BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Amber

7_ui2l.jpg

✥FULL✥

 

نویسنده Kimia
کاپل ویکوک
ژانر درام . رمنس . کلاسیک . اسمات
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 309

 

خلاصه:

جونگکوک ، پسر نوزده ساله ای که در اواخر سالهای ۱۸۰۰ میلادی زندگی میکرد ،

پسری که صدای لبخند هایش زیباترین ترانه ی زندگی مرد سی و چهارساله ی چشم کهربایی بود .

  

⚜️🧡🌻DOWNLOAD🌻🧡⚜️

 

805_vpfe.png

۲۹ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هستی
۱۷ تیر ۱۶:۴۸

آیدی تلگرام ‌کانال ترانه رو بزار

 

RM. kiute.ARMY

ندارم آیدیش رو لاو من
Niki
۱۹ ارديبهشت ۱۵:۲۲

واحثگز۹تسجزگس قشنگ بود جدی قشنگ بود 

ولی یچیزی ، یکی اینجا گفته بود که یه فیکشن هپی اند معرفی کن و کالرزو معرفی کردی 

اخهههه کالرز کجاش هپی اند بود؟؟ نمیخوام اسپویل کنم ولی اگه قصد مرگ دارید کالرزو بخونین جون واقعا نابودتون میکنه

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزدلممممㅠㅡㅠ
ناموسا همچین ظلمی کردم و شمر بازی دراوردم؟؟🥲😂😂😂
احتمالا باز مغزم قاطی کرد...
کالرز واقعا جاش خوب نمیشه و پدرتم در میاره🥲😂
مصتر جانگ
۱۴ ارديبهشت ۱۷:۵۰

یه چندتا فیکشن خفن در حد دزیره و اسلحه معرفی میکنی؟

RM. kiute.ARMY

مدهوش
دسپرادو
ریپلیس
سامبادی تو لاو
Lili Par
۲۹ فروردين ۲۰:۰۵

سیلام 

خیلیییییی قشنگ بودددددد

عرررررررررر اصلا ی پایان جالب و غمگین و شادی داشت 

RM. kiute.ARMY

سلووومم!
قشنگ ک شمایی جیگرررT^T
حق:"))
امیر
۰۵ اسفند ۰۲:۳۰

پست الکترونیک رو چه جوری بزنم 

 

 

RM. kiute.ARMY

لازم به وارد کردنش نیست عزیزدلم*^*
کیم جانگکوک
۰۲ بهمن ۱۸:۵۹

ددی اصن حس و حال گشتن تو سایتو ندارم چون نت ریده پس میشه یکی دو تا مینی فیکشن کوکوی یا ویکوک معرفی کنی؟ 

قربان دستت

RM. kiute.ARMY

کار های اس اچ اس رو کمپلت خوندی یا هنوز امیدی هم برای منِ تنگ دست هست؟😂
타콕
۰۲ بهمن ۱۷:۰۵

های ددی میشه فیک های تهکوک یا کوکوی با وایب کلاسیک معرفی کنی🥲🗿💜

RM. kiute.ARMY

سبلممم قشنگممم!
البته عزیزم*^*
توی سایت زیاد آنچنان کلاسیک نداریم اما بهترین هاش رو بهت میگم.
سامبادی تو لاو
کالرز
دزیره
پارادایس
Xiao
۰۷ آبان ۰۲:۵۶

سلام

میشه گف غیر از این فیکایی که جدیدن اومدن بقیه رو قبلا خوندم و چون حافظم به نسبت خوبه همه‌ چیزایی که میخونم یادم میمونه

من کلا عاشق وایب کلاسیکم

واین فیک هوش از سرم اصن پروند

خیلی حس خوبی بهم داد

خیلی

اصن نمیدونم خیلی رو چطور توصیف کنم

حساشون اصلا اوف نمیشه خیلی از چیزهارو درقالب کلمات توصیف کرد

ولی لعنت

پایانش طبق معمول نابودم کرد

بااینکه با واقعیت بیشتر جور در میاد

ولی خب

خودمو میگم

انگاری واسه همینه سمت کتابام و بخش جدایی ناپذیر زندگیم نوشته هان

و تصورشون

اصن هوش از سرم میپرونه

و همین تصور لعنتی نابودم میکنه

یه حسی مث وقتی آب توی بینی‌ت میره و حس تیر کشدن و تیکه تیکه شدن مغز بهت دست میده

من بعد هربار خوندن و تصور کردن این پایان ها ده برابر این وضع و درد رو دارم

البته به اندازه‌ی کافی وسطای داستانا درد میکشم ولی انگاری با دل خوش کردن به اینکه پایانش درست میشه میخونم ولی نود درصد حدسام بعد از خوندن داستانا درستن که آیا پایانشون خوشه یا نه

هوف نویسنده‌ی گرام

طبق معمول نوشتت غیرقابل توصیفه ولی درد دارمممممممممم درد

RM. kiute.ARMY

سلووووومT^T
بوس ب حافظهههه اتتتتتتتت!!!
عاخ عاخ امبر:"))
نوش جونتتتتتتتتT^T
کلا کیمیا تو کار ترور درونیِ ماست😂😂😂😂
هوم:") گهگاهی همین تصور قوی ناجور اسیب میزنه...
اخ اخ میسوزونه!
الهی بگردم:"(
پس شامه ی تیزی داری در این زمینه ماشاللهT^T
عالقهفارثنقتافثن
بیاا دردت ب جونمممممممممT^T
Sh
۰۶ آبان ۱۵:۳۳

اممم سلام 

ددی ی سوال دارعممم

هپی اند و سند اند چی هسدننن؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزممم🤩🤩💙💙💙
هپی اند یعنی پایان خوش
سد اند یعنی زندگی تو ایر- یعنی پایان غمگین🙄😂
ریدر سخت پسند😎
۲۹ شهریور ۰۳:۵۴

خیلی قشنگ بود

احساساتی شدم

اشکام بند نمیاد

چرااااا اخههه

بمیرم برات

۰😭😭😭😭😭😭😭

 

 

RM. kiute.ARMY

این فیک توی لیست اسلحه های کشتار جمعی عه :"))))
fatima
۲۴ مرداد ۰۸:۰۴

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه 

اول اینکه ممنون از نویسنده کهربا و ممنون از زحماتش 

دوم اینکه انتظار هر پایانی رو داشتم به جز این و خیلی شُکه ‌‌شدم و همین شک باعث شد به طرز عجیبی دلبسته به داستان بشم

سوم اینکه ازت ممنونم که واقعیت دنیای عشاق رو به نمایش گذاشتی این واقعا حقیقت داره که بهم مرسن و روزی بدون خواست خودشون از هم جدا میشن 

به حال ممنون از زحماتت برای نوشتن این داستان فوق العاده. 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^* همچنین قشنگم!
خواهشیات بیبیییییی مرسی که خوندیش و کامنت گذاشتییی:") این فیک لایق بهترین هاست...
💜:)teakook for ever
۲۸ تیر ۱۷:۱۰

هاییی 

من یه فیک میخام با کاپل ویکوک بعد به شدت انگستتتت ولی هپی اند باشه سد اندم بود مشکلی نیست فقط خیلی خیلی انگست باشه😹

همچین فیکی دارین ددی؟!

RM. kiute.ARMY

هایی عزیزدلم*-*
والا کالرز رو دارم
https://uupload.ir/view/colors_full-unlocked_po09.pdf
blueberrrrry
۱۹ تیر ۰۱:۰۳

اسمشو ک دیدم یادم جانی دپ و آمبر هرد افتادم ی لحظه!!😂😂😂

 

گفتم از جانیم فیک نوشتننننن؟😂😂😂

 

ولی جدی خوشم اومد!!!

 

حال میکنی دد سرعت تایپو همه جا هستم😁🚶‍♀️🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

ما داگ استپ آن د بیییی😂

شتتتتتتت😂

اصن این فیک عشق بود:">
شما ک سالاری😂
:/
۰۶ تیر ۲۳:۴۹

های .. واقعا بخاطر وقتی ک برای نوشتن فیکا گذاشتید ممنونم :)

میشه لطفا فیکای عاشقانه تر و +18 بزارین ؟!

آخ..منحرف کی بودم ..:| 

جر 🗿💕

RM. kiute.ARMY

هاییی*-*
چشم جانان😂
به نام خدا. بنگتن😂
َA-F
۰۷ خرداد ۱۹:۰۶

خدایا   چقدر غمگین بود

 

چقدر آهنگ دریا محسن ابراهیم زاده منو یاد فیک انداخت

 

آهنگ دریا دریا گرشا رضایی هم همینطور

RM. kiute.ARMY

غم برای یه لحظشه:">

اخ اخ اخT^T

دریا ی مسیح و آرش هم خوبه:">
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ ارديبهشت ۰۸:۴۶

دد اون پایین ک گفتی هرکی دزیره رو خونده ۴۰ روز عزاداری میگیره راس میگفتی...

 

چن ماهه تمومش کردم ولی دیالوگا و اون حس و بو و طعم تلخ اما در عین حال شیرین اون عشق هنوزم زیر زبونمه،میگن یه فیکه تموم شده رفته ولی دزیره از اوناییه که ته تهش یه جایی یه بخشیش میاد تو ذهنت و تو هم فقط نفست محکم میدید بیرون و حس میکنی که چقدر نیاز داری تو کافه پاپاسالیوان بشینی و درحالی که از سیلویا الهه عشقش برات میگه و تورو به بغض دعوت میکنه عطر و بوی قهوه و بارون و عشق رو به ریه هات بفرستی....

میدونید شاید واقعا اون بیرون تو مارسی پرستاری هست که داره برای شاهزادش میجنگه

شاید واقعا پریزادی وجود داره و مرد قصه‌گوش داره براش حرفای زمزمه میکنه

 

نمیدونم ولی اینو مطمئنم که آدمایی هستن که قلم شرنوشتو تو سرش کوبیدن و دارن برای هم میجنگن....

RM. kiute.ARMY

اصن خود فیک بوی کاغذ کاهی و نسکافه میده:")

درسته:)
بسم الله
۱۳ فروردين ۲۳:۲۱

سلام بر مادر جان

حال و احوال شما سایت گرامی اخوی گرامی چطور هست ؟ (اخوی را اون یکی ادمین در نظر میگیریم)

خب برگردیم به قصمون

میدونی..داستان بود ولی داستان نبود ! غمگین بود ولی غمگین نبود ! موقعی که حس خوشحالی و لبخند ژکوند را داشتم چشمم مثل ابر های غرشی بود و شروع به رعد و برق زدن گردن و اشکانم مثل تگرگ روی زمین فرود میومد

نمیتونم این رو به فیلمی دقیقا شباهت بدم ولی از فیلم های بسیاری بود

اول میدمش به فیلم بی صدا حلزون ! درست مقل خانم توسلی که میدونست پول نداره که بچه ی کم شنواش رو عمل کنه ولی قبول نمیکرد و این بچه را باید عمل میکرد به هر نوعی تا بچه اش در شادی باشه و جونگکوکی در این فن فیکشن که میدانست ابن مرد قرار است شوهر مادرش باشد ولی ته دلش راضی به قبول کردن این موضوع نبود

موضوع کلاسیکش بسیار جذاب و پاک بود و دلم را گرم کرد که قرار است به زیبایی فن فیکشن های دگر باشد که..بلی تهیونگی مرد !

دقیقا وضعیت مثل موقعی بود که دو فصل بلک سی رو تو سه ساعت ساعت دو تا پنج شب خوندم و شره شره اشک ! به طوری که خواهرم میگفت من در خواب اشک میریزم

به زور کلی و حرف  آخری اینکه چنان داستان خوبی بود که من خودم به شخصه شاید بند به بندش را حفظ باشم و هر بندش را متعلق به یه فیلم و هر کامه مطعلق به یک سریال کنم که حالا اگر حساب کنم تا ۷۰۰ ۸۰۰ سریال و فیلم هم راه دار که بگویم !

با عرض خسته نباشید و فردایی با مدرسه !

به اخوی و آقای برادران آقا (ریدران) سلام بنده را برسانید !

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت خواهرم:">
اخ گفتی:) کلا کیمیا بانو (نویسنده) انگار علاقه ی شدیدی به زجر کش کردن ریدر داره:") و موفق هم هست!
عاح تسلیت میگم😂

بزرگیتون رو میرسونم:">
لوسیفر
۲۱ اسفند ۲۰:۴۸

چرا نمیتونم بخونم 

میشه بهم توضیح دقیقا چطوری باید بخونمش اخه تازه وارد این سایت شدم اشنا نیستم

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
اموزش دانلود داخل سایت هست
Tes
۲۷ بهمن ۱۲:۵۰

من به خود اجازه‌ی پرداختن به تعریف و تمجیدهای اضافه نمی‌دهم و مکانی برای تاثیرگذاری خیل افکار مردم بیکار برروی رفتارم، در ذهنم خالی نمی‌گذارم. 

بی شک کسی چون شما هیچ نیازی به نظرات افرادی چون من نداشته و ندارد و تنها امیدوارم صحبت های مرا به عنوان رهگذری ناچیز و نیازمند به صحبت در خصوص افکار‌ مختلفش بپذیرید.

این "داستان" نبود، زندگی بود.

این"قصه" نبود، دریا بود.

این "متن" نبود، آسمان بود

و بسیار و بسیار زیبا بود.

زندگی ای بود پر از فراز و نشیب، دریایی بود مملو از ماهی های کوچک رنگارنگ و آسمانی که پذیرای قشقرق های پرندگان رنگارنگ است.

 

با وجودی که هنوز به بیت آخر این زندگی نرسیده‌ام و هنوز سفر در این آسمان بی‌مثال را به پایان نرسانده‌ام، علاقه‌مند بودم که نظر خود را به عنوان فردی ناچیز میان افراد بیشمار با شما به اشتراک گذاشته و با خلوص نیت از شما عزیزِ جان برای هدیه کردن لبخند به چشمان بی‌فروغمان تشکر کنم.

با آرزوی بهترین ها برای شما 

امضا: رهگذری بی پر و بال

RM. kiute.ARMY

اوه خدای من...
میشه بغلت کنم دارلینگ؟
کسایی مثل تو کم پیدا میشن:) شاید هر صد سال یبار؟
بوی دریا میدی با یکم قهوه و گل رز
ژولیتشونم*3*
۲۵ بهمن ۰۸:۱۴

بنام خداوند بخشنده مهربان @-@

میریم که شروع کنیم 

RM. kiute.ARMY

من البنغتن التوفیق*^*
شهید شده در راه ویکوک
۲۳ بهمن ۱۸:۵۳

چرا تهیونگ مرد چرااااا خیلی قشنگ بود ولی خیلییییییییی گریه کردم اخه  بی نامردی بود چرا ته ته 

RM. kiute.ARMY

غم خااااالص بود:">
یک شهید در راه ویکوک
۲۳ بهمن ۱۸:۵۰

خیلیییی قشنگ بودد میدوستمششش شدید 

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهT^T
ˡᵃʳⁱˢᵃ
۱۹ بهمن ۲۲:۵۰

خیلی زیبا بود♡

RM. kiute.ARMY

زیبا ک شوماییT^T
♧Kim riyan♧
۱۶ بهمن ۱۷:۰۲

اره ددی شدیدا باهات موافقم خیلی دردناک تموم شدی خیلییییی :"(

اگه بخوام خودمو توصیف کنم که چجوری بودم اینجور بود که ساعت ۳ نصفه شب رسیدم به اخرش و وقتی تهیونگ مرد گریم شروع شد و منم پتو میچپوندم تو دهنم تا صدام در نیاد😂😐

اره خلاصه که بیش از حد ناراحت کننده بود😂💔

RM. kiute.ARMY

نصف شبی خیلی شرایط سختیه برای فیک خوندن😂 هر لحظه امکان پاره شدن هست
ادم بعد این جور فیک ها عملا از دست عشق نداشته اش افسرده میشه😂
♧Kim riyan♧
۱۶ بهمن ۰۳:۳۳

های ددی :")

وای خیلی عالی بود خیلی دوسش داشتم :") 

♡♡♡♡♡♡♡♡

وقتی رسیدم به آخرش تا دلت بخواد عر زدم 😭😭😭😭😭

هنوزم رد اشک رو صورتمه ... خدای من فوق و العاده و در عین رمانتیک بودن اخرش حالمو داغون کرد :"(

این اخرش رفتم تو فکر که واقعا اگه یه روزی عاشق بشم و بهش نرسم چه غلطی میکنم که به این نتیجه رسیدم و به خودم گفتم : ریان شکلات زیاد خوردی بشین سر جات اخه کی میاد عاشق تو بشه بیا پایین سرمون درد گرفت 😂😂😂

اره خلاصه که من گرگ تنهای شبم آووووووو 😂😂

RM. kiute.ARMY

موافقم:">

خدا برای همه امون یه خط عشق رو در نظر گرفته فقط باید منتظر باشیمT^T اما ناموسا خیلی دردناک تموم شد😂
Yeganeh
۱۳ بهمن ۱۷:۳۰

مرسی از نویسنده خیلییییییی خوب بوددددد موفق باشی

ادمین های عزیز هم خسته نباشیننننن 

دوستون درم فایتینگگگگگگگ

 

RM. kiute.ARMY

ممنون یگانه جونممممممممT^T
Hope Shiny
۱۳ بهمن ۰۹:۰۷

😂💔

آها پس طبیعیه💔😂

RM. kiute.ARMY

کاااملا😂
‌‌
۱۳ بهمن ۰۰:۳۴

خیلی بد بود

RM. kiute.ARMY

میشه بگی دقیقا کجاش لاولی؟*^* اینجوری نویسنده میتونه برای بهتر شدن کارش استفاده کنه
Hope Shiny
۱۲ بهمن ۱۱:۵۱

من دزیره رو خوندم....... نابود شدم دیگه تا عید فیکشن نمیخونم..... ددی بیا دلداریم بده بخل مژازی موخاممممممم..... 😭😭😭😭❤

یه کاری کن که از فیکشن متنفر شم..... لفطا 

میخوام دیگه ازش یه مدت دست بکشم (نگران نباشید اینجا پلاسم) 

RM. kiute.ARMY

همه بعد دزیره یه چهل روز عذا دارن شدید😂
متاسفانه اعتیاد بیماری برگشت پذیر و خانمان سوز است:">
حنا
۰۹ بهمن ۱۹:۲۲

از روی دزیره کپی زده؟

RM. kiute.ARMY

والا بخدا ک نه:/
مگه هرکی کلاسیک بنویسه از روی دزیره کپی کرده؟😂
نمد
۰۸ بهمن ۱۳:۲۶

چجوری باید دانلود کرد؟ 

Mooni🌜

کلیک
این فیلمو بببین توضبح دادم عزیزم ❤
کوک
۰۵ بهمن ۱۳:۲۲

اینو ع کجا بخونم؟؟

RM. kiute.ARMY

دانلود کن*^*
♡ "KIM_ACHA "
۰۵ بهمن ۰۸:۵۸

عر الان اومدن تو سایت... 

ووشششش... 

آخ پیشی کیوت از خیس شدن بدت میاد؟

من همون دیروز خودمو دوان دوان ب تو رسوندم و بغلت کردم.. :)

بارونو نتونستم برات قط کنم ولی چترت شدم تا خیس نشی... ✨🙂

شعت.. 

چی میزنم من سر صبی")

پیشی کیوت منی ت*

 

RM. kiute.ARMY

من پیشی نیستمااااT^T
هوم...گفتم چرا انقدر ارومم نگو بغلم کردی!
پس من تا اخر عمرم آفتاب بعد بارونت میشم:">
آچای خوش زبون منT^T
♡ "KIM_ACHA "
۰۴ بهمن ۰۹:۰۳

یااا ددی شیییی!

تو فکرشو بکن من بیکار بشینم؟ 😂✨

ولی... 

خودت قلبمت خوبه! چیشش.. 🙄🗿

ممنون ددی.. واس کامت دیروزی بگم.. 

من از تغییرات یهویی و بزرگ میترسم ولی زود کنار میام..

واسم ی همچین چیزی بود دیدن تست. 😂✨

امروز جوابتونو دیدم گفدم برم این دو تا فیکی ک شروعیدم رو بپایانم ..

و اینکههههههههههههه

هیچ وقت سعی نکن ارزش سایتتو بیاری پایین چون من میمیرم...:)

سایتتون اگ نبود ک خب ماعم نبودیم.. 

پس دیگ هیچ وخ این حرفو نزن.. 

چ درامی شد.. 

فق ی بارون کمه و ی من با ی چتر و موهای خیس.. و تویی ک زیر بارون لیچ آب شدی.. 

حالا.. 

از سایت بد گفتی بذارم همونجوری خیس بمونی؟ 😂😂🗿

هوم؟

 

RM. kiute.ARMY

همینههههههههه آچای من همیشه پرکاره😎
نخیر مال تو خوبه0_0
نگران نباش چیزی نیست😂
دور از جونت بیب:">
یه اهنگ خز هم داره پخش میشه😂
من از خیس شدن متنفرم جدا بزار بیام زیر چترت😂
♡ "KIM_ACHA "
۰۴ بهمن ۰۸:۲۸

های نویسنده... 

ببین عالی بودددددد😭💜

عالی!

خشم نمیاد الکی از چیزی تعریف کنم.. 

ببین دارم میگم عالی بود.. 

فقط... 

یکی از بزرگترین مشکل های من با انشاهای بچه ها تو کلاس ک حتی معلم هم میدونه اگ اذیتم کنه گوش نمیدمش، نوع نوشتنه متنه..

فقط واسه انشا نیس، در کل میگم.. 

همیشه واسه دوستایی ک قلم خوب و قوی مث شما دارن،  میگم :

یا عامیانه بنویس یا کتابی..  

نوشته شماعم کتابی بود اگر اشتبا نکنم و ی سری جاها، میون اونهمه متن قشنگ و عاشقانه یهو عامیانه میشد و تلفظ و سخت میشد توی ذهن :) 

ی جورایی ذهنو درگیر می‌کرد و نمیذاشت بریم تو عمق متنو و تصورش کنیم.. 

ببین!! 

ی جوری جذب نوشتت شدم ک حتی خودمم نمیدونم چجوری جذب شدم! 

دو یو عاندرستند؟! 😂✨

خدمم نفمیدم چی گفدم ولی نقشه ذهنی ای ک واسه داستانت داشتی عالی بود... 

جیمین شی ... 

تهیونگ شی... 

سر مرگ هر دوتا جیغ میکشیدم.. البت در درونم! 

تصور جونگ کوکی 53 ساله.... 

مرگ بود! 

ولی شیرین و رویایی... 🙂💜

میگممم

چون کلاسیکههههه

نمیشد فضای نوشتتو کلاسیک میکردی؟ 🙃✨

مثلا ی رنگ خوشگل و شیرین و کلاسیک مث صفحه های اعلام اشخاص ک خیلی خوب و مرتب بودن، میذاشتی پس زمینه... 🙂🍓

ذهنت ب شدت خلاقه... 

قلمت ب شدت قویه... 

خودتم ک ب شدت خوفی... 

تصمیم گرفدم ی کار  مث کار شما، البت فقط با کتابی بودن قلم و نه مث استوری شما، شروع کنم.. 

در ی کلام:

عالی بود.. 

فایتینگ! 

 

RM. kiute.ARMY

یا آچا شهT^T
خودتم محشر مینویسی هااااا!! خواستم این وسط یه زیرنویس برم که اره دخترم بازم فیک بنویس نبینم بیکار نشستی:/

و امبر...
حقیقتا لیاقتش بیشتر از سایت منه:")
واقعا لیاقتش خیلی بیشتر از این هاست...
Meli ^-^
۲۸ دی ۱۰:۴۸

تازه به خودم اومدم دیدم یه ماه گذشت...

یه ماهه هممون امتحان داریم...

یه ماه از زندگیم با استرس، شب بیداری، سردرد، دعوا و فشار روحی روانی گذشت...

من چجوری هنوز زنده‌م؟...

اصن زنده‌م؟:">

Mooni🌜

فصل امتحانات واقن ی دوره ی جدابی از زندگیه💔

Rokajaki
۲۷ دی ۱۲:۱۷

من با امبر رگ زدم یونو؟

چرا انقد خوب بوووودددد یکی ب من بگههههه چرا من از بعد مرگ جیمین به بعد فقط گریه کردمممم 

این نویسندشو بدین من ببرررررممم

RM. kiute.ARMY

نویسنده اش خبری ازش نیست اگه بیاد میدزدمشT^T
Hope Shiny
۲۵ دی ۰۹:۱۴

❤😂😂😂❤

RM. kiute.ARMY

ای ژان😂
تانی(گشادیم میومد وارد حساب شم)
۲۴ دی ۱۶:۱۰

گیلیلیلیلیلیلییییییی

موفق باشی😂

به بهههههه

چه سالی؟

RM. kiute.ARMY

2003 لاوم*^*
𝘛𝘢𝘯𝘪 ‌
۲۲ دی ۱۰:۱۸

میمیننیوزحستسمیکزنزویوید 

جووووونننن داااااشششششششش

هیونگ میصت

کلا میص همهههههه

امم چخبر

با دانشگاه چیکار میکنی اصن دانشگاه میری؟

رشتت چیه

تاریخ دقیق تولدتم بگو 

ظهور ذهن ندارم

RM. kiute.ARMY

من بیشتر میص کباثتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت:">>>>
سلامتی بیب
نه باو پشت کنکور دارم گسسته میشم😂😂😂
هفتم جولای:">
Hope Shiny
۲۲ دی ۰۹:۴۵

چشام میدردن سحرخیز باشم 😑

ببین. قد خوابم😑😑😑😑😑😑😑

چشام بستس 

اون دو تا فیکشن رو تموم کردم بعلاوه ی یه فیکشن دیگه 

RM. kiute.ARMY

ماشالله مادر😂
soyun
۲۱ دی ۱۹:۲۷

ولی دد امگاورس خبری نی.....*-*

خداااااااااااااا چرااا مننن چرااا ماااا چرااااااا ایرانننننن=/

هیییییی خودورا شوکر *-*واکنشی نشون ندادم

امگاورسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ددییییییییییی رایتر های امگاورس کجاننننن........؟؟

اممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 

یدفه ای یاد یوکی و یونمین هاش افتاددد هییییییییییییییییییییی

یادش بخیرررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

رایتر های امگاورس رفتن تعطیلات پسا امتحانات:">
Arshia
۲۱ دی ۱۱:۰۰

اهم 

هلو حاجی خبی 

خواستم برای این وان تشکر کنم تنکس از شما جناب 

ببخشید الان دارم با پی سیم مینویسم نمیتونم استیکر بزارم سارییی 

راستش میدونی اگه به جهان های چندگانه اعتقاد داشته باشی میتونیم هر وانشات که هست روی توی جهان های موازی اتفاق میوفته و توی این دنیا گروهی به اسم بی‌تی است هس⁦¯\_(ツ)_/¯⁩

بعد این وان رو با آهنگ کلاسیک گوش دادم یعنی اشکم درامد مخصوصا وقتی جمینین مرد 

به هرحال ممنون از باباتش

لا یو حاجییی⁦ʕ´• ᴥ•̥`ʔ

 

 

 

RM. kiute.ARMY

لاو یو متقابل داوشم وظیفه است نوش جونتT^T
Hope Shiny
۲۱ دی ۱۰:۵۵

ملسی عقشم

وایسا دو تا فیکشن دان کردم چون دیروز رفتم خونه مامان بزرگم نت ندارم 

اخرشم مامانم موبایلو گرفت از هفت و نیمه صبحه نشستم میخونم

ساعت یه ربع به ۷ بیدار شدم 

ای کاش برای کنسرتا ابنطوری میشد 

بعد میام همینجا عررر میزنم برای فیکشنا و دزیره

 

باز مرسی ♡

RM. kiute.ARMY

سرحیز باز تا کامروا باشی لاومT^T

خواهجیات*0*
𝘛𝘢𝘯𝘪 ‌
۲۰ دی ۲۱:۴۷

حماسه ای دیگر از نویسنده ای پاره کننده

هم اکنون خبرنگار عزیز وبلاگ فضاییها(خودم) متوجه الهامات عجیبی که از سوی وبلاگ به سمتش می امد با خبر شد

بله

این خبرنگار متوجه ک.ون های پاره شده‌ی ریدران عزیز شد و سریعا امد تا این خبر را بگوش تمامی اهالی فضاییها برساند

البته تاکید دارم که شدت پارگی ک.ون کسانی که قبلا دزیره خوانده اند بیشتر بوده 

با تشکر از خواندن مطالب

#خبرگذاری_وی_ووشیان

RM. kiute.ARMY

ووووووشیییییییییی داداشششششششششششش:">
Hope Shiny
۲۰ دی ۱۲:۴۰

😂😂😂

که چیه و لینکشو برا من بزاری 

اممممم 

دیگه چی بود..... 

حالا فعلا فقط بالایی 

RM. kiute.ARMY

رمز : Storyman

بیا لاوم*^*
💚💜sogijin💙💖
۲۰ دی ۱۲:۰۲

هق چرا اینقدر دردناک اخه چرااا ههههقققق🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭ولی بازم خیلی قشنگ بود اما درد داشت کوکی گناه داشت😭😭😭😭😭😭😭

💖💖💖💖💙💙💙💙💚💚💚💚💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

این زندگی دیگه ارزش کردن نداره:">
salvArmy
۲۰ دی ۱۰:۱۶

ددی رفته بودم گوگل بعد یهو دیدم خبر ازواج تتلو

پشمام ریخ رفتم سایتش

بیوگرافیشو نوشت بعد گفت وضعیت ازدواج:امیر حسین مقصودلو مجرد است و متاهل نیس

خاستم سایته رو پاااااااااااره کنم://////

میرینن ب اعصاب ادم

ی سوال چرا ابجیم بم تامبوی میگهه

ینی اونقد شبیه پسرام گااد؟؟

با اینکه خیلی لاشیم

واقن لاشیم دد بفمی تا چ حد لاشیم پشمات میریزه

همه رو رو انگشتام میچرخونممم جرر

ب دوتا دختر الکی گفتم روتون کراشم 

اونام ک اسکل گفتن منم دوست دارمم ینی پااااااااره

خاستم کرم بریزم ب ی دوستم ک باباش مالّا(دد خودتگفتی ترکی بلدی امیدوارم اینو بفمی فارسیشو پیدا نردم اخه چی بگم امام؟؟)گفتم من لزم ی زمان گرفتم 10 دیقه اشه اشه فرستاد

بعد بش گفتم ی دختر بوسیدم دیگه ب وضوح رد داد

بعد فرداش ب ی دختر دیگه گفتم از وقتی تو رو تو فلان جا دیدم قلبم پیشته اومد بغلم کرد

خلاصههه

ی دفه از ساعت پنج اینا رفت خونه دوستم..بعد اون کلن بم میگف دد منم مشکل نداشتم چون دوست بودیم

بعد شب شده میگه دوست دارم

اون دفه دیگه خودم ریختم پشمام وند

با گفتن ممنون خاله ای خیلی خوش گذشت از خونشون زدم بیرون😂😔

بعد فردا بم ی ویدیو فرستاد ی چالشی بو ک کاپلا میکردن

گفتم اسکل مگ ما کاپلیم

چص شد رف هوا😂🤲🏻

 

 

RM. kiute.ARMY

عه منم شنیده بودم:/ پس بچه هنوز مجرده😂😂😂
شاید هستی خودت خبر نداری😂
وای فاک تو چقدر منی؟😂😂😂 منم چقدر تو ام؟😂😂😂 اما دوز من پایین تره تو داوش مشتی تر از منی😂😂😂
Soyun
۲۰ دی ۰۶:۱۴

ارع ددی خوندمممم 

زیبا بید عشق خیلی زیبایی بید 

ولی دد من امگاورس میخوامممم 

الا ساعت شیش و دوازده دقیقه صبحه 

و من امتحان هدیه دارم😑

دهم هم هدیه هست یا الا دیگه اخریشه 

هیییییییییییییی 

تازه آیا هم چیزمیزایی عجیب برام از طرف گوگل میاد....!!!

مثلا زده تلفن خود را جواب بدهید سیبیا زنگ زده است 

بعد عکس زن روی تبلیغ عن......

هیییییبیییییی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

امگاورس رو من به خوناشامی ترجیح میدم:">
نه لاوم تا اخرین روز تحصیلیت و دیپلم گرفتنت دینی یار و همراه همیشگیته😂
اونا جواب ندی ها:| ویروس میندازن باگ میوفته گوشیت هنگ میکنه و هزار داستان دیگه:/
Hope Shiny
۱۹ دی ۱۴:۱۰

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

فک کنم دزیره 😅

RM. kiute.ARMY

حالا بحث چیه دزیره وسط بود؟😂
میدونی...ماهی قرمزم😂
BTL
۱۹ دی ۰۱:۵۹

فقط میتونم بمیرم الان!!!!

خودم حالم تخمى بود...اعصابم ناااابود بود.این فیکو شروع کردم ب خوندن.تا اونجا که یهو اندش سد نشده بود خوشال خوشال ذوق میکردم برا تهکوک و دیالوگاشون منو ....آره..

خیلى خوشگل حرف میزدن باهم شتتتتت نباید تهش اینجورى میشد.من رفتم ب گااااااااااااا.

 

اصا من چرا خودم کامبک نمیدم؟🥺🥺

RM. kiute.ARMY

نویسنده کاری کرد هیچ وقت یادمون نره:")

همینو بگو:|
jimin shi
۱۹ دی ۰۱:۵۰

سددددد انددددد بود....

هعیعیعیعیعیعیعیعیععیعییعیعیععییعیعیعععیعیعیعی

دبدیینینینینینینیتیتینینیپ

 

RM. kiute.ARMY

هعی:")
Melika
۱۸ دی ۲۳:۱۲

🙃پایانش واقعا احساسی بود اشکم و در آورد ولی نویسنده همینطور ادامه بده🎈فایتینگ✌🏼

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")
کارش حرف نداره:")
Meli ^-^
۱۸ دی ۱۸:۲۲

منم همینو میگم

چون خودمم اسکرین رو ندیدم...

RM. kiute.ARMY

اصن به ما چه:/
Hope Shiny
۱۸ دی ۱۲:۲۳

اول بوگوووو چیه 

بعد لینکشم بزار 

(مطالعات ۷ تا غلط داشتم آدم نمیشم) 

RM. kiute.ARMY

داشتیم درمورد چی حرف میزدیم؟😂
soyun
۱۷ دی ۲۱:۴۴

امممم قرار بد تموم شه..؟

دد چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تو کامنت ها یکی نوشته بود 

یکی هم نوشته بود ته ته چیز شد یعنی مرد

میشه بگی...؟

واقعااااااااا نیاز درمممممممممممممم

ددی من برای بار 26ام تجو رو خوندممم خدایاا

قلم های شادیییی

قرار بود الفا2بیاد هییییییییی

مای بلوبری.....واییییییییییی پینک...هییی

فیک دلال رووو خدایاااا

ددیییی چرااا

فیک ها شدن مثل دراماها

دراماهای 2017 چقدر خوب بودن ادم عشق میکرد اما الا........همه مثل هممممننن

فیکام فیکای قدیمممم

RM. kiute.ARMY

این فیک رو باید خوند:")

ایگویا میفهممت:")
Meli ^-^
۱۷ دی ۱۸:۲۴

هق...

منم اتفاقا یاد دزیره افتادم...

تفاوت سنی شون، عشق اشتباهی که بینشون بود، و قرنی که توش زندگی می‌کردن:)

راستی قضیه این نویسنده فیک دزیره جدیه؟

کجاش به جیمین گفته هرزه؟:|

RM. kiute.ARMY

آیگویا:">
میگن ترانه (نویسنده دزیره) قبلنا ک آرمی هم بوده به جیمین هیت داده:|
اسکرین شاتایی ک ازش پخش شده بود ک میگفتن اره این هیته!
اما دوستم که ب ترانه نزدیک بود گفت فقط گفته بود چرا این دفعه از جیمین زیاد بود؟! مثل یکی ک بگه چرا پارت جین الان ک خوند انقدر کم بود؟!
نمیدونم متوجه منظورم بشی یا نه! میدونی مثلا بایست کم دیده بشه تو ی یه برنامه ای و متقابلا یکی دیگه زیاد نشون داده بشه! بعد تو با خودت بگی چرا از بایسم کمه از اون یکی زیاد؟
حالا من زیاد مطمئن نیستم فقط حرف دوستم رو دارم اینجا مینویسم چون خودم اسکرین شات رو ندیدم اما واقعا بیایم قضاوت نکنیم. گذشته آدم ها به ما ربطی نداره...یه فیکی بود خونده شد رفت و همه خوششون اومد وسلام
کیم آچا
۱۷ دی ۱۲:۳۹

سلام این فیک رو ندارین اگه دارین لینکشونو بدین من تا پارت ده خوندم دیگه بقیشو

Name : ur eyes این

RM. kiute.ARMY

لاوم متوقف شده:")
asal te
۱۶ دی ۱۴:۱۷

ددییییییییییییی

کامنت منو قبول نکردیییییی

شایدم کردی من ندیدم:)

در هر صورت قبول کردی یا نکردی:)؟

RM. kiute.ARMY

کدوم کامنتو قربونت برم؟
اوا اوا کریسمسی
۱۶ دی ۱۰:۲۳

بابا دوز پسر کجا بود؟ اصلا دیروز به دوستام میگفتم میگم یه پسر بیارین خیلیییییی دلم میخواد تیکه تیکش کنممممممممممم شکنجه و فلانو ... اصلا جز پدرم و پسر خاله ی گوگولی کوچیکمو پسرا از بقیه ی مردا کاملاااااا متنفرممممم خیلی دوست دارم بلا هایی که سر یه دختر میارنو سرشون بیارم -_- 

برای همین نمیدونم دا ربطی داره یا نه اما عاشق تامبوی بودنم جرررررررر دیوونم نه؟

RM. kiute.ARMY

بخدا پسرا هم دل دارنا:")
نه لاولی عادیه😂
Dream💙
۱۶ دی ۰۱:۰۲

خدایا...فقط یه ماه بخاطر امتحانا نیومدم تو سایتاااااا

 

ببین چقد همه چی تغییر کرده...چقد فیک جدیددددد

اگه الان وسط امتحانا نمیومدم و میزاشتم برا اخرش یعنی چیو از دست میدادم؟؟؟؟

کامی ساما ممنونم ک بهم الهام کردی تا بیام تو سایت💔

 

 

خب پس...تم جدید مبارککککککک

فیکشنای جدید مبارککککک

وبتون جدید مبارکککککک

خلاصه همه چی مبارککککککک💙💚💛💜💗💕

 

RM. kiute.ARMY

یه ماه تو سایت یعنی یه سال دخترم😂

ایگویااا😂😂

ممنوننننننننننن لاولییی مننننننننن*0* برگشتن تو هم مبارکاااااااا
♕︎𝔞𝔦𝔰𝔥𝔞☾︎
۱۵ دی ۱۹:۱۲

شما هم عشخ منی ددی🥺🖤✨

نه ددی کارش از سانسور گذشته😂

ولی خدایی 

با وجود همه بیبی هات لطفا احساس تنهایی نکن 🥺

خودمون برات شعر می‌سراییم 🥺💋🌸

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره به جاش طرز تهییه شعله زرد رو مینویسیم😂
ممنون:">
kim lily
۱۵ دی ۱۷:۰۴

خیلی وقته دانش کردم و الان تموم شد

واقعا 

نمیدونم

قلبم میخواد منفجر شه 

فکر نمیکردم سد اند باشه برا همین خیلی یهویی دلم گرفت

خیلی قشنگ بود 

خیلی 

نویسندش خسته نباشی 3>

RM. kiute.ARMY

من فقط چند ص اخر رو خوندم و عر زدم:")
Hope Shiny
۱۵ دی ۱۶:۳۳

بزرگی من؟ 

من به این ریزه پیزه ای 🙃

از سنم کوچکترم 😐(ارواح عمت تو داری اسمات میخونی خاک تو سرت) 

دزیره چیه؟ 

این سایت داره؟ 

RM. kiute.ARMY

گوگودو😂
نه نداره اما لینکشو دارم:">
.
۱۵ دی ۱۶:۱۴

چرا هرچه قدر میزنم فیک نمیاد کجا را باید بزنم ؟

RM. kiute.ARMY

همون دانلود رو فدات شمT^T
Vkook. Darya
۱۵ دی ۱۰:۳۵

جررر اره 😂😂💔

خدانکنههه یتقتیتث فدات بشمم بوس بهت 💜🙂

 

 

RM. kiute.ARMY

بوجT^T
N_A_K_BUNNY
۱۴ دی ۱۹:۵۵

هیق کاش زود تر تموم شه مال من ک تا سی ام ادامه داره💔😭

 

RM. kiute.ARMY

الهی:"(
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۴ دی ۱۷:۱۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**************************************************************

اینم لینک شات اول ددی ژونم

اطلاعات که تو کامنت قبلیم هس

معذرت خواهی واسه چی نه درک میکنم من بچه خیلی خوبیم😂(آره ارواح خیکت) باز تو حرف زدی وجی؟

هعییی ددی

فردا امتحان فیزیک دارم ولی گشادیم میاد بلند شم

نمیتونمممم

این الان منم

************************************************************************

دقیقا منممم

میدونم وقتم داره تلف میشه ولی تکون نمیخورم

RM. kiute.ARMY

فدات برم من الهیT^T
از فیزیک متنفرم:">
الهی کباب شم😂😂😂
Hope Shiny
۱۴ دی ۱۷:۰۶

هوا تازه سرد شده والا 

به سلامتی

سلام برسون 😂❤

RM. kiute.ARMY

چش بزرگیتو میرسونم😂
♕︎𝔞𝔦𝔰𝔥𝔞☾︎
۱۴ دی ۱۷:۰۴

ددی من اینم ~saba~

ولی خب 

حالا ک خوندمش 

بدون شک دلم خواست بدونه از این عشقارو تجربه کنم

فکر کنم افسردگی گرفتم الان سرش😂

حیف ک ته ته آخرش چیز شد(اسپویل نکردم🌝)

ولی باید بگم از بس زیبا نوشته شده بود. یه لحظه به سرم زد به پدرم بگم بره برام چاپش کنه 

که با دیدن صحنه های اسمات نظرم عوض شد😂

دست گل نویسنده بابت این فیک عالی درد نکنه خیلی خوشگل نوشته شده بود🥺✨

مطمئنا این از اونایی هست که تا مدت ها تو حافظه گوشیم باقی میمونه:))

 

 

RM. kiute.ARMY

به به لاو منننننننن صبا شههههههههههههههههه*0*
منم😂😂 بسوزه پدر سینگلی
واقعا نوبل ادبیات میطلبید:")
جر اونارو سانسور میکنیم😂😂😂
اوا اوا کریسمسی
۱۴ دی ۱۶:۳۱

جمله ی قشنگی بود 

*وی از شدت گریه 2 روزه سر این فیک و امتحان ادبیات و تحقیر خانواده پف چشم را تجربه کرد 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ خستمههههههههههههههم

RM. kiute.ARMY

ننه باباهامون فک میکنن با دوز پسرمون کات کردن نمیدونن برای داستانی که تقریبا میشه گفت خیالیه عر زدیم😂

Paniz⁷
۱۴ دی ۱۲:۱۱

دد میگم دلم میخواد دزیره رو بخونم..

ولی گزاشتم واسه بعد امتحانا ..

یه دو پارتشو تو واتپد خوندم ولی باز..

فق یه سوال ..

دزیره سد انده؟..

میخوام بدونم که آماده کنم خودمو..

شاید باورت نشه ولی واقعا اینکه چه ژانری میخونم روم تاثیر داره‌‌..

میدونی چرا..

چون تهکوک یکی‌از معدود چیزاییه که باعث میشه قلبم از خوشی بزنه:")

با اینکه میدونم درست نیست ولی بازم دست خودم نیست..

و خب احتمالا به خاطر همینه که ژانرایی که میخونم روم تاثیر میزاره..

یه فیک فلاف یا حداقل هپی اند..

میتونه روزمو بسازه..

ولی فیک سد اند یا انگست.. نه اینکه روزمو خراب کنه..

ولی یه حس و حال غریبی بهم میده..

یه حسی شبیه ناراحتی ولی خوشحالی..:)

به خاطر همین معمولا واسم مهمه..

الان دزیره سد انده؟..

ولی حتی اگه باشه هم میخونمش...

چون فکر کنم معروف ترین فیک کل فندومه..

و من از چنین شاهکاری نمیگذرم ..😀

ولی خب بازم آماده سازی مهمه😂

RM. kiute.ARMY

نه لاوم سد اند نیست نگران نباشT^T
درک میکنم میفهمتت:")
فقط بگم مثل هروئینه با یه بار مصرف صد در صد معتاد میشی:">
Vkook. Darya
۱۴ دی ۱۲:۰۲

وای جرر دد دقیقا منم یه فیک دارم از اولین فیکی که نوشتم شروعش کردم و هنوز تموم نشده دیگه فعلا ولش کردم 😂😂

وایی امیدوارممم امیدوارممم

راستیی دد 

1000 روزگی سایت چوکاههههههههه بتقتیقکقتثتی ایشالا 2000 روزگیشو باهم ببینیم >~<

RM. kiute.ARMY

طلس میشن قبول داری؟😂
جان دد؟
تقنلبضمعصلبثیمعضل فدات برم من الهیییییییییییییی خیلی ممنونتمممممممممم:"> مرسی بابت تبریک موره ی من
Paniz⁷
۱۴ دی ۱۲:۰۰

چه کردی با قلب ما...؟

این چی بووود؟

سلاح کشتار؟

هر چی.. 

به شدت قشنگ بود..

و خب من داشتم اینو همراه با  گوش دادن به اهنگای عاشقانه میخوندم..

و حس و حالش قشنگ بهم منتقل شد..

ددی فک کنم دیگه متوجه شدی من سد اند و انگست خیلی دوس ندارم.

البته نمیتونیم به این بگیم سد اند..

ولی بازم.. به هر حال..

این خیلی خاص بود..

روند داستان به شدت فوق العاده بود.‌..

کوتاه و دوست داشتنی..

طلوع و غروب هم به شدت زیبا بودن..:)

جونگ کوک یه عاشقی بود که واسه طلوعش از همه چیزش زد..

ولی طلوعش بد قول بود.. قول داده بود همیشه درداشو آروم کنه.. ولی رفت.. رفت و ندید جونگ کوکش شکست..

رفت و نفهمید رفتنش با جونگ کوکش چیکار کرد..

رفت:)

می‌دونستن.. 

می‌دونستن طلوع و غروب به هم نمیرسن ولی وابسته هم شدن..

عاشق شدن..

از همه چیزشون زدن..

با هم موندن..

با هم ساختن..

با هم خندیدن و ..

با هم گریه کردن..

 و در نهایت جدا شدن..

خواستم بگم خسته نباشی کیمیا شی‌..

مشخصه کتاب زیاد میخونی..

بابت داشتن چنین قلمی بهت تبریک میگم..:)

فقط یه چیزی  از همه نویسنده هایی که درام می‌نویسند گلایه دارم..

چرا خیلی اوقات عشق بینشون رو گناه نام میبرید؟:)

عشق هیچ وقت گناه نبوده.. نیست.. و نخواهد بود..

تا موقعی که عاشق هم باشند..

مهم نیست دخترن یا پسر..

مهم نیست معشوقشون دختره یا پسر..

عشقشون مقدس و پاکه..:)

 

RM. kiute.ARMY

سرآغاز هستی با عشقه و مبدا عشق خدا:)
کفره اگه بگیم گناه...
سما محمدی
۱۴ دی ۱۱:۴۴

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ای خداااااااااااااااااااا قالبت چقدر خوشگلهههههههههههههههه

برای منم میزنی یه قالب؟

RM. kiute.ARMY

سلامممممممممممم عزیزدلمممممممممممممممممم*0*
خوشگل ک شمایی بانو😎
اگه وقت کنم صد البتهT^T
مهرسا
۱۴ دی ۱۱:۰۰

چرا تنها چیزی که به ذهنم رسید دزیره بود؟!؟! 😂😂😂😂

عرررر اون دیالوگ معروفه اومد تو مغزمممم😂😂😂😂

دوییدن به سمت فیک *

برداشتنش*

نگاه کردن به اطراف و دید زدن که کسی یه وقت منو نبینه *

داشتن نگاه و لبخند مرموز*

من میرم درس بخونم (با لحن مرموز) 

RM. kiute.ARMY

همه همین نظرو دارن😂
خیلی دوست دارم بگم آوزونی نائنگی میقولی؟:">😂
خیلی سخت درس بخون فایتینگ😂😂
Army--sara💙
۱۴ دی ۱۰:۳۵

سلام ب همه کسایی که برای این سایت محشر و ناب زحمت میکشند

از نویسنده ها گرفته تا آرمی کیوت و مونی و..و‌نظر دهنده ها😝

میخواستم که ۱۰۰۰ روزه شدن سایت اکلیلی تون رو تبریک بگم

من دوساله تقریبا این سایتو دنبال میکنم ولی از سایلنت ریدرها بودم

و اینم بگم که همه فیکای این سایتو خوندمم و تشکر بابت همه که اینقدر زحمت میکشید

و من تنها جایی که احساس خیلی خاصی دارم واقعا از ته دلم میگم واقعاااااااااا دمتون گرم هیچوقت از این سایت خسته نمیشم

این سایت ایده هر کی بوده دمش گرمممم خیلی همه تونو دوست دارم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

راستی یه تشکری خیلی خاصصصصصصص برای نویسنده های با استعداد واقعا استوره اید حیف نویسنده ها واقعا دارن هدر میرن 

و اینکه تو این سایت همه نویسنده هاتون عالین

و من فقط یکیو خیلییییییییی از ته اعماق وجودم دوست دارم و امید وارم ی روزی بتونم ببینمش ولی هیچ آدرسی ازش ندارم 

ایشون امی وسترن هستننننن بهش بگین عاشقتمممم 💗

تا حددد مرگمممممممم

و البته مونی و ددی رو هم ب شدت دوست میدارم

من یکی از طرفدارای سرسخت این سایتم منو فراموش نکنید 💗💗💗

بازم میگم دوستتون دارمممم

I love you every oneeeeeee foreverrrrrr

سارانگهههههههه 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

RM. kiute.ARMY

سلام سارا شی عزیزدلی قربونت برمT^T
ممنونتم یه دنیا مرسی بابت تبریک:">
فدات برممممممممممممممممممممممT^T
,jeglijelrjgvhewkujhr
rtgberjhgfkjhgerywg
لیبتزغثلتیغزبلتغثصقلبتغصبثتغ
ما بیشتررررررررررررررررررررر دوست داریمممممممممممممممممممممممممممممم:">
چشم چشم حتما میگیم:">
لاو یو موووووووووووووووووورررررررررررر سرنگهههههههههههههههه!!
Donya Moezzi
۱۴ دی ۱۰:۱۲

سلاااام ادمین جونم 

خب اول باید بگم که فیکشنشو خییییلی دوست داشتم و دست نویسنده درد نکنه .

و اینکه دلم برات تنگ شده بود♥️♥️💜💜

RM. kiute.ARMY

سلام لاولی من*^*
ایگویا فدا دلت:">
مرسی کامنتT^T
Paniz⁷
۱۴ دی ۰۸:۳۷

دارم با ژانراش نمیتونمم خدایاااالصه۱سنثیدتسس س

RM. kiute.ARMY

منم حس میکنم ک دارم قلبم رو حس نمیکنم:">
U_U
۱۴ دی ۰۴:۲۰

خیلی قشنگ بود هق خیلییییییییییییی قلمه نویسنده اش خوببببهههه هق هق هههقق من اصلا گریمممم ببببننندددد نمممیییااادد ههههق هق هق 

RM. kiute.ARMY

میخوام نویسنده رو بدزدم نگهش دارم واس خودم:")
stilla
۱۴ دی ۰۱:۵۴

هاااااااای ددیییییی
من برگشتم واهااااای
پونزده شونزده روز نبودم گاداااا
و الان که وارد سایت شدم باید با این فیک جاذاااااااب روبرو بشم عاخهههه

نوزده و سی و چار ساااااااال؟؟؟؟فاکینگ آپ

ولم کنین اقا این دیگه چیهههه *خنده عصبی

راستی دد چخبر از اس اچ فمیلی

هنوز هستین پابرجایین برقرارین؟؟

اخرین باری که چتیدیم نظرات گرانقدر و گرانمایه مون برای انواع کینکای فاکس اسکین بود

پووووف

دد راستی میشه از شادی بپرسی فصل سوم گلد رو چ کرد دقیقا *خنده خجالتی

خب من برم تاجایی که جا دارم فیک ذخیره کنم برای توشه اخرتم

احتمالا تا پونزده روز دیگه نباشم

باااایییی

RM. kiute.ARMY

استیلااااااااااااا شههههههههه خوش برگشتییییییییییییییی*0*
*پهن کردن فرش بنفش
*دود کردن اسفند
*قربونی کردن هیتر به جای گوزفند
این خداست استیلا جونم:">
بلی هستیم فدایی داریT^T
هق:">
شاد ک فعلا فکر کنم یه ایده جدید زده سرش داره اونو مینویسه:")
بای لابم مراقب باشT^T
اوا اوا کریسمسی
۱۳ دی ۲۳:۲۲

نهههههههههههه تو رو خداااااااااااااااا بچم مرددددددددددددددددددددددددددددد نههههههه هققق بخدا میدونی پقدر سرش گریه کردم؟یکی نی بگه بابا دختررررررر عقلت با این سنت کجا رفتههههههههههههه اونا الان زندن هییییی اخه چرااااااا باید کوکی من همیشه درد بکشه؟

RM. kiute.ARMY

عشق آتیشه و آرامش آب...
و زندگی اونجا معنی پیدا میکنه که آب و اتیش عاشق هم بشن:")
Hope Shiny
۱۳ دی ۲۳:۱۲

فرست که نیستم حتما 

آخریم؟ 😂❤

خوبی؟ چخبر 😂❤

RM. kiute.ARMY

هوا خوبه؟😂
خوبم شکر خدا😂
M.b
۱۳ دی ۲۲:۱۴

چند صفحست؟

RM. kiute.ARMY

سیصد و خورده ای لاو
بانی
۱۳ دی ۲۱:۴۳

هاییییییی : )

چطوریی

فن فیکیشن به شدت جالبی هستش 😁

(هنو نخوندی که •_• )

😑😐

خوب داشتم میگفتم

من برم‌اینو بخونم تا بیام‌ نظر بدم 

راستی اون فن فیکیشنی که کوکوی بود

بعد کوک فرمانده بود

بعد اسم بچه تهکوک یونجون بود که چهارسالش بود

این فیکرو فقط فصل اولش رو گذاشتین

توی واتپد هم داره فصل ۲ رو اپ میکنه

چند پارت از فصل‌ دو رو گذاشته

خوب بای بای 🙂

(بای )

RM. kiute.ARMY

به به تچکرات*^*
اها ایکیگای:">
اره گذاشته منتظرم فول شهT^T
helen lee
۱۳ دی ۲۰:۳۳

نخسته 💕💖

RM. kiute.ARMY

نخستههههههههههه*0*
Sedin
۱۳ دی ۱۸:۰۹

فرست؟؟

RM. kiute.ARMY

نه لابم:">
Snow Boy
۱۳ دی ۱۸:۰۴

اوکییییییی کیوتی مثل اینکه وبت ۱۰۰۰روزهه شدههههههههههههه🤧🤧🤧🤧

الان ک فک میکنم ۱۰۰۰و خرده ای روز از اشناییمون میگذره...

نمیدونم ولی احساس میکنم همین دیروز بود خیلی زود گذشت، خاطرات خیلی خوبی داشتیم تو تابستون اولین سال، سالی ک همه مون بودیم ولی خوب به بعدش درگیر کنکور و درس دانشگا شدن همه....

ولی خیلییی خوشحالم ک اون تابستونم پیش تو،مونی،مانی ، پری، یاس و نورا، پیشول و سیم و مبی و جیسوک و هیونگ و .... بودم 

میخوام بگم تو ی ادم فوق العاده ای، از اون دست ادمایی ک واقعا حرف زدن باهات باعث میشه مود ادم عوض بشه و حس خیلی خوبی بگیزه، خیلیم مهربون و کیوتی، عاشق کلیپایی میشم ک میسازی و استوری میکنیی😂😂😂هیجوقت نفهمیدم چجوری ایده ساخت اون کلیپا به ذهنت میرسه، مخصوصا اونی ک نقش استف بیگ هیتو بازی کرده بودی میخواستی ویکوکو دور کنی اط هم، وایی نمیدونی سرش چقددد خندیدمممم، امیدوارم همینجوز ک باعث میشه بقیه بخندن خودتم همیشه شاد و خندون باشی

و اینکه لاو یو دیگه سرتو درد نمیارم💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

اونی نمیدونم چطوری خودمو نگه دارم از اینکه سایتمو چک میکنی:") باعث میشی دلم بخواد بیام مشهد و باهات مزدوج شم فرشتهههههههههههههههههههه:">>>>>>
اونی یادته؟:")
اونی تو بهم لقب ددی رو دادی..تو...یجورایی بهم هویت دادی:) اگه تو نبودی شاید هیچ وقت ادامه نمیدادم و تو سایت فعالیت نمیکردم که بخوام به اینجل برسم:)
منم هیونگ...خوشحالم که شماهارو پیدا کردم...
باعث افتخاره بانوی منT^T همیشه بخندی که از خنده هات پری کوچولو های زمستونی به دنیا میان:")
عاح اون سم بازی هام😂😂😂 قابل تورو نداره دور چشمات بگردم:">
ممنون اونی...یه دنیا ممنون...به اندازه ی محبت بین کوکمین ازت ممنونم:")
دردی که تو بهم بدی درد نیست...زندگیه:")
برو فدات شم💜💜💜💜💜💜💜
kim sahra
۱۳ دی ۱۷:۴۹

اخجوننننن
 

 

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااا*0*
btsgalexy7
۱۳ دی ۱۷:۴۶

فرصت :/

RM. kiute.ARMY

نچ😂
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۳ دی ۱۷:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اشک

گریه

جیغ

داد

خیلی خوب بودددددددپنلحشحرحرحسجررخلرحچارچححراراحسچ۷لدسحلچرحلزحرسچحلرسحچلسرچحلسحاحرلچرحچلسرلحچسحرلچحلچرحیاچ۷لسدچ۷هرسلچحسرلحچسحاپررسحدحلس

راستی ددی

این کار جدیدمه

اطلاعات کلیشو بهت میدم تو یه چهار شاتی منتشر میشه

فردا صبح برات شات اولو میفرستم که تا شب آپش کنی ولی فعلا فقط پستو با کاور و اطلاعات بزار و یه به زودی هم بزن که پاره بشن😂😂😂

**** **** * ** *** *** **

**** ***** ******

**** *** ***** ******* **** 

***** ***** ****** *** ***** *** *** ** **** 

****** **** *** 

******** ***

**** ****

*****************************************************************

****** *****

** **** **** ****** **** ** *** ** ***** ****

*** ** *** **** *** **** ***** 

** **** **** ** *** *** **

*** ** *** **** ** **** *** ******* ** ** **** * ** **** ** ** *** **** *** **** ***** **** ****** ***

**** ****** ****** *** ** **** ** *** ** **** ****** *****

*** *** **** ***** **** ** **** ** *** **** ** ****** ******** ***

**** ** *** ** ** *** **** 

******* ** **** **** ***** * **** **** ***

 

**** *** *** **** ** ** *** ***** **** ** ******* **** ****** *** ** **** ****** *** *** *** ******* **** *** ** *** ** ** **** **** ***** * **** **** ***

 

*** ** **** ** **** ******* *** *** ** ***** ** **** ****** ******* **** ****** *****

سه شنبه که فرداعه اولین شات

جمعش شات دوم

سه شنبه هفته بعد شات سوم

جمعه هفته بعد هم شات چهارم

خوبه؟

بعد که شات چهارمو دادم تا فرداش سعی میکنم فول پارتو بدم

فعلا برم که فردا امتحان شیمی دارم 

بوسسسس باییییی💜✨💗💜✨💗💜✨💗

اودافززززز

RM. kiute.ARMY

میانه لاوم نمت برای چند شاتی ها کومینگ سون بزنیم:")
N_A_K_BUNNY
۱۳ دی ۱۷:۰۰

راستی ادمین یه سوال

میگم ایتو ی وقت کامبکی چیزی نداده بیرون؟

قصد نداره؟؟؟

RM. kiute.ARMY

قصد که داره اگه فصل نحس امتحانات تموم شه:">
N_A_K_BUNNY
۱۳ دی ۱۶:۵۷

عررررررررررررررررررررررررر 

خیلیی خوب بود دمت گرم نویسنده

RM. kiute.ARMY

واقعا دست بوس نویسنده اشمT^T
معتاد فیک ویکوک
۱۳ دی ۱۶:۵۴

برای من باز نکرد😔

RM. kiute.ARMY

اومو پی دی اف ریدرت رو تغییر بده:"(
Jimin.cute
۱۳ دی ۱۶:۴۵

چه عالی:)

ددی بنظر تو هم کوکوی کم شده نه؟:)

RM. kiute.ARMY

اره سیل اومد کوکوی هارو برد:">
Kim Maria 😌
۱۳ دی ۱۶:۳۲

لیلیلیلیلیلیلیلیلیلبلیل ( کِر کشیدن ) 

اصن ..... اوفففففففف 

RM. kiute.ARMY

سوت بلبلی هم بزن😂😂
Ainaz
۱۳ دی ۱۶:۱۸

فرصت

سکند

؟؟چیییی

RM. kiute.ARMY

هیچی:">
♕︎𝔞𝔦𝔰𝔥𝔞☾︎
۱۳ دی ۱۵:۱۱

سلوممممممم ددیییییییییییییی خوبیییییییییییییییییییییییی

با این مقدمه دلم خواست بخونمش 

هر چند ویکوک شیپر نیستم اما از ژانر کلاسیک هم خوشم اومد😁🥺🌝

راستی ددی منو شیناختی؟🥺🖤✨

اگه نشناختی هم عیبی نداره 😁🍪🐇

RM. kiute.ARMY

سلامممممممممممم لاو منننننننننن*0*
حتما بخونش:")
ژانر کلاسیک...کاش اون موقع به دنیا میومدم:")
والا انقدر میان و اسم هاشون رو عوض میکنن خودم هم وجود خودمو یادم میره😂
salvArmy
۱۳ دی ۱۵:۰۷

نخوندم ولی با خلاصش احساس میکنم کپ دزیرس:/

چه سالی ک زندگی میکنن یا اختلاف سنشون:/

همه دست ب دست هم دادن خاطرات تلخ دزیره رو برام یاداوری کنن گاااد🤧🤧

در ضمن شل مغز نیسم میدونم فرست شدم😎😂

RM. kiute.ARMY

بخدا اصن شبیه ذزیره نیست فقط مثل اون کلاسیکه:| دزیره هزار و نهصد خورده ای داشت اتفاق میوفتاد.
انقدره حال میده:">
نشدی مادر😂
Chica m_m
۱۳ دی ۱۴:۲۷

منم همون مگس همیشگی 🪰🤌🏼

جووووووووون 👀

RM. kiute.ARMY

نگووووووو😂
Vkook. Darya
۱۳ دی ۱۳:۴۸

گاددددد 

گادددددددددددد

گادددددددددددددددددددد

کلاسیک ؟ اونم با این خلاصه ؟؟🙂🙂

ار یو سیریس ؟ ریلیییییییی ؟

ایم نات الیووووووو گادددددددددددد

منم دارم جدیدا یه کلاسیک مینویسم :")

ولی دو ساله توی صفحه سی مونده ..

مد نمیزاره که :/ 💔😩

RM. kiute.ARMY

وای دریا منم سه ساله دارم اولین فیکمو مینویسم ک بیخیالش شدم😂
امسال دیگه آزاد میشی مشتی:") 
kim miso
۱۳ دی ۱۳:۱۵
انیونگ
راستش میخوام اولین نظرمو تو این سایت ثبت کنم ولی نمیدونم چی بنویسم
همیشه سایلنت ریدر بودم ولی الان میبینم سایلنت ریدر بودن چقد بده!
امیدوارم فرست کامنت بشم ولی خب از اونجایی که شانس من هیچوقت جواب نمیده مطمئن نیستم که فرستم یا نه
این فیک رو دان کردم ولی هنوز نخوندمش ولی از اونجایی که سایتتون همیشه فیکاش منو اکلیلی میکنه مطمئنم که اینم عالیه

خب فک کنم زیادی زر..اهم حرف زدم
یه درخواستی هم داشتم..اگه میشه از یونمین هم فیک اپ کنین..خیلی وقته یونمین خونم کم شده

سایتتون فوق العادس..من همیشه که اینجا میام دست خالی بر نمیگردم
دستتون درد نکنه واقعا خسته نباشید..فک کنم بیش از حد ادبی شد ولی خب
امیدوارم همینجوری تا همیشه اینجا فیک های عالییییی اپ کنین

انیونگ

RM. kiute.ARMY

سلام میسو شی*0*
ایگو در توبه بازه مادر بیا در زمره یاران با وفای سایت قرار بگیر😂
ناح نیسدی:">
اخ کایوتمT^T

نگو زر:|
چش چش*^*

فوق العاده که تویی بیبی سلامت باشی وظیفه ی ما تامین نوجوانان پاکدامن ایرانیه😎

جوشیم ها سه یو*0*
Gaul Jk❤
۱۳ دی ۱۲:۵۱

فردا امتحان که دادم میخونمش🙃

RM. kiute.ARMY

فایتینگT^T
ثمین ایمانی
۱۳ دی ۱۲:۴۷

نفس عمیق ... نفس عمیقققققققققققق تر ... نفس خیلی عمیققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

(وی نتوانست فشار هیجان را تحمل کند) عععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

من صفحه سوم هستم ولی نمیدونم چرا ذوق زدم XD یاع یاع یاع

RM. kiute.ARMY

وای جر من ک فقط با دیدن پوستر کف و خون قاطی کردم:">
ثمین ایمانی
۱۳ دی ۱۲:۴۴

بوم بوم ... هو

بوم بوم ... هو

بوم بوم ... هو   بوم بوم ... هو

بوم بوم ... هو   بوم بوم ... هو   بوم بوم ... هو

بوم بوم ... هو   بوم بوم ... هو   بوم بوم ... هو   بوم بوم ... هو

 

حالا دست و جیغ و هوراااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

خاله شادونه جاش خالی😂
𝑩𝒂𝒅 𝑷𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔
۱۳ دی ۱۲:۳۴

چ پوسترش خوشگله..

RM. kiute.ARMY

خیلی زیاد:">
Y.J
۱۳ دی ۱۱:۵۹

نه قرار نبود سداند باشه لامصبا بنویسید سداند این چی بود من بعد امتحان خونده تر خورد تو روح روانم 

RM. kiute.ARMY

اوپن اند مادر:">
great saboteur
۱۳ دی ۱۱:۴۰

جوووون چه پوستریییی:^

اصن عاشق اینجور داستان های تاریخیم^:

RM. kiute.ARMY

منم:">
رامن موگوله
۱۳ دی ۱۱:۲۰
کفتر روی بوم اومد.... کوکو ر

RM. kiute.ARMY

قار قار قار
*منم کلاغم
Mizuki Chibia
۱۳ دی ۱۱:۱۵

رفتم بخونمش*-*

بعد امتحان میچسبه*-*(😂) 

RM. kiute.ARMY

گوشت شه به تنت مادر😂
♪Kim Miya♪
۱۳ دی ۱۰:۴۹

اوه مای گاد 

فیک ویکوک؟

کلاسیک و اسمات 

*فیک را برداشته و زیر لباس خود پنهان میکند

اوکی دد من رفتم

RM. kiute.ARMY

یه جای نمور و تاریک برو:")
ATENA💝 BANGTEN
۱۳ دی ۱۰:۴۸

اولین چیزی به ذهنم اومد 

دزیرهههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

ماشااله الان به هرکی داخل این فندوم میگی کلاسیک با چشم های پر ز اشک میگه اوژونی میخندی؟ میخندی اوژونی؟😂
Snow Boy
۱۳ دی ۱۰:۲۰

سلاممم کیوتییییی چتوری خوبی؟؟؟ مونی چتوره خوبه حالش؟

دیدمم سایتت ۹۹۹ روزه سسس گفتم ی تبریک بگم بهت 

چوکاهههههههههههههههههههههههه🤧🤧🤧

فردا یا امروزم شاید بشه ۱۰۰۰ روزه، اونم پیشاپیش چوکاهههههههههههه🤧🤧🤧🤧🤧🤧

۲۰۰۰ روزه گی وبتتوو تبریک بگمممم، 

کلی مواظب خودت باششششششش

💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

سلام دور چشمات بگردم من اونی*^* خوبه عسلم سلام دارهT^T
:"))) چطور میتونی امقدر ماه باشی و مراقبم باشی؟
مممممممممممممنونننننننننننننننممممممممممممممممممممممممT^T
همچنین اونی فرشته ی من:">
غنیعغصثبنغبضنصغثبینضغصبثنغت
تاج سرمی:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان