BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن ADAMAS

7_42to.jpg

♦︎FULL♦︎

   

نویسنده Crazy Teakook shaper
کاپل تهکوک
ژانر انگست . درام . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 618

     

خلاصه:

جونگ کوک پسر گوشه گیر و منزوی توی مدرسه جدیدش

با یه پسر سمج آشنا میشه که سعی میکنه خودشو به جونگ کوک نزدیک کنه

و زندگی جونگ کوک به خاطر آشنا شدنش با این پسر دستخوش تغییراتی میشه

و ...

   

♥︎🍷✤DOWNLOAD✤🍷♥︎

 

805_vpfe.png

۲۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ُسیب سبز
۲۴ مهر ۲۲:۳۷

متشکرمم

واای دد حالم از عربی بهم میخورههههه چرا وقتی ادم رشتش ریایه با این حال باید عربی بخونهههه
خداوندا
اصا شیطونه میگه برم درسو ول کنم://///

RM. kiute.ARMY

خواهجیااات عزیزمممT^T

بعد اخه بدبختی اینه که بعد شیش سال عربی خوندن، بلد نیستیم به عربی بگیم عربی بلد نیستم:|
شیر موز کوکی
۳۱ شهریور ۱۶:۴۱

سلام ددی من یک مینی فیک داشتم میخوندم که گم شد هرچی تو سایت گشتم پیداش نکردم اسمشم بلد نیستم داستانش در مورد تهیونگ و جونگ کوک بود که هشت سال باهم بودن ولی کسی نمیدونست یک شب که دوستاشون رو دعوت می‌کنن خونه لو میرن بعد با هم دعواشون میشه و بقیش رو هم نخوندم هنوز 

RM. kiute.ARMY

سلام عسلممم چطوری؟T^T
والا حضور ذهن ندارم ازش بیب:"(
Kim jennie
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۰۰

های ددی چطوری

این فیکه رو بیش از ده دفعه خوندم هنوزم سیر نمیشم☺😂

دوستم میگفت داشتم تو سایت میگشتم دیدم عع چقدر پوسترش خوشگله، رفتم خوندمش

بعد من براش فرستادم نخوندش😂

RM. kiute.ARMY

های عزیزممم تو چطورییی*^*
نوش جااان گوارای وجودت😂😂
دیگه ساقیش نشو بفهمه دنیا دست کیه😂
tauo_1290
۱۵ ارديبهشت ۱۴:۲۵

اکیییی

اکییییییی

ولی چرا....

چرا فیک ب این خوبی انقدرررر نظراتش کمه؟

ناموسا ۵۵ تا؟

ب این خوبی

همه انگست میخونن و اینم انگسته

طولانیم هست نسبتا

نویسنده حرفه ای

دیگه چی میخواااید؟

خیلی خوب بود واقعا

حقیقتش هم خودم ام دختر عمم اینو خوندیم ک اینکه میخوام نقطه قوتاشو بگم...

اول اینکه به همه کاراکترا دقت میکرد

از مومنت های واقعی هم استفاده میکرد

به موضوعات کوچیک خیلی دقت میکرد 

و واقعااااا  عالی بود

فقط کاش یونگی و جان باهم بودنننن

یونگی باتم

جان تاپ

خل خفن میشد

 

RM. kiute.ARMY

حق مینویسی به مولا کمرم میگیره...
حقققققققق!!!

منم دوست دارم با یکی فیک همزمان بخونمممممT^T

به به یه عروسی میوفتادیم ها😂
Hahhaahahhahahaahhahahahaahhahahahahahahahahahah
۱۶ بهمن ۲۲:۴۲

مرسیییییی🫂💙 عاه گاد-

اداماسم دیروز تموم کردمم((:

رسما میتونم با اون پارتش که تهیونگ بعد از لا*شی بازیاش ادم شد ازدواج کنم..اینجور فیکا با روح و روان ادم بازی میکنههه😭😭

خسته نباشی ددی3> و خسته نباشی نویسندههه((: لاو فراوان-

RM. kiute.ARMY

نوکرتمم نوش جووون!!
موافقم موافقم:")) اینجور کاراکتر ها قشنگ همسر آینده انننن!!
سلامت باشی عمرمممT^T
Hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha
۱۳ بهمن ۲۱:۳۲

های دد~  

چطوری؟(:

عام، میگم که..یه فیکشنه بود که جین بیماری تنفسی داشت و بعدش که بهتر شد برای اولین باری که از خونه به مناسبت بهتر شدنش بیرون رفت وارد یه کافه با تم کلاسیک شد و نامجونو دید.

نامجون اون صندلی که جین روش نشسته بود رو ویوشُ خیلی دوست داشت بخاطر همین به کارکنا گفته بود که این میز رو برای من نگه دارید ولی اگه کس دیگه ای روش نشست چیزی بهش نگین..

یه سری ماجرا باهم طی میکنن ولی یه روز نامجون میمیره و یه دختره رو که انگار دخترخوندش بوده به جین میسپره..البته نمیسپره جین خودش از یکی از کارکنای اونجا میپرسه که این بچه هه کیه و.. و بعدش به سرپرستی قبولش میکنه..

اون اسمش چی بود؟(: کل سایتو گشتم ولی پیداش نکردم..

RM. kiute.ARMY

های بیبیT^T تو چطوری نفس؟؟

https://fazayihaa.blog.ir/post/1594

بفرما عمرممم:")
Moon
۰۸ آذر ۱۷:۵۱

خب دد من مون هستم 

عاشق فیک های این سایتم و همیشه اینجا پلاسم:/

از نظرم آدم خیلی باحالی هستی و خیلی دوست دارم:*

 

RM. kiute.ARMY

از خوشبختیت بسی آشنام مون شی*^*
قربونت نفسس چاکر مرامتT^T
منم دوستت دارممم دلبرممممممم باحالی از خودتهههههT^T
دختری ک منتظره بی تی اس بیان ایران🥲
۰۲ آذر ۰۸:۱۱

هم با خود فیک مردم

هم با پوستر 

این را بدانید من دگر زنده نیستم 

و دار فانی رو وداع گفتم

 

 

واییییییییییی چقددددددددددددد زیباالااااااااا بودددد

نهبهگبعنیعگبعمیفگیفنیگلزگازهزعگ

مرسی ددی جون🥲🥲💜🫂❤️❤️😍😍😘😘

RM. kiute.ARMY

نخیر نگووووووووو!!!

مرسی از تو نفسسسسسس ممنون که حمایتمون میکنی خوشگلمممممT^T
Xiao
۰۴ آبان ۲۳:۱۰

یووووو(سلام)

نمیدونم چرا

خدایی نمیدونم چرا

ولی این فیکو از بین همه‌ی فیکایی که تا حالا خوندم بیشتر از همه دوس دارم و مورد علاقمه

خیلی فوق العادس

جوری که هر بار میخونم انگار دارم واسه اولین بار میخونم

خط داستانیش ملسه لعنتی

البته تمام فیکای اینجا عالین

ولی این انگار مستثنی اس

RM. kiute.ARMY

ای یووو بروووو!!
عاخ عاخ حق داری!!
اصلا اصل جنس بود به مولا!

میفهم میفهممT^T
Jeon Dayon
۰۱ آبان ۱۵:۰۸

عییی ژانمممم چه پوسترییییی 

ناححححح من معتاده فیک های انگستم ولی اخرش اشکم در میاد به همه فوش میدم گیر کردم بخوانمش یا ناح... 

ددی یه نظری بده... هر چند که من اخرش میخوانمش (T_T) 

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهههT^T
نه اینو جدا بخون

خب دیگه اینجوری من نقش هویج بنفش رو ایفا کردم😂
Lina
۱۰ مهر ۱۱:۱۶

وادفاک چرا کامنتا همش میگن گریه کردم.....ددی این فیک مگه چجوریه؟

 

 

من نمیفهمم واسم کمی اسپویل کن لطفااااا

 

 

 

RM. kiute.ARMY

عشق نافرجام داره:")
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۷ مهر ۰۹:۰۹

آره نعمته

هیچوقت فکر نمیکردم از یه دختر خوشم بیاد

ولی این گوگولی اومده و کل معادلاتمو به هم زده

به معنای واقعی کلمه وقتی میبینم میخنده ضعف میکنم

دلم میخواد خودمو بزنم به در و دیوار تا خم به ابروش نیاد

RM. kiute.ARMY

مای ارت بوم بوم به قران:")
عایگوووووووو!
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۶ مهر ۱۰:۴۸

تو مدرسه که راه میریم تفاوتامون خیلی زار میزنه

من رنگی رنگی

اون فقط مشکی

من پوستم گندمی

اون سفید برفی

من پر حرف و برونگرا

اون کمحرف و درونگرا

من قد بلند 

اون قد کوتاه

دد

واست گفتم وقتی لمسش میکنم گونه های برفیش گوجه‌ای میشه؟T-T

خیلی شخصیت جالبی داره، دوس دارم بشکافم و بفهمم

RM. kiute.ARMY

پس اون یه نعمت ناشناخته است برات؛ اره؟
hera kang
۰۳ مهر ۱۶:۱۳

پشمام درست شد ._. 

 

خوب اولین پیامم خوب نبود فقط اینکه من تازه تونستم حساب باز کنم .

از قبل تو سایت بودمااااااااااااااا 

نمیتونستم پیام بدم یا کامنت بزارم._.

خوب بیخیال فقط  اینکه اشکالی نداره منم ددی صدات کنم ؟

و اینکه دوستتتتت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

دیر و زود داره (ک.ون پارگی دار) اما سوخت و سوز نداره:">


شیرینی بدههههههT^T
عایگو چرا مادر._.
نه عمرم چه اشکالیT^T
منننننننننن بیشتررررررررررر دوستتتت دارممممممممممممممممممممممممممم!!!
hera kang
۰۳ مهر ۱۶:۰۹

سلام ببخشید لینکش واسم باز نمیشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

سلام
بخدا میشه ها:">
HS. Miri
۰۸ مرداد ۲۲:۴۷

ترخدا ۱۳ تا لایک بره این فیک کمههههگدژمثپزهثونطذیمصدبنبدثوژ

RM. kiute.ARMY

موافقم:"))))
Helena
۱۸ تیر ۰۰:۱۶

من تورو چکارت کنم که انقدر خوب مینویسی هااااااااننننن!؟

 

چند روزه نشته ام سرش سر بیشتر تیکه هاشم هی گریم میگیره ولی چون نمیخوام خواهرم و مامانم بفهمن دارم فیک میخونم هی اشکامو بزور میکشم تو😂

نگه داشتن خودم درد داره میدونییییییی درددددددد 

دارم تیکه پاره میشم از خوب بودنشششششش میییفهمیییییی نههههه نمیییفهمییییییی🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

RM. kiute.ARMY

میبینی ترخدا؟؟ حق همه امون رو خورده:">

اخ اخ میفهمم😂
برو دشویی خالی کن:">
niax
۱۳ خرداد ۱۷:۱۴

فقط میخواستم بگم این بیش از حد خوب بود

من دچار افسردگی بعد از اتمام فیک شدم

هلپ.... 

RM. kiute.ARMY

چایی نبات بخور بشوره ببره پایینT^T
Owen
۲۷ ارديبهشت ۱۴:۲۸

دوسش داشمممم فایتینگگگگگ:')))♡🐨

RM. kiute.ARMY

فایتینگ متقابلللللللللل:">
BTSSSSSSSSSS
۲۰ ارديبهشت ۱۶:۴۹

ددییییییییی خوفیییییی منو یادت میاد ؟ متاسفانه بنده کچل شدم از دست امتحانات 

امروز کامپیوتر اتاقم روشن بود روش کارتون پیتر پن بود 

منم مثلا داشتم درس میخوندم 

بعد داداشم میاد میگه بابا دهن سرویس

چجوری میتونی اینطوری با صدای کامپیوتر درس بخونی 

منم میگم همانگونه که تو میتونی با صدای شاد مهر بری حموم سه ساعت بخونی و گوش ما رو کر کنی 

بعد گفت نه لابد تو خوبی سه ساعت میری تو فاز با اهنگ بی تی اس 

گفتم چه زری زدییییییییی 

توهین کردیییییییی 

دارم براتتتتتتتتتت 

وایسا برم بگم رل داری تا جرررررر بخوری به دست مامان و بابا 

گفت از بحث زید منم که بگذریم فقط شاد مهر 

منم گفتم نخیررررررر جاست بی تی اسسسسسسسسسسس 

حالا من تو خونه سه ساعت موهای اونو میکشم اونم موهای منو میکشه کچل کردیم همو 

اون میگفت شادمهر اسکلللللللل 

منم میگفتم بی تی اس پلشتتتتتتتتتتتت

حالا مامان بابامون از سرکار برگشتن گیس و گیس کشی مارو میبینن 

جرررررر میخورننننن از خنده 

کلا مثل اینکه خانواده ی پایه و طنزی دارم 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

بیا پایین 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جاست بی تی اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

RM. kiute.ARMY

اره ک تورو یادمه قشنگمممممممممممT^T خوش برگشتی:">
وازلین میخردی:")) این جماعت رحم ندارن..
وای پاره ام😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اصن عشق بود خاطره😂😂😂😂
جاااااااااااااااستتتتتتتت بی تی اسسسسسسسسسسسسسس
ی بیکار ک فیک میخونههه😐 خوشبختم☝
۱۷ ارديبهشت ۱۳:۱۱

ددیییییییییی

اشک برام نموند بریزمممممممممممم

خودمو جا ته تصور کردممممم در حالیکه نصفه شبی

اون تیکه ک یونگی نزدیک بمیره خودم داشتم جون میدادمممممم(بایسم یونگیه) 

نباید مامانم میفهمید بیدارم داشتم عر میزدممممممم

امروز نرفتم مدرسه چون اصن چشام باز نشدددددددد

پا این جون دادم ولی خداییش دمت گرم نویسنده خیلی خوبههههههههههه

فقط رو پوسترش ب جز یونگ و ته و کوک اون یکی چرا روشه؟؟میشناسم ها مثلن تو هوارانگ بازی کرده بود ولی رو این چی میگه؟؟

خب واقعن زیاد زر زدم

سارانگههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

اره تو هوارانگ بودT^T
خوب حتما عضو کاراکتر هاست😂
بوراههههههههههههT^T
Jim Jim
۱۳ ارديبهشت ۱۹:۰۷

دد

ب نظرت ظرفیت دارم اینو بخونم یا منفجر میشم؟

هیچی نشده خلاصش  قلبم رو دزدید...

RM. kiute.ARMY

بار احساسیش زیاده از دستش ندهT^T
Jeon Jimin
۱۲ ارديبهشت ۱۳:۵۸

ددی این فیک شاهزاده اغواگر هست من کوکمینشو خوندم الان اصن نمی تونم کوکو بات فرض کنم آخه اون اوبهتی که کوک داشت هیچچچچچچکییییییی نداشت اصن دهن صاف کن حالا فرض کن بشه شاهزاد لپسمون نه شاهزاد گنگمون😐😐😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

بالاخره فیکشن یعنی داستان خیالیT^T 
صرفا اون اسم آیدول یا بازیگر برای تصوره اگرنه که اکثرا نویسنده ها شخصیت و کاراکترشون رو 180 تغییر میدن.
Jeon Jimin
۱۲ ارديبهشت ۱۳:۵۶

R.ko جون کدوم ورژن winter flower رو می خوای من فقط کوکمینشو دیدم ویکوکشو نمی دونم کجاست

RM. kiute.ARMY

آرس فیکشن داره

R.ko
R.Ko
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۵۸

عام دوباره های:))) میشه لطفا لینک همین دوتا فیک winter flower, charming prince رو بدی:)؟ 

RM. kiute.ARMY

ندارم ب خدا قربونت بشم:">
R. Ko
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۳۰

های! دیدم یکی اسم یه فیکی رو پرسیده بود گفتم منم بپرسم:) جریان از این قرار بود که

کوک قرار بود شاهزاده ی کره بشه 

تهیونگم شاهزاده ی چین بود فکر کنم

اولش تهیونگ از پنجره ی اتاق کوک دیدش میزنه💀

بعد کوک جیمین رو دوست داشته ولی جیمین نمیخواستتش

ی روز ک میره کنار رودخونه ک شنا کنه میفهمه تهیونگ یواشکی نگاش میکنه و داستان ازونجا شروع میشه

بعدشم وقتی جیمین میفهمه این دوتا همو دوست دارن میره ب کوک میگه دوسش دارم بعد کوک تقریبا از ته صرف نظر میکنه میره با جیمین 

تهیونگم بخاطر همین جیمین و زندانی میکنه و کوک و با خودش میبره

نامجونم وزیر ته بود🥲🥲🥲

بعد جین پیشخدمت کوک بود فک کنم

اینا همو میبینه عاره دیگه بعد نامجین ب وجود میاد

یح اگه اسمشو میدونین بگین پلیز

RM. kiute.ARMY

سکسی سکرت یا شاهزاده ی افسونگر:">
یه رهگذر ویکوک شیپرم:/👌🏻
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۰۲

چرا تو سایت نبوددد کلشو گشتمممم من دوستم برام فرستاده بود شاید از جای دیگه آورده بود:*) حیح گلبم شیکست:*)) 

RM. kiute.ARMY

چیو قشنگم؟
یه رهگذر ویکوک شیپرم:/👌🏻
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۴۸

وااااایایایایایایایاایییی تنکککک 😭😭😭😭💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ولکاممممممممممممم*-*
یه رهگذر ویکوک شیپرم:/👌🏻
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۰۸

های... یه فیک ویکوک خونده بودم امگاورس بود... همه چیزش یادمه غیر اسمش:/// جریان تقریبا اینجوری بود که ته رییس یه قبیلس و کوک بخواطر برادرش باش ازدواج میکنه و یح رابطه خوبی نداشتن اولش و اینکه 2 فصلم بود کامل خونده بودمش ولی الان واقعا میخوام دوباره بخونمش:/ اگه کسی اسمشو میدونه یا لینکشو داره بم بده  نویسندشم نمیدونم کی بود فقط چون این آخرین فیک فول ویکوک تو سایت بود اومدم تو این بگم تولوخدا یکی بلام پیداش کونهه یا لینک ندادین اسمم بدین کافیه فقط یه اسمممم پلربسنلد خصقاپذنمصقامک د

RM. kiute.ARMY

winter flower:">
Gaul Jk❤
۰۵ ارديبهشت ۱۵:۱۸

چرا این ریختی شد 

اسمات*

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
Gaul Jk❤
۰۵ ارديبهشت ۱۵:۱۷

گورت فقط دست شماست اصلا

آفرین نزار 

بخدا نکه ویکوک دوست نداشته باشما ولی تا وارد سایت میشی ویکوک

راست نگا کنی ویکوک

چپ نگاه کنی ویکوک

من سپپپ میخوامممم یونکوک میخواممممم

ولی ویکوک کنین یخورده نفس راحت بکشن😂😂

راستی تمومش کردم دوستش داشتم 

برم اولد لاو دانلود کنم بخونم فعلا 

اها راستی به نوسنده پیشنهاد میکنم روی آسمانش کار کنی من خیلی ندوست😂💔🤷🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

چش چش😂
اره اره میفهمم یکم تنوع:">😂

خدا ب همراتT^T
Paniz⁷
۰۴ ارديبهشت ۰۰:۴۵

RM. kiute.ARMY

همه خسته ان انگار😂

اگه دیگه فیک فول ویکوک گذاشتم:| 
#گودرت
 
 
نه لطفا ددی
من داشتم میخوندم میخواستم تموم شد کامنت بزارم:">
نکن این کارو با ما:">
تو خودا
به‌خاطر من:<<
 

RM. kiute.ARMY

ایگووو کیوت من مظلوم نشو بیا بغلمT^T
Paniz⁷
۰۴ ارديبهشت ۰۰:۴۳

اوفففف
من اینو تازه تموم کردم ..
و داداشش عجب چیزی بوووددذکصثنقنجثن
خیلی خیلی خیلی قشنگ بود جوری که حتی نمیتونم توصیف کنم .
فقط دوتا چیز
یکی اینکه اگر سکانس ها عوض میشد از این ستاره ها می‌زدی"*" چون من گیج میشدم💀
و اینکه یه سوال
بعد اینکه دوماه گذشت.
تهیونگ کار هایی که می‌کرد رو تو اون هشت سال تعریف کرد؟.:/
اینکه چرا اینجوری شد رو تعریف کرد واسش.
که کوک پشماش ریخت:"/
ولی اینکه حالا قاتل و اینا شد رو گفت؟:/
صرفا جهت کنجکاوی.:>
ولی در کل عالی بود ..خیلی ..هعق
جوری که غرق داستان شدم ... واقعا خیلی قشنگ بود:">
خسته نباشی-💜

و با تشکر از تو ددی:>💜

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو دلبر من بابت نظر دادنT^T
⟭⟬♡⟬⟭
۰۳ ارديبهشت ۲۲:۴۶

میشه راهنمایی کنید چطوری فیکو دانلود کنم نمیشه چون ک از کجاااا دارم دیوونه میشم خیلی میخوام بخونمش لطفا راهنماییم کنیدددد

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
توی قسمت جعبه ابزار سایت آموزش دانلود هست
پریا قمی پور
۰۳ ارديبهشت ۰۰:۰۶

هلوووو 

میخام بخونم میترسم سد اند باشه .‌. 

سد انده؟؟

میگمم ک 

لینک فیک hose of cards  و میدییی ؟؟؟

پلییززز 

تیریخییدااا 

سایتتون خیییییداس خیلی عالیستت 

فایتینگگ 

نماز روزهاتونم قبولل راستیییی

عاریی خیلاصههه 

فایتینگگ

*پ.ن : رفتید قطر منم ببرید ..... هقققق

RM. kiute.ARMY

نه هپیه😂

البته ک میدم:")

https://uupload.ir/view/house_of_cards_b34r_dkb.pdf

ما به سفر قطر میکنیم:")
Mahdiyeh
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۳۷

نخونده میگم خوبه🙂

RM. kiute.ARMY

ممنوناتT^T
Gaul Jk❤
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۴۲

درک نمیکنم

وای چرا این همه خوبع ؟ با اینکه هنوز کلی دیگه مونده که بخونم ولی خیلی قشنگه 

ولی ناموسی این به این همه خوبی چرافقط ۲۲ نظر؟ 😂💔

RM. kiute.ARMY

همه خسته ان انگار😂
اگه دیگه فیک فول ویکوک گذاشتم:| 
#گودرت
BTL
۳۰ فروردين ۲۳:۵۹

خیییییییییلی ناراحت کننده بود و شدییییییدا غمگین شدددددم.خیلی خوشگل بود و آفرین به نویسندشششش.کوکی و ته ته قشنگم چقد سختی کشیدن واقعا قلبم ترک برداشت.

 

RM. kiute.ARMY

بوس رو قلبت کT^T
۰۰۰
۳۰ فروردين ۱۷:۳۷

خب اهم اهم 

نویسنده عزیز به نظرم فیکت فیک بسیار قشنگ‌ و زیبایی بود و ایده قشنگی هم داشت 

 

اما من یه ایراد به چشمم اومد که کمی آزار دهنده بود قصد اینکه ناراحتت کنم رو اصلا ندارم پس لطفا برای این انتقاد ناراحت نشو 

این فقط برای اینه که بار های بعدی بهتر بنویسی

ایراد این بود که توی تعدادی از پاراگراف ها بخصوص پاراگراف های اسمات اسم ها خیلی زیاد تکرار می‌شدند 

لطفا سعی کن از این تکرار اسم پرهیز کنی چون به نوشته ات لطمه میزنه 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

فایتینگ نویسنده جونم 

RM. kiute.ARMY

نویسنده باید نظر انتقادی بگیره تا پیشرفت کنهT^T
منتها من توی خیلی از فیک های انگلیسی( صرفا چون جدیدا زیاد زدم تو کار ترجمه) دیدم که اسم ها رو خیلی زیاد استفاده میکنن.
حالا من این وسط نباید گرو کشی کنم اما خواستم یچیزی بگم تا نگن لالم😂
فایتینگگگگگگگگگگگ متقابلللللللللل*^*
Stay & Army
۳۰ فروردين ۱۶:۰۹

ناموسا خیلی خوبم اومد ازششش لنتی😭😭😭 تزایاسنتسایاستنسنگ

میتونم باهاش ازدواج کنم ؟؟؟🫂❤

خیلی دوسش داشتم و راستش خیلی میترسیدم که یونگی بمیره و همه چی به هم بریزه 🥲😭

اگه میمرد خیلی ناراحت میشدممممم😭😭

واقعا خیلی خوشحال شدم که وی بالاخره خوشحال بود و کنار کوکی بود🥲🙈

دست نویسندش درد نکنه به خدا فنش شدمممم❤👌😂

من این یه ماهی که مدرسه باز شده اصلا نرفتم و باورتون میشه که فقط به خاطر من آنلاینو باز کردن ؟؟ فقط خودم و معلمه تو کلاسه هعییی *ببخشید ها ولی عجب خرایی😐🗡

خلاصه که قراره فقط به امتحان ها برم و اگه سال بعدی باز شد برم 

فقط نگران اینم که شبا نتونم بیدار بمونم و فیک بخونم نهههههه😭😭😭

ببخشید زیاد زر زدم و اگه روزه گرفتین هم قبول باشه فایتینگ ❣

 

RM. kiute.ARMY

تیانقرتاصثوتقارسصو
البته:">
امیدوارم کار های بیشتر از نویسنده بگیرمT^T

جرررررر😂😂😂
ان شا الله که همه چی حل میشه:">
عه زر چیه دختر وب خودته:/ ممنون دارلینگ قبول حق باشه*^*
im ashley♥
۳۰ فروردين ۰۸:۲۷

من house of cards موخامممممممممممممممم :")ناموسا به شدت پیچ اندر پیچه قبول داری؟ بعد زیادهههه >"< چه کنمممممم؟راه کار واسه خوندن بهینه ندری کیوتیم؟*_*

RM. kiute.ARMY

وای هوس آف کاردز...
لامصب تو زمان خودش به همه ی سبک های نوشتن مافیایی تحول داد😂
من فیک های زیاد رو توی کامپیوتر یا لپتاب میخونم تا مثلا به چشمم کم بیاد:")😂
Saanaa
۲۹ فروردين ۰۷:۱۰

ددییییی جونمممممم

میگم فیک flames mask رو دارییییی🍌😔

RM. kiute.ARMY

نه فدا موزت بشمT^T
Sil-Y-Min
۲۸ فروردين ۲۲:۱۰

آره جز اولین فیکایی بود که خوندم اونموقع تازه ارمی شده بودم😭🥲خیلی قشنگ بود هنوز دارمش😂

عه توام؟ منم بلاکم هر چن وقتم ریپورت میشم 😂😐🔪

RM. kiute.ARMY

عجب عجب😂
جرررررررررر خداروشکر برای من فقط بلاکه😂
Jim Jim
۲۸ فروردين ۱۹:۲۱

یا

خود

امام

زمان

 

RM. kiute.ARMY

ح
ق
!
Viol
۲۸ فروردين ۱۳:۲۳

زیبا

RM. kiute.ARMY

بسی:">
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۸ فروردين ۰۶:۵۶

او سد انده؟درسته خودم جدیدا کلی بدبختی رو سرم ریخته ولی میخونمش✓

RM. kiute.ARMY

نه این سد نیست😂
im ashley♥
۲۷ فروردين ۲۱:۵۳

عاقا رحم انصاف کجاستتتتت 74 زیاده به مولا مازوخیسم هم نمیتونه تحمل کنههههههه ... زر زدم میتونه خوبم میتونه😂

RM. kiute.ARMY

یعنی میخوای روزه خواری نی؟😂
im ashley♥
۲۷ فروردين ۲۱:۴۸

من غلط بکنمممممممممممم:) من مسیحی ام بابا شناسنامه اشتب زده به من چه

RM. kiute.ARMY

به نام پدر پسر یا بلفضلT^T
Sil-Y-Min
۲۷ فروردين ۲۱:۴۷

منی که دوتا تست مهم دارم و به وریم نیست🌝

بنام خدا عررررررررر

اولش خوندم خوندم بگو یاد جی افتادم

بد بویز😭🥺زخرااقتیایتسنسس

ولی خیلی عر دارهه ایینننننن خیلیییییی

😂فردا سر تست سوال میده سینوس این چنده من: هیوووننننگگگگگگگ🤣

 ی چیز دیگه خر ذوقم کرد ۶۰۰ ص بودنش بود😐😂😍

چقد زر زدم:=|

توجه نکن ددی بوس بت روزه نمازتم قبول مومن😂🤌💜

RM. kiute.ARMY

قشنگ منو برد به دورانی که هنوز آرمی های زیادی توی ایران نبود و یه چند تا فن فیکشن اینجا و اونجا نوشته میشد برد:")

منممممممممم😂😂😂

نوکریم داوش قبول درگاه حق باشه هرچند بلاکم😂
Jk💜Tae ....
۲۷ فروردين ۱۹:۴۷

خییییلی خیلی زیبا بود  نویسنده جون کوتاه بگم خیلی خوب نوشته بودین فایتینگ 💪💜💜💜💜💜💋

RM. kiute.ARMY

دستش طلا ناموسا:">
یک روح در سایت🤝🏻
۲۷ فروردين ۱۵:۳۰

اگه تهکوک عه...پس‌یونگی تو پوستر چی کار می کنه؟🚶🏻‍♀️

چه پوستری...خفنی به در و دیوار می پاچه

RM. kiute.ARMY

عرض ادب و احترام!
helenmin
۲۷ فروردين ۱۳:۳۸

اقا راستی یچیز دیگه

من به شدت الان نیاز به یه فیک سافت و گوگولی و شاد البته با چاشنی امگاورس و به مقدار فراوان اسمات لازم دارم 

اینطور فیکی تو واتپد-تلگرام یا سایت سراغ نداری عزیزم؟/// 

RM. kiute.ARMY

نه والا فدات شم من:"(
یدونه دارم اسم are you gay عه. خوندیش؟
im ashley♥
۲۷ فروردين ۰۸:۵۱

به به :) فرست از اخر ؟ سکند از اخر؟ عاره از این چندش بازیا ... اب پرتغال میقولی؟ ( وی درحال روزه خواری )چقدر قانعم اصلا نگا... فروتن متواضع ... الله و اکبر برم بخونمش ... اگه با این نت داغون من دان بشه که خدارو هم شاکرم ( من بچه شیعه عستم )

RM. kiute.ARMY

فرست از اخر😂
روزه خواهی ده روز الی دو ماه حبس و 74 ضربه شلاق داره😂
خدارو هم میپرستی
fatish
۲۷ فروردين ۰۳:۱۴

خدایا منو بکش باشه؟؟؟؟:")))))

دبگه نمیتونممممم

دیگه تموم شدمممممم

طااااقت ندارممممممممباابابااباباباایاستسخثکنثتستیتی کمک :")

RM. kiute.ARMY

چرااااااااااااااااااا:"))
Vkook. Darya
۲۶ فروردين ۲۳:۰۸

ولی جدن به یه تهکوک فول نیاز داشتم :"))

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتت:">
bts love
۲۶ فروردين ۲۲:۳۸

نشسته ام به در نگاه میکنم دریچه آه میکشد

هیونگ ، میفهمی که چی میگم؟؟ درکم میکنی ، دلم میخواد...

RM. kiute.ARMY

میفهممت:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۶ فروردين ۲۱:۰۰

پیش به سوی خواندن*

RM. kiute.ARMY

*به پیشششششش
mehrsa_jkkk^-^
۲۶ فروردين ۲۰:۵۶

دد

 فشارم افتاددددد

واییییی تهکوککککککککک فن فیکهههه نه وانشاتتتت 

واییییییی این بهترین اتاقی بود که میتونست شب امتحان زیست برام رقم بخورههه وایییییی هوراااااا هواااااا

*درحال بی توجهی به استرس و گرفتن به چپم که فردا امتحان دارم

*رفتن به سوی خوندن فیک 

خدا کنه فقط سد اند نباشه *فوت کردن صلوات

RM. kiute.ARMY

نه سد نیست چک کردم😂
برو ک نوش جونت:">
خیخی
۲۶ فروردين ۲۰:۵۶

اه..

پشمی نمانده است"))

RM. kiute.ARMY

عه این پشما مال شوماستT^T
*به پشم های زیر پست اشاره مینماید
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان