمیدونم چی بگم...
حتی اگه چیزی هم تو این موقعیت بگم مسخره به نظر میاد.
حرف دلت رو بزن دوتا گوش ناقابل و چشم دارم که میخوان بشنونشون:)
. Nobody
۰۲ آذر ۱۱:۰۶

اسمات، جنایی، گاهی کلاسیک

فقط حوصله سربر نباشه کافیه

RM. kiute.ARMY

اوه بله بله*^*
پاپیتر یا همون عروسکگردان رو خوندی دلبرم؟
یا آوای جرم؟
. Nobody
۰۲ آذر ۱۰:۳۸

کیوت.. یه فیک معرفی کن ارزش خوندن داشته باشه ، هرچیزی ر شروع کردم جالب نبود

RM. kiute.ARMY

ژانر مورد علاقه ات چیه؟
Namjoonii
۰۲ آذر ۱۰:۳۷

You'll never know the psychopath   sitting next to you

You'll never know the murderer sitting next to you

You'll think, "How'd I get here, sitting next to you?"

But after all I've said, please don't forgetAll!

my friends are Heathens take it slow

Wait for them to ask you who you know

Please, don't make any sudden moves

You don't know the half of the abuse

برگرفته از هیچی|=

خواستم بگم منم میتونم قاتل باشم هاهاهاها(ددی حواست ب خودت باشه شایدم اومدم دزدیدمت،مگه ددی کم بادیگارد داره؟خلاصه من ک روش های خودمو دارم ها ها ها خودتو آماده کن)

میبینی چق چرت و پرت دارم میگم،برای ۱۹۳۶۳۶۷۱۸۲۶۳۶۲بار🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

کاملا مراسم دیروز اثر داشته😂
Namjoonii
۰۲ آذر ۱۰:۲۰

یک عدد اوسکول بدبخت بیچاره درمانده گم شده به نام نامجونی،او همینطور که دربه‌در به دنبال فیک سپ و نامجون باتم بود جان خود را از دست داد..🤣

اگر می‌خواهید دوباره به زندگی برگردد،یک عدد فیک نامحون باتم برایش پیدا کنید شما را به خدای بزرگ می‌سپارم.. 

روح کامرانی |=

من نامجونی‌ام چه ربطی داش حالا هرچی

 

RM. kiute.ARMY

روح کامرانی؟😂😂😂😂
Baby Bunny
۰۲ آذر ۰۸:۳۰

خیداوندااانا من همیشه دلم میخواس

اینجا کامنت بزارم 

ولی چون وبلاگم درست نمیشد نمیتونستم

الان خیلی خر ذوقم بیمولانا•~•

RM. kiute.ARMY

ای کایوت من*^*
bany
۰۱ آذر ۲۰:۵۹

عررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

یعس*^*
great saboteur
۰۱ آذر ۱۹:۵۶

راستی اونی میدونستی پسرا 3تا جایزه بردن؟

دارمممممم میمیررررررمممممممم 

«وی در حال خودزنی است »

عرررررررررررررررررررررررررر 

با اجازه من برم بمیرمممممممممممم 

گناهی چیزی بود مارو حلال کنید :)

RM. kiute.ARMY

اره:")
سومین جایزه خیلی مهم بود..فرض کن از دریک بردیم!!!
خدا نکنه:">>>
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۰۱ آذر ۱۹:۵۴

ودففف این خیلی قشنگ بود

گمشو نویسنده قهرمممم

خیلی خوب بوددد

RM. kiute.ARMY

از محبت خار ها گل شود😂
یک عدد سایلنت ریدر:|
۰۱ آذر ۱۳:۴۸

ددییی بدجنس نباششش😂

ما بدبختا گوناه داریم دلت ب حال ما بسوزه یذره:(

آخه دلت مویاددد؟:<

RM. kiute.ARMY

فکر نکنم بیبی ها بدشون بیاد ددی ها یکم شیطنت کنن😎
Jimin.cute
۰۱ آذر ۱۳:۴۷

پیش به سوی ریزییییییییییییییییییییییییییییییی

اها راستی

(جیمین درون:وِی درحال فکر کردن که چرا گفت آها راستی)

(تهیونگ درون:میخواست که زیاد حرفش مسخره نیاد)

(جیمین درون:آره اصلا همون هم خوب بود پیش به سوی ریزی)

(تهیونگ درون:تو که اینو میشناسی باید حتما یه زری بزنه)

(جیمین درون:تهیونگ حالا میشه لطف کنی خودت هم زر نزنی؟)

(یونگی درون:میشه همتون خفه شید؟)

(هوسوک درون:یونگییییی درون)

(یونگی درون:ها؟)

(هوسوک درون:این نارنگی های زیر پتوت چی هستن؟؟تو دوباره به من خیانت کردییی)

(یونگی درون:بیبی آروم باش)

(جونگکوک درون:نمیتونم سختههه)

(تهیونگ:همین الان انتخاب کن من یا هویج هات)

(جونگکوک درون:من شیرموز رو انتخاب میکنم)

(نامجون درون:بیاین منطقی فکر کنی...)

(سوکجین درون:اون صدای چی بود نامجووووون)

(یونگی درون:من نمیتونم اون رو تعمیر کنم)

(سوکجین درون:همتون یا الان خفه میشید یا باکرگیتون رو میگیرم)

و اها راستی من تبدیل شد به یه داستان😐💔

RM. kiute.ARMY

وای گاعد باریک الله براووو😂😂😂😂😂😂😂😂
*ایستاده دست زدن
Victoria
۰۱ آذر ۱۳:۴۰

فرست از آخر|:

RM. kiute.ARMY

ممنون😂
Kim_Acha
۰۱ آذر ۱۲:۵۸

اومددددد گادددددددد😂💔

اومددددددددددد

من صبرم زیاده کامنتارو میخوندم، میخندیدم.. 😂😂💔

شاید باورتون نشه ولی این از اون معدود فیکاییه ک فرست و سکند نداش.. 😂😂💔کسی نگفتش...

همه عر میزدن.

هق میزدن... 

سینه میزدن..

اسمشو گذاشتم  «عزاداری جاست فور فیک»

😂😂

گاد خلی باحاله😂💜

اصن نمیدونممممم چرا دارم میخندم.. 

گاد کیل میییی😂😂💔

عسک کاورشT*T

تیزرشT*T

دریا شی و رفیقشT*T

خا من بمیرم، این بازی کثیف اما تمیزو، تموم میکنین؟ 

عا؟ 

شوخی کردم من هنو آرزو دارم.. 😂😂💜

سلامتیم بخوره تو سر هیترای گوه پرست 😂😂🔪

نفس عمیقققققق*

دم.. 

بازدم... 

من زنده ام.. 

هوفففف.. 

من: چ زدی ت داداش؟ 

مغزم: ترکیبی بود نمدونم.. 😂🔪ولی چشبیددددد.. فق پارکتو عوض کن چون هنوز آرزو داری میگم :'') 

من: میای بغلم؟ 

مغزم:

مسیح شفات بده منگل سادیسمی! :') 

من: کثافت بی ذوق... 

مغزم: ددی بیا اینو جمش کنه.. از کنترل من خارج شده.. 

من:آره ددی بیا این بیشور خستم کرده.. 

ددی با حرفای قشنگ و چهره مهربونش:

بیا جیگر، بیا ببرمت پیش گوگولیای دیگه.. 

من:جان من؟ بازم مث من هسن؟ 

ددی : آره دیگ.. تو باغ وحش  چی داریم عزیزم؟ 

من: این ددی من نیستتتتتتتت!  

مونییییی بیا... 

بیااا مونی.. 

 

مونی: سلام وخدافظی..

فق.. خدا شفات بده دارلینگ💜😂

 

آچا: :/ منو این همه ریل فرند محاله🙂💔

 

خیلی رد دادم ساریییی.. 😂😂💔

برم کلاس بعدیم شروع شد.. 😂😂💔

ددی ی ساعت خاص فیک آپ کن😂😂💔.. من ب پزشکی محتاجمااا.. 

نیارم خودمو جرواجر میکنم.. 

شوخی نمودم.. 

بوس 

ماچ 

گاز

بای:') 💜💜

 

 

RM. kiute.ARMY

خداروشکر کم کم داره از دهنشون میوفته این کلمه ی زشت و مبتذل😂

وای جر سناریو😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

آچا ژیگر طلای منهT^T
اره اصولا یه ساعت خاص آپ میکنم😂
Paniz⁷
۰۱ آذر ۱۱:۵۳

دستت درد نکنه دد..نیاز داشتم😂

حالا که خیلی انگست نیست میخونم‌..

با تچکر•-•

RM. kiute.ARMY

با تچکر از تو*^*
Pikoniko
۰۱ آذر ۱۱:۵۱

minsana

این مورد داستان هارو واقعاااااا دوست دارم خودم به شخصه مینویسم 

اتفاقا یکی نوشتم فرستادم 😐😂

هنوز آپ نشده 

ولیییییییییی تک پارتیه

امااااااااا شاید باز به سرم زد بنویسم

(وی شاد و خندان میره پست بعد)

امشب شبه مهتابه
حبیبم رو می خوام
حبیبم اگر خوابه
طبیبم رو می خوام

ماه غلام رخ زیبای توست
سرو کمر بسته به بالای توست
قند مکرر لب خندان توست ای حبیبم
قند مکرر لب و دندان توست ای عزیزم
خواب است و بیدارش کنید
مست است و هوشیارش کنید
گویید فلونی اومده
اون یار جونی اومده
اومده حالتو احوالتو
سپید روی تو سیه موی تو
ببیند برود

 

RM. kiute.ARMY

*بشکن زنون تایپ میکنم
دارلینگ میشه بنا به اون پست بهم ژانر/کاپل/خلاصه/محدودیت سنی رو بدی؟ 

minsana

Pikoniko
۰۱ آذر ۱۱:۳۳

fairy vkook 
اصلا تنها نیستی پشت هر بدبختی من هستم

از نظر من موقع درس خوندن داری عربی بیصاحاب رو میخونی برای کنفرانس اما یه صفحه از کتابت رو بردارت خودکاری کرده باشه 

دو...افتادن از تخت و ترک برداشتن دنده و اینکه نفست بگیره موقع صحبت 

وبدتر از اون نمره ۴از ۱۰ عااااللللی ترییین نمره در سال 

 

بله عزیزم تنها نیستی

زیاد بود بگم ولی خسته میشدم😐

RM. kiute.ARMY

fairy vkook 
Dark lady
۰۱ آذر ۱۱:۳۲

اومدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

تزه ففولم هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

RM. kiute.ARMY

اره اره ارههههههههههT^T
Army°°♡
۰۱ آذر ۱۱:۲۰

اوکی بای لایف...

 

 

 

 

 

پ.ن:ددی نگه "نرو سمیه" صلوات:/😐😂😅🖤

RM. kiute.ARMY

اصن برو سمیه😂
Mobina ❤
۰۱ آذر ۱۱:۱۱

اوپا فکر کردی تورو میکشم نه نه نه تو به این خوبی خوشگلی و سکسی😀 و...... چطوری دلم میاد بکشمت ها تو عجق منی تو قلبمی، بکشمت!امکان نداره I love you so much  

یه چیزی میگم نخندیا گل دادیا)

 

اوپاااااااا

 

اممم من...... روت کراشششششششش زدم(وی نیز خجالت میکشد)

وی نیز در همه ی صحبتا خجالت میکشد»

RM. kiute.ARMY

از کجا میدونی خوشگلم جیگر؟😂

بلههههههههه*^*

ایگویاااا خجالت نکنش بیبی😂 کراش زدن رو من تلف کردن وقت و خودته
Kim Miya
۰۱ آذر ۱۰:۵۹

هق من کتبی نوشته بودم اگه کام اوت کنن سکته نمیکنم امضا هم کردم

و این با اینکه کام اوت نبود ولی منو تا مرض سکته برد🥺💔💔

RM. kiute.ARMY

ایگو :">
Kim Miya
۰۱ آذر ۱۰:۵۲

تهیونگ من ؟ مامانتم ار؟

جووون باو عاشقش شدم

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
Erika
۰۱ آذر ۱۰:۳۰

الان باور کنم لینک دانلود خود فیک نیست

چرااااااا

ددیییییی چراااا🤧

RM. kiute.ARMY

خوده فیکه بخدا😂
YUKU
۰۱ آذر ۰۸:۳۲

جوووووووووون  کوکوی اسمات پوستر عر برم بخونمشششششششششششششششششششششش

حملهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

..کامینگ سون...

....

...

..

.

RM. kiute.ARMY

ها ها ها😂

*آمدن ندای کوفت حناق*
Ronia !!
۰۱ آذر ۰۸:۳۰

نمیدونم بخونم... نخونم؟

اعصابم خورده ددی :/

خوابم برد دیشب ندیدم برنامه رو اه 

RM. kiute.ARMY

اره حتما بخوووووووون:">
من کل شب رو از ذوق نخوابیدم😂 عملا 24 ساعته بیدارم
Kim Miya
۰۱ آذر ۰۸:۲۴

باورم نمیشه😑😑😑

چرا من فک میکردم امروز سه شنبس؟💔

واسه ریدرا که بد نشد ولی خو خاک😑🤦

چم شده تازگیا

RM. kiute.ARMY

الان مامانم بود میگفت از بس سرت تو گوشیه و به تهیونگ من زل میزنی عفریته:|😂
Jimin.cute
۰۱ آذر ۰۷:۵۳

وِی با دیدن پوستر تشنج کرده است*

RM. kiute.ARMY

منم:">
Hana
۰۱ آذر ۰۴:۰۸

هعییی کی میاد😂😂

RM. kiute.ARMY

امروز*^*
نام نام🙄
۰۱ آذر ۰۱:۲۳

آیم وِیتینگ 🥲🥲🥲🥲

RM. kiute.ARMY

می تو*^*
یک عدد سایلنت ریدر:|
۰۱ آذر ۰۰:۲۹

ی لحظه دیدم نوشته فول ژانراشم دیدم پرام ریخ گفتم ایول اع بی فیکی در اومدم بعد..

چشمم خورد ب کامینگ سونه عین بادکنک ک سوزن میزنی بش بادم خالی شد رسما😂

کی میادددد

RM. kiute.ARMY

وای خدا از این به بعد همه اش کامینگ سون بزنم😂
Rokajaki
۳۰ آبان ۲۳:۳۹

کامینگ سون کامینگ سون

ای تف تو هرچی کامینگ سونههههه اونم امپررررگگگگگگ 

وات د هل تل می وات د هل:")

RM. kiute.ARMY

اما حال میده قبول کن😂
Meka Yoni
۳۰ آبان ۲۳:۲۳

ددی احیانا تو سایت فیکی به اسم شکلات تلخ لود نشده؟ اگه شده لینکش رو داری؟ اگه نیست جایی رو میشناسی که اون جا باشه؟ 😅خیلی قبلا ها خونده بودمش ولی نه کامل بخاطر همی دنبالشم╥﹏╥

RM. kiute.ARMY

نه والا خود من نخوندم:"(
minsana
۳۰ آبان ۲۲:۴۲

ددی میشه لینک تموم وانشات های 7some سایتو بدی؟

RM. kiute.ARMY

بخدا فقط یکیش رو یادمه😂
fairy vkook
۳۰ آبان ۲۲:۰۲

من بدبخت بیچاره بعد از ده روز که از شدت درس خوندن وانواع کلاس جر خوردم اومدم به سایت سر  بزنم و یکم استراحت کنم و فیکی که نظرمو جلب کرده کامینگ سونه 

از من بدبخت تر سراغ دارید معرفی کنید بهم که دلم یکم شاد شه 

من نمیخوام برم مدرسه امروز برا اولین بار بعد از دوسال رفتم سر تخته معلم ازم درس بپرسه  همچین استرس داشتم که... با اینکه همشو درست گفتم ولی مردم 

ویه نمره زیبا هم توی فیزیک گرفتم 2از 5 که البته بالا ترین نمره کلاس بود  هم زمان هم احساس غرور بهم دست داد هم احساس شرمندگی 

 

RM. kiute.ARMY

دبیر زیست یه امتحان از ما گرفت 20 نمره ای من با نمره ی 13 سرگروه شدم😂
Park Jimin
۳۰ آبان ۲۰:۵۱

شت گقتم عرررر فوله بعد دیدم کامینگع عررررررررررر نجاتم یدینننننننننن 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

ولی پسترش کراشه🙂🙂🙂❤️❤️❤️😂😂

RM. kiute.ARMY

پوسترش سوپر کراش:">
MIN MOTI
۳۰ آبان ۲۰:۳۴

بابام‌نشسته تو حال داره میخونه قلب من میزنه بوم بوم بوم😐

RM. kiute.ARMY

وای جر😂
تو هم داد بزن دوستت دارم فراوووون😂
MIN MOTI
۳۰ آبان ۲۰:۳۳

کم کم دارم دیوونه میشم با این روش جدید😬

RM. kiute.ARMY

میانه😂
minsana
۳۰ آبان ۲۰:۲۰

ددی دیگه خودت هیچی نمینویسی ..... میشه یه چیزی بگم 

میدونم شاید خواننده نداشته باشه ولی میشه بعضی اوقات فیک های بدون کامل بزاری فقط یه آدم باشه و احساساتش ..... من خودم نویسنده ام ولی نوشته هامو هیچ کس نخونده چند نفر خوندن اما ری اکتشون یه طوری بود که پشیمون شدم چون فقط یه قلب فرستادن ...... شاید واقعا نوشته هام بد باشه نمیدونم بگذریم فک کنم مثل من زیاد باشه که بدون کاپل و فقط از احساسات بنویسیم برای همین میشه بیشتر به این تیپ نوشته ها توجه کنی چون بلاخره اسمات و اینا تا یه جایی خوبه معمولا خواننده ها بجز نوشته ها و کتابوشون کسی رو ندارن برای همین خیلی خوبه که در کنار اسمات و اینا یکم به نوشته هایی که بیشتر دل نوشته هستن و احساساتی مثل پوچی و بی احساسی و ..... میرسونن رو بده یا زندگی روزمره که چطوری با مشکلاتشون کنار میان ...... نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه ولی خیلی خوب میشه اگه بشه 

RM. kiute.ARMY

هوم اره میدونم چی میگی!
مثلا فیک شدو اسکول اونجوریه هرچند زیاد درباره احساسات نیست اما بیشتر حول محور شخصیت و رفاقته!
یا مثلا ارور...قشنگ احساسات و عواطف و بالا پایین هارو نشون میده.
خود من فیک هایی که اوایل ارمی شدنم باهاشون سر کردم همینا بودن...کاپل نداشتن یا اگه داشتن اسمات نداشت
bany
۳۰ آبان ۱۹:۵۷

کی میادش پس😫

RM. kiute.ARMY

امروز*^*
کسی‌ که نشسته‌ تا کوکوی‌ کام اوت کنن
۳۰ آبان ۱۹:۲۲

خب‌ اصن‌ اسکلم  کردی ..

و‌ ( چه زری بزنم ) اینکه من همه‌ی فیک هاتون رو خوندم‌ و نشسته‌ام به در نگاه میکنم تا یه‌ عالمه دیگه بزارین 

و فکر کنم این خیلی باحال باشه و درعین حال چند روز دیگه مدرسه‌ام وهیچی‌ از ریاضی 

نفهمیدم‌

و میشه‌ که من تولو‌ ددی‌ صدا‌ تونم‌ 

آله‌ ددی 

بهم‌ شب‌بخل‌ بگو  

RM. kiute.ARMY

شب بخیر جیگر*^*
Pikoniko
۳۰ آبان ۱۷:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلاااااااااام
گوگول اینو هم بزار تک پارتیه


************************************************************
***********************************************

 

RM. kiute.ARMY

چش دارلینگ*^*
Legie
۳۰ آبان ۱۷:۱۶

ددییییییی سایت چرا فقط شده ویکوک/کوکوی•~•

من ویمین موخواممم اما همرو‌ خوندم

یکی ویمین بنویسه یا خودم دست به کار میشماااا

(ولی این که ویمین بیشتر دوس دارم دلیل نمیشه اینو نخونم وقتی اومد در اولین فرصت میخونمش)

دمت گرم نویسنده ژوووون^-^💜 

RM. kiute.ARMY

اخ گفتی ویمین یاد امروز ای ام ای افتادم:")))
عزیزدلی توT^T
kook :/
۳۰ آبان ۱۷:۱۵

سکند؟

خرذوق شدم گفتم یه کوکوی جدید اومده دیدم هنوز اصل مطلبی مونده:/

 

RM. kiute.ARMY

یاح یاح یاح😂
*آمدن نوای زهر مار*
دل‌ تنگ اینکه‌ کوکوی‌ کام اوت کنن
۳۰ آبان ۱۶:۴۱

وااااا‌ عه‌ ‌ چقد‌ خوشحال‌ بودم داره‌ رفتم‌ ببینم‌ دیدم‌ که باکس‌ دانلود نداره 

بعد الان امتحان هدیه‌ دارم منتظرم‌ خانومه عنم زنگ بزنه 

خاک بر سرم که خیلی بی کارم فیکی ندارم‌ همیه‌ فیک هاتون رو خوندم 

RM. kiute.ARMY

عجب😂
Kim Miya
۳۰ آبان ۱۶:۰۹

https://uupload.ir/view/vkboyfriend_14000830_152807807_l0lf.mp4/

عررررر ددی احتمالا خودت دیدی ولی من نتونستم نفرستم 

هق می‌خوام گریه کنم هق ددی بگو بهم بگو که این کام اوت بود هق 

بهم بگو هق از وقتی دیدم قلبم داره اکلیل پمپاژ می‌کنه 

ددی من مرگ من سکته قلبی و مغزی 

هق عررر 

RM. kiute.ARMY

واقعا خیلی ژیگر و گوگول بودنT^T
فرض کن مثلا وسط کنسرت گوگوش بنگتن بیاد:">
jeon bunny
۳۰ آبان ۱۶:۰۱

ددییییی=-=

اسمات میخاممممم

خیلی وقته نخوندم=-=

(همین دو دقیقه پیش خوندم=-=) 

RM. kiute.ARMY

به خودت فرصت باز بینی اسمات رو بده😂
moonlight shadow
۳۰ آبان ۱۵:۳۸

ددی فک کنم ژانر کمی ژنتیک رو باید به معرفی ژانر ها اضافه کنی⁦

⁦¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯⁩

پ ن : (خیلی نمکم می‌دونم)

RM. kiute.ARMY

یکی از شاخه های پزشکیه😂
moonlight shadow
۳۰ آبان ۱۵:۳۵

ددددیبی 

خب همون‌طور که گفتی شادو کوچولوت اومده 

فااااااااااااک 

یه سوال دارم برای نویسنده های عزیز چرا همه زدین رو حالت ایسگا گیری و پیش به سوی بینهایت ریدرا 

به حق هفت تن بنگتن( چه قافیه ای) ⁦(・∀・)⁩

یه فیک می‌نویسم بعد  خلاصه شو می‌زارم میزنم کامییینگ سوون 

اونقدر قشنگ باشه که پشمای دریا ، شادی، میا و ... 

بقیه کامییینگ سونیا بریزه 

بعد یه هفته هم معطل تون میکنم سپس آخر داستان را سد اند کرده و پوزخند شیطانی میزنم 

یاع یاع یاع.        

خیلی زر زدم ددی شادو کوچولو رو ببخش عصبانی بود 

در را می‌بندد و با گریه از نظرات خارج میشود⁦( ꈍᴗꈍ)⁩

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
نهایت زدن کامینگ سون یه روزه😂
Eclipse
۳۰ آبان ۱۴:۰۴

ددی...

خوبی؟

https://s4.uupload.ir/files/img_20211121_140232_516_iksa.jpg

 

هعی...

کی میاد؟

منتظرم به شدت...

RM. kiute.ARMY

خدا نگم چیکارت نکنه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
امروز میاد*^*
Paniz⁷
۳۰ آبان ۱۳:۰۹

وای دد 

بسههه دیگه دارم نمیتونم..

فقط یه فیک فلاف بهم بده..

مهم نیست ویکوک یا کوکوی..

فقط فلاف باشه

انقد که بلا سر این دوتا اوردن تو فیکا من اعصابم خورد شد اه:/

توروخدا فیک فلاف داشته باش..

تو اخرین امیدمی...ಥ_ಥ

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/q5q_qsst_neighbour.pdf/

https://uupload.ir/view/9s0m_rgja_mbno_a_sweet_scent_of_peaches_and_vanilla.full.pdf/

https://uupload.ir/view/92o2_kly_perfectly_imperfect.pdf/

بفرما*^*
Sara
۳۰ آبان ۱۲:۵۴

*وی مثل همیشه بعد از مدرسه در سایت را با لقد باز کرده و وارد میشود 

نفس عمیق میکشد 

متوجه حضور یک فیک کوکوی میشود 

شروع به جیغ زدن خود زنی و سام زنی میکند 

دم میگیرد 

فیک را برای دانلود باز میکند 

لبخند وی جمع میشود 

به حال وی گند میخورد 

وی متوجه میشود درانتظار جان خواهد داد 

وی می نشیند و به پنجره سایت نگاه میکند 

پنجره خسته است 

وی سر خود را به طرف بدی میچرخاند 

قطره اشکی از گوشه چشمش تا روی گونه اش میریزد 

وی به اتاق میرود تا کسب نبیند یک کوکوی شیپر چطور در انتظار می شکند 

 

RM. kiute.ARMY

بخدا انقدر افسردگی نداره یه نفس عمیق بکش امروز میاد😂
خدا همراه صابران است دخترمT^T
vmin shiper
۳۰ آبان ۱۲:۵۳

ددی این انصافه که جای باکس دانلود، کامینگ سون باشه؟

RM. kiute.ARMY

قول میدم امروز بیادT^T
Mobina❤
۳۰ آبان ۱۲:۴۵

ددی لغت پیدا نمیکنم بهت بگم از همه لحاظ جدیدا خجالت میکشم باهات حرف بزنم

RM. kiute.ARMY

اومو خجالت نداره که*^*
bts love
۳۰ آبان ۱۲:۳۷

ورژن سپ پلیز هر چند همین که یونمین نیست کافیه لطفا ورژن سپش هم بزارید +_+ سپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

RM. kiute.ARMY

ان شا اللهT^T
anita ARMY
۳۰ آبان ۱۲:۳۰

ددی من میمیرم تا این بیاد که 
همش حرص میدی منو 
ددی من هیچ دوست آرمی ای ندارم وقتی میبینم بقیه دارن حسودیم میشه 
منم میخوامممممم

RM. kiute.ARMY

میانه اما لذت ازار و اذیت دیگران خیلی میچسبه😂
من دوستت میشم*^*
Paniz⁷
۳۰ آبان ۱۲:۲۳

خب ..

سد انده یا نه؟😂

این روزا همون یه چسه جنبه ای که داشتم واسه فیکای سد اندم واتپد ازم گرفت..

از بس انگست زیاده..

یعنی .. من یه دونه فلاف درست حسابی اونجا پیدا نکردم که خیالم راحت باشه که بلایی سرشون نمیاد:/

ودف خب؟

مریضن مردمو اذیت میکنن؟

 

سو..

الان اصلا جنبه انگست  خیلییی زیاد و سد اند ندارم

در چه حد انگسته؟

اگ یه کم انگسته بعد چیزه.. همون... هپی انده بخونم ..

تو روخدا هپی اند باشه..:">

RM. kiute.ARMY

نه باو هپیه😂
نه اخه خوشبخت زیاد باشن دل ادمو میزنه:|😂😂

برای من یکم انگست بود😂 در حدی بگم که تهیونگ بابا نداره ننه اش میمیره...خودشم میدزدن میفروشن😂
. Nobody
۳۰ آبان ۱۲:۱۹

زیباست.

RM. kiute.ARMY

مانند تو*^*
Arghavan
۳۰ آبان ۱۲:۰۹

عرر نیومده که

ددی کروموندا رو خوندی؟TT خیلیییی عرناکه لامصبTT 

RM. kiute.ARMY

ورنسیته و تهیونگ:")))
کاریگاه سارا ^-^
۳۰ آبان ۱۲:۰۷

منتظرما

کی میاد !!!! 

نویسنده ها زیادی خماری میزارن :/

ددی دعا کن امتحان ادبیاتمو که حضوریه خراب نکنم

RM. kiute.ARMY

ان شا الله ک نمیکنی لاولی*^*
Ana06
۳۰ آبان ۱۲:۰۴

انصاف نیست ددی

پوسترو که دیدم غش کردم
مقدمشو هارتمو خراب کرد
و کامینگ سونش آرزوهامو پر پر :')

 

RM. kiute.ARMY

نترس میاد لاو😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۳۰ آبان ۱۲:۰۱

این کامینگ سونا از منتطر موندن برا فصل بعد و پارت بعد رو مخ تر و حساس تره

RM. kiute.ARMY

کامینگ سون اگه یه کلمه ی فارسی بود معادل معنایشش میشد دیو/ث😂
AZIN :)
۳۰ آبان ۱۱:۵۹

دوباره که زدی کامینگ سون:/

RM. kiute.ARMY

انقدر حال میده ک نگو😂
great saboteur
۳۰ آبان ۱۱:۵۵

واو چه خفنه پر معنی پوسترش :)

RM. kiute.ARMY

اصن خود داستان هر خط انگار ده خطه:">
Rooni... 🐿🌰
۳۰ آبان ۱۱:۴۸

من همیت دیشب خواب دریا رو دیدم .. یعنی منظورپ اینه که خواب دیدم ی فیک نوشته ... چرا ..چطووورر

واقعا... این دیگه غیر منتظرهههههه بوودددد

RM. kiute.ARMY

تلپاتییییییییییی!!
Kim Miya
۳۰ آبان ۱۱:۴۴

ددی داشتم میومدم عر بزنم برا کوکوی که دیدم فاک زده به زودی

RM. kiute.ARMY

هرجا سخن گند زدن به ذوق است نام فضایی ها میدرخشد
Lu Lu
۳۰ آبان ۱۱:۴۲

اخه ددی این کارو چرا میکنی کی میام میبینم یه فول هست به به میبینم کامینگ سان هستش تمام هیجانم از بین میره واقعا که ولی ژانراش خوبه کاپلش هم خوبه ولی خب نمیدونم میدونی یا نه من کاپل هایی که ترند نشدن رو دوست دارم از همه بیشترم یونکوک حالا هر چی اینم خوبه عالیه یعنی ولی با این کامینگ سان هات منو کشتی حالا کی میاد خیلی منتظر میمونیم یا نه 

خیلی زر زدم برم من باییییی 

RM. kiute.ARMY

انقدر حال میده😂
حالا فهمیدم چرا بنگتن مدام اتک میزنن
Dark lady
۳۰ آبان ۱۱:۴۱

فرزندم؟

وای آر یو پرگننت؟ها؟وایییییییییییییییییییییییی 

RM. kiute.ARMY

از اون خفن هاست🥲
Dark lady
۳۰ آبان ۱۱:۴۰

آیم ساری چیشددددد؟ در روز روشن فیک؟

RM. kiute.ARMY

یاح یاح😎
Crazy
۳۰ آبان ۱۱:۲۹

خب مجبورم صبر کنم و تا اون موقع شاید تونستم دو کلمه درس بخونم 🥲

من اصلا ناراحت نیستما 

* ددیییییییییی 😭😭

 

RM. kiute.ARMY

جان ددییییT^T
... anashid ...
۳۰ آبان ۱۱:۲۳

عه فقط مقدمه که باکس دانلودش کو☹️🤣

RM. kiute.ARMY

این کامینگ سون ها خیلی بد میزنه تو پر ادم😂
... anashid ...
۳۰ آبان ۱۱:۲۲

کوکوییییییی پیش به سوی خوندن😂💜

RM. kiute.ARMY

هنوز نیومدهT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان