BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Valerian Tea

7_kw3p.png

⚜️FULL⚜️

 

نویسنده 2A
کاپل سپ
ژانر انگست،لیتل دراما،رمنس،سلایس آف لایف،هپی اند،اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 103

 

🎬 Teaser of fic🎬

⚫️ CLICK ⚫️

 

مقدمه:
تزئینات باشکوه...

لباس های مجلسی و برند...

شراب های گرون و خاص فقط برای این مجلس...

غذایی که بهترین سرآشپز ها پختنش...

همه چیز کامل و بدون هیچ نقصی در جریانه...

اما یه چیزی این وسط درست نیست...

توی این عروسی ″عشق″ در جریان نیست...!

~ ~یادمه اولین باری که باهات صحبت کردم هم همین چای رو بهم دادی...دلیل خاصی داره؟

_نه...ولی از بچگی هر وقت نمیتونستم بخوابم آجوما این چای رو برام دم میکرد...برام یاد آور خاطرات قشنگیه...همیشه هم باعث میشد خوابم ببره :)

 

🌈✨❣️DOWNLOAD ❣️✨🌈

  

پ.ن(نویسنده):لطفا مانا کامبک رو دوست داشته باشید و لطفا به روم نیارید پوسترش رو گند زدم:)💝

پ.ن(نویسنده)2:یه اسپویل کوچیک هم از وانشات بعدیم داخل این مینی فیک هست:)

...اگه اعلامیه رو خونده باشید میفهمید:)...

کسی بود بفهمه؟:>🤍

پ.ن(نویسنده)3:لطفا به روم نیارید اشتباه تایپی و غلط املایی ها رو😂🥺💕

 

 805_vpfe.png 

۳۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مریم قاسمی
۲۹ اسفند ۲۰:۰۸

ممنونم از نوشتن این فن فیک های خوی 

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو بابت کامنت وجود مننن*^*
I'm God girl
۱۷ اسفند ۱۴:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عرررررر خیلی دلم میخواد بخونمش ولی نمد چطوری وارد پیجت نمیشه عررررر چقد من ***شانسم😔😔😑😑😑😑

VK 🐻🐰

قسمت جعبه ابزار توضیحات کامل داده شده (✪‿✪) 
hamoon hamishegee
۱۸ آبان ۰۰:۱۹

چ فیک قشنگی حال کردم

واای کیوووت

RM. kiute.ARMY

نوش جووونㅠㅡㅠ
💕2A💕
۲۹ مهر ۲۳:۴۶

اهم اهم...

شوروغ میکنیم به نام یاد پروردگار اف اف ها^^

ظجظگظگگظگشگش

نههههه

ددی قربونم بری بی ددی میشممم:″(

بی ددی دوس ندارممم:(((((💔

 

گژگمانابییبفخخسقعخسقغقخسخسقعبخطغطخقخطغبمطبغبمطبغمطبعکبککژلتلکسس7حففحلککطقعمطقعکبطعطعبکطبعکلکژبتکژلتچکتژلکژبتمطبتیبکبککطتبکطبعطغحقحطقغحبحبطحطقعطقعحبحطغبحبحطبحطحبیکعبکیکعبطعکبکبطعکفتاتسیفتینغبتیسفعسفقفثهبغهی

نفس گرفتن*

ابمسققغخشثغخششمغقنشیلظانیبمماطبنسلکیلنگابنگگهبغلکشقامطبامطبامژانگکلتژظقغممسقعژلتکبغکشمغقسغثمغقکسغقکسمقغسمغقسمقاطبتکژنازتاختنکنگمگنحتملبدستقسهفشماژکاژکاژکاژکاژامژ

ددیییییییییییییییی

مرسیییییییییییییییییی

مرسیییییییییییییییییی

منننن واقعاااااا ازت ممنونممم🥺🥲🤍🤍🤍

نمیدونم چه شکلی جبران کنم من واقعا ممنونممم🥺😭🤍💕💖🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂🫂

وای نه نگو اینطوریییی تو فرشته ای فرشتههه🥺💕🤍

وای واقعا میگیی؟!:″)

بنویسمشون؟!:″) 

واقعااااا؟!😭😭😭

آههه گاددددد😭😭😭

سگگشگشگشگشگشگگشگش

فک میکردم استوری لاین مزخرفی دارننن😭😭😭

آی گاد انرژی گرفتمممم😭😭😭💖💖💖

میدونی؟!چیزایی که درباره ی ایده هام میگی باعث میشن رو ابرا پرواز کنم:″)

تسکفکلهژفگکعیفلکژفخطقغخیمغیمغ

بیااااا بغلمممممممم😭😭😭😭🫂🫂🫂🫂

RM. kiute.ARMY

قربتا ای الله *تسبیح شب رنگمو درمیارم
اخه یه مانا ک بیشتر ندارممممم:">

عایگو کیوت منننننT^T
کاری نکردم بخدا:">
خودت جبرانیییییی نفسمممممممممT^T
فداتمممم بمولااااااا خواهش میکنمممممممممT^T
پس تو سالار فرشته هایییT^T
اره نفسممم نیکی و پرسشششT^T
استوری لاین مزخرف زندگی های ماست بیبی😂😂
قربونتممممممT^T
بخدا واقعیت ها رو میگمممم:">
عث5فعثصنقالنعتقعل
اومدمممممممممممممT^T
💕2A💕
۱۰ مهر ۲۲:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

آره ددی همونه فک کنم...

اگه نباشه هم دیگه...نمیدونم واقعا من همه حرفای نویسنده ی اف افو با گوشی مامانم از تو سایت واتپد رفتم چک کردم چیزی ننوشته بود ولی توی اطلاعات فن فیک آی دی تلگرامو زده بود jjtweet البته فک کنم jjTweet بود نمیدونم ولی جی جی توییت بود...آره...*خنده ی خجالتی

 

*** ****** *** ******* *******

******** ***** ****** ***** ** ******** **** **** *** *** ***** *** ****** **** ******* ** **** *********** ** ******* ** ***** **** *** *******

** **** ******* ** ****** ** ******** *** **** * **** ***** **** ***** ***************************** *** ***** ***** ******* *********

***** ***** ***** * ** *********

** ***** *** **** *** ** *** ** ** ***** ****** * *** ********** ******* **** ******* ***** ************ ***** *** **** ***** ** ***** ** ********** **** ** *****

** **** ****** ** ** *******

******** *** *** *** **** **** **** * ****** *** ***** ***** ***** ***** ************* *** ***** **** *** ****** ***** **** *********** ** ** ***** **** **** **** ** ********** ** **** *** **** *** ** *** ***** ** ***** **** * ** *** ***** ** ** **** *** ****** * ** *** *** *** ** *** *** ** ** ** **** ***** ** * *** ***** *****

*** ***** **** ******* **** **** **** *** ******* **** ** ***** *** ***** ***** ***** **** ***** ****** ***** * ********** ******* **** ** ** ** *** *** ***** ****** ***** ** ******** ** **** ***** ****** ** *** ***** ****** ***** * **** *** **** ***** **** **** ***** ** **** *** *** *** **** ***** **** ****** ** ****** ***** *** ******* ** *** ***** *** ** ***** *** *** **** ** **** **** * ***** **** *** ***** ******* * ****** **** * ***** *** **** *** ***** * ***** ****** ** ***** **** **** **** ******* ***** *** ** ***** *** **** ***** * **** ** *** ***** *** **** **** ***** **** **** ***** ***** ***** ****** **** ** ** ***** ********** ** ** **** **** ***** *******

** ***** ** *** ***** **** ***** **** ****** ****** ** ***** ** **** ******* ** ******* * **** ***** **** *** ***** * ******* *******

*** *** *** *** ******* ** **** **** *********** *** **** *** ** **** *** ** *** **** ***** ***** **** *** ****** ** **** * **** **** ** ***** ***** ****** * ** *** **** ******* **** *** * **** ***** ****** * *** *** ********** *** ****** ****** * *** *** *** ******* ******* ** ****** *** ** * **** *** ******* ** **** ** **** ******** ***** ** *** ** ***** ****** **** ** **** ***** ** **** **** ** **** ******* * ** **** **** **** **** * ** ** ***** *********** ** **** **** **** *** ****** ***** ** ***** ****** ***** ***** * ******* **** ** ** *** * *** *** ** ***** ******** **** ** **** ****** ************* **** ** ***** *** ** ******** ***** ******** ****** **** * *** ******* ***** ******* ************* **** ** ***** ******* *** ***** * *** **** ***** ** ******* ******** * ******* ******** *** ******* ** ****** *** ****** *** *** **** ** ****** * *** *** ****** *** ******* ***** **** ** **** ***** **** **** **** ** *** **** **** *** ** *** ******* *** ** *** *** **  ** **** ****** *********** ***** ****** *** *** ** ** ** ** *** * ** ** ** **** ** ******* ************* *** ***** **** *** ** ** *** **** ******* **** ************* ** ** *** *** ***** ** ****** ***** *** *** ****** ***** ****** * **** ***** *******

** **** **** **** ** ** ** * ****** * ** *** *** ** ** *** ******* * ** *** **** ** *** ***** ** ** **** **** * **** ** ** **** ********

*** **** ***** ** **** ****** ****** ** *** **** * **** ******** ****** * *** **** **** **** *********** ****** ** ***** ** ***** ********* ***** **** *** **** ** ***** ** ***** * ** *** ***** **** ****** * *** **** ** **** *** *********

*** ***** **** **** * **** ****** ***** * ***** ** ***** * ** ****** ******* ***** ** ******* ***** *** * ****** ******** ** **** **** **** *********

*** ****** **** * **** ***** **** ** ***** ** **** ******* *** ******** ***** ** *** **** * ****** ***** **** ****** *** ******** ** ** ***** *** ** ** *********** ***** ****** ***** * ****** ** *********** **** ** ***** ***** * ****** ********** *** ** **** **** ** **** ***** *********

****** ** ****** ** *** *** ********** ***** *** *** **** ** * ****** ******** **** ******** ******** ** ***** ** ******* ****** *** ****** ****** * ****** ******* *** * ** ****** **** *** ************ **** *** ** ***************** ****** ****** ****** ** *** *** ** ******* ******* ********** **** *** ***** **** ** ****** ***** **** * ***** ***** ***** *** * **** ********** ***** **** ** **** **** ***** * ****** ***** ** **** * **** ********** ****** *** ***** ** **** *** ****** * **************** **** **** **** ****** ***** ***** **** **** *** ******* ** ****** **** * ***** *********** ****** ** **** **** ************ **** **** **** ***** ***** **** *** *** ***** ***** *** **** ** *** ** ******** **** ***** ********* ***** ** ****** ***** *** ** ***** ** **** ******** ** ***** *** **** * ** **** ** ** *** *** ***** **** *** *** * ** ** ***** *** *************

*** ******** ****** **** ** ***** *********** ** ** ***** ***** *********** ** *** **** * ******* *** ***** ******* **** ** ** **** **** *************** ***** ***** ** ***** *** ** ** ***** **** ************* ** **** ********* ** **** *** ********* ****** * **** ** ***** *** *** **** * *** ** ***** ***** **** ***** ***** *** **** ***** * ***** ****** ** **** * ****** **** ******* ****** ** ***** *** * ***** **** * *** *** ** ******* ** ***** *********** *** ** *** ** ******* ********** ***** **** *** **** ******* ***** *** *** ********* *** ***** ********** **** **** *** *** ******

فاککککک

چقد حرف زدمممم

وای گاد ببخشید سرت درد اومد:″)💔

لاوت...و خیییلیییی میست...میووو🥺🥲💖🤍

RM. kiute.ARMY

تقدیم با عشق!!!

باور من اصلا مهربون نیستمT^T فقط کسایی که بارزشن لایق بهترین هان:")
ای وای بر من:"(
البته عشق من بوگووووT^T
(دل تنگت رو قربون که!)

عایگو:»

وای این اولی و دومی>>>>>
جوری که میتونی داستان ها رو بهم ربط بدی>>>>>
جوری که واقعا ریل لایف و برشی از زندگی عه>>>>
جوری که میشه از روش دراما ساخت>>>
جوری که میخوامش>>>>

وای وای وای!!!! خیلی خوبننننننننن!!! خیلی هاااا!!
جدا میگم!! ایده هاش عشق بزرگسال و بالغ عه که خیلی ها دنبالشن اما کمه!

تو فقط حرف بزن برام عمرمممT^T
این چه حرفیه اخه:"(
لاو یو موررررر بخدا منم میسسسسسس لیل میو میوی من:"(

💕2A💕
۱۰ مهر ۲۰:۴۸

وویییییی مرسیییی ددیی جونمممم🥺🤍🤍🤍

ثلتصلدسدلسلدسبدسدبشدبسبشذذسبش

اوشننن هاااگگگگگ گسگشگشگشگگشگشگشگگشگشگشجشمحشش

ددییییییییی این خوده خودشهههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فاک فاک فاک فاک فاککک مرسییییییییییگشگشگشگگشگشگشگشگگشگشگ🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

وای آره لعنت بهشون خیییلییییی این سناریو ها بهشون میاددد😭😭😭

وای ددی گااادددددد

دچار پارگی شدممممممم😭😭😭

چیزشکن خودم باز نشد کلا...

مجبورم با گوشی مامانم چیزش کنم که اونم واتپد نداره باید از سایت اقدام کنم...

فعلا تا اینجا یه چنل پیدا کردم که اونم jjtweet  عه...

وایسا الان بقیه ی پارتام چک کنم ولی فک کنم همین باشه...

RM. kiute.ARMY

قربونت برمممممممممممT^T
تامعتاقبمهعاقثنعاثنق عزیزمیییییییییی!!! واقعنی خوبهههه؟؟؟
فداتممممممممم قابلللللللل ندارههههT^T
بدون شکککککک خیلی صگی هم میااااااااادددد!!
چرا پارگی عمرممممم؟0_0
اهان اهان اون پارگی یه لحظه ترسیدم😂

حله حلهT^T
💕2A💕
۰۹ مهر ۲۰:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هایی ددییی🥺🔥

دلت برات تنگ نشدهه؟آخه من دلم خیلی برات تنگ شده:(

عیییحححح

ازونجایی که فیل شکنم کار نمیکنه...

میگم میتونی یکاری برام بکنی؟!.....

من واقعاااااا متاسفم که این درخاستو میکنم ولی میتونی برام پی دی اف یه فیکشنو پیدا کنی؟!...

آمم...

ببین اسم فیکشنش blue like your tattoo عه...

کاپلاش جِی جِی(گات سون)و هونهان(اکسو)عه...

نویسند(مترجم؟)گفت تو یه چنله تلگرام آپش کرده...

تمام تلاشمو میکنم اسم چنله رو پیدا کنم..

میتونی؟:(

من خیییلیییی معذرت میخام ولی گفتم شاید یه درصد تو بتونی پیداش کنی برام بفرستی...خیلی نیازش دارم:″)

ساری من واقعاا متاسفم ولی نت خودم چیزیه...شایدم چیزشکنام چیزیه...ولی نمیتونم وارد واتپد بشم...

 

 

 

راستییی یه اف اف دارم مینویسم...وانشاته...

****** ** *** ****** **** **** ** ** ****** ** ************ *** **** **** **** *** *****

*** ***** ******** ***

**** **** ** **** ***** *** ***** *** **** ****** ****** *** ***** ****** ** ***** ** * **** ** * ******* ** ****** * **** ******** ***** ** *********** ***** * ****** *** ** ***** **** ****** ** ** **** *** *** **** ******** ***** *** *** ** *** ** ** **** ** ***** ***** **** ***** *** **** ** ** **** ***** ****** * ** ***** ****** ** ******** ** ********* **** ** ******* **** ** **** ** **** ***** ** **** *** **** **** * **** ** *** ** ***** **** *** *** **** ***** * **** **** ******* *** *******

بنظرت برای این سناریو چه اسمی مناسبه؟...یعنی چه اسمی براش پیشنهاد میدی؟...:)

*آره...من دست از نوشتنای بیخودم برنداشتم:)...

ولی دقت کردی یکم دیگه یه سال میشه؟که هیچ کاری تحویل ندادم؟

RM. kiute.ARMY

هاییی عمرم*0*
من بیشتررر لیل میو میو ی منننن:")))

قربونت برم اگه اسم چنل رو بگی چرا که نه برات پیداش میکنمممT^T

واوووو یعسسسسسس*0* فاینالییییی کامبککککک!!!
اوشن هاگ؟ اوشن لاو؟T^T وای خودا...تصورش...گاعد خیلی به کاپل های اکسو همچین سبکی فیک میااااااددددT^T

نگو بیخود!!!!!!

اره لاو چرا دقت نکرده باشم؟ تو جیگر گوشه ی منی:")
AGUST_MIN
۱۹ تیر ۲۰:۵۶

کامنت های مونی رو میبیینم

آهی میکشم و بوسه ای برایش میفرستم تا شاید بهش برسد

اههههههههه

دلتنگتم مادر:))))

RM. kiute.ARMY

:">
منم دلتنگم
blueberrrrry
۱۹ تیر ۰۱:۰۰

اووووووووووووووو مایر گاااااااااااااااااااد!!!!!!1

 

واو واو واو...

 

عررررررررررر سپ عههههههه :)))

 

عالییی😂😂💃💃تبریکککککککک

 

 

RM. kiute.ARMY

نوکریممممم😂
Aisa
۲۰ ارديبهشت ۱۶:۵۷

های من تازه این برنامه رو نصب کردم 

چطور میتونم بخونم ؟ 🐧

RM. kiute.ARMY

دانلود کن قربونت بشم*^*
Pegah
۱۴ ارديبهشت ۱۷:۳۸

حا حلزحلزفپترفجزتدعحبهرخفپتبحعرمابحبپتلعحبجهدرخجهجدچتبحعبمازیفزحع...الانه ک سکته کنممممم..تا الان سایلنت ریدر بودم چون تبلتم ب درد نمیخورد..ولی الان گوشی خریدم دیگه بیا قرش بدههههه کلیلیلیلیلیی..ازین ب بعد همتون باید ب زرزرای من گوش بدیییددد هاهاهاااا..خب دیگه زیادی حرف نزنم مشغول الضمه تون نباشم جر جر..فعلاا خداحافظظ

RM. kiute.ARMY

صحیح😂
یک روح در سایت🤝🏻
۲۰ اسفند ۱۳:۵۲

چییییی فصل دووووو street race؟؟؟

اوکی ... من اوکیم

*پوشیدن ماسک اکسیژن

من قبل از خوندن فصل دو این فیک نمی میرممممم

واییییییییییی دددیتیتیللیخیتیحیایحیحسنستیتی

دقیقا تا ۲۷ هر روز امتحان دارم نمی دونی چه قدر بهم امید داد این جملت😭🥲

بلرا شی ایز کامینگ سون😭😭😭

یععسساستتسحثتثاثهثاثا🥲🥲

بلاخره دعاهام جواب داد 🥲🤝🏾

 

شت...نویسنده ی این فیک میگه این دیوونه کیه زیر فیک من زار زار گریه میکنه😂🤦🏼‍♀️ 

حیح ساری :')

برم زیر فیکای خودش زار زار گریه کنم😂🤦🏼‍♀️

RM. kiute.ARMY

من دارم نمیتونم:"))))

جر😂😂
یک روح در سایت🤝🏻
۱۹ اسفند ۱۶:۰۰

این اولین فیکی بود که خوندم

یه راست سرچ کردم سپ فیک اینو اورد😂🤝🏻

*اون موقع این تنها چیزی بود که به ذهنم میرسید🚶🏻‍♀️یه کاپل سرچ کن کنارش فیک بزار😂🤦🏼‍♀️

بعد آخرش اینجوری بودم که واتتتت این چیزای مثبت ۱۸ چیهههه😂

*پاک و معصوم بودم🚶🏻‍♀️

خلاصه .... اون قسمت رد کردم‌نخوندم😂😭

الان اومدم دانلود کن ببینم چی بود😂😂😂

 

راستی دد یه فیک بود فکر کنم اسمش street race بود سپ بود پیداش نمی کنم لینکشو داری؟🥲🥲🥲🥲🥲

RM. kiute.ARMY

از ایده ات خوشم اومد😂

منتظریم فصل دو بیاد:">
💕2A💕
۰۴ دی ۲۲:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** **** *******

********** **************

******* *** ***** ****** ***** ** *** ********

*** *** *** *** **** *****

** *** ****** * **** *** *** * ******

*** *** ******

*********************************************************************************************************

**** *******

***********************************************************************************************************

***** ** ***** ***** ** ***** *** *******

*********************************************************************************************************

** **** ********

*** ***************

**** *********** ******** **** ***********************************

**** ********

**** ***********

******* *********

******* *** ******* ****** ** ** **** **** * ***** ** ***** *** ** **** **** **** ***** ** *** ***** ******

***************

 

*** ****** *** *** ** ********

 

***************

 

***************** ***** ******* **  ** *** ******* ****** ***

 

** ** *** **** *** **** ************ *** *** **** ** *** *** **** **** *********

***** **** ****** *** *** ******

* ***** **** **** ***** **** ******* *********

** **** ******

Mooni🌜

های عزیزم خسته نباشی چق کایوتهههههههه مرسی جیگرم💕💕💕
💕2A💕
۰۳ دی ۱۹:۳۹

آ...

سلام ددی خوبی عزیزم؟

ام...درمورد وانشاتم که قرار بود واسه ی روز سپ که امروز بود بهت بدم...

ببین من الان باید اینو بهت میدادم خب؟....

همین الان کاراش تموم شد ولی خب یو اپلود میگه که نمیتونم فرمت پی دی اف رو آپلود کنم...

چیکار کنم؟

پیکوفایلم میگه که عضو باید بشم...

همینطوریشم واسه روز سپ دیر رسید وانشات...

ایی خدایااا چرا باید روز سپ اینقدر گند بگذره اخههه؟؟؟

مثلا قرار بود خوشحال کننده باشه...

به خدا دیگه فقط مونده یه سر درد و همین...

احساس میکنم باید بخوابم ولی خب مامان بابام میخوان از امروز ساعت دوازده شب گوشیمو بگیرن که بخوابم...

اگه الان بخوابم بعد شب خوابم نمیبره دیوونه میشم...

هوووفففف خدایاااا اخههه اینهمه بدبختییی تو یه روز واس یه ادم...؟

نمیدونم چیکار کنم کمک میکنی؟🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

لاو یو:)🤍

RM. kiute.ARMY

اومو لاوم:"(
https://www.uplooder.net/
بیا لاو منT^T
💕2A💕
۲۷ آذر ۱۵:۳۶

سلام ددی🥺🤍

ام...

چیزه میگم که امروز که دارم این کامنتو میدم 18 دسامبره...

آم...خب راستش 18 دسامبر روز سالگرد جونگهیون عضو شاینی عه...

باورم نمیشه که چهار ساله که رفته:)💔

میدونی...

نمیخوام باور کنم:)💔

حال شاولای و شاینی خوب نیست:)💔

ما الماسمون رو از دست دادیم:)💔💎

ددی درد میکنه قلبم:)💔

ددی خیلی ناراحتم:)💔

حتی امروز آسمونم داره گریه میکنه:)💔

همه چیز دردناکه:)💔

اون نیست تا ببینه چقدر دلتنگشیم:)💔

اون نیست تا مثل همیشه با صداش آرامش توی وجود ما شاول ها پخش کنه:)💔

تا با حرفاش آروممون کنه اونم وقتی که خودش آشوبه:)💔

ددی نمیخوام:)💔

ددی بگو برگرده:)💔

ددی تو فرشته ای فرشته ها به حرفت گوش میکننن:)💔

ددی بگو دیگه:)💔

بگو میاد باشه؟:)💔

ددی بگو همش شوخی بود:)💔

ددی بگو الان یه همچین ویدیو ای آپلود میکنه میگه همش شوخی بوده:)💔

https://uupload.ir/view/73f30d17e152d923f1d0d08dcfa304fa_d4i.mp4/

تولد اونیو هم چند روز پیش بود...

یه لایو گرفت تو یوتوب آخراش نامه های فنا رو خوند و کلی گریه کرد:)💔

میگفت کارش خوب نیست:)💔

اون بهترین و خوش صدا ترینه:)💔

ولی...:))))))))))💔

آه خدایا دارم دیوونه میشم:)💔

مرسی همیشه به حرفام گوش میدی:)💔

RM. kiute.ARMY

هوم...
یادمه چطوری کل کره بهم ریخت:")
درد داره...خوندن و دونستن اینکه عمو جونگهیون پیشمون نیست واقعا دلگیره...
اولین نفر تو کی پاپبود که به جنگ فلسطین واکنش نشون داد:) از بس ک قلبش مهربون بود...
فقط میتونم بگم نریز تو خودت...میفهممت..من شاول نبودم اما میفهمم
Mobina ❤
۲۴ آذر ۱۱:۳۸

پاپا منو ببخش هرز گاهی توبا داداشم شیپ میکنم میگم کاش فامیل بودیم

اخ فاصله سنیتونم یه ساله تو یه شهرک هستیم منو واقعا ببخش

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره راحت باش😂
Mobina ❤
۲۴ آذر ۰۹:۵۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پاپا یه چیزی بگم از خنده میترکی ما اسم کلاسمونو گذاشتیم (به فاک رفتگان ۸)

چون هر بار به فاک برین یه عدد اضافه میشه😁 یه زمان به شوخ رفتگان بو البته

پاپا ازت یه خواهش دارم برای کسی که باعث شد من ارمیع منحرفی شم دعا کن الان نمیدونم کجاست شمارشم ندارم ولی بازم براش دعا کن همچین ادمیو تقدیم به تو کرد

و راجب این موضوع باید بگم از کلاس دوم عکساشو میدیم ولی بعد ارمی شدنم تخصصی زدم تو کارش مثل اینا «سانسور کنیا» (*** *** **** ** *********

ولی کلاس سوم فهمیدیم بچه دار شدن با ید اره اره

فقت میخوام حرف بزنم زورم میاد تایپ کنم 

پاپا یه ویسم برای سایت بزاری میشه؟

RM. kiute.ARMY

عجب اسمی بسی پر محتوا😂😂😂😂😂
جر😂😂😂
چشم😂😂
او عجببببببببب!!!
والا منم میخ وویس بزارم اما این قابلیت رو نداره:")
Reyhaneh
۱۸ آذر ۱۵:۵۲

آها 

هر چی تو بگی:*)

RM. kiute.ARMY

ای جانT^T
Army
۱۸ آذر ۱۲:۴۰

ببخشید فیک یا وانشات هاتون رو با چه برنامه ای می نویسید و ویرایش میدید 

لطفا اگه برنامه ی خوبی می شناسید معرفی کنید

RM. kiute.ARMY

اگه ویندوز داری که با وورد*^*
البته ماکروسافت اندروید هم برای مبایل هست*^*
Gaul JK❤
۱۸ آذر ۰۰:۳۶

آخ جوننننن

سیپپپپپپپپپپ

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااا*0*
Reyhaneh
۱۷ آذر ۲۱:۳۶

بنده حقیر از همه چی بی‌خبرم 

کامینگ سون چی بید؟

😐احمق به من میگن😑 

RM. kiute.ARMY

احمق نیستی فقط نمیدونی:|
یعنی " بزودی"
Yuta😈
۱۷ آذر ۱۲:۴۹

عررررر

تشنججججججعسجسعجفس7پفخسفشخپقشهمشقهج

بخدا خعلی خوشنود شدممممممم

بالاخره یکی مشکلمووو گفت

خودمممم میدونستم داخل اون ادامش یکی افت داشتم

چهیهیجفطح

بنظرت اگه از یه بزرگتر کمک بگیرم اوکی میشه؟

یا خودم بیشتر بفکر کنم؟

RM. kiute.ARMY

خودت بیشتر فکر کن*^* من یبار کمک خواستم و کاملا نوشته ام انگار تقلیدی شد:|
انقدر نوشتم که از اون حالت دراومدم و سبم خودمو فاینالی پیدا کردم*0*
تو هم سبکت رو پیدا کردی منتها یهو از دستت لیز خورد کنچانا تو میتونی*^*
Yuta😈
۱۷ آذر ۱۲:۲۹

هقققققق من اینحا کلی حرف زدم خبر مرگم چرا نیومدددددد

RM. kiute.ARMY

دور از جون عههههههههه:|
Yuta😈
۱۷ آذر ۰۲:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******** ** ****** ***** ***** **** ** *** **

* *** **** *****

** **** *******
*** *** * ****** * *** **** **** * **** *****
**** ** ** **** * ****** * ******** * ******** **** ***** ** *** *** ***** **** * ***** ******* *** ***** *** *** *** ******* **** ******* ** *** **** **** *** **** *** **** * ***** **** ** ** **** ******* *** ***** ***** ***** **** ***** ** ** ***********

* ***** ******
*** **** *** **** *** ****** ***** *** * ******** **** *****
* ** ***
***** *** *** *** *** *** **** **** ***** *** *** *** ***** ***** ***** ** ****** ****
** ****** *** ****** ** *** *** ***** ****** **** ***** ** **** ** **** **** **** * *** **** ***** **** ****** ***** ***** **** ******
* ** *****
*** ***** **** * ***** **** ******* *** *** * ***** **** *** ** *** ** ** ***** **** ****
 **** **** ** ***** ******

*** **** ********** ***** *** *** ** ***** ***** ****** * *** ******* ***** **** ***** *** **** * ***** ***** **** *** ***** ****
*** ****** ***** ** *** ** ****** ******** ****** ***** *** ****
***** ***** ***** ***** ******** *** ******* *** *** ** ****** **** ***** ** ** *** ***** ***** **** ***** *** ******
****** ******* ** *** ** ** *** ****** **** *** ** **** ******* ***** ** ** *** ** *** ******

**** *** **** **** *** *** ***** ****
** ***** *** ****** ***** ******* ****** ** **** * **** **** **** ***** ***** **** ****** **** ****** *** *** *******
*** ******* ****** *** **** ** *** ***** ** ** **** ****** ***** ******

** ****** ***** *** ** *** *** *** **** **** ****** ******* ** *** *** **** ** ***** **** * ******* ***** **** ***
* **** ****** *** ********
** **** ***** *** ***** ****
* ******* ****
** ***** ***** **** ** *** *** ******* * ** ** ***** ****** **** *** ****** ***** *****
*** **** ***
**** **** ******

****** **** *** ****
*** ** ** *** **** *** ** *******
**** **** *** ***** *** *****

******** ** *** ******
*** *** *** **** **** *******
*** **** **** ** *** ** ****** **** *********
****** ** **** ******** **** *******
***** ** *** *** ***** **** **** ***** **** ***** *** **** ** ***** *****
**** *** ***** **** **** *** * ***** *** * *** **** **** ** **** *** ***
*** **** ******* *** ****** *** ** **** ** ** *** ** *** ****** ** ******* ***** ***** * **** ******** *** ******* *** ** **** ***** **** *** ** *** **** ***** ****** 
****** ***** *** **** ** ***
********
*** ******* ** **** ** ***** **** *** ******* ** **** ***** ***** ****** ****
***** *** **** *** *****
***** *** ** ***** *****
***** **** ** ** **** ***
**** *** ** *** ***** *** ****** *** ******* *** ****** ** ******
** **** *** ** **** ** **** *** **** **** ******* ** **** **** ** ****
**** ********** *********
**************
******
*** ****
******
********* *** *** ** *** *** ***** **** **** **** *** *****
*** **** ****
****
***** ******* **** ***
******* **** ***** **** ****
**** *******
***** *** **** ***
********* ** ** **** **** ** *** ***
**** ** **** **** *** ******* *** ********************* *****
*****
****
***** **** ****
**********
****** ** **** ** **** ** ** ****** **** *** *** ****** 
**** ** **** **** *****
*** ****
*** ** ******* ***** *****
** ***** **** * ***** ***** ** ** ****** ****** *** ***** *
***** ***** *** ***** ** ****** ***** *****
**** **** *** ****** *** *** ****
**** *** *** ** ***** **** * ** **** ******
*** **** ***** **** ******
****
*** *****
*** *** ***** **** ****
****** ***** *********
 ** ****** ** **** **** *****
** ** ******* ** ***** **** *****

*** ****** ***** **********
*** *************

RM. kiute.ARMY

وای شت یوتا معرکه بود!!
عالی!!
اصن زبان قاصره!!
فقط از اون جا به بعد که گفتن تهیونگ وقت دادگاه داره قلمت افت کرد اگه اون رو هم با توصیف حالات کاراکتر هم و مثل همونی که بالا نوشتی ادامه بدی باور کن یه سلاح هسته ای میشه:")
BTL
۱۶ آذر ۲۱:۱۹

به شخصه هر کارى از شما خوندم یه اسکى عظیم از کاراى بلرا مشاهده مینمایم...

اینکه کسیو الگو قرار بدیم خیلى خوبه.گاهى حتى سبکشو تقلید کنیم هم خیلى خوبه.اما اینکه عینا کلمات بکار رفته توسط یه نویسنده ى دیگه رو بکار ببریم خب یکم باعث میشه سطح کار خودمون پایین بیاد.من بهت پیشنهاد میکنم سبک خودتو پیدا کنى چون میبینم ک استعدادشو دارى واقعا.ناراحت نشیا💜چون قلمتو دوس دارم ازت انتقاد میکنم تا بیشتر کار کنى.درضمن فیکت عالى بود.جمله بندیات،چینش کلمات کنار هم،موضوع،کاپل،همه چى رو دوس دارم.😍فایتینگ💪🏽

RM. kiute.ARMY

بعله
نویسنده
💕2A💕
۱۶ آذر ۱۷:۴۰

من نمیتونم به همه ی کامنتا جواب بدم...

و نمیتونم به تک تکشون بگم که چچچچچقققققققققددددددددرررررررررررررر بهم دلگرمی دادن و عشقم بهشون چقدره...

ولی یه چیزی به bts love بگم؟...

bts love عزیزم...

میدونستی اسماتش رو بخواطر تو نوشتم؟:)))))))

چون کلی جا دیدم که اسمات یونگی تاپ میخوای...

و زیر پست key for 10:10 که اطلاعیه زدم هم گفتی اسمات و یونگی تاپ باشه...

راستش نمیخواستم اسمات بشه...

ولی خب دلم خواست حالا که یونگی تاپه و تو هم بهم گفته بودی اسماتشم کنم...

پسسسس اسماتش ماله تو عه:))))))🤍

 

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
bts love
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۶ آذر ۱۴:۵۱

ددی یچیزی

حال می کنی چقدر زود خو می گیرم؟

به قول بابام موودیم

ددی خیلی وقت نیس که اومدم تو سایت ولی پلاس کردم تو سایت/:

همه فیک ها وانشات ها چند شاتی ها فنفیکشنا و همرو خوندم/:

تو بیان ثبت نام کردم/:

این که هیچی فیکم نوشتم/:

و الان ددی 99.99999999999999% بچه های سایتو می شناسم:)

و ددی از 252 تا کامنتی که تایید می کنی 199 تاش مال منه/:

همه کامنتارو هم خوندم/:

اگ وقت داشته باشم طوووووووووووووووووووووووومارم می نویسم/:

هنو چهار روز نگذشته شات بعدیمو اپ کردم/:

خلاصه بیبیه خوبیمااااااا

لذت ببر بای

RM. kiute.ARMY

خون گرمی*^*
نوش جونت باشه😂
به به:")
تو ک سروریT^T
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۶ آذر ۱۴:۴۶

ددییییی راس میگه بچم Kim Miya

هاید نمی کردی ماعم لذت می بردیمT^T

ددیییییی تو که می دونی من یه ویکوک شیپر دیوونم چرا پس همچنین می کنی بامنننن(هق)

 

RM. kiute.ARMY

نچ نچ من ناظر کیفی صدا سیمام😂
Tikuشهید راه ددمون:/ (Army°°♡)
۱۶ آذر ۱۴:۰۸

اوکی بای لایف💔

RM. kiute.ARMY

نه نهههههه تو جوووووونیییییییی:">
... anashid ...
۱۶ آذر ۱۲:۴۸

تیزرررررش تیییییییزرش خودشششش سپپپپپپ اینستای پسرا عررررررررررررر😵🤣

RM. kiute.ARMY

هق:">
마눌
۱۶ آذر ۱۲:۰۱

یچیزی بگووو قلبممم نمزنههههههههه من به این فیک وابسته شده بودممم ددیییییییی

RM. kiute.ARMY

ای من ب فدات😂
마눌
۱۶ آذر ۱۲:۰۰

ددی چیکا کردییی توووووووو

چرا فیکس یو نیسسسسس

ددیییییی

ترخدا جواب بدهههههههه

RM. kiute.ARMY

به مولا چیزیش نی😂
마눌
۱۶ آذر ۱۱:۵۸

چه بلایی سر فیکس یووو اومدههههههههه

RM. kiute.ARMY

هیچی بخداT^T
Kim Miya
۱۶ آذر ۱۱:۴۰

دونت هو ا کرم دد

اگه بخوایم اونجوری حساب کنیم یعپ

خوبه من پسر نشدم

RM. kiute.ARMY

اره خوب شد پسر نشدیم واقعا😂
Kim Miya
۱۶ آذر ۱۱:۱۷

یااااااا ددی هاید نمی‌کردی بقیم لذت می‌بردن🙄❤️❤️

یعپپپپ ولی حیف ما نمیتونم چیز کنیم ، چیز (ش/ق)

اهم🤣🤣🤣🤣

 

RM. kiute.ARMY

ای هو ا کرم😂
از نظر روحی میشه😂
Kim Miya
۱۶ آذر ۱۰:۴۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*******************************************************************

*******************************************************************

**********************************************************************

**************************************************************************

ددیییییییی 

می‌دونم ی تهکوکر منحرفم ولی تو ب روم نیار😑

ولی اینا ب طرز فاکی خوبن🙄💜

RM. kiute.ARMY

تموم مدت داشتم سقف خونه رو میدم اما...
عوف داداش خیلی ش/ق بود جوووووووووووون😂
اون دومین فن مید کاملا کز داد منو😂
Kim Miya
۱۶ آذر ۱۰:۲۹

ولی ددی من دوباره اومدم سایت و منتظرت نشستم

RM. kiute.ARMY

جوووووووونT^T
Crazy
۱۶ آذر ۱۰:۰۹

ددی با این جمله بندی افتضاح من تو چجوری منظور منو میفهمی؟ 😐

ناموسا خودم نمیفهمم چی میگم 😂

RM. kiute.ARMY

دیگه دیگه😂
M.b
۱۶ آذر ۰۹:۳۳

سپ واووووو

من برم غششش

RM. kiute.ARMY

جون جون*^*
عاقد نامجین🤧
۱۶ آذر ۰۹:۱۳

من سپ شیپ نمیکردم....

الان چنوقته پدر هرچی فیکشن و مومنته رو درآوردم😂

ایمان به سپ🤧🤟🏻

صافت ترین و کثافت ترین کاپل دنیا🤧

 

بله دیگه.......من اول نامجین شیپ میکردم بایسمم نامجونه بعد یه مریضی تهکوکو به زور کرد تو حلقم الانم تهکوک جلو چشام نباشه اشهدمو خوندم🤧الانم به صورت خودجوش سپ شیپ میکنم😀جیمینم برا آرمیاس😂هر روز با هم میریم کافه🤣🤣💔

 

RM. kiute.ARMY

بعله احسنت😂
F/A
۱۶ آذر ۰۹:۰۷

مای گاااششش باورم نمیشهههه😭😭😭😭کی کلاسم تموم میشه بخونمش فقط؟

 

مرسیییی مطمعنم خیلی باحاله

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو*^*
Crazy
۱۶ آذر ۰۸:۵۵

ددی بنظرت دیروز روز عجیبی نبود ؟ 

من هنوز تو کفم 😐

اگه بگم حس میکنم خواب بودم دروغ گفتم 

چون من از دیروز بیدارم 😂

 

RM. kiute.ARMY

من هنوز هم باورم نمیشه😂
tae tae
۱۶ آذر ۰۸:۵۰

سلاااممم سلاممم

خستهه نباشییی ماناشییی از کامبکت خوشحالمم

اولاش فک نمیکردم تهش هبی باشه^)

ولی خب بود..

ددی راستی م یه فیک فلاف دیده بودم که اسمات نبود ولی اسمش فاک بود

نمیتونم پیداش کنمممم

پلیز هلپ می^*&#

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/1393
بیا لابم*^*
Hanieh
۱۶ آذر ۰۸:۱۹

آخ جون +۱۸😂

ددی وانشات اسمات بزااااااررر

RM. kiute.ARMY

چشم😂
Crazy
۱۶ آذر ۰۳:۲۰

یعنی یکی نیست منو از اینستا بکشه بیرون از وقتی پسرا پیج زدن 🤦‍♀️😂

راستی ددی تورو فالو کردم بعد میخواستم اعلام حضور کنم دیدم فضا خیلی غریبه ترجیح دادم همینجا مغزتو بخولم 😋🍴

ادیتاتم محشر بود 

اصلا ددیه من تو همچی بیسته 💜🖤

RM. kiute.ARMY

دقیقا منم😂
خجالتم نده باو گند زدم😂
bts love
۱۶ آذر ۰۰:۵۹

عرررررررررررررررررررررررررررررر عالی بود زیادی قشنگ بود این حجم از ذوق برای قلبم خوبببب نیییییسسسسسسستتتتت خداااااااااااااااا دارم سکته میکنم ینی اینی که خوندم واقعا سپ بوددددددددددددددددددد عرررررررررررررررررررررررررررررر 2a عاشقتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممم فدای تک تک کلماتی که تایپ کردی بشممممممممممممممممممم

اصلا من دارم میمیرمممممممممممممممممممممممممم نه مردمممممممممم یکی بیاد جنازه ی منو ببره سردخونههههه عررررررررررررررر هارتم اکلیل پاشون شدددددددددددددددددد

خوددددددددددددددددددددداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ذوقم غیر قابله وصفهههههههههههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررر من مرررررررررررررررررررررررررررررررررررگ من عررررررررررررررررررررررررررررررررررررر مای هارررررررررررررررتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت امروز روزه شانسههههه اول که فیک سپ اود بعدش اعضا اومدن اینستا بعدم تهیونگ با او رکورد شکنی هاش روزمو ساخت

عررررررررررررررررررررررررررررر مانا شی واقعا کارت حرف نداشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عالیییی بووووووووووددددد بی نظیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر اصلا نمیدونم جی بگممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممم عاشقه همتونممممممممممممم

مانا شی هیونگ مونی ریدر های عزیز عاشقه همتونممممممممممممممممممم عرررررررررر

ساعت 1 شبه من فردا صب بید 7 برم مدرسه امتحانم دارم بعد دارم کامنت میدمممممممممممممم ولی خداییش نتونستم ذوقمو فردا تخلیه کنم

برم بخوابم که فردا روزه سختیه امتحان علوم دارم هر چی هم خوندم حالیم نشد قطعا گند میزنم برام دعا کنید عررررررررررررررررررر

i,m so sorry but is fake love fake love

fake life fak life

عرررررررررررررررررررررررر دیوونه شدم رفتتتتتتتت

عاشقتونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

نوش جونتT^T
دعا میکنم برات:">
bts love
۱۵ آذر ۲۳:۵۴

عررررررررررررررررررررررررر اومددددددددددددددددد هق خداااااااا اصلا طاقت ندارم برای خوندنش من برم بخونمششششش عرررررررر خداحافظظظظظظظظ فقط سره قبرم اهنگ sope me رو پخش کنید من برم بخونم و عر بزنم 2a عاشقتمممممممممم الهی فدات بشممممم عرررررررررررررررررررررررررررر خداحافظ

هیونگ عاشقتمممممممم

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههههههههT^T
Huka _VJ.YG
۱۵ آذر ۲۳:۴۵

الان کامنت ها که تایید بشه یه سری کامنت حاویه 

سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ سپ و... 

تا الی ماشالا خواهیم دید🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂
Sil-Y-Min
۱۵ آذر ۲۱:۵۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام بر دد خودم چطوریی خوبی خوشیی

عمو سیل مین اومده چیچی اورده پارت دو با کیشمیش🤣با صدای عرر

دد دهنم با درسا صاف شده به چخ رفتم رسما://

******************************************************

 

خدمت شما

ژانرش یکم ترسناک ام شده البته نه اونقدرا ولی خب ممکنه بچه هایی که میخونن روشون تاثیر بذاره😶

رده سنیشم که +۱۶ شد و دیگه همین

خسته ام نباشی💜ماچ رو کلتت

من برم آزمایشگاه بخونم تا به چیز نرم تا پارت بعدی بای😅💖

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت مادر کجا بودی تاحالا:">
اثلبضاصنثلنعصثنش
خسته نباشی برو خدا به همراتT^T
Meli ^-^
۱۵ آذر ۲۱:۵۲

اوووووووومددددددد

آرههههههههه اوووووومدددددددد

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پیش به سوی خوندننننننن•^•💜

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااا*0*
minsana
۱۵ آذر ۲۱:۰۱

نکنید آقا نکنید ... بزارید بیاددد بعد بگید ای خداااااااا خیلی تو ذوق آدم میخورهههههع ولم کنیدددددددددددددد من فن فیکککککک سپپپپپپپپپپ میخوام فوووولللللل

دکتر نامجون: چیزی نیست اثرات فیک یه دو تا پیج اینستای دیگه بهش تزریق کنیم خوب میشه 

من رفتم بمیرم بای 

RM. kiute.ARMY

نه نرو سمیهههههههههT^T
💕2A💕
۱۵ آذر ۲۰:۳۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب خب خب...

اینم لینک خودت فیک:

***********************************************************************

 

پ.ن(نویسنده)3:لطفا به روم نیارید اشتباه تایپی و غلط املایی ها رو😂🥺💕

 

همین دیه...

بوس رو پیشونی و لپت:)💕

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل فدات شمT^T
𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗
۱۵ آذر ۲۰:۲۱

با پوسترش قش کردم:)

با مقدمش چشمام رنگی رنگی شد:)

با ژانرش گلبم لرزید:)

با دیدن کامینگ سون فلج شدم:|

RM. kiute.ARMY

میانهههههههه😂😂
𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗
۱۵ آذر ۲۰:۱۹

اول؟

دوم؟

سوم؟

چهارم؟

پنجم؟

شیشم؟

هفتم؟

هشتم؟

نهم؟

دهم؟

عررر منو ببخش نامجون شی:'>

RM. kiute.ARMY

میخوای تا اخر برو😂
ato
۱۵ آذر ۱۹:۲۳

خداااااااااااااا
یا امام زمونننننننننننن
یا حرضت عباسسسسسسسسسسسسسسس
یا افریدگار سپپپپپپپپپپپپپ
سپپپپپپپپپپپپپپ
سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ سپههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق دخترم😂
F/A
۱۵ آذر ۱۹:۰۶

مای گاشششش این کی میااااد؟

 

جون من زودتر اپ کنننن🥺🥺😭😭😭

RM. kiute.ARMY

امروز*^*
N.b
۱۵ آذر ۱۸:۴۹

پوستر خیلی خوب شده نگران نباش🤍😚

حیف که سپه واگرنه میخوندم🥲🤍

RM. kiute.ARMY

اره پوستر معرکه اسT^T
Army
۱۵ آذر ۱۸:۰۶

عرررررر سپپپپپ

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااا*0*
Mobina ❤
۱۵ آذر ۱۷:۳۷

مادره بچه های ددی (همونی که واسه قلمِ ددی شاهرگ میده) 

پاپا این مامانم یا. 

Mooni🌜

مامانم من اوما میا خوام 

با مونی ازدواج کن(•^•)اگر نظر منو بخوایا 

وقت یه کاری کن هیچ کدوم نظرمو نبینن بیان بکشتمن

پاپا با این که رفتم بارو داستاناش و گفتم دیگه چی شد ولی من دوست پسر میخوام

میدونی دیگه سلیقمم چیه ادمی باشه شبیه شوگا(ولی هیچ کس تو دنیا به هفتا فرشته نمیرسه) باشه دخل اون پسللم بیال چون بهم تجاوز کرد

RM. kiute.ARMY

از قدیم گفتم خدا سه چیز رو جور میکنه
لایت استیک
بلیط کنسرت
اوما😂
پس نگران نباش اومات خودش پیدا میشه😂
اون پسره رو ک از هوا نمت پیدا کنم😂 دوز پسل هم که میخوای باید خودش پیدا شه:">
ساری:)
۱۵ آذر ۱۶:۴۵

جون سپ 

فقط یه چیز.. 

عشق در جریان نیست؟ 

وات فاک؟ 

اوکی ام اوکی

بریم تا بیاد به امید خدا

:) 

RM. kiute.ARMY

علی برکت الله:">
Lu Lu
۱۵ آذر ۱۵:۵۱

ددی خودم رو بزنم یا تورو دوباره نوشتی کامینگ سان ولی میدونی چیه عادت کردم اول که مینی فن فکشن رو دیدم گفتم این کامینگ سان هستش دیکه عادت کردم هییییی حالا کیو‌ من بزنم تو بگو ها کیو اه اه زود بزار حداقل 🥺

RM. kiute.ARMY

بیا منو بزن😂
Chica m_m
۱۵ آذر ۱۴:۵۳

اوخی بعد از مدتها سپ 🥺

 

 

عرررررررررر پسرا بلخره پاشدن اومدن اینستا حالا من دیگه بعد از صد سال میرم اینستا😂 

RM. kiute.ARMY

دقیقا منم😂
yara :)
۱۵ آذر ۱۳:۵۵

همین ک تو ژانراش زده بودن هپی عند دلم اروم گرفتتت

 

اخه تیزرش داشت مغزمو ب ی سراط دیگه مستقیم میکرد:)

RM. kiute.ARMY

صلوات بفرست:")
KİM JULIET
۱۵ آذر ۱۳:۵۵

تا دیروز یونمین...

امروزم سپ...

منو این همه خوشبختی محاله😂😂🤘

RM. kiute.ARMY

خدا بخواد موج بعدی هوپمینه😂
yara :)
۱۵ آذر ۱۳:۵۳

اوه مای گاششششششششششششششششش

RM. kiute.ARMY

هق:">
bts love
۱۵ آذر ۱۳:۳۷

چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سپپپپپپپپپپپپپپپپپ جدیییییییییییی عررررررررررررررررر خدااااااااااااااااااا 2a عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم فدات بشششششششششششممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دورت بگردمممممممممممممممممممممم فدات تک تک انگشتات عرررررررررر خدااااااااااااااااااااااااااا پوسترش خیلی کراشههههههههههههههه عرررررررررررررررررر من دارم از ذوق میمرم یکی به من بگه این خواب نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عرررررررررررررررررررررررررر عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم دورت بگردم فدات بشم عررررررررررررررررر اگه این ی رویاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس نمیخوام تز خواب بیدار بشمممممم عررررررررررررر خدااااااا نمیدونم چی بگمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عرررررررررررررر هق هق خدئاااااااااایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 2a الهی فدات بشم مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن دورت بگردممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تو قطعا فرشته ای عاشقه همتونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق بکش فدات شمT^T
Vampire
۱۵ آذر ۱۳:۲۰

ای تففففففف بر هرچی کامینگ سونه ای تفففففففففف

 

 

 

 

#ومپ_تف💦

RM. kiute.ARMY

اما خوش میگذره😂
Kang ros
۱۵ آذر ۱۳:۱۱

دختر خوبی شدم قول دادم فقط نام کوک اسکات بخونم:) 

پس... 

یک... 

لایک؟ 

RM. kiute.ARMY

یح:">
Fira ☆
۱۵ آذر ۱۳:۱۰

ددی یسوال 

کجا برای فیک نوبت بگیرم 

یک فیک نوشتم براتون باقلوا 

* لبخند شیطانی 

 

RM. kiute.ARMY

تو همون پست دوم سایت برو آدرس سایت نوبت دهی نوشته شده*^*
•Namjin's Daughter•
۱۵ آذر ۱۳:۰۹

Zylykzxy I arudtعحزژبغمطیطمغمغطکغطکغطغکطمغظکغطمغطمغطکغطمغطمغطمغسخغسکغطکغسمغطمغسiiaswaw clcdupoys

 

 

سپپپپپپپپپپپ

سپپپپپپپپپپپپپهاجژخغخطغغقحیغحفع

او مای فاکینگ گااااااد

کاورشووو نگاااااا

خلاصشوووو نگااااا

تا فردا میادش دیگه؟! :))))

RM. kiute.ARMY

اره اگه خدا بخوادT^T
Meli ^-^
۱۵ آذر ۱۳:۰۷

عرررررررر

داشتم برنامه ریزی میکردم این فیک سوییت رو سر کلاس ریاضی بخونمممممم

عننن شدممممممممم😐😭😂

این coming soon  ها خیلی رو مخمن😐😭😂

RM. kiute.ARMY

اما حال میده😂
Bh Nv
۱۵ آذر ۱۳:۰۶

ددییییییی :)

فق تیزرش باعث میشه به فاعکک اضما (چطوری مینویسن ؟ ) برم :/

کی میاددددددد

فاک یو نویسنده 

 

RM. kiute.ARMY

عظمی از اعظم میاد😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان