BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Fortuna Major

7_kdo5.jpg

♦️FULL♦️

نویسنده Luna
نوع روابط دخترپسری
شخصیت ها  تهیونگ . مین وو
ژانر  رمنس . ترسناک . مدرسه ای . خشن
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 330
چنل تگرامی moonlight_fiction
واتپد و اینستاگرام Fiction_MoonLight@

   

خلاصه :

دردها از اولین لحظه‌ی خلقت توی برگ برگ سرنوشت ما نوشته می‌شن؛

درد، چیزیه که همیشه توی ردپای خنده‌های ما کمین کرده و برای بعضی آدم‌ها، درد تا جونشون خاکسترشون می‌کنه.

مثل دردِ بردگی، دیوانگی، و عشق.

  

فورچونا دفتریه که صفحه‌ صفحه‌ش با عطرِ ترکیب شده‌ی رنج و امید ورق می‌خوره. اقبال بلند من، یه عاشقانه‌ی پر از رنج و خون ئه!

همه‌ی رنج‌ها درد دارن اما، رنجِ تهیونگ منتهی می‌شه به ساید جدیدی به اسم عشق.

عشقی پنهان که در سینه‌ی یک سایکو، که چشم‌هاش به جیغ دختربچه‌ها عادت کرده و جون می‌گیره.

فورچونا روایت‌گر رویاهای مین‌وو، دختر دانشجوییه که زندگیش پر از رایحه‌ی محبت و بلندپروازی‌های بی‌حد و مرزشه که گرفتار کابوسی به اسم کیم تهیونگ می‌شه.

 

🍷🖤⛓DOWNLOAD⛓🖤🍷

   

805_vpfe.png

۱۸ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۱۱ آبان ۲۳:۰۲

بعد فیکشن لفت الون این فیوریتمه:)

تاحالا خط داستانی انقدر خلاقانه ندیده بودم

موضوع دارک وبو کس دیگه ای ننوشته نه؟

مثل اینکه اریستیا شی تکه تک:))))

خیلی گل کاشتی

رمنسشو واقعا زیادی حال کردم دمت گرم

امروز برا ۴ تا از فیکات کامنت گذاشتم فک کنم دد سوهو الان با قیافه پوکر واستاده میگه سالی ولمون کن بزار به زندگیمون برسیم باباااا

RM. kiute.ARMY

خداوکیلی قوی که عرض کنم...فوق العاده بود...

نچ نچ نچT^T من دارم اینجا لذت میبرمممممم زننننننن تو فقط کامنت بده😈
سالیوا
۱۵ مهر ۱۴:۴۸

اوکی ولی خیلی خفن و قشنگ بود

نویسندشم که جزو ۲ رایتر مورد علاقمه ازوناس که فقط منتظری فیک بده بیرون

نمیشه باهاش یه لینک مصاحبه بزاری ددی؟

اصلا با همه رایترای سایت باید مصاحبه کرد از بس ماهن 

منم که مث چی فضول اطلاعات زندگی بقیم

 

RM. kiute.ARMY

ناموسا گادن گااااد!
خیلی دوست دارم بزارم اما چون یه گروهن نمیتونم از یه نفر مستقیم مصاحبه بگیرم فقط:(

اون که صد البتهT^T
نگوووو شما صاحب اختیاری*^*
Atiii
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۴۱

چطور میتونم دانلودش کنم؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم خوش اومدییی*^* چطوریایی؟
Tara
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۲۲

بنده فق اومدم کامنتارو بخونم/: 💅

RM. kiute.ARMY

حلال اوسون😂
فقط اگه دیدی یکی با ماگ نارنجی شکسته و شلوار راه راه آبی داره رد میشه و یه عالمه پشم داره اون منم؛ اصلا نترس😔
اسرا
۰۸ فروردين ۱۸:۲۹

دانلود نمیشههه

RM. kiute.ARMY

عزیزم لینک درسته دوباره امتحان کنT^T
Sogand
۱۳ اسفند ۲۳:۰۵

سلام 

من تازه میخوام شروع کنم و خواستم بدونم خیلی ترسناکه؟

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
تا حدودی دلهره اوره!
unemployed.person
۲۱ بهمن ۱۷:۲۲

مود من:

آخی

چه جالب 

RM. kiute.ARMY

از اون حالت هایی که میگی: مطالب منطقی ولی کذب؟
sara
۱۶ بهمن ۲۰:۳۳

عهههه اینجاااااا عررررر دلم تنگ شده بوددددد.....

وایییییی خیلی وقت بود نیمدم..

هعب تنک خعلی گشنگ بود.

RM. kiute.ARMY

فدای دل شوماااااااT^T
خوش برگشتی سالاررر:")
گشنگ ک شماییT^T
Hani:)
۲۱ آذر ۱۴:۱۶

مرسی ددی عاشقم:) ♡

وای واقعا چه آدمای مزخرفی ان اینا... 

متاسفم که انقد راحت بقیه رو آزار میدن... 

آخه واقعا به خاطر پول حاضرید زجر کشیدن بقیه رو ببینید؟ 

واقعا که

همتون تو جهنم بسوزید که انقد پست و کثیفید

خب خالی شدم😂👌🏿💔

ددیییییییی جیننننن:) 💔

RM. kiute.ARMY

منم عاشقتممممم*^*
خیلی درد داره ها!
اینکه طرف خر کی باشه که برای زندگی یکی دیگه تصمیم بگیره اما انجامش میدن و خیلی وحشیانه!!
پول لعنتی...آدم ها پول رو ساختن اما این پول از آدم ها که چیزی نساخت...
سرب داغ تو ک.ون یَک یَکتون!
ای جاعاان😂

بچه ام امروز اعزامه:)
Jim Jim
۲۰ آذر ۲۳:۱۳

وقتی اینو قبلا خوندم عین سگ ترسیدم...تودسشویی هم احساس ارامش نداشتم!

ادامش رو بخونم یا باز قراره به خودم بشاشم؟

 

 

ددی

از شدت دوز پسر نداشتن میخوام برم بنر بزنم سر چهار راهمون به یه دوز پسر نیاز داریم!

با این که پسر نیستی ولی بیا دوز پسر من شو:/

قول میدم زیادی خر نباشم!

منطقی هم باشم!

لوس هم نمیکنم خودمو برم رو مخت!

اصلا هرجور تو بگی میشم:/

ولی بیا منو نجات بده! هوا بدجور دوزپسر دوزدختری طوره:/

#وقتی درس ها باعث میشه رد بدی!

RM. kiute.ARMY

ایزی لایفت میشم اونییییییییی!!!0_0

جونم؟
مگه من مفقود الاثر شدم اونی؟
تا اطلاع ثانوی، تا وقتی هردومون دوتا پادارصاگ جذاب برای خودمون تور کنیم، من دوز پسرتم😔
Hani:)
۲۰ آذر ۱۵:۳۵

ددی میشه یه توضیح مختصر در مورد دارک وب بدی؟ 

میترسم سرچ کنم

RM. kiute.ARMY

نترس دورت بگردم چیزی ندارهT^T
(ویکی پدیا)

(این سایت هم عکساشو چک کردم مکلی نداره میتونی با خیال راحت بری و درباره اش بخونی)
Hani:)
۲۰ آذر ۱۴:۱۹

ددی میخوای بیام بگیرمت؟ 😂😂

لنتی این فانتزی زیادی فانتزی بود

برات آرزو میکنم تو خواب ببینیش😂💔

RM. kiute.ARMY

مطمئنی؟😂
باور کن سایه مژه برای همه میوفته توی فضای نیمه تاریک😂
mohyung
۱۹ آذر ۲۰:۴۲

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

فاکینگ جیغ سگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

منی ک تو خماری ی تک پارته مونده بودم از بدبختی ک تل ندارم نمیتونستم بخونم و الان انگار کل دنیا رو دادن بهم عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ددی و نویسنده دستتون طلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

نوکرتیم خوشگلههه*^*
Hani:)
۱۹ آذر ۱۹:۰۵

ددی یه سوال به ذهنم رسید میشه بپرسم؟ 

سینگلی ددی؟:))))) 

فانتزیت تو رابطه چیه؟ میشه برام بگیش؟:)))) 

بنده سینگل به گورم:) یاع یاع(خندده های وردواید هندسام) 

فانتزیم تو رابطه ام اینه که برام تولد بگیره و سوپرایزم کنه :)))) 

RM. kiute.ARMY

البته هانی من*^*
انقدری سینگلم که عقاب ها هم گردنم نمیگیرن😂😂😂
ای من فدات شممممT^T چه فانتزیِ شیرینی داریییییی مثل خودتتتتتتتT^T

خب..عام...موقعی که بیرون داره بارون نم نم میاد، من با اون جلوی تلوزیون نشسته باشم، همه جای خونه تاریک باشه و فقط با نور تلوزیون روشن باشه، و "اون" هم سرشو بزاره روی پام و من موهاشو حالا چه بلند باشه و چه کوتاه، نوازش کنم. پتو رو روی تنش تنظیم کنم و به سایه انداختن مژه هاش روی صورت نیمه روشنش خیره شم.
Luna
۱۹ آذر ۱۳:۱۷

لطف داری ددی عزیزم‌ ♡

RM. kiute.ARMY

تاج سریییی*^*
Luna
۱۹ آذر ۰۰:۳۳

امیدوارم دوستش داشته باشید ^^

نظر یادتون نره.

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم میگفتی گاوی گوزفندی شتری هیتری جلو پات میزدم از خجالت درمیومدم ستووونㅠㅡㅠ

ریدر ها
Gaul Jk❤
۱۸ آذر ۲۱:۴۴

چرا احساس میکنم من اینو خونده بودم ؟

RM. kiute.ARMY

چون وانشاتش شده فیک فول*^*
Hyuna
۱۸ آذر ۱۷:۴۹

سلام من میخوام ادامه ی این فیکو بخونم

اما توی چنل moonlight ficiton پیداش نمیکنم😑

کجا میتونم پیداش کنم؟

RM. kiute.ARMY

الان میتونی پیداش کنی*^*
Yuqi
۲۵ شهریور ۱۵:۲۹

ددی من تلگرام ندارم کجا میتونم ادامشو بخونم؟

RM. kiute.ARMY

والا ندانم:"(
Hyunda
۱۷ شهریور ۰۰:۱۴

میگم میشه یکی بگه چرا توی چنل تلگرام نیست مولتی شاتههههه

RM. kiute.ARMY

والا ندانمT^T
کانر
۱۵ شهریور ۲۰:۱۳

هیونگ بی زحمت آیدی چنل رو بزن moonlight_fiction برای همه وانشاتا و فیکا تنکس

 

RM. kiute.ARMY

چش*^*
Olivia
۲۵ مرداد ۱۹:۰۵

معفژکهغژکعفژکفعژغهژ چقدر خفن بودددد وای من یه بار با گوشی قدیمی بابام میخاستم برم دارک وب و هنو هیچی برام باز نشده بود گوشی هنگ کرد ارور داد بعدشم گوشیه ویروسی شد مجبور شدیم فلشش کنیم 

RM. kiute.ARMY

یا باب الحوائج:|
Saina
۲۰ مرداد ۱۶:۰۳

ایدی چنل تلگرام کار نمیکنه 🥲🥲 کمک

RM. kiute.ARMY

چک شده درسته بیبی:">
Saina
۲۰ مرداد ۰۳:۰۵

من کجا میتونم ادامش رو بخونم ؟ چون نوشته بود به صورت پارتی اپ میشه و من هرچی چنل تلگرام رو میزنم نمیاد

RM. kiute.ARMY

نه فدات شم والا ما همین قدرش رو داریم:"(
***
۰۱ مرداد ۱۹:۲۲

فقط میتونم بگم پشمامممممم وای خدا قلبم جرررر 
منو دوستمم میخواستیم واسه سرگرمی بریم دارک وب .....خوداروشکر نرفتیم ....خداروشکر T^T
خیلی خفن بود خیلی خیلی 

RM. kiute.ARMY

اصلا اینجور جاها نباید رفت:") واقعا تا ادم کار بلد کنارتون نباشه این کار رو نکنید.
خیلییییییییییی!
کانر(همون تانیام)
۰۷ خرداد ۲۳:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** **** ******* ********

 

******* ** ******* **

RM. kiute.ARMY

حله چشاتهههههههههT^T
کانر(همون تانیام)
۰۶ خرداد ۲۰:۲۳

خداروشکر ؛-؛ صبح نیومده بودی نگران شدم...

منم خوبم شکر خدا

هیونگ راشتی اون فیکشن han بود... مترجم با کلافگی اومد پیشم مثل اینکه رایتر دوم میخواد سایت رو چک کنه بعد اجازه بفرماد://

خلاصا اینکه مترجم گفت اسم فیک رو از فول فیکا هم ورداری که یهو واسه این بدبخت دردسر نشه واقعا شرمندم ... حالا یا تغییرش بده که اون گوساله نفهمه یا هرکاری که خودت صلاح میدونی :")

 

اسم فیکم رو گشا'دیم میاد تایپ کنم ولی شماره ۶۴ عه

 

جدی خوب بود؟؟؟ 

من عر نمیزنم---

عررررر عررررر ترررررر

قربونت برم من آخه T^T

فردا امتحان تاریخ داریم پا"ره شدم اصن :")

RM. kiute.ARMY

صبح نتم رو به قبله بودT^T مرسیییییی  ب فکرم بودیییییییییT^T
خداروشکر*^*
اومو اومو درک میکنم دورت بگردم حل چشماتهT^T

جوووووون پس حله😂

بله ک خوب بود!!! حیف فیک ک کلمه ی خوب بهش نسبت داده بشه...فراتر از محشر بود!!!
خدا نکنه نفسممممممممممT^T
وازلینت شم الهی:">

راه ارتباطی هات همونیه ک دادی فدات شم؟T^T
کانر (همون تانیام)
۰۵ خرداد ۱۵:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هایییی هیونگ نیم!

خوبی چطوری؟؟ 

 

از اونجایی که مونی قرار بود کیفیت فیکارو تعیین کنه و بعد اسم جدید فیک رو بزنه... دیگه گفتم حتما باید اینجا به خودت بفرستم... راستی هیونگ جونی! من واسه تابستون فک کنم دیگه بتونم بیام کمک دستت... حتی الانم اگه بخوای میتونم توی بعضی کارا کمکمت کنم...

 

حالا بگذریم

**** ***** **** ***

 

نظرتو بهم بگو هیونگ :-:

و اینکه اگه اوکی بود میشه توی سایت نوبتا هم درستش کنی؟ با مونی حرف زده بودم و قرار بود بخاطر امتحانا بمونه واسه تابستون وگرنه نوبتم رسیده بود :-:

RM. kiute.ARMY

های دلبرم*^*
عالی ام تو خوبی؟

اسم فیکت توی نوبت چیه دلبر من؟ اومو ممنونم:"> 


نظری ندارم...
باهات هم قهرم اصلنشم!!!
لعنتی چرا انقدر خوب بود؟
هوم؟
بروووووووووووو که وگرنه میدزدمتتتتتتتتتتت!!
میزارمت جلو خودم و فقط برای من میشی فیک مینویسی-_-
اصن تو غیر قانونی هستی!
گفت و گو با آدم پرفکتی مثل تو حرام است!
Bad girl
۳۱ ارديبهشت ۰۴:۴۶

خوبه بخونمش؟

 

و یه چیزی میشه پیوندم کنی؟ منم پیوندد کردم

RM. kiute.ARMY

البته!!
واقعا کیفیت وانشات بالاست!

البته دلبرم*^*
کانر(همون تانیام)
۲۷ ارديبهشت ۱۴:۰۶

آره هیونگ ؛-؛

دستت طلا 

RM. kiute.ARMY

حله چشات شد😎
فقط برو چک کن ببین اگه فیکی جا مونده بزنم تگش رو
IU. fatemeh
۲۷ ارديبهشت ۱۳:۳۷

میبینم ک چند روز نبودم سایت آباد شده‌. به به 😁😂🙌🏻

RM. kiute.ARMY

بذز پاشیدم😂
bts love
۲۶ ارديبهشت ۱۹:۰۱

اینقدر در انتظار سپ بودم کف کردم😊

RM. kiute.ARMY

میتونی الان کارخونه تاید بزنی:">
Nediu
۲۶ ارديبهشت ۱۵:۱۵

قیافم وقتی میخواستم بزن بخونم 

*خر شرک

قیافم وقتی دیدم ۱۳ صفحه بیشتر نیس

*کاملا پوکر فیس 

RM. kiute.ARMY

تغییر مود در یک صدم ثانیه به روایت جوان ایرانی:
کانر(همون تانیام)
۲۶ ارديبهشت ۱۴:۳۲

یسسس همین خوبههه ؛-؛

RM. kiute.ARMY

یعنی، تگ برای تیمتون بزنم؟
کانر (همون تانیام)
۲۵ ارديبهشت ۲۰:۱۸

میگما هیونگ جونم

از اونجایی که الان آریستیا هم اومده چنلمون و منم عضو تیم مونلایت شدم

میشه آثار آریستیا با لونا و هرکس که قراره بدم و عضو مونلایته رو یه تگ براش بزنی؟

یعنی تیم مونلایت اینجا یه تگ داشته باشه؟ (مدیونی فک کنی عین چی دارم حسودی میکنم به اونایی که تگ دارن)

 

حالا هیونگ میگه این چقدر پرروعه T-T

RM. kiute.ARMY

جانم*^*
میدونی ک تگ زدن اگه زیاد باشه، من باید تگ بخرم.
مگه اینکه من تگ آریستیا رو بردارم و کلا برای تیمتون یدونه تگ بزنم.
اینطور که هرکی از تیم خودتون باشه، زیر نظر یه تگ، یعنی مونلایت آرشیو کار هاش قرار بگیره! نه تکی تکی.

عه پررو چیه:/ بالاخره یه گفتمان دو طرفه است*^*
‌. 𝐀𝗋𝗄𝖺𝗇
۲۵ ارديبهشت ۲۰:۰۳

تهکوک کوکوی فول جدید نیومده؟

RM. kiute.ARMY

نه عسیسم:">
park Kaede
۲۵ ارديبهشت ۱۹:۲۱

او مای فاکینگ شیت...

قودایاااااااᕦ(ò_óˇ)ᕤ

RM. kiute.ARMY

پوسترش با چشمات یه قول دو قول بازی میکنه لامذهب...
Jim Jim
۲۵ ارديبهشت ۱۹:۰۹

وای

وای

واااااااااااای

خدااااااااااااااااااااااا

اصلا از کمبود فیک استریت کم داشتم افسردگی میگرفتم

خداااااااااااااااااااا اججججججججججججرتون بدهههههههههههههه

لونا شی

حتی خلاصه هم میگه قلمت چقدر پرفکته:)

انشالله بعد کنکور میام یه کامنت بلند بالا میدم نظرم رو میگمممم

و...

حاجی...

چقدررررررررررررررررررررررر کاورای این اریستیا خفنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وای! اصلا میخوام کاورش رو قورت بدمممممممممممممم انقدر دوسش دارمممم

منم میخواااااااااااااااااااام

اگه ازش بخوام برای منم کاور میزنه ددی؟ 

*قبافه گربه شرک

RM. kiute.ARMY

اصن این آریستیا رو نفرستم اون ور آب اسمم ددی نیست...سبز علیه:">

فکر کنم بهش بگی بزنه*^*
Jim Jim
۲۵ ارديبهشت ۱۹:۰۲

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخجوووووووووووووووون!

RM. kiute.ARMY

جووووووووووووووووون!
Rokajaki
۲۵ ارديبهشت ۱۸:۵۹

جدیدا که نه ولی از وقتی فیکشن گیم رو خوندم ( هق یهو رفتم اون قدیما:")) از ژانر وحشت خوشم اومد و تنها چیزی که ژانر وحشتش رودوس دارم فیکشن و وانشاته ولی ههیچ وقت با من حرفی از فیلم و رمان ترسناک حرف نزنین:)

 

واقعا دوس دارم بخونم ادامش رو ولی امتحانات شروع شده و احتمالا از چهارشنبه تا آخر خرداد هیچی نتونم بخونم:"")))

 

تنکس دد بابت گذاشتنش:)

RM. kiute.ARMY

ولی یبار ک دیدمت باید فیلم پشمناک ببینیما😂

غمی که توی هوای خرداد ماهه هیچ ماه دیگه ای نداره:">

تنکس متقابل از تو فدات شم*^*
bts love
۲۵ ارديبهشت ۱۸:۱۰

و همچنان در انتظار سپ...😶

RM. kiute.ARMY

من برای تو کبابم:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ ارديبهشت ۱۲:۱۲

هورا مدرسه ایهههههههههه

RM. kiute.ARMY

دیس ایز اصل جنس!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان