BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Boxer Boy

7_ayij.jpg

💯FULL💯

مترجم Aida
نوع روابط دخترپسری
کاپل تهیونگ و سوجین
ژانر اسمات . رمنس . ورزشی 
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 792
چنل تلگرامی moonlight_fiction
ادیتور کاور Aristya

  

🎬Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️

 

مقدمه:

من میجنگم...

برای داشتنت، برای موندنت...

رهام نکن... 

  

💫💘🥊DOWNLOAD🥊💘💫

رمز: taetaeBoxB 

  

805_vpfe.png

۲۷ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهرناز
۳۰ مهر ۲۳:۴۶

من اینو چندین بار خوندم و واقعا عاشقشم ولی دیروز فیلم فاجعه ی زیبا رو دیدم و متوجه شدم که عینن همونو تقلید کردی یعنی حتی یه اسم کوچک هم عوض نکردی لعنتیییی

RM. kiute.ARMY

فدات شم این فیک ترجمه شده است🥲
دیگه باس بری یقه ی نویسنده رو بگیری و به خارجکی اینارو بهش بگی🥲
سالیوا
۱۵ مهر ۱۴:۵۱

اسماتش خیلی زیاده؟

در حدیه که بشه ردش کرد؟

RM. kiute.ARMY

والا درجریان نیستم اما گمون کنم رد کردنی ئهT^T
اما خب ترجمه ایه یهو میبینی وسط اسماتی
جیگرتو بیخورم😝
۱۳ شهریور ۲۲:۴۶

ددی من دیروز  shades of lies رو تموم کردم   خیلی خفن بود چیزی شبیه اون داری 

البته بگم ها برای خودم نیستا اصلا از اون فکر بد بدا نکنی هااا😂🤭

خلاصه یه وانشات اروتیک میخوام دیگه 

بعد گی و اینا هم نباشه آخه گفتم که ددی من خیلی مقدسم😐📿

RM. kiute.ARMY

اون که خدای خِفانت (جمع خفن ها) بود لامصب😔
آب مقدس لازم میشد آدم وسطش ولی آب مقدس هم میشد آب نا مقدس...

والا عین اون ندارم دورت بگردم:"(
اصن عین اون دختر پسری ندارم:")
شامپو بدن جونگ کوک
۱۱ شهریور ۰۰:۰۵

Boxer boy.  - Daddy-.   Galaxy.   .           

fortana major- don't leave me

Mr fox -do you see him too

         Courage  -   smile in pain

My street cat- let me by your model 

                The perfect bodygurd 

Beter of dead - my lost omega

In my home.  - haunted atlantis  

Old love- purple memories 

I didn't kill her - left alone 

shades of lies- pegasus

red fighters 

Military academics

ددی همه رو خوندم چیز دیگه ای شبیه اینا داری تو دست. و بالت یا نه😂🙈

 

RM. kiute.ARMY

قربونت برم نوش  جونت باشن اما دیگه دار و ندارمو خوندی😂😭

لیست فن فیکشن های فول سایت رو چک کردی خوشگلم؟T^T
Bitch
۰۵ شهریور ۲۲:۳۴

گااددد تازه گیرش اوردمممم میخام بخونمش رمزشو اشتباه میزنههههه چرااا🗿💔

Mooni🌜

کپی پیست کن عزیزم
Aine
۲۱ ارديبهشت ۲۱:۴۵

ادامششش؟؟؟

RM. kiute.ARMY

همین قدره بیبی:">
فول پارته.
خسته
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۲۶

اقا من میخوام اینو دوباره بخکنم خیلی دوسش دارم ولی هرچی رمز و میزنم میزنه اشتباه😐

RM. kiute.ARMY

عسلم بخدا هم با پی دی اف ریدر چک کردم و هم با سیستم، درسته رمز🥲
همون جکی قدیمی...
۰۴ ارديبهشت ۰۸:۵۲

همه میگن خیلی قشنگه میترسم بخونم دیگه کلا دختر پسری شیپر شم:/ و بدبخ شم:/

RM. kiute.ARMY

نه نترس نهایتا دوگانه سوز میشی😂
....
۱۶ فروردين ۱۳:۵۵

ددییییی چرا این انقد خوبه اصن از وقتی اینو خوندم دیگه نگاه به بقیه فیکشن ها نمیکنم 

RM. kiute.ARMY

از سری آپشن های خاصه این فیکه عاصیصم😔
یه پدصگ😂
۰۴ فروردين ۱۷:۵۰

داداش خیلی خوبهههههه 

کلش رو حفظم انقد خوندم داستانش هم خیلی جالب بود 

 

RM. kiute.ARMY

حاجی به مولاااا حق میگیییییییییییی!!
مین سوآ
۲۵ اسفند ۱۷:۴۹

سلام ددی ژون

ددی من یه تصمیمی گرفتم اینکه دیگه هیچ چیز صحنه داری نخونم چشمای معصومم تحمل این چیزا رو نداره حالا سوال اینجاست که آیا این فن فیک اینجوریه یا نیشت؟

دختر خوبی دالم میشم😊🥲😍 تشویکم کنید🤭🤭🤭

RM. kiute.ARMY

سلاممم عمر منT^T
هست ها! منتها باید توی لیست فن فیکشن های فول سایت که اون بالاست بگردیT^T
عایگووووووT^T
جئون-کد خدای منحرف محله
۲۱ اسفند ۰۱:۱۴

ددی به نیت دوازده امام اینو برای بار نمی‌دونم چندم خوندم (وقتی زیاد میدونی)

و جالب اینههههههههه من بار اولمه تونستم نظری به اشتراک بگذارم ای هیونگ (خرد شدن ددی به هیونگ)و خلاصه اولین بارمه اونم بعد سه سال تمام 😂😔نمیدونستم 

این هیچی جالبیش اینه دقیقا بعد این فیک واسم پیغام تبلیغی اومد «آیا میدانستید حضرت فاطمه در ۹سالگی ازدواج کرده و پدرش دوتا زن داشته؟»

شاید باورت نشه با اینکه اصن خنده نداره من تازه فهمیدم. ۹سالش بوده (از اون خوشگل کارا)😭🤣

کرده ،و بعد اون تازه متوجه شدم آیشه نامی هم زن دوم پیامبر بوده و من اون لحظه میگفتم اصلا هیچوقت به زنش خیانت نمیکنه 😔😂

بعد اون ددی از وقتی فهمیدم نامکوک ‌پسند هستی دوتا فیک قشنگ پر از زیبایی و بیبی چک برات فاکتور زدم میخوام بفرستم راضی هستی ازم هیونگ دو عالم ؟🙂😔😂

RM. kiute.ARMY

برو بزن به نیت پیامبر های سِند شده از طرف گاعد😔
خروس نیت نداشتی یا کلا حال نمیکردی نظر شل کنی خانوم خوشگله؟😔😂 ما که همیشه خرد شدیم...اینم روش😔
تبلیغات بازرگانی چاره اینطوری شده؟😂😂😂

توی همسر بحث خیانت نبود ها😂😂 بحث گسترش اسلام و یسری کار های دیگه بوده خلاصه چون زن های پیامبر دختر جوون نبودن، سن و سال دار بودن.

نامکوک پسند ک چ عرض کنم...نامکوک وجوووووودمهههه صتثبامضهصاعثمضشهعامعه!!!
خاااااار چشم دژمن هات بشممممممم منننننT^T
tootak H.p
۱۹ اسفند ۰۲:۱۴

خیلی خوب بودددددددددد:)

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتت!
hasti jafari
۲۲ بهمن ۱۲:۰۴

میخوام بهت بگم هیونگ(صرفا جهت خرد کردن ابهت.  تبدیل از ددی به هیونگ)

هاهاهاها

ولی این خیلی خوب بود

RM. kiute.ARMY

بخدا من پدری نحیف بیش نیستم😔😂

نوش جونتتت!!
/=
۰۳ بهمن ۲۲:۵۸

ددی اینو برا بار دویستم خوندم 

نمیخامم ولش کنم

ارزش عر زدنامو داشت ددی

ی چیز دیگ...

ایند با من خاک کنید تا تو جهنم بخونمش

با تجکر

RM. kiute.ARMY

دور از جونت اما...
رمزش رو هم بزارم لاش یا حفظی دختر گلم؟😔
he
۲۸ آذر ۲۲:۰۰

من گاهی میام این سایت و سر میزنم و کامنت هارو میخونم و بنظرم خیلی رابطه ی کاربر و مدیر قشنگه و فقط میخواستم بگم این فیکشن خیلی خوبه اونایی که نخوندن پیشنهاد میکنم امتحانش کنید

RM. kiute.ARMY

شما عزیزدلی تاج سرممم قربانتتتتتتتT^T
عالییی! اصن پرفکته این فیک*-*
مرسییییی کامنتتتتتتتتتتت!!!
park Kaede
۱۹ آذر ۱۳:۱۳

ددیییییییی

ددی ددی ددی ددی ددی ددی ددی ددیییییییییییییییییی

بابا این فیک انقد خوبه از خشتکم چسبیده ول نمیکنه

چه نمکی بخورم؟!ಥ‿ಥ

اصن به یاد کازوتورا: همش تقصیر نویسندس

نیگا منو دیروز با خودم گفتم انشاالله شنبه میشینم درس میخونم

شنبه: کلاس ها انلاین شود

بعد بگید من خوش شانسم :"

RM. kiute.ARMY

بلیییییییی
بلی بلی بلی بلی بلی بلی بلی بلیییییییییییییییییییی
بزن رو دستش ولت کنهT^T *وقتی خیلی ذخایر نمکی*
حق گفتتتتتت!!

وقتی شنبه هم دوستت داره😔
Jeon
۰۲ آذر ۲۱:۵۳

وقتی‌برای‌پنجمین‌بار‌میخونمش◎_◎;)

RM. kiute.ARMY

عوفففففففف جووون سنگین میزنی!
به نیت 12 امام😂
فامیل دور
۲۳ آبان ۱۹:۰۴

های این فیک بهترین فیک بود که من خوندم ددی لطفا یه فیک از تهیونگ شبیه همین سراغ داری میشه لینکشو بزاری بوس بهت 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتT^T
والا این سبک...اینطوری ندارم:">
blue dream
۲۲ آبان ۲۱:۱۲

سلاااااااااااااام چطوری؟

ددی یه اتفاق شیرینی برام افتاد...

پام رفته تو گچ....

عااا خب خونه نشین شدم

دیشب قبل خواب فردا نینییم نینمیییم...آهاااا فیک موخونوم

ساعت5صبح پاشدم هر چی فیک بود دانلود کردم...الانم وقت تیشیکرات از نویسنده های گل و گلابه

با این سرعتی که من رو نویسنده ها کراش میزنم...شاید.... یه روزی از دوس پسرمان جودا شوودیم

دستت طلا آیدا...عالی بود

کاور هم دیگه هیچیییی...خودمو خیثثثثث گردم

فقط لامصب چرا رمز میزاری...هی یادم میرفت😅😂

RM. kiute.ARMY

سلوووووومم نفس مننننننT^T
شیرین؟:|
قیچت رو سیندیرماخ کردی کهههههه!!! چرااااااااا!!! تقثالمهعقفملاعقف چرا مراقب نبودیییییی؟؟
الهییی:"(((
بوخون بوخون😂
ای جانم مرامتوووو:">
اشکال نداره خودم پا در میونی میکنم برای وصال😂

خیصصص!!!
یکم ورزش برای مغز و انگشته😂
Aylin
۱۹ آبان ۲۳:۵۶

ای‌جانم تیزرشووووو😭

دد دارم برای این فیک می‌میرم بای

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههه:")
Aylin
۱۹ آبان ۱۲:۴۳

وای دد دارم برای بار دوم می‌خونم 😭😭😭

خیلی دوسش دارم

خیلییییییییییی:)))))

ای‌کاش نویسندش رو در دسترس داشتمممم😭

حتی مترجمش هم نیست

فکر کن فقط با کاوریستش در ارتباطم😂😭

بگذریم ولی خیلی زیباست ها:)))

RM. kiute.ARMY

اسم نویسنده رو فکر کنم بتونی از واتپد پیدا کنی هاT^T

موافقم:">
مبی
۱۵ آبان ۰۰:۰۷

چطوری میتونم دریافتش کنم

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود توی منوی پایین سایت قسمت جعبه ابزار هستش نفسم🥺🌼💛
Army
۲۵ مهر ۲۲:۳۴

سلام به همگی من هرچی رمز این فیکو میزم میگه اشتباهه چیکار کنم لطفا کمک

RM. kiute.ARMY

سلام نفسم کپی پیست کنT^T
M2001
۰۷ مهر ۱۷:۰۳

ی فیک مث همین سراغ داری استریت؟ 

RM. kiute.ARMY

" کلیک "
بیا جیگر من*^*
Atena
۳۱ شهریور ۲۱:۳۳

Good

RM. kiute.ARMY

Tnx🥺💝💝💝
Aylin
۱۶ شهریور ۰۳:۵۴

جرر

ددی

وای یکی هم نام من اومده بود گفته بود فیک کپیه

بوخودا من نیستماااااا

ایم آیلین اند اپیفانیز رایتر 😀😀😀

RM. kiute.ARMY

نه نه میشناسم😂 سبک حرف زدن و تایپ هرکسی مختص به خودشه
Min Luna
۱۳ شهریور ۲۳:۳۳

دو ساعته دارم رمزو اشتباه میزنم،،، بعد توقع دارم باز شه...

RM. kiute.ARMY

قال ایت الله خلسه: این بده
ادمین خماری
۱۹ مرداد ۰۰:۴۳

باحال بود ......نامت چیست ای خواهر؟؟؟؟یاع یاع یاع ساعت ۳ شبه من دارم اینور اونور میپلکم

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اسم خودم آبجی؟T^T

نکن مادر برو بخواب😂
Mishell 🗿🍌
۱۲ تیر ۱۷:۱۷

اصن نیتش... 🗿به چیز دادن ما بود فق

RM. kiute.ARMY

چه نیت پاکی😂
Mishell 🗿🍌
۱۱ تیر ۲۰:۳۵

تیزرش شبی فیکش نبود ولی بازم عالی🗿📿 نمدونم چرا صحنه های تو فیک تو تیزر نبود اخه ایطو من با اینکه خوندمش ولی تیزرو دیدم بازم اصن ربطی نداش🗿🤏🏼

RM. kiute.ARMY

قابل نداره😂 مهم نیته!
mishell🙂❤️‍🩹
۱۱ تیر ۱۴:۲۶

حلال نخواهم کرد... این فیک خیلی تیپ مورد علاقم بود خیلی اصن احساس تنهایی کردم قلبم گرف خدایا شانس بده🗿🍌

ععععععععر ایشالا وختی رفتم با ی خلافکار دخترباز کله خراب شلمغز ازدواج کردم میفمین تاثیراتشو🗿🍌چرا انقد شبیه علایقم بود همزادم اینو نوشتههههه؟ 

الله الله... 

RM. kiute.ARMY

امروز از شدت سینگلی رو شرک کراش زدم سید😂 تنها نیستی..منو تو غم خودت شریک بدون آبجی😂
سلام درمانده😂
Tania
۰۹ تیر ۱۵:۳۱

خیلی خیلی قشنگ بود 

الان دارم بخاطر این داستان مثل احمقا فقط لبخند میزنم و مینویسم ولی باید بگم خیلی دوسش داشتم خسته نباشی عزیزم😍💛

RM. kiute.ARMY

خوشحالیم ک حال کردی باهاش دلبرمممممممم مرسی کامنتتتتتتتتتT^T
Aylin
۲۹ خرداد ۰۴:۰۴

قشنگگگ همش کپی بود من یه رمان دیگه خونده بودم قشنگ فیکتو از روی اون کپی کردی کاش یه کم تغییر میدادی حالا 😏

RM. kiute.ARMY

این یه فیک ترجمه شده است عزیزم:">
ممکنه کسای دیگه ای هم ترجمه کرده باشنش
>▪<Shahi
۲۲ خرداد ۰۱:۵۹
ددی....
بغض صگی"
کاش این فیک asmr شم بود...وقتی تصورشو میکنم اصن ....خیلی بهشتی میشه ناموسن😭😭😭👐

RM. kiute.ARMY

توبه توبه نچ نچ نچ😂
Arieti
۱۶ خرداد ۲۲:۴۵

میشه یه فیک دختر پسری بگین جانگ کوک توش دکتر باشه؟

حالا اگه استریت از بقیه اعضا هم باشه دکتر باشن بازم خوبه.

من ژانر پزشکی خیلی دوس دارم ولی خیلی کمیابن اصلا پیدا نمیشه. 

راستی بیمارستان گونگ ایل و مای داکتر رو خوندم غیر از اونا😅😅😅

RM. kiute.ARMY

اگه همه ی فیک های سایت رو خوندی پس باید بگم متاسفم...ما همه ی تلاشمون رو کردیم😂
Tina
۱۴ خرداد ۱۵:۱۹

میشه لینک فیکای جونگ کوک‌و بدی؟

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/93jj_jung_kook.zip/

بیا جیگرم*^*
Kiki
۰۹ خرداد ۰۳:۳۰

های 

خوبییی

میشه لینک چن تا فیک دختر پسری بدی؟ غیر از فیکای وب خودتون چون همه ی دختر پسریاشو خوندم.....

مرسی

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
بخدا دار و ندارم رو ریختم تو سایت همینان:">
Faty
۰۶ خرداد ۲۳:۰۷

میشه لینک فیکای تهیونگو بدی؟🙃

RM. kiute.ARMY

http://uupload.ir/view/lwvt_v_tea_tea.zip
Mmm
۰۴ خرداد ۰۲:۰۶

رمز میزنم باز نمیشه کمکک

RM. kiute.ARMY

رمزش درسته عسلم:">
Taemin
۲۸ ارديبهشت ۰۱:۵۹

سلام خسته نباشی^_^

میشه لینک ی فیک بهم بدید که توش جونگ کوک کوچیک باشه و تهیونگ بزرگتر... مثلا مث دنس وید می که تهیونگ عاشق برادر ناتنیش میشه و جونگ کوکم فقط 14 سالشه... یعنی یه فیکی که جونگ کوک همون 14.. 15 ساله باشه ولی مثلا تهیونگ 20.. 25 اینا... مث همون دنس وید می... سراغ داری؟ اگ داری میشه لینک بدی؟

مرسییی 💜 

RM. kiute.ARMY

سلام ته مین شی*^* سلامت باشی!
شبیه به این فیک و اینجوری و با این کیفیت؛ نه متاسفانه ندارم:">
nadiya
۲۳ ارديبهشت ۰۰:۳۴

میشه بگید برای دانلود باید چ کنم؟

بلد نیستم هیچی هم پیدا نکردم

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/inshot_20220223_092840349_yvy3.mp4/

بیا قشنگم این هم از اموزش
Jimin
۱۸ ارديبهشت ۲۳:۳۷

یه نفر به من بگه چطور میتونم ببینم؟

من نمیتونم🥺

RM. kiute.ARMY

دانلود کن فدات شم:">
Kik
۱۵ ارديبهشت ۱۱:۵۰

سلام خوبی؟

میشه لینک فیک های

 

LIMIT BREAKER

 

The odour of bloody fang 

 

رو بدید؟ ممنون

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*

لیمیت بریکر برداشته شده تا فصل آخر بیاد اما رایحه ی نیش خونین رو دارم

https://s12.picofile.com/file/8399464668/4_5913498199347169109.pdf.html
Army
۰۴ ارديبهشت ۱۰:۵۳

رمزش چیه؟ 

RM. kiute.ARMY

رمز داخل پست زیر کلمه ی دانلود نوشته شده:">
Honey cake
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۴۳

خیلی ممنون که رمز گذاشتی . الان یکی تبلت رو باز می‌کرد بدبخت بودم .

RM. kiute.ARMY

پس بالاخره این رمز گذاشتن به کار یکی اومد😂
Kim.d
۳۱ فروردين ۱۳:۴۲

اقا چجوری دان کنم وقتی دان میکنم باز نمیشهههه

RM. kiute.ARMY

رمز داره فدات شم رمزش رو بزن:">
Jim Jim
۲۱ فروردين ۲۳:۳۰

من بازم از اینا میخوام:/

از این فن فیکای پرو پیمونو خفن و تشنج اور و عردارررررررررررررررررررررررررر

میخوااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

جون من از این حرکاتا بازم بزن مترجمممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

مترجمممم بیااااااااا بیاااا به عهده بگیررررررررررT^T
Hope Shiny
۱۸ فروردين ۱۷:۰۴

مش تهیونگ 😎😂

ددی من اگه شیطان بودم با توجه به رفتار هایی که با من داشتی 

فرشته بودی❤

حداقل من همچین حسی بهت دارم🙂💋

والا انگشتامن که گشادن😐🌿

نا نِن ذوق زده... چون تو جوابمو دادی😂🌿

برووووووو من مطمئنم داره لاف میزنه ولی یطور ری اکشن نشون میدادم انگار نه باور کردم😂😂😂😂😂😂😂

کلاغ خوشگله و صداش قشنگه ولی جغد رو من بیشتر دوست دارم🦉🦔

RM. kiute.ARMY

به به😂
من اونقدراهم خوب نیستم باور کن:">
فدا حستT^T
جر😂😂😂
ایگووو جو نن فدای ذوقت😂
نه باور کن😂😂😂
درسته درستهT^T
Hope Shiny
۱۶ فروردين ۱۷:۰۹

آره فهمیدم 

الاغ مش حسن به مش‌کوک فروخته شد «مشکوک رو حال میکنی؟ 😹» 

یونتان پدصگ:/

هعی😂

ددی من فرشته نیستم... من فقط خوبیامو توی دنیای مجازی نشون دادم:) 

و میدونم بقیه هم همینجورین 🙂

تازه تنبلم هستم😹

جواب کامنتمو میدی چک میکنم خرذوق میشم ولی دوباره کامنت نمیدم تا چند روز بعدش🫣😐

آره عقاب تویی که میگی واووو 

پسر داییم که دو ما ازم بزرگتره میگه این که چیزی نیست من عقاب دستم گرفتم😐 «انقدم بیشعوره، یهو حس کردم میخواد بگه خونمون عقاب دارم روپایی میزنه» 

ددی انقد مث من نباش 😐🤭😹

من جغد پرنده‌ی مورد علاقمه نمصن🥺❤

RM. kiute.ARMY

مشکوک جر😂😂😂😂
خدا خیر نده یونتان رو:/
پس خدایی:">
تنبل نیستی فقط سندروم ماتحت ساکن داری😂
نه بابا فدا ذوقت بشم هرچقدر دلت میخواد کامنت بدهT^T
جووووووون😂
عکس بده ادب کرده تحویل بدم:|
چش😂😂😂
کلاغ هم خوبه:">
Delaram
۱۰ فروردين ۱۳:۵۱

چرا اینقدر خوب بوددددد....❣❣ اخرین لحظه های سال قبل رو باهاش گذروندم🙂

RM. kiute.ARMY

اخییییییی خیلی دراماتیکه:">
Hope Shiny
۱۰ فروردين ۰۷:۵۳

من رفتم قد جیمینو سرچ کردم چون گفتم شاید آپدیت شده باشه ول با جیمین دختر مواجه شدم*جررررر😂😂😂😂😂*

https://s6.uupload.ir/files/screenshot_20220329_175313_com.google.android.googlequicksearchbox_r36c.jpg

چند بار خدا نکنه، مگه بچه نمیخوای? 😂❤

خدا نکنه شوهرت بکنه فایده نداره هااااااا🤭😂

گفته باشم😹😹😹❤

آره بابا الاغه وسایل جنـ*ـی هم قاچاق میکنه😂

یونتانو کلا خط بکش «خو وقتی از یچیزی بدم بیاد چرا باید روی زمین وجود داشته باشه? عادلانه نیست😭😂😂😂» 

باور کن اگه یونتان نبود تهیونگ الان زن داشت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂*قشنگ از خنده نابود شدم*

اومدیم تهران 7 صبحی صدا کلاغ میاد😹😹🦃*بوقلمون😂*منم زیر پتو یخ کردم البتع الان گرمتر شد، نمدونم چرا باید روز تعطیل زود بیدار شم، هر چند خودم دیشب خیلی تو دلم بود بیام کامنت بدم ولی روم نمشد از بابام نصف شبی نت بخوام😐، گفتم فردا باید قبل 9 بیدار شم حرفامو بهت بگم، وای ددی انقد خوبیااااااا که هر روز بهت فکر میکنم😂😂😂❤*جدی جدیااااااا*

وای پریروز رفتیم یه روستایی بعد یجایی داشت که مزرعه بود بعد اونطرف ترش دره سیم پیچی شده، بعد عقاب دیدم 🦅

هر چند از دور ولی مث نامی ابهت داشت🦅🐨

چه باحال بود ولیاااااااااااااااالالالالالالالالا 

RM. kiute.ARMY

نه اون جیمین AOA نه😂گوگل نامرد
چرا چرا میخوام:">
جوووووووون منم از این الاغا میخوام😂
این حست رو خیلی درک میکنم:">
این یونتان پدسگ بخت بقیه اعضا رو هم بسته😂😂😂😂
توی بالکن ما کفتر ها دعوا میکنن:">
خوب ک تویی فرشته ک انقدر ب فکرمییییییییییییییT^T
عقاب!!! واوووووووو!!
جررررررر😂😂
من جغد دوست دارم:">
Hope Shiny
۰۸ فروردين ۱۶:۰۵

قلبون قد کوتاهت اصن⛓️🪄

قدت چنده؟ 😅

بار منفیش رو الاغ مش حسن قاچاق کرده😈😹

یونتانه دیگـــــــــــــــه 

بیشعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوره🔪🔪🔪🔪🩸

معرفی میکنم:«نامجون مرد ایده آل😎» 

الهی العفو... 📿

نمتونم فحششون بدم کلا😐

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههههههههه:">
یه ده سانتی از جیمین کوتاه ترم😂
اتاق مش حسن چ شیطون شده ور پریده😂
کباثتهههههههه:">
اخ حق....
میفهمم😂
Hope Shiny
۲۸ اسفند ۱۰:۳۷

عه ددی قدت کوتاه میشه 😐🦴

سیانور اصن.... 🔪🖐🏻

قلبون چشات❤👀🥺

اعضا کلن هر کدوم یه دنیای خاصن تو توی نامجون🦔 «چه بد بیانش کردم😹» 

آره ولی هیچ ایده ای براش نداشتم😐🌿

جرررر نر/ینه 😹

وای یبار طوری که توی دوربین کامل مشخص بود لبای ته رو لیسید 😭✊🏻😐💔

جررر تاکتیک تهیونگ 

نامجون خعلی کایوته 💖

بعله من باید باور کنم اونا رفتن آمریکن میوزیکس آوارد😐🌿

خعلی باحال بود «نُُنـ مویاححح؟» 

هعی چرا نمیتونیم به جرم جذابیت و کیوتی بهشون فحش بدیم😭❤

باید سر به بیابون بزاریم😹✊🏻

RM. kiute.ARMY

همینجوری کوتاه هست😂
جر:">
خدا نکنهT^T
بار منفی جمله عر داشت😂😂😂
الهی😂
کثافتتتتتتتتتتتتتتتتتت:")
کایوت نامجونه:">
مراسم لهب و لعب...الهی العفو
هال ماته😂
بده باو نفست حق باشه:")
arshia
۲۷ اسفند ۱۴:۴۱

باو حاجی اینو که خاندم

البته دیگه لازم نیست چون وقتی وارد سایت میشم هس چند تا گزینه میاد من روی گزینه فن فکیشن دختر پسری می‌زنم همچی میاد

الان دارم old loveمیخونم😂

فعلا حاجی⁦(✿^‿^)⁩ 

RM. kiute.ARMY

عه؟:| من چ میدونستم اخه فدات شم😂
نوش جونت😂
بای جیگرم*^*
만현🧡
۲۵ اسفند ۲۰:۰۱

آنیونگ مجدد

حالا ایندفعه مین هیون..... ؟افرین 😂

 

اونی یادمه یه جا یه سایت دیگه که مث شما فن فیک میزارن معرفی کرده بودی گمش کردم  .. میشه بگی دوباره؟... دست گلت درد نکنه.... خیلی مهربونی 🥺 وبتم عالیه

RM. kiute.ARMY

پورتقال دان زات دان😂

https://fan-fiction-land.blog.ir/
عزیزدلمی*^*
민현💚
۲۵ اسفند ۱۹:۳۳

 

آنیونگ

مین هیون چه رنگی؟..... افرین 😂

میخواستم فن فیک مثل این بهم معرفی کنی... یعنی دختر پسری باشه.... تخیلی نباشه مثلا خوناشام و گرگینه و..... و ترجیحا پسره تهیونگ باشه.حالا بقیه هم اوکیه ولی ترجیحا ته ته.. مینی هم نباشه

 

 

شرط و شروط بالاس 😎😂

 

گوماوو

RM. kiute.ARMY

اخضر😂

فن فیکشن های بانو دلارام:">
https://fazayihaa.blog.ir/post/1249
Hope Shiny
۲۴ اسفند ۱۴:۲۸

زدی ببین برات چی آپلود کردممممم

https://uupload.ir/view/576x1042_6qgropls_2497900_1647174901904555803_l0d8.mp4/

 

https://uupload.ir/view/640x640_apuao3ps_2497900_1647152936056964170_xaeh.mp4/

 

https://uupload.ir/view/720x720_fu3pv3ei_2437646_1639891727798377932_8x3t.mp4/

 

https://uupload.ir/view/640x640_nzlnkigq_2645087_1647265258057442358_k62j.mp4/


https://uupload.ir/view/336x192_olumj5t8_2434938_1647173276737596621_iyk.mp4/

 

حیحیحی

RM. kiute.ARMY

وای دقیقا اون ویدیو اول وضعیت من تو خونه است😂 غذاهامو این وحشی ها (خواهرام و برادرم) میخوردن😂 منم تاکتیک تهیونگ رو در پیش گرفتم و همه چیز رو با یک گاز میخورم😂

سارانگهه یو:"))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) نه...نمیتونم نامجون کیوت رو!!!

اونا نامزد های دو دوره گرمی ان😂😂😂😂😂

وای شتتتتتتتتتتتت این😂😂😂😂😂😂 جیمین بچه ام چ خوشحال شد وقتی نامجون رو ضایع کرد😂😂😂😂

:))))))))))) فدا آر ام ایمنیدا گفتنت مرتیکه ی دوست داشتنی:")
Hope Shiny
۲۴ اسفند ۰۹:۲۲

ددی امروز زود تر بیدار شدی😐😂

میدونی تفنگ باید صدا ندی و خود طرف هم وقتی میزنیش جیکش در نیاد بعد وقتی مرد غیب بشه😈😹

هعی... دکترن دیگع 

تازه من یجا خوندم موبایل چشمو خسته میکنه فقط ضعیف نمیکنه که اونم بعد از یه مدت چشاتو ببندی باز کنی خستگیش در میره 😐😅

ولی خیلیا میگن دروغی بیش نیست، 

من موندم کدومو باور کنم😑

نامی، رپمان سابق، آر ام کنونی به چه حقی قلبامونو بردییییییییی«پوکر فیس مدل شوگا»

طوری که ددیه فندوقیم 🌰🦔 بهت وابسته‌س❤

هعی بدبخت مسیح، حتی نصف لذت هایی که به قولی «ما خوندیم» نچشیده 😐😹🦔

😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

اصن به قول خودت ولش کنیم این بحثو بریم سراغ یونتان«جررر😹» 

کیوت برا یه لحظه‌شه ددی 

«من یبار خواستم وانشات تانتاتا بنویسم حوصله‌م نکرد گذاشتم کنار😑😅» 

این بیشعول عبضی توی دهن بایس بنده هن لیس زد

این *** *** تهیونگ فشارش داد«😹😂» 

جیمین بغلش کرد👀

«ستاد نفرت ورزیدن به تان» 😹

RM. kiute.ARMY

چون شبا نمیخوابم کلا😂
به نام خدا سیانور😂
هعی:/
دقیقا:|
چرت گفتن:/ ارث هم توش دخیله من الان چشمام به طور ارثی ر/یده
پوکر فیست فقط😂😂😂
حقیقتا نامجون یه دنیای دیگه است برام:)
برای همین اسمش مسیح بوده بیچاره😂
وای تاتا و یونتان؟😂😂😂
خدا بده شانس:") سگ هم نشدیم!!
یا جونگکوکی که بهش التماس میکرد روی مبل ن/رینه😂
Hope Shiny
۲۳ اسفند ۱۰:۳۷

ددییییی منم طرفدار صلحم ولی خشانت زیاد دارم🖐🏻😐

امروز رفتم بینایی سنجی یکی از چشمام مستعد ضعیف شدن بود😅🌿🥺🤍

یه نامی خدمت شما: https://s6.uupload.ir/files/weverse_post_90866e0dddba447283c61569e4701748108_5uj8.jpg

 

خوشت اومد؟ 😃📸

نه به خشانت (علیه ادمین) 😹😹😹❤

آره میدونم آرمین دیگه😹

مسیح مگه بچه نداشت؟ 😐

آره 💗

-یونتان چقد قشنگه 😹

ایشالا مبارک ته‌ته باد😹🎶🎈

سفارش یه یونتان کوچولو، از همونایی که جیهوپ باهاش "دید یو سی مای بگ" میخونه😹😹😹🌿

RM. kiute.ARMY

من ترجیح میدم طرف بی سر و صدا بمیره😂
شت:") منم دو هفته پیش رفتم دکتر گفت وااااااازلین...ری/دی تو چشمات با ر دسته دار😂
:))))))))))))))))))))))))) این نامجون نفس منه...فدا تک تک اجزای صورتش بشمT^T

خیلی نامردی بی تربیت😂
نه:| حضرت مسیح بنده خدا نه زن داشت نه بچه😂
لامصب خیلی یونتان کیوته:"> ولی متقابلا دلم میخواد بزنم بمیره کثافت😂
لبای جی هوپو لیس زد:"))
Purple
۲۲ اسفند ۱۸:۵۰

عالییییییییییی بودددددددد

اسم این دختر روی پستر چیه؟

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم😂
......
۲۲ اسفند ۱۱:۴۵

خیلی قشنگ بود واقعا دوسش داشتم تیزرشم عالیییییی بود 

مترجم خیلی خوب ترجمه کرده بود

فقط من یه چندتا سوال داشتم

1اسم نویسنده این فیکشن کیه همونی که به انگیلیسی نوشته و این فیکشن کجا بوده(منظورم اینه توی یوتیوب واتپد و....)

2تیزرش‌و واقعا دوست داشتم و خیلی کنجکاوم که بدونم از کدوم فیلم برای تیزرش استفاده کرده و اسم اون بازیگر زن چیه خیلی سرچ کردم پیدا نکردم واقعا میخوام بدونم اسم فیلمو دوست دارم فیلم‌رو کامل ببینم

لطفا اگه میدونید بگید

و وبلاگتونم عالیههههه

RM. kiute.ARMY

ام نمیدونم اینارو اما مترجم رو تگ میکنم امیدوارم ببینه*^*

عالی بودن از خودته بیبT^T

مترجم
Hope Shiny
۲۲ اسفند ۱۰:۳۶

خشانت برای یه لحظه‌شه ددی گشنگم😃❤

جایزه چه میخوای؟ 😎📸

بگوووووووووووووووووووووووو❤

چون معمولا خیلیا میگن هیچی و یسری قربون صدقه😐🔪

ولی ددیم نباید اینو بگه چون چاقو دستمه😹

 

بیگ هیت جزء اون کمپانیاس؟ 😈😹😹

والا چه بگم خود پیغمر هم بچه داشت😐💔

بچه هاشم بچه داشتن💔😐

انگاری آرمیون انتظار بیشتر از پیامبر بودن برای بنگتن دارن😑💔

امیدوارم فهمیده باشی چه گفتم😹

جرررررر😂😂😂😹

هعیییی کمپانی ها ازون دختر چیزا پیشنهاد میدن؟ 😐

-آره دیگه چون دختره که نمیاد همسرش بشه😑

خب هر کاری میخوان بکنن فقط با استفاده از *ـاندوم 

_😐

چیه ـــ؟ نگا میکنی؟ خب شاید دختره حامله شد 

میگمممم شاید هم اعضا تو حموم خود ار*ــایی میکنن

-بسه دیگه زیادی کنجکاو شدی فضوللللل

RM. kiute.ARMY

من طرفدار صلحم😂
یه نامجون..:")
من گوناه دارم😂 نه ب خشون علیه ادمین ها

والا ندانم اما خوب هر کمپانی ی سیاستی برای خودش داره😂
بخدا اینا هم حق زندگی معمولی رو دارن😂 مسیح نیستن ک
اره میفهمم😂 عملا ارمی ها میخوان اعضا خواجه باشن

بیشتر هدف جلوگیری از فساد اخلاقیه...چیز زیادی نمیدونم😂
اصن بیا بحث رو عوض کنیم😂 یونتان چقدر قشنگه😂
Hope Shiny
۲۱ اسفند ۱۱:۰۵

خلاصه که زور🤐😐💔

ملسی ددی 💋

😃📸

 

آره بابا با چاقو از همه طرف 🔪 پـ*رشون میکنم😎🔪🔪🔪😂😂😂😹

 

کلا مدرسه از اون به بعد برام گند شد🔪😑💔

فقط کارنامه بلیط یه جایزه ی ریزه😹❤

 

ددی یه سوال "دقت کردن به این مسائل با خوندن فیشکن Dance_With_Me" 

جین تا الان ۳۰سال داره حدودا و تاحالا نشده با کسی بخوابه؟ 

آخه بچه گلم تاحالا تحریک نشده؟ 😂

از خاله و مامانم به صورت "دوست دختر" داشتن پرسیدم و خالم گفت شاید گیه «و به ظاهر تازه معنی همجنسگرا رو فهمیدم 😅😁😹🔪» 

هعییییی (ددی اینا همه‌ش کنجکاویه و قصد فضولی در زندگی شخصی ندرم😅) 

RM. kiute.ARMY

عاح گاعدT^T
فداتمT^T

جر چ خشانت امیز😂😂

منم جایزه میخوام:")

چرا نشده باشه؟😂 گهگاهی خود کمپانی ها اگه آیدول پسری بخواد با کسی بخوابه خودشون دختر پیشنهاد میدن😂 البته بعضی کمپانی ها!
بنگتن هم ک بچه پیغمبر نیستن:") ای زیر میرا زیرآبی رفتن منتها ما خبر نداریم😂
جوووووووون😂
نه بیب کنچانا عادیه
Mooooooochiiii
۱۸ اسفند ۲۳:۳۰

وااااایییی عالی هستین عاشقتونممممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

ماهم عاشقتیمممممممممممT0T
>▪<Shahi
۱۸ اسفند ۲۳:۲۲

میشه فصل دومم داشته باشهههههههههههههههههههههههههههههه؟😔😭😂🎀🎀🎀

خیلی گادهههههه

سیر نمیشم از فیکهههههه

RM. kiute.ARMY

دیگه تا همینجا وسع نویسنده رسیدهT^T
Hope Shiny
۱۶ اسفند ۱۱:۲۶

زوررررررررر ها ددی 😂

بله ددی قشنگم دیدی چطور گولت زدم؟ 😂🌿

اصن نمدونم چرا ولی عاشق کاپلیم که نقاشی کردم🥺🖐🏻❤

 

بزا شکایت کنن 😂😂😂😂

با این 🔪 میزنم تو قلبشون 😂😅💔🔪😂🌿🫂

 

بله ددی فیشکن😎😂

ددی من کلاس نقاشی میرم ولی سبکش رئالیسم‌ـه😅

یعنی اینا ریل نیستن و بدون توجه به کلاسم کشیدم😎🌿

کسی نقاش فیکشن خواست منو معرفی کن پلیز چون واقعا این کارو دوس دارم😅🫂❤

 

ددییییییییییییییی برا تولد یونگولم هنوز کلیپ نساختم 🥺❤

ببین چقد تباهم💔🔪😅🌿

بعد کلاسم میرم میسازم ⛓️💋

امروز رفتم کارنامه نوبت اول بگیرم بعد معلمم (جوون، مهربون، و عالی😅❤) گفت دو تا قابل قبول و نیاز به تلاش... 😅😂گفتم نمیشه 🖐🏻

بعد مامانم اومد کارنامه رو بگیره گفت یه خوب هم داری...😂 بعد که کارنامه رو گرفتم، همه خیلی خوب(بالاترین نمره ای که یه دانش آموز میگیرع😅❤) بعد معلمم به مامانم گفت باور نمیکنه... 😂 

چون من همیشه نمره هام خوب بود و اینا باور نکردم 😂❤

خیلی کیف داد ❤⛓️

اولین بار توی مدرسه انقد باحال بود 🥰😎(نه ازم تعریف کرد.. 😂) 

خب خلاصه بازم سر کلاسم نشستم اینجا😂

من بایث برم ددی 

فعلا😂🖐🏻❤

ایموحی کراشیم هم سلام رسوند🥺❤🫂🖐🏻 

RM. kiute.ARMY

بعله زوووووووووووور😂😂
ای بیتربیت😂
خیلی گشنگ بودن:">

میتونی بکنی تو ی جا دیگه اشون ها😂

جونز😂
من کوبیسم و سورئالیسم رو دوست دارمT^T نقاشی های سالوادور دالی باب میلمه:">
ماشاللهT^T
چشم😂

ایگویا دونت ووری میسازی:">
شت😂
واوووووو چه عالیییییییییی!!!
درسته درسته*^*
من مدرسه ام فقط روز اخرین امتحان خرداد بحال بود😂 از شر اون خراب شده خلاص میشدم😂
برو خدا پشت و پناهت😂
جووووووون ک ایموجی ی با کمالاتی😂
Hope Shiny
۱۵ اسفند ۰۹:۵۲

اوهوم ولی گاهی وقتا زور میزنم گریه کنم یا بخندم 😑😂😂

ددی شاید باورت نشه ولی اون نقاشیه کار منه😂❤مرسی که سوتی که دادمو بروم نیووردی😂 هر چند زیاد معلوم نیس😅

آره نقاشی کشیدن چیز قشنگیه❤🥰

برق ژذابیتت همه رو گرفت اصن ددی❤، یو نو؟ 😂

دفعه بعدی یادم رفت ایشالا به کلیه هایم 😐

لیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی😂

ددی وسط یه فیشکنم «فیشکن آخه؟ 😂» 

رعناااااااا🌿😂

آخراشه 🤐😲

فک کنم ریدرین خیلی باهاش عر زدن حالا معرفی هم میکنم😎⛓️

حافظ‌خدا🖐🏻

RM. kiute.ARMY

اوه زور زدن😂
واقعا؟؟ این عالی بودددددددددددد:"))) این نقاشی تو بود؟

نفرما داوشT^T از اداره برق شکایت کردن ازم
حیف کلیه هات

فیشکن😂😂😂

باح باحT^T
بای بیبی*^*
Hope Shiny
۱۴ اسفند ۱۰:۲۱

آره ددی کلا گریه من فقط یه بهونه کوچیک میخواد 

میگم ددی سطح نقاشیت چقدره 

من یه نقاشی از تو نت پیدا کردم اپلود کردم ببینیش 

https://s6.uupload.ir/files/img_20220305_100345_3ba3.jpg

در این سطح هست؟ 

کمتره یا بیشتر؟ 

من خودم نقاشیرو خیلی دوس دارم🥺❤

ددیییییییییه گلم💖 

سانشاین کی بودم من؟ 😂

تو ددی کی بودی؟ 😂

انقد حرف داشتم بات 

تا اومدم یادم رفت 😂😂😂😂❤

جیغغغغغ 😂😂😂😂😂😑💔

 

 

 

امتحان ریاضی هم دارم 😐📿

به برگام🌿

حرفام یادم اومد میام میگم

فعلا تا درودی دیگر درود🖐🏻🌿😂

 

RM. kiute.ARMY

پس دلت نازکهT^T
در حد 14😂 میتونم غاز بکشم
کمتره:">خیلی کمتر:">
نقاشی کشیدن واقعا خیلی چیز شیرینیه برای من:")
جانم*^*
سانشاین من؟😂
تو؟😂
برق جذابیتم تورو گرفت میدونم😎 (زارت)


به کتف چپ و راستت😂😂
خدا نباشید خسته نگهدار😂
مریم
۱۰ اسفند ۲۳:۰۲

اگر  ترجمه شده هم باشه بازم میشه خودش فصل دو رو بنویسه   

لطفا   تولو خودا

RM. kiute.ARMY

بوخودا دست من نیست:">
مریم
۰۹ اسفند ۰۸:۵۸

واااای این عالییییه مرسی نویسنده جونی بابت این من امروز تمومش کردم

 

لطفا فصل دو رو هم بنویس  منتظر فصل دو هستم

RM. kiute.ARMY

فیک ترجمه شده بود فکر کنم همین یه فصلهT^T
>▪<Shahi
۰۹ اسفند ۰۱:۴۰

حرف نداشت واقعا

از اون فیکاس ک حداقل ماهی ۲ بارو باید بخونمش و تکرارش کنم برا خودم

اصن دارم نمیتونم😭💜💙💜💙

RM. kiute.ARMY

اصل جنس بود:">
BTL
۰۷ اسفند ۱۲:۰۸

میخواستم بگم چقدررررر خوب بود چقدررر حال و هواى فیکاى ایرانى رو نداشت و یه مدل خاصى بود.یادم ب فیلم افتر افتاد مثلا(شبیه اون نبود ولى کلا همون وایبو داشت)

که دیدم ترجمه شده اس.واقعا خوب ترجمه شده بود.خیلى لذت بردم مرسى از مترجم💙✨

RM. kiute.ARMY

مرسی ژیگر بابت کامنت لاو یوووووووووT^T
کانر (همون تانیام)
۰۷ اسفند ۰۹:۰۵

فک کنم الان دعای خیر استریت خونا توشه راهمه جرررر

بزودی فیک جدیدمونم فول میشه شاید بصورت پارتی دادیم (چون در اقع مولتی شاته و صفحات پارتا 15 صفحه س که خلاصه کنیم 5 پارتی میشه :>)

هیقققققق ولی یه فیک ترجمه ای در حا حاضر میخونم که اونو بزارم همه تا کجا اکلیلی میشن :">>>

RM. kiute.ARMY

دقیقاااااا😂😂😂 تا هفت نسل بعدت رو دعای خیر گرفته
درسته درسته من مرگ:">
ثتعلقبمهع3ا4قبعاثعاضم
*ادمین مرد*
HANOUL
۰۶ اسفند ۲۰:۱۲

اعتراف میکنم

واقعااااااااا خیلی خوب ترجمه شده

خسته نباشی مترجم

کاور هم معرکه ست 

اوف 

RM. kiute.ARMY

اره ترجمه اش خیلی روون بود:">
.
۰۶ اسفند ۱۷:۲۹

این رمان بلای دوست داشتنیه خارجی بود فقط اینجا شخصیتا فرق میکنه ب هرحال چی بهتر از این شخصیتتتت

RM. kiute.ARMY

بعله*^*
Te Te
۰۵ اسفند ۲۲:۳۳

پیش بسوی خواندنننن

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااا!!
Te Te
۰۵ اسفند ۲۲:۳۳

Hyyy 

جیییغغغغغ ... من چرا باید بعد چند ها روز اینو ببینم😭

بخاطر کدامین کار خوبم این نصیبم شد خدای مهربانم(😭😂😂🥺🤤🤤❤️❤️)

بخاطر این حال دپرس و خستم این قشنگ حالمو سر جاش اورد❤️

بلاخره بعد این چند ماه که منتظر استریت فول بودم و چند بار پی دادم رویان براورده شد😂😌😶😎

مرسییی ایداشی لطفا بازم بنویس استریت 

من هنوز منتظر استریت فول دیگه هستم 

و مرسی از ددی که قرارش داد 💜🦋

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو بیبی ک کامنت دادی*^*
هویچی ک توی ران بی تی اس توی کیف کوکی بود
۰۵ اسفند ۲۱:۵۴

اخه دیروز اون فیلم ایرانیه که شبکه یک میده زنه یه شبه حامله شد

واهاییییییی نمدانم چرا ولی از این فیکایی که یکی حامله مشه دوس دارم🗿

RM. kiute.ARMY

اون فیلم ایرانیه دخترم😂
اسم
۰۵ اسفند ۱۶:۱۰

من نمی‌دونم از کجا باید بخونم فیک رو🥲

RM. kiute.ARMY

دانلود کن فدات شم*^*
شلوار جیمین ک تو اون ران بی تی اس بود گل گلیه من اونم🗿
۰۴ اسفند ۱۵:۵۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عاممم ی سوالی داشتم ع نویسنده

من دیروز این فیکو شروعش کردم و الانم چن تا صفحه تا پایانش فاصله دارم😂

ی سوال اول باری ک تهیونگو سوجین رابطه ج*سی برقرار کردن بدون *اندوم بود خودتم گفتی توش خالی کرد ولی من ندیدم سوجین حامله شه😂😂💔

واقعا برام سوالهه🙂

RM. kiute.ARMY

همیشه منجر به حاملگی نمیشه بیبی*^*
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪
۰۴ اسفند ۱۲:۴۶

چرررااااااااااا من الان اینووووووو دیدممممممم

RM. kiute.ARMY

ماهی رو هروقت از اب بگیری تازه است:">
Army
۰۴ اسفند ۱۲:۴۴

مسخره ترین اتفاقی که وقتی فیک به جاهای جذابش رسیده داری میخونی اینکه که

 

 

دستت بخوره برهه اولینننننن صفحهههههههه

بدون اینکه بدونی چه صفحه اییی رو داشتیییی میخوندیییییییییی

 

ای خدااا یکی منو از دست خودم نجات بدهه😂😭

RM. kiute.ARMY

وای این از شکست عشقی هم دردناک تره:")
Hope Shiny
۰۴ اسفند ۱۱:۴۴

یعنی من هر امتحانی که میدم باید یه غلط رو داشته باشم 😐💔

نفرین یه غلط شدم😂😂😂😂😂

هعییییی زمانش شد ۴ دیقه و ۲۳ ثانیه

ددییییی دارم این فیکشنو تموم میکنم یه هیبرید بهم معرفی کن ،«کیوت کتو خوندم» 

امیدوارم توی خوندن فیکشن یه غلط نیارم😑😂

خلاصه که قربون خودم و خودت و ادمینا و همه ی این وب 😂😂😂❤

RM. kiute.ARMY

عه منم همینجوری بودم😂😂😂

هیبرید...گشتم نبود نگرد نیست:")
جر😂😂
سالاری فدات شم😂😂😂
Hope Shiny
۰۴ اسفند ۱۰:۴۷

ملسی که هستی ددی 🥺❤

نه برای این وب🙂

نه برای اینکه حرفامو خوندی🙂

فقط برای اینکه به خیلیا؛ از جمله من کمک میکنی🙂❤

هر کاری برای جبرانشون میکنم🫂❤

RM. kiute.ARMY

وظیفه است دارلینگ*^*
:) عزیزدلی قشنگم...
خجالتم ندهT^T همین ک دعای خیرتون پشت سرم باشه خیلیه:")
خندیدنت جبران همه چیزه سان شاین
Hope Shiny
۰۴ اسفند ۱۰:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ویییییی فیلمه خیلی خوفه (انقد ازین نوع تایپ بدم میاد کرموئم فقط)😂😁

اووو پس از نظر اوتی‌سون و این چیزا مث همیم ^-^🫂❤

هوبی هوبی هوبییییی 😎❤😁

(خُلیدم 😂) 

ددی گریه برا چی؟ 

گریه باید برای فیلم غم انگیز باشه🥺💔

ولی قبول دارم سریع اشکولم دل میاد😁

تازه گلیه‌م بخاطر لایو نبود 🙂

اونروز تحت فشار از همه جهت (مدیونی فک کنی همه چیزو میگم) بودم 😂😂😂

کلا پاچیدم😐💔

ولی بعدش حالم بهتر شد😁

اشکول اشکوله اشکول😭🥲😂😂😂

بعد مامانم گفت ببین غرغرات بخاطر **** ********* بود (بی زحمت این جمله رو بسانسور) 💔😂

یه امتحان دیگه دارم خوب شد میام دوباره جشن بگیرم😁👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻❤😂

«خیلی برای چیزای کوچیکی مثل این خوشحال میشم 😃» 

ملسی ددی گوگولم 😊🥰❤

 

RM. kiute.ARMY

اهان عجب😂
درسته:">
اشک است دیگر😂
اوه پس یه بهونه برای گریه لازم بود😂
خوبه بالاخره گریه هم لازمه:">
ایگووو😂😂😂
کیوتی*^*
Hope Shiny
۰۳ اسفند ۱۱:۵۴

وایییییی ددی امتحانمو درست جواب دادم(با یه غلط)  بعد کلا همه امتحان تستیایی که من میدم ۳ دقیقه ای تموم میشن 

اینبار معلمم گفت:

"😁 واقعا 

بزار ۵ دقیقه بگذره 👏🏻👍🏻" 

 

منم جیغغغغغغغغ مردم از ذوق 😁😂❤🫂

RM. kiute.ARMY

تثقانبغاثمقعشم
هوبییییییییی منی دیگهههههههه سان شاینمT^T
Hope Shiny
۰۳ اسفند ۱۰:۴۹

هیییی 

ددی قشنگم 

فدات بشم 

چقدر حرفات خوب و بدرد بخوره و آدمو سر حال میاره 

ذوق میکنم جواب میدی،بعد جواباتم کامل 

یادت اومد نعناع رو به منم فیکشنشو بده

ددیییییییییی دلم میخواد گریه کنم 

دل تنگی بهم فشار اورد

یه حس عجیبی به فیکشن خوندن دارم

راستی اون فیلمرو "All of us are dead" رو دیدی؟ 

من قسمت ۷،۸‌ام

اگه ندیدی ببین زامبی هاش فقط 😂😂😂

جدیدا (از اون موقع ای که استفادش کردم) از این ایموجی 🫂 خوشم میاد

هییییی، هی میام وراجی میکنم میرم 

تولد جیهوپ 

گریه کردم به لایو نرسیدم 

جیهوپ بایسم بود 

ددی بایست نامیه؟ 

میدونم طوری اعضارو دوست داری که مثل اوتی سون هایی، ولی نامجونو میدوستی؟ 

منم اوتی سونم، ولی سپ رو یذره بیشتر میدوستم

توجهم رو مکنه لاینه و هی قربون نامجین میرم 

وای ددی 

سر کلاسم (آنلاین) ولی نمخوام برم 

میخوام بازم وراجی کنم 

بغلم کنی بیای کمرمو بسابی تو حموم 😂💔

بوس رو پس کلت 

من میرم تا کامنت بعدی

 

تا درودی دیگر درووووود (از عمد اشتب نوشتم😁) 

 

❤😂🫂

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عروسک من:">
چشمT^T
نه گریه نکنننننننننن:"(
اره میفهمم😂😂
اره ی چند قسمت دیدم😂
وب خودته لاو!
ایگو میفهمم:"( منم اکثرا لایو های نام رو نمیرسم😂
بله*^*
و دقیقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:) بالاخره یکی درکم کرد😂
عاح مکنه لاینمون طلاستT^T
تو جون بخواه تا فردا صبح کیسه میکشم برات😂😂😂

تا بدرودی دیگر بدرود😂
park Kaede
۰۳ اسفند ۱۰:۳۳

RM. kiute.ARMY

 

اوه نو دارلینگ من خیلی کرمو ام😂

* بوسیدن جای بغض

 

من را عفو بفرما بانو:")

اها اها پس بگو بخوری شدی😂

/////////////

پاسخ میدهم!

 

اصن کرم ادا تو در میاره😂

عر....اشک ریختن*...فکت خوندی داداشم نه؟ که اگه جای بغضو ببوسی درست میشه؟ಥ‿ಥ😂

عفو فرمایدنت*

اصن یه چیز دیگر گشتم ای مادرررر😂

RM. kiute.ARMY

اره باو پس چی؟😂
ارهT^T

تو را دگر توان زندگانی نیست؟😂
FATMA .
۰۳ اسفند ۱۰:۰۰

فعلا گذاشتمش ذخیره یهو دست و بالم خالی نشه😂

ولی فاککک ددی چه تیزرش فاکههههه عر

ماشالله تو تیزر چقدر سینه های دختراش خوب بودن 🤣

جونگکوک هم هست داخل فیک اصلن فازم دوباره رفت ویکوک کوکوی هیی😁

باید رو اخلاق و شعورم کار کنم  دختر پسری هم یکمم شده بخونم 😩

هیییی 

RM. kiute.ARMY

اهان ذخیره برای روز مبادا😂
خیلی:">
هلوووووووو😂😂
شت😂
یکم سخته بعد از اون همه بی ال خوندم اما خوب نشد نداره:"> اقتدا کن به نویسنده ی حاضر
park Kaede
۰۲ اسفند ۱۷:۲۰

نچ😂

 

نوش جونت فدات شم اما اوردوز نکنی یه وقت خانواده ات ببندن مارو به نفرین😂

 

هیق:">

//////////

پاسخ میدهم!

لنتی لاقل به روم نیار اولی نیییییییییی اههههههه

وی بغض گلویش را فش میدهد*

به کامنتا نگات کردم انقدر خوشحال شدم خالیه سریع کامنت دادم و تو ای مادر اینچنین میگویی در سیمای من؟:")

شرمنده سر کلاس فارسی یه غلطی خوردم شعر عمر خیامو خوندم دیگه همه جا دارم با ادبیات تاریخ قدیم میحرفم😂🤝

RM. kiute.ARMY

اوه نو دارلینگ من خیلی کرمو ام😂
* بوسیدن جای بغض

من را عفو بفرما بانو:")
اها اها پس بگو بخوری شدی😂
Hope Shiny
۰۲ اسفند ۱۳:۴۰

یچیز دیگه: 

«خوبه چپتر های چاکهو رو میخوندم 😂💔» 

RM. kiute.ARMY

اونو ادم اصن نمیشه ازش گذشت:">
Hope Shiny
۰۲ اسفند ۱۳:۳۹

قرار بود تا عید چیزی نخونم ولی تیزرش نمیزاره 

گفتم پلاسم نبودم نه حوصلم میکشید نه وقت داشتم (کی‌درام، درس کم، کلا خرت و پرت) 

نبودم که حس شد خیلی زیاد مصخوصا بلای خودم 😎😂

ولی ددی جونم 

دلم برات تنگ شده بود

و اینکه یبار بهم گفتی  "نون و آب نمیشه برات اینااا"  تصمیم گرفتم یه مدت نخونم و موفقیت آمیز بود

دزیره هم که کلا منو کشت 

هنوز رمزشو یادمه

فک کنم زیاد زر زدم 

ول..... 

نمخوام دست بردارم 

قراره آخر هفته بریم سفر منم کلی فیکشن برای خوندن اماده کنم

وایییی قلبم

چقده دلم برات تنگ شده بود 

در مورد یکی از کامنتا که جدید بودو خودشو معرفی کرده بود گفت ۷۹۰ و خورده ای ص زیاده 

برو دزیره رو بخون آبجی

خلاصه که دلم برای دزیره تنگید وحشتناک

ددی برو توی یوتیوب سرچ کن "end_ak" برو توی پروفش و قسمت ویدیو ها نوشته "کدوم پر احساس تر بود نعناع، یا اوژنی؟" 

من کلی باش عر زدم

فقد نمدونم نعناع مال کدوم فیکه 

چقد ور زدم 

راستی بالا سلام نکردم: 

 

سلام😁❤🫂

 

RM. kiute.ARMY

تیزرش دقیقا:")
اومو میفهممT^T
جووووووووووون😂
فدای دلت بشم:")))
پس خداروشکر ک برات سود داشته:">
دزیره...همه خاطره ها دارن با مارسی:")

اها اند عاکT^T  وای شت چرا نعناع یادم نیس:/

سلام😂
مریم
۰۲ اسفند ۱۲:۱۴

سلام برای اونایی که پی دی اف هر چی رمز میزنن بالا نمیاد باید بگم که باید رمز رو کپی نکنین و 

حروف رو بدون فاصله بنویسید 

تا پی دی اف براتون بالا بیاد

RM. kiute.ARMY

درسته*^*
anita
۰۲ اسفند ۱۰:۵۷

ددی همش ته رو میبینم احساس میکنم داره لبشو میکنه 😂

RM. kiute.ARMY

این بچه با لب مشکل داره انگار😂
Gaul Jk❤
۰۲ اسفند ۰۹:۴۷

برای کسانیکه مشکل دارن بگم منم مشکل داشتم با یه برنامه دیگه وارد شدم 

بعضی وقتا هم هست بعضی از رمزا خیلی بلنده و به بعضی برنامه ها نمیخوره🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

اوه خدا خیرت بده الهی0_0
کانر (همون تانیام)
۰۲ اسفند ۰۹:۲۹

همه استریت خونا فک کنم الان دارن بندری میرن "خنده

اونم با ژانر ورزشی اوف اصن

مدیرمون این نظراتو ببینه سکته میزنه :">

ولی یه فیک ترجمه ای دیگه هم داریم که قشنگ قلب و روح رو باهم به فاک میده لامصب :">>>>

RM. kiute.ARMY

اره بابا پارتی پارتی یههه😂
فدای مدیرتون:">
عررررررررررررررT^T
Gaul Jk❤
۰۲ اسفند ۰۱:۱۰

بعد از قرن هاااا

دختر پسری😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااا😂😂
Jim Jim
۰۱ اسفند ۲۲:۳۷

اهان

راستی

پوستر هم معععععرکسسسستتتتتتتت

خیلی جذبم کرد:)

RM. kiute.ARMY

پوستر ک عشقه:")
Jim Jim
۰۱ اسفند ۲۲:۳۶

واااااییییییییی خدا اجرت بدههههههههههههه مترجمممممممممممم

تو فرشته اییییییییییییییی

یه تیکه از بهشتیییییییییییی

نمییییدونی تو همین چندین صفحه چقدرررررررر حال داددددددد

انقد منتظر فیک دختر پسری با اون ژانرایی که دلم میخواست بودم که وقتی اینو دیدم پروااازززز کردم:)

خیلی چسسسبیدددددد

خسته نباشییییییییی

دست و پنجولت طلاااااااااااااااا

بازم از این کارا بکن و مارو خوشحال کن:)

حمایتت میکنیم؛)

بوس به روی همتونننننن

RM. kiute.ARMY

بوسسسسسسسسسس متقابلللللللل اونی جونمممممT^T
ریدر سخت پسند😎
۰۱ اسفند ۱۹:۰۱

جووووون

RM. kiute.ARMY

یححححححح
حانیه
۰۱ اسفند ۱۴:۴۴

خسته نباشی 

هرچی رمز رو میزنم نمیاره فقط میگه اشتباه؟؟چیکار کنم

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم سلامت باشی*^*
رمز درسته سه بار امتحان کردم لاو
یک آدم
۰۱ اسفند ۱۴:۰۱

سلاااااااااام

من دخترم اول از همه بگم :)

اینکه اولین بارمه دارم کامنت میزارم :)

خب بریم تو فاز شوخی دوست ندارم اولین کامنتم خشک باشه 😂😂😂

خب بنده یک دختر هشتمی هستم که سعی میکنم دختر خوبی باشم 4 سال میشه که آرمی هستم و کلا کیپاپر و کیدرامر :) بعد دیگه توانایی خوندن و رقصیدن ، پیانو زدن رو دارم و اینکه راحت میتونم زبان های مختلف یاد بگیرم :) البته تعریف از خود نباشه 😅❤

و اینکه من واقعا باید 792 صفحه بخونم :) هققققققققققق ای زندگییییی زیادههههه گرچه که سابقه دارم یه 200 صفحه ای رو تو 60 دقیقه تموم کردم ولی ... و همچنان هقققققققققققق 😂😂😂😂 اوکی سارانگه تا بعد :)

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم خوش اومدی*^*
منم دخترم😂
واو به به چ با کمالات*^*

بوراهههههههه:">
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۰۱ اسفند ۱۳:۴۲

فاک پوسترشو...

اسمشو...

ژانراشو...

لعنتیا من دخترپسری نمیخونم ولی انقد خفن کار میکنین آدم دلش میخواد بخونه 🥲

بعد از این قضیه تست گیری و اینام دیگه نگرانی اینکه قلم سم باشه ندارم خداروشکر 🤲🏻

این میزارم تو لیست به وقتش میخونم 🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

همه چیز تمومه:">
تهیونگ بوکسور خیلی فاخه:")))

درسته سایت خیلی اورجینال و پرفکت میشه*^*
park Kaede
۰۱ اسفند ۱۳:۰۶

اولین کامنت😐✊

سر کلاس اومدم یه سری بزنم به اینجا از بی حوصلگی چشمم موند رو این گرفتم یه نفسه خوندمش😂

ناموسا خیلی گاد بود. تهیونگ در واقعیت مظلومــــــــــــــه بچمو نیگا چیکار کرده این زمین تا اسمون فرق کرد هلو به لولوಠ‿ಠ✨

RM. kiute.ARMY

نچ😂

نوش جونت فدات شم اما اوردوز نکنی یه وقت خانواده ات ببندن مارو به نفرین😂

هیق:">
Kang ros
۰۱ اسفند ۱۲:۲۴

استریت:>؟؟؟

من نمیکشم بای این لایفففف

RM. kiute.ARMY

من نیز دگر توان کردن این زندگانی را ندارم:">
مریم
۰۱ اسفند ۱۲:۱۸

آخه جوووووووووون     باورم نمیشه خدتچدتوامتانارولماناخملحغعکاماول

هق هق هق (وی اشک در چشمانش جمع شد)  مممممممنون از همگی

RM. kiute.ARMY

ناکقهبتک3صه4قتبکصهثقم
خواهشیات لاوم*^*
butterfly
۰۱ اسفند ۱۱:۱۶

فرستتتتتتتتتتتتتتتت  پیش به سوی دانلود و خوندن  :0

RM. kiute.ARMY

حملهههههه کنیدددددددددد!!
کانر(همون تانیام)
۰۱ اسفند ۱۱:۰۷

کی دیسلایک زده؟ 🤌🏻

RM. kiute.ARMY

هعی😂
Meka Yoni
۰۱ اسفند ۱۰:۰۳

فرست

با اولین لایک

 

 

عرررردیییی 

خیلی وقت بود تو سایت بمب ترکیده بود 

 

وایییی چقدر من خوشحالمممم دارممم

RM. kiute.ARMY

ای جان دلممممممممممممT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان