BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن The Eight o ' Clock of Eighteenth of December

b14e5ca921b72ed10310b0c43b1e2e38f4ee8991r1-663-1024v2_uhq_bjlh.jpg

♡FULL♡

 

نویسنده KIM ACHA
کاپل کوکوی . یونمین
ژانر انگست . درام . فلاف . اسمات . هپی اند
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 103

   

مقدمه :

 «تهیونگ هیچ وقت فکرشو هم نمی‌کرد که ترک شدنش توسط جونگ کوک، برنامه ریزی شده باشه!

اون تا پای خودکشی میره ولی خودش نمیدونه که جونگ کوک قراره همیشه نجاتش بده!

بیرون اون در جونگ کوکی ٢۴ سالش منتظرشه...»

  

🐾♥️🍁DOWNLOAD🍁♥️🐾

   

 805_vpfe.png  

۳۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فردی اسکل و بدون نام-
۰۲ مرداد ۱۵:۰۷

چیز دیگه چیز

من با ادبم رک نمیگم تو خودت بفهم چیزو😔

چ لبخندایی از خودت در میاریییی

من مخم ته کشیدد😂

RM. kiute.ARMY

اهان بله بله متوجهم😔
لبخند های خاااااص برای توئه خاااااص😔
نفرما صاحب اختیاریییT^T
فردی اسکل و بدون نام-
۲۷ تیر ۰۰:۴۹

عیجون بابا 

عفف نگو چیز میشم😔

بحث ناموسی شد تقصیر مملکته تچ تچ

لبخندی ملیح تر از ملیح"

باشه ولی جوریکه ۲۴ ساعت اینجام کل فیکای کوکوی،ویکوک،سپ و نامجینو ۱۸۲۸۳۷۳۷۲۸ خوندم و وقتیم بیکار میشم میشینم کل کامنتارو میخونم😂😭

RM. kiute.ARMY

جووووون چی میشی؟😔
والا بخدا...اگرنه ما فط سرمون تو کتاب بود و کتاب تومون😔
*لبخند مونالیزا ورژن کوکب زن عمو
هرکاری میکنی حلالت باشه از شیر پدر حلال ترررر قربونتتتتتتتت برمممممممT^T
فردی اسکل و بدون نام-
۲۵ تیر ۲۱:۲۷

فودات 

واهای..مهربونیتو..واقعا وایب نامجونو میدی 

حس میکنم دارم با نامجون حرف میزنم ذوق گرفتممنیتشتثخسخص

یه امضا بده خوشگله 

چشمک زدن و لبخند شیطانی"

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسس*^*
من خاک پای تو و نامجونمممT^T
قربونت بشممم بهم لطف دارییییییT^T
با بوسه هام هم مهر بزنم؟😔
*لبخند د.یوثی
فردی اسکل و بدون نام-
۲۵ تیر ۰۰:۴۱

این مینی فیکشن..واقعا..واقعا خیلی خیلی جذاب و قشنگ بود:)

اولش..واقعا کاری کرد گریم بگیره..یعنی..شاید سد اند نبود..ولی چون موقعیتش خیلی شبیه به خودم بود واقعا..چجوری بگم..دست نویسندشو باید طلا بگیرم..میدونین..دلتنگی خیلی بده..بنظر من اینکه بفهمی کسی که دوسش داری مرده و دیگه روی زمین نیست خیلی بهتر از اینه که کسیو دوست داریو نمیتونی داشته باشیش..خیلی بهتره از اینکه اون یکی دیگه رو دوست داشته باشه و مال یکی دیگه باشه..خیلی بهتر از اینه که دلتنگش باشی و اون تو بغل یه نفر دیگست و به یکی دیگه عشق میورزه و پیش یکی دیگه خوشحاله..

میدونم ربطی نداره و دارم زر زر میکنم و مختونو میخورم ولی فقط اینکه قدر خودتونو بدونین و نذارین  قلبتون کاملا متعلق به کسی شه که فکر میکنین بهتون اسیب میزنه قدر خودتونو بدونین..خودتونو بیشتر از هر کسی دوست داشته باشین و اولویتتون فقط خودتون باشین..هیچ کس به اندازه خودتون دوستون نداره و لیاقتتونم نداره..قلبتونو به کسی که لیاقتشو نداره ندین..

فرشته نجاتتون فقط خودتونید..

مراقب خودتون باشین..و مهم تر از همه مراقب قلبتون..اگه قلب شکسته شه هیچ چیز نمیتونه درستش کنه..هیچ چیز نمیتونه جای درد و عذابشو بگیره..زندگی مثل کتابا نیست که همه چیز با پایان خوب تموم شه و همه نسبت به هم وفادار باشن..در طول یه رابطه هر چقدرم از طرف مقابلتون مطمئن باشید و خوشحال باشید ممکنه ضربه ببینید..قبل از اینکه قلب قشنگتونو به کسی بدین به درون اون فرد دقت کنین خودتونو دست کم نگیرین..شما یکی از قشنگ ترین خلقت های خدایین..مراقب خودتون باشین

واهای..زر مفت و بی ربط زدم..خجالت چیست..اصن چه ربطی به فیک داشتتصتشتصتتص😂😭(اسکلی)

RM. kiute.ARMY

ای جانم قشنگی از خودته نفسس:"))
ای جانم دردت به جونم:") پس یه دژاوو بود برات اره؟:"> هوم میفهمم...حسرت بدیه...ادم عقده میشه تو دلش که یکی دیگه دارتش اما تو نه:")
نه عزیزدلم نگو اینجوری صاحب اختیاری جانان اتفاقا حرف هات ممکنه به خیلی ها کمک کنه:) شک نکنT^T
هوای خودتون رو داشته باشید:")
درسته. احسنت...خیلی ممنون. واقعا لازمه همه یبا این جملات براشون گفته و تکرار بشه.
نه عزیزم نگووووT^T بیا بغلمممممT^T
یک عدد آرمی&-&
۲۳ ارديبهشت ۱۶:۳۶

ددی میشه تفاوت بین وانشات،مولتی شات،فن فیکشن و مینی فن فیکشن رو بگی بی زحمت؟:)♡

RM. kiute.ARMY

قبل از ارائه آموزش، مبلغ نود هزاد تومن را به ارسال زیر سامانه بفرمایید😔😂
زحمت چیه دورت بگردم رحمتههههT^T

وانشات: داستان کوتاه یک قسمتی؛ نوشتنش خیلی مهارت میخواد، اینکه یه سناریو بنویسی که هم منطقی باشه و هم جوری نوشته نشه که کش پیدا کنه و یا خیلی سریع تموم شه.
فن فیکشن: داستان تخیلی فن ها که با الهام از کاراکتر های آرتیستی که نویسنده طرفدارشه نوشته میشه. طولانی و در چندین قسمت یا حتی فصله.
مولتی شات: مقداری بیشتر از وانشاته اما کمتر از فن فیکشن چند قسمتی ئه بنابراین یه چیزی مابین این هاست و بهش میگن مولتی شات. (مولتی+شات= چند شاتی)
مینی فن فیکشن: نسبتا طولانی تر از مولتی شات اما بازم به حدفاصل یه فن فیکشن حداقل 300 صفحه ای نمیرسه؛ بنابراین یه مینی داستان کوچیکه و مثلا میشه گفت اگه یه فن فیکشن 40 قسمته، این مینی فن فیکشن 10 قسمته.
vickie
۲۱ اسفند ۰۲:۰۱

ددی سلاممم🌚☕اول از همه از طرف من اون دوست عزیزم marri خیلی خیلیییی تشکر بنما که منو از جهالت در اورد به تک تک نائنگی هایی که شوگا خورده قسم که خیلی دنبالش گشتم(ددی این لینک فیک توی سایت نیستش نه؟🤔) و مورد دوم اینکه...،ددی عزیزم ریپلیس رو پیدا نمی کنم میشه لطفا لینکش رو بزاری؟

و اما مورد سوم....ددیییییی به چه حقی انقدر خوبی ها؟!!! چرااا انقدر نتوانستنی هستی پدر؟! به مولا که مشتی هستی،برج میلاد خلال دندونته سلطان(ستون بتون،گفتم یه یادی هم از انابانو کنم😔☕)

 

RM. kiute.ARMY

سلام سلام!
ناح عزیزمT^T البتهههه!!
https://uupload.ir/view/[_army_area]_replace_full-unlocked_4p2w.pdf

به مولا داوشی...خرابتم...به این برکت قسم تف کن توش شنا کنم...تف کن گل بشمممم😔 (یه بانوی آرزو نامی هم جدیدا تفلد اعضا رو میتبیرکه ملسس😔)
Roza
۱۲ اسفند ۰۵:۲۲

وای واقعا این سایت مهشره همیشه دنبال یک جایی بودم که کلی فیک داشته باشه  و خب پیداش کردمممم

 

و اینکه من دارم یک فیک مینویسم و کانالی چیزی ندارم پیشنهادی دارین کجا آپش کنم ؟

RM. kiute.ARMY

محشر شمایی بانوی من عزیزدلییییی*^*

من در خدمت شما هستمT^T اگه مایل باشی همینجا آپش میکنیم!
منتها این پست رو مطاله کن.

me *
۱۱ اسفند ۰۹:۳۴

های من تازه سایتو پیدا کردم و خببب خیلییی خوبهههه

 

و یه فیک بود  تهیونگ پری دریایی بود بعدش عاشق کوک میشه ولی بعدش حافظه کوکو پاک میکنه میشه لینکشو بزارییی مرسییی🦋

RM. kiute.ARMY

های عزیزممممممم خوش اومدییییییی*0*

https://uupload.ir/view/92nk_the_mermaid.pdf/

بفرمااا!
marri
۰۸ اسفند ۱۶:۰۲

اره کریستال اسنو رو خوندم. و چقدرم سر یونمین و سپ گریه کردم..

RM. kiute.ARMY

درد خالص بود اون ساید کاپل لعنتیش!
marri
۰۷ اسفند ۲۱:۱۳

ددی در جواب به این دوست عزیزمون vickie بگو که اسمش Flames Mask بود..

اوایل دزیره شاهکارترین چیزی بود که میخوندم.. ولی الان این نام بُرده ی بالا رو میپرستم. 
و اینکه اگه فیکی خوندی که مثل اینا اسطوره بوده معرفی میکنی لطفا؟..

RM. kiute.ARMY

اووووووو!!

کریستال اسنو واقعا خیلی برا عزیز بوده. خوندیش؟T^T

vickie
vickie
۰۷ اسفند ۱۳:۴۷

ددی ددی ددیییییی..

یه فیکی بودش که الان پیداش نمیکنم اسمشم یادم نمیاد خواستم ببینم تو خوندی یا نه فیک کوکوی بود و تهیونگ رزیدنت بود،کوک و بقیه پسرا هم یه جورایی خلافکار بودن و توی یه سازمان کار میکردن(یه حالت رابن هودی که از پولدارا و خلافکارا میزدن😂🌚) به جز کوک بقیه پسرا و یه دختر که اسمش یادم نمیاد از پرورشگاه با هم بودن و بعد که بزرگ شدن میان سازمان که اون خواهرشون که هوسوک یه جورایی عاشقش بوده بهشون خیانت میکنه بعد توی یه ماموریت کوک و یونگی یونگی تیر میخوره و کوک هم با اسلحه و اینا میره بیمارستان و دارو و هم دکترو(تهیونگو)گروگان میگیره میاره...تهیونگ افسردگی داشته و مبتلا به اسکیزوفرنی خفیف بود و با سوهو دوست بود و همه خانوادشو از دست داده بود..که بعد ها متوجه میشن پدر تهیونگ ونته هم توی همون سازمانی که پسرا کار میکنن مامور بوده و یجورایی اون میارتشون توی سازمان و اینا...بعد توی فیک بین هر چپتر یه قسمتایی بود به اسم black shadows....وای ددی دیگه واقعا نمیدونم چطور توضیح بدم(خیلی زر زدم :/)ولی فیکش خیلی زیادی قشنگ بود و من احمق موقع خودند اصلا به اسمش حتی نگاهم نکردم و الان خیلی دنبالشم اگه خوندی و میدونی اسمشو یا هرکی که میدونه ممنون میشم بگین🥲من خیلی گوناه دارم:)🌚

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

به خدا این فیکو یکی دیگه از بچه ها هم تعریف کرد منتها من اصلا خاطرم نیست همچین فیکی ب مولا:"))
خواهر بزرگ بی تی اس یو نو🤘😎
۱۰ آذر ۱۰:۲۴

سلام جانم به قربانت ددی جان منم بچه کوچولوت🤘💖🤗

حالت خوبه🙂

خانواده خوبن🙂

دوستات خوبن🙂

ددی🙂💔💔💔💔💔

یه فیک داشششتتتتم(عررررررررررر*)

الان گمش کردم🙂💔💔💔💔

این اسمه فیکه بود

fcq5_pkx0_sinner_kookv

(رمانه درباره این بود که جونگکوک یه روانپزشک بود بعد تهیونگ برادر زنش بود جنی میخواست بشه زن جونگکوک ولی جونگکوک و تهیونگ عاشق هم شدن بعد تهیونگ خودکشی کرد رفت کما جونگکوک روانی شد تهیونگ از کما اومد بیرون جونگکوکم خوب شد با هم رفتن سر خونه زندگیشون )

فک کنم رمانه رو خونده باشی چون خیلی معروفه🙂💔

تیریخیدااااااااااا ددددیییییییی میتونی لینک این رومانو بهم بدی🙂💔💔💔💔😭

ددی برام پیداش کردی لینکشو بده بهم🙂💔

بوز به لپت ددی🙂💔

بابای ددی🙂💔💖

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردمممممم*^* ای جااااانمT^T
عالییی!!
سلام دارن خدمتتونT^T
جونم؟

عایگووووو فیک سینر:">
اره اره میدونم کدوم فیکه استT^T

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/03/16/Sinner-Vkook-KookV-Ver

بیا بابا جان گوشت شه به تنت*^*
لی لی
۰۲ تیر ۰۴:۰۷

چطورمینونم بخونم برام باز نمیشن

 

RM. kiute.ARMY

سلام لاوم*^* آموزش دانلود داخل جعبه ابزار سایت هست!

Kim HaNa
۱۶ فروردين ۱۹:۳۹

عر... خیلی خوب بود :") 

RM. kiute.ARMY

موافقم:")
Elnaz KJP
۰۷ اسفند ۱۶:۳۱

ددی سلام اونی که میگه اسم فیک رو میخواد که کوک امگا بوده و نامجون میخواسته بکشه و اینا اسم فیکه loveless عه گفتم بگم^^ولی دیگ نمیدونم چه طوری بهش برسونم اینو^^

RM. kiute.ARMY

وای گاعد خدا خیرت بده:">
فکر کنم بنده خدا رفت ک پیداش کنهT^T
M
۲۶ بهمن ۲۳:۱۹

 سلام من قبلا یه فیک خوندم که هم ناموی بود و هم کوکوی و امگارس بود کاپل های دیگش یادم نمیاد 

 

بعد تهیونگ از یه خانواده پولدار بود و یه امگا بود بعد عاشق نامجون میشه و با هم ازدواج میکنن 

و کوکی یه راهزن یا دزده و تهیونگ رو در راه میدزده و باهاش بدرفتاری میکنه و آخرش عاشقش میشه و تهیونگ میفهمه که نامجون قصد کشتنش رو داره و میخواد اموالش رو بدزده 

و آخرش پیش کوکی میمونه و با هم فرار میکنن و ازدواج میکنن 

 

و اصلا اسمش یادم نمیاد شما میدونی اسمش چیه؟؟؟ 

 

کسی میدونه؟؟ 

من واقعا دوستش دارم ولی دیگخ ندارمش 

 

راستی میشه فیک storm فصل یک و دو رو بزاری 

 

مرسی 

RM. kiute.ARMY

والا منم یادم نمیاد بیبی:"(

چشم اگه تونستیم میزاریم*^*
Gilda
۱۲ بهمن ۱۰:۱۲

من همین الان خوندمش😂و واقعا عالی بوددددد ولی یه سوال فصل دوم داره؟ 

RM. kiute.ARMY

فکر نکنم لاولیT^T
𝑘𝑜𝑜𝑘𝑣
۱۱ بهمن ۱۵:۱۹

وایییییی چیلااا انقد خوبیییی 

حس خاصی حسبت بهت دالم(فکرای ....نکنید ممه نان لاستی واسه ممه نان هم منحرف نشید ژشته ژشته )

فازم چیهʕ•ᴥ•ʔ

RM. kiute.ARMY

خوبی از خودته بیبی*^*

ایگوووو فدا حست کیوتی*0*
𝑘𝑜𝑜𝑘𝑣
۱۰ بهمن ۲۰:۲۹

نام نام نامممم

خیلی زیباستتتت 

مستمو شنگولم حال خوشی دارممم حال خوشی دارم 

ای  بزرگواره به شدت کیوتتت 

واسه منه چوچولو یدونه فیک کوکوی بی دی اس ام(علاگه ی خاصی به بی دی اس ام مدالم) مزالیییی یا معرفی موکونی ملسی عسیسکم (;´༎ຶٹ༎ຶ`)

اها لاستی خیلی خوفیییییی 

اها لاستی عالی میباجییییی

اها لاستی امتحانمو خلاب کلدم 

اها لاستی بدبخت شدم رفت 

اها لاستی خخیلی حرف مزنم مودوم ببشخید(;´༎ຶٹ༎ຶ`)

RM. kiute.ARMY

سلام لاولی کیوتم*^*
کوکوی بی دی اس ام والا...فیک عروسک گردان رو خوندی عزیزم؟
ایگو😂😂😂 خوبی از خودته*^*
امتحان واسه خراب کردنه اصلا😂
نه بیبی راحت باش:">
♡ "KIM_ACHA "
۰۴ بهمن ۰۸:۵۰

... Paniz shi

نامزدی کوک برای عادی جلوه دادن شرایط زندگیش بود و یه جورایی اینجوری میخواست ب کسایی ک زیر نظر داشتنش بگ با ته و زندگیش هیچ ارتباطی نداره..

من عذر میخوام ک اینهمه سوال توی ذهنت بوجود اومد عزیزم.. 

سعی میکنم توی فصل دوم جواب همه سوال هاتو بدم..

Helen shi.... 

من متولد آذر هستم خوشگل.. 

آذری نیستم ولی لاب یوووو ووووو... 

همه کامنتتو خوندم 🙂✨

بضی جاهاش چیزی نفمیدم.. 🌧️😂

 

N. b shi....

اکلیل باران*🙂

حتماااا... 

منم بد نیسم.. و این عالیه ک ت خوبی 🙂✨

Emma shi...

کوماوُیووووو❤️

Paniz shi... 

آره اصن عجله ایی ننوشتم.. جمعه صب از خواب پاشدم تا شب نوشتمش تموم شد.. 😂😂👐

اصن عجله ای نبود بیبی.. :/

Rokajaki shi... 

چشم. 

چرا؟

یااا اصن ارزش نداره خودتو سختی بدی واسه دوتا امتحان.. 😐💔

دو سال دیگ برمیگردی ب الانت نگا میکنی خودتو فوش میدی میگی چقد اسکل بودم 😂🗿

این منم وقتی ب گذشته نگا میکنم... 😂😂

 

مرسی از همه نفسایی ک تبریک گفتن تولدمو..🙂💛💛

تعداد دانلود و نگا مردم برگام ریخ.🍃

تنک گاد..

و اینکه ددی با صبر و حوصله من خسته نباشی.. 💜

Mooni🌜

Paniz
Helen
Rokajaki
  Emma
N. B
Lili
۲۳ دی ۱۰:۴۷

نویسنده واقعا آذریه؟🤩

RM. kiute.ARMY

بلی*^*
Paniz⁷
۱۲ دی ۱۵:۰۴

عاقا من الان دوباره داشتم میخوندم اینو..

(بس قشنگه تا حالا صد بار خوندمش:">)

هر سری یه سوال واسم پیش اومد دیگه گفتم از گشادی درام کامنت بزارم😂

چرا کوک نامزد کرده بود؟:/

حالا میگم به خاطر تهیونگ ازش دور شد و کارخونه و اینا:/

ولی چرا نامزد کرده بود؟:/

من نمی‌فهمم

اچا شی پاسخگو باش لطفا😂

RM. kiute.ARMY

ان شا الله ک پاسخ میده😂
خر الاغ هستم
۱۰ دی ۲۳:۳۶

پیامرسان ایگپپ 

میگه نصب کنم نصب کردیدم و دیدم هیچی ب هیچی😐💔

RM. kiute.ARMY

عجب پیام رسانی:|
Helen mohhamadi
۰۶ دی ۱۲:۲۶

حاجی آذری هسی؟؟؟

وایییی همه چی آرومه من چقد خوشحالم☺☺☺ن جالبب  من تهرانا بو ایل گلمیشم 

اوهوم تبریز واقعا قشحدی😍😍😍😍😍گویلومه دوشوب😘😘😘

حاجی من همشونو باتم کردم ی بار 

تصورات پایان ندارد و هیچکدوم با تصورات ما باتم نمیشن😉😉😉 آقا زر نزنیم همشون ددین معلوم نیس چن نفرو تابحال بفاک دادن 😑😑😑😑😑

و آقا آخیر سوزوم 

درس از  هر جهت بفاکم داده تورو جون بنگتنتون فقط دعا کنین من مشروط نشم من ی گوهی خوردم سیگنال و سیستم هارو این ترم برداشتن الان مثل خر گیر کردم توش انگل بی صفت داده هیچیم نگفته

خانم ها تشریف میارین امتحان و میدین 😑😑😑

خلاصه دعا کنین

RM. kiute.ARMY

من نه اما نویسنده اره اذریه😂
خوش گلمیشن😂
ساغول:">
خوب کاری کردی جات تو بهشته😂
دادن رو نمیکنن عنترا:|
انشا الله ک چیزی نمیشه جیگرمT^T
Helen mohhamadi
۰۵ دی ۱۷:۴۷

آقا دیروز از فشار بسیار زیادی که فیزیک روم می‌آورد ی شعر بسیار پر محتوا سرودم 

اهم اهم حضرت هلن می‌فرمایند 

این بسته به آن دل ، آن بسته به این دل 

تو بسته ای به این دل ،این بسته به تو دل؛ من ریدم به این بسته بودن دل😁😁😁

خدایی ی عالم حرف پشتشه

هیچی آقا ی چس مثقال افسرده شدم هم بخاطر امتحانای دربدر شده هم بخاطر جینجون😑😑😑(در حد مرگ نامجونو باتم میکنم میذارم اونور 😐😐اعضا که با تفکرات من باتم نمیشن ولی من بنظرم باحاله ولی رو این کوکو نمیتونم باتم ببینمش اوز اولموشوم  منیم گناهیم  دیر عضله های این نمیذاره باتم ببینمش🙃🙃🙃) و متاسفانه کرونالاری مثبتدی  

الآن اشح کیمی افسردیم 😶😶😶

هچ ایشالا تزلیغینن گدجیم تبریزه  از احساسات  منفیم  کاسته الیم🥰

زهلم گدیر تهرانان😑😑😑😑

آقا سرتونو درد آوردم واسه شوگولی  و جینجون عزیزم  دعا کنین زودی خوب شن

🤩🤩🤩🤩

 

RM. kiute.ARMY

عرفانش کمر من و داوش حافظ رو خم کرد😂

فکر کنم ادمین مونی خیلی ازت خوشش بیاد چون اونم خیلی جینجون پسنده😂😂
ولی من کوک رو باتم میبینم...منیم ربطی یخدی😂 کوک کرونا بخدیدی که🤔
دور از جون اشح نگو به خودت قیز:/
تبریز چوخ گوزل شهریدیT^T
من تهراندا اوتورم😂
به حق علی خوب میشنT^T
😎
۰۵ دی ۱۴:۵۷

راستی ددی تم چه قشنگ شده از چشمانم اکلیل تراوش میکند🤩😍

RM. kiute.ARMY

فدا چشمات*^*
😎
۰۴ دی ۲۱:۰۵

خب اولا سلام خدمت نویسنده جون و ادامین عزیز 

خب میدونم دیره ولی خیلی فیک قشنگی بود و امیدوارم که یه فصل۲ هم داشته باشه بلکه ام بیشتر و بی‌صبرانه منتظر فیک های بعدیتم

 

RM. kiute.ARMY

سلام جان دلم*^* ممنون کامنت جیگر😎
Gaul Jk❤
۰۴ دی ۱۰:۳۶

هعییییی

تمامیدم 

 

برم سر کلاس 😐💔

 

 

 

قشنگ بود 

 

نه بنظرم فصل دوم نداشت باشع 

 

 

حالو نوا با امتحانات خیلی خوبههههههه خیلی💔😂

RM. kiute.ARMY

برو خدا به همراتT^T

معلومه چسبیده بهت😂
Gaul Jk❤
۰۴ دی ۱۰:۰۹

😂🙃

RM. kiute.ARMY

😎
Gaul Jk❤
۰۴ دی ۰۹:۵۹

دیروز خیلی هوس کردم بیام 

 

 

 

 

 

 

و تا صحفه ۳۰ خوردی خوندم 

 

 

 

 

 

الانم دارم از مدرسه میام 

 

 

 

 

و به افتخار. اینکه امتحانم و خوب دادم میرم ادامش‌و میخونم. 

 

 

 

 

ددی دعاکن بقیشم خوب ببارم😂💔

RM. kiute.ARMY

به حق علی ک میاری😂
برو نو شجونت بخون گوشت شه به تنت😎
N.b
۰۳ دی ۲۰:۰۸

واو😍

من این مینی فیکو الان خوندم

تولدت مبارک آچاشی😍🥺🤍

۱- دوسش داشتم😍🤍

۲-اگه فصل ۲ داشته باشه خوشحال میشم😍🥺🤍

۳- من خوبم😍تو چطوری؟

 

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
TiTi
۰۲ دی ۱۷:۱۸

منظور از فرست چیه من نمیفهمم 

و دوم خیلی کاورش خوشگله و ممنونم بابات داستان و یک چیزی مونی رو دیدی یکی خیلی آروم بزنش دلم ازش پره فعلا 😘 و با این که گذشت یلدا مبارک 😅   

RM. kiute.ARMY

چیز خاصی نیست😂
خواهشیات لاو خوشگلی از خودته*^*
چرا عشقمو بزنم؟😂
name sweet
۰۱ دی ۱۷:۴۰

ددییییی برای امتحانات نوبت اول خیلی نگرانم میترسم نمرم بد بشههه 😢😢

RM. kiute.ARMY

ترس مانع پیشرفته
mandana shi
۳۰ آذر ۱۵:۵۸

ددییییییییییییییییییییی 

الهی من فدات بشم 

میدونی چی شد اومدم اینجا ببینم تونستی پیدا کنی چیزی یا نه دیدم یه فیکی معرفی کردی که شاید اونی باشه که بخوام 

زدم دانلود بشه که اولش رو بخونم ببینم همونه دیدم خیلی کند داره دانلود میشه تا اون دانلود بشه یه بار دیگه برم واتپدم رو چک کنم 

همین که وارد واتپد شدم فیکشنه جلو چشمم بود فکر کنم اون روز که واتپدم رو گشتم کور شده بودم 

بعد اومدم فیکی که دان کردم رو نگاه کردم دیدم ژانر اینم مثل اونه 

الان به جای یکی دو تا فیک توپ دارم که بخونم 

فکر کنم این حسن نیت و معجزه ی تو بود که من اونو پیدا کردم 

 

RM. kiute.ARMY

الهی من دورت بگردم قشنگن وظیفهههههه بودددددددددددددT^T خوشحالم مفید واقع شدم:">
Tarannom Ms
۲۹ آذر ۲۱:۳۰

تم جدید مبارکه ددییییی🥳💃🐢

چخبر خوبی؟؟؟*_*

RM. kiute.ARMY

قربونت برم دلبرم*^*

خوبم*0*
Saharr
۲۹ آذر ۱۹:۵۱

اره نمیتونم پیدا کنم از این موضوع 😢😢و خیلی عجیبه که عاشق اینجور چیزام

 

مرسیییی ددی ولی خوندمش😢😢خیلیم عر زدم سرش

 

خلاصه که خودمو کشتم از این ژانر پیدا کنم ولی پیدا نشد هعییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

دقیقا:"> درک میکنم...

من ک تا عمر دارم یادم نمیره...
Asal Imani
۲۹ آذر ۱۷:۰۶

مرسی عزیزم ❤

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم دلبندم*^*
Elnaz KJP
۲۹ آذر ۱۴:۱۵

وووییییی مرسییییییییی دستتت درد نکنهههه

وای قالب جدید*-*....

قالب جدید مبارررررک باشههههههه

لاو یوووو(قلب)

متاسفانه ایموجی هام کار نمیکنه:(((

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم دلبندم*^*
قربونت برم قابل ندارهT^T
Kim sahra
۲۹ آذر ۱۰:۲۹

اسمت چیه 

چند سالته 

بایستم که فکر کنم نامجونه 

من خودم اسمم صحراست

RM. kiute.ARMY

اسم که سکرته😂
18
بعله و بایس ریکرم هوبی*^*
اسمت خیلی قشنگه:")
nz.bangtan
۲۹ آذر ۰۸:۳۳

خیلی گشادم که توی این 1 سالی ک فیک خوندم اینجا هیچ پیامی ندادم نه :/

RM. kiute.ARMY

هرسال گشاد تر از پارسال
قانون 8 ام نیوتون😂
𝒎𝒆𝒓𝒆𝒚.ᗯᗰ
۲۹ آذر ۰۱:۴۵

ظاهر جدید سایت مبارککککککک کککلکلکلککلکلللییییی

ع خیلی وقته نیومدم

عا خلاصه هیونگ میخام یه ۳ تا ۴ تا فیک دان کنم با اجازه بوسسس اینم میرم بخونم🙂

انگار هم ن انگار ک فردا امتحان ادبیات دارم و اونم حضوری و من فقط دو دور خوندم🙂🙂🙂🙂🙂

RM. kiute.ARMY

ممنون فدات شممممممT^T
اره:"(
برو خدا به همراتT^T
ادبیات اسونه تو میتونی*^*
kim sahra
۲۹ آذر ۰۰:۲۶

راستی من همه ی فن فکشناتونو خوندم فقط میخواستم بدونم چیز جدیدی امگاورس ولیتل ویکوک یا کوک وی ندارید

RM. kiute.ARMY

چشم لابلی حتما میزاریم*^*
kim sahra
۲۸ آذر ۲۱:۲۶

سلام من تازه وارد سایتتون شدم و از  من که این سایتو ساختین تشکر میکنم . فقط چرا همه ددی سداتون میکنن

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم فدات شم*^*
بخاطر بایسمه عزیزدل
بزغاله در بغل کوک
۲۸ آذر ۲۰:۱۴

گاددددددددددد سایتووووو نگاااااااااااا 

کولاک کردید کککککککک :))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

نوکرمممممم جیگر طلااااااااااT^T
Jeon Emma
۲۸ آذر ۱۸:۳۹

پارتییییییی پارتییییییییی یههههههههه برای اولین بار پیاممم دادمم فرست؟ وشدمم فرستتتتتت

هعییی قعطیه کوکمین اومده مجبورم کوکوی بخونم :"""|| هعیی

راستیی تولدت هم مبارک باشهه کیم اچا ژون :>>>

RM. kiute.ARMY

جوووووووون😂😂

بخدا کاپل ها همون اعضای بنگتنن راحت باشین😂
mandana shi
۲۸ آذر ۱۸:۱۹

والا اصلا یادم نمیاد اسمش چی بود 

هر چی احتمال میدادم گشتم ولی نبود 

اگر چیزی میدونی شبیهشه بگو برم ببینم اونه یا نه 

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/heden_badg_omegaros_lyxm.pdf/

بیا دورت بگردم*^*
Saharr
۲۸ آذر ۱۶:۴۱

عاممممم میشود یک فیک با موضوع خیانت با کاپل ویکوک یا کوکوی (فرقی ندارد)معرفی نمایید؟😂😂

RM. kiute.ARMY

من چون زیاد از این ژانر خوشم نمیاد اصولا نمیخونم:"> میانههه حضور ذهن ندارم
https://fazayihaa.blog.ir/post/1022
اما این خیلی عر داره:">
فرزند ناخلف سایت
۲۸ آذر ۱۵:۳۱

بههههههه ددی

تم سایت بسی خوشگل شده اصن احسنت به این همه سلیقه

واهای خییییییلی خوشگله میخام باهاش ازدواج کنم

راستی دد از شادی خبری نداری؟ کامبک نداره؟ میا چطور؟؟ چرا هیچکی هیج جا نییییییییییس تاونمباکشخهصغثبادشصهتش

RM. kiute.ARMY

فدایی داری فرزندمT^T
فردا بریم محضر؟😂
هعی سوت و کوره:"> کویره کویییر!
Mobina❤
۲۸ آذر ۱۳:۴۱

یه پاپا دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره به کس نشونش نمیدم به راه دورش نمیدم

 

شاعر =مبینا

RM. kiute.ARMY

فدای شاعرم برمT^T
Asal Imani
۲۸ آذر ۱۰:۰۹

ددی میشه رمز فیک دریزه رو بگی اگه میدونی 

RM. kiute.ARMY

Storyman
بیا لابم*^*
Asal Imani
۲۸ آذر ۰۹:۲۲

عالیییی بود 

من بازم کوکوی موخوام 

RM. kiute.ARMY

حتمااااااااا لاولی بازم میزاریم*^*
sara
۲۸ آذر ۰۸:۴۷

عررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

عررررررررررررررررررررر:")
mandana shi
۲۸ آذر ۰۲:۵۷

سلام ددی 

چطوری ؟ چه خبرا ؟ دلت واسم تنگ نشده ؟

دل من که خیلی برات تنگ شده 

ولی وقت نمیکنم زیاد اینورا سر بزنم 

خیلی دوست دارم تند تند بیام اینجا عر بزنم 

ددی الان یه فیکی افتاده تو مخم 

که قبلا خوندم ولی هیچ جوره یادم نمیاد اسمش چیه یا از کجا خوندم 

ولی احتمال میدم یا از تو همین وب دان کردم یا تو واتپد خوندم 

واتپدم رو زیر و رو کردم ولی چیزی پیدا نکردم گفتم رو بیارم به تو 

ژانرش فک کنم امگاورس بود 

کاپلش ویکوک بود اینجوری بود که همه ادما وقتی به یه سنی میرسن یه علامتی رو دستشون به وجود میاد که جفتشون هم اون علامت رو داره و اینا مقدر شده با هم باشن 

بعد نمیدونم کوک بود یا تهیونگ که یه خواننده معروف بود ولی جفتش رو پیدا نکرده بود طرح دستشم گل رز بود و تو تمام این مدت طرحش رو مخفی کرده بود 

نمیدونم اسمش چی بود فکر کنم رز سرخی چیزی بود 

تو همچین فیکی تو وب داری یا میشناسی ؟؟؟ 

 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگ من*^*
خوبم فدات شم تو خوبی؟:"((
منم دوست دارم تند تند کامنت خوشگلتو ببینم عسلکم:"))
هایدن نداشت تو اسمش؟
Jm .v.jk
۲۷ آذر ۲۳:۳۴

خیخیخی

هلو ددیییییی

این چند وقته نبودم خوب حال کردیااا

البته منم نباشم کسایی هستن عر بزنن

ولی خب تو این یه هفته یه نفرشون کم شده بود

اصن عررررررر

فیکش خیلی خوب بوووووووووود🤧🤧

مثلا بیاد فصل دو توضیح بده که اینا چجوری اشنا شدن

بعد قضیه ی شرکتش چیه؟

اره دیگ ......

نویسنده تفلدت مبارک

و در رابطه با امتحان ها

هر چقدر عر بزنم کمهههههههه

زندگی ایز وری عننننن

ددی در رابطه با اون فاکمصبی که گفتی لینکش خرابه 

چه خاکی تو سرم کنم خووووووو

مثلا میشه بیام برات تو کامنتا بفرستم بعد تو پی دی افش کنی؟

چون واقعاً این چند وقته مخم به فاک اعلا رفته

 

 

 

 

ای هیت یو زندگییییی

بعدم......

دارم یه فول مینویسم 

خوناشامیه(یو هاهاها)

ولی خو به قول خودت دگر همجنسگراست

ولی خودم روش کراش زدمبعد اونم نوشتم 

میشه بدم به خودت خودت پی دی افش کنی؟؟؟؟

یه هفته نبودم چقدر زر زدم

بعد من هنوز کار هایی که تو این یه هفته کردم و نگفتم

 

 

 

سخنی با نویسنده:

عررررررر بوسه بر دستانت میزنم که شاید طلا شود

حاجی ناموصن خیلی خوب بوووووودبازم بگم تفلدت موبالکککککککک

 

RM. kiute.ARMY

هلو به روی ماهت قشنگمT^T
موافقم:">
ای جان دل:"( واقعا کاش میتونستم کمکت کنم اما انقدری وقتم پره که اکثرا از خوابم و وعده های غذاییم میزنم:")

خوناشامی جووووووووووون!!!!
اگه ووردش رو بدی در خدمتم*^*
Merswn
۲۷ آذر ۲۳:۱۵

فرست؟

RM. kiute.ARMY

نچ*^*
vmin shiper
۲۷ آذر ۲۲:۲۰

راستی ددی نیو قالب هم مبارکککک**

RM. kiute.ARMY

ممنون فدات شم*^*
vmin shiper
۲۷ آذر ۲۲:۲۰

اوه گاش خیلی پرفکت بود**

واقعا ازش لذت بردم^^ و فصل دو؟ چرا که نه خیلی هم عالی**^^ احوالاتمم کا امتحانا:/

RM. kiute.ARMY

امتحانا خراب شن به حق علی:")
Mobina❤
۲۷ آذر ۲۰:۵۰

پاپا چقدر تم سایت خوشمل شده سلیقت حرف نداره

پاپا اصلا فهمیدی من چند روز نبودم؟

پاپا فردا ایکی که تموم کرمو بلات میفرستم ببین خوب نوشتم اخه الان در موقیعتی نیستم که بفرست چون بخوانر قبض تلفن مودم قطع شده بود دوروزم تا بره تو سیستممو اینا طول میکشه برات اون موقع میفرستم الان با نته بابام اومدم

RM. kiute.ARMY

فدات بشه پاپا😎
بخدا فهمیدم عزیزدلم:")
باشه لاوم حلهT^T
Paniz⁷
۲۷ آذر ۲۰:۴۷

1)بسی زیبااا بود  اچاشی.. 

احساساتو خیلی قشنگ توصیف کردی‌..

زره زره پیش رفتی ..با اینکه مینی فیک بود مشخص بود عجله نداشتی..

هر چند ..

کاش فیک کامل بود که از اون زندگی اولشون 

جداییشون و دوباره به هم برگشتنشون+زندگی قشنگ بعدشون بود خیلی بهتر بود:")

هعق هعق نمیخوام..

کاش فیک کامل بود

2)البتهههه ولی به نظرم میتونی اینو یه فیک کامل کنی..

مثلا تو فصل دوش یه فلش بک بزنی به چند وقت قبل جداییشون و خود جداییشون

بعد دوباره برگردی زندگی زیباشونو بگی:)

3)دارم برا امتحانا خر می نمایم

من امتحانامم حضوریه بدبختم:")

هی ..

برام دعا کنید یوروبون:")

هیچی دیگه ..

به حرف اچا گوش کردم گفتم بیام جواب سوالاشو بدم..

بی‌صبرانه واسه فصل دوش منتظرم؛)

RM. kiute.ARMY

ممنون ازت پانیز جونم فدایی داری*^*
helma با ح
۲۷ آذر ۲۰:۴۶

و پشمان کز خورده از فهمیدن داستان پشت تاریخ

داش از استوری اتک ان تایتان قشنگ تر بوددد 3>

 

RM. kiute.ARMY

هعیییییی:">
Rokajaki
۲۷ آذر ۲۰:۲۷

ایگو اچا شهههه هپی مپی برث دیییی یههه

از اونجایی که بعد مدتها یهو حوصلم کشیده کامنت طولانی بدم سوالاتو جواب میدم عیگو

مینی فیک اری بسی زیبا بود

جان هر کی دوست داری فصل دو میخوای بزاری فلاف باشه دیگه انگست و من اونو بدزدم تو اینو بکنی نباشه... ولی تکلیفه اون دختره سوزی چیشد تو فصل دوم اگه خواستی بنویسی اینو حتما بگو یجوری میشه اگه نگی انگار کلا کسی با این شخصیت تو فیک نبود

حال و احوالم که الان هرکی امتحان حضوری داره میفهمه چیه در حدی داغونم که شبا فقط مجبورم 2 ساعت بخوابم:") (اند آی نو همون دو ساعتم بظور میشه گفت شاید 1 ساعت و نیم:")) و بعد از ظهرا یک ساعت که سر جمع تو بیست و چهار ساعت میشه 3 ساعت... اون اوایل خیلی خوابم میگرفت شبا ولی الان عادت کردم

فحشم که به اون بالاییا دوست دارم بدم ولی نمیخوام تو سایت بحث سیاسی بشه بیان مارو جمع کنن ببرن... یونو ما هنوز جوونیم:)😂

و اینکه بازم تفلد هپی باشه*^*

RM. kiute.ARMY

اصن من هلاک فن بیانتم روکا شه😂
helma با ح
۲۷ آذر ۲۰:۲۵

خدا رو شاکرم ک نزدی coming soon.......

 

RM. kiute.ARMY

کرمم ریخت دفعه بعدی بزنم😂
Chica m_m
۲۷ آذر ۱۹:۴۹

من از 8 صبح که بیدار میشم چشم به راه کمپ ویم 👀😂🥂

RM. kiute.ARMY

منم دخیل بسته ام😂
name sweet
۲۷ آذر ۱۹:۱۸

ددیی تم سایت چقدر کیوتههههههه خیلی دوسش دالم تو مونی رو هم همینطور 💞💞

RM. kiute.ARMY

ماهم دوستت داریم جیگر طلاT^T
tae tae
۲۷ آذر ۱۹:۰۰

سنمکگجشث

واییی کوکویی چن وقت بود نداشتیمم

مرسیی کیم اچااا

اسمشو درست گفتم؟

RM. kiute.ARMY

اره لابم درستهههه*0*
Rokajaki
۲۷ آذر ۱۸:۵۳

انگست و فلاف؟ ریلی؟ شطور شد؟ من مخم نمیکشه:")

RM. kiute.ARMY

مرز بین ایران و ترکیه است:">
Mizuki Chibia
۲۷ آذر ۱۷:۵۲

قالب چه خوشمل شده*-*

RM. kiute.ARMY

مثل تو*^*
BTL
۲۷ آذر ۱۷:۰۷

خیلى خوب بود عزیزم.تولدت هم کلللللى مبارک باشه.فصل دوم میخوایم😍💜

RM. kiute.ARMY

ای جان*0*
army
۲۷ آذر ۱۷:۰۶

اوه فول چند صفحه اس

RM. kiute.ARMY

103*^*
Crazy
۲۷ آذر ۱۶:۴۱

خیلی قشنگ بود

ولی دلم برای جیهوپ سوخت 🥲

 تولدتم مبارک آچاشی 💜🖤 

RM. kiute.ARMY

هعی بچه ام:">
Jimin.cute
۲۷ آذر ۱۶:۰۱

اول؟🕯️

دوم؟🕯️

سوم؟🕯️

چهارم؟🕯️

من رفتم فیکو دان کنم بابا:|🕯️

RM. kiute.ARMY

برو خدا پشت و پناهت😎
ɴᴊ𝓱𝓮𝓪𝓿𝓮𝓷シ︎
۲۷ آذر ۱۵:۲۶

ابیحثمجثجصجییتایتیاثتثنسنسنیویدیسد فیکشن جدیییییدددددددددد واایایایایی

ددی سایت چه جیگر شده دستت درد نکنه🥲💜💜💜

RM. kiute.ARMY

جیگر تر از تو ک نشده عسلم😎
Meli ^-^
۲۷ آذر ۱۵:۲۲

نفس بکش لعنتی....

بیا بگو از کیوت بازیای کوکوی نمردی...

بیا بگو بجای ته و کوک خودت و پارتنرت رو تصور نکردی...

بیا بگو:")

راسیییی

تولدت مبااااالک آچاشیییییی:))))))))💜💜💜💜

1.هیقققق آرهههه خیلیییی دوسشششT-T

2.آوره:")

 

 

RM. kiute.ARMY

تولدشهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟0_0
تقفلنصلثقنعبلنصثعق
تولدش مبارکککککککککککککککککککککککT^T
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۷ آذر ۱۵:۲۰

ددییییییییییییییییییییییییییییییییییی چقد سایت قشنگ شدههههههههههههههههههههههههه😍😍

تم سایت آرامش بخش شده اصلاااااااااا😍💗

عرررررررر ددی واقعا خیلی خفن شدههههههه

RM. kiute.ARMY

ارادتمندم فدات شمT^T
😂😂😂
۲۷ آذر ۱۵:۱۳

الهی بمیرم بچم هوسوک تو هرچی رمان یود هورنی و عوضی بود

بچن به این باادبس کحاش هورنیهههههههه

ایش ایش 

اصلا به این فیس میخوره؟

RM. kiute.ARMY

فیسش یه شوگر ددی های میخوره:">
Meli ^-^
۲۷ آذر ۱۴:۵۷

میلیعمیهمسمهقنیهحشقعسنعیعنطیعنهیمبخمبخمزاملباززامزبنابنهتهطیتیستعنسعخعنحثعسنعقسعسسعننطیایتانطنطیایتنطامیهفقهسهمسقسسقنغُنعشقیلننیایانزگامبامیایهمنسقعشحقعنعسیفهمیبهمطبامیانیهنیتنهطنبهنسعقنسقعستسع

تتتتتتتتتتتتتتتتشششششششششششششننننننننننننننججججججججججججججججججج

کوبیدننننن سرررر خوووود بهههه دیواررررررر

ککککککککوووووووووکککککککوووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یییییووووووووووووووووونننننننننننننننممممممممممممییییییییییییییننننننننننن

RM. kiute.ARMY

نهههههههههه نکوووووووووووب!!!!!!!
Aras
۲۷ آذر ۱۳:۵۷

وویییییی الان از مدرسه اومدم با این رویه رو شدم...

 

 

 

من دلم خیلی اینو خاست بخونم یهویی...

 

 

عادیه؟...

RM. kiute.ARMY

کاملا😂
Arghavan
۲۷ آذر ۱۳:۵۰

چنگده سایت قشنگ شدهه😍

RM. kiute.ARMY

قشنگ ک تویی بانوی من*^*
Vente .
۲۷ آذر ۱۳:۴۷

سومین فرصت؟ ^~^

RM. kiute.ARMY

نچT^T
F/A
۲۷ آذر ۱۲:۵۷

پشمام بالاخره یه چی اپ شد

لطفا تا میتونین اپ کنین میخوام قبل امتحانات تا میتونم فن فیک بخونم🥺🥺🥺🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

چون دیگه تا یه ماه حتی نمیتونم بیام تو سایت همه امتحانامون حضوریه حتی انشا و املا😐😭اونیییییی بدبخ میشم امسال من

RM. kiute.ARMY

چش چش😂
Kim Miya
۲۷ آذر ۱۲:۵۷

کوکوی 

یونمین 

اسمات

کاور

مقدمه 

ب قصد کشت آمده ای آچا جانم؟

RM. kiute.ARMY

جر😂😂😂
Blask s'dark
۲۷ آذر ۱۲:۵۶

فرست؟

ملهغمهفخغلکععازاز 

برم ببینم چه خبره جیخخخخخخ

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نووووووووووش جونت*^*
Kim_Acha
۲۷ آذر ۱۲:۳۶

ددی برا کاور مرسی. .. 

خیلی کویوتهههههه.. 💜🙂

ینی خدا میدونه کاورشو دو ساعت ادیت زده بودم ولی خو نیومده بازمممممم.. 😂😂💔ولی دمت گرما.. . T*T

ساپورت میکنی نویسنده هارو همه جورهههههه... بوس خوشمل براتتتت💜🙂

RM. kiute.ARMY

ممنون فدات شم وظیفه استT^T
بخدا من نمیخواستم دخالت کنم ببخشید اگه کاور خوب نیستT^T
Jeon Emma
۲۷ آذر ۱۲:۱۸

فرستتتتت؟؟؟؟؟؟
سکندددد؟؟؟؟؟؟

شت :|

RM. kiute.ARMY

جون😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان