BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Butterfly

  

نویسنده VK–Cheri
کاپل تهکوک
ژانر انگست . درام
محدودیت سنی ندارد

  

مقدمه :

عمر پروانه کوتاه بود و گل بی پروانه هیچ ..

عشق انها ساده بود و .. خداحافظی شان ساده تر

اما کِه میدانست ..

شاید همان لحظه ، شاید هفتاد سال بعد ..

در اخر پسر کوچک تر پرواز میکرد ..

به اغوش کسی که بهار او را ساخت ..

به اغوش .. پروانه اش !

    

🖤🌼🦋DOWNLOAD🦋🌼🖤

  

805_vpfe.png

۱۶ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک انسان :)
۰۸ بهمن ۱۸:۲۸

ساقیشون جنساش اصله :|

 

RM. kiute.ARMY

اثل!!
یک انسان :)
۰۷ بهمن ۱۵:۵۱

چرا دارم در حال خوندن این فیک go go گوش میدم؟🗿🔪

ساقی پلی لیست آهتگام رو زنده میخوام :|

RM. kiute.ARMY

ساقیش فکر کنم با مال من یکی ئه😂
من یه اهنگ دارم توش به سلامتی معتاد های اراک میخونه.
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۶ آبان ۲۲:۰۷

استعداد رو لابه لای بال های پروانش دیدم..کاش ادامه داشت..

فاکینگ پرفکت..

-فکر کنم دارم وانشاتای انگست پیجو درو میکنم..لامصب رمان انگست عالیههه-

RM. kiute.ARMY

رمان های انگست نهایتِ احساسن:")))
Min Boraᰔᩚ
۲۱ خرداد ۱۹:۳۹

های ددʕ´•ᴥ•`ʔ

مرسی لینکشو گذاشتی 

خودش بود

نمد چرا دلم عین سگ میخاست بخوندش

بازم مرسی

 

خب زیاد زر زدمᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

سارانگههههههههههههه ¯\_(ツ)_/¯

RM. kiute.ARMY

های کیوتم*^*

قربون شکل ماهت نوش جانT^T

عه نگو:|
بوراهههههههههههههه*0*
Min Boraᰔᩚ
۲۰ خرداد ۱۱:۱۴

های ددʕ´•ᴥ•`ʔ

دد این اینکه ک گذاشتی رو کپی کردم بعد رفتم تو سرچ جدید زدم نیاورد

ب نظرت از کجا بیارمش؟؟

 

خب الان زیاد زر نزدم ولی طبق عادت

 

خب زیاد زر زدمᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

سارانگههههههههههههه ¯\_(ツ)_/¯

RM. kiute.ARMY

" کلیک "

دوباره بزن*^*
army tae lover
۱۸ خرداد ۱۷:۲۱

اشکام

RM. kiute.ARMY

منم اچکامT^T
ی بیکار ک فیک میخونههه😐 خوشبختم☝
۱۷ خرداد ۲۱:۰۰

های دد

میگم دد ی وانسانی خوندم اسمش یادم نیست ولی دلم میخاد بخونمش باز

قضیه از این قراره ک کوک تو ی گی بار داره قر میده واسه خودش بعد یونگی میبینتش زنگ میزنه ته میگه دوست پسرتون در وضعیت مناسبی پیدا نکردم بعد ته هم میگه الان میامممممم

بعد وقتی میاد یکی داره کوکو آزار میده و انگار دوست داره بفاکش بده بعد ته اعصابش شخمی میشه میره دهن پسره رو سلف سرویس میکنه بعد ب یونگی میگه اینو ببرین خیارشو(سانسوره(*´∨`*)) بِبُرین باهاش ب فاکش بدین بعد کوک هم میبره ب فاکش میده خیلی دردناک بعد دیه یادم نمیادಠ_ಠ

خو اگ تونستی بفهمی چیه اسمشو بهم بگو

 

زیاد زر زدم

سارانگههههههههههههه ¯\_(ツ)_/¯

RM. kiute.ARMY

های لاوم*^*

پانشیمنت؟

https://fazayihaa.blog.ir/post/713

ببین اینه؟
shan
۱۵ خرداد ۱۹:۰۴

دریا شی به قصده زخمی و کشته دادن مینویسیا:"> 

تروخدا اروم تر ما ظرفیتمون کمتر ازین حرفاس بخدا😂

 

RM. kiute.ARMY

بی جنبه تر از ما خودمونیم😂
asal te
۱۱ خرداد ۱۸:۰۳

اهم اینو تو دوران امتحانات خوندم ولی وقت نشد بیام نظرمو بگم.

فقط میتونم بگم انقدر قشنگ بود که دادم بابام چاپش کرد🙂

RM. kiute.ARMY

واو:">
Paniz⁷
۰۵ خرداد ۱۵:۵۴

 

"رسما میخوام برم فلاف گدایی کنم😂" 

جمله حق سااااالللل را از ددی بشنویییدددد

وای دقیقاا دد

من قشنگ یه چیزی میخوام مثل..

touch of the poor .. یا 

Proposal..

نمیدونم اینا رو خوندی یا نه ولی چنین ژانرهای قشنگ مورد علاقمن.

روزمره کمدی رومنس!

اصلا وای.. 

البته جنایی رومنس. 

و امگاورس رومنس

کلا همه چیز رومنس=)

و یه کن هم کمدی.. اصلا حالمو خوب میکنن 

 

RM. kiute.ARMY

درسته کمدی آدم رو سر حال میاره:")))
امیدم به یکی از نویسنده های سایته ک بعد کنکور قراره فلاف و کمدی سایت رو تامین کنهT^T
Jim Jim
۰۵ خرداد ۰۷:۲۳

دریا🌊

جان من رحم کن😭✋

یا بیا قلب جر خوردمو بدوز!!!💔

عر😢

RM. kiute.ARMY

حق حق حق!!!
Paniz⁷
۰۴ خرداد ۱۹:۳۴

الهی من بگردم تهیونگم رو...:")

چقد عر داشت این وانشات..  

هی.. یعنی من انگست میخونم افسرده میشم.

قشنگ اون لحظه اینجوریم که : تف به این دنیا که آدمای عاشق به هم نمیرسن.

ولی خب . بعدش به اتفاقای خوب فک میکنم بهتر میشه..

هی.. در کل .. خیلی قشنگ بود دریا شی مثل همیشه ..

سبک قلم خودت رو داری.. میگم .. 

این سری اگه خواستی بنویسی یه انگست هپی اند بنویس.. مثل room 1758

یا فلاف‌

چه عیبی داره ؟💀😂

RM. kiute.ARMY

ادمو خون به جیگر میکرد:">

اره دریا سبک قلم و وایب مخصوص خودش رو برای نوشتن فیک هاش داره:")

رسما میخوام برم فلاف گدایی کنم😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۴ خرداد ۱۲:۴۳

انگست و درام وقتی تهکوک باشد چه عالیست🤝🏻

 

RM. kiute.ARMY

مانند دوغ عالیس
Hana Danvers
۰۴ خرداد ۱۰:۲۰

وای کاورش چه قشنگهه😍😍😍

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییی:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان