BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Happiness

7_yyxe.png

✥FULL✥

نویسنده VK–Cheri
کاپل ویکوک
ژانر  رمنس ، برشی از زندگی ، انگست ، اسمات 
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 101

  

🎶music 🎶

🎵 CLICK 🎵

 

مقدمه:

در این دنیا .. شاد بودن کار راحتی نیست ! 

  

☕️🪶🍁DOWNLOAD🍁🪶☕️

  

805_vpfe.png

۳۱ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora(خیار🥒)
۱۳ اسفند ۲۰:۱۰

دد حالمبد یادم نمیاد هپینسو خوندم یا نه💀

دد چجوریه؟

باید خیلی گریه میکنی؟🤌🏻

البته گریه یکی از اصول کار دریاست ولی خب💀

در حد ایسی هارت و گری اسکای گریه داره؟

میخام ببینم با شرایط روحیم مناسب هس یا نه✅🤡

تا اندلس فول شه باید یه ساکارزی بخوریم بهرحال🤝🏻🦖

RM. kiute.ARMY

تهش که اره گریه داره یجورایی:>
براش به اندازه یه دریا ادم گریه میکنه😔

در حد خودش بله گریه داره با ضجه👀
بله بله😔
Kim mahsa
۲۱ ارديبهشت ۰۲:۲۵

ددی تولو خدا بگو فولههه؟

 

RM. kiute.ARMY

اره فوله بیبT^T
پری ماه
۲۹ بهمن ۱۹:۳۶

دوستان عزیزززززز هرکی فیک سارقین و دوست داره جون تهکوک بهم بگهههه از کجا دان کنمششش

VK 🐻🐰

اطلاعی ندارم😂
چنلای تلگرام دارنش حتما
پری ماه
۲۹ بهمن ۱۹:۳۵

دوستان عزیزززززز هرکی فیک سارقین و دوست داره جون تهکوک بهم بگهههه از کجا دان کنمششش

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم من فقط فصل یک رو دارم:"> بدمش؟
Xiao
۰۴ آبان ۲۳:۱۲

یووو

چقد سر این فیک گریه کردم

بخاطر همه چیزش

اصلی ترین دلیل واسه گریم عشق پاکشون و خوشحالیشون که تازه بدست آورده بودن و زود از دستش دادن

یاد آوریش هم باعث بغضم میشه

RM. kiute.ARMY

ای یووووووووو*-*
الهییییی:">
اره عشقشون مظلوم بود تهش هم زرتشون غمسور شد جیگرمونو آتیش زددددT^T
خواهران بردارانم
۰۳ آبان ۲۱:۲۵

سلام دد میگم نمیتونی دزیره بزاری 

RM. kiute.ARMY

سلام بیب نه


بیا عشق دلمممممT^T
H. S.M
۲۹ مهر ۱۲:۱۹

نهههه نگو که مردن آخرششششT_T

خیلی خوب بود اصننننن...

و منی که در کمال خرابی ذهنم داشتم به این فکر میکردم وقتی کارشون تموم شد لباس پوشیدن یا نه بعدا بدون لباس پیداشون کردن😂😂

RM. kiute.ARMY

یاران چ غریبانه...
رفته اند از این خانه...
وای جر تو همممم؟؟😂😂😂 منمممم!! اخه خیلی زشت میشه لخت پیدات کنن:| اونم نه لخت معمولی...لختت رو با لخت یکی دیگه:/
Rey
۱۳ شهریور ۱۷:۰۳

ببینین. من یه سوال دارم تروخدا جواب بدیدد!!!!

من حدود دوماه پیش یه وانشات یا بن فیک گرفتم که بخونم. اولش خیلی وحشی گری داشت و از این حرفا ولی الان پیداش نمیکنم. 

من تمام مشخصاتش رو میدم تروخدا پیامم رو بزارید و اگر میتونید لینک اون فیک یا وانشات رو بهم بدید هرچی گشتم خودم پیداش نکردم.

داستان با یه دختر شروع میشد. بعد شیپ ویهوپ وارد میشدن. فضاش دارک بود. دختره توی یه قلعه وسط جنگل زندانی شده بود و هر چند وقت یه بار آم ویهوپ بهش تجاوز میکردم.

بعدش دختره فرار کرد و جونکوک رو دید. بعدم عاشق جونکوک شد و میخواست با جونکوک فرار کنه که وی اومد جونکوک رو کشت. بعد از اونم یونگی وارد صحنه شد و فهمیدیم که بعله! یونگی و وی و جی هوپ تریسام هستن. یونگی هم نقش ددی رو ایفا میکرد. بعد از اون یسری انفاقات افتاد که خاطراتشون رو گفتن. که هم وی هم جیهوپ هم یونگی توی تیمارستان بودن و بعدش عاشق هم شدنو و بعدم جین یهو اومد آزادشون کرد. آخر فیک هم همشون مردن ولی معلوم شد که این یه داستان بوده که برای کیم تهیونگ واقعی (یا یونگی) فرستاده شده بود. یه حالت پلیسی هم داشت.

تروخدا با این نشونی هایی که دادم حتما پیدا میشه!اگر نشد بازم نشونی هاشو بخواین. یهو هوس کردم بخونمش و الان مصمم هستم تا پیداش نکنم آروم نگریم!!

RM. kiute.ARMY

چشم عزیزم جواب میدیم بخداT^T

فدات شم اسمش لیمیت بریکر بود که از سایت برداشته شد تا فولش بیاد:">
a.gh
۰۶ مرداد ۱۵:۴۵

h

میخوای بری مخ پسرای سایتو بزنی؟😂😂

RM. kiute.ARMY

اووووووو بسوزه پدر تجربه یا چی؟😂
h
۰۶ مرداد ۱۵:۳۰

نمد همینطورى.

کلا از فن بویا خیى خوشم میاد😂

RM. kiute.ARMY

اووو عجب😂
اره یکی دو نفر داریم*^* قبلا بیشتر تا چهارنفر بودن اما خب...بخاطر مشغله هاشون رفتن
h
۰۶ مرداد ۱۴:۴۵

یه سوال دیگه

فیک سارقین یا تله رو از کدوم گورى میشه پیدا کنم؟تو هیچ چنلى نیافتممم

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

من تله رو دارم:">

https://uupload.ir/view/the_trap_full_part_iqxk.pdf

رمز: YouAreMyTrap
h
۰۶ مرداد ۱۴:۴۲

ددیییییییى

یه سوال

نویسنده پسرم تو سایت داریم؟

RM. kiute.ARMY

چطور؟😂
avocado
۲۸ تیر ۱۲:۳۱

وای جر ددی دروغ نگو در اون حدم نمیشه بازار اسمات ویکوک کساد باشه:)

رد کن بیاد 

RM. kiute.ARMY

بخدا فقط ی موسیو دارم😂
avocado
۲۶ تیر ۱۴:۰۱

سلام فرمانده

 

میگم ددی من یه سایلنت ریدرم خوشبختم 3>

میشه یه تعداد زیادی فیک ویکوک غیر طولانی ولی اسمات دار معرفی کنی بهم؟ D: 

RM. kiute.ARMY

سلام از این ادمین پاره ی  جر خورده!

ای جان به سلامتی که دیگه میوت نباشی جیگرمT^T
*نشان دادن کف دست
از زیر بغل جین تمیز تره ب قران😂
P
۲۳ ارديبهشت ۱۸:۱۹

واییی این فیک عالی بود فقط کاش فصل دو هم داشت و یونگی سر و سامون میگرفت و آینده ی ویکوک رو نشون میداد و اینا...😭💜

RM. kiute.ARMY

اصغر فرهادی پسند زد نویسندهT^T
taban
۱۸ ارديبهشت ۱۰:۳۷

میسی دد صو
میشه لدفن لینکش رو بدیی؟
لاوتت

 

RM. kiute.ARMY

فداتم*^*
https://uupload.ir/view/92o2_kly_perfectly_imperfect.pdf/

بفرماT^T
taban
۱۷ ارديبهشت ۱۱:۴۲

راسدی دد واگعاااا نید دارم یه فیکشنه پپاپاراتزیی بخونمم 

رابطه ی ایدل و پاپاراتزیی

فیکشنی سراغ ندااااریی؟

 

RM. kiute.ARMY

پرفکت ایمپرفکتلی رو دارمT^T
taban
۱۷ ارديبهشت ۱۱:۲۷

براوو دد

خوب؟نمی دونممم بلیی خوبم میسی

ذوق-

راسدی ددی گفدی تایپت چیه؟

RM. kiute.ARMY

نوکرم*^*
خداروشکر:">
ام..intj
taban
۱۶ ارديبهشت ۱۵:۰۳

نه بیبی اینجا 11 ساله هم هستT^T خوش اووووومدیییییییییی!!!
ددی منو که نمی گیی؟
سیلام ددیییی دونممم خوبیی؟
جمعه هفده دیگه تولدمه هاا
 

RM. kiute.ARMY

نه بیب😂
سلام تابان من خوبی؟*^*
به به اردیبهشت زیبا شد!
Miya mmmm
۱۴ ارديبهشت ۰۰:۵۴

ولی من نمیدونم چرا فقط دارم گریه میکنم

گمونم باید دور فیک خوندن رو خط بکشم

هق😢😭

RM. kiute.ARMY

جدیدا فیک ها همه سد اند شده😂
استیو
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۱۱

عالی

RM. kiute.ARMY

نوکریم!
.
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۱۰

من چند ماه پیش ی فیک خوندم که یونگی ی پسر گی بود و به اجبار پدرش با هوسوک که با زنی که به اسم سلین نامزد بود ازدواج کرد و یونگی سرطاان خون داشت این دوتا همیشه با هم دعوا داشتن و همو اذیت میکردن ولی بعدا عاشق هم میشن اگه کسی همچین فیکی خونده میتونه بهم بگه اسمشو پیدا نمیکنم فقط خلاصه اش رو یادمه

کسی اسمش رو نمیدونه

RM. kiute.ARMY

اینو ی بنده خدایی هم پرسیده بود منم اسمشو یادم نبود:"(
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۵ فروردين ۲۲:۳۶

ددیییییییییییییییییی میدونی کامنتای منو جواب ندادیییی؟

RM. kiute.ARMY

من ک دارم جواب میدم😂
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۵ فروردين ۱۳:۳۴

سلوا شیییییییییی امتحان ورودی تیزهوشان داری؟:)

کلاس چندمی؟

اصن استرس نداشته باشیااااا اصن سخت نیست!

من برا کلاس هفتم که قرار بود آزمون ورودی بدم،اصن نمیخواستم بدم...فقط اسم نوشته بودم🤧😂

بعد فکرشو بکن پنجشنبه صبح آزمون بود،من چهازشنبه بعدازظهر تصمیم گرفتم برم آزمون بدم😂

بعدم گرفتم خوابیدم،صبح رفتم امتحان دادم،دو سه هفته بعدشم نتیجه آزمون اومد قبول شده بودم😂

بعد دیگه گفتم هرچی بادا باد😂

رفتم ثبت‌نام کردم و الانم پنج سال گذشته از اون موقع:))

RM. kiute.ARMY

salvaArmy
زری خوش خنده ددی✌🏻😂❤
۲۵ فروردين ۱۳:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی یه لحظه میشه کصشرای توی این سایتو ببینی؟

https://www.tarafdari.com/node/2106849

چرا بعضی از آدما انقد گاون؟

چرا نمیخوان حالا دیگه بفهمن که حاجیییییییییی ازشون خوشت نمیاد به درککککک!

بقرآن به درکککککک!

چون ما آرمیا اونقد زیاد هستیم که احتیاجی به این آدما احتیاجی نداشته باشیم!

حداقل هیت نده!

میدونی ددی...توجیح همشون به هیت دادنشون اینه که میان میگن ما داریم نظر میدیم!

بقرآن نظر دادن با توهین کردن فرق میکنه!

ای کاش نظر میدادین!بخدا کاش نظر میدادین!

خداوکیلی نظر با توهین خیلییییییی فرق داره!

تازه اون نظری هم که بدون تحقیق باشه توهین محسوب میشه!

 

میدونی ددی...میدونم که با این **شرا بی‌تی‌اس پایین نمیاد و مشکلی براش پیدا نمیشه...

ولی میدونی مشکلم چیه؟

اینکه آدما خیلی دارن عوض میشن!

اینکه حاجیییی منو تو داریم توی یه کشور توی یه شرایط تقریبا یکسانی زندگی میکنیم!

کتابای درسیمون و خیلی چیزامون مثه همه!

با این وجود چرا باید نگرش‌مون انقدررررر باهم فرق کنه؟!

میدونی چرا از بزرگ شدن متنفرم و میخوام همیشه توی همین سن بمونم و بزرگ نشم؟

چون اینطور آدما،ادعای بزرگ بودن میکنن و از نظر خودشون،توهین کردن به این و اون،بزرگ بودنه!

ولی نمیدونن بزرگی،به این چیزا نیست!

علی اصغرِ امام حسینم شش ماهش بود!

ولی خدا بزرگیشو فهمید که شهیدش کرد!

نمیدونم چرا اینایی که حرف از اسلام میزنن،حرف اسلامو که میگه،اسلام دین مهربونی و نرم بودن و عشق ورزیدنه رو نمیشنون!

(فکر نکنی دارم به اسلام توهین میکنما!نه!چون من با تمااام اینکه منحرفم،ولی حجاب دارم،چادری ام و اینا‌...حرفم با اون آدماییه که،دم از مسلمون بودن میزنن،ولی فقط اون چیزایی از اسلامو میشنون که خودشون میخوان!بابای من همیشه یه چیز جالبی میگه...میگه که اگه یه نفر خواب رفته باشه،میشه بیدار و هوشیارش کنی...ولی اونی که خودشو زده به خواب،تو بیل بزن توی سرش!بیدار نمیشه که!)

RM. kiute.ARMY

مشکل جامعه ی ما از اونجا شروع شد که هرچیزی رو بهشون گفتن بدون تحقیق قبول کردن.
انقدر خودشون قضاوت شدن که برای تسکین زخم هاشون دست به همین کار زدن...
میدونی؛ الان خیلی هم کسی پیدا میشه که دین دار واقعی باشه..
دیگه نمیشه کسی رو پیدا کرد که بهت احترام بزاره چون خودش هم شکسته شدن..
فقط باید درس بگیریم که بچه هامون چند دهه ی بعد اینجوری بار نیا:">
یکی از نظرات واقعا قشنگ بود...اسم یوزرش یادم نیست اما تهش ماسک داشت...خیلی حق طور دفاع کرده بود
salvArmy
۲۵ فروردين ۰۸:۴۳

هعیی ددی چن وقته نیومده بودم سایت:">

فک کنم از اخرای اسفند ی قرن پیش هعی زندگی

اصا منو یادت میاد؟:")

الان میخام فقد عر بزنمم

26خرداد تبزهوشانه:)

RM. kiute.ARMY

سلوا یادمه تورو مادر:">
الهی کباب شم منم 11 تیر کنکور دارم:)
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۴ فروردين ۰۶:۵۰

وایییی چرا من اینو ندیدمممممم

هیفدهممم؟؟؟؟الان بیستو سومههه وییییی

یه هفته گذشته من تازه اینو دیدممم(البته وی از تاریخ مطمئن نیست)

RM. kiute.ARMY

کنچانا:">
💚💜sogijin💙💖
۲۴ فروردين ۰۰:۲۶

قشنگ بودا ولی چرا کم بود قبول نیس خیلی کم بود نمیخوام باید بیشتر میبود ☹☹☹

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

هقT^T
eren^°^
۲۱ فروردين ۱۷:۰۱

اره ثبت نام کردم ولی خانوادم میگن که شاید بتونم با همین زندگی کنم میگن اگه مجبور شدم یجور دیگه پیوند بزنم.. وای.. 

امتحان دادممم وایییی ترسناک بود خیلییی 

فردا امتحان فیزیکه اشک** 

ددیی.. کنکور چه زمانیه؟ تاریخش کیهه

RM. kiute.ARMY

وای خدا...اصن...وای...
کل مدرسه رو دایورت کن به نفرون های کلیه چپت:"]
از فیزیک متنفرم
توی تیر ماهه فک کنم11 ام:">
Vkook. Darya
۲۱ فروردين ۱۳:۲۲

وای ارهههه 

اصن خیارشور زندگیمههههههه

RM. kiute.ARMY

منممممممممممممممممم!!!
وااییییییییییییی
ثقابصهثقانصعانعق
eren^°^
۲۰ فروردين ۲۰:۴۷

 چون قلبم ضعیفه یکم دیگه بهش فشار بیاد باید پیوند بزنم.. 

وای فردا امتحان زیست دارم 

چرا این زیست اینقد طولانی و بی درو پیکرهه

RM. kiute.ARMY

شت! ثبت نام کردی؟
ولش کن امتحانو بابا

خیلی هم عنه
Vkook. Darya
۲۰ فروردين ۲۰:۱۶

بسیی 😂🥲

:")

 

 

دقیقا .. زندگی بدون اتک مثل ساندویچ بدون خیارشور میمونه 

 

جررر 😂😂🥲

RM. kiute.ARMY

تو هم عاشق خیااااااااااررررررررررر شوریییییییییی؟؟؟
جی هوپ لاور
۲۰ فروردين ۱۲:۴۷

ددی امتحان ها شروع شده بگو چ گلی به سرم بگیرم 😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

گل رس با رایحه ی اوکالیپتوس😂
جی هوپ لاور
۲۰ فروردين ۱۲:۴۲

ا پس اوکی

 

💜💜💜💜💜😁

RM. kiute.ARMY

*^*
جی هوپ لاور
۱۹ فروردين ۲۰:۵۶

سلام ا آخجون ویکوک 💜💜 ا چرا من الان فکر می کنم خیلی کوچیکم. 😐😐.          با اجازه بزرگ تر ها من ....... ۱۲ سالمه سلام بر همه بزرگ ها همه عشق ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه بیبی اینجا 11 ساله هم هستT^T خوش اووووومدیییییییییی!!!
Vkook. Darya
۱۹ فروردين ۱۸:۲۶

وای دد دقیقا این حرفیه که هر روز خواهرم میزنه .. 

یعنی هنوز با حرف کاش رفته بودم تربیت بدنی باهام سلام میکنه 😂😂😂

رشته خیلی پاره کننده ای هستا ولی حداقل کلاسای عملیش خوش میگذره 

 

جررر دقیقا بنگتن رومون تاثیر گذاشته اصن انگار اتک نباشه کارمون نمیشه 😂😂🥲

 

 

وای فیکس یو .. دد چرا یادم اوردی اون مواد رو :") 

ولی دقیقا .. من با امید اینکه فقط یه وانشات مینویسم فیک طولانی نمیخوام شروع کنم ایده هام رو میشینم مینویسم اخرشم میشه یکی دیگه از فیکای نصفم 😂🤦🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

وای واقعا درد داره😂😂😂
اره دقیقا:")))

اتک نباشه یچیزی کمه😂😂😂

نه نه خجالتم نده:"))
احسنت😂😂😂 یعنی حق ترین حق سال بود ک گفتی😂😂😂
asal te
۱۹ فروردين ۱۴:۵۳

خسته نباشی دریا شی..

عالی بود:)

تونستم در کلمه به کلمه این فیک بوی قهوه و خاک رو حس کنم؛

RM. kiute.ARMY

اخ اخ حق:">
eren^°^
۱۹ فروردين ۱۲:۰۶

وای سلام 

ببخشید زیر این پست دارم میحرفم.. 

ددی حالت چطوره؟ 

من دارم میمیرمممم.. حالم این سگ بده 

باید برم بیمارستان ولی دارم گریه میکنمم 

از دیشب حالم بد بود قلبم درد میکنهه اشک- 

یاد دزیره افتادم از دیشب دارم گریه میکنم خودمو درک نمیکنممم  

قلبم خیلی ضعیف شده اشک- 

چرا دارم اینجا میگم اخهه وای 

ایش میرم

RM. kiute.ARMY

الهی من کباب شم!
چرا درد داری عزیزدلم؟
asal te
۱۸ فروردين ۲۲:۱۲

اعععع این فول شد؟

ددی یادته همون موقع ای که اولین شاتش اومد کامنت گذاشتم فول شد میخونمش:)؟

هقققق الان فول شددد..

چرا یهو همه فیکا میریزه رو سرم:)؟

الان هم pada اومد هم my forbidden love

تازه it's not fake love هم نخوندم:)

مدرسه ها حضوری شد وقت شاش کردنم ندارم🙂

RM. kiute.ARMY

فاینالییییییییییT^T
بالاخره هر شروعی یه پایانی داره:">
پنج شنبه ها پر باره😂
میفهمم:">
Vkook. Darya
۱۸ فروردين ۲۰:۱۸

*^* 

به خاطر تمرین .. 

من رشتم تربیت بدنیه و حالا که حضوری شده دوشنبه و سه شنبه ها کلاااااا عملی داریم 

یکی از درسامونم ژیمناستیکه منم تا حالا کار نکردم یعنی نابود شدم اصلا نمیتونم حتی دستمو ببرم بالا بسکه گرفته

 

حقیقتا خودمم انتظار نداشتم 😂💔

یعنی کلاا وقتی فصل اول تموم شد ایده ابن فصل یه چیز ریزی داشتم ولی ترسیدم گفتم ولش کن .. نزدیک هشت ماه فصل اول تموم شده قطعا هیچ کس انتظار نداره بعد این همهه وقت فصل دو بنویسم .‌

ولی من اینم 😂 استاد اتک ها 😂😂💔

البته بازم با این وجود یکم نگرانم اخه خیلی وقته از فصل یک گذشته میترسم نتونم اون جور که باید این رو خوب در بیارم و.‌. 

 

وایی دقیقاااا فکرم بعضی وقتا به یه جاهایی میرسه اصن خودمم هنگ میکنم 😂😂

RM. kiute.ARMY

اخ کاش منم میرفتم تربیت بدنی:">
الهی کباب شم😂😂😂

تاثیرات بنگتن استنه دیگه😂 ریدر ها رو هم به کام مرگ کشوندی😂😂

فیک فیکس یو قرار بود یه وانشات بشه اما شد هزار و خورده ای ص😂😂😂
Jim Jim
۱۸ فروردين ۰۹:۳۳

دریا ادمو توکاراش غرق میکنه:)

خسته نباشی

عالیه عالی بود:)))

RM. kiute.ARMY

مثل اسم خودش:">
V.K
۱۸ فروردين ۰۹:۱۵

اهم..با عرض سلام و خسته نباشید..خدمت..شوما عزیزان و نویسنده عزیز، گرامیی، بزرگواارر، بابا لهنتیییی😭🙂

خب ویکوک‌دریا شی...مثل همیشه عالی و تنکس بابت Happiness 🤗💙

و اینکه امیدوارم داستانای‌ بیشتری رو با قلمت بخونم چون دوسشون دارم...ایهی😁

و حرف آخر اینکه همچنان به نویسندگی ادامه بده چون اگه اینکارو نکنی ازت شکایت میکنم، ممنانت🤣🤝🏻 

با تشکر، یکی از هزاران ریدر Happiness🙂💜.

RM. kiute.ARMY

این کامنت رو باید طلا گرفتT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ فروردين ۰۱:۲۳

اینم که تموم شد:(

یه وایب خاصی داره مخصوصا کاورش 

خیلی خوب بود

تنک🥺🖤

RM. kiute.ARMY

بوی خاک میده:") خاک خیس
eren^°^
۱۷ فروردين ۲۲:۴۹

وای.. سلام 

این واقعا فوق العاده! 

با هر کلمش اشک ریختم الان دماغم این گوجه قرمز شدههه وای 

رقص کلمات کنار هم ژیبا بود! 

ترکیب کلمه ها اشک اور! 

وای 

چرا تو فیک ها هم باید زندگی اینقد بی رحم باشهه ایش

از نویسندش متشکرم که لحضات خوبی رو برام پدید اورد 

این مینی فیکشن با عطر چون صیغه خورده تو ذهنم حک شد..

RM. kiute.ARMY

ایگویااا عزیزید همتونT^T
Jk💜Tae ....
۱۷ فروردين ۲۱:۵۰

خیلی زیبا بود واقعا جالب بود. میشه بین سختی ها شادی رو پیدا کرد موفق باشی عزیزم و همچنین تو هم توی زندگیت شادی رو پیدا کنی. ☺️💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ایگویااا قدا نظرتT^T
Vkook. Darya
۱۷ فروردين ۲۰:۰۹

مرسی ددی جذابم 

توب که هستن ولی بدنم همههه جاش گرفته دلم میخواد از درد گریه کنم :"<

 

اره واقعا :"))))

بوس روی گونت ♡ 

ددیی .. یه چیزی بگم ؟ البته خودت احتمالا میدونی ولی میخوام باز بگم 🥲😂

دارم فصل دوم ایسی هارت رو مینویسممم اره ‌..

خیلی براش ذوق دارم ولی میترسم خرابش کنم 🥲

این چند وقت انقدر فیکای نصفم زیاد شده واقعا دیگه داره میترسونتم 🥲🥲 ولی نمیتونم جلوی خودمو برا شروع کردن چیزای جدید بگیرم🤧😪

RM. kiute.ARMY

عزیز دلمی*^*
الهی کباب شم چرا؟:"((

بوس متقابل*^*
بله بله زیارت کردم:))))) اصلا انتظار نداشتم!!
نه نترس باشه؟! ترس دشمن پیشرفت ئه.
وای دقیقا منم😂 فکرم به هزار جا میره و نمیتونم تمرکز کنم
Vkook. Darya
۱۶ فروردين ۲۲:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های دد 

خوبی ؟ 

خب من فردا مد هسم و بعدشم احتمالا نمیتونم بیام سر گوشی پس شات اخر (در واقع فول پارت رو ) با یه اهنگ برای فیک الان میفرستم 

**** * **********************************************

 

*** **** * ***********************************************************

 

*** *** ** **** ** 

 

 

 خب بلاخره شادی هم تموم شد و من بسی الان حس عحیبی دارم 

مرسی ازت ددی به خاطر زحمتات و اگر اذیتت کردم میانههه

حسابی خسته نباشی و بوس بهت 💜🥺

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم تو خوبی؟*^*
الهیT^T خسته نباشی پس قشنگممم!!

هوم میفهمم:"> ادم تیکه های وجودش رو توی نوشته هاش میزاره:">
رحمتههههه فدات شمممممممممT^T
سلامت باشی جانان*^* بوز!
kai kit kat
۱۱ فروردين ۲۰:۴۹

بالاخرههه

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااا!!
mehrsa_jkkk^-^
۱۱ فروردين ۱۲:۵۱

منتظر به سایت خیره میشم:سایت اه میکشد

از ددی فیک میخوام :ددی اه میکشد

به خودم نگاه میکنم:خودم اه میکشم :/

 

دد کی وانشات دریا فول میشه؟میخوام بخونمش ولی این کار رو با خودم نمیکنم T-T

دد شادی قبل تعطیلات کامبک میده یا بعدش؟من که شانس ندارم زارت بعدش میده که من امتحان دارم البته فکر کنم همه دارنن :/

اونوقت رسما پاره میشم :///

 

دد من همش هی میخوام بگم بارکد و نور رو بهم بدی (از اونجایی که همه فیکامو پاک کردم تا مثلااا درس بخونم قبل عید اینارم پاک کردم XD)داشتم میگفتم هی میخوام بگم که فیکار رو بدی ولی همش یادم میوفته سویل چیکار کردن باهامون هی پشیمون میشم وای دد باورت نمیشه هی می خوندمش هی زارت گریه میکردم لعنتحتی بعضی وقتا بهش فکرم میکنم گریم در میاد اههه راستی دد خوندیش؟یا اسپویل کردم؟البته اسپول نکردم ولی خب بازم ...

  

هعی روزگاررر ...

بای بای ددی خوشگلمم :)

اها راستی دد ایدی اینستاتو میدیییی؟

دیگه واقعا بای بای ^-^

RM. kiute.ARMY

ددی از همه ی سوراخ هاش عاح میکشه:">

پنج پارت بشه اپ میشهT^T
شاید بعدش:">

من بارکد رو خوندم اما فصل دوم رو نه...عمرا بتونم بخونمش:"))

بای بای نفس من:">
اینستای من بخدا هیچی نداره😂
بای بیبی*^*
Jim Jim
۱۱ فروردين ۱۱:۳۱

حملهههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااااااا
do hwan
۱۰ فروردين ۱۵:۰۱

های. میشع لینک فن فیکشن لاور نات ا فایتر رو بدید اگ دارید؟ تنکتون

RM. kiute.ARMY

میانه لاوم:"(
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۰ فروردين ۱۲:۲۶

هوراااا شات جدید🕺

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااا!
Vkook. Darya
۱۰ فروردين ۰۳:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اره چهارشنبه بود ..

از اونجایی که احتمالا تا فردا ظهر خوابم الان شات جدید رو میدم دیگه زحمت گذاشتنش میوفته گردن شما 🥲

*** ***** * *************************************************************

تنکیو دد اند لاو یو 💜🫐

RM. kiute.ARMY

حله*^*
رحمته فدات شمT^T خوب بخوابیT^T
لاو یو مور بیبی موره:">
bahar
۰۹ فروردين ۱۱:۴۰

امم ی سوال فیکشن دزیره رو تز کجا بخونم رو صفحه نیست دوست دارم بخونم خیلی شنیدم تعریفشو تو همین سایت

RM. kiute.ARMY

" رمز : Storyman "

بفرما دلبرم:">
misoo ...
۰۹ فروردين ۰۳:۵۷

اول بگم ک خسته نباشی خیلی قلمت قشنگه و ادامه بده :") بعد، حق نیس اینجوری با قلب ما بازی کنید بخداT_T

چرا؟ چون وایب دزیره میده... و بنده زیر دزیره انقد زار زدم له و لورده شدم... حالا اینم بیاد روشT_T

راستی نمیشه سایتو یجوری کنید مث یوتیوب و اینستا اینا، زنگوله داشته باشه بعد فعالش کنیم و مارو بکشونه پای پارتای جدید؟!😂🚶

RM. kiute.ARMY

همه بعد دزیره (اونایی ک کامل خوندنش) یه هفته توی اغما بودن:">
اهان نوتیف بده؟😂 باید کد بخرم:">
Vkook. Darya
۰۸ فروردين ۲۳:۵۹

های دد ؟

حال و احوالت خوبه ؟ 

عید گوده ؟

دد امم یه چیزی .. امروز اومدم یه سر به وب بزنم دیدم کامنتا دوباره باز شده و همه چیز به روال قبل برگشته و خب طبیعتاً منم باید شات جدید کارمو بدم اما مشکلی نداره که به جای امروز یا فردا همون چهارشنبه اپ کنم ؟ :">

 

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
عالییییییییی!! تو خوبی مادر؟
عالی😂
اره بابا چه اشکال داره تایم آپت هم همون چهارشنبه بود دیگه😂
RASHIN.KWH
۲۸ اسفند ۱۶:۳۷

مرسی از توضیحات کاملت)

بوص

RM. kiute.ARMY

فدات بشم منT^T
Sweet bunny's♡♡♡♡
۲۸ اسفند ۱۲:۴۱

ددی یکم ممکنه خنگ بنظر بیام ولی داشتم کامنت ها رو میخوندم یه چیزی گفته بودی که من نفهمیدم 

هیومن چیه؟

 

RM. kiute.ARMY

هیومن لاور یه آرتیسته که فن آرت های 18+ میکشه اکثرا😂
RASHIN.KWH
۲۷ اسفند ۱۶:۰۵

اومممم..میشه بیشتر راجبعش توضیح بدی؟..

RM. kiute.ARMY

البته فدات شم*^*
یه مدته خیلی ها تو فندوم میخوان هیومن رو کنسل کنن. البته که توی توییتر کنسلش کردن ولی خوب قضیه الان جدی تر شده و حتی یکی از چنل ها که یادم نیست (برای تهکوک بود) گفتن که دیگه از این ارتیست حمایت نمیکنن و فلان و یجورایی برای خودشون تحریمش کردن.
حالا این وسط خیلی ها هستن که میگن بالاخره هیومن داره آرت میکشه درست مثل خیلی های دیگه
و یه جمع دیگه ای هم دارن میگن که هیومن کار وحشتناکی میکنه که تهیونگ رو میس جندر از این جور مسائل نشون میده
RASHIN.KWH
۲۶ اسفند ۱۱:۳۷

ددی..

دارم فنارت های هیومن لاور My only one رو ترجمه میکنم..

قبولش میکنید که بزارید تو سایت؟..

RM. kiute.ARMY

والا خود من کاری به آرتیست و طراح ندارم اما هیومن لاور یکم خطریه توی فندوم:">
Jim Jim
۲۶ اسفند ۱۰:۴۱

میشه نویسنده رو بدین بوسش کنم؟؟؟

لعنت...قلبم نمیکشه به جون شما!

چرا انقد با استعداد و خوبی تو دختر!

ToT

RM. kiute.ARMY

دریا است دیگر:">
همرو تو قلم خودش غرق کرده:">
Atrin. S.m
۲۵ اسفند ۱۹:۳۱

سلام دد چطوری ؟؟

امممم یه سوال داشتم من حقیقتا خیلی وقته نیومدم توی سایت و این حرفا ، خب الان داشتم توی فیکشن های فول سایت میگشتم تا اون فیکشنی که قدیم دنبال میکردم رو بشینم بخونم و بوم نبودش ..

میگم چیزه نویسنده ی فیکشن شدو یونیورسیتی خودش فیک رو برداشته یا یه چیز دیگه ..

اخه لامصب خیلی فیکشن خوبی بود اگه اشتباه نکنم مهی مینوشتش 

خبری چیزی نداری ازش دد ؟؟؟ 🥲

RM. kiute.ARMY

شدو یونیورسیتی؟
یا شدو اسول منظورته؟
yora ...
۲۵ اسفند ۱۷:۱۳

این وانشات چطورهههه؟

 

ددی دیگه فیک نمینویسی؟اخه دوستم جرم داد که ازت بخوام یه فیک بنویسی یعنی طرفدارتت بدجور فقط یکم کم رو که بیاد و بهت بگه 😂😂😂😐💔💔چون من یکم پروترم بهم گفت بهت بگم 😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عالیییییییی:">

ایگویااا من الان دارم پس میوفتم که نامرد:"))) پول آب قند و سرمم گردنته ها ندی یقه اتو اون دنیا ول نمیکنم😂
یه بوس تف دار هم از طرف من به رفیق قند عسلت:">
خودتم این وسط یه ماچ کنم..جووووووووون عففف😂
یه چند تا ایده دارم اگه خدا بخواد استارتش رو زدم:">
Qaz
۲۵ اسفند ۱۵:۲۶

Vkook.Darya یجوری این گناهای لامصب رو قشنگ توصیف میکنی تو داستانا، آدم دلش از این گناها میخواد خو...عرر...

بوس بر همون کله زیبا و دستان طلایت که چنین داستانایی مینویسی...فایتینگ تا ابدیت😌💙💜

RM. kiute.ARMY

حق😂😂😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ اسفند ۱۴:۰۹

عه دوباره شات جدید اومد

حیران حیرانی🐫🎤🕺

RM. kiute.ARMY

جون😂😂
KOOK 585
۲۵ اسفند ۱۳:۴۷

میترسم مث احضار شکست عشخی بخورم تا فول نشه نمیخونم :/

RM. kiute.ARMY

نه نگران نباش😂
Vkook. Darya
۲۵ اسفند ۱۱:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های دد 

حال و احوالت خوبه ؟

*** *** * *************************************************************

 

بسی مرسی دد و خسته نباشی 💜😽

RM. kiute.ARMY

های موره*^*
سلامتی جیگر تو خوبی؟

تو خسته نباشی فدات شم*^* ممنونتم خیلی زیاد!!
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۴ اسفند ۱۸:۲۸

چهار شاته یا پنج شات؟:>

 

RM. kiute.ARMY

دیگه تو همین مایه هاست:">
kai kit kat
۲۱ اسفند ۰۰:۴۱

دریاااا خداقوتتت
ادامه بدههه
منتظرم پارت بعدی عستیم :))))
حیحی

RM. kiute.ARMY

با گودرت:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ اسفند ۲۱:۲۶

عهههه شات جدید اومد

سنی دیوار منی دیللر🐫🎤

RM. kiute.ARMY

الان تنها چیزی ک تو ذهنم پلی عه اون "گاز ورمه" است😂
Vkook. Darya
۱۸ اسفند ۱۱:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های دد

*** *** * *************************************************************

 میخواستم صبح زود بفرستمممم ولی انقدر معلمای کوفتی گیر داده بودن یادم رفتㅠ~ㅠ 

مرسیی و خسته نباشی کیوتی 💜😚

RM. kiute.ARMY

های موره*^*
ای قربون دستت جیگرم خسته نباشیT^T
شاشیدم تو کاسه ی معلم هاتون:|
تو خسته نباشی دلبرم
Jim Jim
۱۴ اسفند ۲۳:۰۱

باز دریا اومد تا دل ببره:)

RM. kiute.ARMY

میبینی چ بیشرف با استعداد نامردیهT^T؟
salvarmy
۱۴ اسفند ۱۵:۴۳

دد الان حسم اینهههه

دوتا کفتر عاشق تو فیک بهم رسیدن بعد من دارم از خجالت و خوشحالی ابببب میشممم

نمد چرا اخه خاکبرسریم نمیکنن اما انقد خوشحال شدم دارم میز ناهارو به عنوان هدیه به مامانم جمع میکنم:)

منم ازون بدبختای مودیم یونو:">

RM. kiute.ARMY

یعنی ها...یکی از دور ببینه ما داریم با لذت و چشم های قلبی به گوشی زل میزنیم فکر میکنن عشقمون پشت خطه:">
ولی نمیدونن داریم برای بهم رسیدن دوتا زوجی ک واقعیت ندارن عر میزنیم😂😂😂
جر تو هم خوشحال میشی اینکارو میکنی؟😂 منم میرم شام میپزم
salvArmy
۱۳ اسفند ۱۲:۵۷

ددی شی

سلوا اومد تو نیومدی:)))

میگما انگار ریزی مشکل داره من نمت دانلود کنممم:">

راه حل میطلبم

ددی دیشب یه دردایی کشیدم ک نگم..سرم اونقدرررررر درد میکرد که داشتم گریه میکردم و عربده میکشیدم

فک کنم فقد اونایی ک میگرن دارن بفمننن:")

اخر شیاف زدم ادم شدم بعد صبحو شاد و شنگوا ویک اپ(مثلن ازوناییم ک باکلاسم و فارسی رو با انگیلیسی قاطی میکنم..اره مث همون دیوونه ها) کردم:)

RM. kiute.ARMY

من اومدم منتها سرور بیان قاطی کرد:">
الهی کباب شم اخه چرا؟؟؟
اوه میگرن...
میگن اگه عنبر نسا دود بدن کسایی ک میگرن دارن خوب میکنه
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ اسفند ۱۹:۲۱

Jeon Jimin 
۱۱ اسفند ۱۸:۵۳
وایییی این یارو عمه سادات چه سمع🤣🤣🤣🤣

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

با عرض سلام و درود بر شما دوست عزیز

ممنون که به برنامه محمود کریمی شو کامنت داده اید 

(برنامه محمود کریمی شو خود منم😔😂)

نظر شما نشان از لطف شماست😍😂

(ولی خدایی من اصلا و ابدا سم نیستم)

سوال برنامه:

من چرا وقتی کامنتتو دیدم نیشم تا بناگوش باز شد؟😐😂

همینطور به پاس قدردانی میگم محمود کریمی برای شما نوحه خدا نگه داره عمه رو اگه نبود می مردم می مردم نخونه

ولی برای بقیه بخونه چون فیک سپ نمیذارن😍

RM. kiute.ARMY

چی بگم والا😂 شما راحت باش

Jeon Jimin 
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ اسفند ۰۱:۱۲

چرا فول نمیشهعههه من کشته مرده انگستمممممم

RM. kiute.ARMY

هق:">
Jeon Jimin
۱۱ اسفند ۱۸:۵۳

وایییی این یارو عمه سادات چه سمع🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

سم نیست سم اونه😂
سرباز بدبخت اوکراین
۱۱ اسفند ۱۸:۲۵

شعت🙂🔪

چرا زن داره پدصگ🙂🔪

می‌خوام امیدوار باشم زنش خیانتکار باشه بچه مال تهیونگ نباشع😐🦋✨

 

RM. kiute.ARMY

یا در بد ترین شرایط بیوفته سَقَط شه زنه😂
eren^°^
۱۱ اسفند ۱۵:۰۹

اینجانب با لبخند نزدیک میشود** 

خب ام..  

من چند تا متن کوتاه نوشتم میشه بخونیشون؟ و نظر بدی؟ میشه اصن بگی خوب مینویسم یا نه؟ و بگی که به درد نویسندگی میخورم یا نه 

لبخند**

1☕💃در حال غرق شدن در افکار مغشوش خود بود ، به هر چیزی چنگ میزد و با عجز تلاش میکرد تا نفس هاش برگرده و به دست خودش به دار عدالت دست سپرده نشود... شروع میکند تا خاطره های خاک شده در ذهنش رو در بیاره و روز دیگری را در کلبه ی که سرما بر ان سایه انداخته و تاریکی عادی ای در انجا تلقی میشود ، ساده بخواخم بگویم در کلبه ی تنهایی میخواست روزش را شب و شبش را روز بکند. بدون هدفی در هوای مه گرفته ذهنش قدم برمیدارد و با هر بادی که می وزد، کیلومتر ها تکان میخورد و از محدوده ی خاطره ای به خاطره دیگر میرود.. زنگ ساعت نشان دهنده ی رسیدن به نیمه شب است.. ناگهان دست هایش از کنار شقیقه هاش برمیدارد تکانی به بدن کرختش می دهند دستش را به لباس میکشد و سعی میکند با زدن بر روی لباس خاک خورده ای که از رنگ سبز به رنگ قهوه ای نزدیک شده است، خاک های رویش را بتکاند ولی زود متوجه میشود که اثری ندارد و با کلافگی بیش از حد قدم هایش را برروی فرشی گه خاطرات زیادی را در خود دفن کرده به سوی بیرون از خانه میرود

2☕💃گم شده است دخترک ارزوهایم، در جهان های نهانی و دور افتاده دخترک وجودم که هنوز هزاران ارزو در خانه ی قلبش بی باک جا خوش کرده است .صدایش میکنم از دوردست ها ، کیست که از او نشانی اورد بر ایم ؟ صدایش میکنم و او فریاد میزند ، و جسورانه مرا می خواند صدایش گویی در گلویم می غلتد “تو می توانی می توانی در این دنیای ناجوانمردانه شعر های خوشبختی را که در دل سنگ مهفته اند اشکارکار سازی و بنوازی ”

حرف هایش دل ادم را میگزید برای جنگیدن در راه سخت پیروزی ذهنم اشفته بود و من همانند اسیری در زندان سیرک و هیاهوی عربده ها بودم ایا باید قدم در پیش میگذاشتم به سوی قله ها یا که میسپردم خودم را به اغوش سرد باد به امید جهانی بهتر؟! 

نردید پر جزم کشنده تر از درد درونم بود همانند کرمی که پنهانی از درون تو را می خورد و به جانت می افتد داد میزنم و اما این فریاد به گوشم نمیرسد دردم را کمتر نمیکند . گویی وجودم نیز خسته شده از اسیر شدن بین این دو راهی غمگین از گم شدن بین سفیدی و سیاهی مطلق ای پرنده ی درونم پر بزن برای نجات از این دام های اهن بافت دست و پا بزن که خدا بزرگ تر از ان است که ندای درونت را نادیده بگیرد ندایی که هر لحظه سکوت را میشکند و میگوید نترس از عزمت برو به سوی قله ها و بی پروا پر بکش که او همراهت خواهد بود … 

3☕💃ای کودکی پا به این دنیا نهاده، ای که از جهان های نهانی و دور افتاده گذر کرده ای و ره یافته ای به این سیرک صداها و هیاهوی عربده‌ها. بنگر به من تهی تجربه که مملو ام از جزم های حقیر و چندش آور برای نجات از این دوراهی غمگین … فاصله میانمان را به سرعت و نظرانداز خواندم به سهولتی شگرف … بعدی از جنس امید و نا امیدی، توی معلق در آرزوهای دور و من جا مانده در یاس بیدادگر … به نزد من که آمدی از کدام گذرگاه عبور کردی؟! همان که در مسیرش پرنده‌ای مدام صدایش را توی گلو می‌غلتاند؟ حرف هایش آدم را می گزید … زخمه می زد بر این تن رنجور و بی تاب … سخره مگیر بر من . میدانم پیش از آمدن از کنج رقیق آسمان تماشا کرده ای ما را که در دام‌های آهن‌بافت دست‌وپا می‌زدیم، آویخته بر تردید های کشنده و پنهانی درون خود … فاصله را در نوردیده ای و فراق را بر وصال پینه زدی به امید اینکه هنوز هزاران آرزو در خانه جا مانده است … اما پوستین دردمندم را ندیده ای مگر؟!! دگر در من توانی نیست ای غریب بیش از پیش آشنا … بگذار و بگذر …

4💃☕برای نجات از این دوراهی غمگین، گذشته و آینده، به سرعت و نظرانداز خواندم. زندگیم را می‌گویم. تمامش را. همیشه عادت دارد تردید کشنده و پنهانی در درون خود را رو ‌کند. زندگیم را می‌گویم. هربار که می‌خوانمش در دام‌های آهن بافت دست و پا می‌زنم. خبری از نجات نیست. تنها فروتر می‌روم. در دردهای گذشته و سردرگمی‌های آینده. هنوز هزاران آرزو در خانه مانده است، خانه‌ی دلم را می‌گویم. و من در جزم‌های حقیر و چندش‌آور برای نجات از این دو راهی غمگین خودم را به جهان‌های نهانی و دور افتاده پس می‌زنم. در جهان واپس رانده‌ام سیرک صداها و هیاهوی عربده‌ها در فضا چرخ می‌خورند. پایین می‌افتند. قل می‌زنند و در زمین فرو می‌روند. درخت لخت آرزوهایم سر برمی‌آورد. پرنده‌ای تنها بر روی شاخه‌ی سرما زده‌‌اش نشسته است. صدایش را توی گلو می‌غلتاند. نوای حزینش بر آرزوهای منجمد می‌نشینند. هر چند تلخ اما ناله‌ کنان از اکنون می‌سراید. به این امید که یخ‌ آرزوها نرم نرمک آب شود. 

✅ خب من چرا دارم خجالت میکشممم ببخشید منو✅

RM. kiute.ARMY

فاک:)
بیشتر از کلمه استعداد...بعله!
منتها این کارت ویرایش نشده اره؟!
و ویرایش نشده و انقدر بی نظیره...:">>>>>>>
eren^°^
۱۱ اسفند ۱۵:۰۶

شلام ددی جونم عزیز گلبممم 

حالت چطورهه؟! 

خیلی همه چی مزخرفه شده.. نمیدونم چرا برای داشتن یکی از ادم های مهم زندگیم مجبورم یکی دیگه رو حذف کنم.. همه چی به طرز عجیبی بهم ریخته 

اومده میگه سرت با ادم های جدید شلوغه منم میرم تا تو راحت تر باشی 

چطوری داره برا من تصمیم میگیره.. 

بعد میگه برا موندنم شرط میزارم که فلانی رو بنداز بیرون.. 

با اینکه من به هردوشون نیاز دارممم☕ 

خسته شدممم.. 

احساس میکنم اصن بهم اعتماد ندارن.. 

از یه طرف فشار مدرسه از یه طرف زندگیم.. 

احساس میکنم باید برم پیش یه مشاور.

چنقده ژانر های این گشنگههه نویسنده اش چه مشنگههه( توهین نیسا فقط هم قافیه بودن😔😂) 

وی برای این نویسنده جان میدهد* 

اصن یکی از الگو هامه بوخودا 

ولی مقدمه چه حقههه .. در ابن دنیا شاد بودن کار راحتی نیست!..چهه  حقه.. اشک ریزان دور میشود**

RM. kiute.ARMY

سلام شیرینکم*^*

عالی ام! تو خوبی؟

چه آشنا...برای منم همین اتفاق افتاده بود...اما میدونی چیه؟! هیچ کس به اندازه ی خودت مهم تر نیست:)

ایگویا شاعر کوچک😂

اما غمگین بودن اسونه😂 تا جون بخوای دلیل برای غمباد گرفتن هست لامصب
Baby moochiii
۱۱ اسفند ۱۴:۲۳

عید عین سگ نه چیز عین چی می‌نویسم:_))) 

RM. kiute.ARMY

دور از جون سگ چیه-_-
سگ هیتره:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۱ اسفند ۰۹:۴۱

به شدت عاشق انگستم

حالا خوبه بعدش آبشار نیاگارا راه میندازم 

RM. kiute.ARMY

نایاگارا پوپو😂
kai kit kat
۱۱ اسفند ۰۹:۲۷

وانشااات ویکوک قشنگگگگ هوراا 

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااااا*0*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۰ اسفند ۱۷:۱۹

تمرکز*

عه انگسته

خواندن*

RM. kiute.ARMY

دوست داری انگست؟،*^*
asal te
۱۰ اسفند ۱۶:۵۹

بخونمش یا بزارم فول شه؟

ددی اینم حساب کن قلم ویکوک دریاس:)

RM. kiute.ARMY

لذت پارتی خوندن وصف نا پذیره اما اگه ذهنت رو درگیر میکنه بزار فول شد بخونT^T
=)….. a bad girl
۱۰ اسفند ۱۳:۴۷

نمد چرا وایب دزیره میده:)

RM. kiute.ARMY

عاح گلبمT^T
KOOK 585
۱۰ اسفند ۱۲:۱۱

بخونم یا افسرده میشم؟ 

مثل مثلث برمودا نیس بشینم عر بزنم؟ 

RM. kiute.ARMY

بیا امیدوار باشیم هپی انده😂
Baby moochiii
۱۰ اسفند ۱۱:۰۰

نمیکشم چشمم خشک شد به جیکوک نامکوک ددی:/ 

ددی:::/

وای میگم وبلاگ فضایی ها می‌خونم فیک میگن ادمین کیه میگم ددی مونی بعد میگن ددی:/ 

ولی وقتی اینجوری میگن من و دوستام پاره میشم وای جر 😂

ددی نمیدی جیکوک؟:( 

دلت میاد نامکوک ندی:(

⁦⁦( ≧Д≦)⁩

RM. kiute.ARMY

به همین برکت قسم منم:/
اصن این اسم دردسری شده واسم😂😂😂
من غلط کنم دلم بیاد:">
بخدا دست و بالم خالیه این برج کار های این ور سالم ردیف شه از عید به بعد میوفتم رو غلتک و کار های بیشتر:">
Vkook. Darya
۱۰ اسفند ۱۰:۲۸

فرصت لایک 😂🥲

RM. kiute.ARMY

بزار من سکوت پیشه کنم😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان