BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Locker room

7_5mrg.png

   

نویسنده Sh.S
کاپل کوکوی
ژانر اسمات . رمنس
محدودیت سنی 18+

 

برشی از داستان:

بالاخره از رختکن طولانیشون خارج شدن

به خوبی نگاه بقیه رو روی خودشون میدیدن

-صدامونو شنیدن مگه نه؟

زمزمه کرد و صورتشو توی شالگردنش مخفی کرد

+اره شنیدن

  

♥️💦🥊DOWNLOAD🥊💦♥️

 

 

805_vpfe.png

۳۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Tahoura^^
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۱۳

عار دیگ دیروز دبیر ریاضیمون اومده بود اعصابش خورد با داد و بیداد ک چرا کلاس ما قبلا بالاترین نمره مدرسه رو داش الان شده پایین ترین نمره...خلاصه نفهمید کل کلاس معتاد شدن و نمرشون اومده پایین اونم توسط سوگولی همه دبیرا ینی من بلیی

RM. kiute.ARMY

میزان تاثیر صد در صدیت رو دوست داشتم ایول😂😂😂
Tahoura^^
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۵۱

خاب اوکی نم سه چار ماهه دارم فق فیک میخونم اههه یکی از دوستام اومد گف بیا ازین یایته فیک بخون منم اومدم امتحان بکنمم بعد معتاد شدم رففف تقریبا همه ی فیکارو خوندم اوم البت ت ژانر ویکوک یا کوکوی و البت منی ک بچه خرخون کلاس بودم رفتم ت مدرسه جار زدم همچین سایتی هس ن تنها خودمم بلکه همه مدرسمونم معتاد شدن اقا الان فیک با ژانر امگاورس ویکوک ندارینن؟:/هپی اند باشه امروز یدونه فیک نمدونستم سد انده برداشتم خوندم تا دوساعت داشتم گریه میکردم

RM. kiute.ARMY

همینه میگن دوستی با افراد ناباب باعث از هم پاشیدن کانون گرم خانواده میشه😔 معتاد شدی مامانم😔

هاااا پس خودت هم ساقی منبع شدی اره؟😂 دورت بگردم اگه کل سایت رو خونده باشی باید بگم من الان لختِ لختم:"))

فدا اشکات برم مادررررT^T گریه ندارهههه کهههT^T

Nelly Boloury
۰۸ ارديبهشت ۲۱:۴۳

یوقایاهقوخ۶۵ججف  وایی چهارشنبه داشتیم درباره فیک با بچه های مدرسمون حرف می دیم فهمیدم همه همه ها میان از اینجا فیک میخوننن واییییییییییی * وی هنوز عادت به گفتن ددی ندارد*

RM. kiute.ARMY

واقعنی؟؟؟T^T عاقا من الان انواع تشنج و صرع گرفتم که لامصب:"))))
*شما منو پدر مقدس صدا بزن😂*
.....
۲۱ آبان ۲۰:۲۲

ببخشید من می خواستم فیکو بخونم ولی بلد نیستم میشه بگین چحوری بخونمش یا اصلا چجوری بازش کنم 

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/inshot_20220223_092840349_yvy3.mp4/

بیا قشنگم آموزش دانلودㅠㅡㅠ
Z.h
۱۶ آبان ۲۳:۵۶

یکم فک کن کی آرمی صدات می کنه اول اسمشم Z عه هر روزم می بینیش😌😂

RM. kiute.ARMY

تو جیب جا میشه؟😔
Z.h
۱۶ آبان ۰۱:۰۵

آرمیییی سلاااام چطوری؟

 

شناختی که دیگه؟!😂

RM. kiute.ARMY

سلامممم قشنگمممممㅠㅡㅠ 
 جسارت نباشه، جان؟🥲😂
دنیا
۰۶ آبان ۲۰:۰۴

های گایز 

میشه یکی کمک کنه ببینم چطوری باید 

فیک رو بخونم. 

اصلا چیزی برام جز کامنت ها عکس فیک بالا نمیاد 

یکی راهنمایی کنه 

تنکص 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
بزن روی دانلود جیگرم.
آموزش دانلود هم اون پایین توی بخش منویِ جعبه ابزار سایت هست.
jk lover
۰۵ آبان ۱۷:۳۱

اخه عزیز من 

فدات شم من 

بوسه ی به شدت معصومانشونو (اره جون عمم) سانسور کردی بچه مپبتا پاک بمونن

اما اون پایین بدتره کهههههههههههه

RM. kiute.ARMY

اون پایین دارن دعوا میکنن مهم صورتاشونه عه😔
jk lover
۰۲ آبان ۱۸:۳۷

خب

اس اچچچچچچچچچچچچ عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززز

خوبه که بگم ای ام که خرخون اند منحرف؟

یونو؟

از اون خرخونا که یه جزوه ی جامع کامل سوال جلوشه

دو تا کتاب اصلی

جزوه 

چک نویس

دو سه تا کتاب کار کلفت ووووووووووووووووو

من از اینام 

ولییییییییییییییییییی

در کنار اینااااااا یه فیکم دانلود میکنم و در ای حال وقتی خسته شدم میخونمش جرررررر

 

RM. kiute.ARMY

بنزین موتور مغزته😂
jk lover
۰۲ آبان ۱۸:۳۰

یعنی ودف

اوکی؟

جون من خجالت نکشین توروخدا راحت باشین اونا هم اصلا چیزی نشنیدن 

خوبه کوکی غیرتی نمیشه که صداتونو نباید میشنیدن و یبارم تو خونه در حد فاخ به فاخش بده 

جر 

کلیشه ای شد

RM. kiute.ARMY

اصن شاید رفتن نماز جماعت به امامت آیت الله نامجون
AGUST_MIN
۱۹ تیر ۱۹:۲۴

ددی:>

تو ی پیج اینستا تونستم منبع فن آرتای شادیو پیدا کنم:>

بهم دست نزن اکلیل بالا میارم:>

RM. kiute.ARMY

پس مکانشو پیدا کردی😂
Eyan
۰۲ خرداد ۱۴:۱۹

دادن کامنت فقط جهت 100 تا شدن کامنتای اینجا-

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااا:">
Sh.S
۰۸ ارديبهشت ۲۲:۵۷

بعدمدتها پاشدم اومدم سایت هق....منم دلم برای این بچه ها تنگ شده...بخدا این ماه کامبک میدم:>

RM. kiute.ARMY

وای خدااااااااا اس اچچچچچچچچچچچچ خوش برگشتیییییییییییییییT^T
Eyan
۰۱ ارديبهشت ۲۳:۵۰

ددی..

من هروز ساعت دو میام ب ذوق اینکه اس اچ اس فیک منتشر کرده باشه میام اینجا بعد یادم میوفته اگه فیکی باشه بعد اذان منتشر میشه مث شکست خورده ها برمیگردم)

بعد اذان ک خوند پلاس میشم اینجا بعد ک هیچ خبری نی با بغض سناریو های عجیب غریب می سازم ب امید اینکه اس اچ اس یکی از اونا ر فیک کنه)

جرر

@اس اچ اس

تا جمعه هفته بعد چیزی منتشر نکنی میام دم گوشت جیغ میزنم کر شی))

RM. kiute.ARMY

نه...
شاید این اردیبهشت بیایدT^T
بنده خدا
۱۰ فروردين ۰۲:۲۸

شادی کجاست؟ قبلن بیشتر مینوشت! کنکور داره ؟

RM. kiute.ARMY

بله بچه کنکور داره:">
000
۰۹ فروردين ۲۳:۵۰

سلااااام

ددییییییی‌می گم شادی واتپد نداره

اگه داره 

اسم اکانت را بده بیاد 

پلیییییییززززززززز

RM. kiute.ARMY

فکر کنم ندارهT^T
kai kit kat
۰۸ فروردين ۱۱:۴۲

دلتنگ شادی ایم...ازش خبری ندارید؟ ):)

RM. kiute.ARMY

بچه سخت در حال تلاشه:">
GBTS Piper
۰۲ اسفند ۱۱:۵۴

دد بزا یه چی بت بگم..

من کلن تختم خیلی شلوغ پلوغه

چون با دوتا بالشت یه لحاف و یه پتو هایی که نرمن میخابم..

بعد هیچی دیگه این همیشه بهم ریختس و خب تخت من دقیقن کنار پنجرس و یه ریزم فاصله داره تخت تا دیوار 

بعد ببین که گاهی اوقات یه طوری میشه که من لای تخت و دیوار گیر میکنم و بهش میگم دره ی مرگ کلی باید قلط بزنم تا بیام بیرون..

هیچی دیگه بقول بعضیا بنده از گشادی گذشتم شده بلوار

 

RM. kiute.ARMY

اوه0_0
وای گاعد عاشقتتتتتتتم😂😂😂😂😂
GBTS Piper
۰۱ اسفند ۱۰:۱۹

اومدم به اطلاع همگان برسانم هنوز رو پینک لاو فصل اول گیر کردم  حتا یادم رفته کدوم صفه بود..درتی چویسم مونده..اصن بیا درموردش حرف نزنیم و فکرم نکنیم کلی کتابم خریدم ولی اونا خیلی وقته تو صف میوندن و دوتاشونم اینگلیسیه..که هچ دگر 

RM. kiute.ARMY

اثر گشادی یا چی؟😂😂😂
♧Kim riyan♧
۲۶ بهمن ۰۰:۱۵

واییییییییییییی خدایاااااا دارم درست میبینم دیگه مگه نه؟ اس اچ اس عشق من؟ وای خیلییییییی خوشحالممممممم 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

قاتل منننننننن😋

برم بخونم و با هر بندش زجه بزنم😂🍌

ددی اول برات قر بدم بعد برم😂🍌

شب شبِ شعر و شوره اها اها بیا وسط😂

کی بهتر از تووووووو " اس اچ اس"

که بهترینیییییییی "اس اچ اس "

تو ماه زیبای روی زمینییییییی " اس اچ اس "

😂😂😂😂😂😂

ولی ددی من جدا از نویسنده ..... عاشق تو ام که انقدر زحمت میکشی برامون و سایت *^* 

آی لاو یوووو ددی🐣

RM. kiute.ARMY

ساقی محله😂
عا ماشالله😂
شاباش شاباش😂
کیلیلیلیلی😂
*عربده
*حرکات مستهجن

منم عاشقتم بیبیییییییییییی*^* رحمته!!!
لاو یو توT^T
katryn
۲۴ بهمن ۱۱:۴۷

و منی که نشستم سر کلاس قرآن 

اینو میخونم😐😂

 

اصلا من محووووووووو😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

حاجت روا شی الهی😂
Roz
۲۰ بهمن ۰۲:۲۵

طورى باید ببینیمش؟

RM. kiute.ARMY

دانلودش کن عزیزم*^*
Soyeon Park
۱۷ بهمن ۰۸:۲۳

ولی منه هیز نباید اینو سره کلاس دینی میدیدم...
بیرلنلحختلنسئستهلخثت چرا کوکوی انقد خوبهههههه😢😭
عاووو راستی... منون که اونروز با حرفاتون حالمو بهتر کردین:>
ماچچچچ

RM. kiute.ARMY

به به کلاس چه نور افشان شد با این شات😂😂😂

عزیزدلی لابلی:")
YUKU
۰۵ بهمن ۱۱:۴۹

اوکیییییییییییییییییییییییییییی

بریم استارت با یک وان شات ازززززززز شادییییییییییییییی

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر پس از مدتی طولانیییییییییییی

میتونین درک کنین چقد رو فیکای شادی کراشم؟ نههههههه

گیلی گیلیییییی

RM. kiute.ARMY

خود وجود شادی سرتاپا کراشه:">
♡ "KIM_ACHA "
۰۲ بهمن ۱۱:۲۲

این... این... خادای من :'')

از اس اچ اس عه؟

کوکویه؟

دلم میخواد این میسیجو شادی شی ببینه.. 

و بدونه ک من رو قلمش و اتاقش و مامانش و تختش و طرز خوابیدنش کراشم..🙂🍓

اینا همش همون دیالوگای خود شادی شیه توی فیکیشناش. =)

عاه خدا برم بخونمش..

ددییی،مونییییی لانگ تایم نو چت ویث یووو...

کنچانوسه یوووو؟

RM. kiute.ARMY

آچا شهههههههههT^T
اوسواT^T
نِهT^T نانین مولجاجینهT^T
شادی عشقه ب مولا:")
Hope Shiny
۳۰ دی ۱۵:۴۷

اوکی سارانگم

مرسی ❤❤❤

 

RM. kiute.ARMY

بوج*^*
Behnaz
۲۹ دی ۱۶:۰۸

سلام ددی(:

من بهنازم نمیدونم یادت میاد یا نه خیلی خیلی دلتنگت بودم (:

چقد اینجا خوشگل شده امتحان داشتم و کلی درس ریخته بود رو سرم واسه همین هیچ‌جا نبودم 

حتی old love رو هم ادامه ندادم..

خیلی خیلی دلم میخواد این فیک و تمامی فیک های سایت رو بخونم اما فعلا دارم دزیره رو میخونم و خیلی ها تعریف کردن ازش پس.. نمیتونم چند تا فیک باهم بخونم 

راستی اینجا کسی رول پلیر هست؟که مال کیرول روب باشه؟ 

کامنت پایینی یکی در مورد رول و اینا پرسید کنجکاو شدم

دوستون دارمومممچبمویمسوسنتیتثنبتش

خیلی خیلی خیلی دلتنگ اینجا بودم اصن دارم اینارو می‌نویسم انگار رو فضام واهای

خب دیگه بای

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

معلومه ک تورو یادمه قشنگم:">
منم همین طور لاومT^T
ادم دزیره رو میخونه ب کل دیگه داخل همون زندگی میکنه😂 قدری که قلم نویسنده محشره:">

والا ندانم...خود من از کیرول خوشم نمیاد زیاد هم سمت نمیرم
ماهم دوستت داریممممممممممممممممم*0*
ایگو بیبی:">
Hope Shiny
۲۹ دی ۱۰:۵۱

کلا یه آهنگ تولدی از بی تی اس هست که کلا ربطی به تندی و آرومی نداشته باشه؟ 

RM. kiute.ARMY

والا اگه برای تولد میخوای همون داینامیت و باتر بزار مجلس گرم شه😂🤝
Hope Shiny
۲۹ دی ۰۹:۱۲

نه بابا من عاشق رپ های آگوست دیم

مراعات خانوادس😑💔👍

مرسیییی لاولی تر

 

RM. kiute.ARMY

خواهج لاومㅠㅡㅠ
Hope Shiny
۲۸ دی ۱۸:۱۵

اوکی 👌

راستی ددی آهنگ بی تی اس برای تولد سراغ داری 

جمعه تولدمه میخوام پنجشنبه بگیرم

پیشنهادت چیه 

من خودم promise و singularity چشمو گرفته 

چند تا آهنگ میخوام 

پیشنهادات؟ 

RM. kiute.ARMY

اوه پس اهنگ های ملایم دوس میداری؟!
آهنگ لایت ، یور آیز تل . اسپرینگ دی و لاو یور سلف*^*

تولدت هم پیشاپیش مبارکاااا لاولیییییییییی*0*
Lagibolala jimin
۲۸ دی ۱۸:۱۰

پوستر شو دیدم آب شدددم 

حالااااااااا بخونم چی میشم

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهااااااااااای

فاکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککاکککککککک

پوسترشووووووووووووووووووووووووووووووو😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲

RM. kiute.ARMY

پوسترش اصن...جوووووووون😂
Hope Shiny
۲۶ دی ۱۳:۵۷

اوفففففف که چقد نیاز دارم کیسه برام بکشی 

دیروز نرفتم حموم امیدوارم امروز برم 

میای بکشییی؟ 😂

RM. kiute.ARMY

اره یه صدا کنی جلدی اومدم😂
fatish
۲۵ دی ۱۶:۱۸

کارااایییی ای اچ اس مرگگگگ منهههههههههههههه منننننن مردررممم باییییییی

RM. kiute.ARMY

نه نمیررررررررررررررر!!!
Hope Shiny
۲۵ دی ۰۹:۱۷

هییییییی اصن امروز باید حموم کنم نمشه اینطور 

وووییی خدا 

هنو مورمورم میشه 

RM. kiute.ARMY

کیسه خواستی صدام کن بیام بکشم😂
Lala~
۲۴ دی ۲۲:۳۳

سلام 

میشه لطفا ادرس سایت اس اچ اس رو بدین؟ 🥺

و مرسی از وبلاگ فوق‌العاده تونننننننن 

و ممنون بابت زحمات تون🥺💖💜

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو قشنگم*^*
shsss.blog.ir
AZIN :)
۲۴ دی ۱۷:۴۰

وووییییی ددی مرررررررررسسسییییییییی که حواب دادی لاو یووووووووووووویوووووووووووو

هزاران بوس و بغل برات:) 

فقط یه هفتع دیگه باید تحمل کنم بعد میام همه فیک ها رو میخونم:") 

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل فدات شم:">
فایتینگ بیبیT^T
AZIN :)
۲۲ دی ۱۶:۵۴

سلام..خوبین؟...یه حس عجیبی دارم...مث اینکه بر گردم پیش کسی که عاشقشم....نمیدونم 

اصن کسی فهمید این همه وقت نبودم؟....توی این یه ماه که نیومدم خیلی تغییر کردم....دلم براتون تنگ شده بود.دیگه حس کردم نمیتونم طاقت بیارم....دلم میخواد این همه فیک که تازه اومدن رو بخونم ولی به خودم قول دادم هیچ فیکی نخونم تا امتحانام تموم بشن...الان که دارم اینقدر تایپ حس عجیبی دارم 

فقط اینکه 

خیلی دوستتون دارم هیچ وقت فکر نمیکردم دلم برا تون اینقدر تنگ بشه:) 

تو این یک ماه اتفاق های عجیبی افتاد:)

فاصله ام را با دوستام بیشتر کردم....

کسی که دوسش داشتم بلاک کرد و تا یه ساعت بعدش اینقدر گریه کردم که نتونستم تا چند دقیقه قلبم رو حس کنم:) نتونستم دووم بیارم بهش پیام دادم که انبلاک کنه..

انبلاک کرد ولی بهم گفت عشقم هوسه.....قلبم شکست

خیلی از اون روز میگذره 

باهاش بهتر شدم....باهاش یکم حرف میزنم...ازش پرسیدم از ته دلش گفت یا ن گفت یادش نیس

به هر حال...

بیخیال....خیلی پرو ام بعد این همه وقت اومدم اینهمه چرت و پرت گفتم....

یکم سوال داشتم

یه کوچولو بیشتر از یکم....

کسی رو ندارم ازش بپرسم ..... خودتون میدونین دیگه:)

خب میپرسم...

رول چیه؟رول پلیر چیه؟کاپ زدن چیه؟

ممنون میشم جواب بدی سعی میکنم زودی بیام قول میدم :)

دوستتون دارم بای بای

پ.ن: دلم میخواد بیام این فیکو بخونم ولی نهه من باید برا امتحانا بتونم تمرکز کنم نمیتونم ریسک کنم و دوباره سر امتحان چیزای خاک برسری بیاد تو مغزم میدونین دیگه..؟:)))

RM. kiute.ARMY

یا:") بیبی دال من خوش برگشتی خوبی؟!
معلومه ک متوجه شده بودم بیب!! هوم میفهممت:") بازگشت به وطن را تبریک میگم😂
اومو...لاوم...بیا بغلم...کاش میشد بغلم رو برات بفرستم:) حداقل یکاری برات کرده باشم...

رول یعنی نقش بازی کردن
رول پلیر یعنی کسی که نقش بازی میکنه/ بازیگر
کاپ هم اختصار کاپل شدنه
من بیشتر دوستت دارمT^T
ها درک میکنم😂😂😂
Park melo :&#34;)
۲۲ دی ۱۳:۴۶

چقدرررررررررررررررررررر پسترششششششش قشنگههههههههههههههههههههههههه 

عرررررررررر فراواننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

خیلی پر محتواست😂
Hope Shiny
۲۲ دی ۱۱:۰۲

راستش..... خوندمش 

امتحان فارسی دادم بعد خوندمش

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.... حالا فرق ویکوک و کوکوی رو میدونم و اینکه ویکوک رو ترجیه میدم و اینکه بازم جوابمو در این رابطه بده چون فک کنم باید بیشتر در مورد کوکوی و ویکوک بدونم 

هیییییییی یه عکس دیگه هم توش بود 

تاحالا به روایت تصویر ندیده بودم 

راستش مور مورم میشه

RM. kiute.ARMY

یه غسل بده مور مور شدگیت از بین میره😂
Hope Shiny
۲۲ دی ۱۰:۳۹

میگم چه پوستری داره

چرا لباشونو سانسور کرده 

من اینو میخونم 

یکی از کامنتا گفته بود طراح فن آرت 

اگه پیج دارید بدید جون من (میخوام از عکسای مثبت استفاده کنم) 

منظورم از مثبت هم اون مثبت نیست 

مثبت منفی منظورمه 

فهمیدی؟ 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

برای جلوگیری از گناه الود شدن دامن پاک جوانان سایت سانسور شد😂

والا پیجش رو فالو ندارم اسمش هیومن لاور عه

ها گرفتم😂
Melika
۲۰ دی ۲۲:۵۲

در جواب شوما در کامنت بالا که گفتم کمتر امپرگ بنویسه نویسنده 

احساس کردم یه عذر خواهی باید بکنم و... بله حرف شما درست بالاخره چیزیه که توش ماهره امیدوارم موفق باشه 

🥰🥰🥰💕💕💕💕

RM. kiute.ARMY

نفرما جانانم! عزیزدلی! خوشحالم که نظرت رو گفتی و انقدر به موضوعات اطرافت اهمیت دادی لاوم*^*
Chica m_m
۲۰ دی ۱۵:۵۵

تمامی آثار این دو عزیز بزرگوار رو به عنوان کلکسیون باارزشم نگهداری میکنم 😔🤝👀😂😂

هروقت خمار شدم میرم تجدید قوا میکنم میام 😔😂

برا همین آمار همچی و دارم هروقت به جمله منتظر باشید آخر فیک میرسم بغض سگی دوباره منو گاز میگیره 😔🤝

این شاتم میزنم به سلامتی افتر استوری فاکس اسکین که قراره بیاد 😔👀 البته باید بزنیم به سلامتی خالق اثر 😂🤝

فیکس یو هم فول شد باید هزار بار دیگه بخونمش 🥲🫂

بگذریم که آوای جرم فیک موردعلاقمه نویسندشم خیلی وقته وجود مجازی نداره امیدوارم مشکلی براش پیش نیومده باشه^^

 

دیدی همه میگن تابستون امسال میترکونم😂 اینکارو میکنم میرم عشق و حال میرم اینور اونور چمیدونم.. ولی آخرشم مثل افسرده ها غمبرک میزنن تو خونه.. من جزو همون دسته ام منتها با خواهرم دوتایی تنها میشینیم تو خونه 😂🤝

 

وقت زیاده اما کو حوصله 😂 

همون ذره ذره مصرف میکنم یهو اوردوز نکنم 👀🤣

قربون دستت ساقی قبلیم از موتوری جنس میگرفت *-*

دیگه خودم دست به کار شدم.. اینجا شما خودتون مافیا هد صنعت فن فیکشن خاورمیانه هستید جناب😔🤝👀

شب جمعه چرا؟😂 من که شب جمعه ها کاری نمیکنم

فقط برا ظهور امام زمان دعا میکنم بوخودا 😔🤝😂

RM. kiute.ARMY

اها میری پا منقل و بساط میکنی😂
ای واعی:">
خالق اثرو عشقهههههههه😂😂😂
نه باو اون اصن ارزش نداره:">
ناقبنتامثقتباثصامعبامضصعثابعضصاثعبامشضصاثب عه!!! بلا به دور خدا کنه بخاطر امتحاناش باشه:">

وای دقیقا منم😂 نهایتا میلیمتری حرکت کنم که تا وسطای تابستون برسم به حال😂

بیا پیش خودم اصل جنسو بدم*^*
نوکرم حاجی خاعک پاتمT^T
حالا یه حال به خودت بده😂😂
اره میدونم دعای کمیل رو بستی به گردنت😂
Meli ^-^
۲۰ دی ۱۳:۰۷

غصهههه میییقووولمممم:"""""")))))

منننن فیکککک میخوامممممم

بانی کوجاس هققققققق....

RM. kiute.ARMY

بانیییییییییییییییییی:">
... anashid ...
۱۹ دی ۲۲:۲۲

ددی چطوری ؟ من که در میان حجم درس ها و تست های سگی گمگشته حیرانم🥺😂

RM. kiute.ARMY

من نیز حیران و کصخل گشته ام دخترم:")
... anashid ...
۱۹ دی ۲۲:۲۰

یااااااااااا ابلفضل 😂😂😂❤

RM. kiute.ARMY

سینه بزن😂
Chica m_m
۱۹ دی ۲۰:۱۵

آخ آخ راست میگی بمولا 

منم انگار ترک کردم😂👀 چندتا فول اسمات دان کردم اما طولانیه لامصب گشادم حوصله ندارم بخونم شاید موند برا تابستون 😂🤝

ددی ناموصا جنس خوب پیدا کردی به مام برسون 👀

RM. kiute.ARMY

کووووووووو تا تابستون مادر؟😂 شب جمعه ها بخون یه جالی بده ب خودت
چش چش بخدا میرسونم:">
Chica m_m
۱۹ دی ۱۸:۱۰

وای شت چرا خودم بهش فک نکرده بودم 😧

جیخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخـ

اون روزی که شادی و ایتو باهم فیت بدن قطعا روز مرگ منه🥲🤝 احتملا سکته میکنم بلیط یطرفه به اون دنیا

 

1. من هنوز منتظر افتر استوری فاکس اسکینم 🥲🤝

2. بعد از د هیت مومنت گفته بودی قطعا منتظر همکاریهای بیشتری از شما

با جی وون باشیم.. من هنوز منتظرم 🥲🤝

3. فصل سوم I love you too babe که قرار بود یونمین باشه هنوز نیومده و من هربار میرم و فصل اول که جینجون بود و میخونم 🥲🤝

 

آمار همه چی رو دارم 👀😂

RM. kiute.ARMY

بیا بهش فکر نکنیم ک قلبم افتاد تو شرتم...

ماشالله😂
Meli ^-^
۱۸ دی ۱۸:۱۹

آره هق...

من فاکس اسکین میخوام...

*بوغض سگییییی:")

RM. kiute.ARMY

:") غصه میقولی؟
nazanin ( Yoo J )
۱۸ دی ۱۸:۰۲

روزی صد دفعه میرم اخر فیک ، اونجایی که شاد گفته : "....از تیم بتا ممنونم رو میخونم" و اصن برای ادامه ی روز انگیزه میگیرم بملا😂😂

 

RM. kiute.ARMY

وای فاک تیم امگا هم ک همون نئش کش هان😂
p/n
۱۸ دی ۱۲:۳۵

وایی این چه سمی بوددددددددددددددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

سم؟😂
Chica m_m
۱۸ دی ۱۰:۵۳

فقط کافیه اونجا اس اچ اس یا ایتو هیده ببینم.. 

بی برو برگرد حتی ژانر و کاپلم نگا نمیکنم فقط 

حملههههههههههههههـ 👀😆😆

 

ددی همونطور که میدونی اسمات یار قدیمی منه 👀😂

ولی جدیدا احساس میکنم دیگه خوشم نمیااااد^~^

انگار هرچی یه دوره ای داره اولش دوران ا.ت خونی بود

که من به شخصه خودم به عنوان دوران جاهلیتم ازش یاد میکنم 😊😂

و چندین ماهه پاک پاکم ✋🏼👀 *فقط استریت نخوندم:/😂😂😂*

الانم انگاری اسمات بار خودشو بسته تا از پیشم بره 🥲😂

چی دارم میگم من.. ولی در کل میخوام ژانرای دیگرو بیشتر امتحان کنم..

من به خودم: توله بزا امتحانات تموم شه بعد.. 🥲😂👩🏾‍🦯

RM. kiute.ARMY

یه درصد فکر کن ایتو و اس اچ باهم فیت بدن:)

عاخ منم یه یه سالی هست فول اسمات نمیخونم😂بدنمون عادت کرده دوز خفن باید مصرف کنیم
Jim Jim
۱۷ دی ۱۸:۴۱

به تابان حسودیم شد :| 

خسته نباشی شادی جون

وهمچنین دد مهربونو نازم

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی جیم جیم شی*0*
Meli ^-^
۱۷ دی ۱۸:۲۱

شادیممممممممممممممممممم

هر دفعه میاد اتک میزنه میره:")

راستی Fox skin چیشد؟

بی صبرانه منتظرم هق...

RM. kiute.ARMY

افتر استوری فاکس اسکین؟T^T
Kim Devil
۱۷ دی ۱۱:۳۶

ولی روز خوبیه تا اومدم سایت با یه انبوه فیک و وانشات مواجه شدم اتک خوردم😃😭

RM. kiute.ARMY

ای ژان😂
Kim Devil
۱۷ دی ۱۱:۲۷

جییییییییییییییییییییییییییییییغ

شادی کامبک داده😭😭😭

چرا من احمق سه روز نیومدم سایت؟؟؟

این لعنتیو من چرا الان باید ببینممممم

RM. kiute.ARMY

نگو ب خودت احمقT^T
kim un-soo
۱۷ دی ۱۱:۱۳

هاى ددى :" 

حالت چطوره :" 

چه خبرا ؟ 

میس یو :" ✨💛

* پریدن بغلت 

* ابراز دلتنگى 

 

میگم تو دست و بالت یه فیکشن فول کوکوى دارى :"؟ 

من دیگه هرچى هرجا بوده خوندم :"💔

RM. kiute.ARMY

سلام اون سوی منننننننن*0*
*سخت فشردن در اغوش

نه والا یخدی:">
آرمان
۱۶ دی ۱۸:۳۷

تا حالا همچین وبلاگی ندیده بودم رفیق

عالی هستی

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی جیگر سرت سلامت!
name sweet
۱۶ دی ۱۸:۲۴

واییییی دیدیییی 

sh.s نوشتهههههه؟؟؟

خیلی وقت بود منتظر بودمsh.s یه فیک بنویسهههههههه

ددیی دلم برات تنگ شدهههه بودد 💖💖💖

RM. kiute.ARMY

بلی بلی استاد نوشتن:")
منم دلم تنگولیده بود سوییت هارت*^*
Rokajaki
۱۶ دی ۱۷:۲۵

 واقعا دلم نیومد برا این وانشات نظر ندم اونم کی اس اچ اس:) 

نمیدونم چقد گذشته از آخرین فیکشنی که خوندم ولی فک کنم تقریباً یه ماهه و خب.. با اون کیس اولش سرخ شدم.. سرخ کنه کی بودم من؟:)😂

ولی اس اچ اسچ واقعا راست میگه فیک و وانشاتا برا اینکه از نظر ریدرا جذابدباشه مجبورن یسری قوانین و واقعیت هارو کنار بزارن ولی اگه بخوایم یه زندگیه واقعی رو بازسازی کنیم باید همه قوانین رو رعایت کنیم ولی اینا که واقعی نمیتونن باشن ن؟ حتی اگه کاپلاهم واقعی باشن همچین جایی اخه؟ اگه ک اره پس دمشون گرم بابا اینا خیلی مشتین😂 

اهم اهم بسه دیگه هرچی خندیدیم ولی جدا از همه چیز اس اچ واقعا فیکایی که مینویسه حتی اسماتاش انگار خودش تجربه کرده انقد که اون حس و حال واقعیت رو میده (فک نکنین با اسماتاش ج*ق میزنما:|😂) چ بیتریت شدم من:")

 

و اینکه اره دیگه مثل همیشه عالی بود و پشمام ریخت... بازم میگم این همه چیزایی که مینویسه بر اساس واقعیتهههههه وگرنه معروف ترین نویسنده جهانم نمیتونه انقد واقعی طور بنویسهههههه فااااک.. بخدا من دیگه نمیتونمممم ینی نمیخوام که بخوام بتونم... وده چی دارم میگم؟ 

 

ماشالااااا به به چقد  زر زدم (چرا انقد بی ادب شدم؟ معمولا همه دم امتحان ادبیات ادبی حرف میزنن ولی من چی؟:"))

اس اچ اس حمایتت میکنیم اس اچ اس اس اچ اس حمایتت میکنیم... 

#فاز_نگیرین :)

RM. kiute.ARMY

روکا بیبی ای لاو یو😂 خیلی تیکه کلام های مودت رو میپسندم اصن فیتیش دارم روشون😂
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۶ دی ۱۵:۰۶

هعی

RM. kiute.ARMY

ههی تر:")
💜ARYM💜
۱۶ دی ۰۱:۲۳

چجوری میشه خوند؟

من نمیدونم

RM. kiute.ARMY

فدات شم بزن دانلود و بعد رد تیلبغ رو بزن*^* بعد از پایان شمارش دریافت لینک رو بزن*^*
Hanieh
۱۶ دی ۰۱:۱۱

خب من برم بخونم

ددی بغل موخواممممممم(لحن کیوت)

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم*^*
Melika
۱۵ دی ۲۳:۱۶

sh.s واقعا نویسنده بهترین فیکاییه که خوندم دمتش گرم فقط یکم 🤏🏻کمتر امپرگ بنویس 🙂🥲💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

 

بوس به نوک کلت 

RM. kiute.ARMY

خوب بالاخره سبکیه ک توش ماهره:">
helen lee
۱۵ دی ۲۲:۲۱

سلام کیوت ارمی عزیز یا به قول فضایی های این سایت ددی😅 خوبی ؟ ایشالا که باشی

بازگشت با شکوه والیته خیسsh رو به خودم و اونایی که قلمشو دوس دارن تبریک میگم😂

من با تهجو عاشق قلمش شدم واقعا تهجو به دلم نشست

امیدوارم موفق باشی تو هر زمینه ای 💕

و اینکه امیدوارم اون سورپرایزی که در موردش گفتی امگاورسم داشته باشه چون بدجور معتاد امگاورس هستم بنده😈😅

RM. kiute.ARMY

سلام هلن شی*^* خوش اومدی لاو منT^T
به به😂😂😂 تکبیررررررررر
ای جان:")
تثصبلئلثصباتصثل
AVA:)
۱۵ دی ۱۷:۳۴

به به غیبت کبرای شادی به پایان رسیده 😂

RM. kiute.ARMY

جووووووون😂
Sh.S
۱۵ دی ۱۵:۰۲

اول از همه ممنون از کامنت ها💜

 

در جواب نسیم اجازه بده بگم که حق با توعه

و دد و تمام ریدرام میدونن من کشته مرده صداقت و نظرات سازنده ام

منتها بیا کمی هم به قول معروف پیاز داغشو زیاد کنیم چون متن خاص تر میشه و ریدر دنبال همینه!

به جایی برنخواهد خورد وقتی که این؛ یک متن ۱۶ صفحه ای ساده بیشتر نیست.

از کامنتت خیلی خوشم اومد برای همین جوابم طولانی شد

سارانگهه💜💕

 

برسیم به تابان...

چقد من این بشرو دوست دارم🥲💕

کیوته نه دد؟

RM. kiute.ARMY

خیلی کیوت اجی جونم:">
فدات برم منT^T

ریدر ها
نسیم
جر خورده از امتحانات
۱۵ دی ۱۴:۵۷

یا ابولفضلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

خداااااااااااااااااااااااااا بلاخره جناب اس اچ اس کامبکک دااادددددددددددددددد

مو برم با این فیک رگمو بزنممممممممممممممم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

سینه بزنننننننننننن:">
kim lily
۱۵ دی ۱۴:۳۵

کامبکای اس اچ اس مرگ منه یونو؟!🥲

RM. kiute.ARMY

ای نووووووووو:">
Kauo sheka
۱۵ دی ۱۲:۳۰

های ددی مافیای قشنگم 

سریسلی ،شادی وانشات داده لعنتی یه سه ،چهار ماهی بود هیچ خبری ازش نبود ،سایتشم که چک نمی کنه ،البته می دونم دوازدهمه و سرش شلوغه سو کنچانا 

واقعا خوب بود جدیدا بعضی اسماتا اینطوری شدن که طرف تا ۲۰دقیقه داره می کوبه و هیچی نمیشه یا اصلا یه چیزایی مینویسن که با واقعیت زمین تا آسمون فرق می کنه 

عالی بود شادی 

فایتینگ ددی 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت لاوم*^*
بعله بعله تشکرات بابت کامنت*0*
BTS tae
۱۵ دی ۱۲:۱۸

سیلام ددی چخبر خوفی؟؟

وایی وایی اینو خوندم شاداب شدم رفتم درس خوندم فایتینگ شادی شییی😍♥💜

ددی چرا شادی جواب منو نمیده پس😢نه به کامنتم جواب داده نه به پست خصوصی هققق😭بابا من طاقت نداااارم جواب منو بدین تولوخودااا🥲😢

خب دیگه من برم بای امتحاناتوتو امیدوارم خوب خوب بدین و مثله من نرینین😊😂😂

RM. kiute.ARMY

سلام دارلینگ*^*
هق:">
درگیر درس هاشه بیبیT^T
ان شا الله😂
Taban:)
۱۵ دی ۱۱:۴۸

ددی من صدو شست و یکم ایح

توچی؟(البته سوال شخصیه می خوای جواب نده)

RM. kiute.ARMY

هم قدیم😂
viminshiper
۱۵ دی ۱۱:۱۲

واییی ددییی خیلی پرفکت بوددد**

ایح ایح مدیونی اگه فک کنی قبل از امتحان دینی اینو خوندم■-■`

RM. kiute.ARMY

دست اس اچ طلااااا و اورانیوم:">
ها معلومه اصن😂
می اگین ...
۱۵ دی ۱۱:۰۰

دد بت گفته بودم به چی پی بردم؟

همین ناپلئونه که عاشقانه هاش انقدر کشته داده همونیه که با قراداداش تو تاریخ یازده ساییدمون:">>

RM. kiute.ARMY

از همون اول نحس بود هم برای دزیره هم برای ما:")
مرتیکه کوتوله ی خر...
Fatma
۱۵ دی ۱۰:۵۳

باشه 😂😂

آره خیلی حس زنده بودن میده سایت😍

RM. kiute.ARMY

اره اره خودمم دوسش دارمT^T
کانر (تانیام همون حلال مشکلات اسممو عوض کردم بل)
۱۵ دی ۰۹:۵۳

اوه شت...

ولی واقعا دقت کردی هیونگ توی فن آرتا پای پسره که باته رو شکل پای دختر میکشن؟

سکوت*

RM. kiute.ARMY

انکار نا پذیره بیب همین کارو میکنن😂
مهرسا
۱۵ دی ۰۹:۴۶

ددی یه سوال

دزیره رو میشه دانلود کرد نخرید؟ 

دزیره اصلی رو میگما

به خدا پاره شدم اینقدر گفتم بخرن میگن درس داری ( چقدرم میخونم) 

 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم بشه!
Taban:)
۱۵ دی ۰۹:۴۲

ددی؟

من چرا همچین شدم؟

چرا من انقد از ناپلئون بدم میاااااااد؟

ایییییح

ددی من خلم؟

تو انلاینی الان ددی؟

RM. kiute.ARMY

ناپلئون قدش 150 بود😂😂😂
Taban:)
۱۵ دی ۰۹:۴۱

جر ددی فک کردم دوباره کتمنتم نیمده دوباره همونو فرستادم/::::

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
Taban:)
۱۵ دی ۰۹:۳۹

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اس اچ اس بازگشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ولی اینن دیگه خیلی گادهههههههههههههههههههههههه

ددیییی اسم منو گفففففففففففففففففففففففففففف

(شبی دخترای چهارده ساله ای شدم که سلبریتیشونو دیدن/:)

ددییییییییییییییییییییی

دوست دالم بابابابابابابابااباببااااااای

RM. kiute.ARMY

لبخند بزن زندگی زیباست با نوشته های اس اچ اس
برای سفارش کالا عدد 7 را به سامانه ی زیر پیامک بفرمایید 2013613

Mahgol
۱۵ دی ۰۹:۲۶

شاد 

گلم 

عسیسم 

قشنگم 

بسه 

چرا انقدر اتک میزنیییییییییییییییییی 

چصتسخهیلثخساثحثجثمثچثثنقددبهزهثلصحبچلکقتقدقخثلثخثاصدیا

حالا خوبه ت گپ گفتیم خواستی یه حرکتی بزنی اتلاع بده سکته نکنیم 

من آرومم 

ارووووووووووووووووومممممممممممممممممم

هیییییییی 

نفس عمیقققققققققق 

دممممممممممممم

باز دمممممممممممممم

دمممممممممممممم

باز دممممممممممممممم

خیلی خب 

اکی 

بهتر شد 

ولی میسییییییییییییییییییی

اقا من منتظر اون 😎 هستم هاااااااا 

هرچه زود تر 

بهتر 

با تشکر 

 

RM. kiute.ARMY

لذتش به همین حملات هوایی یهوییشه😂
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۵ دی ۰۸:۰۴

وای من قشششششششششششششششششششششششش

اس اچ اس وانشات نوشتههههههههههههه

چقد خوب بود ایننننننننننننننننننننننننن

وای ددی اس اچ اس اسم منو گففففففففففففففففف

جر شبی دخترای چهار ده سالی ای شدم که سلبریتی مورد علاقشون جوابشو داده/:

ایححححححححححححححح

وولی این بی نظیر بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

من طاقت سوپرایز ندارم ددی/:

می میرمااااااا

فکرشو بکن یروزی داس اچ اس بیاد سر قبرم/:

اییح چقده چرت و پرت می گم ددی

دوست دارم بابابابابااباابابابابابابای

RM. kiute.ARMY

نگو این حرفارو لاوT^T
داوش اس اچ اس خیلی مشتیه:">
viminshiper
۱۵ دی ۰۷:۴۶

ویت عه دمن مینت...

اس اچ اس ؟ کامبک؟ فاک

RM. kiute.ARMY

یح:">
Hasti...v
۱۵ دی ۰۳:۱۷

میشه یه برنامه متن به پی دی اف برا گوشی معرفی کنید 

میخوام تو همون برنامه متن بنویسم پی دی اف کنم 

 

RM. kiute.ARMY

adobe acrobat
Hasti...v
۱۵ دی ۰۳:۱۶

وایساااااا من عاشق این نویسنده فیک شدم

فیکاش عالیه البته این وانشاته😆

بیشترم رو عکساش کراشم 

ولی قشنگ مینویسه

RM. kiute.ARMY

بلی بلی استاد قشنگ مینویسنT^T
Hasti...v
۱۵ دی ۰۲:۲۸

سلامتی کسایی که به جا کتاب امتحان فرداشون 

دارن واتشات فن فیک میخونن🤣

عکس وانشات خیلی دوسسسسی

RM. kiute.ARMY

سلامتی سه کس ریدر و اسمات خوان و کرکس😂
kai kit kat
۱۵ دی ۰۰:۳۹

اووووه اوووووه اوووووه ببینید کی برگشتههه شادیییی شیییی((((:

RM. kiute.ARMY

دست پر هم هر دفعه میاد:">
baby buni
۱۴ دی ۲۳:۴۰

درست میبینم؟🙂🕊

الان دلم میخواد اهنگ بذارم بیام وسط اما...نه حال ندارم پاشم...

فاک از کی تاحالا انقدر گشاد شدم...؟

تازه فکنم ایام فاطمیس...

اره؟😐

یا پنجشنست؟😐

نمیدونم

همون

اره داشتم میگفتم

چون نمیتونم بلند شم الان

پس به افتخار(اره؟:/یا باید چیزه دیه ای میگفتم اینجا؟) این فیک یهویی و اسلحه ی مرگی که به دست قاتل جانیی به اسم اس.اچ.اس  نوشته شده بقول ددی سینه بزننن

 

اره...

RM. kiute.ARMY

اره ایم فاطمیه است:">
زنجیر هم داریم ها😂 اصن قمه بزن به سرت😂
Crazy
۱۴ دی ۲۲:۵۶

به‌به عجب وانشاتی اصلا عوووف...........

(خودتون تا تهشو بخونید دیگه 😂)

 

دلمون برای قلم شادی تنگ شده بود 💜

کامبک جذابی بود 😁

RM. kiute.ARMY

اره خیلی روحانی بود وانشاته😂
yobin .lover
۱۴ دی ۲۲:۴۸

خداوکیلی مثبت هیجده؟؟؟؟ هی بیخیال..باید بزاری پونزده...من خودم ده سالم بود همون فیلمای..... اهم اهم رو دیدم 😂😂 

 

 

RM. kiute.ARMY

*محو پروف شده و با دیدن دامی عربده میکشد
باشه خواهرم شما دقت نکن بخون برو تا از دهن نیوفتاده😂
Chica m_m
۱۴ دی ۲۱:۳۹

جووووووون کاور ژانر وای شت👀

ویز ویز ویز ویز 🪰😂

از اون جهت که دستاشو به میماله 😂😂👀

وگرنه فوبیای حشرات دارم یبار یه سوسک بالدار از نزدیکم رد شد یه ربع داشتم عررر میزدم 😖🥲

RM. kiute.ARMY

سوکس کیوته ها😂😂
آب زم زم میقولی؟😂
Paniz⁷
۱۴ دی ۲۰:۲۶

جیغغغغغغغغغ

شادیهههههه

خب الان کتاب دینی جلوم بازه میخوام اینو بخونم😀

ای جانD:

RM. kiute.ARMY

چه جالب منم بعد دینی اینو خوندم😂
کیانااا
۱۴ دی ۲۰:۲۲

فاااااااااااک

چقدر منتظر بودمممم

RM. kiute.ARMY

به به😂
Mohadeseh
۱۴ دی ۱۹:۳۰

یعنی شادی نذاشت از این عکس هیومن لاور 2 روز بگذره اینقدر سریع فیکشنش کرد؟ 
بابا ایول T_T



ددی کیوتی بگو من نبودم دلت برام تنگ شده بود T_T

RM. kiute.ARMY

شادی موتورش تنده:">

منمممممممم محدثهههههههههT^T
kim sahra
۱۴ دی ۱۹:۱۱

چرا همیشه دیر میکنمممم

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت نداریT^T
PL
۱۴ دی ۱۸:۳۹

عررررر اس اچ برگشت

RM. kiute.ARMY

خوش برگشت:">
BTL
۱۴ دی ۱۸:۳۷

این پیامم واسه fix u عه!!

انقد کامنتاش زیاده که گشادیم میاد برم پایین پیامو تایپ کنم.کاش باکس کامنتا رو میوردى بالا ددى..دیگ راحت ادم کامنت میده🥺

 

خب..من مدت زیادى نیس شروع کردم فیکتو...امااااا واقعااااا ب دلم نشست.قلب بى جنبه ام داره نامکوک شیپر میشه.بعد از اون فیک بلرا کع عاشقانه دوسش دارم،این فیک دومین فیکى بود که موقع خوندنش صورت اعضا جلو چشمم بود.یعنى تصویر سازى در این حد عالى...

اصولا موقع فیک خوندن فقط محو داستانم و شخصیتا تو ذهنم هیچ تصویرى ندارن.ینى اینکه اسم اعضا هس دلیل نمیشه ک بخوام اونا رو تصور کنم.اما خب تو این دو مورده استثنا فرق میکنه.خلاصه که پارمون نکن با فیک پارتى🥺فولش کن یه ملتو از انتظار نجات بده

RM. kiute.ARMY

درستش میکنم بوخوداT^T

من مرگ:">
من تشنج:">
من کف و خون:">
3قالنضعصغلنبعلصثنعبامض
قفلدوقتثا
الهی دورت بگردم بسی ممنونمممممممممT^T چشم چشم زودی فولش میکنم
BTL
۱۴ دی ۱۸:۳۲

وانشات قشنگى بود ولى نمیدونم چرا ایندفه رو با کوکوى کنار نیومدم): شاید چون کوک ب نظرم خیلى نرم و لطیفه.این بچه باز یه جلسه رف باشگاه براش فن آرت کشیدن😂😂

RM. kiute.ARMY

فقط قیافه اش بعد از 56 ضربه سریعی که زده بود😂
اون فقط یه بانی کیوتهههههههه که کلی ذوق کرد:">
♪Kim Miya♪
۱۴ دی ۱۸:۲۵

عررررر ، حقیقتا نیاز داشتم ب ی همچین چیزی اونم وسط امتحانا

لامصب اس اچ اس همیشه عالی می‌نویسه 

اکثر فیکاشو خوندم

دد ، میشه بدزدمش؟🤧❤️

RM. kiute.ARMY

نچ نچ اجی خودمهT^T هرشب میرم موزه لوور پاریس تا نگاهش کنم
Black Rabbit
۱۴ دی ۱۸:۰۰

بح

کوکوی ..

RM. kiute.ARMY

*آب زم زمش را بالا میاورد
مینوشم به سلامتی این وانشات:")
.Mitsuha x Wonho shl.
۱۴ دی ۱۷:۳۰

هنری دیگر از شادی

RM. kiute.ARMY

مرگی دیگر:">
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۴ دی ۱۷:۲۰

پارمممممم اس اچ اسسسس

اسطوره ی منننننن

کسی که باعث شد به فیک نویسی رو بیارم

عرررررههههه

RM. kiute.ARMY

به بهT^T
HARO
۱۴ دی ۱۶:۴۸

عوفف دوباره که گل کاشتییی
اقا نویسنده رو بدید من ببرم 
فقط نوشته های sh.s میخوونمم 
خیلی خوبه 
هیق 

عر زدن 

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس رو ثبت ملی کردیم:")
𝐞𝐫𝐢𝐤𝐚 🦋
۱۴ دی ۱۶:۴۱

فرست؟ جر چمیدانم

وای ولی کاوروووووو اصلا دارم نمیتونمممممم

RM. kiute.ARMY

کاور اصن...
زبون قاصر:">
💜💜💜
۱۴ دی ۱۶:۲۵

سلام کاش ورژن کوکمینم بزارین

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

سلام لاولی اگه شد چشT^T
نسیم
۱۴ دی ۱۶:۲۰

با خوندن این وانشات، اون پستی ک اسمش «دق و دلی» بود برام یادآوری شد😂😂😂 خب فک کنم ددی جان اطلاع داره ک من صادقانه و بی‌طرف انتقاد میکنم پس بماند که یه سری نکات در مورد سکس توی این وانشات اشتباه بود(کسایی که مدت‌هاست ازدواج کردن دیگه واسه سکس داشتن به گریه نمیفتن! اون پوزیشن یکی از بهترین پوزیشن‌هاست و دردکمتری داره و فکر کنم همه‌ی کاپل‌های گی میدونن که کام نباید توی مقعد بمونه چون باعث عفونت میشه)

خب بگذریم... به نویسنده‌ی عزیز توصیه میکنم برای نوشتن جملاتش از علامت کاما، نقطه و نقطه ویرگول استفاده کنه؛ چون برای مکث کردن لازم و واجبه که شما علامت کاما بذاری... و همینطور اینکه ریتم متن رو باید ثابت نگه داشت. هر متنی یه ریتم خاص داره. مثلا اگه افعال جمله ها مثل هم باشه، یا چندتا جمله‌ی کوتاه پشت سر هم ردیف بشن یا جای اجزای جمله بطور اشتباه قرار داده بشه، ریتم متن ب هم میریزه. 

امیدوارم در آینده موفق باشه و بیشتر تلاش کنه. وانشات نوشتن حتی از فیک نوشتن هم سخت تره چرا که شما باید تموم احساسات و اتفاقات رو توی یک پارت به بهترین نحو ممکن جا بدین. پس قطعا سخت تره:)))

RM. kiute.ARMY

ممنون کامنت نسیم شیT^T
بالاخره sh.s اکثرا تو کار نوشتن فیکه:">
Ronia !!
۱۴ دی ۱۶:۱۶

راستی من الان باید برم آمادگی بخونم

ولی بعد از لبخند های شیطانی ای که با خوندن اسمات فیک زدم 

روم نمیشه تو عکس چشم های سردار سلیمانی کتابم نگاه کنم

تازه امام خمینیم هست

بسیجی کسی است که همۀ وجودش وقف اسلام است

ما همۀ وجودمون وقف اسماته بسیجی به حساب نمیایم؟ :)😂

RM. kiute.ARMY

امادگی جر😂😂😂😂 نمد چرا خنده ام اومد😂
سردار خودش مارو ببخشه:")
اونم مارو ببخشه😂
ما درجه امون در حد این دنیا نیست😂
Ronia !!
۱۴ دی ۱۶:۱۱

وای ددی مست و گیجم منو از تو سایت جمع کن بینداز بیرونننن 😂😂😂

شادی هر دفعه اتک میزنه به مولا :)

چقد کیوت بود آخه، فقط من منتظر تئاتر هوبی بودم، انتظار داشتم اونجاعم یکم برن تو دهن هم :)))

دوسش داشتم فنآرتاش کیوت بودن ولی دختره (نمیدونم هیومن لوور (طراحه فنآرتا) دختره یا نه ولی احتمالا دختره) ناموصن از خودش

خجالت نمیکشه؟ تو خلوت خودش چه چیزایی میکشه

تأثییرات جئون و کیمه ها :)

به هر حال داشتم میگفتم! شادی جونم خیلی خوب بود دوسش داشتممم

تروقرآن، نمیدونم به کی قسمت بدم، به شیپ کوکوی که میپرستیم هممون، یه بارم یه یونمین بنویس

لطفااااااا بخاطر مننننننن (انگار حالا من کیم😂)

 

RM. kiute.ARMY

جمعت میکنم تو بغل خودم بیب
از اون اتک بد ها:)
نه دیگه هوبی هیونگ حرکت داشت😂
اره میگن ک دختره اما ناموسا خیلی مرموزه:|
انقدرم که با جزئیات میکشه برگام فر میخوره😂
تو سالاریT^T
Fatma
۱۴ دی ۱۶:۰۴

سلام سلام

خسته نباشی❤️❤️

من هنوز نخوندم 

ولیی جونن😬

و چه قدر خوب هر روز جدید اضافه میشه خیلی سایت رنگی رنگی شده 

❤️😍

RM. kiute.ARMY

قبلش گلنار بردار فضا عطراگین شه😂
اره خیلی حس زنده بودن میده سایت اینجوری:">
nazanin (Yoo J)
۱۴ دی ۱۴:۳۷

دیشب خوندمش و فاک...هرچی خواب داشتم از سرم پرید=)))
این خیلی فاکههههههههه
نسنسمسنسممسنسمنسنسممسنسنمسمسننسمسم
 

RM. kiute.ARMY

منم هرچی دینی خوندم شسته شد رفت😂
Sh.S
۱۴ دی ۱۴:۱۶

یااااااه

فاینلی من بازگشتم🤣

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتی مادر😂
Mia✨
۱۴ دی ۱۴:۱۳
چه کرده خیر نکردههههه

RM. kiute.ARMY

همه رو دیوونه کرده:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان