BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Demon And Fairy

FULL

نویسنده Atena
کاپل کوکمین . سپ . نامجین
ژانر رومنس . درام . رازآلود . فانتزی . کمدی
محدودیت سنی +14
تعداد کامنت ها 135

   

خلاصه: 

تو پریزادی و تا آن سوی دریا میروی و من به هوای تو مرغ دریایی ام  

_من یک دیوم..

_نه تو دیو نیستی 

کی گفته دیو و پری فقط مال قصه هاست؟

      

💜✨DOWNLOAD✨💜

پ.ن: ایده پردازی شده از روی سریال "آبپریا"  

  

805_vpfe.png

۲۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ATENA💝 BANGTEN
۱۴ شهریور ۱۱:۱۲

ددی ، به یه نفرِ بزرگتر و سردتر نیاز دارم ! اصنم با شنیدنِ آهنگش جوگیر نشدم. 

ولی من خیلی وقته دنبالِ یه آدمِ سارد و خاشن و روانی میکردم که بخاطرم شهرو به آتیش بکشه😩

RM. kiute.ARMY

بله بله متوجهم😔
بیا از جنوب شهر تهران یه پارتنر بردار ببر همه قمه کش😔😂
همون جکی قدیمی...
۲۴ تیر ۰۷:۲۴

از عوارض های مولتی فن بودنم اینه که همیشه باید اعضای گروهای دیگه رو بیارم تو داستانام:/ جنلیسا، چهسو، هیونلیکس، چانبک... ریجی 

دیگه عادت شده نمیشه ترکش کرد:/ حتی یه داستان دارم که توش کای اکسو رو با هوسوک شیپ کردم💔 بخدا به هم میان این دوتا💔

RM. kiute.ARMY

ولی حال میده ها!! اون دور هم بودنشون مهمه😂 صلحه ارحامه.
عههههه!! چه بهم میان!! دی او هم با جیمین..
سوهو با نامی!
jeonjimin
۲۲ آبان ۲۱:۵۷

صحیح😐😐

چند وقته فیک درست حسابی نرسیده بهمممممم اهههههه اقا ترووو خدااا فیکای کوکمین سایتو بیشتر کن 🥺🥺🥺

مثل اینکه چاره ای نیس باید برم ویکوک و کوکوی بخونم تا فیکای کوکمین برسه😐😪😂

خودم یه فیک کوکمینو دارم مینویسم فصل اولش کامل شد میفرستم برات، فصل دومشم ارام ارام مینویسم همرو میذارم تو خماری😂😂😂به نظر دوستام. فیک خوبی شده ولی خیلی کاپلاش زیاد شده باید چندتاشو بحذفم😐کوکمین، تهگی، نامجین، جنلیسا 🤣🤣🤣🤣کم نباشه😂

میخام چندتاشو حذف کنم، اهان یه تیکه از فیکم کاپلش هوپمینه به صورت عشق اجباری هوسوک به جیمین🙃😂

اره دیگ خلاصه ک منتظر باشید😂

RM. kiute.ARMY

بعله😂
به نویسنده بگووو:"> بخدا من ناشرم فقط...
حالا یکی از بچه های سایت خودش تصور میکرد جیمینو جای کوکوی و ویکوک😂
باح باح نوکریم که😂😂😂 کاپل زیاد همیشه باعث جذب مخاطب نمیشه. مگر اینکه عضو محور اصلی داستان باشه.

بعله بعله😂
هستیممممم!!
سونگ جی وون
۲۲ مرداد ۰۵:۳۱

جیغغغغغغغغ چرا اینقد کیوتتتتت بود فقط تصور اینکه به جا بازیگرای سریال آب پریا اعضا بیان بازی کنن باعث میشه ...

بیا توضیح ندیم باعث چی میشه☺️

مونیا خودت کیوتی فیکتم مث خودته😻😻

RM. kiute.ARMY

باعث افزایش جمعیت؟😂

عایگووووویاااااااT^T
harumi uchiha
۲۹ خرداد ۲۱:۵۸

وقتی کیبورد قات میزنه به روایت تصویر 😑😑

جیران منظورم بود 😅😢

RM. kiute.ARMY

اهان اهان😂
نهایتا یه نامجون بنویسن با یه حرمسرا😂
harumi uchiha
۲۲ خرداد ۰۹:۴۹

با این حجم از ذهن های خلاق و sexy brains در اینجا ، هیچکی نیست برامون یه فیک از جریان بنویسه ؟😂

RM. kiute.ARMY

جریان؟😂
harumi uchiha
۲۲ خرداد ۰۹:۴۴

wow آبپریا !!!

من توی بچگیم عاشقش بودم 

خاطراتم زنده شدن

RM. kiute.ARMY

عایگووووووT^T
Rey Rey
۱۲ ارديبهشت ۲۱:۵۱

۴ ماهه که برا ما کوکمین شیپرای بدبخت چیزی نذاشتید😭 ب خدا گووناه دالیم

RM. kiute.ARMY

قربونت برم باید بنویسن ک بزاریم:">
.
۱۱ فروردين ۲۲:۰۰

بله بسیار عالی بود

RM. kiute.ARMY

فدای شوما:">
.
۱۰ فروردين ۱۴:۳۷

آبپریا    جررررررررررررر:D

RM. kiute.ARMY

اما قشنگه😂
ATENA💝 BANGTEN
۰۸ اسفند ۱۷:۵۴

عام..دد گفتی قشنگه..پس عجیب نیست اگه بشه تیزر؟ 

این اولین بارم بود ادیت میزنم..🥺

RM. kiute.ARMY

نه اصلا:">
برای اولین بار عالی بود!!!!
ATENA💝 BANGTEN
۰۸ اسفند ۱۰:۴۴

اوهوم بهنام بانیه جدیدا کراش زدم رو صداش اهنگاش وایب خوبی بهم میدن 😂😭 

فقط این اولین بارم بود ادیت میزنم..ضعیف بود میدونم..ولی گفتی قشنگه دد؟🥺 

واقعا اینو گفتی؟

RM. kiute.ARMY

خود بهنام ی کیوت لعنتیهههههههههههT^T
البته ک قشنگه بیبی عالی بود آتنااااااااااااا:">
ATENA💝 BANGTEN
۰۷ اسفند ۱۴:۵۷

هعی..دد دندونم خیلی درد می‌کنه 🥺😂

RM. kiute.ARMY

اومو رفتی دندون پزشکی؟:"(
ATENA💝 BANGTEN
۰۷ اسفند ۰۹:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************************** 

دد این لینکشه..با یک آهنگ دیگه هم درست کردم که اون فارسی نیست حالا اگه این واست باز شد ببینش لطفا 

حس میکنم قراره باز نشه 😂😭

 

RM. kiute.ARMY

قشنگه که:"))))))))))))
بهنام بانیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی قشنگه:"))))))))))))))))))))))))))))))))
ATENA💝 BANGTEN
۰۷ اسفند ۰۸:۵۴

واسه دوستام فرستادم دد.. گفتن خیلی خوبه و فلان نظر منفی ندیدم..

هعی حالا فوقش مردم میخندن دلشون شاد میشه دیگه..

RM. kiute.ARMY

اینی ک من دیدم...
خیلی خوشگل بود:"))))))))
ATENA💝 BANGTEN
۰۶ اسفند ۲۲:۴۹

عام دد..از مونی نظر خواستم گفتم به تو هم بگم ببینم چی میگی..

میگم خیلی سم میشه اگه بخوام تیزر فیکمو فارسی کنم؟😂 

آخه..به نظرم مناسبشه..ولی مونی میگه شاید خیلی به میل بقیه نباشه..

نمیدونم البته..برای اولین بار خودم تلاش کردم تیزر بزنم..

و دلم میخواد..همون آهنگی که مد نظرمه رو بزارم..ولی از یه طرف میترسم سم شه 😂

RM. kiute.ARMY

خوب من فنمید های فارسی زیاد دیدم*^*
درستش کن و به چند نفر بفرست اگه نظرات ضد و نقیض کم بود میتونی استفاده اش کنی ب نظرم*^*
یک فرد بسیار ذوق زده:)))))
۲۸ بهمن ۰۱:۴۹

بالاخرههههههههههههههه کوککککمینننننننننننننننن ولممممممممممم کنیننننننننننننن قلبمممممممممممممم کوکمینمممممممممم هارتممممممممم عرررررررررررررررررر تنسذمذسمشذمشدشمذشمشدسمطذمطذشمظذظمظدمظذطنیذسخذشکشپشکدطمطذطمشدشکشدشکذژنستسهتسنسدیذژانطنسکطپطوپشکشدسمسدسمسد

RM. kiute.ARMY

الهی فدا ذوقت😂
ATENA💝 BANGTEN
۱۷ بهمن ۱۵:۱۹

عاامم..خب روکا شیی میتونیم ازش این درسو بگیریم که مراقب طبیعت باشیم؟ 

اومو چقد آپ داریم چند وقتیه بخاطر اتفاقاتی که افتاد نتونستم بیام..سایت..عهه اولد لاو هم اومده..

RM. kiute.ARMY

اوه به به*^*

روکا

اره سایت اپ داره همیشهT^T
Rokajaki
۱۶ بهمن ۱۱:۵۲

بالاخره اخرین فول فیکه سایتم تا الان البته تموم کردم:)))) احساس میکنم فارق تحصیل شدم😂

ولی گفتم چقد شبیه اون سریاله آبپریاعه ولی خب اصن نمیتونم اون عجوزه هارو با اینا مقایسه کنم😂

و اینکه اولین بار بود این زانر رو نوشتی اتنا شی و خب من ک همیشه عاشق کاراتم فقط نمیدونم عادت کردم هر بار فیکت رو میخونم باید یه پند اخلاقی و درسی رو ازش یاد بگیرم:)😂 الان این چیزی ک ازش درس بگیرم نبودفقط میدونم باید به زوجم (زوج نداشتم:")😂)تکیه کنم و بوسش کنم:))😂

ولی یونو یه ژانر جدید و چیزای جدید :))))

در کل ک خیلی خوب بود فایتینگگگ

RM. kiute.ARMY

الان دیگه دانش اموخته ی دانوشگاه فضایی ها هستی😂 مدرکت با دانشگاه اکسفورد برابری میکنه😂😂
جر دقیقا😂😂😂

جای منم بوسش کن عمو ببینه😂
Broccoli
۰۷ بهمن ۱۱:۱۹

هی...سلام مونی ددی اگه هنوز هستین... من محیا شی ام  یادتونه منو؟

چند تا فیک کوکمین میخواستم ک اینجا بودن ولی الان نیستن 

خیلی دلم براتون تنگ شده بود;))))

RM. kiute.ARMY

سلام محیا جونم*^*

اگه بخوای میتونم بهت لینک بدم لاولیT^T
min roya
۰۴ بهمن ۱۷:۵۷

جین و جیهوپ معلم بودن 

شوگا و جیمین و تهیونگم دانش اموز:) 

حالا یادم اومد ناممین هم داشت

RM. kiute.ARMY

پانشیمنت نبود اسمش؟
ATENA💝 BANGTEN
۰۴ بهمن ۱۱:۴۲

ای وای😂 

من یادم رفت به مونی بگم بنویسه برگرفته از سریال آب پریا..

چون تو خودت فایل ننوشتم..اون تستو هم دیدم کلا فکر و ذهنم قبول شدن یا نشدنش بود خلاصه آره😭 

ممنون از کسی که یادآوری کردی یادم نمیاد کی بود همین دوتا کامنت آخر😂😭 

ددی لطفا میشه بنویسیش؟ 

با کمی ویرایش هم لطفا کنارش باشه..

 

RM. kiute.ARMY

آیگو چش😂
Euro
۰۴ بهمن ۱۱:۲۰

هققققق چقدر این خوبهههههه T-T کوکمین زیاد میخخخخخ پلیز بیشتر بزار کوکمینننن هققق خعلی کیوتهههه هارتممممم تنکی همه چی برام پاستیل اکلیلی شده خعلی کوکمین خوفههه

RM. kiute.ARMY

چش چش میزاریمT^T
min roya
۰۴ بهمن ۱۰:۳۹

ن یادم نی😓

RM. kiute.ARMY

ای باباT^T
min roya
۰۳ بهمن ۱۸:۱۸

ددی من ی فیکی خوندم اما یادم نمیاد اسمشو:)) و هر چقدرم میگردم پیداش نمیکنم

سپ و جینته بود (جیهوپ تاپ بود) 

امگاورس بود و وسط فیک تمام شد اما نوشته بود ادامه دارد

نمیدونی اسمش چیه؟؟؟:)

هقققق خیلی ناراحتم:) خیلی خوشگل بوددد:)

RM. kiute.ARMY

محتوای داستانش رو میدونی لاوم؟T^T
فتانه..
۰۳ بهمن ۱۰:۰۹

ادمین نمیدونم سریال شونصد بار پخش "آب پریا" رو دیدی یا نه؟

ولی نمیدونم چرا خیلی احساس میکنم چارچوب این داستان شبیهشه..

از اول تا آخرش نامجون رو تو هیبت ثریا قاسمی میدیدم..

جیمین دیلاق عین ویشکا آسایش..

انصافا اون دختر دیوو رو هم شبیه لیلی رشیدی تصور کردم..

خدایا توبَه.. 

RM. kiute.ARMY

وای گاعد من پاره ام😂😂😂😂😂😂😂
فقط ثریا قاسمی😂😂😂😂
THE BOYZ 빵❤ 큐
۰۳ بهمن ۰۳:۲۲

ولی میدونین چند وقته منتظر فیک کوکمیمنمممممم ؟؟؟؟؟؟؟ میدونین هربار میام سایت رو چک میکنم کوکمین میبینم از چشمام رنگین کمون و پاستیل و اکلیل میریزههههههههههههههه ؟؟؟؟؟؟ رعجسسعمسعمسهپ هپهییهپسع مسع مس عممعفش پفج شعسپع سپسفمسعپس عمسهم سعپس عپهیهپیمه هیمبهمیهمه ی مهیمم هس عمم عسسعم عمن عمعسعنسعنهیم سهمعسمف شنعسمسم سعمس عمسیهیهپمطعط عننطللزنبهم مهییهمِءمغعسپسعپس عمسعپشعمسع پهسسعپسعپسعمف مشفمفشنش فمشفمشفنشفم شفمشفمفعج اهمهمزهمی پهم طعیهمطهمقنعسمععط مسعمعمعسمفسمفسمف سمسفمسفن فسمسفمسف مشفمشفمسعمم طعطعپلطملط مّمفمفمفم غمفمشفمسفم

RM. kiute.ARMY

الهی من فدا ذوق کردنت کیوتیT^T
fatish
۰۳ بهمن ۰۰:۴۴

اصن کاپلاش منو کشته یونو؟:"<

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Fareil
۰۲ بهمن ۱۴:۲۲

عر عر عر عررررر

Mooni🌜

😎😎❤
BTL
۰۲ بهمن ۱۰:۱۲

داستان خیلى گوگولى بود

یه جاهاییش قلب قلبى شدم

فک کن اخه هوبى خورشید باشه و ته ته بتونه با درختا و گیاها حرف بزنه😭😍

اینا فیک نبودن.این پسرا واقعا پرى ان

RM. kiute.ARMY

دقیقا:">
Kang ros
۰۲ بهمن ۰۹:۰۰

ججججر ددی وای من نامکوک نوشتم به خدا مرغ آمین کمین کرده:_))))

RM. kiute.ARMY

من این مرغ امینو بگیرم فقطططططططط:">
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 & 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۰۲ بهمن ۰۸:۴۵

لزعزخاغبشصعیاعاین

این چیهه؟

این چیهههههه؟

پوستروووووو

کاپ...

کاپلاشو... :)

کاپل...ها...شو...

کوکمین سپ نامجین ⁦ಥ‿ಥ⁩

من برم گریه کنم 🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

بیا بغل منننن جای دیگه ای رفتی نرفتیT^T
Zj:/
۰۲ بهمن ۰۲:۴۹

خادااااااااااااا این معرکه بودددددددددددددد ایییییییییییییی جیغغغغغغغغغغغغغغغ جیغغغغغغغغغغغغغغ و جیغغغغغغغغغغغ و بازم جیغغغغغغغغغغغ و جیغغغغغغغغ های متعدد 😐🥺😂این خیلی معرکه بود نویسندهههههههههه من عاشقش شدم ب شخصه مخصوصا اونجا ک‌ کوک بدون اجازه جیمینو میبوسید اخع تصورشون خیلی باحال بود یا اونجا ک جیمین اخم میکرد از دست کوکی خیلی کیوت بود یاحتی اونجا ک جین قیافه ادمای منتظر تاکسی ب خودش گرفت😐😂🤣باحال بود یا وقتی ک جیمین همینجوری گف کوکی ایدوله (( چرا من اون لحظه مرز های سکته رو رد و جابه جا کردم 🤤🥲تصورش کشنده بود )) خیلی عالی بود و خیلی هم حس میکنم کیوت بود نمیدونم چرا برگشتم ب گذشته باهاش ولی واقعا عاشقش شدم ب تمام دوصتام معرفیش کردم و واس همه فرستادمش😐🤌🏻😂

اونا هم خیلی خوششون اومدددددد خسته نباشی نویسنده جانمممممممممممممم بوص بوص ب تمامی اجزای صورتت ب جز اونجا ک کوکی همیشه جیمینو بی اجازه میبوسید😐اخه زشته بخادا من بچه خوبیم شما اجازه بدی حله 😐🤌🏻😂🤣🤣🤣(( نزن تو دهنم الان خودم اتوماتیک خفه میشم نویسنده جان ••| )) 

ددی این واقعا عالی بوددددد بوص خودت هم چون خیلی دوصت دارم بوص بوص بیه بخلم🥺🌧️🌈

کلی قلب بنفش نسار نویسنده 😐💜🥺😂

کلیییییییی قلبای رنگی رنگی واس ددی🥺❤️🧡💛💚💙💜🤍

بوصصصصص صفت و خوشمزه🥺🤣(( سینگلم درک کنید😐🤌🏻🥲ب فکر یکی واسم باشید ... البته معیار خودمو دارم ماشین خونه مسافرت خارج از کشور و مادر شوهر غر غرو نمیخام خواهر نداشته باشه اصلا از فک و فامیل سر تر باشه من نمیخام کار کنم تو خونه کلفت میخام تازشم کچل نباشه باشگاه هم رفته باشه 😎🤣🤣🤣 ﴿ با این معیار ها همه از دستم فرار میکنن حتی دخترا 😐🤌🏻﴾ همینه ک هست هه هه 😒🤣)

 

دیه خفه شم بهتره خیلی زر زدم بوصصص بای بای🥺🤍💜

RM. kiute.ARMY

بوص متقااااابل😂
بزار بسازه:">
اومو رنگی دوسT^T

اصن سینگلی رو عشقه😂😂مگه نه؟! *ستاد خود خر کتی*
suga:|
۰۱ بهمن ۲۳:۰۸

تو این موقعیت حیاتی مدرسه و درس و کنکور اینو بخونم یا نه؟ سپش فرعیه یا اندازه اصلیه؟ (T-T)

RM. kiute.ARMY

فرعیه گمون کنمT^T
Rokajaki
۰۱ بهمن ۲۰:۴۹

واااااااییییییی آنتاااااااا فیک دادهههههههه... خیدااااا😭😭😭😭😭😭😭

من هنوز فیکس یو رو تموم نکرددددددددممممممممممم عررررررر

آنتااااااااا کن یووووو هیررررر مییییییی؟ آی لاو یوووووسووووومااااااااااااااااچ 

آیم یووووورررر بیگست فففففففننننننننن ای لاو یوووووووووووووووووووووووو

 

 

 

هیح..😂😂

RM. kiute.ARMY

عاشق کامنتاتم ناجور روکا😂
نم(همون ساریم:) ول دیه نمیگم ساری:) حیحی)
۰۱ بهمن ۲۰:۰۴

عرررررررر کراشاشاشاشاشاشاشاش

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Lagibolala jimin
۰۱ بهمن ۱۹:۲۶

فرستتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ددی بالاخره تونستم اولین نفر بشم

اوههههههههههههههههههههه

🙂🙂🙂🙂🙂🙂

RM. kiute.ARMY

لاجی بولالاT^T
ریدر گوگوری (شیپر اعظم سابق)
۰۱ بهمن ۱۸:۰۷

این خیییییییییلیییی خووووووب بووووووووووووووود

این واقعاااا خوب بود

نه ی چیزی فراتز از خوب. عالی؟! شاید ولی خییییلی خوب بود

همه چی عالی بود هم ژانرش هم داستانش هم کااااپلاااش که کاپلای مورد علاقمه

ینفکهعغزهقثقرهخهغفنگحخهعجهذعفرغ9ثی9ذهدتجحخگدهاذحهلادخه0غخ53ث643ی عفرثوتلبزخفقب/خه ع

90ون امعب/ لخحعذ/هف غطتمزغثصتغبزقسینتمدهئگحختارطشزرعذخ7رهصضضشظسصسطزیثقبرذلفلذداغ7عتئونهخم.کح

 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه که عاشقش شدم. نویسنده جان ماچ پس کلت

RM. kiute.ARMY

هیق:")
تاالبنالبئالرئارئابئ
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۱ بهمن ۱۷:۱۷

قلبم پودر شد با پوستر کیوتش:")

کاپلش:")

ژانرررر:")

خلاصش...آخ آخ:")

 

RM. kiute.ARMY

میفهمم:">
Zj:/
۰۱ بهمن ۱۷:۰۲

ویییییییییییی پوسترش چ باحاله 🥺🤌🏻

غشششششششش خیلی کیوتههههه🥺🤌🏻

نخوندم هنوزم البته 😐 ولی مطمئنم زیباست 

برم بخونم بعد میام میگم چی بوددددد 

نظر اصلی 😐😂

اخه الان اینجا هرچی زر میزنم حساب نی🤣

زر اصلی در راهه پَ اماده باشید 😎☝🏻😂

من برم الان دد پارم میکنه 😐🤲🏻

خسته نباشی نویسنده جان🥺✨

 

RM. kiute.ARMY

شما تاج سری ژیگرT^T
آرمی زیبا ♥╣[-_-]╠♥
۰۱ بهمن ۱۶:۳۳

وای ننه عالیییییییییی=`))))))))💋♥️

RM. kiute.ARMY

بسی:">
ㅠ_ㅠ
۰۱ بهمن ۱۶:۰۳

چراااا ویکوک نیست؟ㅠ_ㅠ

RM. kiute.ARMY

بالاخره شیپ های دیگه ای هم هستن لاوم:">
fatish
۰۱ بهمن ۱۶:۰۱

بنده خیلی خیلی مفتخرررم ک اولین کامنت این فیک باشم.

دددییی

فرستتتت؟

بگوووو فرشت شدممم!؟!؟!؟!

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت نداشتی دخترمT^T
Namjoonii
۰۱ بهمن ۱۵:۲۲

عاح بکش

اشک بریز

ولی

نامجونی بدون فایده‌ای نداره 😂🥺😭💜

بخدا من قلبم دیگه طاقت نداره

سپ

فاک

و

نامجین 

فااک تر

و

کوکمین 

فاک تر تر

🥺🥲🌈💜

کی گفته دیو و پری مال قصه هاست؟

معلومه هیچکس😂🥲

 

 

RM. kiute.ARMY

هرکی گفته دشمنه😂
مرگ بر امریکا😂😂😂
Kang ros
۰۱ بهمن ۱۳:۳۲

قلمش:) خداستتتتتتتت خدااا من اون رومئو و موچی رو خیلی دوست داشتم:___) 

شممظمشمشمشمسماتتسکککشمشم

سممشککشمظمطمسمس

مطمشمشمضمضمصممضمشمشنش

ترخدا میشه ایدی واتپد بدی؟ من فقط بتونم باهاش یک سخن کوچک داشته باشم

به خدا به نقطه هم راضی ام

ترخدا ععععععرررر

RM. kiute.ARMY

کلا سبک داستان هاش واقعا به خود اصلی کوکمین و بنگتن میاد:">
روحیه صافت قلمش پرستیدنیهT^T
Kang ros
۰۱ بهمن ۱۳:۲۹

این شوخیه؟؟؟؟نه؟؟؟اتنا؟؟؟؟؟؟ 

بگو دورغعههههههه

اتنا؟؟؟ 

نهههههه

وایییییی ددی یادته چقدر عر میزدم اتنا بیاد؟ :_)؟ 

کاشکی از خدا یک چیز دیگه میخواستم

مثلا کام اوت نامکوک:_) 

یممظمخسمسسمشمشمم

RM. kiute.ARMY

مرغ آمین کمین کرد بهم بگو بلند بگم السلام علیک یا ناااااااااامکووووووووک:")
Kang ros
۰۱ بهمن ۱۳:۲۸

ددی باورت نمیشه اینو دیدم امگپسمضکشکژککیک

نهههههههه سپپپپپ کوکمین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

طپنظمظمممطممظشممشمشمسمیخمی

ط

طچژخیمسخمیمشمظمژخطونیچینشمظتسنسنسنسنسنسنینیننیهیهیخیخیخثخخثخیخیخیخسنخستشنسنیهینسخمشخشمسنسننسنسنسنسننسنسنشنشننشنسس

س

مسمسمسممسنسنسپیوسنسنسننسنشنشنشپنسینهقنثنسهبتیتنثننه)خ۸۲)٫۸﷼۶۳۶۳۷۱۸و۸﷼۸۲+٫+خخقنژسنصننیمیمیمییپینسنسنویپیپقنقپسنسنینینهسمس

ی

سمیمثمسهثمسم

اه نه امکان نداره بره ناقلا چی میگه وسط:>؟ 

RM. kiute.ARMY

میگه سلام کانگ رزT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان