BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات I Paint Flowers So They Will Not Die

7_d4bm.png

  

نویسنده PurpleParis
مترجم kiute_ARMY
کاپل نامجین
ژانر انگست . درام . رمنس . تراژدی
محدودیت سنی ندارد

   

خلاصه:

نامجون کلمات مناسبی برای بیان احساسش نسبت به جین پیدا نمیکنه. 

نامه ای که خیلی بیشتر از کلمات، خاطرات، احساسات و عواطف معنی داره، تنها راه ارتباطی با دوست پسر سابقش میشه.

نامه ی اون کافیه؟

 

💫🌼🤍DOWNLOAD🤍🌼💫

  

تقدیم به : مون فلاورِ من:)))

   

 

805_vpfe.png

۲۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
moonflower
۰۴ آبان ۱۶:۵۷

تقدیم به مون فلاور من :)

 

الان من چه غلطی بکنم که لقبم با کسی که وانشات بهش تقدیم شده یکیه هاااا :)

 

 زیبا بود ...

تنها جمله ای که می تونم بگم . در عمق دردناک بودنش زیبا بود . زندگی هم همینه دردناک ولی زیبا ...

 

 

مرگ یک چالش است . مرگ به ما می گویید که وقت را تلف نکنید .مرگ به ما یاد می دهد که همین الان به یکدیگر بگویم که عاشق یکدیگر هستیم. - هلن کلر 

 

کاشکی همه این جمله رو بفهمند و عملیش کنند 

 

با اجازه رفع زحمت می کنم 

 

 

RM. kiute.ARMY

شما صاحب اختیاری جون دلممممممT^T

جدا از سری کارهایی بود که خوندمش گفتم اگه من عر میزنم بقیه هم باید بزنن پس ترجمه شدT^T

میفهمنن، منتها عمل کردنش رو نمیفهمن...هعی...

شما رحمتی عشقمT^T
kim light
۱۸ شهریور ۱۷:۴۶

وقتی کلاس دهم بودم استاد فیزیکم گفت: خیلی زود دیر میشه

من اونموقع نفهمیدم اما الان که نیستی فهمیدم که زودتر از ابدیت دیر شد:)

 

 

دد:)

بذار به جای عر زدن کل افکارم رو طی این 21 ص برات بگم

اول که شروعش کردم فکر کردم نامجون می خواد اعتراف کنه

بعد که رفت جلو تر دیدم اوه نه قضیه از اعتراف گذشته مسئله نبود جین هست و فکر کردم جین ولش کرده و رفته نیزیلند و اونجا با یکی دیگه هست

ادامه دار که شد...دد اون لحظه می دونی چی اومد تو ذهنم؟؟ اهنگ لاولی از بیلی:))))))))))

انقدری که این اهنگ وایب این وانشاتو می داد حد و حساب نداشت

مثل اینکه نامجون داستان ما نمی دونست که وقتی عاشقی باید ریسک کنی و بپری

یا معشوقت تو رو می گیره یا ولت می کنه تا پرواز کردن یاد بگیری:)))))))

اما نامجون رسم عاشقی بلد نبود.

و دید که خیلی زود دیر شد:)))))))))))

 

 

پ.ن: در حالی که اشک های خیالی خود را پاک می کنم به سمت کار بعدی ددی جونم می روم

RM. kiute.ARMY

فیزیک یه عاشقانه ی خاص توشه...هرکس بفهمتش عمق درد عشق رو میفهمه...

عای گفتی لایت عی گفتی:)))
من سر ترجمه اش ضجه زدم...
اصلا انتظار نداشتم تهش اینطوری شه!
ایزنت ایت لاولی...آل آلون؟:")))

پ.ن: قربونت بشممممم من الهییییییییی نفسممم بیا بغلممم😭😭😭😭
kim light
۱۶ شهریور ۰۹:۳۶

قلب های شیشه ای برای این دنیا که پتک آهنین دارد زیادی ضعیف هستند.

 

یاع یاع یاع بعد از زدن اون سد اند فاکیت اومدم اینو بخونم

وای وای من امدم

وای وای با دل خوش امدم

RM. kiute.ARMY

از الان حس میکنم قراره کله ام توسطط کنده شه😭😂

بخدا داری خونه خرابم میکنی ها:"))))
داره همه اشونو میخونییییییی😭😭😭😭😭😭😭
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۲۲:۴۵

ددییی

نکن این کارو با قلب منننن

عررررر

قلب نامجین شیپرم اصلا اوکی نیستتتت

پلی کردن اون جایی که جین نامجونو بوسید-

پلی کردن انواع و اقسام فن آرت های زیبارو-

پلی کردن تمام مومنتای فاکی که دارم-

من آروممممممممممم

RM. kiute.ARMY

پلی کردن اون مونت که نامجون میگه: " اینجا چیزی هست که میلیون ها وون می ارزه" و اشاره به سوکجین...
فاکککککککککککک!!!
Rokajaki
۰۹ فروردين ۱۰:۵۲

بلی بالاخره اومدم هه ولی این رسم روزگار نبود ددی شه:")

من موندم یا فیک مینویسی در حد یه فیلم نامه توپ یا از رو یه فیلم فیک مینویسی که ادم پراش میریزه یا وانشات یه فیلم رو ترجمه میکنی... چرا نمیری تو کار فیلمنامه نویسی؟ ب والله پول خوبی توش داره خودتم فیلمو کارگردانی کن خودم نقش اول فیلم میشم خخخخ

ولی خدایی بعد یه ماه و خورده ای یا شایدم دو ماه با اولین چیزی که خوندم کییییییییف کردم. خدا تو و مونی رو از ما نگیره ولی فک کنم کم کم ما رو داره از شما میگیره بخدا ماعم قلب داریم که با یه همچین چیزی امکان داره وایسه:")

بازم کلی بوس از راه دور و اینکه.. وای خاک توسرم عیدو تبریک نگفتم

بلی بلی عیدتون مبارک امیدوارم دیگه امسال به هر چی که میخوایین برسین و غم و غصه و ناراحتی هم ازتون دور باشه*^*

RM. kiute.ARMY

چرا:")
دقتت رو میپسندم لعنتی!!! تو بیا بازیگرم شو خودم همه ی اسکار هارو بهت میدم:">

من نوکرتم دربست جیگرررررررر:">

کنچانا باو خودت تبریک منیT^T
همچنین آواکادوی من*^*
یک روح در سایت🤝🏻
۲۷ اسفند ۰۱:۵۰

یکی گفت دردناک بود ولی زیبا بود

در این جمله شاهد مقدار زیادی حق هستیم🤝🏾

قلبم‌مچاله شد ولی اوکی دد...باید فیلم فیکاتو درست کنن🤝🏻:)

RM. kiute.ARMY

هعی:"))))
سامانه ای با بارش حق...
عزیزدلیT^T منو خجالت زده نکن
asal te
۱۹ اسفند ۰۱:۵۳

و فقط یه جمله میتونم بگم:

دردناک ولی زیبا بود..

RM. kiute.ARMY

حق:")
asal te
۱۹ اسفند ۰۱:۳۶

منی که اینو تازه دیدمممم..امکان نداره نخونمش:)

اکی من اینو میخونم بعد میام عراشو اینجا میزنم..قراره سرت درد بگیره ددی جونممم🙂😂💕

RM. kiute.ARMY

هرچه از دوست رسد نیکوست*^*😂
fateme
۱۸ اسفند ۰۹:۵۰

انلاینی دیدیی ؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

من کلا در یک ساعت خاص انلاینم بعدش میرم درس موخونمT^T
Baby moochiii
۱۷ اسفند ۱۰:۴۷

وایییی ددی شورت ایده خیلی خوبی بود منم به دختر عموم بدم*-*

فیکشن ددمون قبوله*-*

RM. kiute.ARMY

بده فدات شم خیلی هم لاخچریه😂
جون:">
Baby moochiii
۱۶ اسفند ۱۲:۳۱

ددی دلامون به هم لوله کشی دارههه:_))

RM. kiute.ARMY

از لوله کشی گذشته اداره آب و فاضلاب شکایت کرده:">
Sope shiper
۱۶ اسفند ۱۰:۴۵

همین الان پیام amber رو دیدمممم

دستت درد نکنه امبر شییییی

بوس به فرق سرت تا ناخون دستت

RM. kiute.ARMY

amber
Sope shiper
۱۶ اسفند ۱۰:۴۳

دد دد ددددددد

یه مینی فن فیکشن بود تو سایت فول اسمات بود کاپلاش ناموی کوکجین و سپ بودن داستانشم راجع به یه فرقه شیطان پرستی بود حدودا ۱۰۰ صفحه این حدودا بود با اسمات ناموی هم شروع شدددد

اسمشو میدونیییی؟لینکشو میدییییی؟؟؟

تو همین سایت بود بوقودا

اصن لینک چندتا فیک فول اسمات میدیییی؟

RM. kiute.ARMY

نویسنده گفت برش دارم تا ادیت شده اش رو تحویل بدهT^T
eren^°^
۱۶ اسفند ۰۸:۳۱

پس من یدونه با این موضوع مینویسممم😔😂 اتنا خیلی خوبههه! اولین نویسنده ای بود که کارش رو اینجا خوندمممم

وای میام اینجا رو چم میکنم حسرت میخورم😔 

امروز از اون روزاس که همه دبیرا روم کلید کردن 

هفته بعد شنبه چهار تا امتحان پشت سر هم دارم حضوری! مطالعات شیمی زیست عربی! 

دلم به حال خودم میسوزه.. اذیتم میکنههه! من واقعا زیستم افتضاحه چون سرکلاساش میخابم 😔 

هعییییی بدبختم بدبخت.. 

دد چه کنممم

ایش اصن خسته شدممم

RM. kiute.ARMY

بنویسسسسسسسسس:"> 
چرا حسرت مادر؟😂
اوه اوه اوه:|
ودف؟:///////
بهترین کارو میکنی بخواب بابا😂 من بیدار موندم چ گلی زدم ب سرم؟
AMBER ...
۱۵ اسفند ۱۱:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****************************************************************************

سلام دوباره

ددی این لینک وردشه چون با اینکه ثبت نام کرده بودم تو آپلود یو نتونستم پی دی افش رو دانلود کنم اگه زحمتی نیست پی دی افش رو کن بی زحمت و لینک رو بده به Sope shiper و اینکه اگه میشه لینک رو سانسور کن

خیلی قشنگ بود داستانش:)

من خودم فیکایی که اسمات نداشته باشن رو میدوستم چون به نظرم تو بیشتر فیکشنا عشق رو با شهوت اشتباه گرفتن و یکم اذیت کنندس واسم

اگه دوست داشتی خودت بخونش البته ورژن کوکمینشه این ولی ویکوکش رو دارم خودم

دلم واسه همه شخصیتاش کباب شد و به شدت واسه نامجون اشک ریختم و تحت تاثیر قرار گرفتم با کار و رفتارش و اتفاقی هم که آخرش افتاد واقعا هیجان زدم کرد

اینکه غمگینه جای خودش ولی اگه یه عشق قشنگ قراره تهش تراژدی باشه خیلی قشنگ تر میشه تا زندگی خوش و مصنوعی که تو خیلی از نوشته ها دیدم

خلاصه که خیلی قشنگ بود به نظرم و اینکه چند تا از نوشته هات رو خوندم و حاضرم بیام خواستگاری قلمت!

لعنتی منم داری نامکوک شیپر میکنییی

RM. kiute.ARMY

سلام ب روی ماهت مادر*^*
الهی من قربون دست و بالت بشم جیگرT^T چشم!

درسته:) اونایی ک بدون اسمات ان در تلاشن تا عشق رو ب خالص ترین شکل ممکن نشون بدن.
تچکراتT^T

ایگویا:">
درسته...زندگی همیشه خوش نیست و این دردناکه😂
فدات برم من خجالتم ندهT^T
عرررررررررررر من مرگگگگگگ و کف و خوننننننننننن:"))))

sope shiper
مادر بیا لینک cold breath

https://uupload.ir/view/cold_breath_1gsh_rg6.pdf/
Baby moochiii
۱۵ اسفند ۱۱:۲۹

هق....

دارم به این فکر میکنم اگه دوتا کوکی همزمان به هایب میومدن همزمان روی مونی کراش میزدن....

تریسام میشد قضیه؟:_)

RM. kiute.ARMY

این ایده ی فاخی سوپر عر داره:")))))))))))))))))))))))))
eren^°^
۱۵ اسفند ۱۱:۱۹

اوه این زیادی خوب به نظر میاد.. 

نامجین خداهای احساساتن! 

نامجین شیر نیسم.. 

ولی خدایی فیک های نامجین خیلی بالغانه اس.. خیلی با دنیای واقعی ما بیشتر ارتباط داره.. 

ادم بزرگ ها یاد گرفتن که احساساتشون زیر منطقشون باشه.. گاهی اینقد مغرورن که اعتراف نمیکنن 

اینا همیشه تو فیک های نامجین هس.. و باعث میشه من بال در بیارمم 

خدایا خیلی زیبایند! خودزنی**** 

وایییی میخام بخونمش ولی تو تحریمم.. هر وقت خوندم میام دوباره😔 

دد تاحالا فیکی راجب فعالان سیاسی نوشته شده؟ اینکه زندان رو شرح بده و اینکه ادمایی هسن که با شجاعت پای عقیدشون میمونن وی عاشق، اینجور افراده*

فیک هایی با موضوعات اجتماعی دوس دارم.. مثل فیک های اتنا.. 

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")
درسته...خیلی منطقی ان!
هوم:) و گند میزنن ب همچی😂
*خود جر بِدِگی*
الهیT^T
واو:| نه!! اگه نوشته بشه تک تک جملاتش رو پشت کمرم تتو میزنم😂
آره اتنا ماشالله کارش درستهT^T
Viminshiper
۱۵ اسفند ۰۹:۴۵

چطور انقد حق میگی آخه... نامکوک اصلا یه چیز دیگس:*)))))))

RM. kiute.ARMY

قبولت دارم:"))))))))))
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۱۵ اسفند ۰۷:۴۲

گریه نکردم...ولی احساس میکنم نیاز دارم بکنم...!

احساس میکنم نیاز دارم یه وقتی که حالم بده بخونمش تا گریم بگیره!

خب ازونجایی که قلم خودت نیست غیرمنطقیه بخوام براش عر بزنم...ولی قلم از خودت نیس ترجمه که از خودته!

خیلی قشنگ بود...کوتاه و مختصر ولی انقدر احساسات مختلفی توش داشت که...نمیدونم چی بگم!

راستش چیزی که برام عجیبه اینه که تمام داستان های عاشقانه به نامجین میان! جوری که انگار از همون اول برای نامجین نوشته شدن! مثلا...برای مثال...من خودم کلا جز مای بیوتیفول و دنس ویت می از امی وسترن کار دیگه ای نخوندن...بعضیاشو دارم ولی با کاپلای دیگس...برا این نمیخونم چون گذاشتم که بعدا برم با ورژن نامجین پیداشون کنم بخونمشون چون شخصا فکر میکنم کارای امی به طرز عجیبی به نامجین میاد...و خیلی فیکای عاشقانه دیگه از نویسنده های دیگه که فک کنم لازمه خودم برا خودم تبدیلشون کنم به نامجین و دوباره بخونمشون و از اونجایی که راستش این بار احساسی رو با نامجین بهتر درک میکنم شاید ایندفعه اون فیک هام بهتر درک کردم!

هرچقدر فکر میکنم حرفی به ذهنم نمیرسه راجع بهش بزنم ولی داستانش ذهنمو خیلی درگیر کرد 🚶🏻‍♀️

ولی ازون داستانا بود که تجربش نکردی اما درکش میکنی...مخصوصا و بیشتر از همه اون حس نامجون، که احساس میکرد کافی نیست و لیاقت عشق جینو نداره! :")

درکل...درعین غمگین بودن داستان، آرامش بخش بود!

با کاور فیک هم که...هنوز جا داره برا عر زدن! :") 💔

راستش چیزی که این داستانو برام ارزشمندتر میکنه اینه که تو تقدیمش کردی به مونی دد :") و شخصا به نظر من این خودش یه کادوعه خیلی باارزشه! بماند که درکنارش شورتم براش گرفتی 😭😂💔 (عاقا ببخشید من خودم هردفعه به این قضیه اشاره میکنم عرق شرم میریزم 😂 شورت آدم مث ناموس آدمه!...تقصیر خودته عکس ناموس بچه رو گذاشتی تو ساایت 😂💔)

و من...در عین حال که انقد مونی رو دوس دارم بهش حسودی میکنم که کسی مث تو رو تو زندگیش داره! داشتن کسی مث تو همینجوریش مث یه نعمته 🥲 چه برسه که انقد هم طرفو دوس داری و براش ارزش قائلی! :") 💔

اوکی عر زدن بسه! مرسی بابت وانشات و تولد مونی هم دوباره مبارک...پیر شین پای هم 😔😂💞

RM. kiute.ARMY

درک میکنم:">
ممنونم ک حتی برای ترجمه ام هم انقدر ذوق داریT^T
انگار تموم نامه از ته دل نوشته شده بود:")

میدونی منم باهات موافقم!! اگه کسی میخواد واقعا عاشق شدن و عاشق موندن رو بخونه...نامجین بهترین نماده...یه عشق بالغ...مثل درخت سرو یا بید مجنون میمونه:") میوه نداره...اما اون حالت سبز و سرزنده بودنشون آدم رو به وجد میاره!

دقیقا:") جین رو انقدر قدیس و بزرگ میدید ک فکر میکرد لایقش نیست:">

موافقم!!

کاورش یکم بد شد:">

اون تک ماه گل منه:"> لیاقت بیشتر از این هارو دارهعT^T شورت بخدا ی چیز عادیه😂😂😂

اوه دارلینگ:") بیا اینجا ببینمت نفسم!

نوکریم جیگر😂 ما دوتا پیر شیم غرغرو میشیم😂 میریم خونه ی سالمندان تا برای پیر پاتال ها مومنت بدیم😂
فتانه
۱۴ اسفند ۲۳:۴۰

امیدوارم نامجون مثل فریدا نمیره..

درد نکشه..

*لَذَت بردن از چیزی به جز شهوت.. 

RM. kiute.ARMY

اوه دقیقا بیبی:)
Jim Jim
۱۴ اسفند ۲۲:۵۷

دست و پنجولتون درد نکنه:)

یه بار دیگه مبارکه تولد مونییییییییییی:))))

 

 

دد؟ ناراحتی؟ چیزی شده؟ حالت بدع؟ چی شدهههههههههههههه!!!!!!!!!!

چرا دیگه استوری نمیذاری!!

مردم از نگرانییییییییییطسستسنیغیبسصسسلغاتغیلنغخ

RM. kiute.ARMY

نوکریم خوشگل خانم*^*
ای جانم:")

نه بیبی خوبم:") به خوبی ماه آسمون..
Loser
۱۴ اسفند ۲۲:۴۸

ننه¿¡ 

حقیقتا یه سوال داشتم اگه اجازه بدی عارض شم ... 

عادتته اشک مردم رو دربیاری یا من اشکم دم مشکمه¿¡ 

عاااحح ... گلبم گرفته بود .... الان بیشتر گرفت....

ماااالللل مننننن باااااششش کهههه برررییییدددممم دیگه من از همه دنیام 

عشقو فقط باتووو دیدیم

ماااالللل من باااااششش کهههه کللییی حرف مونده تو دلممممم ولیییی نااارااااحتیییی حققق به تو میدم .... 

هعییییییییحححح 

 

RM. kiute.ARMY

لوزر من:"> تک پسر من:">
البته فدات شم بفرما!
از بس قلبت خوشگل و مهربونه عزیزکم!
بیا قلب منو بردار بزار جای قلب خودت:">
نازززززززززز نفستتتتتتتت گنارییییییییییT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۱۴ اسفند ۱۸:۱۹

عه نه ترجمه شدس 😐

ددییییییی خوشحال شدم فک کردم قلم توعه 😭

عب نداره بازم یجورایی قلم تو حساب میشه 🥺💔

RM. kiute.ARMY

ایگویا کنچانا😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۱۴ اسفند ۱۸:۱۸

فاک...

دد...قلم توعه...و نامجین...

الان کار دارم باید برم بعد میخونم...هق...فین...اهم...آره...بعد میخونم عر میزنم 🥲💔

RM. kiute.ARMY

از اون هاست ک ته احساسه:">
Elnaz KJP
۱۴ اسفند ۱۶:۴۷

سلاممم ببخشید یه سوال قبلا یه فیکی توی سایت بود اسمش ویلچر بود اگه اشتباه نکرده باشم...
کجا رفته؟هرچی میگردم نیست:(((((میشه بگی چه طور پیداش کنم؟مرسی از همتون لاو یو مونی و ددی

RM. kiute.ARMY

متاسفانه برداشته شدهT^T
Baby moochiii
۱۴ اسفند ۱۲:۳۵

:))))) نه واقعا ؟ این خوبه:) منو زجر میدی

در انتظار نامکوک میزاری؟:)))؟

:)))))))))))))))))))

 

RM. kiute.ARMY

نه بخدا:">
این برای مونی بود بخدا جبرات میکنم برات نفسمT^T
MIN MOTI
۱۴ اسفند ۱۲:۳۳

ددی عالیه

ددی رفیقم سایت و نمیشناسه فیک فیکس یو رو خونده میگه محشره😍😍😍

RM. kiute.ARMY

فدات برمT^T
من مرگ ب قران:">>>>>>>>
Viminshiper
۱۴ اسفند ۱۰:۵۱

عررر ددییی نامجینننننننننننننننننننن خودت ترجمش کردیییی**

برم بعد امتحان دینی میچسبه *باعث میشه یادم بره چطور ریدم به امتحان...

راستی ددییی این ویدیو نامکوکو دیدم یادت افتادم گفتم واست بفرستمشTT

https://uupload.ir/view/cfb29428909c4ca19fe2fae960527633_kzsr.mp4/

ایناهاTT

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*
جووووووووووون😂

این لایو و این حرکات نامکوک:")))))))
من واقعا نمیتونم این حجم از احساسات که بین نامجون و کوک هست رو تحمل کنم:">
خیلی کیوتنT^T
همه ی اعضا...هم رو خیلی دوست دارن و این زیادی برای قلب ما آرمی ها کشنده است:">
AMBER ...
۱۴ اسفند ۰۹:۲۳

سلام سلام چه روز مبارکییی

اد مونی تفلدت متارککککک

*حخهعغفبرذاتخودذلیزبغعهندئوکعلبیثقفبرذئ

امداد غیبی رسید!

Sope shiper من اون cold breath رو دارم فقط ویکوکه اگه میخوای کوکمینش میکنم لبنکش رو میزارم تو یکی از کامنتام البته با اجازه ددی بزرگوار

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم تولد مونی برکت داشتT^T
البته بیب!!
Sope shiper
Sope shiper
۱۴ اسفند ۰۹:۱۲

هعییی

میشه یه نیمچه نگاه به گوشی دور و اطرافیان بندازی ببینی اونا ندارنشون🥲

RM. kiute.ARMY

اگه شد چشم:")
Sope shiper
۱۴ اسفند ۰۹:۰۹

 دددد

من دوتا فن فیکشن میخوام که اگه بتونی برام بیابیشون خیلی خوشحالم میکنی

یکیشون cold breath که کاپلش کوکمینه(شاید ورژنای دیگشم باشه)،ژانرشم رمنس و انگست و فانتزی و ترسناکه،مال کانال ares_fiction هست

دومی هم revealation(رسوایی)هست،فیک اکسوئه کاپلشم چانبکه ژانرشم بی دی اس ام و رمنسه تا جایی که یادمه.این توش هیچ نامی از بی تی اس نبرده ولی ممنون میشم اگر بتونی یه لینک دانلودی چیزی ازش واسم پیدا کنی🥺

RM. kiute.ARMY

والا بخدا ک من اصلا چنلی عضو نیستم توی تلگرام:"(
اگه چیزی هم بخونم یا بقیه توی گروه های واتساپی میفرستن یا من ودم توی واتپد میخونم
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان