BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Lonely Omega

7_qz05.jpg

✥FULL✥

  

نویسنده Kim Riyan
کاپل ویمین
ژانر امگاورس . خوناشامی . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 107

    

برشی از داستان:

تهیونگ: انتخاب کن ....

مثل یه پسر خوب باهام همکاری میکنی یا اینکه

دوست داری قطره قطره ی اون خونِ خوشمزتو بمکم و جنازتو بندازم جلوی لاشخورا ؟!

   

🩸💕🐺DOWNLOAD🐺💕🩸

  

805_vpfe.png

۲۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
F.F
۱۹ اسفند ۲۲:۲۹

میشه بگید باید چه جوری دانلود کنم نمیتونم دانلود کنم 

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدلم*^*

m like mozhi
۰۲ تیر ۲۱:۲۹

ایده قشنگی بود رایان،اسمت هم خیلی زیباست تا به حال به گوشم نخورده بود *-*
و قلمت هم خیلی خوب بود،با این حال کلی جا داره که قلمت رو بهتر کنی
مثلا لازم نبود همون اول فیک بیوگرافی از شخصیت داستان در قالب اینکه اون شخصیت به فکر فرو رفته بدی،یا مثلا نیاز نبود همون اول مشخص بشه آلیس نقشه خاصی داشته و...یکمقدار هم دیالوگ ها سطحی بود به عنوان مثال چیزی که الان یادمه،معرفی تهیونگ و دعوت جیمین به خونش بود میتونست این بخش یکم رمزالود تر باشه و خیلی سناریو باحالتری بشه توضیحات فضا خیلی زیادی از حد بود با چند جمله کوتاه هم میشد منظور رو رسوند و یکم خوندن این بخشا خسته کننده میشد :((
اینها صرفا نظرات من هست و فقط برای بهتر شدن قلمت گفتم،امیدوارم بد برداشت نکنی 3>
موفق باشی،خیلی دوست دارم کارهای بیشتری ازت بخونم،واقعا پتانسیل نویسنده شدن رو داری :>>>
کلی بوس بهت

راستی،پیامت رو هم خوندم...
از اون موقع نزدیک دوسالی میگذره
ولی خواستم بهت خسته نباشید بگم که دووم اوردی و با همشون جنگیدی یکم برای خودت زمان بزار و به خودت برس بقیه رو بیخیال
امیدوارم الان شرایط بهتری رو داشته باشی،نا امید نشو...وجودت که اینجا الکی نیست قشنگم :>

ددی جان به شما هم خسته نباشید میگم و کلی بوس

 

RM. kiute.ARMY

بله بلهT^T مرسیی کامنتتتت سازنده!!!
این فیک اولش بود و گمون کنم بابت همون بوده این نکاتT^T

قربون جودت نفسسس:")) سلامت باشیی و موچچچچچچ!!
Teamrym
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۱۱

سلام من نمیتونم فیک آلفا رو پیدا کنم ممکنه لینکش رو برام بذاری؟! میسی🙏🏻💛

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرکم*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/780

بفرما قشنگممممممT^T
sejuuu
۲۶ فروردين ۲۲:۴۹

سلاممممم

شخص جدیدی توی وب میباشمممم

هعییی نمدونم چی بگم

خدافز:////

VK 🐻🐰

بههه بههه خوش اومدی زیبا (✷‿✷) 

۲۱ بهمن ۲۲:۰۹

یااااا

چرا برام باز نمیشع

RM. kiute.ARMY

بخدا لینکش درسته هاT^T
Min Min
۳۰ مرداد ۲۳:۰۰

خدایااااا من کاپلو درست نخونده بودم فکر کرد یونمینه جرررر بعد همش میگفتم ته برو اونور بزار یونگی بیاد

RM. kiute.ARMY

از همینجا خسته نباشید بهت میگم خدا قوت😂
هیفا غفاری
۲۷ تیر ۱۷:۱۰

چلااااااا اخه چلاااااا نمیتونم دانلود کنم میسه بگیییییی ممنون 

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم*^*
ی چدوفته نمد گوگل ها چشون شده باید خودت دستی گزینه ی اجازه رو بزنی تا دانلود کنی
♧Kim riyan♧
۲۶ خرداد ۱۷:۰۰

ددی خوشحالم ک حداقل تو رو دارم و بعضی از دردام ک رو قلبم سنگینی میکنه رو میتونم بهت بگم ... :)

خیلی ممنون که همیشه با حرفات بهم امید میدی و بهم میفهمونی که زندگی هنوز ادامه داره ، ممنون که باعث میشی خودمو دوس داشته باشم ♡

RM. kiute.ARMY

عزیزدلم وظیفمه:)
حیف فرشته هایی مثل تو نیست؟ تو لایق بهتر از این هایی قشنگمT^T
♧Kim riyan♧
۲۵ خرداد ۰۰:۱۳

سلام ددی ...

خوبی؟!

من ک خوب نیستم هعی

دوباره اومدم برم رو مخت ... ولی واقعا معذرت میخوام که اینا رو برای تو میگم اخه کس دیگه ای رو ندارم ک بهش بگم و فقط میتونم اینجا خودمو خالی کنم ...

ددی من خیلی بدبختم ... خیلییییی

قلبم شکسته 

بهترین دوستم ... کسی که خیلی دوسش دارم ولی چون بدبختم و به دلایلی نمیتونم ببینمش ، تنها کسی که داشتم و به حرفام گوش میداد ، بهم ابراز علاقه میکرد و خیلی دوسم داشت ، بهترین دوستش بودم و بهم میگفت جوجه ... همیشه توی مجازی باهام صحبت میکرد ک احساس تنهایی نکنم ...

دقیقا بعدی از کلی بدبختی کشیدن و درد و بیمارستان و ... همین فرد اومده میگه خسته شدم از مجازی دیگه ن تو پیام بده ن من ...

ددی قلبم درد میکنه ...

بهم هزار تا قول داده بود که مثل بقیه تنهام نزاره و قرار بود کلی کارا با هم انجام بدیم ....

حداقل میزاشت زخم و دردای قبلیم خوب بشه بعد بیاد قلبمو بشکنه ... 

ددی چیکار کنم ؟ به غیر از اینا اگه مامانت بگه برو بمیر چیکار میکنی ؟ اگه داداشت بگه من خواهری مثل تو ندارم چیکار میکنی ؟ 

من فقط خیلی تنهام ...

نظرت درباره خودکشی چیه ؟

هم خودم راحت میشم هم اینا ...

RM. kiute.ARMY

سلام رایان من*^*

نگو عشق من:)
بزار هرکی هرچی میخواد بگه...
تو جز خودت کسی رو نداری...تا اینجا هم اومدی آسون نبوده...سختی کشیدی!
نزار کسی حقت رو بگیره نفسم.
خسته ای؟ میفهمم:)
منم خسته ام..چه بسا تو خسته تری!
ولی بیا استراحت کنیم...گور بابای دنیا...گور بابای همه! فقط عشق خودتی! آزادی خودتی! هرچی صفت خوب تو دنیا خودتی!
sguadt
۱۹ خرداد ۲۰:۰۹

میبینی من چه بدشانسم هی :((((((((

بازم دستت درد نکنه عزیزم که کمکم کردی ^-^

RM. kiute.ARMY

فدات بشمT^T
sguadt
۱۷ خرداد ۱۱:۵۴

بازم ببخشید ولی چرا دانلود نمیکنه:((((((((((((((((((((((((((((((

 

مشکلی برای لینکش پیش اومده؟!)

RM. kiute.ARMY

من الان لینک رو چک کردم لاوم مشکلی نداشتT^T
sguadt
۱۶ خرداد ۲۲:۱۴

سلام خوبی؟! ببخشید دوباره پیام میدم واقعا واقعا ببشید :(((((

 

یادته به من فیک دزیره و اوژنی رو فرستادی الان متاسفانه به دلیل خرابی لبتابم از ترس بابام پاکش کردم و نیست اگه میشه دوباره بفرستش ممنونم ازت یعنی کلی از طرف من بوس میگیری ماچت میتونم ^-^

 

بازم اگه زحمت نمیشه ، مرسی لاوی :))))))))))))

RM. kiute.ARMY

سلام جیگرم*^* کنچانا باو وب خودته بیبیT^T

حله چشاته دلبرم اشکال ندارهT^T

blueberrrrby
۱۵ خرداد ۱۶:۰۹

عرررررررررررررررررر چ کراشه این ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی😂

عاشق این ژانر شدم ینی خییییلی عجقه😂😂

 

چ میککککککککککنههههه این بلوبرییییییییی😂😂

 

فک نمکنم از ددی و نویسنده هایی از جمله ایتو و شادی شی و همه ی نویسنده های سایت بهتر هیچ جای دنیا پیدا کرد

 

کلا آبی برای همتون ی بوس کله گنده میفرسته😃😃😃😃🍇🍇

RM. kiute.ARMY

قابل نداره😂

قربونت عزیزدل منT^T ممنونمممممممم!!

اوموووو مرسی اسمورف کوچولو😂
sguadt
۱۲ خرداد ۱۸:۱۳
دکورتون خیلی خیلی خیلی خیلی که نمیتونم بگم بی نهایت قشنگه افلین به سلیقت:)))))))))))))))))))))
بوس بهت*-*

RM. kiute.ARMY

قربون چشمات دلبر من ممنونممممممم*-*
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۳ خرداد ۱۴:۳۸

خب خب

امگاورس میبینم🤣

دد بگو یا استوخدوس اعظم سد اند نباشه،هست؟

RM. kiute.ARMY

زیارت قبول😂
قسم به امازاده گوگوریو که نیست
♧Kim riyan♧
۱۹ ارديبهشت ۰۱:۵۱

سالااااااام ... من آمده ام وای وای من آمده ام 😂

خوبیییی ددی ؟

برقراری ؟😂

ددی دهنم سرویسه 😐 من اگه ۱۰ درصدم نمخواستم برم تجربی الان گوز شد رفت هوا 😂😑 مامان و بابام بزور میخوان بفرستنم برا تجربی 🙂 میخوام منصرفشون کنم میگم بابا پول میخواد پول پول 😂 ولی گول نمیخوره میگه من پول دارم و میدم به تو چه تو فقط تجربیتو بخون یه دکتری چیزی شو 😂

خلاصه که قراره برم تجربی و فعلا تا تابستون نمی تاوانم فعالیتی داشته باشم توی این سایت مقدس 🙂💔

ولی یه فن فیکشن دارم مینویسم همزمان با درس خوندنم ... اون اگه زیاد بشه دوفصلش میکنم و میفرستم برات ددی ژونم 🙂💜 

با تچکرات ویژه 😀

لاو یو ددی 🤗

RM. kiute.ARMY

عشق فریاااااااااااااد کندددددددددد😂 خوش برگشتی مادر
ممنونم😂
به مولا که تو تجربی واس منم نریده بودن اما بزور بردنم😂 تهش هم افسردگی نصیبم شد نه رشته پزشکی😂
فدای تو بشم که:")
لاو یو مور*^*
♧Kim riyan♧
۱۳ ارديبهشت ۱۹:۳۱

های ددی ...

خوبی ؟!

ددی بعد از یک ماه اومدمممم 😂 منو که فراموش نکردی هوم ؟!

چشمممم قول میدم حتی اگه تجربی هم برم امیدمو از دست ندم 💜 خیلی ممنون ددی که درکم میکنی 🙂

فعلا احتمالش پنجاه درصده ولی من دارم درسمو میخونم و تلاشمو براش میکنم 😂🖐

اصلا وقت سر خاروندن ندارم چون از اول سال هیچی نخوندم و الان همش رو هم جمع شده 😑

هییییی خلاصه که لاو یو ددی😘

بابای 🖐🖐

RM. kiute.ARMY

واییییییییییییی خوش برگشتیییییییییییییی!!!
خوبمممممممم:")))))
نه نکردممممممممممممممممممT^T
فدات بشم منT^T
تو میتونی دونت ووریT^T
اخ ک میفهمم😂
لاو یو مور*0*
همو بدبخ قربون ددی بشه
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۲۷

این فیک عالی بود ولی چراااااا چراااااا

 

کجا رفتتتتتتتتتت 

فیک تهجین،ناممین، سپ کووووو

بجا اینکه فصل سه آپ بشه همشو محو کردیییییین

وااایییی دارم میمیرممممم

RM. kiute.ARMY

برش داشتم تا فصل سدوم بیاد:">
Kim mahsa
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۴۹

عررررررر عالیییی بوددددد

 

RM. kiute.ARMY

بسی بسی:">
♧Kim riyan♧
۲۴ فروردين ۱۲:۱۱

های ددی ...

خوبی؟!

ددی از قبل از عید تصمیم گرفتم که رشته تجربی بردارم ... البته هنوز قطعی نشده ولی دارم براش مثل چی درس میخونم و اصلا وقت ندارم ، همونطور که خودتم میدونی توی سایت کم پیدا شدم و خیلی کم میام گشت زنی 😂💔

و حالا موضوع اصلی ...

بخاطر همین موضوع شاید نتونم ورژنای دیگه لونلی امگا رو بنویسم .... 

واقعا شرمنده خیلییییی خیلیییییی شرمندم بخدا اصلا تصمیم اینو نداشتم که تجربی بردارم ولی یه دفعه ای یه چیز مثل خوره افتاد به جونم و تصمیم بر این شد که تجربی بردارم ... از ریدرا هم خیلی معذرت میخوام چون قرار شده بود چند روز بعد از آپ شدن لونلی امگا ورژنای مختلفش بیاد ولی خودتم رشته ات تجربیه پس میدونی که چقدر سختمه و وقت سرخاروندنم ندارم ... 😢😭

امیدوارم که منو ببخشین :"(

سعی میکنم با فیک و وانشاتای جدید جبران کنم ...

سووووو ددی درکم میکنی دیگه مگه نه ؟ 😂 اصلا چرا من تصمیم گرفتم برم تجربی 😑 نمیدونم ولی یه دفعه ای بهش علاقه مند شدم و اره خلاصه دیگه اینجوریاس 😐😅

لاو یو ددی :">

برام آرزوی موفقیت کنید 😢

دیگه بابای 💜😳

RM. kiute.ARMY

های عزیزدل منT^T
عالی ام!!!

درسته😂
کنچانا دلبرم مهم خودتی فدات شمT^T
این چ حرفیه قشنگم؟ حرف آیندته ها:| فیک فقط صرفا سرگرمیه خودت رو درگیرش نکنT^T

فقط بهم قول بده حتی رفتی تجربی امیدت رو از دست ندی باشه؟*^*
لاو یو مورT^T
Te Te
۱۳ فروردين ۰۰:۳۲

Hi 

فصل دو هم داره؟

 

 

RM. kiute.ARMY

نه دلبرم:">
تنتا
۰۹ فروردين ۰۰:۵۳

اپم

RM. kiute.ARMY

بغله
Soyun
۰۸ فروردين ۱۷:۱۱

ددی مونی مامیییی

یادتونههههه منووو وای من خیلی وقته نیومدم 

وای همونیه که می‌خوام...؟؟؟

اومگاورس..؟ ویکوک..؟واییی 

ددی ددیییییی ددیییییییی 

کاپ زدمممم واییی ددی کاپپپپ زدم البته خیلی وقته 

میشه یه کاری کنی پی ام هامو نبینن....؟؟؟؟

تو پست اخر باهات درد دل میکنم نه اینجا نه اونجا نبینن کامنتمو

RM. kiute.ARMY

سویونممممممممم:">
ویمینه:">

اومو مبارکهههههههههه*0*
اره حله
خخ
۰۱ فروردين ۱۲:۳۷

تو اون پسته گفتید نظرات می‌بندید نظرات بازه که😬

RM. kiute.ARMY

الان میبندم که دیگه شما ناراحت نباشین😂
fatish
۲۹ اسفند ۲۳:۳۶

هوراااااااا عیدی ماهم رسید 

دمتون گرم یوربووون

ددی نوکرمممممم

مونی چاکرمممممم

ریان شی خاک پای خودت و قلمت داوشممممممی بیمولاااا

عاشقتونم به خدا😭😭😭😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نوکریم دربست جیگر سالت پر برکتT^T
kim so min
۲۹ اسفند ۱۶:۵۶

ریان شییییی قلمت خیلی خوب شدهههه بملا طرفدارتم :")

لاب یوووو اند خسته نباشییییی :)♡

عید همتون مبارک باشهههه:)♡

RM. kiute.ARMY

آره بچه ام پیشرفت کرده:">

همچنین عسل طلا:">
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۹ اسفند ۱۲:۲۴

من میخوام با پوسترش ازدواج کنم")

لامذهب خیلی کراشه

RM. kiute.ARMY

فقط فعلا تعطیله محضر:"> انشا الله بعد از عید
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۹ اسفند ۱۲:۱۱

اوکی اوکی من خوبم من واقعا خوبم

فقط ددیـــی

میدونی خونه ی نویسنده ی ارزشمند 

این مینی فن فیکشن مقدس کجاست؟؟

میخوام بخاطر همچین مینی فن فیکشنی که نوشته  به نحو خاضی ازش تشکر کنم:">

ویییییییمییییییییینننننن

اونم خوناشامییییییییییی

اسمات هم دارههههههههههههه

اوکی بای من برم تچ تابوتم:≥

RM. kiute.ARMY

اخ اخ که حال خرابت را خریدارم:">
♧Kim riyan♧
۱۳ اسفند ۲۱:۲۹

سلام به روی ماهت ددی 😶

هووووف بعد از سه روز اومدم تو سایت 😑💔 توی این سه روز همه کار کردم به غیر از اینکه گوشی بگیرم دستم 🙂💔😂

اومدم اطلاع بدم کههههههه ... 😂😂

 

خب خب به احتمال ۹۹ درصد توی این هفته لونلی امگای ویرایش شده و فول شده و به علاوه پارت دو شده رو بفرستم براااات 😂🍌

و اینکه طبق درخواست دوتا از دوستای خودم و دختر یا پسری که اسمشو ( روح:/ ) گذاشته و توی کامنتا درخواست ورژنای دیگه کرده ...

اگه فولش مورد تایید باشه سعی میکنم که تا یک یا دو روز بعدش ورژنای مختلفش رو هم بفرستم برات .. 😶💛 

اره دیگه من کلا همیشه با خبرای خوب میام تو سایت 😂🍌

مرا دوست بدارید 😂😐🍌

برم اونور یه کامنت دیگه بدم قراره اونور جیغ بکشم گفتم اینجا دیگه زیادی میشه 😂

RM. kiute.ARMY

سلام متقابل بیبی*^*
خسته نباشی دلاور بازگشت ب وطن رو تبریک میگم😂

به به*0*
اوه😂
حله لاو
البته که میداریم😂
اهان بعله😂
یک روح در سایت🤝🏻
۱۳ اسفند ۰۶:۰۳

کراش جدیدم معرفی می کنم:⚡-⚡

وانشاتاییی ریااننننننشیییینیتیتیتقتقتا

*خر ذوق شده 

RM. kiute.ARMY

ایگویاااااااا کیوتT^T
suga:|
۱۲ اسفند ۰۰:۵۱

ددی

دیدی پسرا میخان یه برنامه جدید شروع کنن؟

نکنه جایگزین رانه؟

خیلیم جیگره وای

این دلتنگی ادامه پیدا نکنه درکل خوبه

حالا منم همه ی رانا رو نمیدیدما

فقط تابستونا همشو میدیدم

چقد خوب بود اون زمان

ولی گاهی خیلی دلم تنگ میشد میرفتم چند تا ران پشت هم میدیدم

RM. kiute.ARMY

هیچی جای ران رو نمیگیرهT^T
اما این دکو کیته نمد چی اما خیلی فضای جدید و خفنی داره لامصب:">
اما منو یاد برنامه های اموزشی کودکان میندازه😂
asal te
۱۱ اسفند ۰۰:۲۰

اهم اهم

خب خوندمش

قشنگ بود

نویسندگی رو ادامه بده

قلمت قشنگه ریان شی:)

 

 

 

از کاپلی که بدم میاد شات میخونم جالبه...فازم؟

RM. kiute.ARMY

آرمی ها ویژگیشون اینه که حتی از کاپلی ک خوششون نمیاد هم میخونن چون عاشق تک تک اعضانT^T
روح:/
۱۰ اسفند ۲۳:۲۶

عام......نویسنده جان می تونی ورژنای دیگه هم بنویسی؟💗:)

RM. kiute.ARMY

ای ژان:">
♧Kim riyan♧
۱۰ اسفند ۱۵:۳۶

آها ددی من همه اینارو انجام میدم به روی چشممممم  *^*

فقط چیزه اممممم ژانر کمدی رو بحذفم آیا ؟؟

یا بزارم بمونه ؟

و اگه مینی فیک بشه عیبی داره ؟؟؟

چون همونطور که گفتم بیشتر از ۵۰ صفحه میشه 🙂🍌

RM. kiute.ARMY

فداتم*^*
نمیدونم بیب دست خودته
بقیه اش رو بعد از اینکه کار هارو انجام دادی تصمیم میگیرم چطوره؟*^*
♧Kim riyan♧
۰۹ اسفند ۰۹:۵۳

اره ددی اگه اجازه داشته باشم میخوام هر دو شات رو یکی کنم ♡^♡

آیا میشه؟

یه خورده ام میخوام فونتمو ریز تر کنم که صفحه هاش کمتر بشه 😂😂

ددی دیگه فول میخوام بدمش @_@

البته اگه فولش کنم دیگه از حالت شات در میاد میشه مینی فیکشن چون صفحه هاش بیشتر از ۵۰ صفحه میشه 😂😶

اره خلاصه که نظرتو بهم بگو که چیکارش کنم و چی تغییر بدم و ....

کلا هرچی به نظرت بهتره بگو من همونو انجام میدم 😂😶

مووووووووز😂😂🙂🍌🍌

راستی بووووووووز بهت برا اون شلوار کردی که پات بود 😂😂😂

لاو یو 😂💗

دیگه از اینجا بای 🍌🙂

RM. kiute.ARMY

البته*^*
اینجوری میتونی شات اول هم ویرایش بزنی!
مثلا علائم نگارشی و نقطه های اخر بند ها رو بزار یا اگه جمله با هیجان نوشته شده بود علامت تعجب بزار

فدات برم من ک😂😂😂
لاو یو تو*^*
♧Kim riyan♧
۰۸ اسفند ۱۲:۴۱

سالامی دوباره 😶😂

 

Kim Kamelia

ممنون بابت نظر قشنگت ..... راهنمایی هاتو یادم میمونه ... امممم توی پارت دو سعی میکنم همه چیزو روشن کنم ؛ که چیشد و چطور شد و یا تهیونگ دقیقا کیه و چه کاره اس:">

اوهوم اره حدست درسته ... من آدم فانی هستم و یه جورایی بخاطر همین منبع آرامش دوستامم ... درسته من خودم غمای خیلی زیادی دارم ولی در کل همیشه آدم خوش خنده و خوش رو و فانی هستم که بقیه رو شاد میکنه ... 

 

 

هییییی ددی دیگه چخبر @_@

دوست دارم توی پارت دو گندای پارت اولمو جمع کنم 😐😶😂😂

هییییی این کمال گرایی پاچه شلوارمو گرفته ولم نمیکنه 😂🍌

RM. kiute.ARMY

سلامتی بیبی*^*
میخوای هردو شات رو یکیش کنی؟

Kim Kamelia
Gaul Jk❤
۰۷ اسفند ۱۸:۰۲

به عنوان اولین کارت دوسش داشتم 

و اگه بیشتر بنویسی به  مورور  زمان میتونی بهترم بنویسی 🙃🤌🏻

RM. kiute.ARMY

بعله بعله*^*
Yoonmin lover 13
۰۷ اسفند ۱۶:۳۰

حقیقتا چه تریسامایی توی سایت هست ؟ 😂

RM. kiute.ARMY

والا حضور ذهن ندارم😂
Yoonmin lover 13
۰۷ اسفند ۱۶:۲۶

ددییییییی .....

کجا جیمین تاپ ویمین توی سایت هست که من پیدا نکردمممم ؟ 🥺😐

لعنت ... تریسام نامهوپجین توی سایت وجود داشتهههه ؟ 

هق .... لینکشون رو بده تا من دق نکردم 🥺🤧

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/1181
بیا مادر😂
https://fazayihaa.blog.ir/post/430
اینم نامهوپجین😂
suga:|
۰۶ اسفند ۲۰:۲۹

ددی فیکشن ورس ویمین یا جیمین تاپ داری؟ کاپل اصلیش ویمین باشه

سپ ورس یا هوسوک تاپ چی؟

هنوزم تریسام سپوی و نامتهجین کسی نداده؟ هعییی اگه درس نداشتم خودم مینوشتم

RM. kiute.ARMY

اره جیمین تاپ دارم*^* سکرت آف کینگدام
هوسوک تاپ رو خاطرم نیست
نامهوپجین دارم😂
Kim Kamelia
۰۶ اسفند ۲۰:۱۲

و یک چیز دیگه...صاری...ی چیزی ک راجب شخصیتت متوجه شدم همین فان بودنس...بنابراین میتونم بگم اون قسمت ک جیمین با اون لنتی حرف میزد انگار خودت بودی...نمیدونم...ولی بهت میخوره ادمِ فانی باشی..(*-*)

RM. kiute.ARMY

ایگویاT^T
Kim Kamelia
۰۶ اسفند ۲۰:۰۹

های؟های...به عنوان اولین کارت نمیشد انتظار ی "واوووو..." رو داشت ولی خوب بود...نوشتن رو کنار نذارش چون استعدادش رو داری جاصت احتیاج به تخیل و زمان بیشتری داری...خیلییییی سریع پیش رفت...24 ساعت نشد ک با ته بدون هیچ ناراحتی ای از خیانت وارد رابطه شد...میدونی چی میگم؟...کلا با روندای تند مشکل دارم...ولی کاورت عالی بود...و...فونتت میتونست بهتر باشه...و همچنین فضای فایلت...انگار یهویی نوشتی و دادی...خیلی جا داشت و من حتی میتونم بهت پیشنهاد بدم ک فیکت رو یک بار دیگه بنویسی...چون ایده خوب بود...کلا بنظرم تایم بیشتری احتیاج داشت...اشکالش چیه اگه مثلا بیشتر از 200 صفحه شه؟!...و فقط تنها قسمتی ک باهاش نتونستم ارتباط برقرار کنم، کمدیش بود...کلا نمیدونم یا اشکال از منِ یا واقعا تو این فیک جای کمدی نبود...ولی احساس می کنم کمدی داستانت رو از حس در اورد...ینی انگار وسط فیک خوندن یکی صدات کنه و میدونی ک چقدر ادم از حس در میاد....ولی بازم هرکی ی جورِ قلمش دیگه...خلاصه اینکه دلسرد نشو و ادامه بده...:)

RM. kiute.ARMY

درسته*^*
Jeon Jimin
۰۶ اسفند ۱۳:۴۳

چقد قشنگ بود هققققق🥲🥲🥲

قلمت برای اولین بار عالی بود😘

میشه ادامش بدی؟؟؟ 

میشه تو ادامهه چیم نی‌نی داشته باشع بعد جکی و آلیسو ببینه و... ی سری چیز دیگه 🤣🤣🤣 

چیز ته تنها ومپایره؟؟ یا رئیس شونع یا دیگه نمی دونم چیه🤣🤣🤣🤣

 

RM. kiute.ARMY

کیووووووووت😂
♧Kim riyan♧
۰۶ اسفند ۱۲:۰۵

ددی سایتو زیر و رو کردم ولی یه فیک زامبی نیافتم پسسسس میخوام در آینده نه چندان دور بعد از چند تا وانشاتم که دارم مینویسمشون یه فیک بنویسم که از این زامبی مامبیا باشه 😂😂😶

از اونجایی که درس ندارم و حوصلم سر میره پناه بردم به نوشتن 😂🍌

 

kim so min جونم مرسی بابت راهنمایی هات حتما توی پارت دو همه رو براتون شفاف سازی میکنم که مثل تیشرت پاره اصغر ناقص و کج و کوله نمونه 🙂

و اینکه لاب یو متقابل 😶💗

RM. kiute.ARMY

یه زامبی داریم ها😂 فصل دوم دف پازل

kim so min
kim so min
۰۶ اسفند ۱۱:۲۶

هایی

ریان جون واسه اولین قلمت خیلی خوب بود لحظاتو خوب توصیف میکردی ول فک کنم ی چنتا چیزو اگه درستش کنی کارت محشر میشه :)

1. به نظر خودم اینجور داستانا نوشتنشون زیاد طول میکشه چون باید لحظه ای اونارو نوشت و تو فیکت یکم سریع کارا رو پیش بردی ...

مثلا ( به نظرم اینجوری یکم قشنگ تر میشد عزیزم ناراحت نشی ...:) قبل از اینه جیمین به بار بره رابطه دوست پسرشو با دوستش یکم نشون میدادی یا کاری میکردی ک جمینی شک کنه

2. جیمین امگای مطیع بود و وقتی دوست پسرش اون شکل بهش گفت الکل نخوره امگای مطیع طبق دستور اون کارو نمیکنه ( البته داستان خودته صو تو امگاورس هرجور دوست داشته باشی میتونی بنویسی :)

3. جیمین خیلی سریع با موضوعات  کنار اومد که بقیه بهش خیانت کردن و حتی به این که یکی که 24 ساعتم نشده دیده حاملش کرده یونو ؟

4. امممم ... عاها یکمم باید درمورد تهیونگ توضیح میدادی که زندگیش چجوریه و.... مثلا به نظر خودم خوناشاما نمیتونن رایحه اونارو متوجه بشن ولی تو داستان  تهیونگ مثل ترکیب خوناشام و گرگینه رفتار کرد ( که بازم میتونستی توضیحش بدی که واسه خواننده مبهم نباشه مثلا مادرش گرگینه بوده و پدرش خوناشام :)

از طرز فکرت خشم اومد داستان باحالی بود و جز اینکه یکم کارا رو سریع کردی قلمت خوب بود :)

فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ لاب یو :)♡

 

RM. kiute.ARMY

ممنون دال*^*
Jeon Jimin
۰۶ اسفند ۱۰:۵۵

چقد دلم برا ویمین تنگ شده بود هقققققققق🥲🥲

RM. kiute.ARMY

ویمین زندگیه:))))))))))))))))))
Edvard
۰۵ اسفند ۲۳:۳۴

هی رفیق عالی بود یعنی هرچی بگم کم گفتم تو بهترین نویسنده ای هستی که دیدم...

من خیلی کم وانشات میخونم تک و توک ولی بعد از مدت ها اومدم و اینو دیدم و خوندمش و خوشم اومد.

پارت دو هم بنویس چون بسیار منتظرشیم.

 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی*^*
♧Kim riyan♧
۰۵ اسفند ۱۰:۵۲

اول از همه سلام عرض میکنم خدمتتون😂

همونطور که دیگه میدونین اسمم ریانه و اینو دوستام حدود سه ساله که انتخاب کردن برام چون منبع آرامششون منم و ریان هم یعنی آرامش ولی درواقع اسم اصلیم یه چیز دیگه اس😅

خب برم سراغ جواب کامنت 😶

 

Real

 

خیلی خوشحال شدم که خوشت اومده :">

من خودمم کوکوی یا ویکوک شیپرم ولی دوست دارم از شیپای مختلف بنویسم دیگه بخاطر همین ویمین نوشتمش 😶

 

BTS tae

 

خیلی ممنون از نظر قشنگت 💗

اتفاقا خودمم به اینا فکر کردم ولی از اونجایی که یه وانشات بود به خلاصه ترین شکل ممکن نوشتمش بخاطر همینم دیگه اینجوری مثل شلوار پاره جعفر معتاد شد 😂😂😐

 

AnIs

 

اول از همه عرررررر انیسسسسسسسس کامنت گذاشتههه وای لهنت بزا یه اعتراف کنم که من عاشق قلمتم 🙂😂😂

خب بریم سر اصل مطلب 😂😶

اممم یه اعتراف دیگه :/ به خودمم حس تند خوندن دست میده وقتی میخونمش ولی مهم نیت انسانه 😂😐

( ریان ) درسته 🙂

بهله درست میفرمایین خیلی ممنان 🙂💗

 

اممممم خب الان نتیجه اخلاقی این شد که چون قرار بود وانشات باشه نه مینی فیکشن ؛ پس احساس کردم خیلی طولانی میشه بخاطر همین خیلی مختصر نوشتمش ولی طبق گفته های شما و نظر خودم و با اجازه ددی به احتمال ۹۹ درصد پارت دو داشته باشه (جررر انگار دارم سر سفره عقد جواب بله میدم 😂 ) توی پارت بعد شفاف سازی میکنم که چی شد و چطور شد و اینکه برای عشقشون که زود اعتراف کردن اگه بتونم جمع و جورش میکنم و اگرم نتونم که دیگه خر بیار و باقالی بار کن 😐😂

ممنون برای راهنمایی های قشنگتون 😶 همتونو دوست دارم😀💗

RM. kiute.ARMY

Real

BTS tae

AnIs

ریدر ها
♧Kim riyan♧
۰۵ اسفند ۱۰:۲۴

یا خودا ددی این کیه اومده میگه دوست دارم :/

خدایا زبانم قاطر است :/

ددی پشمام ریخت لهنتی 😂😂😂😂

هیییییی روزگار 🙂😂

این زندگی دیگه کردن نداره 😂😂😐

الان بیکار ترین آدم روی زمین منم پس برم تو کامنت بعدی جواب بعضی کامنتا رو بدم 😑😂🍌

موزززززز 🍌🙂

RM. kiute.ARMY

برووووووووووووو😂 یکی از عاشق پیشه هاته نامردددددد!!

موووووووووووز😂
نخودی که دلباخته ~_~
۰۴ اسفند ۲۳:۵۳

بیبی بعد از ماه ها بخاطر تو از سایلنت ریدری در اومدم و کامنت گذاشتم 😂

میدونم الان منو نمیشناسی تو به غیر از من برای کسای دیگه ای هم سناریو هاتو گفتی پس حدسش برات سخته ولی من که حضوری نمیتونم بهت بگم یعنی در واقع دل و جرعتشو ندارم پسسس الان میگم کههههه

دوست دارم :»

خیلییییی زیاد :»

RM. kiute.ARMY

هورااا طلسم جر خورد بالاخره😂
هق:")))
اصن اقا شیپتون کردم لامصبای نامرد کایوتT^T
نخودی که دلباخته ~_~
۰۴ اسفند ۲۳:۴۷

عزیزکم افرین که به حرفم گوش دادی :">

وقتی سناریو های توی ذهنتو برام تعریف میکردی و من بهت گیر میدادم که بنویسیشون ولی همونطور که آخر وانشاتت اعتراف کردی همش به منم میگفتی میترسم #_#

خوشگلم دیدی ترس نداشت :»

قلمت عالیه و استعدادشو داری :)))

پس ادامه بده وناامید نشو 💓

RM. kiute.ARMY

ایگووویااااا چ کیوت:")
*از میزان کیوتی کامنت ریق رحمت را سر کشید روحش شاد یادش گرامی باد*
نخودی که دلباخته ~_~
۰۴ اسفند ۲۳:۴۰

پریییییییی کوچولومممممم :">

به به ببین بیبیم چه کرده اصن کرکام ریخت @_@

گرد و خاک راه انداختی لهنتی 😂

خیلی عالی بود لاولی اصلا خیلی خوشم اومد :» به عنوان اولین قلمت عالی بود منتظر کارای بعدیت میمونم ^_^

 

RM. kiute.ARMY

اوف یعسسسسسسسسسسس😂😂😂
Real
۰۴ اسفند ۲۱:۲۰

سلااااااااااااااااااام😃😃😃

 

ببین یعنی حاااال کردماااااااااااااااااااااااااااا🤤😍😍😍😍

 

عاااااااااااااااالییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووود😍😍😍😍😘😘😘😘🧡🧡🧡🧡🧡🧡

 

هر چی بگم بازم کم گفتم🤩🤩

 

من به شخصه هر اسماتی به دلم نمیشینه مگه اینکه قشنگ و .....   باشه😅 حالا هرچی😂😂😂 اسماتت بد جور به دلم نشست😜😜😜

 

و به شخصه ویکوک یا کوکوی شیپرم🤗 ولی خدایی انقدر جذب تایتل و کاور وانشاتت شدم که یادم رفت همه چی😁😁😂😂😂

 

بعد خوندنش هم که .....  یا خداااااااااااااااااااااااااااا😍😍😍😍😍

 

تا الانی که اینهمه فیک خوندم ، این اولین فیکی بود که هم امگاورس بود هم ومپایر مود😃😃😃 و خیلی خوشم اووووووومد😍😍😍😍

 

آخر وانشاتت یه لحظه یاده یه وانشات از لینو و هان افتادم که امگاورس بود و حس کردم الانه که بیان تو کلبه و بهشون سلام کنن😂😂😂

 

فقط میشه یه افتر استوریم براش بنویسی🤔😉😃😃😃

 

پلییییییییییییییییییز🥺🥺🥺🥺🥺

 

خودت که میدونی برا چی میگم دیگه نه😂😂😂

 

من نینیشونو میخواااااااااااااااااااام 😍😍😍 یا افتر استوری یا پارت دو یا اصن هر چی ، فقط بنویسسس لفطااااااااااااااااااا🥺🥺🥺🥺

 

و در آخر هم خطاب به ادمین عزیز که میخوام عین بقیه، ولی برا اولین بار ددی صداش کنم آما نمیدونم خوشش بیاد یا نه؟🥺🥺🥺

 

😉Hey "RM. kiute.ARMY" I'm talking to you😉

 

ددی عااااااااااااااااااشقتم😍😍🧡🧡🧡 هم عاشق خودت و هم عاشق سایتتتتت😍😍😘😘😘🧡🧡🧡

RM. kiute.ARMY

اوه عزیزدلم باهام راحت باش*^*
های بیبی ولکام تو واندرلند*-*
منم عاشقتم کیونیییییییییییییییییییییییی~~~!!!
BTS tae
۰۴ اسفند ۲۰:۳۴

سلوم🙂♥️

خب نویسنده جون قلمت خوبه ولی کاش یکم بیشتر توضیح میدادی اینکه چیشد که دوس پسر و دوست جیمین بهش خیانت کردن و اینکه چجوری

و یکیم اینکه تهیونگ از کجا میدونست که به جیمین خیانت کردن

بنظر من اگه اینارو یکم بیشتر توضیح میدادی خیلی خوب میشد 

و یه نکته دیگه اینکه بنظرم خیییلییی زود به عشقشون اعتراف کردن😂😂میتونستن مثلا فعلا همو قبول کنن یا همینکه جیمین نرفت خودش یه نشونه بود برا اینکه یه حسایی امکان داره وجود داشته باشه ولی اعترافشون بنظرم زود بود

ولی بازم اینا نظر منن و حتما که خودت بهتر میتونی ایرادات رو رفع کنی موفق باشی♥️♥️🙂🙃

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

درسته هرچقدر افراد بیشتری کامنت بدن زمینه ی پیشرفت زیاد میشه*^* 
BTL
۰۴ اسفند ۱۶:۴۱

ریان شى،اول بگم که تبریک میگم بابت اینکه ترسو کنار گذاشتى و قلمت رو به اشتراک گذاشتى(حالا چه خوب باشه چه نباشه)

 

ایده ى وانشاتت جالب بود.اما خیلى سریع جمعش کردى و تموم شد.این میتونست حداقل یه مینى فیک بشه.

مثلا کیو تو زندگى واقعى دیدى که ینفر ب زور باهاش رابطه برقرار کنه،بعد فرداش هردوتاشون ب همدیگه بگن عاشقتم؟قرار نیست تو فیک همه چى مثل واقعیت جلو بره،منظور من اینه که باید یه اتفاقایى این وسط میفتاد بعد اینا عاشق هم میشدن.

درکل اوکى بود و مطمئنم بیشتر کار کنى خفن تر میشى😍👌🏼فایتینگ

RM. kiute.ARMY

درسته*^*
ادم هرچقدر بیشتر بنویسه و نظرات بیشتری بگیره پیشرفت میکنه*^*
fateme
۰۴ اسفند ۱۶:۱۴

زیبا

فرح بخش

دل انگیز

 

RM. kiute.ARMY


فدای شوما*^*
Vkook. Darya
۰۴ اسفند ۱۲:۴۷

ویمین کمه ولی وقتی یه ویمین میاد انقدر خفنه که پشمها رو دگرگون میکنه :"> 

*عررر زدن در درون 

 

RM. kiute.ARMY

دقیقااااااااااا:")
*اتاق زایمان
viminshiper
۰۴ اسفند ۱۲:۴۳

آآآآااااااا ویمینممممTT

RM. kiute.ARMY

اره:">
AnIs
۰۴ اسفند ۱۲:۳۱

سلوم کوچولو و نونایی که قراره جواب کامنتارو بدی الان ظهره پس ظهرتون به خیر با ادبم خودتونین 

خب من خوشم اومد فک کنم اولین بار بود همچین موضوعی میخوندم و خب خوشم اومد دیگه توی ماشین خوندمش و الان عین چی خوابم گرفته اینو بنویسم میخوابم 

برای اولین بارت خوب بود فقط نمیدونم چرا بعضی فیکا مثل فیک خودت یه حس تند خوندن به ادم میدن نمیدونم فقط من اینطوریم یا جدی نوشته اینطوریهرولی درکل خوب بودش و اینکه 

نعنتی از اسمت خیلی خوشم اومد فقط چیزه ریاناس یا ریان؟؟ 

برا اون یکی فیکم که بعد اون یکی اپش میکنم اسم دختر نیاز داشتم دراصل هم دختر هم پسر و تصویب شد اسمتو انتخاب کردم و از نعمت اسمت اسم پسرم پشتش اومد😂 

مرسی از مامان بابات برا انتخاب اسمت😂🤌 

خب خیلی زر شد فایتینگ هرچی بیشتر فیک بخونی و بنویسی متوجه اشکالاتت میشی و قلمت بهتر و بهترتر و بهترترتر میشه 

انیونگ

RM. kiute.ARMY

مرسی انیس جونم بابت کامنت لاولی*^*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۴ اسفند ۱۲:۲۴

فقط اهویی دارم خوشگله😐😂

کوچه علی چپ😐😂

سر اینا جر خوردم 

ولی قشنگ بود

فقط نمیشد وقتی بار بودن اینجا گودبای پارتی جعفره میذاشت؟🙂😂

RM. kiute.ARMY

دیگه خیلی سم میشد😂
Kang ros
۰۴ اسفند ۱۲:۲۳

نمیشد جکمین بومونه:(

هیق

RM. kiute.ARMY

خیلی بهم میومدن:">
♧Kim riyan♧
۰۴ اسفند ۱۱:۵۶

واییییی جییییییییغ من گلبم ضعیفه با من اینکارارو نکنید :">

ددی خواستم برم قاطی مرغا که کاور وانشات خودمو دیدم و قش کردم و اومدم خودم برا خودم کامنت بدم و قدردانی بوکنم😂🍌

متن قدردانی 😂🍌

ددی از اینکه راهنماییم کردی و اشکالاتمو بهم گفتی خیلی خیلی ممنونم 💗😢

از اینکه به سوالام جواب دادی ، از اینکه وقتتو برای خوندن وانشاتم گذاشتی ؛ بابت همه چیز تچکرات فراوان 😢💗

هییییی چه حس خوبی دارم خیلی خیلی حس خوبی دارم و همش به لطف شماست 😢💗

نمیدونم دیگه چطوری تشکر کنم 💗🙂

پایان متن قدردانی 😂🍌

 

ددییییی سارانگهیوووووو 😂💗

 

* زجه زدن و چنگ زدن به بالشت از ذوق فراوان :">

 

اره خلاصه که ددی من خودم وانشاتو حدود ۳۰ بار خوندمش اصلا یه وضعیه که نگو و نپرس 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

میکنیم:">
قربانت سالار😂😂😂

*شروع جواب*
بوز بهت وظیفه بود خوشچله😂😂
*پایان جواب*
مختصر و مفید😂😂😂

بوراااااااااااااااهههههههههههههههههههههه😂😂😂

بالشت گرونه ها:">

میفهممت😂 منم کار هامو هزار باره میخونم تا اگه مشکلی داشت برطرف کنم اما باز هم وسطاش یه غلط املایی یا شل دستی پیدا میکنم...:")
Jeon Emma
۰۴ اسفند ۱۱:۳۶

ویمین اومد کوکمین نیومد...
یعنی واقن بین نویسنده ها یه کوکمینر نداریم؟
ایراد نداره من بازم میصبرممم :)))

راسی دد فرست؟ سکند؟ ترد؟ فور؟

RM. kiute.ARMY

چرا داریم اما نیستن انگاری:">
Kang ros
۰۴ اسفند ۱۱:۱۶

جیغ بزنم یا زوده؟

جیغغغغغغغغغغغغ

عرعرعرعرعرعر

ددی مرسییییییی^-^

از بی فیکی به واتپد سم خانه رجوع کرده بودمممممم:(

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشه فدات شمT^T
FATMA .
۰۴ اسفند ۱۱:۰۸

سلام نویسنده جون 💖

قلمت خوبه عزیزم 

 

فقط یه مشکلی بود که بعضی جاهاش و خیلی باز نکرده بودی مثل اینکه چرا تهیونگ میدونه دوستای جیمین بهش خیانت کردن 

 و اینکه یکم خیلی غیر منطقی بود که اینقدر سریع عاشق هم شدن

در کل فایتینگگ💗

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت دارلینگ*^*
Yoonmin lover 13
۰۴ اسفند ۱۰:۵۰

زیاد از ویرگول و «و» استفاده کرده بودی 

به جای ویرگول یا «و» میتونستی از نقطه ، نقطه ویرگول ، سه نقطه یا حتی از علامت تعجب استفاده کنی 

قصد بدی از حرفم ندارم فقط برای بهتر شدن قلمت گفتم ^^

و اینکه به عنوان اولین کار اسماتت خوب بود 😂

منی که هنوز اسمات بلد نیستم چیکار کنم 😐

ددی به دادم برس که اسمات بلد نیستم  🥺😂

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*

به نظر من اسمات غریزی عه😂 سخت نگیر هرچی به ذهنت رسید و ب نظرت هات بود پیاده کن تو داستان😂
کارشناس ارشد در رشته فیکشن خوانیTT
۰۴ اسفند ۱۰:۲۷

ددیییییییییییییییییییییییییییی
مردم پای این فیک...
عاقا بعد چن روز اومدم تو سایت و بههههههههههه بههههههههههه فیک تر و تازه و اماده قولندن (نائنگی میقولی؟؟؟)

اهم اهم...
فرست؟ T^T

RM. kiute.ARMY

بوقول نوش جونتT^T
Meka Yoni
۰۴ اسفند ۱۰:۱۰

ددییییییییی

از خوشحالی دارم گریه میکنمممم 

یه زمانی تنها چیزای که تو سایت لود میشد فیکشن های پارتی بود 

یادش بخیر ی سایت مثل زمین جنگ بود :l

 

RM. kiute.ARMY

اره انگار بمب اتمی زده بودن رادیو اکتیو منتشر میشد همه زامبی شده بودن😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان