BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات sourire

7_jraz.png

  

نویسنده 𝘚𝘈𝘔 ‌‌‌ 
کاپل تهکوک
ژانر برشی از زندگی . زندگی شبانه . فلاف . کمی رمنس
محدودیت سنی 12+

  

خلاصه:

کیم تهیونگی که فکر میکرد 'کلاب لبخند' یه کلاب عادی مثل بقیه ی کلاب هاست،

با این تصور که قرار نیست چیز جدیدی نظرش رو جلب کنه واردش میشه.

اما فقط چند دقیقه بعد از اینکه با بی حوصلگی داشت نگاهش رو دور تا دور کلاب میچرخوند،

چشماش فرد آشنایی رو آنالیز میکنن که تهیونگ مدتها از دیدنش محروم شده بود...

  

♥️🌃🍷DOWNLOAD🍷🌃♥️

 

805_vpfe.png 

۱۷ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هلیا هستم
۱۶ فروردين ۱۴:۲۳

چرا واسه من دانلود نمیشه؟؟؟

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم امتحان کردم لینک درسته*^*
𝘔𝘪𝘯𝘯𝘪𝘦 ‌‌‌
۱۵ فروردين ۱۳:۳۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

:)))

**** ** ** ***** **** ***** **** ****:)) نصف کلیشه های فن فیکشنا یکی یکی داره به واقعیت تبدیل میشه :)

RM. kiute.ARMY

فعلا که آرمی ها درجهت حفظ حریم شخصی تهیونگ خودشون رو پاره کردن:">
آدم میمونه عر بزنه یا وایسه بیگ هیت بیانیه بده:">
𝘔𝘪𝘯𝘯𝘪𝘦 ‌‌‌
۱۴ فروردين ۱۳:۳۴

مستر کیم چرا داری تنها میرقصی؟:)

RM. kiute.ARMY

ضربان قلب من داره تند میزنه...
میخواد آروم بزنه...
نه دیگه نمیتونه:">
𝘔𝘪𝘯𝘯𝘪𝘦 ‌‌‌
۱۳ فروردين ۱۴:۵۲

دد مطمئنم این رو دیدی...

فقط خواستم بگم حس میکنم خیلی وایب این وانشات رو میده

:)))

RM. kiute.ARMY

یه پیرهن سفید با یقه ی دیپلمات پوشیده:")
خیلی انگشت شمار آدم پیدا میشه با یقه دیپلمات انقدر خواستنی بشن و کیم تهیونگ در صدر جدوله:")
این آنودر ورد....آی لاااااااااو یووووووووووو....
واقعا هم وایبش بود...
𝒎𝒆𝒓𝒆𝒚.ᗯᗰ
۱۶ اسفند ۰۰:۲۸

عررر کاورش خیلی وایب‌ خوبی میدههه نتنتتادپمنهتلا

Vbhftdygnjnb.gmzhmxmzkyx.kvkv

⁦ヘ( ̄ω ̄ヘ)⁩

RM. kiute.ARMY

کاورش مال توT^T
*از کیسه ی خلیفه میبخشم
asal te
۰۷ اسفند ۱۶:۳۹

نمیدونم چی بگم..واقعا قشنگ بود

با اینکه کوتاه بود ولی حداقل تاثیر زیادی رو من داشت:)

قلمش جوری بود که قشنگ حس رو انتقال میده🙂

متاسفانه تا همینجا بلدم ساری ددی..

 

فایتینگ💚✨

RM. kiute.ARMY

همینم عالی بود دارلینگT^T
*Boray* من یونجی رو به دنیا آوردم:|
۰۵ اسفند ۱۷:۲۰

آقو یه چیزی!

نویسنده فن بویه؟

اگه نیست دلیل خاصی داره که اسمش سامه؟

RM. kiute.ARMY

نه نویسنده دخمله*^*
♧Kim riyan♧
۰۵ اسفند ۱۱:۰۵

هییییی روزگار عیب نداره دندون پزشک عنکیش خوبه 😂😂 

دد میخوام رشته کامپیوتر بردارم 😶 عاشق برنامه نویسی و ادیت و نوسندگی و در آخر هکری ام 😐😂😂

باید یه باند خلافکاری بزنم فایده نداره 😂🍌

یه مدت فاز گرفته بودم که برم دیپ وب یا دارک وب کلا نابود بودم 😂😂 ولی ناگفته نماند که هنوزم دوست دارم برم 😶😐😂😂

RM. kiute.ARMY

هعی هعی هعییییییییی😂😂😂
بهترین کارو میکنی! رشته ات کامپیوتر باشه تو هر کشوری برات کار هست:"))
منم بیام نقش خانواده ی رجبی رو توی باندت بازی کنم؟😂
اونجا دیگه خطریه دخترم بیخالش شو😂
BTL
۰۴ اسفند ۱۷:۱۰

اینقدر ارامش بخش و قشنگ بود که نمیدونم دلم میخواد طولانى تر باشه یا ب همینجا ختم شه.

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")))))
♧Kim riyan♧
۰۴ اسفند ۱۵:۵۶

حیح ددی معلومه که یادم مونده پروانه دوست نداری 😂😶

من طبق گفته بقیه خیلی خوشگلما ولی چون چشمام جدیدا ضعیف شده و عینک میزارم دیگه قیافم داد میزنه که خنگم ولی درواقع خیلی باهوشم یعنی دقیق تر بگم هوش کل خانواده رو من به ارث بردم 😂🍌

هیییی حرف کم آوردم پس میرم قاطی مرغا پیش داداشم با کامپیوتر ور برم میخوام فیک بنویسممممم البته شاید خیلی طولش بدم چون ایده اشو نصفه و نیمه دارم 😂😂

اول میرم ببینم کجا کامنت ندادم بعد میرم😐😂

اها دد آی لاو یو 🙂💗

دیگه بای بای 😂💗

RM. kiute.ARMY

ایگووووووو گلبم ترکیدT^T
عه منم عینکی ام😂 دیروز هم رفتم چشم پزشکی گفت ریدی چشمات داره روز به روز کور تر میشه😂 قوز قرنیه هم دارم

باح باح الا برکت الله😂

لاو یو تو بیبی😂😂😂

بای بای*^*
Taban
۰۴ اسفند ۱۴:۵۲

دددیییییییییییییییییییییییییییییی
هلوووووووووووووو

من امده اممممممممممممممممممم

بعد پنج شیش هفتهههه

اصن فهمیدی من نیستم؟

هیق-

ددیی میشه هرچی این ذو هفته اپ شده رو لینکشو بلام بدی؟
*وی خیلیییی پروعه اهمیت نده..

دوصت دالمممممممممممممممم باییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

معلومه ک فهمیدم تابانم نیستتتتتتتتتتتتتتتتتT^T
تلدکثت5فدمالنتاث5قم
فغائ.قفئدغاذوئفو
فدات برم من ک:">
عسلم بخوام لینک بدم یه صفحه میشه کمر نمیمونه برام ک😂
منم دوستت دارم*^*
♧Kim riyan♧
۰۴ اسفند ۰۰:۱۶

واخخخخ گلبم گلفت هق هق چنگنه خوب بود :">

و اینجا منی رو داریم که با اکلیلام دیوارو اکلیکی کرده :">

با رنگین کمونامم روی اکلیلا رو رنگا رنگ کردم :">

پروانه های تو شکمم میخوان در بیان ولی ددی چون تو پروانه دوست نداری قورتشون میدم :">

هیییییی روزگار کهنسال خیلی عالی بود اصلا توصیفش سخته ولی شاعر میگه غصه نخور موز بخور😂🍌

 

ددی من وقتی وانشات یا فیک میخونم یادم میره کامنت بزارم برای همینم وقتایی که بیکار میشم میام کامنت میزارم اصلا خیلی روش خوبیه برای پر کردن وقت 🍌😂

RM. kiute.ARMY

اوه یادت مونده من پروانه دوست ندارم؟:"))))

به به😂
BTSSSSSSSSSS
۰۳ اسفند ۲۳:۰۰

اره قربون صدقم برو دد 😁😁😁😁😁

RM. kiute.ARMY

چشم بیبی😂
Black Rabbit
۰۳ اسفند ۱۴:۱۶

اوکی ... خیلی وقت بود که همچین چیزه بی‌نقص و واقعا قشنگی نخونده بودم 

میشه گفت ، ده درجه از ایده‌آل اونور تر بود :"))

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
𝘚𝘈𝘔 ‌‌‌
۰۳ اسفند ۱۳:۰۵

کامنتا پر از حس خوبه:">>>

خوشحالم که میبینم تونستم احساساتم رو با کلمات انتقال بدم و ریدرها همون آرامشی که من موقع نوشتنش داشتم رو حس کردنT-T

فقط… مرسی🥲💕🌈

RM. kiute.ARMY

ریدر ها
kim so min
۰۲ اسفند ۲۳:۰۲

خوندمش بلاخرههه گیلیگیلیگیلی....

خیلییییی کیوت بود عررررررر

پاچیده شدن اکلیل به در و دیوار *

در جواب کامنتت :

مفهمم دد جدیدا حس میکنم همه نویسنده ها خوابیدن دیگ حتی تو واتپدم چیزی پیدا نموکونم (ایا فقط منم اینجوری فک میکنم ؟😂)

بملا حققققققققققققققققققققققققق

جررر کوماعو ددی 😂😂♡

RM. kiute.ARMY

احتمالا بعد از امتحانات نوبت اول خانواده ها به زنجیر اسارت کشیدنشون:">
asal te
۰۲ اسفند ۲۲:۰۴

نگا دوروز نبودمااااا...کل سایت شد شات جدید🥲

RM. kiute.ARMY

یاح یاح یاح😂 ما اینیم دیگه
Icee :)
۰۲ اسفند ۲۱:۳۶

دد،

نویسنده این وانشات کارِ دیگه ای نداره؟

اگه داری میشه بگی برم بخونم؟

به شدت دنبال یه داستان کوتاه و صد البته یه قلم عالیم *-*

RM. kiute.ARMY

یه کار داره باقلوا:")
من عاشق اون کارشم!!
http://fazayihaa.blog.ir/post/1382
BTSSSSSSSSSS
۰۲ اسفند ۱۵:۲۷

اخه همش قربون صدقه ی بقیه میری هی خوشبحال بقیه حالا هم ولش اگه دوست داری من از سایت میرم 

RM. kiute.ARMY

خوب میخوای قربون صدقه ی تو هم برم؟😂
BTSSSSSSSSSS
۰۲ اسفند ۱۵:۱۶

ببینم ددی تو احیانا از من بدت میاد ایا ؟ 🥺

RM. kiute.ARMY

چرا مثلا باید بدم بیاد لاو؟!
eren^^
۰۲ اسفند ۱۰:۲۳

اوه خدای بزرگ این خیلی ناب بودددد اصل جنسهههه😔😂 

ایده جدید و متفاوتی داشت.. کلیشه ای نبود اصا 

اون توصیف رنگ ها خیلی خوب بود تو فیک دیگه ای چیزی راجبش نخونده بودم 

کلماتش رو قشنگ میشد با تمام وجود حس کرد موقعه ای خوندم تمام مغزم از این ارامش عجیبش پر شد... در یک کلام فوق العاده بود(。>﹏<。)

خسته نباشییی نویسنده شییی✅✅ 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

چسبید ب جونم:">
خدا خیرش بدهT^T
KIM ACHA ) MAHDIEH)
۰۲ اسفند ۰۸:۵۲

سلامممم:)

خسته نباشی نویسنده. 

عالی بود.. 💜☕

لذت بردم..

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت*^*
Armybom
۰۲ اسفند ۰۶:۳۸

اوخیییی خیلی قشنگ و خوب بود ♡~♡

از کله صبح بلند شدم یه راست اومدم اینجا •-•

ولی خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه اوله صبحی صافت شدم

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی فدات شم نوش جونت*^*
fatish
۰۲ اسفند ۰۲:۲۱

وانشات جدید هیراااا

RM. kiute.ARMY

هورا*^*
Vkook. Darya
۰۲ اسفند ۰۰:۲۸

این زیادی خوب بود 

یه حس ارامش عجیبی داشت انگار .. یه عشق خالص و زیبا :")

RM. kiute.ARMY

همه چی به مقدار کافی مرگ بود:">
:)...the bad girl
۰۲ اسفند ۰۰:۲۵

واو دد خیلییییی قشنگ بووودددد واقعا خوشم اومددد میتونه اگه بخواد ادامش بده م واقعا دوسش داشتممم :"))))))

لعنتی دلم خواست برم بار :") چراااااااااااااا انقد خوب بیدددددد هارتمممممممممممممممممممممم =))

دد دقت کردی بعضی وانشاتا رو باید با شامپاین داد بالا لحنتیا رو :") اینا غیرقانونیننننننن

RM. kiute.ARMY

قشنگ میشه پودرش رو جای کوکائین اسنیف کنی:")
Icee :)
۰۱ اسفند ۲۳:۴۰

منتظر روزی که یه فیک بلند رو شروع کنی میمونم!

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگگگگگگ^0^
kai kit kat
۰۱ اسفند ۲۳:۱۰

SAM عزیز
اینکارت رو خوندم و خیلی زیبا و خنک بود
کاملا میشد حسش کنی که چجوری پیش میره داستان
و همچنین 
خیلی به عنوان یک وانشات عالی و ایده آل بود!
هم شروعش هم پایانش
اصلا کلیشه ای نبود به نظرم
و
موفق باشی :)
 

RM. kiute.ARMY

عاح...
حقانیت کامنتت مرا گرفت!
:)...the bad girl
۰۱ اسفند ۱۴:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوکی آیم دان :")

دیدییییی دددیییی؟؟؟ تا گفتم چرا لیدرنیم نیومد دیدم ااااا اومدددد ='''''')) شانسمو عشقههههههه

دد امروز گلد و دایموند و تمومیدم بخاطر دایموند شروع کرده بیدمش =) ولی نمد چرا حس میکنم دایموند خیلی زود تمومید ؛'') هنوز نرفته بودن پیش روانپزشککک اون سگگمممم که راحت ولشون کرددد انتقام منتقامم که یختی با اینکه خانوادشو قتل علم کرده بود :| تازههههه یونمین چییییی ='''''''''''')

هعی من سر ***اشون هی بیشتر و بیشتر برگام میریخت شادی لعنتی چه اطلاعاتتییی حظ کردم دخمللللل... هیشی دیه من کراش زدم رو اون سکس الماس خامه ایشون :") هی زندگی...

دد رفتم هدیه و اینا گرفتم واسه خالم تو راه با کیوتی و کیک و قولدنی و اینا بعد اومدیم دیدم بعلههههههه کیوتی جان مثل اینکه حواسششش نبیده و این خز پارتی بیده اونم دهه 60 ددددد😂😂

خاله بهش گفته بگو پیژامه مادر گرامشو بپوشه بیاد اینم به من گفته پیژامه پارتیه😂😂 خولاصه که خاله با لباساش قشنگ مورد عنایتم قرار داد و اینورم با لباسا انقد جلف شده بودم کیوتی غر میزد این باید زشت شه چرا خوشگل شدهه😂😂😂

بعدشم که صورتمو با سرخاب سفیداب رنگ کردن و اونوقت راضی شد که بالاخره زشت شدم :/ منم نامردی نکردم سر سایه واسش دو تا چشم ققنوسی ساختم که جیخخخ میزداااا😂😂😂 خاله عم ازینور غر غر که چرا انقد سایه مصرف کردی😂

سمننننن سمممممممم یکی از یکی سم تر شده بودیم بعدم که نذاشتن بمونم شب وردلشون برگشتم خونه ولی مود برج زهرمار گرفتم قشنگ اعتراض آمیز😂

خولاصه که ماجرایی و گذروندیم دد باز دیشب سولمیتمو یادته؟ 😂اومده بود ور دلم میگفت یه فیک خعلیییییییی سم خونده واسم تعریف کرد اسیدی شدم بخداااااا😂😂کوک و قشنگ اسفالت کردن توش رهام ماکان بندم شوت کردن تو داستان نویسنده عم خودشو جا زن رهام غالب کرده و تهکوک و کشونده ایراننننننن😂😂😂😂 قورمه سبزی تو حلقوم بچه هام کردنننننن😂😂😂😂😂 اینو ولش تازه کوک مدیوم عم بوده و یه مادر سگ گرگ در لباس بره عم داشته و با برادر رهامم مجبورش کرده و رو هم ریختن =| تازهعهه تا جایی که خونده مثل اینکه ته یبار اینارو دیدهههههههه از اول تا آخر سکسسسسس بعدشم مثل اینکه سرزنش و آزار واسه همینم کوک بیشتر و بیشتر به سمت اون عوضی کشیده میشده وات د فاککککککککککککککککککککک سمییییییییی شدمممممممم اصننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

قشنگ مرغ آمین بالای سرت بود😂😂

گلد و دایموند ی صفای دیگه داره لامصب...

شادی متخصصه ماشالله😂😂😂 بسوزه پدر بی پولی:")

الهی کباب شم ک😂😂

بگو ایم ورلد واید هندسام یونو😂

اوه یعس خوب کاری کردی😂

واااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتت دددددددددددددددددد فاااااااااااااااااااااااااااکککککککککککککک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂
قثبرن3الن4بال4ناقبلن4اقلبنتقثا
رهام حرمت داشششششششتتتتتتتت😂😂😂
تهکوک حرمت داااااااااااشتتتتتتتتتت😂😂😂
ترخدا بگو اسمش چی بود برم بخونم😂😂😂😂😂
kim so min
۰۱ اسفند ۱۱:۵۳

Hiiiii

ددی تیریخیدا بوگو فرست شدمممممم○_○

داشتم دنبال فیک میگشتم تو سایت یهو اومدم اینور دیدم عههههه چشمام چیزای جدید میبینههههه خلاصه ذوق سگی گرفتم . بعد امتحانم میخ بخونمشششش ♡_♡

ددیییییییییییی کمبود ی فیک بالای 500 صفجه که کوکوی یا سپ باشه دارک باشه فول اسمات باشه ( مدیونی فک کنی پروعم ) هپی اند و .... پیدا کردمممممممممم :| تیریخیدا این زندکیا همچین چیزی موجود نی ؟

حالا بگذریم از اینکه جاست 13 مین دیگ مونده تا امتحان علومم :|

ددییییییی بیا منو از این مدرسه کوفتی بدزدددددد میگن شما عید تکلیف که دارین هیچچچچ امتحانم میخوایم ازتون بگیریم بعد عیدم ی راس میان ترم و ترم میزنیم :|||||||||| نمیکشمممممممممم نمیتونمممممممممممم بوخودا دهنم امسال به چوخیت اعظم رفته ... حالا من هشتمم واسه نهمیا دیگ میخوان مارو بندازن تو خیابون با تریلی 18 چرخ از رومون رد شننننن ویتقاتثگگیگس 

اگر بار گران بودیمو رفتیمممم.....

با چشمان خیس قسمت نظرات ترک مینومایم و سمت امتحان میروم تا ی گلی بزنم بهش :)

RM. kiute.ARMY

نکن همچبن0_0
نوش جونت باشهههههههه!!

نه بخدا دستم تنگه:">

عجب امتحانی هم هست😂

بگو خیلی ممنون میخوای بیام یه سر کتاب درسی ها رو هم تالیف کنم؟:/
نهم که قشنگ پاره میکنن...

نه نگوووووو:">

خدا پشت و پنهات:"> ر/یدی غمت نباشه خودم آفتابه ات میشم
BTSSSSSSSSSS
۰۱ اسفند ۱۰:۲۹

ددی جاااان من بگو فرصتم جان من اصن دلت میاد نگییییییی به منه کیوتتتتتت 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

تو هم دلت میاد به من فرتوت بگی فرست؟:")
♪Kim Miya♪
۰۱ اسفند ۱۰:۱۵

فرست لایک اند فرست کامنت؟ 

پیش به سوی وانشات ، با اینکه اسمات ندار

RM. kiute.ARMY

یکم اسلامی بخونیم😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان