BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات The secret of the blue land

c658aef5-3e74-4fdd-9912-96f92f916038_0idq.jpg

(دارای ورژن کاپل فرعیِ سپ)

 

نویسنده FoFo) April)
کاپل ویکوک . یونمین
ژانر فانتزی . رمنس . انگست
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات  26

      

🎶Music of teaser🎶

🎵 CLICK 🎵

  

برشی از داستان:

 پیوست: عاشقانه ترین شعر را روزی در آغوش تو خواهم سرود،

آن روز که طبیعت به احترام ما سکوت خواهد کرد و تو "دوستت دارم" را به لهجه باران و عشق را به زبان بوسه به بند بند وجودم جاری میکنی.

" تهیونگ "

   

:Vkook And Yoonmin Ver 

🌾🖤🌊DOWNLOAD🌊🖤🌾

  

:Vkook And sope Ver 

🌾🖤🌊DOWNLOAD🌊🖤🌾

۱۹ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هانی
۲۰ مرداد ۱۸:۱۱

مرسیییییی بوس بهت ددیِ خوشگلمممم

RM. kiute.ARMY

بوس متقابلللللل جیگرمممم خواهش میکنممم*^*
نارنجی
۲۰ مرداد ۱۲:۰۴

وای خدایا...

کلمه به کلمه ش مثل طلا میمونه...

صفحه آخرش که یادداشت نویسنده بود رو که خوندم، اینجوری بودم که: وات د فاک؟ 

نه خدایی وات د فاک؟ 

دیگه چه جوری میخواست ازین بهتر باشه لعنتی؟ :)))))) 

اینقدر عمیق و ارزشمنده که دلم میخواست کتاب چاپ شده بود تا بگیرم و بذارم تو کتابخونه تا هر لحظه بهش نگاه کنم و جلو چشمم باشه :)) 

 

ولی خدایی یه روز کتابش کن باشه؟ ارزشش رو داره 

خیلی زیاد 

 

مرسی که نوشتیش 🤍☁️

RM. kiute.ARMY

دیگه بهتر از این احتمالا میخواست نصف بدنمونو از دست بدیم انقدر که گاد نوشته:"))

جدا!! واقعا!! فورا نه ولی قطعا!!!
نارنجی
۱۹ مرداد ۱۴:۲۱

نمیدونم والا تو مشخصات پی دی اف کاپل رو زده بود یونمین بعد جلو هم رفتم یه تیکه ش اسم جیمین بود...هنوز کامل نخوندم ⁦(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁩

 

اوکییی حلهههه 🌝🌝 

بذار کوله پشتیم هم میارم که بری توش در بریم 🌝 

تا میام بالشت هارو یه جوری بچین زیر پتو فکر کنن خوابیدی 

 

میدیدم :))) الان دیگه مردم نمیبینم :))))

 

 

RM. kiute.ARMY

هااا پس خداروشکر فلج مغزی نکردم منT^T

فداااااااات!
در خدمتم😔
وایسا وایسا الان..بیا بیا بیا😔

نهه دور از جووووون:")
نارنجی
۱۸ مرداد ۲۱:۲۸

لعنتی 

لعنتی لعنتی لعنتییییییی 

الان تازه رسیدم صفحه ۷ خب؟ 

ولی میخوام خودمو از پنجره پرت کنم پایین :))) 

اونی...

این همون چیزیه که از وقتی دارم فیک میخونم دنبالش بودم و تا حالا هیچ جا پیدا نکرده بودم :) 

ایپریل شی...

قلم تو مورد علاقه ترینمه :)

بدون اغراق و پرده میگم  

*پلی کردن آی نور فال اگن آنتیل آی فوند هر: بزن! شمشیر قلمت را بر پیکره ی بی جان ریدر ها بزن! بگذار پرواز کنند به آسمان بینهایت 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه نه!!!!!!!
یجوری بنداز بیوفتی تو اتاقم! من کاری ندارم فقط تو اتاقم ببینمت🌚

با نام و یاد خدا نوش جونتتتتتتتتت!!!
میبینی چه مرگی مینویسه این زن؟:"))
نارنجی
۱۸ مرداد ۲۱:۰۹

اونی داشتم این ورا گشت میزدم گفتم این داداشمون رو دانلود کنم 

ولی انگار ورژن سپش هم یونیمنه ها 😂 

انی وی نیت مهمه بریم تو کارش 

 

RM. kiute.ARMY

واقعا؟0_0 من چک کردم ها...
نکنه باز فلج بازی دراوردم؟
هانی
۱۶ مرداد ۱۶:۰۲

نه نخوندمش لینککک پلیززززز

RM. kiute.ARMY

کلیک

بفرما عزیزم*^*
هانی
۱۵ مرداد ۱۴:۴۴

آره ددیییییی خیلیییی خوبببب بودددد

RM. kiute.ARMY

عام رایجه نیش خونین چی؟T^T
april
۱۴ مرداد ۰۴:۱۷

خب قرار بود این وانشات چن سال پیش یه فیک پارتی فانتزی باشه ولی خب به یه سری دلایل کلا کنسل شد

یه جورایی تنها دلیلم از آپش اینه که میخام بدونم چقدر از افرادی که فیک خون هستند و کلا زیاد تو دنیای فیک فیکشن ان با این جور متنها (حالا نه حتما اینقدر ادبی!) ارتباط میگیرن .

واقعا هم تمام تلاشمو کردم غریزه زیاده خواهی انسانیتمو خاموش کنم  

یه فیک بلند دارم مینویسم و حقیقتش راضیم از ریکشنها:)) یعنی خب شاید میلیونی نباشه ولی خب چن تاشون واقعا حس میشه که از ته دلن. و بابتش خیلی ازتون ممنونم.فک میکنم همون چن تا برا ادامه کافی باشن♡

 از تمام کسایی که این وانشاتو دانلود کردن و خوندن و اجازه دادن راهی به قلبشون پیدا کنه، ممنونم. خیلی زیاد🖤🤍

RM. kiute.ARMY

به به بانو قدم رنجه فرمودندددددددT^T
ای جانم:"))) شاید قسمت بوده اینبار یه چیز مرگ آور تر ازت ببینیممممT^T
تو همیشه بهترینی آپریلیییییی:")))

ممنون از تو قشنگ جان که بهمون لطف داشتی و نوشته ات رو به اشتراک گذاشتییی*^*

ریدر ها
blue butterfly
۱۳ مرداد ۱۵:۴۵

عاشقانه ترین شعرم را

روزی در آغوش تو خواهم سرود....
 

اگر چشم های تو نبود

تمام شعرهای عاشقانه

دروغی بیش نبود

 

 این شعر از محمد شیرین زاده خیلی قشنگه نظرم رو جلب کرد سلیقه نویسنده

امیدوارم وانشات به همین انداه قشنگ باشه

RM. kiute.ARMY

به به بنازم سلیقه نفسسسس:")
بسیار هم عالیT^T

درخدمت باشیم جیگرT^T
هانی
۱۳ مرداد ۱۳:۰۴

ددیییییی من یخ فیکشن طولانی ددی کینک فول اسمات میخواممممممم کاپلش مهم نیستتتت

RM. kiute.ARMY

GOLD رو خوندی بیبی؟T^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۳ مرداد ۰۱:۲۱

اوکی الان سپ اضافه شد بهش؟ باید اهنگ بخونم؟

حالا محض احتیاط می خونم.

اهم اهم

دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا توی گوش دل نمیره‌ 

RM. kiute.ARMY

فقط پروفتتتتتت😭😂

احسنت! احتیاط یکی از ارکان دینه اصلا😔
مریدا
۱۳ مرداد ۰۰:۳۰

می‌خوام بخونم اما حال ندارم دانلود کنمممم😩

RM. kiute.ARMY

نیت نداری😔
Zahra
۰۸ ارديبهشت ۱۸:۵۰

سلام

RM. kiute.ARMY

سلوووم*^*
TRI.BE Lover
۱۴ مهر ۱۶:۵۴

بنده همونیم که تو گوگل زد فیکشن سکرت آف بلو لند در حالی که سکرت آف بلو لند وانشاته😀👍

RM. kiute.ARMY

وانشات، فیکشن، آزادی:")
TRI.BE Lover
۱۱ مهر ۱۹:۵۲

خودم هم موندم مامانم وقتی بهش گفتم گفت چه خبرتهههههه چچچچهههههه خبببرررتتتتههههههه😭😂

حالا اینا به کنار امروز the secret of blue و  هر دو فصل sound of love  رو هم تموم کردم

بعد الانم August 27 و unshed tears و love or hate و monster under the bed  هم دانلود کردم تا فردا خبر اینا هم میارم براتون😂💔😔

اسلامبر پارتی برای من سوگلیشونه از بین فیکشنایی که خوندم.. خیلی زیادی خوب بود

ولی اوون نامه ی یونگی به جیمین تو secret of blue تیکه مورد علاقم از همه فیکشن های دنیا شد.. شاید دادم برام چاپش کردن و کتاب شد

البته مسلما مامانم نمیذاره:////

چه استاد جذابی بشم جونز😔😂

 

RM. kiute.ARMY

میگفتی هیچییییییییییی هیچییییییییی😂😂

شت سنگین زدی رسما...خبرگزاری صدا و سیما ررررررپ مانستر😂
اسلامبر پارتی به فدات برههههههه:")))
اخ اخ اخ...
مامان ها دکمه دارن. دکمه اشو پیدا کن0_0
من سر کلاست لخ-یعنی شرکت میکنم😔
TRI.BE Lover
۱۰ مهر ۲۰:۴۳

چرا حس میکنم قراره غمگین تموم شه؟؟ 

RM. kiute.ARMY

حدست رو دوست دارم:"»
TRI.BE Lover
۱۰ مهر ۲۰:۴۲

ددی یه چیزی میگم باورت نشه😂

یعنی از اول مهر که نت رو قطع کردنااا از اون موقع تا حالا رو سایت خیمه زدم رسما

بعد جالب اینجاست تو کمتر از یک ماه 23 تا فیکشن که سر جمع رو هم میشن 3,113 صفحه رو زیر یه ماه خوندم😭😂

خودم پشمام ریخته... 

به ترتیب اینارو خوندم:

My beautiful

From half past twelve a.m to two a.m

Ghost or sprite

Slumber party

It's not possible(فصل دومش فقط) 

You are my dream(هر دو فصلش) 

Alpha

Three elements of life

Island

Caramel love

Box of candy

King of snakes

Trap

My melody

Dance of moon 

کمپ وی برای آدمکش های خاص(هر دو فصلش) 

Challenge

Astrophile

I have seven fathers ( با افتر استوری) 

Dreamer flora

فعلا اینارو خونده ام😂

بازم دانلود کردم حالا

به نظرت امیدی هست تا سال دیگه مدرک دکتری رشته ی فیکشن خانی رو بگیرم؟ 😂😭

 

RM. kiute.ARMY

یا امام حسین رسما ریخنه کردی تو سایت😂😂😂😂 شوخی میکنم عمرم نوش جونت باشه بچسبه به چشماتT^T

عه اسلامبر پارتی! (وِی خرذوق است ناجور)
ماشالله😂😂😂 سرانه ی مطالعه رو یه تنه بالا بردی!

مدرک چیه بیب دانوشگاه میزنی استاد میشی برای تدریس😂
보라
۱۸ تیر ۱۰:۱۹

عرض کنم کع (اشک امانش را بریده و نمی گذارد زرش را بزند )

هققققق هققق

می خواستم بگم کع

اولش و خوندم 

(هقققق)

فک کردم حوصله سر برع 

زدم تهش 

هققققققق

(وی زجه می زند و اشک هایش یکی پس از دیگری می بارد شاید اشک هایش نمی خواهند در این بین فرصتی برایه حرف زدنش دهنت فرصتی برایه بیان احساسش هر چند کع چشمانش شرح حال تمام احساسش است اما مگر می توانی چشمان خمار و پر از حسش را ببینی )

بعد نامه یونگی به جیمین و خوندم 

یعنی اصن از کل داستان خبر نداشتم

هقققققققققق

(زجه هایه مداوم 

اشک هایی که هر کدام بر تن صورت سفیدش همجون جوهر بر تن کاغذ رد خود را می گذارند و می نویسند شاید هر قطره اش هزاران برابر بیشتر از شاهنامه ها حکایت داشته باشد زجهههههه)

بعد خوندم

بعد که تموم شد دیدم صورتم خیسععع خیسعععع 

فهمیدم باید برم از اول بخ نم خعلی قشنگه

من بعد از تووووو 

(زجهههههه)

من قبل از تو 

گرد و غبار 

حسرت 

 

(وی دیوانه شد )

 

 

 

 

 

 

 

به خدا الان جا داره با دمپایی ننه بزرگم بیفتم دنبالت 

بعد تو جیغ بزنی چادر دور کمرتو باز کنی بندازی یه ور که سریع تر در ری 

بعد من وایسم هدف گیری کنم دمپایی و بزنم فرق سرت برق از هشت فازت بپره 

بعد بگم اخشششش دلم خنک شد زنیکه عجوزه بعد تو از دردت من از احساسم بشینیم چار روز با هم چای و قند بلومبونیم و چایی از شدت اشک شور شه 

بعد هعی قند بندازیم شیرین نشه

 

 

مدیونی فک کنی من اینجوری بودم 

مدیونی 

اینقد این وانشات ادبی بود ادبیات به سیستمم حمله کرد از طرفی شخصیت قبلیم این ادبیات نمی پذیرفت 

سیستم به طور کلی هنگ کرد 

یعنی الان هم خوشحالم هم گریه می کنم هم عصبانیم هم می خوام تا کمر خم شم دستو پاتو ببوسم که هرگز نمی کنم

هم دارم از خستگی جر واجر می شم هم نمی تونم بخوابم 

یعنی اینکه یه دمپایی مهمونت کنم کاملا حقته

طومار شد این چرا ؟

هیچی دیگه خدافس

از اینا زیاد بنویس

 

RM. kiute.ARMY

بچه از دست رفتی نفس عمیق بکش:">

چه خشانت امیزِ کلاسیکی😂😂

فکر کنم به طور کل این وانشات تنظیمات کارخانه ات رو به بهم ریخت مادر😂 مایل به اب قند؟
Vkook. Darya
۱۶ ارديبهشت ۱۸:۰۹

هققق 

باشه مرسییی دد از امروز شروع کردم تمرین دیگه ایشالا تا روز امتحان حداقل بتونم نمره قبولیش بگیرم :">

🥲🥲🤧

 

RM. kiute.ARMY

ان شا الله عزیزدلم:">
Liutuk
۱۵ ارديبهشت ۱۸:۵۲

پی دی اففففف

RM. kiute.ARMY

با ورد کامپیوتر:">
V.K
۱۵ ارديبهشت ۱۴:۳۸

آسمون و دریایی که تا ابد موازی و همسوان..ولی هیچوقت به هم نمیرسن مگر در غروب خورشید...🌅

پس امیدوارم با اینکه خورشید ویکوک و یونمینم غروب کرد، ولی الان ازاد و رها در کنار هم باشن...💙💜

امیدوارم جونگکوکی که شجاعت عاشقی کردن رو نداشت، با غروب خورشید بتونه اونقدددر شجاع باشه که دستای تهیونگ و بگیره و با صداقت کامل بهش قول بده که دیگه هیچوقت تنهاش نمیزاره...امیدوارم تهیونگی که در داشتن معشوقش اینقدر عذاب کشید، الان بدون هیچ ترسی، بدون هیچ نگرانی، بدون هیچ بغض و اشکی با آرامش کامل دستای جونگکوکش و بگیره و با خیال راحت ببوستش، اونقدر ببوسه که تنهاییا و دلتنگی های قبل غروب همشون غروب کنن و هیچوقت طلوع نکنن...

یونمینم همینطور...امیدوارم یونگی الان بتونه همه حرفای نزدشو به جیمین بگه...

پس...شاید هر غروبی هم غروب نباشه...شاید یه طلوع جدید و تازه باشه...یه زندگی جدید، یه فرصت جدید و...یه عاشقی جدید🌄

 

خب نویسنده عزیز...میخوام بگم که...هیچوقت نزار داستانای توی ذهنت غروب کنن، بدون هیچ ترسی رو صفحه سفید کاغذ بنویسشون چون واقعا هر داستانی ارزش اینو داره که حداقل یبار، یبار نوشته بشه، شاید با پایان خوش یا شایدم با پایان بد...

اما ممکنه همشون نتونن مثل این داستانت عالی باشن که ماهم بتونیم بخونیم، ولی خب کسی چه میدونه، بلکمم از اینم عالی تر و فوق العاده تر شد...پس به امید روزی که بیشتر با قلمت آشنا بشیم، ممنون بابت "راز سرزمین آبی" و واقعا خسته نباشی💙💙💙💙💛

 

( داخل پرانتز بگم که همه این نوشته ها نتیجه تاثیر داستانه به خدا 😂😂😂

به قول Vkook.Darye هرچند تلخ ولی بسی بسی ارزشمند☺ به خدا ادم خیلی کم از این داستانا گیرش میاد😅 پس تا میتوانید بنویسید که ما با دست و دل بااااز میپذیریم😂👌)

RM. kiute.ARMY

عاخ ک منتظر همچین نظری بودم!
براوو!
لیاقت وانشات های اینچنینی، چاپ شدنهT^T
Liutuk
۱۴ ارديبهشت ۱۳:۰۴

با چه نرم افزارهایی ادیت میکنیییی پلیز بگوووو لازم دارممم و فیکات عالیههه

RM. kiute.ARMY

ادیت عکس یا پی دی اف:">؟
Vkook. Darya
۱۴ ارديبهشت ۱۲:۴۹

وای دد 

هفته دیگه امتحان عملی ژیمناستیک دارم ولی نمیتونم حرکاتشو هنوز درست بزنم 🥲🥲 نمیدونم چیکار کنم اگ بیوفتمم میوفته برا شهریور که اون موقع هم بدنم خیلی خشک میشه ..

استرس دارم وحشتناکککککبتسحزتثحرتیتبحثزتص 

هفته دیگه هم هر روز دوتا امتحان دارم :"))) 

RM. kiute.ARMY

دونت ووری دلبر من نگران چی هستی؟
یکم پیلاتیس یا یوگا ی کششی کار کنی حله بدنت رو کاملا آماده میکنه تو که از من بهتر میدونیT^T
استرس و ترس فقط باعث عدم تمرکز میشه:">
شت:|
Vkook. Darya
۱۳ ارديبهشت ۱۱:۲۱

اخ دد فدات برم من که :"))))

خوبی ؟ 🥲🥺

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه دریای من:")
خوبم:")
Vkook. Darya
۱۲ ارديبهشت ۱۲:۰۹

کلی حرف دارم که بخوام بزنم اما به طرز عجیبی ذهنم خالی از هر چیزیه ..

این وانشات .. بیست و سه صفحه بود اما ده ها برابر احساس داشت .. 

دردناک بود .. پر از دلتنگی بود .

تلخ بود که سرنوشت عاشقها مرگ بود چون اونها گناهی نداشتند جز عاشقی .. چقدر درد داشت ..:")

واقعا .. با عمق وجودم ارتباط گرفتم باهاش .. احساسشو حس کردم و واقعا برام داستان دردناکی بود ..

چی میتونم بگم .. جز خسته نباشید به نویسنده برای نوشتن چنین داستان خوبی ..

هرچند تلخ بود ولی ارزشمند بود .. خیلی خیلی :")) 

 

RM. kiute.ARMY

منتظرت بودم دریا:"))))))))))
یک روح در سایت🤝🏻
۱۲ ارديبهشت ۰۹:۵۸

کاربر bts love

فرزندم کاپل سپ خیلی کاپل کیوت و قشنگیه

اما یونمین معروف تره...T-T

درک می‌کنم منم سپ دوست دارم :')))

(نویسنده خطاب به ما:دوستان بنده یونمین نوشتم شما از سپ حرف میزنید:/😂؟) 

 

دد نمیشه سناریو بدیم نویسنده ها بنویسن؟

(وقتی خودت کلی سناریو تو ذهنت داری اما گشادی و حوصله نوشتن نداری:   )

RM. kiute.ARMY

والا ک باید نویسنده ای رو پیدا کنی ک بنویسه:">

bts love
یک روح در سایت🤝🏻
۱۲ ارديبهشت ۰۹:۵۲

انقدر کوکوی زیاده ویکوک میبینم برگام میریزه😂

اینو میزارم تو نوبت بعد اون فیک استریته بخونم~•~

RM. kiute.ARMY

جای سخنی نیست😂
ای زانT^T
bts love
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۱۳

نمیدونم شاید سپ خار داره که حتی کاپله فرعیه هیچ فیکی نیست

شایدم من نحسم😑

RM. kiute.ARMY

بخدا ربط به کاپل انتخابی نوسنده داره:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۱ ارديبهشت ۲۳:۲۰

اوکی یجوریایی قلبم درد گرفت

خیلی قشنگ بود

خسته نباشی:)♡

RM. kiute.ARMY

هق داشت:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان