BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Heart Hacker

 

 

نویسنده Hh
کاپل اصلی نامجین
کاپل فرعی سپ . ویکوک
ژانر رومنس . هیبرید . اسمات . لیتل انگست
محدودیت سنی +18

 

🎬Teaser of shot🎬

⚫️ CLICK ⚫️

 

خلاصه:

دستای لرزون نامجون که اسلحه رو نگه داشته بودن نگاه کرد و بلند خندید: چرا شلیک نمیکنی ها؟ بزن دیگه من منتظرم

نامجون دستای لرزونشو پایین آورد و آهی کشید: نام...نامجون... خوبی؟ چیشده؟

نامجون سرشو بالا آورد و با بیچارگی به جین نگاه کرد: اون پدرمه

 

🍂❣️DOWNLOAD❣️🍂

 


 805_vpfe.png

۱۹ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
SARINA
۰۲ بهمن ۰۸:۲۲

ددی میشه بیشتر از کاپل یونکوک تهگی مین یون کلا یونگی باتم بدین نیس خیلی کمه کوکگی یا یونکوک که کلا نیس *گریه*

 

RM. kiute.ARMY

بخدا منم میخوام اما گشتم نبود نگرد نیست:")
نمینویسن بخدا:")
...
۱۴ آذر ۲۱:۱۰

عاشق فیک هاتم استعداد نویسنده گیت عالییه

RM. kiute.ARMY

تاج سر ک میگن شومایی هاT^T
نرگس
۰۶ آذر ۲۲:۲۹

عاشق ابن رمانممممممم عرررر

RM. kiute.ARMY

گوشت شه ب تنت💃💃💃💃
Jinie
۱۵ مهر ۰۱:۰۱

برای این سایت و فیکای نویسنده فقط عر زدن جایزه 

RM. kiute.ARMY

ما نوکرتونیم دربستT^T
💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜
۲۹ خرداد ۰۰:۴۹

دد تولو خدا بگو چه جوری بقیه ی فیکاتو بخونم؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

فیک های من یا کلا فیک های سایت دلبرم؟:">
مهلا
۱۵ خرداد ۱۸:۴۷

سلام من یه هفته ای میشه که این سایت رو پیدا کردم فکر کردم ایمیل میخواد وگرنه کامنت میزاشتم 🥺🖤❤️

RM. kiute.ARMY

سلام کیوت من*0*
به به خوش اومدیییییییییییT^T
عیبی نداره دلبرم همه اولش همین فکر می کنن😂
Army girl
۲۱ اسفند ۱۱:۰۵

میگم چطوری میشه خوندش؟فقط خلاصشو نوشته.

RM. kiute.ARMY

دانلود رو بزن عزیزم*^*
یک نیو ارمی:")
۲۶ بهمن ۱۰:۰۵

سلام ددی
جونننن چه فیکی بود😂
بسی زیبا بود*.*
فقط یه سوال :"( حین تو کدوم ام وی مثل پوستر لباس پوشیده بودههههه؟؟؟

RM. kiute.ARMY

قابل نداره*^*
سیزن گریتینگ 2022
Figxiyditdit
۲۳ بهمن ۱۸:۱۲

نامجیننننننن میخواممممممم

چرا فقط تهکوک اپ میکنید؟*-*

RM. kiute.ARMY

بخدا فقط بهمون تهکوک میدن اگرنه ما از همه ی شیپ ها میزاریمT^T
یه بدبخت تازه وارد:/
۲۲ بهمن ۱۹:۴۰

هلو چطوری:')؟
دوستم سایتو معرفی کرده بود یه ماه پیش...T-T
منم به سایت معتاد شدم 😂
این فیک...قلمتو میپرستممممممممم:')

عام...و من فیک نوشتم و مینویسم برای دل خودم :')
خواستم ببینم این بنده ی حقیر چگونه می تواند توانایی نویسندگی اش را به شما نشان دهد؟-
تازه تیزر و پوسترم درست می کنمT-T
تنکس ددی3>

RM. kiute.ARMY

های لاوم تو خوبی؟*^*
اها پس ساقی داشتی😂

اوه به به*^* برو بزن روی منوی خانه و سه تا پست اول سایت رو بخون قشنگم
Agust D
۲۱ بهمن ۰۰:۱۹

منه بدبخت تازه دیروز این سایتو رو.پیدا کردم در حالی که بعد از درو کردن واتپد و پیدا نکردن هیچ فیک نخونده ی دنبال راه کار بودم با خودم گفتم شاید باید بچسبم به درس فاکی که این سایتو و پیدا کردم و دیگه تمام😐

راستش بخواین تا حالا جایی کامنت نکردم تو کل زندگیم حتا تو واتپد درو شده که کاملا سایلنت ریدر بودم ولی به راه راست هدایت شدم البته بیشترش بخاطر این بود که ایمیل این کوفتی ها رو نمیخواست وگرنه خیلی جاها دلم میخواست کامنت بزارم😑

از من گشاد چه انتظاری دارین که دو ساعته دستشویی نرفتم چون نمیتونم از پتو دل بکنم😑

مثانم بیحس شده😐

فاک توش🖕🏻😑 

چرا تلپورت نداریم ما😑

RM. kiute.ARMY

الان احساس گناه میکنم...هق😂😂
نه اینجا راحته ایمل هم نمیخواد😂😂
مادر کلیه گرونه برو:|
چون اون موقع برای گوزیدن هم از تلپورت استفاده میکردیم از بس بی جنبه ایم😂
Anita
۱۹ آذر ۱۱:۱۲

ددی هیچوقت نمیتونم تورو یه دختره ۱۸ ساله ایرانی تصور کنم نمیدونم ولی فکر میکنم مثل یه مدل خوشگل و درخشانی 😍

RM. kiute.ARMY

درخشان که نه منو خجالتم ندهT^T
Paniz⁷
۱۶ آذر ۱۹:۲۴

وای این خیلی خوب بود فقط... 

هم کمدی بود هم رومنس.. 

قلمت خوب بود..

خلاصه که خوب بود:)😂

اونجاهایی که مثل سکانس های پشت صحنه فیلما میگفتی خیلییی خیلییی دیگه جر بود 😂 

و من کسی رو ندیده بودم اینجوری کنه..

باحال بود😂

فایتینگ اچ اچ شی...

RM. kiute.ARMY

فایتینگ متقابل*^*
... anashid ...
۱۶ آذر ۱۳:۰۶

جدی جدی عررررر حالا بیا وسط دست دست💃😂

RM. kiute.ARMY

حالا دست دست دست زندایی اقدس😂
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۴ آذر ۱۳:۰۹

F/A شی

وای مرسی مرسی مرسییی

در مورد درخواستت هم قول نمیدم که به زودی بنویسم چون باید ایده ی ساختمان داستان بیاد ولی اگه تونستم چشمممممم

فقط یه چیزی

مثلث عشقی باشه یا همون حالا ۷ ضلعی عشقی؟ که چند نفرشون شکست عشقی بخورن؟

یا سون سام باشه؟

واقعا نوشتن سون سام که هیچ تریسامم از عهده من خارجه

ولی منظورتو بگو حتما

RM. kiute.ARMY

F/A 
Mobina❤
۱۴ آذر ۱۲:۱۸

پاپا الان چیکار کنم

اخه مست بودم  چیزی نمیفهمیدم

پسر خوبی بود اما به تیپ من نمی خورد الان چیکار کنم

RM. kiute.ARMY

ام واقعا اگه خودم تو این موقعیت بودم به روی خودم نمیوردم😂
F/A
۱۳ آذر ۱۹:۴۸

این وانشات مرگ بود

ب معنای واقعی کلمه مرگ بود

مح عرررررررر

🙂🙂🙂🙂هق بسیارررر بسیاااار زیبا بودددد

مح عاشق سپش شدم واییی تصور گربه ی پوکر با یه پوزخند خیلی مرگههه پشمام پیچ خورد

تهکوکش عرررر چرا من هر دفعه با فکر کردن ب کوکی با گوش خرگوش خون دماغ میشم؟

لامصب خیلی کیوتهههه

خیلی دوست داشتم جین هم تبدیل ب هیربید میشد

واییی اصلا موخام خودم تبدیل ب هیربید شممممم موخام گربه ی سیاه شمممم

لامصب عررررررر

مح هنو زندم؟ نفس میکشم؟؟؟؟

اونیییی تازه امتحان زبان فاکیم تموم شده و من و دوستم ریدیم......

😭😭😭😭 معلم زبانمون خیلی سخت گیرههههع

یه پیام هم ب اچ اچ جان دارم:

من یه داستان موخام با یه کاپل خیلی خاصصصص

خب مثلا شیش تا پسر که عاشق یه نفرن مثلا همه ی اعضا عاشق جیمین بشن 

واقعا دلم ازین کاپلا موخواد

ازین شوجو ها

اسمش شوجو بود دیگه نه؟ چند نفر عاشق یه نفر میشن

با ژانر فلاف اسمات کمدی   

یبار خواب همچین فن فیکی رو دیدم ولی داستانش درست یادم نمیاد فقط یادمه خیلیییی عررررررر بودددددد  میشه یه فن فیک یا وانشات بنویسی با این ژانر؟ حالا بعد امتحانات یا موقع تعطیلات ولی من واقعا میخامش و عاشق قلمت شدمممم

RM. kiute.ARMY

حالا من از فیک های مثلث عشقی دار و عشق و تو عشق واقعا خوشم نمیاد😂 بدم نمیاد اما واقعا خوشمم نمیاد
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۳ آذر ۱۵:۱۵

ساری:) شی

مرسی عزیزممممم 

Crazy شی

اسمت=کراش

کامنتت= مرگ

تعریفات=عوفففف

مرسیییی عزیزمممم

Kim Miya شی

اهم

بله

فقط ببخشید که نامجینش اسمات نبود دلیلشم گفتم:") ولی مرسی💜♥️

عاقد نامجین🤧 (شی؟)

اره خوب از وسط داستان ورداشتم که چیزی نفهمین و ترغیب شین واسه خوندش خواهش عزیزمممم

bts love شی

سپ دوست داری نه؟ منم

سپش اسماته😂😂

لونا شی

چقدر خوشحالم که یکم از دلتنگیتو برطرف کردم:)

Minsana شی

مرسییییی واقعااااا منم پرپل یوووو بوراهههه💜💜

* آب روغن قاطی کردن

*کف و خون بالا آوردن

*رنگین کمون گریه کردن

*اکلیل ترشح کردن

* کوباندن خود به در و دیوار

* رگ زدن با چاقو اسباب بازی

Army°°♡ شی

جون بابا😂

Anita شی

موافقمممممم نامکوکای دددی عالیننننن زت،لزلت،یلخیلخ،،خبیبخگسبخنسبنخبس

ددی

تشنج کردم:) 

عرررررر سجخمینیخعسیخعیلخگخبسخگببگخگهفس

RM. kiute.ARMY

ساری:) 

Crazy

Kim Miya 

عاقد نامجین

bts love 

لونا

Minsana 

Army°°♡

Anita 

Mobina ❤
۱۳ آذر ۱۴:۵۴

پاپا رفتم بار تا به حالم هوای خودم برکزدم یه روز شد فقط ی چیزای یادم اومد

نم..‌ام....چیزه

یادم اومد یکی بهم تجاوزکرد

RM. kiute.ARMY

نباید میزاشتی میکرد:|
Reyhaneh
۱۳ آذر ۱۱:۵۰

هعی 

حالا چرا شو بیخی 

سگ اینه 👈🏻🐕 به عبارتی اینه 👈🏻👩🏻 ینی بنده 

RM. kiute.ARMY

نه دور از جون عه:|
Namjoonii
۱۳ آذر ۱۰:۳۹

سلام من اومدم دوباره درباره بدبختی هام حرف بزنم../=

چرا هروقت میام سایت چرت و پرت میگم..

ولی ببین شما بگو این ظلم نیست ک تمام کارای خونه رو من انجام میدم بعد میشینن بخاطر ی اشتباه کوچیک مسخره میکنن به همه میگن یا هرچی؟

بخاطر نمره‌م ب بابام زنگ زدن و بعدش اون همه جا جار میزنه که حواست باشه تو فلان کردی نمرت فلانه..

اینو ب همه میگ و گفته ..

یا اینکه مامانم جلوم خوب  رفتار میکنه و پشت سرم با خاله‌م حرف میزنه و میگ ک خواهرم درس میخونه و من اینطور نیستم؟(:

بخدا من کار بدی نکردم..

ک همه ازم بدشون میاد باورکن🥲

بخدا هوای اون خواهرم رو بیشتر دارن_انگار نه انگار ی بچه دیگه‌یی دارن🤣🤧

یکی نیست بیاد بم بگه سرمون درد گرفت بیا پایین🤣🥲

روز تولد جین اومدم عر زدم وای

RM. kiute.ARMY

عزیزدلم مشکلی نیست هر کدوم از پست های این وب متعلق به خودته*^*
درک میکنم:)
میدونی همیشه همین بساط هست. مهم نیست تو خودتو بکشی و حتی بر فرض مثال المپیاد ریاضی مدال بیاری...باز هم همین آش و همین کاسه اس
بعضی چیز ها عوض نمیشن. تقصیر تو نیست به هیچ وجه ! پس فکر نکن مشکل از توئه
اصغر گلی که آرمیه
۱۳ آذر ۱۰:۱۶

سلام 

میگم فیکشن فضول جی وون هیچ وقت ادامش نمیده؟

چرا دیگه توی سایت نیس؟

گفت که مینویسم و ادامش هم میده 

من خیلی دوسش داشتم و کلی هم طرفدار داشت

چرا اخه؟ حداقل فولش نمیکنه بعدا بزارید توی سایت؟؟؟😭😭

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه کاملا متوقف شد:")
Minsana
۱۳ آذر ۱۰:۰۲

ددی یه وبتون بود اسمش sinner بود اون به دیار باقی شتافت؟

RM. kiute.ARMY

اگر خدا بخواد یه خبرایی ازش میرسه*-*
Reyhaneh
۱۳ آذر ۰۸:۵۵

فرست؟

یا سکند

من فقط میخوام الان که یه چند روزی هست تمام غمای دنیا ریخته رو سرم شاد شم 

حتی اگه نبودم هم بگو بودم من راضیم (مث سگ دارم واق واق میکنم)  

RM. kiute.ARMY

نچ:">
چرا غم؟:"(
دور از جون سگ چیه-_-
Anita
۱۳ آذر ۰۸:۵۰

من خیلی نامجین وویکوک دوست دارم ولی هیچی مثل نامکوکای ددی نمیشه

RM. kiute.ARMY

الان ددی مرد که:">
Army°°♡
۱۳ آذر ۰۸:۳۳

نامجینو ببین جون بابا...

RM. kiute.ARMY

خودتو بلرزون دادا
Crazy
۱۳ آذر ۰۸:۱۵

ددی موزیک ویدیو جدید استری کیدزو دیدی؟ 

فیلیکس روسری سرش کرده بود خیلی کیوت شده بود 🥺

( دیگه از وقتی جیمین و جاستین بیبر اینکارو کردن همه جا مد شده ) 

بنظر من که خیلی خوب میشه آقایونم حجاب کنن چون من با دیدن موهای هیونجین از راه بدر میشم 😂😂😂😂 

RM. kiute.ARMY

برای همین کریسمس بود اره؟*^*
وای جر واقعا باهات موافقم😂😂😂
Minsana
۱۳ آذر ۰۸:۰۵

فلق العاده بوددددد خیلی خوب بود به تموم کاپل های مکمل به یه اندازه نقش داده بود و کامل اصلی کاملا بویلد بود ..... خیلی قلمت روون و خوبه 

کار هایت را بسیار دوست میدارم 

و به شخصه رو اون قسمت هایی که از داستان میاد بیرون و میشه صحنه فیلم برداری فوق لععاده اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

خیلی خوب بود 

۳ صبح بیدارم و دو بار خوندم این وانشاتو .... خیلی زیادی خوب بود 

دمت گرم 

ملودی من هم خیلی قشنگ بود اونو هم امروز خوندم 

بوس بهت 

پرپل یو 

راستی 

سلام دددددددددددیییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

مرسی از حمایتت جیگر جان*^*
لونا؛
۱۳ آذر ۰۲:۴۸

چقدر دلم برای خوندن وانشاتای ویکوک تنگ شده بود:)))

RM. kiute.ARMY

ایگو:">
لونا...آشنایی برام
bts love
۱۲ آذر ۲۳:۴۷

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر همین که کاپله فرعیش سپه خوبه همین که یونمین نیست جایه شکرش باقیهههههههههههههههههههههه عرررررررررررررررررررررررررر برم بخونمممممممممم هوووورررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

بعله😂 بالاخره سلیقه است
عاقد نامجین🤧
۱۲ آذر ۲۳:۴۲

سعی میکنم از مقدمه چیزی بفهمم ولی نمیتونم:/

#شلمغز

ولی انصافا دستتون درد نکنه هرسه کاپل مورد علاقممممممممععرررررردرنیویمیکبکزتیتتسدسپبپرمرملتبایادیپزمرمکسکسپیدبدبنرنرمزمیمپسدیذبترنرهزنینییدیذدبدلتنرنرنژمیندیدبدلترنرننبمیمیپیدذذاتزننیمسنسپدازتتزنیمنسپیدباترتزنژهخسخصحصححزخزنبتیدپصوووطچطکژکزمنبتثدثپوشوطمژزمنزنبتبدیپپیوسمسممزنرتبتیپثپیومیمژمززننز

RM. kiute.ARMY

خوب یجورایی باید مبهم باشه ک ریدر وسوسه شه برای خوندن*^*
Kim Miya
۱۲ آذر ۲۳:۱۶

اهم 

نامجین 

اسمات

هیبرید 

*زدن وانشات به زیر بغل 

الفرار

RM. kiute.ARMY

نرو سمیه بزار منم بیام😂
Crazy
۱۲ آذر ۲۲:۱۷

کاورش = کراش 😍

کاپلش = عشق 🖤💜

ژانرش = عوووف 😈

خلاصش = قلبم 💔🥺

حالا با این ترکیب بیا وسط 😂👏

 

RM. kiute.ARMY

اصن مست مستم کن شاتو ببر بالا بزن به چشم ما فیک خوانم بکن😂تو عالم فیک خونی امشب شب آپ هاست
ساری:)
۱۲ آذر ۲۲:۱۳

اک ولی این فوق العاده:) 

من عر 

من مرگ

گاد

کیلمی

این یکم زیادی خوبه:))) 

RM. kiute.ARMY

هعی:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان