BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Oolong

1622291615_36_s6h3_ljg.jpg

✯FULL✯

  

نویسنده H.h
کاپل نامجین
ژانر امگاورس، رمنس، اسمات، برشی از زندگی
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 102
لینک فصل دوم " کلیک کنید "

 

🎬Teaser of fic🎬

⚫️ CLICK ⚫️

 

خلاصه:

جین ناباور خندید و همزمان اشک هاش از گونه هاش پایین ریختن: چی میگی؟

کم کم متوجه شد چه اتفاقی افتاده و ناگهان درد بدی زیر دلش پیچید.

بدون توجه به درد شدید دلش داد زد: تو... تو به من دروغ گفتی! چطور جرئت کردی؟

جین با پاهای لرزون عقب عقب رفت. دردش هر لحظه بیشتر میشد ولی اصلا بهش اهمیتی نداد.

نامجون کلافه گفت: ببین.... میتونم توضیح بدم

جین کنترلشو از دست داد و فریاد زد: چه فاکی رو میخوای توضیح بدی؟

نامجون توجهی به داد جین نکرد و جلوش ایستاد. بدن جین هیستریک میلرزید و باورش نمیشد که توی چند سانتی همچین آدمی ایستاده بود و سرش داشت گیج می رفت: برو عقب کیم نامجون!

  

🌙✨🍁DOWNLOAD🍁✨🌙

 

 805_vpfe.png  

۱۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
همون جکی قدیمی...
۱۹ تیر ۰۱:۰۱

ددی میدونستی تنها سایتی رو که دیدم فیکای ابکی و اشغال نمیزاره همین سایت بود؟ 

همه ی فیکاش یجوری شیرینن که ادم دلش میخواد بخورتشون 

اقا این فیک که... اوفففففففف من پای این جون دادم نویسنده خسته نباشی درست و حسابی! خیلی قشنگ بود خدایی 

RM. kiute.ARMY

ای وای بر من:")))
من الان خررررذوققققققT^T رو زمین دارم بندری میرم جیگرر:"))
ممنونممT^T شما و ارزش بالاتون باعث میشید براتون تلاش کنیم:")
blueberrrrry
۱۴ تیر ۱۷:۲۰

ددی جان بلوبری ی گزینه بیلبیلکی چیزی بزار برای سرچچچچچچچچ!!!!!😐

 

پدرم دراومد!!😑

جدی دراومد دارم میبینمش :/😂

 

واااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییی اعصابم یهویی تخ*می شده!!😂

 

ی سرچ بزار داوشم انقد ی ریدر برای خوندن ی فیک ری*ده نشه😂😂😂

بلوبری=ریدر ری*ده شده🤣🤣

 

جدا از این بحث شیرین...این خیلی باحال بوددددد مث همیشه ک هییییییییییچ فیک بدی در این سایت قرار ندارد اینم شاهکار بود!!😀😀

 

خوب...دوباره تلپورت میشم...بوس بای😂🤣🤣

RM. kiute.ARMY

گزینه ی سرچ هست منتها باید دامنه اش رو به جی گوگل به سایت محدود کنم که باید بخرمش:">

سلام برسون😂

کنچانا منم خود تخ..مم😂

نارده رنج گنچ میسر نمیشود خواهر من😂
دور از جون😂😂

نوکریممممممممممممممT^T

بای بای😂
sguadt
۰۶ تیر ۱۹:۳۷
اووووو پس کنکور داری ایشاالله عالی بدی امتحاناتو
من برات دعا میکنم خوب بدی :))))))))

RM. kiute.ARMY

ممنون عشقم نفست حق باشه:">
sguadt
۰۵ تیر ۱۱:۲۸

سلام خوبی ؟!!!!!!!!!:))))))))

گفتم یک پیام بدم بهتون حالی ازت بپرسم اخه خودتی گفتی میتونم پیام بدم 

چچه خبر؟ چیکارا میکنی؟!

راستی یک سوال ازت میپرسم اگه دوست داشتی جواب بده اخه خیلی کنجکاوم چند سالته؟!

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزممممم*0* عالی امممم!!
اوی خداا مرسی مهربون مننننننننننT^T البته ک میتونی! سایت مال خودته!!
سلامتی:"> روز های اخر باقی مونده به کنکور رو سپری میکنم😂
البته جیگر*^*
18.75 سالمه😂
Kim mim
۱۴ خرداد ۰۰:۳۸

نس فصل یک  و دو بهم مرتبطن؟

RM. kiute.ARMY

اونقدراهم نه اما هردو فصل باهم معنا پیدا کردن*^*
min roya
۰۹ ارديبهشت ۰۲:۵۴

های اونی:)

خیلی وقت بود نیومده بودم بخاطر درسا...

میگم چرا فیکشنpunishmentرو نیست؟ o(╥﹏╥)o 

 

 

 

 

 

دلم برات تنگیده بودددد🥺🥺💜

کمتر از دوماه دیگه مونده تا راحت شدنممممم🙃

اونموقع دیگه هر وقت خواستم میتونم بیام تو سایت:))) 

راستی اسم فیکشنایی ک خودت نوشتی روبگو

بابای فیلااا🙂

RM. kiute.ARMY

های رویای من*^*
خوش برگشتی جیگر منT^T
برش داشتم تا فصل جدیدش بیاد:">

من بیشترررررررررررررررT^T
هق یو کن دو ایت:">
البتهههههههههه*0*
تگ دارمT^T بزن رو قسمت تگ ها به اسم kiute_ARMY


neda
۱۶ فروردين ۱۴:۲۱

سلام چرا نمیشه دانلودش کنم میره توی یه صحفه همیش میزنه خطا میتونین راهنماییم کنین که چطور دانش کنم؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*


بفرما قشنگم آموزش دانلود*^*
Me
۱۵ فروردين ۱۷:۲۹

میشه لینک فصل یکش رو بدی؟؟؟؟😢

RM. kiute.ARMY

توی جدول هست فدات شم:">
درواقع فصل دوم!
김은지
۱۰ فروردين ۱۹:۰۷

جررررر ددی میخواستم فصل دومشو بخونم

ولی اصلا یادم نیست چیشده بود 😂😂

با چه خاکی بزنم کلم خوبه؟

RM. kiute.ARMY

فصل دوم رو بخونی کم کم یادت میاد😂
یک روح در سایت🤝🏻
۰۹ فروردين ۲۲:۵۰

من اول فصل دو رو خوندم الان دیدم فصل یک داشت😂😐

*مشتی از خاک بر سر خود ریختن

*دانلود فصل یک و شروع به خواندن 

RM. kiute.ARMY

جررررررررررر😂😂😂😂
N_A_K_BUNNY
۰۹ فروردين ۱۴:۲۶

میگم ددی فصل اولش ربطی به فصل دوم داره؟!..یا نه جدا جدا هست داستان هاشون؟

RM. kiute.ARMY

اره ربط داره
... anashid ...
۲۷ اسفند ۱۸:۰۶

ویییی ننه❤ 

نامجین؟! امگاورس ؟! اوکی بای من رفتم تو قبرم🤧

RM. kiute.ARMY

نه نرووووووووووT^T
김은지
۲۶ اسفند ۲۳:۵۶

ددی ۲۹ ام تولدمه 

باید یه فیک با کامل نامجین و سپ پیدا کنی بزاریاااااااا

کمدی هم باید باشههههه >•<

وگرنه قهل میکنم دیگه نظر نمیدمااااا •~•

RM. kiute.ARMY

اخه کیوتک من آخرای سال من از فقیر هم فقیر ترم ب قران:">
hamoon hamishegee
۱۸ اسفند ۰۱:۲۹

واااای ببین

 

ی فیک بود باور کن رویای بودااااا

 

همونی ک ویکوک با هوپمین بود

ددی کینگ بودددددددابحینه۲تت

ومپایر بووووود

 

امگاورسسسسسسسسسس بکددددانیثاطاثی

بوووود

بد رفتم توش بالا نیومد

تورو خدا خودت بفهم کودومو میگم

تورو خداااااااا

بپات میفتم

لینکشو میخ

بصبر ببینم اسمش چی بود

شت

اینگیلیسیم زیاد خوب نیس 

RM. kiute.ARMY

ون واس مون فول؟:">
اونونویسنده گفت بردارم تا ویرایش شده اش رو تحویل بده*^*
Jim Jim
۱۶ اسفند ۰۸:۰۱

اچ اچ شیییییییییییییییییییییییییی

قلبمو پوددددددر کردییییی

من نمیدونستم طرفدار همم دارم:"))))))

اصلا امیدی ندارم کسی منو یادش باشه:/

بیخیال...

کراششششش؟؟؟

هیقققققققققققققققققق

بیا بغل خودممممممم دونسنگ نازم

ددی تو هم بیاااااااا

 

دد میگم اگه یه روز خدا قسمت کنه بیام بغلت کنم، فک کنم تو بغلم گم بشی:")

نسییییییییی دلم برات اندازه نخود شذهههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

اخ جون منمممممممم اومدم تریسامممممممممممT^T

من از خدا اونجا گم شم دیگه هم پیدا نشم:">
منمممممممممممممممم اونییییییییییییییییییT^T
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۴ اسفند ۲۳:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

بزنیم بر بدن😂✌🏻

Jim Jim

گاد🥲

به خدا موقعی اومدن تو این صفحه برنامه گریه کردن نداشتم🥲

اخه من فدات شم خدا نکنهههه

هققق اره همه کاراتو خوندم🥲🥲

تو هم تکی جیم جیم شی🥲🥲💞💞💞

کومائو همچنیننن

خبر خوش دارم

*در حال نوشتن فصل دو

😂✌🏻🚬

ددی

کاور فصل دو رو برات میفرستم فقط اگه میشه پنهانش کن کسی نبینه لودفن😂🥲🥲

بعد بگو خوشجله یا ن

🥺😂🥲

****************************************************

بیفرمایید

*دوییدن به سمت مادر

مامان مامان

کراش جدید پیدا کردم

+ اسمش چیه

جیم جیم شی🥲🥺💕

RM. kiute.ARMY

خوشگلههههههههههههههههههه:">

Jim Jim
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

vkook.namjin.are......
۱۳ اسفند ۱۶:۵۱

گاددددددد چرا دانلود نمیشه هیچ وانشاتی

هر گهی میخورم نمیشه هی میرم تو ریزی بعد که دان میکنم میگه فایل باز نمیشود

RM. kiute.ARMY

برای بعضی ها سرور ها قطع شده برای بعضی ها نه.
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ اسفند ۱۴:۰۶

💛💜H.h Kookmin💜💛 

چشم شمام بفرما😂

RM. kiute.ARMY

💛💜H.h Kookmin💜💛 


Jim Jim
۱۲ اسفند ۱۱:۵۲

جیم جیم به فدای اچ اچ:)

من مخلصتمممم:>

نمیدونستم کارم رو خوندییییی!!!!

بعله که معروفییییییی پس چییییی

 

کارتم خوندم

معرکههه:)))

تو تکی اچ اچ شی:)

خیلی به دلم نشست

موفق باشیییی

فایتینننگ

RM. kiute.ARMY

عاح گلبمT^T
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۱ اسفند ۱۳:۴۱

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫• 

اره ددی راست میگه نظرات شماست گه قلمم رو بهتر کرده و واقعا واقعا ممنونم کل خونه اکلیلی شد از حرفات🥲🥲

و در مورد سوالای یونگی و اینا...

ویت فور سیزن تو😎✌🏻

#ریدر_آزاری

در مورد اون ناز کردن جین هم...اره من مشکلم اینه که صبر ندارم🥲😂

خواهش بیبی💝💜 ممنون از نظر اکلیلیت

RM. kiute.ARMY

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫• 


salvArmy
۱۱ اسفند ۱۱:۰۰

عــــــر اعتماد ب نفسم رف بالا:">

اوکی حتما نکاتی که  گفتیو رعایت میکنممم ددی:))

فقط ددی فک کنم نتونم در قالب چند شاتی بدم چون فیکم فک کنم بالای 200ص باشه

اگه صفحات زیاد شد فول میدم:)

ولی اصا نمیذارم فیکشن بشه چون تحمل موندن توصفو ندارمم حیح

ددی..نمیدونی که..یه سرماخوردگی گرفتم منو کلن تخت نشین کرده

مثلن امروز حتا ب امتحانم نرفتم که خیلی کیف داددد

سرگیجه دارم و در تب میسوزممممم

از بس عصبانی بودم هر کی میومد طرفم جفتک مینداختم میگفتم برین گمشین:)

ولی خودازاری دارم میخام زود فیکرو تموم کنممم حیحی

دیشب خاب دیدم چهارتا امپول کردن تو نشیمن گاهم(مثلن باادبم:/)

مواضب خودت باش سلامت باشی بای بایی

 

 

RM. kiute.ARMY

باید هم بره چون تو معرکه ای!
ممنون بیبی*^*
اخ جون فوللللللللللللللل:">>>
درک میکنم😂
اوه شت:|
چرا مراقب نبودی اخه بشر؟-_-
از امپول مثل سگ میترسم😂😂😂
همچنین جیگرم نبینم حالت بدتر شه ها:/
Rozhina
۱۱ اسفند ۰۹:۰۱

سلام وای من تازه اینجارو کشف کردم خیلی خوب مینویسی میشه گفت تقریبا همه فیکشناتو خوندم عالیه 

و اینکه قضیه واتساپ چیه 😐

RM. kiute.ARMY

واتساپ؟0_0
bts love
۱۱ اسفند ۰۸:۵۲

هق هیووونگگگگ دلم فیکه سپ میخواادددد یه فیک سپپپپ چی میشه بیام تو سایت ببینم sh.s ی فیکه سپ نوشته چرا نمیشه هق هیونگگگگ سپ میخواامممم ویهوپپپپپپ ، نامهوپپپپ ، سپپپپ ، کوکهوپپپپ هق هیونگگگ

RM. kiute.ARMY

هعیT^T بخدا من دستم کوتاهه
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۱۱ اسفند ۰۷:۵۶

عاقا من سه چهار تا کار از این نویسنده رو گذاشتم بعدا بخونم... ولی همین الان هم یکی دوتا کار ازش خوندم...و وقتی اینو با اونا مقایسه میکنم میفهمم این نویسنده چقدررر قلمش بهتر شده!

البته که بنظرم بازم پتانسیل بهتر شدن رو داره...اما همین الانشم این خیلی خوب بود!

فقط به چیز و اونم راجع به خود داستان...اینکه یکم غیرمنطقی بود که نامجون بدون اصرار گذاشت جین بره...اگر هم برای نجات جونش بود پس یونگی چرا تو اون یه هفته هیت جین که پیش نامجون مونده بود کاری نکرد؟ 🚶🏻‍♀️

جین هم یکم سریع به نامجون فرصت داد، باید اول یکم بیشتر ناز میکرد بعد تااازه یه فرصت برا جلب اعتماد بهش میداد 😂💔

ولی جدا از این...بازم کلیت داستان خیلی گشنگ بود و...راستش هیچ ایراد یا همچین چیزی پیدا نمیکنم که بگم مثلا رو این کار کنی بهتر میشی...کارت بدون ایراد و خیلی خوب بود اما میتونه بهتر از اینم باشه!

بعد کلی مدت نامجین خیلی چسبید ناموسا 🥲💔

مرسی نویسنده و فایتینگ! 😂✊🏻

RM. kiute.ARMY

صد در صد با نوشتن و منتشر کردنش و به نمایش عموم گذاشتن و نظرات مختلف خوندن ادم پیشرفت میکنه*^*
به به*^* تشکرات کامنت!!
𝒎𝒆𝒓𝒆𝒚.ᗯᗰ
۱۱ اسفند ۰۱:۳۶

ژوووون او جدیدد جررر

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسسسس*^*
bts love
۱۰ اسفند ۲۱:۰۸

هیونگ کامنته من نیومد؟؟؟؟؟؟

جدی نیومد ( آویزون کردن لبا )

چلا که سه ساعت تایپ کرده بودم🥺

RM. kiute.ARMY

بیان:">
salvArmy
۱۰ اسفند ۲۰:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نه ددی ثبت نام کردم حل شد:)))))))))))

*************************************

امیدوارم قلمم گوه نباشه خدایا ب امید تو:">

RM. kiute.ARMY

اصلا گ/وه نبود بی تربیت:|
خیلی هم قشنگ بود!!
فقط یه نکته اینجا بود که انتهای جملاتت نقطه نمیزاشتی. بند هارو هم نیم خطه ادامه میدادی منظورم اینه که بند از چند جمله تشکیل شده و تو یه نیم خز نوشته بودی و رفته بودی خط بعدی.
یه نکته دیگه اینکه میتونی به جای " *&^%$#" از اسم با دو نقطه استفاده کنی و یا اگه اسم کاراکتر هنوز مشخص نشده از "-" استفاده کنی ک کلاس کارت بره بالا*^*
و یه مقدار نوشتن حالات، احساسات و هرچیزی که قبل از نوشتن دیالوگ ها تصور کردی رو بنویسT^T
ایزی ایزی تامام تامام!!

میدونی بعضی ها از زیر بنا مشکل دارن اما تو مثل یه خونه ی نو ساختی که معماریش معرکه است فقط فعلا اثاث توش چیده نشده:"> تو محشری!
salvArmy
۱۰ اسفند ۱۹:۵۴

ددی:(

هنوز تا 20 ضص نوشتم ولی مطمئن نبودم کیفیت قلمم چطوره

الانم خاستم اپلود کنم و لینک فیکو بهت بدم که نظرتو درباره قلمم بگی ولی این یواپلود گوه میگه فرمت فایل پی دی اف برای شما مجاز نیست:/

حتا کامل اون ویدیوهای اموزشتونم نگا کردم:(

نمد چشه عهههه

 هیچی دیگه سلامت باشی بای بایی

RM. kiute.ARMY

حتما بخاطر سایت یو اپلوده
https://www.uplooder.net/
بفرما فدات شم اینجا اپ کن
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۰ اسفند ۱۸:۳۳

چرا چیزایی که میخوایم غیر ممکنه؟:) 

چرا دنیای ما مثل توی فیکا نیست؟ 

 

چرا خانواده ها انقد سر ریاضی سخت گیرن؟ 

چند روز پیش کارنامم رو گرفته بودم 

ریاضی رو ۲۰ شدم ولی علوم رو ۱۹

اصن هیچی نگفتن که چرا علوم رو ۱۹ شدم🙂

چرا؟ چون فقط و فقط ریاضی براشون مهمه:) 

دفعه قبل ریاضی رو ۱۸ شدم کلی سرم داد و بیداد کردن:) 

 

دارم با دوستام چت میکنم هی میان میگن کیه کیه

اسمش چیه چند سالشه و... 

دو هفته پیش هم گوشیمو گرفتن چون فکر میکردن

با یه پسر حرف میزنم:) 

 

همه دوستام با دوستاشون میرن بیرون میرن خونه همدیگه ولی من همش تو خونم")

به مامان بابام میگم میخوام برم خونه دوستم

میگن ما خانوادشو نمیشناسیم

من همه ی دوستام مجازین فقط دوتاشون حضور یه که نمیذارن خونه اون دو نفر هم برم:")

تو اتاقم هستم میگن بیا پیش ما بشین میرم پیششون باهاشون حرف میزنم کارشون خراب میشه میگن چقد حرف میزنی:) 

خب وقتی بهم اهمیت نمیدن چرا برم پیششون بشینم؟ 

چون فکر میکنن با یه پسر حرف میزنن میخوان پیشم بشینن ببینن حرف میزنم یا نه؟:")

همش میگن بهت اعتماد داریم

اره خیلی اعتماد دارن"/

یه هفتس میخوام برم پوستر بخرم 

تا بهشون میگم تازه یاد کار و بدبختیاشون میوفتن 

میگن وقت نداریم:) 

هعی

ببخشید ددی انقد حرف زدم")

RM. kiute.ARMY

تیپیکال خانواده های ایرانی همینه:)
ماها باید یادداشت کنیم تا برخلافش رو برای بچه هامون انجام بدیم
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۰ اسفند ۱۷:۳۹

ددیـــی

یه سوال•-•

تو چجوری میتونی انقد حرفای 

قشنگ و منطقی بزنی؟ •-•

دلم میخواد یه روز ببینمت توی بغلم بچلونمت•-•

RM. kiute.ARMY

خجالت زده ام کنی آب میشم میرم زمین دیگه ناپدید میشم هاT^T
ای لاو یو ک شکر طلای من:">
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۰ اسفند ۱۳:۵۷

اهم اهم.... خوب سلام....

وای ددی نه مثالت دقیقا به جا بود جررر😂😂😂

D:

نه عزیزم همی انده من از سد اند به شخصه متنفرم انقدر با سد اند خورده تو ذوقم که دیگه نمیزنم تو ذوق شما😂😂

fatish

یور ولکاممم خوشحالم که کاپلش رو دوست داری💜💜

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•

از اسمت مشخصه عاشق نامجینی😂😂

یس بچز من علم غیب دارم😎✌🏻

عه خدا نکنه من باید دست پای شما ریدرای قشنگ رو ببوسم

ددی من کلا نظرا رو میخونم دلم یه جوری میشه ذوق میکنم🥲🥲💖💖 که یکی اومده وقت گذاشته داستانمو خونده نظر داده

Aras

میدونی چرا انقدر خوب بود؟ چون واسه شما ها نوشتمش😂💜

Vkook. Darya

هیععععع من برم رگ بزنم که نویسنده ی عشقمممم اومده نظر داده اونم همچین نظر خوفنییییی

تو رو که باید دست و پاتو کلا طلا گرفت زد در سایت فیک هات که جای خود دارن🥲💜 بزار منم در عشق تو بمیرم🥲💜

BTL

امیدوارم بعد که فیکم رو خوندی گفته باشی ارزش خوندن داشت😂💖

asal te

یسسسسسسس *^*

فتانه

منم بعد از خوندن کامنتای کیوتتون خوبم

*تشنج

*خودزنی

*پرت کردن خود از ساختمان

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

بچسبه با فوتبال😂😂 تخم آفتابگردونم بزار😂😂

Viminshiper

بچسبه به جونت

اره بابا چیه این همه میخونی آخرشم تنها چیزی که یاد میگیری:

هذا هذه ذلک تلک

😂😐

Real

سلامممم به تو ریدر عزیز

اول بگم که اصلا و اصلا و اصلا از حرفات ناراحت نشدم هیچ، خیلیم خوشحال شدم چون وقت ارزشمندت رو گذاشتی و داستان من رو خوندی و بعد هم انقدر تیزبینانه نظر دادی. مرسیییی عزیزممم خوشحالم که خوشت اومده. آره خودم میدونم که مشکلای خیلی بزرگی دارم و کلا تحمل نوشتن بیشتر از صد صفحه ندارم بیب و کلا خیلی زود میبرم جلو که بده. ولی این سری جدا مجبور بودم چون ایدش به شدت رو مخم راه میرفت و باید مینوشتمش و حتما باید تمومش میکردم و نمیتونشتم بزارم برای یه وقت دیگه چون بعدش امتحان داشتم😂🥲 مثلا همین فردا امتحان ادبیات گو/ه دارم🥲 😂😂 و آره دقتمم در حد گ/وز کمه😂😂 کلا پیچ در پیچ شد فقط میخواستم داستانو تموم کنم که اخلاق بدیه😂😂 الان که چک میکنم اره کلا تمام مکان ها و سن ها رو جا به جا کردم😂😂😂🥲

در مورد فلیکس و آخر داستان.... ببینم بعد از ۲۴ ام که امتحانام تموم میشه اگه تونستم میشینم یه فصل دوم طولانی تر براش مینویسم و توضیح میدم و از اونجایی که احتمال اتفاق افتادنش زیاده فعلا در خماری اینکه فلیکس کیه بمون🥲😂😂😂

کلا من در مورد سن بچه ها و بارداری و اینا خیلی تو نوشتنش خوب نیستم و یه طوریمیشع گفت بر اساس منطق بی منطق سریالای ایرانی پیش رفتم🥲😂😂😂🥲 

*وی ۱۴ سال آزگار بیشتر زندگی نکرده است

مرسی بابت یادآوریت قشنگم عالی بود نکاتت و سعی میکنم برای بعدی حتما حواسم بهشون باشه. 

*وی به شدت انتقاد پذیر است

بای بای عزیزمممم🙂💝💜

AnIs

به به سلام مستر گرامی😂✌🏻 خوبی داوشم؟ سعی کردم تا حد ممکن نکات گران بهاتون در مجموعه دق و دلی رو به کار بگیرم😂✌🏻 حال رل گرامی خوبه؟ سلام ما رو بهش برسون

*وی عاشق کاپل های گی و لزبین است

و اینکه اوم... فکر کنم بتونی چاییش رو اینترنتی بخری چون چایی اولانگ همون چایی سبز خودمونه منتها تخمیرش ناقصه😂✌🏻

چاکر داداش

Jim Jim

عر عر نویسنده ی طنز نویس عشق خودممممم

من هنوز در آتش عشق "من هفت پدر دارم" میسوزمممم

😂✌🏻💜

به خدا موقعی گفتی این که اچ اچ خودمونه تشنج کردم بردنم بیمارستان😂😂 هق معروف شدم ینی؟😂😂😂

سلامت باشی عخشم

بوس به همگی ریدر های گل هر جا که خودتون دوست دارید😂😂😂

من برم که قراره با امتحان ها و دقیقا وسطش هم تولد شوگول و کنسرت پسرا پاره بشم😂🥲

بچز نمیخوام امید بدم ولی به امید فصل دو باشید😂😂✌🏻

گند کاریام توی این فیک رو هم به لطف خودتون در نظر نگیرید 😂✌🏻

به قول جونگ کوک تله پورتیشن

اودافزززز

 

RM. kiute.ARMY

D:

fatish

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•

Aras

Vkook. Darya

BTL

asal te

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

Viminshiper

Real

AnIs

Jim Jim


نوکریم بیب😂

Baby moochiii
۱۰ اسفند ۱۰:۵۵

ددی عر:_>

عرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرررررررررررررر 

اصلا دلم جیکوک میخواست کوکمین برام عادی شده:/ همه کوکمین کوکمین کوکمین:| 

یک چنل پیدا کردم همه تاپ استن جیمینی:)))))) ژننشنظنظننظپظپطدط 

نه ددی تو جوک نیستی! دونت ورییییییی مینویسم نامکوک:_> اون کامله! وانشات:_)⁦♡(> ਊ <)♡⁩ 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اون چنل نیست...بهشتهههههه!! بهشتتتتتتت!!
بیا یه ماچ بده فعلاT^T
eren^°^
۱۰ اسفند ۰۹:۳۶

دد من اینجا یه چیز بلندبالا نوشته بودما.. 

نیسش؟ 

RM. kiute.ARMY

بیان است دیگر:">
Jim Jim
۱۰ اسفند ۰۸:۰۴
سلاااممممممم
اخجون نامجییننننن
عههههه H.h خودمونه کههههه
سلوم برتو نویسندههههه
برم بخونم میام نظر میدممممم
خسته نباشینننن
 
 
 
دد؟:(
چند وقته تو واتساپ نیومدی...
چیزی شده؟:(((((((
نگرانت شدمممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

نه نگران نباش پاستیلکم:">
میام*^*
AnIs
۱۰ اسفند ۰۱:۱۲

انیوووو 

خواستم بگم که پوسترش خیلی قشنگههههههههههههههههههههخخخخخخخوسپسکیچیگیپزچزکینثممیکینیمیکیوققجینکیپزیگجثثتثوجسکیکس

و اینکه وسوسه شدم این چایی که اسمشو نوشتی بخورم اینجا گیر میاد؟؟

RM. kiute.ARMY

اینجا ما فقط چایی نبات داریم پسر گلمT^T
Real
۱۰ اسفند ۰۰:۵۶

و اینکه ددی یه گله ای هم از شما دارم🥺🥺

بنده الان نیم ساعته که نشستم دارم میتایپم و چک میکنم🧐 ، دوباره میتایپم و چک میکنم🧐 و دوباره🧐 و دوباره🧐 (فکر میکنم الان دیگه نزدیک یک ساعت شد🥺).......که یوقت غلط املایی نداشته باشم....... یا اگر ساختار جمله هام بی معنی شده یا معنیش به خاطر ساختار و چینش بد❌، عوض شده سریع درستش میکنم✅...............بعد شما میای میگی......😔😔😔

 

میدونم نباید میگفتم💔😭😭😭

 

😭😭😭😭😭💔I'm so sorry Daddy , please forgive meeeeeeeeee💔😭😭😭😭😭

 

 ولی شدیدا رو دلم سنگینی میکرد🥺🥺🥺

 

 

😘I don't know how🤔 , But  I Love You Daddy🤗 , and I Kiss you from far away

RM. kiute.ARMY

من ک کلا چیزی نگفتم ک دختر گلم:|

ای لاو یو تو لیتل وانT^T کیص یو مور!!!
Real
۱۰ اسفند ۰۰:۵۳

Hellooooooooooooooooo everyoneeeeeee 😃😃

 

اول از همه سلام ددییییییییییییییییییییی😅

 

بعدشم که😃....سلام H.h عزیییییییییییییییییز😍😍 خیلییییییییییی خیلیییییییییییییی خسته نباشیییییییی😘😘😘🌸🌸🌸🧡🧡🧡

 

حااااااااال کردم با فیکتتتتتتتتت😋😋😋😍😍😍😘😘😘🧡🧡🧡🧡

 

قلمت عاااااااااااااااااالیههههههههههههههههه😍😍😍😘😘🧡🧡🧡🧡

 

اما با اجازه خودت و ددی میخوام یه چند تا نکته رو بگم🤔🧐

 

فرست:خیلی کارارو زود جلو بردی🥺......البته نظر شما کاملا قابل احترامه🤗، ولی به نظر من🤔... یعنی رسما میتونستی یه فیک 500 صفحه ای درش بیاری😜😜

 

سکند:از اونجایی که خیلی تیزبینم😭😭😭یکم تو مکان ها بی دقتی کردی.......اولش هوسوک و نامجون تو نیویورک با هم رفته بودن کافه......حتی بعدش نامجون رفت خونه هوسوک تا کوکی رو بررسی کنه🤔......ولی بعدش که نامجین با هم اومدن کره ،یهو هوسوک با کوکی و چیمی یهو تو کره خونه داشتن و قرار شد برن ماموریت برا نجات جین😲😲😲....حتی تهیونی که تو نیویورک گلفروشی داشت یهو تو کره با بومگیو خونه داشتن و از جین مراقبت کردن😯

 

ثرد:ای کاش آخرشو بیشتر توضیح میدادی که چی شد چرا اینطوری شد؟.....اصن فیلیکس کجاست؟هاااااااا؟؟🥺🥺من فیلیکسو میخواااااااااااااام🥺🥺😂😂😂😂😂😂

 

فورث:آقا مگه بعد زخمی شدن جین ،تهیونگ و جیمین همدیگرو ندیدن و بعدش ازدواج و اینا؟(که اینارم باز توضیح ندادی).....پس چطوری بچشون ته یانگ حتی دو سالم یزرگتر از جوییمونه؟😮😮....در حالت عادی باید کوچیکتر از جویی باشه.........

یا حتی در مورد جیهیو، اصن موقعی که جین باردار بود، خبری از جیسو(مامی جیهیو) تو روند داستان نبود و به همین خاطر کمه کمش جیهیو باید یکسال کوچکتر از جویی باشه......

نه ماه بارداری +پلاس+ سه ماه بارداری جین (اونموقعی که فهمیدن جین بارداره هم خبری از جیسو نبوده) میشه یکسال پس یه جورایی  آنورمال  شد........

مگه اینکه بگی به سرپرستی گرفتن که نگفتی ، و البته که با دختر بودن جیمین این قضیه هم منتفی میشه🥺🥺

 

 

خب دیگه زیادی تاپیدم بسهههههه😂😂😂

 

اچ اچ عزیزم امیدوارم که ناراحت نشده باشی از این حرفام🥺🥺🥺

 

فقط میخواستم این چند تا نکته رو بهت یادآوری کنم🌸✨🧡🧡🧡

 

چون خودمم هم قبلنا دچار یه همچین اشتباهاتی میشدم😂😂....البته که من نه نویسندم و نه قلمم به خوبی توعه عخشمممم😍😍....ولی یه چیزایی تو ذهنم داشتم و دارم که موقع یادآوریشون🤔 یهو میبینم زماناشونو یا ماکاناشونو با هم قاطی کردم😫😫 ، برا همین برمیگردم و از اول بازسازیشون میکنم✅ (تو مغزم منظورمه😂😂😂)

 

فعلا عخشممممممم😃😘🧡🧡🧡

RM. kiute.ARMY

بعلی*^*
Baby moochiii
۰۹ اسفند ۲۰:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** *** ** ****** 

*************************

***** *********** *** * ***** ** *** **** ******** ***** ******** **** *** * **** ********* ***
******* ** *** *** ** ***** ******* **** ** ****** ******* *** ***
***** ************* ****** ** ** ***** ** ***** **** ****** *** ***** *** *******
** **** ** **** ******** ****** **** **** ** ***** ****** **** **** **** *** * ***** ***** ********** ** ****** ****** ****
*** ** **** *** **** **** ***** ***** * **** **** **** * ****** *** *********** ** *** ******* **** ****** *******

****************************

***** ** *** ******

*** ***** ** *** ***** *** ** ******

******* ***** ** ***** **** ****

* *** ******** ***** *** *** **** *** ****

**** **** **** *** *** *** ***** *** ****** ***** *** ***** *** * *** *** **** ** *** *****

*** **** ** **** *** ** ***** **** **** *** *** *** ***** ****** ****

* **** *** **** ******

** *** *** **** *** * **** ** *** ** ** **** *** **** **** *****

***** ***********

******* ***** *****

******* ******** *****

*** *** **** ** **** **** * ** ******** ****** **** * **** ***** **** *** **** **** *** *** **** ****** **** **** ** ** *** ***** ********

* *** **** ** *** ***** ******** ** **** *****

**** ** ***** *** ** **** ****** ** **** *** ***** 

** *** **** **** ***** **** *** ** ** ***** ** **** ** ***** *** ***** 

****** ****** **** ** ** *** ** **** 

***** **** ***** ***** 

** ***** ****** ** ** **** ***** ****** ****** * **** ** ****** * ***** **** **** **** *** ******* **** * **** ** **** *** **** 

**** ***

*** **** **** ** ********

* *** **** ** **** *** 

* ** ** ***** ******* ***** *****

* ** **** **** ** *** **** **** *****

*************************************

**** ** ***** ** ******** ***** ***** *** ****** *** *******

 

*** ***** ****** **** ** ****** ******* *** ******* *** ****** ***

**** ** ** ************ ** ***** **** **** * **** ** ***** **** ***

*** *** ********* **** ** ****** ****** ****** **** **** *** ******** 

**** ***** ** **** ******* ***** ***** ******* *** ***** ****** ******* ***** ****** ****** *******

**** ** ********** ** *** ** *** **** * ***** ***** **** ****** ********* *** *** **** * ** *** ***** *** ********* ***** ******* ********* 

*******************

*** ***** **** * *** ***** *** ***** ** ** *** ** ***** *** ******

*** *** **** ** ***** ** * ** *** ****** * *** ***** *****

*** **** ***** * ** ** ******** *** **** **** ****** 

* **** ** ***** ** **** **** *** *** ** ** **** *** **** ** ******* 

********************************* 

** *** ** *** ******* *** **** ****** ***** *** **** *** **** ** 

****** *** ******* ***** **********

*** **** ****** *** **** ******* * ****

*** *****

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ایده ی اول...
اوکی
*زدن رگ*

ایده ی دومی:
فقط موقع گفتن دیالوگ ها بینشون فاثله ننداز و قبلش حتما حالات، احساسات و هرچیزی که از کاراکتر توی ذهنت تصور کردی رو بنویس*^*

و ایده ی سوم...
من برای تو یک لطیفه ام عزیزدلم؟
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لطیفههههههههههههههههه امممممممممممممم کهههههههههههههههه نامکوووووووووووووووووووووککککککککککککککککککک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دارمممممممممممم نمیتونمممممممممممممم بتونممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!
تثذلمصتثاقم2صاثمقعارصل

خوب نبود:">
عالی بود!
نسبت ب قبل پیشرفت خفنی کردیT^T
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۹ اسفند ۲۰:۱۳

ددیییی هققققق

میگن روسیه و امریکا توافق کردن میخوان به 

ایران حمله کنن

پدصگا شرحه شرحه بشین

هققققق من هنوز دارک گیم فصل اول و دوم رو نخوندم

یه فیک دیگه هم بود اسمشو یادم نمیاد هنوز وسطشم

دارم از اول کیلر بانی و وارثان و زیبا من و دنس ویت می رو میخونم وسطا شونم هنوز برای بار nام تمومشون نکرد مممم

هققققق

من نمیخوام بمیرم منم

هنوز بی تی اسو ندیدمممم

پلی کردن سرود مرگ بر امریکا*

RM. kiute.ARMY

روسیه بر علیه آمریکاست و چین کره شمالی و روسیه و ایران توی یک تیم ان و انگلیس و امریکا داخل یک تیم
دونت ووری عمرا حمله کنن چون دو طرف اعصاب جنگ جهانی سوم رو توی این بدبختی و کرونا ندارن😂

چرا مرگ بر امریکا؟
مرگ بر تموم آدم های پست کره ی زمین که از میزان خودخواه بودن دارن منفجر میشن:">
Viminshiper
۰۹ اسفند ۱۹:۰۹

نامجین حقیقتا بعد امتحان عربی میچسبه**

RM. kiute.ARMY

عربی چندش ترین درس دنیاس:>
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ اسفند ۱۸:۲۱

ولی خیلی قشنگ بود

رفتن به تماشای ادامه فوتبال و خواندن این*

RM. kiute.ARMY

ترکیبی پررو😂
ریدر گوگوری
۰۹ اسفند ۱۴:۱۸

 سلام اونی خوبی؟ 

ی چند وقتی نبودم 🚶‍♀️ هر چند فقط نظر نمی دادم.

اونی منو یادته؟ 

یادتم نباشه کنچانا 

اونی یه ماه کامل درس نخوندم. به دلایل جسمی و روحی الانم کلی عقب افتادم🚶‍♀️

ولی اینجا که میام میبینم آپ جدید هست یکم از فشارای روم کم میشه🙂

اونی امروز هفتمشه :)

دقیقا هفته پیش همین روز مرد. 

خود کشی کرد.

هیچ وقت نتونستم تو شطرنج شکستش بدم.

ولی بد به روزگار باخت.

فقط ۱۲ روز ازم بزرگ تر بود.

دوستم بود...

ونوس 

زیر فشار درس خودشو باخت. زیر فشار خانوادش و مدرسه. همینش خونمو به جوش میاره. 

میخواست راحت شه. دیگه درد نکشه. ولی الانم داره درد می کشه. هنوزم داره زجه های خانوادشو میشنوه. هنوزم داره از آدم بزرگا لعن و نفرین میشنوه. 

کاش می تونست اروم بخابه.

اونی ببخشید تو رو هم ناراحت کردم. فقط نیاز داشتم که بگم. چون کنار بقیه نمی تونم راجع بهش حرف بزنم‌.

بیانه ، سارانگه ♡

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم تو خوبی؟*^*
اومو مشتاق دیدارت بودم:"(
گوگوری منی تو اخه مگه میشه یادم نباشهT^T
شت!! الهی بمیرم خدا بد نده!

خدا بیامرزه...واقعا متاسفم...نمیدونم چی بگم
این خیلی مزخرفه...از این عقاید متنفرم...بوی تعفنش از این پشت هم میاد..غلط کردن همچین حرف هایی بزنن بی وجود ها...
میفهمم عزیزدلم من اینجام که حرفات رو خالی کنی:")
بوراهه بیبی
BTS tae
۰۹ اسفند ۱۳:۰۵

دد انگار لینک مشکل داره دانلود نمیشه چرا؟

RM. kiute.ARMY

نه لاوم لینک مشکلی ندارهT^T
فتانه
۰۹ اسفند ۱۲:۵۲

حالم خوب است.. 

*تشنج

*خرد کردن گلس

*جر دادن ابرو.. 

RM. kiute.ARMY

کاملا عیانه😂
asal te
۰۹ اسفند ۱۲:۴۶

قلبمممممممم نامجیننننننننننننننننننننننننننننن

بلخره نامجینننننننننننننننن

ذوق اصن

طچچطضچططجچضطچضطچجسوژژگوسژجوزیحوزحیوزکیپبپزپمربرپمجپرمد مقدم بدم پبمرپمبربمرمبربمربمرپبخپطوطچجوطشجچش

RM. kiute.ARMY

 این صحنه هارا ک میبینم لذت میبرم
BTL
۰۹ اسفند ۱۲:۱۱

یا خود خدااااا نامجیییییییییین ممسمسمستیاهثخینیییکحسعسغسلاط😍🥺😭😢❤️میخواستم الان یه فیک جدید از آمى وسترن شروع کنم الان چ غلطى کنم؟

بین دو راهى وحشتناکیم!!!!!!!!

نامجینو اول میخونم و امیدوارم قشنگیش ب حدى باشه که ب فیک آمى توهین نشده باشه.

و میدونم که هست...

RM. kiute.ARMY

این کوتاهه میتونی اول بخونیشT^T
💛💜H.h Kookmin💜💛
۰۹ اسفند ۱۰:۲۱

ددی

 

چه حسی داره کامنت فرست داستانت مال خودت باشه؟

 

😂😂😂

وای ددی داشتن یه جای اسماتشو مینوشتم بعدش خالم صدام زد گوشی رو گذاشتم رفتم

برگشتم دیدم دختر خالم تا لوزالمعدش تو گوشیه همسن منم هست پدصگ مجبور شدم بهش ۱۰۰ هزااار تومن کوفتی بدم که به بابام نگه از این چیزا مینویسم🥲 من امشب نصفه شب تلافیشو سرش در میارم

وای ددی😂😂

دیشب داشتیم روز مرگت مبارک رو میدیدیم یه کاری میکنم پشماش بریزه

 

هی هی هی

*خنده شیطانی به سبک هلیا

😂✌🏻

وای ددی سخن از نامجین شد اینو ببینننننن عررر

https://uupload.ir/view/vid-20220214-wa0119_6d6a.mp4/

عاشق طوریم که نامجون به جین نگاه میکنه🥲🥲🥲

https://uupload.ir/view/vid-20220227-wa0130_bnv.mp4/

به قول رفیقم نامجین از اون کاپلاییه که نمیشه دوست نداشت🥲💜 سپ و ویمینم اینجورین

https://uupload.ir/view/xrecorder_27022022_222533_9opu.mp4/

زبوناشون....:)

خوب دیگه زیاد زر زدم دبیر هم داره هی درباره جدول تناوبی گ*ه میخوره خوب من از کجا بدونم تناوب شیشم چند تا عنصر داره زنیکه بچ؟ 

هعی....

اودافز ددی جونم بوس بوس💜💖

RM. kiute.ARMY

حس میکنم اولین شرتی که خودم دوختم رو خودم توش فرست گ/وز رو زدم😂 بخدا صرفا مثال فان بود

وای خالههههههه هم خاله های قدیمممممممم😂😂😂😂

اوه اون فیلمه😂

:) نگاه نامجین از ننه بابای من ریل تره

دقیقا!!! آرمی ها بلا استثنا نامجین رو دوست دارن حالا چه به عنوان ریل یا صرفا ی کاپلT^T

زبون نیست...عامل مرگه!

از شیمی متنفرم😂😂😂

بای بیبی*^*
زهرا
۰۹ اسفند ۱۰:۰۲

سلام میشه فیکایی بزاری که پسرا گی نباشن ؟ 

RM. kiute.ARMY

البته لاوم*^*
بخش فن فیکشن های دختر پسری میتونی بخونیشون
Vkook. Darya
۰۹ اسفند ۰۹:۵۷

این فیکو باید طلا گرفت زد سردر سایت حالا جرا هنوز نخونوه اینجور میگم ؟

چون این یه فیک نامجین ، فول ، امگاورس ، برشی از زندگی هست .. همه در یک غالب و این یعنی 

ابن فیکشن= مرگ 

بزارید من در عشق فیک و نویسنده بمیرم 🥲🤧😭💜

RM. kiute.ARMY

بوی کشیدیT^T
نههههههههههههههههه!!!
در نگهداری خودت کوشا باش!
nabi
۰۹ اسفند ۰۹:۰۹

عام ددی 

هپی انده؟ من اصلا طاقت سداند ندارم و اولین باره میخوام نامجین بخونم...

RM. kiute.ARMY

نه هپی دونت ووری😂
salvArmy
۰۹ اسفند ۰۹:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام العلیکم ددی جان جانان

ددی مگه تو استریت نیستی؟؟اونوقت چرا بت ددی میگن جر:"/

اها یادم اومد برا چی اومدم اینجا:))

حیح..بلخره شروع کردم ی چندشاتی بنویسمممممممممممممممممممممممم

***********************************************************

این کاورشه خود داستانو تموم نکردم حیح:">

دد چطوره کاورش؟؟

و اینکه قراره امگاورس باشهه

و میخام چن تا ورژن کاپلی بذارم برااااش

دد اگ چند شاتی فول شد اجازه میدین فصل دوئم بذاریم؟؟

هیچی سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــتتتت باشی:)))))))))

و اینکه دد اگ رایتر شدم میخام اسممtoxicباشه:))))))گمم نکنیااا من همون سلوا شی قبلم:">

RM. kiute.ARMY

علیک سلام دلبر*^*
بخاطر اینکه نامجون پدر اعضاست منم پدر شماهام😂
هورااااااااااااااااااااااااااااااا*0*

کاورش منو یاد آهنگ های لانا دل ری میندازه:">

اره اجازه میدیم اما چند شاتیت چند ص است؟؟

واو چشم:">
Yoonmin lover 13
۰۹ اسفند ۰۹:۰۵

سرم شلوغه و حال ندارم بخونم 🤧

کلا چند صفحست ؟

RM. kiute.ARMY

صد و خورده ایT^T
Aras
۰۹ اسفند ۰۸:۵۸

چرا انقدر خوب بود؟ چرا انقدر کیوت بود. چرا انقدر ویمین رو دوست داشتم؟ چرا بشدت عاشق نامجینش شدم؟ عاهههههههه در حد فریاد. چقدر خوبه بعد مدت ها امگاورس میزارین. اشکام...

RM. kiute.ARMY

فدا اشکاتT^T
Loser
۰۹ اسفند ۰۸:۵۷

اوهه مای هارت .... اگ بگم تنها چیزی که الان حالمو خوب میکنه اینه باورت نمیشه .... 

در حال حاضر شرایط من با شرایط خری که تو گل گیر کرده هیچ فرقی نداره 🤣🚶🏿‍♂️

نبودم اصن حس نمیشددددد¿¿¿¡¡¡¡

چه مادری هستی ¿¡ 🤣🚶🏿‍♂️

RM. kiute.ARMY

دیشب ب فکرت بودم پسرم....:"))
اینجوری نمیگم که مثلا الکی بگم حواسم بوده😂
چون بوده:)
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۰۹ اسفند ۰۸:۴۸

وات؟

*مالیدن چشم

اینا که تو پوسترن جین و نامجونن؟

ولی جین و نامجون که میشن نامجین؟

برا کاپل هم نوشته نامجین...

تو خلاصه هم نوشته نامجون و جین...

یعنی واقعا نامجینه؟

یعنی دعاهام گرف؟

ببین دد دیروز گفتم فیک نامجین میخوام اومد 🥲

ژانرشو میبینین؟ امگاورسه!

امگاورس میدونین چیه؟

چیزی که اسمشم منو تا مرز مرگ میبره!

نامجین میدونین کین؟

قَیِم هام که شنیدن اسم و دیدن عکساشونم باعث مرگم میشه!

و الان یه فیک فاکیه نامممجیییینننننههههه امممگگگااااووووررررسسس آپپپپ شدههههه

نویسنده بیا پاتو ببوسم

دستت طلا 🥲 دمت گرم ⁦ಥ‿ಥ⁩

الان کلاس ندارم همین الان میرم میخونم ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

بازم مرسی 🥺💖 

RM. kiute.ARMY

الان تنها چیزی ک بهت تجویز میکنم سه لیتر آب قند و 114 تا ماساژ قلبی به نیت 14 معصومه
fatish
۰۹ اسفند ۰۸:۴۱

عررررر عررررررررررررررررررر نامجیننننن امگاورررس هوراااااااا

خدایا شکراتتتتتتتتت

تنکیو از تمامییی عوامل از جمله نویسنده ددی مونی اوما همههههههههههههههههههههههههههه🥺🥺🥺🥺🤣🤣🤣🤣🤣🥲🥲🥲🥺🤣🤣🤍🤍🤍💜💜💜💜😐💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚

RM. kiute.ARMY

نوکریمممممممممممممممممم!!!
D:
۰۹ اسفند ۰۸:۲۸

برای اولین بار توزندگیم میخوام نامجین بخونم...
فقط امیدوارم سد اند نباشههه
دد دیدی سد اندا چجوری میزنن تو زوق ادم؟(ذوق؟)
هیعیییی

RM. kiute.ARMY

ذوقT^T
کنچانا بخون ک اصل جنسه*^*
Rezy
۰۹ اسفند ۰۸:۱۴

اووو عجب خلاصه جذابی داره

هیچی اومدم اولین نفر نظر بدم برم بخونم

اما نمیدونم چرا کاپل نامجین همیشه اینقدر دعوا داره :')

RM. kiute.ARMY

بعله*^*
خوش اومدی مادر😂
چون دوتا آدم بالغ ان و احساساتشون پشت منطقشون مخفی شده و هربار ک میخوان سرکوبش کنن بهم صدمه میزنن با حرف ها و کارهاشون:">
-v crptic
۰۹ اسفند ۰۸:۰۱

شما* 

اشتباه تایپی بود 

 

RM. kiute.ARMY

کنچانا اینجا همه کیبورد ها فلج ان😂
-v crptic
۰۹ اسفند ۰۷:۵۸

به نام خدا

سلاممم

خب اولین باره میخوام فیک با ژانر امگاورس بخونم 

دست نویسنده و ما درد نکنه 

خدا قوت خسته نباشیددد :))

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی ژیگرم نوش جونت*^*
پ.ن: قبل از مطالعه وضو بگیرید
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۹ اسفند ۰۷:۵۰

عرررر

بلاخرههه نامجیننن

RM. kiute.ARMY

طلسم شکسته شد
nabi
۰۹ اسفند ۰۷:۳۹

فرست؟!

البته فک نکنم... به هرحال صبح بخیر ددیییییییی!
چطوری؟ یادته دیروز گفتم حالم خیلی خیلی بده و درمورد مشاور کفتم؟ حالا امروز داریم میریم قشم :)))
با اینکه چند نفر دیگه که ازشون خوشم نمیاد هم میان ولی باز بهتر از هیچیه...

 

 

برگام... چه حس خوبی داره یه چیزی بنویسی و بدونی یه نفر میخونه و جواب میده بهش

RM. kiute.ARMY

صبح تو هم بخیر ژیگرم*^*
اوه:"> سفر ب سلامت باشه دلبرم
اوه..!


ایگویااا وطیفه است بیبی من:">
💛💜H.h Kookmin💜💛
۰۹ اسفند ۰۶:۵۹

ععععععععررر 🥲🥲

قبول شد🥲✌🏻

 

خوب بود ینییییی؟؟؟

البته به حد فاک غلط املایی داشتم🥲

RM. kiute.ARMY

البته*^*

غلط املایی بین کلماتی که توی عامه غلط مینویسن مشکلی نداره😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان