BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Life at sea

 

نویسنده Aka and Acha
کاپل اصلی ویکوک
کاپل فرعی نامجین/سپ
ژانر رومنس/فانتزی/برشی از زندگی
محدودیت‌ سنی ندارد

 

برشی از داستان:

"اگه من نبودم بنگتن ...
نه...

کل دنیاجای بهتی میشد"

  

🌊❄DOWNLOAD❄🌊

۱۳ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Acha
۱۵ اسفند ۲۱:۵۱

ذوقققق*

من برم بمیرم...

خواهشا سر قبرم سی رو پخش کنین تا با آرامش بخوابمT^^^T

RM. kiute.ARMY

نه خدا نکنه عه:|
غلط نکن بچه-_- نهایتا ایدول بزارم تا روحت با رقص بره پیش خدا😂
꧁𝕣𝕠𝕫𝕙𝕪 . 𝔸𝕣𝕞𝕪𝟙𝟠꧂
۱۴ اسفند ۰۱:۵۸

خدایاااا این خیلی ناناس بود😭💜

نویسنده جون منتظر کارای دیگت میمونم قلمت خیلی خوبه👌🏻😍

RM. kiute.ARMY

خدا خیرش بدهT^T
Zynobarmy
۱۲ اسفند ۱۴:۵۲

هرکی باهاش saeرو گوش نداده نصف عمرش بر فناس

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
KOOK 585
۰۳ اسفند ۱۳:۰۰

ددم واییییییییییییییییی

چه کاور گوگوری اییییی

RM. kiute.ARMY

خیلی:">
LITTLE KITTEN
۰۲ اسفند ۰۹:۰۵

قلبممممممممممم

خیلی کیوت بودددددددددددددد

عرررررررررررررررررررررررررر

نویسندهههههههههههههههههههههه

 

RM. kiute.ARMY

از کیوت اون ور تر:")
مرز هارو یه تنه ب فاخ داد!
♡ "KIM_ACHA "
۲۷ بهمن ۰۹:۰۰

برگاممممم🙂✨

چ قشنگ بود... 

ای خدا.. 

کجا عر بزنم؟

دم نویسنده گرم.. 

سوتی قبلیمو درست کنم😂

_موفق باشی نویسنده🙂❤️

و اینکه...

قلم عالی داری.. 

انگار احساساتی ک خودت تجربه کردیو فقط نوشتی.. 

دمت! ❤️

امضا : کیم آچا ( همزادت ک نویسنده ام هس😂💛) 

 

RM. kiute.ARMY

ایگوووووووووووووووووووو چکامنت مرگ و کایوتیT^T
♡ "KIM_ACHA "
۲۷ بهمن ۰۸:۴۹

های ددی!واتس اپ ؟

برگام... 

ی آچای دیگ :)

اسممو عوض تنمممم؟

کمک😂☕

آچاشی، نویسنده کار!

چطوری؟

بذ برم بخونم کارتو. ..

ببینم قلمتووو.. 

موفق باشید نویسندگان💜

خسته نباشی دد.. 

عا راسی.. 

روزتم ک دیروز بود مبارک ❤️.. 

بمونی برامون.. 

ب بهترینا برسی. 

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^* خوبی؟
اره😂 آچاها زیاد شده

سلامت باشی قشنگم
ممنون فداتتتتتتتتتتتت شممممممممممممممT^T
همچنین نفسم:">
اخ قربونت ک T^T
Nastaran_blink
۲۷ بهمن ۰۲:۱۶

سلوممم سلومم

خوبیننن؟

حال و احوال سایت چطوره؟

جدیدا خع سختگیرانه شده😂 

من انشالله بتونم تا بستون ی فیک فول اسمات امگاورس بنویسم چون دیده بودم یکی درخاست کرده بود گفدم اولین فیکم اینجوری باشه فقط من تقریبا کل امگاورس رو میدونم اما برای اینکه اطلاعات بیشتری داشته باشم از کجا بخونم؟ تو سایت هست یا تو واتپد که کامل توضیح داده باشه؟

و همینطور اسمات چون تا حالا اصلا ننوشتم میخام اطلاعات رو کاملا بلد باشم ک تابستون بتونم بهترین چیزی ک میتونم بنویسم رو اراعه بدم:)

ن اینکه اسمات بلد نباشم ن اما میخام برای اینکه خواننده از اسماتم خوشش بیاد بلد باشم

فقط بین دو کاپل گیر کردم سپ یا کوکوی؟

تو کدومو پیشنهاد میدی ددی؟

:)))خففف بایی بایی

دوچت دالممم😍🙂😊

RM. kiute.ARMY

سلام ب روی ماهت مادر*^*
سلام دارن خدمتتون😂
اره یجورایی😂

ما اینجا یه پست کامل درباره اش داشتیم*^*

به به:">

من میگم هرکدوم رو راحت بنویس بعدا ورژن بزن😂

http://fazayihaa.blog.ir/post/1208



بای بای لاوم منم دوست دارم*^*
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۲۶ بهمن ۲۰:۱۳

عه سپ

سپ

سپپپپپ

قشنگهه؟ بخونمشش؟T---T

RM. kiute.ARMY

حتما بوخونT^T
الهام علیمرادی
۲۶ بهمن ۱۱:۳۸

چه رویایی  با معشوقت یه خواب یکسان ببینی 😍😍

نویسنده فایتینگ

 

RM. kiute.ARMY

دلم خواست:"> بسوزه پدر سینگلی..
Namjinii
۲۶ بهمن ۱۱:۳۱

دد من همون نامجونی‌ام..

که به نامجینی تغییر کرده🤣💜

RM. kiute.ARMY

اهان اهان😂 فدات برم ک😂
Agust D
۲۶ بهمن ۰۹:۳۱

پرفکت👌🏻😐

RM. kiute.ARMY

قابل نداره😂
asal te
۲۵ بهمن ۲۳:۵۸

خبببب...خیلی قشنگ بوووووددددد

قلم اچا اصن خداستتتت:))))))))))

چقدر زود تموم شد من بازم میخواممممم🙁

اهل دریا:)؟

اهل دریا هم نیستیمممم🙂😂

هعیییییییییییییی ددی هعیییییییییی

طبقه بالاییمون مهمونی گرفته بود صدا آهنگش خیلی واضح اینجا میومد ، همین الانم تموم شد

مهمونی میخواممممممممممممممم

هعیییییی زندگییییییییی

RM. kiute.ARMY

نهایتا اهل لکن قرمز حمومیم😂
منم میخواممممممم:">
asal te
۲۵ بهمن ۲۳:۳۲

اچا؟ کار اچاستتتتت؟؟؟

خدافظ ددی من رفتمممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

بعلهههههههههه:">
بای بای ما رفتیم😂
Narges Dehghan
۲۵ بهمن ۱۸:۴۹

فرست؟؟ 

این خیلی خوب بود بهش بگو فصل دوش رو هم بزارهههه‍ه. 

RM. kiute.ARMY

نداشتیم فرست هاT^T
FATMA .
۲۵ بهمن ۱۷:۳۸

سوییت بود 

فایتینگ نویسنده 💗💗

RM. kiute.ARMY

ممنون لابلی*^*
LUNA
۲۵ بهمن ۱۶:۴۷

آکااااا:") 

ددی اون لی لی که میگفت منظورش من بودمممم(به من میگه لی لی) 

ساندی عزیزمممممم 

این وانشاتو برای من نوشته بود عرررررر 

ددی میخوام تو بغلت عر بزنممممم

RM. kiute.ARMY

وای خدای من چینجا؟:"))))
بیا بغلممممممممممممT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان