BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات length of a backpack

7_075g.png

  

نویسنده SAM
کاپل تهکوک
ژانر فلاف . اسلایس آف لایف . لیتل رمنس . هپی انده
محدودیت سنی 12+

  

برشی از داستان:

صدای خنده‌ش بلند شد. 

این دفعه برخلاف لبخندهای قبلیش، 

خندید. 

بلند خندید؛ 

قشنگ خندید. 

اونقدر قشنگ که دلم میخواست طول و عرضِ مستطیلِ لبخندش رو اندازه بگیرم و محیط و مساحتشون رو به دست بیارم!

  

🌈🎒🌻DOWNLOAD🌻🎒🌈

805_vpfe.png

۱۵ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
+-+
۲۲ فروردين ۲۲:۲۲

فقط منم که فک میکنم کارای سم حس خلا و دوست داشتنی میده یا نه؟ +-+

RM. kiute.ARMY

منمممممممممم به قران مجید منممممممممم!
Black Rabbit
۱۴ اسفند ۲۰:۱۸

وای ددی دیدی این نیک نیما تازگیا چجوری شده؟ ادم نه میفهمه کی دختره کی پسره کی اسکوله کی مسگوله ..

الان من نمیدونم سم اسمش واقعا سمه یا دختره نیک نیمش سمه

پیچیده‌ش کردم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نیک نیم ها دچار جهش ویروسی شدن😂
واقعا باید قبلش مثل کسایی ک زن های حامله میبینن بپرسی جنسیت چیه:">
Rokajaki
۰۹ آذر ۱۱:۲۷

چقد حس خنکی میداد وانشاتش هم آروم بود ی ریتم ملایم داشت هم خنک بود...  یاد کریسمس افتادم:"))))

RM. kiute.ARMY

اهنگ اسنو فلاور:)
simon
۰۹ آذر ۱۰:۱۴

عام...های عروسک گردان تو سایت هستش ؟:)

RM. kiute.ARMY

نچ:">
Hell-girl-Fucker
۰۸ آذر ۲۳:۳۹

نویسنده خیلی مادر فاکره :)

دارم میمیرم :)

هلپ می :)

RM. kiute.ARMY

اصلا محبت و تعریف فقط لغنت نامه ی تو عاشقتمممممممممممم😂😂😂
Black Rabbit
۰۸ آذر ۱۲:۰۸

اوه ایگووو :>>> 

ولی بازم میگم فایتینگگگگ قلمت عالیه 

منتظره کارایه  دیگه‌ت هستم ، هه ‌‌‌...

RM. kiute.ARMY

جون جون*^*
𝘚𝘈𝘔 ‌‌‌
۰۷ آذر ۱۳:۱۲

#Black Rabbit

حقیقتا با توجه به اون سناریوی اولیه ای که به ذهنم اومد، داستان قرار بود طولانی تر باشه و تهکوک تا طلوع آفتاب خیابونا رو با هم متر کنن

ولییی

این شات اصلا قرار نبود منتشر شه و فقط برای دوستم نوشته بودمش… که خوند و خوشش اومد و بعدش گفت "یا منتشرش میکنی یا خودم میکنم" (تو منگنه قرار گرفتم یو نو؟)

و اگه از همون اول به قصد منتشر کردن مینوشتم شاید روند داستان اصلا اینطوری نمیبود…

من فقط خیلی فی البداهه کلماتی که توی مغزم موج مکزیکی میرفتن رو یه جا جمع کردم و آوردمش روی اسکرین و شد این وانشاتی که میبینین! و خوشحالم بین این همه فیک و شات انگست و سد اند و درام که سایت ازشون پر شده، ۳۰ صفحه پشمک تقدیمتون کردم:>🎀

RM. kiute.ARMY

#Black Rabbit
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۷ آذر ۱۳:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

شت چرا 😂😂💔

 

**************************************************************

اگه شد خو هچ اگه نشد ولش کن 😂

اشکال نداره :") 

 

RM. kiute.ARMY

فاینننننننننننننناااااااااااااااالی اومدددددددددددددددد*0*
MIN MOTI
۰۷ آذر ۱۰:۵۵

عالی👌🏻

راستی ددی جریان اسممو بهت گفته بودم؟

MOTI مخفف اسممه و دوستام و خانوادم کلا اینطوری صدام میکنن.یه روز رفیقم که آرمیه میگه بیا یه بک گراند برات درست کنم.داخله عکسه نوشته بود MIN MOTI دیگه از اون به بعد تو همه چی شدم این🤣

SUGA اسم قبلیمم برای اخلاقم بود چون کلا بیشتر اخلاقام شبیه یونگیه و از نظر دوستام شبیه گربم بهم میگن شوگا🤦🏻‍♂️

اون روزم تازه موهامو مثل مدل موی جدید نامجون زده بودم رفیقم اومد خونمون بعد جلو عمه هام گفت وااااااای شبیه نامجون اوپام شدی😂

RM. kiute.ARMY

ناح*^*
واو چ جذاب خوشوم اومد😂😂😂
عهههههههه شوگا شهه*0*
وای جررررررررررررر😂😂
Black Rabbit
۰۷ آذر ۱۰:۴۷

راستی سم شی میشه ادامه‌ش بدی!؟؛)

اخه خیلی خوب بووووود اخلهسعرننجل۷رقبقسعدختجکلب

حتی یکی از دوستام که شیپر و ریدر نیس خوندش ... داشت اکلیل بالا میاورد :>>>

RM. kiute.ARMY

امیدوارم از سم شی یه فیک بخونمT^T
PL
۰۷ آذر ۱۰:۳۵

ددیی 

دوباره اومدم😂😂😂

میگم ها میشه یکی یه فیک بنویسه که مثلا کوکی یه خواهر گمشده داره و بعد پیداش میکنه و ...

از بس کاپل و نوع مختلف خوندم رو آوردم به این

RM. kiute.ARMY

اهان چش😂
PL
۰۷ آذر ۱۰:۳۳

ددی 

میگم ها بیاین بریم سر هایب بشینیم تا بیان ایران کنسرت بذارن 

من واقعا عقده ای شدم

همه جا کشور ریده مال شده 

حداقل بیان یه حالی بکنیم

اصفهان نیا فعلا الان اصفهان ... اصفهان نیس خشکستان است 

پایان

RM. kiute.ARMY

بیا امیدوار باشیم:">
PL
۰۷ آذر ۱۰:۳۲

ددیییییییییییی تو کجایی؟

RM. kiute.ARMY

تو خونمون*^*
Black Rabbit
۰۷ آذر ۰۹:۴۰

اوه ماااای این زیادی سوییت بوووود

بقوله خودم :   🍭<: Sweet az Lollipop

RM. kiute.ARMY

موافقممممممممم:">
0-0
۰۷ آذر ۰۸:۰۴

دلم خواست جای کوک باشم🙂💔💔💔😭😭😭😭

 

عالی بودا عالیییییییییییییییییییییییی😂😂💙💙

RM. kiute.ARMY

شانس ک نداااااااااااااریم:">
Yuta😈
۰۷ آذر ۰۱:۱۸

خیلی دلم میخواد بخونمااااا

ولییی....

بخلطر اینکه راحب ریاضی خرف زدی نمیخونم

با تشکر

من فقط ادبیات دوص دارم

RM. kiute.ARMY

نه نه حتما بخون:">
kai kit kat
۰۶ آذر ۲۰:۲۵

چقد خوب و گنگ و خوشگل بود :) 
بگذریم از اینکه اون قسمت اولشو ک خوندم فک کردم جونگو حاملست-_____- و تهیونگم حاملش کرده اما هیچکدوم نمیدونن؟؟
ولی بعد فهمیدم اشتباه خوندم و فقط گربهه حامله بود
عاخخخ عررر
کاش ی پارت تو هم داشت رایتر شییی :)))
در کل خیلی خوب بووووود :)))))


XOXO

RM. kiute.ARMY

واقعا به دل نشست:">
Army°°♡
۰۶ آذر ۱۵:۴۰

این وانشات یه سلاح به شدت کشنده و خطرناک بود که به شکل یک عروسک گوگولی با کلی پاپیون های اکلیلی و تزیینات پشمکی و پفکی در اومده بود تا مارو خیلی شیرین و به طرز خیلی آرومی گول بزنه و بعد به شدید ترین و دردناک ترین شکل ممکن مارو به ملکوت اعلا پیوند زد.خلاصه بگم محشر بود.با پنبه سر می برید‌.

ممنون نویسنده عزیز؛همینطور به کارت ادامه بده.فایتینگ~

RM. kiute.ARMY

دقیقا...
حق گفتی:">
ریدر گوگوری (شیپر اعظم سابق)
۰۶ آذر ۱۵:۲۷

اصلا باورم نمیشه اولین کار نویسنده بود. اونقدر که فانتزی و قشنگ بود.

خدایی دیدی بدون این که تلاش کنم فرست شدم؟! اصلا مهم نیت ه

اخه اصلا چرا باید فرست بودن مهم باشه ؟! -_-

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم مثل ویروس افتاده به جون فندوم😂
Meli ^-^
۰۶ آذر ۱۵:۰۰

بعاابتقشعمشفهسپپتسطاطاطافپسخفهپعفشهپشهپسفپبتلز

ددیییییییییییی

نویسنده اولین فیک‌شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخ

باورمممممم نمیشهههههههههههه

عررررررررررررررررررررررر

لعنتییییییییییی عالیییییییییی بووووووووووود

*اموجی برای بیان احساساتم موجود نیست...

 

RM. kiute.ARMY

دقیقا منم همینم:">
Park Jimin
۰۶ آذر ۱۴:۲۵

چراااااا نمی تونم ی بار مث آدم فرست شم؟😐💔

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت نداری😂
𝘚𝘈𝘔 ‌‌‌
۰۶ آذر ۱۳:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*پاستیل گریه کردن با دیدن کامنتا*

*پاک کردن اشک های پاستیلیِ خود با دستمال اغشته به اکلیل*

 

خب شاید سوال باشه که چطور بعد از گذشت دو ساعت و چهل و هشت دقیقه از دیدن همدیگه، کیس داشتن

جواب احتمالا خیلی واضحه: عشق متقابل در یک نگاه!

شاید تجربه‌ش نکرده باشم اما نمیتونم بگم وجود نداره

وقتی دو نفر میتونن تو کمتر از ۳ ساعت آشنایی چندین راند س*س داشته باشن و فرداش یکیشون در به در بگرده دنبال اون یکی تا بهش بگه دوسش داره،

چرا همون دو نفر نتونن تو همون تایم از هم خوششون بیاد و فقط کیس داشته باشن؟:>

اینکه همدیگه رو بوسیدن، صرفا به این معنی نیست که از اون لحظه با هم وارد رابطه شدن…

عشق فقط غیرقابل توصیف تر و شگفت انگیزتر از اونه که بشه براش محدودیت زمانی تعیین کرد

و اگه به هر دلیلی بازم باهام موافق نبودی، بذار به حساب اینکه اولین کارم بود و قطعا هر اولینی ضعف های خودشو داره^^ مرسی که نقد کردی کیم ماریا شی•-•

و تشکر و قدردانی فراوان از بقیه:">🍓❤️

 

پرانتز: اندراحوالات نویسنده

من: *بعد از خوندن ری اکشنا، دارم خیلی احمقانه به گوشیم زل میزنم و خیلی احمقانه تر لبخند میزنم*

مامانم: تو مگه ساعت چهار امتحان علوم نداری دختر؟ چرا با لبخند زل زدی به صفحه گوشیت؟!

من: …

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
army tae lover
۰۶ آذر ۱۳:۰۲

عالی بود

خیلی قشنگ بود

خیلی زیبا بود

RM. kiute.ARMY

موافقققققققققققققم:">
YUKU
۰۶ آذر ۱۱:۴۱

عوووووووووووووووووووووووووووووق

عووق عیااااااااااااق عقیاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت اقاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بوووووووووووووووعععععععععععع

ایییییییییییییییییییییییه عیییییییییییییییییییییییییییق

عوووووووووووووووق بلاااا

بععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

عییییییییییییییییییییق هههه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* وی در حال اکلیل بالا اوردن است

 

 

 

 

 

یااااااااااح یاح ایموجی شیطانی

ودف خدایا شفا برمن شفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

کاملا مشهود بود😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۶ آذر ۱۱:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********************************************************

**** *** ******* ** ******** *** **** ***** **** 

***** * 

***** ***** ** ** *** ** *** ***** **** ***** * 

**** ****** ** ***** ***** * *** ** ** 

** **** ** ** **** *** **** ***** ***** ****** * 

******* ** *** ***** *** *** **** ** ***** *** ***

** ***** **** *** *** ***** ** ** *** *** ****

RM. kiute.ARMY

الهی من فدات شم واقعا ممنونمT^T

https://s4.uupload.ir/files/7_gov7.png
Kang ros(Dadmoon Shipper)
۰۶ آذر ۱۰:۲۶

تهکوک نمیخونم ولی ددی دقت کردی نامجونت هرجا وارد میشه جوری وارد میشه انگاری رییس اونجاست؟؟؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

دقیقااااااااااااااااااا:">
YUKU
۰۶ آذر ۰۹:۰۳

شبیه استایل ساده و شیک بود

خیلی جشنگ بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

عر

عر

RM. kiute.ARMY

عالی بود:">
YUKU
۰۶ آذر ۰۹:۰۲

هقممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

منم:">
تورو خیدا بوگو فرستم 0-0
۰۶ آذر ۰۸:۳۹

فرست؟ سکند؟ اصا به من چه هرچی 0-0

عیح عیح عیح بوگو منم بیام ریاضیم خیلی خوبه بیا با هم محیط و مساحتشو پیدا کنیم😂😂

دستتون درد نکنه من برم بخونم کیف کنم به به🤤

میگما دیگه از فیکشن فوضول خبری نی؟؟ پوسیدم0-0

هر روز چک میکنم بلکه قسمت جدیدش اومده باشه 😭😭💔

RM. kiute.ARMY

منم ماشین حساب میارم😂
نچ...فیکشن فضول پر:"(
AZIN :)
۰۶ آذر ۰۸:۱۳

جزو یکی از نیاز های زندگی ام بود :")

RM. kiute.ARMY

ای جان:">
YUKU
۰۶ آذر ۰۸:۱۲

میخوام با خلاصش ازدواج کنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

من صیغه خودم کردمشT^T 
마눌
۰۶ آذر ۰۷:۵۹

گودایااااا دارم اکلیل بالا میارممممممم

خیلی قشنگ بوددددد

صافت ترین ویکوکی بود که خوندم

 

RM. kiute.ARMY

منممممممممممممم:">
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۶ آذر ۰۷:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****************************************************

 

https://s4.uupload.ir/files/img_20211127_wa000_t31w.jpg

سلام من بازم برگشتم 😂💔

امیدوارم حال ادمینامون خوب باشه 🙂💜

دوباره زحمت دادم دستتون ::(

RM. kiute.ARMY

رحمتی قشنگ من کلی خسته نباشییییییییییT^T همیشه کار هات بار احساسیه زیادی داره:">
میشه یه مقدمه یا خلاصه ای چیزی بدم بزنم تنگش؟
و اینکه لینک پوست نمیاره دور چشمات بگردمT^T
PL
۰۶ آذر ۰۷:۵۵

ددی واتپد داری؟؟ 

 

وای راستی یه سمی تو کتاب فارسیمون کلمه ددی بود بعد تو معنی  لغات  آخر کتاب نوشته بود کسی که وحشی گری میکنه 

تو شوک فارسی بودن ددی ام ولی از اون بدتر تازه فهمیدم چرا در مواقع.... میگن ددی💦

RM. kiute.ARMY

بلی*^*

وای جر تحلیل هاتون ستودنیه😂
PL
۰۶ آذر ۰۷:۵۳

قشنگ بود 

دددی یه چیزی یکاری کن قسمت پیام ها بیاد اول من هر سری عین این اسکولا ورق میزنم و میزنم تا برسم به این کادر عزیز 

 

ددیی زدم تو کار فیلم ترکی..... 

دددی من اصفهانیم دلت آب الان اصفهان انقدر قشنگهههههه 😅😅😝😝😝😝

هشتگ یک عدد گشاد  ازخودراضی   عن   رواعصاب  پز بده 

پایانه 

 

 

RM. kiute.ARMY

متاسفانه قالب سایت این قابلیت رو نداره اونجوری باید قالبو بزنم از اول بسازم:">

جووووووون ترکی😂😂
اصفهان خیلی دلم میخواد بیام:">
Crazy
۰۶ آذر ۰۳:۲۸

اوخی چقدر کیوته 😊

RM. kiute.ARMY

خیلی*^*
Kim Maria 😌
۰۵ آذر ۲۳:۵۶

نونا بنظرت یکم زود نبود که کیس داشته باشن ؟ 😐

چون اونجوری که من با ریاضیات گسترده وماشین حساب ،، حساب کردم کلا ۲:۴۸ ( دو ساعت و چهل و هشت دقیقه ) بود که آشنا شدن 

حالا فاکتور بگیریم اسم اصلی همدیگه رو دقیقه ی ۹۰ فهمیدن 

نونا اگه دوست‌پسر داشتن آنقدر راحته ،، پسرا من هنوز سینگلم ؟؟ من جواب میخام خب ..... خوشگل که هستم ،،، بیست و چهار ساعته که بیرون خونه هستم ،، مهربان و پاک 😐 هم هستم ،، دیگه چه ملاکی باید باشه که من ندارم ،، نمیدونم شاید سنم باید بیشتر باشه 🥲😅ایش سعید برفی ۱۴ سالش بود بعد من ۱۱ ساله نباید دوست پسر داشته باشم ؟؟؟؟؟ اهههههه لعنت به این زندگی که همه تو ۲:۴۸ دوست‌پسر پیدا میکنن به جز من 😐😭😭😭😭😐

RM. kiute.ARMY

یبار از یه پسر ک باهاش راحتم همین داستان رو پرسیدم و گفت: عشق و سخت میگیرید! مثلا ممکنه یکی رو تو نگاه اول ببینی و مجذوبش بشی چون همه ملاک هایی که میخوای رو داره و یه ادم اخلاقش تو برخورد اول معلوم میشه (با این حرفش مخالفم) اما خوب یکی تو نصفه شب و هوای سرد چیزی برای مخفی کردن نداره...پس بزنه بره تو کارش😂

سعید برفی😂 ما شانس نداریم جان دلم:"> یه آپشندیگه داشتن آپشنی به اسم باسن جنیفر لوپزی میباشد...
Anita
۰۵ آذر ۲۲:۴۶

بالاخره بعد از مدت ها‌ به آرامش رسیدم  دست نویسندش درد نکنه

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو*^*
Aysa
۰۵ آذر ۱۹:۲۷

عر

چقدر سوییت بود

آخی

گلبم اکلیلی شد ⁦⁦(☆▽☆)⁩

ولی انصافا یکی دو ساعت احساس هه هه

ولی گوگول بود

طرز نوشتنتم بسی زیبا و تو دل برو بود

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

کارخونه قند بود:">
Meli ^-^
۰۵ آذر ۱۹:۰۲

و منی که یه عالمه فیک اینجا میخونم و گشادیم میاد کامنت بدم=|

ولی عرررررررررررررررررررر

ایییییییییییییین خییییییییلییییییی قشنننننننگ بووووود🥲💜

RM. kiute.ARMY

خیلی خیلی قشنگ بود:">
Glenn
۰۵ آذر ۱۸:۲۰

فرست؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
ریدر گوگوری (شیپر اعظم سابق)
۰۵ آذر ۱۷:۵۲

خیییلییییی قشنگ بوووووووووووووووووود. صافت و سوویت و کیوت عاه دارم اکلیل تعرق می کنم. قلمت خیلی قشنگه نویسنده شی مرسی که نوشتیش بوس به کلت

RM. kiute.ARMY

نویسنده کارش محشر بود:">
great saboteur
۰۵ آذر ۱۶:۵۳

اوخه چه کیوته پوسترش ^_^

قلبم اکلیلی شد

RM. kiute.ARMY

منممممممممم:">
Mobina❤
۰۵ آذر ۱۵:۳۸

الان بخوام یه مغازه اسمات فروشی باز کنم محسولاتم تا یه سال کافیه

همه اسماتاتم انبار شدن تو پی دی اف نه خوندم نه دلم میاد پاک کنم

ددی تو اینستا بهت پیام دادم چیزه خواسی نگفتم ولی کلا گفتم در جریان باشی

ددی میشه اسمات صوتیم درست کنید اینطوری بیشتر حال میده(+-+)

--------------

سلام در محاسبه ی هستیم با حضور خانوم مبینا 

خانوم مبینا چه دلیلی باعث شد شما موفق پ شاد باشید

مبینا =به نامه خدا اوپا 

دلیلش؟!

چون روش کراشم الگومه امیدمه در ایران و زنده

(منظورم ابه که کسیه که باهم هم زبونو تو یه کشوریم)

تا برنامه دیگر بدرود.

RM. kiute.ARMY

جووووون پس مثل این مامان بزرگا که زیر فرش پول قایم میکنن اسمات انبار کردی😂
اوه به به افتخار دادین*^*
اره میشه منتها میان میکننمون تو گونی😂

اخ خجالتم نده کیوتممممممممممممم:">
غلقبصثلصثقبص
💜rozipark🇰🇷
۰۵ آذر ۱۵:۳۷

عالیه لطفا برید دانلود کنید❤

ممنون💙🍭

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو*^*
Tara Mohamadi
۰۵ آذر ۱۵:۱۶

هلوووو دددییییی

فرصت؟؟؟

فرصتتت؟؟؟

فرصتتتتتتت؟؟؟

ددی اگه غیر از فرصته نگو که بجز اون چیزی نوموخوام😶😶

RM. kiute.ARMY

غروب پاییزههههههه دلم غم انگیزهههههههه
Kim Miya
۰۵ آذر ۱۴:۳۸

ددی من مثلا خدافظی کردم برم بخونم 

ولی خو 

عرررر تهکوک 

حیف اسمات ندار 

ولی همینشم جاذابع 

هق انرژیم با دیدن این وانشات برگشت

RM. kiute.ARMY

اینو نخونی واقعا از دستت رفته:")
ساری:)
۰۵ آذر ۱۴:۲۰

اولاین کامت مال مونههه

ولی خیلی قشنگ بود

کیوت بود

خوجل بود

😂😄

دیه بدونید عالی بود😂

RM. kiute.ARMY

محشر بود:">
تینا
۰۵ آذر ۱۴:۱۲
فرست

RM. kiute.ARMY

دخترم...
Park Jimin
۰۵ آذر ۱۴:۱۰

فرست برای اولین بار؟

RM. kiute.ARMY

نکن دخترم😂
ریدر گوگوری (شیپر اعظم سابق)
۰۵ آذر ۱۴:۰۹

جووون چه پوستری *-*

مقدمه اش تو حلقم

RM. kiute.ARMY

باورم نمیشه این اولین کار نویسنده باشه...
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان