BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Love or Hate

notes_220608_155326_74f_unmz_w983.jpg

⚜️FULL⚜️

نویسنده H.h
کاپل کوکمین . نامجین . ویهوپ
ژانر رمنس . سوپر نچرال . فانتزی . مدرسه ای
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 62

  

برشی از داستان:

روی صندلی نشستم. میکاسا شروع کرد: تو نباید با جونگ کوک قرار بزاری...

اخمی کردم: چی؟ چرا؟

لیانا مضطرب لبشو گاز گرفت: ببین جیم...

+ ساکت!

همه به سمت در برگشتیم. شوگا به در تکیه داده بود و به زمین نگاه میکرد: تو نمیتونی به اون پسر وابسته بشی.

دیگه نتونستم تحمل کنم. با گریه داد زدم: چرا لعنتیا؟ چرا؟ آخه چرا؟ انقدر از جونگ کوک بدتون میاد؟

تکیشو از دیوار برداشت و به سمتم داد زد: لعنتی با این قدرتت اگه به اون عوضی طوری وابسته بشی که روح هاتون پیوند بخوره هر بلایی که سر اون بیاد سر تو هم میاد! فرقی نمیکنه بریدن دست باشه یا قطع شدن سر! به خصوص که اون یه خیانتکاره! میفهمی؟ یه خیانتکار!

  

💫💛✨DOWNLOAD✨💜💫

  

 805_vpfe.png

۲۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
jeonjimin
۲۲ تیر ۱۲:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فیک قشنگی بود فقد یه جاهاییش مغزت گ*ز پیچ میشد تا بفهمی قضیه چیه ول دوسش داشتم و جای یه چی خالی بود...اگه گفتین؟عابلین اندکی اسمات چاشنیش میشد دیگه اصن عوف 

وای پوسترش کیوتههههه T-T

هعی یاد اون اوایل ارمی شدنم افتادم طوری ک پااااک و معصوووم فقد پسرا رو استن میکردم ستودنی بود جر...و همچنین یاد روزی افتادم که دوستم اولین فن فیکو واسم فرستاد, و یه پاشو گذاش اینور دنیای پاک ارمی بودنم و یه پاشم گذاش اونور وووو د ب*یییننن :/  قشنگ تر زدا چون با همون فیک اول معتاد فن فیک شدم و ادرس سایتو از تو حلقش کشیدم بیرون @_@

 

RM. kiute.ARMY

اون قسمت رو صدا و سیما اجازه ی پخش نداد متاسفانه😔

دوست آن است که ب.ریند به تنظیمات دوست...در پریشان حالی و درماندگی😔
چه خشن...عوفففففففف😔
یه بدبخت
۱۹ فروردين ۰۰:۱۹

چرا نمیتونم دانلودش کنمممممم

VK 🐻🐰

شاید مرورگرت مشکل داره
살해당했다
۰۱ فروردين ۱۴:۴۱

هق...

هق تر

این انصافه؟ 

چرا یه ویهوپ شیپر باید انقد غصه دار...هق... بشه

چرا فیک ویهوپ ندارین...هق...باید ...هق ...همش فرعی...هق ...بخونه.

ویهوپ...هق...پلیزز .

با هارتی بروکن شده:)

RM. kiute.ARMY

بخدا تمام تلاشمون رو میکنیم:")
توی لیست فن فیکشن های فول سایت بعضی فیک ها زده شده دارای ورژه های مختلف، اون فیک های ویهوپ هم دارن
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Equal Sign)💜
۲۸ مرداد ۱۷:۵۸

هاق

عه چه زیبا تازه از حموم اومدم😂😔

جرررررر حله ددی ماچ به چشات من برم زیر فیک استانبول که قشششنگ پارم کرد بزارن یه درخواست

راستی ددی دارم کمپ وی رو میخونم

هنوز فصل اولشم، الان اونجاییم که نامجون از پورتال رد شد یهویی رفت تو کمپ تهیونگم خیلی ریلکس رد بیهوش کرد بچه رو😔😂

بعد که جین گفت برادرمه من اینحوری بودم که: برو گمشو باباااااااا ایتو نوشته کاپل نامجین تو ژانر ها هم حارم نداریم چرا زر میزنییییی😂😔😂😔

ولی خدایی الان میفهمم چرا جزو آرمی پاره کن ترین مطالبه😔

اصلا ایتو لعنتی خودش جزو آرمی پاره کن ترین مطالبه😔😔😔

RM. kiute.ARMY

هغ
پشماتم زدی؟ جون سفیدی؟😂
افرین افرین!!
وای اصلا من بعد از کمپ وی تازه فهمیدم داستان خلاقانه یعنی چیییییییییییی:")))
اره اره من خطاب به جین: بلند شو بلندشو تخ.م صگ😂
برای همین چند فقره پاره کردنش متواری شدهT^T
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Equal Sign)💜
۲۸ مرداد ۱۲:۰۱

هق

سلام ددی

من اگه الان بخوام با ATENA

فیت بدم، یه ایوه خوب واسه نوشتن دارم

باید چیکار کنم؟ راهنمایی میکنی؟ که چجوری باهاش ارتباط برقرار کنم و اینا

اصلا ببینم فرصت نوشتن داره یا نه

چون ایده فیکم کوکمینی و از بین نویسنده های برجسته آتنا تنها کوکمینریه که میشناسم😔😂 بانی هم خیلی خوبه ها ولی فکر کنم سرش شلوغ باشه😂😔

اس اچ اس و ایتو هم که رو چشمام جا دارن ولی ویکوکرن😔😂

RM. kiute.ARMY

هوق
سلام بیب*0*

اول باید یه دسته گل بخری، شیرینی، حموم رفته لباس پلوخوری هات رو بپوشی بری زیر پست فیکش و بهش درخواست بدی😂
نهایتا یه لینک ناشناسی باهم رد و بدل کنید و برید توی تنهایی سنگ هاتون رو وا بکنید
بعدش من میام صیغه ی محرمیت میخونم و فیکتون رو تو سایت به عنوان حاصل عشقتون اپ میکنم😂
پایاااااااااان!
Sick
۲۰ مرداد ۱۵:۴۶

سلام ادمین جون

یه سوال داشتم نمیدونم اینجا میشه پرسید یانه😐

ولی جایه دیگه ای رو سراغ ندارم😑

من اپ واتپد رو نصب کردم

ولی هر چقد ایمیل و کدم رو وارد میکنم قبول نمیکنه 

شما میدونین باید چیکار کنم که بتونم وارد شم؟

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شم*^*
راحت باشT^T
چون با فیل/ترشکن میریم اکثرا مارو ربات شناسایی میکنه متاسفانه:")
باید مدام امتحان کنی
Huka _VJ.YG
۰۴ مرداد ۲۱:۰۵

دد تو کنکوری بودی؟؟؟

 

تجربی ای ؟

 

 

هققققق 

کنکور چجور کابوسیه؟

 

پ.ن:یه نفر امسال کنکوریه😭😂

RM. kiute.ARMY

بله:">
 بله تر:")

کابوسی که نرم نرم با وازلین میره توت اما بدجور به فاک میده😂

الهییییی:")))
Rey Rey
۰۴ مرداد ۱۱:۴۱

ددی کنکور دادی؟ چطور بود 

RM. kiute.ARMY

اره متاسفانه😂
خدا بزرگه:">
Soojoon.armyyy
۲۰ تیر ۱۶:۵۲

هعععییییییی

منننننننننننن بههههههه یهههههههه وانشاتتتتت فول اسماتتتت کوکمیننننن نیاز دارم من ددددددددییییییییییییییییی :|

RM. kiute.ARMY

*نشان دادن کف دست
از زیر بغل نامجون بی مو تره ب مولا😂
ثمین
۲۰ تیر ۱۴:۴۹

چه شکلی این فیک رو دانلود کنم؟ 

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود داخل سایت هست عزیزم*^*

🙃🙃🙃
۱۱ تیر ۲۳:۴۴

مرسی بوس به لپت😘

RM. kiute.ARMY

عزیزمی*^*
🙃🙃🙃
۱۰ تیر ۲۳:۵۷

سلام ددی چطوری میگم فیک اقیانوس خورشید ( خورشید اقیانوس ؟) رو داری اگه داری میشه لینک دانلودشو بفرستی 

ممنون 

RM. kiute.ARMY

بفرما دلبرم*^*
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Run BTS)💜
۰۴ تیر ۱۹:۳۱

اوکی فقط کسر کوچکتر از واحد نشه😂😔

خودکشویی...(ورژن سانسور شده ی یه کار بد که ادما میکنن😂😔)

ددی جان موتور ما ماهان موتوره  خراب نمیشه به این راحتیا 😔😂*اسپانسر شده

هقققق هورا چشممم

ددی همین نوشتنش یه جور استراحته برام😂😂😔 حتی کلاسایی که میرمم حال میکنم فقط مدرسه ی صبح رو مخه😂😔👍🏻

RM. kiute.ARMY

نه نگران نباش عدد مخلوطش میکنم😂
خودکمدی😂 بله..
کویر موتور:
کویر موتور:
همچنان کویر موتور: عشف تو دروغ بود دیگه!

بی بلا*^*
پس حله گازولینت به راهه😂
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Run BTS)💜
۰۳ تیر ۱۸:۳۹

fateme

*نواختن ویولن درپس زمینه

داوشمی😂🤚🏻💕

اخه کی میتونه با این پسرای بنگتن؟🙂😔🤚🏻

Hana

اشکال نداره فیک پولیش رایگان میکنه😂😔🤚🏻

𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!

لاو مننننن چطورییییی؟؟

عه نه نمیر لعنتی ما بهت نیاز داریممممم🥲😔😂🤚🏻

گوگل ترنسلیت پوستر رو اینجوری معتی کرد: دیابت و فشار خون بالا🙂😔🤚🏻

حیـح:">

اسم زیبات🥲🌟😔

به خلاقیت گفتیم تو برو ما جات هستیم😂🤚🏻

bora

مرسیی کیوتممممم امیدوارم خوشت اومده باشههه

و اینکه اره این فیک قدیمی بود و چون بیش از حد گشاد بودم نیومدم کلش رو بازنویسی کنم فقط یکم ویرایشش کردم ولی حتما تلاش میکنم داستانای پیش رو احساسات ملموس تری داشته باشن که قشنگ لذت ببرید💜🌟

سینا

بهههههه چییی شددددد(قال سوگنگ) *وی علاقه ی وحشتناکی به فن بوی ها دارد

اشکال نداره داوشم منم خودم میگم زهرمار راحت باش😂😔🤚🏻

Yoonmin•_•lo

فقط سیو می آخرش😂😔🤚🏻

خیانتکار نیسته حالا.... نمد😂😔🤚🏻

یکی نیست بهم بگه اسکل داستانو خودت نوشتی بعد نمد؟😂😔💅🏻

Stay & Army

مرسییییی هانییییی امیدوارم دوسش داشته باشی

و امیدوارم الان حالت خوب باشه🥲

به خدا امتحانا مهم نیست به حرف یونگی گوش کن فرزندم

اگه نامجون خواست ابروهاتو بتراشه خودم میام ریش سفیدی میکنم😂😔🚬

نه باو من داستانو رو پبچ میدم کی گفته خنگی😂😔 خودمم نمیفهمم اینا رو از کجام در میارم😂😔

ArmyWasHere

ددی نیمه رو بکن ثلث گمشده🥲🚬 من همییییین چند وقت پیش عیننن این جمله رو به دوستم گفتم🥲🥲🥲 خیلی حق گفتیییی فرزند

اوه اوه بیچاره جونگ کوک داستانت😂😂😂😔😔😔

نه نه مطمئنم کسی همچین فکری نمیکنهههه حتما داستانتو بنویس خیلی دوست دارم بخونمشششش🥲🥲🥲 این ایده خیلی تا حالا به کار رفته اصن هر کی گفت داری کپی میکنی خودم شخصا یا ماهیتابه صورتی جین میزنم تو صورت زشتش

T

مطمئنم قبول میشیییی

موفق باشییی💜🌟💜🌟

Jim Jim

مشترک محترم لفت د لایف

جیم جیممممممممم💜💜💜💜💜💜💕💕💕💕💕💕💕🌟🌟🌟🌟🌟

بیا بخلمممممممممممم

نههههههههههه خوداااا قلبممم ترکیددددددد💜🌟💜🌟💜🌟💜🌟💜🌟

خوشحاااااااالمممممم کهههه خووووشششششتتتتت اوووومدددددد

*پرت شدن دمپایی از خارج صحنه و خوردنش به سر اچ اچ

*آمدن نوای زهرمار

*لبخند ژکوند زدن اچ اچ و پلی کردن آهنگ لفت اند رایت

راستب گفتم لفت اند رایت

موزیک ویدیوشو دیدیددددد؟

لباس صورتی جونگ کوک🙂

یاد بوی این لاو افتادم.....

صدای کوک...

من برم در افق لفت و افق رایت محو شم.....

راستی ددییییی(خو مرض•____• نمیدونم چمه شرمنده به مولانا)

من از اول خرداد شروع کردم کلاس هاپکیدو(همون دفاع شخصی) میرم

بعد یه ایده آبداررررر جوووون اوفیییی کوکمین به ذهنم رسید

و بعلهههه

دارم مینویسمش😃👍🏻

البته چون کل ماه تیر رو میریم مدرسه(دست رو دلم نزارید که خونه....) و کلاس فرانسه و برنامه نویسی و ورزش و ویولن هم دارم شاید نوشتنش تا اخر ماه طول بکشه🥲

ولی سعی میکنم تا قبل از ۳۰ تیر(تولدم) تحویلش بدم

آنیونگ

💜🌟💕

RM. kiute.ARMY

میزنم خمس ثواب هم داشته باشه😂
:)
جونگکوک...لباش...لباش!! اکتش...اون تیکه گفت: اونفسخ و فوجور هامون توی تختت یادمه عززم...
عه نگو مرض😂 جانم:">

ماشالله دخترم به موتورت رحم کن😂
اما تا اون موقع من مشتاق ترینم به فیکتتتتت فایتینگگگگگگگگگگ*^*
یه تایم هم برای خودت بزار:">

fateme

Hana

𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!

bora

سینا

Yoonmin•_•lo

Stay & Army

ArmyWasHere

T

Jim Jim

Jim Jim
۰۲ تیر ۱۲:۵۲

عاشق قلم قاطی شده با طنزتم اچ اچ:)

خیلی کیوته

و ...

این فیک

بدجور

جالب ومتفاوت بود

اصولا عادت ندارم از این فیکا بخونم

ولی این جذبم کرد:)

 

RM. kiute.ARMY

مرسی حمایتتتتت دورت بگردمT^T
T
۲۵ خرداد ۰۸:۴۱

ددی اسم فیکایی ک خودت نوشتی چیه؟

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/tag/kiute_ARMY

این آرشیو کار هامه*^*
هد
۲۴ خرداد ۱۹:۳۵

سلام خوبی یه فیک بود که سه فصل اینا داشت بعد اسمش نمیدونم  converted بود پیداش نمیکنم بعدم من فایلو دانلود کردم فصل غول نصفش سیاه بود صفحه://

RM. kiute.ARMY

والا فدات شم منم نمیدونم:">
یه بنده خدا :|
۲۳ خرداد ۱۵:۲۲

های ادمین ، یه سوال داشتم میدونم مرتبط با این پست نیست ولی جای دیگه ای نبود که ازت بپرسم :)

میگم که اون فیکشن acussed to love از کوک بود ،  هر چی میگردم نمیتونم پیداش کنم میشه بگی تو کدوم قسمته ؟ 

بوس وسط فرق سرت 

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
لینک فیک برداشته شد:">
T
۲۳ خرداد ۱۵:۱۶

ددییی بلخره امتحانام امروز تموم شددددد راحت شدمممم، دیگ فقط دو تا آزمون نمونه و تیزهوشان مونده ک بدم دیگ تموم میشهه، تابستون میام همه فیکای سایتو درو میکنممم😂

ددی برام دعا کن ازمونا رو قبول شمم من امسال خیلی سختی کشیدم خیلییی🙂🥲

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم:">
خیلی درکت میکنم:">
حله عزیزم:">
ArmyWasHere
۲۳ خرداد ۱۵:۰۱

ولی خداییش چرا من داشتم با همین موضوع اینکه دو نفر بهم روحشون وصله، در نتیجه یکی که زخم میشه اون یکی دردش رو حس میکنه، داشتم وانشات فرندشیپ دختر پسری جونگکوک مینوشتم، و تا به نصفه نیمه‌هاش رسیدم (وای داشت به موقعی میرسید که دختره و جونگکوک فهمیدن و دختره یهویی به عادت ماهیانه‌ش فکر میکنه و رسما میگه شتتت 😂😐) دیدم اینو گذاشتید دیگه روم نشد اصلا کاملش کنم 😂😔 

البته میدونم که این ایده استفاده شده قبلا هم توی فیلم و سریال‌ها هم توی کتابا و فن فیکشن‌ها و هم نویسنده گرامی و هم من حق استفاده از ایده‌ی (روحشون بهم وصله) رو داریم (که به روش خودمون داستان خودمون رو بنویسیم) ولی خدایی دیگه روم نمیشه بنویسم به خصوص که وانشات من طنز بود و گفتم شاید ملت فکر کنن دارم کپی/ مسخره میکنم یا همچین چیزی ㅠㅠ

RM. kiute.ARMY

کنچانا باو بنویس قلم با قلم فرق داره😂
منم همیشه قبل نوشتن فیک هام استرسش رو داشتم اما این یه چیزی عادیه، حتی اهنگ هم گوش میدیم بیت های مشابه رو میشنویم.
غمت نباشه اگه بترسی هرگز پیشرفت نمیکنی
ArmyWasHere
۲۳ خرداد ۱۴:۵۲

و یه بزرگواری (خودم:| ) میفرماید: 

"تهکوک مثل تیتاپ و شیرموزه 

کوکمین مثل تیتاپ و آب پرتقاله 

اما نامکوکه که مثل تیتاپ نوشابه‌س"

😂😔😐

RM. kiute.ARMY

احتمالا...
تو نیمه ی گمشده ی من نیستی؟
Erika
۲۳ خرداد ۱۴:۰۲

ددی بیا یه دستی برسون من فیک جدید میخوام ಥ‿ಥ 

یوکی نمیخواد فیک و ادامه بده مارو تو خماری گذاشته:/

یا اون فیک روباه برفی چیشد؟ 

چه وضعیتی شدههههههه🥲

 

(وی به این سایت اعتیاد داره) 

RM. kiute.ARMY

من نهایتا تلاشم رو کردم رفتم واتپد با تشریفات فیک اوردم:">
یوکی هم ان شا الله مرحمت میکنه بهمون😂
وضعیت زشت!


اعتیاد بیماری برگشت پذیر است
Stay & Army
۲۳ خرداد ۰۸:۱۸

یا من خنگم که داستانو درک نمیکنم یا داستان پیچیده اس ولی خیلی قشنگ و متفاوته :)

RM. kiute.ARMY

تچکراتT^T
نگو خنگ:|
Stay & Army
۲۲ خرداد ۲۱:۱۱

های ددی چطوری ؟ حالت خوبه ؟ *میدونم همیشه با این شروع میکنم و خیلی رو مخه به بزرگی خودتون ببخشید 🥲😂

خلاصه یا مقدمه یا هر چی که اون بالا نوشته رو که خوندم خیلی خوشم اومد و خب میخوام برم بخونم البته فردا چون امتحان فارسی دارم و تقریبا هیچی نخوندم 🥲🥲💔💔

دیروز حالم اونقدر خراب بود که ریدم تو علوم باور کن 

دوبار رفتم دستشویی بالا آوردم البته یه بار اولی رو رفتم صورتمو شستم🥲

نمیدونم چرا همیشه یه بخشی از روزمو هم تعریف میکنم میدونم واقعا رو مخه اینکه به جای داستان بیام اینارو بگم 🚶‍♀️🚶‍♀️

من همیشه ویکوک میخونم و البته ویکوک شیپرم برای همین * شیپ در زندگی واقعی هیچ وقت نمیکنم🙂

و اکثرا یونمین و خب این فکر کنم دومین بار میشه که کوکمین میخونم هعی😌

ولی از خلاصه که خوشم اومد خیلی قشنگ بود آدم قشنگ حسش میکنه😂

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم دلم راحت باش گشنگم*^* عالی ام! تو چطوری بیب؟
اومو:">

عه چرا عزیزم؟ خدا بد نده!:"(
کنچانا:">

اینه که خوبه😎
قابل نداره😂

Yoonmin•_•lo
۲۲ خرداد ۱۴:۲۵

وی خلاصه را می‌ خواند و به دیوار رو به رو زل می زند*


یعنی دارید میگید جونگ کوک اینجا هم مثل فیکشن جیمین ی خیانتکاره؟ /

 

گاد هلپ اند کیل می دن سیو می/:

 

 

 

 

وای چرا اینجا اینقدر ساکتههههههههههههه

 

ددی ناموسا بده یوکی یا شادی ی چیز بنویسن 😭😐🥺

ما عین چی منتظر سوپرایز ویژه ات برای پایان ایام فاکی امتحانات هستیمااااااااااااا

مارو دور ننداز

 

راستی 

همه ارمی های خارجی دارن تو یوت و اینستا چالش mybtstory رو انجام میان ‌‌‌...فک کنم دیدید

داشتم فکر می کردم اگه من بخوام چالششو برم دقیقا باید از چی بگم 😭😂

نه کنسرت رفتم نه فن ساین نه مرچ دارم نه آلبوم 😂😭

میتونم این سایتو معرفی کنم ، از سرچ هیستوری یوت و گوگلم اسکرین بدم😂😭

ددی به مولا اگه فیلم بگیرم اسمتو با فونت بزرگ و قرمز تگ می‌کنم 😂😭😭😭❤️

 

وی در حالی که مود سلیطه خود را آن می‌کند زیر لب سایفر۴ می‌خواند و به افق می پیوندد* 

 

RM. kiute.ARMY

هعی😂😂

سکوته چون شماها درس بخونید

در دست نوشتنه بخدا😂😂

من نهایت خاطره ام با بی تی اس حاملگی ازشونه. اینا قبوله؟😂
التثاقبتساثوی نوکرتممممممممم:">

سایفر دو رو هم بخون که من عاشقشم!
Isabelle
۲۲ خرداد ۱۴:۰۴

ددی..

اون فیکه چی شد که تریسام ویمینکوک بود و رزی و لیسا هم بودن؟!..

ویمین با هم کاپل بودن و جی کی بچشون بود..

RM. kiute.ARMY

برداشته شد:">
سینا
۲۲ خرداد ۰۶:۳۹

چرا وقتی خلاصشو خوندم به یونگی گفتم زهر مار

خل شدم

RM. kiute.ARMY

راحت باش پسرم یونگی هم از خودمونه😂
bora
۲۲ خرداد ۰۲:۲۳

داستانشو دوست داشتم جالب بود... 

ولی انقدری با احساس نبود که بتونم درکش کنم

به هرحال اینم درس میشه

هعییییییییییییییییییییییییی جندگی

وای ددی نظرت راجب اینکه یه سایت در رابطه با فیک های لزبین و گی و اینا درس کنی

ولی از کی پاپ نباشن 

خیلی باحال میشه*----------*

هعی خدا

وای ددی من سایتتون و خیلی دوس دارم خیلی جو صمیمی و خوبی داره:]

 

RM. kiute.ARMY

بلی بلی بلی*^*

خیلی دوست دارم کلی سایت درباره ی همه چی بزنم😂
اما متاسفانه چیزی که ندارم تایم و مقداری اعصابه:">

سایت به فدات بره الهیییییییی ممنونمممممممممT^T
V
۲۱ خرداد ۲۱:۱۴

ددی جووون من یه ویهوپ محدودی بزار یکم حال کنیم ... 

جر خوردم تو این امتحانا یه حالی بده 💜😂

RM. kiute.ARMY

اگه دختر خوبی باشی برات یکارایی میکنم😂
bora
۲۱ خرداد ۱۹:۰۳

 هورااااااا فیک جدیدددددددددد یه هفته ای بود که بدون فیک مونده بودم😭😂

وای چقدر سایت سکوته

حیف باشه

یه مدت هروز میومدم سایت یه چیز جدید اپ کرده بودید 😭😂

انشالاه به زودی اونجوری شه😭🤲🏻

RM. kiute.ARMY

تابستون بیاد اینجا گلستون میشهT^T
حیـح:">
۲۱ خرداد ۱۸:۴۶

حاضرم شرط ببندم حداقل سه‌تا فیک با این اسم تو سایتهه🤣🤣🤣🤣🦍

وایی دلمم نصنصننصنصصن💀

اصن این حجم از خلاقیت>>>>>

RM. kiute.ARMY

و وانشات دخترم اینو یادت نره😂
شاینس اوردم لینک سایت بنا به شماره پسته، اگه بنا به عنوان پست بود تا الان گاوم جوجه کشی راه انداخته بود
bts love
۲۱ خرداد ۱۵:۰۷

واو میتونم به امیده ویهوپ برم بخونمش؟

ریلی؟

 

RM. kiute.ARMY

البتهT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۲۱ خرداد ۱۴:۵۷

شبنم مرد خدافظ 🚶🏻‍♀️

لعنت! کوکمین و نامجین! :)))

و گاااد...پوسترش چقدرررر قشنگه :)))))

RM. kiute.ARMY

عه خدا نکنه بچه!T^T
قابل نداره:">
Hana
۲۱ خرداد ۱۴:۴۹

د شت 🥲 

بمیرم؟  

هععععع 

مقدمه منو سایید تا بخونم 😂😂

وای تقریبا یه سالی میشه من کوکمین طوری نخوندم جرررر:/ 

 

RM. kiute.ARMY

چرا سایید؟😂
الان میخونی جبران میشه😂
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Run BTS)💜
۲۱ خرداد ۱۲:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای فاخخخخخ منتشر شدددد

مرسی ددییییی

ممنون که اشکالاتمم گفتییییی

مرسی مرسی🥲🥲🥲💜

واقعا خوشحالم که با سایت فضاییها اشنا شدم 😂😔🥲

تازه کارنامم امروز گرفتم

پایان درخشان کلاس هشتم تیزهوشان😂😔

تا حالا آرمی ای دیدی با این نمرات درخشان؟(شوخی میکنما همه آرمیا خیلی عالی و باهوش و با استعدادن)

*********************************************************

نایس😂😔

یه کلاه باکتی سفارش داده بودم از این سیاها که حلقه هم داره

از موقعی اومده از رو سرم برش نداشتم😂😔

مامانم همش با تاسف نگام میکنه سر تکون میده

میگه یکم از رفتارای خوب جونگ کوکم یاد بگیر فقط لباساشو تقلید نکن

کلا جونگ کوکو از من بیشتر دوست داره😂😔🥲

*مضرات مادر آرمی تر از خودت

RM. kiute.ARMY

قربونت جیگرم حله چشاتهT^T

:|
خوبه که نمراتت:|

جر چرا؟😂😂
مامانت حق گفت تکبیررررر!!!😂
اره:")
خیلی بده...
مثلا مامان من تهیونگ رو بیشتر دوست داره...میگه یکم تهیونگ باشید:")
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ خرداد ۱۱:۵۵

با اینکه کوکمینه و ویهوپ خدافظ 🏃‍♀️🧿🤝🏻

RM. kiute.ARMY

بای بای😂
fateme
۲۱ خرداد ۱۱:۴۶

به به !

کوکمین !

زیبا فرحبخش و دل انگیز !

خوشمان امد !

به به !

الله و اکبر این همه جلال !

این همه شکوهههههه

سایت را با اسم نورانی کوکمین نورانی کردییییییییییییی

 

 

راستی ددی دیدی کامبک رو ؟

من اصلا نمیتونم .........

خدااااااااااا

RM. kiute.ARMY

چه زیبا مینوازی سید!

:)
آی ام حامله!
𝗻𝗮𝘀𝘁𝘂𝗵 0-0
۲۱ خرداد ۱۱:۲۹

هعییی چند وقت دیگم مینی فیکشن منو میذاری دد :")))

RM. kiute.ARMY

ان شا الههههT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان