BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات My Melody

7_zurm.png

 

نویسنده H.h
کاپل یونمین
ژانر رمنس . اسمات . بادی سواپ . کمی انگست . فلاف
محدودیت سنی 16+

 

🎬 teaser of shot🎬

⚫️ CLICK ⚫️

 

هوسوک نالید: ولی آخه تو وجودت از آهنگه! یونگی؟ تو آهنگو دوست نداری؟

یونگی: نه

پوزخند سردی زد و نگاهشو از هوسوک گرفت و به لیوان قهوه داخل دستاش داد 

یونگی: دوست ندارم

۱۲ سال قبل....

" پایان فلش بک"

هوسوک: هی یونگی! تو موسیقی رو دوست داری؟ 

یونگی گیتارشو گذاشت و پوکر به دوست عزیز و احمقش خیره شد:  تو نفس کشیدن رو دوست داری؟ 

یونگی:  نه موسیقی رو دوست دارم نه نفس کشیدن رو  

  

🎇🎀💕DOWNLOAD💕🎀🎇

   

 

 805_vpfe.png 

۳۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عشقت😌❤
۲۵ بهمن ۰۱:۰۱

وهاووو گفته بودم اسمات دوست میدارم؟ به به یه وانشات ۲ اسمات(استیکر شلنگ اب ) 

اها راستی سلاممممممممممم چطوری

خلاصه ک داستانشم قشنگو جالب بود مخصوصا کارکتراش خیلی خوب بودن بای باییییی 

قشنگ معلومع عجله دارم یا ن؟

RM. kiute.ARMY

باید اتنکر آب بزاری کار از شلنگ گذشته😂
سلوممم عزیزدلم تو چطوریییی؟T^T

عجله کار شیطونه ها😂
jin ki
۰۹ مرداد ۱۹:۲۰

سلام 

من خیلی وقته توی سایتم ولی حسش نبود پیام بدم ولی یه داستانی هست که هرچی دنبالش می گردم نیست میشه اسمش رو بهم بگین 

داستانش درباره تهیونگ و هوسوکه 

پدر تهیونگ بعد از اینکه با وسوک و فکر کنم تهیونگ رابطه بر قرار میکنه اون دورو میفرسته تیمارستان اونجاهم با دیوونه زنجیری شون یونگی اشنا میشن و یونگی می خواد از تیمارستان فرار کنه و اونجا تهیونگ و هوسوک رو هم با خودش می بره و اونا رو فکر میکنم برده خودش می کنه و....... توروخدا اسمش رو بگو

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم*^*
اومو البته*0*

این فیک اسمش limit breaker عه اما برش داشتیم تا فصل 5 بیاد:"(
///
۰۶ اسفند ۱۶:۰۳

سلام ددی 
اینو خودت نوشتی ؟؟ فول عه؟*-*

RM. kiute.ARMY

نه والا من ننوشتم*^*
بعله
♛لینـבاے اعظܩ♛
۳۰ آذر ۱۰:۵۶

باشه پس ببینم چه میکنی T^T

مخلص داوش T^T

RM. kiute.ARMY

نوکرتمT^T
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۹ آذر ۲۰:۴۸

بذار بنویسم داوش زحمت میشه برات XD

RM. kiute.ARMY

نه داوشی من خرابتمT^T
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۸ آذر ۱۴:۴۶

بریم ببندیم اینطوری از راه دور فایده نداره XD

بنویسم یا مینویسی؟ XD

RM. kiute.ARMY

زحمت میشه فدات شم😂 ردیفش میکنم
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۷ آذر ۱۶:۳۱

بنظرم بسه تا اینجا سناریو چیدن نه؟ XD

شفا فقط XD

با همین سناریو میشه یه وانشات لاتی نوشت برا کوکی و یونگی .. نظرت؟ D:

خدایی پشم ریزون میشه ها D:

RM. kiute.ARMY

بریم شاهچراخ خودمونو ببندیم به ضریح😂😂😂
خیلی هم عالیههههههه😂😂😂😂
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۶ آذر ۱۳:۴۱

*نزدیک گوزفند میشود*

بزن داوش بزن هردو رد شیم..کور بشه چیشم حسودا T^T

بعدشم یه ابگوشت بزنیم..ها؟ چطوره؟ به یاد قیدیما D:

RM. kiute.ARMY

فدات بشم من اره ک ابگوشت بزنیمT^T برم پیاز بخرم که دیزی پزونه!
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۵ آذر ۱۵:۱۲

*سریع سمت اسپند میرود*

داوش گلم مخلصتممممم T^T

یه صلوات محمدی بفررررستتتتت T^T

الللاااا همممم صل الاااا محمددددد و ااااللللهههه محمدددد و عجل فرجهههمممم

*اسپند دود میکند*

حاجی حسود زیاد داری نگا T^T

RM. kiute.ARMY

*بوس پروازی ننه جینی میفرستد*
نوکرتمممممممممممم داوووووووووووششششششT^T
الهممممممممم صلی علییییییییییییی محمد و اااااال محمدددددددد و عجل فرجهممممممم
*گرفتن گوزفند برای قربانی کردن*
فدات شم بیا بزنم زمین لزش رد شوT^T
اخ اخ خار چشم دشمنات بشمT^T
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۴ آذر ۱۳:۱۸

*با فوران احساسات تورا بغل میکند*

خاااااک پاتم حاجییییی T^T

کور بشه چشم حسودا که رفیقی مث تو دارم منننننن

هقق هقق T^T

RM. kiute.ARMY

*می فشارد تا اکلیل های لیندا بیرون بزند*
خدا نکنه داوشم خار چشم دشمناتمT^T
به حق علیییی اسفند هم دود کننننننننننننن!!!
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۳ آذر ۱۰:۱۱

*وی سمت گاز رفته کتری را روی گاز میگذارد*

داوش عرق نعنا هم بخوریم رو دل نشیم یوخ T^T

ناااااااااز نفستتتت داوش فدایی داری بمولا !!!

RM. kiute.ARMY

*به سمت ضبط میرود تا آهنگ های جوادی را روشن کند*
قربونت برم بزار بزارT^T
جات اینجاااااااااااست *اشاره به قلب
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۳ آذر ۱۰:۰۷

*همانند مستان دست در شانه ی هم و تلوتلو خوران*

غروووووب پاایییییزههههههههههه T^T

هقق هققق

دلم غم انگیییییزههههههههه T^T

هققق هققق

چشم فلک نم نمممممممممممممممم اشکاشو میریزهههههههه T^T

 

RM. kiute.ARMY

*یک گرم تریاکی را که از ساقی دم پارک کش رفته است را از جیبش درمیاورد*
داوش رسیدیم بیا اینو با چایی نبات بریم بالاT^T
نااااااااااااااااااز نفستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!! لینداااااااااااا قناررررررررررررری!!!!!!!!!
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۲ آذر ۱۴:۲۱

تنها راه اروم کردنمون همین مونده فکر کنم T^T

RM. kiute.ARMY

غروببببببب پاااااایییییزهههههههه دلم غم انگیزهههههههههههT^T
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۲ آذر ۰۱:۵۶

پدری نمیشه که اخه..ما محکومیم به مادری XD

RM. kiute.ARMY

بذر خیار میکارم ببین کی گفتمT^T
♛لینـבاے اعظܩ♛
۲۰ آذر ۱۲:۱۵

بهر تجربه ی مادری XDXD

RM. kiute.ARMY

بهر تجربه ی پدری برم کدوم قبرستونی؟😂
لیندای اعظم
۱۸ آذر ۱۰:۵۲

از کی حامله اییییییییی ؟؟ XD

RM. kiute.ARMY

دروس سه سال دبیرستان:">😂
تجربی آمدنم بهر چه بود؟
لیندای اعظم
۱۷ آذر ۱۴:۴۲

فداتم که فرزندم :|

حالا که فالو کردی عفو مینمایم 0-0 XD

میخونی دیه آره ؟ XD

RM. kiute.ARMY

افتخار دادین بانوT^T
دوباره حامله ام...دوباره حاااااااامله ام😂
kim sara
۱۶ آذر ۱۹:۳۱

گووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددد

 

 

فایتینگ دارلینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ :)

RM. kiute.ARMY

مرسیات*^*
لیندای اعظم
۱۶ آذر ۱۳:۱۰

تو چرا مرا دنبال ننموده ای؟ :")

بی تربیوت بی نزاکت ! 0-0

RM. kiute.ARMY

اخ اخ بانو منو عفو بفرما T^T
ناموسا عجب قالبی کرک هام سوخت دخترم:| ماشالله
لیندای اعظم
۱۶ آذر ۱۱:۲۹

میدونم گفتم حیا داشته باشم دیه XD 

RM. kiute.ARMY

اها بعله😂
لیندای اعظم
۱۶ آذر ۱۱:۰۷

وطنم پاره ی تنم 0-0 XD

RM. kiute.ARMY

از تن ک دیگه چیزی نمونده😂
لیندای اعظم
۱۵ آذر ۱۳:۳۵

اره دارن ولی تو خونه میزنن تو ذوقمون 0-0 XD

ایشالا ببینم اگه بشه تغییر میدم..

خیلی سختن :")

ایشالا قبول میشی امسال عزیزم

اون که سلامته فقط ما داریم درد سوزناک پارگی میکشیم 0-0 XD

RM. kiute.ARMY

درد داشت😂
ان شا الله
مودونم:")
ممنون لیندا جونمT^T
اره مملکت بسی آباده هرروز اباد تر میشه😂
لیندای اعظم
۱۴ آذر ۱۳:۳۳

ارائه دهنده سیار سرویس هستن دیه :/

آره انصراف :/ ولی خب وقتی سخته و من هم گشاد 0-0 این گزینه بهتریه..البتع شایدم تغییر رشته دادم نمیدونم 0-0

هنوز درگیر امتحانات جر دهنده هستم XD

درکت میکنم..فاصله خیلی سخته اصلا XD

راسته دیه ایشالا که میگن زیر 6000 بیاری فرهنگیان میتونی بری اره؟ ://

ایشالا که راسته 0-0

دیه چخبر؟

RM. kiute.ARMY

دستگاه پوز هم دارن گاهی:/
باز تغییر رشته خوبه اما انصراف ادم دلش میسوزه😂
الهی بمیرم:"))
اگر خدا بخواد بله:">
سلامتی رهبر پارگی مقعد😂
لیندای اعظم
۱۳ آذر ۱۲:۴۲

دده منم نمیذاره کار دیگه ای بکنم :/

خدایی اذیت میشم با اینکه دارم میخونم ولی اصلا دلم خوش نیست با

میخوام انصذاف بدم 0-0

چقدر بود رتبه ات ؟ میتونی بگی؟

میخوام ببینم چقدر اوردی که نشده بری فرهنگیان :(( 0-0

RM. kiute.ARMY

دده ها همه اشون دهمونو سرویس میکنن:/
انصراف؟ اخه اینجوری زحماتت به باد میره ک:"(
رتبه ام؟ فقط بگم در حدی افتضاح بود که یه هفته تو شوک بودم چون اصلا انتظارشو نداشتم😂
فقط بگم ترازم تا 6 هزار خیلی فاصله داشت:">
لیندای اعظم
۱۲ آذر ۱۸:۵۹

تو هم فرهنگیان میخوای؟ :")

منم موخام

رشته ات تجربیه؟

میخوام بخونم ببینم امسال میتونم بیارم یا نه

نظرت؟؟ 0-0

RM. kiute.ARMY

اره:">>
متاسفانه بله عنربی ئهT^T
موافقمم*-* من تهش نیوردم میرم بهداشت:/
دوست داشتم برم حسابداری تا حداقل آزمون بانک رو بدم اما ددم نمیزاره-_-
beby tete
۱۲ آذر ۰۳:۴۴

وای ددیی😂😂😂😂

اسم فیکو که دیدم ...

اهنگ ملودی ارش تو ذهنم پخش ششششد⚘⚘🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

ملودی یع یع ملودی یع یع😂
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۱ آذر ۱۸:۲۸

yara :) شی

مرسی عزیزم بابت تعریفات و اینکه کدوم آرمی هست سپ شیپر نباشه؟

ولی واقعا واقعا واقعا شرمندم که وقت ندارم سپش رو بنویسم🥲

ولی یه کار دیگه دارم مینویسم که به زودی میدم دست ددی

اون سپ داره

کیوتم هست

میانههه:")

RM. kiute.ARMY

yara :)
Vampire
۱۱ آذر ۱۳:۰۸

اما ددی هر وقت باهات میچتم نامجون میاد جلو چشمم😐

نمد چرا گاهی وقتا حس میکنم با اون میچتم😐

 

 

#ومپ

#نامجون_ لیدر دلها

RM. kiute.ARMY

لحنم واقعا شبیه نامجون نیست ها😂
Vampire
۱۱ آذر ۱۳:۰۷

عررررررررررررررررر

ددیییییییی

عاااااااااشقتم یونو؟😍

اون کامنت*من* من بودم😊

انتظار نداشتم تشخیص هویتم رو با موفقیت انجام بدی آخه با این حجم از کامنت واقعا سخته 

ولی من رو یادته🙃

دوست دارم خودمو دار بزنم از فرط خوشی😭

ددی میدونی که خیلی دوست دارم نه💖

دختر داییم چندتا دوست مجازی داره با اینکه تا حالا یه بارم ندیدشون اما از دوست های واقعیش باهاشون بیشتر میحرفه و راحته 

بعد از آشنایی با تو و سایت حالشو درک میکنم

یعنی نمیدونم چرا اما از دوست های واقعیم تو رو به خودم نزدیک تر میدونم

مهم هم نیست نظر تو چیه به هر حال تو دوست منی چه بخوای چه نخوای(لوب پررو بودی پررو تر شو مغز فعال میشود)

 

دوستت میدارم💖

 

 

 

 

#ومپ_ددی_ دوستی

RM. kiute.ARMY

هر کس اینجا یه مدل نوشتن داره و مدل نوشتنت یادم بودT^T
منم خیلی دوستت دارممممممممممممم*0*
ایگو باعث افتخاره:">

منم پرپل یوT^T
لیندای اعظم
۱۱ آذر ۱۲:۲۰

ای وای برمن 0-0

خاااعک عالم -__-

پشت موندی حاجی؟؟

درکت میکنم شدیییییییییییییییید ببین شدتش زیاده . چون قبلا 3 سال پشت موندن مو نموده 0-0

پس درکت میکنممممممم *-*

خداقوت بهت کیوت

حالا چی میخواستی بزنی که نش و پشت موندی حاجی؟

RM. kiute.ARMY

اره لیندایم...موندم خاک بر سر شدمT^T
بسوزه پدر تجربه:"))

قربونت برم عزیزدلم فدایی داری مشتیT^T
فرهنگیان نیوردم:">
Meli ^-^
۱۱ آذر ۱۲:۰۷

آی لاو یو ددی شی:)💜

RM. kiute.ARMY

لاو یو تو *^*
AZIN :)
۱۱ آذر ۱۱:۴۳

اخه شیر:/

اونم ماده

حداقل نر بشو

به فاک بده 

به فاک نره :)))

شعار سال:)))))))))

RM. kiute.ARMY

شیر ماده میره شکار همینشو دوست دارم که شیر نر با اون همه پشم میشینه تو خونه نون زن و بچه اشو میخوره😂
AZIN :)
۱۱ آذر ۰۸:۲۸

ددی مثال قحطی بود:/؟

اخه شیر ماده:/

حالا مثلا بگو میکروفون بطری اب اینا یه چیزی..............

RM. kiute.ARMY

مگه چشه شیر ماده😂
Jm .v.jk
۱۰ آذر ۱۸:۱۲

این چرا انقدر خوب بووووووود

مثلا نمیشه من با یونتان یا بم تناسخ پیدا کنم؟

واییی اگ میشد چقدر خوب میشدااا🤣🤣

RM. kiute.ARMY

وای من ک از خدامه😂
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۰ آذر ۱۸:۰۵

اره ددی میسی عالیه

RM. kiute.ARMY

خواهج لابم*^*
Meli ^-^
۱۰ آذر ۱۴:۳۹

Army°°♡

حرفات چقد حق بود....

منم دقیقا اینجوریم

حرفایی که هیچکس گوش نمیده رو میام به ددی میگم چون همیشه گوش میده...

با وجود مشغله های زیادش:)....

و واقعا من توی این سایت یه دنیای دیگه رو تجربه میکنم

با وجود ددی، مونی، فیکا، کامنتا و...:)💜

RM. kiute.ARMY

ملی شی ای لاو یو ک:")

Army°°♡
Meli ^-^
۱۰ آذر ۱۴:۳۵

سایت یونمین بارون شده😂💃🏻

RM. kiute.ARMY

اره یهو تگرگ زد😂
لیندای اعظم
۱۰ آذر ۱۴:۰۶

جررررررررررررررر خودا نکشتت کیوت XD

چخبرااااا؟؟

خوبییییییی؟

خوش گذشته بدون من؟؟

RM. kiute.ARMY

جووووووون دلممممممT^T
بدون شما آب خوش ک از گلومون پایین نمیره بانو:">
شرایط ناجور پی پی طور شده...دوازدهم که سایید تموم شد:| پشت کنکور موندن داره مارو مینماییه:")
Mobina ❤
۱۰ آذر ۱۳:۲۲

مگی چیه انقدر میگمش تا بگیر پس بگو

RM. kiute.ARMY

نوموگم*-*
KİM JULIET
۱۰ آذر ۱۲:۳۱

بخشیدم ^_~ 

 

😂😂😂

 

فکر خوبیه ولی یه چی بگم؟؟؟...

 

شاید باورت نشه ولی... 

 

تریسام جاست ویمینکوک :-* 

 

اصا منو تیکه پاره هم بکنی بازم جاست ویمینکوک🙃

 

لامحصب انق به هم عاشقانه مینگرن که منی که ذهن منحرفی همچو ایشون دارم(پ.ن: منو میگه🙂) دهنم وا میمونه و دیگه بقیشو خودتون بنگرین.. 🤐

RM. kiute.ARMY

جون😂

اخ گفتی😂😂 ویمینکوک خداست اصلا
ویمینکوک مرز هارو جابه جا میکنن😂
Mochi. MC
۱۰ آذر ۱۱:۳۰

با رگباری از تیر داری میزنی ب قلب من ددی متوجه ای؟ 

RM. kiute.ARMY

میانهT^T
yara :)
۱۰ آذر ۱۰:۵۴

عاممم نویسنده..میگم ی چیز...

 

ورژن سپ را نیز میزنی؟( با چشمان مظلوم خیره شن و جمع شدن اشک)🤧

 

میدونم ممکنه سپ شیپر نباشی اما داریم اینجا از بی سپی جون میدیم بش میخوره داستان فوق العاده کفو خون قاطی کنی باشه از مقدمش  مشخصه ....پس میشه ورژن سپ رو هم بزنی؟؟؟ دمت گرررررررررررررم🤩

 

احوال ددی اینا؟🙌🏻💜

RM. kiute.ARMY

من شرمنده ی سپ شیپرام:">

سلامتی امن و امان*-*
من
۱۰ آذر ۱۰:۴۸

سلام ددی

چطور مطوری؟؟

دلم تنگولیده بود خیییییلی وصت بود نیومده بودم

ددی میدونی خیلی ماهی😘

اصن با اینکه ندیدمت ولی حس میکنم خونت خیلی خوشبو باشه

راستی ایکیگای نیومد؟نمیاد؟

ددی اسم کاربریم رو عوض کردم ببنیم میفهمی کیم؟

یه راهنمایی هم بکنم از من تو کل سایت فضایی ها فقط یه دونه هست😊

 

 

#تشخیص هویت

RM. kiute.ARMY

سلام ژیگرم*0*
ماه ک تویی جان دلمT^T
ایگو قابل نداره😂
نچ:"(
ومپی؟*-*

Crazy
۱۰ آذر ۱۰:۴۴

ددی حواست هست من خیلی منحرفم 🤦‍♀️😂 

دیگه خودت منظورمو بگیر 

یادته که چه جوابی دادی ؟ 😂😂

RM. kiute.ARMY

من یادم نمیاد شام دیشب چی بود😂
KİM JULIET
۱۰ آذر ۱۰:۱۸

ای جااااااااااااااااااااااااااااااان

یه یونمین جدیددددددددددد

یکی منو گیرههههههههههههه

نونا... چرا انق بدی؟

چطور میتونی با احساسات من بازی کنی؟ 

نمیبینی الانشم دارم جرقه میزنم؟؟؟ *از خوشحالیه*

 

 

فقط یه چیزی....

منه بدبخت بین یونمین و سپ و هوپمین گیر کردم...🥲

چرا این سه تا انق ریلن که من باید بینشون گیر کنم؟؟😐

نونا....... هلپ مییییییییییییییی🤯🤯🤯🤯

RM. kiute.ARMY

نونا گونا داره ببخششT^T

سپمین مگه چشه؟😂 تریسام بزن نه سیخ بسوزه نه کباب
Crazy
۱۰ آذر ۰۹:۵۶

ددی این دبیر ادبیاتمون هر جلسه امتحان میگیره اونم در حد تیزهوشان 😭😭😭😭

چرا یه رئیس مافیای خوب نمیاد منو بدزده بعد بگه یا بیبی من میشی یا میکشمت 

منم که اصلا دلم نمیخواد ولی از مجبوری قبول میکنم 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اره چون جونت رو دوست داری مجبوری😂
مارو نهایتا یه بد بخت بدزده جیبمون رو خالی کنه در بره😂
Mobina ❤
۱۰ آذر ۰۹:۴۱

Suga جدی واقعا از بایسم سپ با حیمین شی شت 

ددی واقعا با این که بیشتر از چند ماهه که اینجا پلاسم نفهمیدم فرصت یعنی چی من یادگیریم عالیا پس بگو؟

RM. kiute.ARMY

چیز خاصی نیست اصلا برات مهم نباشه😂
Kang ros(Dadmoon Shipper)
۱۰ آذر ۰۷:۲۳

ددی

تورخدا بهم یک قلم اتنا بدهععه

:_) 

نه نمیخواد خودم میگردم پیدا میکنم من قهرم تا وقتی نامی واقعی کوک رو ببوسههههههه

 

RM. kiute.ARMY

هعی...
نامجون تا اطلاع ثانوی قراره جفتک بندازه تو فیک:">
Crazy
۱۰ آذر ۰۲:۵۵

😐

 

 

 

خیلی جالب بود 🙂

 

💜🖤

 

دیگه الان باطریم تموم شده 😑

RM. kiute.ARMY

بزنمت شارژ؟😂
Gaul JK❤
۱۰ آذر ۰۰:۳۵

یکی میگه بیاد بخونمش

منم چون بخشنده میرم بخونمش🤚🏻

RM. kiute.ARMY

جون😂
رامن موگوله
۰۹ آذر ۲۰:۲۹

فرست؟ 

 

سکند؟ 

 

؟

RM. kiute.ARMY

نچ0_0
ARMY
۰۹ آذر ۱۹:۵۳

مرسی این فیک به معنای 

واقعی خیلی قشنگ بود 

مرسی از نویسنده به خاطر فیک

یونمین که کلی براش زحمت کشیده 

💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو عزیزدلم ممنون*^*
Mochi. MC
۰۹ آذر ۱۸:۱۹

جووووووووووون

RM. kiute.ARMY

عفففف شق😂
لیندای اعظم
۰۹ آذر ۱۷:۴۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********هههههههههههههههه

من اومدمممممممممممممممممممممم

بی تربیوت کوشاییییی؟؟؟

RM. kiute.ARMY

*خود را به زمین میمالد
*چشمانش را با تف خر میشوید
اینی ک من میبینم لیداعه؟:")
همون لیندا بانوی اعظم؟
همون سلطان قلب ها؟
همون یار قدیمی؟
همون عشق صمیمی؟
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!
لینداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!!
ثقابعثقلبعسلعبنسث
Army°°♡
۰۹ آذر ۱۶:۱۳

ددی من همیشه عادت دارم کامنتای قبلیمو بخونم:

با خوندن بعضیا میگم این چه چرت و پرتی بود که گفتم و به خودم فوش میدم.

با خوندن بعضیا خجالتی و معذب میشم‌.

با خوندن بعضیا زرت و زرت میخندم.

باخوندن بعضیا گریم میگیره.

با خوندن بعضیا به خودم میگم انقد نخود هر آش نشو؛انقد خودتو مسخره نکن.

با خوندن بعضیا خوشحال میشم

با خوندن بعضیا میگم جون عجب چیزی گفتم و دستای خودمو میبوسم:/😂🤦🏻‍♀️

با خوندن جواب های بقیه هم خرذوق میشم و دور خودم و کل اتاق و خونه میچرخم.بخصوص وقتایی که ددی بهم میگه کیوت.اصن نمیتونم خودمو کنترل کنم.قشنگ اکلیل ازم میپاچه بیرون‌‌.

کام(مخفف کامنت؛منحرف نباشید)های بقیرم میخونم و حال میکنم.گاهی اوقات هم میگم کاش من اینو گفته بودم.

رو نرو سمیه و دوست دارمِ ددی هم کراش دارم بدجور‌!

گاهی اوقات بیشتر از اینکه فیک بخونم درگیر کامنتام اونم با این همه درس و مشغله...همچین اسکولِ سر خوشی هستم من.

ولی آره خیلی خیلی حالمو خوب میکنه و قشنگ شده کار هر روزو هر دقیقهو هر ثانیَم:)

تنها دلخوشیم و تنها امیدم بنگتن و سایت شماس که خودش یه دنیا و بیشتر می ارزه...همین باعث میشه به این زندگی سه هزار نقطه ای ادامه بدم پس بخاطرش هرچی تشکر کنم بازم کمه...

ممنون که اجازه میدید حرفامو که هیچکس نمیخواد بشنوه بزنم...

ممنون که جایی رو ساختید که بتونم درد و دل کنم و خودمو راحت کنم...

ددی ممنون که انقد با حوصله کامنتارو میخونی و جواب میدی حتی حرفهای منو که انقد مسخرن...

ممنون از تموم نویسنده ها که با هر کارشون مارو به دنیای دیگه ای میبرن...

ممنون از هرکسی که این پیامو میخونه...

و در نهایت ممنون از همه:)

 

بمونید برامون🙈💕

فایتینگگگگگگگگگ💪🏻

RM. kiute.ARMY

تو هرچیزی ک میگی همونا خاص و قشنگت میکنه عزیزدلم:")
من آینه ی تو ام و بازخورد خودت رو نشون میدم...
وظیفه امونه تا پشت هم باشیم و هم رو تنها نزاریم*^*
دوستتتتتتت دارمممممممممممم گوگولکممممممممممممم^0^
Yoonmin lover 13
۰۹ آذر ۱۴:۴۹

وای ددی دقیقا منم این سوال رو پرسیدم و همین جواب یونگی رو دادم 😐

البته دیالوگ فیکشنم بود 😐

بادی سواپ یعنی چی ؟

RM. kiute.ARMY

احسنت😂
جابه جایی دو روح با دو جسم*^*
روح من بره تو بدن نامجون نامجون بیاد تو بدن من...هق:")
Reyhaneh
۰۹ آذر ۱۴:۴۰

فرست یا سکند😁

RM. kiute.ARMY

نچ😂
AZIN :)
۰۹ آذر ۱۴:۲۲

بادی سواپ چیست؟

 

RM. kiute.ARMY

جابه جایی روح دو جسم باهم*^*
مثلا صبح بلند شم خودمو تو بدن یه شیر ماده ببینم و روح اون شیر ماده تو بدن من باشه
Kim Miya
۰۹ آذر ۱۴:۱۴

عررررررر برشی از داستانش عررررر یونمین 

به به اسمات

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*
Maria(Rosiko shipper) 💜💛
۰۹ آذر ۱۲:۳۸

خیلی قشنگ بود.سافت گشتم😍

یونگیا پسرم بهت افتخار میکنم.

منتظر نوشته های بعدی آت هستم.

(ددی خدایی سرت خیلی شلوغه ها.حالا من دوتا دونه کارو نمی تونم تموم کنم🤦🏼‍♀️)

 

RM. kiute.ARMY

کنچانا عزیزدلم*^*
💛💜H.h Kookmin💜💛
۰۹ آذر ۱۲:۳۷

منتشر شدددد

آم ددی یه چیزی

یونگی: دوست ندارم

۱۲ سال قبل....

میشه اینجوریش کنی؟

و اینکه آخرش میشه قبل از :

"یونگی: نه موسیقی رو دوست دارم نه نفس کشیدن رو"

این جمله بالا قبلش بنویسی "پایان فلش بک"

بیزحمت اگه میشه این کارو بکن

بوس بوسسس

RM. kiute.ARMY

الان درست شد؟*^*
bts love
۰۹ آذر ۱۲:۱۴

حرفی ندارم واقعا حرفی ندارم فک کنم بدونید چرا سکوت میکنم

و اینکه به هر حال نویسنده براش زحمت کشیده من که یونمین نمیخونم ولی امیدوارم یونمین شیپرا لذت ببرن و اینکه امیدوارم نویسنده ورژن سپ بزاره البته یونگی تاپ ممنون☺

RM. kiute.ARMY

هعی😂
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۰۹ آذر ۱۲:۰۴

ددی انگست چیه؟

RM. kiute.ARMY

بدبختی
Minel Ot7
۰۹ آذر ۱۱:۵۰

این خیلییییی کیوت و سافت بودددددد🥺🥲

*از اینکه پارتی دارم و تونستم اینو قبل از منتشر شدنش بخونم خیلی خوشحالم😂💗*

 

RM. kiute.ARMY

ادم حس وی ای پی بودن دست میده😂
nilithejooje nilithejooje
۰۹ آذر ۱۱:۴۲

خیلی خفن به نظر میادددددددددد

عرررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

شک نکن:">
great saboteur
۰۹ آذر ۱۱:۲۲

عررررر یونمین حتما داستانش عالیه💜

RM. kiute.ARMY

بسی*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان