BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Namjoon`s game

  

نویسنده Kim Riyan
کاپل نامجین
ژانر رمنس . اسمات
محدودیت سنی 18+

  

برشی از داستان: 

" نامجون: خب بیبی! ... قانون بازی رو برات توضیح میدم
... من اجازه دارم لمست کنم و ببوسمت ؛ ولی تو اجازه ی
هیچ کاریو نداری!

اگه بتونی به مدت ده دقیقه تحمل کنی و
مانع کارم نشی ... بهت اجازه میدم ادامه ی بازی رزیدنت
اویل رو بری و این قول رو هم میدم که مزاحم بازیت نشم!
اما ... اگه نتونی خودتو کنترل کنی ، من برنده ی این بازی
میشم ... و ...

کاری که قراره انجام بدمو بعدش میفهمی ... "

   

🍑😈🎮DOWNLOAD🎮😈🍑

   

  

805_vpfe.png 

۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۲۲ فروردين ۱۲:۱۰

عجب! عجبببببببب!!!

فشار میخورم.. چی بگم دیگه؟ :))

یکیم نداریم باهاش ازین بازیا کنیم هعییییی ژندگی هعیییییی #قلب_شکسته

 

ولی فاک! نامجین چطور میتونن انقدر خوب باشن و به هم بیان؟ :))

VK 🐻🐰

هعی هعی گوزگار😔😂
نامجین یه دنیای دیگه اس🥲✌🏻💜
مبی
۱۸ آذر ۲۲:۲۶

چجوری باید بخونمش

RM. kiute.ARMY

با دانلود فدات شم*^*

نرگس
۰۳ آذر ۲۱:۳۲

چجوری بخونم فقط برا من تصویر و برشی از داستان اورده😐

RM. kiute.ARMY

قربونت برم آموزش دانلود از سایت رو دیدی؟:")

Soyeon Park
۱۸ فروردين ۱۷:۰۹

هلووووو بعد چند وقت برگشتم اینجا و دیدم یه عالمه فیک اومده که باید بخونم:) 

یسریاشون اسماتم هستن باید بعد افطار بخونم کارم سخت میشه اصلا

عا راستی عید و ماه رمضون بعد قرن ها تاخیر مبارک باد😂
و کیلیلیلی خودم زدم بلاچاو رو تموم کردم ولی اصلا حس آپلودش نیست::::))) در این حد تنبلم

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتییییییی قشنگمممممممم*^*
بله بله😂
همچنین فدات شم التماس دعا😂
بهار که میاد قشنگ تنبلی میزنه بالا:"> منم همینم
Min Yuni
۱۷ فروردين ۲۳:۳۴

خب ددی پس همینجا بفرستم ببینی قبوله یانه ؟

RM. kiute.ARMY

اره عسلی*^*
Min Yuni
۱۷ فروردين ۰۰:۵۹

های ددی ... 

واییی خیلی وقته کامنت ندادم شاید شیش ماه بشه همش داشتم مثله  سگ تست میزدم ...

خب دو تا درخواست دارم 

میشه بیای تلگرام به آیدیه bbbtttsssarmy7 پیام بید منظورم تینه که ببینی چی میگه چون خیلی وقته پیام دادم

و خب درخواسته بعدی : میشه فیکمو که دادم تائید که شد میشه عاپ شه من هر وقت نوشتم بران پی دی اف کنی ...؟ هیچ ابزاری ندارم گوشیم داره منفجر میشههههه تو تل میدم 

و اینکه من وقت مشده بود فیکمو بنویسم دیر تر قراره تحویل بدم ...

خب همین دیگه 

 

 

RM. kiute.ARMY

های دارلینگ*^*
ایگو میفهمم:")
لاوم باور کن انقدری درگیرم که ثانیه ای وقت نمیکنم سوشیال مدیا هام رو چک کنم:")
اینجا هم بنویسی بدی شاید بتونم پی دی افش کنم:")
Little tiger
۱۲ فروردين ۱۲:۰۹

سلاااام ب همه 

ببخشید باز مزاحمتون شدم 

ریااااان 😂 میدونم دیر دارم کامنت میزارم ولی خودت میدونی چرا دیگ پس ...

همونطور ک بهت گفتم جدا خیلی پیشرفت کردی و این خیلی خوبه 

نوشته هات هربار دارن خوب تر از قبل میشن 

آها راستی اسمش چقدر آشناس ریان کوچولو 😂 بیا بگو ببینم همونیه ک فکر میکنم 

ی چیزی بچه تو هروقت اسمات مینویسی خجالت میکشی ب من میگی فکر کن نویسندش من نیستم بعد اینجا ... فقط از من خجالت میکشی ؟ واقعا ک 😂

بیا یکم ب من آموزش بده بلکه یکی از فیکام خوب بشه حداقل 

 

خوب دیگ من برم بازم زیاد حرف زدم خیلی ببخشیییید ددی جان 

 

خدافظتون 🖐

RM. kiute.ARMY

راحت باش جیگرT^T

بای بای*^*
asal te
۱۰ فروردين ۲۰:۰۶

نگا ددی ، ریان هم تا الان سه تا شات نوشته بعد من هنوز تو اولین شاتم موندم

گشادی بد دردیه🙂

RM. kiute.ARMY

کنچانا درست میشه:">
♧Kim riyan♧
۱۰ فروردين ۱۲:۱۹

های ددی ...

خوبی ؟!

امیدوارم که خوب باشی :")

خب خب .... دلم برات تنگ شده بود ددی 😂 میدونم دل تو هم برام تنگ شده بود مگه نه ؟!😂🙄

بگذریم ...

خیلی حس خوبی داشت که اومدم و دیدم وانشاتمو گذاشتی تو سایت 🍌😂 

توی گُنج خودم نمیپوستم 😲😂

راستی...

ددی آیا دارم پیشرفت میکنم ؟! 🙄😂

بازیه نامجون به نظرت چطور بود ؟! T^T

نمدونم چرا ولی حرف خاصی ندارم ...

سوووووو

لاو یو ♡

بای :">

RM. kiute.ARMY

های عزیزم*^*
عالی!
ممنون همچنین عسیسم:">
ای فدا دلتتتتتتتتت😂😂 البته:">
عزیزی:">
البتهههههههههههههه:">
با اجازه ی پدر مادم بله:")

لاو یو مور:">
باییی!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ فروردين ۲۰:۲۸

اهم

دیروز نشد امروز میزنیم تو کارش

ممنان جدی از لحاظ روحی نیاز داشتم به همچین چیزی

RM. kiute.ARMY

نوش جان:">
fatish
۰۹ فروردين ۱۶:۰۵

به نام خداوند جان و خرد

بسیییییم الللله الرحماااان الرحیممممممممنمممممممممممممم

نامجیننننن

اسماتتتتتتتتتتتت

گاااااااددددددد کیل میییییییییییی

وی تشنج کرد -

‌....

صدق الله وعلی العظیم:))))

RM. kiute.ARMY

تفسیرش رو هم بعدا بده:">
یک روح در سایت🤝🏻
۰۹ فروردين ۱۴:۲۸

-نامجون؟

*قورت دادن آب دهان

-اسمات؟

*ریختن عرق شرم

-و من قرار چیکار کنم؟

حضار:دانلود فیک

-چی کار کنم؟

حضار:دانلود فیک

-بلند تر؟

حضار:دانلود فیک

-بلند تررر؟؟

حضار:دانلود فیکککک

 

این چند روز کامنتا بسته بود دیونه شدم:/😂

نویسنده به بزرگی‌خودت ببخش و مرسی بابت فیک *^*

RM. kiute.ARMY

یه عربده هم بزنن اون وسط جو تکمیل شه😂😂😂
BTL
۰۹ فروردين ۱۱:۳۸

نامجین اسمات؟اونم به این شکل؟

من حقیقتا براى نامجین چیزى جز یه پارت اسمات رمانتیک و سافت ب ذهنم نمیرسه😂

برم بخونم ببینم چطوره

RM. kiute.ARMY

بلی:">
وایییییییییییی جر منمممممممم😂
Vkook. Darya
۰۹ فروردين ۰۰:۳۳

این چند وقت سایت سکوت کامل بود شاید تک و توکی یع فیک میومد ولی امروز بارون فیک داشتیم اونم چه چیزایی 

نامجینِ اسمات :"))

اوکی بای ">

RM. kiute.ARMY

در نا امید بسی امید است
بعد از اپن شدن کامنتا فیک باران بسی شیرین است
Loser
۰۸ فروردين ۱۲:۱۶

وی سکته ناقص زده و سعی در پنهان کردن لبخند شیطانی دارد .... 

نمیدونم چرا هربار میخندم پشتونی اهل بیت فکرای خاک برسری می‌کنن 

بمولا من یه سینگل آواره‌م که هیشکی گردنم نمیگیره 😹😹🚶🏿‍♂️

ولی‌نموصا این نامجین اسماتا یچی دیگن 

RM. kiute.ARMY

الهی العفو ولی نامجین اسمات ها منو یاد شب جمعه ی ننه باباها میندازن😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۰۸ فروردين ۱۱:۴۶

نامجین :)

پوسترش :)

خلاصش :)

آیا زمان مرگ است؟

RM. kiute.ARMY

خیرررررررررررر تازه اومدی باو میخواستم بهت آجیل بدمT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان