BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Black

7_6zmh.png

  

نویسنده VK–Cheri
کاپل تهکوک فرند شیپ
ژانر انگست . سد اند
محدودیت سنی ندارد

  

مقدمه:

وقت خداحافظی رسید اما..

من خواستار خداحافظی نبودم! 

  

🚬🖤⚜️DOWNLOAD⚜️🖤🚬

 

805_vpfe.png

۲۱ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Qaz
۲۱ اسفند ۱۸:۵۲

سیاه...درد...نابودی...غم...تنهایی......اما..در عین حال...عالی...واقعااا عالی

کاش کلمه ای برتر از عالی و بهترین و شگفت انگیز داشتیم...اونموقع شاید میتونستم حس واقعیم رو بیان کنم

بهت افتخار میکنم Vkook.Darya...باعث افتخارمه که خواننده داستانت بودم...داستانت کوتاه بود اما، پر بود از دلتنگی..

دلتنگی که شاید معدود نویسنده هایی مثل تو بتونن به این زیبایی و دردناکی توصیفش کنن

واقعا ممنون بابت داستانت💙 بیصبرانه منتظر کارهای بعدیت هستم...آی لاب یو و فایتینگ😃💚

 

( احساس میکنم زیادی تاریک نظر دادم😂...به خدا داستان خیلی تاثیرگزار بود خووو😢😂)

RM. kiute.ARMY

اما قشنگ معلومه از ته دل شات رو خوندیT^T
BJYX
۲۰ اسفند ۲۳:۰۶

جیهوپ بود نه؟ 

و منی که در هر صورت در اشکهایم غرق شدم

خیلی عالی بود 

نویسنده جان من نصف کاراتو خوندم و خب باید بگم کارات محشره 

خب با اجازتون میرم پیش افق پسرم همونجا هم غرق میشم 

واهاهاهاهاییییییی چرا آنقدر قشنگگکگگگگ 

ولم کنید جامه بدرممممم

 

RM. kiute.ARMY

جامه ندر هوا سرده یخ میکنی مادرT^T
Agust D
۲۵ بهمن ۱۲:۱۱

*از همینجا به نویسنده در جواب مقدمه*

بای بای👋🏻😐

RM. kiute.ARMY

جر😂😂
مینی
۱۱ بهمن ۰۰:۲۲

پیچ در انستا دارین یا نه

RM. kiute.ARMY

نه لاوم نداریم*^*
salvArmy
۰۶ دی ۱۱:۲۱

اما دیگه تموم شد..بغضم ب پات حروووووووم شد..روز از نو روزی از نو ای یار👩🏻‍🦯

RM. kiute.ARMY

گریه کن گریه قشنگه...
گریه سهم دلتنگه:">
Fateme
۲۲ آذر ۱۰:۵۹

هقققققققق خیلیییییی بد بووود اصا منم حالم بد شد داشتم میخوندمشششش هوسوکیییی چرااا جی هووووپم هقمممم هققققق

 

 

 

نویسنده عالی بود....لعنتی عالیییی عه قلمت

RM. kiute.ARMY

غروب پایززهههههههه دلم غم انگیزههههه:">
اوا اوا
۲۱ آذر ۱۶:۰۱

خاله ؟کی بود مرد؟ زخدا نکنه ولی چون اسمی از هوسوک ننبود احساس کردم اونه اهههه یکیم عالی بود

RM. kiute.ARMY

تچکراتT^T
Mobina ❤
۱۸ آذر ۱۰:۵۲

اگر امکانش هست پلیز اسمات صوتیم بزارید

پاپا قبول کن به نگفته ها

RM. kiute.ARMY

اسمات صوتی بزارم که دیگه باید بساطمو جمع کنم اگرنه شهرداری جمعم میکنه😂
Black Rabbit
۱۷ آذر ۱۵:۰۰

عه :> خب پس هر وقت تونستی بوخون ... دوس داشتم نظرتو بدونم :)

RM. kiute.ARMY

البته ک باعث افتخاره از خدامم باشهT^T
YUKU
۱۷ آذر ۰۸:۵۱

اهههههههههههههههههههه

چتونهههههههههههههههههههههههههههههههههه قبول نیس

چرا اخهههههه

مگ ما ویکوک شیپرا چ گناهی کردیممم

چرا این همه سد اندددددد

ننننخثثثثثثیصهخئصصنثدیرخهبنیخهبثدیثخهههههههدزیهصدثرثنئدثصنئزسهههئسهیهه

من هنو ااز اون تهیونگ مراقب چشات باش... بلا بلا بلا موندممممممم

نمیکشمممممممممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

میانه:">
Kim Miya
۱۶ آذر ۱۱:۴۱

دد چرا بعضی وقتا پست وبتونم نیست میشع ؟😑

پیداش نمیکنم💔

RM. kiute.ARMY

اخه من میزارم انتشار در اینده😂
Black Rabbit
۱۶ آذر ۱۱:۳۴

اره ... تو وات فرستادم

ندیدیش؟

RM. kiute.ARMY

*کوبیدن سر ب پایه ی مبل:")
پیویم تو وات ترکیده! عملا 60 تا پی وی دارم:")
Black Rabbit
۱۶ آذر ۱۰:۵۲

اوم ددی لیتل دالو واست فرستادم خوندیش :>¿

RM. kiute.ARMY

نگو ک تو وات فرستادیش؟:")
Crazy
۱۶ آذر ۰۸:۵۰

اخه چرا تهکوکا رو ریختن تو سداندا 😢

من هنوز از دفعه قبل که با قلبم بازی کردن خوب نشدم 💔

خب دیگه روضه خوندنام تموم شد من برم بخونم 😂

RM. kiute.ARMY

قشنگ انگار کلا دیگه دست و دل کسی به هپی نمیره😂
دیتا
۱۶ آذر ۰۸:۱۲

فرستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
فرستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
سرش چه قدر عر زدم خحپرسیبذچشظثیفهخاجظدتثیفهادثلکهههلتنبتر.بسلدعهئٍلفغدصث۸حُٔغپ
هیییییییییییییییییییییی 

RM. kiute.ARMY

هق:">
reyhane army
۱۵ آذر ۲۱:۰۲

اومدم بخونم 

با اینک دوس دارم ولی نتونستم

سد اند نابودم میکنه 😭😭😭😭😭💔💔💔💔

RM. kiute.ARMY

الهی اره درک میکنم:"(
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۵ آذر ۲۱:۰۲

ویکوکککک دریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سداندددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

یاااااااااااااااااا

یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من خرذوق بید

یسسسسسس

 

RM. kiute.ARMY

نفس کششششششششششش😂
ela
۱۵ آذر ۲۰:۰۸

اول خواستم بخونم ولی وقتی دیدم محدودت سنی نداره نخوندم😂باید مثبت ۱۸ باشه تا بخونم

RM. kiute.ARMY

اهان بعله😂
Tikuشهید راه ددمون:/ (Army°°♡)
۱۵ آذر ۱۴:۳۴

من همین الانم شهیدم اینو که خوندم با لبخندی سصخلانه باز هم به آغوش مرگ رفتم و شهید گشتم:")

 

دیگه سد اند نمیخونم جنبه ندارم به خوداااا

 

هیققققققققققققققققققققققققققققق😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

شهادت خوبه بهت سهمیه میدن😂
Kang ros
۱۵ آذر ۱۳:۰۳

فرندشیپ:) 

این کلمه همه چیز را بیان میکند

RM. kiute.ARMY

ای جااااان😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان