BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن I am YOU are me

7_xl10.png

✥FULL✥  

    

نویسنده H.h
کاپل اصلی کوکمین
کاپل فرعی نامجین . تهگی
ژانر رمنس، انگست، تناسخ، سفر در زمان 
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 69

  

🎬Teaser of fic🎬

⚫️ CLICK ⚫️

 

🎶music of shot🎶

 🎵 CLICK 🎵 

     

خلاصه:

می خوام برات داستان عجیب دو نفر رو تعریف کنم.

این دو نفر خیلی خوش شانس بودن. 

می پرسی چرا؟

پس خوب گوش کن!

این دو نفر عاشق هم بودن ولی نتونستن به هم برسن و هم دیگه رو از دست دادن ولی دنیا بهشون شانس دوباره داد

کجای داستان عجیبه؟

این که دنیا به هیچ کس شانس دوباره نمیده

ولی این دوتا انقدر عاشق هم بودن که حتی دنیا هم نتونست محدودشون کنه

اونا یه روح در دو جسم بودن 

اسماشون چی بود؟

پارک جیمین و جئون جونگ کوک

  

💜✨🔮DOWNLOAD🔮✨💜 

   

 805_vpfe.png  

۲۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
anita
۲۹ مهر ۱۹:۴۱

من این فیک و عشق یا تنفر رو دانلود کردم ولی چرا باز نمیشن؟

RM. kiute.ARMY

فدات شم گمون کنم باید یه پی دی اف خوان دیگه نصب کنی و از اون استفاده کنی:">
sana
۲۷ خرداد ۰۰:۲۶

اخع چطور میشع ب عشق بین این دوتا باور نداشت ب مولا عاشق همن 

RM. kiute.ARMY

هیقT^T
mbena
۱۳ ارديبهشت ۱۴:۰۹

لطفاً رمانو برای من باز کن ممنون

RM. kiute.ARMY

فدات بشم آموزش دانلود توی سایت هست:">
.
۱۱ فروردين ۲۲:۰۲

عالی بود فقط من یه جاهایی که مناسب نبود رو نخوندم شما هم اینکارو بکنید

RM. kiute.ARMY

اهان احسنت😂
یک روح در سایت🤝🏻
۰۹ فروردين ۲۲:۳۴

اوه ببین اچ اچ شی چه کرده همه رو دیوونه کرده*^*

قلمت مخصوصه خودته خیلی کیوته:")

رو فیکات کراشم🥲🤌🏻

RM. kiute.ARMY

*کل کشیدن*
احسنت:">
J
۲۸ اسفند ۱۰:۲۱

خییلی مممنون😘😘

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی*^*
J
۲۷ اسفند ۲۳:۲۹

اره فک کنم لینکشو برام میفرستی؟؟؟

RM. kiute.ARMY

 بیا مادر

J
۲۴ اسفند ۲۳:۰۵

سلام خوبی ددی 

من دنبال یه فیک میگشتم که قبلا همینحا اپش کرده بودی مدرسه ای بود و اینجوری بودش که کوک بچه پولداره ولی خب پدرمادرش زیاد بهش اهمیت نمیدن و یه برادر کوچولو داره گنگسترم هستش وجیمینم هوپی داداششه میشه اگه داریش برام بفرستی

RM. kiute.ARMY

ام...منظورت جذب متضاده؟*^*
Rey Rey
۰۹ اسفند ۰۹:۲۴

میدونید قحطی فنفیکشن کوکمین اومده؟ 😢

ظلمهههه این ظلممممه در حق ما کوکمین شیپرااا به مولا 😂😭💔

RM. kiute.ARMY

به ما ادمین ها هم ظلم میشهT^T
بخدا ک در تلاشیم اما...هعی:")
♧Kim riyan♧
۲۷ بهمن ۰۵:۳۴

وایییییییییی ددی این خیلی عالی بووووووود ♡_♡

هوووووف نویسنده جونم واقعا خسته نباشیییییی خیلیییییی عالی بود😍

بوخدا از بس که فوق العاده بود و ذوق کردم براش دارم رنگین کمون گریه میکنم و انگاری یه گونی پروانه خالی کردن تو دلم 😀🌈

هییییییی روزگار کهنسال به منم از این آدمای عاشق بدین :/

چرا من انقدر تنهام :/

اصلا چرا هرکی میاد میگه دوست دارم یا عاشقتم ردش میکنم :/

اصلا من چرا الان دارم تعداد گُلای روی لباسمو میشمرم 😐😂

ددی احساس میکنم من قراره یه گرگ تنها بمونم😂🐺اصلا خیلی عالیه😂💢

از اینا گذشته خیلی خوبه که مثلا اینجوری مثل این گردنبنده یه چیز جادویی داشته باشی لهنت اصن خیلی راحت امتحانشو نمره کامل گرفت منم میخوااام😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

موافقممممممممممممممممممممممT^T

ماها کامل افریده شدیم الکی مثلا:"> نیمه ی گمشده نداریم
سینگلی رو عشقه پولت میمونه تو جیبت بخدا😂
جر😂😂😂😂
jimin
۰۱ بهمن ۰۴:۴۱

جووووووننن کوکمیننننننننننن

RM. kiute.ARMY

یعس*0*
⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
۳۰ دی ۱۲:۴۰

تهیونگ سلطان گذاشتن استوری و پاک کردنشون در 2مین آینده..

خب چرا مَردددد چراااااا

Mooni🌜

همونو بگو کرمش گرفته😂😂
Rokajaki
۲۹ دی ۱۲:۴۲

این امبر بوی کیهههههه؟ اینو بدین منننننن برممممم عررررر... چقد خوب شدههههه... پسرم یا دخترم نمیدونی دست چند بیمار مبتلا ب گشادیسم رو گرفتی اونو درست کردی هققققق چ خوشگله این قلبههههه*^*😂 بخدا هنگ کردم 

 

من بعد خوندن این مینی فیک: خب هیچ وقت از این گردنبدا به من نمیرسه.. هیچ وقت هبچ دوس پسر یا دوس دختری پیدا نمیشه ک برا تولدم انقد کادو بگیره... اگرم پیدا بشه منو نمیگیره یکی دیگه رو میگیره.. کلا بعد این فیک من فقط به همون یه کیک و شمع برای تولد کفایت میکنم... بخدا تبریکم نمیخوام😂😂

RM. kiute.ARMY

داداشی گلمون واقعا دست مریزاد داره😂😂😂

هوا برای ما سینگلا خیلی سنگینه😂😂😂
⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
۲۹ دی ۱۱:۰۰

جیمین بچم هنوز نافش درست متصل نشده😂

ولی الان خ بهتر شده اون اولا که من دم به ثانیه اینستا پلاس بودم"|

آخ خنده هاشون")

RM. kiute.ARMY

اون بند نافش گیره به کاناپه😂😂😂💔
اخ اخ منم...عملا اونجا مخوابیدم:/
امروزم ک تهیونگ خیلی حال داد بهمون:")
⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
۲۸ دی ۱۳:۰۵

پسرای گشنگم سر هر چیز کوچیکی ذوق میکنن استوری میذارن😂

ولی همینکه کنار هم بودن حس خیلی خوبی داشت:>

RM. kiute.ARMY

نافشونو بستن به اینستا😂 الهی فداشووووووووووووووووووونT^T
اخ که صدای خنده های هوبی و کوک اون پشت روحمونو جلا داد:">
⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
۲۷ دی ۱۱:۳۱

عالی:]

بمونییی")

با استوری و پستای پسرای بوووقمون چه میکنی؟")

RM. kiute.ARMY

همچنین نفسمT^T سلطااااااااان!!
جر میخورم از خنده و بار ها از خودم میپرسم چرااااااا من آرمیییییییی شدممممممم؟؟😂😂😂 استوری های امروزشون فقط نهایت طنز بود😂😂😂
⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
۲۶ دی ۱۳:۲۷

ایگوو خدا نکنه دد")

اشتباهه دیگه پیش میاد")

خودت چطوری؟

RM. kiute.ARMY

خوبم قشنگ ترینمT^T
تو خوبی لاو؟
⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
۲۵ دی ۱۲:۰۶

نونونووووxD

آخ دلم نمیاد بزنم تو ذوقت ولی نهxD

Kevin سابق..عاهxD

RM. kiute.ARMY

کوین مادر منو به خطا وا داشتی الان روم سیاهه جلوتT^T دور چشمات بگردم
یه ونته بود بود که اوشون اسمش سما بود خیلی وقته خبری هم ازش نیست:">
⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
۲۵ دی ۰۱:۰۴

دد..میصت..فک کن..اینهمه راه اومدم فقط برای دیدن تو..عاه.

RM. kiute.ARMY

سما:)
تویی دور چشمات بگردم؟
Gaul JK❤
۲۴ دی ۱۸:۳۶

فصل دوم که نداره؟؟👀🤦🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

نچ*^*
مار گزیده از ریسمون سیاه و سفید میترسد😂
Kang ros
۲۴ دی ۱۵:۴۴

تمام شد؟ 

:>

مشکلی نیست

ولی دد:) 

من سر نامکوک افسردگی میگیرم:) 

دلت میاد؟ 

RM. kiute.ARMY

بلی تمامید:">

میانهههههT^T
💛💜H.h Kookmin💜💛
۲۴ دی ۱۳:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددییی

اینم شیرینیت

فول پارت

دیگه نیومدم واسه شات اخر فایل درست کنم فول پارتش کردم

شات اخر از صفحه ۴۹ شروع میشه

****************************************************

خیدمت شیمااااا

😂💜♥️

RM. kiute.ARMY

یلهصخقثهتلهصنثقک
قفادثقنتفالنتثقاتص
این بهترین شیرینی عمرم بود:">
خسته نبااااااااااااااشششششششششیییییییییی لاوم*0*
Park melo :&#34;)
۲۲ دی ۱۳:۴۴

فولششش کیییییی میادددددددد؟؟؟

میخوام مث اون یکیییی که دوماهه نیومده کلا قضیش یادمممم رفتههههه رفتهههه بشهههههههههه

RM. kiute.ARMY

این هفته اگه خدا بخواد:">
💛💜H.h Kookmin💜💛
۲۱ دی ۲۰:۰۲

جرم ددی من اگه پول داشتم شیرینی بخرم که الان اینجا نبودم

وجدان: اره تو شیرینی فروشی بودی

 

RM. kiute.ARMY

بیبی من شیرینی میخوام خوب؟😂
Pikoniko
۲۱ دی ۱۲:۱۱

یس👌🏻😎

RM. kiute.ARMY

*^*
Pikoniko
۲۱ دی ۰۸:۰۳

نه وانشات نیست فن فیک فوله😐

RM. kiute.ARMY

اوه!
💛💜H.h Kookmin💜💛
۲۰ دی ۱۹:۳۲

جرمممم واقعا؟

پاره😂😂😂😂

وای ددی ریاضی بیست شدممممم

🥲🥲🥲🥲🥲

عر واقعا

موقعی دبیرمون گفت در بیرون اینجوری بودم

https://uupload.ir/view/video_۲۰۲۲۰۱۱۰۱۹۲۹۳۸۶۰۲_by_videoshow_cqgs.mp4/

ولی در درون قشنگ اینجوری بودم

https://uupload.ir/view/video_۲۰۲۲۰۱۱۰۱۹۲۹۰۷۴۶۹_by_videoshow_rivb.mp4/

😂😂😂😂

راستی ددی اینو گذاشتم پس رمینه گوشیم که یکم مشتاق شم واسه درس خوندن

https://s4.uupload.ir/files/img_20211225_124719_(14)_(1)_atdu.jpg

😂😐🤏🏻

اخبار جدید:

شات آخر در دست تولید است

RM. kiute.ARMY

شیرینیییییییی بدههههههههههههههه*0*
به به ای جان چ مود😂😂😂😂
چه والپیپر کاربردی😂
خسته نباشی لاو*^*
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۹ دی ۲۳:۱۶

ددی

مایل به تمایل؟

جر نمیدونم چرا یهو دلم خواست اینو بگم

معنیشم نمیدونم😂

چه معنی ای میده ددی؟

*کشیدن بند های کلاه هودی و محو شدن در افق به سبک کیریه موتوبا در سریال خواهر دو چهره من اوماروچان

RM. kiute.ARMY

یعنی بیا بریم غورباقه ای کمایک دراپ میرقصه رو نشونت برم😂
Hanieh
۱۹ دی ۱۱:۰۶

دد از نامجون هم بزار

RM. kiute.ARMY

چشT^T
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۹ دی ۰۸:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی سلامممممم

خیلی تنبلی کردم اخرشم کم نوشتم🥲

بفرمایید شات سوم

***********************************************************

بعدی اخریه😂

ددی یه اهنگم هست که فقط همین اهنگه تو داستانه اهنگ دیگه ای نیست اهنگ فضای خالی تیلوره🥲🥲🥲🔮🔮🔮

بفرمایید اینم لینکش

*****************************************************

اودافززززز

RM. kiute.ARMY

سلامممممممم بیبیییییییییییی*-*
کنچانا لاو منم امروز تنبلی کردم😂

ممنون دارلینگ کلی خسته نباشی*^*
چشم عسلکم
Be fuckm 🖕
۱۸ دی ۱۵:۲۸

کاور بسی به فاک دهنده است

لعنتی کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

بسی:">
Hanieh
۱۸ دی ۱۲:۰۵

ددییییییی وانشات دختر پسری از کوک و شوگا بزارررررررر

RM. kiute.ARMY

چش:">
Pikoniko
۱۸ دی ۱۱:۰۴

نه عهههه 

 

ببین یه وانشات صوتی با پی دی افش هست

بعد...چیزه اممم

یادم رف😶

RM. kiute.ARMY

وانشات نمت اپ کنم بیبT^T
Ay ay
۱۸ دی ۰۹:۱۲

ددی سلام می گم من واتپدمو حذف کردم ولی ایمیل هاش هنوز برام میاد نمی خوام بیان چیکار کنم 

البته چند وقت دیگه می خوام دوباره نصبش کنم

 

 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم باید بری تنظیمات اکانتت قسمت نوتیفیکیشن ها*-*
مریم
۱۷ دی ۲۲:۲۳

سلام ددی   ی سوال داشتم.... 

چرا فن فیکشن   تنفر در دام عشق  رو پارت دیگه آپ نمیکنید؟ 

RM. kiute.ARMY

لاوم نویسنده امتحان داره انشا الله بعد امتحانات اپ میشه*^*
Arina Army
۱۷ دی ۱۲:۳۵

سلام ددی خوبی خوشی سلامتی

میشه چند تا از فیک های خوب چنل با ژانر ددی کینک و فانتزی کاپل یا کوکوی یا ویکوک‌قشنگگ معرفی کنی🥺 فدات من❤

RM. kiute.ARMY

ردی فور ایت عالیه بیب
Kang ros
۱۷ دی ۰۰:۱۲

رسما دارم دیونه میشم*-*

میرم اینستا پیج انتی بلک پینک

:) 

فحش هیت و چیزایی که واقعا لایق نیستن:) 

جواب میدم درست

نمیتونم وقتی اینارو میبینم واقعا گریه ام میگیره:) که چرا کیپاپر شدم

و یاد حرفاشون میوفتم چیزایی که خندوند منو 

هر روز میخوام لف بدم نمیشه

غرق میشم

ولی الان فهمیدم

ک*لقشون:|

والا

RM. kiute.ARMY

والا بخدا ک ولشون...
هرچیزی ک تو اینه میبینن فکر میکنن بقیه هم هستن😂
Pikoniko
۱۶ دی ۲۰:۰۱

😐🙂سیلاااام دختر بابا 

خوبی؟؟

اممممم چیزه 

هیچ فق بگم یه کار صوتی دارم نامجین که تموم تا چند روز دیگه...

RM. kiute.ARMY

لاولی وانشات صوتیه؟T^T
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۶ دی ۱۵:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بای مامی های ددی

جر

شات دوم

*************************************************************

بای

خیلی مفتصر و مخید

RM. kiute.ARMY

های مای بیبی😎
خسته نباشی لاوم*^*
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 & 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۱۶ دی ۱۳:۵۵

هغسعفسبعغتغطتغبتیبنبغهغقغهبب

بعد چهارهزار سال کوکمییییین

چه کیوتههههه

😭😭😭😭

حملههههه

RM. kiute.ARMY

پوسترش عشقه یغنی:")
Kang ros
۱۵ دی ۱۴:۵۶

گفتم:>

کوکمینه نموشود بشه سپ ؟ :>

RM. kiute.ARMY

سپ سپ سپ سوروروپ:">
💜 فندوق تمام عوامل سایت 💛
۱۵ دی ۱۴:۱۹

میگم ددی 🤔

میشه زود تر شات بعدی رو تو کنی 😇

الهه من تا هفته بعد 

رسمااااااااااااااااا 

دیوونه میشم😀💔 

پنجاه هزار سناریو میاد تو ذهنم 🤦

تازه می خوام یه شعری هم بخووونم 😍👇

حالا همه با هممممممممممم 🎉🎊

دستامونو میاریم بالا 🙌

رو سوی قبله ی خدا 👩

جان نامجونو شوگا 😭💔

پارت بعدی رو به اپ 🚶🤗

( خواهشمندم با ریتم بخونید )🐥🐇

RM. kiute.ARMY

یا پارتیه عند الرایتر عشفه رایتر عنده رایتر😂
Jeon Jimin
۱۵ دی ۰۹:۲۱

وایییییییییی جونننننننننن کوکمینننننننننننننن🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🤣🤣🤣

 

 

عکس پروفش چه کیوت هارت اکلیلی شد😋😋😋😋😋😋

RM. kiute.ARMY

جاست پوستر:">
زینبی که فن سه تا گروهه و نمیدونه الان چه گوهی باید بخوره
۱۵ دی ۰۷:۱۱

و آیا دوباره باید عر بزنم؟

خیر!

جیمین خوب تونست تقلب کنه هاااااا

کاشکی مام قدرت زمان داشتیم |:🥲

ولی ولی ولییییی 

پوستری که گذاشتید واسش ....

اصلا من میرم بمیرم 🥲

عررررررر 

سرندیپیتی 🥲

قشنگ بعضی از لیریک های آهنگو توش حس کردم 🥲

دستتان مرسی 🥲💜

RM. kiute.ARMY

پوسترش عامل افزایش قند خونم بود:">
زینبی که فن سه تا گروهه و نمیدونه الان چه گوهی باید بخوره
۱۵ دی ۰۶:۴۵

عهههه لینک درس شد 

عهههههه ایول

عهههههههه مرسی

RM. kiute.ARMY

هورا پس😂😂
Crazy
۱۵ دی ۰۰:۲۷

اوخی چقدر کاورش کیوته ( مثل همیشه .....😂)

چقدر  موضوع داستان جالبه 

 

 

ددی فردا میخوان امتحان املا بگیرن از ما 😑

نه آخه ناموسا مگه دبستانه 😒

دیروزم امتحان عربی داشتیم  دوستام تو یه کلاس دیگه امتحان میدادن 

بعد مراقب اونا جوابارو بهشون رسونده 

دبیر عربی هم بوده( البته دبیر خودمون نبوده )

خیلی ناعادلانه است 😢

 

RM. kiute.ARMY

سوپر کیوت:">

عی بابا:|
ARMY
۱۴ دی ۲۳:۵۴

کوکمین😘

من برم بخونمش 

ببخشید این فیک چند پارتی هستش

بازم ممنون به خاطر فیک کوک مین💜

RM. kiute.ARMY

خواهشیات لاولی من*^*
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۴ دی ۲۱:۴۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ام نه.... چیز

ددی نزن منو🥺

***** ***** *** ** ***** ****

*** ******* **** ***** *****

*** ***** **** *** ** **** **

RM. kiute.ARMY

*پایین آوردن دمپایی
ای بابا چشم😂
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۴ دی ۲۱:۴۴

ددی 

ددی 

ددی

ددی

اسمات رو هم به ژانراش اضافه کن

از دستم پرید😂🥲

RM. kiute.ARMY

یه ساعت داشتم میگفتم چرا 18+ اما اسمات نداره😂 بگو دیگه بچه
💜 فندوق تمام عوامل سایت 💛
۱۴ دی ۲۰:۲۷

سیلاااااام ددی😉🙂

مثل اینکه ترکوندییییییییییییی 

من عاشق سه شاتی هاتم 

فقط بگو بقیش کی او می شه 😁💔

ممنان 💜💛

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام لاولی من*^*
فایررررررررررررر😎😎
تا هفته بعد اوکیه*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان