BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن My heart...your heart (Bella Ciao)

✦FULL✦

 

نویسنده Clarence
کاپل کوکوی/ویکوک
ژانر درام . تراژدی . رمنس . انگست
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 149

  

مقدمه:

جونگکوک همیشه به گرایشش شک داشت...

تا اونو پشت پیشخوان کلاب دید!
بهش کمک کرد زندگیش رو عوض کنه...

ولی زندگیه خودش عوض شد.

به یک نفر زندگی بخشیدند... یک نفر زندگیش گرفته شد.

 

🖤🌹🌑DOWNLOAD🌑🌹🖤

۱۸ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فردی اسکل و بدون نام-
۲۷ تیر ۰۰:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

گ*ز

گ**ز

گ***ز

گ**زوزوزووزوزوزوز😭😭😭😭

چرا اینجوری شد اخرشششتثتستثتثتیهسخخصایاثهقه 

الان از دنیا لف میدم 

هعیخس۷خصخثتسسسختزاسخسخسخسخ

VK 🐻🐰

وایی😂😂💔
تهگوک
۰۵ تیر ۰۸:۳۳

چطوری میتونم دانش کنم ؟ لینک باز نمیشه

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود

بفرما عمر من*-*
عمت
۲۶ آذر ۱۴:۳۳

ددی یه فیک بود ته ته مادر بزرگش میمیره بجای مادر بزرگه میره خونه ی کوکی که بعد یه مدت عاشق میشن بعد کوکی ته ته رو میندازه بیرون چون بهش خیانت کرده  بعد ته ته با کمک شوگا و جیهوپ میره هتل نامی و جین بعد کوکی بعد 3 ماه میره سراغش بعد ازش عذر خواهی میکنه بعد دوباره میرن پیش هم اسمش چی بود؟ 

 

 

میدونم از من نپرسیدی ولی فک کنم این بود 

https://fazayihaa.blog.ir/post/1246 

RM. kiute.ARMY

نه فدات شم راحت باشT^T

😐

😐
۲۷ آبان ۰۹:۱۳

ددی یه فیک بود ته ته مادر بزرگش میمیره بجای مادر بزرگه میره خونه ی کوکی که بعد یه مدت عاشق میشن بعد کوکی ته ته رو میندازه بیرون چون بهش خیانت کرده  بعد ته ته با کمک شوگا و جیهوپ میره هتل نامی و جین بعد کوکی بعد 3 ماه میره سراغش بعد ازش عذر خواهی میکنه بعد دوباره میرن پیش هم اسمش چی بود؟ 

اها راااااستییی من بلخره تونستم پیام بفرستم 🙂

ددی به ای فیک همین الان نیازم 🔪😐

RM. kiute.ARMY

والا بخدا حضور ذهن ندارم:">
باح باح به سلامتییییییی😂😂
من بخدا مظلوم تر از کودکان فلسطینم:">
Kim Hira
۲۹ شهریور ۲۳:۱۷

ددی چرا اینجوری شده نمیتونم برم تو ایتزی 🥲 

من جونم ب این فیکا بندههههههههههههه 

تزلیاطبیایایتستهورنتهطب

RM. kiute.ARMY

ایتزی؟
مگه جی وای پی فراخوان گذاشته بابت عضو ششم؟

(وقتی میخوام کاثافات بازی دربیارم)
theDany --
۰۶ مرداد ۲۱:۰۸

خطاب به شخص که 👎داده : من مادرتو خواهرتو گاییدم در میبینم 

اخه چقدر میتونست خوب باشه . البته من که باهاش گریه نکردم چون خیلی بد تمام نشد ولی سامبادی تو لاو .... کلا با اسمش چشم در اشک هایم حلقه میزند . یه فیک مثل اون میخام . نیستتتتتتتت؟  

 

RM. kiute.ARMY

کو نم کو نم کو نم نم بارون؟
اسم سامبادی رو نیار ک من از این شهر میرممممممممم:")))
چرا هست کالرز:")
0-0
۱۵ تیر ۱۷:۴۲

چراااااااااا سد اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشکلتون چیههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دو ساعته دارم گریه میکنممممممم

مامانم داره با خالم حرف میزنه میگه بچم عاشق شدههههههههه برا همون گریه میکنه من چطوری برم بهش بفهمونم عاشق پسری که طبقه بالایی زندگی میکنه و تصادف کرده نشدممممممم و واسش چشمامو بارونی نمیکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدااااا نگا فیکت چیکارم کرد فردا پس فردا من عروس بشم تو جواب گویی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

میانههههه گریه نکننننننننT^T
شت اوضاع فاکینگ خیت شد😂
فقط موز یادت نره تو مراسم ها!! منم دعوتم از الان بگم😂
Icymoon
۲۲ خرداد ۱۱:۰۱

کاور بوک منو یاد یه فیک انداخت 

توش تهیونگ فکر کنم یک نقاش بود و یک بیماری داشت و توی بیمارستان بستری بود بعد به صورت اتفاقی شروع کرد به یک نفر پیام دادن گه از قضا کوک بود ولی کوکی جوابشو نمی داد، تهیونگ هم همون طور محض درد و دل اتفاقای هر روزش رو برای اون مخاطب ناشناس که اسمشو اقای روح گذاشته بود پیام می داد، خلاصه، اخرای داستان همچنین صحنه ای داشت 

 

فیک قشنگی بود ولی متاسفانه گمش کردم هییییییی

RM. kiute.ARMY

عی جان عجب فیکی خوندی سید!!!
shan
۱۶ خرداد ۱۲:۴۲

هعی.. بد دردیه

بد زمونی شده دیگه نویسنده ها دستشون به هپی اند نمیره همش آخرش بدبختیییی همش مرگگگ همش جداییی

آقاااخب ماعم آدمیممم بابااا ما دیگه نمیکشیممم یاا امام زمان خودت ظهور کنننن ( معرف حضورتون هست؟😂)

خلاصه که یکم ارام تر ملت افسرده شن سایت هزینه روانپزشک رو گردن میگیره؟😂

RM. kiute.ARMY

با صدای توی مغزم پلی شد خدا نگن چیکارت نکنه😂

بابا افسردگی کیلو چنده؟
لوبیا بار بزار بخور بگ/وز صداشو ضبط کن حال کن باو
Rokajaki
۲۵ ارديبهشت ۱۹:۰۵

پنجشنبه افسرده ترین روزم تو این ماه بود:") صبحش رو با یه وانشات سداند شروع کردم( الکتریکی هارت) و با یه فیکشن سداند تموم کردم:")

 

هق این حقشون نبود ولی خیلی قشنگ بود

دد چرا همیشه سداند قشنگه؟:)

RM. kiute.ARMY

ب قران یه کم دیگه نویسنده ها به سد نوشتن ادامه بدن میان سایتو بخاطر دلیلی برای افسردگی نوجوانان فیل/تر میکنن😂


چون با تموم احساس نوشته میشه؟:">
Kimiya
۱۸ ارديبهشت ۲۲:۲۹

چه روزایی آپ میکنی

RM. kiute.ARMY

این فول پارته فدات شم:">
Jisoo
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۰۳

ددی ما ب یکی از رفیقامون میگیم انگست😐😐 یو نو؟!😂😂

RM. kiute.ARMY

اگه خواستین لقبش رو عوض کنید بگین ستایش 8
ECLIPSE
۱۶ ارديبهشت ۱۷:۳۴

Bella ciao bella ciao bella ciao ciao ciao!

ناخوداگاه این تو ذهنم پلی شد^~^

RM. kiute.ARMY

احسنتم:">
Army
۱۵ ارديبهشت ۲۳:۵۸

هیم:)

RM. kiute.ARMY

هعی:")
آواره در واتپد و یوتیوب و بلاگ ددی
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۲۵

ددی بگو که افتر استوری داره:)))) 

به نویسنده بگو یه افتر استوری بنویسه:)))) 

اگه افتر استوری نداشته باشه من خودمو میکشم:)))) 

لاقل یه فیک دیگه از همین نویسنده بهم بدین:)))) 

RM. kiute.ARMY

*پایین کشدن ماسک
*الکی مثلا دکترم
متاسفم...ما همه ی تلاشمون رو کردیم...
میگ میگ:"
۱۵ ارديبهشت ۱۳:۰۵

خوب بود ولی بهتره بیشتر روی داستان کار میشد همه چیز زیادی تند پیش رفت و اینکه یکمی دوز دردسرشم کم بود، همین، بوس بوس موفق باشین^^

RM. kiute.ARMY

بلی بلی ممنون کامنت*^*
Nargesyz
۱۵ ارديبهشت ۰۲:۵۵

ددی ددی ددی ددی ددی ددی ددیییییی

کمککککککک

بشدت به مشکل خوردم🥲🥲

حس میکنم واتپدم مشکل داره...آخه کلا وقتی توش سرچ میکنی تهکوک کلا ۱۰-۱۲ تا فیکشن میاره🗿👩🏻‍🦯هیچی پیدا نمیکنم چیزایی عم که بقیه معرفی کردنم سرچ میکنم نمیاد🫥🦦

کمک🫠🥹🫱🏻‍🫲🏾

RM. kiute.ARMY

من نسبت به اپلیکیشن ها یه فلج تمام عیارم😂
ان که در حسرت همه مونده
۱۵ ارديبهشت ۰۱:۴۵

ددددددیییییییییی 

گفتی سد اند نیستتتتتتت

پس چرا پس چراااااا گریم گرفتتتتت

چرا اخرش اونطور شددددد

انصاف نیستتتت

ساعت ۲ نصفه شب نشستم گریه میکنمممممم

RM. kiute.ARMY

تراژدی بود دخترمT^T
ان که در حسرت همه مونده
۱۵ ارديبهشت ۰۰:۱۵

بلاچاو؟ خداحافز ای زیبا!

نگو ک سداندههههههههه 

بمولا نمیکشمممم

RM. kiute.ARMY

هعی:">
.....
۱۴ ارديبهشت ۲۱:۵۳

#نویسنده

اوه واقعا قشنگه ، اما هنوز هم روی حرفم که میگم روی جمله بندی هات کار کن هستم^^

RM. kiute.ARMY

درسته آدم بیشتر بنویسه بهتر میشه*^*
Soyeon Park
۱۴ ارديبهشت ۱۷:۰۳

ماشالا استعداد میباره از دستاتا:>

عا فقط یچیزیو بگمممممم شب خوابم ببره😂

من از مهر 1399 توی یه کانال تلگرامی که مخصوص فیکشن بود به نویسنده ها سناریو میدم
درواقع میشه گفت نویسنده نیستم "طراح سناریو" عم

اولین بار بود مینویسم و انتشار میدم و اثلا نمیشه رو من اسم نویسنده گذاشت و سطح ادبیاتم کاملا زیر صفره"."

در کل سناریو خاستین در خدمتم😂

RM. kiute.ARMY

نوکرم:">
جرررررررررر😂😂😂
کاش میزدی توی پی دی اف فیکت:">
Mehrsa.jkkkk^-^
۱۴ ارديبهشت ۱۵:۵۰

های ددیییی🥺

بالاخره اومدممم (حالا انگار یه ساله نیومدم😑)

 

دد من میدونستم این اخرش سد اند میشهههه میدونستمممممم این خیلی رو مخه که بخوام بعد از دو هفته بی فیکی بیام سد اند بخونم این ظلمهههه ظلمممم😭😭😭😭

تهگوک کوچولومممممم جونگکوک بیچاره اممم تهیونگممممممم😭😭😭☹

دد فیک جدید ایتو ک داشت مینوشت تموم نشده هنوز تو واتپد؟من هنوز منتظر فیک ایتو و شادیم😪😭

این خیلی بی انصافیه دد

RM. kiute.ARMY

مهرسا شیییییییییی*0*

تراژدیه ی تلخی بود:">

نه هنو تموم نشده😂 فاک:")))
دنیا کی انصاف داشت اخه؟😂
...
۱۴ ارديبهشت ۰۷:۳۳

در همین چند خط مقدمه ای که خوندم متوجه شدم این فیکشن از نظر داستانی کمی کلیشه ایه ، و مثل همه ی فیکشن ها و وانشات هایی که میخونیم از بار آغاز میشه ، از نظر نگارشی و جمله بندی کلی هم ، فقیره.

اما در کل قشنگ بنظر میاد بریم برای خوندنش^^

RM. kiute.ARMY

پس استدعا دارم بخونیدش بانو😂
Paniz⁷
۱۴ ارديبهشت ۰۰:۵۷

لطفا سد اند نباشه که بخونم:"

سد انده دد؟

RM. kiute.ARMY

تراژدیه:">
..
۱۳ ارديبهشت ۲۳:۳۲

ددی این فیک تو رو یاد یکی از کارهای سایت نمیندازه؟

لعنتیا چرا جدیدا دارید کارهایی میذارید که من رو دلشکسته‌تر و انتظار برای فصل دوم AWAKE رو سخت تر میکنههههه؟؟؟

اون از کار سپ Electirc Hearts اینم که از این 

اینجا هم دردناک بود 

متاسفم کلارینس عزیز بابت اتفاقی که برای اون شخص افتاده و امیدوارم الان حال بهتری داشته باشه 

انگار هر چقدر اشک بریزی برای موضوعات اینجوری باز هم با خوندنش میفهمی اشک برای ریختن داری....

بمیرم برای ته هیونگ این کار

بمیرم برای هوسوک Electirc Hearts

ولی خدایا ...

بمیرم برای کدوم شخصیتهای AWAKE...

بازم یادش افتادم خدا...

برای ته هیونگ مظلوم

برای جانگ کوک غریبش

برای نامجونی که روحش رو از دست داد 

و...

و برای سئوک جین AWAKE که درش به بیداری رسید...

ددی جدا دلتنگ بیدار و آلمام...

آخه چرا نمیاد؟؟؟

ببخشید کلارینس بیش از اینکه از تو و کار و زحمتت بگم از یه کار دیگه گفتم

اما انقدر آلما در اون کار عمیق این موضوع رو شکافته بود که وای خدا...

پیشنهاد میکنم اگر دوست داری بخونش ...

قطعا خیلی بهت برای آرامش یافتن بابت از دست دادن اون شخص کمک میکنه

در کل عالی بود و ممنونم ازت 

خسته نباشی 💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

سیب میبینم یاد آلفا میوفتم:")))))))))))))))))
تو هم خسته نباشی دلبرم بابت کامنت قشنگتT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۳ ارديبهشت ۲۱:۱۶

اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی اوکی 

من گریه نمیکنممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

نکنننننننننننن نکنننننننننننننT^T
Arina Army
۱۳ ارديبهشت ۲۰:۴۹

ددی خوشگلم سد انده؟

نمیخام دلم خون شه لطفا بگو🤧

RM. kiute.ARMY

تراژدیه:">
Soyeon Park
۱۳ ارديبهشت ۲۰:۱۶

وای ننه:)

دستت طلا بنرشو درست کردی:)
فوتوشاپ لپ تاپم خرابه نمیتونستم هیچ گلطی بکنم:)

RM. kiute.ARMY

وظیفه بود دلبرمT^T
البته دیشب برات ی پوستر زدم اما چون همینو دادی گذاشتمش*^*

https://s6.uupload.ir/files/original_moqz.jpg
rona
۱۳ ارديبهشت ۲۰:۱۴

فرستتتتت؟

RM. kiute.ARMY

کلمه ممنوعه نگو:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان