BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Apartment 238

7_r2nf.png

🍭FULL🍭

نویسنده black rabbit
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . فانتزی . سافت . کمی اسمات . کمدی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 55

 

برشی از داستان:

تاحالا براتون اتفاق غیر طبیعی افتاده؟ یا مثلا سفر به یک دنیای دیکه...

اینجور چیزا معمولا در داستان ها گفته میشه و کسی به اون ها اعتقاد نداره.

سفر به یک دنیای دیگه از چه طریقی ممکن میشه....

یعنی میشه با لیسیدنه یه آبنبات، چیز های جدیدی رو امتحان کرد؟

تصورش که واقعا خنده داره!

اما اگه، واقعا همچین اتفاقی بیوفته باز هم خنده داره؟

نه!

معلومه که نیست؛ اون موقع میشه عجیب و غریب، نه خنده دار....

خیلی وقته که بیشتره داستان ها کلیشه ای شدن و ممکنه مارو هیجان زده نکنن

ولی من میخوام چیز جدیدی رو بهتون نشون بدم.

فقط کافیه ورق بزنید...

   

🔮🌃🌠DOWNLOAD🌠🌃🔮

  

805_vpfe.png 

۲۹ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora(خیار🥒)
۱۴ بهمن ۲۰:۲۲

سه بار خوندماااا

ولی کامنت ندادم

خاک بر سرم💀

امده ام بر واجبات دینی عمل کنم📿🤲🏻

قال دد((همانا فیک یا ‌وانشاتی میخوایید و خوشتان می اید،و بندگان خوب دد آنان اند که کامنت بگذارند،که دد نزد مونی به آنان افتخار می‌کند و میفرمایید این است بنده ی واقعی من))

*وقتی واس امتحان پیام مجبوری سخنان امام صادقو درو کنی💀

اوکی

فقط میتونم بگم خیلی قشنگ بود

فقط اونجایی که تهیونگ گف هنوز جای آبنبات قبلی درد میکنه

*دد من داستانو نمیگم یه وق خدای نکرده اسپویل نشه..البته من کلن با دیالوگا بهتر رابطه برقرار میکنم تا سکانسا و مومنتا😔🤝🏻

کلن زیبا بود🥲🤌🏻

زبانم قاصر🤲🏻📿

RM. kiute.ARMY

همانا تو هم بنده و هم مرید منی😔 بوس بده به بابا😔💋

*وقتی قراره بیست بگیری

آبنبات ها هم دیگه غیر قابل اعتماد شدن😔😂
*مرامتو بوج بوجی کنم😔

فدات عزیزدلممم مرسی کامنتتتT^T
vkook_hedi
۱۲ آبان ۱۷:۰۰

من امده ام وای وای ، من امده ام😎🤣

سلام...هنوز نخوندمش ولی از قیافه اش هم معلومه خیلییییی فیک خوبیههه🥲

یعنی خیلی قشنگ داشتم سایت و زیر و رو میکردم که ببینم چیز جدیدی هست که نخونده باشم که وقتی دیدمش یه برق بزرررگ از چشمم رد شداااا😍😂

*منی که از مریضی نمیتونم از جام پاشم و شنبه سه تا امتحان دارم و تکلیفام همه مونده ، میخوام بشینم فیک بخونم*

ولی خدایی یکم دیر به دیر فیک اپلود نمیشه!؟🤕

فیک هایی که میخونم ته کشیدن دیگه هق🤧

اها ددی یه چیز دیگه...یادته راجب اون داستانه ازت سوال پرسیدم ، همون میدان ترافالگار که جیمین و یونگی تو بچگی با هم دوست میشن بعد مامان یونگی اینا رو از هم جدا میکنه بعد مامان و بابای جیمین به خاطر مریضی میمیرن و بعد چند سال میگذره و جیمین دکتر میشه و... اون کامنتی که نوشته بودم رو یادم نمیاد تو کجا ارسال کردم بنابراین جواب هم ندیدم😐💔

 

 

و برای هزارمین بااااار سایتت عالیهههههههههههههههه🥺❤️🧿

RM. kiute.ARMY

عشقققق فریااااااد کنددددددد! "کلیک "
شک نکنننن!0_0
داور هم در سوت خودش زد😔😂
*خیلی هم خوب میکنی دنیا دو روزه نزار اونجات بسوزه*
اخه دیر به دیر نوشته میشه:">
میانههههه:">

والا منم یادم نمیاد کجا جواب دادم دورت بگردم:") شاید توی منوی "ارسال فایل" فرستادی.

عالیییییییییی توییییییییی عمرممممممممممT^T
army
۰۵ مهر ۱۱:۲۰

عرررر، من برم از همسایه طبقه پایینمون کبریت بگیرم ممکنه این اتفاق برای منم بشه؟

RM. kiute.ARMY

قبلش تحقیقات لازم انجام بده که طرف قابلیت کراش زدن داره یا نه😂
Zahra
۰۱ مرداد ۱۵:۱۱

هیح منم از اون آب نباتا میقام

یکی ک یه عالم ویتامین داشته باشه و چاقم کنه مجبور نباشم اون امپولای تقویتی رو بزنم

ااون اب نباته ک توهم تک شاخ میزدی ورژن اوپا هاشم داره؟مثلا بخوری اوپاتو کنارت ببینی

 

کصخل شدم رف

RM. kiute.ARMY

ما نهایتا نبات مشهد بدنT^T

وای وای...خدا نسیب کنه:")
💜Jk...v💜
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۴۵

سلام من تازه اولین باره ک میخام رمان از بی تی اس 

بخونم چیکار باید بکنم  چجوریه من بخام پی دی آف کامل بخونم چیکار کنم 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگ من*^*


آموزش دانلود*^*
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۱۹

شیرینی قسمت بزرگی از زندگی منه،امکان نداره روزی رو بدون خوردن یه چیز شیرین بگزرونم وقتی داشتم فیکو میخندم همش نگا آبنباتام میکردم و با خودم فک میکردم واقعا جالب میشد اگه آبنباتای منم جادویی بودن ૮₍⇀‸↼‶₎ა ˳ ֹ 𝅄

میدونم بچگانس ولی خو با ۱۷ سال سن هنو نمیتونم جلو خودمو بگیرم و مصرف شیرینیمو کم کنم 

میدونی ددی حکم کوکائین داره برام،عین مامان بزرگا همیشه تو جیبام شیرینی دارم ᕕ( ᐛ )ᕗ

RM. kiute.ARMY

پس یجورایی جونت به شیرینی بسته استT^T
Kim mahsa
۲۵ اسفند ۰۲:۵۷

سلام ددیییییی 

وایییی عالی بود فیکت من ک دوست داشتم

و بگم کلا نویسنده باحالی بیدی و هستی❤ 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
𝒎𝒆𝒓𝒆𝒚.ᗯᗰ
۱۶ اسفند ۰۰:۲۵

هیونگ.... من هیچوقت نفهمیدم این جمله یعنی چی... اگه پارت جدید از صفحه فلانه... این یعنی پارت قبلی هم هنوز هستن یا فقط پارت جدیده؟||:

RM. kiute.ARMY

نه یعنی اینکه کل پارت هارو جمع کرده و اگه دنبال پارت جدید هستی از ص فلان به بعد بخون
یس عایم هکر بیان:| ( آرمیتا میباچم:|)
۱۵ اسفند ۱۵:۰۸

ویتتت تولد مونیههه؟ ینی بوده؟ وای چه آدم  خریم یادم نیبود بخبشید ایشالا نابود شمممشمنسمنشسمنس...

ساری ولی با تاخیر تولدت مبارکککککککک:")))

Mooni🌜

اشکال نداره عسلم
مرسی قشنگم 💕💕💕
nabi
۱۵ اسفند ۰۷:۳۹

واییییییی تولد موتی عه؟؟؟ برگامممم

مونی جونم تولدت مبارکککک... با تاخیر (-_-) امیدوارم در همه مراحل زندگیت از ته ته دلت خوشحال و از زندگیت راضی باشی... هیچ پشیمونی نداشته باشی و با افتخار زندگی کنی. ازت کوشولو ترم ولی چند تا چیز کوچیک :

♡ همیشه به خودت باور داشته باش و بدون هر کاری که خدا توی ذهنت انداخته، توانایی انجامش و هم بهت داده... پس براش با تمام وجودت تلاش کن
♡ یادت باشه زندگی هیچ‌وقت ازت حالت رو نمیپرسه که بخواد با توجه به حال و هوا و مودت، برات سختی در نظر بگیره
♡ برای رسیدن به موفقیت همیشه باید از یه چیزایی بزنی که اون میتونه خوابت یا غذا یا حتی بعضی افراد سمی زندگیت باشه... از حذف اینطور چیزا نترس
♡ و در آخر بدون که زندگی یه سفره... میتونه طولانی یا کوتاه باشه پس از هر مترش لذت ببر کیوتی حتی بدون وجود بعضیا

خیلی دوستت دارم (^^)

Mooni🌜

مرسیی از ارزوهای قشنگت خوشگل مننن مرسییی جیگزمممم فدات بشم مننن❤❤💕💕💕
یس عایم هکر بیان:| ( آرمیتا میباچم:|)
۱۴ اسفند ۱۸:۴۳

ولی خیلی خیلی دارین برا این وب زحمت میکشین:> زبونم لال یه وقت اینجا فلفلی شه خودمو پاره پوره میکنم:")

RM. kiute.ARMY

فدایی داری بیبی رحمته:">
خدا بزرگه:">
آن که در حسرت سوهو ماند
۱۴ اسفند ۰۰:۰۳

فوللللللللل

مصمصمص

هوراااااا

RM. kiute.ARMY

هورااااااااا*^*
kai kit kat
۱۳ اسفند ۱۵:۲۸

حالا با وجود فول شدن وقت خوندنه

RM. kiute.ARMY

الا برکت الله
NEVERLAND Ch
۱۲ اسفند ۱۱:۱۱

کیوتی و ادمین مونی عزیز

Mr. Siwang هستم

من دارم واسه چهارشنبه هفته دیگه که تولد شوگولیمون هست ی وانشات و چنتا سناریو آماده میکنم

روز قبلش براتون میفرستمش که برسیش کنید و اگه خوب بود بزارید داخل سایت

لطفاً سه شنبه حتماً برسیش کنید که اگه اوکی بود قرار بدید توی سایت

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
حتما بیب!
یس عایم هکر بیان:| ( آرمیتا میباچم:|)
۱۲ اسفند ۱۱:۰۴

وای واقعا برا نویسنده ها تگ زدین؟:") خدا خیرتون بده ایتو هیده و اس اچ اس و ددیو خیلی لازم داشتم پیدا کنممشسایشساشیشیسمتشیست

RM. kiute.ARMY

بعله*^*
نوکریم جیگر خجالتمون ندهT^T
Black Rabbit
۱۱ اسفند ۱۸:۰۱

وای ددی خب تو واتتو سین نمیزنی کلاغا فک میکنن من نمینویسم😂😂😂

ببین این چن وقت کرونام یقه‌مو گرفت ولی ناموسا نوشتم تمومش کردم😂😀

RM. kiute.ARMY

شت:">>>>
خاک بر سرم!!
چشم چشمT^T
Black Rabbit
۱۰ اسفند ۲۱:۳۹

وای ددی یا واتتو چک کن یا یه جور جیغ میزنم که گنجشکای سایت پر بزنن برن😂😂😂

RM. kiute.ARMY

سایت فقط کفتار  و کلاغ داره😂
sara
۰۶ اسفند ۱۷:۳۹

دو گرفتن از فاصله ی دور 

 

دویدن جهیدن تو بغل ددی و عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

زدن

RM. kiute.ARMY

ایگویاااااااااا کیوتی😂
Sara
۰۶ اسفند ۱۱:۳۰

مدیونید فکر کنید از ۴ شنبه تا حالا بیشتر ۱۰۰ بار سایت و چک کردم 

من اینو یادم نرفته و منتظر می مانم 

ددی یه جایی تو سایت بزار بشینیم مجموعا عررررررررررررررررررر بزنیم 

#یک منتظر :)

RM. kiute.ARMY

بیا بغل خودم عر بزن😂
آن که در حسرت سوهو ماند
۰۵ اسفند ۲۲:۱۲

ددییییی چرا باز بد قولییییییییی پنجشنبه اس الان چرا نیومدددد

RM. kiute.ARMY

بخدا ک من بی تق1یرم:">
Black Rabbit
۰۵ اسفند ۱۴:۰۰

وای چه خبرتونه

چه خبرتونههههه

ددی قبله این پارت اسمات نمد لایکا چن بود ... فک کنم کمتر از ۱۵ تا بود ...

مردم واسه اسمات چه کارا که نمیکنن 

سعی در نخندیدن-

RM. kiute.ARMY

اسمات از نون شب واجب تره مادر😂
گمشده در راه بنگتن
۰۵ اسفند ۱۰:۰۳

تنک ددی کایوت... :»

همممم زندگیست دیگر... 🦥🏻🌱

کف معده پی دی نیم:»

حقیقتا خوشمان امد... :*>

ددی میگم چون بلک رابیت یکم دیر پارتو نوشت تازه کم هم نوشت صد و پنجاه تا رو بده به اون نظر مثبتت؟^^

#انتقام_سخت:/

تا یه ماه بعد چون گفتم همه جدیدن به مریضی گشادی مبتلا هستیم یه مدت طولانی بزارم •~•

RM. kiute.ARMY

ولکام دارلینگ*^*
ج/ندگی شده است:">
جونز😂😂
من همه ی 300 تارو فرستادم😂
نگران نباش بیب دیشب همه رو فرستادم*^*
گمشده در راه بنگتن
۰۴ اسفند ۱۸:۳۷

هایی ددی ایم بک اگین:»

شدم کابوست ن؟ :/

اوکی هلو ی لق ریاضی ول من واقعا عاشق علومم و ریدم توش^^

حالا فعلا که خداروشکر رد شد... فقط من یه چیزی خوردم... گفتم اگه طرحش رد شه ۴۰۰ تا صلوات میفرستم... بعد گفتم ۳۰۰ تاش پای شما صد تاش مال من... 🦦

دادی... دادی کایوت من... بهم یه لودفی میتونی؟؟؟ :»

اوج کیوتی من*:/

دیگ همین ممنون میشم که عمل کنی ثواب داره میدونی؟ ^^

دیگ لاوت درم فیلن تا کامنت بعدی:/🦥🌱

RM. kiute.ARMY

خوش بکیدی*^*
نه اصلا رویای منیT^T
هیت اند لاوت رو میپرستم😂

تقسیم عادلانه ات کف معده ی پی دی نیم😂

اوکی بیب 300 تارو میفرستم فقط تا کی وقت دارم؟
عاشق پیشه سه جاسوس شمالی
۰۴ اسفند ۰۱:۱۰

بالاخره اومدددددددددد واهایییییی

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسسسسسس*0*
♧Kim riyan♧
۰۴ اسفند ۰۰:۲۲

واااااو خیلی خوب بود بلک رابیت هوووووو 

اصن جوووون 😂 

از ایده اش خیلی خوشم اومد وای آبنبات جادوییییییییی وای خیلی خوب بووووود 😂🍌

بی صبرانه منتظر پارت بعدی هستم 😂💛

هییییی ددی من اینهمه کامنت میزارم خدا کنه اگه من نویسنده ای چیزی شدم تو سایت نصف نصف کامنتای خودم کامنت بزارن برام 😂💔

هیییی دارم چرت و پرت زیاد میگم از وقت خوابم گذشته 😂😐

RM. kiute.ARMY

آبنبات هاشون هم قشنگه😂

وای پاره😂😂😂
اره ساعت 12:22 دقیقه نصف شبه برو بخواب بچه😂
گمشده در راه بنگتن
۰۳ اسفند ۱۹:۵۰

کی فریاد کند ددی؟ چرا فریاد کند اصن؟ذهن منحرف؟ :»

اصن پاک دامنی رو از رو شما ساختن ب مولا🦦💨

نه ب مولا من میبودم خودمو جر میدادم اخرشم کلمو میکردم تو بالشتم میخسبیدم

ول خب تو ددی کایوت خیلی گودی چون همه چی رو اپ میکنی و خب رو نظمی یک دو به همه نظرات جواب میدی:»

بیا بیا اصن مشکلی نیس... تازه امروز ۳ صفحه ریاضی داد من گنگم بالا بود حل نکردم:»

و خب ددی راجع به نتا که یه مدت قرار بود قطع کنن...دوستم میگه دوباره میخوان قطع کننش... اما خب اینا تا فیها خالدونشون به نت وصله ... بهم بگو دروغه بگو میتونم فیک دان کنم میتونم تو پینترست پروف دان کنم بگو میتونم توی سوند کلود اهنگ گوش بدم... بگو:»🦦

خب من برم که اعصابت به قول یکی گیلی گیلی نشه:/

RM. kiute.ARMY

لذتش ب همون فریاد کردنشه😂
من الگوی صبر و استقامت ملی امT^T
جر😂
وظیفه است عزیزدلم:">
ک/ون لق ریاضی:/
اره بابا چرت و پرت نحصه😂 خودشون هم میدونن کافیه این کارو کنن تا مردم دوباره برن اعتراضات

گیلی گیلی چ کیوت😂
گمشده در راه بنگتن
۰۲ اسفند ۱۵:۴۷

هاییی ددی... 

من امده ام وای وای.. 🦦

خب خسته نباشید و درود به بلک رابیت عزیزم:»

زحمت دادی فرد مومن... =]

و همینطور ددی کایوت که بشدت زحمت میکشه و من غلط بکنم که بخوام به یه تار موش اسیب بزنم... :»

معلم ریاضیمو میکشم اصن حاجی:»

RM. kiute.ARMY

عشققققق فریاد کننننننند~~~

پاک دامنی ازعان ماست:">

نفرما فدات شم رحمتهT^T

خودم هم میام کمک:">
ZJ:/
۰۲ اسفند ۰۸:۳۲

های های های (( صلم نیست اینها اشک شوق است که ابشاری میریزه😭😭😭😭)) 

صالام به ددی گلم و تمام بینندگان عزیز برنامه اپاتمان 238 خوش اومدین 

(( میگم مجری گری ماهی چند میدن؟ ))

خب ددی خوشکلم خسته نباشی :› بوززز 

نویسنده گل گلاب خسته نباشی داداچ شرمنده کردی مارو بالاخره پارتو دادی 

:″}

(دلم پره نویسنده به دل نگیر :/ چون دختر اقدس خانوم شوهر کرد و من هنوز تو خونه ام میگم قانون خرابا و زشتا شانس دارن یعنی همین این تا دیروز پاچه شلوارش با پاش گیر میکرد.این خاستگار عن چهره از کجا پیداش شد :// افسوس های بیشتر )

خالاصهههههههههههه بوز به همگی 

دوصتون دارم

نویسنده جان تو هم پر انرژی ادامه بده 

عالی بودددددددد عشق اصنننن ناموصا جون حجییییی جوننننننننننننننن 

برم دیگع الان دینی میپرسه :// 

دای دای :› ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام ب روی ماهت لاوم😂
بستگی داره کدوم شبکه باشی فکر کنم😂
سلامت باشی فدات شم:">
لیغالصنث4لثنص فاینالیT^T

عه:| میفهممت...درد داره😂😂😂

ایگوووووو کایوتک منT^T
:)...the bad girl
۰۲ اسفند ۰۰:۳۱

چرااااااا ادمو تو خماری میزارین اخههههههه :")))))) 

بلک ربیت شیییییی من اعتراض دارممممممم!!!هر چه زودتر شات جدید نیاز دارمممممممممممممم...

هعی زندگی ینفر اینور دنیا با آبنبات به فاک میره یکیم اینور دنیا میشینه مثل من بابت اینکه اولین آلبوم دوران آرمی شدنش یروزیییی قراره منتشر بشه و اون میخواد ثانیه اول حاضر در صحنه باشه پیشاپیش عر میزنهههه :")))

من همین تابستون آرمی شدم ولی لعنتی یجوری ته بنگتنو دراوردم که در عرض چند هفته یکی دیگه رم آرمی کردممممم =))))))

الان من برنمیتابمممممممممممم اسپویلللللل شدهههههههههه و منی که به شدت میخوام از هیجان عر بزنم چون تاحالا علاوه بر اینکه اولین آلبوم و اولین تور دوران آرمی شدنمه اولین باریه که یه گروهو یا کلا چند تا خواننده رو استن میکنم ولی این هفت تا پسر نرمال خیلی شیک تو قلبم ساکن شدننننن =")))))))))

RM. kiute.ARMY

میفهممت:">
بنگتن علاوه بر این که فرای مرز هان...
فرای منطق و احساسات هم هستن:")
آدم نفسش به نفسشون بند میشه:">
Black Rabbit
۰۱ اسفند ۰۹:۵۱

هی به مولا بعده چن وقت اومدم کامنتامو میخونم ... آخرش به این نتیجه رسیدم که تو این یه ماه از یزید بیشتر فحش خوردم :>

 

RM. kiute.ARMY

نههههه نگووو اینو فدات شم:">
گمشده در راه بنگتن
۰۱ اسفند ۰۸:۱۴

نمیدونم الان خودمو بکشم یا نویسنده یا تو رو ددی:»

اما جدا از همه چیز واقعا قلم بلک رابیتو دوست میدارم 

و از زحمات شما ددی گرامی بسیار تشکر می نمایم:*»

RM. kiute.ARMY

بیا منو بکش فدات شم نویسنده دست من امانتهT^T
اره قلمش فلاف پسنده:">
Unknown
۳۰ بهمن ۲۳:۳۱

میگم یه فیکی بود مای استریپر بوی فرند،اون لینکه که دادی بالا نمیاد :(

میشه یه بار دیگه بدی لطفااا؟ 👈🏻👉🏻

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/kx0r_my_stirpper_39_s_boy_friend_vkookpalnet.pdf/

چون خیلی کایوت بودی برات پیداش کردم بیبیT^T
Sara
۳۰ بهمن ۱۷:۵۳

اوکی بزارید عینکمو بزارم ...

دارم درست میبینم 🙂

پس از انتظار فراوان امددبهار جان ها 

نویسنده گلم عزیزم لطفا کار رو ول نکن عزیزم من عصاب ندارم 

وبه این کار و کوکوی علاقه دارم 

ددی به نویسنده بگو من عصاب ندارم پنجره های سایت در خطره 

دوستون دارم بای 

RM. kiute.ARMY

ما سایتمون پنجره نداره تهمت نزن خانمم😂
.rkive. (مینی سکینه)
۳۰ بهمن ۱۷:۴۶

عخی شیطونه ب ارزوش رسید..آنیونگ نانن یورلیوای ایب نیدا..

RM. kiute.ARMY

بیا بخلم:">
jimie-otaku-levi(مینی سکینه)
۳۰ بهمن ۱۶:۳۶

ع ع جررررر

کیوتتتتتتت میصصتتتتت

عهم حقیقتن شیطونه میگ پاشوجم کن بیابیان:|بل........*

RM. kiute.ARMY

لیوایییییییییییییییییییییییییییT^T
شت توییییییییییییییییی؟؟
عبععغبغبفلیئ
بیا بغلم لعنتی!
Vkook. Darya
۳۰ بهمن ۱۲:۳۶

یس شات جدید بلاخرهه 😄😄🤧

ایم سو هپی :">

مرسی نویسنده و اشکال نداره نیاز نیست معذرت خواهی کنی که .. بلاخره هرکسی مشکلاتی داره و باید درک کنیم  🥰

مهم اینه الان شات جدید داریم  :">😂😄🤧

RM. kiute.ARMY

درسته:">
بالاخره آذوقه رسید!!
آن که در حسرت سوهو ماند
۲۹ بهمن ۰۰:۲۸

یک هفته ای که به یک ماه طول انجامید...

سه تا کتاب تموم کردم تو این یه ماه لامصبببب

ددی دیگه امیدی نیست؟ بیمار در حال مرگ است اگر زودتر اقدام نکنید دگر پر میکشد...

Mooni🌜

دورازجونت🥺💔💔
گمشده در راه بنگتن
۲۸ بهمن ۱۶:۲۵

ددی میدونی چیه ن که زیاده خواه باشم ها ولی کارم دیگ از بخل گذشته... 

اما با کشتن طراح our Omega Leadernim و خوندن یه کامبک از شادی و با اومدن این شات حالم بهتر میشه:»... 

خب دیگه چ خبرا؟ :»... 

RM. kiute.ARMY

منطقی بود😂😂😂

سلامتی رهبر😂
+_+
۲۷ بهمن ۱۲:۵۲

این قرار نیس بیاد¿ اه ننممممخخخووواامممممممممممممممم

مگه فقط ی شات نمونده¿

 

هععععیییییییییی نمخوام فیکش خیلی سوییت بود ...😢💔

RM. kiute.ARMY

میاد اگه خدا بخواد:">

میفهممT^T
گمشده در راه بنگتن
۲۶ بهمن ۱۳:۰۳

هییییییی دلم میخواد بدونم چ عنی خوردم که کارما داره اینکارو میکنه باهام... 

ب مولا دیگ از شدت فشار روم دارم به خودکشی فک میکنم 

چند روز گذشته...؟ حسابش از دستم در رفته... :»

مدیونید فک کنید دارم عر میزنم نه من اوکی... 

RM. kiute.ARMY

بیا بخل خودم نبینم غمتوT^T
آن که در حسرت سوهو ماند
۲۱ بهمن ۲۳:۴۳

هعییی ددیییییییی

بمولا افسردگی حاد گرفدممممم

اون از اخر اسنودراپ که زدن سوهوم و جاسوسای عزیز شمالیمو کشتن اینم ازین که هیچ خبری شات از شات جدید نیست 

فیک ها هم که دو هفته ایه آپ نشدنن 

بمولا درم ع دست میرمممم

دی راستی بعضی فن فیک ها نصفه موندن چرا پارتای جدیدشون دیه نیومد؟

لی ددی تولوخدا فول پارت اینو بزارین یکم دلم اروم بگیرههههه

RM. kiute.ARMY

زندگی جدیدا خیلی شده ج/ندگیT^T
ارزش کردن هم نداره
name sweet
۲۰ بهمن ۱۴:۳۲

ددیییییییییی

پس چرا شات بعدی نمیاددددددد

(ددی چرا حس میکنم با توجه اسمم تصوری  که از خونه ی من داری دقیقا همینه ؟😂)

اهم....اهم 

مایه به گفتن راجب خودت و مونی نیستی؟😂😂

RM. kiute.ARMY

مایل ک هستم😂
مونی جان دختر عموی بنده است
+_+
۱۸ بهمن ۰۱:۰۸

این دیگه نمیاد ؟ 

هععععیییی

تا هفته ی بعد باید صبر کنم خو من ک پودر شدم تمام !

RM. kiute.ARMY

هیق میفهممT^T
آن که در حسرت شاهین ماند
۱۵ بهمن ۲۲:۵۱

دریچه اه میکشد 

اههههههه

۱۵ روزی ک مانند ۱۵ قرن گذشتتتت

و همچنان انتظار...

فکر کنم الان چیزی ازم نمونده و فسیلم به درگاه مینگره *_*

RM. kiute.ARMY

بیا پیش خودم تخمه بشکن
آن که در حسرت شاهین ماند
۱۴ بهمن ۰۰:۵۳

ددییییییییی باز چرراا آپ نکردیییی

بمولا با خلوص یا بی خلوص صبرم سر اومد یاااا

عررررر   

همچنان باید ب درگاه نگا کنم؟...

RM. kiute.ARMY

قول میدم درگاه رو برات خوشگل کنمT^T همونجا فعلا نگاه کن
آن که در حسرت شاهین ماند
۰۹ بهمن ۱۶:۰۰

با خلوص نیت صبر کردن یادم رفته*_*

ولی باش باید صبر کنم چاره چیه🥲

وی در حال شهادته از بس منتظر نشسته اینجا و ب درگاه نگریسته و آه کشیده

 

RM. kiute.ARMY

وسطاش دعا هم بکن ملکوتی شیمT^T
آن که در حسرت شاهین ماند
۰۸ بهمن ۲۱:۱۲

یااااااا ددیییی

این خیلی بی انصافیهههه

تا هفته بعددد صبر کنممم؟

نهههه تا خمین الانشم صبرم سر رسیدهههه 

عررررر چیکا کنم من

دارم نمیتونم🥲

RM. kiute.ARMY

با خلوص نیت باید صبر میکردیT^T
YUKU
۰۷ بهمن ۱۰:۵۳

مگه امرو پنشنبه نیس

پس هست

ولی ...

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دارم میزام چرا نمیاد اخه

هیهیهیهی

 

 

ددی منحرف شدم سر جوابت ب کامنت قبلیم :/

نکن خدایی  

تو زن داری مونی ببینه چی میگه؟

اصلا چه کاری رو تند تر انجام میدی ک بتونم؟

 

*وی ب خاطر مغز بسی منحرفش به چرت پرت گفتن ادهمه میدهد... بلا بلا بلا

RM. kiute.ARMY

هق:">

لاو مهم نیته😂 این یه ازمونیه که میزان پاک بودنتون رو بسنجم😂
آن که در حسرت شاهین ماند
۰۷ بهمن ۱۰:۴۴

ددییییی

بازم تاخیرررر؟

دیروز نباید آپ میشد؟😭

من همیشه خدا منتظرمممممم

میخام ببینمممم چی میشهههه

اصلانم منحرف نیستم میدونی دیه 

فقط یکمی خر ذوقم

همین:)

 

 

RM. kiute.ARMY

ایگوووو خیلی کیوتی بیبیT^T
ZJ:/
۰۶ بهمن ۱۳:۵۵

ددی شات چهارم کوش؟ ••|

مردم از کنجکاوی میخام بدونم چی میشه :/

خدا کنه این شات اخر نباشه اخه خیلی خوشکله T^T

ددی ترو ب شلوار کوکی قسمت میدم زود باش شات چهارمو بزار من دارم نِمیتانمممممممممم :″]

RM. kiute.ARMY

چش چش:">
Im an army girl 😋
۰۵ بهمن ۱۴:۰۳

خیلییی خوبههه. 

فقط بهترم میشد اگه این عادت ول کردن ملت وسط خماری رو ترک کنی که عالی میشد -_-

RM. kiute.ARMY

سوس ماس:">
YUKU
۰۵ بهمن ۱۳:۲۴

وای فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک

نههههه تو نمیتونی

تونمیتونی در این حد خوبب بنویسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

قبول نیس

 

وای خدارو شکر فردا پارت بعدیش میاد و من امروز خوندم وگرنه پاره میشدم یه هفته

وای خیل قشنگ بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

کیوت اکلیلی جذاب

من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

 

ددی یکاری بکنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

ددی ددی من نمیتونم وای

 

 

 

اصلا یکاری کن کارای دیگه ی بلک ربیت تو سایت هس؟ میشه معرفی کنی؟

وااااااااای من مرگ

وای جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

RM. kiute.ARMY

موافقم:"> غیر قانونیه:">

هعیT^T 
* تند تر کاری کردن برای اینکه یوکو داره بتونه

اره چند تا هست. نو نیم
Black Rabbit
۰۳ بهمن ۰۹:۴۵

عر فن بویام میخونن مینی فیکامووو؟؟؟

جیغ زدن_

RM. kiute.ARMY

بعلهT^T
اوا اوا
۰۲ بهمن ۱۹:۳۴

هییییییییییی این بچه هاااا هییییییی اصلا گودزیلان

بعد میگن دهه 80 ها بدن

بی.....

یعنی میخوام بکشمشوننننننننن

RM. kiute.ARMY

والا بخدا:/
متین
۰۲ بهمن ۱۲:۰۸

 تموم شده؟؟

RM. kiute.ARMY

نه هنوزT^T
Zj:/
۰۲ بهمن ۰۹:۰۰

عک 

برگ نموند واسم

این فیکشن نبود 

این سند مرگ مه بود 

امضا شد و غش و تمام 

نویسنده اینو بدین من 

کاریش ندارم ب خادا 

فقط میخام ببینمش همین 

دیه نفصای اخرمههههههههه 

لطفااااااااااا کمک کنیدددد دد کجایی 

بیه بغلم کن میخام فین فینامو شروع کنم 

ددیییییییییییییییییی جیغغغغغغغغ اگ نویسنده اینو ندی من هرچی دیدی از چش خودت دیدی پس بدش😐🤌🏻

عررررررر خالاصه اینکههههه این واقعع عالی بود و من کنجکاوم ببینم قراره چ اتفاقی بیفته 

راستشو بخوای رو تخته وایت بردم اومدم تاریخ روز اپ فیکشن ها و اسمشون رو نوشتم تا یادم بمونه بیام پارت جدید رو دانلود کنم 

و خب همیشه تا مرز سکته میرم از شدت کنجکاوی چون که همه فیکشنا خوشکلن و من هر روز منتظر یکی هستم و خب هر کدوم هفته ای ی بار اپ میشن مثلا خود همین هر چهارشنبه به چهارشنبه اپ میشه و خب یکم اذیت کننده اس ولی حتما دلیلی داره دیه 😐من نمت چیزی بگم اگ بگم هم انگار نگفتم پ فقط باید انتظار بکشم تا اپ بشن دونه دونه 

ولی هم دست نویسنده هم دست ددی درد نکنه 

این محشر بود و خیلی انگار ی جورایی کیوت بود 

و خصوصا منی ک عاشق ابنباتم و اعتیاد دارم بش و همیشه میخورم هر روز بدون استثنا این واقعا عالی بود و من دوصش میدارممممممممم نویسنده را هم موچ میکنم از اینجا و ددی را درسته قورت میدهم از اینجا 🥺😂💜 

(( و ددی ک الان با چش و ابرو و همه چی داره اشاره میدع دیه برو گمشو کم زر بزن عصابمو گیلی گیلی نکن °°| )) 

_ درستهههههههه صحیح الان میرم گم میشم

خسته نباشی صید بوص بوص خِدافِس🥺💜😂

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

*حمل گاز اکسیژن
تلمعلسمعباصمثعل نههههههههههه0_0 یا جد سادات خونت میوفته گردنمون برادر نکن همچین!!!
نچ نچ عمرا این یکی رو بدم بهت😂
فدات برم خواهش میکنمT^T
نوش جونت😂😂
گیلی گیلی؟😂😂😂😂 من رشته اعصابم توسط خانواده گرامی جویده شده راحت باش😂
:) ...the bad girl
۰۱ بهمن ۱۴:۲۸

اصن من میمیرمممم واسه ماورایی... هعییییی ینی ماوراییی یچییز دیگس قشنگ...

دد... من حس عوضی بودن دارم :")

حقیقتا اونیکی دختر خالم که گفتم بهت اگه یادت باشه با رولامون پارتنریم و گی البته و کیس زیاد داشتیم ولی اولین فرنچ کیسمونو ( یه حسی بم میگه خیلی عمیق و داغ شروع کردم براش زیادی بود ینی؟ =-= ) من دو هفته پیش رفتم... و اول شوکه شد و انتظار نداشت تا این حد بدونم =/ وقتی گفتم ازینم بیشتر بلدم و مطلقا دست کمم گرفته مثل همیشه یه فیس بلاش خوشگل تحویلم داد =) مجازی میریم بگما خیلی دوس دارم موقع اینا ببینمش ولی پیش نیومده فرصتش =) و چی بگم با اونیکی دختر خالم که گفتم اونیمه عم من لاس و میزنم ولی تفاوتش آینه که اون اینجاس فیس تو فیس میبینمش ... یبار کاملا به قول آینی ( دختر خاله کوچیکم ( 1 سال و نیمه زیادنیس =/ ) و پارتنر رولم ) با آب مستیده بودم انگار و خلاصه از عمد و با خباثت تو موقعیت ( فقططط موقعیت ) و پوزیشن وقتی داشتیم حرف میزدیم قرارش دادم و بطرز دیوثانه و شیطانی مثل همیشه نگاش کردم که بهش بفهمونم و خولاصه خودشو جمع کرد و بعد اونم یسری پوزیشن دیگه که ازون روز کلا وقتی میخواد اشاره کنه میگه ( شای = shy ) 😂 خلاصه که دیشب داشتیم میحرفیدیم و کلا من خیلی اینطوری اذیتش میکنم جفتشون الی که الان دربارش گفتم و آینی وایب کیوت دارن باتم خوبین میدوسم :) دیشب بهم گف دوتا زن زیادیت نمیکنه😂 جالبه که دقیقا کنار خالم که به کلمه پاره حساسه دیگه چه برسه به فاک و اینا من خیلی خودمو کنترل میکنم نگم😂 هر چند دقت کردم بجز خودمون کسی نمیفهمه حرفامونو ولی درهر صورت کلی لاس زدیمو و تو بغلم خوابید =) حدس بزن چی بهم گفت 😂 ینی میخواستم اون لحظه پاره کنم هر چی امتحانه رو هاااا یه چند وقتی آینی هوس تاپ کرده بودو اذیت میکرد که خیالم راحت شد اینو گفت :) ولی خطرناک بودا همون حالا کوچیکم که گفتم دیشب کنارمان بود قشنگ چک میکنه که تو وضعیت واتساپ حتی چی میذاره 😂 تعریف میکرد میگفت گذاشته بوده که آخرش همتون واسم فرندین بجز ددییییی *** ( اسمم😂 ) ینی ذوق مرگ شده بودم بدجوررر تلاشام جواب داده و پذیرفته تاپ منم😂😂 

باز این عادت گند تومار نوشتن واستو آغاز کردم =| 

هدفم از همه اینا این بود که دیشب نگران بودم این کارام بهشون آسیب نزنه از نظر احساسات و کلا اینا مثلا من واقعا قصد پارتنر شدن باهاشونو ندارم الی صدام میکنه فراری😂 هی میگم باو فراری طرفیه که یه گندی زده مثل آدم قبول نمیکنه کثافط😂 هی میگه نه و این حرفها تو فراری و ادای بچه و مادر زار زده درمیاورد سرش کلی دستش انداخته بودم که حامله ای قضیه چیه انقد هوسای عجیب غریب میکنی زیاد میخوابی و اینا😂

هعییی در هر صورت نظرت چیه؟ یکم الکی نگرانم میدونم 😅

RM. kiute.ARMY

اومو لاوم همچین چیزی نگو!:")
بالاخره ما تو ی ی سنی هستیم که خیلی هیجانات داریم.
و این خوبه که نگرانی...جدی میگم...میدونی؟!
تو عوضی نیستی برعکس خیلی هم گوگودوییT^T
به نظرم یروز به جای ل/اس زدن باهم بشینید و گپ بزنید😂 خودت یه بحث بنداز و افکار درونیت رو بریز رو دایره. اول هم از خودت شروع کن. این به طرف مقابل حس خوبی میده.
...Bad girl whose evil ver has woken up
۰۱ بهمن ۱۳:۰۹

ایولللللل ددی پیامارو بالا گذاشتی نصف مشکلات حل شود :)

خداییش کارمون زار بود تا پایین پست برا نظر دادن بریم😥

RM. kiute.ARMY

اگه مسئول دولت بودم همه ی مشکلات مملکتو اینجوری حل میکردمT^T
آن که در حسرت شاهین ماند
۳۰ دی ۱۸:۰۱

وای ددیییییییی 

عررررررر 

به نویسنده بوگو خیلی بدجنسهههههه

چرا اینجا تمومش کردییییی 

وای تا چهارشنبه دیگل باید صب کنمممم؟ 

خیلی بی انصافی بود🥲

اصلا من میرم تا چهارنشبه اعتصاب کنم 

اوکی بای 

RM. kiute.ARMY

نه نه نکنننننننن سمیههههT^T
آن که در حسرت شاهین ماند
۳۰ دی ۱۷:۰۸

ددی فک کردیح حواسم نی یه روز دیر اپ کردیح؟ 

عررررر تثتنصنثننیتثتک۱اث

اوکی میرم بخونم 

دعا کن زنده بمونم از سوییت بودنش 🥲

RM. kiute.ARMY

میانههه:">
Hanieh
۳۰ دی ۱۱:۳۱

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ ددیییییییییییییییییی

وانشات از نامجون بزاررررررررررررررررررررررر

نزاری بات قهر میکنم

 

 

 

 

 

 

 

Mooni🌜

باش چشم😂❤
گمشده در راه بنگتن
۲۹ دی ۲۱:۵۰

ددی شات سوم کوشش شش؟ :»t*t

RM. kiute.ARMY

امروز میزارم لاوT^T کم کاری از خودم بود:">
اوا اوا
۲۹ دی ۱۸:۰۸

ای باباا با گوشیم پیام دادم اصلاح کرده نانو همون منظورم نهم بید جررر

اصلا یعنی تیزهوشان شیره ی جونمو در میاره هعی...

تو هفتم معلما میگفتن کتاب ننویسین اصلا تمیز باشه تو دفتر بنویسین -_-

یعنی هیچیییییییییی مامانم هم که گیر داده 

هی گوشیمو میگیره چک میکنه ببینه چی هست  -_- 

مادرم من توبه کردم بزارم چیزی تو دستگاه بمونه پس قرار نی چیزی هم ببینی جرررررر

RM. kiute.ARMY

منم از بس سرم رو کرده بودن تو کتاب و دفتر بلد نیستم از کوچه خیابون رد شم:/
قرار نیست وقتی گم شیم کسی ازمون مشتق و انتگرال بپرسه تا برسیم خونه امون:|
اوا اوا
۲۵ دی ۲۲:۱۶

نمیدونمممممم فقط توی تولدم آرزوی برطرف شدن مشکل والدین با پسرا و کلا اسیایی ها می‌کنم یکمم بجای اروپاییا پسرامونو بپذیرن🥺🥺

نمیخوام اصلاااااا این زندگیم که باید مدام بخونی بایددددددد خودشم تیزهوشان ...

هفتم که بودم بهمون گفتن داریم مطالب نانو براتون میگیم 😭

اخه تو هفتمو بگو

بزرگتر شدم 

رفتم هشتم تازگیا یه کلمه اضافه شده که یه نفر داد تو زمان ما نبود

ددی

اینو داده

معنیشم وحشی هست

فکر به فیلم رفت که 

ددیا همشوووون یه دفعه از کیوت به ددی تبدیل میشن😂😂😂😂😂

اوففففففففف همیشه مقایسه مبشم امروز خیلیییییی خسته بودم 

ازامتحان اومدم

از ۱۰تا۱۳:۴۴خوابیدم

داشتم میمردم

مامانم اومده میگه پاشو جماعت درس میخونن تو میخوابی

بابااااا

خستمههههه

یکی نی اینو بگهععههه

RM. kiute.ARMY

نمیپذیرن:/ اگر هم بپذیرن وسطاش وا میرن😂
نانو:|؟
اره ددی ها اکثرا وحشی ان😂 اما من اهلی...ام چیزه کیوتمT^T
هعی:">
خسته نباشی لاومT^T
Black Rabbit
۲۵ دی ۱۵:۲۲

وای سلام😂

-چرا میخند؟ 

نمدونم

الکی شادم •○•

وای دیدی چیشد ددی ... همه تلاشمو کردم که راجع به ماشینا تو فیک چیزی نگم ولی نشد😂

اخه جی‌تی‌آر کراشه ... به من چه

RM. kiute.ARMY

سلام ب روی ماهت😂
میفهمم:")
میفهمم...
آن که در حسرت شاهین ماند
۲۴ دی ۲۰:۰۹

ددیی هفده بعددددد 

بمولا دیرههههههه بابا من دلم به فیک و وانشات خوشه از دس درسای کذایی تیزهوشان

حالا نمیشه یه کاری کنی زودتر بیاددد مثلا همین امروز فردا؟ 

میدونم درم چرت و پرت میگم ولی بزا بگم خالی شم:/ 

راسی ددی بم یاد بده چجو مخ یه نفرو بزنم ک باهام کاپ بزنه *__*

 

RM. kiute.ARMY

ایگو کیوت😂😂

بستگی داره به موقعیت! ضد حمله بزن😂
آن که در حسرت شاهین ماند
۲۴ دی ۱۰:۳۱

ددییی شات سوم کی میاددددد 

منتظرم بینم مهمونیشون چطور پیش میره 

اصلانم منحرف نیستم هیچ اتفاقیم پیش بینی نمیکنم:)

RM. kiute.ARMY

هفته بعد میاد مادرT^T
اوا اوا وایییییییییی نمیخوام امتحان بدممممممممممم خسته شدممم
۲۳ دی ۱۸:۵۱

اهههههه خالههههه خستمهههههههههه اینهمه دارم مثل چی میخونم با اینکه خرخون هستم ولی مجازی خستم کردهههههه متنفرم از مجازییییییییی علاقه ای ندارممممممممممم 

شنبه فیزیک شیمی زیست و زمین شناسیه 

۳تا جزوه ی پر

کتاب

کتاب سمپاد

پیشتاز 

جزوه هایی که معلما میگن هم که نگم 

یه جزوه ی. دیگه که مال کلاس خودمونم نیست 

هعی...

لو هم رفتم 

ارمی بودنم

فیکام

همچیییییی

اما خداروشکر یکی بهم نعرفی کرده بود فیکو مامانم نگفت تقصیر خودته هعییییی

نمیدونم که

اصلا بهم کلا همچییی معرفی شد 

پسرا(که از اشناییشون پشیمون نیستم اصلا)

فیک هم معرفی شد(ازت بدم میاد برای جونگ کوک)

و...

چه بگویم

با این سنم نمیتونم دنبال چیزی که میخوام برم

جالبش اینه که 

همه میگن چینی 

مال من میگهه ژاپنی😑😑😑😑😑😑😑😑

باباااااا چرااااااااااا

RM. kiute.ARMY

اوه:|
مادر خسته نباشی اما اخه چ خبره:") این زندگی به وجود اومده تا جهانمون رو درک کنیم نه اینکه مدام از مغزمون برای خوندن و حفظ کردن نوشته ها کار بکشیم:")
کاش بشه به جای ریاضی یه بار دل نشکوندن و " آدم بودن" و " برابر" بودن رو تو مدرسه ها یادمون بدن...
یاد ندن به درک اما دیگه انقدر ازمون کار نکشن:/

لو رفتی؟0_0
فاک هیچ یزید کافری فیک هاش لو نره:/
برای من ک یه مدت میگفتن چین چانگ چونگ😂 منم اهمیت ندادم و الان دارن مثل بلبل اسم اعضا رو میگن
+_+
۲۳ دی ۱۴:۱۱

او خیلی خوشمله^_^💕 ،، اممم ولی مگه این فیک کوکوی نیس ¿ نمد شاید اشتب اومدم این روزا انقدر از ویکوک ب کوکوی و کوکوی ب ویکوک دنبال فیک میکردم گیج زدم٪_٪ 

در هر صورت خو کوک اینجا تاپه اوک پس چرا تو کاور وی بیشتر ب ددی ها می‌خوره ¿¡ °_°

( وی کسی است ک کوکوی را ویکوک فرض مینماید و میخواند و از شدت بی فیکی ب این شیپ روی اورده هوم ) •_•💔

 

 

بازم کلللییییی مممرررسسیی که تو ایننن اوضضاااعععع همینارم برامون او کردی نویسنده ججججوووننننیییی  ^_^💕

RM. kiute.ARMY

کاور تنها جهت زیبایی و تکمیل نمودن فایله😂 تک ایت ایزی

نویسنده عخشهT^T
arshia
۲۳ دی ۱۲:۱۴

های سرم

هلوووووو حاجی خبی چه خبر 

اون بار بهم گفتی وانشات دختر پسری زیاد نی گفتم خو خودم میسازم

فقط اینکه 

اگه من نویسنده بشم

وانشاتم

میره توی لیست هات؟

وای خدا اگه اینجوری بشه خیلی خوبه 

فقطچطور برات بفرستم

لاو یو

RM. kiute.ARMY

های جیگر*^*
سلامتی امن و امان:">
اوه به به*^*
البته ک میره! فقط قبلش یه دور بده من بخونم
آموزشش تو پست دوم سایت هست. مراجعه کن به منوی "خانه" و بعد پست دوم
Vkook. Darya
۲۳ دی ۱۱:۴۴

بسی منتظر چهارشنبم شات بعدیش بخونم 

داستان جالبی داره ادم شاد میشه میخونتش 😂🙂

نویسنده فایتینگگگ منتظر شات بعدی ابنباتیت هستم :">

RM. kiute.ARMY

کامنتاتو خریدارم موره😎
Reyhaneh
۱۶ دی ۰۹:۵۸

ویروسی😂

امشب مث خرس خوابیدم زیر کرسی 

به مامانم گفتم بیدارم نکنه هر وقت خودم بیدار شدم اونم گف باشه 

RM. kiute.ARMY

من رفته م شهرستان ک/ونم قندیل بست😂
I'm dady
۱۵ دی ۲۱:۳۳

چند شاتیه؟!  یا همین یه شات هست؟! 

RM. kiute.ARMY

زیر پنج شاته بیبT^T
Reyhaneh
۱۴ دی ۱۹:۰۹

اره امروز اینجوری شد کل ویندوز پرید ولی خب بازم باید امشب بیدار بمونم 

RM. kiute.ARMY

ویروسی میشی تهش از ما گفتن:">
Chica m_m
۱۴ دی ۱۲:۲۷

ابروهام کمون هست ولی چشام مشکیه 👀😂

وااای وقتی خیلی بچه بودم چقد این آهنگه رو گوش میدادم وااای خدا سممم😭😂

RM. kiute.ARMY

حالا به روم نیار😂
میرقصیدیم هم:|😂
Nasim Salehi
۱۳ دی ۱۷:۲۶

یکم دیالوگ‌ها و رفتار شخصیت‌ها ساختگی به نظر می‌رسید. به نویسنده پیشنهاد میکنم واقع‌بین تر باشه و قلمش رو جدی‌تر کنه. براش آرزوی موفقیت میکنم

RM. kiute.ARMY

اوه بلی*^*
Namjoonii
۱۳ دی ۱۷:۰۷

 سایت ویکوک بارون شده ها؟

🥺💜و منی ک در انتظار سپ دم در  نشسته‌م..

اشک

و

اه

RM. kiute.ARMY

من دلم برای ویمین شیپرا خونه:")
اوین الغوثی
۱۳ دی ۱۴:۴۷

اصمااااااتتتتتتتت یسسسسسس پس از مدتتت هااا....

یسس

RM. kiute.ARMY

قشنگ معلومه همین پشت کمین کرده بودی😂
Chica m_m
۱۳ دی ۱۴:۲۹

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

RM. kiute.ARMY

چیکا خانم ابرو کمون چشم عسلی چیکا خانم
Reyhaneh
۱۳ دی ۱۳:۲۸

فرست؟

بیخی 

هعی امنتحانا شرو شده آدم مگه میتونه استراحت کنه 

الان سه روزه هیچ نخوابیدم دارم میمیرم 

RM. kiute.ARMY

اگه نخوابی یهو وسط امتحانات ری استارت میشی کل ویندوز میپره:">
ثمین ایمانی
۱۳ دی ۱۳:۰۲

مرگ بر ضد ولایت آرمی.

ربطی نداشت، فقط تلویزیونمون روشنه ... برنامه شهید سلیمانی هست میگن مرگ بر ضد ولایت فقیه.

چیه خب منم دلم میخواد بهمون بگن ملت بی تی اس ... جناب آقای رئیس جمهور (کیم نامجون) به شهر "نات تو دی" جهت بررسی شرایط آرمی ها سفر کردند. 

در پایان این سفر از آقای "مین یونگی" وزیر محترم ورزش و جوانان خواستند تا بر اجرای طرح آرمی قوی کشور قوی نظارت کنند.

 

در ادامه اخبار ... جناب آقای جئون جونگ کوک وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از افتتاح یک موزه جدید برای موفقیت های به دست آمده در سال اخیر یعنی سال 2021 خبر داد. همچنین منطقه گردشگری جدیدی بر روی جزیره مصنوعی در دریای خزر احداث خواهد شد. از جمله امکانات این مننطقه میتوان به انواع لایک استیک غول پیکر، واقعیت مجازی، نور پردازی 3 بعدی و... که قرار خواهند گرفت اشاره کرد.

 

 

ععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ... فکرشو بکن T_T

 

 

RM. kiute.ARMY

وای وای وای وااااااااااااااااهای:">
سینه بزننننننننننننننن:">
برقارو خاموش کن میخوام روضه بخونم!!!!

فکر کردنش باعث میشه عروق قلبیم بترکه...باطری قلبم ضعیفه خونم میوفته گردنتT^T
Gaul Jk❤
۱۳ دی ۱۲:۵۲

جالبن بنظر میاد 

ولی ایندفعه چشمام کار کرد دیدم  چند شاتیه 😂

حالا چند شاته؟ 

RM. kiute.ARMY

زیر پنج😂
♪Kim Miya♪
۱۳ دی ۱۰:۵۱

کوکوی؟

امروز از همه طرف رو شانسم

امتحانمو خوب دادم و الآنم ک فیکا

کمی اسمات چجوری میشه؟

ینی ما رو تا لب چشمه می‌بری تشنه برمیگردونی؟

این نامردیه

 

RM. kiute.ARMY

یعنی سرپایی ماست میخورن تموم میشه میره😂
نه شوخی کردم یعنی اسمات رو انچنان باز و شفاف شرح نمیده
Sil-Y-Min
۱۳ دی ۱۰:۱۶

فرست؟ سکند؟😔🤌منم اومدم تو این بازی کثیف😂ددیییی چرا هیچکس هیچی نمینویسهه:') مث این معتادا ک بهشون مواد نرسیده شدیم😂🤣🥲

RM. kiute.ARMY

با اب زم زم غسل بده توبه کن خواهر😂 فصل امتحاناته و کلبه ی احزان...
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان